Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:845, Did:0, useCase: 3

HK "Rīga" turpina bez zaudējumiem

Jānis Celmiņš

HK "Rīga" turpina bez zaudējumiem
Ronalds Cinks cīņā ar pretinieku
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Ceturto uzvaru četros mačos Krievijas Jaunatnes Hokeja līgā (MHL) šovakar "Arēnā Rīga" izcīnījusi HK "Rīga", kas divu dienu laikā atkārtoti pieveica Sanktpēterburgas "Serebryanye Lvy" – 4:0. Vārtus rīdzinieku labā guva Aleksandrs Galkins, Vladislavs Dobreņkijs, Elvis Biezais un Māris Bičevskis.

Vakar HK "Rīga" un "Serebryanye Lvy" komandas aizvadīja savu pirmo savstarpējo spēli. Uzvaru vien pēcspēles metienos svinēja rīdzinieki (2:1) un pēc spēles rīdzinieku galvenais treneris Leonīds Tambijevs sūkstījās, ka komandai pietrūcis niknums un koncentrēšanās, kā arī pauda, ka vairāk gaidot no komandas līderiem.

Šodien abas komandas tikās atkārtoti. Maču krietni aktīvāk iesāka mājinieki, vairāk kārt iespiežot pretiniekus viņu aizsardzības zonā. Lai arī pašā spēles ievadā "Rīga" nokļuva mazākumā (noraidīts Vladislavs Dobreņkijs), mūsējo aktivitātes tas nemazināja. Izturējuši mazākumu mūsējie atkal devās uzbrukumā. Lai arī mūsējiem perioda gaitā radās iespēja uzspēlēt skaitliskajā vairākumā, vārtus gūt neizdevās. Lieliska iespēja mājiniekiem bija perioda vidū. Kad lielākā daļa Rīgas hokejistu jau priecājās par gūtajiem vārtiem, izrādījās, ka ripa "Serebryanye Lvy" komandas vārtu līniju nav šķērsojusi. Perioda beigās mūsējie sarīkoja īstu apšaudi pa Jevgēņija Kočetova sargātajiem vārtiem, taču arī šoreiz nekā – periods noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu 0:0.

Arī otrajā periodā visai ievērojams pārsvars bija rīdziniekiem, taču atklāt mača rezultātu mūsējiem izdevās vien mača 32. minūtē, kad "Rīgai" spēlējot vairākumā ar tālšāvienu no zilās līnijas izcēlās Aleksandrs Galkins. Kočetovs neredz metiena brīdi un rezultāts kļūst labvēlīgas mājiniekiem – 1:0. Perioda beigu daļā mūsējo pārsvaru dubultoja Dobreņkijs, kurš ripu vārtos raidīja pēc lieliskas Raimonda Vilkoita piespēles – 2:0. Nepagāja pat minūte, kad "Rīga" guva jau trešos vārtus (3:0), ieliekot labus pamatus pirms trešā perioda. Precīzs metiens Elvim Biezajam.

Noslēdzošajās 20 spēles minūtēs mūsējie turpināja būt aktīvi un tas vainagojās panākumiem. Ceturtie vārti "Rīgai", šoreiz precīzs Māris Bičevskis. Punkts spēlei un pirmajām mājas spēlēm savu skatītāju klātbūtnē. Nākamo maču rīdziniekiem jau jāaizvada izbraukumā.

MHL regulārā sezona, 10. septembris

HK Rīga – Sanktpēterburgas Serebryanye Lvy 4:0 (0:0, 3:0, 1:0)
Vārti: 32:00 Galkins (Upītis, Vilkoits) 1:0, Dobreņkijs (Upītis, Vilkoits) 2:0, Biezais (Ševčenko) 3:0, Bičevskis (Galkins, Upītis) 4:0
Vārtsargi: Gudļevskis – Kočetovs

Izmantotie resursi:
Официальный сайт молодежной хоккейной лиги

  -2 [+] [-]

, 2010-09-10 23:13, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Arguments Miņina apgalvojumam:

"Tb, kā jau redzams (ne konkrēti te, bet vispār), ka daudziem jau liekas, ka HKR ir superstāru komanda, kas visus tikai graus. Iespējams, arī graus, taču pārākums ir ne tik uz "skila", kā uz vecuma rēķina."

Bet es piekrītu, ka Vilkoitam, Lipsbergam, Cinkam, Ševčenko un vēl dažiem svētīgāk būtu pa BAČ sisties. Bet varbūt nav nemaz tik liela atšķirība? Ar ļisiem un medvediem pasisties nebūtu tik slikti
Protams, protams - arī Armandam Bērziņam, Saulietiem, Jekimovam un Pečuram nebūtu slikti pasisties ar ļisām, meģveģiem... ehz, žēl, ka viņi vairs nedrīkst MHL spēlēt...

     [+] [-]

, 2010-09-10 23:14, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Straupe ar Indraši jau mēģināja BAČ līmeņa klubos iekļūt... atbilde nebija baigi pozitīva. Un citiem? Pagājušā gada stati ļautu uz kaut ko diži cerēt? Vilkoitam un Cinkam ar traumām un pieticīgo punktu bagāžu, Upītim, Galkinam, kas spēlēja tikai tāpēc, ka bija juniors...?

Varbūt labāk ir nospēlēt pilnu sezonu MHL un tad skatīties kas spīd vai ne (domāju, ka potenciālās VHL komandas ar varētu skatīties vairāk uz MHL statiem), nevis aizbraukt uz Mestis vai BAČ, lai sezonas laikā tevi izmet ārā un tad jāspēlē LAČ pārējo sezonu.

Skatoties pašlaik nu kas varētu leģionāru maizē pieaugušo līgās no šīs komandas sekmīgi startēt, spriežot pēc miesasbūves un statistikas- Vilkoits... un vairs neviens un doto brīdi. Ja šādā sastāvā kome būtu BAČ, tad būtu sērija zaudējumu... Vai tas ir labāk? Pagājušā gada U20 rezultāti nebija diez ko iepriecinoši... Vai Vilkoitu uz LM, bet kā vietā tad? Skvorcovu ārā, vietējo audzēkni? Kobu Jasu?
Iespējams ,ka zaudējumi būtu ja spēlētu BAČ , bet redzot kā spēlē HKR var redzēt ,ka iepriekšējās sezonas zaudējumi cīņas pret vīru klubiem ir gājuši tikai labumā.

     [+] [-]

, 2010-09-10 23:16, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Arguments Miņina apgalvojumam:

"Tb, kā jau redzams (ne konkrēti te, bet vispār), ka daudziem jau liekas, ka HKR ir superstāru komanda, kas visus tikai graus. Iespējams, arī graus, taču pārākums ir ne tik uz "skila", kā uz vecuma rēķina."

Bet es piekrītu, ka Vilkoitam, Lipsbergam, Cinkam, Ševčenko un vēl dažiem svētīgāk būtu pa BAČ sisties. Bet varbūt nav nemaz tik liela atšķirība? Ar ļisiem un medvediem pasisties nebūtu tik slikti
Atskiribaa ir tajaa, ka viens reals gads, kur viniem buutu jaspelee pieaugusho liimenii, vini spelee junioros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-09-10 23:18, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vai džeki vnk ir palikuši par gadu vecāki... Indrašis aizpagājušogad meta LAČ tikpat cik pēc gada BAČ. Vai viņš LAČ tik daudz progresēja vai vnk kļuva vecāks par gadu, stiprāks un pieredzējušāks. Lūk, tas arī ir jautājums!
Nav jēgas turpināt paliksim katrs pie saviem uzskatiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-10 23:21, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Šodien esmu īpaši slinks, tāpēc neskaitīšu, taču tīri uzmetot aci uz abu komandu pieteikumu var novērot vienu ļoti uzskatāmu tendenci SKA'46 komandai ir ļoti liela vecumu starpība ir gan 94., gan 89. dzimušie (daudz 92./93. gadā dzimušo), taču HKR pamatmasu veido 90./91. gads.

Vidējie rādītāji ir laba lieta, taču otra lieta ir datu izkliede. Tb ja ir divas komandas, vienā spēlē tikai 18 gadīgie, otrā - puse 19 gadīgo, puse - 17 gadīgo. Vidējie dati būs vienādi, jā... .
Nu nezinu, vidējais vecums tomēr ir parasti tas, ko rēķina. Pēc tava piemēra varbūt tā - 19 gadīgie sit pusi komandu 18 gadīgos, bet otra puse 18 gadīgo sit 17 gadīgos. Neizšķirts Tomēr domāju, ka HKR ir pārcentušies vācot sastāvu, lai ar seju dubļos neiekristu. Jo normāli jau labākajiem 19, 20 un vēl jo vairāk 21 gadu vecajiem būtu jāspēlē ar večiem. Īstenībā, lielākajā daļa krievu komandu tā arī ir.

  -2 [+] [-]

, 2010-09-10 23:22, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai priecāties arī vajag ar mēru, tb salīdzinot sastāvus un spēlētāju vecumu. Teiksim, tiem pašiem šīs dienas pretiniekiem sastāvā ir krietni vairāk 93. gadu (3 Rīgai pret 10 S-Pēterburgai). No kuriem pie reālas spēlēšanas šodien tika Rīgas gadījumā tikai 1, bet Piteram - 6.

Neesmu precīzi pētījis kas bija ar "SKA-1946", bet tur spēlētāji arī itkā esot bijuši jaunāki.

Jā, līgas noteikumi liek gan 17-gadīgos, gan 21-gadīgos vienā čempionātā un no turnīra viedokļa viss labi un pareizi, taču nevajag pārvērtēt arī vietējo hokejistu varējumu, tb no sērijas: Kā mēs visus Krievijas jaunos hokeja talantus sitam.
Pie tam labākie kadri tāpat spēlē (un tiešām spēlē, nevis sēž) KHL komandās.
Cienītais Juri Minet... (kļūda apzināta uzvārdā). Par NHL Tu raksti un var redzēt, ka lietās par NHL esi kcik zinoš, bet diemžēl, par eiropas un khl un mhl, Tev zināšanas ir tik niecīgas ka IETEIKTU BOLDĀ SAVU VIEDOKLI NEIZTEIKT...zin izskatās tā patizli. Tu te gudri D... ka vecumš šāds un vecums šitāds...

Bet kā Tev patīk cits, intresants fakts...Ierīt gribi?

Lūk:

HK Rīga - 1989 gadā dzimušo skaits komandā - 2;
Sudraba Lauvām - 1989 gadā dzimušo skaits komandā - 6...

Kāpēc par šo TU GUDRĪTI nerunā?

Jau entās reizes Tevi piekeru tuftas dzīšanā par eiropas hokeju. Pazors!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-10 23:23, pirms 14 gadiem
Jautājums - spēlēšana MHL viņie ies labumā vai sliktumā ir saistīta ar citu jautājumu. Kāda ir pana šuplera attieksme pret jaunajiem spēlētājiem. Redz, mazie (es par tādiem uzskatu MHL spēlētājus) spēlē nevis naudas dēļ, kā Ozo, Nabokovs, Sarokins, viņi spēlē par savu nākotni!!! Burkāna princips - nejaukt ar bukartu Ja ir burkāns, t.i. iespēja uzkalpoties līdz pasaules 1.8. labākajai līgai, tad nav svarīgi, kādā līgā viņi spēlē, vai to sauc MHL, vai BAČ. Nav arī IZSĶIROŠI, vai nāk pretī veči vai tādi paši jaunieši. Burnāns dod lielu stimuli ieguldīt lielu darbu. Un liels darbs atmaksājas kā meistarības celšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-09-10 23:35, pirms 14 gadiem
Skatoties sastāvus, tie ir pluss mīnus sabalancēti. Vēl kas, kurš liedz citām komandām ņemt kvai visus 89.gada spēlētājus? Gudri d, jau anv malku cirst.
Tādiem kā miņins, kurš to vien dara kā berzē kardānu raugoties uz nhl, jau protams teorija ir vnkārša. Spēlejam MHL slikti..., nespēlējam slikti...nu pie velna, tad jau jāsaka kā Emīlam: "KAD TAD LAI SPĒLĒ UN KUR?".
Domāju nevajag vērtēt pēc 4ām spēlēm visu, uzvarējām, protams, prieks, taču šie nebija tie spēcīgākie konkurenti, viss vēl priekšā, un, kas zin iespējams kādu jauno paņems kāda cita KHL vai eiropas komanda.
Nesaprotu tik vienu, konkrētāk tos, kuri cenšās noniecināt mūsu spēlētājus...pietam to dara SEVI TĀ DĒVĒJOŠIE EKSPERTI Miņins un citi...
Rodas jautājums, kas īsti Jus neapmierina? Varbūt uztaisat savu MHL, vai NHL, kvai KHL komandu un parādiet kā jādara?
Jā esot RD un HK Rīga spēlēs klaigājam var dzirdēt daudzus ekspertus...bet jēga no tā visa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-10 23:38, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: vienmēr var uzstādīt sev mērķi, teiksim tas pats Krosbijs 17 gados jau guva vidēji laikam 2,2 punktus pa spēli CHL... bet pēc gada jau visus 3 gandrīz vidēji spēlē... un tad jau sākās viņa NHL karjera. Jā, varbūt viņu uzreiz vajadzēja mest iekšā NHL un miers! Varbūt... bet vai no tā būtu labāk hvz. Veču hokejs jaunietim nozīmē arī traumas- Cinks un Vilkoits, tie paši, ir spilgts pierādijums....
Piekrītu

  +3 [+] [-]

, 2010-09-10 23:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Juris jau labi atbildēja - par vecumu 20-21 gada vecumā spēlēt junioru līgā jau nav nekas pagodinošs un pozitīvs... domāju, lieki piebilst. 17 un 18 gadīgajiem, protams, tā ir laba dzīves skola.
Es neskatos tik daudz uz vecumu, kā uz meistarību. Kāpēc cilvēkam būtu jāspēlē augstākā līmenī tikai tāpēc, ka viņš vecāks? Ir labākas komandas līgā kā mūsu HKR. Ir labākas maiņas citās komandās kā labākie piecinieki mūsu komandā. Uz piķera fona izskatījās, ka nav Vilkoitam, Biezajam u.c. īstā līga, bet nāks pretī arī viņiem cienīgi pretinieki un arī labāki par viņiem. Tad kad sāksim sist visus pēc kārtas (pūcei aste diez zied?), tad varēs sākt viennozīmīgi apgalvot par spēlētāju nepiemērotību šai līgai.
Un kā jau minēju, visas sezonas garumā HKR spēlētājiem ir iespēja izsisties uz augšu.

Būtu jau izcili, ja mēs varētu sameistarot
Dinamo - KHL
LM - BAČ
Dinamo fārms - BAČ vai VHL
HKR - MHL,
bet vai mums vispār būtu, ar ko aizpildīt sastāvus?(es domāju, aizpildīt tā, lai nebūtu tikai sagrāves - rezultāts ir vajadzīgs gan pašiem spēlētājiem, gan skatītājiem, gan arī līgām, kurās piedalāmies).

Leiši hoķi gribēja. Lai bīda tīmu uz VHL, mēs piespēlēsim 5-8 spēlētājus...

  -2 [+] [-]

, 2010-09-10 23:51, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Cienītais Juri Minet... (kļūda apzināta uzvārdā). Par NHL Tu raksti un var redzēt, ka lietās par NHL esi kcik zinoš, bet diemžēl, par eiropas un khl un mhl, Tev zināšanas ir tik niecīgas ka IETEIKTU BOLDĀ SAVU VIEDOKLI NEIZTEIKT...zin izskatās tā patizli. Tu te gudri D... ka vecumš šāds un vecums šitāds...

Bet kā Tev patīk cits, intresants fakts...Ierīt gribi?

Lūk:

HK Rīga - 1989 gadā dzimušo skaits komandā - 2;
Sudraba Lauvām - 1989 gadā dzimušo skaits komandā - 6...

Kāpēc par šo TU GUDRĪTI nerunā?

Jau entās reizes Tevi piekeru tuftas dzīšanā par eiropas hokeju. Pazors!!!
Es ceru, ka tavi vecāki tevi vismaz ir centušies audzināt par pieklājīgu cilvēku.

Kas attiecas uz "ierīšanu" un "nerunāšanu", tad man gan liekas, ka dažiem ir saasināta uztvere un nekādas sajēgas par to ko nozīmē "meklēt variantus".

Bet ja jau gribi turpināt sacensties dažādas statistiskās informācijas interpretēšanas mākslā (un arī "ierīt" ), lūdzu. Lai nav pārpratumu un tev saldāks miegs. Abu komandu spēlētāju sastāva salīdzinājums pa gadiem:

Gads, Rīgaiters
89. gads: 1:6
90. gads: 4:3
91. gads: 14:4
92. gads: 5:5
93. gads: 3:10

Tātad: Ja spēlētājus sadala divās grupās U-18 un pārējie hokejisti (dalījums izvēlēts tāpēc, ka 18 gadi ir tas vecums, kurā hokejisti pāriet pie "pieaugušo hokeja"), tad S-Pēterburgas komandai U-18 hokejistu bija gandrīz vai 2 reizes vairāk. Savukārt grupā "pārējie" Rīgas komandas pārsvars ir 19:13.
Paturpinot tālāk. Pitera komandai sastāvs, dalot to iepriekšminētajās grupās, ir aptuveni 55:45 par labu jaunākajiem, kamēr Rīgai - 70:30 par labu vecākajiem.

Protams, visvieglāk ir paņemt kādu vienu aili statistikā un cepties/vārīties jau nu bez gala.
Tāpat arī gribas jau niknumu par savu neizdevušos dzīvi izgāzt un pēc iespējas publiskāk.

P.S.
Par teksta izcelšanu jautājums ne man, bet portāla tehniskā nodrošinājuma komandai.

  +4 [+] [-]

, 2010-09-10 23:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: par to jau tas stāsts: veselai rindai no HK Rīga spēlēšana MHL ir solis atpakaļ jeb sava veida regress: tas attiecas uz tiem, kas jau ir spēlējuši PRO hokeju - Vilkoitu, Indraši, Bičevski, Galkinu, Biezo, Jakovļevu, Upīti, Ševčenko, principā arī uz E.Lipsbergu... iespējams, vēl kādu. Diemžēl apstākļu (RD un KHL vadības ambīciju) spiesti viņiem nākas tur spēlēt.
Neviens nekur nav spiests spēlēt, brauc kur gribi,spēlē kur gribi.
Nu nekādīgi nesaprotu Tavu attieksmi, ja kāds censonis kaut kur aizbrauc, viss ir okei un Tu sāc stāstīt cik tur varētu būt labi. Tajā pašā laikā ja potenciālie aizbraucēji sanāk šeit vienā komandā, tas ir slikti. Vai ir labi ka jaunie spēlē HK Rīga, pēc pirmajām spēlēm šķiet nav nekas prātīgs, bet nu paskatīsimies kas būs kad nāks austrumu komandas pretī. Par to pašu pērno projektu Kira izteicās, ka arī nekas prātīgs tas nav bijis.

  -1 [+] [-]

, 2010-09-11 00:03, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es ceru, ka tavi vecāki tevi vismaz ir centušies audzināt par pieklājīgu cilvēku.

Kas attiecas uz "ierīšanu" un "nerunāšanu", tad man gan liekas, ka dažiem ir saasināta uztvere un nekādas sajēgas par to ko nozīmē "meklēt variantus".

Bet ja jau gribi turpināt sacensties dažādas statistiskās informācijas interpretēšanas mākslā (un arī "ierīt" ), lūdzu. Lai nav pārpratumu un tev saldāks miegs. Abu komandu spēlētāju sastāva salīdzinājums pa gadiem:

Gads, Rīgaiters
89. gads: 1:6
90. gads: 4:3
91. gads: 14:4
92. gads: 5:5
93. gads: 3:10

Tātad: Ja spēlētājus sadala divās grupās U-18 un pārējie hokejisti (dalījums izvēlēts tāpēc, ka 18 gadi ir tas vecums, kurā hokejisti pāriet pie "pieaugušo hokeja"), tad S-Pēterburgas komandai U-18 hokejistu bija gandrīz vai 2 reizes vairāk. Savukārt grupā "pārējie" Rīgas komandas pārsvars ir 19:13.
Paturpinot tālāk. Pitera komandai sastāvs, dalot to iepriekšminētajās grupās, ir aptuveni 55:45 par labu jaunākajiem, kamēr Rīgai - 70:30 par labu vecākajiem.

Protams, visvieglāk ir paņemt kādu vienu aili statistikā un cepties/vārīties jau nu bez gala.
Tāpat arī gribas jau niknumu par savu neizdevušos dzīvi izgāzt un pēc iespējas publiskāk.

P.S.
Par teksta izcelšanu jautājums ne man, bet portāla tehniskā nodrošinājuma komandai.
He shoots and he scores
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-09-11 00:14, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpat arī gribas jau niknumu par savu neizdevušos dzīvi izgāzt un pēc iespējas publiskāk.
Ai, kā spiežas iedomība no tevis ārā, Jurīt. Tik tagad mazs reality check - tu strādā SC, kur esi kļuvis par sava veida lokālo hokeja karali no provinces. Tu strādā interneta portālā, kurā tev maksā tik, lai tu spētu savilkt galus, neko vairāk. Un kādēļ maksā "tik"? Tādēļ, ka tieši "tik" lielu pienesumu portālam tu nes. Un tu uzskati, ka esi elitārs veiksminieks? Piedod, nebūs.

  -4 [+] [-]

, 2010-09-11 00:17, pirms 14 gadiem
safitho rakstīja: Ai, kā spiežas iedomība no tevis ārā, Jurīt. Tik tagad mazs reality check - tu strādā SC, kur esi kļuvis par sava veida lokālo hokeja karali no provinces. Tu strādā interneta portālā, kurā tev maksā tik, lai tu spētu savilkt galus, neko vairāk. Un kādēļ maksā "tik"? Tādēļ, ka tieši "tik" lielu pienesumu portālam tu nes. Un tu uzskati, ka esi elitārs veiksminieks? Piedod, nebūs.
Tikai viena piebilde, ja jau REALITY check, viens ir SC, cits - REALITY. Piedod, bet arī tava teorija ir tāda ļoti šķība.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-11 00:18, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Starp citu par Lipsbergu- pēc pirmās spēles visi plaudējām par viņa spējām, bet ir pagājušas 4 spēles un.... rezultatīvāko sarakstā džeks ir 10. vietā, arī aiz diviem par sevi jaunākiem aizsargiem............ un ar visvairāk soda minūtēm pirmajā desmitniekā
starp citu ja apskatā MHL mājas lapā, tad mūsējie pēc statistikas ir starp labākajiem 10 gandrīz visos rādītājos

  +1 [+] [-]

, 2010-09-11 00:35, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es ceru, ka tavi vecāki tevi vismaz ir centušies audzināt par pieklājīgu cilvēku.

Kas attiecas uz "ierīšanu" un "nerunāšanu", tad man gan liekas, ka dažiem ir saasināta uztvere un nekādas sajēgas par to ko nozīmē "meklēt variantus".

Bet ja jau gribi turpināt sacensties dažādas statistiskās informācijas interpretēšanas mākslā (un arī "ierīt" ), lūdzu. Lai nav pārpratumu un tev saldāks miegs. Abu komandu spēlētāju sastāva salīdzinājums pa gadiem:

Gads, Rīgaiters
89. gads: 1:6
90. gads: 4:3
91. gads: 14:4
92. gads: 5:5
93. gads: 3:10

Tātad: Ja spēlētājus sadala divās grupās U-18 un pārējie hokejisti (dalījums izvēlēts tāpēc, ka 18 gadi ir tas vecums, kurā hokejisti pāriet pie "pieaugušo hokeja"), tad S-Pēterburgas komandai U-18 hokejistu bija gandrīz vai 2 reizes vairāk. Savukārt grupā "pārējie" Rīgas komandas pārsvars ir 19:13.
Paturpinot tālāk. Pitera komandai sastāvs, dalot to iepriekšminētajās grupās, ir aptuveni 55:45 par labu jaunākajiem, kamēr Rīgai - 70:30 par labu vecākajiem.

Protams, visvieglāk ir paņemt kādu vienu aili statistikā un cepties/vārīties jau nu bez gala.
Tāpat arī gribas jau niknumu par savu neizdevušos dzīvi izgāzt un pēc iespējas publiskāk.

P.S.
Par teksta izcelšanu jautājums ne man, bet portāla tehniskā nodrošinājuma komandai.
Njā, interesanti, kaut kāda mistiskā 18 g robeža, kad it kā sākas pieaugušo hokejs. Totāls pašpieņēmums, laikam Rēzeknē tā skaita. 21.g veca pārākums pār 19 gadīgu ir tieši tāds pats kā 19 gadīga pārākums pār 17. gadīgu, tas, ka tu domā savdāk nevienu īpaši nevajadzētu kratīt. Svarīgs ir vidējais vecums un tas ir aptuveni vienāds

     [+] [-]

, 2010-09-11 00:37, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai viena piebilde, ja jau REALITY check, viens ir SC, cits - REALITY. Piedod, bet arī tava teorija ir tāda ļoti šķība.
Lai līdz galam novestu reality check tev vajadzētu uzkāpt kādreiz uz slidām. Vai vismaz noskatīties kādu profesionāla hokeja spēli klātienē

  -2 [+] [-]

, 2010-09-11 00:51, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es ceru, ka tavi vecāki tevi vismaz ir centušies audzināt par pieklājīgu cilvēku.

Kas attiecas uz "ierīšanu" un "nerunāšanu", tad man gan liekas, ka dažiem ir saasināta uztvere un nekādas sajēgas par to ko nozīmē "meklēt variantus".

Bet ja jau gribi turpināt sacensties dažādas statistiskās informācijas interpretēšanas mākslā (un arī "ierīt" ), lūdzu. Lai nav pārpratumu un tev saldāks miegs. Abu komandu spēlētāju sastāva salīdzinājums pa gadiem:

Gads, Rīgaiters
89. gads: 1:6
90. gads: 4:3
91. gads: 14:4
92. gads: 5:5
93. gads: 3:10

Tātad: Ja spēlētājus sadala divās grupās U-18 un pārējie hokejisti (dalījums izvēlēts tāpēc, ka 18 gadi ir tas vecums, kurā hokejisti pāriet pie "pieaugušo hokeja"), tad S-Pēterburgas komandai U-18 hokejistu bija gandrīz vai 2 reizes vairāk. Savukārt grupā "pārējie" Rīgas komandas pārsvars ir 19:13.
Paturpinot tālāk. Pitera komandai sastāvs, dalot to iepriekšminētajās grupās, ir aptuveni 55:45 par labu jaunākajiem, kamēr Rīgai - 70:30 par labu vecākajiem.

Protams, visvieglāk ir paņemt kādu vienu aili statistikā un cepties/vārīties jau nu bez gala.
Tāpat arī gribas jau niknumu par savu neizdevušos dzīvi izgāzt un pēc iespējas publiskāk.

P.S.
Par teksta izcelšanu jautājums ne man, bet portāla tehniskā nodrošinājuma komandai.
Kādi vecāki, Tu Jānīt . Tevi pašu varu paaudzināt.
Hahahaha ierēcu par Tevi .

Daram tā, satiekamies rīt...es TEV aiznesīšu to spēlētāju sarakstu kuri bija laukumā... 2 Rīgas komandā ir 89 gada ne 1...

90 gada spēlētāji Rīgā ir 5...UN NEVIS 4!
91 gadā 14...2 no tiem ir vārtsargi...kuri laukumā neizgāja, bet Calps rezervē...

To, ja Tev aizrādu prātvēder nenozīmē, ka man neizdevusies dzīve, vnk TU ESI KONKRĒTI IZBESIJIS, ka runā par lietām kur sajēga Tev maza, tā itkā TU tur būtu profiņš, sorry neesi un nebūsi.
Labāk raksti par NHL, tur Tev sanāk, taču KHL atstāj un MHL tiem, kas no tā kko sajēdz.

Pēc Tava teiktā izriet, ka pāris gadus atpakaļ, kad mūsu lielā izlase bija PČ vecākā, mēs bijām pārāki ?

Komandās skatās vecumu, un tas, ja ir 1/2 gadu atšķirība, tas nenozīmē, ka tas spēlētājs ir labāks/sliktāks...

     [+] [-]

, 2010-09-11 00:55, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Lai līdz galam novestu reality check tev vajadzētu uzkāpt kādreiz uz slidām. Vai vismaz noskatīties kādu profesionāla hokeja spēli klātienē
Labi teikts...es labrāt pret viņu uzspēlētu, un tad redzētu cik VIŅŠ ir labs, jo tomēr, brīžiem šķiet, ka Juris domā, ka ir pats gudrākais, taču tā nav, jāmāk kādreiz pateikt, sorry, šajos jautājumos neesmu liels eksperts...
Kā jau teicu, NHL zināšanas viņam ir, tas laikam viņam hobijs, taču eiropas hokejā viņam ir daudz ko apgūt.
Iesaku kvai klātienē spēles paskatīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-09-11 01:28, pirms 14 gadiem
Kāds bija teiciens? Gudrākais piekāpjas?

Acīmredzot te neviens nav gudrs!
Piem., Puče ir profesionālis un komentāros neiesaistās. Viņš pat nelasa tos (vismaz tā apgalvo).

  +1 [+] [-]

, 2010-09-11 01:53, pirms 14 gadiem
Diez, kas būtu no LV hokēja bez Dināmo un MHL ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-09-11 08:20, pirms 14 gadiem
Gan jau, ka Latgale ( piemeera peec ), shitos juniorus apspeeleetu, ar pieaugushiem vechiem ir daudz gruutaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja