Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis palīdz "Pinguins" izcīnīt piekto uzvaru pēc kārtas, rezultatīvi abi Bukarti

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Gudļevskis palīdz "Pinguins" izcīnīt piekto uzvaru pēc kārtas, rezultatīvi abi Bukarti
Kristers Gudļevskis. Foto: imago images/Nordphoto/Scanpix

Vācijas hokeja līgā (DEL) lielisku spēļu sēriju sasniegusi latviešu vārtsarga Kristera Gudļevska pārstāvētā Brēmerhāvenes "Fischtown Pinguins", kas savā laukumā ar pūlēm noturēja četru vārtu pārsvaru un ar 4:3 pieveica Ingolštades "ERC". Gudļevskis atvairīja 22 no 25 pretinieku metieniem.

"Fischtown Pinguins" ar 33 spēlēs sakrātajiem 55 punktiem Vācijas čempionāta kopvērtējumā saglabā piekto pozīciju. Komanda ar Gudļevski vārtos spējusi desmit mačos izcīnīt astoņus panākumus. Kristers Vācijas līgā katrā mačā savos vārtos vidēji ielaidis 2,66 ripas, kā arī kopumā atvairījis 90,32% metienu.

Paralēlajā spēlē uz ledus pavadītajās 14:33 minūtēs ar rezultatīvu piespēli un lietderības koeficientu +1 atzīmējās uzbrucējs Rihards Bukarts, kura pārstāvētā "Düsseldorfer EG" ar 5:2 sakāva Volfsburgas "Grizzlys", ar 49 punktiem 32 mačos saglabājot astoto pozīciju.

Čehijas Ekstralīgas kārtējā spēlē divas rezultatīvas piespēles nopelnīja uzbrucējs Roberts Bukarts (spēlēja 17:42 minūtes un izdarīja četrus metienus pa vārtiem, uzvarēja vienīgajā iemetienā, kā arī iekrāja lietderības koeficientu +1), palīdzot Ostravas "Vitkovice Ridera" pārtraukt trīs zaudējumu sēriju un ar 4:2 pieveikt Pardubices "Dynamo". Bukarts šosezon aizvadītajās 32 spēlēs iekrājis 28 (10+18) rezultativitātes punktus. Cits Ostravas kluba uzbrucējs Frenks Razgals šovakar spēlētajās 16:58 minūtēs izdarīja trīs metienus pa vārtiem un nopelnīja lietderības koeficientu -1. "Vitkovice Ridera" ar 37 punktiem 32 spēlēs pakāpās uz 12. vietu.

Četru uzvaru sērija šovakar pārtrūka aizsarga Ralfa Freiberga Zlīnas "PSG Berani", kas viesos ar 1:2 piekāpās līdervienībai Liberecas "Bílí Tygři" priekšā. Freibergs 23:39 minūtēs nopelnīja divas soda minūtes un lietderības koeficientu +1, Zlīnas vienībai ar 32 mačos sakrātiem 43 punktiem saglabājot devīto vietu. "Bílí Tygři" šī bija 15. uzvara pēdējos 16 mačos.

Savukārt ceturto vietu ar tikpat spēlēs izcīnītiem 54 punktiem saglabājusi uzbrucēja Māra Bičevska "Mlada Boleslav", izbraukumā ar 2:3 bullīšos zaudējot Plzeņas "Škoda". Bičevskis 14:22 minūšu laikā uzvarēja sešos no 16 (37%) iemetieniem un nopelnīja +/- koeficientu -1.

21:53 laukumā pavadītajās minūtēs ar rezultatīvu piespēli, diviem metieniem pa vārtiem un divām soda minūtēm atzīmējās aizsargs Maksims Ponomarenko, kura Fredrikstadas "Stjernen" Norvēģijas "GET-Ligaen" čempionātā izcīnīja graujošu trešo uzvaru pēc kārtas, ar 9:3 sakaujot Sarpsborgas "Sparta". Ponomarenko šosezon guvis desmit (2+8) rezultativitātes punktus. Līdz ar to "Stjernen" pirms gadu mijas ar 28 spēlēs iekrātiem 40 punktiem Norvēģijas čempionātā pacēlās uz sesto vietu.

Francijas "Ligue Magnus" čempionātā ar vārtiem un rezultatīvu piespēli šovakar atzīmējās uzbrucējs Rolands Vīgners (šosezon iekrājis 33 (12+21) rezultativitātes punktus), bet cits uzbrucējs Artūrs Ševčenko (28 (9+19)) iedeva vienu rezultatīvu piespēli Milūzas "Scorpions" graujošā 9:0 uzvarā pār Basku zemes klubu Anglētas "Hormadi". Citā mačā Artūra Mickēviča (20 (5+15)) trīs rezultatīvas piespēles kaldināja Gapas "Rapaces" panākumu 5:4 viesos pār Amjēnas "Gothiques". Milūzas vienība pēc 28 spēlēm ar 42 punktiem ir piektā, savukārt "Rapaces" ar 31 punktu - devītā.

Slovākijas Ekstralīgā trīs zaudējumu sēriju pārtrauca bez rezultativitātes punktiem šodien palikušā aizsarga Jāņa Andersona "Detva", mājās ar 3:2 pieveicot "Liptovský Mikuláš" un ar 35 punktiem 33 mačos pakāpjoties uz desmito vietu kopvērtējumā.

Izmantotie resursi:
https://www.del.org/
https://www.hokej.cz/
https://www.hockey.no/live/BoxScore...

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2019-12-30 23:13, pirms 5 gadiem
Veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2019-12-30 23:17, pirms 5 gadiem
Super! Tā turpināt...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-30 23:18, pirms 5 gadiem
Vācijas līga ne tuvu nav tā s.dīgākā Eiropā

  +4 [+] [-]

, 2019-12-30 23:41, pirms 5 gadiem
Fuņi, Gudis jums Jaungada apsveikumu sūta

  -3 [+] [-]

, 2019-12-30 23:41, pirms 5 gadiem
Gudļevskis atradis savu līmeni beidzot

  -1 [+] [-]

, 2019-12-30 23:44, pirms 5 gadiem
lacis67 rakstīja: Vācijas līga ne tuvu nav tā s.dīgākā Eiropā
Ufas piemērs pierāda ,ka khl ir samazgu bedre.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-30 23:50, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Ufas piemērs pierāda ,ka khl ir samazgu bedre.
Tie kas tur ar 3. sastāvu aizbrauca atpūsties?

  +2 [+] [-]

, 2019-12-30 23:51, pirms 5 gadiem
Ieguvis otro elpu pēc dinamo.
Slēpts komentārs: Edyy55

  +4 [+] [-]

, 2019-12-30 23:54, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Ufas piemērs pierāda ,ka khl ir samazgu bedre.
Šitas izskatās vairāk pēc nepatiku pret KHL nevis objektīvu hokeja vētīšanu

 +11 [+] [-]

, 2019-12-30 23:58, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Gudļevskis atradis savu līmeni beidzot
Var jau būt, ka kādam liekas, ka Gudļevskis DEL sācis spēlēt baigi labi, taču patiesībā viņš spēlē tieši tāpat kā visu laiku.

AHL: Vidēji spēlē ielaisti 2.77 vārti, atvairīti 90.1% metienu.
KHL: Vidēji spēlē ielaisti 2.61 vārti, atvairīti 90.1% metienu.
DEL: Vidēji spēlē ielaisti 2.66 vārti, atvairīti 90.3% metienu.

Turklāt, tas darba apjoms (saņemtie metieni), kas bija un ir šajās līgās nav ta ka baigi atšķirīgs.

Tik starpība tāda, ka DEL viņam pietiek šāda snieguma, lai izcīnītu uzvaras, bet Rīgā nepietika, jo uzbrukumā komanda nespēja izveidot neko prātīgu. Bet tā jau atkal ir laukuma spēlētāju, ne vārtsarga, atbildība.
Slēpts komentārs: fire

  +4 [+] [-]

, 2019-12-31 00:05, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Un atkal Jurka pļūta ciparus, bet spēles neskatās, "eksperts" atkal izblamējies kā veca sēta!
Liec pretargumentus ekspert.

 +11 [+] [-]

, 2019-12-31 00:12, pirms 5 gadiem
Man nav īsti skaidrs, kā pēc 2018 gada OS, kādam vēl prātā ienāk runāt par kkādu DEL līgas vājumu vai arī baiso atšķirību līmeņos. DEL izlase spēlēja finālā, kur viņu tikai papildlaikā spēja pieveikt Khl izlase un ne jau tas notika spēlē, kur viss bija tik uz vieniem vārtiem. Vācijas komanda visu turnīru rādīja pārliecinošu sniegumu.
Slēpts komentārs: fire

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:15, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Man nav īsti skaidrs, kā pēc 2018 gada OS, kādam vēl prātā ienāk runāt par kkādu DEL līgas vājumu vai arī baiso atšķirību līmeņos. DEL izlase spēlēja finālā, kur viņu tikai papildlaikā spēja pieveikt Khl izlase un ne jau tas notika spēlē, kur viss bija tik uz vieniem vārtiem. Vācijas komanda visu turnīru rādīja pārliecinošu sniegumu.
Tā gluži nebija KHL komanda, dēļ tā, ka zināja Krievija, ka NHL liek mīksto uz OS, daudzus NHL spēlētājus par milzu summām turēja KHLā, lai tie legāli tiek uz OS, pat Datjuks ātrāk beidza karjeru. Iepludināja šo spēlētāju noturēšanai KHL tik miljonus, ka varētu uzturēt praktiski divas NHL komandas

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:16, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Sāksim ar to, ka esmu noskatījies visas spēles DEL ar Gudļevska komandu, uz divām esu bijis klātienē. Tāpat intereses pēc skatos citu DEL komandu spēles, un redzu kādās situācijās un kad tiek gūti vārti.

Jurčiks atkal tupa mētā ekspertu raugoties tabulā un gudru ģīmi savelkot spriežot, bet atkal pļukš.

Ja viņš būtu skatījies - tādas fekālijas nerakstītu: 1. Der paskatīties komandas ķīmiju, kā komanda spēlē, agresīvi, ātri, bet reizēm iekrītot aizsardzībā, vairāki goli gūti tieši 1 vs 1, 2 vs 1 pat 3 vs 1, taču salīdzinot ar DR kur nemaksāja (kavēja algu), šeit čaļi ja kļūdījās, dodas kapāt tālāk un gūst vārtus, palīdz, un Gudis bieži izvelk bīstamos momentus, kas arī nodrošina šīs uzvaras, tas ir lielisks kopsaucējs viens par visiem un visi par vienu.

DEL līgā spēlē tiešām interesantu un labu hokeju, ļoti iet uz vārtiem un maksimāli traucē redzi vārtsargam, tieši tāpēc daudzi goli tiek gūti nevis tieši pārspējot vārtsargu, bet mainot ripas virzienu un reizēm rikošeti. Liels darbs vārtu priekšā un nerei vārtsargi neredz metienu.

Patiesībā, vācu komandas , ja spēlētu KHL, noteikti nebūtu pēdējās vietās, labs hokejs.

Par Gudi, a vērtē visu viņa būšanu DEL, nu kopā 3 ripas varēja ķert, kur pozzicionāli bija kļūdas varbūt četras, kopumā labs sniegums un arī komanda tik tiešām ir komanda.
Tu dzívo Vácijá?

  +5 [+] [-]

, 2019-12-31 00:21, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Sāksim ar to, ka esmu noskatījies visas spēles DEL ar Gudļevska komandu, uz divām esu bijis klātienē. Tāpat intereses pēc skatos citu DEL komandu spēles, un redzu kādās situācijās un kad tiek gūti vārti.

Jurčiks atkal tupa mētā ekspertu raugoties tabulā un gudru ģīmi savelkot spriežot, bet atkal pļukš.

Ja viņš būtu skatījies - tādas fekālijas nerakstītu: 1. Der paskatīties komandas ķīmiju, kā komanda spēlē, agresīvi, ātri, bet reizēm iekrītot aizsardzībā, vairāki goli gūti tieši 1 vs 1, 2 vs 1 pat 3 vs 1, taču salīdzinot ar DR kur nemaksāja (kavēja algu), šeit čaļi ja kļūdījās, dodas kapāt tālāk un gūst vārtus, palīdz, un Gudis bieži izvelk bīstamos momentus, kas arī nodrošina šīs uzvaras, tas ir lielisks kopsaucējs viens par visiem un visi par vienu.

DEL līgā spēlē tiešām interesantu un labu hokeju, ļoti iet uz vārtiem un maksimāli traucē redzi vārtsargam, tieši tāpēc daudzi goli tiek gūti nevis tieši pārspējot vārtsargu, bet mainot ripas virzienu un reizēm rikošeti. Liels darbs vārtu priekšā un nerei vārtsargi neredz metienu.

Patiesībā, vācu komandas , ja spēlētu KHL, noteikti nebūtu pēdējās vietās, labs hokejs.

Par Gudi, a vērtē visu viņa būšanu DEL, nu kopā 3 ripas varēja ķert, kur pozzicionāli bija kļūdas varbūt četras, kopumā labs sniegums un arī komanda tik tiešām ir komanda.
Zini, labi, ka citās līgās metieni ir no rūpīgi izspēlētām kombinācijām un tiek raidīti tieši vārtos, bez rikošetiem, vārtsargi visu redz, utt.
DEL tiešām ir izņēmums, kur viss ir PILNĪGI citādāk nekā jebkur citur.

Ja tev patīk Gudļevska vai konkrētās pingvīnu komandas spēle (te es varu tevi apbēdināt, ka, lai arī ne visas spēles, bet šo to esmu redzējis gan no Gudļevska Vācijas turnejas), tā ir viena lieta un labi, ka tā, beigu beigās, taču, ja vārtsargs 7 sezonas (!!!) spēlē teju vienādā līmenī, tad, atmetot patikšanas un gaumes jautājumu, tas viņu raksturo vairāk nekā jebkas cits.

Un vēl - tā kā ļoti iepspringi uz vācu komandām utt., es atgādināšu, ka runa ir par Gudļevska sniegumu, nevis to, kura komanda ir labāka vai švakāka. Konkrētā vietā un laikā, šīssezonas ievadā Rīgā, Kristers nebija vārtsargs, kurš dziļā bedrē esošu komandu varētu izvilkt, tāpēc arī tika atbrīvots (lai arī, protams, nesaku, ka viņš bija galvenais vainīgais).

P.S. Es arī nevienā brīdī neesmu teicis, ka Gudļevskis spēlē slikti. Ja nu kādam ar to lasīšanu un uztveri ir pagrūtāk.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu dzívo Vácijá?
Nē, es nedzīvoju Vācijā, taču tur esmu bieži darba jautājumos, kā arī ir sadarbības partneri tur un draugi, nesen pa Vāciju nodzīvojos pusotru nedēļu, tad arī biju uz spēlēm. Darba jautājumos laiku pa laikam braucu uz dažādām eiropas valstīm, kā arī Krieviju. Tāds darbs, tieši tāpēc laiku palaikam šeit pazūdu un neienāku vai maksimums atveru kādu rakstu.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:24, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Var jau būt, ka kādam liekas, ka Gudļevskis DEL sācis spēlēt baigi labi, taču patiesībā viņš spēlē tieši tāpat kā visu laiku.

AHL: Vidēji spēlē ielaisti 2.77 vārti, atvairīti 90.1% metienu.
KHL: Vidēji spēlē ielaisti 2.61 vārti, atvairīti 90.1% metienu.
DEL: Vidēji spēlē ielaisti 2.66 vārti, atvairīti 90.3% metienu.

Turklāt, tas darba apjoms (saņemtie metieni), kas bija un ir šajās līgās nav ta ka baigi atšķirīgs.

Tik starpība tāda, ka DEL viņam pietiek šāda snieguma, lai izcīnītu uzvaras, bet Rīgā nepietika, jo uzbrukumā komanda nespēja izveidot neko prātīgu. Bet tā jau atkal ir laukuma spēlētāju, ne vārtsarga, atbildība.
Tev taisnība, noņemu cepuri eksperta priekšā. Nekrāsies vairs uzvaras, varēs mēģināt vēl līmeni zemāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:25, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Nē, es nedzīvoju Vācijā, taču tur esmu bieži darba jautājumos, kā arī ir sadarbības partneri tur un draugi, nesen pa Vāciju nodzīvojos pusotru nedēļu, tad arī biju uz spēlēm. Darba jautājumos laiku pa laikam braucu uz dažādām eiropas valstīm, kā arī Krieviju. Tāds darbs, tieši tāpēc laiku palaikam šeit pazūdu un neienāku vai maksimums atveru kādu rakstu.
Sanāca būt uz Gudija mājas spēli? Laba atmosfēra? Daudz skatītāju?

  -3 [+] [-]

, 2019-12-31 00:27, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zini, labi, ka citās līgās metieni ir no rūpīgi izspēlētām kombinācijām un tiek raidīti tieši vārtos, bez rikošetiem, vārtsargi visu redz, utt.
DEL tiešām ir izņēmums, kur viss ir PILNĪGI citādāk nekā jebkur citur.

Ja tev patīk Gudļevska vai konkrētās pingvīnu komandas spēle (te es varu tevi apbēdināt, ka, lai arī ne visas spēles, bet šo to esmu redzējis gan no Gudļevska Vācijas turnejas), tā ir viena lieta un labi, ka tā, beigu beigās, taču, ja vārtsargs 7 sezonas (!!!) spēlē teju vienādā līmenī, tad, atmetot patikšanas un gaumes jautājumu, tas viņu raksturo vairāk nekā jebkas cits.

Un vēl - tā kā ļoti iepspringi uz vācu komandām utt., es atgādināšu, ka runa ir par Gudļevska sniegumu, nevis to, kura komanda ir labāka vai švakāka. Konkrētā vietā un laikā, šīssezonas ievadā Rīgā, Kristers nebija vārtsargs, kurš dziļā bedrē esošu komandu varētu izvilkt, tāpēc arī tika atbrīvots (lai arī, protams, nesaku, ka viņš bija galvenais vainīgais).

P.S. Es arī nevienā brīdī neesmu teicis, ka Gudļevskis spēlē slikti. Ja nu kādam ar to lasīšanu un uztveri ir pagrūtāk.
Jurčik nu atkal Tu gvelz glupības, es minēju, kko par to, ka citur nav kombinācijas? Paskaties DEL un KHL līgu, komandas spēlē dažādu hokeju, tas ir pirmais.
Otrais - nav runa par simpātijām, arī Elvi aizstāvu bieži un? Runa iet par citu, par konkrēti viņa spēli, un tā nav slikta.
Treškārt - no bedres izvilkt RD? Tagad Tu parādiji PILNĪGU nejēgu no sevis - NEJAUC "Bedrē esošu komandu" un komandu "kurai nemaksā algas", tās ir divas dažādas komandas, Tu tak mīli statku ver vaļā, cik RD bija zaudējumi un 0 guto vārtu pēc Guda aiziešanas? CIK spēles ar mazāk kā 1 golu? Bija dāzādi vārtsargi un komanda zaudēja, pat ja ieliktu vārtos VASIĻEVSKI, situācija nebūtu labāka, džeki nespēlēja, dienā, kad sākās payback maciņos, tā sāka spēlēt. Vot reāli tagad izgāzies kā veca slapja sēta.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:28, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Tā gluži nebija KHL komanda, dēļ tā, ka zināja Krievija, ka NHL liek mīksto uz OS, daudzus NHL spēlētājus par milzu summām turēja KHLā, lai tie legāli tiek uz OS, pat Datjuks ātrāk beidza karjeru. Iepludināja šo spēlētāju noturēšanai KHL tik miljonus, ka varētu uzturēt praktiski divas NHL komandas
Arī tas ir jāvar un arī tādas aktivitātes pēc būtības tomēr ceļ kopējo līgas līmeni (runāju šādos terminos, lai līmeņrāžiem vieglāk saprast). Respektīvi, laikam jau galvenais, ko gribu pateikt - Eiropā ir nu jau gana daudz ļoti labu līgu, un, pat ja KHL ir tieši spēlētā hokeja ziņā citām priekšā, tad tas ir burtiski pa milimetru jeb viena OT gola vērtībā, ne jau gaismas gadiem, kā te vienai funīgai līdzjutēju daļai gribas domāt.

     [+] [-]

, 2019-12-31 00:31, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Jurčik nu atkal Tu gvelz glupības, es minēju, kko par to, ka citur nav kombinācijas? Paskaties DEL un KHL līgu, komandas spēlē dažādu hokeju, tas ir pirmais.
Otrais - nav runa par simpātijām, arī Elvi aizstāvu bieži un? Runa iet par citu, par konkrēti viņa spēli, un tā nav slikta.
Treškārt - no bedres izvilkt RD? Tagad Tu parādiji PILNĪGU nejēgu no sevis - NEJAUC "Bedrē esošu komandu" un komandu "kurai nemaksā algas", tās ir divas dažādas komandas, Tu tak mīli statku ver vaļā, cik RD bija zaudējumi un 0 guto vārtu pēc Guda aiziešanas? CIK spēles ar mazāk kā 1 golu? Bija dāzādi vārtsargi un komanda zaudēja, pat ja ieliktu vārtos VASIĻEVSKI, situācija nebūtu labāka, džeki nespēlēja, dienā, kad sākās payback maciņos, tā sāka spēlēt. Vot reāli tagad izgāzies kā veca slapja sēta.
1. KHL komandas ir dažādas, arī spēles stils ir dažāds, taču, ja tev KHL tik ļoti nepatīk, tad kā ir ar AHL? Tur arī ir "slidināšanās" (pieļaujot, ka tieši to pārmet KHLam)?
2. To, ka Gudļevska spēle ir slikta izdomāji tu pats un tagad mēģini ar mani strīdoties pierādīt, ka tā nav. Es to neesmu rakstījis. Tikai minēju, ka Gudļevskis NAV SĀCIS SPĒLĒT LABĀK kā iepriekš.
3. Par algām - ja esi informēts par apzinātu spēļu "noliešanu", tad, lūdzu, klāj vaļā - spēles, vainīgos utt. Nu tā, lai jau tālāk var runāt.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sanāca būt uz Gudija mājas spēli? Laba atmosfēra? Daudz skatītāju?
Sanāca būt divās mājas spēlēs, vienā uzvara pamatā otrā pēc bulīšiem. Abās nu precīzi nepateikšu , bet informātora teiktais bija aptuveni abas reizes 4500 skatītāju, atmosfēra laba, man patika, atbalsts labs.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:33, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Arī tas ir jāvar un arī tādas aktivitātes pēc būtības tomēr ceļ kopējo līgas līmeni (runāju šādos terminos, lai līmeņrāžiem vieglāk saprast). Respektīvi, laikam jau galvenais, ko gribu pateikt - Eiropā ir nu jau gana daudz ļoti labu līgu, un, pat ja KHL ir tieši spēlētā hokeja ziņā citām priekšā, tad tas ir burtiski pa milimetru jeb viena OT gola vērtībā, ne jau gaismas gadiem, kā te vienai funīgai līdzjutēju daļai gribas domāt.
Piekrītu Tevis teiktajam
Slēpts komentārs: fire

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 00:43, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: 1. Kur teicu, ka man nepatīk KHL ? Ilgi domāji?
2. Teicu, ka saki slikti ?saku nespēlē slikti jo nejau visu parāda statistika.
3. Pats vispār saproti ko runā vai izliecies ?
1. Ja jūsmoji par DEL un KHL esot "cits stils", tad gan jau, ka kaut kas tajā kāhāelā neapmierina. Tāpēc arī piedāvāju AHL, jo Kristers ir spēlējis dažādās līgās un komandās, tāpēc par "dažādajiem stiliem" un to ietekmi uz viņa spēli nevajag pat filozofēt, viss ir redzams tāpat.
2. Nav runa par parādīšanu, bet gan par ilgtermiņa tendencēm. Stāstot, ka DEL Gudļevskis glābj un palīdz un vispār ir baigais malacītis, tas viss izskatās pēc situācijas, ka it kā viņš Rīgā, Bridžportā vai Sirakūzās neglāba un vienkārši "stāvēja vārtos" (kā lāpsta pagalma hokejā).
Ja tu nesaki, ka viņš spēlē slikti, es to arī neapgalvoju, tad, lūdzu, pastāsti man par ko vispār ir viss šitas hajs? Gribējās pierakstīt, ka "Miņins lohs"? Tik maz tev vajag pilnai laimei?
3. Es saprotu, bet man nav pārliecības, ka tu saproti par ko mēģini runāt.

     [+] [-]

, 2019-12-31 01:14, pirms 5 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 1. Ja jūsmoji par DEL un KHL esot "cits stils", tad gan jau, ka kaut kas tajā kāhāelā neapmierina. Tāpēc arī piedāvāju AHL, jo Kristers ir spēlējis dažādās līgās un komandās, tāpēc par "dažādajiem stiliem" un to ietekmi uz viņa spēli nevajag pat filozofēt, viss ir redzams tāpat.
2. Nav runa par parādīšanu, bet gan par ilgtermiņa tendencēm. Stāstot, ka DEL Gudļevskis glābj un palīdz un vispār ir baigais malacītis, tas viss izskatās pēc situācijas, ka it kā viņš Rīgā, Bridžportā vai Sirakūzās neglāba un vienkārši "stāvēja vārtos" (kā lāpsta pagalma hokejā).
Ja tu nesaki, ka viņš spēlē slikti, es to arī neapgalvoju, tad, lūdzu, pastāsti man par ko vispār ir viss šitas hajs? Gribējās pierakstīt, ka "Miņins lohs"? Tik maz tev vajag pilnai laimei?
3. Es saprotu, bet man nav pārliecības, ka tu saproti par ko mēģini runāt.
Juri nu atkal Tu fantazē un gvelz muļķības.
1. Kāds sakars citam stilam ar nepatiku? Tu vēl un vēl pats rādi, ka nesaproti par ko runā, bet mēģini to citiem piešūt vnk nepārspējami. Ok skaidroju kā mazam bērnam - skatos gan NHL, gan AHL, gan KHL, gan DEL, arī Šveices līgu skatos, katrā no tām ir savs teiksim tā zīmējums kopumā un ir katrā līgā komandas ar interesantu spēli, kuras piesaista - un ja tām arī ir [citādāks stils] tad tas ir pa savam interesants un aizraujošs. NU tagad ta aizgāja līdz Tavam pelēkajām šūnām kkāda informācija vai atkal pilnīgs tupaks?

2. Tev patīk dzīt demagoģiju , kur es saku, ka malacīts? Saku par to ko esmu redzējis neviss atveru statistiku un tagad izdaru secinājumus, atšķirībā no Tevis spēju skatīt katru situāciju un momentu atsevišķi. Par miņins kā tu saki "L" esu ievērojis, ka neiedziļinoties situācijā Tu atver statistiku un nu izdari secinājumus, neapskatot konkrētu situāciju atsevišķi, ko arī pierādīji salōdzinājumā ar NHL/AHL vārtsargiem mšusu diskusijā. Teici vienu - kad TEV noliek priekšā faktus jau izdomā citus noteikumus.

3. Lai nu tā būtu bet Tu izliecies neredzam un nezinām esošo situāciju, redz, ja neraktos pliki statistikā, par hokeju saprašana un zināšanas būtu lielākas un dziļākas. Veiksmi Tev

  +3 [+] [-]

, 2019-12-31 01:31, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Juri nu atkal Tu fantazē un gvelz muļķības.
1. Kāds sakars citam stilam ar nepatiku? Tu vēl un vēl pats rādi, ka nesaproti par ko runā, bet mēģini to citiem piešūt vnk nepārspējami. Ok skaidroju kā mazam bērnam - skatos gan NHL, gan AHL, gan KHL, gan DEL, arī Šveices līgu skatos, katrā no tām ir savs teiksim tā zīmējums kopumā un ir katrā līgā komandas ar interesantu spēli, kuras piesaista - un ja tām arī ir [citādāks stils] tad tas ir pa savam interesants un aizraujošs. NU tagad ta aizgāja līdz Tavam pelēkajām šūnām kkāda informācija vai atkal pilnīgs tupaks?

2. Tev patīk dzīt demagoģiju , kur es saku, ka malacīts? Saku par to ko esmu redzējis neviss atveru statistiku un tagad izdaru secinājumus, atšķirībā no Tevis spēju skatīt katru situāciju un momentu atsevišķi. Par miņins kā tu saki "L" esu ievērojis, ka neiedziļinoties situācijā Tu atver statistiku un nu izdari secinājumus, neapskatot konkrētu situāciju atsevišķi, ko arī pierādīji salōdzinājumā ar NHL/AHL vārtsargiem mšusu diskusijā. Teici vienu - kad TEV noliek priekšā faktus jau izdomā citus noteikumus.

3. Lai nu tā būtu bet Tu izliecies neredzam un nezinām esošo situāciju, redz, ja neraktos pliki statistikā, par hokeju saprašana un zināšanas būtu lielākas un dziļākas. Veiksmi Tev
Pag, pag, pag. Sākās viss ar to, ka, redz, Miņins spēles neskatoties un tā tālāk.

Es, iespējams, esmu palaidis kaut ko garām, vai arī tu savas domas attīstības lielu bloku esi izlaidis un neizklāstījis, bet kāds sakars tam, ka Gudļevskis turpina spēlēt savā līmenī arī DEL, ir tam, ka katrā līgā ir citāds spēles stils?
Manuprāt, tas, ka Kristers septiņas sezonas un trīs līgās spēlējot, demonstrē statistiski ļoti līdzīgu sniegumu, kā reiz parāda, ka konkrētajā gadījumā šiem stiliem, lai arī tie, neapšaubāmi ir atšķirīgi, nav lielas nozīmes.

Arī izlasē spēlējot, bet tur pretī nāk ĻOTI dažāda stila komandas, viņa sniegums ir ļoti tuvs, lai ne teikt, ka tāds pats kā jau iepriekš minētajam.

Tad kur ir tā problēma ar stiliem? Vai to vienkārši tāpat pierakstīji?

2. Kādus faktus? Pagaidām bija "Es biju spēlē, man patika kā cīnās!" Tas nav fakts. Tas ir subjektīvisms un gaumes lieta. Un, tāpat kā izdomāji, ka Miņinam nepatīk Gudļevskis, tāpat turpini laist luni, rakstot, ka es neesot redzējis spēles, lai gan, manuprāt, skaidri pateicu, ka esmu gan (vari būt drošs, es hokeju skatos, varbūt pat vairāk nekā vajadzētu).

3. Kas būtu? Es atkārtošos - ja tev ir informācija, liec galdā! Ja nav, tad tā ir 2. klases līmeņa plātīšanās "Es zinu, bet jums neteikšu."

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 01:50, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tie kas tur ar 3. sastāvu aizbrauca atpūsties?
toties čehu un šveices līgas vidusdaļas komandas papildiājās ar labākajiem NHL spēlētājiem

  +1 [+] [-]

, 2019-12-31 01:54, pirms 5 gadiem
fire rakstīja: Patiesībā, vācu komandas , ja spēlētu KHL, noteikti nebūtu pēdējās vietās, labs hokejs.
KHL pēdējās vietas rezervējuši 2 Dinamo...

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 01:58, pirms 5 gadiem
Gatis rakstīja: KHL pēdējās vietas rezervējuši 2 Dinamo...
Rezervējuši vai nē grūti teikt, domāju Vācu komandas būtu pat augstāk . No vienas puses RD vieta tabulā dažādu faktoru dēļ nav brīnums, toties Minskas komandai, kura gadiem jau rāda neapmierinošu sniegumu grūti ko teikt, jo nauda bija un iespējas arī.
KHL ir daudz labu stipru komandu, žēl ka mūsu RD ir tādi kā ir un laikam jau labāk to bodi klapē ciet, bet tas ir mans viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2019-12-31 08:46, pirms 5 gadiem
Oi, vīri baigi diskutējuši. Man arī patīk pētīt statistiku. Un gan jau arī Miņina kungs ir pamanījis, ka dažādās līgās (visos sporta veidos) ir dažāds vidējais gūto vārtu skaits. Attiecīgi, tad jau jāsalīdzina Gudļevska rādītājs ar vidējo konkrētajā līgā. Kas sanāk šādi - ir viņam labāki rādītāji Vācijā? Turklāt, kā jau te minēja, katrs klubs spēlē savādāk - ir aizsardzības komandas un ir tādas, kas spēlē "iemetīsim" vairāk nekā pretinieks stilā.

Bet svarīgākais, ka komanda uzvar!

  +7 [+] [-]

, 2019-12-31 08:55, pirms 5 gadiem
Smieklīgi jums te strīdi, jaunieši. Del, ahl, khl, stili Ko var ņemties?! Skaidrs, ka līgās, kur prot spēlēt hokeju Gudim stati visur ir vienādi un viņa līmenis ir tāds kāds ir. Pieļauju, ka Rumānijas, Polijas vai Austrijas čempī bilde būtu labāka - tur vienkārši nav tik meistarīgu vārtu guvēju, ātrumi citi, pusprofesionālisms utt. Gudis ir labs vārtsargs, bet ne tuvu ne izcils. Ja atvaira 90% metienu, tad partneriem parasti uzvaras sasniegšanai vajag 3-4 golus. DR uzbrucēji khl to nespēja, burgermurgeras(vai kā tur) Pingvīni to del iespēj. Lūk arī visa atšķirība. Laimīgu un saticīgu visiem Jauno gadu!
1 2 38 komentāri