Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Roberts Bukarts kļūst par galveno varoni Ostravā, Cibuļskis izkaujas, Vīgneram 1+1

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Roberts Bukarts kļūst par galveno varoni Ostravā, Cibuļskis izkaujas, Vīgneram 1+1
Roberts Bukarts. Foto: HC Vítkovice Ridera

"Tipsport" Čehijas hokeja Ekstralīgas 41. kārtā latviešu uzbrucējs Roberts Bukarts guva savus 13. vārtus sezonā, kaldinot Ostravas "Vítkovice Ridera" 1:0 uzvaru pār aizsarga Ralfa Freiberga Zlīnas "PSG Berani".

Uz ledus 17:48 minūtes pavadījušais Bukarts savu 34. (13+21) rezultativitātes punktu sezonā guva trešā perioda 56. sekundē, kopumā šajā mačā izdarot sešus metienus pa vārtiem un ļaujot Ostravas vienībai pārtraukt trīs zaudējumu sēriju un ar 45 punktiem saglabāt 12. pozīciju 14 komandu konkurencē. Cits "Vítkovice Ridera" uzbrucējs Frenks Razgals šovakar palika ārpus mājinieku rindām. Savukārt Freibergs ar 58 punktiem devītajā vietā esošās Zlīnas vienības sastāvā 20:59 minūtēs atzīmējās ar trīs raidījumiem pa vāriem, divām soda minūtēm un lietderības koeficientu -1.

Spilgtu maču aizvadīja cits latviešu aizsargs Oskars Cibuļskis, kurš pirmā perioda beigu daļā izkāvās ar Kladno "Rytíři" aizsargu Brendonu Nešu, kopumā nopelnot 14 soda minūtes un 16 uz laukuma pavadīto minūšu laikā arī izdarot vienu metienu pa vārtiem. Cibuļska Hradeckrāloves "Mountfield" mājās pār čehu leģendas Jaromīra Jāgra pārstāvēto Kladno vienību bija pārāka ar 4:1, ar 60 punktiem pakāpjoties uz astoto pozīciju.

Otro uzvaru pēc kārtas izcīnīja uzbrucēja Māra Bičevska (16 minūtēs veica vienu metienu un uzvarēja septiņos no 12 (58%) iemetieniem) "Mlada Boleslav", kas mājās ar 3:0 apspēlēja "Olomouc". Savukārt aizsargs Guntis Galviņš 22:11 minūtēs izdarīja vienu metienu, nepalīdzot Čehijas čempionvienībai Tršinecas "Oceláři" izvairīties no 0:1 neveiksmes viesos pret Brno "Kometa".

Bičevska "Mlada Boleslav" ar 71 punktu ir ceturtā, kamēr Galviņa "Oceláři" ar 70 punktiem - piektā.

Krievijas Augstākajā līgā (VHL) trīs panākumu sērija pārtrūka Leonīda Tambijeva trenētajai Karagandas "Saryarka", Kazahstānas klubam mājas sienu ielenkumā ar 0:2 negaidīti piekāpjoties Permas "Molot-Prikamye". Lielāko spēles laiku (23:21 minūtes) komandā iekrāja aizsargs Edgars Siksna, kuram neizdevās realizēt nevienu no sešiem metieniem pa vārtiem. Sešus metienus izpildīja arī cits "Saryarka" aizsargs Eduards Hugo Jansons, kurš laukumā pavadītajās 20:13 minūtēs nopelnīja arī vienu noraidījumu. Karagandas uzbrucējs Edgars Kulda 19 minūšu un 40 sekunžu laikā ne ar ko ievērības cienīgu neizcēlās.

"Saryarka" ar 47 spēlēs iekrātiem 59 punktiem saglabāja sesto vietu VHL 1. konferencē.

Francijas "Ligue Magnus" čempionātā Milūzas "Scorpions" ar 3:0 sakāva vicelīderi Anžēras "Ducs", ar vārtiem un rezultatīvu piespēli izceļoties Rolandam Vīgneram, kamēr Artūram Ševčenko pievienojot vienu rezultatīvu raidījumu. Ar 41 (14+27) rezultativitātes punktu Vīgners Francijas līgas rezultatīvāko spēlētāju "topā" ir desmitais, savukārt Ševčenko ar 35 (12+23) punktiem ir 17. pozīcijā. Milūzas komanda ar 57 punktiem nostiprinājās piektajā vietā.

Visbeidzot Šveices Nacionālajā līgā (NLA) ar 38 mačos sakrātiem 59 punktiem uz sesto vietu pakāpusies uzbrucēja Ronalda Ķēniņa "Lausanne", kas mājās pēcspēles metienos ar 2:1 nolauza pastarīti Rapersvīlas "Lakers". Latvietis šovakar palika ārpus Lozannas komandas sastāva.

Izmantotie resursi:
https://www.hokej.cz/
Высшая хоккейная лига - Протокол игры
https://www.sihf.ch/de/game-center/...

     [+] [-]

, 2020-01-28 22:49, pirms 5 gadiem
Bukarts 9. rezultatīvākais līgā. Tiesa +/- nav tas labākais, bet nu komanda jau ar tabulas lejasgalā. Cerams nākamsezon vai uz play-off tiks nopietnākā blicē.

     [+] [-]

, 2020-01-29 04:40, pirms 5 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Bukarts 9. rezultatīvākais līgā. Tiesa +/- nav tas labākais, bet nu komanda jau ar tabulas lejasgalā. Cerams nākamsezon vai uz play-off tiks nopietnākā blicē.
par kādu nopietnāku blici runā? viņš jau ne pirmo gadu spēlē Čehijā. Trinecā un Spartā viņam spēle neaizgāja, tad kāpēc mainīt kaut ko , ja spēle sokas un ripas krīt un treneris uzticas pirmā maiņa un vairākums visu laiku kā Zlinā?
p.s. Bukartam līgums joprojām ir ar Spartu līdz 2021.gadam, viņš iznomāts uz Vitkovice. Tāpēc arī varbūt Spartā spēlēs nākošsezon!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-29 07:58, pirms 5 gadiem
Čehijā Bukartam ar klubiem viss ok. Bet par nākotni, es vēl ticu, ka Bukarts tiks kādā NLA vai KHL klubā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-01-29 09:44, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, visideālākais variants, manuprāt, priekš vina būtu nokļūt Maskavas Dinamo un spēlēt kopā ar Indraši vienā maiņā
baigi viņam vajag 30 un vairāk gados vazāties pa utaino mongoliju krustu šķērsu? Ja var komfortabli dzīvot ērtajā un pārticīgajā Čehijā?

     [+] [-]

, 2020-01-29 09:55, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Piekrītu, visideālākais variants, manuprāt, priekš vina būtu nokļūt Maskavas Dinamo un spēlēt kopā ar Indraši vienā maiņā
tu tak tupenis esi pie Krikunova Bukarts? tur pat Indrašim jābēg, kurš ir it kā ir daudz labāks 5vs5 spēlē un citur izmantojams...
un Hara teiktais par Šveici vai Krieviju?
vot kas ir pret čehu līgu dažiem īpatņiem?
nu nekādi nesaprotu. nu vienreiz tak normāli paskataties, kas tur spēlē un kāds līmenis
nu nav tas nekāds EBEL vai slovāku līga. Un turpat vien ir pie šveices. vācu un krievu līgas.
p.s. vienīgais , kas krievus izceļ uz Eiropas TOP līgu fona ir algas. citos rādītājos nu diezgan miglaini, lai izceltu.

     [+] [-]

, 2020-01-29 10:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tu tak tupenis esi pie Krikunova Bukarts? tur pat Indrašim jābēg, kurš ir it kā ir daudz labāks 5vs5 spēlē un citur izmantojams...
un Hara teiktais par Šveici vai Krieviju?
vot kas ir pret čehu līgu dažiem īpatņiem?
nu nekādi nesaprotu. nu vienreiz tak normāli paskataties, kas tur spēlē un kāds līmenis
nu nav tas nekāds EBEL vai slovāku līga. Un turpat vien ir pie šveices. vācu un krievu līgas.
p.s. vienīgais , kas krievus izceļ uz Eiropas TOP līgu fona ir algas. citos rādītājos nu diezgan miglaini, lai izceltu.
Tavs viedoklis jāņem vērā par čehu līgu, īstu hokeja mīlētāju, lietpratēju ir ļoti maz. Bet es palieku pagaidām pie KHL un NLA. SHL Bukartam neietu īsti.
Redzēs kā būs, kad visi KHL pāries uz mazajiem laukumiem, man jau tā liekas, ka KHL samazinas spēles temps, mazie laukumi Bukartam vēl varētu nākt par labu.

     [+] [-]

, 2020-01-29 10:05, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: baigi viņam vajag 30 un vairāk gados vazāties pa utaino mongoliju krustu šķērsu? Ja var komfortabli dzīvot ērtajā un pārticīgajā Čehijā?
Nav jau tā utainā mongolija tik netīra, pārsvarā, vēl pie tam KHL spēlētāji noteikti nevazājas pa netīrākajām vietām, dzīvo labās viesnīcās un nelido ar grabošiem regulārajiem reisiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-29 10:21, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Krikunovs tak ar nav mūžīgs, apmēram Algunopja vecumā, iespējams, pēdējais gads trenera karjerā
Tev. Ir šaurs skatiens uz hokeju. Jau saku ne reizi vien.
Ja tavs krustdēls nevar nostiprināties čehu līgas vadošajās komandās, tad tas pats būs pie krieviem. Nu līderiem vajag tomēr labākus spēlētājus.
Severstal, amur, rigas ginama. Tas ir tas čehu līmenis vitkovice.
Un diez vai kas vairāk maksas par čehiem.
Un kā banss saka, tad nakuj pa Mongoliju kratīties.

     [+] [-]

, 2020-01-29 10:26, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Indrašim tak ir tikpat gadu
viņš smeļ piķi no vatņikiem kamēr var

  -1 [+] [-]

, 2020-01-29 10:26, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nav jau tā utainā mongolija tik netīra, pārsvarā, vēl pie tam KHL spēlētāji noteikti nevazājas pa netīrākajām vietām, dzīvo labās viesnīcās un nelido ar grabošiem regulārajiem reisiem.
utaina ir viņu domāšana, mentalitāte

     [+] [-]

, 2020-01-29 10:31, pirms 5 gadiem
Mums ir bijuši šauras specializācijas spēlētāji vadošajās Eiropas līgu komandās. Nu neiet viņiem. Līderiem vajag ko vairāk.
Ar vienu labo satvērienu un vairākumu tevi neturēs komandā, kurai vajag ko vairāk.
Tāpēc ne dārziņš, ne bukarts nevar nostiprināties labās komandās, kas iet uz titulu.
Bet nu vidējā līmenī var raut un pietiekoši labi.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-29 10:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Mums ir bijuši šauras specializācijas spēlētāji vadošajās Eiropas līgu komandās. Nu neiet viņiem. Līderiem vajag ko vairāk.
Ar vienu labo satvērienu un vairākumu tevi neturēs komandā, kurai vajag ko vairāk.
Tāpēc ne dārziņš, ne bukarts nevar nostiprināties labās komandās, kas iet uz titulu.
Bet nu vidējā līmenī var raut un pietiekoši labi.
Skatīsimies, kā Robertam ies, lieku uz viņu lielas cerības jau maijā PČ.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:01, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Skatīsimies, kā Robertam ies, lieku uz viņu lielas cerības jau maijā PČ.
a pričom te izlase? izlašu turnīri ir pavisam cits hokejs.

es par klubu hokeju diskutēju te. un līgām.
lai kā negribētu mēs. Bukarts nevienā Eiropas TOP līgā, vadošajās komandās jau vairāk nebūs spēles noteicējs pirmā maiņā un vairākumā. Tieši tāpat kā Dārziņš. Viņi neaizvedīs līdz titulam nevienu pagraba komandu, kur spridzina. Viduvējā komandā var spēlēt, bet visdrīzāk ne pirmo lomu, bet tie klubi kas cīnās par titulu pirmā maiņā viņi neder. nu nav sanācis nostiprināties un diezvai sanāks.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: a pričom te izlase? izlašu turnīri ir pavisam cits hokejs.


es par klubu hokeju diskutēju te. un līgām.
lai kā negribētu mēs. Bukarts nevienā Eiropas TOP līgā, vadošajās komandās jau vairāk nebūs spēles noteicējs pirmā maiņā un vairākumā. Tieši tāpat kā Dārziņš. Viņi neaizvedīs līdz titulam nevienu pagraba komandu, kur spridzina. Viduvējā komandā var spēlēt, bet visdrīzāk ne pirmo lomu, bet tie klubi kas cīnās par titulu pirmā maiņā viņi neder. nu nav sanācis nostiprināties un diezvai sanāks.
Mums jau vispār ir maz spēlētāju, kas varētu kādā KHL spēlēt vadošaja maiņā.
Izlase, jo es vairāk par Bukarta personīgiem panākumiem kopumā, gribētos, lai ar šo Čehiju tas nebeidzas, un kāds 1/2fināls ar izlasi, katram kas tajā piedalīsies būs panākums karjerā.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:27, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Mums jau vispār ir maz spēlētāju, kas varētu kādā KHL spēlēt vadošaja maiņā.
Izlase, jo es vairāk par Bukarta personīgiem panākumiem kopumā, gribētos, lai ar šo Čehiju tas nebeidzas, un kāds 1/2fināls ar izlasi, katram kas tajā piedalīsies būs panākums karjerā.
Tad kāpēc raksti un tici, ka Bukarts aizbrauks uz kādu severstal vai amur KHL? ko viņam tas dos izaugsmei? ja viņš nevar nostiprināties čehu līgas vadošajos klubos?
viņš pēkšni progresēs 30 gados un severstal vai ģinama riga nospridzinās tā, ka viņu ciska , sosiska vai akbars paņems uz pirmo maiņu par bombardieri?

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tad kāpēc raksti un tici, ka Bukarts aizbrauks uz kādu severstal vai amur KHL? ko viņam tas dos izaugsmei? ja viņš nevar nostiprināties čehu līgas vadošajos klubos?
viņš pēkšni progresēs 30 gados un severstal vai ģinama riga nospridzinās tā, ka viņu ciska , sosiska vai akbars paņems uz pirmo maiņu par bombardieri?
Hokejisti to vien gaida, lai ceļā pavadītu daudzas stundas..
Domāju, ka Čehijā maksā tos pašus 100+, ko saņem KHL lejasgals!

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:33, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Hokejisti to vien gaida, lai ceļā pavadītu daudzas stundas..
Domāju, ka Čehijā maksā tos pašus 100+, ko saņem KHL lejasgals!
protams.
visi čehu līgā spēlējošie Latvijas spēlētāji savās intervijās saka, ka saņem vairāk nekā ģinamo riga vai KHL...

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tad kāpēc raksti un tici, ka Bukarts aizbrauks uz kādu severstal vai amur KHL? ko viņam tas dos izaugsmei? ja viņš nevar nostiprināties čehu līgas vadošajos klubos?
viņš pēkšni progresēs 30 gados un severstal vai ģinama riga nospridzinās tā, ka viņu ciska , sosiska vai akbars paņems uz pirmo maiņu par bombardieri?
Bukarts rīkojas gudri, spēlē tur kur var sevi realizēt, kas arī sanāk, stati ir ļoti labi, gribētu redzēt cik mūsējo tādus sasniegtu. Ir spēlētāji, kas skrien un mēģina tur un šur. Es sliecos domāt, ka Bukarts mēģinās kādu KHL, vai vēl ko, ka neapmierināsies ar stāvēšanu uz vietas. Vai sanāks, to redzēs.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: protams.
visi čehu līgā spēlējošie spēlētāji savās intervijās saka, ka saņem vairāk nekā ģinamo riga vai KHL...
Zaipi vai tiešām nepadomā to, ka Dinamo neviens nesaņem to, ko būtu jāsaņem, tāpēc masveidā labākie, kuriem negrib maksāt, pamet klubu?

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: protams.
visi čehu līgā spēlējošie Latvijas spēlētāji savās intervijās saka, ka saņem vairāk nekā ģinamo riga vai KHL...
Priekšnieks pats atklāja, ka Dinamkā seši saņem virs 100t gadā!
Noņem leģionārus, kas to saņem un nekas daudz pāri nepaliek!

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:36, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Zaipi vai tiešām nepadomā to, ka Dinamo neviens nesaņem to, ko būtu jāsaņem, tāpēc masveidā labākie, kuriem negrib maksāt, pamet klubu?
domā tādi amūri, severstali un admirāli vairāk maksā? cik zinu nē.
katru sezonu vienmēr pat atrodas klubi, kas nesamaksā to uz ko parakstījies...

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Priekšnieks pats atklāja, ka Dinamkā seši saņem virs 100t gadā!
Noņem leģionārus, kas to saņem un nekas daudz pāri nepaliek!
Tas ko priekšnieks atklāj viss ir priekš mājsaimniecēm. Tāpat reāli spēlētāji ar nevar atklāt tās shēmas, kas tur ir, citādi darbu nedabūs visp'ār nekur. Visi mūsu čehi bija apdalīti Dinamo, tāpēc ar saka, ka Čehijā saņem vairāk.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:40, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tas ko priekšnieks atklāj viss ir priekš mājsaimniecēm. Tāpat reāli spēlētāji ar nevar atklāt tās shēmas, kas tur ir, citādi darbu nedabūs visp'ār nekur. Visi mūsu čehi bija apdalīti Dinamo, tāpēc ar saka, ka Čehijā saņem vairāk.
Visi apdalīti...

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:42, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Visi mūsu čehi bija apdalīti Dinamo, tāpēc ar saka, ka Čehijā saņem vairāk.
Viņi melo?

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Viņi melo?
Nē nemelo, saņem Čehijā vairāk. Šeit D, ir jādalas.

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:47, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bukarts rīkojas gudri, spēlē tur kur var sevi realizēt, kas arī sanāk, stati ir ļoti labi, gribētu redzēt cik mūsējo tādus sasniegtu. Ir spēlētāji, kas skrien un mēģina tur un šur. Es sliecos domāt, ka Bukarts mēģinās kādu KHL, vai vēl ko, ka neapmierināsies ar stāvēšanu uz vietas. Vai sanāks, to redzēs.
viņam vēl čehu līgā ir daudz ko pierādīt. kaut vai tajā pašā Spartā dabūt vietu laukumā pirmajā maiņā un vairākumā ar ko līgums noslēgts līdz 2021.gadam, nevis pa čehu līgas pagraba komandelēm spridzināt...
lūk tad, ja viņš paspridzinās pa čehu līgas spici, tad iespējams viņam kas vairāk naudas ziņa spīd KHL, nekā tagad kaut kāds amūrs vai severstaļs, kas principā ir tā paša Vitkovice sportiskā ziņā...

     [+] [-]

, 2020-01-29 11:50, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: viņam vēl čehu līgā ir daudz ko pierādīt. kaut vai tajā pašā Spartā dabūt vietu laukumā pirmajā maiņā un vairākumā ar ko līgums noslēgts līdz 2021.gadam, nevis pa pagraba komandelēm spridzināt...
lūk tad, ja viņš paspridzinās pa čehu līgas spici, tad iespējams viņam kas vairāk naudas ziņa spīd KHL, nekā tagad kaut kāds amūrs vai severstaļs...
Nu ir jau pierādījis divās, trijās komandās, visās līgas komandās jau nav sevi jāpierāda, tāpat ir bijis 4.rezultatīvākais līgā. Nu pietiekami, jāpamēģina vēl kas cits, domāju uz to arī ies kaut kad.