Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" uzvar papildlaikā; Tribuncovam 1+1 pret līderi

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Metalurgs" uzvar papildlaikā; Tribuncovam 1+1 pret līderi
Atvars Tribuncovs
Foto: Mareks Mikešs

"Liepājas Metalurga" hokejisti Baltkrievijas Atklātā hokeja (BAČ) regulārās sezonas spēlē papildlaikā ar 3:2 pieveica Kijevas "Sokol". Citā mačā ar vieniem vārtiem un rezultatīvu piespēli Gomeļas zaudējumā pret līgas līderi Minskas "Yunost" (2:6) atzīmējies latviešu aizsargs Atvars Tribuncovs.

Liepājniekus no zaudējuma sešas minūtes un 21 sekundi pirms pamatlaika beigām izglāba Vladimirs Mamonovs, bet papildlaika 4. minūtē uzvaras ripu "Sokol" vārtos iemeta Gunārs Skorcovs, kuram šodien 1+1. Skvorcovs rezultatīvi asistēja pirmo vārtu guvumā, kad vairākumā izcēlās Edijs Brahmanis.

Abu vārtu guvumā pret līgas līdervienību Minskas "Yunost" (2:6) "Gomel" sastāvā piedalījās Atvars Tribuncovs. Vispirms mūsu aizsargs pēdējā perioda 8. minūtē, kad Gomeļa jau bija ielaidusi četras bezatbildes ripas, ar rezultatīvu piespēli skaitlisko vairākumu palīdzēja realizēt Ivanam Usenko, bet četras minūtes un septiņas sekundes pirms mača beigām pats guva vārtus. Tribuncovs pēc pievienošanās "Gomel" jaunās komandas sastāvā trīs spēlēs sakrājis jau piecus punktus (2+3).

Liepājnieki ar 54 punktiem ieņem sev sen iesildīto 7. vietu, bet "Gomel" ar 59 punktiem atrodas 5. vietā 12 komandu konkurencē.

BAČ regulārā sezona, 27. decembris

Liepājas Metalurgs – Kijevas Sokol 3:2 P (1:1, 1:0, 1:0, 1:0)
Vārti: 6:20 Saļņikovs (Ļitviņenko, Malovs) 0:1, 7:57 Brahmanis (Gņidenko, Skvorcovs, vair.) 1:1, 36:25 Čerņenko (Isaenko) 1:2, 53:39 Mamonovs (Štāls, Bļinovs) 2:2, 63:27 Skvorcovs (Demiters, Feldmanis) 3:2
Vārtsargi: Žabotinskis - Karpenko (no 40:00 Simčuks)

Izmantotie resursi:
pointstreak.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-27 20:57, pirms 14 gadiem
LACh skola.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-27 21:05, pirms 14 gadiem
O Zaba spelet ticis . Stalam atkal pts.

  +7 [+] [-]

, 2010-12-27 21:16, pirms 14 gadiem
Kaut arī brīžiem haotisks hokejs, tomēr baudāma spēle.
LM dominēja (izņemot atkal otrā periodā) gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, tomēr pārvērst to vārtu guvumos atkal bija ļoti grūti. Labi, ka Sokil trešā perioda sākumā nezināmu iemeslu dēļ nolēma nomainīt vārtsargus. Jaunais vārtsargs spēlēja ļoti nepārliecinoši, kaut gan abos vārtu zaudējumos viņu īsti vainot nevar.
Štāls atkal malacis, jo radija daudz bīstamus momentus pie pretinieku vārtiem, bet par Bļinovu neko nerakstīšu,lai atkal kāds man nepārmestu, ka viņam pārāk piesienos.
Interesanti, ka pēc šīs spēles LM un RD 37 spēlēs ir vienāds punktu skaits (54), un pat uzvarēto spēļu skaits pamatlaikā ir vienāds (12).

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:16, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: O Zaba spelet ticis . Stalam atkal pts.
Žabotinskis normāli nostāvēja.

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:19, pirms 14 gadiem
Namej tnx,tiesi gribeju jautat,ka nospeleja Zaba. Vnk neviens no pazinam netika uz speli soreiz.

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:21, pirms 14 gadiem
Kuram par godu tik ātri tapis šis raksts? LM uzvarai vai Tribuncova pasiņam+ goliņam!!! Pēc foto jau laikam skaidrs.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-27 21:21, pirms 14 gadiem
Vareja Julis tomer Stalam dot iespeju, protams BAC nav KHL, bet pts sim tiek regulari-zinot, kaa RD realizacijaa iet...ir verts paprovet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-12-27 21:23, pirms 14 gadiem
Knif,tas pie kajas,galvenais ka ir raksti. Vareja pa TV paradit pa kadai BAC speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:25, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Namej tnx,tiesi gribeju jautat,ka nospeleja Zaba. Vnk neviens no pazinam netika uz speli soreiz.
Žabotinskis nostāvēja labi, un nekādas lažas viņam nebija. Abi goli bija no tiem, kurus vārtsargs varēja izvilkt ar lielas veiksmes palīdzību, bet šoreiz viņam vienkārši nepaveicās. Pie pirmā gola viņš nedaudz par ātru nokrita, un viņam vienkārši pārmeta pāri. Bet otrais gols bija pie mazākuma, kad aizsardzība mazliet atslāba, jo 5 spēlētājam jau bija janāk laukumā.

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:25, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Knif,tas pie kajas,galvenais ka ir raksti. Vareja pa TV paradit pa kadai BAC speles.
Nē,ne vainas,tik neierasti pēdējā laikā! Par TV piekrītu Tev par visiem 100%.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 21:26, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā, Ivar, atmosfēra tribīnēs? Par cik apstākļu dēļ tik reti tieku uz spēlēm, tad, salīdzinoši ar to, kas bija iepriekš, likās, ka cita halle un cits čempionāts Protams, citiem var arī tas viss nepatikt bet tomēr daudz labāk, ka tikpat kā pilns ar publiku un nav tas "akadēmiskais" klusums.
pēc informācijas pointstrīkā - 1200 skatītāji. Nav pēdējo sezonu rekords?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 21:28, pirms 14 gadiem
Reaktors rakstīja: Laikam būs jāsāk fanot, mošķ uz spēli jaaiziet..
Mošk biļetīti izgādāt?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 21:29, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Kā, Ivar, atmosfēra tribīnēs? Par cik apstākļu dēļ tik reti tieku uz spēlēm, tad, salīdzinoši ar to, kas bija iepriekš, likās, ka cita halle un cits čempionāts Protams, citiem var arī tas viss nepatikt bet tomēr daudz labāk, ka tikpat kā pilns ar publiku un nav tas "akadēmiskais" klusums.
Oi, atmosfēra graujoša. Vel tagad ausis džinkst.
Šie skolu kariņi ir mazliet par traku, jo katra skola kliedz kaut ko savu, un beigās hallē valda vienkārši baigais troksnis kur nevar saprast ko katra grupa īsti kliedz.
Tomēr man jau sāk patikt šī atmosfēra, jo var labi izsmieties par jauniešu izdarībām.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 21:29, pirms 14 gadiem
Jā,1200 skatītāji izklausās neslikti-vai arī tas uz skolnieku rēķina?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-27 21:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pēc informācijas pointstrīkā - 1200 skatītāji. Nav pēdējo sezonu rekords?
Tā varētu būt.
Satiku pat tādus, kas pirms diviem gadiem regulāri nāca uz hokeju, bet nu jau labu laiku nebija manīti halles tuvumā.
Kad komandai spēle iet,tad jau visi viņu baigi mīl.

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:32, pirms 14 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Jā,1200 skatītāji izklausās neslikti-vai arī tas uz skolnieku rēķina?
Kādi 3-4 simti varētu būt uz skolnieku rēķina.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 21:40, pirms 14 gadiem
Namej tnx par izklastu,cerams atgus motivaciju. Izlase gan netiks kamer tur ir tas usukaralis .

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 21:43, pirms 14 gadiem
Knif, neskatoties,ka esmu RD atbalstitajs,labprat paverotu BAC speles. Paverot gk un kas zin,iespejams kadu izlases kandidatu paverot.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 21:44, pirms 14 gadiem
Tribis uz DINAMO?

     [+] [-]

, 2010-12-27 21:55, pirms 14 gadiem
viņš vēl spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 21:55, pirms 14 gadiem
53:39 Mamonovs (Štāls, Bļimovs) 2:2

?? Tas ir Bļinovs domāts?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 22:04, pirms 14 gadiem
fire,tā sagadījies,ka man jau pāris sezonas gribot negribot ir(un gribu protams) jāfano par LM es tomēr esmu par labu hokeju jebkuras komandas izpildījumā.Un vēl,nekad,nekad neesmu izteicis aizvainojošas replikas par RD vai kādu citu komandu.Un šie lielie citu nod.rsēji man ļoti riebjas!

     [+] [-]

, 2010-12-27 22:08, pirms 14 gadiem
Edijs ar Guncu atkal kopa ardas.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-27 22:16, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: fire,tā sagadījies,ka man jau pāris sezonas gribot negribot ir(un gribu protams) jāfano par LM es tomēr esmu par labu hokeju jebkuras komandas izpildījumā.Un vēl,nekad,nekad neesmu izteicis aizvainojošas replikas par RD vai kādu citu komandu.Un šie lielie citu nod.rsēji man ļoti riebjas!
Ārprāc! Izrādās,ka es Tev riebjos.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 23:04, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: fire,tā sagadījies,ka man jau pāris sezonas gribot negribot ir(un gribu protams) jāfano par LM es tomēr esmu par labu hokeju jebkuras komandas izpildījumā.Un vēl,nekad,nekad neesmu izteicis aizvainojošas replikas par RD vai kādu citu komandu.Un šie lielie citu nod.rsēji man ļoti riebjas!
Protams, ka BACā ir labs līmenis. Būtu jābrīnas, ja LM izpildījumā nebūtu labs hokejs redzams. Kā nekā komandā spēlē daži labi uzbrucēji, kas ir diezgan labāki nekā vesels bars no gnomika vadītā Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 23:16, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Protams, ka BACā ir labs līmenis. Būtu jābrīnas, ja LM izpildījumā nebūtu labs hokejs redzams. Kā nekā komandā spēlē daži labi uzbrucēji, kas ir diezgan labāki nekā vesels bars no gnomika vadītā Dinamo.
tava ironija nevieta.butu japriecas pa katru klubu kas spele BAC no Latvijas jo citur nau kur.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-27 23:35, pirms 14 gadiem
zaroks rakstīja: tava ironija nevieta.butu japriecas pa katru klubu kas spele BAC no Latvijas jo citur nau kur.
Vispār ironijai nevajadzētu būt saskatāmai nevienā vārdā. BAČ ir labs līmenis. Ja kāds netic, tad kaut spēle ir jāpaskatas klātienē.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-27 23:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: bet par Bļinovu neko nerakstīšu,lai atkal kāds man nepārmestu, ka viņam pārāk piesienos.
Kapēc nerakstīt? Raksti! Iespējams ka punktus pelna spēlējot sūdīgi, visādi var būt. Vnk es nesapratu ko tu tieši no viņa vēlies sagaidīt...Principā cik es saprotu viņš spēlē, tā ir spēlējis vislaik, mēs tak agrāk maz viņu esam redzējuši. Vnk Tev tonis bija tāds ka atbraucis kaut kāds superšpīlers kurš nerāda gaidītos brīnumus. Cik parunāju ar pāris cilvēkiem, man saka ka atbraucis Bļinovs kurš spēlē kā Bļinovs....ceru ka domu saprati.

     [+] [-]

, 2010-12-27 23:56, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Vispār ironijai nevajadzētu būt saskatāmai nevienā vārdā. BAČ ir labs līmenis. Ja kāds netic, tad kaut spēle ir jāpaskatas klātienē.
iespejams parpratu,nevajag pieminet gomikus saistiba ar.DR.klubi sava starpa nekunkure.mums sava starpa nau jakonkure,bet gan jasadarbojaslai zeltu latvijas hokejs.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-28 00:06, pirms 14 gadiem
zaroks rakstīja: iespejams parpratu,nevajag pieminet gomikus saistiba ar.DR.klubi sava starpa nekunkure.mums sava starpa nau jakonkure,bet gan jasadarbojaslai zeltu latvijas hokejs.
Nepieminēju gomikus, bet gan gnomiku! Tas ir neviens cits kā Juliuss Šuplers, kurš Dinamo un it īpaši Latvijas hokeju degradē!

     [+] [-]

, 2010-12-28 00:18, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Nepieminēju gomikus, bet gan gnomiku! Tas ir neviens cits kā Juliuss Šuplers, kurš Dinamo un it īpaši Latvijas hokeju degradē!
atvainojos,parlasijos.

     [+] [-]

, 2010-12-28 00:45, pirms 14 gadiem
JiSkx rakstīja: Nepieminēju gomikus, bet gan gnomiku! Tas ir neviens cits kā Juliuss Šuplers, kurš Dinamo un it īpaši Latvijas hokeju degradē!
Buutu priecaajies, ka vinsh no suudiem kaut kaadu torti tomeer izcep.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-28 01:11, pirms 14 gadiem
chau! ataa rakstīja: Buutu priecaajies, ka vinsh no suudiem kaut kaadu torti tomeer izcep.
Gan jau labam trenerim un sakarīgam menedžerim ar tādu budžetu arī labāka torte sanāktu...

     [+] [-]

, 2010-12-28 07:36, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Kapēc nerakstīt? Raksti! Iespējams ka punktus pelna spēlējot sūdīgi, visādi var būt. Vnk es nesapratu ko tu tieši no viņa vēlies sagaidīt...Principā cik es saprotu viņš spēlē, tā ir spēlējis vislaik, mēs tak agrāk maz viņu esam redzējuši. Vnk Tev tonis bija tāds ka atbraucis kaut kāds superšpīlers kurš nerāda gaidītos brīnumus. Cik parunāju ar pāris cilvēkiem, man saka ka atbraucis Bļinovs kurš spēlē kā Bļinovs....ceru ka domu saprati.
Par šo spēli īstenībā viņam nebūtu arī ko pārmest. Vienīgi iekrita acīs, ka viņš vairākas reizes neskrēja pakaļ ripai savā zonā kurai pēc idejas viņam bija jaiegūst, bet to viegli ieguva pretinieks bez cīņas.
Iespējams ka Tev ir taisnība, un es esmu pārāk prasīgs pret Bļinovu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-28 09:04, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ārprāc! Izrādās,ka es Tev riebjos.
Redzi,man pret Tevi nav nekas iebilstams kamēr tu vienmēr objektīvi izvērtē LM. Bet nahren Tev vienmēr atrodas piemēram RD fanu aizvainojošas replikas. Tevī reizēm jūtamas tīri sadistiska tieksme aizvainot citus un protams tamdēļ uz pretreakciju nav ilgi jāgaida. Man nepatīk,ka noliek LM un spēlētājus cilvēki kuri nemaz tā nedomā ,bet tikai tamdēļ ka Tu kā saka izsauc uguni uz sevis.Dzīvē droši vien neesi slikts čalis,man jau sākusi rasties nojausma kurš Tu esi jo liekas mēs pat esam runājušies.Bet šeit iet runa par sportu,respektīvi hokeju.Bieži piemini politiku,naudu bet šeit domājams vairāk vajadzētu apspriest tieši pašu hokeju un nejaukt pīz.u ar plaušām.Tākā Tava ironija,domājams šoreiz ir nevietā.Ar cieņu,un nevajag visu uztvert burtiski!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-28 09:08, pirms 14 gadiem
Tipiskais Dinamo "fans" jau sasulojas pat,ja izsaka objektivu kritiku...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-28 09:32, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Tipiskais Dinamo "fans" jau sasulojas pat,ja izsaka objektivu kritiku...
Pirms ielien kontekstā,izlasi par ko iet runa.Neesmu tipiskais RD fans drīzāk LM.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-28 09:38, pirms 14 gadiem
Es neteicu to konkreti par tevi,izlasi pirms spried,tas ir domats par videjo RD "fanu".

     [+] [-]

, 2010-12-28 09:41, pirms 14 gadiem
biiiskaps rakstīja: Es neteicu to konkreti par tevi,izlasi pirms spried,tas ir domats par videjo RD "fanu".
Tātad sanācis mazs misēklis,atvaino.

     [+] [-]

, 2010-12-28 10:14, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Redzi,man pret Tevi nav nekas iebilstams kamēr tu vienmēr objektīvi izvērtē LM. Bet nahren Tev vienmēr atrodas piemēram RD fanu aizvainojošas replikas. Tevī reizēm jūtamas tīri sadistiska tieksme aizvainot citus un protams tamdēļ uz pretreakciju nav ilgi jāgaida. Man nepatīk,ka noliek LM un spēlētājus cilvēki kuri nemaz tā nedomā ,bet tikai tamdēļ ka Tu kā saka izsauc uguni uz sevis.Dzīvē droši vien neesi slikts čalis,man jau sākusi rasties nojausma kurš Tu esi jo liekas mēs pat esam runājušies.Bet šeit iet runa par sportu,respektīvi hokeju.Bieži piemini politiku,naudu bet šeit domājams vairāk vajadzētu apspriest tieši pašu hokeju un nejaukt pīz.u ar plaušām.Tākā Tava ironija,domājams šoreiz ir nevietā.Ar cieņu,un nevajag visu uztvert burtiski!!!
Tā ironija šoreiz bija kā joks. Varbūt mazliet neizdevies, bet joks.
Kas attiecās uz to ko Tu uzskati par aizvainošām replikām, tad jasaka tas ko SC komentāros saka vairāki komentētāji-liela daļa RD līdzjutēji (runa iet tikai un vienīgi par SC lietotājiem) nepieņem pat visobjektīvāko kritiku, kas attiecās uz šo komandu. Un tā rezultātā rodas vēlme viņus mazliet paķircināt, jo normālās diskusijās viņi neielaižas. Ar tiem kuri uz lietām skatās bez zvaigžņu grābšanas no debesīm parasti veidojas arī normālas diskusijas. Pat tad, ja viedokļi un redzējumi uz lietām radikāli atšķirās.Un pat paķeršanu viņi uztver ar veselīgu skatu uz dzīvi.
Attiecība uz sportu+naudu+politika jau rakstiju, ka var piekopt strausa politiku-galvu iebāzt smiltīs, un domāt ka viss ir Ok. kam tas ir pieņemami, lai tā dara, bet man patīk analizēt procesus. Nepretendēju uz absolūto patiesību, bet arī oponentu tukšo attrunāšanos, ka viss ir baigi skaisti un smuki tikai tāpēc, ka kādam tā gribās uzskatīt, arī nepieņemu.