Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Merzļikins kļūst par otro zvaigzni savā pirmajā uzvarā Ziemeļamerikā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Merzļikins kļūst par otro zvaigzni savā pirmajā uzvarā Ziemeļamerikā
Elvis Merzļikins Klīvlendas "Monsters" formā. Foto: Frank Jansky/Zumapress.com/Scanpix

Ar astoto mēģinājumu savu pirmo panākumu kādā no Ziemeļamerikas spēcīgākajām hokeja līgām guvis latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš ar 28 atvairītiem metieniem kaldināja Klīvlendas "Monsters" trešo uzvaru pēc kārtas Amerikas hokeja līgā (AHL).

Klīvlendieši šonakt ar 3:1 spēja viesos pieveikt Šarlotas "Checkers", par pirmo zvaigzni kļūstot slovāku uzbrucējam Marko Daņo, kurš iemeta divus vārtus. Otrās zvaigznes godu izcīnījušais Merzļikins aizvadīja teicamu spēli, vienīgos vārtus ielaižot trešā perioda devītajā minūtē, kad latvieti pārspēja Kavans Ficdžeralds.

Jāatzīmē, ka šī bija Merzļikina otrā spēle AHL, pirmajā no tiem latvietim atvairot 93,3% metienu, taču "Monsters" piedzīvojot zaudējumu 1:2 pret uzbrucēja Ņikitas Jevpalova Lavālas "Rocket". Savukārt Nacionālajā hokeja līgā (NHL) Elvis sešās spēlēs piedzīvojis sešus zaudējumus, vidēji mačā ielaižot 3,54 ripas un kopumā atvairot 89% metienu.

Klīvlendas klubs AHL Austrumu konferencē ar 20 spēlēs izcīnītiem 24 punktiem pakāpās uz septīto vietu. Nākamo cīņu "Monsters" aizvadīs jau naktī uz rītdienu, kad vēlreiz Šarlotā būs jāspēkojas ar "Checkers".

Izmantotie avoti:
https://theahl.com/stats/game-cente...

1 2 48 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2019-11-27 05:53, pirms 5 gadiem
Trīs, četras spēles no vietas, ieies PATIEŠĀM RITMĀ SAVĀ, un soms varēs iet ģērbtuvi šrubīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2019-11-27 06:04, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: haha, otrā zvaigzne amatieru līgā.
Haha, idiots sportacentrā!

  +4 [+] [-]

, 2019-11-27 06:10, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: haha, otrā zvaigzne amatieru līgā.
Pats tikmēr +20 ielaistu, ap*irstos un raudātu mātei pie pleca!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 06:26, pirms 5 gadiem
Manhunt rakstīja: haha, otrā zvaigzne amatieru līgā.
Amatieru līga tā nav, tādas ir daudzas pakāpes zemāk! Taču tas nenozīmē ka nu tagad tik būs jo iespaidu par sevi viņš jau ir ļoti stipri pabojājis. Jāsāk ilgtermiņā rādīt labu spēli!

  +2 [+] [-]

, 2019-11-27 06:35, pirms 5 gadiem
salming18 rakstīja: Haha, idiots sportacentrā!
Beidz barot viņu. Viņš ta kā sūds - pabakstīsi sāks smirdēt. Viņš tik barojās no tādiem komentiem. Baša sadaļā arī visu noliek, tāpēc no suprises.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 06:38, pirms 5 gadiem
Tagad Elvim jākrāj uzvaras un jāpierāda, ka AHL ir zemāks līmenis viņa spējām. Domāju, ka Daņo ir stabils NHL spēlētājs, bet izrādās, ka pa fārmu plosās.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 07:12, pirms 5 gadiem
Domāju, ka Elvim vajadzētu vēl nospēlēt AHL kādas divas spēles un tām jābūt uzvarām - un sāks parādīties pārliecība un no pleciem nokritīs stress.

     [+] [-]

, 2019-11-27 07:23, pirms 5 gadiem
Iesaku visiem noskatīties Sporta Studijas pilno interviju ar Arturu Irbi tieši Elvja sakarā. Iekš Youtube.
Tiem, kas nav skatījušies.
Bet pilnā versijā. Aptuveni 1h.
Interesanti. Artura domas, ka galvenokārt absolūts pieredzes trūkums mazajos laukumos un ar to saistītajā komcentrācijas nepieciešamībā un nepartrauktajā vietas maiņā vārtos ir galvenie iemesli, kāpēc Elvim vēl pagrūti. Ne tik ļoti pārliecība par sevi.

     [+] [-]

, 2019-11-27 07:37, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Beidz barot viņu. Viņš ta kā sūds - pabakstīsi sāks smirdēt. Viņš tik barojās no tādiem komentiem. Baša sadaļā arī visu noliek, tāpēc no suprises.
Toties noteikti fano par Dinamo un no kāda cita profila arī šeit atbalsta. Uzreiz var atpazīt to sovaku kontingentu - pret visu, kas latvieša sporta lupītāja prātu nes prom no Mongolijas. Nr1 tas protams ir NBA, jo ne tikai Amerika, bet arī sportaveids, kur krievi nespējnieki. Un nr2 - NHL, jo tomēr nīstie kapitālisti ASV, Kanāda.

     [+] [-]

, 2019-11-27 07:38, pirms 5 gadiem
Urā! Beidzot mammai būs ripa no Ziemeļamerikas!

     [+] [-]

, 2019-11-27 08:21, pirms 5 gadiem
zefons rakstīja: Urā! Beidzot mammai būs ripa no Ziemeļamerikas!
nu tikai ne šo ripu lūdzu! Jāsagaida NHL ripa!

  -2 [+] [-]

, 2019-11-27 08:23, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Toties noteikti fano par Dinamo un no kāda cita profila arī šeit atbalsta. Uzreiz var atpazīt to sovaku kontingentu - pret visu, kas latvieša sporta lupītāja prātu nes prom no Mongolijas. Nr1 tas protams ir NBA, jo ne tikai Amerika, bet arī sportaveids, kur krievi nespējnieki. Un nr2 - NHL, jo tomēr nīstie kapitālisti ASV, Kanāda.
Kaarteejaa Svorda murgainaa demagogija, visur viniam Kremlia roka reegojas
Tev nepielec, ka daudziem nepatiik NBA un peertikbols citu iemeslu deel, nevis taapeec, ka tur "Krieviem neiet speele" Pret NHL/AHL riebuma kaa taada man, piemeeram, nav, ir tikai neliela nozheela, ka deel atrashanaas paari diikim un birokraatiskaam saitiibaam ar saviem klubiem dalia no muuseejiem nevar paliidzeet izlasei IIHF turniiros Par NBA peeritkbolu, savukaart, jau ir cita opera, tas nes melno musoru Balto cilveeku praatos, gan speelmanios, kuri ikdienaa saskaras ar destruktiivo neegeru subkultuuru, gan arii peertikbola funios, kuri teelojot no sevis Lettiniu patriotus-nacionaalius, avataaros liek savu melno elku bildes

  +4 [+] [-]

, 2019-11-27 08:29, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Amatieru līga tā nav, tādas ir daudzas pakāpes zemāk! Taču tas nenozīmē ka nu tagad tik būs jo iespaidu par sevi viņš jau ir ļoti stipri pabojājis. Jāsāk ilgtermiņā rādīt labu spēli!
Jeb kuram spēlētājam ir jāspēlē, lai ieietu kaut kādā spēļu ritmā un sajustu attiecīgās līgas līmeni utt. Nu nevar Elvis 5 spēles nosēdēt, un tad vienu "davai sauso". Nereāli! Lai paspēlē AHL un dabū kārtīgu spēles laiku + pieredzi. Pēc mēneša vai 2, lai iet uz augšu un rāda ko var. Raustīšanās no AHL uz NHL un nespēlēšana vairākas spēles noteikti nepalīdz iegūt pārliecību un stabilitāti.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-27 08:36, pirms 5 gadiem
Ta beidzot!

Lai nolaižas uz zemes, savām kājam, šādas spēles AHL arī pavērs ceļu atpakaļ uz nhl un galvenais jau pārliecība.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-27 09:17, pirms 5 gadiem
andriic16 rakstīja: Ta beidzot!

Lai nolaižas uz zemes, savām kājam, šādas spēles AHL arī pavērs ceļu atpakaļ uz nhl un galvenais jau pārliecība.
Elvis nav izmests uz fermu kā NHL nederīgais, viņš fermā vienkārši paspēlē un iegūst spēļu praksi.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 09:24, pirms 5 gadiem
Kamēr "stāri" silda benķīti vai arī tēlo caurus sietus, Kalniņš rāda fantastisku stabilu spēli un ja butu jaizvelas, izlasē liktu stavet viņam. pāris labas spēles kaut kad neatsver stabilitāti.
Ok, ieliktu Merzlikinu vārtos pret Šveici. tas viss

  +2 [+] [-]

, 2019-11-27 09:33, pirms 5 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Kamēr "stāri" silda benķīti vai arī tēlo caurus sietus, Kalniņš rāda fantastisku stabilu spēli un ja butu jaizvelas, izlasē liktu stavet viņam. pāris labas spēles kaut kad neatsver stabilitāti.
Ok, ieliktu Merzlikinu vārtos pret Šveici. tas viss
nezinu ko Hārtlijs domā. izlašu pauzē gan Kalniņš , gan Punnenovs tika noignorēti no visām pusēm. Pat žurnaļuģas neuzprasīja kāpēc tā!

  -4 [+] [-]

, 2019-11-27 09:35, pirms 5 gadiem
Zvaigzne AHL ir kā zvaigzne Latvijas hokeja līgā.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-27 09:40, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans rakstīja: Zvaigzne AHL ir kā zvaigzne Latvijas hokeja līgā.
Muštukovs, Jučers un co vienīgi apstākļu sakritības dēļ nespēlē AHL, bet Latvijā. tā jau vienas kvalitātes vārtsargi

  -2 [+] [-]

, 2019-11-27 09:42, pirms 5 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Kamēr "stāri" silda benķīti vai arī tēlo caurus sietus, Kalniņš rāda fantastisku stabilu spēli un ja butu jaizvelas, izlasē liktu stavet viņam. pāris labas spēles kaut kad neatsver stabilitāti.
Ok, ieliktu Merzlikinu vārtos pret Šveici. tas viss
Kāpēc tieši Kalniņu, nevis, piemēram, Punnenovu?

     [+] [-]

, 2019-11-27 09:45, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Muštukovs, Jučers un co vienīgi apstākļu sakritības dēļ nespēlē AHL, bet Latvijā. tā jau vienas kvalitātes vārtsargi
Muštuks noteikti varētu nolasīt garu tekstu ar paskaidrojumiem, kāpēc ir tur kur ir, nevis augstākā līmenī

  +3 [+] [-]

, 2019-11-27 09:50, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Muštuks noteikti varētu nolasīt garu tekstu ar paskaidrojumiem, kāpēc ir tur kur ir, nevis augstākā līmenī
Muštuks nesen intervijā to paskaidroja, ka viņa lielākā kļūda bija parakstīties ar ģinamo...

  -1 [+] [-]

, 2019-11-27 09:54, pirms 5 gadiem
Nu, tad maisam gals ciet?

  -3 [+] [-]

, 2019-11-27 09:59, pirms 5 gadiem
Teicama spēle ir tad, kad ielaiž o ripu!! 0!! ...

     [+] [-]

, 2019-11-27 10:02, pirms 5 gadiem
šosezon par NHL nederīgiem vārtsargiem tika atzīti jau 2 :
kas caur vaiveriem nonāca fermā:

https://www.capfriendly.com/players...

https://www.capfriendly.com/players...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 10:02, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Muštuks nesen intervijā to paskaidroja, ka viņa lielākā kļūda bija parakstīties ar ģinamo...
1) nekad jau nezin kas un kā būtu ja neparakstītu, bet nu ok, tikpat labi var teikt ka nepaveicās jo vēsturiski lielākoties ģinama ir treneri-mīzēji, kas jauno vietējo vārtos neliks, Muštuks to nevarēja zināt, bet tagad tas ir skaidrs.

2) Muštukam kopumā ir laba karjera bijusi, sakarīgās līgās par sakarīgu naudu, jo ir spējis tur izsist savu vārdu. Un viss saviem spēkiem, pofigista stilā, kā teica stundas laikā darbu caur twiteri varot dabūt

3) viņa intervijas ir vienmēr bombas

  -2 [+] [-]

, 2019-11-27 10:03, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: 3) viņa intervijas ir vienmēr bombas
labs. skaidri un tieši runā. man patīk. aļimp!

     [+] [-]

, 2019-11-27 10:04, pirms 5 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Kamēr "stāri" silda benķīti vai arī tēlo caurus sietus, Kalniņš rāda fantastisku stabilu spēli un ja butu jaizvelas, izlasē liktu stavet viņam. pāris labas spēles kaut kad neatsver stabilitāti.
Ok, ieliktu Merzlikinu vārtos pret Šveici. tas viss
"Loti strīdīgi, redzēju pāris spēles ar Jokkerit KHL, nu nezinu, zema intensitāte, maz metienu, neteikšu, ka labākā līgā vārtsarga izaugsmei...

  +2 [+] [-]

, 2019-11-27 10:17, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: "Loti strīdīgi, redzēju pāris spēles ar Jokkerit KHL, nu nezinu, zema intensitāte, maz metienu, neteikšu, ka labākā līgā vārtsarga izaugsmei...
bet tā godīgi sakot arī Šveice nav nekāda paradīze, kur vārtsargi tiek noslogoti. es pāris spēles esmu skatījies ar Smirnovu Genene sastāvā un vienu Tigers Punnenovs. Tipiska Eiropas hokeja spēle pa stūriem...
drīz AHL aizies kvalitātes ziņā priekšā visām Eiropas līgām. tāds mūsu Ābols , kas meta SHL golus, pat īsti nav ticis pie šprices AHL. AHL ir salasīti visi labākie prospekti no visas pasaules ar dažiem izņēmumiem tikai. AHL vairs nav CAN/USA joberlīga. Tur spēlē no visas pasaules hokejisti, kas sapņo par tikšanu NHL.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-27 10:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bet tā godīgi sakot arī Šveice nav nekāda paradīze, kur vārtsargi tiek noslogoti. es pāris spēles esmu skatījies ar Smirnovu Genene sastāvā un vienu Tigers Punnenovs. Tipiska Eiropas hokeja spēle pa stūriem...
drīz AHL aizies kvalitātes ziņā priekšā visām Eiropas līgām. tāds mūsu Ābols , kas meta SHL golus, pat īsti nav ticis pie šprices AHL. AHL ir salasīti visi labākie prospekti no visa pasaules ar dažiem izņēmumiem tikai. AHL vairs nav CAN/USA joberlīga. Tur spēlē no visas pasaules hokejisti, kas sapņo par tikšanu NHL.
Piekrītu. AHL golijam ir labāka skola, nekā jebkura tur KHL, NLA u.tt. Atceros, kā mūsu brāļuks "Armalis aizbrauca uz ZA, būdams viens no labākajiem SHL golijiem, un beidzās tas viņam ne pārāk... Tāpēc šobrīd joprojām uzskatu Elvi par numero uno izlasē, un uzskatīšu, kamēr viņš spēlēs labākajās no goliju līgām - AHL/NHL. Stabilitāte KHL nav dižens rādītājs.

     [+] [-]

, 2019-11-27 10:30, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Piekrītu. AHL golijam ir labāka skola, nekā jebkura tur KHL, NLA u.tt. Atceros, kā mūsu brāļuks "Armalis aizbrauca uz ZA, būdams viens no labākajiem SHL golijiem, un beidzās tas viņam ne pārāk... Tāpēc šobrīd joprojām uzskatu Elvi par numero uno izlasē, un uzskatīšu, kamēr viņš spēlēs labākajās no goliju līgām - AHL/NHL. Stabilitāte KHL nav dižens rādītājs.
es drīz ar sākšu uzskatīt , ka AHL ir otra labākā līga. viss uz to iet. paskatoties , kas tur spēlē vien jau var teikt.
labākas līgas attīstībai un savu spēju novērtēšanai laikam nav.

     [+] [-]

, 2019-11-27 10:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: 1) nekad jau nezin kas un kā būtu ja neparakstītu, bet nu ok, tikpat labi var teikt ka nepaveicās jo vēsturiski lielākoties ģinama ir treneri-mīzēji, kas jauno vietējo vārtos neliks, Muštuks to nevarēja zināt, bet tagad tas ir skaidrs.

2) Muštukam kopumā ir laba karjera bijusi, sakarīgās līgās par sakarīgu naudu, jo ir spējis tur izsist savu vārdu. Un viss saviem spēkiem, pofigista stilā, kā teica stundas laikā darbu caur twiteri varot dabūt

3) viņa intervijas ir vienmēr bombas
kādreiz Liepājā baumoja,ka Ervinam tika pateikts-vai nu nāc uz R2000 vai izlasi neredzēt kā savas ausis..Ervīns palika Liepājā...

     [+] [-]

, 2019-11-27 10:33, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimermans rakstīja: Zvaigzne AHL ir kā zvaigzne Latvijas hokeja līgā.
Beidz troļļot.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-27 10:41, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: kādreiz Liepājā baumoja,ka Ervinam tika pateikts-vai nu nāc uz R2000 vai izlasi neredzēt kā savas ausis..Ervīns palika Liepājā...
Es ticu ka tā tas varēja notikt, diemžēl arī mūsu mazajā pīļudīķī ir intrigas, lobēšanas un šāda veida šantāžas. Uz Muštuku un Raitumu savulaik es liku kā stabiliem izlases vārtsargiem, sanāk ka kļūdījos, lai gan abi savu kāpostu ar hokeju nopelnīja, nav tā ka nekas no viņiem nesanāca.
1 2 48 komentāri