Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis rezervē, Dzierkalam mača pirmās zvaigznes gods

Rolands Eliņš

Gudļevskis rezervē, Dzierkalam mača pirmās zvaigznes gods
Mārtiņš Dzierkals
Foto: TC Media/Jean-François Vachon

Amerikas Hokeja līgā šonakt Sirakjūzas "Crunch" rezervē palika Kristers Gudļevskis, un viņa komanda cieta zaudējumu 2:5. Savukārt QJMHL rezultatīvi turpina spēlēt Mārtiņš Dzierkals, kuram divas rezultatīvas piespēles.

Kristers Gudļevskis piedalījās pirmajās divās "Crunch" spēlēs, vidēji ielaižot divus vārtus un atvairot 93% pretinieku metienu, bet šonakt pret Hārtfordas "Wolf Pack" iespēja parādīt sevi tika dota komandas otram vārtsargam Adamam Vilkoksam. Lai arī "Crunch" izvirzījās vadībā un Vilkokss palika sausā līdz 33. minūtei, beigās tomēr nācās ciest sakāvi ar 2:5. Vilkokss atvairīja 28 no 32 metieniem. Nākamā spēle "Crunch" paredzēta vēlreiz pret Hārtfordas komandu, naktī uz 24. oktobri.

Kvebejas Junioru hokeja līgā (QJMHL) sevi turpina pierādīt Mārtiņš Dzierkals, kurš šonakt ar divām rezultatīvām piespēlēm sekmēja "Huskies" uzvaru ar 4:1 pār "Remparts". Dzierkals piespēlēja komandas pirmo un trešo vārtu guvumā, izdarīja vienu metienu pa vārtiem, taču nopelnīja arī četras soda minūtes un spēli pabeidza ar neitrālu lietderības koeficientu, jo vienu piespēli izdarīja vairākumā un bija laukumā brīdī, kad "Remparts" mazākumā guva savus vienīgos vārtus.

Dzierkals bija vienīgais savā komandā, kurš atzīmējās ar diviem rezultativitātes punktiem, un viņš tika atzīts par spēles pirmo zvaigzi. Latviešu uzbrucējs guvis punktus jau astoņās spēlēs pēc kārtas un desmit šajā līgā pavadītajos mačos iekrājis 16 (7+9) punktus un pozitīvu lietderības koeficientu plus pieci.

Rezultatīvs mačs Savienoto Valstu hokeja līgā (USHL) šonakt Georgam Golovkovam, kura "Black Hawks" vienība ar 5:7 piekāpās "Musketeers". Golovkovs izdarīja vienu rezultatīvu piespēli un spēli pabeidza ar lietderības koeficientu +2. Šosezon septiņās spēlēs viņam trīs punkti un šonakt izdevās pārtraukt piecu sauso maču sēriju. Viņa pārstāvētā komanda sezonas sākumā gan ieņem priekšpēdējo vietu līgā.

Izmantotie resursi:
QMJHL
TheAHL.com
| The American Hockey League

USHL Stats

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 09:28, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Matulis lūdz aizvien skaļāk pie Daugaviņa un Karsuma bildes savu rīta lūgšanu un mierina sevi ar domu ,ka šie junioru līmenī bija labāki , jo Daugava tak pieaugušo izlasē spēlēja , bet Dzierkals ne.
Nu junioru vecums jau tāda slidīga padarīšana, savulaik vēl visi smējās, kad U-20 izlasē spēlējošo Miķeli Rēdlihu dažs labs treneris novērtēja par nākotnes izlases līderi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -8 [+] [-]

, 2015-10-19 09:37, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Matulis lūdz aizvien skaļāk pie Daugaviņa un Karsuma bildes savu rīta lūgšanu un mierina sevi ar domu ,ka šie junioru līmenī bija labāki , jo Daugava tak pieaugušo izlasē spēlēja , bet Dzierkals ne.
Būt labākam junioru līmenī un būt labākam junioru vecumā, tomēr, manuprāt, ir dažādas lietas, jo junioru vecumā, kā Dzierkals, var spridzināt pa junioru līgām, bet var jau, kā Daugaviņš, spēlēt PRO hokeju un būt Latvijas izlasē.

Ja mēs skatāmies hokeju KOPUMĀ, nenodalot vecumposmus, tad Daugaviņš>Dzierkals. Ja mēs skatāmies juniorus vecumu Dzierkals>Daugaviņš.

Jebšu, pat tas, ka junioros ment n-tos punktus, nenozīmē, ka esi gatavs lielajam hokejam (un otrādi).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-10-19 09:49, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Būt labākam junioru līmenī un būt labākam junioru vecumā, tomēr, manuprāt, ir dažādas lietas, jo junioru vecumā, kā Dzierkals, var spridzināt pa junioru līgām, bet var jau, kā Daugaviņš, spēlēt PRO hokeju un būt Latvijas izlasē.

Ja mēs skatāmies hokeju KOPUMĀ, nenodalot vecumposmus, tad Daugaviņš>Dzierkals. Ja mēs skatāmies juniorus vecumu Dzierkals>Daugaviņš.

Jebšu, pat tas, ka junioros ment n-tos punktus, nenozīmē, ka esi gatavs lielajam hokejam (un otrādi).
Kā tu vari skatīties kaut ko kopumā, ja Dzierkals nemaz nav spēlējis pro līmenī? Tu savos argumentos nedaudz Miņājies uz vietas.

  +4 [+] [-]

, 2015-10-19 09:49, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Būt labākam junioru līmenī un būt labākam junioru vecumā, tomēr, manuprāt, ir dažādas lietas, jo junioru vecumā, kā Dzierkals, var spridzināt pa junioru līgām, bet var jau, kā Daugaviņš, spēlēt PRO hokeju un būt Latvijas izlasē.

Ja mēs skatāmies hokeju KOPUMĀ, nenodalot vecumposmus, tad Daugaviņš>Dzierkals. Ja mēs skatāmies juniorus vecumu Dzierkals>Daugaviņš.

Jebšu, pat tas, ka junioros ment n-tos punktus, nenozīmē, ka esi gatavs lielajam hokejam (un otrādi).
Daugaviņš 18-19 gadu vecumā regulāro sezonu pavadīja OHL, tādēļ varam salīdzināt identiskā vecumā (abi dzimuši pavasarī) sasniegtus rezultātus.

Dzierkals pagaidām ir krietni priekšā. Un te vienīgais derīgais pretarguments ir tas, ka atšķiras spēku samēri starp Daugaviņa bijušo komandu OHL un Dzierkala komandu Kvebekas līgā, kas pārsvarā izcīna uzvaras un gūst daudz vārtus.

Spēlēšana profesionāļos Baltkrievijā, kas bija un ir trešās šķiras līga, nekādā veidā un ne mazākajā mērā nenorāda uz to, ka Daugaviņš šajā vecumā bija labāks. Dzierkals arī teorētiski varētu pasūtīt visus Kanādā 3 mājas tālāk un sasist 4 golus 41 spēlē Bobrujskas Ķīmiķī.

Bet kaut kādus jēgpilnus spriedumus varēs veikt pēc šīs sezonas beigām, šis ir vistīrākās spekulācijas.

     [+] [-]

, 2015-10-19 09:57, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Redzēsim, kā būs tālāk Ja būs pašatdeve, kā Girgensonam, viss būs kārtībā Ja nē, tad būs otrs Bukarts
Liepājas Bukartam šāda rezultativitāte pēdējo reizi bija 2008. gadā Latvijas 2. līgā.

  -3 [+] [-]

, 2015-10-19 10:12, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Daugaviņš 18-19 gadu vecumā regulāro sezonu pavadīja OHL, tādēļ varam salīdzināt identiskā vecumā (abi dzimuši pavasarī) sasniegtus rezultātus.

Dzierkals pagaidām ir krietni priekšā. Un te vienīgais derīgais pretarguments ir tas, ka atšķiras spēku samēri starp Daugaviņa bijušo komandu OHL un Dzierkala komandu Kvebekas līgā, kas pārsvarā izcīna uzvaras un gūst daudz vārtus.

Spēlēšana profesionāļos Baltkrievijā, kas bija un ir trešās šķiras līga, nekādā veidā un ne mazākajā mērā nenorāda uz to, ka Daugaviņš šajā vecumā bija labāks. Dzierkals arī teorētiski varētu pasūtīt visus Kanādā 3 mājas tālāk un sasist 4 golus 41 spēlē Bobrujskas Ķīmiķī.

Bet kaut kādus jēgpilnus spriedumus varēs veikt pēc šīs sezonas beigām, šis ir vistīrākās spekulācijas.
Tie ir tikai un vienīgi tavi subjektīvismi.
Par trešo šķiru - tā gada R2000 sastāvā spēlēja kādi 15 izlases spēlētāji, no kuriem 9 pēc tam arī PČ spēlēja (un, lai arī PČ bija "interesants", tas nebija švakākais). Turklāt, šīs trešās šķiras turnīrā R2000 nebūt nebija spēcīgākā komanda.

Par salīdzināšanu - Daugaviņš jau savos tīņa gados ar PRO komandu trenējās un brauca arī tajā Amerikas tūrē (15-16 gados) + (nedaudz vēlāk) reāli laukumā bija PAMANĀMS (vēl aizvien atceros kā režģoto Daugaviņu BAČ un LČ onkuļi pie bortiem no ripas nevarēja "atkabināt").

Vai ir par agru kaut ko teikt? Laikam jau, taču, atkal, šajā vecumā Daugaviņš profesionālajam hokejam bija gatavāks nekā Dzierkals (tas gan nenozīmē, ka Dzierkals ir sliktāks).

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 10:21, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Matulis lūdz aizvien skaļāk pie Daugaviņa un Karsuma bildes savu rīta lūgšanu un mierina sevi ar domu ,ka šie junioru līmenī bija labāki , jo Daugava tak pieaugušo izlasē spēlēja , bet Dzierkals ne.
Ro. Bukarts arī jauniešu un junioru vecumā meta visur, kur spēlēja. Kad pieauga, viss bija mazliet savādāk.
Mēdz būt visādi, vieni turpina arī pieaugot, citi nē. Kā būs ar Dzierkalu, laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2015-10-19 10:22, pirms 10 gadiem
Fiziskajā ziņā jau Daugaviņš nekad nav kritis no spēles ārā, pat ja spēlējis pie krietni vecākiem vai NHL...
Tāpēc jau arī aizvadīja to pilno sezonu NHL, ka vienkārši bija fiziski labāks par pārējiem...

Cita lieta ar rezultāta taisīšanu, kur NHL bija par īsu, bet KHL, NLA- derēja...

Paskatīsimies vai Dzierkalam būs iespēja sevi parādīt, lai tiktu 1-2 maiņās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-10-19 10:39, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ja tu neesi metējs junioros tad nez vai būsi metējs pro līmenī
Tomēr, PRO līmenī ne tikai metējus vajag...

  -1 [+] [-]

, 2015-10-19 10:44, pirms 10 gadiem
Nezināju, ka ir KvebeJas hokeja līga...Autor, kāda atzīme bija latviešu valodā?

     [+] [-]

, 2015-10-19 10:54, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tomēr, PRO līmenī ne tikai metējus vajag...
Tā jau ir, ka nevar teikt, ka NHL spēlē visi meistarīgākie hokejisti...
Fiziskajā ziņā- 3-4 maiņas spēlētāji ir fiziski labāki par lielāko daļu no Eiropā spēlējošajiem, bet 1-2 maiņas- atkal meistarības ziņā par Eiropā spēlējošajiem...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 11:07, pirms 10 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Nezināju, ka ir KvebeJas hokeja līga...Autor, kāda atzīme bija latviešu valodā?
Paldies tev Mr. Ideālais, kas nekad, nekur nekļūdās. Par to ka pamācīji! Paldies tev!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 11:12, pirms 10 gadiem
Grūti tā neklātienē salīdzināt un iespējams arī nevajag. Bet man tīri "uz aci" Dzierkals liekas labāks, sevišķi izlasē uz vienaudžu fona. Un arī pie večiem neslikti izskatījās. Ok, var jau teikt ka Kaspars bija BAČ, bet tad jānem vērā ka viņam arī partneri bija pieredzējušāki, kas tomēr daudz nozīmē. Dzierkals spēlēju puiku komandā pret večiem un viņam atbalsts no komandas bija mazāks, bet spēlēja labi.

     [+] [-]

, 2015-10-19 11:22, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Ro. Bukarts arī jauniešu un junioru vecumā meta visur, kur spēlēja. Kad pieauga, viss bija mazliet savādāk.
Mēdz būt visādi, vieni turpina arī pieaugot, citi nē. Kā būs ar Dzierkalu, laiks rādīs.
Aha, un kur viņš spēlēja? Pilnīgi nesalīdzināmi gadījumi.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 11:24, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tie ir tikai un vienīgi tavi subjektīvismi.
Par trešo šķiru - tā gada R2000 sastāvā spēlēja kādi 15 izlases spēlētāji, no kuriem 9 pēc tam arī PČ spēlēja (un, lai arī PČ bija "interesants", tas nebija švakākais). Turklāt, šīs trešās šķiras turnīrā R2000 nebūt nebija spēcīgākā komanda.

Par salīdzināšanu - Daugaviņš jau savos tīņa gados ar PRO komandu trenējās un brauca arī tajā Amerikas tūrē (15-16 gados) + (nedaudz vēlāk) reāli laukumā bija PAMANĀMS (vēl aizvien atceros kā režģoto Daugaviņu BAČ un LČ onkuļi pie bortiem no ripas nevarēja "atkabināt").

Vai ir par agru kaut ko teikt? Laikam jau, taču, atkal, šajā vecumā Daugaviņš profesionālajam hokejam bija gatavāks nekā Dzierkals (tas gan nenozīmē, ka Dzierkals ir sliktāks).
Cik spēles ar Dzierkala dalību tu esi redzējis?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 11:34, pirms 10 gadiem
Juris Minins palicis par pļāpu

     [+] [-]

, 2015-10-19 11:34, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Grūti tā neklātienē salīdzināt un iespējams arī nevajag. Bet man tīri "uz aci" Dzierkals liekas labāks, sevišķi izlasē uz vienaudžu fona. Un arī pie večiem neslikti izskatījās. Ok, var jau teikt ka Kaspars bija BAČ, bet tad jānem vērā ka viņam arī partneri bija pieredzējušāki, kas tomēr daudz nozīmē. Dzierkals spēlēju puiku komandā pret večiem un viņam atbalsts no komandas bija mazāks, bet spēlēja labi.
pareiz, nav ko neklātienē salīdzināt...
klātienē ar pavasarī diezvai sanāks, jo Dzierkala kome iet līderos...
bet Daugaviņš izlases kontekstā ir labāks...pagaidām
kā būs nākotnē to redzēs, katrā ziņā Dzierkala progress un rādītā spēle pašlaik liek raudzīties optimistiski, ka viņam junioru līgā nevajadzēs spēlēt kā pāraugušajam, ko darīja Daugaviņš...
manas optimistiskās prognozes pat varētu būt, ja turpinās tādā garā krāt punktus...neizpaliks pavasarī līgums ar Toronto un reāla cīņa par vietu sastāvā nākošā rudenī, jo nekas tur dižs viņiem nav sastāvā(pagaidām).

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 11:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pareiz, nav ko neklātienē salīdzināt...
klātienē ar pavasarī diezvai sanāks, jo Dzierkala kome iet līderos...
bet Daugaviņš izlases kontekstā ir labāks...pagaidām
kā būs nākotnē to redzēs, katrā ziņā Dzierkala progress un rādītā spēle pašlaik liek raudzīties optimistiski, ka viņam junioru līgā nevajadzēs spēlēt kā pāraugušajam, ko darīja Daugaviņš...
manas optimistiskās prognozes pat varētu būt, ja turpinās tādā garā krāt punktus...neizpaliks pavasarī līgums ar Toronto un reāla cīņa par vietu sastāvā nākošā rudenī, jo nekas tur dižs viņiem nav sastāvā(pagaidām).
Vispār oirms gada tādu Dzierkalu zināja Volx un vēl daži, bet ja palasās tagad, puse sportacentra viņu skautojuši jau no 12 gadu vecuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 11:40, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vispār oirms gada tādu Dzierkalu zināja Volx un vēl daži, bet ja palasās tagad, puse sportacentra viņu skautojuši jau no 12 gadu vecuma
nezinu par citiem, bet es viņu pirmo reizi redzēju, kad U-18 izlases sastāvā divus gadus atpakaļ uzvarēja pirmajā divīzijā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 11:57, pirms 10 gadiem
Protams, ka Miņins nezin, ka Dzierkals bijis labākais uzbrucējs LBJMH sākot no 2008.gada. Un pārsvarā Sāga spēlēja pie vecāka gadagājuma. Un nepamanīts plašākai publikai palika tikai tāpēc, ka turpināja attīstīties LV, nevis devās tālumā.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-19 12:19, pirms 10 gadiem
Tak Dzierkals visu laiku spēlēja tepat uz vietas, redzēt varēja visi, kas gribēja - ja gribēja.

Es personīgi viņu redzēju, šķiet, vienā spēlē LČ, jau biežāk MHL spēlēs, kā arī U-izlašu spēlēs. Protams, ka varēja redzēt, ka tam puikam sanāk. Latvijas junioru līgas skatīties neesmu gājis, bet statistikā uzvārds, protams, bija pamanāms.

Es viņam vēlu visu to labāko un būšu priecīgs, ja čalis izsitīsies līdz pašai augšai. Vienkārši tagad, manuprāt, vēl ir mazliet par agru zīmēt baigos nākotnes scenārijus.

  -3 [+] [-]

, 2015-10-19 12:29, pirms 10 gadiem
Dzierkalis jau MHL savā komandā bija viens no labākajiem, bet tagad viņš ir nonācis 3 līmeņus vājākā līgā un vispār jūtas ka hokeja Dievs starp amatieriem. Tomēr pagaidīsim kas notiks tālāk jo kā zināms arī Grigarenko junioros vareni spridzināja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-10-19 12:42, pirms 10 gadiem
Dzierkalam jāveido karjera, neklausoties visādus franču batrakus. Latvijas hokejam lielāks prestižs no NHL zvaigznes, nekā no kārtējās 10. Vietas pasaules čempī.

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kā būs nākotnē to redzēs, katrā ziņā Dzierkala progress un rādītā spēle pašlaik liek raudzīties optimistiski, ka viņam junioru līgā nevajadzēs spēlēt kā pāraugušajam, ko darīja Daugaviņš...
Tas arī nav tas pats sliktākais variants, skaties Jevpalova piemēru - vienu gadu kā pāraugušais nospēlēja, tagad AHL spēlē visai labi.

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:45, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Nekādas jēgas no viņa nebūs, ja turpinās joberēties pa Z-amerikas joberlīgu it kā TOP komandām Ja nav tikšana uz izlasi, tad nav ieguldījums Latvijas hokejā un PUNKTS!!! Lai ņem kaut 15 kalderus un 500 stenlijus, tā vai tā, priekš Latvijas hokeja tas nebūs Armanda Bērziņa pret Belariem 2005. gada OS kvalī vienas bankas vērts!!!
takš atkal Tu mal vienu un to pašu! Takš vakar jau Tev tika teikts, ka džekam ir 18 gadu un viņš spēlē spēcīgākajā Pasaules junioru līgā!
Tev jau vecuma marazms iestājies???

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:45, pirms 10 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Dzierkalam jāveido karjera, neklausoties visādus franču batrakus. Latvijas hokejam lielāks prestižs no NHL zvaigznes, nekā no kārtējās 10. Vietas pasaules čempī.
foršs avatars

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 12:46, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Nekādas jēgas no viņa nebūs, ja turpinās joberēties pa Z-amerikas joberlīgu it kā TOP komandām Ja nav tikšana uz izlasi, tad nav ieguldījums Latvijas hokejā un PUNKTS!!! Lai ņem kaut 15 kalderus un 500 stenlijus, tā vai tā, priekš Latvijas hokeja tas nebūs Armanda Bērziņa pret Belariem 2005. gada OS kvalī vienas bankas vērts!!!
Jocīgs esi? Novēli Latvijas hokejistiem pūdēties pa Eiropu un Krieviju, nevis spēlēt daudz augstākā līmenī?

  +3 [+] [-]

, 2015-10-19 12:47, pirms 10 gadiem
A-Burts-33 rakstīja: Nekādas jēgas no viņa nebūs, ja turpinās joberēties pa Z-amerikas joberlīgu it kā TOP komandām Ja nav tikšana uz izlasi, tad nav ieguldījums Latvijas hokejā un PUNKTS!!! Lai ņem kaut 15 kalderus un 500 stenlijus, tā vai tā, priekš Latvijas hokeja tas nebūs Armanda Bērziņa pret Belariem 2005. gada OS kvalī vienas bankas vērts!!!
Skatos imama odeklons arvienvairāk saēd tavas smadzenes

  +3 [+] [-]

, 2015-10-19 12:47, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: foršs avatars
Citi liek visādus sedinus, krosbijus, ovečkinus, bet es mūšu pašu zvaigzni no Aviņonas.

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:51, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vispār oirms gada tādu Dzierkalu zināja Volx un vēl daži, bet ja palasās tagad, puse sportacentra viņu skautojuši jau no 12 gadu vecuma
Pirms gada tepat sportacentrā rādīja hokeju, tai skaitā Ogres spēles. Auditorija noteikti bija lielāka par Volx.

Starp citu, kur šogad palicis tas pasākums?

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:55, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirms gada tepat sportacentrā rādīja hokeju, tai skaitā Ogres spēles. Auditorija noteikti bija lielāka par Volx.

Starp citu, kur šogad palicis tas pasākums?
Liela nebija, bet visādā ziņā kvalitatīvāka nekā tam tur diženajam LPSR tautas klubam.

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:56, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirms gada tepat sportacentrā rādīja hokeju, tai skaitā Ogres spēles. Auditorija noteikti bija lielāka par Volx.

Starp citu, kur šogad palicis tas pasākums?
regulārajā čempī Sāgas spēles nerādīja, vismaz es neatceros.
sportacentrs aktīvi rāda futeni un bimbi, pat florbolu un regbiju...hokejā viņiem interesē tik krievu līgas.
laikam tik divas spēles no LČ šosezon ir translētas...

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:57, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirms gada tepat sportacentrā rādīja hokeju, tai skaitā Ogres spēles. Auditorija noteikti bija lielāka par Volx.

Starp citu, kur šogad palicis tas pasākums?
Man liekas Sāgas spēles maz skatījās, bet es jau ar nesaku ka Volx bij vienīgais, es pats viņu pirmoreiz redzēju šādā pāraidē, gan pēc kolēģa ieteikuma, kurš dzīvo Ogrē un teica ka uz to čali ir vērts paskatīties pat spēlēs, kurās citas komandas vazā Sāgu.
Šogad vien pāris spēles rādītas, nezinu kāpēc tā.

     [+] [-]

, 2015-10-19 12:58, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: regulārajā čempī Sāgas spēles nerādīja, vismaz es neatceros.
sportacentrs aktīvi rāda futeni un bimbi, pat florbolu un regbiju...hokejā viņiem interesē tik krievu līgas.
laikam tik divas spēles no LČ šosezon ir translētas...
Kaut ko rādīja, pats Dzierkalu skatījos....

     [+] [-]

, 2015-10-19 13:06, pirms 10 gadiem
Dzierkalu mierīgi pamanīt varēja jebkurš pirms HK Rīgas un U18 laika.Kā?Vajadzēja painteresēties par vietējo čempionātu...Jau sezonas pirmajā mačā vai pirmajā mājas spēlē 2 vārti pret profesionāļu klubu Kurbadu ,un tā arī turpināja.Tieši tāpēc jau puisi paņēma uz HK Rīgu-ja džeks neko nebūtu parādījis uz vietējās skatuves,nevienam viņs neinteresētu arī citur.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 13:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: regulārajā čempī Sāgas spēles nerādīja, vismaz es neatceros.
sportacentrs aktīvi rāda futeni un bimbi, pat florbolu un regbiju...hokejā viņiem interesē tik krievu līgas.
laikam tik divas spēles no LČ šosezon ir translētas...
jā, žēl par SC (LHF??) kūtrumu LHV translēšanas sakarā - par kādu vietējās līgas popularizēšanu vispār var būt runa, ja interesentiem nemaz nav iespējas redzēt spēles..

  +4 [+] [-]

, 2015-10-19 13:11, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: jā, žēl par SC (LHF??) kūtrumu LHV translēšanas sakarā - par kādu vietējās līgas popularizēšanu vispār var būt runa, ja interesentiem nemaz nav iespējas redzēt spēles..
Pagaidām LHF čakli strādā, lai pilnībā sapistu jubilejas sezonu. Tiešraidēm nav laika!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-19 13:12, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: Dzierkalu mierīgi pamanīt varēja jebkurš pirms HK Rīgas un U18 laika.Kā?Vajadzēja painteresēties par vietējo čempionātu...Jau sezonas pirmajā mačā vai pirmajā mājas spēlē 2 vārti pret profesionāļu klubu Kurbadu ,un tā arī turpināja.Tieši tāpēc jau puisi paņēma uz HK Rīgu-ja džeks neko nebūtu parādījis uz vietējās skatuves,nevienam viņs neinteresētu arī citur.
HK RĪga jau gadu iepriekš bija aktīvi aicinātāji, vien Mārtiņš nespēja uzmest savu komandu, trenerus u.c. Tāpēc arī turpināja vien turpat.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 13:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par salīdzināšanu - Daugaviņš jau savos tīņa gados ar PRO komandu trenējās un brauca arī tajā Amerikas tūrē (15-16 gados) + (nedaudz vēlāk) reāli laukumā bija PAMANĀMS (vēl aizvien atceros kā režģoto Daugaviņu BAČ un LČ onkuļi pie bortiem no ripas nevarēja "atkabināt").
Šis gan ļoti stipri izklausās pēc uz faktiem nebalstīta, subjektīva viedokļa.

     [+] [-]

, 2015-10-19 13:20, pirms 10 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Šis gan ļoti stipri izklausās pēc uz faktiem nebalstīta, subjektīva viedokļa.
pag, pag - a kas tieši šajā Jura tekstā ir subjektīvs????

  -1 [+] [-]

, 2015-10-19 13:20, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Pagaidām LHF čakli strādā, lai pilnībā sapistu jubilejas sezonu. Tiešraidēm nav laika!
gan jau uzdevums no fuņa, lai šim nebūtu par tik zemu līmeni jākaunas

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 13:42, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: gan jau uzdevums no fuņa, lai šim nebūtu par tik zemu līmeni jākaunas
katraa rakstaa obligaati Funs jaapiemin? Visi kaa sunji vinju aprej, liidzskreejeeju shim visam ljoti daudz te paraadiijusies. Tas ir tagad stiliigi - apsaukaat Funu...

     [+] [-]

, 2015-10-19 14:16, pirms 10 gadiem
Apbrīnojami sakarīgi komentāri. Paldies. Varbūt mazliet ne par tēmu, bet kādi ir jūsu viedokļi par Kuldu - pagājušā sezona, pāreja uz RD un vieta komandā šogad. Vai pareizs lēmums un vai un ko šī sezona dos viņam izaugsmei.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 14:39, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: katraa rakstaa obligaati Funs jaapiemin? Visi kaa sunji vinju aprej, liidzskreejeeju shim visam ljoti daudz te paraadiijusies. Tas ir tagad stiliigi - apsaukaat Funu...
vēljoprojām nevari pārdzīvot, ka tevi atšuvu, ka ik pa laikam netēmā brauc augumā? vecīt, ir jau mēneši pagājuši - let it go!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-19 15:03, pirms 10 gadiem
Patriks99 rakstīja: Apbrīnojami sakarīgi komentāri. Paldies. Varbūt mazliet ne par tēmu, bet kādi ir jūsu viedokļi par Kuldu - pagājušā sezona, pāreja uz RD un vieta komandā šogad. Vai pareizs lēmums un vai un ko šī sezona dos viņam izaugsmei.
par Kuldu jaunāko viss vienkārši šajā sezonā man liekas...līdz februārim spēlē TRTD piektajā maiņā, martā nokapā LČ play-off par fermu, aprīlī sāk gatavoties PČ, maijā uz PČ praktiski vieta garantēta sastāvā, kā "augsta līmeņa" kluba pārstāvim...tālāk jau kā paveiksies jeb viss miglā tīts!

manuprāt otrā sezona pēc kārtas pa tukšo būs , ja tā nopietnāk domā...ne jau viņš par tādu karjeru sapņoja, kad kļuva par Memorial MVP un Arizonas koijotu draftā...

     [+] [-]

, 2015-10-19 15:12, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: par Kuldu jaunāko viss vienkārši šajā sezonā man liekas...līdz februārim spēlē TRTD piektajā maiņā, martā nokapā LČ play-off par fermu, aprīlī sāk gatavoties PČ, maijā uz PČ praktiski vieta garantēta sastāvā, kā "augsta līmeņa" kluba pārstāvim...tālāk jau kā paveiksies jeb viss miglā tīts!

manuprāt otrā sezona pēc kārtas pa tukšo būs , ja tā nopietnāk domā...ne jau viņš par tādu karjeru sapņoja, kad kļuva par Memorial MVP un Arizonas koijotu draftā...
tīri teorētiski jau ir arī opcija lauzt līgumu ar RD un doties uz ECHL... cik tas ir reāli (cik nu viņš šobrīd kādam ECHL ir vajadzīgs), hvz, laikam jau ne īpaši...

     [+] [-]

, 2015-10-19 15:26, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tīri teorētiski jau ir arī opcija lauzt līgumu ar RD un doties uz ECHL... cik tas ir reāli (cik nu viņš šobrīd kādam ECHL ir vajadzīgs), hvz, laikam jau ne īpaši...
Domāju, ka KHL minimālā alga ir krietni labāka par ECHL cipariem. Lauzt līgumu un meklēt kaut ko citu būs kaut kāda jēga tikai tad, ja viņu aizsūtīs uz Liepāju (līdzīgi kā Bukarta gadījumā).
Var jau teikt, ka nauda tajā vecumā nav būtiskākais, bet būtu naivi domāt, ka šo argumentu neņem vērā.

     [+] [-]

, 2015-10-19 15:39, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka KHL minimālā alga ir krietni labāka par ECHL cipariem. Lauzt līgumu un meklēt kaut ko citu būs kaut kāda jēga tikai tad, ja viņu aizsūtīs uz Liepāju (līdzīgi kā Bukarta gadījumā).
Var jau teikt, ka nauda tajā vecumā nav būtiskākais, bet būtu naivi domāt, ka šo argumentu neņem vērā.
īstermiņā, protams, Tev taisnība.
Taču naivi domāt, ka Kuldam apmaksāta vieta malā uz RD soliņa ir garantēta uz visu karjeru. Atsēdēs šo gadu, ko tālāk? Viņa vecumā vajag regulāru spēļu praksi, tam taču piekritīsi?

     [+] [-]

, 2015-10-19 15:46, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka KHL minimālā alga ir krietni labāka par ECHL cipariem. Lauzt līgumu un meklēt kaut ko citu būs kaut kāda jēga tikai tad, ja viņu aizsūtīs uz Liepāju (līdzīgi kā Bukarta gadījumā).
Var jau teikt, ka nauda tajā vecumā nav būtiskākais, bet būtu naivi domāt, ka šo argumentu neņem vērā.
varbūt tomēr nerīkoties kā Bukartam, ja aizsūta uz Liepāju tagad? bet spēlēt Liepājā, par sliktu viņam tas nenāks, varbūt pat labāk...
p.s. kur Bukarts tagad spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-19 17:39, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Domāju, ka KHL minimālā alga ir krietni labāka par ECHL cipariem. Lauzt līgumu un meklēt kaut ko citu būs kaut kāda jēga tikai tad, ja viņu aizsūtīs uz Liepāju (līdzīgi kā Bukarta gadījumā).
Var jau teikt, ka nauda tajā vecumā nav būtiskākais, bet būtu naivi domāt, ka šo argumentu neņem vērā.
Piekrītu par atalgojumu, tas ir arguments jebkurā vecumā. Pirms sezonas, man kā neprofesionālim, likās, ka Kulda būs stabili 4. un varbūt pat 3. maiņas spēlētājs. Lai kā citi lamā šo līgu un klubu - laikam tās kopējais hokeja līmenis tomēr ir pietiekami augsts un nemaz nav tik viegli tajā no junioriem ielēkt...