Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Jevpalovs gūst divus vārtus savā otrajā AHL spēlē

Rolands Eliņš

Jevpalovs gūst divus vārtus savā otrajā AHL spēlē
Ņikita Jevpalovs
Foto: Jack Lima/ProHockeynews.com

Latvijas jaunais hokejists Ņikita Jevpalovs šonakt aizvadīja savu otro maču Amerikas Hokeja līgā un guva divus vārtus, sekmējot Sanhosē "Barracuda" uzvaru ar 4:1 pār Stoktonas "Heat".

Ņikita Jevpalovs savu ierašanos profesionālajā hokejā pirmajā AHL spēlē bija atzīmējis ar rezultatīvu piespēli, bet šonakt šo sasniegumu spēja uzlabot. Spēlē pret "Heat" Jevpalova pārstāvētā komanda trešajā periodā guva trīs bezatbildes vārtus, un trešajos aktīvi piedalījās arī Latvijas hokejists, raidot ripu vārtu tīklā pēc asas cīņas vārtu priekšā.

Trešajā periodā "Heat" vienus vārtus atguva, taču 49. minūtē savu iespēju atkal sagaidīja Jevpalovs. Viņš bija palicis nepiesegts pie tālā vārtu staba, no kurienes nevilcinājās raidīt ripu vārtos uzreiz pēc piespēles saņemšanas. Mirkli pēc metiena Jevpalovu nogāza aizsargs, taču tas vairs nebija svarīgi - 21 gadu vecais Latvijas hokejists bija pielicis punktu "Barrucuda" uzvarai ar 4:1.

Jevpalovs maču noslēdza ar lietderības koeficientu plus divi, kā aŗi izdarītiem diviem metieniem pa vārtiem. Viņa sniegums tika novērtēts ar mača pirmās zvaigznes titulu.

Jevpalovam šī bija pirmā uzvara AHL un arī pirmie vārti, bet pirmajās divās spēlēs sapelnīti trīs punkti. Šī ir arī pirmā Sanhosē "Barracuda" AHL uzvara vēsturē, jo komanda pārvācās sava NHL kluba tuvumā tikai šogad un aizvada pirmo sezonu ar šādu nosaukumu.

Izmantotie resursi:TheAHL.com| The American Hockey League

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:01, pirms 9 gadiem
Video kādam ir ar abiem vārtu guvumiem?

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:05, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Video kādam ir ar abiem vārtu guvumiem?
Jevpalovs izceļas ar diviem vārtu guvumiem pret... .

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:17, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: Tu vai ne katru rītu lūdzies pie Karsuma un Daugaviņa bildes , vai ne?
Tieši kāpēc tā būtu jādara?
Tie čaļi ir savas karjeras zenītā, viņiem viss ir kārtībā.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-16 14:20, pirms 9 gadiem
Jebal, Jebalovs monstrs

  +3 [+] [-]

, 2015-10-16 14:23, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai uz konkrēto brīdi, t.i., to, kad bija jāvāc sastāvs PČ spēlēm, Jevpalovs pieaugušo hokejā nebija spēlējis VISPĀR.
Var jau būt, bet man liekas ka jēdzieni "Nebija spēlējis VISPĀR" un "nav gatavs spēlēt" stipri atšķiras.
Taču kā ar piesauktajiem Cipuli, Ābolu, Bajarūnu (kāds minēja Skvorcovu)? Tiešām bija cerības, ka viņi metīs?
Labi, Ābols, varbūt jauns un bija pelnījis vietu vairāk par Jevpalovu. Tas nekas, ka vasarā Jevpalovs pierādīja, ka var spēlēt līmeni augstāk par Ābolu. Var jau būt, ka Abragam taisnība un meistarībā Jevpalovs pielika kad PČ bija beidzies. Skvorcovam, varbūt, bija citi uzdevumi, taču uzbrucējiem, primāri ir jāmet vārti.
P.S. Nekādā ziņā es neapstrīdu Jūsu abu viedokli un arī piekrītu, ka Jevpalovs nebūtu komandas vilcējs, taču 1 spēlē viņš varēja izšaut.

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:23, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Jaunajiem basketbolistiem derētu biežāk strādāt pie fiziskā, jo meistarība ar fizisko nav jādala, bet jāapvieno...
Tiklīdz ir kāda problēma, tā uzreiz tā ir jāatrisina, nevis jāsaka sīkums un jāturpina spēlēt...

Vispār cik atceros, tad daudziem treneriem Latvijā- fiziskā+meistarības apvienošana ir kāds tabu..
Daudzi zin kā strādāt pie meistarības vai fiziskā, bet tikai retais kā efektīvi- strādāt pie apvienošanas...

Treneri ir labi Latvijā, bet tieši šī apvienošana- klibo, kas neļauj celt to vidējo un augstāko līmeni...

Slovēņi, jaunzēlandieši- varētu būt top3- šajā radītājā pasaulē...
Tas ir ļoti komplekss jautājums, kura risināšanā jāiesaistās kā trenerim, tā (daudz lielākā mērā) audzēknim un vēl 100 dažādiem faktoriem.

Bet, no otras puses, nu, vot, ir treniņi... basketbola, piemēram... ir treneris entuziasts, kurš grib savus trenējamos ne tikai spēles gudrībām apmācīt, bet arī ielikt kārtīgu fizisko bāzi.
Jautājums - a kur to izdarīt? Nu, teiksim, nosacīti tie ir 15 spēlētāji, kuriem ir jāatrod zāle, lai viņi vienlaicīgi var trenēties. Vai visās sporta skolās tas ir iespējams? Komerc-kačalkas? Kas to apmaksās? Kas tur laidīs treneri no malas?

Teiksim, tiem pašiem NCAA studentiem koledžās ir tādas zāles, kādu Latvijā nav VISPĀR! Ar to es domāju, nevis kaut kādus krutos trenažierus, jo tie tāpat visur ir un nebūt nav galvenie, bet gan apjomos - teiksim, 20 spēka rāmji pietupieniem. Vienā zālē 20 spēka rāmji. Tikpat spiešanas soli. N-tie stendi ar hantelēm utt.

Kad kādā sporta skolā ir labi, ja viens rāmis un viens sols, pāris grifi, svaru diski līdz 200 kg un dažas svaru bumbas... nu par ko mēs runāt varam?

Es tagad nesaku, ka visiem štangas jācilā kā negudriem, taču tas tikai parāda apjomus. Latvijā nav bāzu, kur to darīt. Latvijā vispār fiziski spēcīgs cilvēks, kurš, turklāt, vēl trenējas papildus, lai šīs savas īpašības attīstītu, tiek uztverts kā kaut kāds grā vājais frīks. Kamēr nemainīsies tas, arī bērnu un jauniešu sportā nekā nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-16 14:31, pirms 9 gadiem
Lapsēns rakstīja: Var jau būt, bet man liekas ka jēdzieni "Nebija spēlējis VISPĀR" un "nav gatavs spēlēt" stipri atšķiras.
Taču kā ar piesauktajiem Cipuli, Ābolu, Bajarūnu (kāds minēja Skvorcovu)? Tiešām bija cerības, ka viņi metīs?
Labi, Ābols, varbūt jauns un bija pelnījis vietu vairāk par Jevpalovu. Tas nekas, ka vasarā Jevpalovs pierādīja, ka var spēlēt līmeni augstāk par Ābolu. Var jau būt, ka Abragam taisnība un meistarībā Jevpalovs pielika kad PČ bija beidzies. Skvorcovam, varbūt, bija citi uzdevumi, taču uzbrucējiem, primāri ir jāmet vārti.
P.S. Nekādā ziņā es neapstrīdu Jūsu abu viedokli un arī piekrītu, ka Jevpalovs nebūtu komandas vilcējs, taču 1 spēlē viņš varēja izšaut.
Vai Jevpalovs varēja izšaut? Protams, ka kaut kad un kaut kā, jā. To mēs nevaram izslēgt, teiksim tā. Taču, tu runā par mešanu, kas, protams, ir laba lieta un visiem uzbrucējiem svarīga, taču tāpat uzbrucējiem ir jāspēlē aizsardzībā un jādara 100 citas lietas. Un, jo zemākā maiņā spēlē, jo vairāk tas jādara.

Jevpalovs, acīmredzot, neizskatījās tik pārliecinošs šajos elementos.

Par Bukartu kaut kad teica, ka, ja viņš nespēlē pirmajās maiņās, tad pēdējās, viņš nav vajadzīgs. Iespējams, te ir tāpati situācija, proti, kā "kaplis" viņš nav PČ materiāls, bet pirmajās maiņās, protams, ka treneris liks sev zināmus un pieredzējušus hokejistus.

Par to kad viņš kļuva meistarīgāks... 3-4 mēneši ir gana labs laiks, lai cilvēks, kurš pirms tam mērķtiecīgi trenējas, varētu "tikt jaunā līmenī" (Arī basketbolists Porziņģis to pamazām parāda). Tāpat, tomēr, ir jāatceras, ka Jevpalovs ir kādiem pāris gadiem vecāks spēlētājs un Ziemeļamerikā jau 3 sezonas nospēlējis.

Vai Ābols šādā līmenī spēlēs 21 gada vecumā? Nezinu vai AHL vai kur, taču, to, ka viņš varētu būt pirmo divu maiņu uzbrucējs Latvijā, neizslēdzu.

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:50, pirms 9 gadiem
Lapsēns rakstīja: Var jau būt, bet man liekas ka jēdzieni "Nebija spēlējis VISPĀR" un "nav gatavs spēlēt" stipri atšķiras.
Taču kā ar piesauktajiem Cipuli, Ābolu, Bajarūnu (kāds minēja Skvorcovu)? Tiešām bija cerības, ka viņi metīs?
Labi, Ābols, varbūt jauns un bija pelnījis vietu vairāk par Jevpalovu. Tas nekas, ka vasarā Jevpalovs pierādīja, ka var spēlēt līmeni augstāk par Ābolu. Var jau būt, ka Abragam taisnība un meistarībā Jevpalovs pielika kad PČ bija beidzies. Skvorcovam, varbūt, bija citi uzdevumi, taču uzbrucējiem, primāri ir jāmet vārti.
P.S. Nekādā ziņā es neapstrīdu Jūsu abu viedokli un arī piekrītu, ka Jevpalovs nebūtu komandas vilcējs, taču 1 spēlē viņš varēja izšaut.
tur vēl var strīdēties, kurš vasarā ko vairāk pierādīja - Jevpalovs vai Ābols. Katrā ziņā par Ābola parādīto Canucks nometnē bija ļoti pozitīvas atsauksmes. Nebūtu viņam vienošanās ar WHL klubu, iespējams, arī viņš nu jau spēlētu AHL... un vēl par Ābolu runājot, neaizmirsti, ka viņam jau bija PRO pieredze atšķirībā no Jevpalova.

Nedomāju, ka Jevpalovs ko būtisku pielika tieši meistarībā - kā jau teicu, ticamāki nepaņemšanai uz izlasi bij citi apstākļi.
Ja runā par meistarību kā tādu, nemaz nešaubos, ka pašam Beļavskim tā vēl šobrīd ir augstāka par Tevis minēto Skvorcovu (nemaz nerunājot par Kobu un Bērziņu), taču ar to vien ir daudz par maz...

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:53, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas ir ļoti komplekss jautājums, kura risināšanā jāiesaistās kā trenerim, tā (daudz lielākā mērā) audzēknim un vēl 100 dažādiem faktoriem.

Bet, no otras puses, nu, vot, ir treniņi... basketbola, piemēram... ir treneris entuziasts, kurš grib savus trenējamos ne tikai spēles gudrībām apmācīt, bet arī ielikt kārtīgu fizisko bāzi.
Jautājums - a kur to izdarīt? Nu, teiksim, nosacīti tie ir 15 spēlētāji, kuriem ir jāatrod zāle, lai viņi vienlaicīgi var trenēties. Vai visās sporta skolās tas ir iespējams? Komerc-kačalkas? Kas to apmaksās? Kas tur laidīs treneri no malas?

Teiksim, tiem pašiem NCAA studentiem koledžās ir tādas zāles, kādu Latvijā nav VISPĀR! Ar to es domāju, nevis kaut kādus krutos trenažierus, jo tie tāpat visur ir un nebūt nav galvenie, bet gan apjomos - teiksim, 20 spēka rāmji pietupieniem. Vienā zālē 20 spēka rāmji. Tikpat spiešanas soli. N-tie stendi ar hantelēm utt.

Kad kādā sporta skolā ir labi, ja viens rāmis un viens sols, pāris grifi, svaru diski līdz 200 kg un dažas svaru bumbas... nu par ko mēs runāt varam?

Es tagad nesaku, ka visiem štangas jācilā kā negudriem, taču tas tikai parāda apjomus. Latvijā nav bāzu, kur to darīt. Latvijā vispār fiziski spēcīgs cilvēks, kurš, turklāt, vēl trenējas papildus, lai šīs savas īpašības attīstītu, tiek uztverts kā kaut kāds grā vājais frīks. Kamēr nemainīsies tas, arī bērnu un jauniešu sportā nekā nebūs.
Infrastruktūra un treneru atalgojumi- vienmēr bijuši stipri zem vidējā, ja salīdzina ar pārējo Eiropu, bet nevar noliegt, ka ir progress- pēdējā laikā...
Olimpiskie centri un halles- ir labs atspaids Latvijas sportā, bet ir sporta veidi, kur vēl diezgan klibo....

Hokejs laikam ir vislabāk nostādītais sporta veids valstī, jo hokejisti var apvienot fizisko, meistarības bāzi un arī treneru atalgojums ir lielāks, jo vairāk spēlētāju ir vienā komandā...

     [+] [-]

, 2015-10-16 14:58, pirms 9 gadiem
Manuprāt šogad u-18 izlase, labi parādīja, ka meistarības/fiziskajā ziņā- viņi pat sāk tuvoties top6 un tas viss- ar ierobežotiem resursiem..

  +1 [+] [-]

, 2015-10-16 15:01, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Manuprāt šogad u-18 izlase, labi parādīja, ka meistarības/fiziskajā ziņā- viņi pat sāk tuvoties top6 un tas viss- ar ierobežotiem resursiem..
tāpēc, ka Miļūns tur kārtīgi pastrādāja. Negribas neko pirms laika ķērkt, bet, ja šosezon U18 pirmais pārbaudes turnīrs būs tikai februārī...

  -1 [+] [-]

, 2015-10-16 15:08, pirms 9 gadiem
Hokejs- Vairāk ir fiziskais, kā meistarība, bet tas dēļ ierobežotiem resursiem.
Basketbols- Vairāk ir meistarības, bet mazāk fiziskais...
Futbols- Hokejs+ basketbols(ierobežoti resursi, vidēji rādītāji meistarība/fiziskais).

Handbols- Līdzīgi kā basketbolā ir vairāk jāstrādā pie fiziskā...
Volejbols(līdzīgi kā futbols)

Tas ir tikai subjektīvs viedoklis...

     [+] [-]

, 2015-10-16 15:09, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Infrastruktūra un treneru atalgojumi- vienmēr bijuši stipri zem vidējā, ja salīdzina ar pārējo Eiropu, bet nevar noliegt, ka ir progress- pēdējā laikā...
Olimpiskie centri un halles- ir labs atspaids Latvijas sportā, bet ir sporta veidi, kur vēl diezgan klibo....

Hokejs laikam ir vislabāk nostādītais sporta veids valstī, jo hokejisti var apvienot fizisko, meistarības bāzi un arī treneru atalgojums ir lielāks, jo vairāk spēlētāju ir vienā komandā...
Progress ir, jā, taču pagaidām tie ir tikai pirmie solīši, jo kopumā, ja mēs ņemam nevis pašu virsotni, bet gan sportu un fizkultūru kā tādu, Latvija, kopumā ņemot, ir akmens laikmetā (kamēr citas valstis - 21. gadsimtā).

Hokejā, iespējams, ir labāk, jo tur hallēs, laikam, vienmēr ir kāda svaru zāle, taču tā kopumā ņemot - ja vidējā reģiona sporta skolā ir vismaz pāris svaru stieņi (ļeņingradkas), un tajā pašā laikā ražotie padomju svaru diski un svaru bumbas, tad jau var uzskatīt, ka audzēkņiem ir paveicies.

Pieļauju, ka nav jau tā, ka visi treneri ir stulbi un noliedz spēka treniņa nepieciešamību utt., taču viņi labi saprot, ka esošajā situācijā, neko izmainīt viņi nevar, bet par savu algu domāt kaut kādas alternatīvas - negrib (jo ir nomocīti tāpat). Lūk, arī rezultāts.

Tas gan nekādā gadījumā neattaisno pašu spēlētāju nevēlēšanos iespingt un cerēšanu, ka treneris jau visu izdarīs viņu vietā. Ja ir nopietna vēlēšanās būt PRO sportā, kā arī, ja ir kaut kādi priekšvēstneši, ka tas varētu arī sanākt, tad ir jāstrādā un SMAGI jāstrādā jau no tiem pašiem 15 gadiem.

     [+] [-]

, 2015-10-16 15:27, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka Miļūns tur kārtīgi pastrādāja. Negribas neko pirms laika ķērkt, bet, ja šosezon U18 pirmais pārbaudes turnīrs būs tikai februārī...
novembrii tachu jaabuut paarbaudeneem ar norgeem. vai ko sajaucis esmu?

     [+] [-]

, 2015-10-16 15:37, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: novembrii tachu jaabuut paarbaudeneem ar norgeem. vai ko sajaucis esmu?
norvēģu puse atcēla. Uzmanību U-18 hokeja izlases kandidātiem! . Matulis saka, ka finansiālu iemeslu dēļ.

     [+] [-]

, 2015-10-16 15:43, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: norvēģu puse atcēla. Uzmanību U-18 hokeja izlases kandidātiem! . Matulis saka, ka finansiālu iemeslu dēļ.
paldies par info. vai tad tieshaam nebija iespejams vietaa ko sarunaat? neticas!

     [+] [-]

, 2015-10-16 16:16, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: paldies par info. vai tad tieshaam nebija iespejams vietaa ko sarunaat? neticas!
šī ziņa ir publicēta akurāt pirms nedēļas. Tātad norvēģi salīdzinoši nesen atcēluši.
vietā sarunāt var tad, ja ir ko sarunāt.
Šveices U18 turnīrs pret USA, SWE, CZE, FIN U18 izlasēm 4.11-8.11
Baltkrievijas U18 tajos pašos datumos piedalās turnīrā Dānijā (turpat arī Slovākija un Vācija)
Austrijā ir U18 izlašu turnīrs - AUT, SLO, HUN, ITA
Francijai ieplānotas 3 pārbaudes spēles pret Poliju

Kas atliek (no U18) - Kazahstāna, Japāna, Koreja... Aizbraukt uz turieni ir baigi dārgi, šie šurp token nebrauks... pret zemāk esošām vienkārši nebūs jēga spēlēt (un arī diez vai kāda izlase būtu gatava braukt šurp)

Teorētiski jau varētu spēlēt, piemēram, pret Lietuvas vai Igaunijas U20 izlasēm, taču vai viņi ir gatavi to darīt? Un arī - vai viņu līmenis tomēr nebūs par zemu?

     [+] [-]

, 2015-10-16 17:06, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: šī ziņa ir publicēta akurāt pirms nedēļas. Tātad norvēģi salīdzinoši nesen atcēluši.
vietā sarunāt var tad, ja ir ko sarunāt.
Šveices U18 turnīrs pret USA, SWE, CZE, FIN U18 izlasēm 4.11-8.11
Baltkrievijas U18 tajos pašos datumos piedalās turnīrā Dānijā (turpat arī Slovākija un Vācija)
Austrijā ir U18 izlašu turnīrs - AUT, SLO, HUN, ITA
Francijai ieplānotas 3 pārbaudes spēles pret Poliju

Kas atliek (no U18) - Kazahstāna, Japāna, Koreja... Aizbraukt uz turieni ir baigi dārgi, šie šurp token nebrauks... pret zemāk esošām vienkārši nebūs jēga spēlēt (un arī diez vai kāda izlase būtu gatava braukt šurp)

Teorētiski jau varētu spēlēt, piemēram, pret Lietuvas vai Igaunijas U20 izlasēm, taču vai viņi ir gatavi to darīt? Un arī - vai viņu līmenis tomēr nebūs par zemu?
mana vaina - sajaucu meeneshus...

     [+] [-]

, 2015-10-16 17:30, pirms 9 gadiem
Xaiver rakstīja: Uz Dinaburgu!
Viņš taču nav futbolists!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-10-16 23:06, pirms 9 gadiem
Labs sakums, baiga veiksme nonakt pareizaja komanda!