Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hokeja netīrā veļa: Žuļiks žuļikam nu draugs...

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Hokeja netīrā veļa: Žuļiks žuļikam nu draugs...
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Nezinu, kāpēc, bet 1. aprīļa gaidās, pastaigājoties ar draudzeni Bultu Beberbeķos, ausīs dūca kāds pantiņš. Latviski nevarēšu pārtulkot, jo ir termini, kuru latviešu valodā nav. Nevaru pateikt, kur un kādos apstākļos šīs rindas iegūlušās manās smadzeņu rievās, bet 31. marta pusdienas laikā ausīs skanēja: "Fraijerov tut boļše ņet, žuļik žuļiku sosed." Nepagāja i ne pāris stundas un Kirovs Lipmans žuļika kārtā iecēla kādu Latvijas izlases bijušo hokejistu. Sprukts, lūk, esot žuļiks. Neesmu pēdējā laikā pārlasījis jaunāko zinātnisko literatūru, taču nojaušu, ka cietumā žuļiki sēž pie viena no pirmajiem galdiem...

Ja es būtu Kirova sieva...

Ja es būtu Kirova sieva vai vismaz dēls, es Hokeja federācijas prezidentam ieteiktu vispirms iekost sev mēlē, pirms ļaut no mutes izplūst artikulētām skaņām. To LHF prezidentam arī pateicu pēc 12. februāra preses konferences, kas bija paredzēta kā iepazīšanās ar Latvijas izlases galveno treneri Leonīdu Beresņevu, bet izvērtās par Lipmana 15 minūšu bezdomas lekciju, cik stulbi ir Latvijas žurnālisti, it sevišķi Ēriks Strauss, kuram vispār neesot smadzeņu. Tā kā nebiju lasījis kolēģa rakstu un nevarēju viņu nedz aizstāvēt, nedz nosodīt, ap kādu Kirova runas plūdu desmito minūti izgāju priekštelpā. Un nedzirdēju, cik mums "Dinamo" pārmaksāti spēlētāji: vienam maksājot aš 400 000 eiro, bet... atdeves nekādas. Pārskrejot izlases ne-kandidātu sarakstu, protams, atrodu, ka šis hokeju neprotošais hokejists Kirovam pateicis sveiki. Pieklājīgi un bez plašiem komentāriem, kā latviešu inteliģentam pieklājas.

Nu, lūk! Stāvot pašizraidītam priekštelpā, man atkal džinkstēja ausīs. Dziesmu neatceros, bet, zinot, ka jebkurā publiskā pasākumā Lipmans kritizē, cik valsts skopa hokeja atbalstīšanā, radās doma apskatīties, cik tad tā Latvija skopa un Lipmana kungs devīgs. Nekā personīga. Tikai LHF finanšu atskaites. Laikam jau Lipmans nebija lasījis marta "Sporta Avīzi", jo Latvijas Olimpiskās komitejas asamblejā atkal brēca par slikto Latviju. Un tika iesēdināts peļķē - sporta ierēdnim Severam debašu daļā uzrādot visiem, cik valsts "skopa".

GadsKopsummaLipmans/"Grindeks"Valsts
2006.1 396 63901 005 408
2007.1 414 9910400 006
2008.1 298 53150 000368 346
2009.1 323 750150 000457 504
2010.1 075 535100 000358 497
2011.629 248180 000177 123
2012.1 141 72120 000350 573
2013.1 424 073300 000609 538
2014.2 115 110284 574674 385
2015.??352 097

No 2014. gada eiro, pirms tam lati.

Vai ar šo skaitļu virteni es aicinu, ka Kirovam jāaiziet? Nē, cienījamie lasītāji. Kā jau kādreiz esmu teicis, tad ir trīs varianti, kā Latvijas Hokeja federācija var tikt pie jauna prezidenta:
1) Kirovs nomirst (to viņam nenovēlu!);
2) izaudzis jaunais briedis, kurš nobada Kirovu (kaut kā neredz);
3) Kirovs pats aiziet no prezidenta pienākumu pildīšanas.

Par trešo punktu LHF prezidents pēdējā pusgada laikā šad tad ierunājas, bet principā prezidentu jebkurā sabiedriskajā organizācijā - biedrībā - ievēl tās biedri. LHF to ir 40. Un nelīdz nekādas protesta akcijas, atklātās vēstules vai palīdzības lūgšana Barakam Obamam. Kā biedri lems, tā dzīvosim!

Komunikācija: klasiskie klusie telefoni

Žurnālisti, kā likums - pasaules čempionātos izlases ģērbtuvēs neuzturas, tāpēc saku pavisam atklāti: es nezinu, ko pērn Prāgā LHF prezidents apsolīja komandai un ko nav izpildījis. Ja jau Sprukts un Mārtiņš Cipulis saka, ka kaut kādi parādi palikuši, man vairāk gribas ticēt viņiem. Bet nosaukt Spruktu par žuļiku: "Sprukts ir žuļiks, jo pats šosezon ir ļoti sliktā formā, bet, lai nespēlētu un neizgāztos, atrod citus vainīgos, padarot viņus par muļķiem. Tas, kā viņš nospēlēja pērn čempionātā, bija drausmīgi, bet vienalga par 13.vietu samaksāju prēmiju, jo tāda bija vienošanās ar komandu. Tās neizmaksāju tikai tiem, kas nepiedalījās nevienā spēlē." (LETA)

Es būtu ļoti apvainojies, ja kāds mani sauc par žuļiku. Varbūt paskatītos, cik maksā laba advokāta pakalpojumi... Un vispār tas nav labais tonis: vienas organizācijas biedriem komunicēt ar mediju starpniecību. Galu galā bija taču tā saucamās komandas saliedēšanas vakariņas, kurās neapmierinātie varēja izteikt savas domas. Ak, jā: Sprukts tad vēl spēlēja Slovākijā. Nu tad varēja savas vēlmes pateikt draugam Jurim Štālam, kurš šopavasar atbildot par Eiropā spēlējošo aicināšanu uz Latvijas izlasi.

Te vieta mazai replikai. Nezinu, kurš vainīgs, kurš nevainīgs, bet izlase trenējas otro nedēļu, taču nekur nav redzēti kandidātu vai nekandidātu saraksti. Nezinu, kā jūtas Koba Jass, kurš ieradās uz 21. marta treniņu, būdams... nekandidāts. Tāpat man nav skaidrs, kurš ir Latvijas izlases ģenerālmenedžeris un kurš nav. Ja medijos laiku pa laikam parādās, ka GM ir Štāls, tad es tam ticu... Un klausos, ko stāsta Štāls. Ja GM ir Māris Baldonieks, tad es ieklausos viņā: Kopā ar viņu spēlēja centra uzbrucējs Jānis Sprukts (12 mačos trīs vārti un trīs piespēles) un Mārtiņš Cipulis (divi vārti un četras piespēles), taču Latvijas izlases ģenerālsekretārs Māris Baldonieks sarunā ar Sportacentrs.com lika noprast, ka viņi neiederas Beresņeva modelī. "Katram ir savs laiks un sava vieta," pauda Baldonieks.

Arī TV "Panorāma" skrejošā slejā to tiražē, bet nākamajā dienā Sportacentrs.com "Štāls norādīja, ka treneru korpuss vēlreiz apspriežas par Mārtiņa Cipuļa kandidatūru, kamēr Jāņa Sprukta situācijā iznākums gaidāms pēc svētkiem."

Kas i? Štāls ar Baldonieku (vai otrādi!) vispār nekomunicē? Skaidrs, ka Cipuļa vietā būtu apvainojies, jo sliktas komunikācijas dēļ iznāk, ka Mārtiņš arī atteicies spēlēt Latvijas izlasē. Kas nav taisnība. Cipuli šogad uz izlasi neaicina... Bet tad kādam jāprot to solīdi un pieklājīgi pateikt. Un vēlams vispirms spēlētājam. (Aū, Juri!) Ja cienam hokejistus, kuri izlasei nekad nav atteikuši... Nevis vienu puspatiesību lipinām klāt otrai.

Jā, Sprukts atteicies. Kā man skaidroja Leonīds Beresņevs, viņam bijusi vēlme ar nopietnu gatavošanos un pasaules čempionātu varbūt izmainīt Sprukta spēlētāja karjeru, bet... Oskara Bārtuļa atteikums man likās diezgan neveikls. Manuprāt, pietiktu ar vienu teikumu - klubs neiesaka spēlēt izlasē.

P. S. Demokrātijas apstākļos Lipmans vai jebkurš spēlētājs, protams, var runāt, ko vēlas. Taču laikam nevajadzētu nolaisties tik zemu, ka uz sētas parādās uzraksti: "Jānis - mauka! Nē - Kirovs mauka!" Tiem, kas grib spēlēt pasaules čempionātā (un tādu ir daudz!), tas noteikti nevairo cīņasgribu un patriotismu.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-31 22:19, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: tas ir pagājušā gadsimta romantiskais amatieru hokejs. mūsdienās profesionāls sportists ir kaut kas pavisam cits.
es runāju par profesionālo sportu.

 +11 [+] [-]

, 2016-03-31 22:20, pirms 9 gadiem
Cerams, ka Matulis šo izlasīs un izrediģēs naudas ieguldījuma attiecību no Lipmana puses un, tad jau bilde izskatīsies kardināli savādāk …
Profesija man nav nodokļu konsultants vai VID darbinieks, bet aptuvenā bilde ir skaidra … Grindeks ir pelnošs uzņēmums, kas strādā ar peļņu (sīkāku info cik šis uzņēmums pelna katrs pats var meklēt www.lursoft.lv) Ja strādā ar peļņu, tad ir jāmaksā ienākuma nodoklis, bet ja veic ziedojumus, tad ienākuma nodoklis tiek samazināts par 85% …
Attiecīgi tas nozīmē, ja Grindeks pienāktos gada beigās maksāt ienākuma nodokli, piemēram 100 000 eur apmērā, tad šis uzņēmums izvēlas variantu, ka 85 000 eur ziedo Latvijas hokeja federācijai (kuru pats vada) un tikai 15 000 eur iemaksā valsts budžetā ienākuma nodokļa veidā …
KOPSAVILKUMS:
Grindeks/Lipmans ir investējis tikai 15% no šajā rakstā publicētajā tabulā minētās summas, un papildus tam ir ieguvis lielisku reklāmu, jo visur ir salīmēti Grindeks logo, visās preses relīzēs tas tiek minēts kā ģenerālsponsors, var zīmēties ārvalstu partneriem utt …

P.s. tagad parēķiniet paši cik Lipmans ir ieguldījis hokejā …
p.p.s. Vai tikai nesanāk, ka tā viņa ieguldītā naudas summa pēc šāda veida aprēķina ir nesamērīgi maza priekš tā cirka ko viņš te vecuma vājprātā rīko pēdējajos dažos gados … ?

  +5 [+] [-]

, 2016-03-31 22:20, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nu ja viņi redza, ka nevar spēlēt dēļ veselības, pašsajūtas utt. tad ir loģiski, ka viņi atteiksies, vai Tu uzskati, ka ar varu jāspiež?
Nevajag izdomāt dumjas atrunas. Vienkārši pasaki "Nē" un viss.
Vispār viena smieklīga lieta - no Dinamo izlasē ir visi, kuriem tur bija jābūt. Pat Krišjānis iespējams varēs spēlēt.
Par Dārziņu nerunāju, lai čalis mazliet pārdomā dzīvi.

  +4 [+] [-]

, 2016-03-31 22:22, pirms 9 gadiem
Kamēr raxtīju postu jau esiet sapostējuši par šo tēmu ... Sorry, ja atkārtojos, bet nu dubults neplīst ...

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:23, pirms 9 gadiem
chilli rakstīja: Cerams, ka Matulis šo izlasīs un izrediģēs naudas ieguldījuma attiecību no Lipmana puses un, tad jau bilde izskatīsies kardināli savādāk …
Profesija man nav nodokļu konsultants vai VID darbinieks, bet aptuvenā bilde ir skaidra … Grindeks ir pelnošs uzņēmums, kas strādā ar peļņu (sīkāku info cik šis uzņēmums pelna katrs pats var meklēt www.lursoft.lv) Ja strādā ar peļņu, tad ir jāmaksā ienākuma nodoklis, bet ja veic ziedojumus, tad ienākuma nodoklis tiek samazināts par 85% …
Attiecīgi tas nozīmē, ja Grindeks pienāktos gada beigās maksāt ienākuma nodokli, piemēram 100 000 eur apmērā, tad šis uzņēmums izvēlas variantu, ka 85 000 eur ziedo Latvijas hokeja federācijai (kuru pats vada) un tikai 15 000 eur iemaksā valsts budžetā ienākuma nodokļa veidā …
KOPSAVILKUMS:
Grindeks/Lipmans ir investējis tikai 15% no šajā rakstā publicētajā tabulā minētās summas, un papildus tam ir ieguvis lielisku reklāmu, jo visur ir salīmēti Grindeks logo, visās preses relīzēs tas tiek minēts kā ģenerālsponsors, var zīmēties ārvalstu partneriem utt …

P.s. tagad parēķiniet paši cik Lipmans ir ieguldījis hokejā …
p.p.s. Vai tikai nesanāk, ka tā viņa ieguldītā naudas summa pēc šāda veida aprēķina ir nesamērīgi maza priekš tā cirka ko viņš te vecuma vājprātā rīko pēdējajos dažos gados … ?
draugs, tikai Tu neņēmi vērā vienu "sīku" niansi - kas atrunāta likuma 20. panta 7. sadaļas 2. apakšpunktā - kāpēc Grindex atlaide šāda veida darījumā vispār nepienākas.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:23, pirms 9 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: 85% no ziedotā. Gan jau ka uzņēmums kam ir 10+ miljonu peļņa var atļauties reklāmiņu un tēla spodrināšanu.
Tu esi pārliecināts ka 85%?
Ja tā ir, tad atliek tikai nobrīnieties, kāpēc sporta federācijas nav pārbērtas ar naudu, jo tos 15%, taču nebūtu nekādas problēmas izshēmot un atdot atpakaļ.

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:24, pirms 9 gadiem
chilli rakstīja: Kamēr raxtīju postu jau esiet sapostējuši par šo tēmu ... Sorry, ja atkārtojos, bet nu dubults neplīst ...
tikai arī Tu kļūdījies.

  +5 [+] [-]

, 2016-03-31 22:25, pirms 9 gadiem
Visa šitā kontekstā teikšu atklāti - mūsu hokeja izlasei briest konkrēti sūdi. Iespējams, jau Maskavā.
Sirds man sāp par to...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:25, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu esi pārliecināts ka 85%?
Ja tā ir, tad atliek tikai nobrīnieties, kāpēc sporta federācijas nav pārbērtas ar naudu, jo tos 15%, taču nebūtu nekādas problēmas izshēmot un atdot atpakaļ.
Agri - atlaides attiecas uz tikai bezatlīdzības ziedojumiem. Grindex gadījumā tas ir sponsora līgums, uz kuru, protams, šāda atlaide neattiecas.

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:27, pirms 9 gadiem
chilli rakstīja: Cerams, ka Matulis šo izlasīs un izrediģēs naudas ieguldījuma attiecību no Lipmana puses un, tad jau bilde izskatīsies kardināli savādāk …
Profesija man nav nodokļu konsultants vai VID darbinieks, bet aptuvenā bilde ir skaidra … Grindeks ir pelnošs uzņēmums, kas strādā ar peļņu (sīkāku info cik šis uzņēmums pelna katrs pats var meklēt www.lursoft.lv) Ja strādā ar peļņu, tad ir jāmaksā ienākuma nodoklis, bet ja veic ziedojumus, tad ienākuma nodoklis tiek samazināts par 85% …
Attiecīgi tas nozīmē, ja Grindeks pienāktos gada beigās maksāt ienākuma nodokli, piemēram 100 000 eur apmērā, tad šis uzņēmums izvēlas variantu, ka 85 000 eur ziedo Latvijas hokeja federācijai (kuru pats vada) un tikai 15 000 eur iemaksā valsts budžetā ienākuma nodokļa veidā …
KOPSAVILKUMS:
Grindeks/Lipmans ir investējis tikai 15% no šajā rakstā publicētajā tabulā minētās summas, un papildus tam ir ieguvis lielisku reklāmu, jo visur ir salīmēti Grindeks logo, visās preses relīzēs tas tiek minēts kā ģenerālsponsors, var zīmēties ārvalstu partneriem utt …

P.s. tagad parēķiniet paši cik Lipmans ir ieguldījis hokejā …
p.p.s. Vai tikai nesanāk, ka tā viņa ieguldītā naudas summa pēc šāda veida aprēķina ir nesamērīgi maza priekš tā cirka ko viņš te vecuma vājprātā rīko pēdējajos dažos gados … ?
Var jau spriedelēt kas un kā. Patiesību tāpat neuzzināsim.
Varbūt Kirovs patiešām grūž ari pats savu personigo naudu iekšā hokejā, varbūt nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:29, pirms 9 gadiem
Par finansējuma tabulu WOW... ja tā tiešām ir tad Lipmanam reizi par visām reizēm vajag aizbāst muti!
LABS raksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:31, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Viņi jau pateica, ka nē....Ko Dārziņam pārdomāt? Čalim vienkārši nav degsmes uz hokeju, vismaz pagaidām, ir jāmaina vide, lai ir jaunas emocijas utt. savādāk var jau karjeru beigt šādi
Nu, bet tapēc jau es saku, ka šim jāpardomā dzīve. Jābrauc citur spēlēt. Pašam arī jāsaprot savas kludas. Tāpat vien Normunds tribīnēs viņu nesēdināja.
Personīgi es, viņu Dinamo redzēt vairs nevēlos.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:31, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nevajag izdomāt dumjas atrunas. Vienkārši pasaki "Nē" un viss.
Vispār viena smieklīga lieta - no Dinamo izlasē ir visi, kuriem tur bija jābūt. Pat Krišjānis iespējams varēs spēlēt.
Par Dārziņu nerunāju, lai čalis mazliet pārdomā dzīvi.
Man liekas koks ar diviem galiem, protams no vienas puses spēlē par valsti, ne Kirovu, bet no otras - ilgtermiņā tajā bardakā esot, tiešam var kādu reizi nolaisties spārni. Vienu reizi atsaka un "latvija" nolej ar dubļiem...ar kaut kā nav pareizi....Katrā ziņā es nelamāšu nevienu kurš nespēlē. Dārziņam pat neko nepārmetu, viņš ilgtermiņā ir bijis lojāls. Par Bārtuli vnk paklusēšu, man šobrīd viņš interesē tikpat daudz, kā kaut kāds Podziņš vai Skudra - latviski uzvārdi, bet ne nacionālās izlases spēlāji.
Skaidrs ka Kira ir *impis, bet es piekrītu Matulim - kurš tad ieviesīs kārtību, ja ne izlases līderi. Visiem dārziņiem, bārtuļiem, spruktiem ir (bija) jāapvienojas vienā dūrē un jāzitresī Kirovs un LHF par to bardaku, ar vienotu nostāju, nevis katrs kaut kad, kaut kur kaut kādai avīzītei kaut ko pačivina un rodas afigenās sensācijas, tautas mīluļi vai nemīluļi.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:32, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: TU esi redzējis papīrus, kur ir norādīts tiešs formulējums?
ja ir kaut viens papīrs ar da vienalga kādu formulējumu - atlaide nepienākas gaužām vienkārši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:34, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, bet tapēc jau es saku, ka šim jāpardomā dzīve. Jābrauc citur spēlēt. Pašam arī jāsaprot savas kludas. Tāpat vien Normunds tribīnēs viņu nesēdināja.
Personīgi es, viņu Dinamo redzēt vairs nevēlos.
Stāvu un urinēju uz dinamo

  +3 [+] [-]

, 2016-03-31 22:34, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: Visa šitā kontekstā teikšu atklāti - mūsu hokeja izlasei briest konkrēti sūdi. Iespējams, jau Maskavā.
Sirds man sāp par to...
Man liekas tieši otrādāk, jo lielāka vārīšanās pirms čempja, jo labāks čempis. Visi būs tvaiku nolaiduši un savu sāpi izteikuši. Vēl atliek tikai visās pārbaudes spēles zaudēt.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-31 22:39, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Es spriežu pēc darbiem. Un darbi viņam ir tādi, ka mēs neizlidojām no Elites kopš 1997. gada. Gan jau, ka arī savi meli ir bijuši spēlētājiem. Un tiem, kas atsaka izlasei savu apvainojumu dēļ, gribu pateikt vienu: jūs atsakāt nevis Lipmanam, bet Latvijas tautai, kura seko un pārdzīvo līdzi jūsu gaitām sezonas laikā. Latvijas tauta gaida, kad pēc sezonas jūs atbrauksiet un iepriecināsiet savus līdzjutējus... Bet jūs mūs piekāšat vienkārši. Piekāšat bērnus, jauniešus, vecākus ļaudis, kuriem viens no retajiem priekiem gadā ir hoķis PČ. Jūs vajadzētu nostādīt to bērnu un vecāka gada gājuma ļaužu priekšā un es gribētu redzēt, kā jūs viņiem acīs skatītos. Piekāšat Latviju, kura jums deva visu: te jūs piedzimāt, izaugāt, spērāt pirmos soļus hokejā... Tāpēc nav ko ar jums runāt gari. Lai arī kādi aizvainojumi no Lipmana nebūtu, mēs - latviešu hokeja līdzjutēji gaidījām, ka jūs atbrauksiet un iepriecināsiet mūs ar savu spēli MŪSU VISU VALSTS LABĀ! Jo Latvija, gribu atgādināt, tā nav Lipmans vai valdībā sēdošs cilvēku bariņš. Latvija esam mēs visi cilvēki, kuri dzīvo Latvijā. Jūs mūs visu piekāšat.
Par kādiem darbiem Tu runā? Iegrūst piķi (ne savu, bet daļēji piederoša uzņēmuma) katru gadu ĻOTI necaurspīdīgā kopējā katlā (federācijā), kur bez tās daļas apgrozās vēl lielākas summas un principā ar šīm summām izrīkoties pēc sava ebreja sirdsapziņas un godaprāta? Tas ir tas sasniegums Latvijas hokejā?
Iesaku blakus ziņā noskatīties interviju ar Šnepu un salīdzinat ieguldīto katra sporta veida attīstībā. Negribu glorificēt LBS, bet intervija manī izraisīja tikai pozitīvo:
1. Konkrēta ilgtermiņa vīzija par kopēju basketbola attīstību Latvijā
2. Darbs ar jauniešu komandām visā Latvijā
3. Darbs ar jauniešu treneriem, semināri, attīstieba līdzi laikam
4. Atpakaļ saite par notiekošo jaunatnes basī, kā trenējas, kādi talanti aug.
5. Cerīga sadarbība ar FIBA par topošo čempionlīgu, kur pamatturnīrā garantāta 1 vieta, 2 zemākā līmenī (pārrunas)
6. Pateicīgs, sabalaancāts kalendārs visām LBL komandām, brīvi logi izlašu spēlēm.
7. Darbs ar katru izlases treneri pēc konkrēta plāna.
8. ieceres attīstīt basketbola infrastruktūru (multihalle). Pamatā ar mērķ starptautiskiem mačiem un jauniešu treniņvietai.
9. ieceres veidot dažādas starptautiskas sacensības
utt un tjp.
Un tagad piemērs:
Atnāk pie valdības/pasvaldības LHF un LBS un prasa naudu. ir 2 citroni ko dalīt. LBS liek galdā ko uzskaitīju augstāk, LHF saka, bās mēs jau gandrīz 1/4 gadsimta esam augstākajā divīzijā, dodiet mums piķi, lai tur būtu vēl turpmāk. Vot sadali to naudu godprātīgi!
Ak, jā, ik pa laikam te prādas tie, kas uzskata, ka federācijai nav jaanodarbojas ar visu to ko augstaak uzskaitīju, jaanodrošina tiesneši, speeļu grafiks vieteejaa čempī un viss
Esmu vairāk hokeha fans ne baša, bet objektīvi pēc federāciju darba, neredzu argumentus, kapēc piem. valsij būtu vairāk jātbasta hoķis, tīri pēc ieguldītā darba. skumji.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-31 22:40, pirms 9 gadiem
Beresņevs ar sācis runāt...un atkal atšķirīgs redzējums, kā citiem
piemēram Ābolu gaida, par jaunāko Bukartu ne vārda.
Spruktam un Cipulim psiholoģiskas problēmas
Beresņevs par Spruktu un Cipuli: "Ja spēlētājam...

p.s. par Koba Jasu ar diezgan nelāgi iznāca, ja tā taisnība, kā saka Matulis.
p.p.s. bardaks liels...gaidam turpinājumu

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:40, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: draugs, tikai Tu neņēmi vērā vienu "sīku" niansi - kas atrunāta likuma 20. panta 7. sadaļas 2. apakšpunktā - kāpēc Grindex atlaide šāda veida darījumā vispār nepienākas.
Varbūt ... varbūt arī nē ... Vai tu zini cik precīzi % daļu Lipmanam pieder, lai tiktu atzīts par saistītu ar uzņēmumu ??? Lūdzu paskaidro - cik % daļu pieder Kirovam vai viņa radiniekiem un pie kāda apjoma skaitās "saistīts", lai attiecinātu tevis minēto likuma normu ?

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:41, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Man liekas koks ar diviem galiem, protams no vienas puses spēlē par valsti, ne Kirovu, bet no otras - ilgtermiņā klausoties tajā esot, tiešam var kādu reizi nolaisties spārni. Vienu reizi atsaka un latvija nolej ar dubļiem...Katrā ziņā es nelamāšu nevienu kurš nespēlē. Dārziņam pat neko nepārmetu, viņš ilgtermiņā ir bijis lojāls. Par Bārtuli vnk paklusēšu, man šobrīd viņš interesē tikpat daudz, kā kaut kāds Podziņš vai Skudra - latviski uzvārdi, bet ne nacionālās izlases spēlāji.
Skaidrs ka Kira ir *impis, bet es piekrītu Matulim - kurš tad ieviesīs kārtību, ja ne izlases līderi. Visiem dārziņiem, bārtuļiem, spruktiem ir (bija) jāapvienojas vienā dūrē un jāzitresī Kirovs un LHF par to bardaku, ar vienotu nostāju, nevis katrs kaut kad, kaut kur kaut kādai avīzītei kaut ko pačivina un rodas afigenās sensācijas, tautas mīluļi vai nemīluļi.
Ar Bārtuli man ir tāpat. Karsums kopš atteica Prāgas turnīru, arī palicis vienaldzīgs.
Kapēc piesaucu Dinamo speletajus? Jo man loti patika viņu attieksme. Visi bez ierunām uz izlasi. Patiesībā prieks skatīties.
Daudzi jau vīpsnāja ka Dinamo redz spēlētājus sačakarē. Šogad pat pēc sliktās sezonas visi ir ierindā. Indrašim jau arī vajadzēja būt aizvainotajam, jo viņu tak redz aiztrieca uz Liepāju, jo sudigi spēlēja. Bet nē, atputās un ir izlasē.
Lab, katram jau individuāla ir tā situācija, bet nevar noliegt, ka arī dažam labam trūkst patriotisma. (Dārziņu nepieminu).
Lipmanu nolikt jau ir visvienkāršāk.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:41, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Esmu bijis tajā vidē un esmu redzējis ne vienu vien tādu brīnumu - sākot ar fiktīviem darbiniekiem un likumisku peļnas aidzīšanu uz zaudējumiem, lai nav nodoklis jāmaksā
šajā gadījumā runa ir par Grindex, uzņēmumu ar vairāk kā 100 mlj. EUR apgrozījumu un vairāku miljonu peļņu - domā, viņiem baigi vajag ķēpāties ar tādiem sīkumiem, riskējot aptraipīt reputāciju?

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:42, pirms 9 gadiem
Interesanti,ka 2006.gada pasaules čempionāta ienākumi tajā Matuļa tabuliņā neparādās-bija taču pelņa!Atceros -jau kādu gadu pēc čempionāta žurnālisti uzdeva Kirovam šo jautājumu-viņs teica,ka tā ir federācijas iekšejā lieta par finanšu rādītājiem un tie kam jāzin -to zināšot...Bet plašākai sabiedrībai par to neesot daļas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-31 22:44, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Beresņevs ar sācis runāt...un atkal atšķirīgs redzējums, kā citiem
piemēram Ābolu gaida, par jaunāko Bukartu ne vārda.
Spruktam un Cipulim psiholoģiskas problēmas
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/218265/beresnevs-par-spruktu-un-cipuli-ja-speletajam-ir-psihologiskas-problemas-tad-labak-nespelet
Te Cipulis ne pa tēmu "izsmērēts" un ir jau arī atbildes runa...

Cipulis: Škrobe, ka izlases karjeras beigās...

Nu jau runā katrs, kam ko prasa un galvenais princips - nerunāt pašiem savā starpā, bet caur žurnālsitiem! Tik nesaprotu, Beresņevs tiešām tā par Cipuli pateicis? Nav loģikas tak nekādas...

Tāda sajūta, ka Daugaviņs PČ piespēli no Girgensona prasīs caur avīzi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:45, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: Beresņevs ar sācis runāt...un atkal atšķirīgs redzējums, kā citiem
piemēram Ābolu gaida, par jaunāko Bukartu ne vārda.
Spruktam un Cipulim psiholoģiskas problēmas
Beresņevs par Spruktu un Cipuli: "Ja spēlētājam...


p.s. par Koba Jasu ar diezgan nelāgi iznāca, ja tā taisnība, kā saka Matulis.
p.p.s. bardaks liels...gaidam turpinājumu
tas bija pirms cipas intervijas. cipa noreaģēja uz "psiholoģiskajām problēmām savā tekstā.

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:46, pirms 9 gadiem
Vēl no Cipuļa:
Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans ceturtdien aģentūrai LETA sacījis, ka prēmija spēlētājiem par pagājušā gada pasaules čempionātu ir samaksāta. Taču Mārtiņš Cipulis vēlreiz uzsver – samaksāta ir mazāk nekā puse no solītā. Lipmans pirms pēdējās spēles Prāgā pret Francijas izlasi esot apsolījis konkrētu summu un to atkārtojis arī pēc mača. Var jau būt, ka miljonārs neatminas, ko teicis, jo tā bija mutiska vienošanās.

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:47, pirms 9 gadiem
Katrā ziņā te pat varētu pasmieties, ja tiešam nesāktu palikt tik bēdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-31 22:47, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Esmu bijis tajā vidē un esmu redzējis ne vienu vien tādu brīnumu - sākot ar fiktīviem darbiniekiem un likumisku peļnas aidzīšanu uz zaudējumiem, lai nav nodoklis jāmaksā
Tikai kāds tam sakars ar bezatlīdzības ziedošanu?

Krīzes laika Godmaņa valdība, kad meklēja kur dabūt naudu, likumu par ienākuma nodokli, maksimāli uztaisīja tādu, lai nebūtu primitīva reklāma+shēmošana un rezultātā neko nesamaksā valtij.

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:49, pirms 9 gadiem
Kas te par Grindeksu prasīja- Lipmanam un sievai gandrīz puse akciju pieder, pašam Kiram kaut kādi 30%. Vismaz agrāk bija

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:50, pirms 9 gadiem
Te man rodas jautājumi mūsu GM!!! Juri ko teiksi??
Mārtiņš Cipulis: tie ir meli, nekad dzīvē...

     [+] [-]

, 2016-03-31 22:50, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Katrā ziņā te pat varētu pasmieties, ja tiešam nesāktu palikt tik bēdīgi.
pasmaidi vismaz, nav pat aprīlis sācies, bet pie mums kārtējais jautrais pavasaris