Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis: "Asistenti būs pašmāju speciālisti"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Beļavskis: "Asistenti būs pašmāju speciālisti"
Aleksandrs Beļavskis
Foto: Dmitrijs Suļžics/f64

Tedu Nolanu Latvijas hokeja izlases galvenā trenera amatā šovasar nomainīja bijušais valstsvienības uzbrucējs Aleksandrs Beļavskis, ar kuru vienošanās panākta uz 1+2 gadiem. Disciplīna, savu spēju novērtēšana, psiholoģiskā sagatavotība, pēc iespējas mazāk kļūdu un spēlēšana uzbrukuma, nevis aizsardzības zonā – uz šādiem baušļiem Latvijas spēli gatavojas balstīt Beļavskis, piebilstot, ka īsajā sagatavošanās posmā pirms pasaules čempionāta kardinālas izmaiņas nav iespējams ieviest.

"Ja godīgi, tad neesmu uzstādījis mērķi uzvarēt pasaules čempionātā, – ir jābūt objektīviem un jāsaprot, ka tuvākajā laikā... Lai gan esmu galvenais treneris, varam uzvarēt jau nākamajā gadā. Tomēr šobrīd ir citi uzdevumi: komandas pārliecībai ieņemt labu vietu. Iesim maziem solīšiem," šodien preses konferencē teica Latvijas valstsvienības galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis, ar kuru vienošanās noslēgta uz 1+2 gadiem. "Pēc pirmā pasaules čempionāta tikšu vērtēts par parādīto sniegumu, par sasniegtajiem rezultātiem."

Beļavskis dzīvo Zviedrijā, kur noslēdza profesionālās gaitas un kļuva par treneri, taču Kontinentālās hokeja līgas kluba Rīgas "Dinamo" mačus viņš plāno apmeklēt vismaz divas reizes mēnesi. Šobrīd viņš ieradies uz Latvijas Dzelzceļa kausu, mačus vērojot kopā ar pasaules čempiones Krievijas galveno treneri Oļegu Znaroku: "Viņš ir trenējis gan U20, gan pieaugušo valstsvienības, tāpēc Oļegam ir vairāk informācijas par spēlētājiem nekā man."

"Pagaidām ar kandidātiem neesmu runājis – negribu traucēt komandu gatavošanos jaunajai sezonai. Skatos Rīgas "Dinamo" mačus, bet sezonas gaitā plānoju pieskatīt arī citur spēlējošos hokejistus, jo kandidātu nemaz nav tik daudz," pauda Beļavskis. ""Dinamo" ir jauna komanda, kas pēdējos gados kļuvusi labāka. Īsajā sagatavošanās posmā, kas ir pirms pasaules čempionāta, var mainīt tikai nianses un detaļas. Komandā ir vieni un tie paši spēlētāji, īsā laika periodā lielu izmaiņu nebūs, jo vajag rezultātu. Iepriekš sasniegumi nebija slikti, taču varam uzvarēt jebkuru un zaudēt jebkuram. Jāspēlē disciplinēti, jānovērtē savas spējas; nevaram meistarībā sacensties ar Zviedriju vai Krieviju. Pēc iespējas mazāk kļūdu, vairāk laika jāpavada uzbrukuma, nevis aizsardzības zonā."

"Kodolu veidos Rīgas "Dinamo" spēlētāji, kuri zina cits citu. Līmenis aug ar katru gadu, 23 vai 24 gadus vecajiem spēlētājiem ir laba iespēja progresēt, izmantot potenciālu. Par vietām nedomāsim, noskaņosimies katram mačam, pēc tam – nākamajam mačam, bet beigās skatīsimies uz rezultātu," teica Beļavskis, kurš pirmos soļus trenera karjerā spēra Zviedrijā. Taču Latvijas izlase nespēlēšot zviedru stilā: "Pat ja grib, vienā vai divos mēnešos komanda nevar sākt spēlet Zviedrijas stilā, citādi var sanākt katastrofa."

Šobrīd asistenti nav vitāli nepieciešami, tāpēc Beļavskis tos negatavojas nosaukt rīt. "Man vajag padomāt par šo jautājumu. Domāju, ka lielāka skaidrība būs tuvākajās nedēļās. Tikai varu piebilst, ka tie būs pašmāju speciālisti," sacīja Baltkrievijā dzimušais un Latviju deviņos pasaules čempionātos un vienās olimpiskajās spēlēs pārstāvējušais treneris, kurš atzina, ka nav pret spēlētāju naturalizāciju Latvijas izlases vajadzībām.

Konspektējot Teda Nolana paveikto Latvijas izlasē, Beļavskis pieskārās gan pozitīvajam, gan negatīvajam: "Patika, ka nekad uz soliņa nebija panikas. Nepatika, ka brīžos, kad komandai negāja spēle, diemžēl neredzēju nekādas taktiskās izmaiņas."

P.S. Pēc Jāņa Matuļa jautājuma, kura komanda ir Latvijas čempione, Beļavskis sagaidīja palīdzību no zāles – Rīgas "Prizma".

  +5 [+] [-]

, 2014-08-29 19:59, pirms 11 gadiem
"Ja godīgi, tad neesmu uzstādījis mērķi uzvarēt pasaules čempionātā"

Ar šādu treneri tiešām, godīgi sakot, galvenais uzdevums ir neizkrist no Elites divīzijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 20:21, pirms 11 gadiem
Būtu labāk Tedu Nolanu atstājuši!! šis treneris man ne visai patīk..

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 20:24, pirms 11 gadiem
Viņam nav savas odziņas.
Kautkāds Beresņeva variants.

  +4 [+] [-]

, 2014-08-29 20:30, pirms 11 gadiem
Interesnati gan tas, cik un vai kādi spēlētāji atteiksies no spēlēšanas izlasē. tradicionālos slimniekus un nogurušos neskaitam.
Par Beļavaski- esmu negatīvi noskaņots pret viņu kā izlases galveno treneri, bet ok, skatīsimies kas nu būs. Ja izlidos no elites, grēkāzis būs atrasts, ja saglabāsim vietu, tad jau nekas īpašs- tāpat kā visi iepriekšējie.
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +4 [+] [-]

, 2014-08-29 20:37, pirms 11 gadiem
Ko viņš murgo par Nolanu - viņš, kas, spēles neskatījās??????!!!!!!
Kā nekas nenotika, ka zaudējām? Un tāds trenēs mūsu izlasi((( Visu cieņu viņam , kā spēlētājam, bet , kā treneris - diemžēl garām, to pierādīja VHL((s

  +4 [+] [-]

, 2014-08-29 20:37, pirms 11 gadiem
Nezinu ko domāt- trenerim šaurs redzesloks vai virslīgas līmenis nav nekādas ievērības cienīgs. Tas tā, runajot par Matuļa jautājumu.

Kamēr nav bijusi neviena spēle viņa vadībā, tikmēr nedrīks ne slavēt, ne noniecināt treneri. Ja viņš ir pieņemts darbā, tad ļaujam viņam pierādīt sevi.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-29 20:58, pirms 11 gadiem
Teicams treneris! Saprot hokeju vairāk, nekā lielākā daļa iepriekšējo! Un teicami, ka vairs nebūs nekādu ārzemnieku!

     [+] [-]

, 2014-08-29 20:59, pirms 11 gadiem
Kaut kā līdz galam nav saprotams ārkārtējais negatīvisms pret Beļavski.

Viņš, kā izlases treneris, neko nav pat paspējis darīt... a jau sākas - ka tik neizkrist utt.

Tas, ka viņš izsakās, ka nav mērķis uzvarēt PČ... iespējams, ka to visu varēja pateikt savādāk, taču saturiski viņš pasaka to kas ir jāpasaka..

Znaroks kā treneris pirms darba ar izlasi bija nu... viņš bija Znaroks, strādājis ar jaunajiem censoņiem utt. faktiski - ne ar ko ne labāks, ne švakāks par Beļavski. Kas no tā sanāca - ar Latvijas izlasi - dažādi mirkļi bija, bet vispārībā izauga par laba līmeņa Eiropas treneri un tagad jau Znaroks var būt kaut kāds treneru mērs.

Varbūt vajag pagaidīt vismaz pirmo PČ, tad izdarīt kkādus secinājumus?

  +4 [+] [-]

, 2014-08-29 21:02, pirms 11 gadiem
Pašmāju? Tas tā kā otečestvenie?
Tambijevs?
Intelektuālis galvenais un dzinējs ar rungu otrais.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-29 21:02, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: Nezinu ko domāt- trenerim šaurs redzesloks vai virslīgas līmenis nav nekādas ievērības cienīgs. Tas tā, runajot par Matuļa jautājumu.

Kamēr nav bijusi neviena spēle viņa vadībā, tikmēr nedrīks ne slavēt, ne noniecināt treneri. Ja viņš ir pieņemts darbā, tad ļaujam viņam pierādīt sevi.
Tas, ka treneris nezina vietējos čempionus ir viens jautājums un nebūt ne pats svarīgākais, bija laiki, kad izlases treneris atklāti pateica, ka viņam NEINTERESĒ ne tas hokejs kas tiek spēlēts uz vietas (tolaik vēl EEHL - Austrumeiropas hokeja līgā), ne šajā līmenī spēlējošie.

Ja nu kas, par rezultātiem runājot, neko švakāki kā vidējais līmenis Latvijas hokejā, nebija... haosa un farsa tai laikā gan bija cik uziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-08-29 21:06, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicams treneris! Saprot hokeju vairāk, nekā lielākā daļa iepriekšējo! Un teicami, ka vairs nebūs nekādu ārzemnieku!
Kā gan tu viņu varētu objektīvi novērtēt? Kāda jēga priekšlaicīgi slavēt?

     [+] [-]

, 2014-08-29 21:08, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kaut kā līdz galam nav saprotams ārkārtējais negatīvisms pret Beļavski.

Viņš, kā izlases treneris, neko nav pat paspējis darīt... a jau sākas - ka tik neizkrist utt.

Tas, ka viņš izsakās, ka nav mērķis uzvarēt PČ... iespējams, ka to visu varēja pateikt savādāk, taču saturiski viņš pasaka to kas ir jāpasaka..

Znaroks kā treneris pirms darba ar izlasi bija nu... viņš bija Znaroks, strādājis ar jaunajiem censoņiem utt. faktiski - ne ar ko ne labāks, ne švakāks par Beļavski. Kas no tā sanāca - ar Latvijas izlasi - dažādi mirkļi bija, bet vispārībā izauga par laba līmeņa Eiropas treneri un tagad jau Znaroks var būt kaut kāds treneru mērs.

Varbūt vajag pagaidīt vismaz pirmo PČ, tad izdarīt kkādus secinājumus?
Vai tas nozīmē, ka jādod iespēja katram, kurš sevi vēlas apliecināt?
Vai tomēr būdami ne tuvu tie pēdējie uz hokeja kartes, varam atļauties būt mazliet izvēlīgāki?

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 21:10, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tas, ka treneris nezina vietējos čempionus ir viens jautājums un nebūt ne pats svarīgākais, bija laiki, kad izlases treneris atklāti pateica, ka viņam NEINTERESĒ ne tas hokejs kas tiek spēlēts uz vietas (tolaik vēl EEHL - Austrumeiropas hokeja līgā), ne šajā līmenī spēlējošie.

Ja nu kas, par rezultātiem runājot, neko švakāki kā vidējais līmenis Latvijas hokejā, nebija... haosa un farsa tai laikā gan bija cik uziet.
Ja neviens to čempi neņems vērā, tad veiksmīgās lozes spēlētāju vispār nebūs. Varbūt tomēr ir vērts treneriem dažreiz veikt 'skautingu'.
Ja Beļavskis tomēr būtu interesējies par hokeja norisēm virslīgā, tad zinātu čempionus.

     [+] [-]

, 2014-08-29 21:11, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, par ko šī čīkstēšana komentāros. Man tieši šķiet ļoti pozitīvi,ka viņš uz lietām skatās reāli, nevis ir ar rozā brillēm un kaut ko sašņaucies, sakot, ka Latvijas izlase ir līdzvērtīga(vai vismaz tuvu tam) ar top izlasēm. Uz mums varbūt arī tāda lūzeru loģika iedarbojas labāk. No pressure whatsoever

     [+] [-]

, 2014-08-29 21:11, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: Kā gan tu viņu varētu objektīvi novērtēt? Kāda jēga priekšlaicīgi slavēt?
Mans vērtējums ir tik pat objektīvs, kā vaimanas, ka tūlīt birsim ārā no elites, ka tūlīt būs atteikumi utt....

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 21:14, pirms 11 gadiem
pernambucano rakstīja: Mans vērtējums ir tik pat objektīvs, kā vaimanas, ka tūlīt birsim ārā no elites, ka tūlīt būs atteikumi utt....
Par biršanām ārā arī nav objektīvs vērtējums.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 21:20, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Vai tas nozīmē, ka jādod iespēja katram, kurš sevi vēlas apliecināt?
Vai tomēr būdami ne tuvu tie pēdējie uz hokeja kartes, varam atļauties būt mazliet izvēlīgāki?
Viss būtu ļoti pat pareizi, ja vien ne daži aspekti:
- Nauda (tās ir tik cik ir un ja pat tāda vidēja līmeņa ex-NHLists Nolans bija priekš LHF BAIGI dārgs, tad tālāk var neturpināt...)
- Speciālistu ieinteresētība (Savulaik uzaicinājums piedalīties konkursā uz Latvijas izlases trenera vietu tika sūtīts Skotijam Boumenam... viņš korekti atteica. Pieļauju, ka šādus atteikumus, ja sāktu meklēt TOP treneri, dzirdētu daudz biežāk)
- Zināšanas par vietējām reālijām (Latvijas izlasi ir trenējuši trīs ārzemnieki, no kuriem divi to darīja ilgāku laika posmu un bija vispār ar minimālām priekšszināšanām. Rezultāts - pat sava darba pēdējā gadā viņi neradīja vismaz ilūziju, ka tiešām pilnībā pārvalda sev atvēlētos apcirkņus).

Var jau meklēt kaut ko un kaut kā, taču vai rezultāts būs labāks? Izlases treneris nav tas pats kas treneris klubā. Ir sava specifika un pat labi speciālisti ļoti bieži izlašu trenēšanā ir ļoti vāji, tāpēc nevajag zīmēt idillistiskos trenerus, kas atbrauks un tik ražos Latvijai zelta medaļas.

  +5 [+] [-]

, 2014-08-29 21:24, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: Ja neviens to čempi neņems vērā, tad veiksmīgās lozes spēlētāju vispār nebūs. Varbūt tomēr ir vērts treneriem dažreiz veikt 'skautingu'.
Ja Beļavskis tomēr būtu interesējies par hokeja norisēm virslīgā, tad zinātu čempionus.
Es nesākšu stāstīt par ņemšanu vai neņemšanu vērā, jo izlases trenerim, vai vismaz kādam viņa palīgam ir jābūt lietas kursā kas notiek nac. čempionātā.

Par to "laimīgo lozi"? Kurš bija pēdējais spēlētājs, kas, spēlējot TIKAI vietējā čempionātā ir ticis Latvijas izlasē? Cik vispār šādu spēlētāju ir bijis? Lai uzdevumu padarītu vēl interesantāku - cik no šiem spēlētājiem bija konkrēts vietējā čempionāta produkts, t.i., kuri pirms tam nebija spēlējuši NEKĀDĀS izlasēs, t.i., ne U-18, ne U-20?

Lai vai kā, bet vietējā čempionāta tiešais pienesums izlasei ir ļoti niecīgs, jebšu tā nav nemaz.

Tās ir vietējās reālijas - Latvijas izlasēm spēlētāji drīzāk tiks atrasti kādā Vācijas 3. līgā, nekā vietējā čempionāta augstākajā līmenī.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 21:27, pirms 11 gadiem
JURI, Lipmanam viss ir dārgs.
Pirmkārt, kas manī ļoti raisa negatīvismu ir šis teksts:
"Viņš ir trenējis gan U20, gan pieaugušo valstsvienības, tāpēc Oļegam ir vairāk informācijas par spēlētājiem nekā man." Uzreiz meklē, lai viņam pastāsta iepriekš "kas ir labs un slikts", nevis pats uzzinātu un pārbaudītu personīgi.
Otrkārt, atkal vecā dziesma "novērtēsim, cik esam vāji'' stilā. Spēlētājos ir jāiedveš pārliecība, ko panāca Nolans, nevis jānovelk robežas.
Ir daudz citu aspektu un faktu, kas neraisa labas domas, BET, protams, ļausim pierādīt pretējo.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 21:31, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es nesākšu stāstīt par ņemšanu vai neņemšanu vērā, jo izlases trenerim, vai vismaz kādam viņa palīgam ir jābūt lietas kursā kas notiek nac. čempionātā.

Par to "laimīgo lozi"? Kurš bija pēdējais spēlētājs, kas, spēlējot TIKAI vietējā čempionātā ir ticis Latvijas izlasē? Cik vispār šādu spēlētāju ir bijis? Lai uzdevumu padarītu vēl interesantāku - cik no šiem spēlētājiem bija konkrēts vietējā čempionāta produkts, t.i., kuri pirms tam nebija spēlējuši NEKĀDĀS izlasēs, t.i., ne U-18, ne U-20?

Lai vai kā, bet vietējā čempionāta tiešais pienesums izlasei ir ļoti niecīgs, jebšu tā nav nemaz.

Tās ir vietējās reālijas - Latvijas izlasēm spēlētāji drīzāk tiks atrasti kādā Vācijas 3. līgā, nekā vietējā čempionāta augstākajā līmenī.
Mjā, tad jau izlasei sastāvu var dot komplektēt jebkuram sc.com komentētājam. Pārējo gan trenera kompetencē atstājot.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-29 21:36, pirms 11 gadiem
alfredsson11 rakstīja: JURI, Lipmanam viss ir dārgs.
Pirmkārt, kas manī ļoti raisa negatīvismu ir šis teksts:
"Viņš ir trenējis gan U20, gan pieaugušo valstsvienības, tāpēc Oļegam ir vairāk informācijas par spēlētājiem nekā man." Uzreiz meklē, lai viņam pastāsta iepriekš "kas ir labs un slikts", nevis pats uzzinātu un pārbaudītu personīgi.
Otrkārt, atkal vecā dziesma "novērtēsim, cik esam vāji'' stilā. Spēlētājos ir jāiedveš pārliecība, ko panāca Nolans, nevis jānovelk robežas.
Ir daudz citu aspektu un faktu, kas neraisa labas domas, BET, protams, ļausim pierādīt pretējo.
Tad ar visiem jautājumiem ir jāiet pie Lipmana, nevis Beļavska.

Par replikām un Nolanu. Neesmu Nolana fans, jo man kaut kā neiet kopā supermotivēti un pārliecināti spēlētāji ar to ko regulāri varēja redzēt gadījumos, kad šiem pašiem spēlētājiem bija jāiet uz laukuma un jāsitas izšķirošajos mačos. Nu nekādīgi neiet kopā. Iespējams, ka esmu pārāk piekasīgs.

Pārbaudītu... viss ir atkarīgs no tā, ko Beļavskis ar šo informāciju darīs. Domāt, ka tagad viņš ies pie Znaroka un prasīs - a kā man tagad trenēt... nu tā var domāt TRTD kontingents. Informācija noder, ko katrs ar to dara - tur jau parādīsies Beļavska kā trenera redzējums un skils.

Znaroks un Beļavskis ir divi diezgan dažādu stilu treneri, lai tagad sāktu kko kopēt un arī izlase, tīri sejās, jau ir diezgan citādāka nekā Znaroka laikā.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-29 21:41, pirms 11 gadiem
pienadesa rakstīja: Mjā, tad jau izlasei sastāvu var dot komplektēt jebkuram sc.com komentētājam. Pārējo gan trenera kompetencē atstājot.
Nevajag neesamību tagad piesegt ar nevēlēšanos.

NAV ko paņemt no vietējā čempionāta. Visi, kas ir derīgi, ir jau izmēģināti U- izlasēs, tie kas ir aktuāli izlasei arī tālāk, tātad ir sasnieguši līmeni, un uz vietas nespēlē.

Protams, teorētiski pastāv gadījums, ka Virslīgā spēlēs kāds ex-izlases spēlētājs, kuram kkādu iemeslu dēļ citur līgums netika piedāvāts vai nebija vilinošs, sāks visus apspēlēt uz vienas slidas un ar vienu kreiso un tad, ja netiks skautots vietējais čempionāts... viņu palaidīs garām... Nē, tā nebūs! Un nebūs ne jau tāpēc, ka sāks skautingot vietējo čempionātu pēkšņi, bet tāpēc, ka viņš, kā tikko būs OK līmenī, pārcelsies uz kādu augstāka līmeņa/labāk maksājošu turnīru.

Tas ir Latvijas hokejs. Tāds tas bija, ir un vēl tuvākos laikus noteikti būs. Nevajag domāt un ražot teorijas, balstoties uz pieņēmumu, ka "ja mums būtu tas un tas". NAV un ja tā, tad arī visas pārējās, teikšu godīgi, ļoti labās idejas, vienkārši NESTRĀDĀS.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-29 22:19, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viss būtu ļoti pat pareizi, ja vien ne daži aspekti:
- Nauda (tās ir tik cik ir un ja pat tāda vidēja līmeņa ex-NHLists Nolans bija priekš LHF BAIGI dārgs, tad tālāk var neturpināt...)
- Speciālistu ieinteresētība (Savulaik uzaicinājums piedalīties konkursā uz Latvijas izlases trenera vietu tika sūtīts Skotijam Boumenam... viņš korekti atteica. Pieļauju, ka šādus atteikumus, ja sāktu meklēt TOP treneri, dzirdētu daudz biežāk)
- Zināšanas par vietējām reālijām (Latvijas izlasi ir trenējuši trīs ārzemnieki, no kuriem divi to darīja ilgāku laika posmu un bija vispār ar minimālām priekšszināšanām. Rezultāts - pat sava darba pēdējā gadā viņi neradīja vismaz ilūziju, ka tiešām pilnībā pārvalda sev atvēlētos apcirkņus).

Var jau meklēt kaut ko un kaut kā, taču vai rezultāts būs labāks? Izlases treneris nav tas pats kas treneris klubā. Ir sava specifika un pat labi speciālisti ļoti bieži izlašu trenēšanā ir ļoti vāji, tāpēc nevajag zīmēt idillistiskos trenerus, kas atbrauks un tik ražos Latvijai zelta medaļas.
Un tad Tu par labu esam atzīsti Beļavski?
Atgādināšu, ka Beļavskim ir ļoooti aptuvens priekšstats par tā saucamajām reālijām, viņš pats to nenoliedz, ka vāji pārvalda mūsu hokeja apcirkņus, pieņemu, ka par tuvāko rezervi viņam vispār nav nemazāk priekšstata. Tik vien cik redzējis izlases kodolu pa TV un Minskas čempionātā.
Turklāt atceries, ka Beļavskis atšķirībā no Znaroka ir nevis vēl neatzīts treneris, bet jau neatzīts. Treneris, kurš 11 gadu laikā nav spējis iekārtoties stabilā darbā kādā no klubiem. 11(!!!) gadus viņš ir klīdis pa tuvākiem un tālāk ZE un AE nostūriem bez nopietna pieraksta uz vismaz 2-3 gadiem.
Piekrītu par attalgojumu, gan jau, ka Beļavskis ir piekritis trenēt pa desmaizītēm, tomēr godīgi - man viņš nešķiet ne ar ko labāks par kādu nevienam nezināmu Eiropas treneri, piemēram no kāda Ungārijas MOL līgas kluba. Absolūts Eiropas hokeja - treneris iztikas minimums.
Eiropās varētu atrast desmitiem tādus trešās škiras trenerus kā Beļavskis, kas būtu gatavi trenēt par tādu pašu samaksu.
Ja izlasei bija vajadzīgs treneris, kurš labi pārzin vietējos spēlētājus, nemaksā dārgi un ir gatavs strādāt, tik pat labi varēja iespēju dot Zirnim. Sliktāk nebūtu. Jauns, progresīvs treneris ar jau iestrādāto ZA hokeja stila rokrakstu.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-29 22:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Un tad Tu par labu esam atzīsti Beļavski?
Atgādināšu, ka Beļavskim ir ļoooti aptuvens priekšstats par tā saucamajām reālijām, viņš pats to nenoliedz, ka vāji pārvalda mūsu hokeja apcirkņus, pieņemu, ka par tuvāko rezervi viņam vispār nav nemazāk priekšstata. Tik vien cik redzējis izlases kodolu pa TV un Minskas čempionātā.
Turklāt atceries, ka Beļavskis atšķirībā no Znaroka ir nevis vēl neatzīts treneris, bet jau neatzīts. Treneris, kurš 11 gadu laikā nav spējis iekārtoties stabilā darbā kādā no klubiem. 11(!!!) gadus viņš ir klīdis pa tuvākiem un tālāk ZE un AE nostūriem bez nopietna pieraksta uz vismaz 2-3 gadiem.
Piekrītu par attalgojumu, gan jau, ka Beļavskis ir piekritis trenēt pa desmaizītēm, tomēr godīgi - man viņš nešķiet ne ar ko labāks par kādu nevienam nezināmu Eiropas treneri, piemēram no kāda Ungārijas MOL līgas kluba. Absolūts Eiropas hokeja - treneris iztikas minimums.
Eiropās varētu atrast desmitiem tādus trešās škiras trenerus kā Beļavskis, kas būtu gatavi trenēt par tādu pašu samaksu.
Ja izlasei bija vajadzīgs treneris, kurš labi pārzin vietējos spēlētājus, nemaksā dārgi un ir gatavs strādāt, tik pat labi varēja iespēju dot Zirnim. Sliktāk nebūtu. Jauns, progresīvs treneris ar jau iestrādāto ZA hokeja stila rokrakstu.
Nu, tur jau varētu vairākus LV trenerus nosaukt. Ābols, Vītoliņš, Skudra, tas pats Zirnis, var smieties, bet arī Tambijevs varētu būt, ar laiku varēs runāt par Ignatjevu, Ciprusu, Ankipānu, u.c.

  +5 [+] [-]

, 2014-08-29 22:38, pirms 11 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nu, tur jau varētu vairākus LV trenerus nosaukt. Ābols, Vītoliņš, Skudra, tas pats Zirnis, var smieties, bet arī Tambijevs varētu būt, ar laiku varēs runāt par Ignatjevu, Ciprusu, Ankipānu, u.c.
Neatbalstu Ābola kandidatūru kamēr vien viņš ir RD treneris, RD un izlases vadības apvienošana nenāktu par labu pašai izlasei.
Tambijeva kandidatūra vēl jo mazāk, tas būtu absurds augstākajā pakāpē ja izlasi vadītu RD jauniešu komandas treneris (pašlaik VHL kluba trenera asistents), turklāt par tambulambu no jauniešiem dzirdēti ne tie glaimojošākie teksti. Skudra, īpaši jau Vītoliņš varētu būt ļoti spēcīgi treneri (kaut gan apšaubu vai Skudras zināšanas par mūsu spēlētājiem ir lielākas kā Beļavskim, tik vien, ka Pēteris ir sevi pierādījis Eiropas top līmenī), tomēr šie divi jau arī nebūtu ar mieru riskēt ar vietu klubā, ja pa to izlasē nesaņemtu pienācīgu atalgojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-29 22:51, pirms 11 gadiem
Cirks kaut kads, lai nu kad, bet tiesi tagad istajam trenerim atrodot istos vardus, savacot labakos speletajus butu iespeja ne uzvaret protams, bet par kadu pusfinalu pacinities. Ta vieta runas par kaut kadu parliecibu utt. Zinot LV speletajus, bez laba blaveja, vai motivatora nekas te nebus. Ja nav naudas ludzu Abols, Skudra, neticu ka siem treneriem nebutu ambicijas paradit kaut ko ar izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 22:51, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: aNkipānam vēl augt un augt kā trenerim
Tā jau par katru treneri var teikt. Izaugsmei nav robežu! Svarīgs ir trenera skatījums, piemēram, Ābols. Viņš ļoti labi saprot, ka LV spēlētāji ir ar lieliem tehniskas sagatavotības trūkumiem, tāpēc metodiski pieiet ne tikai taktisku risinājumu slīpēšanai, bet arī individuālās meistarības attīstīšanai.

  +2 [+] [-]

, 2014-08-29 23:04, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Un tad Tu par labu esam atzīsti Beļavski?
Atgādināšu, ka Beļavskim ir ļoooti aptuvens priekšstats par tā saucamajām reālijām, viņš pats to nenoliedz, ka vāji pārvalda mūsu hokeja apcirkņus, pieņemu, ka par tuvāko rezervi viņam vispār nav nemazāk priekšstata. Tik vien cik redzējis izlases kodolu pa TV un Minskas čempionātā.
Turklāt atceries, ka Beļavskis atšķirībā no Znaroka ir nevis vēl neatzīts treneris, bet jau neatzīts. Treneris, kurš 11 gadu laikā nav spējis iekārtoties stabilā darbā kādā no klubiem. 11(!!!) gadus viņš ir klīdis pa tuvākiem un tālāk ZE un AE nostūriem bez nopietna pieraksta uz vismaz 2-3 gadiem.
Piekrītu par attalgojumu, gan jau, ka Beļavskis ir piekritis trenēt pa desmaizītēm, tomēr godīgi - man viņš nešķiet ne ar ko labāks par kādu nevienam nezināmu Eiropas treneri, piemēram no kāda Ungārijas MOL līgas kluba. Absolūts Eiropas hokeja - treneris iztikas minimums.
Eiropās varētu atrast desmitiem tādus trešās škiras trenerus kā Beļavskis, kas būtu gatavi trenēt par tādu pašu samaksu.
Ja izlasei bija vajadzīgs treneris, kurš labi pārzin vietējos spēlētājus, nemaksā dārgi un ir gatavs strādāt, tik pat labi varēja iespēju dot Zirnim. Sliktāk nebūtu. Jauns, progresīvs treneris ar jau iestrādāto ZA hokeja stila rokrakstu.
Lai es atbalstītu konkrētu kandidātu, man vajag daudz vairāk informācijas, lai no sākuma izvērtētu visus par un pret. Pagaidām es esmu absolūti neitrāls. Lai iet un dara.

Par to kāds ir Beļavskis kā treneris un vai var atrast labāku? Un vai Zirnis būtu labāks?

Ja ņem vērā, ka Zirnis tā nopietni par treneri nav strādājis VISPĀR, tad, protams, ka viņš "BŪTU LABĀKS". Jebšu ko es gribēju pateikt - tagad runā tava nepatika pret Beļavski un iedomas par to kādam Zirnim būtu jābūt.

Par Beļavska līmeni Eiropā - nu... viens no daudziem, protams, bet kāpēc, ja alternatīva ir tādi paši treneri kā viņš, meklēt kkādu citu - somu, čehu, zviedru vai ungāru?

Un pie reizes, lai netaisītu vairākus postus pēc kārtas - Vītoliņš, Skudra, Ābols... saukt jau viņus var, bet vai tas pats Skudra Latvijas hokeju pārzina TIK LABI un vai Latvijas hokejs Skudru zina gana labi, lai tā uzreiz varētu paņemt un sākt strādāt uz konkrēta rezultāta sasniegšanu īstermiņā?

Pie tam, operējot ar uzvārdiem, tiek aizmirsta viena lieta - lai kāds trenētu izlasi, viņam vispirms pašam ir jābūt ieinteresētam šai amatā. Visiem iepriekšminētajiem ir gana stabilas vietas klubā, arī sasniegumi kaut kādi iepriekšējie ir... nedomāju, ka viņi skries uz izlasi, ka tik paspēt.

Ko es vispār gribu pateikt - fanu iedomātos ideālos trenerus nemaz tik viegli nedabūt uz izlasi, tāpēc ir jāstrādā ar tiem, kas GRIB un VAR trenēt. Beļavskis noteikti nav sliktākais variants, vai viņš būs labs vai slikts, to rādīs laiks, tāpat kur viņš būs treneru rangā (mana prognoze - turpat vien būs, kur visi citi)... tomēr bļaut uzreiz - šitam CV ne tāds, viņš uzreiz izkritīs no Elites... .

Es piedāvāšu vienu citu repliku, tīri, lai pakaitinātu - ja izlase jau gandrīz 20 gadus ir elites divīzijā un tagad tā izkristu, tad tā būtu ne tikai trenera, bet arī spēlētāju (viņu - vistiešākajā un vislielākajā mērā) un federācijas atbildība.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-29 23:15, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai es atbalstītu konkrētu kandidātu, man vajag daudz vairāk informācijas, lai no sākuma izvērtētu visus par un pret. Pagaidām es esmu absolūti neitrāls. Lai iet un dara.

Par to kāds ir Beļavskis kā treneris un vai var atrast labāku? Un vai Zirnis būtu labāks?

Ja ņem vērā, ka Zirnis tā nopietni par treneri nav strādājis VISPĀR, tad, protams, ka viņš "BŪTU LABĀKS". Jebšu ko es gribēju pateikt - tagad runā tava nepatika pret Beļavski un iedomas par to kādam Zirnim būtu jābūt.

Par Beļavska līmeni Eiropā - nu... viens no daudziem, protams, bet kāpēc, ja alternatīva ir tādi paši treneri kā viņš, meklēt kkādu citu - somu, čehu, zviedru vai ungāru?

Un pie reizes, lai netaisītu vairākus postus pēc kārtas - Vītoliņš, Skudra, Ābols... saukt jau viņus var, bet vai tas pats Skudra Latvijas hokeju pārzina TIK LABI un vai Latvijas hokejs Skudru zina gana labi, lai tā uzreiz varētu paņemt un sākt strādāt uz konkrēta rezultāta sasniegšanu īstermiņā?

Pie tam, operējot ar uzvārdiem, tiek aizmirsta viena lieta - lai kāds trenētu izlasi, viņam vispirms pašam ir jābūt ieinteresētam šai amatā. Visiem iepriekšminētajiem ir gana stabilas vietas klubā, arī sasniegumi kaut kādi iepriekšējie ir... nedomāju, ka viņi skries uz izlasi, ka tik paspēt.

Ko es vispār gribu pateikt - fanu iedomātos ideālos trenerus nemaz tik viegli nedabūt uz izlasi, tāpēc ir jāstrādā ar tiem, kas GRIB un VAR trenēt. Beļavskis noteikti nav sliktākais variants, vai viņš būs labs vai slikts, to rādīs laiks, tāpat kur viņš būs treneru rangā (mana prognoze - turpat vien būs, kur visi citi)... tomēr bļaut uzreiz - šitam CV ne tāds, viņš uzreiz izkritīs no Elites... .

Es piedāvāšu vienu citu repliku, tīri, lai pakaitinātu - ja izlase jau gandrīz 20 gadus ir elites divīzijā un tagad tā izkristu, tad tā būtu ne tikai trenera, bet arī spēlētāju (viņu - vistiešākajā un vislielākajā mērā) un federācijas atbildība.
Redzi viena svariga lieta izlases sakara, rezultatu vaig sasniegt viena cempionata ietvaros, nav kvalifikacijas vai kadi mazaki svarigi turniri, svarigs ir rezultats.Panemot Belavski skaidri tiek paradits ka ambiciju uz augstu rezultatu vismaz nakamaja cempionata nav. Var protams teikt ka Nolans nav izpildijis kaut kadus uzdevumus, tacu viena spele olimpiskajas speles-izlase cinijas ta ka to nebija darijusi sen. Ja Belavskis nenovadis sliktak, visu cienu, tacu seit vairak ir runa par to ka panemts varda tiesaja nozime lets treneris, minet Znaroka piemeru ka to dara Lipmans ari ir aplami, Znaroks ieprieks treneja tos jaunos kuri vina laika speleja lielaja izlase, un vins ari savulaik bija izlases kapteinis-lideris. Neko citu ka veiksmi Belavskim novelet nevar, tacu butu naivi prasit no faniem urra saucienos un prieku.

  +3 [+] [-]

, 2014-08-29 23:52, pirms 11 gadiem
Galvenais, ka viņam ir papīri. Tas ir pats svarīgākais.
Matulis arī slavas dziesmas iepriekšējā sporta avīzē sadziedāja, kā jau parasti par Beļavski. Protams, Beļavskis nekur nebija vainīgs, ka tika atlaists utt.
Turklāt kāds Matulim varētu pateikt, ka Beļavskis nav nekāds piruetes izgudrotājs, kuru Neslunds aizveda uz NHL.
Lai tas cirvis paskatās Denisa Savārda video.

  -3 [+] [-]

, 2014-08-30 00:02, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Galvenais, ka viņam ir papīri. Tas ir pats svarīgākais.
Matulis arī slavas dziesmas iepriekšējā sporta avīzē sadziedāja, kā jau parasti par Beļavski. Protams, Beļavskis nekur nebija vainīgs, ka tika atlaists utt.
Turklāt kāds Matulim varētu pateikt, ka Beļavskis nav nekāds piruetes izgudrotājs, kuru Neslunds aizveda uz NHL.
Lai tas cirvis paskatās Denisa Savārda video.
Paskaties 1939. gada Latvijas čempionātu. Pirueti jau tad taisīja Bauris. Tas Tev, baurim, zināšanai.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-30 00:29, pirms 11 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai es atbalstītu konkrētu kandidātu, man vajag daudz vairāk informācijas, lai no sākuma izvērtētu visus par un pret. Pagaidām es esmu absolūti neitrāls. Lai iet un dara.

Par to kāds ir Beļavskis kā treneris un vai var atrast labāku? Un vai Zirnis būtu labāks?

Ja ņem vērā, ka Zirnis tā nopietni par treneri nav strādājis VISPĀR, tad, protams, ka viņš "BŪTU LABĀKS". Jebšu ko es gribēju pateikt - tagad runā tava nepatika pret Beļavski un iedomas par to kādam Zirnim būtu jābūt.

Par Beļavska līmeni Eiropā - nu... viens no daudziem, protams, bet kāpēc, ja alternatīva ir tādi paši treneri kā viņš, meklēt kkādu citu - somu, čehu, zviedru vai ungāru?

Un pie reizes, lai netaisītu vairākus postus pēc kārtas - Vītoliņš, Skudra, Ābols... saukt jau viņus var, bet vai tas pats Skudra Latvijas hokeju pārzina TIK LABI un vai Latvijas hokejs Skudru zina gana labi, lai tā uzreiz varētu paņemt un sākt strādāt uz konkrēta rezultāta sasniegšanu īstermiņā?

Pie tam, operējot ar uzvārdiem, tiek aizmirsta viena lieta - lai kāds trenētu izlasi, viņam vispirms pašam ir jābūt ieinteresētam šai amatā. Visiem iepriekšminētajiem ir gana stabilas vietas klubā, arī sasniegumi kaut kādi iepriekšējie ir... nedomāju, ka viņi skries uz izlasi, ka tik paspēt.

Ko es vispār gribu pateikt - fanu iedomātos ideālos trenerus nemaz tik viegli nedabūt uz izlasi, tāpēc ir jāstrādā ar tiem, kas GRIB un VAR trenēt. Beļavskis noteikti nav sliktākais variants, vai viņš būs labs vai slikts, to rādīs laiks, tāpat kur viņš būs treneru rangā (mana prognoze - turpat vien būs, kur visi citi)... tomēr bļaut uzreiz - šitam CV ne tāds, viņš uzreiz izkritīs no Elites... .

Es piedāvāšu vienu citu repliku, tīri, lai pakaitinātu - ja izlase jau gandrīz 20 gadus ir elites divīzijā un tagad tā izkristu, tad tā būtu ne tikai trenera, bet arī spēlētāju (viņu - vistiešākajā un vislielākajā mērā) un federācijas atbildība.
Lielā mērā piekrītu tava teksta otrajai daļai, ir svarīgi lai ir vēlme (un Beļavskis nākot tuvāk rudenim gar LHF logiem ložņā jau vairākus gadus), tomēr ar vienu vēlmi var būt krietni par īsu.
Zirni pieminu tikai tā starpcitu, kā cilvēku, kurš Nolana laikā vadījis lielu daļu izlases darba un mūsu tuvākos apcirkņus pārvalda no A-Z.
Protams, Zirnis vēl ir krietni par jaunu un nepieredzējušu lai būtu izlases galvenais treneris, tomēr personīgi man ticība viņam būtu lielāka.
Nepārliecina šis, pa pasauli klīstošais bezdarbnieks, kurš nevienam citam bez Kirova nešķiet interesants. Beļavskim šī ir iespēja sevi pierādīt, tomēr labs treneris sevi jau būtu pierādījis šo 11 gadu laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-08-30 08:22, pirms 11 gadiem
vēl nav sācis trenēt un tiek notirsts...
laikam nekas labs negaida...

     [+] [-]

, 2014-08-30 09:58, pirms 11 gadiem
manuprāt izlase bija pelnījusi treneri kurš jau sevi pierādījis, nu nepiekrītu tiem, kas saka, ka jādod iespēja, un tad paskatīsies kā būs..izlase tomēr nav u-18 komanda un PČ nav nekāds pārbaudes turnīrs..un arī LHF ar šādu izvēli, pieklājīgi izsakoties, neatgādina modernu un progresīvu apvienību, jau labu laiku..kaut vai atceroties uzbraucienus Nolanam..arī savulaik Kurrem un Vasiļjevam, LHF pie mums ir tikai viens cilvēks..

     [+] [-]

, 2014-08-30 11:04, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Neatbalstu Ābola kandidatūru kamēr vien viņš ir RD treneris, RD un izlases vadības apvienošana nenāktu par labu pašai izlasei.
Tambijeva kandidatūra vēl jo mazāk, tas būtu absurds augstākajā pakāpē ja izlasi vadītu RD jauniešu komandas treneris (pašlaik VHL kluba trenera asistents), turklāt par tambulambu no jauniešiem dzirdēti ne tie glaimojošākie teksti. Skudra, īpaši jau Vītoliņš varētu būt ļoti spēcīgi treneri (kaut gan apšaubu vai Skudras zināšanas par mūsu spēlētājiem ir lielākas kā Beļavskim, tik vien, ka Pēteris ir sevi pierādījis Eiropas top līmenī), tomēr šie divi jau arī nebūtu ar mieru riskēt ar vietu klubā, ja pa to izlasē nesaņemtu pienācīgu atalgojumu.
Nu teorētiski, lai mēs teiksim tādu Vītoliņu izlasē varētu dabūt par treneri nākasezon būtu jāpiepildās vismaz trim noteikumiem (notikumiem), ja: 1) MD izgāžas sezonā vai izslēgšanas spēlēs un Hari MD vadība atlaiž; 2) Beļa izgāžas vai neizpilda Kiras "plānu" ar izlasi nākamajā PČ, kas arī varētu būt krietni iespējams variants, jo Beļa šābrīžā LV hoķa izlasi tā īsti nepārzin; 3) ja Kira tad pie šiem diviem notikumiem uzaicinot teiksim tādu Vītoliņu spēs apmierināt Hara finansiālās prasības.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-30 15:47, pirms 11 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Paskaties 1939. gada Latvijas čempionātu. Pirueti jau tad taisīja Bauris. Tas Tev, baurim, zināšanai.
Kāds Bauris, Matuli? Beļavskis taču ir piruetes izgudrotājs!!!
Tāpat kā Tu dziedāji visur par Balderi cik tur gadus, arī savā grāmatā, kurš esot starp kājām ielicis nūju pret CSKA un iemetis Tretjakam, lai gan nekad to nav izdarījis (Tretjakam), ko pats apliecināja.
Bet tas jau nav svarīgi, labāk radīt leģendu un pašam tam ticēt.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-30 16:32, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Kāds Bauris, Matuli? Beļavskis taču ir piruetes izgudrotājs!!!
Tāpat kā Tu dziedāji visur par Balderi cik tur gadus, arī savā grāmatā, kurš esot starp kājām ielicis nūju pret CSKA un iemetis Tretjakam, lai gan nekad to nav izdarījis (Tretjakam), ko pats apliecināja.
Bet tas jau nav svarīgi, labāk radīt leģendu un pašam tam ticēt.
Tev jāiet ārstēties. Tāpat kā tam, kuram Tu gribi līdzināties...

  +1 [+] [-]

, 2014-08-30 18:30, pirms 11 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Tev jāiet ārstēties. Tāpat kā tam, kuram Tu gribi līdzināties...
Laikam par Balderi nebija, ko piebilst. Skaidrs, paldies.
Es atspēkoju divas Tevis radītās leģendas (piruetes leģendas tapšanā gan piedalījies bija arī laikam pats Beļavskis). Ceru, ka turpmāk rakstīsiet faktus un savas domas, dalīsieties ar zināšanām, nevis ar izgudrotām leģendām, kurām ticat.
Starp citu, pēdējo divu avīžu raksti par Ozo un Sašu Beļavski - 80% no raksta ir paņemts teksts no iepriekšējiem Jūsu rakstiem, grāmatām. Kaut kā paslinki....saprotu, ka grūti, ko jaunu uzrakstīt par viņiem, bet tad nerakstiet.

P.S. Atvainojos par to "cirvi."

  -2 [+] [-]

, 2014-08-30 19:29, pirms 11 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: Laikam par Balderi nebija, ko piebilst. Skaidrs, paldies.
Es atspēkoju divas Tevis radītās leģendas (piruetes leģendas tapšanā gan piedalījies bija arī laikam pats Beļavskis). Ceru, ka turpmāk rakstīsiet faktus un savas domas, dalīsieties ar zināšanām, nevis ar izgudrotām leģendām, kurām ticat.
Starp citu, pēdējo divu avīžu raksti par Ozo un Sašu Beļavski - 80% no raksta ir paņemts teksts no iepriekšējiem Jūsu rakstiem, grāmatām. Kaut kā paslinki....saprotu, ka grūti, ko jaunu uzrakstīt par viņiem, bet tad nerakstiet.

P.S. Atvainojos par to "cirvi."
Par Balderi. Man Helmuts ir teicis, ka tādu golu iemetis. Pats redzējis neesmu. Kāpec lai es ticētu Tev un nevis Balderim?
Beļavska piruete. Tā ir vispilnīgākā, ko, proatams, nevar salīdzināt ar Bauri (citi ātrumi), ne Maļcevu, kurš taisīja kaut ko līdzīgu puspiruete. Sorokins arī to taisa, Neslundu pats taisot neesmu redzējis. Tāpat kā Savāru.
Jaukas brīvdienas! Un neesi tik neapmierināts ar visu. Dzīvi vajag dzīvot!

  -1 [+] [-]

, 2014-08-30 21:19, pirms 11 gadiem
Labakie rezultati pasaules cempionatos pieder Beresnevam, ipatnejs eksperiments bija tobrid NHL bezdarbnieks Nolans, bet praktisku labumu sis eksperiments nedeva, jo uzdevums nekad netika izpildits, ko nesis ritdiena, sodien neviens nezin, Belavskis ir cienijama kandidatura,

  +1 [+] [-]

, 2014-08-31 12:12, pirms 11 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Par Balderi. Man Helmuts ir teicis, ka tādu golu iemetis. Pats redzējis neesmu. Kāpec lai es ticētu Tev un nevis Balderim?
Beļavska piruete. Tā ir vispilnīgākā, ko, proatams, nevar salīdzināt ar Bauri (citi ātrumi), ne Maļcevu, kurš taisīja kaut ko līdzīgu puspiruete. Sorokins arī to taisa, Neslundu pats taisot neesmu redzējis. Tāpat kā Savāru.
Jaukas brīvdienas! Un neesi tik neapmierināts ar visu. Dzīvi vajag dzīvot!
Iemetis Balderis ir, bet ne Tretjakam. To arī apliecināja pēdējo reizi, kad bija Overtime studijā. Ir vēl tā slavenā bilde, kur viņš mēģina to izdarīt, kad jau bija iemetis 4 vārtus Tretjakam...komentējot bildi tā arī pateica, ka Tretjakam nav iemetis, lai gan mēģināja.

Neesmu neapmierināts, tikai nepatīk, ja tiek izplatīta nepatiesa informācija. Saprotu, ka savus favorītus gribas izcelt gaismā, tas ir viss ok, tikai leģendas nevajag radīt.
Beļavski allaž esmu mīlējis un viņš vienmēr bijis viens no maniem favorītiem izlasē. Vēlu izdošanos arī tagad.
Paldies, Jums tāpat!