Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Pagaidām sliecos uz Šuplera variantu"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Lipmans: "Pagaidām sliecos uz Šuplera variantu"
LHF prezidents Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ilggadējais prezidents Kirovs Lipmans (73) sarunā ar laikrakstu "Bizness & Baltija" atklāj, ka izbrāķējis vienu no ASV izlases treneriem, jo par darbu Latvijas valstsvienībā ziemeļamerikānis prasījis pārāk lielu atalgojumu. Lipmana galvenais favorīts šobrīd ir bijušais Rīgas "Dinamo" galvenais treneris, kuram teicams palīgs varētu būt Aleksandrs Beļavskis.

Pēc pasaules čempionāta Minskā mūsu hokeja vadītājs jauno galveno treneri plānoja meklēt Ziemeļamerikā, taču tagad orientācija ir uz Eiropu. "Padomāju un nolēmu, ka vēlreiz nekāpšu uz tā paša grābekļa," virziena maiņu pamato Lipmans. "Man bija pārrunas ar vienu treneri no ASV izlases, taču viņš bija pavisam bezkaunīgs - atalgojumam prasīja pusmiljonu eiro, turklāt vēl teica, ka neprasa vairāk, jo saprot mūsu iespējas. Atkal braukās šurpu turpu, būs jāmaksā par biļetēm un jādod dienasnauda, turklāt atkal bez garantijām par rezultātu." Iepriekš kanādietis Teds Nolans bija labs treneris, taču viņam bija jāmaksā lielas summas, un pasaules čempionātos prasītais rezultāts netika sasniegts.

Lipmans norāda, ka galvenais kandidāts ir pieredzējušais slovāku speciālists Jūliuss Šuplers - viņš ļoti vēlas vadīt Latvijas izlasi, ir pietiekami motivēts un zinošs, savukārt palīgs varētu būt bijušais Latvijas izlases uzbrucējs Aleksandrs Beļavskis. "Pagaidām sliecos uz Šuplera variantu. Domāju, ka ar galveno treneri tiksim skaidrībā jūlijā," saka LHF prezidents. "Aleksandrs Beļavskis, man šķiet, ir teicams kandidāts [uz asistenta amatu]. Jādomā par nākotni. Izglītots, gudrs treneris. Tāds mūsu izlasei ir vajadzīgs."

Rudenī būs LHF kongress, kur tiks ievēlēts organizācijas prezidents uz nākamo termiņu. "Atzīstos, ka esmu ļoti noguris, taču man žēl pamest hokeju. Kurā federācijā jūs atradīsiet prezidentu, kurš tik daudz laika pavada ofisā un strādā? Tad atrodiet tādu dumiķi, kurš ieguldīs savus līdzekļus! Esmu ieguldījis jau tik daudz, ka vairs nevaru nosaukt precīzu summu. Tie ir vairāki simti tūkstošu. Šajos gados izdarīts daudz, bet ir jāizdara vēl daudz kas," Lipmanam ir vēlme turpināt darboties.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Bizness & Baltija"

1 2 69 komentāri

 +13 [+] [-]

, 2014-06-27 16:01, pirms 10 gadiem
Ābols gan būtu stipri labāks variants.

 +10 [+] [-]

, 2014-06-27 16:07, pirms 10 gadiem
Lipmanītis nabadziņš, darbs LHF nes viņam tikai zaudejumus un balstīts tikai uz labdarību, ka vai žēl paliek.... "Esmu ieguldījis jau tik daudz, ka vairs nevaru nosaukt precīzu summu" Vecais muldētājs

  +2 [+] [-]

, 2014-06-27 16:08, pirms 10 gadiem
treneri no ZA tagad arī piķi grib nopelnīt uz KHL rēķina.

  +9 [+] [-]

, 2014-06-27 16:12, pirms 10 gadiem
Nu Lipman a ko tu gribeji lai ASV izlases treneris par kapeikam strada???

Viss maksa naudu Ta nu tas ir

 +23 [+] [-]

, 2014-06-27 16:13, pirms 10 gadiem
Tak ne jau par treneri to mazo rūķi Šupleru,kurš pēc Dinamo tā arī neko ievērības cienīgu neparādīja trenera amatos.

 +11 [+] [-]

, 2014-06-27 16:13, pirms 10 gadiem
Jāuzrok tā intervija kur Kirovs teica, ka viņš nekad nav sūdzējies par naudu.

  +8 [+] [-]

, 2014-06-27 16:14, pirms 10 gadiem
Sveika 1. divīzija...

 +12 [+] [-]

, 2014-06-27 16:16, pirms 10 gadiem
Ak Dievs! Lipmanim galīgi prāts izkūkots.Šupleru likt par galveno-to ir jāmāk darīt! Tikai lai pēc tam nebrīnās par rezultātiem

  +2 [+] [-]

, 2014-06-27 16:16, pirms 10 gadiem
vispār jau Druvietim baigā haltūra atkal - daudz interesantāk ir lasīt intervijas pilno versiju: Telegraf.vesti.lv: О национализме в спорте,... .

  -3 [+] [-]

, 2014-06-27 16:22, pirms 10 gadiem
Nafig to Šupi, uzreiz Beļavski tad par galveno!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-27 16:22, pirms 10 gadiem
Tu viņu personiski pazīsti, ka pļūtī tagad uz viņu? Cik tev gadu? 20 būs? Man gan ir vecums, kas ļauj atcerēties iepriekšējo LHF vadītāju Uģi Magoni. Viņa valdīšanas laikā rezultāts bija graujošs: par to, ka juniori spēlētu augstākajaā divīzijā, i sapņot nevarēja, un bija dažas hokeja halles: viena Talsos, Sporta Pils un Daugavas stadiona halle ar iebrukušu jumtu. Atnāca Lipmans, sākā būvēt halles ārpus Rīgas, Rīgā, pacēla mūsu junioru hokeja saimniecību, viņa valdīšanas laikā juniori regulāri spēlē augstākajā divīzijā. Savukārt tas dod to, ka lielai izlasei ir labs papildinājums. Jā, KHL daudz deva līmeņa ziņā, bet viss sākās pimrs KJL, jo bez labiem junioriem tur nebūtu kam spēlēt. HK Rīga pirmā sezona parādīja, kādā līmenī pacēla junioru hokeju Latvijā Lipmana kungs, kad HK Rīga visus apspēlēja. No kurienes HK Rīga ņem papildinājumu pēc tam? Tā kā, beidz pļūtīt!

 +13 [+] [-]

, 2014-06-27 16:25, pirms 10 gadiem
Puče nosirmos, šito izlasot!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-27 16:25, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Sveika 1. divīzija...
saprastu, ka vēl visādi nelabvēļi svaidās ar tādiem lozungiem un gaida kad Latvija izkritīs...
neredzu pagaidām īsti pamata lai mēs izkristu no elites ar Šupi vai bez viņa!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-27 16:32, pirms 10 gadiem
tad jau Šuplers arī būs...principā, vienalga, augstāk par dupsi neuzlēks

 +13 [+] [-]

, 2014-06-27 16:34, pirms 10 gadiem
Nu nevajag nekādus Šuplerus..

  +6 [+] [-]

, 2014-06-27 16:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: saprastu, ka vēl visādi nelabvēļi svaidās ar tādiem lozungiem un gaida kad Latvija izkritīs...
neredzu pagaidām īsti pamata lai mēs izkristu no elites ar Šupi vai bez viņa!
Kad pēdējo reiz kāda komanda ar Šupi pie stūres ir nopietni spēlējusi? Savulaik Šupis pat ar Slovākijas izlasi nespēja pacelties augstāk par astes galu.
Arī pēc RD, ar Donbass nekas prātīgs nebija, kā Šupis aizgāja no Donbass, tā komanda sāka spēlēt pavisam citā līmenī.
Visvairāk žēļ par to, ka līdz ar Šupleru atgriezīsies vecais pliekanais hokejs. Ne jau nu Šupis būs tas, kas liks turpināt spēlēt ZA stila hokeju.
Tad jau drīzāk piekrītu, ka tad labāk uzreiz pie stūres laist Beļavski, lai gan nesimpatizē man tā PSRS relikvija.

 +10 [+] [-]

, 2014-06-27 16:42, pirms 10 gadiem
Tikai ne to...

  -1 [+] [-]

, 2014-06-27 16:43, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kad pēdējo reiz kāda komanda ar Šupi pie stūres ir nopietni spēlējusi? Savulaik Šupis pat ar Slovākijas izlasi nespēja pacelties augstāk par astes galu.
Arī pēc RD, ar Donbass nekas prātīgs nebija, kā Šupis aizgāja no Donbass, tā komanda sāka spēlēt pavisam citā līmenī.
Visvairāk žēļ par to, ka līdz ar Šupleru atgriezīsies vecais pliekanais hokejs. Ne jau nu Šupis būs tas, kas liks turpināt spēlēt ZA stila hokeju.
Tad jau drīzāk piekrītu, ka tad labāk uzreiz pie stūres laist Beļavski, lai gan nesimpatizē man tā PSRS relikvija.
man Šupis ar ne visai, bet tāpēc jau nevajag ieslīgt galejībās un sveicināt pirmo divīziju pirms laika! vēl jau Šupis arī oficāli nav apstiprināts!
ne jau treneris noteiks vietu tabulā, bet mūsu spēlētāji!
tāpat kā paņemot labāko treneri nebūs mums pirmā vieta!

  +3 [+] [-]

, 2014-06-27 16:45, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Kad pēdējo reiz kāda komanda ar Šupi pie stūres ir nopietni spēlējusi? Savulaik Šupis pat ar Slovākijas izlasi nespēja pacelties augstāk par astes galu.
Arī pēc RD, ar Donbass nekas prātīgs nebija, kā Šupis aizgāja no Donbass, tā komanda sāka spēlēt pavisam citā līmenī.
Visvairāk žēļ par to, ka līdz ar Šupleru atgriezīsies vecais pliekanais hokejs. Ne jau nu Šupis būs tas, kas liks turpināt spēlēt ZA stila hokeju.
Tad jau drīzāk piekrītu, ka tad labāk uzreiz pie stūres laist Beļavski, lai gan nesimpatizē man tā PSRS relikvija.
No Latvijas treneriem vislabākais būtu H.Vītoliņš,bet viņam jau sbornaja tuvāka sirdij un makam.

     [+] [-]

, 2014-06-27 16:49, pirms 10 gadiem
PIN rakstīja: Lipmanītis nabadziņš, darbs LHF nes viņam tikai zaudejumus un balstīts tikai uz labdarību, ka vai žēl paliek.... "Esmu ieguldījis jau tik daudz, ka vairs nevaru nosaukt precīzu summu" Vecais muldētājs
Lai arī daudziem cilvēkiem Lipmans nepatīk viņš ir īsts hokeja cilvēks kurš neziedo ne sava uzņēmuma ne privātos līdzekļus, parādi kurš cīnīsies par Latvijas hokeju kad viņš aizies? Neviens un tad mēs vazāsimies pa pirmajām divīzijām jo neviens izlasē negribēs spēlēt!

  +5 [+] [-]

, 2014-06-27 16:50, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: No Latvijas treneriem vislabākais būtu H.Vītoliņš,bet viņam jau sbornaja tuvāka sirdij un makam.
Harijs strādā klubā, tāpat kā Ābols...trenerim tomēr jābūt nepiesaistītam klubam, savādāk agri vai vēlu veidojas interešu konflikti un nesaskaņas!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-27 16:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Harijs strādā klubā, tāpat kā Ābols...trenerim tomēr jābūt nepiesaistītam klubam, savādāk agri vai vēlu veidojas interešu konflikti un nesaskaņas!
kā varēja saprast no Savicka nesen teiktā - ar Ābolu ģinamkai vēl līgums nav parakstīts.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-27 16:53, pirms 10 gadiem
Vienīgais ko no Lipmaņa var dzirdēt ir sūdzēšanās, bimbāšana un cik viņš daudz ir ielicis savus līdzekļus! Da bļ kāda jēga no šitāda LHF prezidenta, tak pilnīgs nulle viņš ir. Ko viņš pats ir sasniedzis pa šitiem gadiem??NEKO! Varbūt vaina jāmeklē kaut kur citur, nevis izlases trenneros utt. Un tagad vēl Šupleru taisās ņemt... KOOO???KOOOOOOO????? Vēl lielāku cirvi nevarēja paņemt?? Bet protams, žīdos naudu, jo šuplers jau par brīvpuzdienām gatavs strādāt. ai vnk pilnīgi besī lasīt par visu notiekošo! DAVAJ LV izlase, pašiznīcinies.
P.s. būs 100reiz mazāk gribētāju spēlēt izlasē, ne kā līdz šim, jo zinot Šupleru, pie viņa spēēt grib retais. + izlasē gjav spēlēs sākot no Baldera līdz Ņiživijam. Jaunāku nebūs, jo Šupim taču vienīgais, kurš patīk ir bukarts, pārējie nē!

  +5 [+] [-]

, 2014-06-27 16:54, pirms 10 gadiem
Dzelžainā Lipmana loģika. Ja speciālists paprasa atbilstošu atalgojumu, bet Lipmanam tādas naudas nav vai vienkārši negrib dot, tad šis speciālists ir bezkaunīgs. Lipmanam vajadzētu atcerēties parunu, ka skopais vienmēr maksā divreiz. Lai gan brīžiem šķiet, ka Lipmanu nemaz neinteresē Latvijas hokejs un hokejs kā tāds, bet interesē tikai pašreklāma un "savas astes celšana" caur to (īpaši, ja tiek labi nospēlēts - tad visu to vienmēr ir sasniedzis Lipmans ar savu pareizo rīcību (pēc viņa vārdiem)). Tā teikt - paņemšu lētāk, un tad jau redzēs: ja nesanāks, novelšu uz treneri un/vai spēlētājiem, ja paveiksies, tad tas būs mans nopelns, varēšu visiem teikt - re, Lipmanam bija taisnība, a jūs sakāt, ka Lipmans slikts. Taču, tas, ka jāveido hokeja sistēma, ka vēlams pieturēties pie vienas hokeja sistēmas un ja jau sākām spēlēt ZA speciālista vadībā un tāda stila hokeju, un rādām nesliktus rezultātus, tad vajadzētu atkal ZA treneri, vai kaut vai Eiropieti, kurš piekopj tādu stilu, lai varētu cerēt uz progresu, uz pozitīvu rezultātu attīstību, tas viņam vienalga. Profesionalitātes kritērijs Lipmanam, lai cilvēks nepaprasa vairāk nekā Kirovs pats iedomājies, un labāk lai pat mazāk.

     [+] [-]

, 2014-06-27 17:01, pirms 10 gadiem
Kādu algu prasītu pieredzējušais un nopelniem bagātais Leonīds Beresņevs? Viņš taču savulaik strādāja paša Oļega Znaroka vadībā - savējie sapratīs, kas ar to domāts

  +1 [+] [-]

, 2014-06-27 17:05, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kā varēja saprast no Savicka nesen teiktā - ar Ābolu ģinamkai vēl līgums nav parakstīts.
nu tas gan jau tehnisks jautājums, kā tikko koferis no Maskavas ar piķi atbrauks- tiks parakstīts...neesmu dzirdējis, ka šis taisās kur prom doties, kā Ignatjevs!

     [+] [-]

, 2014-06-27 17:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu tas gan jau tehnisks jautājums, kā tikko koferis no Maskavas ar piķi atbrauks- tiks parakstīts...neesmu dzirdējis, ka šis taisās kur prom doties, kā Ignatjevs!
nu, tas koferis jau vēl nav atbraucis... kā būs - to redzēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-27 17:17, pirms 10 gadiem
Gangsteris Pigvīns Krosbijs rakstīja: Vajag pašmāju Ābolu par treneri jo neviens azermnieks par kapēikām netrenēs
vienīgi ar piebildi, ka viņs nevienu klubu netrenēs paralēli darbam izlasē.

     [+] [-]

, 2014-06-27 17:20, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: vienīgi ar piebildi, ka viņs nevienu klubu netrenēs paralēli darbam izlasē.
par tavu piebildi,vispār es pat domāju, ka tikai ārzemju līgu klubu...ja trenē LČ klubu tad praktiski tam nevajadzētu būt problēmām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-06-27 17:25, pirms 10 gadiem
Kā tad Nolans neizpildīja uzdevumu, ja Lipmans televīzijas intervijā pateica, ka būtu labi palikt A grupā? Un kuri tad ir tie viņa līdzekļi, kop viņš tik dāsni ieguldījis hokeja attīstībā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-06-27 17:51, pirms 10 gadiem
Hulji ? Es negribu skatīties tizlo PSRS/Slovāku hokeju, ko spēlēja RD unLV izlase pirms Nolana. Tad jau labāk paņemt kkādu viduvēju ZA speciālistu, galvenais lai komanda spēlē aktīvuZA stila hokeju

  +1 [+] [-]

, 2014-06-27 17:51, pirms 10 gadiem
Ko var te ņemties?
Kad kādu apstiprinās par galveno,tad arī diskutēs.
1 2 69 komentāri