Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Nav kvoruma, Beresņeva tālāko likteni lems jūlijā

Nav kvoruma, Beresņeva tālāko likteni lems jūlijā
Leonīds Beresņevs
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Šodien notikušajā Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdē tika uzklausīta Latvijas izlases galvenā trenera Leonīda Beresņeva atskaite par aizvadīto pasaules čempionātu Maskavā, kurā mūsu izlase ierindojās 13. vietā. Neesošā kvoruma dēļ valde nebija tiesīga lemt, vai Beresņevs vadīs izlasi arī septembrī gaidāmajā olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.

“Valdes sēdē šodien nepiedalījās vairāki esošie LHF valdes locekļi - Guntis Ulmanis, Uģis Magonis, Valentīns Bļugers -, tāpēc nevarējām lemt, vai Beresņevam ļaut turpināt darbu ar izlasi. Šādi jautājumi ir jālemj valdei esot pilnā sastāvā. Uzklausījām trenera atskaiti par aizvadīto pasaules čempionātu un konstatējām, ka komandai izvirzītais mērķis nav izpildīts,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com pēc valdes sēdes pavēstīja LHF prezidents Kirovs Lipmans.

“Beresņevs vairākkārt uzsvēra faktu, ka vairākas spēles tika zaudētas spēles izskaņā – pēdējās minūtēs. Tas viņa līdzšinējā karjerā nav gadījies bieži,” atklāja Lipmans. Tāpat treneris uzskata, ka vairākas spēles zaudētas spēlētāju individuāli pieļauto kļūdu dēļ. Vēl savā atskaitē treneris atzīmēja faktu, ka sagatavošanās procesā valstsvienībai traucējis mediju radītais negatīvais fons par un ap izlasi. Beresņeva tālākais liktenis tiks lemts jūlijā gaidāmajā valdes sēdē. “Skaidrs ir viens – amatus saglabās gan Kārlis Zirnis, gan Ģirts Ankipāns, bet par Beresņevu vēl lemsim,” īsi situāciju komentēja Lipmans.

Jau vēstīts, ka no 1. – 4. septembrim Latvijas izlasei paredzētas cīņas 2018. gada Phjončhanas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā Rīgā, kur mūsu izlasei pretī stāsies Vācijas, Austrijas un Japānas izlases. Ja jūlijā Beresņevs tiek atbrīvots no galvenā trenera amata, līdz augstākminētajam turnīram atliek vien divi mēneši. “Jums jāsaprot, ka Beresņeva līdzšinējie palīgi savus amatus saglabās. Ja atnāks jauns galvenais treneris – ar stingru roku, tad problēmu nebūs,” uzskata Lipmans, liekot noprast, ka Beresņevs par savu vietu galvenā trenera amatā nebūt nevar justies drošs.

Beresņevam šis ir jau trešais termiņš pie Latvijas izlases stūres. Savulaik tieši viņa vadībā Latvijas valstsvienība Nīderlandes pilsētā Eindhovenā izcīnīja ceļazīmi uz eliti. Debijas čempionātā Latvijas izlase izcīnīja augsto septīto vietu, pēc gada ierindojās devītajā pozīcijā, bet pēc 1999. gada un 11. vietas izlases un Beresņeva ceļi šķīrās.

2004. gadā Beresņevs atgriezās Latvijas valstsvienības galvenā trenera amatā, tajā nomainot zviedru Kurtu Lindstremu. 2005. gada pasaules čempionātā Latvija ieguva devīto vietu, bet 2006. gada olimpiskajās spēlēs Turīnā, kurām kvalificējās pēc brīnumainas uzvaras pār Baltkrieviju (5:4), palika pēdējā vietā savā apakšgrupā. Toreiz Latvija zaudēja arī Kazahstānai (2:5) un vienīgais punkts tika izcīnīts pret amerikāņiem (3:3).


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 15:55, pirms 9 gadiem
Nu kas ir? Nevar uz darbu atnākt vienreiz mēnesī?
, 2016-05-26 15:56, pirms 9 gadiem
Nez šodien Daugaviņš jau atvainojās Lipmanam par bomžiem?
, 2016-05-26 15:56, pirms 9 gadiem
Septembrī jau olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs, bet par šamo lems tikai jūlijā, nebrīnīšos ja tās būs mēneša beigas. Kāpēc to nevar darīt jūnijā? Bardaks! Pie reizes čemodānu varētu sakārto arī Lipmans.
, 2016-05-26 15:57, pirms 9 gadiem
Wow, tas gan jau prasīja riktīgu piepūli, lai konstatētu vai izvirzītais mērķis ir izpildīts! Es to varēju konstatēt jau uzreiz pēc turnīra, nekādās atskaitēs neklausoties
, 2016-05-26 15:58, pirms 9 gadiem
vismaz jūnijā varēs ietaupīt uz algu, bet vai uz trenera nerviem, plāniem gatavošanās taktiskām iecerēm drīkst ekonomēt ? Saeimā kvorums ir 50 %
, 2016-05-26 15:58, pirms 9 gadiem
Tradicionāli latviski-cittautiskā diersināšana var sākties :-) Atlaidīs, bet pēc briesmīgas un mokošas marinēšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 16:02, pirms 9 gadiem
Jāatstāj.
, 2016-05-26 16:03, pirms 9 gadiem
Vai tas nozīmē, ka Kira grib samazināt algu Ļoņam vai arī cer uz Pjotru Muraveju?
, 2016-05-26 16:03, pirms 9 gadiem
kā man šitie mudaki piegriezušies.
vai tiešām neviens nevar iztrenkāt šo tranu midzeni.
jāj kopā mīļāko sporta veidu!
, 2016-05-26 16:05, pirms 9 gadiem
Cirks bez apstājas
, 2016-05-26 16:07, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: kā man šitie mudaki piegriezušies.
vai tiešām neviens nevar iztrenkāt šo tranu midzeni.
jāj kopā mīļāko sporta veidu!
Nodibini biedrību "Sportacentra hokeja komentētāji", kļūsti par LHF biedru un kongresā balso par labāko kandidātu.
Sūdi lielākoties notiek tad, kad sakarīgi cilvēki guļ mājās uz dīvāna un neko nedara.
, 2016-05-26 16:12, pirms 9 gadiem
Cirks. Un ko, jūlijā pateiks, ka neder, un 1,5 mēnesi pirms OS kvalifikācijas meklēs jaunu treneri?
, 2016-05-26 16:13, pirms 9 gadiem
“Jums jāsaprot, ka Beresņeva līdzšinējie palīgi savus amatus saglabās. Ja atnāks jauns galvenais treneris – ar stingru roku, tad problēmu nebūs,” uzskata Lipmans,
Kirovs jau ir izlēmis,ka būs jauns galvenais treneris.Vajag novilkt laiku,lai jūlija jau prezentētu jauno un Ļoņam ar kāju pa pakaļu iedotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 16:29, pirms 9 gadiem
Kā teiktu Varēlijs Valērijs - un Šovs var sākties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 16:43, pirms 9 gadiem
pagaidām noplauka
un foto autors ar pareizo piemeklējis
, 2016-05-26 16:46, pirms 9 gadiem
Liekas pirms gada bija līdzīgi, pēc čempja lēma, bet nenolēma, paŗcēla uz vasaru un tad atlaida Beļavski. A ko Magonis vispār kur tagad ir? Sēž?
, 2016-05-26 16:49, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Liekas pirms gada bija līdzīgi, pēc čempja lēma, bet nenolēma, paŗcēla uz vasaru un tad atlaida Beļavski. A ko Magonis vispār kur tagad ir? Sēž?
Viņu jau oktobrī izlaida, ja nekļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 16:52, pirms 9 gadiem
LIPMAN!!! Par Taviem izteicieniem Rašijas propagandistam TEV VAJAG ATVAINOTIES VISAI LATVIJAS TAUTAI, čibrik, pirms ko lemsi, ņerga mildronātiskais bezsmadzeni!!!! Bet lai ir Beresņevs- rezultāta nebūs...
, 2016-05-26 16:52, pirms 9 gadiem
LIPMAN!!! Par Taviem izteicieniem Rašijas propagandistam TEV VAJAG ATVAINOTIES VISAI LATVIJAS TAUTAI, čibrik, pirms ko lemsi, ņerga mildronātiskais bezsmadzeni!!!! Bet lai ir Beresņevs- rezultāta nebūs...
, 2016-05-26 16:53, pirms 9 gadiem
biskaps rakstīja: Viņu jau oktobrī izlaida, ja nekļūdos.
ā, tad jau ir lēmējs. Un protams Jāsagada viedais Gunča uz jūlija sēdi
, 2016-05-26 16:55, pirms 9 gadiem
Ko tad bezdarbnieks Magonis tur dara? Dod naudu Latvijas hokejam?Kaut kāda krāpnieku biedrība, ne valde.
, 2016-05-26 16:55, pirms 9 gadiem
Uzdevums nav izpildīts Kirovs nav atlaists
, 2016-05-26 17:08, pirms 9 gadiem
Kvorumu var nodrošināt pie U.M. kamerā
, 2016-05-26 17:13, pirms 9 gadiem
Tad saprotu, lai būtu kvorums, jābūt 100%? Cik tad tur vispār to biedru ir, un ja uz šo sēdi vairāki nevarēja ierasties, tad, kur garantija, ka viņi ieradisies uz nākamo? Vispār pirmo reizi dzirdu, ka kvorumam nepieciešami 100%.. interesanti zināt, tas statūtos ierakstīts, vai tas vnk tādas atrunas tagad, jo nemaz negribēja pieņemt lēmumu. Kāds žurnālists jau nu varēja šito papētīt, nevis kārtējo reizi rakstīt visiem sen zināmus rezultatus un kur ar ko būs jāspēlē.
, 2016-05-26 17:15, pirms 9 gadiem
Lipman,ko tu ņirgājies par Latvijas hokeju? Nevienai A grupas izlases federācijai nav tāds bardaks kā jums tur! Ekonomists ibio. Skaidrs,ka Beresņevam ir jāpaliek,tikai tā viena iemesla dēļ,ka viņš zin Latvijas hokeju un vairākus gadus vadījis LV izlasi. Kur jūs jūlijā dabūsiet sakarīgu treneri kurš spēs sagatavot izlasi kvalifikācijai,lai tā tur uzvarētu. Čista klaunu bars jūs tur visi esat ar Latvijas žīdu nr.1 priekšgalā. Lipman,tu kā federācijas prezidents esi 0. Normāls federācijas prezidents trenerus tik bieži nemainītu. Latvija var izcīnīt augstas vietas tikai tad,ja izlases treneris to vadītu vairākus gadus. Bet Kira to nemūžam nepieļaus.
, 2016-05-26 17:19, pirms 9 gadiem
tas parāda hokeja federācijas valdes attieksmi pret Latvijas hokeju: kamēr ir bardaks valdē tikmēr nekas nemainīsies hokejā
, 2016-05-26 17:22, pirms 9 gadiem
Tātad tiek meklēts jauns galvenais treneris, neesošais kvorums tik tāda aizbildināšanās, shēma, lai nepieņemtu vēl nekādu lēmumu. Bet kāda jēga jūlijā pieņemt kādu jaunu galveno treneri, ja jau septembrī ir nopietns turnīrs... varēja ļaut, lai OS kvalifikācijā Beresņevs vēl strādā, ja netiek uz OS , tad domā, ko citu.
, 2016-05-26 17:23, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tad saprotu, lai būtu kvorums, jābūt 100%? Cik tad tur vispār to biedru ir, un ja uz šo sēdi vairāki nevarēja ierasties, tad, kur garantija, ka viņi ieradisies uz nākamo? Vispār pirmo reizi dzirdu, ka kvorumam nepieciešami 100%.. interesanti zināt, tas statūtos ierakstīts, vai tas vnk tādas atrunas tagad, jo nemaz negribēja pieņemt lēmumu. Kāds žurnālists jau nu varēja šito papētīt, nevis kārtējo reizi rakstīt visiem sen zināmus rezultatus un kur ar ko būs jāspēlē.
Kvorums nav dovos gadījumos
a) Nav ieradies Kirovs
b) Kirovs vēlas lai nav kvoruma, tad neatkarīgi no apmeklējuma, kvoruma vnk nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 17:34, pirms 9 gadiem
latviešu tautas anekdote: Kirovs > Kvorums ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 17:50, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tad saprotu, lai būtu kvorums, jābūt 100%? Cik tad tur vispār to biedru ir, un ja uz šo sēdi vairāki nevarēja ierasties, tad, kur garantija, ka viņi ieradisies uz nākamo? Vispār pirmo reizi dzirdu, ka kvorumam nepieciešami 100%.. interesanti zināt, tas statūtos ierakstīts, vai tas vnk tādas atrunas tagad, jo nemaz negribēja pieņemt lēmumu. Kāds žurnālists jau nu varēja šito papētīt, nevis kārtējo reizi rakstīt visiem sen zināmus rezultatus un kur ar ko būs jāspēlē.
Šobrīd LHF darbu vada valde šādā sastāvā:

(pilnvaru termiņš no 2014. gada 12. septembra līdz 2018. gada 12. septembrim)
• Valdes priekšsēdētājs, prezidents Kirovs Lipmans;
• Valdes loceklis, viceprezidents Helmuts Balderis-Sildedzis;
• Valdes loceklis, viceprezidents Uģis Magonis;
• Valdes loceklis Valentīns Bļugers;
• Valdes loceklis Andris Deniņš;
• Valdes loceklis Guntis Ulmanis;
• Valdes loceklis Māris Martinsons.
, 2016-05-26 17:54, pirms 9 gadiem
Nevēlos, lai paskatoties uz latviešu hokeja blices soliņu, pārņem kauna sajūta. Beresņevs tāds pats sovjetu klauns kā krieviem un Kazahstānai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 18:09, pirms 9 gadiem
Nevērtēju spriedelējumus, bet nav starpība starp 9 un 13 vietu, jo to nosaka citu grupu rezultāti, kurus nekādā veidā nevar ietekmēt citas grupas rezultāti.
.
.
ja nu vienīg toto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 18:26, pirms 9 gadiem
Kurš SC autors uzdrošināsies sazvanīt iesaistītās personas un noskaidrot, kur ir problēma sarīkot sēdi tad, kad visi var ierasties?
, 2016-05-26 18:30, pirms 9 gadiem
Kirova leģendārās pauzes un pēdējā brīža piedāvājumi. Tā ir klasika un pārmaiņas šai veco ļaužu pansionātā, kas nezin kāpēc saucās LHF, nesagaidīt
, 2016-05-26 18:36, pirms 9 gadiem
Lipmans sava stilā,taupīsnas pasakumi pa ebrejisko ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 18:39, pirms 9 gadiem
neko labāku par iepriekšējo, šīs izlases treneris ar neparādīja - ja nu vienīgais sasniegums ir uzvara Tīraja Pamatlaikā (2 gadi bij jāgaida!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 18:46, pirms 9 gadiem
erred rakstīja: neko labāku par iepriekšējo, šīs izlases treneris ar neparādīja - ja nu vienīgais sasniegums ir uzvara Tīraja Pamatlaikā (2 gadi bij jāgaida!
plika iršana no Tavas puses.

manuprāt, izcīnīti punkti pret Zviedriju un Čehiju ir DAUDZ unikālāks notikums priekš Latvijas izlases nekā uzvara pār kaut kādu Kazahstānu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:00, pirms 9 gadiem
kolhozs! Kirov atkaapies!
, 2016-05-26 19:05, pirms 9 gadiem
Vecais žīdels savā elementā.
, 2016-05-26 19:08, pirms 9 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šobrīd LHF darbu vada valde šādā sastāvā:

(pilnvaru termiņš no 2014. gada 12. septembra līdz 2018. gada 12. septembrim)
• Valdes priekšsēdētājs, prezidents Kirovs Lipmans;
• Valdes loceklis, viceprezidents Helmuts Balderis-Sildedzis;
• Valdes loceklis, viceprezidents Uģis Magonis;
• Valdes loceklis Valentīns Bļugers;
• Valdes loceklis Andris Deniņš;
• Valdes loceklis Guntis Ulmanis;
• Valdes loceklis Māris Martinsons.
manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
, 2016-05-26 19:10, pirms 9 gadiem
Revel rakstīja: Kurš SC autors uzdrošināsies sazvanīt iesaistītās personas un noskaidrot, kur ir problēma sarīkot sēdi tad, kad visi var ierasties?
Mūsu sporta ceturtā vara diemžēl ir gaužām nevarīga, līdz ar to kko pētniecisku vai atmaskojošu no viņiem sagaidīt laikam ir vnk naivi..
, 2016-05-26 19:12, pirms 9 gadiem
Curtiys rakstīja: kolhozs! Kirov atkaapies!
ja Kirovs atkāpsies - kurš būs TAS kurs ieņems VIņA vietu un būs spiests atdot Kirova aizdoto naudu LHF (~ 25-30% gadā)???...
Tāpēc neviens tur nelaužas - jāsāk būs no mīnusiem.....


, 2016-05-26 19:14, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
Tad ko, sanāk ka ir tikai 5 lemtspējīgi biedri valdē? Normāli, vienam atliek divus uzpirkt un gatavs vai arī, lai ievēlētu prezidentu ir vajadzīgas 3(!!!) balsis.. spēcīgi
, 2016-05-26 19:16, pirms 9 gadiem
erred rakstīja: ja Kirovs atkāpsies - kurš būs TAS kurs ieņems VIņA vietu un būs spiests atdot Kirova aizdoto naudu LHF (~ 25-30% gadā)???...
Tāpēc neviens tur nelaužas - jāsāk būs no mīnusiem.....


kads sakars, kadi miinusi.?? lol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:24, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tad ko, sanāk ka ir tikai 5 lemtspējīgi biedri valdē? Normāli, vienam atliek divus uzpirkt un gatavs vai arī, lai ievēlētu prezidentu ir vajadzīgas 3(!!!) balsis.. spēcīgi
Demokrātija, joptvai.
, 2016-05-26 19:24, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tad ko, sanāk ka ir tikai 5 lemtspējīgi biedri valdē? Normāli, vienam atliek divus uzpirkt un gatavs vai arī, lai ievēlētu prezidentu ir vajadzīgas 3(!!!) balsis.. spēcīgi
neputrojies.
LHF prezidentu nevēl valde, bet gan tās biedri.
, 2016-05-26 19:24, pirms 9 gadiem
Tu tiešām domā, ka latvietis, kuru visa tauta nēsā uz rokām, maksā algu cauru gadu katru mēnesi? Es kāreiz domāju, ka Kira ekonomē uz sagatavošanas posma treneru algām.

HMB-PC2016 rakstīja: He he, lonjka tieshaam var noelsties tiesi taa kaa bildee, jo tas garantee vel vismaz vienu algu par juniju

Laabs, bet tie slinkie slaisti gan nevar nekad uz sedem aizvilkties, lidzigi kaa LFF pec menesha pirmas formalitates sak kartot
, 2016-05-26 19:26, pirms 9 gadiem
erred rakstīja: ja Kirovs atkāpsies - kurš būs TAS kurs ieņems VIņA vietu un būs spiests atdot Kirova aizdoto naudu LHF (~ 25-30% gadā)???...
Tāpēc neviens tur nelaužas - jāsāk būs no mīnusiem.....


kas Tev liek domāt, ka Kirovs ir aizdevis naudu LHF? Uz dullo muldi, jeb ir kādi fakti?
, 2016-05-26 19:30, pirms 9 gadiem
Kāpēc tu domā, ka viņš ir ko devis vai aizdevis? Zinu, ka Grindex ko dod, bet tas nav viņa uzņēmums, viņam ir 33% no šī uzņēmuma + Grindex reklāma aplipināta visur ap izlasi. Tā ka te viss ir nodīlots taisnīgi.
erred rakstīja: ja Kirovs atkāpsies - kurš būs TAS kurs ieņems VIņA vietu un būs spiests atdot Kirova aizdoto naudu LHF (~ 25-30% gadā)???...
Tāpēc neviens tur nelaužas - jāsāk būs no mīnusiem.....


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:32, pirms 9 gadiem
Ieliec komatiņu pirms divdabja teiciena, ekspert.
HMB-PC2016 rakstīja: Aaksts konkreets
Pirms jeb neliek komatu un JEB lieto par runajot par lidzigas nozimes lietam. Tev bija jasaka VAI!!!
, 2016-05-26 19:35, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Kas ir kvorums ?
Tas ir tad , kad kad atnāk vairāk par tiem kuri nevar atnākt...
, 2016-05-26 19:35, pirms 9 gadiem
baisulis rakstīja: Ieliec komatiņu pirms divdabja teiciena, ekspert.
Huļiks atļaujas kaut ko par pareizrakstību teikt? Njā.
Skabarga un baļķis nāk prātā, lasot šo pļūtīzeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:36, pirms 9 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: He he, bicevskij muuzha gols
pērn Masaļska mūža seivs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:42, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: neputrojies.
LHF prezidentu nevēl valde, bet gan tās biedri.
Nu lūk, šis būtu vienas no tām lietām, ko kāds varētu normāli izpētīt, aprakstīt, lai vienkāršajai tautai taptu skaidrs, kas par ko var lemt, vēlēt, kādi ir statūti utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:44, pirms 9 gadiem
kriss1 rakstīja: Kas ir kvorums ?
minimālais balsotāju skaits kas nepieciešams, lai uzskatītu ka balsojums ir noticis.
Mācies skolniek!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 19:46, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
vienīgais kas ir spēlējis hokeju, ir atkapies?
, 2016-05-26 20:03, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev liek domāt, ka Kirovs ir aizdevis naudu LHF? Uz dullo muldi, jeb ir kādi fakti?
Fakti - tā ir gadiem ilga tiesvedība...
Lai jau paliek labāk pa vecam - visi apmierināti (izņemot neapmierinātos)
Gan jau kādreiz mainīsies prezidents LHF... tad jau redzēs kā būs.... un cik būs....
, 2016-05-26 20:18, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Nu lūk, šis būtu vienas no tām lietām, ko kāds varētu normāli izpētīt, aprakstīt, lai vienkāršajai tautai taptu skaidrs, kas par ko var lemt, vēlēt, kādi ir statūti utt.
ko tur pētīt! Tas takš sen zināms, ka prezidentu ievēl organizācijas biedri. Pēc likuma nemaz savādāk nevar būt.

interesantāks ir jautājums par LHF biedriem - agrāk tas bija publicēts LHF mājas lapā, tagad (jau pāris gadus) tā tur vairs nav.
, 2016-05-26 20:21, pirms 9 gadiem
erred rakstīja: Fakti - tā ir gadiem ilga tiesvedība...
Lai jau paliek labāk pa vecam - visi apmierināti (izņemot neapmierinātos)
Gan jau kādreiz mainīsies prezidents LHF... tad jau redzēs kā būs.... un cik būs....
tiesvedība? Kam un ar ko? Ja jau sāki, tad, lūdzu, pabeidz ar faktiem.
, 2016-05-26 21:17, pirms 9 gadiem
Lipmans mudaks. Cik var tuset tos trenerus. Liekas ka valde sez ne locekli bet lipmana kalpi. Galvenais ka vins mus visus uzskata par mulkiem, it ka kads ticetu vina muldesanai. Galvenais merkis bij palikt A grupa kurs tika izpildits pa 100% cepuri nost speletajiem un treneriem
, 2016-05-26 21:20, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ko tur pētīt! Tas takš sen zināms, ka prezidentu ievēl organizācijas biedri. Pēc likuma nemaz savādāk nevar būt.

interesantāks ir jautājums par LHF biedriem - agrāk tas bija publicēts LHF mājas lapā, tagad (jau pāris gadus) tā tur vairs nav.
Nu re, tad jau tomēr ir gan ko pīpēt
, 2016-05-26 21:23, pirms 9 gadiem
anonimus rakstīja: Lipmans mudaks. Cik var tuset tos trenerus. Liekas ka valde sez ne locekli bet lipmana kalpi. Galvenais ka vins mus visus uzskata par mulkiem, it ka kads ticetu vina muldesanai. Galvenais merkis bij palikt A grupa kurs tika izpildits pa 100% cepuri nost speletajiem un treneriem
Es gan domāju, ka valdē sēž tikai locekļi, ļoti iespējams, ka kāds vai visi locekļi arī kalpo Kiram ja ilgstoši tiek pieļauts tāds bardaks, tad nekas cits kā locekļi tur būt nevar.
, 2016-05-26 21:27, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Es gan domāju, ka valdē sēž tikai locekļi, ļoti iespējams, ka kāds vai visi locekļi arī kalpo Kiram ja ilgstoši tiek pieļauts tāds bardaks, tad nekas cits kā locekļi tur būt nevar.
Locekli kalpi der
, 2016-05-26 21:36, pirms 9 gadiem
Atlaist valdi!!!
, 2016-05-26 21:54, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Atlaist valdi!!!
Kurš to darīs? Kirovs?
, 2016-05-26 22:13, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
To tik LHF kongress var lemt...februārī bija izsludināts ārkārtas kongress, kas tur nenotika vai notika aizkulisēs, nezinu, bet tika atcetls. Kamēr nav notikušas vēlēšanas tikmēr viņiem jādarbojas...jeb atlaisti nav. Kira nevar mainīt valdes locekļus vienpersoniski - atlaist/pieņemt. To dara tikai LHF kongress(ikgadējais reizi četros gados) vai ārkārtas, ja ir nepieciešamība un balso visi LHF biedri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-26 22:47, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: To tik LHF kongress var lemt...februārī bija izsludināts ārkārtas kongress, kas tur nenotika vai notika aizkulisēs, nezinu, bet tika atcetls. Kamēr nav notikušas vēlēšanas tikmēr viņiem jādarbojas...jeb atlaisti nav. Kira nevar mainīt valdes locekļus vienpersoniski - atlaist/pieņemt. To dara tikai LHF kongress(ikgadējais reizi četros gados) vai ārkārtas, ja ir nepieciešamība un balso visi LHF biedri!
nu, bet kas tad ir kongress? Tie paši biedri. Par to jau arī stāsts
, 2016-05-26 22:57, pirms 9 gadiem
Skudra/Vitolins/Ankipans- Viens no viniem buus galvenais treneris jau shoruden 99%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-05-27 00:02, pirms 9 gadiem
kam vajadzigs taads Beresnevs? mums vajag kaartigu treneri,lai beidzot ir zelts. cik tad var gaidit!
, 2016-06-07 16:56, pirms 9 gadiem
kā noziedznieks vispār vēl varbūt valdē? domāju Magoni???