Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nav kvoruma, Beresņeva tālāko likteni lems jūlijā

Jānis Celmiņš

Nav kvoruma, Beresņeva tālāko likteni lems jūlijā
Leonīds Beresņevs
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Šodien notikušajā Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdē tika uzklausīta Latvijas izlases galvenā trenera Leonīda Beresņeva atskaite par aizvadīto pasaules čempionātu Maskavā, kurā mūsu izlase ierindojās 13. vietā. Neesošā kvoruma dēļ valde nebija tiesīga lemt, vai Beresņevs vadīs izlasi arī septembrī gaidāmajā olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā.

“Valdes sēdē šodien nepiedalījās vairāki esošie LHF valdes locekļi - Guntis Ulmanis, Uģis Magonis, Valentīns Bļugers -, tāpēc nevarējām lemt, vai Beresņevam ļaut turpināt darbu ar izlasi. Šādi jautājumi ir jālemj valdei esot pilnā sastāvā. Uzklausījām trenera atskaiti par aizvadīto pasaules čempionātu un konstatējām, ka komandai izvirzītais mērķis nav izpildīts,” sarunā ar portālu Sportacentrs.com pēc valdes sēdes pavēstīja LHF prezidents Kirovs Lipmans.

“Beresņevs vairākkārt uzsvēra faktu, ka vairākas spēles tika zaudētas spēles izskaņā – pēdējās minūtēs. Tas viņa līdzšinējā karjerā nav gadījies bieži,” atklāja Lipmans. Tāpat treneris uzskata, ka vairākas spēles zaudētas spēlētāju individuāli pieļauto kļūdu dēļ. Vēl savā atskaitē treneris atzīmēja faktu, ka sagatavošanās procesā valstsvienībai traucējis mediju radītais negatīvais fons par un ap izlasi. Beresņeva tālākais liktenis tiks lemts jūlijā gaidāmajā valdes sēdē. “Skaidrs ir viens – amatus saglabās gan Kārlis Zirnis, gan Ģirts Ankipāns, bet par Beresņevu vēl lemsim,” īsi situāciju komentēja Lipmans.

Jau vēstīts, ka no 1. – 4. septembrim Latvijas izlasei paredzētas cīņas 2018. gada Phjončhanas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā Rīgā, kur mūsu izlasei pretī stāsies Vācijas, Austrijas un Japānas izlases. Ja jūlijā Beresņevs tiek atbrīvots no galvenā trenera amata, līdz augstākminētajam turnīram atliek vien divi mēneši. “Jums jāsaprot, ka Beresņeva līdzšinējie palīgi savus amatus saglabās. Ja atnāks jauns galvenais treneris – ar stingru roku, tad problēmu nebūs,” uzskata Lipmans, liekot noprast, ka Beresņevs par savu vietu galvenā trenera amatā nebūt nevar justies drošs.

Beresņevam šis ir jau trešais termiņš pie Latvijas izlases stūres. Savulaik tieši viņa vadībā Latvijas valstsvienība Nīderlandes pilsētā Eindhovenā izcīnīja ceļazīmi uz eliti. Debijas čempionātā Latvijas izlase izcīnīja augsto septīto vietu, pēc gada ierindojās devītajā pozīcijā, bet pēc 1999. gada un 11. vietas izlases un Beresņeva ceļi šķīrās.

2004. gadā Beresņevs atgriezās Latvijas valstsvienības galvenā trenera amatā, tajā nomainot zviedru Kurtu Lindstremu. 2005. gada pasaules čempionātā Latvija ieguva devīto vietu, bet 2006. gada olimpiskajās spēlēs Turīnā, kurām kvalificējās pēc brīnumainas uzvaras pār Baltkrieviju (5:4), palika pēdējā vietā savā apakšgrupā. Toreiz Latvija zaudēja arī Kazahstānai (2:5) un vienīgais punkts tika izcīnīts pret amerikāņiem (3:3).

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-26 19:36, pirms 8 gadiem
HMB-PC2016 rakstīja: He he, bicevskij muuzha gols
pērn Masaļska mūža seivs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-26 19:42, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: neputrojies.
LHF prezidentu nevēl valde, bet gan tās biedri.
Nu lūk, šis būtu vienas no tām lietām, ko kāds varētu normāli izpētīt, aprakstīt, lai vienkāršajai tautai taptu skaidrs, kas par ko var lemt, vēlēt, kādi ir statūti utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-26 19:44, pirms 8 gadiem
kriss1 rakstīja: Kas ir kvorums ?
minimālais balsotāju skaits kas nepieciešams, lai uzskatītu ka balsojums ir noticis.
Mācies skolniek!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 19:46, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
vienīgais kas ir spēlējis hokeju, ir atkapies?

     [+] [-]

, 2016-05-26 20:03, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev liek domāt, ka Kirovs ir aizdevis naudu LHF? Uz dullo muldi, jeb ir kādi fakti?
Fakti - tā ir gadiem ilga tiesvedība...
Lai jau paliek labāk pa vecam - visi apmierināti (izņemot neapmierinātos)
Gan jau kādreiz mainīsies prezidents LHF... tad jau redzēs kā būs.... un cik būs....

     [+] [-]

, 2016-05-26 20:18, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Nu lūk, šis būtu vienas no tām lietām, ko kāds varētu normāli izpētīt, aprakstīt, lai vienkāršajai tautai taptu skaidrs, kas par ko var lemt, vēlēt, kādi ir statūti utt.
ko tur pētīt! Tas takš sen zināms, ka prezidentu ievēl organizācijas biedri. Pēc likuma nemaz savādāk nevar būt.

interesantāks ir jautājums par LHF biedriem - agrāk tas bija publicēts LHF mājas lapā, tagad (jau pāris gadus) tā tur vairs nav.

     [+] [-]

, 2016-05-26 20:21, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: Fakti - tā ir gadiem ilga tiesvedība...
Lai jau paliek labāk pa vecam - visi apmierināti (izņemot neapmierinātos)
Gan jau kādreiz mainīsies prezidents LHF... tad jau redzēs kā būs.... un cik būs....
tiesvedība? Kam un ar ko? Ja jau sāki, tad, lūdzu, pabeidz ar faktiem.

     [+] [-]

, 2016-05-26 21:17, pirms 8 gadiem
Lipmans mudaks. Cik var tuset tos trenerus. Liekas ka valde sez ne locekli bet lipmana kalpi. Galvenais ka vins mus visus uzskata par mulkiem, it ka kads ticetu vina muldesanai. Galvenais merkis bij palikt A grupa kurs tika izpildits pa 100% cepuri nost speletajiem un treneriem

     [+] [-]

, 2016-05-26 21:20, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: ko tur pētīt! Tas takš sen zināms, ka prezidentu ievēl organizācijas biedri. Pēc likuma nemaz savādāk nevar būt.

interesantāks ir jautājums par LHF biedriem - agrāk tas bija publicēts LHF mājas lapā, tagad (jau pāris gadus) tā tur vairs nav.
Nu re, tad jau tomēr ir gan ko pīpēt

     [+] [-]

, 2016-05-26 21:23, pirms 8 gadiem
anonimus rakstīja: Lipmans mudaks. Cik var tuset tos trenerus. Liekas ka valde sez ne locekli bet lipmana kalpi. Galvenais ka vins mus visus uzskata par mulkiem, it ka kads ticetu vina muldesanai. Galvenais merkis bij palikt A grupa kurs tika izpildits pa 100% cepuri nost speletajiem un treneriem
Es gan domāju, ka valdē sēž tikai locekļi, ļoti iespējams, ka kāds vai visi locekļi arī kalpo Kiram ja ilgstoši tiek pieļauts tāds bardaks, tad nekas cits kā locekļi tur būt nevar.

     [+] [-]

, 2016-05-26 21:27, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Es gan domāju, ka valdē sēž tikai locekļi, ļoti iespējams, ka kāds vai visi locekļi arī kalpo Kiram ja ilgstoši tiek pieļauts tāds bardaks, tad nekas cits kā locekļi tur būt nevar.
Locekli kalpi der

     [+] [-]

, 2016-05-26 21:36, pirms 8 gadiem
Atlaist valdi!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-26 21:54, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Atlaist valdi!!!
Kurš to darīs? Kirovs?

     [+] [-]

, 2016-05-26 22:13, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: manuprāt, Tu kļūdies.
Balderis jau pats atkāpās... vismaz vairākās intervijās viņš to ir uzsvēris.

Magone aiz restēm - vai tad viņš vēl nav atcelts no LHF valdes locekļa amata?
To tik LHF kongress var lemt...februārī bija izsludināts ārkārtas kongress, kas tur nenotika vai notika aizkulisēs, nezinu, bet tika atcetls. Kamēr nav notikušas vēlēšanas tikmēr viņiem jādarbojas...jeb atlaisti nav. Kira nevar mainīt valdes locekļus vienpersoniski - atlaist/pieņemt. To dara tikai LHF kongress(ikgadējais reizi četros gados) vai ārkārtas, ja ir nepieciešamība un balso visi LHF biedri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-26 22:47, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: To tik LHF kongress var lemt...februārī bija izsludināts ārkārtas kongress, kas tur nenotika vai notika aizkulisēs, nezinu, bet tika atcetls. Kamēr nav notikušas vēlēšanas tikmēr viņiem jādarbojas...jeb atlaisti nav. Kira nevar mainīt valdes locekļus vienpersoniski - atlaist/pieņemt. To dara tikai LHF kongress(ikgadējais reizi četros gados) vai ārkārtas, ja ir nepieciešamība un balso visi LHF biedri!
nu, bet kas tad ir kongress? Tie paši biedri. Par to jau arī stāsts

     [+] [-]

, 2016-05-26 22:57, pirms 8 gadiem
Skudra/Vitolins/Ankipans- Viens no viniem buus galvenais treneris jau shoruden 99%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-27 00:02, pirms 8 gadiem
kam vajadzigs taads Beresnevs? mums vajag kaartigu treneri,lai beidzot ir zelts. cik tad var gaidit!

     [+] [-]

, 2016-06-07 16:56, pirms 8 gadiem
kā noziedznieks vispār vēl varbūt valdē? domāju Magoni???