Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans: "Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja par mēnesi darba!"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Lipmans: "Šausmas, cik daudz Ozoliņš prasīja par mēnesi darba!"
Sandis Ozoliņš un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans intervijā telegraf.lv atzīst, ka Vladimira Krikunova kandidatūra Latvijas izlases trenera amatam netiek izskatīta, bet pieļauj Oļega Znaroka atgriešanos pie valstsvienības stūres. Tāpat Lipmans atklāj, ka bijis šokā par Sanda Ozoliņa algas apmēra prasībām.

„Krikunovs? Kurš viņam piedāvājis trenera amatu? Tas ir absurds. Pats šobrīd atrodos Londonā, galvenā trenera amata jautājums nav prioritāte. Tuvāk rudenim izlemsim,” teica Lipmans, komentējot baumas par to, ka Latvijas izlasi varētu trenēt Vladimirs Krikunovs.

Lipmans pieļauj Oļega Znaroka atgriešanos izlases trenera amatā: „Ņemot vērā to, ka visa izlase neizpildīja uzdevumu, komandas vadībai jāaiziet. Tas nav nekas neordinārs. Par treneriem lemsim vēlāk. Vai pastāv variants, ka Oļegs Znaroks varētu atgriezties? Paskatīsimies...”

LHF prezidents arī atklāja, ka runājis ar kolēģi no Krievijas Hokeja federācijas, un Vladislavs Tretjaks atklājis, ka šogad nav bijusi runa par to, ka Znaroks varētu kļūt par Krievijas izlases treneri. Tāda doma apsvērta pērn, kad Znaroks ar „MVD” tika līdz Gagarina kausa finālam. „To, vai Znaroks prasīs atkal kļūt par izlases treneri, nevaru prognozēt. Zinu vienu – pie manis viņš saņēma pieklājīgu algu,” saka Lipmans.

Lipmans komentēja arī Sanda Ozoliņa atlaišanu no izlases ģenerālmenedžera amata: „Ar Ozoliņu situācija [naudas lietās] bija citādāka. Ja vien jūs zinātu, cik viņš man prasīja par vienu mēnesi. Tās ir šausmas...”

Izmantotie resursi:
Телеграф.lv : Новости Латвии : Политика :...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:06, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: A.Puče ir labi pastrādājis,lai no Ozo uztaisītu pārcilvēku mūsu jaunatnes acīs.
Tas nekas,ka mums ikdienā blakus ir tūkstošiem cilvēku,kam likteņi ir bijuši tādi paši kā Ozo vai pat vel krutāki, bet tikai viņiem nav savs imidžmeikers.
Nav jau tik traki, es domāju, ka Ozo slikti savu darbu padarīja, jo izlasē tā arī nespēlēja sprukstiņš un Skrastiņš, Bet nu šitā muļķīgā Lipmana runāšana arī krīt uz nerviem. Kā var tagad teikt, ka Ozo prasa par daudz?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:08, pirms 14 gadiem
Tad moš var minēt konkrētus skaitļus nevis tukši blamēties, ka OZO prasījis utopiskas naudas summas!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:09, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Lai to mazinātu Tev pirmajam jāpamet šī vietne!
Kā domā, zem tā līguma līdz 2014. ir tika Ozo vai arī Lipmana paraksts?
Es velreiz saku,ka viena lieta ir līgumā atrunātā alga, bet pavisam kas cits pārējās izmaksas un bonusi.
Kamēr mēs nezinām par ko Lipmans runā, tikmēr nav nekāda pamata kaut ko secināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:09, pirms 14 gadiem
kā man tas muļļa ir apnicis... vienkarshi nenormāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:13, pirms 14 gadiem
Manupraat shogad izlase izmaksaaja divas reizes vairaak, kaa citus gadus, taapeec ari taads uzmetiens. Cita lieta, ka komunikaacija shajaa jautaajumaa starp izlases vadiibu un LHF vadiibu bija loti zema liimenii.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:15, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu tad dzīvo visu mūžu ar savu respektu. man tas liekas vienkārši smieklīgi. Pieraksti tad arī visu! kāpēc lai es respektētu dzērāju, kurš aiziet no sievas, lai skrietu pakaļ Latvijā daudzu pazīstamu cilvēku vidū uz riņķi laistai blondīnei? Nu jā ir izcīnijis, visu cieņu, tā ir vēsture, nejau uz veciem lauriem visu mūžu sēdēsi, bet redz, ka sēdēs gan. Es nesaku, ka viņš nav vecis un rēcīgs džeks, jokus labu met āra'piekrītu, bet tā mūžīgā - OZO visu , viss tikai dēļ OZO lieliskuma, un nē OZO to nekad, vienkārši besī, mani tracina, i vsjo, mans viedoklis.
Ha ha Čalīt, tu tagad runā par divām atšķirīgām lietam. Es skaidri un gaiši izteicos, ka Ozo respektē kā SPĒLĒTĀJU, jo nav Latviešiem otra tāda. Bet privātā dzīve attiecas tikai uz viņu pašu. Man vienalga būtu, kaut arī viņš sievas mainītu ik pēc mēneša. Bet ka spēlētājs viņš ir neaizvietojams. Punkts.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-26 16:16, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es velreiz saku,ka viena lieta ir līgumā atrunātā alga, bet pavisam kas cits pārējās izmaksas un bonusi.
Kamēr mēs nezinām par ko Lipmans runā, tikmēr nav nekāda pamata kaut ko secināt.
Ja nav līgumā atrunāts, tad nekādas papildus izmaksas un bonusi nav jāmaksā. Kā Tu to nesaproti? Bet tā kā līgums ir uz pieciem gadiem, bet Kira to lauž jau pēc mēneša ( ko viņš vēl nav izdarijis), tad tikai loģiski, ka Kira maksās Ozo par mēneša darbu visu piecu gadu līguma summu. Un tāpēc arī tagad Kira dusmojas. Un tur jau summa varētu būt solīda. Bet kurš tad ir vainīgs, ka Kira piedāvāja tādu līgumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:18, pirms 14 gadiem
alsp rakstīja: LHF ir šausmas!
Piekrītu - Kirovs var šķendēties par 90kls LHF budžetu gadā, bet neko jau viņš nav darījis, lai tas būtu lielāks. Pie tam sevis slavināšana žīdam sanāk vienkārši izcili.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 16:18, pirms 14 gadiem
aivix26 rakstīja: Ha ha Čalīt, tu tagad runā par divām atšķirīgām lietam. Es skaidri un gaiši izteicos, ka Ozo respektē kā SPĒLĒTĀJU, jo nav Latviešiem otra tāda. Bet privātā dzīve attiecas tikai uz viņu pašu. Man vienalga būtu, kaut arī viņš sievas mainītu ik pēc mēneša. Bet ka spēlētājs viņš ir neaizvietojams. Punkts.
Ne tikai speletaajs, personiba, pazishanas, vinsh ir spelejis kopa ar gandriz visiem labakajiem hokejistiem pedejo 20 gadu laikaa. Spelejis pie izciliem treneriem, hokeja pasaule nav tik liela kaa futbola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:21, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Tātad arī Ozoliņš jo viņš tur arī ir
viņš jau tur nav, viņu tak atlaida. domā pajoli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:25, pirms 14 gadiem
Židiem viss ir parak dargs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:25, pirms 14 gadiem
Beidziet aizstavēt to Ozoliņu. Kāds no viņa menedzeris?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:29, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Neko nesaku Ozo kā spelētājām un profesionālim, jo par savu algu viņš arī strādā kā profesionālis, bet... protams, ka šādam cilvēkam ari ir savs ceņņiks un kādam var tas patikt vai nepatikt, bet loģiski, ka Lipmans, kas gulda LHF savu naudu, diez vai skatās pozitīvi uz tādu ceņņiku.... Tas pats kas būtu ar tevi- tev ar naudu ir kā ir un, teiksim, divi kandidāti- viens ir Juris, kas tev kaut ko uztaisīs +/- ok, lai tas labi kalpotu par 300ls un otrs ir Pēteris, kas tev uztaisīs to pašu, bet ar apzeltītu maliņu un ļoti šiki par 1200ls... Tu arī padomātu, es domāju....
Nu jā, bet Kira tak izvēlējās Ozo un noslēdza līgumu pieciem gadiem. Kad tika slēgts līgums, tad Kiru cena apmierināja, bet tagad raud.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:29, pirms 14 gadiem
Publicēt līgumu un tad var tikai runāt! Ja Lipmanis pats piedāvāja tādu līgumu, tad kādā sakarā tagad prasa par daudz??? Nevar pēkšņi izdomāt tak papildus piemaksas.. visu ko Lipmanis ir parakstījis ir pats vainīgs un ir arī vainīgs ja nav atrunājis kādus līguma punktus! Publicēt līgumu un tad var izvērtēt kas un kā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 16:30, pirms 14 gadiem
un tagad, OZO - tavs gājiens! Stāsti - cik % no tavas algas Kira prasīja atpakaļ otkatā ??

  +4 [+] [-]

, 2011-05-26 16:31, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Bet šeit jau nav nekāda sakara ar spēlēšanu , ne tā ? bet tu saki, ka tāpēc, ka viņu respektē viņu aizstāv. bet šeit jau nav ne smakas no kkādas spēlēšanas un spēlētāja, bet gan ģenerālmenedžera mantkārības.
Par kādu mantkārību tad tu runā? Vai arī tu gribēji, lai Ozo vsp atsakās no samaksas par darbu? Un vai tad tu esi dzirdējis kaut vienu sūdzību par ĢM darbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 16:32, pirms 14 gadiem
Vnk ozo bija prasibas, pie kuram nebija LHF pieradusi, ozo atnaca, prasija, LHF sakoda zobus, deva, bet ka bija izdeviba, taa patrieca, nu zemiski!