Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

"Dynamo" viceprezidents: "Znaroks ir cienīgs būt par Krievijas izlases galveno treneri"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

"Dynamo" viceprezidents: "Znaroks ir cienīgs būt par Krievijas izlases galveno treneri"
Oļegs Znaroks ar Gagarina kausu
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Trīskārtējais olimpiskais čempions un Maskavas "Dynamo" viceprezidents Vitālijs Davidovs nedomā, ka tuvākajos gados pašreizējais Krievijas izlases galvenais treneris pametīs savu amatu. Davidovs uzskata, ka nākamajam jābūt Znarokam.

Krievijas izlases paplašinātajā kandidātu sarakstā uz Soču olimpiādi no KHL čempionvienības iekļauts tikai viens spēlētājs - Deniss Kokarevs. Tas ir vēl viens pierādījums tam, ka Maskavas "Dynamo" spēja izcīnīt Gagarina kausu bez lielām zvaigznēm sastāvā. Pēc pasaules čempionāta Krievijas izlases galvenais treneris Zinetula Biļaļetdinovs tika daudz kritizēts, parādījās runas, ka viņa vietā varētu stāties "Dynamo" galvenais treneris Oļegs Znaroks. Tomēr pēc tam Biļaļetdinovs saglabāja savu amatu arī uz Soču olimpiskajām spēlēm.

Atbildot uz jautājumu, vai Oļegs Znaroks būs Krievijas izlases nākamais galvenais treneris, Davidovs tagad smaida un saka sekojošo: "Nedomāju, ka Biļaļetdinovs tuvākajos gados pametīs nacionālo komandu. Ja runājam par nākotni, tad ir acīmredzami, ka nākamajam jābūt Znarokam. Oļegs ir tā cienīgs. Divus gadus pēc kārtas viņš aizveda "Dynamo" līdz triumfam Gagarina kausā, turklāt bez zvaigznēm spēlētāju sastāvā. Tāds panākums, pirmkārt, ir mūsu trenera nopelns."

Kā zināms, Oļegs Znaroks savulaik spēlējis arī Rīgas "Dinamo", ar kuru 1988. gadā izcīnīja PSRS čempionāta sudraba medaļas. Viņš spēlējis arī Latvijas izlasē, tieši Znaroka gūtie vārti pret Šveici 1996. gadā ļāva mūsu izlasei iekļūt augstākajā divīzijā. Pēc hokejista karjeras beigām viņš sāka trenera karjeru, bijis arī Latvijas izlases galvenais treneris, bet pēdējās divās sezonās Znaroks aizveda Maskavas "Dynamo" līdz KHL čempionu titulam.

Izmantotie resursi:
rsport.ru

  +1 [+] [-]

, 2013-09-24 13:42, pirms 11 gadiem
Aiz Znaroka nākamais - Skudra un pēc tam , mošk, Vītoliņš.

 +19 [+] [-]

, 2013-09-24 13:52, pirms 11 gadiem
Man smieklīgi liekas, ka laikā, kad Znaroks spēlēja LV izlasē, krievi viņu uzskatīja par Latvijas hokejistu. Kad Znarokieši no LSPA ieveda mūsu u20 izlasi elites divīzijā, tad arī Znaroks bija Latvijas treneris. Latvijas treneris viņš bija arī pievienojoties MVD.
Tagad krievi runājot par Znaroku min frāzi ''naš treņjer''.
Tas, ka Znaroks gan par profesionālu hokejistu, gan vēl jo vairāk par treneri kļuva Rīgā, tas nevienu tur neuztrauc. Tad, kad Značoks ir zirgā, tad viņš atkal ir ''naš treņjer'', kad viņš vēl sevi nebija pierādījis, tad viņš bija ''latiš''.

  +7 [+] [-]

, 2013-09-24 13:58, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Man smieklīgi liekas, ka laikā, kad Znaroks spēlēja LV izlasē, krievi viņu uzskatīja par Latvijas hokejistu. Kad Znarokieši no LSPA ieveda mūsu u20 izlasi elites divīzijā, tad arī Znaroks bija Latvijas treneris. Latvijas treneris viņš bija arī pievienojoties MVD.
Tagad krievi runājot par Znaroku min frāzi ''naš treņjer''.
Tas, ka Znaroks gan par profesionālu hokejistu, gan vēl jo vairāk par treneri kļuva Rīgā, tas nevienu tur neuztrauc. Tad, kad Značoks ir zirgā, tad viņš atkal ir ''naš treņjer'', kad viņš vēl sevi nebija pierādījis, tad viņš bija ''latiš''.
tā viņš notiek pat par spīti vācu pilsonībai....

  +8 [+] [-]

, 2013-09-24 14:00, pirms 11 gadiem
archy0 rakstīja: Aiz Znaroka nākamais - Skudra un pēc tam , mošk, Vītoliņš.
un tad Kira kļūs par viņu federācijas šefu ...

  +5 [+] [-]

, 2013-09-24 14:13, pirms 11 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: tā viņš notiek pat par spīti vācu pilsonībai....
Krievi un vācieši vienmēr bijuši labi draugi, ja neskaita pārpratumu saistībā ar Eiropas sadalīšanu pagājušā gadsinta vidū

  +5 [+] [-]

, 2013-09-24 14:58, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Krievi un vācieši vienmēr bijuši labi draugi, ja neskaita pārpratumu saistībā ar Eiropas sadalīšanu pagājušā gadsinta vidū
nu jaa, aiz neuzmanibas pardesmit milionus nogalinaja, kam negadas lazhu nolaist, drusku pakashkejaas un atkal draugi

bet par teemu- nenoliedami Znaroks ir labs, loti labs, panakumi runaa pashi par sevi, bet ja vinam "uzkrautu" RUS izlasi visadi varetu but, jo-

1kart Znaroks vienmer savas komandas un izlases ir buuveejis pats, selekcijaa piedalijies pats un lomas sadalijis pats....Rus izlasee vinam buutu jarekinaas ka 80% sastavs jau skaidrs...visas zvaigznes janem gribot,negribot, citaadi apeediis tauta...lai ari Znaroks ir cienijams un respekteets vecis,bet darbs ar izlasi kas sastav no vienam superzvaigznem nav tas pats kas darbs ar 30 Pestunoviem un Banbenko, kuri spele pie Tevis 5 gadus un kuriem vairs nekas nav jastasta, visi skrien tur kur tu gribi...izlasee tev nav tik daudz laika..

2kart Znaroka tagadejie panakumi lielaa meeraa balstas uz sakotnejo milzigo uzticesanas kreditu, jo panakumi nepavisam nenaca uzreiz...tagad jaa, tagad komandas modelis un sejas tas pasas jau entos gadus, nu var visus sist bez zvaigznem sastaavaa, ir riktiiga komanda, bet vai RUS federacijas un lielie shishkas gaidis paris gadus, vai kaut nedelu, ja Znaroks izgaztos kada turniiraa?? saubos...

3kart - spiediens! tas vairs nav MVD vai Maskavas Dynamo bez zvaigznem, bet viena no top 3 pasaules hokeja izlasem, un tie vairs nav tikai Krievijas merogi un, galvenais ,pretinieku hokeja stils!

visaadi vareetu buut, ganjau ka nebutu traki, mentalitate un viss parejais visiem labi zinamais tomer logiski noraada ka vins tur buutu "savejais", domaju ka suudiigs treneris vins nebutu, buutu interesanti....

mans subjektivais viedoklis .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-24 15:13, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu jaa, aiz neuzmanibas pardesmit milionus nogalinaja, kam negadas lazhu nolaist, drusku pakashkejaas un atkal draugi

bet par teemu- nenoliedami Znaroks ir labs, loti labs, panakumi runaa pashi par sevi, bet ja vinam "uzkrautu" RUS izlasi visadi varetu but, jo-

1kart Znaroks vienmer savas komandas un izlases ir buuveejis pats, selekcijaa piedalijies pats un lomas sadalijis pats....Rus izlasee vinam buutu jarekinaas ka 80% sastavs jau skaidrs...visas zvaigznes janem gribot,negribot, citaadi apeediis tauta...lai ari Znaroks ir cienijams un respekteets vecis,bet darbs ar izlasi kas sastav no vienam superzvaigznem nav tas pats kas darbs ar 30 Pestunoviem un Banbenko, kuri spele pie Tevis 5 gadus un kuriem vairs nekas nav jastasta, visi skrien tur kur tu gribi...izlasee tev nav tik daudz laika..

2kart Znaroka tagadejie panakumi lielaa meeraa balstas uz sakotnejo milzigo uzticesanas kreditu, jo panakumi nepavisam nenaca uzreiz...tagad jaa, tagad komandas modelis un sejas tas pasas jau entos gadus, nu var visus sist bez zvaigznem sastaavaa, ir riktiiga komanda, bet vai RUS federacijas un lielie shishkas gaidis paris gadus, vai kaut nedelu, ja Znaroks izgaztos kada turniiraa?? saubos...


3kart - spiediens! tas vairs nav MVD vai Maskavas Dynamo bez zvaigznem, bet viena no top 3 pasaules hokeja izlasem, un tie vairs nav tikai Krievijas merogi un, galvenais ,pretinieku hokeja stils!

visaadi vareetu buut, ganjau ka nebutu traki, mentalitate un viss parejais visiem labi zinamais tomer logiski noraada ka vins tur buutu "savejais", domaju ka suudiigs treneris vins nebutu, buutu interesanti....

mans subjektivais viedoklis .
Es tev no vienas puses piekrītu, bet Znaroka lielākais trumpis ir tieši disciplīna. Bez tās neko nedotu saspēlēšanās, bez tās, uzskatu, viņš joprojām nebūtu Gagarinu dabūjis. Štrunts par taktiku un saspēlēšanos, bet viņš savu panāk tieši ar spēles disciplīnu un tas, kā reiz, ir tas, kas krievu superstāriem vienmēr ir pietrūcis starptautiskajās arēnās. Vienmēr viņi spēlē tīri balstoties tikai uz talantu un vienmēr spēlējās ar pretiniekiem kā kaķis ar peli, bet tā attieksme viņus ļoti bieži arī iegāž.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-24 15:17, pirms 11 gadiem
Džemils rakstīja: Oļegs Znaroks ir sūdīgs treneris un tie, kas viņu slavē, neko nesaprot no hokeja.

vienīgais ko Značoks prot ir košļāt gumiju

minūtes pārtraukumos stratēģiju izklāsta Harijs Vītoliņš, bet komandu uzmundrina masieris, kamēr "dižais" coachs Značoks sēž uz soliņa paaugstinājuma un košļā gumiju un skatās spēles kubā.

vienīgais, ko Znaroks pasaka spēlētājiem ir "Nu davaj rebjata, nado rabotaķ"
laikam janem tas masieris par Rus izlases galveno teneri, paskaties, jau divus Gagarinus izcinijis pec kartas Znaroks ir tikai zuvacku zlabaajosh marketinga triks, seja, istie nopelni ir eenaa esoshajam masierim, tieshi masieris ir Maskavas Dynamo smadzenes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-24 15:21, pirms 11 gadiem
Nedarbs rakstīja: Es tev no vienas puses piekrītu, bet Znaroka lielākais trumpis ir tieši disciplīna. Bez tās neko nedotu saspēlēšanās, bez tās, uzskatu, viņš joprojām nebūtu Gagarinu dabūjis. Štrunts par taktiku un saspēlēšanos, bet viņš savu panāk tieši ar spēles disciplīnu un tas, kā reiz, ir tas, kas krievu superstāriem vienmēr ir pietrūcis starptautiskajās arēnās. Vienmēr viņi spēlē tīri balstoties tikai uz talantu un vienmēr spēlējās ar pretiniekiem kā kaķis ar peli, bet tā attieksme viņus ļoti bieži arī iegāž.
Bet, kas tev liek domāt, ka nonākot pie Znaroka, visādi Radulovi un Kovalčuki tā uzreiz sāks pakļauties Znaroka spiedienam?
Tie ir lieli vīri, kas visu mūžu bijuši brīvmākslinieki, viņi nav raduši klausīt trenerim uz vārda.
Ne velti Znaroka komandās nekad nav bijušas lielas zvaigznes (neskaitot Ovi), ar tādiem trenerim ir krietni grūtāk strādāt. Arī tas pats Ovečkins ne jau uzreiz pakļāvās.
Trenerim ir vajadzīgs pietiekoši ilgs laiks lai iedzītu šādos spēlētājos respektu. Tas nav neiespējami, ik īpaši Znarokam, tomēr tur ar dažām pārbaudes spēlēm vien var nepietikt.
Ar šādiem māksliniekiem ir grūti strādāt, jo viņus nevar lauzt, viņus ir jānostāda uz pareizā ceļa un jāļauj skriet. Značoks tomēr ir radis veidot komandas no alvas zaldātiņiem nevis faberžē olām.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-24 15:35, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Bet, kas tev liek domāt, ka nonākot pie Znaroka, visādi Radulovi un Kovalčuki tā uzreiz sāks pakļauties Znaroka spiedienam?
Tie ir lieli vīri, kas visu mūžu bijuši brīvmākslinieki, viņi nav raduši klausīt trenerim uz vārda.
Ne velti Znaroka komandās nekad nav bijušas lielas zvaigznes (neskaitot Ovi), ar tādiem trenerim ir krietni grūtāk strādāt. Arī tas pats Ovečkins ne jau uzreiz pakļāvās.
Trenerim ir vajadzīgs pietiekoši ilgs laiks lai iedzītu šādos spēlētājos respektu. Tas nav neiespējami, ik īpaši Znarokam, tomēr tur ar dažām pārbaudes spēlēm vien var nepietikt.
Ar šādiem māksliniekiem ir grūti strādāt, jo viņus nevar lauzt, viņus ir jānostāda uz pareizā ceļa un jāļauj skriet. Značoks tomēr ir radis veidot komandas no alvas zaldātiņiem nevis faberžē olām.
this is what I am talking about

  +1 [+] [-]

, 2013-09-24 16:06, pirms 11 gadiem
Neziniet Jūs Znaroku, kungi!
Ja pieņems šādu amatu, tad Znaroks pats arī veidos izlasi un viņam vienalga, kura zvaigzne paliek aiz borta. Tāpat viņu diezgan maz uztrauks "obligāto tūristu" saraksts. Pie viņa spēlēs labākie uz doto momentu un punkts.
Uzticības kredīts viņam jau ir milzīgs un nekas nenotiks pēc 1 izgāsta turnīra. Pie tam pirmie turnīri pēc olimpiādes - neskaitās. Ja skatamies uz priekšu - krieviem turnīrs No1 ir Soči 2014, turnīrs Nr 2 - PČ 2016gads. Tā ka vismaz pāris gadi būs laiks nākošajam trenerim.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-24 16:24, pirms 11 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: tā viņš notiek pat par spīti vācu pilsonībai....
Vai Znarokam šobrīd nav RUS-GER dubultpilsonība? LV pilsonis vai valstspiederīgais (national) jau viņš vairs nav. Tātad arī "latiš" nekad nav bijis

     [+] [-]

, 2013-09-24 16:27, pirms 11 gadiem
Biļaļetdinovu patrieks no ru izlases pec tam kad 1/4 finala uzrausies uz CAN vai USA un tad visi runās ka vajadzēja likt znaroku par trenneri, bet bus jau pa velu...
Ar tādu treneri ka Znaroks krievi iespejams ari cinitos par zeltu Socos!

     [+] [-]

, 2013-09-24 17:06, pirms 11 gadiem
........un par Latvijas prezidentu.

     [+] [-]

, 2013-09-24 17:53, pirms 11 gadiem
(O_O) rakstīja: Neziniet Jūs Znaroku, kungi!
Ja pieņems šādu amatu, tad Znaroks pats arī veidos izlasi un viņam vienalga, kura zvaigzne paliek aiz borta. Tāpat viņu diezgan maz uztrauks "obligāto tūristu" saraksts. Pie viņa spēlēs labākie uz doto momentu un punkts.
Uzticības kredīts viņam jau ir milzīgs un nekas nenotiks pēc 1 izgāsta turnīra. Pie tam pirmie turnīri pēc olimpiādes - neskaitās. Ja skatamies uz priekšu - krieviem turnīrs No1 ir Soči 2014, turnīrs Nr 2 - PČ 2016gads. Tā ka vismaz pāris gadi būs laiks nākošajam trenerim.
runaa tu takaa Znacoks tavs svageris, vai bracka buutu

varbut esmu ko palaidis garam, bet es Olegu pie zvaigznotas izlases stures starptautiskos turniros nesmu redzejis vel, tapec ari saku ka daudz kas butu savadak...

gribetu redzet ka vins tas zvaigznes nepanemtu pats veidotu vins tikai mainas, jo izlase tacu mums +- skaidra vai ne? vai tu domaa ka vins izmetiis leciigo, uzpuutiigo, individualistu pus izlasi un panems vietaa savus "ciiniitaajus" Mosalovus un Gorovikovus utml?

labaakie ir ari tas pasas zvaigznes, un stasts ir par to ka vins tiktu gala ar viniem...

pirmie turniiri pec OG neskaitas? tu tak joko vai ne? Krievijai jebkursh turniirs SKAITAAS!!! paskaties kadi speletaji brauc uz PC, kada aziotaza utt...

  -1 [+] [-]

, 2013-09-24 21:18, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu jaa, aiz neuzmanibas pardesmit milionus nogalinaja, kam negadas lazhu nolaist, drusku pakashkejaas un atkal draugi

bet par teemu- nenoliedami Znaroks ir labs, loti labs, panakumi runaa pashi par sevi, bet ja vinam "uzkrautu" RUS izlasi visadi varetu but, jo-

1kart Znaroks vienmer savas komandas un izlases ir buuveejis pats, selekcijaa piedalijies pats un lomas sadalijis pats....Rus izlasee vinam buutu jarekinaas ka 80% sastavs jau skaidrs...visas zvaigznes janem gribot,negribot, citaadi apeediis tauta...lai ari Znaroks ir cienijams un respekteets vecis,bet darbs ar izlasi kas sastav no vienam superzvaigznem nav tas pats kas darbs ar 30 Pestunoviem un Banbenko, kuri spele pie Tevis 5 gadus un kuriem vairs nekas nav jastasta, visi skrien tur kur tu gribi...izlasee tev nav tik daudz laika..

2kart Znaroka tagadejie panakumi lielaa meeraa balstas uz sakotnejo milzigo uzticesanas kreditu, jo panakumi nepavisam nenaca uzreiz...tagad jaa, tagad komandas modelis un sejas tas pasas jau entos gadus, nu var visus sist bez zvaigznem sastaavaa, ir riktiiga komanda, bet vai RUS federacijas un lielie shishkas gaidis paris gadus, vai kaut nedelu, ja Znaroks izgaztos kada turniiraa?? saubos...


3kart - spiediens! tas vairs nav MVD vai Maskavas Dynamo bez zvaigznem, bet viena no top 3 pasaules hokeja izlasem, un tie vairs nav tikai Krievijas merogi un, galvenais ,pretinieku hokeja stils!

visaadi vareetu buut, ganjau ka nebutu traki, mentalitate un viss parejais visiem labi zinamais tomer logiski noraada ka vins tur buutu "savejais", domaju ka suudiigs treneris vins nebutu, buutu interesanti....

mans subjektivais viedoklis .
Ja Tu būtu treneris, tad ar šādu domāšanas veidu būtu slikts vai viduvējs treneris. Labam trenerim izlasē NAV 80% sastāvs "skaidrs" jau iepriekš. Labs treneris ņems cīnītājus, ņems tos, kas veidos komandas ķīmiju un neskatīsies, kādas zvaigznes paliek aiz borta. Viss.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-24 22:47, pirms 11 gadiem
Emka9595 rakstīja: Viņš ir mūsējais un būs tāds
Vari domat ko gribi,bet puse Jurmalas pieder krieviem vai tapec vini butu jauzskata par musejiem? Tu paprasi Znarokam ar kadu valsti vins sevi pozicione!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-24 23:46, pirms 11 gadiem
Kā pats Oļegs ir teicis "Nekas, ka esmu dzimis Krievijā un man ir Vācijas pase - Я Латыш!". Domāju, ka tas izsaka visu!

     [+] [-]

, 2013-09-25 07:42, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Man smieklīgi liekas, ka laikā, kad Znaroks spēlēja LV izlasē, krievi viņu uzskatīja par Latvijas hokejistu. Kad Znarokieši no LSPA ieveda mūsu u20 izlasi elites divīzijā, tad arī Znaroks bija Latvijas treneris. Latvijas treneris viņš bija arī pievienojoties MVD.
Tagad krievi runājot par Znaroku min frāzi ''naš treņjer''.
Tas, ka Znaroks gan par profesionālu hokejistu, gan vēl jo vairāk par treneri kļuva Rīgā, tas nevienu tur neuztrauc. Tad, kad Značoks ir zirgā, tad viņš atkal ir ''naš treņjer'', kad viņš vēl sevi nebija pierādījis, tad viņš bija ''latiš''.
Vēl smieklīgāk to dzirdēt no tāda tanku pielūdzēja kā tu.
Ierunājās par savu treneri.
Un beidz melot,piepšķot. Znaroks par treneri kļuva KHL. Līdz tam viņš nevienam nebija vajadzīgs,pat RD. Neatpazīstams maz pieredzējis treneris iesācējs.
Tāpat arī hokejista gaitas iesāka Krievijā. Par spēlētāju kļuva komunistiskajā PSRS. Savu Pro karjeru aizvadīja Vācijā.
Bet atkal tankisti sagriež visu uz savu vērti,kā tas viņiem raksturīgs.
Protams ka viņi katru krievu par savu nesauks,kas dzīvo emigrācijā.
Un ja tu sekotu sportam,tad Rus komentētāji vienmēr neitrālās spēlēs atbalsta bijušo PSRS dalībvalstu sportistus,saucot par savējiem. Un tieši pretēji ir ar tiem bijušajiem.

Un lai kā tu grieztu negrieztu,viņš ir vairāk krieviem naš,kā vaš.
Un LV pretēji,lielākā daļa sauks par vaš,kā naš. Neskatoties ka Znars savās domās ir Latiš.