Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Kulda grib palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Kulda grib palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā
Artūrs Kulda
Foto: AP / Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) aizsargs Artūrs Kulda laikrakstam "Diena" atklājis, ka grib spēlēt un steigties palīgā Latvijas izlasei. Mūsu spēlētāja kanādiešu klubs, visticamāk, netiks līgas izslēgšanas mačos.

"Man jau ir apnicis trenēties. Gribu spēlēt, tāpēc pie pirmās izdevības steigšos uz Latvijas izlasi," laikrakstam atklājis Kulda.

Latvijas aizsargam ar Vinipegas "Jets" klubu ir vienvirziena kontrakts, tomēr pie spēlēšanas viņš joprojām netiek. Tikmēr klubs saglabājis vairs tikai teorētiskas cerības kvalificēties NHL izslēgšanas spēlēm. Līdz ar to pēc regulārās sezonas noslēguma Kulda varētu steigties uz pasaules čempionātu palīgā Latvijas izlasei. Traumu dēļ izlases sastāvs ne tuvu nav optimāls, tāpēc augstas klases aizsarga pievienošanās būtu sevišķi vērtīga.

Cīņa par astoņnieku NHL Austrumu konferencē:

vietaklubsspēlespunkti
7.Otavas "Senators"4552
8.Ņujorkas "Rangers"4652
9.Vinipegas "Jets"4751

Regulārās sezonas pēdējais mačs Kuldas klubam notiks 25. aprīlī, bet Latvijas izlases pirmā spēle pasaules čempionātā būs 4. maijā pret Krieviju.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"
nhl.com

 +49 [+] [-]

, 2013-04-24 13:56, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Ak ta viens krievs tomeer buus
Duraks tu esi.

 +24 [+] [-]

, 2013-04-24 13:56, pirms 12 gadiem
Lieliski,cerams,ka arī palīdzēs,ir jau arī vajadzīgi spēlētāji,kuri spēlē fiziski kā Karsums,Jēkabs utt.
Slēpts komentārs: Biedrins111
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2013-04-24 14:07, pirms 12 gadiem
"Man jau ir apnicis trenēties. Gribu spēlēt, tāpēc pie pirmās izdevības steigšos uz Latvijas izlasi.''
Malacis Kulda, gaidam tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-04-24 14:29, pirms 12 gadiem
Cerams jets būs aiz zonas ,un trenners varēs ieriiit Un Americans pirmajā kartā vēl lai izlido,pilnai laimei ..

 +15 [+] [-]

, 2013-04-24 14:30, pirms 12 gadiem
Kulda malacis,ir Latvijas patriots!Pilnīgi saprotu viņu,nosēdējis malā visas ''Jets'' spēles,kopš ieradās Amerikā.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-24 14:33, pirms 12 gadiem
1. maiņa PČ- Dārziņš,Sprukts,Cipa,Pujacs,Kulda.Baigi labi izskatās!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 15:01, pirms 12 gadiem
Nu nemaz tik nereāla nav Vinipegas iekļūšana pleijofos. Reindžeriem divi zaudējumi, pašiem viena uzvara un sezona turpinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-04-24 15:50, pirms 12 gadiem
tr00 rakstīja: Nu nemaz tik nereāla nav Vinipegas iekļūšana pleijofos. Reindžeriem divi zaudējumi, pašiem viena uzvara un sezona turpinās.
Teorētiski Jets (47 spēles=51 punkts) var tikt PO, pat izcīnot tikai vienu punktu pēdējā spēlē pret Monreālu, tādā gadījumā, ja Rangers (46 sp= 52 punkti) zaudē pamatlaikā abas pēdējās spēles pret Karolīnu un Ņūdžersiju.
Jo tad Džetiem un Reindžeriem būtu vienāds punktu skaits- 52, bet Vinipegai ir labāks ROW (pamatlaika un OT uzvaras) skaits- 22 pret 20.
Taču reāli skatoties, Rangers izredzes iekļūt PO ir lielākas.

Kaut arī man Džeti kā komanda simpatizē vairāk, tomēr šoreiz novēlu panākumus Reindžeriem, lai Kulda var spēlēt izlasē PČ, jo Vinipegai viņš tāpat nav vajadzīgs, ja jau visu laiku turēja rezervē, pat tad, kad bija traumēti vairāki Jets aizsargi.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-24 15:52, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kuldu vajag kā ēst. Saviels nebūs glābējs.
kāpēc tieši Saviels? šajās spēlēs Rīgā Saviels nebūt nebija vājākais aizsargs izlasē...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-24 16:13, pirms 12 gadiem
Tekstu Tev vajadzēja iesākt ar to, ka ir kļūda, savādāk te ir pieraduši līdz galam nelasīt, tikai pirmo teikumu, ja nesaprot, tad iešauj mīnusu.
Dzoniy rakstīja: Interesanti gan tie SC lietotaji-cilveks norada,ka autors ir kljudijies,bet par to sanjem miinusus!Good going

     [+] [-]

, 2013-04-24 16:35, pirms 12 gadiem
Aizbrauca uz Ziemeļameriku lai sēdetu uz soliņiem,brauci izlasei palidzēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-04-24 17:41, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Kurš tavā skatījumā bija aizsargs izlasē?
Gaidu tavu viedokli!
kurš bija aizsargs??? nesapratu jautājumu...

jeb Tu domā, kurš, manuprāt, bija vājākais? Tādu visvājāko nenosaukšu - vienīgi piefiksēju tos, kas kļūdījās: kļūdas bija gan Cibuļskim, gan Jasam, gan arī Andersonam un pat Pujacam... Savielam nepamanīju briesmīgas kļūdas. Ir kas saka, ka viņš esot pa lēnu - nezinu, neredzēju, kad viņš nebūtu kādreiz ticis līdzi pretiniekiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 18:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kurš bija aizsargs??? nesapratu jautājumu...

jeb Tu domā, kurš, manuprāt, bija vājākais? Tādu visvājāko nenosaukšu - vienīgi piefiksēju tos, kas kļūdījās: kļūdas bija gan Cibuļskim, gan Jasam, gan arī Andersonam un pat Pujacam... Savielam nepamanīju briesmīgas kļūdas. Ir kas saka, ka viņš esot pa lēnu - nezinu, neredzēju, kad viņš nebūtu kādreiz ticis līdzi pretiniekiem.
Es Arēnā skatījos otro spēli pret baltkrieviem, un, manuprāt, tajā Saviels un M.Jass bija sliktākie LV aizsargi- Saviels jau pirmajā minūtē rupji kļūdījās un kļūdu "labojot" saņēma noraidījumu jau spēles 39. sekundē. Un es vēl pāris nopietnas Saviela kļūdas pamanīju, kaut gan MJass kļūdījās vēl vairāk un smagāk,- vienreiz viņš stulbā veidā zaudēja ripu savā zonā, kas arī maksāja vienīgo vārtu zaudējumu.
Taču kopumā šogad izlases aizsargi kopumā ir ļoti švaki (kā nakts pret dienu, salīdzinājumā ar tiem aizsagiem, kas bija pagāj. PČ un OGQ februārī).
Un ja vēl Kulda netiks uz PČ, tad būs tiešām d!rsā, jo ar vārtsargiem arī pašvaki.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-24 18:25, pirms 12 gadiem
Aizsargus parasti vērtē pēc lietderības koeficienta un Savielam tas bija viens no labākajiem.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-24 18:26, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Es Arēnā skatījos otro spēli pret baltkrieviem, un, manuprāt, tajā Saviels un M.Jass bija sliktākie LV aizsargi- Saviels jau pirmajā minūtē rupji kļūdījās un kļūdu "labojot" saņēma noraidījumu jau spēles 39. sekundē. Un es vēl pāris nopietnas Saviela kļūdas pamanīju, kaut gan MJass kļūdījās vēl vairāk un smagāk,- vienreiz viņš stulbā veidā zaudēja ripu savā zonā, kas arī maksāja vienīgo vārtu zaudējumu.
Taču kopumā šogad izlases aizsargi kopumā ir ļoti švaki (kā nakts pret dienu, salīdzinājumā ar tiem aizsagiem, kas bija pagāj. PČ un OGQ februārī).
Un ja vēl Kulda netiks uz PČ, tad būs tiešām d!rsā, jo ar vārtsargiem arī pašvaki.
es Arēnā skatījos pirmo spēli pret belariem - Savielam tur toč nebija ko pārmest. Manā uztverē lielākie grēkāži bija Jass un Cibuļskis... stulbi ripas zaudējumi bija arī Pujacam, šādi tādi grēciņi arī Andersonam... Bet nu, tas mans subjektīvais skats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-24 18:29, pirms 12 gadiem
odgers rakstīja: Aizsargus parasti vērtē pēc lietderības koeficienta un Savielam tas bija viens no labākajiem.
tas bieži vien nav objektīvs rādītājs. Citreiz golus iemet, kad aizsargs laukumā, bet nav galīgi pie vainas; citreiz aizsarga rupjas kļūdas izlabo partneri vai vārtsargs... Tāpat arī uzbrukumā - aizsargs var iedot izcilu piespēli, bet uzbrucējs nolohoties, u.t.t.

     [+] [-]

, 2013-04-24 18:29, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Nu es domāju vājākais
Piedod par manu neuzmanību...
Šodien neesmu savā ādā , daudz uztraukumu pirms gaidāmās spēles
Kuras spēles???

     [+] [-]

, 2013-04-24 18:30, pirms 12 gadiem
Vai tiešām pagājušajā PČ aizsargi bija tik labi? Nez kāpēc tad rezultāti to nepierādīja.
Argonauts rakstīja: Es Arēnā skatījos otro spēli pret baltkrieviem, un, manuprāt, tajā Saviels un M.Jass bija sliktākie LV aizsargi- Saviels jau pirmajā minūtē rupji kļūdījās un kļūdu "labojot" saņēma noraidījumu jau spēles 39. sekundē. Un es vēl pāris nopietnas Saviela kļūdas pamanīju, kaut gan MJass kļūdījās vēl vairāk un smagāk,- vienreiz viņš stulbā veidā zaudēja ripu savā zonā, kas arī maksāja vienīgo vārtu zaudējumu.
Taču kopumā šogad izlases aizsargi kopumā ir ļoti švaki (kā nakts pret dienu, salīdzinājumā ar tiem aizsagiem, kas bija pagāj. PČ un OGQ februārī).
Un ja vēl Kulda netiks uz PČ, tad būs tiešām d!rsā, jo ar vārtsargiem arī pašvaki.

     [+] [-]

, 2013-04-24 18:35, pirms 12 gadiem
Piekrītu, bet šoreiz to uz Savielu man liekas nevarētu attiecināt.
Abrags rakstīja: tas bieži vien nav objektīvs rādītājs. Citreiz golus iemet, kad aizsargs laukumā, bet nav galīgi pie vainas; citreiz aizsarga rupjas kļūdas izlabo partneri vai vārtsargs... Tāpat arī uzbrukumā - aizsargs var iedot izcilu piespēli, bet uzbrucējs nolohoties, u.t.t.

     [+] [-]

, 2013-04-24 18:51, pirms 12 gadiem
šadus cilvēkus ir jāciena ka grib spēlēt lv izlasē, pēdējos gados dažiem ir dažādas atrunas lai nespēlētu!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 18:55, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: krievs Kulda ir lielāks Latvijas patriots nekā latvieši Bārtulis,Galviņš,Karsums,Rēdlihi,Ozoliņš
Mazais jampampiņ - kāds sakars PČ, kas notiek katru gadu, ar patriotismu – hokejs, kā jebkurš sportaveids, ir izklaide cilvēkiem.
Tad nonākam pie tā, ka kāds sakars izklaidei ar patriotismu?
Izveidojot kārtīgu ģimeni un audzinot bērnus par kārtīgiem latviešiem, Sprukts vai jebkurš cits spēlētājs, būs 10x lielāks patriots Latvijas patriots, nekā uzspēlējot vai neuzspēlējot kādā PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 20:15, pirms 12 gadiem
rob ray rakstīja: Vai tiešām pagājušajā PČ aizsargi bija tik labi? Nez kāpēc tad rezultāti to nepierādīja.
salīdzinājumā ar pašreizējo LV izlases aizsargu sastāvu (Pujacs, Sotnieks, Cibuļskis, Andersons, Saviels, Freibergs, M.Jass), pag. gadā PČ bija krietni spēcīgāka aizsargu līnija: Pujacs, Bārtulis, Kr. Rēdlihs, Galviņš, Laviņš, Sotnieks, Cibuļskis, Andersons).
Turklāt Masaļskis bija pie pilnas veselības.
Un ja pag. gada 10. vieta, Tavuprāt, ir slikts rezultāts (aizsargus jau nu gan īsti nevar vainot par sausajiem zaudējumiem norvēģiem 0:3 un dāņiem 0:2), tad, manuprāt, pašreizējā izlase nespēs pat to sasniegt ,- atļaušos prognozēt, ka šogad PČ LV izlase spēs ieņemt kādu 12. vai 13. vietu.
Ceru, ka kļūdos, bet vēl vairāk ceru, ka PČ spēlēs arī Kulda, un ka Masaļskis būs pietiekami vesels, lai labi nospēlētu izšķirošās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-24 20:45, pirms 12 gadiem
Salīdzinoši trūkst tikai Laviņš, Bārtulis un Galviņš, bet klāt nāk Kulda, Jass, Saviels, Freibergs tā kā neredzu nekādas būtiskas izmaiņas.
Argonauts rakstīja: salīdzinājumā ar pašreizējo LV izlases aizsargu sastāvu (Pujacs, Sotnieks, Cibuļskis, Andersons, Saviels, Freibergs, M.Jass), pag. gadā PČ bija krietni spēcīgāka aizsargu līnija: Pujacs, Bārtulis, Kr. Rēdlihs, Galviņš, Laviņš, Sotnieks, Cibuļskis, Andersons).
Turklāt Masaļskis bija pie pilnas veselības.
Un ja pag. gada 10. vieta, Tavuprāt, ir slikts rezultāts (aizsargus jau nu gan īsti nevar vainot par sausajiem zaudējumiem norvēģiem 0:3 un dāņiem 0:2), tad, manuprāt, pašreizējā izlase nespēs pat to sasniegt ,- atļaušos prognozēt, ka šogad PČ LV izlase spēs ieņemt kādu 12. vai 13. vietu.
Ceru, ka kļūdos, bet vēl vairāk ceru, ka PČ spēlēs arī Kulda, un ka Masaļskis būs pietiekami vesels, lai labi nospēlētu izšķirošās spēles.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 21:30, pirms 12 gadiem
rob ray rakstīja: Salīdzinoši trūkst tikai Laviņš, Bārtulis un Galviņš, bet klāt nāk Kulda, Jass, Saviels, Freibergs tā kā neredzu nekādas būtiskas izmaiņas.
Kulda vēl nekur klāt nav pienācis, jo Jets vēl ir iespējas iekļūt PO, tiesa nelielas, tāpēc ceru, ka Kulda tiks uz izlasi. Taču Bārtulis, Galviņš un Laviņš ir ievērojami labāki aizsargi, nekā Saviels, Freibergs un M.Jass no pašreizējā sastāva.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 21:35, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Kulda vēl nekur klāt nav pienācis, jo Jets vēl ir iespējas iekļūt PO, tiesa nelielas, tāpēc ceru, ka Kulda tiks uz izlasi. Taču Bārtulis, Galviņš un Laviņš ir ievērojami labāki aizsargi, nekā Saviels, Freibergs un M.Jass no pašreizējā sastāva.
+ vēl Ozo.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 21:44, pirms 12 gadiem
Tev pašam smiekli nenāk:-)
Argonauts rakstīja: Kulda vēl nekur klāt nav pienācis, jo Jets vēl ir iespējas iekļūt PO, tiesa nelielas, tāpēc ceru, ka Kulda tiks uz izlasi. Taču Bārtulis, Galviņš un Laviņš ir ievērojami labāki aizsargi, nekā Saviels, Freibergs un M.Jass no pašreizējā sastāva.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 21:47, pirms 12 gadiem
rob ray rakstīja: Tev pašam smiekli nenāk:-)
pārlasīju... vot, neatradu par ko pasmieties... pastāstīsi, kur tur ir smejamais gabals?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 21:51, pirms 12 gadiem
Vienīgais kuru te varētu pieminēt ir Bārtulis, bet ne jau Galviņš un Laviņš.
Argonauts rakstīja: Kulda vēl nekur klāt nav pienācis, jo Jets vēl ir iespējas iekļūt PO, tiesa nelielas, tāpēc ceru, ka Kulda tiks uz izlasi. Taču Bārtulis, Galviņš un Laviņš ir ievērojami labāki aizsargi, nekā Saviels, Freibergs un M.Jass no pašreizējā sastāva.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-24 21:59, pirms 12 gadiem
Sūdīgi tev. Likās ka esi kompetents hokejā.
Abrags rakstīja: pārlasīju... vot, neatradu par ko pasmieties... pastāstīsi, kur tur ir smejamais gabals?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-24 22:05, pirms 12 gadiem
rob ray rakstīja: Sūdīgi tev. Likās ka esi kompetents hokejā.
sūdīgi Tev, ka Tu sevi par tādu uzskati

     [+] [-]

, 2013-04-24 22:15, pirms 12 gadiem
odgers rakstīja: ES sevi par tādu neuzskatu un necenšos to arī nevienam uzspiest, atšķirībā no citiem.
es sevi ar par tādu neuzskatu - so what? un mans viedoklis ir MANS ir mans viedoklis.

     [+] [-]

, 2013-04-24 22:21, pirms 12 gadiem
Bet tavs viedoklis visu laiku mainās: tad tu oponē Argonautam, tad atbalsti:-)
Abrags rakstīja: es sevi ar par tādu neuzskatu - so what? un mans viedoklis ir MANS ir mans viedoklis.

     [+] [-]

, 2013-04-24 22:27, pirms 12 gadiem
Vispār jau raksts bija par Kuldas palīdzēšanu izlasei, nevis aizsargu salīdzināšana kurš par kuru labāks.
Abrags rakstīja: es sevi ar par tādu neuzskatu - so what? un mans viedoklis ir MANS ir mans viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 22:31, pirms 12 gadiem
rob ray rakstīja: Bet tavs viedoklis visu laiku mainās: tad tu oponē Argonautam, tad atbalsti:-)
tāpēc, ka es neesmu Argonauts. Citreiz manas domas sakrīt ar viņējām, citreiz - ne. Man domāt, tas ir tikai normāli, ja katram ir savs viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 22:32, pirms 12 gadiem
odgers rakstīja: Vispār jau raksts bija par Kuldas palīdzēšanu izlasei, nevis aizsargu salīdzināšana kurš par kuru labāks.
jā. Bet te ir runa par to vietu (izlasi), uz kurieni nāks Kulda, ja Jets netiks PO... Mēs jau nepārspriežam izlasi nesaistītas lietas...

     [+] [-]

, 2013-04-24 22:42, pirms 12 gadiem
Tas taču jauki, ka mūsu vājo izlasi (kā daudzi izsakās) papildinās labs aizsargs, un varēs palīdzēt tiem aizsargiem, kas nav tik augsta līmeņa. Un tikai pēc čempionāta varēs salīdzināt, kura gada izlase bija labāka.
Abrags rakstīja: jā. Bet te ir runa par to vietu (izlasi), uz kurieni nāks Kulda, ja Jets netiks PO... Mēs jau nepārspriežam izlasi nesaistītas lietas...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 22:42, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu Argonautam,aizsargu kvalitāte šogad varēja būt labāka,tāpēc rezultāts būs pieticīgs,un vēl , vairāk par 3 ripām varbūt iemetīsim 1-2komandām,tas ir nepietiekoši ,lai iekļūtu 10-kā!Ja visiem iemestu 4-5,noteikti tiktu 5!!!

     [+] [-]

, 2013-04-24 22:45, pirms 12 gadiem
odgers rakstīja: Vienīgais kuru te varētu pieminēt ir Bārtulis, bet ne jau Galviņš un Laviņš.
Tu apgalvo, ka pašreizējā sastāva aizsargi M.Jass un Saviels ir labāki par pagāj. PČ spēlējušajiem Kr.Rēdlihu, Galviņu un Laviņu?!
Varbūt arī spēj sniegt racionālus argumentus tam?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-24 23:02, pirms 12 gadiem
Gaidu Arču ar nepacietību,jo patīk viņa metieni,spēka spēle, viņš pastiprina jebkuru komandu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-25 02:27, pirms 12 gadiem
Cibuļska krēsls no aizsargiem var šuupoties bet kas notiks ar Freibergu ja, Kulda atbrauks?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-25 08:21, pirms 12 gadiem
Es neapgalvoju, tie ir mani uzskati.Un Kr.Rēdlihs cik zinu arī spēlēs šajā Pč.
Argonauts rakstīja: Tu apgalvo, ka pašreizējā sastāva aizsargi M.Jass un Saviels ir labāki par pagāj. PČ spēlējušajiem Kr.Rēdlihu, Galviņu un Laviņu?!
Varbūt arī spēj sniegt racionālus argumentus tam?

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 17:29, pirms 12 gadiem
Redz kā, arī lielas zivis var ar makšķeri noķert. Kaut kā ir sagadījies, ka ''rob ray'' un ''odgers'' ir reģistrējušies vienā dienā pirms 3 gadiem. Un netīšām ''abi'' atsākuši piedalīties ''diskusijās''.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-25 18:00, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Redz kā, arī lielas zivis var ar makšķeri noķert. Kaut kā ir sagadījies, ka ''rob ray'' un ''odgers'' ir reģistrējušies vienā dienā pirms 3 gadiem. Un netīšām ''abi'' atsākuši piedalīties ''diskusijās''.
Cepums Tev par acīgumu!
Tu varētu strādāt izlūkdienestā, vai vismaz SC par anti-troļļu speciālistu.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-25 21:40, pirms 12 gadiem
Redz kā gadās, ka arī makšķernieki kļūdās:-) meklēdami lielās zivis:-)
hypocrisy rakstīja: Redz kā, arī lielas zivis var ar makšķeri noķert. Kaut kā ir sagadījies, ka ''rob ray'' un ''odgers'' ir reģistrējušies vienā dienā pirms 3 gadiem. Un netīšām ''abi'' atsākuši piedalīties ''diskusijās''.