Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Žoltoka piemiņas turnīrs sākts ar zaudējumu

Jānis Pārums

Žoltoka piemiņas turnīrs sākts ar zaudējumu
Ēriks Miļuns
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šodien 7. Sergeja Žoltoka piemiņas turnīru hokejā ar zaudējumu sāka Ērika Miļūna vadītie Latvijas U-20 hokejisti, kas divreiz mača gaitā atrodoties vadībā, nespēja nosargāt pārsvaru un piekāpās Baltkrievijas vienaudžiem ar 2:5.

Spēli aktīvāk sāka Latvijas U-20 hokejisti, kuriem pirmās trešdaļas vidū izdevās savu iniciatīvu pārvērst arī rezultatīvā uzbrukuma noslēgumā – vārtu priekšā īstajā brīdī atrādās Roberts Lipsbergs, kurš apmēram no metra attāluma raidīja to tīklā – 1:0. Pirms tam gan kādu brīdi latvieši palika mazākumā trijatā pret pieciem, bet spēja nosargāt savus vārtus neieņemtus. Tiesa, 15.minūtē Baltkrievijas juniori izmantoja mūsējo kļūdu un līdzsvaroja rezultātu – 1:1.

Otrā perioda pirmajā minūtē noraidījumu nopelnīja Edgars Kurmis, tomēr jaunie latvieši ne tikai veiksmīgi aizsargājās, bet arī izmantoja vienu no retajām pašu iespējām, aizskrienot pretuzbrukumā un izvirzot Latviju vadībā – 2:1 – precīzs atkal bija Lipsbergs. Piecas minūtes vēlāk baltkrievi vēlreiz panāca līdzsvaru, izmantojot mūsējo kļūdu – 2:2. Perioda beigās laukumā sākās asumi, par sitienu pretiniekam noraidījumu līdz spēles beigām saņēma mūsu vārtsargs Kristers Gudļevskis, tādejādi vārtos viņu nomainīja Rihards Cimermanis.

Trešajā trešdaļā latvieši pirmoreiz mačā nonāca iedzinējos – perioda piektajā minūtē Cimermani ar metienu no zilās līnijas pārspēja Vladislavs Lemačko – 2:3. Pēc tam iniciatīvu atkal pārņēma Miļuna vadītie latvieši, ko baltkrievi veiskmīgi apslāpēja ar pusminūtes pārtraukumu, pēc kura Cimermanis vēlreiz bija spiests kapitulēt - vārtu priekšā veiksmīgākais izrādījās Mohorevs - 2:4. Mača izskaņā Baltkrievija guva vēl vienus vārtus, sagādājot Latvijai zaudējumu ar 2:5.

Sergeja Žoltoka 7. piemiņas turnīrs

Latvija U20 – Baltkrievija U20 2:5 (1:1, 1:1, 0:3)
Vārti: 10:20 1:0 R. Lipsbergs (Straupe, vair.), 14:01 1:1 Abmiotka (Lisovecs, Griščenko), 22:41 2:1 Lipsbergs (Straupe, Šostaks, maz.), 27:55 2:2 Parfejevecs, 44:33 2:3 Lemačko (Kuzejevs), 53:54 2:4 Mohorevs (Dalidovičs, Turovecs), 57:04 2:5 Agejenko (Parfejevecs, vair.).
Vārtsargi: Gudļevskis (no 36:03 – Cimermanis) – Šeļepovs

Latvijas U20 izlases sastāvs Sergeja Žoltoka piemiņas turnīram:

Vārtsargi: Kristers Gudļevskis (HK Rīga), Rihards Cimermanis (HK Rīga);
Aizsargi: Artūrs Salija (HK Rīga), Krišs Lipsbergs (HK Rīga), Rūdolfs Kalvītis (ASV), Pauls Zvirbulis (HK Rīga), Sandis Šostaks (SK Liepājas metalurgs), Edgars Siksna (SK Liepājas metalurgs), Kristers Freibergs (HK Rīga), Ričards Bērziņš (Prizma/Rīga), Ansis Brikainis (Prizma/Rīga), Andrejs Smirnovs (HK Rīga),
Uzbrucēji: Roberts Lipsbergs (HK Rīga), Dāvis Straupe (HK Rīga), Edgars Kurmis (HK Rīga), Pauls Hodzko (HK Rīga), Artūrs Kuzmenkovs (HK Rīga), Kirils Tambijevs (HK Rīga), Māris Diļevka (SK Liepājas metalurgs), Raimonds Upenieks (HK Rīga), Regnārs Kaļinovskis (Liepājas metalurgs), Toms Andersons (Šveice), Teodors Bļugers (ASV), Rihards Marenis (ASV), Kristaps Legzdiņš (Zviedrija), Lauris Rancevs (HK Rīga), Martins Lavrovs (Zviedrija).

Vecākais treneris: Ēriks Miļuns
Treneris: Aigars Cipruss
Treneris: Anatolijs Jemeļjaņenko

Turnīra kalendārs:

Otrdiena, 23. augusts
12:40 Krievija U-18 – Norvēģija U-20 7:1
16:10 Latvija U-20 – Baltkrievija U-20 2:5

Trešdiena, 24. augusts
12:40 Norvēģija U-20 – Baltkrievija U-20
16:10 Krievija U-18 – Latvija U-20

Ceturtdiena, 25. augusts
12:40 Baltkrievija U-20 – Krievija U-18
16:10 Latvija U-20 – Norvēģija U-20

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 18:17, pirms 14 gadiem
vaartsargi mums ir visvarenaakie..

     [+] [-]

, 2011-08-23 18:18, pirms 14 gadiem
labtec rakstīja: vaartsargi mums ir visvarenaakie..
Njā,abi tādus golus ielaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 18:21, pirms 14 gadiem
tiem, kas kunsktes uzreiz saku, mums vairak ka puse sastavs ir jaunaks par u20 vecuma cenzu 92 gadu, ir pat vairaki 94 gadi.
Belariem lielaka dala bija 92 gadi un tam junioru hokeja ir loti liela nozime.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:23, pirms 14 gadiem
museejie ljoti labi nospeleja 1un 2 periodu par ko liels paldies,bet ko vinji darija 3 taa ari nesapratu katrs skrien uz savu pusi piespeles uz nejurieni vai pretiniekam . par 3 periodu japadomaa puishiem taa nevar speleet
Slēpts komentārs: Pavlin2011

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:30, pirms 14 gadiem
MHL plūc laurus?

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 18:30, pirms 14 gadiem
Nolanam viela pārdomām.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:32, pirms 14 gadiem
Jaunajiem LV vārtsargiem vajadzētu patrenēties pie somu speciem. Lielāko spēles laiku tik to vien dara, kā tup uz ceļiem [met virs pleca un gols garantēts].

  +8 [+] [-]

, 2011-08-23 18:32, pirms 14 gadiem
Krievija U-18 – Norvēģija U-20=7:1

Tā ir atbilde tiem, kas uztraucās kāpēc Krievijai ir atbraukuši U-18 nevis U-20............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-08-23 18:35, pirms 14 gadiem
Daži pirms spēles teica nav vērts iet ,jo vienīgā nopietnā spēle būšot pret jaunajiem krieviem,ka tik beigās trīs zāģi nesanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 18:36, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tiem, kas kunsktes uzreiz saku, mums vairak ka puse sastavs ir jaunaks par u20 vecuma cenzu 92 gadu, ir pat vairaki 94 gadi.
Belariem lielaka dala bija 92 gadi un tam junioru hokeja ir loti liela nozime.
Ja tas ir attaisnojums zaudējumam,tad uz pasaules čempi japaņem vēl Bukarts un pāris 96.gadi un varēsim teikt ka citu labāku mums nav

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 18:37, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: tiem, kas kunsktes uzreiz saku, mums vairak ka puse sastavs ir jaunaks par u20 vecuma cenzu 92 gadu, ir pat vairaki 94 gadi.
Belariem lielaka dala bija 92 gadi un tam junioru hokeja ir loti liela nozime.
un belariem lielākā daļa aizsargu bija ar normāliem augumiem,ko darīs mūsu pundurzaķi spēlējot ar can,asv,zviedriju vai šveici bail pat iedomāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:41, pirms 14 gadiem
HUGA rakstīja: Ja tas ir attaisnojums zaudējumam,tad uz pasaules čempi japaņem vēl Bukarts un pāris 96.gadi un varēsim teikt ka citu labāku mums nav
Ko var pērties,mums tā pat vēl nāks klāt čaļi un šodien visi nemaz nespelēja kas ir trenera ricibā.Tas ir labi kad ir tādi turnīri kur čaļus pārbaudīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 18:46, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nīmanis, Koļesņikovs, Bažēvičs, Freibergs, Brikainis, Siksna... vo, neviena punduraķa
tik cita lieta, ka... ehh pāris 93 un viens 94... atkal

Grozies kā gribi, bet no 92 grūti salikt to izlasi
Kurš ir teicis ka izlase būs tikai no 92 gadā dzimušajiem?

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 18:47, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: teicami, zaudēt Belariem, tas ir kauns!
Kauns būs ja zaudēsim Norvēģiem!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-23 18:47, pirms 14 gadiem
Nav pat 10 speletaaji no pamatgada, laikam speles U-19 chempionaataa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:50, pirms 14 gadiem
Viela pārdomām: 92-ie kad bija U-16 un U-17, ar "nepareizajiem" treneriem Bisenieku un Ņekrasovu kaut kā abos Baltkrievu prezidenta kausos tos baltkrievu vienaudžus nomazgāja, pirmie zaudējumi belariem sāka parādīties vēlāk, kad 92-ie vairs nekam nederēja un nācās piesaistīt labākos 93-os...

     [+] [-]

, 2011-08-23 18:51, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nīmanis, Koļesņikovs, Bažēvičs, Freibergs, Brikainis, Siksna... vo, neviena punduraķa
tik cita lieta, ka... ehh pāris 93 un viens 94... atkal

Grozies kā gribi, bet no 92 grūti salikt to izlasi
tā vajadzētu būtun rezervē Rosinskis,protams tādam Brikainim būtu kādu laiku jātur aiz vienas vietas lodāmurs,taču tas tāpat būtu veiksmīgāka izvēle nekā cerēt uz kaut kādiem rūķiem

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 18:51, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu bet daži tak te blauj, ka tie krutie 92 kaut kādi esot atstāti ārpusē, kas nu tagad mūs izcels saulītē...
Ir 92 gadi,kas spelē Zviedrijā,ASV un ja nekļūdos tad arī Šveicē ir.Piedodiet ja kādu esmu piemirsis.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-23 18:53, pirms 14 gadiem
maččalkins rakstīja: Viela pārdomām: 92-ie kad bija U-16 un U-17, ar "nepareizajiem" treneriem Bisenieku un Ņekrasovu kaut kā abos Baltkrievu prezidenta kausos tos baltkrievu vienaudžus nomazgāja, pirmie zaudējumi belariem sāka parādīties vēlāk, kad 92-ie vairs nekam nederēja un nācās piesaistīt labākos 93-os...
Jā tikai no Profa un LM rāva pa kāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:55, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: tas nav attaisnojums zaudējumam.... vnk šie čaļi pēc pusgada, kad būs jāspēlē čempī jau būs vēl labāki, apbružājušies MHL u.c. labākās līgā kā bija iepriekš.

Bet nu reāli var jau pārbaudīt vairāk 1992. gadus, bet nu nav tur tādu, kas tagad būs dižie Latvijas uz augšu cēlēji.... var saukt LAČ kadrus, bet par LAČ līmeni daudznozīmi norāda LM 2 kāsiens Almaz no MHL ar 0:8 laikam........ Protams, LM 2 vairs nav pagājušā gada komanda, bet tagad tur vēl zaļāki džeki nu bet vienalga. No LAČ labi var ņemt uz PČ U18.... ja kādam ir 20 un vēl viņš spēlē LAČ, tad nekas labs tas nav....
Ja spēlē ar biļeti uz Kanādu kabatā un acis nedeg lielākai daļai tad tāds arī rezultāts,bet no LAČ Baškatovi,Hvorastiņini ,Ozoliņi u.c. ar centību sliktāki nebūtu. tie kas jau zina ka tētis vai kads cits parūpēsies par braucienu uz Kanādu,lai sajūt konkurences elpu pakausī(ja nespēlēšu uz 100% varu netikt sastāvā,ar tādu domu iziet uz spēli,nevis es spēlējuMHL un ar to arī pietiek)

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:55, pirms 14 gadiem
Varēja jau vēl pamēģināt Prūsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 18:59, pirms 14 gadiem
Spēle jau diezgan briesmīga. Dažiem džekiem pat fiziskais nav, knapi var aizslidot nomainīties. Gudļevskis ceru, ka saņemsies, jo potenciāls jau viņam ir, bet var redzēt, ka nedaudz pirksti ir gaisā, un tajā epizodē, kur viņam uzgrūdās belaru spēlētājs un sākās kautiņš, to belaru uz viņa uzgrūda pašu aizsargs(talantīgi). Baltkrieviem bija labāks slidojums un fiziski bija spēcīgāki. Latvijai izcēlās Straupe, 22. nr labi nospēlēja vairākās epizodēs, 21.nr labi rokas strādāja, bet no ansambļa, manuprāt, krita ārā nr.3 un nr.8

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:00, pirms 14 gadiem
HUGA rakstīja: Ja spēlē ar biļeti uz Kanādu kabatā un acis nedeg lielākai daļai tad tāds arī rezultāts,bet no LAČ Baškatovi,Hvorastiņini ,Ozoliņi u.c. ar centību sliktāki nebūtu. tie kas jau zina ka tētis vai kads cits parūpēsies par braucienu uz Kanādu,lai sajūt konkurences elpu pakausī(ja nespēlēšu uz 100% varu netikt sastāvā,ar tādu domu iziet uz spēli,nevis es spēlējuMHL un ar to arī pietiek)
Ja Tu to domā uz Bļugeru tad galīgi garām čalis labs un beidzot arī čaļi izlasē varēja justies kā Latvijas izlases pārtāvji nevis kā uz Baltkrieviju U18 eliti aizbrauca kā lupatlaši.Bļugers visu laiku bija ar izlasi un ja bija kādas problēmas uzreiz centās tās atrisināt.Tā kā liels paldies Bļugeram.Ja domā par mazo Kavīti tad šoreiz Tev nepiekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 19:01, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: bet HK Rīga pārbaudēs viņš ar kaut ko baigi izcēlās?
Nu Kurmis pārbaudēs bija labs,bet tagad pa nullēm.Ne vienmēr var vertēt pēc pārbaudes spelē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:05, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Ja Tu to domā uz Bļugeru tad galīgi garām čalis labs un beidzot arī čaļi izlasē varēja justies kā Latvijas izlases pārtāvji nevis kā uz Baltkrieviju U18 eliti aizbrauca kā lupatlaši.Bļugers visu laiku bija ar izlasi un ja bija kādas problēmas uzreiz centās tās atrisināt.Tā kā liels paldies Bļugeram.Ja domā par mazo Kavīti tad šoreiz Tev nepiekrītu.
Bļugers,Straupe,Lipsbergs šodien gribēja visvairāk,bet biļetes ir citiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:07, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: jā Kurmi es vispār nepazinu.... pat ātruma vairs nebija viņam (nu ok, te nav U18, bet U20, bet nu vienalga).
Tu vispār esi redzējis U2o Kanādas izlasi vai Zviedrijas ,Krievījas?Varu Tev pateikt kad ātrums vienkārši ir neželīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:09, pirms 14 gadiem
HUGA rakstīja: Bļugers,Straupe,Lipsbergs šodien gribēja visvairāk,bet biļetes ir citiem.
Vari nesatraukties,jo biļetes tur vēl nav nevienam.Tavis nosauktie čaļi tiešām ir malči tur es Tev piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 19:12, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Esmu redzējis, bet šodien pretī bija belaru U20.... nevis Kanāda, Krievija, Zviedrija... Un ja uz šī fona nevar izcelties...
Bet mums taču tur nav jau gatavā izlase tas ir tikai modelis un treneris pārbauda čaļus.Belariem sastāvs ja nemaldos ir optimāls varbūt tikai pāris iztrūkst.PČ U18 mēs Baltkrievus arī tikai bullīšos vinnejām.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:13, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Es domāju, ka Girgensonam un Pelšam ir biļetes
Vari nesatraukties viņiem biļetes nebūs Viņi būs jau tur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:14, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Es domāju, ka Girgensonam un Pelšam ir biļetes
Nu bet skaidrs ka viņi taču uz LV nelidos un pēc tam atpakaļ uz Kanādu,bet var gadīties kas nebijis un viņi netiek.Tā kā visi ir vienādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 19:15, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Bet mums taču tur nav jau gatavā izlase tas ir tikai modelis un treneris pārbauda čaļus.Belariem sastāvs ja nemaldos ir optimāls varbūt tikai pāris iztrūkst.PČ U18 mēs Baltkrievus arī tikai bullīšos vinnejām.
BLR cik bija laukuma spēlētāju ar režģi? viens vai divi? LAT manāmi vairāk

  +2 [+] [-]

, 2011-08-23 19:17, pirms 14 gadiem
HUGA rakstīja: Bļugers,Straupe,Lipsbergs šodien gribēja visvairāk,bet biļetes ir citiem.
laukumā bija divi Lipsbergi

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:17, pirms 14 gadiem
par to, ka u20 izlasei notureties elite bus loti smagi vai pat neiespejami es (un netikai es) teicu, jau uzreiz pectam, kad pagajusaja gada izlase nodrosinaja vietu elite. Mes no 92 gada nevaram uztaisit izlasi, ir viens 92 gada vartsargs Gudlevskis, divi aizsargi Kolesnikovs un Freibergs un viens uzbrucejs Dilevka. tie dazi 92 gada uzbruceji un aizsargi, ka pinta saka, ir pundurzaki, ko uz maza laukuma pie bortiem izvales piecas dazadas pozas.
no 92 gada var salasit 5(!!!) speletajus ar kuriem nebutu kauns braukt uz u20 elites cempionatu.
talakajos gados jau klust pienemamak. 93 gads ir auguma padevies, bet 94 gads ir talantigakais no visiem. protams aizbraucot uz cempionatu varesim telot krutos, ka mums lideru lomas spele 18 gadnieki un mums ir liela nakotne, bet ja preti nostasies komanda kas salasita no viniem 92 gadiem vien, jau var teikt istiem veciem nevis 18 gadigiem puikam... bus gruti.
u18 izlase mums bus tiesam eleganta, bet u20 izlase... ja pa visu valsti var salasit dazus pamatgada puikas, tad bus smagi, jaspele ar jaunakiem kuri nevares preti likt vel tadu fizisko speku un ari pieredzi ka konkurenti.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 19:18, pirms 14 gadiem
Šodien bija spēle diezgan bēdīga , un 2 goli baltkrieviem bija no augšstilba rikošetā kas protams ir ganrīz neņemams Cimermanim. Protams varēja daudz labāk bet Bļugers tāds piespēļu nedēvējs jau ir un nevarēja Andersonam jeb Lavrovam bik vairāk nevis pats tik par savu punktu cīnities.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:18, pirms 14 gadiem
petrovich_27 rakstīja: BLR cik bija laukuma spēlētāju ar režģi? viens vai divi? LAT manāmi vairāk
Nu to jau visi neredz!!!!Un bļauj ka pazors esam zaudējuši Baltkrieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:21, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: par to, ka u20 izlasei notureties elite bus loti smagi vai pat neiespejami es (un netikai es) teicu, jau uzreiz pectam, kad pagajusaja gada izlase nodrosinaja vietu elite. Mes no 92 gada nevaram uztaisit izlasi, ir viens 92 gada vartsargs Gudlevskis, divi aizsargi Kolesnikovs un Freibergs un viens uzbrucejs Dilevka. tie dazi 92 gada uzbruceji un aizsargi, ka pinta saka, ir pundurzaki, ko uz maza laukuma pie bortiem izvales piecas dazadas pozas.
no 92 gada var salasit 5(!!!) speletajus ar kuriem nebutu kauns braukt uz u20 elites cempionatu.
talakajos gados jau klust pienemamak. 93 gads ir auguma padevies, bet 94 gads ir talantigakais no visiem. protams aizbraucot uz cempionatu varesim telot krutos, ka mums lideru lomas spele 18 gadnieki un mums ir liela nakotne, bet ja preti nostasies komanda kas salasita no viniem 92 gadiem vien, jau var teikt istiem veciem nevis 18 gadigiem puikam... bus gruti.
u18 izlase mums bus tiesam eleganta, bet u20 izlase... ja pa visu valsti var salasit dazus pamatgada puikas, tad bus smagi, jaspele ar jaunakiem kuri nevares preti likt vel tadu fizisko speku un ari pieredzi ka konkurenti.
Bet kur tad Tev Pelš ir pazudis?

  -2 [+] [-]

, 2011-08-23 19:23, pirms 14 gadiem
petrovich_27 rakstīja: laukumā bija divi Lipsbergi
Protokolā atzīmējās viensotrs bija nemanāms kā aizsargam pieklājas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:25, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Bet kur tad Tev Pelš ir pazudis?
ja, ja, Pelss piemirsas, vienalga 6 normali speletaji no 92 gada. bus loti gruti.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:27, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pec 2 gadiem jabut labai U20 izlasei, 94 gadi spēku briedumā + Bukarts (1995) + kāds no šīgada Red Bull ''bronzas'' 96. varētu...
tas gan, cerams, ka ja sis u20 modelis izlidos, tad 93 gads spes atgriesties elite.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:28, pirms 14 gadiem
Latvijas U-20 sastāvs vs BLR U-20 / 2011-08-23:

30 - Gudļevskis
1 - Cimermanis

9 - Salija
20 - Kr.Lipsbergs
22 - R.Lipsbergs
17 - Straupe
8 - Kurmis

2 - Zvirbulis
7 - R.Kalvītis
13 - Hodzko
10 - Kuzmenkovs
14 - Tambijevs

4 - Siksna
5 - Šostaks
16 - Legzdiņš
11 - Upenieks
24 - Diļevka

15 - K.Freibergs
2 - R.Bērziņš
27 - Lavrovs
21 - Bļugers
19 - T.Andersons

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:30, pirms 14 gadiem
HUGA rakstīja: Protokolā atzīmējās viensotrs bija nemanāms kā aizsargam pieklājas.
kā reizi protokolā atzīmējās abi. rezultativitātes ailītēs priekšroka bija vienam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 19:56, pirms 14 gadiem
Volx, 19:41, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Paldies petrovicham tā es arī domāju
Mans personīgais viedoklis ka aizsardzībā bija 4 jēdzīgi aizsargi(Bērziņš Freibergs Salija Kr Lipsbergs)
Nu Pinta Saliju arii par pundurzakji sauc....

  +1 [+] [-]

, 2011-08-23 19:59, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Legzdiņš pēc pirmās spēles ar mīnusu, Andersons ari.... Bļugers baigi manāms nebija, bet nu viņam domāju, ka vajag ko vairāk kā 4.maiņu šajā sastāvā. Pluss Straupem ar mazo Lipsbergu tiešām... tik žēl, ka viņi tādi ''pundurzaķi'', kā pinta teiktu....

Aizsardzībā tur vispār konfūzs.... varbūt Nīmanis, Koļesņikovs kad būs, tad būs labāk... kas zin kā būs ar Baževiču, ja šis tiešām tiks tajā CHL komanda spēlēt.... viņu ar varbūt varētu izmēģināt. Pagaidām gan aizsardzībā pa daudz haosa....

Citādi jau kā varēja tā spēlēja. Iespējams, ja nenoraidītu Gudļevski būtu labāk, iespējams arī ne.... Belari tomēr bija raženāki un nedaudz pieredzējušāki uz šī sastāva fona....
Paldies par vērtējumu. Šodien neaizgāju uz spēli...
Redzēs kā rīt pret Krievijas U-18 būs. Ir kādam kāds viedoklis par krievu sastāvu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-08-23 20:15, pirms 14 gadiem
Bļugers+Kalvitis=Milūns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-08-23 20:17, pirms 14 gadiem
Kalvitis tiek nemitigi parbaudits...Tēvs pārbauda...

     [+] [-]

, 2011-08-23 20:34, pirms 14 gadiem
ka Freibergs nospēlēja?

     [+] [-]

, 2011-08-23 20:35, pirms 14 gadiem
veel jau ir smirnovs bet vinjsh arii nau tas labaakais variants! man patika kaa bljugers legtzdinjsh un beerzinjsh un r.lipsbergs ciniijaas... upenieks arii vareeja vairaak fizisko speeli paraadiit..... bet nekas chaljiem veel viss priekshaa gan jau bija pirmaas speeles mandraazha!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-23 20:52, pirms 14 gadiem
Brikainis vispār nejēdz spēlēt.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-23 21:01, pirms 14 gadiem
spanis777 rakstīja: Brikainis vispār nejēdz spēlēt.....
vovo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-24 01:34, pirms 14 gadiem
Būs labi, nav jau pasaules čempis!!!

..moš atbrauc Girgensons!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 07:54, pirms 14 gadiem
Visu pirms gribētu atdzīt ka vajadzēja vairāk 92. gadus piesaistīt. Ne viss 94 .g. Viņiem vēl būs laiks. Un ja saka ka nav 92. tad dziļi maldās , cita lieta ka negrib redzēt un jāiebīda jaunāki radu būšana nevis sportiskā principa. Un vēl ja jau 92. tukšie tad kotad darījuši treneri visus gadus un saņēmuši algas ko vecāki maksājuši. Lepni staigā un gudri runā! Diemžēl tā ir slimīga sistēma Latvijas hokej saimniecībā!

  +4 [+] [-]

, 2011-08-24 10:05, pirms 14 gadiem
Pavērojiet Gudļevski, kā metiens tā džeks uz ceļiem, izteikts florbola vārtsargs. Augstāko divīziju neredzēt gadus piecus.
Kalvītis aizsardzības balsts.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 10:42, pirms 14 gadiem
Spēle tiešām bija ne tā labākā mūsējo izpildijumā,bet galīgi ļauni arī nav. Skaidrs ka PC būs diezgan bēdīgi,,,bet ja runājam par 92 gadiem,tad es girbētu zināt konkrētus uzvārdus kuri tad ir tie kurus neņem pārbaudīties,protams,atskaitot tos stabilos 6-7 džekus,kas spēlē ASV,CAN un SWE. Es personīgi domāju,ka varēja vēl Valteru ozoliņu un Kristu kalniņu pamēģināt,jūlija nometnē volvo Ozoliņš izslatijās labi. Un vēl ,ja jau pie Tambijeva ir visi labākie,kas spēlē latvijā un viņi visi ir uz šo turnīru,nesaprotu,kuri nav paņemti. Prūsis,Ziemiņš, spēlēs šodien cik saprotu,Marenim ,,loti žēl ,bet trauma(novēu,lai ātrāk tiek atpakaļ). Par 94 skaidrs,ka mazliet par jaunu,,,bet ???? kurš tad vakar bija rezultatīvākais,gadijumā nebija 94??? Un uzbrukuma maiņa Bļugers Andersons,lavrovs arī izveidoja vairākus labus momentus ar hokeja spēlēšanu nevis trulu skriešanu. Lavrovs starp citu tikai lien arā pēc smagas traumas. Lūdzu kuri ir tie 92.piemirstie uzrakstri !!!!!
xadzibu rakstīja: Visu pirms gribētu atdzīt ka vajadzēja vairāk 92. gadus piesaistīt. Ne viss 94 .g. Viņiem vēl būs laiks. Un ja saka ka nav 92. tad dziļi maldās , cita lieta ka negrib redzēt un jāiebīda jaunāki radu būšana nevis sportiskā principa. Un vēl ja jau 92. tukšie tad kotad darījuši treneri visus gadus un saņēmuši algas ko vecāki maksājuši. Lepni staigā un gudri runā! Diemžēl tā ir slimīga sistēma Latvijas hokej saimniecībā!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 10:57, pirms 14 gadiem
windams rakstīja: Spēle tiešām bija ne tā labākā mūsējo izpildijumā,bet galīgi ļauni arī nav. Skaidrs ka PC būs diezgan bēdīgi,,,bet ja runājam par 92 gadiem,tad es girbētu zināt konkrētus uzvārdus kuri tad ir tie kurus neņem pārbaudīties,protams,atskaitot tos stabilos 6-7 džekus,kas spēlē ASV,CAN un SWE. Es personīgi domāju,ka varēja vēl Valteru ozoliņu un Kristu kalniņu pamēģināt,jūlija nometnē volvo Ozoliņš izslatijās labi. Un vēl ,ja jau pie Tambijeva ir visi labākie,kas spēlē latvijā un viņi visi ir uz šo turnīru,nesaprotu,kuri nav paņemti. Prūsis,Ziemiņš, spēlēs šodien cik saprotu,Marenim ,,loti žēl ,bet trauma(novēu,lai ātrāk tiek atpakaļ). Par 94 skaidrs,ka mazliet par jaunu,,,bet ???? kurš tad vakar bija rezultatīvākais,gadijumā nebija 94??? Un uzbrukuma maiņa Bļugers Andersons,lavrovs arī izveidoja vairākus labus momentus ar hokeja spēlēšanu nevis trulu skriešanu. Lavrovs starp citu tikai lien arā pēc smagas traumas. Lūdzu kuri ir tie 92.piemirstie uzrakstri !!!!!
94 vakar bija labi nenoliekšu.Īstenibā jau būs žēl tos čaļus kas brauks uz U20,jo no krieviem un zviedriem dabūsim labi iekšā!!!

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:15, pirms 14 gadiem
tikai samērā aprobežoti treneri nesaprot,ka aizsardzības spēlētājam ir jābūt vismaz 1,85.Atceroties u20 spēli ar can,kad vārtsargs 3 periodā gandrīz raudāja dēļ komandas bezspēcības gribās teikt,nu bedziet šo pundurzaķu selekciju,ko varēs izdarīt Saleja,Kr.LIBSBERGS,Zvirbulis,Siksna,Sostaks,kad viņam nesīsies virsū šveices spēlētājs ar 1,90 un 90 kg,Tambijevam laikam ir Napoleona sindroms,ja komandā ir tikai Jakovļevs un Freibergs ar 1,85,pārējie ir bezjēdzīga līdzekļu izšķērdēšana un spēlētāju sagatavošana francijas otrajai līgai,ko hkj dara Augstkalns un Skuratovs ir saprotams tikai Ciprusam,bet kā jāsaka kāds saimnieks-tāds suns.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-24 11:19, pirms 14 gadiem
pinta rakstīja: tikai samērā aprobežoti treneri nesaprot,ka aizsardzības spēlētājam ir jābūt vismaz 1,85.Atceroties u20 spēli ar can,kad vārtsargs 3 periodā gandrīz raudāja dēļ komandas bezspēcības gribās teikt,nu bedziet šo pundurzaķu selekciju,ko varēs izdarīt Saleja,Kr.LIBSBERGS,Zvirbulis,Siksna,Sostaks,kad viņam nesīsies virsū šveices spēlētājs ar 1,90 un 90 kg,Tambijevam laikam ir Napoleona sindroms,ja komandā ir tikai Jakovļevs un Freibergs ar 1,85,pārējie ir bezjēdzīga līdzekļu izšķērdēšana un spēlētāju sagatavošana francijas otrajai līgai,ko hkj dara Augstkalns un Skuratovs ir saprotams tikai Ciprusam,bet kā jāsaka kāds saimnieks-tāds suns.
Tu laikam esi hokeja nākontes pareģis!!!!

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:23, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Tu laikam esi hokeja nākontes pareģis!!!!
zini -par Koļesņikovu un Bazeviču piepildījās un piepildīsies arī par Rosinski

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 11:42, pirms 14 gadiem
Nu Z-amerikā un eiropas hokejīstu ražotāj valstīs jau tā ir -pirmām kārtām izvēlas aizsargus ar augumu un ,tad mēģina no viņiem dabūt arā ,ko nu var...= rezultāts chara =). varbūt Latvijas treneriem arī būtu vairāk jāizvēlās pēc augumiem un tad trenēt tos garos,,,tikai jautājums ,kā lai 10.gadus vec. zēnam pasaka cik garš viņš būs,,bet kad pie mums puikām pienāk tie 16-18 viņi ir palikuši tik maz ,ka nav no kā izvēlēties-es domāju masveidību,un aizbraucot uz PC uspēlēt ar milžu komandām,,vārtsagam vienkārši nolaižās rokas ,velkot ripas ārā no saviem vārtiem.
Jautājums par 92 gadiem ,kuri ir piemirsti paliek atklāts--kuri tad tie ir gribu zināt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-24 11:57, pirms 14 gadiem
windams rakstīja: Nu Z-amerikā un eiropas hokejīstu ražotāj valstīs jau tā ir -pirmām kārtām izvēlas aizsargus ar augumu un ,tad mēģina no viņiem dabūt arā ,ko nu var...= rezultāts chara =). varbūt Latvijas treneriem arī būtu vairāk jāizvēlās pēc augumiem un tad trenēt tos garos,,,tikai jautājums ,kā lai 10.gadus vec. zēnam pasaka cik garš viņš būs,,bet kad pie mums puikām pienāk tie 16-18 viņi ir palikuši tik maz ,ka nav no kā izvēlēties-es domāju masveidību,un aizbraucot uz PC uspēlēt ar milžu komandām,,vārtsagam vienkārši nolaižās rokas ,velkot ripas ārā no saviem vārtiem.
Jautājums par 92 gadiem ,kuri ir piemirsti paliek atklāts--kuri tad tie ir gribu zināt ?
zini-pirmais ir vecāku parametri,pēc tam ir rūpīgi jāseko līdz-kam uzbrukums,kam aizsardzība,kas atbilst,kas nē,lai netiktu dotas muļķīgas cerības,jo rezultātā skola būs auzās un perspektīvas nekādas,kā arī mīlošo vecāku nauda trubā

  +1 [+] [-]

, 2011-08-24 12:08, pirms 14 gadiem
windams rakstīja: Nu Z-amerikā un eiropas hokejīstu ražotāj valstīs jau tā ir -pirmām kārtām izvēlas aizsargus ar augumu un ,tad mēģina no viņiem dabūt arā ,ko nu var...= rezultāts chara =). varbūt Latvijas treneriem arī būtu vairāk jāizvēlās pēc augumiem un tad trenēt tos garos,,,tikai jautājums ,kā lai 10.gadus vec. zēnam pasaka cik garš viņš būs,,bet kad pie mums puikām pienāk tie 16-18 viņi ir palikuši tik maz ,ka nav no kā izvēlēties-es domāju masveidību,un aizbraucot uz PC uspēlēt ar milžu komandām,,vārtsagam vienkārši nolaižās rokas ,velkot ripas ārā no saviem vārtiem.
Jautājums par 92 gadiem ,kuri ir piemirsti paliek atklāts--kuri tad tie ir gribu zināt ?
vajadzētu arī jaunus trenerus ar atbilstošu izglītību,jo izbijis spēlētājs automātā nenozīmē labu treneri,bet savādāk treneru korpuss,kas atbilst pasakai par septiņiem ŗūķīšiem spēlētājus komplekē pēc sava ģīmja un līdzības un brālēnu principiem

  +2 [+] [-]

, 2011-08-24 12:55, pirms 14 gadiem
Saistībā par 92.gadu . Tie ir Vjačeslavs Movko, Miķelis Freimanis, Rolands Dietlavs, Oskars Daubers, Rihards Grigors,Vitalijs Hvorostiņins. Iespēju varēja dot tepat mājās!