Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas U18 izlase ielaiž mazākumā un vairākumā un kapitulē mājiniecei Šveicei

Agris Suveizda

Latvijas U18 izlase ielaiž mazākumā un vairākumā un kapitulē mājiniecei Šveicei
Jamiro Rēbers gūst spēles pirmos vārtus. Foto: IIHF

Trešo zaudējumu trijās spēlēs pasaules U18 vīriešu hokeja čempionātā piedzīvojusi Oļega Sorokina vadītā Latvijas U18 izlase, kas Bāzelē ar 1:5 piekāpās mājiniecei Šveicei, kas līdz ar to garantēja vietu ceturtdaļfinālā.

• Vienīgo ripu Latvija iemeta vairākumā, taču nevienādos sastāvos arī trīs (var teikt – pat četras) ielaida – divas mazākumā un vienu vairākumā.

• Jamiro Rēbers jau 3. minūtē izvirzīja Šveici vadībā, bet Latvija atbildēja vairākumā – 14. minūtē izlīdzinājumu panāca QMJHL sezonu aizvadījušais Ēriks Mateiko (1:1).

• Izturējusi mazākumu, Latvija ieguva otro vairākuma iespēju, taču 2:1 vietā dabūja 1:2 – cits QMJHL spēlētājs Leo Brajārs mazākumā atguva vadību Šveicei.

• Otrā perioda vidū Endo Maiers trīs sekundes pēc vairākuma beigām dubultoja pārsvaru, bet trešajā trešdaļā Daniils Ustinkovs un Brajārs vēl divos vairākumos nokārtoja jau 5:1.

• Grupu turnīra pēdējo un izšķirošo spēli Latvija aizvadīs rītvakar, plkst. 21.00 tiekoties ar galveno sāncensi Norvēģiju, kas Šveicei zaudēja ar 0:5.

Šveices U18 – Latvijas U18 5:1 (2:1, 1:0, 2:0).
Vārti: 2:06 Rēbers (Pedracīni, Bincli) 1:0, 13:25 Mateiko (Livšics, Krūmiņš, vair.) 1:1, 18:13 Brajārs (Bincli, maz.) 2:1, 30:31 Maiers (Vāgners, Ustinkovs) 3:1, 44:23 Ustinkovs (Rēbers, Maiers, vair.) 4:1, 57:37 Brajārs (Grāfs, Šnellers, vair.) 5:1.
Metieni: 21:18.
Soda minūtes: 10:8.
Vārtsargi: Evans Iē – Aksels Ozols.

Šodienas kalendārs

GSpēleRez.
ASlovākija – Kanāda3:4
BŠveice – Latvija5:1
AZviedrija – Čehija18.00
BASV – Somija20.00

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija2200013:36
2.Kanāda3200112:116
3.Čehija210109:44
4.Slovākija301029:112
5.Vācija200021:150

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.ASV2200019:26
2.Somija220009:46
3.Šveice3200112:56
4.Latvija300034:170
5.Norvēģija200021:170

Latvijas U18 valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsDz. gadsKlubs
VārtsargiAksels Ozols2005.HS Rīga
Linards Feldbergs2005.HS Rīga
Nils Roberts Mauriņš2006.Södertälje (Zviedrija)
AizsargiPēteris Bulāns2005.Chicoutimi Saguenéens (Kanāda)
Viktors Kurbaka2005.HS Rīga
Aleks Ļeonovs2005.HS Rīga
Krists Retenais2006.HS Rīga
Darels Uļjanskis2006.AIK (Zviedrija)
Harijs Cjunskis2006.Lugano (Šveice)
Bruno Petrovičs2006.Vaasan Sport (Somija)
UzbrucējiRodions Boltramovičs2005.HS Rīga
Rauls Ozollapa2005.HS Rīga
Raivis Strazdiņš2005.HS Rīga
Toms Mots2005.HS Rīga
Valters Niedrājs2005.HS Rīga
Kārlis Nauris Česlis2005.HS Rīga
Olivers Mežiņš2005.Tukums
Davids Livšics2005.Kurbads
Ēriks Mateiko2005.Saint John Sea Dogs (Kanāda)
Kristofers Jānis Krūmiņš2005.Jersey Hitmen (ASV)
Markuss Streikišs2005.Flemingsbergs (Zviedrija)
Valdis Dommers2005.Schwenninger (Vācija)
Kristers Ansons2006.HS Rīga

Latvijas kalendārs

DatumsSpēleLaiks
20.04.ASV – Latvija7:1 (0:0; 3:0; 4:1)
21.04.Latvija – Somija2:5 (0:1; 0:3; 2:1)
23.04.Šveice – Latvija5:1 (2:1; 1:0; 2:0)
24.04.Latvija – Norvēģija21.00
1 2 39 komentāri

     [+] [-]

, 2023-04-23 18:34, pirms 2 gadiem
Nu aiziet, komentāri!

  +5 [+] [-]

, 2023-04-23 18:35, pirms 2 gadiem
nu nekas,nākamreiz būs labāk
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +4 [+] [-]

, 2023-04-23 18:40, pirms 2 gadiem
Biju klātienē. Nebija tik traki. Mazliet cīņasspars un griba mums pietrūka.

  -3 [+] [-]

, 2023-04-23 18:45, pirms 2 gadiem
nekā tāda kas ļoti acīs lec, bet katru gadu ir apšaubāmi lēmumi sastāva izvēlē

  -2 [+] [-]

, 2023-04-23 18:56, pirms 2 gadiem
peto rakstīja: Biju klātienē. Nebija tik traki. Mazliet cīņasspars un griba mums pietrūka.
Uzsvars laikam uz mazliet,tu ir baigais optimists vai losi....

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:01, pirms 2 gadiem
peto rakstīja: Biju klātienē. Nebija tik traki. Mazliet cīņasspars un griba mums pietrūka.
Šādi teksti gadu no gada jau nav izsmelti?

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:02, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai cik negaidīti!😁
Lai tik Sorokins turpina lobēt sava kluba audzēkņus, tad jau mūsu U-18 izlase tālu tiks.👍🤞
Pastāsti, ko bija jāņem, kas netika paņemts? ļauj minēt - liepājnieki?
Kaut kā, kad tika top8 mute bija ciet. Un arī tad kodols bija no HSR. Un jau pirms čempja Sorokins teica - šī izlase ir vājāka, kā iepriekšējā. Nav tādu, kas būtu jūtami izteikti līderi. Galvenā spēle būs ar norvēģiem.
Sorokinu ļoti labi var saprast - ja ir izvēle starp līdzvērtīgiem kandidātiem no kuriem vienu daļu tu redzi reizi gadā un citi visu gadu mauc, kā komanda, tad izvēlēsies tos, kas ir labāk saspēlēti. Protams, ka ir, kad nostrādās un ir, kad nenostrādās. Krūklītis, Mateiko, Mackēvičs un Mateiko spēja nopietni palīdzēt Vilmanim, Veckaktiņam, Ločmelim un Bukartam. Šogad pagaidām vienīgie, kam kaut kas sanāk ir Niedrājs un Livšics. Viens no HSR otrs no Kurbada.Nu jau ārzemnieks Mateiko buksē. Zviedrs Streikišs punktiņus lasa, bet stulbais pirmās spēles noraidījums arī ir rādītājs. Un vārtu līnijai arī ir nozīme. Pērnais tandēms Rolovs-Feldbergs, izskatījās stabilāk un drošāk, kā šī gada trio Fedlbergs-Ozols-Mauriņš. Kas patiesībā ir ļoti nepatīkams pārsteigums, jo īpaši, tas, kā Mauriņš "iegāja spēlē" pret amerikāņiem.

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:05, pirms 2 gadiem
izskatās, ka šai U18 izlasei nav vārtsargu. Agrāk, ja nevilka uzbrukums un aizsardzība, vismaz vārtsargi bija līmenī. Šogad nav nekā.

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:07, pirms 2 gadiem
Bet Ozols kā vārtsargs neizvilka... Fakts.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:14, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pastāsti, ko bija jāņem, kas netika paņemts? ļauj minēt - liepājnieki?
Kaut kā, kad tika top8 mute bija ciet. Un arī tad kodols bija no HSR. Un jau pirms čempja Sorokins teica - šī izlase ir vājāka, kā iepriekšējā. Nav tādu, kas būtu jūtami izteikti līderi. Galvenā spēle būs ar norvēģiem.
Sorokinu ļoti labi var saprast - ja ir izvēle starp līdzvērtīgiem kandidātiem no kuriem vienu daļu tu redzi reizi gadā un citi visu gadu mauc, kā komanda, tad izvēlēsies tos, kas ir labāk saspēlēti. Protams, ka ir, kad nostrādās un ir, kad nenostrādās. Krūklītis, Mateiko, Mackēvičs un Mateiko spēja nopietni palīdzēt Vilmanim, Veckaktiņam, Ločmelim un Bukartam. Šogad pagaidām vienīgie, kam kaut kas sanāk ir Niedrājs un Livšics. Viens no HSR otrs no Kurbada.Nu jau ārzemnieks Mateiko buksē. Zviedrs Streikišs punktiņus lasa, bet stulbais pirmās spēles noraidījums arī ir rādītājs. Un vārtu līnijai arī ir nozīme. Pērnais tandēms Rolovs-Feldbergs, izskatījās stabilāk un drošāk, kā šī gada trio Fedlbergs-Ozols-Mauriņš. Kas patiesībā ir ļoti nepatīkams pārsteigums, jo īpaši, tas, kā Mauriņš "iegāja spēlē" pret amerikāņiem.
Vispar bez liepājniekiem ir 1-3 hokejisti, kuru iekļaušana un arī neiekļaušana liek sarausīt uzacis.
Tāpat mini Niedrāju - kāpēc viņa spēles laiks ir zem 10 min (vismaz pirmajās divās spēlēs)?

  +3 [+] [-]

, 2023-04-23 19:20, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Vispar bez liepājniekiem ir 1-3 hokejisti, kuru iekļaušana un arī neiekļaušana liek sarausīt uzacis.
Tāpat mini Niedrāju - kāpēc viņa spēles laiks ir zem 10 min (vismaz pirmajās divās spēlēs)?
Ar ko Niedrājs ir tik īpašs? Un kuri tad ir tie 1-3 par kuriem ir pārdomas?

  +5 [+] [-]

, 2023-04-23 19:20, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Vispar bez liepājniekiem ir 1-3 hokejisti, kuru iekļaušana un arī neiekļaušana liek sarausīt uzacis.
Tāpat mini Niedrāju - kāpēc viņa spēles laiks ir zem 10 min (vismaz pirmajās divās spēlēs)?
Labs jautājums par Niedrāju, bet viņš taču ir tieši no HSR - viens to sliktajiem lobētajiem.
Un katru čempi būs, kāds, kas uz papīra vai savos sapņos liekas labāks par paņemto. Un, jo jaunāks vecums, jo vairāk tādu būs - vecāku faktors, lokālo varoņu faktors utt. Bet katram trenerim ir sava ķīmija, savs spēles modelis utt. Sorokinam atšķirībā no Garija, tomēr, ir sava filozofija, kuru var redzēt darbībā. Un arī vismaz kaut kādi rezultāti ar sevis vadīto izlasi. Jā, nepaņēma, kādu teorētiski labāku par kādu paņemto, bet mēs arī nezinām attiecīgo fizisko formu, uzvedību nometnē un ķīmiju, kā tādu. Tāpēc jau es Namejam pajautāju - kuri tad ir tie, ko nepaņēma, kuri ir labāki? Vai viņš spēj to pateikt, vai kārtējā būšana opozīcijā, būšanas opozīcijā pēc.

  +2 [+] [-]

, 2023-04-23 19:24, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Ar ko Niedrājs ir tik īpašs? Un kuri tad ir tie 1-3 par kuriem ir pārdomas?
Varu atbildēt par Niedrāju - ar mazu spēles laiku, nosacīti taisa rezultātu. Arī uz laukuma izskatās labāk par vienu otru, kam pagaidām ir lielāks spēles laiks.

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Labs jautājums par Niedrāju, bet viņš taču ir tieši no HSR - viens to sliktajiem lobētajiem.
Un katru čempi būs, kāds, kas uz papīra vai savos sapņos liekas labāks par paņemto. Un, jo jaunāks vecums, jo vairāk tādu būs - vecāku faktors, lokālo varoņu faktors utt. Bet katram trenerim ir sava ķīmija, savs spēles modelis utt. Sorokinam atšķirībā no Garija, tomēr, ir sava filozofija, kuru var redzēt darbībā. Un arī vismaz kaut kādi rezultāti ar sevis vadīto izlasi. Jā, nepaņēma, kādu teorētiski labāku par kādu paņemto, bet mēs arī nezinām attiecīgo fizisko formu, uzvedību nometnē un ķīmiju, kā tādu. Tāpēc jau es Namejam pajautāju - kuri tad ir tie, ko nepaņēma, kuri ir labāki? Vai viņš spēj to pateikt, vai kārtējā būšana opozīcijā, būšanas opozīcijā pēc.
Pagaidi, es par lobiju no HS Riga nerunāju, es runāju par sastāva izvēli kā tādu.
Šoreiz kritika Sorokinam ir vairāk vietā kā nekad agrāk un ne jau dēļ fakta, ka zaudēja Šveicei. Bet sagatavošanās posms bija tāds kā nekad. Es cītigi skatījos to U19 turnīru. Arī pārbaudes spēlēs. Piemēram HS Rīga centrs Macijevskis, kurš spēlēja ar Ansonu un spēlēja labi, arī turnīrā un pārbaudenēs - nav. Simanovičs, kurš HS Riga aiz Ļeonova un Kurbakas kopā ar Laudusānu bija top4 aizsargi. Simanovičs ja nemaldos arī pagājušo gadu spēlēja (tātad tika iespēlēts) - nav. Urbanovičs, kurš pagājušajā spēlēja - nav. Ļeonovs pazuda pedējā brīdī - trauma? Info nekur nav. Sieradzkis, teju goal/per game - nav pat izskatīts. Osmanis - nav pat izskatīts. Flugins - 2007 gads, kurš debitēja (4sp) Zviedru U20 elites izslēgšanas spēles (par spelēšanu tur) - nav pat izskatīts.
Turpretī, visa šodienas otrā maina (Boltramovics, Ceslis un trešo neatceros) ir pēkšņi izlasē ieguvuši lielu uzticamības kredītu, spēlē vairāk kā jau minētais Niedrājs un Strazdiņš, kuri taisīja rezultātu HS Riga. Dommers, kuru pat treneri pateicoties laikam jau labajam sniegumam vācu u20 aizsardzība iespēlē. Slogs no šveices u20 2. Līgas. Slogs iepriekš pat nebija izskatīts turnīros, ja nemaldos. Varbut maldos. Mezins no tukuma toč nefigureja nekur, nevienā sasaukumā, te pēkšņi ir šeit. Kā jau teicu, daži lēmumi liek sarausīt uzacis (dažiem varbut traumas, tikai lhf par neko neziņo).

     [+] [-]

, 2023-04-23 19:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Varu atbildēt par Niedrāju - ar mazu spēles laiku, nosacīti taisa rezultātu. Arī uz laukuma izskatās labāk par vienu otru, kam pagaidām ir lielāks spēles laiks.
teikt, ka 2 goli 3 spēlēs nozīmē taisīt rezultātu, būtu tā kā par skaļu...

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:57, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: teikt, ka 2 goli 3 spēlēs nozīmē taisīt rezultātu, būtu tā kā par skaļu...
Tu acīm redzot neskaties spēles, nedz u18, nedz hs riga. Un ja Tu atsaucies tikai uz goliem, tad ja viens spēlētājs ar 3 mazāko spēles laiku no uzbrucējiem ir guvis 50% izlases vārtus, tad laikam pietiekami skaļš apgalvojums, jo citi to nedara

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 19:57, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: teikt, ka 2 goli 3 spēlēs nozīmē taisīt rezultātu, būtu tā kā par skaļu...
Tu acīm redzot neskaties spēles, nedz u18, nedz hs riga.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:01, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Tu acīm redzot neskaties spēles, nedz u18, nedz hs riga. Un ja Tu atsaucies tikai uz goliem, tad ja viens spēlētājs ar 3 mazāko spēles laiku no uzbrucējiem ir guvis 50% izlases vārtus, tad laikam pietiekami skaļš apgalvojums, jo citi to nedara
stāsts vēl joprojām ir par vien 2 goliem 3 spēlēs... Protams, tie ir goli, it sevišķi, kad lielākajai daļai uzbrucēju nav pat nevienas rez. piespēles... taču tie 50% ir skaļi vārdi, jo 100% ir vien 4

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:05, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Pagaidi, es par lobiju no HS Riga nerunāju, es runāju par sastāva izvēli kā tādu.
Šoreiz kritika Sorokinam ir vairāk vietā kā nekad agrāk un ne jau dēļ fakta, ka zaudēja Šveicei. Bet sagatavošanās posms bija tāds kā nekad. Es cītigi skatījos to U19 turnīru. Arī pārbaudes spēlēs. Piemēram HS Rīga centrs Macijevskis, kurš spēlēja ar Ansonu un spēlēja labi, arī turnīrā un pārbaudenēs - nav. Simanovičs, kurš HS Riga aiz Ļeonova un Kurbakas kopā ar Laudusānu bija top4 aizsargi. Simanovičs ja nemaldos arī pagājušo gadu spēlēja (tātad tika iespēlēts) - nav. Urbanovičs, kurš pagājušajā spēlēja - nav. Ļeonovs pazuda pedējā brīdī - trauma? Info nekur nav. Sieradzkis, teju goal/per game - nav pat izskatīts. Osmanis - nav pat izskatīts. Flugins - 2007 gads, kurš debitēja (4sp) Zviedru U20 elites izslēgšanas spēles (par spelēšanu tur) - nav pat izskatīts.
Turpretī, visa šodienas otrā maina (Boltramovics, Ceslis un trešo neatceros) ir pēkšņi izlasē ieguvuši lielu uzticamības kredītu, spēlē vairāk kā jau minētais Niedrājs un Strazdiņš, kuri taisīja rezultātu HS Riga. Dommers, kuru pat treneri pateicoties laikam jau labajam sniegumam vācu u20 aizsardzība iespēlē. Slogs no šveices u20 2. Līgas. Slogs iepriekš pat nebija izskatīts turnīros, ja nemaldos. Varbut maldos. Mezins no tukuma toč nefigureja nekur, nevienā sasaukumā, te pēkšņi ir šeit. Kā jau teicu, daži lēmumi liek sarausīt uzacis (dažiem varbut traumas, tikai lhf par neko neziņo).
Lobijs no HSR ir Namejam. Es vienkārši iesmeju par Nameju un viņa - fui, par daudz no 1 kluba, kuru trenē Sorokins. Un lūk 2 no tevis nosauktajiem ir no tā paša HSR. Viņam jau lielā sāpe, ka HSR lobijs. Bet redz izrādās HSR ir vēl vismaz pāris labāki kadri, kuri nav paņemti. Urbanovičš šogad somos visas sezonas laikā nospēlēja 12 spēles, pērn arī neteiktu, ka bija baigi labais. Osmanis un Sieradzkis - 16 gadīgie, kas mauc zviedru pēc spēka 2. u18 līgā. Ok, Osmani vēl teorijā varētu, jo mauca arī pēc spēka pirmajā līgā, bet, ko tieši tik krutu nodemonstrēja kolēģis? PPG pēc spēka 2. līgas vienā no pastarītēm tiešam ir arguments, lai vēl vairāk pārpludinātu izlasi ar gadu jaunākiem?
Protams, ka jebkurš neizsauktais liks raukt uzacis, jo kāds ir spēlējis agrāk un tagad nav, kāds ir negaidīti izsaukts, kāds labi spēlēja līgā X. Protams, es pilnīgi piekrītu. Vienmēr, par to būs kašķi. Tāpēc, tas ir trenera darbs. Mans cepiens gan bija tieši par to, ka neba nu "lobijs" automātiski nozīmē vāju treneri, jo kā ir pierādījies, tie HSR džeki ir vieni no rezultāta taisītājiem. Un tas, kā jau teicu bija vērsts Namejam nevis tev. Žēl, ka izdarīji lāča pakalpojumu un atviegloji viņam dzīvi, sarakstot rindu ar "uz papīra labākiem, par izsauktajiem, " jo, kā jau teicu šādu sarakstu ar tādu paskaidrojumu būtu gribējies redzēt tieši no viņa.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:05, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: stāsts vēl joprojām ir par vien 2 goliem 3 spēlēs... Protams, tie ir goli, it sevišķi, kad lielākajai daļai uzbrucēju nav pat nevienas rez. piespēles... taču tie 50% ir skaļi vārdi, jo 100% ir vien 4
Tā gan ir, bet tāpēc kontekstā ar manu palagu, ir dīvaini lēmumi - uzbrucējs ar trešo mazāko speles laiku, tatad mazāk iespējam atrasties uz ledus un bez iespējām vairākumā (vismaz pirmajā) gūst 2 vārtus. Pietam ir rezulatīvs arī klubā.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:08, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Tu acīm redzot neskaties spēles, nedz u18, nedz hs riga.
HS Rīga spēles neesmu skatījies, tas tiesa. U18 sanācis paskatīties epizodiski - nav izdevies pamanīt kādu, kas īpaši dominētu vai arī kādu, kas galīgi nevilktu salīdzinot ar pārējiem... Ja nu vienīgi Ozols pret USA dažubrīd tur pazaudējās. Pret USA 3. periodu neredzēju, saprotu, ka Mauriņam tur gājis vēl skumīgāk...

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:08, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lobijs no HSR ir Namejam. Es vienkārši iesmeju par Nameju un viņa - fui, par daudz no 1 kluba, kuru trenē Sorokins. Un lūk 2 no tevis nosauktajiem ir no tā paša HSR. Viņam jau lielā sāpe, ka HSR lobijs. Bet redz izrādās HSR ir vēl vismaz pāris labāki kadri, kuri nav paņemti. Urbanovičš šogad somos visas sezonas laikā nospēlēja 12 spēles, pērn arī neteiktu, ka bija baigi labais. Osmanis un Sieradzkis - 16 gadīgie, kas mauc zviedru pēc spēka 2. u18 līgā. Ok, Osmani vēl teorijā varētu, jo mauca arī pēc spēka pirmajā līgā, bet, ko tieši tik krutu nodemonstrēja kolēģis? PPG pēc spēka 2. līgas vienā no pastarītēm tiešam ir arguments, lai vēl vairāk pārpludinātu izlasi ar gadu jaunākiem?
Protams, ka jebkurš neizsauktais liks raukt uzacis, jo kāds ir spēlējis agrāk un tagad nav, kāds ir negaidīti izsaukts, kāds labi spēlēja līgā X. Protams, es pilnīgi piekrītu. Vienmēr, par to būs kašķi. Tāpēc, tas ir trenera darbs. Mans cepiens gan bija tieši par to, ka neba nu "lobijs" automātiski nozīmē vāju treneri, jo kā ir pierādījies, tie HSR džeki ir vieni no rezultāta taisītājiem. Un tas, kā jau teicu bija vērsts Namejam nevis tev. Žēl, ka izdarīji lāča pakalpojumu un atviegloji viņam dzīvi, sarakstot rindu ar "uz papīra labākiem, par izsauktajiem, " jo, kā jau teicu šādu sarakstu ar tādu paskaidrojumu būtu gribējies redzēt tieši no viņa.
Te gan korekcija, viņi abi spēlēja “labākajā līgā”, jo j18 allsvenska tiek izspēlēts vien no pussezonas. Atšķiriba ir, kura komanda tika un kura netika. Vēl atšķiriba, vai spelētāju (kā piemēram Uljanski) “pārpērk” cita komanda, priekš spēlēšanas Alsvenskā

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:10, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: teikt, ka 2 goli 3 spēlēs nozīmē taisīt rezultātu, būtu tā kā par skaļu...
Sniegums laukumā. Rezultāts nav tikai punkti (kas gan viņam ir, maz, bet ir un ņemot vērā spēles laiku ar augstu efektivitāti), bet arī skatoties spēles var redzēt, ka tajā čalī kaut kas ir. Tas pats bija arī skatoties HSR spēles. Kamēr, piemēram, Ozollapa liek plēst matus (izlasē), dažu izslavētais Cunskis ir katastrofa (ok, cita pozīcija) vai Krūmiņš, kurš nevelk. Nevajag arī aizmirst, ka mums neviens nav Makdeivids, lai bez partneriem vāktu lielo punktu ražu. Ja tev ir meistarība, bet partneri nepavelk vai neizmanto to, ko tu dod viņiem pagrūti.

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:10, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Tā gan ir, bet tāpēc kontekstā ar manu palagu, ir dīvaini lēmumi - uzbrucējs ar trešo mazāko speles laiku, tatad mazāk iespējam atrasties uz ledus un bez iespējām vairākumā (vismaz pirmajā) gūst 2 vārtus. Pietam ir rezulatīvs arī klubā.
atbildot uz pēdējo teikumu - tie ir vien tikai 7 goli sezonā... it sevišķi, kad ir spēlēts vairākkārt pret Dinaburgu...

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:11, pirms 2 gadiem
Par 16 gadniekiem atbildot, nu un, ka 16? Ja 16 gadnieks vienādā līgā ir vienalga, rezultatīvāks/ labāks / smukāks / interesantāks kā 17, tad manuprāt vismaz atrādīties viņš ir pelnījis. Un te es lieku salīdzināšanai tieši Streikišu, kurš no trio Sieradzkis, Osmanis un viņš ir bijis ar visšvakākajiem statiem ne tikai pagājušo sezonu, bet arī dažādos sasaukumos.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:13, pirms 2 gadiem
Pret Amerikāņiem bija skatāms komandas labākais sniegums. Trešajā periodā tikai komanda jau bija padevusies. 7 min mazākumā!!! Un saka spēlēt tie, kas pirmos periodus nebija spēlējuši. Treneris jau bija norakstījis spēli. Tas pats sižets atkārtojās spēlē pret Somiju.

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:14, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: atbildot uz pēdējo teikumu - tie ir vien tikai 7 goli sezonā... it sevišķi, kad ir spēlēts vairākkārt pret Dinaburgu...
Ne visi ir snaiperi, kādam ir arī jāapgādā pretinieki. Un kā jau Geralts teica, viņš veido spēli, dod piespēles (tās viņam vairāk kā 7). Ja uzbrucēji negūst vārtus no piespēlēm, ir grūti papildināt punktu ražu. + vienīgais kuru var izcelt ar goliem ir Ansons, taču interesantākais tajā visā ir tas, ka tieši Ansons visvairāk punktus guva pret leišiem, dinaburgām, kamēr Niedrājs spēlēs pret mogo un zemgali guva daudz vairāk punktus

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:15, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Te gan korekcija, viņi abi spēlēja “labākajā līgā”, jo j18 allsvenska tiek izspēlēts vien no pussezonas. Atšķiriba ir, kura komanda tika un kura netika. Vēl atšķiriba, vai spelētāju (kā piemēram Uljanski) “pārpērk” cita komanda, priekš spēlēšanas Alsvenskā
Es iespējams jaucu, bet Strombro, kas ir Sieradzka klubs spēlē tikai u18 Region, viņi Nationell nemaz nespēlē. Vai arī tad drīzāk sanāk, ka "labāko līgu" tieši izspēlē no pussezonas

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:17, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es iespējams jaucu, bet Strombro, kas ir Sieradzka klubs spēlē tikai u18 Region, viņi Nationell nemaz nespēlē. Vai arī tad drīzāk sanāk, ka "labāko līgu" tieši izspēlē no pussezonas
Ne ir region un tad labākās salasās uz nationell. Nationell (vai kā tur precīzi) izspelē no pussezonas. Visi viņi kapāja region’ā, līdz daži pārcelās uz nationell (agrāk Allsvenska). Bet jā, nejauc, Sieradzka kluvs netika nationell un neviens cits (kas tika) nebija ieinteresēts viņa pakalpojumos

  +1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:29, pirms 2 gadiem
Labi, nobeidzot šo diskusiju, gribu iepirst, ka daudz sagaidu no 2007. gada izlases. Tur ir 4- 6 interesanti kadri, no kuriem 5 ir uzbrucēji (beidzot) un 1 aizsargs.
Redzēs cik no daudz viņiem tiks nākamgad jau izlasē. Jācer, ka ši vai 2006 gada izlase nenograbinās uz 1A😀
Lai gan 2006. Mums ir ļoti spēcīgs (mūsu standartiem), aizsargu sešinieks. Arī uzbrucēji pāris būs interesanti - Ansons, Sieradzkis un gan jau vēl kādu aizmirsu

     [+] [-]

, 2023-04-23 20:33, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Ne ir region un tad labākās salasās uz nationell. Nationell (vai kā tur precīzi) izspelē no pussezonas. Visi viņi kapāja region’ā, līdz daži pārcelās uz nationell (agrāk Allsvenska). Bet jā, nejauc, Sieradzka kluvs netika nationell un neviens cits (kas tika) nebija ieinteresēts viņa pakalpojumos
nu jā, tieši tur ir tas stāsts, ka Strömsbro IF spēlē līmeni zemāk par J18 Nationel, jo viņi tam nekvalificējās un turpināja sezonu ar pārējām komandām, kas nekvalificējās, kur palika prieekšpēdējie, taču izglābās relegation round turnīrā. Bez viņa Strömsbro IF ir vēl vairāki latvieši

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:34, pirms 2 gadiem
zata rakstīja: Ne ir region un tad labākās salasās uz nationell. Nationell (vai kā tur precīzi) izspelē no pussezonas. Visi viņi kapāja region’ā, līdz daži pārcelās uz nationell (agrāk Allsvenska). Bet jā, nejauc, Sieradzka kluvs netika nationell un neviens cits (kas tika) nebija ieinteresēts viņa pakalpojumos
Nekas,nekur nesalasās.Tie ir divi dažādi līmeņi.

  +3 [+] [-]

, 2023-04-23 20:37, pirms 2 gadiem
terex rakstīja: Nekas,nekur nesalasās.Tie ir divi dažādi līmeņi.
Izstāstīja viņš pareizi. Jo visi tā "līmeņa" u18 klubi mauc reģionā, bet tikai labākie X Nationell. Jebkurš Nationell klubs sezonas pirmo pusi mauca Region.

  -1 [+] [-]

, 2023-04-23 20:38, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu jā, tieši tur ir tas stāsts, ka Strömsbro IF spēlē līmeni zemāk par J18 Nationel, jo viņi tam nekvalificējās un turpināja sezonu ar pārējām komandām, kas nekvalificējās, kur palika prieekšpēdējie, taču izglābās relegation round turnīrā. Bez viņa Strömsbro IF ir vēl vairāki latvieši
Nu nav te stāts, jo pussezonu viņi spēlēja vienā līmenī un tas ka vienam klubs bija spēcīgāks un tika, otram ne, šajā gadījumā nav no svara. No svara šis diskusijas kontekstā ir tas, ka no 3 spēlētājiem, kuri pussezonu spēlēja vienā līmenī, pēc tam divi, izskatīts tika viens un ar vismazāko produktivitāti, gan salīdzinot kad visi 3 bija region, gan ar Osmani nationell
1 2 39 komentāri