Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"

Jānis Celmiņš

Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"
Mačā pret ASV vienaudžiem Rihards Bukarts tika atzīts par labāko Latvijas izlases rindās
Foto: iihf.com

Latvijas U-18 hokeja izlase vakar Sočos aizvadīja pēdējo apakšgrupas spēli pasaules čempionāta jauniešiem ietvaros, un ceturtdien uzsāks cīņu par izdzīvošanu - vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā. Pēc pēdējā apakšgrupas mača portāls Sportacentrs.com sazinājās ar vienu no mūsu izlases pirmās maiņas uzbrucējiem Rihardu Bukartu, lai uzzinātu, kāds noskaņojums mūsējo nometnē pēc četriem smagiem zaudējumiem, un pirms cīņas par palikšanu elitē.

Jau vēstīts, ka visās četrās A apakšgrupas cīņās Latvijas hokeja jaunā maiņa cieta smagus zaudējumus. Mačos ar somiem un čehiem tika zaudēts ar 0:7, bet pret ASV un Krieviju attiecīgi ar 1:7 un 2:10. „Turnīru kopumā un maču pret somiem sākām labi. Pirmās mača minūtes aizvadījām pietiekami labi, taču, iespējams, uzbrukumā dažbrīd arī nepaveicās. Spēles turpinājumā salūzām… Pagāja kaut kāds laiks, lai pierastu pie šī līmeņa. Lai gan rezultāti ciparos izskatās traģiski, ar katru spēli sniegumu uzlabojam. Visi, kuri redzējuši mūsu spēles pret ASV un Krieviju, domāju varēs apliecināt, ka laukumā bija komanda ar raksturu. Ja šādi būtu spēlējuši pret somiem vai čehiem, tad rezultāts varētu būt pavisam cits,” uzskata Rihards Bukarts, visas komandas vārdā paužot apņēmību cīnīties par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā.

Latvijas Hokeja federācija šai komandai čempionātā izvirzījusi mērķi saglabāt vietu elitē. Latvijas puišu pretinieki šajās spēlēs būs slovāku vienaudži. „Domāju, ka smagās spēles un zaudējumi mums būs palīdzējušas sagatavoties cīņai par palikšanu spēcīgāko komandu vidū. Esmu drošs, ka Hokeja federācijas mērķi izpildīsim un laimīgi atbrauksim mājās,” pārliecināts ir hokejists. Cīņa ritēs sērijā līdz vienas komandas divām uzvarām. „Domāju, ka tas ir daudz interesantāk. Ja pirmajā spēlē paklūpi, tad tev vēl tiek dota iespēja atspēlēties. Vienā spēlē noteikt komandu, kas paliks A grupā nebūtu nopietni,” uzskata Bukarts.

Hokejists neslēpj, ka jau pirms čempionāta sākuma zemapziņā puiši bijuši gatavi cīnīties par palikšanu. „Jā, zinājām, ka mūsu apakšgrupa ir ļoti spēcīga. Zemapziņā, protams, nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu. Čaļi gan katrā spēlē laukumā devās ar domu par uzvaru un iekļūšanu ceturtdaļfinālā. Šoreiz neizdevās,” teic U-18 hokeja izlases spēlētājs.

Rihardam čempionāta laika gadījusies nepatīkama situācija ar vienu no krievu žurnālistēm, kura atreferējot interviju visu interpretējusi pa savam, un šī intervija, kurā hokejists it kā slikti izsākās par izlases galveno treneri Vjačeslavu Nazarovu, nonākusi arī Latvijas medijos. „Lasīju interviju Sportacentrā, un biju šokēts. Lielākā daļa intervijas bija pārveidota. Viss bija pagriezts tā it kā es necienītu trenerus. Mums kopā vēl jāpaveic liels darbs. Gribētu atvainoties visiem, kurus aizskāru, jo patiesībā neko tādu nemaz neesmu teicis,” pauž Bukarts. (augstāk minētās intervijas atreferējums šeit - U-18 izlase tiksies ar pasaules čempioniem )

Līdz ar apakšgrupas turnīra noslēgšanos, Latvijai priekšā ir divas brīvdienas. Cīņu pret slovākiem par vietas saglabāšanu augstākajā divīzijā jaunie hokejisti sāks ceturtdien, pulksten 11:00.

1 2 61 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 09:19, pirms 12 gadiem
Sermulītis rakstīja: Tāpēc lai jums būtu mācība SC , ka zagt intervijas no krievu portāliem nav
labi. Labāk pašiem piezvanīt un apjautāties nevis akli ticēt krievu dzeltenajiem sporta portāliem.
SC...

Sporta Centrs
...
Saskaņas Centrs..

vai tikai sakritība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-23 09:29, pirms 12 gadiem
Dark_Side rakstīja: Ieskatamies bildē un saprotam, ka mūsu punduri vienkārši nekad nekur nebūs, jo ar 175 uz slidām nekas nebūs... Ja pat vārtsargam pie 2m, ko tur var gribēt...
Un tas ir bijis vienmēr.
Nav padomju brīvā ledus vairs hokejā. Ir jābūt augumam, fizuhai, kā diemžel nevienam nav. Paskatoties uz mūsu hokejistiem bez formas, pārņem skumja... labi ja 10% atbilst kaut cik pēc auguma, fiziskajiem parametriem...
Viņa augums ir 1,80m, un droši vien viņš vēl par pāris cm paaugsies!

  +8 [+] [-]

, 2013-04-23 09:31, pirms 12 gadiem
cik es redzēju čaļi cīnās par 110 %....nedaudz veiksmes un vieta elitē būs nodrošināta!!!!.lai veicas,par lielu latviju!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-23 09:36, pirms 12 gadiem
Dark_Side rakstīja: Ieskatamies bildē un saprotam, ka mūsu punduri vienkārši nekad nekur nebūs, jo ar 175 uz slidām nekas nebūs... Ja pat vārtsargam pie 2m, ko tur var gribēt...
Un tas ir bijis vienmēr.
Nav padomju brīvā ledus vairs hokejā. Ir jābūt augumam, fizuhai, kā diemžel nevienam nav. Paskatoties uz mūsu hokejistiem bez formas, pārņem skumja... labi ja 10% atbilst kaut cik pēc auguma, fiziskajiem parametriem...
Tikai nevajag - tiem pašiem varenajiem somiem 179cm un 78 kg vidējais augums/svars, Latvijai 184 cm un 81 kg, krieviem 181 un 77 kg.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-23 09:40, pirms 12 gadiem
Vismaz mums formas smukas!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 09:45, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tikai nevajag - tiem pašiem varenajiem somiem 179cm un 78 kg vidējais augums/svars, Latvijai 184 cm un 81 kg, krieviem 181 un 77 kg.
Si pat varetu but garaka un smagaka no visam u18 izlasem kadas mums ir bijusas!!
Slēpts komentārs: klemens
Slēpts komentārs: Ikrnpk
Slēpts komentārs: Ikrnpk

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 10:44, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Kāda nahren palikšana, ir jāspēlē līgā ,kurā ir līdzvērtīgi pretenieki, nevis łaut par sevi ńirgāties, mēs esam kur esam, nav jau ko šiem pārmest, vienkārši jāsaprot arī Latvijā esot ka tā tas ir, nevis zvaigznes statusā dzīvot, Kad intervē Bukartus, iespaids ka šie puikas pēc 5 min NHL spēlēs
Tu uzskati ka jāspēlē vienu līmeni zemāk un sešu komandu konkurencē mērķtiecīgi jāturās no otrās līdz piektajai vietai?

  -4 [+] [-]

, 2013-04-23 10:44, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu uzskati ka jāspēlē vienu līmeni zemāk un sešu komandu konkurencē mērķtiecīgi jāturās no otrās līdz piektajai vietai?

tāds iespaids rodas

     [+] [-]

, 2013-04-23 11:20, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: SC...

Sporta Centrs
...
Saskaņas Centrs..

vai tikai sakritība?
protams, ka sakritība! Ja domēns būtu sc.com, tad vēl varētu šaubīties, bet ir sportacentrs.com, kur nekādu šaubu nav.. Tā kā - atpūties!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 11:20, pirms 12 gadiem
Reaktors2 rakstīja: SC...

Sporta Centrs
...
Saskaņas Centrs..

vai tikai sakritība?
par to gāja runa, kad brutāli tika nomainīts esporta forrmāts uz šo. Ev, es tak neko nejaucu, bija esports visu laiku un pirms 2 gadiem(?) viņu dizainu pamainīja un nosaukumu.?

     [+] [-]

, 2013-04-23 11:44, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu uzskati ka jāspēlē vienu līmeni zemāk un sešu komandu konkurencē mērķtiecīgi jāturās no otrās līdz piektajai vietai?
Līdz otrai vietai vēl jātiek, domāju ka būtu interesantāk gan spēlētājiem, gan līdzjutējiem, nevis skatīties kā hokeja grandi rullē pāri.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 11:46, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Bukarts arī spēlēs pēc 5 minūtēm NHL, viņš ir superstārs!! Par viņu jau tagad Detroita interesējas play-off sērijas problēmas sakarā, nav izslēgts, ka viņš jau pēc U18 čempja pievienojas Red Wings
Es nezināju, novēlu viņam tur veiksmi

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 11:47, pirms 12 gadiem
Vakardienas spēlē ar krieviem un iepriekšēja spēlē ar ASV mūsējie epizodiski rādīja tiešām labu sniegumu. Ik īpaši Bukarts un Golovkovs.
Ņemot vērā to, ka slovāki jau labu laiciņu mums ir vairs tikai pus solīti priekšā jauniešu hokejā, jādomā, ka mums ir labas iespējas saglabāt vietu elitē.

     [+] [-]

, 2013-04-23 11:52, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Vakardienas spēlē ar krieviem un iepriekšēja spēlē ar ASV mūsējie epizodiski rādīja tiešām labu sniegumu. Ik īpaši Bukarts un Golovkovs.
Ņemot vērā to, ka slovāki jau labu laiciņu mums ir vairs tikai pus solīti priekšā jauniešu hokejā, jādomā, ka mums ir labas iespējas saglabāt vietu elitē.
labas - tas ir 15% vai 20%?

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 11:52, pirms 12 gadiem
Negribu izklausīties ļauns, taču atziņa "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu" man kaut kā likās jau nu ļoti smieklīga... es saprotu, ka uz PČ ir jābrauc spēlēt par uzvaru, taču ja līdz šim gan U-20, gan U-18 izlases savos Elites PČ gandrīz vienmēr ir spēlējuši par palikšanu, tad kas 2013. gada pavasarī pēkšņi ir pamainījies?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 11:54, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Kāda nahren palikšana, ir jāspēlē līgā ,kurā ir līdzvērtīgi pretenieki, nevis łaut par sevi ńirgāties, mēs esam kur esam, nav jau ko šiem pārmest, vienkārši jāsaprot arī Latvijā esot ka tā tas ir, nevis zvaigznes statusā dzīvot, Kad intervē Bukartus, iespaids ka šie puikas pēc 5 min NHL spēlēs
Ir jēgas spēlēt elitē kaut vai tāpēc vien, ka tā ir vieta, kur kā mušas ap medu pulcējas NHL skauti.
Ja I Divīzijas čempionātu daži skauti apmeklē tikai lai aplūkotu kādu konkrētu talantu, tad u18 čempionātā to skautu ir tik daudz, ka pat ja tu iepriekš neesi bijis viņu blociņos, tad labi nospēlējot pret kādu lielvalsti tevi var pamanīt.
Nav noslēpums, ka tieši tā Kristians Pelšs tika draftēts. Šķiet gan viņš pats, gan Edmontonas skauts atzina, ka viņš ir pamanīts tieši u18 elites čempionātā.
Kas zin, varbūt šogad pēc es teiktu tiešām laba un uz Latvijas izlases fona pamanāma snieguma paņems Golovkovu.
Tā pat šādos čempionātos paveras ļoti labas iespējas atrast sev ieinteresētu ja ne uzreiz NHL skautu, tad vismaz kādu CHL komandu skautu.

     [+] [-]

, 2013-04-23 11:57, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ir jēgas spēlēt elitē kaut vai tāpēc vien, ka tā ir vieta, kur kā mušas ap medu pulcējas NHL skauti.
Ja I Divīzijas čempionātu daži skauti apmeklē tikai lai aplūkotu kādu konkrētu talantu, tad u18 čempionātā to skautu ir tik daudz, ka pat ja tu iepriekš neesi bijis viņu blociņos, tad labi nospēlējot pret kādu lielvalsti tevi var pamanīt.
Nav noslēpums, ka tieši tā Kristians Pelšs tika draftēts. Šķiet gan viņš pats, gan Edmontonas skauts atzina, ka viņš ir pamanīts tieši u18 elites čempionātā.
Kas zin, varbūt šogad pēc es teiktu tiešām laba un uz Latvijas izlases fona pamanāma snieguma paņems Golovkovu.
Tā pat šādos čempionātos paveras ļoti labas iespējas atrast sev ieinteresētu ja ne uzreiz NHL skautu, tad vismaz kādu CHL komandu skautu.
tā skautu sistēma ZAmerikā ir gan drusku savādāka... ne jau katra no >60 CHL komandām uz PČ sūta pa parītim skautu

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:02, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: labas - tas ir 15% vai 20%?
Nu beidz, kas Slovākija pēdējos gados ir jauniešu hokejā? Viņi vēl aiz vien mums ir priekšā, bet ne jau tā kā tas bija desmit gadus atpakaļ.
Slovāki šajā vecumā ir apspēlēti. Pat ja netiks paņemtas uzvaras, tad spēle noteikti būs ļoti līdzīga.
Tas pats Bukarts noteikti atceras, ka pirms pāris gadiem jauniešu olimpiādē šos pašus slovākus apspēlēja ar 4:3, turklāt mūsu izlase izvirzijās vadībā ar 4:0.
Es teiktu, ka izredzes ir 40%.

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tā skautu sistēma ZAmerikā ir gan drusku savādāka... ne jau katra no >60 CHL komandām uz PČ sūta pa parītim skautu
Pieņemu, ka tev taisnība, taču pēc laba snieguma šeit izredzes atrast CHL komandu protams palielinās.
Tikai nesaki, ka tu domā, ka CHL šim pasākuma uzmanību nepievērš un spēlētājus šeit nemeklē

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 12:13, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Pieņemu, ka tev taisnība, taču pēc laba snieguma šeit izredzes atrast CHL komandu protams palielinās.
Tikai nesaki, ka tu domā, ka CHL šim pasākuma uzmanību nepievērš un spēlētājus šeit nemeklē
CHL importu drafts lielā mērā ir spēlētāju aģentu-klubu vadības sarunāšanas jautājums. Protams, TOP kadrus apskatās, bet neviens tā stipri uz to neiespringst.

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Pieņemu, ka tev taisnība, taču pēc laba snieguma šeit izredzes atrast CHL komandu protams palielinās.
Tikai nesaki, ka tu domā, ka CHL šim pasākuma uzmanību nepievērš un spēlētājus šeit nemeklē
priekš tam ir skautu biroji. (kuri Sočos ir plaši pārstāvēti)

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 12:27, pirms 12 gadiem
klemens rakstīja: Līdz otrai vietai vēl jātiek, domāju ka būtu interesantāk gan spēlētājiem, gan līdzjutējiem, nevis skatīties kā hokeja grandi rullē pāri.
Atgādināšu, ka pirms čempionāta turnīrā Baltkrievijā šī pati komanda ar 7:2 apspēlēja Div IA otrās vietas ieguvēju Norvēģiju, ar 6:0 4. vietas ieguvēju belarus un 3:2 pagarinājumā uzvarētājus dāņus....

Tas tā, lai salīdzinātu līmeni kādā būtu jāspēlē I Div pret pasaules eliti, kas savukārt mums samet 10 ripas...

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:34, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nu beidz, kas Slovākija pēdējos gados ir jauniešu hokejā? Viņi vēl aiz vien mums ir priekšā, bet ne jau tā kā tas bija desmit gadus atpakaļ.
Slovāki šajā vecumā ir apspēlēti. Pat ja netiks paņemtas uzvaras, tad spēle noteikti būs ļoti līdzīga.
Tas pats Bukarts noteikti atceras, ka pirms pāris gadiem jauniešu olimpiādē šos pašus slovākus apspēlēja ar 4:3, turklāt mūsu izlase izvirzijās vadībā ar 4:0.
Es teiktu, ka izredzes ir 40%.
Tavi visi argumenti attiecas uz pagātni. Tas nav stāsts par spēka samēriem starp Latvijas un Slovākijas U18 izlasēm šobrīd.

P.S. Es neesmu redzējis slovāku izlasi šogad, man ir visai maza nojausma par viņu varējumu. Vienīgais, ko zinu, ka viņu rindās ir 2 reāli šī gada NHL drafta kandidāti: Eliteprospects.com - David Soltes un Eliteprospects.com - Timotej Sille . (neskaitot pārējos, kas sarakstos ir zemāk)

     [+] [-]

, 2013-04-23 13:06, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Tavi visi argumenti attiecas uz pagātni. Tas nav stāsts par spēka samēriem starp Latvijas un Slovākijas U18 izlasēm šobrīd.



P.S. Es neesmu redzējis slovāku izlasi šogad, man ir visai maza nojausma par viņu varējumu. Vienīgais, ko zinu, ka viņu rindās ir 2 reāli šī gada NHL drafta kandidāti: Eliteprospects.com - David Soltes un Eliteprospects.com - Timotej Sille . (neskaitot pārējos, kas sarakstos ir zemāk)
Draftēt jau var visu ko, pagājušogad krievu draftēja 4. raundā
Eliteprospects.com - Alexander Delnov

Šogad viņš manāmi Lipsberga ēnā palika spēlējot vienā komandā. Šie džeki neizskatās tādi, kas būtu pirmās trīs kārtas. Un vispār slovākiem diezgan čābīgi ar pēdējos gados draftētajiem.

ta jau man no šitā vairāk bail...
Eliteprospects.com - Peter Cehlįrik

Protams, vsjo ravno slovāki labāki ir, bet nu redzēs kā būs. Katrā ziņā tomēr objektīvi viņu sastāvs ir krietni vājāks kā tām komandām ar ko mēs līdz šim esam spēlējuši....

     [+] [-]

, 2013-04-23 13:22, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Draftēt jau var visu ko, pagājušogad krievu draftēja 4. raundā
Eliteprospects.com - Alexander Delnov

Šogad viņš manāmi Lipsberga ēnā palika spēlējot vienā komandā. Šie džeki neizskatās tādi, kas būtu pirmās trīs kārtas. Un vispār slovākiem diezgan čābīgi ar pēdējos gados draftētajiem.

ta jau man no šitā vairāk bail...
Eliteprospects.com - Peter Cehlįrik

Protams, vsjo ravno slovāki labāki ir, bet nu redzēs kā būs. Katrā ziņā tomēr objektīvi viņu sastāvs ir krietni vājāks kā tām komandām ar ko mēs līdz šim esam spēlējuši....
un kāda vaina Deļnovam?

p.s. toties ir viena cita nianse - tagad jau var redzēt, ka Nazarovs komandu ir gatavojis tieši šīm spēlēm par palikšanu, kamēr slovākiiem uzdevums bija 1/4fināls un viņi ir daļēji izpumpējušies.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 13:54, pirms 12 gadiem
Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"

Rihard, ja tu ej uz spēli ar tādu zemapziņu, tad varbūt labāk tev nodarboties ar citu sporta veidu , - piemēram, dambreti !!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 14:02, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: Bukarts: "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu"

Rihard, ja tu ej uz spēli ar tādu zemapziņu, tad varbūt labāk tev nodarboties ar citu sporta veidu , - piemēram, dambreti !!!!!!!!!!!!
Bet loģiski, ka tāda doma bija. Jo sevišķi, ka treneris komandu uz to gatavo. Ņemot vērā, ka viņi savu vietu zaudēt negrib, tad galvenais treneriem ir saglabāt vietu Elitē. Jo tāds ir LHF uzstādījums. Jautājums ir tikai, vai tam pietiks resursu.

     [+] [-]

, 2013-04-23 14:31, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Negribu izklausīties ļauns, taču atziņa "Zemapziņā nojautām, ka nāksies cīnīties par palikšanu" man kaut kā likās jau nu ļoti smieklīga... es saprotu, ka uz PČ ir jābrauc spēlēt par uzvaru, taču ja līdz šim gan U-20, gan U-18 izlases savos Elites PČ gandrīz vienmēr ir spēlējuši par palikšanu, tad kas 2013. gada pavasarī pēkšņi ir pamainījies?
Tāpat kārtējais atzinums par to, ka mača pirmās minūtes iesāk ļoti labi, kad vēl sapņi ir vairāk par varēšanu un gribēšanu, bet pēc pirmā ielaistā gola salūza!
Kā nolāpīts var salauzt psiholoģiski sportistus, sevišķi jau hokejistus...kas notiek-memļaki vai? Tas pats ar lielo izlasi un dinamo Rīga

     [+] [-]

, 2013-04-23 14:57, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: un kāda vaina Deļnovam?

p.s. toties ir viena cita nianse - tagad jau var redzēt, ka Nazarovs komandu ir gatavojis tieši šīm spēlēm par palikšanu, kamēr slovākiiem uzdevums bija 1/4fināls un viņi ir daļēji izpumpējušies.
Nē, nekāda vaina Deļnovam nav vnk tas, ka kāds ir kaut kur draftēts nenozīmē, ka automātiski labāks par to, kas nav draftēts... Lipsbergu neviens pagājušogad nedraftēja, lai gan man ne tikai kā latvietim, bet vispār šķita, ka viņš bija drafta cienīgs... ko viņš šogad droš vien arī pierādīja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:00, pirms 12 gadiem
kandzha rakstīja: Tāpat kārtējais atzinums par to, ka mača pirmās minūtes iesāk ļoti labi, kad vēl sapņi ir vairāk par varēšanu un gribēšanu, bet pēc pirmā ielaistā gola salūza!
Kā nolāpīts var salauzt psiholoģiski sportistus, sevišķi jau hokejistus...kas notiek-memļaki vai? Tas pats ar lielo izlasi un dinamo Rīga
Jā piekrītu par zemapziņu,tur jau domas sākās un motivācija arī.Bet mūsu sastāvs ir vājš uz fona salīdzinot ar kādiem spēlē U-18Krievijas,Somijas,Zviedrijas izlases. Taču komandai ir jāvar un jācinās līdz galam. Piemērs ir pagājušā gada pasaules čempināta Slovākijas izlase.Viss slēpjās komandas vienotībā,spēkā un ātrumā.
1 2 61 komentārs