Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Krievijas U-18 treneris: "Nenovērtējām Latvijas izlasi"

Agris Suveizda

Krievijas U-18 treneris: "Nenovērtējām Latvijas izlasi"
Edgars Homjakovs iemetienā pret Iļju Ivanovu
Foto: Francois Laplante/HHOF-IIHF Images

Latvijas U-18 hokeja izlase šovakar ar rezultātu 2:10 pasaules čempionātā kapitulēja mājinieces Krievijas priekšā. Latvijai gan izdevās gūt divus vārtus un nedaudz negaidīti otrās trešdaļas sākumā panākt 2:3, un Krievijas galvenais treneris un spēlētāji bija vienisprātis, ka komanda pret Latviju nebija noskaņojusies un, iespējams, to nenovērtēja.

"Šodien komandai bija nenoskaņošanās brīdis. Latvija līdz šim visiem zaudēja ar lieliem rezultātiem, un dabiski, kā jau vienmēr bērnu hokejā, bija nenovērtēšana. Bet spēles gaitā vienmēr ir grūti pārkārtoties. Tāpēc kādu brīdi rezultāts bija 3:2," teica Krievijas U-18 izlases galvenais treneris Igors Kravčuks. "Nē, nedomāju par pārtraukuma pieprasīšanu. Tobrīd spēle tikai sākās, latvieši otrā perioda sākumā līdz minimumam samazināja starpību rezultātā."

"Vai šodienas spēle ļāva eksperimentēt? Protams, mēģinājām dažādus zīmējumus dažādās situācijās. Darījām to ar domu par nākotni. Kā vērtēju Ņičuškina spēli? Viņš spēlē normāli, kaut arī ripu pārtur. Viņam ir grūti pārkārtoties. Neesmu ar viņu runājis, vai viņu vārtu negūšana dara nervozu. Saprotiet, viņš jau ir pieaudzis spēlētājs, sezonu aizvadījis KHL. Vai viņam nav garlaicīgi šeit spēlēt? Nē, viņš taču pārstāv valsti. Ja viņš katrā spēlē gūtu 15 vārtus, tad būtu garlaicīgi."

"Latvija ir labs pretinieks, to nevajadzēja nenovērtēt. Treneris mums par to runāja, lūdza, lai neatslābināmies. Lai pēc tam nestaigātu ar nolaistām galvām," sacīja Krievijas U-18 izlases aizsargs Artjoms Zubs. "Kādēļ rezultāts kļuva 2:3? Varbūt nedaudz atslābinājāmies. Teikšu, tā bija nenoskaņošanās." Savas domas par maču izteica arī uzbrucējs Pāvels Bučņevičs: "Sākās smiekli, pretinieka nenovērtēšana...Intrigu radījām skatītājiem, lai viņiem interesantāk skatīties, bet pēc tam sapratām - nevar būt tā, ka Krievijai pret Latviju rezultāts ir 3:2. Un sākām gūt vārtus."

"Mūsu nenoskaņošanās noveda pie rezultāta 3:2 otrās trešdaļas sākumā. Kad bijām vadībā ar trīs ripām, nedaudz atslābinājāmies. Pēc tam, kad pretinieks divas atspēlēja, savācāmies. Un treneris pateica stingrus vārdus," spēli komentēja Krievijas U-18 izlases aizsargs Nikolajs Gluhovs. "Kāpēc Ņičuškins nevar iemest? Viņš spēlē noderīgi. Domāju, ka viņš gūs vārtus izšķirošajās spēlēs, turnīra beigu posmā. Latvija visiem zaudēja ar lieliem rezultātiem? Neaizdomājāmies, kurš cik ir ielaidis. Ja par to domā, tas var novest pie slikta iznākuma."

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-04-23 00:13, pirms 12 gadiem
Nenovērtēja rezūltāts ir 10:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 00:25, pirms 12 gadiem
Pareeeec parec vel krievs taads. Kanada jeb ASV finalaa paradiis tev kas ir nirgsanaas. zaudees un buusiet ka lupatas. dizie krutie, speki sarijusies baigie varoni.

     [+] [-]

, 2013-04-23 00:32, pirms 12 gadiem
Ja Latvija grib šajos U- kādu arī uzvarēt, ir no pamatiem jāpārkārto pieeja hokejam.
Latvijai vajag aizstāt kvalitāti ar vienkārši neaptruamu fizisko sagatavotību.
Lai arī 20ajā, 43ajā un 60ajā minūtē katrs grūdiens bortā pretiniekam sāp.
Lai pretinieks bez skriešanas savu limitu maksimālajās iespējās nemaz nevar paspēlēt.
Lai pretinieki nobīstas pat uzsākt grūstīšanos. Visi - krievi, kanādieši, visi.

Kā tas iespaidotu pieaugušo hokejistu kvalitāti, grūti teikt. Izaudzēt bokseru paaudzi arī varbūt vajag, varbūt nevajag.

     [+] [-]

, 2013-04-23 00:36, pirms 12 gadiem
Pajoļu banda turpina riet.

Rezultāts spēles vidū bija 3:2 un Latvijai piederēja iniciatīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-04-23 01:36, pirms 12 gadiem
Tatārs rakstīja: nenovērtējāt,bet vienalga ar 10:2 uzvarējāt
bļ** ja spēli neredzēji, tad nevajag riet, normāla spēle... ja vārtsargi 5 mīkstos golus nebūtu salaiduši, tad nekas tāds nebūtu... paskaties video no spēles, ir ielikts!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 03:35, pirms 12 gadiem
[quote reaktors2]
Ja Latvija grib šajos U- kādu arī uzvarēt, ir no pamatiem jāpārkārto pieeja hokejam.
Latvijai vajag aizstāt kvalitāti ar vienkārši neaptruamu fizisko sagatavotību.
Lai arī 20ajā, 43ajā un 60ajā minūtē katrs grūdiens bortā pretiniekam sāp.
Lai pretinieks bez skriešanas savu limitu maksimālajās iespējās nemaz nevar paspēlēt.
Lai pretinieki nobīstas pat uzsākt grūstīšanos. Visi - krievi, kanādieši, visi.

ES GAN PAR TO LAI IZAUDZĒTU BALDERA TIPA HOKEJISTUS.GAR BORTIEM CĪNOTIES NEKAS VĒL NAV SASNIEGTS,PIETRŪKST TIEŠI TEHNIKAS.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 06:04, pirms 12 gadiem
sc. anekdošu šovs

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 07:25, pirms 12 gadiem
finkelstains rakstīja: [quote reaktors2]
Ja Latvija grib šajos U- kādu arī uzvarēt, ir no pamatiem jāpārkārto pieeja hokejam.
Latvijai vajag aizstāt kvalitāti ar vienkārši neaptruamu fizisko sagatavotību.
Lai arī 20ajā, 43ajā un 60ajā minūtē katrs grūdiens bortā pretiniekam sāp.
Lai pretinieks bez skriešanas savu limitu maksimālajās iespējās nemaz nevar paspēlēt.
Lai pretinieki nobīstas pat uzsākt grūstīšanos. Visi - krievi, kanādieši, visi.

ES GAN PAR TO LAI IZAUDZĒTU BALDERA TIPA HOKEJISTUS.GAR BORTIEM CĪNOTIES NEKAS VĒL NAV SASNIEGTS,PIETRŪKST TIEŠI TEHNIKAS.
Tehnika ir pakārtota fiziskajam.

Baigie balderi viņi var būt 18 gados.
Itkā ir kas tādus izaudzē un itkā mums ir tik daudz lieko talantu, ka ir no kā izaudzēt.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-23 07:40, pirms 12 gadiem
tā jau drīzāk pēc ņirgāšanās izklausās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 08:58, pirms 12 gadiem
Pēc vakardienas spēles varu droši pateikt, ka izlase no elites neizkritīs!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-23 09:05, pirms 12 gadiem
sweges rakstīja: Pēc vakardienas spēles varu droši pateikt, ka izlase no elites neizkritīs!
cik daudz Tu slovāku spēles esi redzējis? Laukumā jau tiekas 2 komandas - nav jau svarīgi, cik stipri ir mūsējie, galvenais, lai pretinieks nav stiprāks.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 09:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: cik daudz Tu slovāku spēles esi redzējis? Laukumā jau tiekas 2 komandas - nav jau svarīgi, cik stipri ir mūsējie, galvenais, lai pretinieks nav stiprāks.
Neēsmu redzējis slovākus, bet redzēju mūsējos vakar! Var redzēt, ka mūsējie nāk tagad tikai arā no slodzes bedres! Tas nozīmē, ka uz vajadzīgajām spelēm komada būs tikai labāka!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 09:14, pirms 12 gadiem
sweges rakstīja: Neēsmu redzējis slovākus, bet redzēju mūsējos vakar! Var redzēt, ka mūsējie nāk tagad tikai arā no slodzes bedres! Tas nozīmē, ka uz vajadzīgajām spelēm komada būs tikai labāka!
tas, protams, labi. Taču vai tik laba, lai varētu uzvarēt slovākus 2x?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 09:17, pirms 12 gadiem
Bet ja nu viņi būtu novērtējuši,tad gan būtu 20:2!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 09:27, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tas, protams, labi. Taču vai tik laba, lai varētu uzvarēt slovākus 2x?
Ja treneris nolaidīs tādu lāžu kā vakar tad neuzvarēsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 10:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Cik maz tev vajag priekam,spēles vidū
Drīz laikam uzradīsies tādi,kas teiks,spēlējām labi,spēli iesākot 0:0
Un tu būtu objektīvs ? Ar visu tavu izlikšanos.
Tas treneris pasaka kā ir un kas spēli skatījās to saprot.
Pirmajā trešdaļā 3:0,tad 2,55 min pirms tās beigām Rus apstājās pilnībā. LV iemet pirmos vārtus.
Otrās trešdaļas pirmajā min lielais skaitliskais mazākums,kas tiek realizēts,Rus pieliek un ........
Kopā labi ja 4 min triumfa
Izskatās ka tev jau arī daudz laimei nevajag. Valsts, kurai ir 50-100 reizes lielāki resursi sagrauj LV un tu jau beidz...
Samērā nožēlojams esi

     [+] [-]

, 2013-04-23 10:08, pirms 12 gadiem
Tiešām- hokeja vājprāts, nav vairs citu vārdu. Mūs atjāj ar 2:10, bet daudzi vēl priecājās- rekā mēs vareni turējāmies pretī. Mega- mazohisms.
Krievi arī neklusē- pie šādas uzvaras vēl stāsta, ka tā izcīnīta neiespringstot, tā sacīt- uz vienas slidas. Būtu nopietni piegājuši lielai, tad atdragātu ar 0:25. Mūsu sabiedrotie kopīgajā KHL štellē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 10:39, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Izskatās ka tu vienkārši dzen zosis,izdomādams pekstiņus.
Kur es priecājos ? Vai tev stipri gribējās uzrakstīt par 50-100 reizēm ?
Secinot pēc tava,tad jau nav vērts ar viņiem,jo 50-100 reizes.
Es runāju par spēli,par ko runā tu ? Reizes skaiti !
Īsti nesapratu tavu rakstīto, bet lai jau paliek.
Es domāju, ja kādam bija patīkami redzēt spēles vidū rezultātu 2-3, tad kāpēc tev šīs sajūtas cilvēkam ir jābojā. Pilnīgi mierīgi vari citiem nebāzt degunā krievu pārākumu, jo jebkuram saprātīgi domājošam cilvēkam bija skaidrs kā šī spēle beigsies.

     [+] [-]

, 2013-04-23 11:18, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Cik maz tev vajag priekam,spēles vidū
Drīz laikam uzradīsies tādi,kas teiks,spēlējām labi,spēli iesākot 0:0
Un tu būtu objektīvs ? Ar visu tavu izlikšanos.
Tas treneris pasaka kā ir un kas spēli skatījās to saprot.
Pirmajā trešdaļā 3:0,tad 2,55 min pirms tās beigām Rus apstājās pilnībā. LV iemet pirmos vārtus.
Otrās trešdaļas pirmajā min lielais skaitliskais mazākums,kas tiek realizēts,Rus pieliek un ........
Kopā labi ja 4 min triumfa
Kādam priekam?

Mēs nospēlējām pilnīgi atbilstoši savam līmenim. Spēle bija pieklājīga un krieviem atslābināšanās dēļ vienā spēles brīdī draudēja diezgan lielas problēmas.

Tieši tajā kontekstā arī ir šis Krievijas trenera komentārs. Krievi mūs nenovērtēja. Skaidrs?

Pajoļu bars paskatās uz rezultātu, paskatās šeit uz virsrakstu un komentāros sāk izrādīt savu stulbumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 11:48, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es nevienam neko necenšos sabojāt. Rakstu kā ir,atšķirībā no daža laba. Spēle sākās no 0:0,teicami. Tas ir no tās sērijas. Dažreiz tas rezultats 0:0 var noturēties ilgāk,kā 3:2 tās desmit minūtes.
10:2 un te dažs labs saskatīja izredzes un labu spēli.Vai tas nav smieklīgi ?
Vai biedrs MachimoI bija saskatījis pat to,kā LV spieda Rus
Nu vai tā ir patiesība,godīgi ? Tak nevajag melot sev un citiem.
Ja tas ir spieda.tad ko darīja ASV,Rus ?
Ja paši spēlētāji atzīst,ka sāka smieties par LV spēlētāju spēli.
Un tā nav lekšanās šajā situācijā,vai lielīšanās,tā ir patiesība. Nepatīkama,bet patiesība.

Pāvels Bučņevičs: "Sākās smiekli, pretinieka nenovērtēšana...
Tu nevienam necenties sabojāt? Godīgi? Nemelo taču sev un citiem! Tu pats nejūti baudu no tā ka krievi sāka smieties pa mūsu spēlētājiem?
Un pie frāzes nepatīkama, bet patiesība, varēji piebilst ka nepatīkama mums, bet patīkama tev.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-23 12:00, pirms 12 gadiem
sweges rakstīja: Pēc vakardienas spēles varu droši pateikt, ka izlase no elites neizkritīs!
izkritis, un atpakal nekad vairs netiks.............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:36, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: LV dažs labs pirms spēles stāsta,ka gatavojas apspēlēt,centīsies. Jo kad gan vēl tos pekstiņus stāstīt,ja ne pirms tās.Vēlāk stāsta,ko jūs,tie taču ir citi līmeņi. Kuri tad to muti brūķē ?
nē, tas saucas "ticēt komandas uzvarai!!!" Tūlīt tev piesauks filmu ''Varenās pīles'' vai "Miracle on Ice", to kā amīšu treneri pateica 5 vārdus ģērbtuvē un visi aizgāja sist galvastiesu pārākus pretiniekus un pastāstīs, ka arī dzīvē tā ir jādara, tad pēkšņi LV izlasei parādīsies līmenis un mēs vinnēsim U18 cempjus vienu pēc otra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:41, pirms 12 gadiem
We Are Ducks, And Ducks Fly Together - YouTube

Nazarovs pirms spēles pret RUS uzslēdza šito video cerot, ka pamatojoties uz esporta hoķa speciālistiem tas palīdzēs vinnēt

Bukarts- what the f**k??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 12:53, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: + - 300 ls mēnesī bērnam par hokeju ?
nez vai tik dārgi gan ir, bet nu ne tuvu nav hoķis tas pats, kas futbols, florbols vai basis, protams. Pie tam vecāki ari ne visi gribēs bērnu laist sportā, kur viņam var visus zobus izdauzīt un kaulus pārskaitīt jau līdz tīņa vecumam. Bet tā tas jau ir visur, ne tikai pie mums.

Un vispār neredzu jēgu baigi tur cepties. Jā, vajag uzlabot sistēmu, vairāk haļļu, treneru, bērnu, bet... no šīs grupas netiktu ārā ne slovāki, ne vāci, ne šveicieši tāpat, tāpēc ko tur lieki cepties? Zaudējām 2:10 un 0:7, kamēr citi varbūt 1:3 zaudētu. Zaudējums ir un paliek zaudējums? Vāci ielaida 9 pret zviedriem, šveicieši 10 ripas no Kanādas un 6 no zviedriem... Spēku samēri ir tādi, kādi ir. Ne vienmēr paveiksies ar grupu arī kā pagājušogad un arī tad čempionāta otrajā pusē pat dāņiem uzrāvāmies beigās uz nenovērtēšanu un rūgtuma dēļ, ka netikām top 6
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 13:51, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Lai jau katrs domā kā grib,turpmāk ignorēšu tos pozitīvā saskatītājus pie rezultāta 10:2.
Pie vēlmes var daudz pozitīva saskatīt. Lai tik skaita.
Te dažs labs Traktor vs Dinamo pie minimāla vienu vārtu pārsvara saskatīja totālu Dinamo dominanci un neredzēja variantu Traktor.
Nez ko tie teiktu pie 10:2. Pozitīvi.
Palsīju pēdējos tavus komentārus un nesaprotu, kur pieaudzis cilvēks stundas laikā var tik daudz muļķību sarakstīt. Ja pārlasītu iepriekš rakstīto, vari atrast komentāru kur kāds saka ka spēles vidū rezultāts bija tikai 2-3. To ka kāds priecājas par 2-10 redzi tikai tu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 13:58, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko man atliek teikt,ja tu zini labāk par mani,kas man ko sagādā. Tāpat kā tu zini manu tautību. Laikam uzraksts Harlamovs un Rus izlases foto tavam unikālajam prātam liek veikt secinājumus. Uz sētas arī rakstīts,bet tu taču nedomā,ka tas ir h.js ? Vai tomēr ? LV ir noteikts skaits cilvēku,kas visus,kas nedomā ar tiem līdzīgi,par krieviem sauc,neatkarīgi no to tautības utt, jaunā modes lieta. Tu esi no tiem.
Tāpat jums ir ar hokeju. Atvainojos,ja kādam ko sabojāju,nākamo reizi ignorēšu tādas muļķības. Lai jau jums tas prieks tiek.
Ar jums visas sarunas nobīdās no hokeja pie krieviem un Kangariem.
Pat sarunā par LV izlases sniegumu,ko gan jums atliek darīt pie rezultāta 10:2,kā utis meklēt un kasīties.

Te daudzi uzteica,ka Rus muti brūķē un pretinieku neciena. Viss tas notiek pēc godam pelnītas uzvaras.
LV dažs labs pirms spēles stāsta,ka gatavojas apspēlēt,centīsies. Jo kad gan vēl tos pekstiņus stāstīt,ja ne pirms tās.Vēlāk stāsta,ko jūs,tie taču ir citi līmeņi. Kuri tad to muti brūķē ?
Tieši tāpat kā tu nezini ne manu tautību ne ko citu. Vienīgais es tavu avataru uztveru līdzīgi kā krievu karodziņu un georga lentīšu siešanu pie mašīnas un raķēšu šausanu 31.12 pēc Maskavas laika...
Un par Rus necienīšanu. Kā var gaidīt ka kāds tevi cienīs ja tu necieni pats sevi. Es uzskatu ka jāmāk ir arī zadēt ar cieņu. Ļoti jāpiepūlas lai atcerētos ko tādu par krievu sportistiem, vienmēr būs vainīgi tiesneši, nelabvēļi, pretinieku mafija utt. Ne miņas no cieņas par pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 14:10, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Krokodīlu par treneri,šo video ģērbtuvēs un viss aizies.
Tā ir,ir jātic,ticībai liels spēks. Bet ar pliku ticību arī ir par īsu,to jebkurš spečuks pateiks. Te min 101 hokeja likstu. Nosodot KHL utt.
Aprunājot mūsu spēlētājus,ka tie ir biezo atvases,kas ir slinkas un iedomīgas. Bet kurš no melnstrādniekiem var atļauties + - 300 ls mēnesī bērnam par hokeju ?
Ņemot to pasu Rus,cik saprotu,valsts dara ļoti daudz un palīdz bērniem,vecākiem. Kas ir LV ? Kas to spēj vilkt,tikai tie,kam ir $,vai nu ļoti pašaizliedzīgi vecāki,kas gatavi upurēt visu savam bērnam. Bet ja to ir vairāk kā viens ?
Nevaru beigt vien priecāties par tavu domu lidojumu. Tagad jau tu salīdzini kāds atbalsts ir no valsts Krievijā un kāds pie mums. Kā tu domā, ja krieviem nebūtu naftas un gāzes, kādos apjomos viņi varētu atbalstīt sporta skolas un klubus? Tai skaitā RD
Vnk, nesalīdzini lietas, kuras nav salīdzināmas. Vari mēģināt skatīties kāds atbalsts no valsts ir igauņiem vai leišiem, bet ne jau krieviem.
p.s. Ar 300Ls bērnu uz hokeja turnīru var aizsūtīt kaut kur tuvu Eiropā, uz ziemeļameriku tas maksās sākot ar 500(ja paveicas) simtiem, pie tam ja dzīvošana būs ģimenēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-23 14:14, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Skatos tu turpini savu stāstu par krieviem
Netraucēšu tam.
Ja atmiņa neviļ, viss šis raksts bija par krieviem. Tā kā savādi būtu ja es sāktu rakstīt par ungāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-23 14:42, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tev ko līdzina ? Vienīgi tu pats. Es minēju atšķirību,nevis apjomus,naftas un gāzes. Pieeju. Bet skatos tev atkal bija ko teikt. Teikšu īsi,saruna ir beigusies,visu labu. Tev viss ko pasaka par LV ir kritika un līdzināšana.
Vecīt nu tu pats saproti vispār ko raksti? Pats sāc kaut kādas diskusijas, bet pēc tam nespēj pat atbildēt ko esi uzrakstījis.
Tu jautā - kurš salīdzina? Atbildu - tu. Tavi vārdi:
...Ņemot to pasu Rus,cik saprotu,valsts dara ļoti daudz un palīdz bērniem,vecākiem. Kas ir LV ?...
Es pat necentīšos kaut ko paskaidrot. Vienīgais ieteikšu, ja tu savu mazo vēl neesi nekur aizsūtījis trennēties, nesūti uz šahu. Ja nu atsities tevī(cerams vairāk mammā), tad būs auzas - tur tomēr vajadzīga loģiskā domāšana.
Lai turpmākā diena tev izdodas labāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 14:56, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Jā, nākošgad domājams pus LV būs par ASV, jo tur ļoti ticami būs Baloža komandas biedrs Magyars......................varbūt arī pats Balodis!
ooo, Vilks atkal fantāzijās dzīvo

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:07, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Vecīt,iemācies lasīt un izprast teikto,nevis visu pārveidot zem savas izpratnes,tad liekot uz to atbildēt. Staigā taisni.
Tu saproti ko nozīmē,valsts palīdz ? Kāds tam sakars ar naftām ?
Tādi prievēleni kā tu parasti stāsta divus stāstus par Rus. Vienu kur tie ir bardakā un bezpalīdzībā. Otru,kur tiem ir nafta,resursi utt.
Vārdu prievēleni pats izgudroji? Neesi gadījumā kāds Endzelīns?
Ja tu ar šiem vārdiem gribēji mani pieskaitīt kādiem nacionāli un pret krieviem noskaņotu cilvēku, tad tu kļūdies.
Nezinu vai tev ir bijusi kāda saistība ar ekonomiku, bet tas tā bērnu līmenī - lai tu kaut kam palīdzētu jeb tērētu(piem. bērnu hokejam) tev kaut kur ir jānopelna(piem. tirgojot pus pasaulei naftu un gāzi). Tas tā ja neizproti saistības. Vienīgais ko piekrītu tev, jā ja krieviem nebūtu milzīgo dabas resursu - maigi izsakoties viņiem visdrīzāk būtu ļoooti grūti.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:08, pirms 12 gadiem
Kanādieši šobrīd ar zviedriem dara TO....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:13, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Kanādieši šobrīd ar zviedriem dara TO....
šai spēlei ir pārāk maza nozīme turnīra kontekstā - vēl nav zināms, kurš būs lielāks ieguvējs: zaudētājs vai uzvarētājs... pieļauju, ka zviedriem pat labāk spēlēt pret somiem (visticamāk) nekā čehiem.
Vispār, vecais formāts bija aizraujošāks - tad šādām spēlēm bija cita cena - automātiska vieta 1/2finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: šai spēlei ir pārāk maza nozīme turnīra kontekstā - vēl nav zināms, kurš būs lielāks ieguvējs: zaudētājs vai uzvarētājs... pieļauju, ka zviedriem pat labāk spēlēt pret somiem (visticamāk) nekā čehiem.
Vispār, vecais formāts bija aizraujošāks - tad šādām spēlēm bija cita cena - automātiska vieta 1/2finālā.
Kāds vispār tur ir formāts, cik saprotu, krievi jau ir pusfinālā?? Neko nezinu par šī PČ formulu, apgaismo, ja vari. Pašam nav laika vazāties pa IIHF mājaslapām....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:18, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: http://www.examiner.com/article/a-look-back-at-usa-hockey-s-select-16-player-development-camp
tur neviens balodis gan nav ielidojis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:20, pirms 12 gadiem
Nu jau četri nulle....

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:21, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Kāds vispār tur ir formāts, cik saprotu, krievi jau ir pusfinālā?? Neko nezinu par šī PČ formulu, apgaismo, ja vari. Pašam nav laika vazāties pa IIHF mājaslapām....
nē - šogad pirmo reizi ir jaunais formāts. 8 labākie spēlē 1/4 finālā (iepriekš cīņu par medaļām turpināja 6 - abi apakšgrupu uzvarētāji pa taisno uz 1/2finālu; pārējie 4 1/4finālā izcīnīja atlikušās 2 vietas uz 1/2 finālu).
Krieviem 1/4finālā būs jāspēlē pret šodienas spēles Vācija-Šveice zaudētājiem.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:22, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Tāpec es sāku ar "Baloža komandas biedrs Magyar"
kas mums daļa gar kautkādiem Maģāriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:24, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Nu jau četri nulle....
sabojāja kanādieši zviedru vorotčika līdz šim izcilo statistiku...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:30, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nē - šogad pirmo reizi ir jaunais formāts. 8 labākie spēlē 1/4 finālā (iepriekš cīņu par medaļām turpināja 6 - abi apakšgrupu uzvarētāji pa taisno uz 1/2finālu; pārējie 4 1/4finālā izcīnīja atlikušās 2 vietas uz 1/2 finālu).
Krieviem 1/4finālā būs jāspēlē pret šodienas spēles Vācija-Šveice zaudētājiem.
Labi, nu un ar ko spēlēs CAN un USA ? Es domāju, ceturtdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:37, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Nu, tas norāda, ka komanda kurā spēlē Balodis ir spejīga izaudzināt pasaules(ASV) līmeņa hokejistu. Turēsim īkšķus par Klīvlendas Baroniem!
par kādiem baroniem? nu beidz ja pameklēsi, tādi "baloži" ir arī citās līgās

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:39, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tā,bērnu līmenī,katrai valstij ir jāatbalsta savi bērni.
Pat vecā kapitālisma valstīs tas tiek darīts. Gudros stāstus par ....... lai būtu atbalsts,atstāj pats sev.
Bērni ir katras valsts nākotne. Bet prioritātes ir citas. Vari tam piekrist,vai nepiekrist. Un es nerunāju tikai par hokeju.

Es to visu minēju necenšoties izcelt Rus. Bet minēju pašu situāciju,pieeju,atšķirības.Bet tev to nesaprast. Man prieks,ka tu esi tik saprotošu un pretī nākošs visam kas notiek LV.

Cita lieta ka ir daži,kas pensijās pa 50 tk saņem,tiem pietiek bez naftas un gāzes. Es domāju tie 8 ls bērnu naudas ir ļoti dāsni un pamatoti It sevišķi uz tādu pensionāru fona.
Protams, ļoti viegli ir stāstīt kas citiem ir jādara. Vienīgais, pateikt kā to darīt tu arī varētu?
Man pašam ir divi bērni, un nezinu kā tu, bet es pats viņus nodrošinu ar visu nepieciešamo un negaidu kad valsts sāks maksāt 10, 100 vai 500 latus pabalstos.

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:39, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Labi, nu un ar ko spēlēs CAN un USA ? Es domāju, ceturtdaļfinālā.
Kanādieši spēlēs pret čehiem (neticu zviedru "comeback'am"), ASV un Somijas spēles uzvarētājs spēlēs pret Vācijas - Šveices spēles uzvarētājiem.
Zviedri pretī saņems ASV- Somijas zaudētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:44, pirms 12 gadiem
phils rakstīja: Protams, ļoti viegli ir stāstīt kas citiem ir jādara. Vienīgais, pateikt kā to darīt tu arī varētu?
Man pašam ir divi bērni, un nezinu kā tu, bet es pats viņus nodrošinu ar visu nepieciešamo un negaidu kad valsts sāks maksāt 10, 100 vai 500 latus pabalstos.
nu gan Tu atradis ar ko strīdēties - ar vienu klaunu, kurš aizmucis uz Holandi un tagad te visus gudri māca

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:46, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Atšķirībā no citiem "Baroni" un Balodis spēlējā nacionālajā finālā, kur tiekas savu reģionu labākās komandas. Visi uz nākošo čempi sagatavojam ASV karodziņus!

nafig??? moš varbūt Kanādas? Gan jau kāds Rosinska komandas biedrs spēlē U18 PČ vai Šveices - gan jau kāds Mezļikina, Zandovska, Punnenova vai Andersona komandas biedrs ir izlasē

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:49, pirms 12 gadiem
Cik saprotu, 17. numurs ir diezgan talantīgs zēns. Vispār Kanādiešiem laba komanda savākusies, - Kļimčuks, Nastasjuks, utt...
Pāris gadus atpakaļ amerikāņiem bija Cukers un Švarcs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:54, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Cik saprotu, 17. numurs ir diezgan talantīgs zēns. Vispār Kanādiešiem laba komanda savākusies, - Kļimčuks, Nastasjuks, utt...
Pāris gadus atpakaļ amerikāņiem bija Cukers un Švarcs...
bet otrā spēlē interesanti cipari ASV - Somijas metienu attiecība 32:7 (!!!), bet rezultāts tik 1:0...

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:56, pirms 12 gadiem
opā... un nu jau ASV - Somija 1:1...

     [+] [-]

, 2013-04-23 15:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: opā... un nu jau ASV - Somija 1:1...
Man kkā liekas, ka zviedri ir drīzāk vāji, nekā CAN stipri. Un ASV izlase stipri izskatās pārvērtēta.

     [+] [-]

, 2013-04-23 16:01, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Man kkā liekas, ka zviedri ir drīzāk vāji, nekā CAN stipri. Un ASV izlase stipri izskatās pārvērtēta.
tad jau redzēs. īstās cīņas sāksies tikai 1/4finālos.

     [+] [-]

, 2013-04-23 16:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: tad jau redzēs. īstās cīņas sāksies tikai 1/4finālos.
Nu tur jau tā lieta. Bet kanādieši var kārtīgi iztrenēties vairākumus....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-23 21:32, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Vienīgais kas te ko stāsta,esi tu.
Pie kam nevar saprast ko. Tad tu par LV nabadzību stāsti,tad par savu varonību un turību
Ko tad tu to nabadzību piesauc,ja visi dzīvo kā tu. Vai tu esi piemērs,izņēmums uz ko visiem tiekties ?
Visi turīgi veiksmīgi,vienīgi valstij nav naftas
Samērā bēdīgi tev tomēr ar saprašanu. Nezinu vai pie vainas valoda, vai vnk tavs intelekta trūkums. Bet dažreiz labāk kārtīgi pārdomā ko raksti, izklausies tiešām pēc aprobežota cilvēka...

     [+] [-]

, 2013-04-23 22:05, pirms 12 gadiem
ja puse komandas spēlē Candy Crush Saga, tad tur nekas labs nevar sanākt!