Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: 2019. gada čempionātā Latvija grupā ar čempioni Zviedriju, kaimiņieni Krieviju

Andrejs Siliņš

Oficiāli: 2019. gada čempionātā Latvija grupā ar čempioni Zviedriju, kaimiņieni Krieviju
Foto: AP / Scanpix

Starptautiskā Ledus hokeja federācija (IIHF) otrdien izziņoja nākamā gada pasaules čempionāta grupu sastāvus - Latvija spēlēs vienā grupā ar abām šī gada finālistēm Zviedriju un Šveici, kā arī Krieviju, Čehiju, Norvēģiju, Austriju un Itāliju.

Šopavasar Latvijas izlase pēc deviņu gadu pārtraukuma sasniedza pasaules čempionāta ceturtdaļfinālu, kur ar 2:3 sīvā cīņā piekāpās nākamajai čempionei Zviedrijai. Abām komandām nākamā gada čempionātā būs jātiekas jau grupu turnīrā. Tāpat jau grupā Latvijai būs jāspēlē pret vicečempioni Šveici.

Latvijas grupā iekļauta arī Krievija, kas šogad izgāzās, paliekot sestajā vietā, kā arī šogad septītajā vietā palikusī Čehija, 13. vietā palikusī Norvēģija, 14. vietā palikusī Austrija un 1.divīzijas A grupā uzvarējusī Itālija. Itālieši nākamgad atgriezīsies elitē pēc viena gada pārtraukuma.

Nākamā gada pasaules čempionāts norisināsies Slovākijas pilsētās Bratislavā un Košicē. Latvija spēlēs B grupā, kas aizvadīs turnīru Bratislavā esošajā mirušā slovāku daiļslidotāja Ondreja Nepela vārdā nosauktajā arēnā. Tajā ir vietas nedaudz vairāk kā desmit tūkstošiem līdzjutēju.

Turnīra sākums paredzēts 10. maijā, bet finālspēle norisināsies 26. maija vakarā.

Pasaules čempionāta grupas 2019

A grupaB grupa
KanādaZviedrija
ASVKrievija
SomijaČehija
VācijaŠveice
SlovākijaNorvēģija
DānijaLatvija
FrancijaAustrija
LielbritānijaItālija

Izmantotie resursi:
Groups for 2019 - WM - International Ice Hockey...

 +11 [+] [-]

, 2018-05-22 12:44, pirms 7 gadiem
Opā.... grupa spēcīgāka kā šogad.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-22 12:45, pirms 7 gadiem
Smaga grupa, cerības uz 1/4 finālu daudz blāvākas kā šogad.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-22 12:46, pirms 7 gadiem
Varam apsveikt ar palikšanu Elites divīzijā, bet playoff izskatās ļoti ciets rieksts.

  +9 [+] [-]

, 2018-05-22 12:47, pirms 7 gadiem
strops rakstīja: Opā.... grupa spēcīgāka kā šogad.
To nevar zināt. Turklāt daudz ir atkarīgs kādi spēlētāji no visām komandām aizbrauks uz čempionātu

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 12:47, pirms 7 gadiem
Atkal skaidrs, ka 3 komandas zināmas, kas tiek ārā no grupas: Zviedrija, Krievija un Čehija. Un paliek 2 komandas, kas cīnās par 1/4: Šveice un Latvija. Varbūt arī Norvēģija.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 12:48, pirms 7 gadiem
Hmm... rakstīja: Smaga grupa, cerības uz 1/4 finālu daudz blāvākas kā šogad.
Kāpēc?

 +11 [+] [-]

, 2018-05-22 12:48, pirms 7 gadiem
RahX rakstīja: Atkal skaidrs, ka 3 komandas zināmas, kas tiek ārā no grupas: Zviedrija, Krievija un Čehija. Un paliek 2 komandas, kas cīnās par 1/4: Šveice un Latvija. Varbūt arī Norvēģija.
Chehus ar varam uzvilkt

     [+] [-]

, 2018-05-22 12:50, pirms 7 gadiem
Viss no sastāviem atkarīgs, bet minimālajam mērķim vajadzētu būt 10. vietai.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-22 12:53, pirms 7 gadiem
Kaut kā neinteresanti, ka Kanāda, ASV un Somija atkal vienā grupā.
Mums grupa no vienas puses vieglāka, jo potenciāli ir 2 komandas jau par 95-99% nav nodrošinājušas sev vietu ceturtdaļfinālā - Šveice un Čehija, kamēr otrā grupā tādas ir 3 - Kanāda, ASV un Somija.

No otras puses mums grūtāka grupa, jo protams Čehija un Šveice ir izteikti favorīti uz atlikušajām 2 vietām, salīdzinot ar Vāciju, Slovākiju, Dāniju, kur tomēr ir līdzīgākas iespējas katrai no komandām izcīnīt ceļazīmi uz ceturtdaļfinālu.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 12:57, pirms 7 gadiem
Ja domājam par palikšanu elitē, tad grupa ir salīdzinoši pat ļoti viegla. Ja domājam par 1/4 finālu tad vairs tik viegli nav, bet tāds īsts pretinieks ir viens - Šveice. Gribētos jau augstāk par 4 vietu grupā , lai neuzskrien virsū grandam no otras grupas kurš ir formā. Šveice šogad parādīja, ka arī 4.vieta spēj pieveikt pirmo.

  +6 [+] [-]

, 2018-05-22 12:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad pēdējo reizi čehus uzvarējām?
Nekad, bet čehi ir ņemami.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:00, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad pēdējo reizi čehus uzvarējām?
Nu un kad pēdējoreiz pret CAN punktus ņēmām? protams neskaitot tekošo gadu...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:03, pirms 7 gadiem
Par KRIEVIJU neko skaidri nevar zinaat.Atkarigs no sastaava. Galvot, ka izies no grupas, nav nekaadu garantiju.

  +8 [+] [-]

, 2018-05-22 13:03, pirms 7 gadiem
Grupa, kā grupa. Varētu padomāt, ka pie kaut kāda scenārija ir iespējama vieglāks scenārijs.
Tik pat labi varējām būt A grupā, Dānijas vietā.
Ņem kuru grupu gribi, abas vienlīdz spēcīgas. Tik vien, ka gaumes jautājums, kas ir "mazāks ļaunums", Kanāda vai Zviedrija, Francija vai Austrija.

  +7 [+] [-]

, 2018-05-22 13:03, pirms 7 gadiem
Atkal jau sākas lamāšanās.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 13:04, pirms 7 gadiem
nav ko iedzilinaties tagad,veel vesels gads jagaida,redzesim kadi sastavi buus komandam,bet ir visas iespejas cinities,pat par 3nieku grupaa

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:05, pirms 7 gadiem
ozs113 rakstīja: Chehus ar varam uzvilkt
Čehus vēl ne reizi neesam oficiālos turnīros uzvarējuši. Skaļš tavs izteikums.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:06, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu tiešām domā, ka mēs tagad visu laiku ņemsim punktus no IIHF Top 6 komandām, tad iesaku sakļaut spārnus, jo tas tā nebūs.
Nezinu kāds tam sakars ar to, ko teicu, bet no Čehiem punktus var ņemt.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:07, pirms 7 gadiem
Ne uz kādiem hiper super duper brīnumiem neceru, Latvijas izlase ir stabila vērtība, ja šaus no visiem stobriem, būs labāk, ja nešaus, būs drusku švakāk, bet kopumā mūsu vieta būs pelnīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 13:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nekad, bet čehi ir ņemami.
Kaut kad jau tam brīdim ir jāpienāk. Kāpēc ne nākošgad?

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:08, pirms 7 gadiem
Harold rakstīja: Kaut kā neinteresanti, ka Kanāda, ASV un Somija atkal vienā grupā.
Mums grupa no vienas puses vieglāka, jo potenciāli ir 2 komandas jau par 95-99% nav nodrošinājušas sev vietu ceturtdaļfinālā - Šveice un Čehija, kamēr otrā grupā tādas ir 3 - Kanāda, ASV un Somija.

No otras puses mums grūtāka grupa, jo protams Čehija un Šveice ir izteikti favorīti uz atlikušajām 2 vietām, salīdzinot ar Vāciju, Slovākiju, Dāniju, kur tomēr ir līdzīgākas iespējas katrai no komandām izcīnīt ceļazīmi uz ceturtdaļfinālu.
Cik reizes kopš 1991.gada Krievijas izlase nav tikusi playoff Pasaulrs čempionātos hokejā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-05-22 13:09, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamuļķi, atkal uznāca vecuma marazma lēkme, kad atceras n-to gadu senu notikumus, bet aizmirst kas notika pirms pāris gadiem.
Ja tu Šveices izlasi joprojām pielīdzini LV līmenim, tad tev tiešām viss ar galvu nav kārtībā.
Vispār viņš teica, ka Šveice būs tuvākais pretinieks uz top4 nevis Šveice ir pielīdzināma Latvijai...

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:10, pirms 7 gadiem
Šī grupa vājāka par iepriekšējo. Beidzot nav jāspēlē ar mājnieci. Neredzu nevienu iemeslu minēt , kas un kā notiks pēc gada. Tā vecenītes par kartupeļu ražu , vai nu būs vai nē!😁 . Izbaudiet 8 vietu. Jāspēlē būs ar visiem un ja nospēlēs nesliktāk kā šogad tad 1/4 fināls garantēts. Galvenais lai džekiem ir veselība spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:11, pirms 7 gadiem
Jā, nevienlīdzīgs sadalījums pa grupām vadoties no šā čempionāta rezultātiem! Bet ņem jau vērā laikam kopējo rangu! Protams tikt tālāk nesalīdzināmi grūtāk!

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:11, pirms 7 gadiem
nākamajā čempī, lai tiktu 1/4 - finālā 3 vājākās konkurentes noteikti jāuzvar, un vēl jāatņem 2-3 punkti grandiem...
Ar Hārtliju + Komandu tas ir paveicams.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:11, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: Kaa reiz tikko pamodos un dzeru 33 miizalu, uzkozhu medniekdesins ar faazer maizi

IESAKU
Ar miizaliem nav ko niekoties, vajag ievadīt ko saturīgāku- tā ap grādiem 40. Pulkstenis jau kā nekā pāri 13:00.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:14, pirms 7 gadiem
Neteiktu, ka mūsu grupa būtu spēcīgāka, mūsu grupā uz 1/4 finālu reāli kandidē 5 komandas, taču otrajā grupā tās jau ir 6 komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:14, pirms 7 gadiem
es1ns rakstīja: Nezinu kāds tam sakars ar to, ko teicu, bet no Čehiem punktus var ņemt.
Varbūt arī var, bet....vismaz līdz šim, viņa ir viena no divām nekad neuzvarētām komandām.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:15, pirms 7 gadiem
Cik iepriekšējā Slovākijas čempionātā maksāja biļetes uz spēlēm?

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:15, pirms 7 gadiem
Beidzot, jāpaņem čehi, kāds punkts pret Šveici, un 4daļ fināls mūsu

  -2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:15, pirms 7 gadiem
Iespaidojoties no spirtacentra troļļiem veicu savu analīzi:
- Zviedrija - joprojām nepārspēta, līdzīgi kā ar somiju, mums nepatīk kustīgas komandas ar izcilu slidojumu;
- Krievija - šo hokeju mēs zinām lieliski, motivāciju arī nevajadzēs un krievu psiholoģija ir nozēlojamā līmenī, tā ka teikšu ka var uzvarēt, ja būs atdeve kā šogad pret top komandām;
- Čehija - nav pārspēta, bet vienmēr bijuši skaistie zaudējumi, spēles ziņā nekad neesam atpalikuši, vienmēr problēma bija galvās, bet tagad ar to viss ir jau puslīdz kārtībā;
- Šveice - kad esi izlicies uz zaudējis finālu, grūtāk paliek ar motivāciju, domāju ka šveici būs jāņem;
- NOR, ITA, AUS - negribu neko sliktu teikt, bet zinot cik labi nospēlējām šogad pret komandām nok urām reāli jāņem puknnkti, kādā spēlē varam paklupt..

P.S - otra grupa nav neko vājāka.. priecājieties ka nav slovāki grupā, kas uz mājām savāks sastāvu.. un tagad nesakiet neko par mājinieku lāstu, māņticība, lūdzu nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-05-22 13:16, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu tiešām domā, ka mēs tagad visu laiku ņemsim punktus no IIHF Top 6 komandām, tad iesaku sakļaut spārnus, jo tas tā nebūs.
Ko tu pird visu laiku? Kāda tev starpība būs vai nebūs? Tas pirmkārt. Otrkārt, kā tu vari to zināt kā būs? Pareģis esi? Vēl nav zināms ne kādā sastāvā izlases būs ne arī viss pārējais. Liepājas marazmātiķis, ibio...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:21, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: no marketinga viedokla shis chempis bus mosh vienigais kas buus PC varda cienigs jo tur sabrauks blakus esosie AUT,GER,SUI,ITA un parejie alusveederi
Gan jau starpība būs salīdzinot ar skandināviem un viņu šķidrajiem aplausiem

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:21, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: nevirini atejas vaaku, nesmirdes

IESAKU
pats esi atejnieks, Huļi-trollis ar Burta niku

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:21, pirms 7 gadiem
Minimālais uzdevums izcīnīt 10. vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:24, pirms 7 gadiem
Šogad neviens necerēja ka tiksim 1/4 finālā, kāpēc, lai tas nenotiktu arī nākamgad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:26, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: vispar medniekdesins ar fazer maizi un marineetiem chempinjooniem diezgan nizcag brokaste, IESAKU
Iesaku brokastis tomēr ēst no rīta.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:26, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt arī var, bet....vismaz līdz šim, viņa ir viena no divām nekad neuzvarētām komandām.
Es vairāk skatos uz iepriekšējo čempionātu rezultātiem un spēles kvalitāti. Manuprāt Čehi pēdējos 2 gadus spēlējuši vai nu savā, vai nedaudz zem sava ierastā līmeņa, turpretī Latvija nedaudz virs, tapēc domāju, ka iespējas uzvarēt palielinās.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:26, pirms 7 gadiem
Redzēs kā spēlēs Šveice, cīņa ar viņiem par ceturto vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:27, pirms 7 gadiem
Ja godīgi, nesapratu slovāku domu gājienu, kāpēc Slovākija spēlēs Košicē un Latvija Bratislavā... (jo, LV fani Bratislavā LV spēles tāpat pilnībā neizpirks; Košice būtu pietiekami liela, lai visi gribētāji tāpat tiktu - savukārt, Bratislavā var būt problēmas ar biļetēm uz spēlēm pret austirešiem un čehiem (it sevišķi); savukārt, Slovāku spēles arī Bratislavā būtu 100% izpārdotas).
Bet nu, mums kopumā Bratislava ir labāks variants

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:28, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: pats esi atejnieks, Huļi-trollis ar Burta niku
uzliec atejai (Hulim) vāku (ignore) - nesmirdēs! Iesaku!

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:28, pirms 7 gadiem
Kanāda vai Zviedrija, ASV vai oāri, Somija vai Čehija? Principā vienalga. Mums gribas uzturēt mītus, ka šie ir klienti un šie neņemami, bet tā nav, no jebkuriem varam atrīt peč pilnas programmas un no jebkuriem aizķert punktus, tas atkarīgs no pašiem un Veiksmes tantes garastāvokļa tajā dienā.
Vācija vai Šveice? Pēc ši gada rezultātiem, protams Vācija, bet nesaku ka tā būs pēc gada. Kopumā nekāda atšķirība nav, abus uzvaram daudz retāk kā gribētos, bet izdarāms tas ir.
Slovakus varētu likt augstāk par norgēm, šai ziņā var teikt ka ir paveicies.
Tālak nākošie vai tur franči, makaroni, briti vai austrieši - tas pats kas ar resno galu, tik te mēs vairāk favorīti, bet punktus noliet varam pret jebkuriem, ja nekāpās pa 110%.
Neredzu nekādu stiprāku vai vājāku grupu. Stiprumu mērīs kad zinās sastāvus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:30, pirms 7 gadiem
es1ns rakstīja: Es vairāk skatos uz iepriekšējo čempionātu rezultātiem un spēles kvalitāti. Manuprāt Čehi pēdējos 2 gadus spēlējuši vai nu savā, vai nedaudz zem sava ierastā līmeņa, turpretī Latvija nedaudz virs, tapēc domāju, ka iespējas uzvarēt palielinās.
katrs čempis sākas no jauna ar savādākiem sastāviem - tiem 2 Tevis minētajiem gadiem nav nekādas nozīmes. Bez tam, ņem vērā, ka čehi spēlēs tikpat kā savās mājās un tas ir pluss viņiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:30, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Ja godīgi, nesapratu slovāku domu gājienu, kāpēc Slovākija spēlēs Košicē un Latvija Bratislavā... (jo, LV fani Bratislavā LV spēles tāpat pilnībā neizpirks; Košice būtu pietiekami liela, lai visi gribētāji tāpat tiktu - savukārt, Bratislavā var būt problēmas ar biļetēm uz spēlēm pret austirešiem un čehiem (it sevišķi); savukārt, Slovāku spēles arī Bratislavā būtu 100% izpārdotas).
Bet nu, mums kopumā Bratislava ir labāks variants
ļoti iespējams, ka Slovākija un Čehija vienojās spēlēt dažādās grupās- lai palielinātu izpirkto biļešu daudzumu abās pilsētās - abās grupās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt arī var, bet....vismaz līdz šim, viņa ir viena no divām nekad neuzvarētām komandām.
Ja uzvaram tos, kas jāuzvar pamatlaikā, tad no CZE un SUI ir jāizdauza punkti, kas nav nekas tik briesmīgi nereāls, un ko esam jau darījuši. Norvēģu un Slovāku rotācija mums bija ļoti izdevīga. Nebūs jāspēlē pēdējā spēle ar mājiniekiem. Īsti nredzu lielu šķirbu, ja mes būtu A grupā teiksim Dānijas vietā.
Slēpts komentārs: Abrags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:34, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: pat vieglak kaa shogad JO majas bija uzvelk uz desas DEN nhl zvjozdas kaa ari jalauzh laasts pret GER nakamgad viss ir vnk, tik japanem SUI un viss notiek!!! tas ir tapat kaa bernam kompeti no mutes izvilkt un sakost
nu tomēr , ja pret Šveici būs otrā spēle divu dienu laikā , tad šance mazāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:36, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: katrs čempis sākas no jauna ar savādākiem sastāviem - tiem 2 Tevis minētajiem gadiem nav nekādas nozīmes. Bez tam, ņem vērā, ka čehi spēlēs tikpat kā savās mājās un tas ir pluss viņiem.
+- Piekrītu bet varbūt nevis nekādas nozīmēs, bet ne izšķirošas nozīmes, lai vai kā pagaidām sastāvi tāpat nav zināmi un iepriekšējie rezultāti ir praktiski vienīgais uz ko skatīties... Loģiski, ka Čehi būs favorīti, lai kas notiktu, bet iespējas ņemt punktus manuprāt ir labākas nekā pirms 5 gadiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 13:36, pirms 7 gadiem
IIHF palikuši ļoti garlaicīgi.
5 komandas no astoņām grupās paliek tās pašas. Ja ņem vērā, ka 1 rotē ar pirmo divīziju, tad sanāk, ka 5 no septiņām.
Vai nu rangs ir pārāk statisks, vai nu IIHF jāpadomā par vismaz kādu izlozes mehānismu.
Piemēram, katru tekošo pāri rangā lozē, izņemot ja vienā grupā jau ielozētas divas pēc kārtas stiprākas pārī komandas.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:37, pirms 7 gadiem
par grupu sastāva izveides finansiālo pamatojumu liecina vēl viens fakts, ka arī austrieši spēlēs Bratislavā, kas atrodas kādus nieka 40 km no Austrijas robežas un ap 70 km no Vīnes. Košice- ap 520 km no Vīnes

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:37, pirms 7 gadiem
artems_bruuveris_103200933901113 rakstīja: vel par kalendaaru saksim filozofeet??? kad izzinos, tad ari spriedis
kaadi + un kaadi -
tik vasarā būs zināms kalendārs . Vispār nesaprotu jēgu diskutēt jau tagad pa nākamā gada čempi

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 13:38, pirms 7 gadiem
Spēļū kalendārs :
11.maijs Latvija - Austrija
12.maijs Latvija - Šveice
14.maijs Latvija - Itālija
16.maijs Latvija - Čehija
18.maijs Latvija - Krievija
20.maijs Latvija - Zviedrija
21.maijs Latvija - Norvēģija
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:41, pirms 7 gadiem
Laikus neliku, jo tos organizatori var pieregulēt un iespējams čehus spēles visas sāksies 21.15, nevis kā reglamentā noteiks. Austriešu spēles ar var tikt pārceltas tuvāk vakariem, vai kad čehi nespēlēs uz 21.15...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:41, pirms 7 gadiem
osio rakstīja: IIHF palikuši ļoti garlaicīgi.
5 komandas no astoņām grupās paliek tās pašas. Ja ņem vērā, ka 1 rotē ar pirmo divīziju, tad sanāk, ka 5 no septiņām.
Vai nu rangs ir pārāk statisks, vai nu IIHF jāpadomā par vismaz kādu izlozes mehānismu.
Piemēram, katru tekošo pāri rangā lozē, izņemot ja vienā grupā jau ielozētas divas pēc kārtas stiprākas pārī komandas.
atceries ,ka grupā ir 8 komandas un tasnozīmē ,ka bieži var spēlēt ar vienu un to pašu pretinieku vairākus PČ pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:43, pirms 7 gadiem
ozs113 rakstīja: Chehus ar varam uzvilkt
nekad neesam vinnējuši...

  -2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:43, pirms 7 gadiem
a kāda jēga iet uz ceturdaļfinālu, ja tu nevari pa zobiem sadot čehiem vai šveiciešiem? Divus gadus pēc kārtas Šveice tādu sastāvu, kā šogad, diez vai nolasīs, Čehija aŗī ar katru gadu aizvien šaubīgāka paliek, nav vairs tie laiki, kad Čehija bija medaļu pretendente.. reāli viss ir bumbās, ja puiši spēlēs tā kā šogad, viss kas ir iespējams

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:44, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: nekad neesam vinnējuši...
Tas, ka neesam uzvarējuši pilnīgi neko nemaina.

  +3 [+] [-]

, 2018-05-22 13:45, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: šinī gadījumā tas diez vai palielina... savā starpā jau viņi tiekas tikai 1 spēlē. Man domāt, vairāk biļetes tiktu pārdotas, ja abas izlases spēlētu Bratislavā...
Tu laikam nesaproti elementāru lietu- čehi izpirks daudz vairāk biļešu izlases 7 spēlēs viņiem tuvajā Bratislavā (austrieši arī- atkarībā no viņu intereses par hokeju maija mēnesī), bet slovāki izpirks visas arī Košicē.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:45, pirms 7 gadiem
ļoti līdzīgas grupas- ceru, ka slovāki negribēs/ neļaus pārcelties uz čehu grupu apmaiņā pret norģēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:47, pirms 7 gadiem
el.vē rakstīja: Iespaidojoties no spirtacentra troļļiem veicu savu analīzi:
- Zviedrija - joprojām nepārspēta, līdzīgi kā ar somiju, mums nepatīk kustīgas komandas ar izcilu slidojumu;
- Krievija - šo hokeju mēs zinām lieliski, motivāciju arī nevajadzēs un krievu psiholoģija ir nozēlojamā līmenī, tā ka teikšu ka var uzvarēt, ja būs atdeve kā šogad pret top komandām;
- Čehija - nav pārspēta, bet vienmēr bijuši skaistie zaudējumi, spēles ziņā nekad neesam atpalikuši, vienmēr problēma bija galvās, bet tagad ar to viss ir jau puslīdz kārtībā;
- Šveice - kad esi izlicies uz zaudējis finālu, grūtāk paliek ar motivāciju, domāju ka šveici būs jāņem;
- NOR, ITA, AUS - negribu neko sliktu teikt, bet zinot cik labi nospēlējām šogad pret komandām nok urām reāli jāņem puknnkti, kādā spēlē varam paklupt..

P.S - otra grupa nav neko vājāka.. priecājieties ka nav slovāki grupā, kas uz mājām savāks sastāvu.. un tagad nesakiet neko par mājinieku lāstu, māņticība, lūdzu nē.
Zviedrija ir pārspēta. Un pret Vāciju,Dāniju nospēlējām labi... nedomāju, ka ir baigā atšķirība starp Čehiju un Šveici šobrīd, skaistie zaudējumi Čehijai un knapās uzvaras pret Šveici jau ir pagātne.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:47, pirms 7 gadiem
Cerības būs pret visiem, ja spelēs tik pat krutu hokeju. Tik pat labi ari var padi*st Itālijai

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:49, pirms 7 gadiem
es1ns rakstīja: Tas, ka neesam uzvarējuši pilnīgi neko nemaina.
nuuuu... liela daļa pasaules statistikas balstās uz iepriekšējo empīru tādēļ arī atļāvos šo likumsakarību attiecināt uz Lv:Čeh hokejā

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:50, pirms 7 gadiem
es1ns rakstīja: +- Piekrītu bet varbūt nevis nekādas nozīmēs, bet ne izšķirošas nozīmes, lai vai kā pagaidām sastāvi tāpat nav zināmi un iepriekšējie rezultāti ir praktiski vienīgais uz ko skatīties... Loģiski, ka Čehi būs favorīti, lai kas notiktu, bet iespējas ņemt punktus manuprāt ir labākas nekā pirms 5 gadiem.
nedomāju, ka kaut kas ir baigi mainījies attiecībā pret čehiem - piem, 2012.g. PČ Latvija bija gandrīz pusspēli vadībā pret čehiem un čehi vadībā izvirzījās tikai 3. perioda otrajā pusē, savukārt, 2016.g. PČ Latvija muļķīgi izlaida uzvaru no rokām pēdejā minūtē, kad čehi jau vārtsargu bij nomainījuši pret 6. laukuma spēlētāju...

  -2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:52, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Tu laikam nesaproti elementāru lietu- čehi izpirks daudz vairāk biļešu izlases 7 spēlēs viņiem tuvajā Bratislavā (austrieši arī- atkarībā no viņu intereses par hokeju maija mēnesī), bet slovāki izpirks visas arī Košicē.
Tu nesaproti elementāru lietu! Košicē halle ir MAZĀKA par halli Bratislavā. Čehi izpirks čehu spēles, slovāki slovāku spēles.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:54, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamuļķi, atkal uznāca vecuma marazma lēkme, kad atceras n-to gadu senu notikumus, bet aizmirst kas notika pirms pāris gadiem.
Ja tu Šveices izlasi joprojām pielīdzini LV līmenim, tad tev tiešām viss ar galvu nav kārtībā.
Tev secinājumu izdarīšana ar loģiku nekādi neiet kopā.Nerakstīju ka Latvija un Šveice ir vienā līmenī. Šveice pierādīja ka pirmā vieta var zaudēt ceturtajai. Kā tu savā galvā māki kaut ko samurgot-BŖĪNUMS.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:54, pirms 7 gadiem
marksis rakstīja: a kāda jēga iet uz ceturdaļfinālu, ja tu nevari pa zobiem sadot čehiem vai šveiciešiem? Divus gadus pēc kārtas Šveice tādu sastāvu, kā šogad, diez vai nolasīs, Čehija aŗī ar katru gadu aizvien šaubīgāka paliek, nav vairs tie laiki, kad Čehija bija medaļu pretendente.. reāli viss ir bumbās, ja puiši spēlēs tā kā šogad, viss kas ir iespējams
Nākošgad čempis sākas uz nedēļu vēlāk tas dod vairāk iespēju izvēlēties, jo nhl pirmās divas kārtas beidzas ap to laiku, kad sākas pč.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 13:56, pirms 7 gadiem
marksis rakstīja: a kāda jēga iet uz ceturdaļfinālu, ja tu nevari pa zobiem sadot čehiem vai šveiciešiem? Divus gadus pēc kārtas Šveice tādu sastāvu, kā šogad, diez vai nolasīs, Čehija aŗī ar katru gadu aizvien šaubīgāka paliek, nav vairs tie laiki, kad Čehija bija medaļu pretendente.. reāli viss ir bumbās, ja puiši spēlēs tā kā šogad, viss kas ir iespējams
izskatās, ka Tev maza nojēga par Eiropas hokejā notiekošo... ja iepriekš čehiem bij problēmas ar paaudžu maiņu, tad tagad čehu jaunatnes hokeja sistēma atkal "ražo" talantus vienu pēc otra Visticamāk, čehu izlase nākamajā PČ būs stiprāka nekā šogad..

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:58, pirms 7 gadiem
Gribējās, lai ar britiem uzspēlē. Eh nu varbūt atkal pēc pusgadsimta būs iespēja.

     [+] [-]

, 2018-05-22 13:59, pirms 7 gadiem
izdruka rakstīja: Cerības būs pret visiem, ja spelēs tik pat krutu hokeju. Tik pat labi ari var padi*st Itālijai
var.
2017.g. PČ mūsējie mocījās ar itāļiem - tikai 59. minūtē iemeta uzvaras golu.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 13:59, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Gribējās, lai ar britiem uzspēlē. Eh nu varbūt atkal pēc pusgadsimta būs iespēja.
briti būtu ērtāks pretinieks par itāļiem, tas tiesa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 14:10, pirms 7 gadiem
.............. rakstīja: nuuuu... liela daļa pasaules statistikas balstās uz iepriekšējo empīru tādēļ arī atļāvos šo likumsakarību attiecināt uz Lv:Čeh hokejā
Liela daļa statistikas balstās uz pēdējo 5gadu rezultātiem... nezinu kā zaudējums, kā 5+ gadus veci zaudējumi iespaidos rezultātu nākošgad.

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:13, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: par grupu sastāva izveides finansiālo pamatojumu liecina vēl viens fakts, ka arī austrieši spēlēs Bratislavā, kas atrodas kādus nieka 40 km no Austrijas robežas un ap 70 km no Vīnes. Košice- ap 520 km no Vīnes
Vai gadijumā nav tā ka Bratislavas pilsētas robeža sakrīt ar Slovākijas-Austrijas robežu?

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 14:14, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: ļoti līdzīgas grupas- ceru, ka slovāki negribēs/ neļaus pārcelties uz čehu grupu apmaiņā pret norģēm
Slovāki ir jau ir samainīti ar Norvēģiju. Slovākiem būtu jābūt mūsu grupām.

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:19, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tu nesaproti elementāru lietu! Košicē halle ir MAZĀKA par halli Bratislavā. Čehi izpirks čehu spēles, slovāki slovāku spēles.
1)Kur garantija ka izpirktu?
2)Slovaki noteikti rēķināja ka otrā grupā vieglāk būtu top 4 tikt

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:23, pirms 7 gadiem
es1ns rakstīja: Liela daļa statistikas balstās uz pēdējo 5gadu rezultātiem... nezinu kā zaudējums, kā 5+ gadus veci zaudējumi iespaidos rezultātu nākošgad.
Tev laiks iestāties kādā matemātikas pulciņā, ja jau šādi jautājumi

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:25, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tu nesaproti elementāru lietu! Košicē halle ir MAZĀKA par halli Bratislavā. Čehi izpirks čehu spēles, slovāki slovāku spēles.
Laikam, Čehijas un Slovākijas federācijas arī nesaprot to "elementāru lietu"- Tavu loģiku, jo viņām ir pašām sava loģika (manuprāt, balstīta uz finansiāliem un sportiskiem apsvērumiem), kāpēc izvēlējās nespēlēt abas vienā Bratislavas grupā, bet katra - citā grupā - Bratislavā un Košicē.
un tas tika prognozēts vēl pirms pusfināliem, un tūlīt pēc PČ beigām.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 14:33, pirms 7 gadiem
Nagzzz rakstīja: 1)Kur garantija ka izpirktu?
2)Slovaki noteikti rēķināja ka otrā grupā vieglāk būtu top 4 tikt
Tu smejies vai kā??? Slovāki neizpirktu biļetes uz savas izlases spēlēm Bratislavā???

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 14:34, pirms 7 gadiem
Argonauts rakstīja: Laikam, Čehijas un Slovākijas federācijas arī nesaprot to "elementāru lietu"- Tavu loģiku, jo viņām ir pašām sava loģika (manuprāt, balstīta uz finansiāliem un sportiskiem apsvērumiem), kāpēc izvēlējās nespēlēt abas vienā Bratislavas grupā, bet katra - citā grupā - Bratislavā un Košicē.
un tas tika prognozēts vēl pirms pusfināliem, un tūlīt pēc PČ beigām.
noteikti, ka viņiem sava loģika tur ir, tikai tā nav balstīta uz fināsiāliem apsvērumiem (ja runā par slovāku pārcelšanu uz Košici)

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:36, pirms 7 gadiem
Péc dažiem gadiem čempis laikam Jāņos sāksies.Uz to iet.

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:37, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tu smejies vai kā??? Slovāki neizpirktu biļetes uz savas izlases spēlēm Bratislavā???
kjip ar jautājumu izvairies no uzdotā jautājuma galvenās daļas?

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:42, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Tu smejies vai kā??? Slovāki neizpirktu biļetes uz savas izlases spēlēm Bratislavā???
un vispār jā, tu vari tikai pieņemt ka loģiski būtu ja slovāki izpirktu visas biļetes, bet kur garantija?

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:47, pirms 7 gadiem
Nagzzz rakstīja: un vispār jā, tu vari tikai pieņemt ka loģiski būtu ja slovāki izpirktu visas biļetes, bet kur garantija?
tas būtu tikpat loģiski kā pajautāt, kur ir garantija, ka Kanāda neizkrīt no Elites

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:51, pirms 7 gadiem
Kāda ir atšķirība "tilpumā" starp abām hallēm?

     [+] [-]

, 2018-05-22 14:59, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Kāda ir atšķirība "tilpumā" starp abām hallēm?
Bratislava 10,5 t
Košice 8,4 t

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 15:05, pirms 7 gadiem
Man te citēšanas mehānisms noklājies

Starpība nav tik dramatiska, acīmredzot ir izrēķinājuši ka čehi tāpat izpirks Bratislavu kas naudiski kompensē tos potenciāli nepārdotos tūkstošus savējiem + austrieši un šveicieši nodrošinās papildus peļņu, kura ietu gar degunu Košicē. Samērā elementāra matemātika, kurā cietēji ir daļa slovaku, kuri netiks pie biļetām, bet ieguvēji daudz vairāk. Un domāju, ka slovaki saprot, ka 1/4 viņiem var nespīdēt, tad lai ij čehi plosās pa Bratislavu jau no starta.

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:13, pirms 7 gadiem
Beidzot neesam ar mājniekiem grupā

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:13, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bratislava 10,5 t
Košice 8,4 t
Bizness jau ir ne tikai biļetes, bet arī visa pārējā infrastruktūra. Slovāku grupā, ārvalstu fani būs gandrīz vai uz pusi mazāk.

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:14, pirms 7 gadiem
Tie kas mums netic, paši vainīgi - laikam tā teica Elvis Merzļikins.Tad nu te komentāros to neticīgo vairāk kā sunim blusu augustā.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 15:15, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: Bratislava 10,5 t
Košice 8,4 t
Kaut kam būs jāpērk biļetes arī Košicē. To darīs paši slovāki. Būs slovāku spēles izpirktas Košicē. Katrā ziņā galvenais bija lai čehi un austrieši tērē naudu Bratislavā. Dānija arī šogad nespēlēja Kopenhāgenā.

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:20, pirms 7 gadiem
Košices grupā, maz fani atbrauks no ASV, Kanādas, Lielbritānijas, bišķin vairāk no Francijas. Mājniekiem, pats par sevi viesnīcas nav vajadzīgas.
Bratislavas grupā, tikai no Itālijas būs maz līdzjutēji.
Viss loģiski.

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:22, pirms 7 gadiem
Ir ari neoficiala izloze Silin??

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 15:33, pirms 7 gadiem
Mjā, otra grupa daudz vieglāka

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:35, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Košices grupā, maz fani atbrauks no ASV, Kanādas, Lielbritānijas, bišķin vairāk no Francijas. Mājniekiem, pats par sevi viesnīcas nav vajadzīgas.
Bratislavas grupā, tikai no Itālijas būs maz līdzjutēji.
Viss loģiski.
nedomāju, ka būs maz no Lielbritānijas. Šogad IA divīzijas turnŗiā Budapeštā bija diezgan daudz britu fanu, pieļauju, ka nākamgad Košicē būs vēl vairāk (vienīgi aizkļušana uz turieni nav tik ērta kā uz Budapeštu). Mans minējums, ka britu fanu būs vairāk kā franču fanu

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:38, pirms 7 gadiem
Apbrīnojami! Kauc jau atkal kucēni! Kā var izdarīt kādus spriedumus par mūsu grupas spēku, ja...
NEZINĀM!
Kas spēlēs mums, kas būs pretiniekiem, traumētie utt...
Da lampočki!
Moš "eksperti" varētu nosaukt pusfinālistus, rezultātus, 5+20 sodus utt?!

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:39, pirms 7 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Bizness jau ir ne tikai biļetes, bet arī visa pārējā infrastruktūra. Slovāku grupā, ārvalstu fani būs gandrīz vai uz pusi mazāk.
Ja vienā grupā ir slovāki, otrā čehi... nevajag uzpūst zīloni... itāļi, austrieši...

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:40, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man te citēšanas mehānisms noklājies

Starpība nav tik dramatiska, acīmredzot ir izrēķinājuši ka čehi tāpat izpirks Bratislavu kas naudiski kompensē tos potenciāli nepārdotos tūkstošus savējiem + austrieši un šveicieši nodrošinās papildus peļņu, kura ietu gar degunu Košicē. Samērā elementāra matemātika, kurā cietēji ir daļa slovaku, kuri netiks pie biļetām, bet ieguvēji daudz vairāk. Un domāju, ka slovaki saprot, ka 1/4 viņiem var nespīdēt, tad lai ij čehi plosās pa Bratislavu jau no starta.
Mhm, ideāla domāšana, dāņi šo šogad pilnībā attaisnoja-pat ar uzviju

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:42, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Kaut kam būs jāpērk biļetes arī Košicē. To darīs paši slovāki. Būs slovāku spēles izpirktas Košicē. Katrā ziņā galvenais bija lai čehi un austrieši tērē naudu Bratislavā. Dānija arī šogad nespēlēja Kopenhāgenā.
čehi un austrieši tāpat tērētu naudiņu Bratislavā ja tur spēlētu arī slovāki. Un latvieši tikpat tērētu Košicē ja tur būtu LV izlase... bet nu kā jau teicu, mums šāds sadalījums izdevīgāks. Vismaz no infrastruktūras puses skatoties.

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:44, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Apbrīnojami! Kauc jau atkal kucēni! Kā var izdarīt kādus spriedumus par mūsu grupas spēku, ja...
NEZINĀM!
Kas spēlēs mums, kas būs pretiniekiem, traumētie utt...
Da lampočki!
Moš "eksperti" varētu nosaukt pusfinālistus, rezultātus, 5+20 sodus utt?!
Te jau jūtama stabila medaļu atblāzma! Mājās lēnām var gatavot nelielu Slavas zāli ar sienas dēli, kur piekārt precīzu bronzas atlējumu!
OT Galviņš ar firmas plaukstinieku labajā develē

     [+] [-]

, 2018-05-22 15:46, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Mhm, ideāla domāšana, dāņi šo šogad pilnībā attaisnoja-pat ar uzviju
dāņiem Herningā halles ietilpība ir tikpat liela kā Bratislavā. Un hokejs Dānijā tomēr nav tik populārs kā Slovākijā...

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 15:47, pirms 7 gadiem
Mhm, ideāla domāšana, dāņi šo šogad pilnībā attaisnoja-pat ar uzviju

Tas ir minējums, apzinos ka mana pēdējā tēze stipri šaubīga, pārējais liekas loģisks. Sapratu ka tu tā kā apsmej, bet neesmu manījis tavu viedokli, jeb tavs viedoklis ir ienākt, uztirst ka citi domā ne tā un tad apmierināti nopirsties dīvānā?

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 16:18, pirms 7 gadiem
labi, ka slovāki aizbēga no mūsu grupas, būs nedaudz vieglāk

     [+] [-]

, 2018-05-22 16:38, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: dāņiem Herningā halles ietilpība ir tikpat liela kā Bratislavā. Un hokejs Dānijā tomēr nav tik populārs kā Slovākijā...
Par to jau arī stāsts, zviedri Kopenhāgenā izpirka visu, ko vajadzēja!

     [+] [-]

, 2018-05-22 16:40, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Mhm, ideāla domāšana, dāņi šo šogad pilnībā attaisnoja-pat ar uzviju

Tas ir minējums, apzinos ka mana pēdējā tēze stipri šaubīga, pārējais liekas loģisks. Sapratu ka tu tā kā apsmej, bet neesmu manījis tavu viedokli, jeb tavs viedoklis ir ienākt, uztirst ka citi domā ne tā un tad apmierināti nopirsties dīvānā?
Dāņi šogad paņēma mājās mazāko zāli-liekas neloģiski, bet... zviedri izpirka Kopenhāgenu! Slovāki domā līdzīgi-sarkasms gan par 1/finālu... lai vai kā, Slovākijai kaimiņos ir gana daudz valstis, kurās hokejs ir populārs

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 16:51, pirms 7 gadiem
Viedokli, bet vai tad es teicu ko citu? To ar rakstīju, ka čehi izpirks Bratislavu un bonusā vēl nāks austrieši un šveicieši, varbūt kāds italis ar pieceļ pakaļu ja tālu nav jābrauc un pasākums ir normālā pilsētā nevis kaut kādā Olainē.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-22 16:53, pirms 7 gadiem
Pēdējā spēle mums laikam būs ar Norvēģiju,kura samainīta ar Slovākiju. Dienu iepriekš mums Krievija. Ja norvēģus un slovākus nesamainītu vietām, tad trešo gadu pēc kārtas mums pēdējā spēle... paši zināt kāda būtu.

     [+] [-]

, 2018-05-22 17:08, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Par to jau arī stāsts, zviedri Kopenhāgenā izpirka visu, ko vajadzēja!
beidz fantazēt. Nepirka zviedri biļetes ne uz AUstirjas, ne uz Šveices, ne uz Slovākijas u.t.t. spēlēm (tobiš spēlēm, kurās nespēlēja SWE izlase). Viņi pirka tikai biļetes uz SWE spēlēm. Starp citu, daļa no SWE spēlēm nebija 100% izpārdota.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 17:30, pirms 7 gadiem
viedoklis rakstīja: Ja vienā grupā ir slovāki, otrā čehi... nevajag uzpūst zīloni... itāļi, austrieši...
Tu par ko raksti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-22 20:04, pirms 7 gadiem
Par grupu neuztraucos, viss būs oki, vienīgi, ja Hārtlijs paliks besz kluba, vai Hārtlijs strādās kādā Eiropas klubā, bet ja NHL, tad good bye skaistais LV hokejs!!!

     [+] [-]

, 2018-05-22 20:05, pirms 7 gadiem
Ir jāmēģina Koziolam tiešām noturēt Hārtliju, tas ir lielisks Hokeja eksperts, viņš noteikti vajadzīgs mums uz Nākamo Olimpisko kvalifikāciju!!

  -1 [+] [-]

, 2018-05-22 20:30, pirms 7 gadiem
Hārtlijs par piemiņu no Dānijas PČ paņēma plāksni ar uzrakstu pie komandas ģērbtuves LATVIA TEAM. It kā jau patīkami, ka paņem piemiņai kaut ko saistībā ar mūsu izlasi. Jautājums kādēļ paņēma? Vai uz atvadām? Ceru ka mans minējums nav patiess.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-22 20:49, pirms 7 gadiem
Fun, zini vīna un Tuzemsky Um cenas Bratislavā? Es čotka! Davai, pārbaudi vairumtirdzniecībā, varbūt varam kādu paķeli EUR nopelnīt!

     [+] [-]

, 2018-05-22 20:53, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Ir jāmēģina Koziolam tiešām noturēt Hārtliju, tas ir lielisks Hokeja eksperts, viņš noteikti vajadzīgs mums uz Nākamo Olimpisko kvalifikāciju!!
kā Tu piedāvā noturēt?
Iesaki Koziolam atsvaidzināt 90to gadu sākuma pazīšanās skūtgalvju aprindās?

     [+] [-]

, 2018-05-22 20:55, pirms 7 gadiem
Gin4a rakstīja: Fun, zini vīna un Tuzemsky Um cenas Bratislavā? Es čotka! Davai, pārbaudi vairumtirdzniecībā, varbūt varam kādu paķeli EUR nopelnīt!
blakus Ungārija, tur vīns būs vēl lētāk

     [+] [-]

, 2018-05-22 20:55, pirms 7 gadiem
Redzot grupu es jau sāku nervozēt, kaut gan līdz notikumam vēl vesals gads.

     [+] [-]

, 2018-05-22 21:00, pirms 7 gadiem
Babajs rakstīja: Redzot grupu es jau sāku nervozēt, kaut gan līdz notikumam vēl vesals gads.
nervozēt par ko?

     [+] [-]

, 2018-05-22 22:40, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: nervozēt par ko?
Kā par ko, par to ka mums var iemest, par to, ka mūsējiem atkal nāksies atsisties no zviedru, čehu, krievu un ne tikai ofensīvas, par to, vai izdosies tik īsā laikā atspēlēties, vai noturēt pozitīvu rezultātu līdz spēles beigām zem pretinieka nepārprotama spiediena utt.

     [+] [-]

, 2018-05-22 23:20, pirms 7 gadiem
Būs surovijs čempis Baigi sūrais.

     [+] [-]

, 2018-05-23 00:19, pirms 7 gadiem
Babajs rakstīja: Kā par ko, par to ka mums var iemest, par to, ka mūsējiem atkal nāksies atsisties no zviedru, čehu, krievu un ne tikai ofensīvas, par to, vai izdosies tik īsā laikā atspēlēties, vai noturēt pozitīvu rezultātu līdz spēles beigām zem pretinieka nepārprotama spiediena utt.
Vai tad tās ir izlases, kuras mums par katru cenu jāuzvar grupu spēlēs?

     [+] [-]

, 2018-05-23 00:20, pirms 7 gadiem
Namejs atkal jēgu pārmīzis? Nepanika jau izgāzties?

     [+] [-]

, 2018-05-23 09:07, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Vai tad tās ir izlases, kuras mums par katru cenu jāuzvar grupu spēlēs?
Slovāki jau arī. Ar itāļiem un austriešiem arī esam mocījušies. Tā ka būs ko panervozēt.