Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Girgensons un Ābols izlasei pievienosies pirmdien, Hārtlijs cer arī uz Karsumu

Rolands Eliņš

Girgensons un Ābols izlasei pievienosies pirmdien, Hārtlijs cer arī uz Karsumu
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs pēc pārbaudes spēles pret Franciju atklāja medijiem, ka Zemgus Girgensons un Rodrigo Ābols pirmdien, 24. aprīlī uzsāks treniņprocesu kopā ar izlasi. Tāpat Hārtlijs nav atmetis cerības pasaules čempionātā sagaidīt Mārtiņu Karsumu.

Par Zemgus Girgensona pievienošanos treniņnometnei Latvijas izlases vadība informēja jau iepriekš, un "Sabres" uzbrucējs spēli pret Franciju šodien jau vēroja klātienē. Treneris Bobs Hārtlijs apstiprināja, ka Girgensons ir gatavs uzsākt treniņus ar pārējiem izlases kandidātiem un to darīs pirmdien. Tāpat pirmdien treniņnometnes darbā iesaistīsies cits no Ziemeļamerikas atbraukušais uzbrucējs Rodrigo Ābols, kurš Rīgā ielidoja šodien.

Girgensons NHL aizvadījis pēdējās četras sezonas, bet tieši šī sezona viņam izvērtēs vismazrezultatīvākā ar 16 punktiem 75 spēlēs. Girgensons pārstāvēja Latvijas izlasi arī OS kvalifikācijā rudenī un piedalījies trijos no iepriekšējiem četriem pasaules čempionātiem.

Savukārt 21 gadu vecais Ābols šosezon no WHL pārgāja uz QMJHL, kur 63 spēlēs tika pie 61 punkta (ieskaitot "play-off"). Pirms PČ sākuma Latvijai vairs atlikušas tikai divas pārbaudes spēles, abas nākamajā nedēļas nogalē Vācijā pret pasaules čempionāta mājinieci.

Tāpat Hārtlijs norādīja, ka vēl nav pilnībā izslēgta Mārtiņa Karsuma piedalīšanās pasaules čempionātā. Treneris izteicās, ka Karsums cenšas paātrināt atlabšanu pēc ceļgala traumas, tāpat arī Hārtlijs atgādināja, ka Karsumam nav pilnībā jābūt gatavam jau uz PČ pirmo dienu sestajā maijā, proti, izlases varēs savus PČ pieteikumus papildināt arī vēlāk, un Hārtlijs esot gatavs gaidīt uz Karsuma ierašanos izlases sastāvā.

Slēpts komentārs: Mr.Eksperts1

  +9 [+] [-]

, 2017-04-22 21:06, pirms 8 gadiem
Acīmredzami, Hārtliju uztrauc vārtu gūšana, ja ir gatavs gaidīt līdz pēdējam stipri traumētu spēlētāju. Vai Karsums būs lielais palīgs nespēlējis n-tos mēnēšus, tas jau ir cits jautājums... Katrā ziņā lai Mārtiņš veseļojās un cerēsim uz to labāko!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:07, pirms 8 gadiem
purva velns kaut ko baumoja par Čuksti? Ir kāda infa par Rubīnu? Nav exel tabuliņā, jo nedod dies atbrauks un vēl izkonkurēs kādu svētkluba prospektu?

     [+] [-]

, 2017-04-22 21:07, pirms 8 gadiem
Kas ar Balceru, Dzierkalu?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:09, pirms 8 gadiem
Tradicionāli ''fani'' jau rej. Klasiski. Karsums nav spēlējis KOPŠ NOVEMBRA, kas jūs domājat viņš čilliņā atpūšas? Ne jau bez iemesla katru gadu vajag operācijas. Veselība tomēr pirmajā vietā. Neviens nevēlas noslēgt karjeru 30 gadu vecumā kā invalīds.

 +11 [+] [-]

, 2017-04-22 21:10, pirms 8 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: Karsums tikai olimpiskajos gados pa sezonu nav notraumejies. Sogad noteikti karteja operacija
Kārtējais wannabe experts, kurš tikko nokritis no debesīm.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:13, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: purva velns kaut ko baumoja par Čuksti? Ir kāda infa par Rubīnu? Nav exel tabuliņā, jo nedod dies atbrauks un vēl izkonkurēs kādu svētkluba prospektu?
to teica komentētāji pirms pirmās spēles.
Bobs neko redz ka nesaka.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:14, pirms 8 gadiem
Fandarms rakstīja: Tradicionāli ''fani'' jau rej. Klasiski. Karsums nav spēlējis KOPŠ NOVEMBRA, kas jūs domājat viņš čilliņā atpūšas? Ne jau bez iemesla katru gadu vajag operācijas. Veselība tomēr pirmajā vietā. Neviens nevēlas noslēgt karjeru 30 gadu vecumā kā invalīds.
Tiešām nav spēlējis kopš novembra?

 +12 [+] [-]

, 2017-04-22 21:14, pirms 8 gadiem
Fandarms rakstīja: Tradicionāli ''fani'' jau rej. Klasiski. Karsums nav spēlējis KOPŠ NOVEMBRA, kas jūs domājat viņš čilliņā atpūšas? Ne jau bez iemesla katru gadu vajag operācijas. Veselība tomēr pirmajā vietā. Neviens nevēlas noslēgt karjeru 30 gadu vecumā kā invalīds.
Karsums nav spēlējis kopš novembra???
Kas tad spēlēja martā plovos Maskavas mentu sastāvā???
specs herovs.

     [+] [-]

, 2017-04-22 21:15, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: to teica komentētāji pirms pirmās spēles.
Bobs neko redz ka nesaka.
Skaidrs!

     [+] [-]

, 2017-04-22 21:17, pirms 8 gadiem
Jums taisnība, sajaucu. No marta es domāju!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:19, pirms 8 gadiem
a kas ar baartuli?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-22 21:23, pirms 8 gadiem
Balceram šogad WHL 42+38

  +1 [+] [-]

, 2017-04-22 21:27, pirms 8 gadiem
Artūram Mickēvičam Francijā 21+28

  +4 [+] [-]

, 2017-04-22 21:31, pirms 8 gadiem
un Robertam Jekimovam Dānijā 21+19. Domāju ,ka šie spēlētāji noteikti varētu aizvietot dažu labu no Dinamo ,kas knapi pāris punktus visas sezonas laikā sakrājuši. Uzskatu ,ka mums ir vajadzīgi spēlētāji ,kas var iemest, kam ir vārtu garša.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-22 21:54, pirms 8 gadiem
Fandarms rakstīja: Acīmredzami, Hārtliju uztrauc vārtu gūšana, ja ir gatavs gaidīt līdz pēdējam stipri traumētu spēlētāju. Vai Karsums būs lielais palīgs nespēlējis n-tos mēnēšus, tas jau ir cits jautājums... Katrā ziņā lai Mārtiņš veseļojās un cerēsim uz to labāko!
Par to vartu gusanu tev varetu but taisniba un Karsums patiesam noderetu. Tikai ir viens bet. Proti, kada vins bus sportiskaja forma sakoties PC. No otras puses, ka paradija sodienas spele, nemaz tik svaki ar to vartu gusanu nebija - iemetam veselus 4 golus! Bet ja nopietni, tad lai Martinam izdodas atgut gan veselibu, gan sportisko formu!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-22 22:01, pirms 8 gadiem
Krizz14 rakstīja: un Robertam Jekimovam Dānijā 21+19. Domāju ,ka šie spēlētāji noteikti varētu aizvietot dažu labu no Dinamo ,kas knapi pāris punktus visas sezonas laikā sakrājuši. Uzskatu ,ka mums ir vajadzīgi spēlētāji ,kas var iemest, kam ir vārtu garša.
Par kuru dinamieti, kurš pretendē uz sastāvu tevis nosauktie būtu labāki? NO RD izlasē būs uzbrucēji Indrašis, Dārziņš, Bičevskis un daži 4 maiņas kapļi. Tevis nosauktie spēlētāji nav labāki par Indraši, Dārzu un Bičevski, bet 4mainā viņi ar neder, jo tur vajag kapļus.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-22 22:21, pirms 8 gadiem
objektiivais rakstīja: Par kuru dinamieti, kurš pretendē uz sastāvu tevis nosauktie būtu labāki? NO RD izlasē būs uzbrucēji Indrašis, Dārziņš, Bičevskis un daži 4 maiņas kapļi. Tevis nosauktie spēlētāji nav labāki par Indraši, Dārzu un Bičevski, bet 4mainā viņi ar neder, jo tur vajag kapļus.
Tev taisnība. Bet es tik tā domāju, ka nebūtu slikti jau šie spēlētāji būtu laicīgi izsaukti uz izlasi. Kandidātos vidēji spēlētāji no Alpu hokeja līgas, Latvijas čempionāta, MHL, VHL, NLB, bet netika izsaukti Jekimovs un Mickēvičš ,kas bija starp līgas rezultatīvākajiem spēlētājiem Dānijā un Francijā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-22 22:31, pirms 8 gadiem
Fandarms rakstīja: Tradicionāli ''fani'' jau rej. Klasiski. Karsums nav spēlējis KOPŠ NOVEMBRA, kas jūs domājat viņš čilliņā atpūšas? Ne jau bez iemesla katru gadu vajag operācijas. Veselība tomēr pirmajā vietā. Neviens nevēlas noslēgt karjeru 30 gadu vecumā kā invalīds.
Kāda novembra? Plejofā pret Daugaviņu tā tik kapāja un pat golus meta, tas vēl lkm marta sākumā bija

  +2 [+] [-]

, 2017-04-22 22:42, pirms 8 gadiem
Krizz14 rakstīja: Tev taisnība. Bet es tik tā domāju, ka nebūtu slikti jau šie spēlētāji būtu laicīgi izsaukti uz izlasi. Kandidātos vidēji spēlētāji no Alpu hokeja līgas, Latvijas čempionāta, MHL, VHL, NLB, bet netika izsaukti Jekimovs un Mickēvičš ,kas bija starp līgas rezultatīvākajiem spēlētājiem Dānijā un Francijā.
var testēt, var netestēt tā pat visiem par 90% sastāvs jau zināms pirms pat treniņnometnes

     [+] [-]

, 2017-04-22 22:56, pirms 8 gadiem
Krizz14 rakstīja: Tev taisnība. Bet es tik tā domāju, ka nebūtu slikti jau šie spēlētāji būtu laicīgi izsaukti uz izlasi. Kandidātos vidēji spēlētāji no Alpu hokeja līgas, Latvijas čempionāta, MHL, VHL, NLB, bet netika izsaukti Jekimovs un Mickēvičš ,kas bija starp līgas rezultatīvākajiem spēlētājiem Dānijā un Francijā.
Mickēvičs jau tika izsaukts! Tikai Hārtlijs viņu atlaida jau 3. dienā.

     [+] [-]

, 2017-04-22 23:23, pirms 8 gadiem
Sastāvs PČ par 90% zināms

  -1 [+] [-]

, 2017-04-22 23:29, pirms 8 gadiem
Sapulcējot visus labākos pie Hārtlija un dodot mēnesi laika-cīnītos par medaļām, esmu pārliecināts. Par Karsumu tikai priecātos, pat ja forma nav tā labākā, pietiks,ka viņam atspēlēs lai uzšautu pa kasti, jo šamais vismaz ir ar labu metienu. Nu ko, DDD kā 1. maiņa, Indrašis-Girgensons-Karsums kā 2.? Izklausās jau iespaidīgi, bet cik reāli...

  -1 [+] [-]

, 2017-04-22 23:35, pirms 8 gadiem
Nu un pafilozofējot tālāk, 3. Bukarts-Ķēniņš-Bukarts, 4. Meija-Ābols-Bičevskis? Un kā 13. rezervē Razgals ar Dinamo koka kātiem Kāds var pateikt kas ar Rēdlihiem? Labi, Jēkabs nevelk līmeni, Miķelis ar traumu,bet kas ar Krišjāni?

     [+] [-]

, 2017-04-22 23:58, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Sapulcējot visus labākos pie Hārtlija un dodot mēnesi laika-cīnītos par medaļām, esmu pārliecināts. Par Karsumu tikai priecātos, pat ja forma nav tā labākā, pietiks,ka viņam atspēlēs lai uzšautu pa kasti, jo šamais vismaz ir ar labu metienu. Nu ko, DDD kā 1. maiņa, Indrašis-Girgensons-Karsums kā 2.? Izklausās jau iespaidīgi, bet cik reāli...
Manuprāt, Indraši un Ro. Bukartu vajag likt vienā maiņā, jo cik skatos pārbaudes spēles viņi ir labi saspēlējušies.

     [+] [-]

, 2017-04-23 00:04, pirms 8 gadiem
Hārtlijs gatavs gaidīt Karsumu; Girgensons un...

Dzierkals varētu būt

     [+] [-]

, 2017-04-23 00:04, pirms 8 gadiem
Runājam arī ar citiem hokejistiem. Iespējams, pirmdien pievienosies vēl kāds

  -1 [+] [-]

, 2017-04-23 00:51, pirms 8 gadiem
Kāds Indrašis-Girgensons-Karsums nē tā nebūt nebūs pirmā maiņā.Pirmā maiņa jau saprotami, ka 1.Dārziņš-Dzeriņš- Daugaviņš! Otrā iespējams iespēlēs, Indrašis-Girgensons-Roberts Bukarts, 3.Iespējams, kas varētu būt- Kēnins- Bičevskis- Meija, 4.Maiņa E.Kulda-Ābols- Skvorcovs! Es visnotaļ neredzu Pavlovam vietu pamatsastāvā, ja vienīgi kā 13. uzbrucējs priekš mazākuma, un rezervei 14 vieta Karsumam!

  -4 [+] [-]

, 2017-04-23 01:00, pirms 8 gadiem
Runājot par aizsargiem- Jaks tādas rupjas kļūdas pievārīja, žēl čaļa, bet tomēr kopumā "zaļs".
Bet prognoze kas aizbrauks uz čempi ir: A. Kulda, G. Galviņš, K.Sotnieks, K. Freibergs, O. Cibušķis, U.Balinskis, K.Zīle, G. Pujacs

  -3 [+] [-]

, 2017-04-23 01:00, pirms 8 gadiem
Vārtsargi- Merzlikins, Kalniņš, Punnenovs!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-23 01:10, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Kāds Indrašis-Girgensons-Karsums nē tā nebūt nebūs pirmā maiņā.Pirmā maiņa jau saprotami, ka 1.Dārziņš-Dzeriņš- Daugaviņš! Otrā iespējams iespēlēs, Indrašis-Girgensons-Roberts Bukarts, 3.Iespējams, kas varētu būt- Kēnins- Bičevskis- Meija, 4.Maiņa E.Kulda-Ābols- Skvorcovs! Es visnotaļ neredzu Pavlovam vietu pamatsastāvā, ja vienīgi kā 13. uzbrucējs priekš mazākuma, un rezervei 14 vieta Karsumam!
Man tāda aizdoma, ka abi Bukarti būs izlasē. Rihards šajās pārbaudes spēls ir parādījis labu cīņassparu, normālu tehniku un var arī kko iemest.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-23 01:16, pirms 8 gadiem
Ko var murgot? Karsums nebūs! 100%! Šodien viņa ģimene man apstiprināja. Kāja tomēr nav kārtībā.
Jautājums izsmelts!!!

     [+] [-]

, 2017-04-23 07:06, pirms 8 gadiem
Pavasara hokeja eksperti izlīda...

     [+] [-]

, 2017-04-23 08:43, pirms 8 gadiem
vozā rakstīja: Kāds Indrašis-Girgensons-Karsums nē tā nebūt nebūs pirmā maiņā.Pirmā maiņa jau saprotami, ka 1.Dārziņš-Dzeriņš- Daugaviņš! Otrā iespējams iespēlēs, Indrašis-Girgensons-Roberts Bukarts, 3.Iespējams, kas varētu būt- Kēnins- Bičevskis- Meija, 4.Maiņa E.Kulda-Ābols- Skvorcovs! Es visnotaļ neredzu Pavlovam vietu pamatsastāvā, ja vienīgi kā 13. uzbrucējs priekš mazākuma, un rezervei 14 vieta Karsumam!
Manupraat , esi piemirsis mazo Bukartu. Esmu 100% droshs, ka shameejais brauks. Par Pavlovu gan piekriitu

  -2 [+] [-]

, 2017-04-23 10:17, pirms 8 gadiem
Pagājušajā PČ vienīgā labā saspēle bija Daugaviņš - Girgensons- Ķēniņš. Tādu maiņu arī jāsaglabā, bet RD "mūžīgi perspektīvos" nevajadzētu iekļaut sastāvā. Bičevskis, Skvorcovs, Pavlovs, E.Kulda tikai aizņem vietu. Ko darīt ar tik cauru aizsardzību? LAT puikiņus noskrien visi, kam nav slinkums.

     [+] [-]

, 2017-04-23 11:05, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: purva velns kaut ko baumoja par Čuksti? Ir kāda infa par Rubīnu? Nav exel tabuliņā, jo nedod dies atbrauks un vēl izkonkurēs kādu svētkluba prospektu?
Par Rubīnu man arī pārsteigums, ka nav šogad pasaukts vai "nav Excel tabuliņā", jo čalis manuprāt, noteikti varētu tādu Sevčenko un ne tikai moš arī kādu no svētkluba vēl tur "nokost"! Balcers, Dzierkals treniņprocesam noteikti arī nepamaisītu!

     [+] [-]

, 2017-04-23 11:09, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Sapulcējot visus labākos pie Hārtlija un dodot mēnesi laika-cīnītos par medaļām, esmu pārliecināts. Par Karsumu tikai priecātos, pat ja forma nav tā labākā, pietiks,ka viņam atspēlēs lai uzšautu pa kasti, jo šamais vismaz ir ar labu metienu. Nu ko, DDD kā 1. maiņa, Indrašis-Girgensons-Karsums kā 2.? Izklausās jau iespaidīgi, bet cik reāli...
Kā tad, maiņu sastāditājs hrenovs, un brāļi Bukarti kur, tavuprāt, pa trešo-ceturto maiņu lai kapļējas?

     [+] [-]

, 2017-04-23 11:10, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Par Rubīnu man arī pārsteigums, ka nav šogad pasaukts vai "nav Excel tabuliņā", jo čalis manuprāt, noteikti varētu tādu Sevčenko un ne tikai moš arī kādu no svētkluba vēl tur "nokost"! Balcers, Dzierkals treniņprocesam noteikti arī nepamaisītu!
Treniņprocess faktiski jau ir noslēdzies, tagad ir jāiespēlē ĪSTAIS KAUJASSASTĀVS!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-23 11:16, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Nu un pafilozofējot tālāk, 3. Bukarts-Ķēniņš-Bukarts, 4. Meija-Ābols-Bičevskis? Un kā 13. rezervē Razgals ar Dinamo koka kātiem Kāds var pateikt kas ar Rēdlihiem? Labi, Jēkabs nevelk līmeni, Miķelis ar traumu,bet kas ar Krišjāni?
Pērle pēc pērles, Bukarti trešajā maiņā ar Ķēniņu centrā, ko tik tie trulie pērtiķbolisti neizgudros Ej labāk troļļo Fakinga jeb Čikāgas nēģeru sadaļā, pie normāliem Baltiem Hokeja cienītājiem tev nesanāk

     [+] [-]

, 2017-04-23 11:19, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Treniņprocess faktiski jau ir noslēdzies, tagad ir jāiespēlē ĪSTAIS KAUJASSASTĀVS!
Nu piem. Balcers, Dzierkals galīgi nav tizli uz vārtu gūšanu ko nevar teikt par lielu daļu svētkluba pārstāvju.... a bez gūtiem vārtiem spēles neuzvarēsim! Vai varbūt atkal cerēsim uz vienu (DDD) maiņu, ka tā atkal visu izvilks?

     [+] [-]

, 2017-04-23 11:25, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Nu piem. Balcers, Dzierkals galīgi nav tizli uz vārtu gūšanu ko nevar teikt par lielu daļu svētkluba pārstāvju.... a bez gūtiem vārtiem spēles neuzvarēsim! Vai varbūt atkal cerēsim uz vienu (DDD) maiņu, ka tā atkal visu izvilks?
Ja Hokejā drīkstētu spēlēt ar sešām jeb septiņām maiņām, tad jā, piekrītu, bet vēl joprojām tās maiņas ir tikai četras Kur konkrēti tu esi gatavs bāzt tevis nosauktos Z-Jenķijas joberlīgu iemītniekus? Izskatās, tev ka tik ne par tēmu notirst Dinamo, ar maizi un gaļu nebaro, ar alu un svēto ūdeni nedzirdi, bat DR vajag iekniebt, nu kas par trulo Dinamofobisko mentalitāti te daudziem? P.S. Vārtus ir kam gūt, bez iepriekš minētiem DDD, vēl ir brāļi Bukarti, Indrašis, Karsums (ja būs), tādi kā Kulda, Skvorcovs vēl kāds no aizsargiem arī nav malā metami