Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas sastāvā iekļauts Cipulis un astoņi debitanti no U20 izlases

Rolands Eliņš

Latvijas sastāvā iekļauts Cipulis un astoņi debitanti no U20 izlases
Mārtiņš Cipulis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Nosaukts Latvijas hokejā izlases sastāvs trim pārbaudes spēlēm novembra sākumā. Izlases treneris Ēriks Miļuns izsaucis vairākus jaunos spēlētājus un potenciālos debitantus, bet iespēja dota arī pieredzējušajam Mārtiņam Cipulim, kurš pagaidām ir bez kluba.

Pirms 15 gadiem Latvijas izlasē debitējušais Mārtiņš Cipulis valstsvienībā aizvadījis 194 spēles un guvis 55 vārtu. Šopavasar pasaules čempionātā gan viņš nespēlēja, tāpat arī nepiedalījās OS atlases cīņās. 35 gadus vecais Cipulis šobrīd ir bez kluba, turklāt arī pagājušajā sezonā slovāku “Martin” sastāvā piedalījās tikai 16 oficiālās spēlēs.

Cipulis ir pārliecinoši pieredzējušākais hokejists Ērika Miļuna izsauktajā izlases sastāvā, bet no septembra sākumā aizvadītā OS kvalifikācijas turnīra nav neviena.

Valstsvienības sastāvā ir iekļauti astoņi U20 izlases spēlētāji, kuriem tā būs debija lielās izlases rindās. Vislielākā pārstāvniecība ir no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Rīgas „Dinamo” (6 hokejisti), 4 hokejisti pārstāv Krievijas jaunatnes hokeja līgas (MHL) klubu HK „Rīga”. Divi hokejisti nāk no Polijas, pa vienam no ASV, Norvēģijas, Slovākijas, Slovēnijas, Šveices, Baltkrievijas, Francijas un Latvijas Virslīgas hokeja čempionāta.

Latvijas izlases vārtos vietu sadalīs Polijas čempionātā spēlējošais Māris Jučers un 18 gadus vecais Gustavs Dāvis Grigals no HK "Rīga". Savukārt astoņu aizsargu vidū nav neviena, kas būtu vecāks par 25 gadiem.

Gatavojoties turnīram, Latvijas izlase 31. oktobrī un 1. novembrī „Volvo SC” ledus hallē aizvadīs divu dienu treniņnometni. Latvijas izlasi turnīrā vadīs treneri - Ēriks Miļuns un Kārlis Zirnis. Tiek uzsvērts, ka treneri saglabā iespēju vēl papildināt izlases sastāvu ar citiem hokejistiem.

Pirmā pārbaudes spēle Slovēnijā notiekošajā “Euro Ice Hockey Challange” turnīrā Latvijai būs trešajā novembrī pret Slovēniju, nākamajā dienā sekos mačs pret Baltkrieviju, bet turnīra noslēgumā piektajā novembrī Latvija spēkosies ar Franciju. Tās būs pirmās Latvijas izlases (lai arī ne ar spēcīgāko sastāvu) oficiālās spēles jaunā LHF valdes vadībā.

Hokeja izlases sastāvs pārbaudes spēlēm

Nr. p.k.Vārds UzvārdsDz. g.Poz.Klubs
1.Māris Jučers1987VMMKS Podhale Nowy Targ (Polija)
2.Gustavs Dāvis Grigals1998VHK Rīga (MHL)
3.Kristaps Zīle1997ARīgas Dinamo (KHL)
4.Roberts Kaļķis1998AHK Rīga (MHL)
5.Maksims Ponomarenko1997ALørenskog (Norvēģija)
6.Eduards Hugo Jansons1997AHK Zemgale/LLU (Virslīga)
7.Mārtiņš Jakovļevs1991AGKS Katowice (Polija)
8.Artūrs Salija1992AMHC Martin (Slovākija)
9.Ēriks Ševčenko1991ARīgas Dinamo (KHL)
10.Kristaps Bazēvičs1994AOlimpija Ļubļana (Slovēnija)
11.Ēriks Žohovs1997UShreveport Mudbugs (NAHL ASV)
12.Rihards Puide1997UGCK Lions U20 (Šveice)
13.Roberts Baranovskis1997UHK Rīga (MHL)
14.Edijs Brahmanis1983UShakhter (Baltkrievija)
15.Mārtiņš Cipulis1980U
16.Roberts Jekimovs1989UHerning Blue Fox (Dānija)
17.Frenks Razgals1996URīgas Dinamo (KHL)
18Kirils Galoha1996UHK Rīga (MHL)
19.Nikolajs Jeļisejevs1994URīgas Dinamo (KHL)
20.Vitālijs Pavlovs1989URīgas Dinamo (KHL)
21.Edgars Kulda1994URīgas Dinamo (KHL)
22.Miks Lipsbergs1991ULyon (Francija)

Izmantotie resursi:
LHF | Nosaukts Latvijas hokeja izlases sastāvs...

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 18:23, pirms 9 gadiem
CIPULIS IS BACK :O

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 18:23, pirms 9 gadiem
Dzelzs seja cipa ar ir... pat piemirsies puika bija

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 18:24, pirms 9 gadiem
Ehh,vecie laiki!

  -2 [+] [-]

, 2016-10-21 18:25, pirms 9 gadiem
Loti labi, beidzot sak kaut ko normalu darit, jo kada jega parbaudit visu laiku tos pashus vecos bukus.

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:26, pirms 9 gadiem
Lūk būs vesels bars atpakaļ,jo Lipmans ir prom

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 18:27, pirms 9 gadiem
ko? Cipulis bez kluba?
KAA?

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 18:28, pirms 9 gadiem
dānija, slovēnija, norvēģija, polija.
nu agrāk bijām priekšā līmenī, tagad brauc uz to valstu līgām kā leģionāri.

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 18:28, pirms 9 gadiem
jau rakstīju, ka čomu būšanas turpinās. Cipa reāli aizņem kāda cita vietu - Homjakovs, Mickevičs...

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 18:29, pirms 9 gadiem
tas M.Cipulis ir kkads jaunais un perspektivais?

  -4 [+] [-]

, 2016-10-21 18:30, pirms 9 gadiem
Cipulis? Nopietni? Viņam pašam nebūs kauns ierasties uz izlasi, esot bez kluba? Kāpēc tikai 1 bezdarbnieks izlasē? Kur Sprukts, brālēni Jasi utt.?

Brahmanis? Čalis šosezon pat savā BLR klubā nespīd. Vai tiešām tik pieredzējis hokejists jāpārbauda 58. reizi izlasē??? Nu, netiks viņš izlases sastāvā uz PČ, ja nebūs daudz traumu un atteikumu.

Kāpēc jāņem izlasē Galoha, kurš pēc MHL karjeras beigām dragās LHV vai MOL līgā? Locāns labi spēlē somu klubā, viņam ir daudz vairāk iespēju izsisities, nekā Galoham. Abi ir vienaudži.

Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Kāpēc atkal jāņem DR 4. un 5. maiņas spēlētaji, mums nav ko citu izsaukt?? Izņēmums ir Zīle, kurš spēlēs U-20 PČ, ja nekas ārkārtējs nenotiks.

Punnenovs lieliski spēlē NLA, viņam, nav lielas spēļu pieredzes izlasē, pie velna, kāpēc jāsauc Jučers. Tas būs brīnums, ja viņš aizbrauks uz vēl kādu PČ LV izlases sastāvā.

Man personīgi ļoti daudz jautājumu par šo sastāvu...

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:31, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cipulis? Nopietni? Viņam pašam nebūs kauns ierasties uz izlasi, esot bez kluba? Kāpēc tikai 1 bezdarbnieks izlasē? Kur Sprukts, brālēni Jasi utt.?

Brahmanis? Čalis šosezon pat savā BLR klubā nespīd. Vai tiešām tik pieredzējis hokejists jāpārbaudas 58. reizi izlasē??? Nu, netiks viņš izlases sastāvā uz PČ, ja nebūs daudz traumu un atteikumu.

Kāpēc jāņem izlasē Galoha, kurš pēc MHL karjeras beigām dragās LHV vai MOL līgā? Locāns labi spēlē somu klubā, viņam ir daudz vairāk iespēju izsisities, nekā Galoham. Abi ir vienaudži.

Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Kāpēc atkal jāņem DR 4. un 5. maiņas spēlētaji, mums nav ko citu izsaukt?? Izņēmums ir Zīle, kurš spēlēs U-20 PČ, ja nekas ārkārtējs nenotiks.

Punnenovs lieliski spēlē NLA, viņam, nav lielas spēļu pieredzes izlasē, pie velna, kāpēc jāsauc Jučers. Tas būs brīnums, ja viņš aizbrauks uz vēl kādu PČ LV izlases sastāvā.

Man personīgi ļoti daudz jautājumu par šo sastāvu...
nevajag tik nopietni, ja!
tas tomer ir parbaudes sastavs, lai visiem butu iespeja sevi pieradit setas mačos!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 18:32, pirms 9 gadiem
otrs jautājums - kas notiek ar īsto U-20, kam arī tajā laikā turnīrs? treneris, sastāvs? kad tas tiks iespēlēts decembra turnīram?
laikam neviens cits uz pč nebrauks - čaļi no tagadējās lielās izlases + ZA.
kāda tad motivācija tiem, kas spēlēs novembrī u-20?

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:33, pirms 9 gadiem
Nesaprotu arī, kāpēc no U-20 nav izsaukti "šveicieši" Smirnovs un/vai Smons

  +5 [+] [-]

, 2016-10-21 18:34, pirms 9 gadiem
Pavlovs kā vairāk dopingu nerij, tā vairs nav tas.
zel vispar, ka atklaja, bija labs speletajs savlaik ar spricem!

  +6 [+] [-]

, 2016-10-21 18:37, pirms 9 gadiem
tieši labi ka Cipulis arī iekļauts sastāvā. Vajag kaut vienu no vecajiem kas zin un jaunajiem var parādīt izlases kārtību. Domāju ka tieši ar tādu skatu viņš ir ņemts. Lai varētu jaunajiem parādīt, izstāstīt un iedrošināt. Būs vairāk kā mentors, balsts, nevis kā spēlētājs.

  +3 [+] [-]

, 2016-10-21 18:43, pirms 9 gadiem
bet no septembra sākumā aizvadītā OS kvalifikācijas turnīra nav neviena.

Pavlovs tac speleja OS kvaliii....

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 18:44, pirms 9 gadiem
A kur tad Sprukts?

  +4 [+] [-]

, 2016-10-21 18:47, pirms 9 gadiem
Cipulis un mentors ,cik Tu izdzēri?

     [+] [-]

, 2016-10-21 18:52, pirms 9 gadiem
sasmeejos rakstīja: Cipulis un mentors ,cik Tu izdzēri?
1.5 l ūdens

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 19:08, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Un kurš no sarakstā esošajiem (un arī neesošajiem) iemetīs mazāk nekā divas ripas Latvijas play-off (11 spēlēs), piedevām vēl spēlējot pirmajā maiņā un ~10 min vairākumā katru maču kā to Mickēvičs "iespēja" pagājušajā sezonā!?!
Sūds tas Francijas čempis ir, jo Mickēvičs pagājušo sezon parādija, ka punktus prot lasīt tikai pret junioru komandām kā HS Rīga un HS Rīga 99!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-21 19:36, pirms 9 gadiem
LUX_04 rakstīja: dānija, slovēnija, norvēģija, polija.
nu agrāk bijām priekšā līmenī, tagad brauc uz to valstu līgām kā leģionāri.
Vai tad leģionāriem nav jābūt labākiem komandā? Tāpēc arī brauc uz turieni, bet domu tavu sapratu .

  -4 [+] [-]

, 2016-10-21 19:48, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cipulis? Nopietni? Viņam pašam nebūs kauns ierasties uz izlasi, esot bez kluba? Kāpēc tikai 1 bezdarbnieks izlasē? Kur Sprukts, brālēni Jasi utt.?

Brahmanis? Čalis šosezon pat savā BLR klubā nespīd. Vai tiešām tik pieredzējis hokejists jāpārbauda 58. reizi izlasē??? Nu, netiks viņš izlases sastāvā uz PČ, ja nebūs daudz traumu un atteikumu.

Kāpēc jāņem izlasē Galoha, kurš pēc MHL karjeras beigām dragās LHV vai MOL līgā? Locāns labi spēlē somu klubā, viņam ir daudz vairāk iespēju izsisities, nekā Galoham. Abi ir vienaudži.

Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Kāpēc atkal jāņem DR 4. un 5. maiņas spēlētaji, mums nav ko citu izsaukt?? Izņēmums ir Zīle, kurš spēlēs U-20 PČ, ja nekas ārkārtējs nenotiks.

Punnenovs lieliski spēlē NLA, viņam, nav lielas spēļu pieredzes izlasē, pie velna, kāpēc jāsauc Jučers. Tas būs brīnums, ja viņš aizbrauks uz vēl kādu PČ LV izlases sastāvā.

Man personīgi ļoti daudz jautājumu par šo sastāvu...
smieklīgi, labākais un izsmeļošākais komentārs pa tēmu, bet mazie TRTD tirliņi Tev kaudzi ar mīnusiem uzkrāvuši

bet ja godīgi, lielākā sāpe ir par to, ka Miļūns nav ar U20, bet ar šito jokaino brigādi...

  +5 [+] [-]

, 2016-10-21 19:50, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: smieklīgi, labākais un izsmeļošākais komentārs pa tēmu, bet mazie TRTD tirliņi Tev kaudzi ar mīnusiem uzkrāvuši

bet ja godīgi, lielākā sāpe ir par to, ka Miļūns nav ar U20, bet ar šito jokaino brigādi...
Ja godīgi tu neko nerubij mazais tirliņ
Slēpts komentārs: Abrags

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 19:52, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cipulis? Nopietni? Viņam pašam nebūs kauns ierasties uz izlasi, esot bez kluba? Kāpēc tikai 1 bezdarbnieks izlasē? Kur Sprukts, brālēni Jasi utt.?

Brahmanis? Čalis šosezon pat savā BLR klubā nespīd. Vai tiešām tik pieredzējis hokejists jāpārbauda 58. reizi izlasē??? Nu, netiks viņš izlases sastāvā uz PČ, ja nebūs daudz traumu un atteikumu.

Kāpēc jāņem izlasē Galoha, kurš pēc MHL karjeras beigām dragās LHV vai MOL līgā? Locāns labi spēlē somu klubā, viņam ir daudz vairāk iespēju izsisities, nekā Galoham. Abi ir vienaudži.

Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Kāpēc atkal jāņem DR 4. un 5. maiņas spēlētaji, mums nav ko citu izsaukt?? Izņēmums ir Zīle, kurš spēlēs U-20 PČ, ja nekas ārkārtējs nenotiks.

Punnenovs lieliski spēlē NLA, viņam, nav lielas spēļu pieredzes izlasē, pie velna, kāpēc jāsauc Jučers. Tas būs brīnums, ja viņš aizbrauks uz vēl kādu PČ LV izlases sastāvā.

Man personīgi ļoti daudz jautājumu par šo sastāvu...
pilnīgu piekrītu! Brīnos kāpēc A.Širokovs un Macijevskis nav pasaukti!

     [+] [-]

, 2016-10-21 19:56, pirms 9 gadiem
Dinamo 1-1 ! Izlases klubs iemeta

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:21, pirms 9 gadiem
Lido rakstīja:
Un kurš no sarakstā esošajiem (un arī neesošajiem) iemetīs mazāk nekā divas ripas Latvijas play-off (11 spēlēs), piedevām vēl spēlējot pirmajā maiņā un ~10 min vairākumā katru maču kā to Mickēvičs "iespēja" pagājušajā sezonā!?!
Sūds tas Francijas čempis ir, jo Mickēvičs pagājušo sezon parādija, ka punktus prot lasīt tikai pret junioru komandām kā HS Rīga un HS Rīga 99!
Tad kāpēc M.Lipsbergs, kurš uguņoja LHV, rezultivitātē šosezon krietni atpaliek no Mickeviča? Tu taču teici, ka FRA čempis ir mēsls, un Mikam tur būtu jābūt vismaz tikpat rezultatīvam kā LHV

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:25, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: viņi abi ir U18 vecuma - izskatās, ka uz Grācu Smirnovs zem U20 izkārtnes vedīs U18 izlasi...

nez, tik kā uz to skatīsies, organizatori un pārējie dalībnieki - ka tik nav tā, ka citreiz būs maza interese aicināt Latviju, un mūsu U20 izlase varēs izvēlēties pretiniekus pārbaudes spēlēm starp Rumāniju un "Zemgali"...
To es zinu, ka abi ir U-18 vecuma, taču jau iepriekšējos gados bijis tā, ka talantīgākie no šī vecuma spēj iekļūt U-20 izlases sastāvā. Vismaz es personiski ļoti gribēju vismaz vienu no viņiem redzēt turnīrā Bledā

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 20:29, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: A kur tad Sprukts?
Skatoties šīs sezonas spēles, treneri secinājuši, ka Cipulis ir labāks par viņu

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:31, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Skatoties šīs sezonas spēles, treneri secinājuši, ka Cipulis ir labāks par viņu
Interesanti, ka statistika šiem ir pilnīgi vienāda

  -4 [+] [-]

, 2016-10-21 20:33, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: To es zinu, ka abi ir U-18 vecuma, taču jau iepriekšējos gados bijis tā, ka talantīgākie no šī vecuma spēj iekļūt U-20 izlases sastāvā. Vismaz es personiski ļoti gribēju vismaz vienu no viņiem redzēt turnīrā Bledā
vienkārši zem U20 izkārtnes 18-gadniekus uz Grācu vedīs Smirnovs (tas, kurš U19 izlases galv.treneris) - līdz ar to viņam ir interese, lai labākie U18 spēlētāji būtu pie viņa.

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:35, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vienkārši zem U20 izkārtnes 18-gadniekus uz Grācu vedīs Smirnovs (tas, kurš U19 izlases galv.treneris) - līdz ar to viņam ir interese, lai labākie U18 spēlētāji būtu pie viņa.
Un arī tas vēl nenozīmē, ka šiem abiem nav izredžu uzspēlēt U-20 šogad

  -1 [+] [-]

, 2016-10-21 20:36, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cipulis? Nopietni? Viņam pašam nebūs kauns ierasties uz izlasi, esot bez kluba? Kāpēc tikai 1 bezdarbnieks izlasē? Kur Sprukts, brālēni Jasi utt.?

Brahmanis? Čalis šosezon pat savā BLR klubā nespīd. Vai tiešām tik pieredzējis hokejists jāpārbauda 58. reizi izlasē??? Nu, netiks viņš izlases sastāvā uz PČ, ja nebūs daudz traumu un atteikumu.

Kāpēc jāņem izlasē Galoha, kurš pēc MHL karjeras beigām dragās LHV vai MOL līgā? Locāns labi spēlē somu klubā, viņam ir daudz vairāk iespēju izsisities, nekā Galoham. Abi ir vienaudži.

Mickevičs laikam var uz galvas stāvēt Ligue Magnus, bet viņu neizsauks. Jā, izlasīju, ka sastāvs vēl var tikt papildināts, bet viņam jau bija jābūt šajā sarakstā. No šī sastāva lai kāds pamēģina vākt vairāk nekā punkts spēlē FRA čempionātā. Neticu, ka kāds to iespēs.

Kāpēc atkal jāņem DR 4. un 5. maiņas spēlētaji, mums nav ko citu izsaukt?? Izņēmums ir Zīle, kurš spēlēs U-20 PČ, ja nekas ārkārtējs nenotiks.

Punnenovs lieliski spēlē NLA, viņam, nav lielas spēļu pieredzes izlasē, pie velna, kāpēc jāsauc Jučers. Tas būs brīnums, ja viņš aizbrauks uz vēl kādu PČ LV izlases sastāvā.

Man personīgi ļoti daudz jautājumu par šo sastāvu...
arī Ābols bez kluba, kas izlases nākotnes perspektīvā raugoties varētu dot lielāku pienesumu kā Cipulis vai Brahmanis

  +2 [+] [-]

, 2016-10-21 20:36, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, ka statistika šiem ir pilnīgi vienāda
Ir nianses, ko redz tikai treneri!

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:40, pirms 9 gadiem
Ja par vārtsargiem runājam, tad piekrītu Matulim, ka varēja izsaukt arī Kalniņu, jo šis tiešām ar savu sniegumu to būtu pelnījis, nevis kā daudzi citi, kuri ir izlasē tikai dēļ DR/HKR pieraksta. Nu, nav tā pareizi, ja esi DR sastāvā 5.maiņā, tad uzreiz izlases kandidāts.
Slēpts komentārs: Abrags

     [+] [-]

, 2016-10-21 20:44, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nu, bet protams, ka nenozīmē. Vienkārši, stāsts par to, ka U18 izlases trenerim Smirnovam viņi ir, iespējams, svarīgākie kadri - un viņš labprāt šos novērtēs kaujas apstākļos.
"Viltus" U-20 izlasei šie ar būs lielisks papildinājums Tādā ziņā piekrītu

     [+] [-]

, 2016-10-21 21:51, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad kāpēc M.Lipsbergs, kurš uguņoja LHV, rezultivitātē šosezon krietni atpaliek no Mickeviča? Tu taču teici, ka FRA čempis ir mēsls, un Mikam tur būtu jābūt vismaz tikpat rezultatīvam kā LHV
Ko lai tev saka par Lipsbergu - šamais Latvijā pagājušo sezon savāca 46 (18+28) punktus 28 spēlēs, kas, protams, ir iespaidīgi un gan jau franči viņu paņēma tieši šo ciparu pēc un viņi komplektē sastāvu tieši tāpat kā tu paskatoties tikai uz plikiem cipariem, bet tas pats Lipsbergs vairāk nekā pusi no šiem punktiem (24 (10+14)) savāca 10 mačos pret junioru komandām, kamēr pret top5 klubiem savāca vien 22 (8+14) punktus 18 mačos...
Lipsbergam tā ir tikai otrā sezona ārzemēs (pirmā bija pirms divām sezonām), kamēr Mickēvičs jau ceturto sezonu blandās apkārt pa pasauli - ganjau adaptēsies un krās punktus ne mazāk vai ar nespēs un būs atpakaļ iekš Mogo!

Francijas līgā arī (!!) Armands Bērziņš (!!) ir savācis turpat punktu mačā, tā-ka...

Ja tev nepatīk tas, ka Mickēvičs Latvijas play-off nespīdēja, tad varbūt tev ko izteiks tas, ka tavs "aizmirstais" Mickēvičs pagājušosezon 46 spēlēs Slovākijas līgā iemeta vien 6 ripuļus, kamēr tevis nepieminētais Brancis iespēja 12 ripuļus 49 spēlēs, bet Bajaruns 8 ripuļus 53 spēlēs...

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:01, pirms 9 gadiem
LUX_04 rakstīja: dānija, slovēnija, norvēģija, polija.
nu agrāk bijām priekšā līmenī, tagad brauc uz to valstu līgām kā leģionāri.
jā, jā... Starp citu, pirms RD tieši šādās līgās mūsējie arī spēlēja. Ja kāds jaunais tika uz Slovākiju (kā G.Džeriņš piemēram), tad tas jau bija wow...

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:06, pirms 9 gadiem
Smarcha rakstīja: pilnīgu piekrītu! Brīnos kāpēc A.Širokovs un Macijevskis nav pasaukti!
Macijevskim šogad ir 41 gads, A. Širokovam 35, nu nez vai kāds vēl grib viņus kaut kam pārbaudīt. Izlasi iespēlē priekšdienām, nevis vienā turnīrā kaut ko parādīt. Bez tam - kāda šiem motivācija sisties? Zemā līmenī (kā puse no LČ komandām) vai kaut top LČ līmenī ir labs tas Macijevskis, jo ātrumi nav tie un pieredze daudz ko dod, bet PČ... kur ir arī jāskrien?

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:25, pirms 9 gadiem
Kur Balcers??

     [+] [-]

, 2016-10-21 22:30, pirms 9 gadiem
Skyforger73 rakstīja: Kur Balcers??
kur visi pārējie top Ziemeļamerikāņi?
Gan jau te pārbauda tos, kuri nav tik ļoti zināmi/uz robežas, par ko nav tik ļoti pārliecināti... tas, ka no HK Rīga ir tik cik ir, parāda to cik ļoti rēķinās ar šī kluba pienesumu U20

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:25, pirms 9 gadiem
Būs vismaz viens, pēc KD, kurš izlasē varēs iemest!

  +1 [+] [-]

, 2016-10-21 23:27, pirms 9 gadiem
Skyforger73 rakstīja: Kur Balcers??
Kanādā

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:29, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Macijevskim šogad ir 41 gads, A. Širokovam 35, nu nez vai kāds vēl grib viņus kaut kam pārbaudīt. Izlasi iespēlē priekšdienām, nevis vienā turnīrā kaut ko parādīt. Bez tam - kāda šiem motivācija sisties? Zemā līmenī (kā puse no LČ komandām) vai kaut top LČ līmenī ir labs tas Macijevskis, jo ātrumi nav tie un pieredze daudz ko dod, bet PČ... kur ir arī jāskrien?
Brahmanim arī 32, ja runā par vecumiem

     [+] [-]

, 2016-10-21 23:42, pirms 9 gadiem
mammal rakstīja: arī Ābols bez kluba, kas izlases nākotnes perspektīvā raugoties varētu dot lielāku pienesumu kā Cipulis vai Brahmanis
diez vai Ābols bez kluba ir uz ilgu laiku - gan jau tuvākajā laikā spēlēs. Ticamāk, ZAmerikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-10-22 00:19, pirms 9 gadiem
Topshop rakstīja: Kāda starpība ko tur ņemt no pabirām, visiem viņiem ir viens līmenis un neviens no viņiem nav atslēgas speletajs.
Cipulis - izlasē vnm met! Nav svarīgi u-16, 18, 20, lielie.....

     [+] [-]

, 2016-10-22 01:01, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: kur visi pārējie top Ziemeļamerikāņi?
Gan jau te pārbauda tos, kuri nav tik ļoti zināmi/uz robežas, par ko nav tik ļoti pārliecināti... tas, ka no HK Rīga ir tik cik ir, parāda to cik ļoti rēķinās ar šī kluba pienesumu U20
Vai tad nav skaidrs, visu laiku par to runā, ka pārbaudes spelēs tiks pārbauditi visi pieejamie uz vietas un eiropā. Nebija plānots nevienu no okeāna otras puses saukt, ne uz izlasi, ne u20

     [+] [-]

, 2016-10-22 04:16, pirms 9 gadiem
LUX_04 rakstīja: dānija, slovēnija, norvēģija, polija.
nu agrāk bijām priekšā līmenī, tagad brauc uz to valstu līgām kā leģionāri.
Agrāk mums bija komandas kā Rīga 2000 un Liepājas Metalurgs, arī Ogre, kas reāli nomizotu šīs sezonas Dinamo vienos vārtos...

     [+] [-]

, 2016-10-22 13:08, pirms 9 gadiem
Prieks par Cipuli, tik nesaprotu vienu,ja vins velas spelet hokeju,varbut Normis vareja piedavat darbu RD,rezervistu solins vajadzigs nedaudz garaks

     [+] [-]

, 2016-10-25 19:55, pirms 9 gadiem
ilwerz rakstīja: Agrāk mums bija komandas kā Rīga 2000 un Liepājas Metalurgs, arī Ogre, kas reāli nomizotu šīs sezonas Dinamo vienos vārtos...
skaties, ka Kurbads vai Liepāja šodienas vēl nenomizotu viņus, Dinamo tu... Es labi atceros kas tas bija par līmeni, tāds pats kā Kurbads vs Liepāja, + vai - pussolis

     [+] [-]

, 2016-11-01 13:42, pirms 9 gadiem
Zabi varēja paņemt.