Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Koziols: "Esmu gatavs darboties, lai Lipmanu dabūtu ārā iespējami ātri"

Jānis Celmiņš
Piedāvājam fragmentu no Jāņa Matuļa sarunas ar cilvēku, kurš pauž gatavību kaut ko mainīt Latvijas hokeja saimniecībā, cilvēku, kurš savulaik ļoti tuvu stāvējis Rīgas “Dinamo” atjaunošanai, uzņēmēju un fotogrāfu Viesturu Koziolu. Pilnu sarunu ar Koziolu piedāvāsim jau tuvākajās dienās sadaļā “Vienos vārtos”.
Vērtējums: +16

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:33, pirms 8 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Tu šodien kopē, oponentu agrāk rakstīto?
Vēl nesen Tu uzskatīji, galvenais ir pārmaiņas, nomainīt un tad jau redzēs, bet ja nedarīs, tad nekad neuzzināsim vai bija iespējas.
Tu kaut ko būsi sajaucis, jo,iespējams ka kaut ko es būšu uzrakstījis pārgudri vai nesaprotami, bet tas ir nenoliedzams fakts, ka Lipmana vietā jānāk cilvēkam ar konkrēu skatījumu un finanšu segumu šim skatījumam. Lai arī kurš tas nebūtu.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 16:35, pirms 8 gadiem
Ceru gan(un paredzu diezgan droši), ka šitas kards atkal aplauzīsies! Neredzu jēgu mainīt skopu rausēju pret apšaubāmu avantūristu, kurš ir iesācis n-tās lietas, bet neko īsti līdz galam nav novedis!

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:36, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Sorry, tu vari uzskatīt sevi par hokeja ekspertu un noteikti tava zināšanu bāze ir lielāka nekā man, bet salīdzinājums ar amatnieka roku darbu ir maigi izsakoties šoreiz galīgi garām.
LHF ir bardaks un bardaks vistiešākajā situācijā, kas saistās ar jauniešu/bērnu hokeju. Saku to no savas pieredzes, jo redzu ar ko saskaras draugi, kas sīko uz hokeju ved. Pat neskatoties uz to, ka sīcis ir viens no labākajiem savā vecumā tā pat sanāk saskarties ar blatņiku/vietas nopirkšanu utt. situācijām. Dinamo sīko komanda nolikvidēja un tas ir reāls murgs, lai bērnu iekārtotu kaut kur citur. Un tā jau ir LHF problēma, ka sistēma nav uztaisīta tīra, atklāta un godīga, lai vecākiem papildus tam, ka hokejs jau tā nav lēts prieks, nebūtu jācīnās ar papildus birokrātiskiem un finansiāliem monstriem. Tad arī tevi interesējošā masveidība būtu.
Tā statistika, ka pieaugušo ir vairāk nekā sīko arī šajā gadījumā ir tikai un vienīgi statistika. Tas, ka amatieru-pēc darba spēlētāju ir daudz neko kontekstā nemaina, tikai parāda unikālo situāciju Latvijā. Pats zinu pāris basīša komandas, kas pilnā sastāvā pārgāja uz hokeju sasniedzot zināmu vecumu (~30 gadiem) tikai tā iemesla dēļ, ka ar vecumu eksplozivitāte, lēciens (kas ir svarīgi basītī) pazūd, bet hokejā pietiek ar citām kvalitātēm.
Kas LHF ir jādara, lai sistēma, kā pats saki, būtu godīga? Kā LHF var LIKT ņemt komandā hokejistus?

Tas par ko tu runā ir hokejā strādājošo cilvēku individuālās rakstura īpašības, kad viens mēģina trenēt un strādāt godīgi, cits - vienmēr kaut kur un kaut ko dabūt sev.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:39, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tad neuzdod tupus jautājumus. es sakartoju māju un tālāk dzīvoju sakārtotā mājā
Tu runā vispārīgām frāzēm un par kaut kādām sistēmām, es - par funkcijām. Māja var būt vislabāk sakoptā un sakārtotā, bet, ja tajā neviens nedzīvo un neraujas dzīvot...

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:40, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu runā vispārīgām frāzēm un par kaut kādām sistēmām, es - par funkcijām. Māja var būt vislabāk sakoptā un sakārtotā, bet, ja tajā neviens nedzīvo un neraujas dzīvot...
Nolaistā rausies?
Jā, es neesmu LHF prezidenta kandidāts un es runāju vispārīgām frāzēm. bet Tu vispār ne par tēmu runā.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:45, pirms 8 gadiem
arch122 rakstīja: Nevar un nevajag salīdzināt, bet šur tur var paņemt jau gatavas iestrādes, kas strādās.
Te lielai daļai nepielec tas, ka ne jau tagad Kirovu nomainot LV izlase regulāri spēlēs PČ 8. Vājag vienkārši savest kārtībā to bardaku un strādāt efektīvāk ar tiem resursiem kas ir. LV nav nekas no jauna jābūvē, Jo kkāds pamats jau ir, tik tā ''būve'' ir stipri ļodzīga. Kirovs ir pataisījis sevi par dievu, bet federācijai ir jābūt vairāku cilvēku vienotam strādājošam kolektīvam. Nu nevar viss būt atkarīgs no viena cilvēka. Vai ir tāds cilvēks, aiz kura stāv arī citi strādāt gatvi, kurš var nomainīt Kirovu to es nezinu. Manuprāt šobrīd ir pienācis brīdis, kad ir jāmaina mainīšanas pēc, kaut vai ar domu, ja ne labāk, tad savādāk, cerams ka labāk. Nezinu par Koziola piemērotību, bet viņš vismaz runāt jēdz publiskā telpā, tas jau ir daudz. Skaidrs, ka viņš bīdīs arī kaut kādas savas intereses, bet tas ir neizbēgami jebkurā gadījumā.
Bet kam es to stāstu? tev jau laikam Kirova kunga m.īziens sejā ir Dieva asaras.
Tā īsti nav. Labprāt redzētu jaunu seju LHF priekšgalā, taču neredzu kandidatūras. Bet Koziola kungam pietrūkst konkrētuma...pateikt, ka visi nu tik nesīs naudu uz LHF arī es varētu...

     [+] [-]

, 2016-09-21 16:50, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Nolaistā rausies?
Jā, es neesmu LHF prezidenta kandidāts un es runāju vispārīgām frāzēm. bet Tu vispār ne par tēmu runā.
Nē, es kā reiz runāju par tēmu, kas sākotnēji arī bija iezīmēta - pro un jauniešu hokeju un pāreju starp līmeņiem.

Ja par nolaistu - paradokss ir tāds, ka rausies tieši tikpat cik sakoptā, ko es arī saku. Tas nav iemesls nekārtot, taču no tā, ka kārtības hokejā būs vairāk, kvantitatīvie bērnu hokeja rādītāji neuzlabosies (tiem nav no kā uzlaboties), kvalitatīvie... iespējams, bet arī tagad, objektīvi skatoties, tie NAV slikti (salīdzinot ar citām valstīm, kas bija tādās pašās izejas pozīcijās).

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 16:51, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas LHF ir jādara, lai sistēma, kā pats saki, būtu godīga? Kā LHF var LIKT ņemt komandā hokejistus?

Tas par ko tu runā ir hokejā strādājošo cilvēku individuālās rakstura īpašības, kad viens mēģina trenēt un strādāt godīgi, cits - vienmēr kaut kur un kaut ko dabūt sev.
Ko nozīmē LIKT? Paskaties kaut vai LJBL, tur nevienu nedzīs prom, ja pārcelsies uz citu pilsētu un aiziesi vietējā sporta skolā. Ja tu sevi pierādīsi treniņos, tad 99% tevi iekļaus komandā. Hokejā tā nav.... Ja reiz visu zini, vari paskaidrot kāpēc?
Protams ir arī tur treneri "ar savu redzējumu", bet tas ir vairāk izņēmumi nekā likumsakarība.
LHF ir jādara tas, ko viņi 100 gadus jau klārē (Lindstrēmam arī bija kā viens no darba uzdevumiem līgumā) - izveidot sakarīgu jaunatnes sistēmu, ar treneru licencēšanu, kursiem utt. Licenci attiecīgi ņemt nost, ja parādās kādas naudas izspiešanas no vecākiem utt. Tikai nesaki, ka tas viss nav izdarāms. 100% ir. Jebkuru sistēmu var sakārtot un novest līdz loģiskam un caurskatāmam modelim.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 16:52, pirms 8 gadiem
Ko te dažs labs var kko stāstīt, ka, redz, Šveice neaizsniedzamos tālumos un Latvija ir tur, kur tai jābūt. Sportā sāk jau pieriebties šī lūzeru psiholoģija. Vai tad Šveice nebija tā, ko mēs 96. gadā atstājām B grupā, vai ne vācieši bija tie, kurus 90tajos sitām 8:0 un 5:0? Vai futbola Latvija pirms dažiem gadiem nesita Islandi 4:0? Visi iepriekšminētie mūsu piesmietie ir jau sen mums garām, kamēr latvieši tik vaid, cik mēs maza tauta un cik mēs nevarīgi. Un tas viss pārsvarā ir paveikts izveidojot konkrētu plānu un sistemātiski strādājot. Neba nu Islande futbolā ir ieguldījusi baigos miljonus. Vienkārši Latvijai visās federācijās ir stagnējoši pagājušās tūkstošgades līmenī domājoši vēderi, kuriem ir tikai kkāda pēc garastāvokļa radusies ideja turpmākajiem gadiem, kas ik pēc laika atkal tiek mainīta. Tad nav jābrīnās, ka futbolā vairs Andoru nespēj uzvarēt un hokejā mokās ar visādiem frančiem, dāņiem, kazahiem un norvēģiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 16:54, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, es kā reiz runāju par tēmu, kas sākotnēji arī bija iezīmēta - pro un jauniešu hokeju un pāreju starp līmeņiem.

Ja par nolaistu - paradokss ir tāds, ka rausies tieši tikpat cik sakoptā, ko es arī saku. Tas nav iemesls nekārtot, taču no tā, ka kārtības hokejā būs vairāk, kvantitatīvie bērnu hokeja rādītāji neuzlabosies (tiem nav no kā uzlaboties), kvalitatīvie... iespējams, bet arī tagad, objektīvi skatoties, tie NAV slikti (salīdzinot ar citām valstīm, kas bija tādās pašās izejas pozīcijās).
Ez zinu ka mēs izspiežam saviem apstākļeim ,samērā labu sulu, bet Tu sākumā parunā ar bērnu hokejā iesaistītajiem un tad teoretizē.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 17:09, pirms 8 gadiem
Kirov atkāpies! Tevis dēļ es hokeju skatos reizi gadā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-09-21 17:26, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Kamēr Kirovs Lipmans būs federācijas prezidents nekas nemainīsies
hmm a kam buutu jamainaas ? manuprat kirovam nav ne vainas - vismaz ar zagshanu nenodarbojas kas ir varens pluss!! ok metat kirovu nost un liekat kadu zaglenu ja gribat - lai nu kursh tur buus rezultatu zina jau izmainu nebuus - tas ir tikai logiski ka LV ierij aivien biezak jo kopejais limenis aug un Latvijai gruti konkureet ar bagatajam valstiim - ja veel 10 gadus atpakal taa pati vacija bija tadi smurguli vien tad tagad un arii turpmak LV vairs nebus nekads favorits speles ar vieniem un taa ar daudziem citiem ! KIra hokeju miil un pat iemet savu kapeiku - manuprat vinsh ir labakais variants kads iespejams jo ja dabusiet kadu indrikveidigu draugu pie vadibas vot tad varees raudaat a kiras nedarbini taads nieks vien ir !

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:29, pirms 8 gadiem
2 Volx,
Nope, par sikakiem, daudz sikakiem

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 17:35, pirms 8 gadiem
2 chekists,
Tads naivums darba del ir nacies saskarties ar Lipmanu, tas nu ir cilveks, par kuru var teikt, ka vins ir tipisks piemers tam ipasibam, ko piedeve vina tautai. Par lieku kapeiku noznaugsies...

     [+] [-]

, 2016-09-21 17:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, kārtība ir jāvieš, un reti kurš domā, ka LHF patreiz nav bardaks.
Tomēr tas jādara ar reāliem darbiem,un nevis tukšām deklarācijām.
Ja Koziols deklarē, ka piesaistīt naudu LHF nav problēmu, tad man gribas dzirdēt kā viņš to taisās panākt, un galvenais-kuri būs tie naudas devēji. Ja viņš vel kaut ko apgalvo, tad tūdaļ skaidrojums kā viņš to paveiks, un ar kādiem resursiem.
Cerams, ka Koziols apzinās vienu lietu u.t.i., ka viņš nepiedalās Saeimas vai pašvaldību vēlēšanās, kur var bliezt populismu un solījumus uz velna paraušanu. Viņš gatavojas piedalīties LHF prezidenta vēlēšanās,un par viņu tur nebalsos tauta, bet LV hokeja sabiedrība, kura šai jomā ir vairāk vai mazāk profesionāļi, un tur tukšs populisms un solījumi cauri neies.
Man būtu interesanti uzzināt ko viņš liks priekšā šiem LHF balsstiesīgajiem, lai tos pārliecinātu balsot par sevi.
Te nu gan Tev ir taisnība, ka to kas ir slikti tāpat saprast un ieraudzīt var pat cilvēks, kurš nav baigi saistīts ar LV hokeju. Skaidrs pa lielam ir arī, ka tas ir reāli labojams un izdarāms. Vajag visiem likt priekšā plānu- KĀ tas tiks izdarīts. Konkrēti! futbolā jau bija tas pats - otras kanditatūras nolikšana. Bet, kā jau iepriekš rakstīju, man šobrīd liekas -viss! ir pienācis brīdis kad ir jāmaina mainīšanas pēc, ja ne labāk tad savādāk. Savādāk izskatās, ka būs -Līdz nāve mūs šķirs! Varēja jau uzrasties vēl kāda kanditatūra.

     [+] [-]

, 2016-09-21 19:45, pirms 8 gadiem
Nez es piedzivosu to mirkli kad Kirovs atkapsies vai noliks kelli un vita naks kads gudraks?

     [+] [-]

, 2016-09-21 19:48, pirms 8 gadiem
Latvijā nemīl ebrejus,lūk arī visa sāls !

  -2 [+] [-]

, 2016-09-21 19:57, pirms 8 gadiem
tā muld ,ka pat ausis kust....
lielais hokeja glābējs,miljonu piesaistītājs ,nez kāpēc RD patrieca ar sūdainu mietu ???
būtu viņam aizmugurē naudas maiss kā te varonīgi stāsta tad vēljoprojām būtu RD "galva" ,bet mēs visi labi zinām kas dod RD naudu un arī pasūta mūziku un naudas devējs nevajadzīgas "peškas" izmeta nah..ren ārā
kāpēc lielajam hokeja glābējam R2000 laikā nebija hokeja piramīdas un bērnu un jauniešu sistēmu apakšā , ja patiešām interesē hoķa izaugsme

tas ir kā visur ,tiklīdz jūt vājumu tā maitu lijas ir apkārt un visi jau grib tikt pie siles un tēlot lielos varoņus
lai "puikiņš" neaizmirst ,ka Kiram aiz muguras stāv čoms Fāzels kuram hoķī tomēr arī ir teikšana
ar visu to es gribēju pateikt ,ka Koziols jau nu gan nebūtu īstais LHF prezidents
bet nu Kiras laiks gan ir pienācis doties pelnītā atpūtā ,tik žēl ,ka nav pienācīgas kandidatūras viņa nomaiņai
vēl "labāka" kandidatūra ir Irbe - tā teikt "patriots" kas pats dzīvo Štatos un visu laiku palaiž savu muti ne mazāk kā Kirovs

     [+] [-]

, 2016-09-21 20:35, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Būs kārtība. Tālāk ko?
Neskrien laikam pa priekšu.. Vispirms kārtība jāievieš, tad tālāk jārīkojas.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-21 20:44, pirms 8 gadiem
goriks rakstīja: Nez es piedzivosu to mirkli kad Kirovs atkapsies vai noliks kelli un vita naks kads gudraks?
par pirmo daļu vari būt gandrīz vai drošs, par otro... tur var būt arī sliktāk nevis labāk, jautājums, kas nāks vietā. Pagaidām hokeja sabiedrība ir kūtra un Koziola parunāšana pa lielām šaibām visiem pie kājas (un tas laikam arī labāk - nav jau vajadzīgs tāds "laimes lācis" Koziols)

     [+] [-]

, 2016-09-21 22:16, pirms 8 gadiem
Viss būtu tīri saistoši, ja vien nebūtu pavēris to klabekli par naudu, kas nāks, kuru nesīs.. Kā tad... Principā tur arī uzsit smieklus un ar to arī balagāns beidzas...
Jā, Kirova izdarības ir jau līdz brošai. Vienu dien labais, otru dien draugs, trešajā sliktais, ceturtajā valsts nodevējs..,. Un tā visi, kas atļaujas nepiekrist viņa viedoklim kaut kādā brīdī...
Smieklīgi...
Un pilnībā piekrītu, ka hokeja saimniecība ir jāsavāc, tāpat kā citas saimniecības Latvijā... Bet kapēc, lai hokeja saimniecība neuzkundzētos un nebūtu tā, kas sāk rādīt mūsdienu sistēmas caurredzamību, pieejamību, digitalizāciju un arī sociālajā jomā paspīdētu...
Šobrīd Entuziastu hokeja līga ir pāris soļus priekšā visai lielai Kirova impērijai... Tad nu ir tas jautājums, kur nauda, kā nauda, kam nauda....
Atbalstu un gaidu Kirova nomešan, pat kaut kādā brīdi vienalga, kas tur iesēžas, jo pārmaiņas vajag, vajag šo veļas mazgāšanu, vajag to slikto iestrādņu izskaušanu... Pat ja nav pēc tam labāk, būs savādāk, varbūt hokejisti ar prieku ies uz izlasi... Tas jau ir tas mazumiņš ko lielākā daļa sagaida...
Par 10 gadu plāniem, mēŗkiem, misijām? Tas pat ir šobrīd otršķirīgi

  +1 [+] [-]

, 2016-09-21 23:12, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Nu tu esi klauns Lipmans un godaprāts nesavienojami jēdzieni!
Man it aizdomas, ka aiz teemu saxon, slēpjās kira.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-21 23:46, pirms 8 gadiem
Koziolam ir viens mīnuss. Viņš vienā projektā ilgi neuzturas. Bet jebkurā gadījumā Lipmanam jāpazūd. Jau zb tā rupjā cūka,kuram visi ir vainīgi izņemot viņš pats. Par vienu gan es esmu pārliecināts, sliktāk nebūs,ja Vieturs būs par LHF prezidentu. Vinš vismaz runā kā cilvēks.

     [+] [-]

, 2016-09-21 23:50, pirms 8 gadiem
LHF Kiram ir ''finanšu mahināciju'' darba instruments. Neinteresē viņam ne hokejs ne arī tā attīstība!

Lai Koziolam izdodas, kaut arī maz cerību... interesanti kāda viņam reputācija Latvijas hokeja sabiedrībā?

     [+] [-]

, 2016-09-22 02:27, pirms 8 gadiem
savs % ielec arii kiras makaa ...

     [+] [-]

, 2016-09-22 07:54, pirms 8 gadiem
chekists rakstīja: hmm a kam buutu jamainaas ? manuprat kirovam nav ne vainas - vismaz ar zagshanu nenodarbojas kas ir varens pluss!! ok metat kirovu nost un liekat kadu zaglenu ja gribat - lai nu kursh tur buus rezultatu zina jau izmainu nebuus - tas ir tikai logiski ka LV ierij aivien biezak jo kopejais limenis aug un Latvijai gruti konkureet ar bagatajam valstiim - ja veel 10 gadus atpakal taa pati vacija bija tadi smurguli vien tad tagad un arii turpmak LV vairs nebus nekads favorits speles ar vieniem un taa ar daudziem citiem ! KIra hokeju miil un pat iemet savu kapeiku - manuprat vinsh ir labakais variants kads iespejams jo ja dabusiet kadu indrikveidigu draugu pie vadibas vot tad varees raudaat a kiras nedarbini taads nieks vien ir !
Koziols tikko saradojies ar kādu Latvijā pazīstamu miljonāru un cer, ka tas tagad piķos hoķim. Nez vai...

     [+] [-]

, 2016-09-22 10:52, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Sorry, tu vari uzskatīt sevi par hokeja ekspertu un noteikti tava zināšanu bāze ir lielāka nekā man, bet salīdzinājums ar amatnieka roku darbu ir maigi izsakoties šoreiz galīgi garām.
LHF ir bardaks un bardaks vistiešākajā situācijā, kas saistās ar jauniešu/bērnu hokeju. Saku to no savas pieredzes, jo redzu ar ko saskaras draugi, kas sīko uz hokeju ved. Pat neskatoties uz to, ka sīcis ir viens no labākajiem savā vecumā tā pat sanāk saskarties ar blatņiku/vietas nopirkšanu utt. situācijām. Dinamo sīko komanda nolikvidēja un tas ir reāls murgs, lai bērnu iekārtotu kaut kur citur. Un tā jau ir LHF problēma, ka sistēma nav uztaisīta tīra, atklāta un godīga, lai vecākiem papildus tam, ka hokejs jau tā nav lēts prieks, nebūtu jācīnās ar papildus birokrātiskiem un finansiāliem monstriem. Tad arī tevi interesējošā masveidība būtu.
Tā statistika, ka pieaugušo ir vairāk nekā sīko arī šajā gadījumā ir tikai un vienīgi statistika. Tas, ka amatieru-pēc darba spēlētāju ir daudz neko kontekstā nemaina, tikai parāda unikālo situāciju Latvijā. Pats zinu pāris basīša komandas, kas pilnā sastāvā pārgāja uz hokeju sasniedzot zināmu vecumu (~30 gadiem) tikai tā iemesla dēļ, ka ar vecumu eksplozivitāte, lēciens (kas ir svarīgi basītī) pazūd, bet hokejā pietiek ar citām kvalitātēm.
Totālas muļķibas. Ja ir viens no labākajiem savā vecumā, nav nekādu problēmu mainīt komandu. Manējais dažādu apstākļu dēļ dažādos vecumos nomainīja divas nebūdams no labākajiem. Nevienam neesmu maksājis. Cita lieta, ka sīko šobrīd hokejā ir tiešām daudz un komandas ir pārpildītas. Treneris jau arī kādam, kas jau kādu laiku trenējas, nevar pateikt - sorry čalīt te mums labāks kadrs atnāca, esi brīvs.

     [+] [-]

, 2016-09-22 11:48, pirms 8 gadiem
Nedomāju ka Veisturam kas izdosies. Par šiem gadiem Kirovs ir izbūvējis sev apkārt pamatīgu cietoksni ar paklāvīgiem cilvēkiem valdē, kuri negribot pārmaiņu ceļā zaudēt savas siltās vietas, balsos tikai par Kirovu. Tas pats LFF un LOK. Nezinu pat kā to teorētiski var izdarīt, nomainīt šādus funkcionārus.

     [+] [-]

, 2016-09-22 12:17, pirms 8 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, es kā reiz runāju par tēmu, kas sākotnēji arī bija iezīmēta - pro un jauniešu hokeju un pāreju starp līmeņiem.

Ja par nolaistu - paradokss ir tāds, ka rausies tieši tikpat cik sakoptā, ko es arī saku. Tas nav iemesls nekārtot, taču no tā, ka kārtības hokejā būs vairāk, kvantitatīvie bērnu hokeja rādītāji neuzlabosies (tiem nav no kā uzlaboties), kvalitatīvie... iespējams, bet arī tagad, objektīvi skatoties, tie NAV slikti (salīdzinot ar citām valstīm, kas bija tādās pašās izejas pozīcijās).
Mīļais cilvēk, ko Tu vari muldēt. Ar sportu uz TU esi tik daudz, kā aiz borta kaut kur pasēdēt, kā kaut kur pa starpu dzirdēt kaut kādus izteikumus, kuriem reālo segumu nezini. LV hokejā IR bardaks, ir blatņiki un tā IR sistēma!!! Tur tak tā pati dziesma, kas ārstu praksē..

Ir divas milzīgas problēmas - jauniešu treneru kvalitāte (cik reāli ir to treneru, kuri ir pēc padomju ēras skoloti?), un pāreja no junioru līmeņa uz Pro, Semi Pro. Ir pilns ar vecajiem treneriem, kuriem ir sava sistēma..kuru piekopj. Gan treniņu, gan kadru audzināšanas, gan blatņiku sistēma. Un to mainīt nevar, jo noceļot nost, NAV ko likt vietā. Pāreja uz Pro. Nu tur arī ir jāraujas tiem 15 16 17 gadīgajiem, lai tiktu uz štatiem.. Skandināvijas ceļu..Šveice. .vai RDinamo. Bet kur lai viņi raujas, bezkonkurences apstākļos? Ja izveido spec komandu, kur savāc talantīgākos, viņiem šeit nav pret ko celt to līmeni. Bijuši Baltkrievijas ceļi.. Un kas ir labāk? Ja nav spec komandas, talanti izsijāti, komandās blatņiku komandas biedri un mūžīgais amatieris..

Mūsdienu basketbolā, pārejot uz LBL līmeni, ir kkādas algas, kkāda sistēma, ir tramplīni uz ārzemēm.. un kāpēc basketā nav blatņiku sistēma? Jo viss atdurās maciņos.. to izkaust nevar un arī nevajag, ledus jāīrē, algas jāmaksā.. tas, ko vajag - ir radīt konkurences apstākļus, tur atduras mūsu demogrāfiskajā situācijā, bet ja tiešām ir mazo hokejistu bums, tad nākošais, kur atduras un kur tā konkurence nomirst, ir treneru līmenis un kvalifikācija un tas jau ir tīrais LHF darbs un kompetence.

Tak jebkurš cilvēks, kurš hokejā iekšā ir ntos gadus, pateiks, kur ir problēma, tas tak ir skaidri gaiši redzams, ka visa LHF valde nav ieinteresēta risināt šos jautājumus. Un Kira? Viņa tēls tagad ir dziļāk dubļos nekā nekad un dubļius saistam ar netīrību ar BARDAKU un to jau nevienam nevajag

     [+] [-]

, 2016-09-22 12:25, pirms 8 gadiem
knaible rakstīja: Nedomāju ka Veisturam kas izdosies. Par šiem gadiem Kirovs ir izbūvējis sev apkārt pamatīgu cietoksni ar paklāvīgiem cilvēkiem valdē, kuri negribot pārmaiņu ceļā zaudēt savas siltās vietas, balsos tikai par Kirovu. Tas pats LFF un LOK. Nezinu pat kā to teorētiski var izdarīt, nomainīt šādus funkcionārus.
Tieši to, ko viņi jau mēģināja - uztaisa citu organizāciju un pārvelk LHF biedrus pie sevis. Sadarbībā ar, piemēram, EHL (Entuziastu hokeja līga) sarīko savu Latvijas čempionātu un licencē spēlētājus pie sevis, iestājas IIHF. Ar pēdējo gan ir problēmas, kamēr, ja izstāšanās no LHF nebūs masveidīga. IIHF statūtu 18. pants nosaka: Netiek izskatīti jaunu biedru pieteikumi no valsīm, kurās jau pastāv hokeju kontolējoša asociācija (Latvijas gadījumā LHF) Turklāt, lai iestātos nepieciešams akcepts no LOK.

     [+] [-]

, 2016-09-22 16:37, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Lai arī vecs vīrs ir Lipmans, viņam ir tāda laba īpašība kā - GODAPRĀTS !
Jūs, tie lielie stūmēji, tādas žurkas vien esat .. Domājat līdzjutēji ir akli ?! Izmantos vājuma brīdi, un apjukuma.. Nesanāks, antiņi

Tāpat kā nesanāca ar LFF iesēsties kaut kādam klaunam, LHF ne tik.. Ja būs , tad cienījams prezidents, nezis šitādi ĀŽI
Smags gadiijums!!! Jeb Kira tas tu?

     [+] [-]

, 2016-09-22 18:28, pirms 8 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Kā saka- idiotiem nesaprast diemžēl 80% latvijas tautas ir IDIOTI
skumji bet fakts
nu tu jau mums esi izcilnieks padevies prāta ziņā

     [+] [-]

, 2016-09-22 21:37, pirms 8 gadiem
Koziols jau mēģināja, nevajag tur mēģinātājus, vajag darītājus un Kira ir vecis, labāku nevienu neredzu, kas būtu spējīgs tā sakrutjīt lietas.