Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvija iesniegusi protestu pret skandalozo tiesneša lēmumu

Agris Suveizda

Latvija iesniegusi protestu pret skandalozo tiesneša lēmumu
Artūrs Kulda skaidrojas ar vienu no galvenajiem tiesnešiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans sarunā "Rīta Panorāmā" apstiprināja, ka vakar tika iesniegts protests pret apšaubāmi neieskaitīto vārtu guvumu mača izskaņā pret Baltkrieviju. Tobrīd rezultāts vēl bija 2:1 mājinieku labā, bet spēle noslēdzās ar rezultātu 3:1.

"Protams, ka bija netaisnība no tiesnešu puses. Pirmais bija tas, ka viņš neatrada ne laiku, ne iespējas apskatīties video. Kam tad ir tas video? Epizode ar Daugaviņu notika tieši tāpēc, ka Daugaviņš pieprasīja, lai apskatās video. Viņš kategoriskā formā atteicās. Vakar iesniedzām protestu," sacīja Kirovs Lipmans.

"Protams, [protesta] izskatīšana būs šodien. Neko labu no protesta negaidām, bet gribam pievērst uzmanību, ka pret tādu mazu valstiņu kā Latvija nedrīkst tā darboties un ignorēt," Lipmans turpināja. "Ja tas būtu pirmais gadījums – šajā pasaules čempionātā tiesneši ir pielaiduši ļoti daudz kļūdu. Ļoti daudz! Arī pret mums bija kļūda, kad pret Vāciju iedeva bullīti. Un Šveices spēlē pret ASV. Daudz kļūdu bijis, ļoti daudz."

"Jā, tā var notikt. Domāju, ka tas būtu ļoti pareizi, un tas nozīmētu, ka par netaisnību ir jācieš tiem, kas to ir paveikuši," Lipmanam tika vaicāts, vai ir iespēja, ka tiesneši varētu tikt sodīti un vairs netiktu aicināti uz pasaules čempionātiem.

"Tīri cilvēciski ļoti labi saprotu Daugaviņu [kurš laukumu pameta, neatsveicinājies no pretiniekiem]. Emociju bija ļoti daudz, un, protams, ka viņš nevarēja noturēties. Bet tas ir pats par sevi saprotams – arī es biju ļoti emocionāls," teica Lipmans. "36 sekundes līdz beigām iemetām vārtus. Desmitiem reižu skatījāmies video un neredzējām nekādu pārkāpumu. Nekādu, absolūti. Tieši otrādi – pretinieks viņam sita pa galvu."

Izmantotie resursi:
Raksts / LHF iesniedz protestu pret tiesneša...

Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:10, pirms 11 gadiem
Protams tas būs vājšs mierinājums ja sodīs to tiesnesi, ja vispār sodīs bet tas ka jāparāda sava nostāja ir pilnīgi pareizi.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:11, pirms 11 gadiem
kāju nedrīkst ielikt, bet gulēt pilnībā drīkst (kā rāda prakse).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-05-20 10:12, pirms 11 gadiem
nu sodīs tiesnesi jā . Viņš to jau pirms epizodes zināja ka sodis un ka saņems vairāk $$$ nekā tiesājot visus savu parējos mūža mačus

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tā viena slida neko tam vārtu sargam netraucēja, paskaties uz daudziem citiem goliem, tai skaitā pret ASV kurus ieskaitīja, tad ja nemaldos Čehijas - Dānijas spēlē čehs vispār bija vārtos un to golu ieskaita.

  +7 [+] [-]

, 2014-05-20 10:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Ivars, tak neizliecies, ka pēkšņi esi aizmirsis hokeja noteikumus. Pēc tava teiktā sanāk, ka Meija bija v-sargu laukumā ar abām kājām?

 +13 [+] [-]

, 2014-05-20 10:13, pirms 11 gadiem
gandrīz visi somi komentāros atzīst, ka vārti bija jāskaita. daudzi pat šodien jutīšot līdzi Latvijai. krievi un baltkrievi tikmēr diametrāli pretēji muld, ka gola nebija. jau ķērušies klāt saviem fašistu uzbraucieniem. parodija.

 +11 [+] [-]

, 2014-05-20 10:13, pirms 11 gadiem
pieejot tik strikti iznāk ka lielākā daļa vārtu gūta ne pēc noteikumiem.

 +13 [+] [-]

, 2014-05-20 10:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tas nav fotošops, bet šajā čempī ir gūti vismaz 3-4 vārti, kur kāds spēlētājs ir bijis ar 1 slidu vārtsargu laukumā, bet nekādi nav traucējis vārtsargu. Nemaz nerunājot par amīšu gūtajiem vārtiem, kur spēlētājs bijs vārtsargu laukumā un cieši piespiedies Gudļevskim. #Dubultistandarti Stipri atgādina spēli pret ASV 2005.gadā Insbrukā

 +12 [+] [-]

, 2014-05-20 10:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Skaidrs, ka slida bija vārtsarga laukumā, bet Tev derētu iepazīties ar noteikumiem, kuros ir atļauta spēlētāja atrašanās vārtsarga laukumā, ja tas netraucē vārtsargam.
Tā slida netraucēja viņam ķert ripu, kas lidoja otrā vārtu stūrī.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:15, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: gandrīz visi somi komentāros atzīst, ka vārti bija jāskaita. daudzi pat šodien jutīšot līdzi Latvijai. krievi un baltkrievi tikmēr diametrāli pretēji muld, ka gola nebija. jau ķērušies klāt saviem fašistu uzbraucieniem. parodija.
avots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:17, pirms 11 gadiem
Grēbers rakstīja: avots?
Kylmäverinen tuomariskandaali - Suomi...

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 10:17, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: gandrīz visi somi komentāros atzīst, ka vārti bija jāskaita. daudzi pat šodien jutīšot līdzi Latvijai. krievi un baltkrievi tikmēr diametrāli pretēji muld, ka gola nebija. jau ķērušies klāt saviem fašistu uzbraucieniem. parodija.
ne gluži visi krievi un baltkrievi, bet kuriem patīk izmantot iespēju atkal pabļaut par fašistiem. kaut gan visu laiku stāsta ka 1945.gada 9.maijā visi fašisti kaput. divkoši ibjmtj.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +6 [+] [-]

, 2014-05-20 10:18, pirms 11 gadiem
Ir jārīkojas faniem Minskā. Jāorganizē protesta mītiņš ar plakātiem ar prasību atkāpties IIHF vadību pieminot dauzās tiesāšanas kļūdas. Palīgā jāņem citu valstu fani, piemēram somi par epizodi kur Šipačovam pat 2min neiedeva + čehus kuriem jau dabūja IIHF atvainoties un jāparāda Pasaulei ka tā ir augstākā mēroga nekompitence. Kapēc piemēram Odiņš nepārstāv Latviju kā tiesnesis Pasaules čempionātā?

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:19, pirms 11 gadiem
Paskatiisies, pakratiis ar pirkstu tiesnesim un ar to arii viss beigsies..

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:20, pirms 11 gadiem
weedsmoker rakstīja: pietiek jau raudat
Šodien fotošopos pat Babu Jagu uztaisīs par skaistumkaralieni!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 10:20, pirms 11 gadiem
Edgars rakstīja: Tas nav fotošops, bet šajā čempī ir gūti vismaz 3-4 vārti, kur kāds spēlētājs ir bijis ar 1 slidu vārtsargu laukumā, bet nekādi nav traucējis vārtsargu. Nemaz nerunājot par amīšu gūtajiem vārtiem, kur spēlētājs bijs vārtsargu laukumā un cieši piespiedies Gudļevskim. #Dubultistandarti Stipri atgādina spēli pret ASV 2005.gadā Insbrukā
Tam ka šai čempionātā ir nenormāli zems tiesāšanas līmenis es pilnībā piekrītu. Neatceros, kad pēdējo reizi visa PČ kopējā kontekstā būtu tik daudz strīdu ap tiesnešu pieņemtiem lēmumiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:20, pirms 11 gadiem
1. Vārti tika gūti pareizi
2. Čehu tiesnesis par "labi padarīto darbiņu" tagad pāris gadus varēs atpūsties Kanāriju salās uz Baltkrievijas rēķina
3. Vārtus vajadzēja gūt jau agrāk
4. Pret baltkrievu blīvo aizsardzību pietrūka Girgensona
5. Tiesneši mūs tagad vilks pret Šveici

  +9 [+] [-]

, 2014-05-20 10:22, pirms 11 gadiem
Vienīgais, ko IIHF var likt pretī ir tas, ka viena slida bija vārtsarga laukumā (lai gan tas nekādi netraucēja un neietekmēja vārtsarga darbību). Manuprāt, mūsu federācijai vajadzētu apkopot visus šos sociālajos tīklos publicētos video ar situācijām no šī PČ, kur spēlētāji ir nepārprotami vārtsarga laukumā un kā faktus likt pretī, ka tiesneši ir nekonsekventi, nemaz nerunājot par to, ka šeit vārtsarga laukumā spēlētājs būtībā neatradās.
Viens ir runāt un tukši protestēt, otrs ir mēģināt ar faktiem un video materiāliem panākt, ka IIHF atzīst bardaku tiesāšanā šajā čempionātā.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:22, pirms 11 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/art-1288690768050.html#comments-anchor
paldies.
jā, visu cieņu somiem.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:23, pirms 11 gadiem
otins rakstīja: 1. Vārti tika gūti pareizi
2. Čehu tiesnesis par "labi padarīto darbiņu" tagad pāris gadus varēs atpūsties Kanāriju salās uz Baltkrievijas rēķina
3. Vārtus vajadzēja gūt jau agrāk
4. Pret baltkrievu blīvo aizsardzību pietrūka Girgensona
5. Tiesneši mūs tagad vilks pret Šveici
riktīgi vilks, jā. lai somi paliek aiz borta. ;D

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:23, pirms 11 gadiem
weedsmoker rakstīja: pietiek jau raudat
Eu tu mulki.
Paskaties kur taj bridi ir ripa jau..
Meija ari kustejas..Teiksim ta,tad kad ripa bija vartsarga prieksa,tad Meija vinam vispar netrauceja..
Trauceta bija tikai redzamiba,un nekas vairak.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:23, pirms 11 gadiem
otins rakstīja: 1. Vārti tika gūti pareizi
2. Čehu tiesnesis par "labi padarīto darbiņu" tagad pāris gadus varēs atpūsties Kanāriju salās uz Baltkrievijas rēķina
3. Vārtus vajadzēja gūt jau agrāk
4. Pret baltkrievu blīvo aizsardzību pietrūka Girgensona
5. Tiesneši mūs tagad vilks pret Šveici
Pēdējais punkts ir apspriešanas vērts! Zobārsta zemei neko nevajag, viņus var uzmest!!! Bet kā ar Suomi ļaudīm?

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:23, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
hhahahhahahaaaaaaa, tas ir moments, kad ripa lec araa no vartiem, nevis lido ieksaa. Skaisti IIHF, skaisti.

 +12 [+] [-]

, 2014-05-20 10:30, pirms 11 gadiem
Salīdzināšanai ';

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:30, pirms 11 gadiem
Principá par tādu tiesneša darbību ar protestu nepietiks,japārtrauc sava piedalīšanās šajā čempionātā.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:33, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: iifh ar foto pierāda ka vārti nebija jāskaita ---

LAT BLR - 2014 WM - International Ice Hockey...

http://www.delfi.lv/sports/news/hokeja-chempionats/zinas/iihf-pierada-daugavina-gutie-varti-nav-ieskaititi-likumigi.d?id=44512934
Netraucēja tā slida vārtsargam..
Šis nav oficiāls skaidrojums, bet medija noteikumu interpretācija un gaidu oficiālu skaidrojumu.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 10:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Un? Vārtu laukumā var atrasties kaut vai visa pretinieku komanda. Vārtus neskaita, ja spēlētājs ir traucējis (fiziski) vārtsargam. Šajā gadījumā kontakts nav.
Vienu gadu KHL (ja nemaldos otrajā vai trešajā sezonā) nogrozīja noteikumus, kas paredzēja neskaitīt golu, ja vārtsarga laukumā ir pretinieks, neatkarīgi no tā vai traucējis, vai nē. Pēc pāris nedēļām un daudziem neieskaitītiem goliem lēmumu atcēla, jo redzēja cik tas bija absurds.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:34, pirms 11 gadiem
IIHF : Labāk vienreiz atvainoties, nekā mistiski pazaudēt tiesnesi Baltkrievijā.
Tiesnesis : Gribu tikt mājās....

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tu hokeju skaties?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
Zips rakstīja: Salīdzināšanai
Tīri juridiski, diemžēl, tādai salīdzināšanai nav svara, jo katra epizode jāskata atsevišķi, bet es palieku pie tā, ka Meijas slida uz sekundes n-to daļu vārtsarga laukumā netraucēja vārtsargam.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:35, pirms 11 gadiem
Huks rakstīja: Netraucēja tā slida vārtsargam..
Šis nav oficiāls skaidrojums, bet medija noteikumu interpretācija un gaidu oficiālu skaidrojumu.
es domāju ka Matulis arī savu skaidrojumu pēc bildēm varētu izteikt

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:36, pirms 11 gadiem
normāli būtu šodien izsaukt čehijas vēstnieku un iesniegt notu. citādi te cepamies pa sīkumiem - ES vēlēšanas un citi maznozīmīgi sūdi. šeit ir aizskarti mūsu gods un cieņa. čehi lai atvainojas valstiskā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tam ka šai čempionātā ir nenormāli zems tiesāšanas līmenis es pilnībā piekrītu. Neatceros, kad pēdējo reizi visa PČ kopējā kontekstā būtu tik daudz strīdu ap tiesnešu pieņemtiem lēmumiem.
Drīz sāksies PČ futbolā un tad būs vēl ne tādi brīnumi

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:37, pirms 11 gadiem
bija jaaskaita,bet nu nav jau veerts tagad taalaak runaat,atvainosies,mosh kaadam labaak paliks,jaaiet un jaasakauj pulkstenju viiri,kaut vai asinis pa degunu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:38, pirms 11 gadiem
Fan-fans rakstīja: https://twitter.com/a_jerabek/status/468495054349537280
Tas nav viņa īstais twitter konts. Īstais gan ir otram galvenajam tiesnesim Keitam Kavalam https://twitter.com/keithkavs40 , bet tas nu ir gan padarījis savu kontu nelasāmu nedraugiem, gan arī vārdu nomainījis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:39, pirms 11 gadiem
jukuts rakstīja: normāli būtu šodien izsaukt čehijas vēstnieku un iesniegt notu. citādi te cepamies pa sīkumiem - ES vēlēšanas un citi maznozīmīgi sūdi. šeit ir aizskarti mūsu gods un cieņa. čehi lai atvainojas valstiskā līmenī.
Jā,jā vēl vajadzētu iesaistīt ANO un NATO!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:41, pirms 11 gadiem
bet nu shis turniirs tiesneshu kljuudu deelj pamazaam kljuust par apsmieklu, driiz jau ne vien aiz diikja dziivojushie saaks to veerteet par maznoziimiigu turniiru,tik krievi vaaks visas zvaigznes ko var

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
ATkal šitas muģila ,trollis kas skatās 5 gadus hokeju ,saka ka gols nebijja jāskaita ... HAHHAHAHAHHA (experts )
Kas tur liepāja visi tādi tupeņi ,40 gados šitāds pajols

TEv tak jau kuro reizi trolli saka ,nesmirdi šeit ,tava līmeņa auditorija kur komentēt ir vipi.lv,tur ir tavi vienaudži ....!!!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:44, pirms 11 gadiem
Neticu ka somi par mums ,jo vinjiem labak ka zaudejam...

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
noladets rakstīja: hhahahhahahaaaaaaa, tas ir moments, kad ripa lec araa no vartiem, nevis lido ieksaa. Skaisti IIHF, skaisti.
Ripa neizleca no vārtiem, vecīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
Tātad tikai viena lieta par šo IIHF foto- ripa atrodas jau aiz Lalanda muguras, un tikai tad Meija ir pilnībā vārtusarga zonā!
Jautājums...kā var traucēt vārtusargam, ja ripai vairs neviens nav priekšā?
Ja Meija būtu bijis vārtusarga zonā vēl pirms ripa sasniedz Lalandu, tad var strīdēties, bet dotajā bildē, Lalands vairs nav glābējs jebkurā gadījumā!
Tāpat "atrašānās vārtsuarga zonā"ir jātraktē , ja spēlētājs ar slidu pilnībā atraodas vārtusarga zonā, ne par 3/4 vai 1/2, tas ir tāpat kā ar vārtiem- ripai jāšķērso pilnībā vārtu līnija!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
erudīts007 rakstīja: Drīz sāksies PČ futbolā un tad būs vēl ne tādi brīnumi
diemžēl hokejs sāk pārņemt paņēmienus no futbola, baltkrievi bieži vārtījās pa ledu. bet mums pat Saša nevārtījās.

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:45, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: moš ripa lido ārā??un-ja jau ta snav jāskaita-tad es,pēc 27 gadu fanošanas,aizmirstu par hokeju..jo visus šos gadus esmu fanojis,nesaprotot noteikumus...labākais jau tas,ka tam čehu maukam ir super redze,ka pat nepaskatās atkārtojumu 36 s līdz beigām....nejaušiun uz kuba nelika video,lai nebūtu,kā olimpiādē-kad pārdomāja tiesneši...jo līdz iemetienam-to var izdaīt...
Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 10:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
Tu esi nepārspējams... Varbūt vēlies nomainīt pilsonību un beidzot aizvākties no Latvijas un sportacentra? Ja tev ir sieva/draudzene, tad es vispār nesaprotu, kā viņa ir spējīga tevi paciest!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:50, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
da ko var murgot un peetiit,ripa bija vaartos,Meijas slida uz taas liinijas kaut kaa trauceeja vaartsargam,nee,vinju pashu tur sita,tiesnesis atrada kur piesieties un pieseejaas

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:50, pirms 11 gadiem
es saprotu baltkrievus ka batjka visu redz, neļaus apbižot, bet nu hokejs nav futbols. viens otrs sūdzās ka mēs rupji spēlējot. ak mēs rupekļi. Girgensona gājiens protams garām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:52, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Noskaties epizodi vēlreiz, ripa palika vārtos!
NU UN???
ne jau pēc foto spriest kas ir bijis.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 10:52, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: es saprotu baltkrievus ka batjka visu redz, neļaus apbižot, bet nu hokejs nav futbols. viens otrs sūdzās ka mēs rupji spēlējot. ak mēs rupekļi. Girgensona gājiens protams garām.
Karalahti pret Staalu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:55, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Karalahti pret Staalu?
ko ar to domāji???

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:56, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: NU UN???
ne jau pēc foto spriest kas ir bijis.
nu kaut saliidzinaajumam apskaties kaa Dallasas un Bufalo seerijaa Brets Hals guus izkjiroshos vaartus

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 10:57, pirms 11 gadiem
Ja paskatas video atkartojumu ,tad var redzet , ka tiesnesis saka svilpt vel pirms gola , un sanaca moments ka svilpj kad ielido vartos

     [+] [-]

, 2014-05-20 10:58, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: ko ar to domāji???
par izlashu nevienliidziibu,Girgensons asi nospeeleeja,bet dzeks jau naakamajaa mainjaa kapaaja,Staals nespeej taalaak speeleet,bet kaut 2min nava

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 11:00, pirms 11 gadiem
PASKATATIE UZ TIESNESI KAS IR PIE VAARTIEM !!!!!!!!!!! OBJEKTIVI JASKATAS!!!

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:09, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu hokeju skaties?
Skatos!
Es jau zinu Tavu domu gājienu, ka parasti tādus vārtus bez problēmām ieskaita. Principā piekrītu šīm tavam viedoklim. Diemžēl tas neattaisno to,ka noteikumos strikti ir atrunāta šāda situācija uz kuru tiesneši biežāk piever acis nekā piečakarējas.
Mēs varam gari un plaši diskutēt par to kāpēc pret jeņķiem vel trakākā situācijā vārtus ieskaitīja, bet vakar salīdzinoši nevainīgākā situācijā vakar neieskaitīja. Tomēr tas nemaina lietas būtību par to, kas ir rakstīts hokeja spēles noteikumos.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:12, pirms 11 gadiem
Kauns IIHF.
Tā bilde, kas ir publicēta kā paskaidrojums ir vienkārši smieklīga.
Kā Meija var traucēt vārtsargam redzēt ripu, ja tā jau ir sen aiz vārtusarga? Meijam bija jāatrodas starp ripu un vārtusargu.
Skaidri redzams, ka IIHF domā, ka Latvijā sēž muļķi.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:16, pirms 11 gadiem
(O_O) rakstīja: Kauns IIHF.
Tā bilde, kas ir publicēta kā paskaidrojums ir vienkārši smieklīga.
Kā Meija var traucēt vārtsargam redzēt ripu, ja tā jau ir sen aiz vārtusarga? Meijam bija jāatrodas starp ripu un vārtusargu.
Skaidri redzams, ka IIHF domā, ka Latvijā sēž muļķi.
PATS IZSKATI TO VIDEO VAIRAKAS REIZES , SKATIES UZ TIESNESI PIE VARTIEM, VINS NESKATIJAS NE UZ KADU DAUGAVINU, VINS SKATIJAS UZ VARTU PRIEKSU , UN NEZINOT KA BUS GOLS JAU SVILPA, BET TAJA BRIDI RIPA JAU LIDOJA VARTOS

  +7 [+] [-]

, 2014-05-20 11:18, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos!
Es jau zinu Tavu domu gājienu, ka parasti tādus vārtus bez problēmām ieskaita. Principā piekrītu šīm tavam viedoklim. Diemžēl tas neattaisno to,ka noteikumos strikti ir atrunāta šāda situācija uz kuru tiesneši biežāk piever acis nekā piečakarējas.
Mēs varam gari un plaši diskutēt par to kāpēc pret jeņķiem vel trakākā situācijā vārtus ieskaitīja, bet vakar salīdzinoši nevainīgākā situācijā vakar neieskaitīja. Tomēr tas nemaina lietas būtību par to, kas ir rakstīts hokeja spēles noteikumos.
Vai tad kāds saka ka noteikumi jāmaina? Un kā domā, tiesneši iemācās slidot, iekaļ noteikumu grāmatu un sāk tiesāt? Jo vairāk punktus no grāmatas zini, jo labāks tiesnesis? Te nav pirmās klases dzejoļu konkurss. Parunā ar kādu tiesnesi, pajautā kāpēc notiek semināri, apmācības ar konkrētu momentu modulēšanu un konkrētu situāciju traktēšanu. Tad varbūt apniks virtuāli plivināties ar vienu noteikumu punktu.

  -3 [+] [-]

, 2014-05-20 11:19, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:20, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: moš ripa lido ārā??un-ja jau ta snav jāskaita-tad es,pēc 27 gadu fanošanas,aizmirstu par hokeju..jo visus šos gadus esmu fanojis,nesaprotot noteikumus...labākais jau tas,ka tam čehu maukam ir super redze,ka pat nepaskatās atkārtojumu 36 s līdz beigām....nejaušiun uz kuba nelika video,lai nebūtu,kā olimpiādē-kad pārdomāja tiesneši...jo līdz iemetienam-to var izdaīt...
Da ladna, beidzat muldēt, apskataties VIDEO, ripa no vārtiem nemaz neizgāja ārā pēc tam, tā kā tā bilde ir diezgan patiesa un bija jau Meija nedaudz tajā vārtsarga laukumā. Jautājums tikai - vai tad tiešām šāds sīkums pēkšņi maina spēles rezultātu, ja vislaik par to visiem ir bijis pofig? Tak tik daudz goli tiek šādi gūti. Apskataties LAT-USA highlightus, 1:05 tur tak ASV gola laikā viņi divatā bija tuvāk vārtiem, nekā Gudļevskis un stāv viņam bez maz vai virsū.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos!
Es jau zinu Tavu domu gājienu, ka parasti tādus vārtus bez problēmām ieskaita. Principā piekrītu šīm tavam viedoklim. Diemžēl tas neattaisno to,ka noteikumos strikti ir atrunāta šāda situācija uz kuru tiesneši biežāk piever acis nekā piečakarējas.
Mēs varam gari un plaši diskutēt par to kāpēc pret jeņķiem vel trakākā situācijā vārtus ieskaitīja, bet vakar salīdzinoši nevainīgākā situācijā vakar neieskaitīja. Tomēr tas nemaina lietas būtību par to, kas ir rakstīts hokeja spēles noteikumos.
Noteikumi tiek rediģēti par šīm situācijām vārtu laukumā, jāskatās jaunākie labojumi un nekas neliecināja ka šogad vārtsarga laukums ir kļuvis par svētvietu, kā tas bija KHL vienas sezonas pirmajās piecās spēlēs. Tad kapēc mums ir vieni noteikumi, lielajiem citi?

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:25, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vai tad kāds saka ka noteikumi jāmaina? Un kā domā, tiesneši iemācās slidot, iekaļ noteikumu grāmatu un sāk tiesāt? Jo vairāk punktus no grāmatas zini, jo labāks tiesnesis? Te nav pirmās klases dzejoļu konkurss. Parunā ar kādu tiesnesi, pajautā kāpēc notiek semināri, apmācības ar konkrētu momentu modulēšanu un konkrētu situāciju traktēšanu. Tad varbūt apniks virtuāli plivināties ar vienu noteikumu punktu.
Es sapratu Tavu domu gājienu.
Protams, ka hokeja spēles noteikumi nav jālasa (jātulko) kā mūsu Satversme, bet pasaki man kaut vienu iemeslu kāpēc šai konkrētā situācijā šim tiesnesim šie noteikumi būtu jātraktē par labu mums? Tāpēc ka mēs tā gribam? Piedod, bet tas priekš viņa bija ļoti vājš arguments. Tā tas ir bijis, ir un būs,ka gandrīz vienmēr tiesneši kaut mazliet tomēr pietiesā par labu mājiniekiem vai kādai no Top komandām. Nesaku/nerakstu ka tas ir pareizi, tomēr tā tas ir.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 11:25, pirms 11 gadiem
normundinho rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....
nu kkur lasiiju ka sitadas epizodes neskatas video

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:26, pirms 11 gadiem
The rule was 471 and says:
471.4 "No goal shall be allowed if an attacking player stands or holds his stick in the goal crease when the puck enters the goal net."
471.6 "No goal shall be allowed if an attacking player initiates contact with the goalkeeper, incidental or otherwise, while the goalkeeper is in his goal crease and a goal is scored."
471.8 "No goal shall be allowed where an attacking player enters or takes a position within the goal crease, so as to obstruct the goalkeeper's vision and impair his ability to defend his goal net and a goal is scored."

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:26, pirms 11 gadiem
это происходит если надо определить побывала ли шайба в воротах, в случае если есть подозрение что задела одного из арбитров, просмотр еще делают, если не уверены когда были сдвинуты ворота до взятия или после, еще до сирены или после, если от конька залетает или рукой, но не уверены, если высоко поднятой клюшкой можно потребовать.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-20 11:28, pirms 11 gadiem
tr00 rakstīja: Un? Vārtu laukumā var atrasties kaut vai visa pretinieku komanda. Vārtus neskaita, ja spēlētājs ir traucējis (fiziski) vārtsargam. Šajā gadījumā kontakts nav.
Vienu gadu KHL (ja nemaldos otrajā vai trešajā sezonā) nogrozīja noteikumus, kas paredzēja neskaitīt golu, ja vārtsarga laukumā ir pretinieks, neatkarīgi no tā vai traucējis, vai nē. Pēc pāris nedēļām un daudziem neieskaitītiem goliem lēmumu atcēla, jo redzēja cik tas bija absurds.
Tieši tā, tad jau puse no vārtu guvumiem nav jāskaita, pie vārtiem vienmēr ir burzma.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es sapratu Tavu domu gājienu.
Protams, ka hokeja spēles noteikumi nav jālasa (jātulko) kā mūsu Satversme, bet pasaki man kaut vienu iemeslu kāpēc šai konkrētā situācijā šim tiesnesim šie noteikumi būtu jātraktē par labu mums? Tāpēc ka mēs tā gribam? Piedod, bet tas priekš viņa bija ļoti vājš arguments. Tā tas ir bijis, ir un būs,ka gandrīz vienmēr tiesneši kaut mazliet tomēr pietiesā par labu mājiniekiem vai kādai no Top komandām. Nesaku/nerakstu ka tas ir pareizi, tomēr tā tas ir.
Tas nozīmē ka mumss jāpaklusē un jāsamierinās lai lielie dara ko grib? Tu personīgi tā vari darīt, bet lielākā daļa fanu diez vai piekritīs ka mums kakā uz galvas

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 11:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es sapratu Tavu domu gājienu.
Protams, ka hokeja spēles noteikumi nav jālasa (jātulko) kā mūsu Satversme, bet pasaki man kaut vienu iemeslu kāpēc šai konkrētā situācijā šim tiesnesim šie noteikumi būtu jātraktē par labu mums? Tāpēc ka mēs tā gribam? Piedod, bet tas priekš viņa bija ļoti vājš arguments. Tā tas ir bijis, ir un būs,ka gandrīz vienmēr tiesneši kaut mazliet tomēr pietiesā par labu mājiniekiem vai kādai no Top komandām. Nesaku/nerakstu ka tas ir pareizi, tomēr tā tas ir.
Tāpēc ka ja šādus golus neskaita, tad hokejs vairs nav hokejs! Nav vairs runa par mums, bet par spēli kā tādu.

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 11:33, pirms 11 gadiem
normundinho rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....
Tikko skatijos to pashu video. Pa kreisi pie Meijas kajas ir ripa (nedaudz izpludusi). Un Meija ar abam kajam ir arpus vartsarga laukuma..
';

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:34, pirms 11 gadiem
tak tiesnesis nemak tiesat

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:34, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Tas nozīmē ka mumss jāpaklusē un jāsamierinās lai lielie dara ko grib? Tu personīgi tā vari darīt, bet lielākā daļa fanu diez vai piekritīs ka mums kakā uz galvas
Bļaut jau var vienmēr un visur, bet tikai jautājums-kāda no tā visa jēga?

  +5 [+] [-]

, 2014-05-20 11:35, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:36, pirms 11 gadiem
sashkins rakstīja: Tikko skatijos to pashu video. Pa kreisi pie Meijas kajas ir ripa (nedaudz izpludusi). Un Meija ar abam kajam ir arpus vartsarga laukuma..
Viss pareizi, Meija griezās un tad viena kāja bija laukumā, bet ripa sen jau bija iekšā vārtos. Ehh, raudiens nāk!

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:39, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tāpēc ka ja šādus golus neskaita, tad hokejs vairs nav hokejs! Nav vairs runa par mums, bet par spēli kā tādu.
Būtu jau labi, ja mēs būtu vienmēr tik konsekventi, un lamātu tiesnešus arī tad, kad viņi pieņem strīdīgus lēmumus par labu mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-20 11:40, pirms 11 gadiem
Nedomāju, ka IIHF norīs krupi un atzīs tiesneša vainu. Pārāk lielas likmes bija tam vārtu guvumam. Te tev nav pirmais, otrais periods, te ir 30 sekundes pirms spēles beigām ar ceturtdaļfināla likmi. Tas, ka Meija ar kāju bija vārtsarga laukumā, būs pietiekams formāls iemesls (saprotams gan, ka vārtsargs traucēts netika), lai neskaitītu vārtus. Īsāk sakot, pateiks - "latiši, ejiet ieskrieties". Un pēc mēneša/diviem visi apklusīs. Bet, ja savu vainu atzīs, tad tas vilksies gadiem. Uj kā vilksies. To IIHF negribēs.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:41, pirms 11 gadiem
normundinho rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....
Es arī paskatījos, bet neredzēju, ka Meija ar abam kājām atrastos vartsarga laukumā. Vienīgi, kad ripa gāja vārtos, Meija pieskārās vārtsargam.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 11:43, pirms 11 gadiem
По чешскому тв, после матча, в студии, разобрали в супер замедленном режиме момент с шайбов в ворота Белорусов.
а) хоккеист Латвии залез во вратарскую зону
б) хоккеист Латвии заблокировал клюшку вратаря (между ног, когда вращался вокруг оси и когда второй конек поставил во вратарскую).

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:44, pirms 11 gadiem
Mēs jau visi zinām,ka Lipmans arī ir liels muldoņa.Man jautājums tāds.Vai vispārībā ,vadoties pēc reglamenta ,protests tiek pieņemts ,sakarā ar vārtu ieskaitīšanu un neieskaitīšanu?Skaidrs.ka panākt neko nepanāksim,bet troksnis jātaisa.Varbūt nākamreiz padomās,pirms taisīs mums uz galvas.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:46, pirms 11 gadiem
No kura laika Čehi sākuši krieviski runāt?
samss rakstīja: По чешскому тв, после матча, в студии, разобрали в супер замедленном режиме момент с шайбов в ворота Белорусов.
а) хоккеист Латвии залез во вратарскую зону
б) хоккеист Латвии заблокировал клюшку вратаря (между ног, когда вращался вокруг оси и когда второй конек поставил во вратарскую).

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:47, pirms 11 gadiem
samss rakstīja: По чешскому тв, после матча, в студии, разобрали в супер замедленном режиме момент с шайбов в ворота Белорусов.
а) хоккеист Латвии залез во вратарскую зону
б) хоккеист Латвии заблокировал клюшку вратаря (между ног, когда вращался вокруг оси и когда второй конек поставил во вратарскую).
I tak 7 raz k rjadu! Šo stāstu mēs sen zinam!

  +3 [+] [-]

, 2014-05-20 11:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu jau labi, ja mēs būtu vienmēr tik konsekventi, un lamātu tiesnešus arī tad, kad viņi pieņem strīdīgus lēmumus par labu mums.
Tu liec nepareizus akcentus - klūdījās tiesnesis, nevis tie kas viņus lamā. Nedomāju ka man jāslavē tiesnesis par rupju kļūdu, jo es redz šad tad neesmu konsekvents.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:51, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļaut jau var vienmēr un visur, bet tikai jautājums-kāda no tā visa jēga?
Lai nekrāmē uz galvas un ja kas, tad Tev pašam līdz šim ir bijusi tāda nostāja, kas vakar laikam ir mainijusies.

     [+] [-]

, 2014-05-20 11:54, pirms 11 gadiem
IIHF būtu jāaizdomājas, kā pēc šāda PČ bardaka lai federācijas motivē savus spēlētājus. Kā lai ieskaidro ka spēlē par savu valsti, nevis tupi pelni naudu Fāzela bandas vajadzībām!

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:09, pirms 11 gadiem
Ok, varbūt tajā sekundes tūkstošdaļā Meijas slida bija vārtsarga laukumā vai uz līnijas. Bet, kā, pie velna, tas refs to varēja noteikt bez video palīdzības. Neticu, ka viņš skaidri redzēja slidu aiz Lalande kājsargiem no tās vietas,kur viņš atradās. Pie tam, kad iemeta, refs skatījās,kur ripa, bet,kad paskatījās uz Meiju, šis jau bija 2m no vārtiem.
Mūsdienu hokejā vienmēr kāds aizsedz vārtsarga skatu un epizodiski ieslido vārtu laukumā. Pilnīgs sviests ar to IIHF.

"Beyond our expectations"/ Rene Fasel

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:12, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu jau labi, ja mēs būtu vienmēr tik konsekventi, un lamātu tiesnešus arī tad, kad viņi pieņem strīdīgus lēmumus par labu mums.
Cik bieži tu lamā tiesnešus, kad viņi pieņem strīdīgus lēmumus par labu tavai mīļotai komandai?

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:20, pirms 11 gadiem
otins rakstīja: 5. Tiesneši mūs tagad vilks pret Šveici
Vai IIHF pieļaus, ka Somija netiek 1/4 finālā??? Un Fāzels ir Šveicietis...

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:24, pirms 11 gadiem
nu ko Latvija pat atvainošanos nedabūs.
That's just classic IIHF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:27, pirms 11 gadiem
LBvodka rakstīja: Ir jārīkojas faniem Minskā. Jāorganizē protesta mītiņš ar plakātiem ar prasību atkāpties IIHF vadību pieminot dauzās tiesāšanas kļūdas. Palīgā jāņem citu valstu fani, piemēram somi par epizodi kur Šipačovam pat 2min neiedeva + čehus kuriem jau dabūja IIHF atvainoties un jāparāda Pasaulei ka tā ir augstākā mēroga nekompitence. Kapēc piemēram Odiņš nepārstāv Latviju kā tiesnesis Pasaules čempionātā?
Tāpēc ka holandieši māk ātrāk slidot nekā latvieši(ātrslidošana) Tāpēc Odiņš nav,bet holandiešu tiesnesis ir Drīz jau Pasaules čempionātā A grupā tiesās tiesneši no Āfrikas. Uzskatu,ka A grupā spēles ir jātiesā eiropas labākajiem tiesnešiem,kuri ikdienā tiesā eiropas labākās līgas kā KHL,NLA,DEL,SM,Zviedrijas,Čehija,Slovākijas līgas spēles.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu liec nepareizus akcentus - klūdījās tiesnesis, nevis tie kas viņus lamā. Nedomāju ka man jāslavē tiesnesis par rupju kļūdu, jo es redz šad tad neesmu konsekvents.
Hm, bet šobrīd jau vairāk velk uz to,ka viņš tomēr nav kļūdijies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:32, pirms 11 gadiem
weedsmoker rakstīja: pietiek jau raudat
Tad jau zonaa ieslidojot ar vienu slidu arii nevar buut ar abaam slidaam ir jaatrodas un meija varsargam nepieskaaraas.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:32, pirms 11 gadiem
fidelskastro rakstīja: Principá par tādu tiesneša darbību ar protestu nepietiks,japārtrauc sava piedalīšanās šajā čempionātā.
Piekrītu, ka ja tiesneši pietiesās Šveicei un mēs zaudēsim, tad vajadzētu uz laiku apturēt darbību IIHF.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:32, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Lai nekrāmē uz galvas un ja kas, tad Tev pašam līdz šim ir bijusi tāda nostāja, kas vakar laikam ir mainijusies.
Es piekrītu, ka jābļauj (jārīkojas) attiecīgām amatpersonām. Šai konkrētā gadījumā Lipmanam, bet no mūsu bļaušanas vai lamāšanās virtuālā telpā jēgas pamaz. Ja neskaita negatīvo emociju izpaušanu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:33, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=hyi...

kā saka ne pirmo reizi mums tā

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:34, pirms 11 gadiem
serso rakstīja: Piekrītu, ka ja tiesneši pietiesās Šveicei un mēs zaudēsim, tad vajadzētu uz laiku apturēt darbību IIHF.
Bet, ja pietiesās par labu mums, vai tad arī protestēsim, un uz laiku apturēsim darbību IIHF?

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai tas būtu fotošops?
http://www.apollo.lv/zinas/medijs-varti-nebija-jaieskaita-to-apliecina-ari-iihf-fotografija/652043
lašara

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet šobrīd jau vairāk velk uz to,ka viņš tomēr nav kļūdijies.
Kas velk? Tu un baltkrievi? IIHF?

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 12:36, pirms 11 gadiem
ivarelo rakstīja: Cik bieži tu lamā tiesnešus, kad viņi pieņem strīdīgus lēmumus par labu tavai mīļotai komandai?
Gadās,ka arī es lamāju, un tāpēc mans uzrakstītais bija vairāk vēlējuma formā. Tai skaitā arī attiecībā pret mani.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, bet šobrīd jau vairāk velk uz to,ka viņš tomēr nav kļūdijies.
Tad pasaki-kāpēc atteicās skatīties video?Es Tev atbildēšu-tāpēc,ka tādā dadījumā lēmumu pieņem video tiesnesis.Un viņš varēja pieņemt nepareizu lēmumu.Ieej SA+ un palasi,ko saka Matulis.Tad sapratīsi,kāpēc golu nedrīkstēja ieskaitīt.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:38, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kas velk? Tu un baltkrievi? IIHF?
Pirmkārt jau IIHF. Un tas man ir daudz svarīgāk nekā tas ko par šo epizodi raksta jāņi vai pēteri SC komentāros.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:39, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Tad pasaki-kāpēc atteicās skatīties video?Es Tev atbildēšu-tāpēc,ka tādā dadījumā lēmumu pieņem video tiesnesis.Un viņš varēja pieņemt nepareizu lēmumu.Ieej SA+ un palasi,ko saka Matulis.Tad sapratīsi,kāpēc golu nedrīkstēja ieskaitīt.
Vēl interesanta ir pašu baltkrievu spēlētāju reakcija pēc gūtajiem vārtiem

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt jau IIHF. Un tas man ir daudz svarīgāk nekā tas ko par šo epizodi raksta jāņi vai pēteri SC komentāros.
tu zini, ka tā bilde ir PĒC vārtu guvuma?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:41, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirmkārt jau IIHF. Un tas man ir daudz svarīgāk nekā tas ko par šo epizodi raksta jāņi vai pēteri SC komentāros.
Nez kapēc tad tu diskutē ar jāniem un pēteriem, kurus tik zemu vērtē. Uzaicini skaipā fāzelu un pļāpā uz vella paraušanu.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 12:45, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Tad pasaki-kāpēc atteicās skatīties video?Es Tev atbildēšu-tāpēc,ka tādā dadījumā lēmumu pieņem video tiesnesis.Un viņš varēja pieņemt nepareizu lēmumu.Ieej SA+ un palasi,ko saka Matulis.Tad sapratīsi,kāpēc golu nedrīkstēja ieskaitīt.
Kāpēc video skatīšanās tiek uzskatīta par obligātu pasākumu? Tas nekur tā netiek atrunāts. Un video tiesnesis nebūt nepieņem lēmumus par kaut kādām spēles epizodēm. Viņš tikai informē galveno tiesnesi par epizodē publikai neredzamo pusi,jo strādā ar savu video aparatūru, bet lēmumu tik un tā pieņem spēles galvenais tiesnesis.
Man vienalga ko tur izdomājis Matulis, jo es viņu arī uzskatu par ieinteresēto personu par kuru vairāk valda emocijas, un nevis neitrāls skats uz to visu. Ja viņš rakstītu par līdzīgu epizodi ASV : CAN spēlē, tad vel varētu palasīt ko viņš tur izdomājis, bet ne tagad,kad vairumam letiņu emocijas sit augstu vilni.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:45, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vēl interesanta ir pašu baltkrievu spēlētāju reakcija pēc gūtajiem vārtiem
Taisnība.Parasti paši spēlātāji uzreiz saprot-bija vai nebija vārti gūti pareizi.Nekādas reakcijas no spēlētāju puses.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:48, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Taisnība.Parasti paši spēlātāji uzreiz saprot-bija vai nebija vārti gūti pareizi.Nekādas reakcijas no spēlētāju puses.
Vairāk izskatījās ka vārtu neieskaitīšana ir patīkams un negaidīts pārsteigums.

  -2 [+] [-]

, 2014-05-20 12:48, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nez kapēc tad tu diskutē ar jāniem un pēteriem, kurus tik zemu vērtē. Uzaicini skaipā fāzelu un pļāpā uz vella paraušanu.
Padalīties pārdomās jau vienmēr ir interesanti, tomēr ne vienmēr kādu pārdomu rezultāti nes jebkādas sekas par runāto. ko tik vīri nerunā pie pudeles tukšošanas.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc video skatīšanās tiek uzskatīta par obligātu pasākumu? Tas nekur tā netiek atrunāts. Un video tiesnesis nebūt nepieņem lēmumus par kaut kādām spēles epizodēm. Viņš tikai informē galveno tiesnesi par epizodē publikai neredzamo pusi,jo strādā ar savu video aparatūru, bet lēmumu tik un tā pieņem spēles galvenais tiesnesis.
Man vienalga ko tur izdomājis Matulis, jo es viņu arī uzskatu par ieinteresēto personu par kuru vairāk valda emocijas, un nevis neitrāls skats uz to visu. Ja viņš rakstītu par līdzīgu epizodi ASV : CAN spēlē, tad vel varētu palasīt ko viņš tur izdomājis, bet ne tagad,kad vairumam letiņu emocijas sit augstu vilni.
Nu,to ka Nolans ir nulle salīdzinot ar Tevi sen jau zināms-nav pat cienīgs ūdeni Tev pienest.Bet ka arī Matulis ir peška priekš Tevis-to vēl nezināju.Un ja kas-viņš tur neko nav izdomājis.Vienkārši viss ļoti loģiski sakrīt.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:51, pirms 11 gadiem
Juri$$$ rakstīja: tu zini, ka tā bilde ir PĒC vārtu guvuma?
Vai neredzēji,ka tam jautājumam galā ir jautājuma zīme?
Šo jautājumu uzdod IIHF, kuri ir publiskojuši to bildi.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:52, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vairāk izskatījās ka vārtu neieskaitīšana ir patīkams un negaidīts pārsteigums.
Tāpēc jau es saku,ka spēlētāji saprata,ka vārti tika gūti pareizi.Ja traucē vārtsargam tad parasti vārtsargs uzreiz slido pie tiesneša.Te nekā tāda nebija.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Padalīties pārdomās jau vienmēr ir interesanti, tomēr ne vienmēr kādu pārdomu rezultāti nes jebkādas sekas par runāto. ko tik vīri nerunā pie pudeles tukšošanas.
Tev jau nav nekādu pārdomu, Tava nostāja ir strikta, jāņi maz ko saprot, viņos ir plikas emocijas, tāpēc Tu gaidi IIHF viedokli kā vienīgo pareizo. Un paralēli - kamēr visi cītīgi pēta ko ripas lidojuma laikā darīja Meija, jo visi akcenti ir uz to, tiesnesis ir pateicis ka pārkāpums jau bijis agrāk, šams tik nav paspējis nosvilpt. Kāds bijis pārkāpums - tas ir IIHF tiesneša lielais noslēpums. Tāpēc Tevis atrastais nūjas gals vārtsarga laukumā vispār nekādi neattiecas uz vārtu neieskaitīšanu, jeb Tu pat īsti nezini par ko strīdies.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 12:56, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc video skatīšanās tiek uzskatīta par obligātu pasākumu? Tas nekur tā netiek atrunāts. Un video tiesnesis nebūt nepieņem lēmumus par kaut kādām spēles epizodēm. Viņš tikai informē galveno tiesnesi par epizodē publikai neredzamo pusi,jo strādā ar savu video aparatūru, bet lēmumu tik un tā pieņem spēles galvenais tiesnesis.
Man vienalga ko tur izdomājis Matulis, jo es viņu arī uzskatu par ieinteresēto personu par kuru vairāk valda emocijas, un nevis neitrāls skats uz to visu. Ja viņš rakstītu par līdzīgu epizodi ASV : CAN spēlē, tad vel varētu palasīt ko viņš tur izdomājis, bet ne tagad,kad vairumam letiņu emocijas sit augstu vilni.
un IIHF nav ieinteresēta puse? tiesneši tak paši neuzrodas spēlē. un kas nosaka kuri tiesneši tiesās spēli? ņemot vērā lielo kļūdu skaitu šajā čempionātā, ņemot vērā ka šajā čempionātā līdzīgi goli ir tikuši ieskaitīti, tad viegli saredzēt IIHF ieinteresētību savus tiesnešus aizstāvēt, kad ir iespēja.

     [+] [-]

, 2014-05-20 12:56, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Nu,to ka Nolans ir nulle salīdzinot ar Tevi sen jau zināms-nav pat cienīgs ūdeni Tev pienest.Bet ka arī Matulis ir peška priekš Tevis-to vēl nezināju.Un ja kas-viņš tur neko nav izdomājis.Vienkārši viss ļoti loģiski sakrīt.
Zini kāpēc nekur pasaulē radinieki nedrīkst būt par lieciniekiem tiesā?
Tāpēc,ka viņi vienmēr un visur ir ieinteresētās personas.
Matulis un Nolans (īpaši) šoreiz ir tās ieinteresētās personas.

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini kāpēc nekur pasaulē radinieki nedrīkst būt par lieciniekiem tiesā?
Tāpēc,ka viņi vienmēr un visur ir ieinteresētās personas.
Matulis un Nolans (īpaši) šoreiz ir tās ieinteresētās personas.
strīds par par IIHF darbinieka pieņemtu lēmumu.

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:03, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tev jau nav nekādu pārdomu, Tava nostāja ir strikta, jāņi maz ko saprot, viņos ir plikas emocijas, tāpēc Tu gaidi IIHF viedokli kā vienīgo pareizo. Un paralēli - kamēr visi cītīgi pēta ko ripas lidojuma laikā darīja Meija, jo visi akcenti ir uz to, tiesnesis ir pateicis ka pārkāpums jau bijis agrāk, šams tik nav paspējis nosvilpt. Kāds bijis pārkāpums - tas ir IIHF tiesneša lielais noslēpums. Tāpēc Tevis atrastais nūjas gals vārtsarga laukumā vispār nekādi neattiecas uz vārtu neieskaitīšanu, jeb Tu pat īsti nezini par ko strīdies.
Viss ko es vakar rakstīju bija tikai un vienīgi minējumi kāpēc tiesnesis varētu būt pieņēmis tādu lēmumu kādu ir pieņēmis. Es nekur nesludināju, ka tiesnesim bija absolūtā taisnība. Tad jau drīzāk otrādi, jo vairākkārt rakstīju, ka man pašam SUBJEKTĪVI ŠĶITA, ka vārtu guvums bija jāieskaita.
Kāpēc gaidu IIHF lēmumu?
Elementāri! Tā ir vienīgā (un tā tam ir jābūt) organizācija, kura var pieņemt juridiski pareizo lēmumu. Vai šis lēmums ir mums patīkams vai tieši otrādi, tas jau ir cits stāsts.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-20 13:05, pirms 11 gadiem
hugosovskis rakstīja: strīds par par IIHF darbinieka pieņemtu lēmumu.
Atvainošanās Čehijai ir liecība tam, ka IIHF spēj būt kritiski arī pret savu darbinieku darbu.
Tas,ka mums vienmēr un visur gribās kritizēt tiesnešus ir jau pavisam cits stāsts.

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ko es vakar rakstīju bija tikai un vienīgi minējumi kāpēc tiesnesis varētu būt pieņēmis tādu lēmumu kādu ir pieņēmis. Es nekur nesludināju, ka tiesnesim bija absolūtā taisnība. Tad jau drīzāk otrādi, jo vairākkārt rakstīju, ka man pašam SUBJEKTĪVI ŠĶITA, ka vārtu guvums bija jāieskaita.
Kāpēc gaidu IIHF lēmumu?
Elementāri! Tā ir vienīgā (un tā tam ir jābūt) organizācija, kura var pieņemt juridiski pareizo lēmumu. Vai šis lēmums ir mums patīkams vai tieši otrādi, tas jau ir cits stāsts.
IIHF tak ieinteresētā puse, tāpat ka Nolans ar Matuli.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 13:11, pirms 11 gadiem
normundinho rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=xB-...
tikko pa sek tukstosdalai apskatijos....bridi,kad ripa lidoja vartsarga laukuma,Meija atradas pat ar abam kajam iekspuse....loti zel,bet protestet nau jegas....vins tiesam trauceja....vienigais,par ko tiesam dusmas,ka tiesnesis pat neskatijas video.....
tūkstošdaļu pētniek, brilles nopērc.. Abas kājas tur točna nekādi nevarēja būt..

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atvainošanās Čehijai ir liecība tam, ka IIHF spēj būt kritiski arī pret savu darbinieku darbu.
Tas,ka mums vienmēr un visur gribās kritizēt tiesnešus ir jau pavisam cits stāsts.
kad paskatoties atkārtojumus tiesnešu kļūdas ir viennozīmīgi konstatējamas, tad jau var arī atvainoties.
sajā konkrētajā gadījumā joprojām neesmu redzējis kādu bildi, kur fiksēts tieši tas brīdis, kad ripa šķērso vārtsarga laukuma robežu(nu drīzāk jau man tomēr liekas, ka gan jau meija bija tajā pusaplī). bet 100% vizuālu pierādījumu, ka vārti nebija jāskaita neesmu redzējis. tā kā dabiski, ka strīdīgā situācijā IIHF aizstāvēs savējo/

turklāt arī var paskatīties, no kuras valsts ir "škoda".

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atvainošanās Čehijai ir liecība tam, ka IIHF spēj būt kritiski arī pret savu darbinieku darbu.
Tas,ka mums vienmēr un visur gribās kritizēt tiesnešus ir jau pavisam cits stāsts.
Tev neliekas,ka atvainošanās ir tāpēc,ka šinī čempī tiesāšana jau ir galīgā grāvī?Un pat Fāzela kantoris saprot ,ka nu vairs nav labi?Jo nu jau ir n-tās spēles,kur tienešu kļūdas ietekmē spēles iznākumu.Jo līdz šim taču svītrainie bija svētās govis,kurus kritizēt nedrīkst.Bet šoreiz jau laikam kļūdu par daudz.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 13:17, pirms 11 gadiem
Un dārgie sporta draugi, čehiem atvainojās tikai tāpēc, ka viens no galvenajiem čempionāta sponsoriem ir Škoda.. Negrib Fāzels zaudēt lielos sponsorus..

  +1 [+] [-]

, 2014-05-20 13:22, pirms 11 gadiem
samss rakstīja: По чешскому тв, после матча, в студии, разобрали в супер замедленном режиме момент с шайбов в ворота Белорусов.
а) хоккеист Латвии залез во вратарскую зону
б) хоккеист Латвии заблокировал клюшку вратаря (между ног, когда вращался вокруг оси и когда второй конек поставил во вратарскую).
a) viena kāja vārtsarga laukumā + netraucējot vārtsarga darbības, to priekš īpaši aptaurētiem krieviem sauc par spēli "petakā"
b) Meija ņēma un to nūju iebāza sev starp kājām vai tomēr Lalands to izdarīja pats?

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:42, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: IIHF tak ieinteresētā puse, tāpat ka Nolans ar Matuli.
Oi,piedod, bet tiešām negribās šeit izplūst par tādām tēmām kā bijušo postpadomju republiku iedzīvotāju milzīgo tiesisko nihilismu un ''īpaši'' savdabībo attieksmi pret korupciju, kuras rezultātā mums veidojas uzskats,ka juridisko aktu (tai skaitā hokeja noteikumu) ignorēšana ir normāla parādība, kā arī korupcija, visā plašā pasaulē.
Es personiski neredzu šo IIHF personisko ieinteresētību piesegt saviem tiesnešiem pakaļu. Man nav tādu faktu, kas man liktu tā domāt.

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:45, pirms 11 gadiem
dzinchis rakstīja: Tev neliekas,ka atvainošanās ir tāpēc,ka šinī čempī tiesāšana jau ir galīgā grāvī?Un pat Fāzela kantoris saprot ,ka nu vairs nav labi?Jo nu jau ir n-tās spēles,kur tienešu kļūdas ietekmē spēles iznākumu.Jo līdz šim taču svītrainie bija svētās govis,kurus kritizēt nedrīkst.Bet šoreiz jau laikam kļūdu par daudz.
Jā, piekrītu, bet tas nedod pamatu domāt,ka tagad IIHF baigi sāks savus tiesnešus piesegt.

     [+] [-]

, 2014-05-20 13:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi,piedod, bet tiešām negribās šeit izplūst par tādām tēmām kā bijušo postpadomju republiku iedzīvotāju milzīgo tiesisko nihilismu un ''īpaši'' savdabībo attieksmi pret korupciju, kuras rezultātā mums veidojas uzskats,ka juridisko aktu (tai skaitā hokeja noteikumu) ignorēšana ir normāla parādība, kā arī korupcija, visā plašā pasaulē.
Es personiski neredzu šo IIHF personisko ieinteresētību piesegt saviem tiesnešiem pakaļu. Man nav tādu faktu, kas man liktu tā domāt.
Pareizāk Tu nevēlies redzēt. Un Nolans nav postpadomju valsts produkts. Protams šeit ir nihilisti, IIHF gan nav. Vispār viena varen svēta organizācija, kristālskaidra, skandāluneapvīta, tik nejēgas latvieši atļaujas to apšaubīt emocīju iespaidā.

     [+] [-]

, 2014-05-20 14:55, pirms 11 gadiem
Tas jau skaidri redzams,ka BLR ir jādabū iekšā 1/4 finālā!Kā tad izspēlē vairākumu?Tātad nedrīkst vārtsargam traucēt redzamību...pilnīgs sviests!Arī Suomi ir jādabū tālāk,tas ir vienozīmīgi!Tā kā arī šovakar būs 2-3,vai 3-4 !Diemžēl!Bet tāds nu ir tas PČ,tapēc jau neviens no NHL/Kanada,ASV/nelabprāt brauc uz šito kolhozu,sponsors "Škoda" ....ha-ha!Visvienalga,letiņi MALAČI,par cīņasparu,atdevi!Bijāt,esat riktīga komanda!Būtu vēl Jaņķelis,Mārčulītis,Lauris varētu kalnus gāzt!

     [+] [-]

, 2014-05-20 22:08, pirms 11 gadiem
alfredo rakstīja: moš ripa lido ārā??un-ja jau ta snav jāskaita-tad es,pēc 27 gadu fanošanas,aizmirstu par hokeju..jo visus šos gadus esmu fanojis,nesaprotot noteikumus...labākais jau tas,ka tam čehu maukam ir super redze,ka pat nepaskatās atkārtojumu 36 s līdz beigām....nejaušiun uz kuba nelika video,lai nebūtu,kā olimpiādē-kad pārdomāja tiesneši...jo līdz iemetienam-to var izdaīt...
fotosops dara briinumus