Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nazarovu ieceļ par Latvijas U-18 hokeja izlases vecāko treneri

Jānis Celmiņš

Nazarovu ieceļ par Latvijas U-18 hokeja izlases vecāko treneri
Vjačeslavs Nazarovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien, 19. decembrī LHF valdes sēdē tika apstiprināts jaunais Latvijas U-18 izlases vecākais treneris, pašmāju speciālists Vjačeslavs Nazarovs.

63 gadus vecajam Vjačeslavam Nazarovam ir liela pieredze darbā gan ar jauniešu, gan ar pieaugušo hokeja komandām. No 1999. līdz 2001. gadam bijis Latvijas valstsvienības galvenā trenera palīgs. Pēdējā laikā strādājis ar vairākām jauniešu komandām, ir bijis arī U18 izlases vecākais treneris. Pēdējās divas sezonas Vjačeslavs Nazarovs ir bijis SK „Rīga95” un HK „Juniors” komandas galvenais treneris, ar kuru šogad startē gan Latvijas Virslīgas hokeja čempionātā, gan Jaunatnes Hokeja līgā (MHL).

Tuvākajās dienās tiks nosaukti Nazarova palīgi Latvijas U-18 izlasē, kā arī kandidātu saraksts, kuri 29. un 30. decembrī „Volvo SC” ledus hallē aizvadīs divas pārbaudes spēles ar Baltkrievijas vienaudžiem.

"Izskatījām vairākus variantus, un domājam, ka Vjačeslavs Nazarovs varētu būt labākā kandidatūra. Viņa komandā spēlē liela daļā potenciālo izlases kandidātu, viņš labi pazīst spēlētājus, kuri dzimuši 1995. un 1996. gadā," atzina LHF prezidents Kirovs Lipmans.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

1 2 37 komentāri

 +24 [+] [-]

, 2012-12-19 14:48, pirms 12 gadiem
Es domāju tas trakais Nazarovs! ;D
Slēpts komentārs: caabels123

 +17 [+] [-]

, 2012-12-19 14:53, pirms 12 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Es domāju tas trakais Nazarovs! ;D
Ja esi sācis interesēties par hokeju tikai KHL/jaunā RD laikā, tad nav brīnums, ka pazīsti krievu hokeja zvaigznes un trenerus, bet nepazīsti vecā Dinamo un LR izlases aizsargu un treneri Vjačeslavu Nazarovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: amurs.007

 +19 [+] [-]

, 2012-12-19 14:55, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Ja esi sācis interesēties par hokeju tikai KHL/jaunā RD laikā, tad nav brīnums, ka pazīsti krievu hokeja zvaigznes un trenerus, bet nepazīsti vecā Dinamo un LR izlases aizsargu un treneri Vjačeslavu Nazarovu.
Latvijas izlasē nekad nav spēlējis un nevarēja spēlēt. Spēlētāja karjeru beidza kaut kur 80.gadu sākumā.

  +9 [+] [-]

, 2012-12-19 14:56, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Ja esi sācis interesēties par hokeju tikai KHL/jaunā RD laikā, tad nav brīnums, ka pazīsti krievu hokeja zvaigznes un trenerus, bet nepazīsti vecā Dinamo un LR izlases aizsargu un treneri Vjačeslavu Nazarovu.
Par pazīšanu tev pilnīga taisnība, lielākajai daļai sc.com komentētāju zināšanas tālāk par 3-4 Dinamo sezonām nesniedzās.

Tikai nu es neesmu īpaši laimīgs, par šādu izvēli, varēja jau paņemt kādu, kurš drusku sliktāk zin 95. un 96. gadu, bet kuram varbūt būtu drusku objektīvāks skats uz šo pasākumu.

 +10 [+] [-]

, 2012-12-19 14:58, pirms 12 gadiem
amurs.007 rakstīja: nu nenoliedz, ka virsraksts liek taa domaat
āmuriem varbūt tā arī liek domāt... tiem, kas seko līdzi hokejam, uzreiz ir skaidrs, par ko ir runa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-12-19 14:59, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Par pazīšanu tev pilnīga taisnība, lielākajai daļai sc.com komentētāju zināšanas tālāk par 3-4 Dinamo sezonām nesniedzās.

Tikai nu es neesmu īpaši laimīgs, par šādu izvēli, varēja jau paņemt kādu, kurš drusku sliktāk zin 95. un 96. gadu, bet kuram varbūt būtu drusku objektīvāks skats uz šo pasākumu.
tas gan... šādi tikai ies vairumā tādi "Kļaviņa gadījumi"...

  +2 [+] [-]

, 2012-12-19 15:00, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijas izlasē nekad nav spēlējis un nevarēja spēlēt. Spēlētāja karjeru beidza kaut kur 80.gadu vidū.
Laikam jau Tev taisnība, ka LR izlasē nespēlēja. Atceros Slavu Nazarovu kā vienu no labākajiem vecā Dinamo aizsargiem, kurš labu laiku spēlēja pirmajā maiņā. Tomēr viņš kā Latvijas hokeja treneris arī jauniešiem būtu jāpazīst labāk nekā kkāds krievu khl treneris. Bet tādas jau nu ir dinamizācijas- kāhāelizācijas sekas..

  +3 [+] [-]

, 2012-12-19 15:05, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Laikam jau Tev taisnība, ka LR izlasē nespēlēja. Atceros Slavu Nazarovu kā vienu no labākajiem vecā Dinamo aizsargiem, kurš labu laiku spēlēja pirmajā maiņā. Tomēr viņš kā Latvijas hokeja treneris arī jauniešiem būtu jāpazīst labāk nekā kkāds krievu khl treneris. Bet tādas jau nu ir dinamizācijas- kāhāelizācijas sekas..
Neskaitot Balderi, Latvijas izlasē no Dinamo 70-80 gadu gvardes laikam tik Aleksejs Froļikovs paspēja uzspēlēt Latvijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2012-12-19 15:05, pirms 12 gadiem
vecā Dinamo pirmā pāra aizsargs ar labu metienu un piespēli. 4 nummurs - mūžīgi mūžos !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:10, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Neskaitot Balderi, Latvijas izlasē no Dinamo 70-80 gadu gvardes laikam tik Aleksejs Froļikovs paspēja uzspēlēt Latvijas izlasē.
Semerjaks arī spēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2012-12-19 15:12, pirms 12 gadiem
"Šodien, 19. februārī", nezināju, ka dzīvojam nākotnē, tātad 21. decembris ir fufelis :/

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:12, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Semerjaks arī spēlēja.
Semerjaks man liekas bija jaunāks un 70 neaizskāra. Semerjaks man liekas pieder pie Znaroka, Čudinova, Pavlova paaudzes. Varbūt kļūdos.

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:13, pirms 12 gadiem
Apsveicu Nazarova kungu!

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:14, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Neskaitot Balderi, Latvijas izlasē no Dinamo 70-80 gadu gvardes laikam tik Aleksejs Froļikovs paspēja uzspēlēt Latvijas izlasē.
Vai nu Tev ir atmiņa labāka, vai arī pieejama tā laika statistika. Un kā ar spēlēšanu LR izlasē bija 80. g. 2. puses jaunajiem Dinamo letiņiem, t.s. latviešu strēlniekiem? Haris Vītoliņš Jr, I.Tomans, Sējējs un Irbe gan spēlēja, bet kā ar Hehtu, Drēlingu un citiem?
Starp citu, varbūt Tu zini, kur var atrast 80. gadu Dinamo spēlētāju individ. statistiku? Baldera stati ir Wiki, bet par citiem trūcīgi. Šad tad ir vēlme

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:15, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Semerjaks man liekas bija jaunāks un 70 neaizskāra. Semerjaks man liekas pieder pie Znaroka, Čudinova, Pavlova paaudzes. Varbūt kļūdos.
Semerjaks ir dzimis 1961. gadā, 70.-os laikam neaizskāra gan, vismaz pamatsastāvā ne.

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:16, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Latvijas izlasē nekad nav spēlējis un nevarēja spēlēt. Spēlētāja karjeru beidza kaut kur 80.gadu sākumā.
Vēl jo vairāk, ka ir Krievijas pilsonis!

  +4 [+] [-]

, 2012-12-19 15:17, pirms 12 gadiem
Vēl no 70.-to spēlētājiem izlasē spēlēja Šostaks, viņš bija sastāvā uz C grupas čempi 1993. gadā.

  +5 [+] [-]

, 2012-12-19 15:19, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vēl jo vairāk, ka ir Krievijas pilsonis!
vai tas, ka Znaroks, Tambijevs, Semjonovs, Beļavskis uc ir dzimuši sovjetu Krievijā viņiem traucēja pa blatu [par "īpašiem nopelniem" ] dabūt LR pilsonību un spēlēt Latvijas izlasē?

  +3 [+] [-]

, 2012-12-19 15:21, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: vai tas, ka Znaroks, Tambijevs, Semjonovs, Beļavskis uc ir dzimuši sovjetu Krievijā viņiem traucēja pa blatu [par "īpašiem nopelniem" ] dabūt LR pilsonību un spēlēt Latvijas izlasē?
Šis fruktiņš uzreiz paņēma Krievijas pilsonību, vienīgais, kas viņu saista ar Latviju ir pastāvīgā uzturēšanās atļauja! Arī darbs!

  +1 [+] [-]

, 2012-12-19 15:22, pirms 12 gadiem
Starp citu, te var apskatīt visus, kuri līdz šī gada novembrim spēlējuši jaunāko laiku Latvijas pieaugušo izlasē:
i8.tiesraides.lv

     [+] [-]

, 2012-12-19 15:23, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai nu Tev ir atmiņa labāka, vai arī pieejama tā laika statistika. Un kā ar spēlēšanu LR izlasē bija 80. g. 2. puses jaunajiem Dinamo letiņiem, t.s. latviešu strēlniekiem? Haris Vītoliņš Jr, I.Tomans, Sējējs un Irbe gan spēlēja, bet kā ar Hehtu, Drēlingu un citiem?
Starp citu, varbūt Tu zini, kur var atrast 80. gadu Dinamo spēlētāju individ. statistiku? Baldera stati ir Wiki, bet par citiem trūcīgi. Šad tad ir vēlme
Uz sitiena varu pateikt , ka Ainārs Hehts nav spēlējis noteikti. Dreilings ir bijis vismaz uz pārbaudes mačiem . Par I.Tomanu neesmu pārliecināts, jo bieži jaucu ar viņa brāli Jāni.
Viens krievu saits bija labs par statistiku tik precīzi adresi neatceros
Varbūt šeit var pameklēt:
Хоккей на портале "Хоккейные Архивы" - сайт о...

  +1 [+] [-]

, 2012-12-19 15:24, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Vēl no 70.-to spēlētājiem izlasē spēlēja Šostaks, viņš bija sastāvā uz C grupas čempi 1993. gadā.
Jā, vel viens no 70, kopā sanāk 3 tad

  +3 [+] [-]

, 2012-12-19 15:41, pirms 12 gadiem
Hmmm, tad jau atkal u18 izlasē 80% spēlētāji būs no RD sistēmas
Interesanti, ka LM 95 gadi pērn kļuva par BLR u18 čempioniem, bet Rīga malās pa St. Pēterburgas čempionātu. Azipērn abas šīs komandas spēlēja BLR u16 līgā, abas paņema zeltu un sudrabu un starpā abām komandām sezonas beigās bija tikai divi punkti.
Bet nu ''skaidrs kā diena, ka Rīdzenieki ir labāki un viņiem jāaizņem lielākā daļa izlases vietu''

  +3 [+] [-]

, 2012-12-19 15:53, pirms 12 gadiem
U18 un U20 izlases trenēs divi pepiņi !Divi radinieki kas varēs čakarēt jaunos spēlētājus . Mūkiet prom no Latvijas ,hokejam te nākotnes vairs nav !!

  -1 [+] [-]

, 2012-12-19 16:15, pirms 12 gadiem
Nevaru spriest par viņa dotībām kā izlases treneris,bet savā laikā spēlējot Dinamo vienā pārī ar Stebļinu bija pamataizsargi tā laika sastāvā.Bija arī spēle,kurā Dinamo uzvarēja ar 3-2 un visus trīs vārtus guva V.Nazarovs tieši ar ļoti labiem izkoptiem metieniem ,kas pagaidām ir ahileja papēdis gan tagadējā Dinamo,gan dažādu izlašu spēlēs.

  -4 [+] [-]

, 2012-12-19 16:19, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Hmmm, tad jau atkal u18 izlasē 80% spēlētāji būs no RD sistēmas
Interesanti, ka LM 95 gadi pērn kļuva par BLR u18 čempioniem, bet Rīga malās pa St. Pēterburgas čempionātu. Azipērn abas šīs komandas spēlēja BLR u16 līgā, abas paņema zeltu un sudrabu un starpā abām komandām sezonas beigās bija tikai divi punkti.
Bet nu ''skaidrs kā diena, ka Rīdzenieki ir labāki un viņiem jāaizņem lielākā daļa izlases vietu''
Sorry, bet nu nedomaju, ka bus tik traki. Uzbrukuma Golovkovs, Homjakovs un Egle piem. bus, gan jau vel 2 chali... un tie jau ir 5 uzbruceji no 12... no teoretiskas Rigas Bukarts, Petersons, Ignatovics varetu but stabili.

Tas, ka Golovkovs un Egle vairs nespele Liepaja tas ir cits jautajums... Bet gan jau kads to aizmirsis un blaus, ka atkal visus nem, bet Liepaju nenem... 4. mainai dabiski, ka treneris nems savejos kapatajus, jo zina visus vinu plusus un minusus labak ka tiem, kas nav ar vinu spelejusi. Tas ir tikai normali.

  +3 [+] [-]

, 2012-12-19 17:11, pirms 12 gadiem
Daudzi kuri spēlē Rietumeiropā un ZA nebūs viegli tikt izlasē,varbūt izsauks uz kādu pārbaudi ,bet pēc tam pateiks ,ka vietējie labāki .Tie ,kas spēlē Dinamo sistēma nemaz nav labāki ,vienkārši viņi ir saspēlējušies.

  +6 [+] [-]

, 2012-12-19 17:14, pirms 12 gadiem
Bet vispār pārsteidz LHF un Lipmana lēmumi ,ja jau lielo izlasi trenē Nolans ,tad arī U-18 un U-20 būtu jātrenē treneriem ,kuri piekopj to pašu spēles stilu ,ko Nolans.

     [+] [-]

, 2012-12-19 17:35, pirms 12 gadiem
šis jau ar nekāds mierīgais nav

KevinDurant#35 rakstīja: Es domāju tas trakais Nazarovs! ;D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 37 komentāri