Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-18 hokeja izlase pasaules čempionātā bez Girgensona

Andrejs Siliņš

U-18 hokeja izlase pasaules čempionātā bez Girgensona
Zemgus Girgensons
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

No šī gada 12. līdz 22. aprīlim Čehijas pilsētās Brno un Znojmo norisināsies U-18 pasaules čempionāts hokejā augstākajā divīzijā, kur Latvijas jauniešu izlases pretinieki būs Krievijas, Zviedrijas, Šveices un Vācijas vienaudži. Latvijas izlases galvenais treneris Leonīds Tambijevs nosaucis 29 hokejistus, kuri kandidēs uz iekļūšanu komandā.

Mūsu komanda gatavošanos pasaules čempionātam uzsāka šī gada februāra vidū Dānijā, kur galvenā trenera Leonīda Tambijeva vadībā četru valstu turnīrā izcīnīja pirmo vietu. Mūsu komanda vispirms ar 9:4 neatstāja nekādas cerības norvēģiem, pēc tam ar 2:0 tika apspēlēta Baltkrievijas vienība, visbeidzot ar 4:0 tika sagrauti mājinieki dāņi.

Leonīds Tambijevs, Latvijas U-18 izlases galvenais treneris nosaucis tos 29 hokejistus, kuri pretendēs uz spēlēšanu Latvijas U-18 hokeja izlasē pasaules čempionātā Čehijā. Diemžēl šajā pavasarī izlasei nespēs palīdzēt Zemgus Girgensons, kurš būs aizņemts savā klubā Dubūkas "Fighting Saints".

Latvijas U-18 hokeja izlases kandidāti:

Vārtsargi: Ivars Punnenovs (Kloten Flyers), Elvis Merzļikins (HC Lugano, Šveice), Nils Grīnfogels (HK Juniors);
Aizsargi: Iļja Makarovs (Liepājas Metalurgs2), Edmunds Augstkalns (HK Juniors), Patriks Škuratovs (HK Juniors), Rinalds Rosinskis (HK Juniors), Jānis Eisaks (HK Juniors), Mārtiņš Oskars Freimanis (Liepājas Metalurgs2), Krists Apsītis (HS Rīga/Prizma), Kristaps Bazevičs (Alaska Avalanche, ASV), Rūdolfs Kalvītis (Shattuck-St. Marys AAA, ASV), Matīss Gelažis (EC Rose Redical Graz 99vs, Austrija);
Uzbrucēji: Nikolajs Jeļisejevs (HK Rīga), Ņikita Jevpalovs (HK Rīga), Roberts Lipsbergs (HK Rīga), Rihards Bukarts (Kapitan, Krievija), Georgijs Golovkovs (Liepājas Metalurgs2), Edgars Kulda (HK Juniors), Daniels Riekstiņš (HS Rīga/Prizma), Ričards Kondrats (HK Juniors), Filips Plostnieks (HS Rīga/Prizma), Artūrs Ševčenko (HK Rīga), Kārlis Ozoliņš (Liepājas Metalurgs2), Edgars Homjakovs (Liepājas Metalurgs2), Teodors Bļugers (Shatuck St. Mary’s Pre, ASV), ASV), Martins Lavrovs (Assat U18, Somija), Rūdolfs Pētersons (HK Rīga95), Roberts Šmits (Select Hockey Academy, ASV)

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:36, pirms 12 gadiem
taure rakstīja: izkrītot po viņš varbūt zaudēs pāris vietas bet atbraucot uz u18 viņš var pazaudēt ļoti daudz.un lai uzlabotu situāciju ja izkritīs no po viņam būs lielā lv izlase
ļoti daudz viņš U18 PČ nevarētu zaudēt jebkurā gadījumā - galvenā mēraukla vienalga visa sezona kopumā. Vienas 5-6 spēles (vienalga, USHL PO vai U18 PČ) neko radikālu nemainīs (jeb kā Tu saki - pāris vietas).
starp citu, nav jau teikts, ka Zemgus būs lielajā izlasē pat uz nometni - pat ja viņš izkrīt PO 1. kārtā - tā jau ir aprīļa otrā puse un diez vai viņu uz nometnes beigām tā ņems.

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:36, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: interesanti... Gelažis ir, bet Zuševica nav...
Gelažis ir aizsargs un Zuševics, vismaz pēc statistikas, neko neparādīja turnīrā, kas nesen bija

Bet liekas dīvaini, ka Semjonovs kandidātos nav, kamēr Lavrovs ir, jo vismaz vienā klubā, kad abi spēlēja Semjonovs likās labāks pēc statistikas

  +2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:36, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev liek domāt, ka Tambijevs vispār ir labs coach? Domā baigais treneru talants/brīnumbērns bez reālas izglītības un jau 2. sezonā kļuvis mega-treneri?
2 x ar komandu tika play off, labi tika galā ar jauniešu izlases trenēšanu, krietni uzlabojis latv. valodas prasmes... pagaidām redzu izaugsmi...

Un Znarokam ir trenera izglītība??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:39, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kas Tev liek domāt, ka Tambijevs vispār ir labs coach? Domā baigais treneru talants/brīnumbērns bez reālas izglītības un jau 2. sezonā kļuvis mega-treneri?
Tu gan nerali parspile, kur kads saka, ka vins ir nereals mega-treneris? drizak jau te daudzi pluutiii, ka nekam neder, a rezultati jau slikti nav.un kas ir belavskis sobrid?kapec 47 gadu vecuma ne trenee nopietnaa liimenii?

  -2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:40, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Gelažis ir aizsargs un Zuševics, vismaz pēc statistikas, neko neparādīja turnīrā, kas nesen bija

Bet liekas dīvaini, ka Semjonovs kandidātos nav, kamēr Lavrovs ir, jo vismaz vienā klubā, kad abi spēlēja Semjonovs likās labāks pēc statistikas
statistika, statistika... Tev ir pieejama apjomīga statistika par mūsu U18 spēlētāju paveikto tajā turnīrā: izdarītie metieni pa vārtiem, bloķētie metieni, spēles laiks, kļūdas u.t.t.? Nav? Tad ej un uzkar uz nagliņas savu statistiku.

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:40, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: 1996.g - 2 gadu U18 vecumā ir ļoti daudz. Bez tam spēlē salīdzinoši "sētas līgā". To pašu tik pat labi varēja jautāt par Tomu Tauriņu (1995.g.): Toms Taurins - North American 3 Hockey League ... - džeks tomēr spēlē U21 līgā...
Nu Tauriņš spēlē viena līmeņa līgā ar Egli un 45 sp. 26 cik tur punkti nav Egles 32 sp. 47 pts...
Bet nu nez vai Egle šogad tur būtu baigais palīgs tāpat tā, ka dižas jēgas par to spriedelēt nav

  +4 [+] [-]

, 2012-03-19 16:42, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti daudz viņš U18 PČ nevarētu zaudēt jebkurā gadījumā - galvenā mēraukla vienalga visa sezona kopumā. Vienas 5-6 spēles (vienalga, USHL PO vai U18 PČ) neko radikālu nemainīs (jeb kā Tu saki - pāris vietas).
starp citu, nav jau teikts, ka Zemgus būs lielajā izlasē pat uz nometni - pat ja viņš izkrīt PO 1. kārtā - tā jau ir aprīļa otrā puse un diez vai viņu uz nometnes beigām tā ņems.
zemgus uz lielo izlasi nebūs vienīgi tad ja viņam tētis neļaus braukt

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:43, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: statistika, statistika... Tev ir pieejama apjomīga statistika par mūsu U18 spēlētāju paveikto tajā turnīrā: izdarītie metieni pa vārtiem, bloķētie metieni, spēles laiks, kļūdas u.t.t.? Nav? Tad ej un uzkar uz nagliņas savu statistiku.
Tur jau tā lieta, ka no tās statistikas neko daudz nevar spriest un es tikai izsaku savas domas par Semjonovs- Lavrovs lietu, mayb Tambijevam vajag lielāku kadru kam 3.-4. maiņā kapāties un kausēt pretinieku piem.... Pats jau arī tu grēko šajā jomā '' Gelažis ir Zuševica nav''... Un kāpēc Zuševicam būtu jābūt tad?? Atkal statistika??

  +3 [+] [-]

, 2012-03-19 16:45, pirms 12 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: 2 x ar komandu tika play off, labi tika galā ar jauniešu izlases trenēšanu, krietni uzlabojis latv. valodas prasmes... pagaidām redzu izaugsmi...

Un Znarokam ir trenera izglītība??
nu, nu - play-off šogad tika tikai tad, kad šim no LM un RD atvilka papildspēkus. Savukārt, ar tādu sastāvu kā pagājušajā gadā būtu bijis noziegums netikt PO. (tiesa gan, Tambu-Lamba, pamanījās smagi pakāst PO 1. kārtā).

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:45, pirms 12 gadiem
Evgeni Malkin rakstīja: Bez Girgensona pedeja vieta
viens spēlētājs nekad nav ne pacēlis, ne izglābis komandu... nu vienīgi pirmajā divīzijā, kad Kopitars ar Karsumu taisīja šovu, ne jau elitē. Izlase šogad priekš tādas valsts kā Latvija ir pietiekoši ''dziļa'' un no viena Girgensona zaudējuma neko daudz nezaudē, tāpat kā daudz nezaudētu Kanādas izlase no Krosbija nespēlēšanas tajā...

Ja mums kāds Hašeks vārtsargs iztrūktu, ta cita lieta... kā redzējām, tad dāņus +/- kaujas sastāvā tīri apspēlējām arī ne tik bez Girgensona, bet arī Bļugera un Bukarta

  -4 [+] [-]

, 2012-03-19 16:46, pirms 12 gadiem
Varbut Semjonavu zviedri ieklavusi savas izlases kandidatu saraksta un tas izvelesies samos?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-19 16:47, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - play-off šogad tika tikai tad, kad šim no LM un RD atvilka papildspēkus. Savukārt, ar tādu sastāvu kā pagājušajā gadā būtu bijis noziegums netikt PO. (tiesa gan, Tambu-Lamba, pamanījās smagi pakāst PO 1. kārtā).
Savu uzdevumu izpildīja, turklaat tagad ir sances tikt otrajaa kaartaa.

  +8 [+] [-]

, 2012-03-19 16:47, pirms 12 gadiem
extremists rakstīja: Varbut Semjonavu zviedri ieklavusi savas izlases kandidatu saraksta un tas izvelesies samos?
neko stulbāku nebiju lasījis pēdējā laikā.... ja neko nejēdz, ta nevajag komentēt. Semjonovam līdz zviedru U18 kā Podziņam līdz krievu pieaugušo izlasei.... visi labākie zviedri vairs tajā viņa U18 līgā nespēlē, bet ir jau Superelit vai līderi 1. divīzijas klubos, kāds iespējams sitas arī Allsvenskan jau... vai pāris spēles Elitserien.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:52, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tur jau tā lieta, ka no tās statistikas neko daudz nevar spriest un es tikai izsaku savas domas par Semjonovs- Lavrovs lietu, mayb Tambijevam vajag lielāku kadru kam 3.-4. maiņā kapāties un kausēt pretinieku piem.... Pats jau arī tu grēko šajā jomā '' Gelažis ir Zuševica nav''... Un kāpēc Zuševicam būtu jābūt tad?? Atkal statistika??
par Gelaži un Zuševicu - abi viņi spēlē Austrijas pieaugušo Nationalliga. Tas tomēr ir savs līmenītis - es nesaku, ka viņiem obligāti jābrauc uz U18 PČ, taču kandidātu sarakstā treniņnometnei tomēr būtu jābūt.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-19 16:53, pirms 12 gadiem
taure rakstīja: zemgus uz lielo izlasi nebūs vienīgi tad ja viņam tētis neļaus braukt
USHL klubs jau atļāva? Jeb viņa tētis ir varenāks par klubu?

     [+] [-]

, 2012-03-19 16:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: USHL klubs jau atļāva? Jeb viņa tētis ir varenāks par klubu?
tas otrais

  -1 [+] [-]

, 2012-03-19 16:55, pirms 12 gadiem
Un par Zuševicu un viņa 2 spēlēm EBEL, Kārlim Ozoliņam ir BAČ play-offā Liepājas Metalurgā gols un pāris spēles ar sezonā, bet nu nez vai ar viņš tāds drošs kandidāts tā, ka tas tikai pasvītro to kāds dziļums ir šai komandai...

  -2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:56, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: neko stulbāku nebiju lasījis pēdējā laikā.... ja neko nejēdz, ta nevajag komentēt. Semjonovam līdz zviedru U18 kā Podziņam līdz krievu pieaugušo izlasei.... visi labākie zviedri vairs tajā viņa U18 līgā nespēlē, bet ir jau Superelit vai līderi 1. divīzijas klubos, kāds iespējams sitas arī Allsvenskan jau... vai pāris spēles Elitserien.
Vispaar jau spelee, bet pamataa tomer ir SuperElit.
Nav jau nemaz tik dzilas taas zviedru rezerves, domaaju, ka zviedru 4 mainas uzbruceeji netiktu HK Riga sastaavaa, kaa to izdarija Jevpalovs ar Lipsbergu.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-19 16:59, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: par Gelaži un Zuševicu - abi viņi spēlē Austrijas pieaugušo Nationalliga. Tas tomēr ir savs līmenītis - es nesaku, ka viņiem obligāti jābrauc uz U18 PČ, taču kandidātu sarakstā treniņnometnei tomēr būtu jābūt.
Tu labāk padomā kāds līmenis ir tai Nationalliga? Ja mēs zinām, ka dāņu otrā pēc spēka līga ir +/- LAČ līmenis, tad ok austriešiem ir spēcīgāka EBEL, bet vājāka jaunatne kā mums vai dāņiem... pat, ja pieņemam, ka tajā Nationalliga spēlē resni kanādieši un caurkrituši vāci, tad kopējais līmenis tur nez vai ir diži augstāks kā tam pašam MHL B kaut vai... un nezinu arī par komandu vecumu, bet zinot to cik ''spēcīga'' ir austriešu U20 līga pieņemu, ka komandu sastāvia arī tur ir apm. tajā pašā vecumā....

Tā, ka tas nosaukums ir kā nosaukums. Tas pats mans minētais Ozoliņš no LM 2 ir komandas līderis un arī BAČ ir paspēlējis drusku, arī play-off un golu iemetis un pat viņam vēl nez vai garantēta vieta izlasē. Arī treniņnometne nez vai ir bezizmēra....

  -2 [+] [-]

, 2012-03-19 17:02, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Vispaar jau spelee, bet pamataa tomer ir SuperElit.
Nav jau nemaz tik dzilas taas zviedru rezerves, domaaju, ka zviedru 4 mainas uzbruceeji netiktu HK Riga sastaavaa, kaa to izdarija Jevpalovs ar Lipsbergu.
Es domāju, ka Lipsbergs ar Jevpalovu un Bļugers noteikti pacīnītos par vietu krievu U18 sastāvā tā, ka domāju, ka tev ir taisnība. Bet nu Semjonovs ir Semjonovs, tas nav tas līmenis. Lipsbergs ar Jevpalovu bliež vismaz Superelit līmeņa čempī jau un ar sekmēm, Bļugers ir tā paša līmeņa, ja ne labāks, bet Semjonovs ir apm. tas pats, kas bija paājušogad Kļaviņš pēc statistikas... tādi spēlētāji ir ļoti labi, tam pašam Kļaviņam šogad laikam 20 pāri punkti Elitserien, bet nu viņš ne tuvu nebutu uzskatāms par šīs komandas līderi...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:02, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Vispaar jau spelee, bet pamataa tomer ir SuperElit.
Nav jau nemaz tik dzilas taas zviedru rezerves, domaaju, ka zviedru 4 mainas uzbruceeji netiktu HK Riga sastaavaa, kaa to izdarija Jevpalovs ar Lipsbergu.
sasmīdināji... Tev domāšana nav stiprā puse.
Zviedrijas U18 4. maiņa pagājušajā U18 PČ:
Eliteprospects.com - Linus Fröberg
Eliteprospects.com - Anton Wedin
Eliteprospects.com - Ludwig Blomstrand
Eliteprospects.com - David Lillieström Karlsson
Eliteprospects.com - Albin Blomqvist

džeki spēlē zviedru Elitē, bet netiktu HK Rīgā sastāvā!!!

     [+] [-]

, 2012-03-19 17:06, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tu labāk padomā kāds līmenis ir tai Nationalliga? Ja mēs zinām, ka dāņu otrā pēc spēka līga ir +/- LAČ līmenis, tad ok austriešiem ir spēcīgāka EBEL, bet vājāka jaunatne kā mums vai dāņiem... pat, ja pieņemam, ka tajā Nationalliga spēlē resni kanādieši un caurkrituši vāci, tad kopējais līmenis tur nez vai ir diži augstāks kā tam pašam MHL B kaut vai... un nezinu arī par komandu vecumu, bet zinot to cik ''spēcīga'' ir austriešu U20 līga pieņemu, ka komandu sastāvia arī tur ir apm. tajā pašā vecumā....

Tā, ka tas nosaukums ir kā nosaukums. Tas pats mans minētais Ozoliņš no LM 2 ir komandas līderis un arī BAČ ir paspēlējis drusku, arī play-off un golu iemetis un pat viņam vēl nez vai garantēta vieta izlasē. Arī treniņnometne nez vai ir bezizmēra....
es redzēju kā spēlēja Nationalliga klubs Dunaújváros AC Kontinentālajā kausā. Tu, acīmredzot, to neredzēji. Uzvilka Dānijas čempionus tā ka skan. Tā ka nepūt pīlītes.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-19 17:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sasmīdināji... Tev domāšana nav stiprā puse.
Zviedrijas U18 4. maiņa pagājušajā U18 PČ:
Eliteprospects.com - Linus Fröberg
Eliteprospects.com - Anton Wedin
Eliteprospects.com - Ludwig Blomstrand
Eliteprospects.com - David Lillieström Karlsson
Eliteprospects.com - Albin Blomqvist

džeki spēlē zviedru Elitē, bet netiktu HK Rīgā sastāvā!!!
[/quote]
[quote abrags]
sasmīdināji... Tev domāšana nav stiprā puse.
Zviedrijas U18 4. maiņa pagājušajā U18 PČ:
Eliteprospects.com - Linus Fröberg
Eliteprospects.com - Anton Wedin
Eliteprospects.com - Ludwig Blomstrand
Eliteprospects.com - David Lillieström Karlsson
Eliteprospects.com - Albin Blomqvist

džeki spēlē zviedru Elitē, bet netiktu HK Rīgā sastāvā!!!
Tu tiešām domā, ka Superelit ir spēcīgāka par MHL??? Neviens no viņiem PAGĀJUŠOGAD nespēlēja augstāk par Superelit. Ja Jevpalovs ar Lipsbergu paliek Rīgā, tad domāju, ka ja kluba vadība nav idioti, ta viņi arī nākamgad uzspēlēs KHL jau (protams, ja būs progress kāds pašlaik ir)...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:08, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: Tambelmausim nav čomu-tikai intereses,gluži kā Lielbritānijai
Eti slova na ves zolota! Prjamo v točku!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-19 17:09, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Es domāju, ka Lipsbergs ar Jevpalovu un Bļugers noteikti pacīnītos par vietu krievu U18 sastāvā tā, ka domāju, ka tev ir taisnība. Bet nu Semjonovs ir Semjonovs, tas nav tas līmenis. Lipsbergs ar Jevpalovu bliež vismaz Superelit līmeņa čempī jau un ar sekmēm, Bļugers ir tā paša līmeņa, ja ne labāks, bet Semjonovs ir apm. tas pats, kas bija paājušogad Kļaviņš pēc statistikas... tādi spēlētāji ir ļoti labi, tam pašam Kļaviņam šogad laikam 20 pāri punkti Elitserien, bet nu viņš ne tuvu nebutu uzskatāms par šīs komandas līderi...
man domāt, Tu atkal vismaz nedaudz pārspīlē...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:11, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es redzēju kā spēlēja Nationalliga klubs Dunaújváros AC Kontinentālajā kausā. Tu, acīmredzot, to neredzēji. Uzvilka Dānijas čempionus tā ka skan. Tā ka nepūt pīlītes.
un tas bija MILZĪGS PĀRSTEIGUMS visiem... to tu neaizmirsti piebilst. Ja Ozolnieku Monarch vinnētu HK Rīga (kas ir iespējams un kas atsevišķā play-off spēlē iepriekš jau noticis ir), tad tas arī būtu tāds pats pārsteigums... bet tas neko nepasaka par atsevišķas līgas līmeni kā tādu...

līgas rez. spēlētājs: Eliteprospects.com - Alexander Höller

apmēram līdzīgs profils kā mūsu LAČ Eliteprospects.com - Raivis Kurnigins

  +1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:12, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tu tiešām domā, ka Superelit ir spēcīgāka par MHL??? Neviens no viņiem PAGĀJUŠOGAD nespēlēja augstāk par Superelit. Ja Jevpalovs ar Lipsbergu paliek Rīgā, tad domāju, ka ja kluba vadība nav idioti, ta viņi arī nākamgad uzspēlēs KHL jau (protams, ja būs progress kāds pašlaik ir)...
STOP! ir runa par to kur viņi spēlē šogad! viens te teica, ka zviedru U18 4. maiņa netiktu HK Rīga

bez tam - šogad 4 no viņiem jau spēlē SEL. To vai Lipsbergs un Jevpalovs nākamsezon dabūs uzspēlēt ko vairāk par MHL - tas vēl ir jautājums. Pagaidām, uz to varam tikai cerēt.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:13, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: 1996.g - 2 gadu U18 vecumā ir ļoti daudz. Bez tam spēlē salīdzinoši "sētas līgā". To pašu tik pat labi varēja jautāt par Tomu Tauriņu (1995.g.): Toms Taurins - North American 3 Hockey League ... - džeks tomēr spēlē U21 līgā...
Pag pag, Zemgus no tās "sēta līgas" arī tika U18 izlasē 16 gadu vecumā!

     [+] [-]

, 2012-03-19 17:14, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un tas bija MILZĪGS PĀRSTEIGUMS visiem... to tu neaizmirsti piebilst. Ja Ozolnieku Monarch vinnētu HK Rīga (kas ir iespējams un kas atsevišķā play-off spēlē iepriekš jau noticis ir), tad tas arī būtu tāds pats pārsteigums... bet tas neko nepasaka par atsevišķas līgas līmeni kā tādu...

līgas rez. spēlētājs: Eliteprospects.com - Alexander Höller

apmēram līdzīgs profils kā mūsu LAČ http://www.eliteprospects.com/player.php?player=51511
beidz atkal ar to statistiku!
redzēju TV ekrānā - viņu līmenis ir augstāks nekā Monarhiem! HK Juniors viņiem pakāstu smagi jo smagi.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-19 17:15, pirms 12 gadiem
Tambu lambu vienkārši zuševics jau nepatika pirms turnīra Dānijā,nezinu kas,bet tas ir fakts. Zuševicam jau nu starp kandidātiem,ja ņem tiešo darbu hokeja spēlēšanu bija jābūt....
Runājot par Semjonova statistiku un vispār ...viņs visu laiku ir bijis tētiņam pie rociņas , mēģinājis tikt nopietnākos klubos swe ,bet nav izdevies. Salīdzināt ar Lavrovu pēc swe statistikas nav jēgas, jo lavrovu tur izmantoja gan kā centru, gan kā aizsargu,lai vilktu otro maiņu,trešā maiņa tai komandā vispār maz spēlēja. Ja viņi būtu kopā nometnē un tiktu abi u18 izlasē...tad arī varētu salīdzināt. Ir jau vēl info,ko vecias Semjonovs,mēģināja izdarīt atiecībā uz Lavrovu,par to ,ka viņš aizgāja no viņa,bet tas šoreiz laikam apgriezās atpakaļ pie paša puikas
Ikrnpk rakstīja: Tur jau tā lieta, ka no tās statistikas neko daudz nevar spriest un es tikai izsaku savas domas par Semjonovs- Lavrovs lietu, mayb Tambijevam vajag lielāku kadru kam 3.-4. maiņā kapāties un kausēt pretinieku piem.... Pats jau arī tu grēko šajā jomā '' Gelažis ir Zuševica nav''... Un kāpēc Zuševicam būtu jābūt tad?? Atkal statistika??

  -1 [+] [-]

, 2012-03-19 17:16, pirms 12 gadiem
Pilnīgi piekrītu....,
Ikrnpk rakstīja: viens spēlētājs nekad nav ne pacēlis, ne izglābis komandu... nu vienīgi pirmajā divīzijā, kad Kopitars ar Karsumu taisīja šovu, ne jau elitē. Izlase šogad priekš tādas valsts kā Latvija ir pietiekoši ''dziļa'' un no viena Girgensona zaudējuma neko daudz nezaudē, tāpat kā daudz nezaudētu Kanādas izlase no Krosbija nespēlēšanas tajā...

Ja mums kāds Hašeks vārtsargs iztrūktu, ta cita lieta... kā redzējām, tad dāņus +/- kaujas sastāvā tīri apspēlējām arī ne tik bez Girgensona, bet arī Bļugera un Bukarta

     [+] [-]

, 2012-03-19 17:16, pirms 12 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Pag pag, Zemgus no tās "sēta līgas" arī tika U18 izlasē 16 gadu vecumā!
Zemgus izlašē tika nevis no tās "sētas līgas", bet gan no EJHL - un te jau starpība diez gan būtiska. Tāpat kā, piemēram, starp MHL A un MHL B.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-19 17:17, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: beidz atkal ar to statistiku!
redzēju TV ekrānā - viņu līmenis ir augstāks nekā Monarhiem! HK Juniors viņiem pakāstu smagi jo smagi.
ta viņš jau vairākas reizes ir teicis ka vadās tikai pēc statistikas bet vai viņš ir hoķi redzējis dzivē man pat neticās

     [+] [-]

, 2012-03-19 17:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: man domāt, Tu atkal vismaz nedaudz pārspīlē...
Kādā ziņā es pārspīlēju?