Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Hokeja juniori šodien pret itāļiem

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Hokeja juniori šodien pret itāļiem
Ar ripu Māris Dilevka
Foto: iihf.com

Ceturto maču 1. divīzijas pasaules čempionātā hokejā šodien aizvadīs Latvijas juniori, kuriem pretī stāsies Itālijas vienaudži. Mača sākums pulksten 15.30.

Itāļi čempionātu sāka ar pārliecinošu japāņu apspēlēšanu 6:0, bet tad sekoja divas neveiksmes – 0:2 pret britiem un vakar 2:4 pret laukuma saimniekiem baltkrieviem. Šīs neveiksmes komandu svītrojušas no pretendentiem uz pirmo vietu, taču gluži nesvarīgi atlikušie mači Apenīnu pussalas junioriem nav, jo vēl jānodrošina palikšana 1. divīzijā. Tā kā uzvara šajā spēle būs nepieciešama abām komandām un pārlieku liela atslābināšanās nepavisam nebūtu vēlama.

Tieši nenoskaņošanos kārtīgai cīņai izlases galvenais treneris Leonīds Beresņevs minēja kā iemeslus zemajai rezultativitātei mačā ar Japānas U-20 hokejistiem: "Domāju, ka iepriekšējās spēles mūsu komandu nedaudz nomierināja, hokejisti nebija kārtīgi noskaņojušies mačam ar Japānu, domājot, ka varēs pretinieku viegli pieveikt. Principā visa spēle risinājās pretinieku zonā, diemžēl bija daudz nerealizētu momentu. Daudzas spēles epizodes bija sasteigtas, kas norāda uz nenoskaņošanos spēlei." Treneris arī atzina, ka japāņi organizējuši zibenīgus pretuzbrukumus, kas dažkārt bijuši diezgan nepatīkami, tā kā momentu neizmantošana tiešām varēja izrādīties liktenīga. Par laimi, tāda tā izrādījās japāņiem.

Itāļi mačā ar Baltkrieviju atklāja rezultātu, bet pēdējās trešdaļas sākumā panāca izlīdzinājumu 2:2. Mača beigām spēku vairāk izrādījās mājiniekiem, kas guva vēl divas ripas, bet Itālijas izlase par vismaz punktu šajā mačā cīnījās līdz beigām, arī mainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Tas gan neļāva atgūt jaut vienus vārtus, bet arī savos ripa netika ielaista, kas ari ļauj izdarīt zināmus secinājumus.

Itālijas izlasē ar vārtu guvumiem izcēlušies vien četri spēlētāji, kas gan nenozīmē, ka mazāk uztraukties vajadzētu par citiem. Labākās zāles pret bailēm no pretinieku vārtiem, ir pašu rezultativitāte, bet pēc trim mačiem tieši Latvijas izlasei ir visvairāk precīzo metienu. Četri vārti un kopā seši rezultativitātes punkti ir Jura Upīša rēķinā, pa trim guvuši Elvijs Biezais (3+3) un Zemgus Girgensons (3+2), bet ar vismaz vienu precīzu raidījumu izcēlušies vēl astoņi spēlētāji. Vārdu sakot, ir no kā gaidīt, un jācer, ka tiešām arī izdosies sagaidīt. Arī no vārtsargiem tik pat labu spēli, kā līdz šim.

Dienas pirmajā mačā nūjas krustos Ukraina un Japāna, bet vakarā Baltkrievija mērosies spēkiem ar Lielbritāniju.

Turnīra tabula

V.KomandaSp.UUPZPZGV:ZVP
1.Latvija3300017:29
2.Baltkrievija3300015:59
3.Lielbritānija320018:76
4.Itālija310028:63
5.Japāna300032:120
6.Ukraina300033:210

Izmantotie resursi:
iihf.com

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 10:56, pirms 14 gadiem
Nu ko gaidama interesanta cina mus!!!
Vakar jau prat japoskam arii negaja viegli un domajams sodien nebus vieglak.
Cerams Beresnevs pratis noskanot zenus!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 10:58, pirms 14 gadiem
Šos jāņem pārliecinošāk kā japāņus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:03, pirms 14 gadiem
Nu tagad divas izšķirošās spēles! Ja turēs vēsu galvu un noskaņosies, kā arī nedaudz veiksme realizācijā - būs labi!

Turās!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:06, pirms 14 gadiem
Šie jāņem,bet viegli nebūs!
Vārtos jāliek Kristeru.
Un par uzvaru šodien!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-12-17 11:12, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Šos jāņem pārliecinošāk kā japāņus...
domāju, ka tā arī būs, jo:
1) itāļi vakar zaudējot belariem pazaudēja pēdējo cerību pacīnīties par 1. vietu
2) itāļiem bija mazāk laika atpūsties un spēlē pret belariem noteikti paņēma vairāk spēku nekā latviešiem spēle pret japāņiem
3) mūsējie pēc neizteiksmīgā rezultāta pret japoškām būs vairāk motivēti

  +6 [+] [-]

, 2010-12-17 11:14, pirms 14 gadiem
krisis1 rakstīja: Šie jāņem,bet viegli nebūs!
Vārtos jāliek Kristeru.
Un par uzvaru šodien!!!
vārtos jāliek labākais - Kalniņš

  -4 [+] [-]

, 2010-12-17 11:15, pirms 14 gadiem
kas tas par grafiku ka vinjiem katru dienu jakapaajas?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:16, pirms 14 gadiem
Ja būs cīņas spars,tad viss būs kārtībā !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:25, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vārtos jāliek labākais - Kalniņš
Gan jau treneris zinas labak kuram jastav vartos

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:25, pirms 14 gadiem
var ievērtēt itāļus darbībā - 5 minūšu vakardienas Itālijas - Baltkrievijas spēles apskats (labākie momenti): YouTube
- Хоккей(U20). Беларусь -...
.

     [+] [-]

, 2010-12-17 11:25, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Gan jau treneris zinas labak kuram jastav vartos
nu es jau par to pašu

     [+] [-]

, 2010-12-17 11:28, pirms 14 gadiem
Bus gruti ,bet beigas parliecinosa uzvara

     [+] [-]

, 2010-12-17 11:35, pirms 14 gadiem
Šodien mūsu izlasei ies grūti,bet balkrieviem vēl grutāk,jo angļi jau arī nav atmetuši cerību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 11:46, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: domāju, ka tā arī būs, jo:
1) itāļi vakar zaudējot belariem pazaudēja pēdējo cerību pacīnīties par 1. vietu
Šis aspekts var nospeeleet par ļaunu mums... Itāļiem jau nav ko zaudēt un nebuus psiholoģisks spiediens...

Bet cerams ka mūsējie saņemsies un pierādīs ka viņu vieta ir A divīzijā...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 11:50, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Šodien mūsu izlasei ies grūti,bet balkrieviem vēl grutāk,jo angļi jau arī nav atmetuši cerību.
nu angļiem tās cerības ir stipri teorētiskas... lai tās piepildītos, latviešiem atlikušajās 2 spēlēs ir jāzaudē vismaz 4 punkti... taču, jā - angļi, domāju, šobrīd ir uz viļņa, belariem nebūs viegla spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:01, pirms 14 gadiem
jācer, ka varēs kaut kur redzēt netā spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:09, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: ...

Itāļu vārtsargs Massimo Quagliatto pašlaik ir otrais labākais turnīrā aiz Kalniņa- 2 spēlēs ielaidis vidēji 1 golu un atvairījis 95,92% metienu.
arī vakardienas spēlē šamais labi izskatījās: skat. YouTube
- Хоккей(U20). Беларусь -...
.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 12:10, pirms 14 gadiem
Kāds var pateikt vai mums šī spēle vsp kko izšķir,jo pieņemot, ka lv un blr būs pirmajās divās vietās (arī ja mēs šodien zaudētu), tad vienīgā izšķirošā spēle ir pret baltkrieviem...??

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:12, pirms 14 gadiem
Muss rakstīja: Kāds var pateikt vai mums šī spēle vsp kko izšķir,jo pieņemot, ka lv un blr būs pirmajās divās vietās (arī ja mēs šodien zaudētu), tad vienīgā izšķirošā spēle ir pret baltkrieviem...??
teorētiski izšķir (ja angļi uzvar belarus pamatlaikā) - tad sākas jau visādi rēķini...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 12:18, pirms 14 gadiem
Izšķir arī, ja uzvar baltkrievi. Tad, zaudējot itāļiem, nepietiks uzvarēt belarus pagarinājumā, vajadzēs tikai pamatlaikā.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 12:18, pirms 14 gadiem
tikmēr japāņi sāk masēt ukraiņus: ЧМ U-20. Первый дивизион. Украина — Япония.... .
9.04 0 - 1 EQ JPN 13. IWATSUKI, Shogo Game Winning Goal
(10. OMIYA, Ryo)

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:29, pirms 14 gadiem
ГОЛ! 0:3. Унижение украинского хоккея продолжается.



Если говорить честно - игра сборной Украины никак не соответствует уровню первого дивизиона. Ни одной осмысленной атаки, абсолютно ничего.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:44, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Samuraji pazemo hoholus!
Bet, ja nopietni, tad man ļoti žēl, ka Ukrainas hokejs ir tā regresējis.
Lūk, ko nozīmē atstāt valsts hokeja saimniecību pašplūsmā un neinvestēt tajā līdzekļus!
ja ukraiņi nākamgad 2. divīzijā iekritīs vienā apakšgrupā ar Poliju vai Ungāriju (atkarībā no tā, kura no šim komandām netiks uz 1. divīziju), tad viņi tur arī paliks.

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:44, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Vakar itāļu vārtus sargāja nevis Massimo Quagliatto, bet gan Alessandro Tura. Taču arī viņš, būdams otrais numurs, nospēlēja ļoti labi.
nav jau teikts, kurš šodien būs itāļu vārtos.

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:48, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ja ukraiņi nākamgad 2. divīzijā iekritīs vienā apakšgrupā ar Poliju vai Ungāriju (atkarībā no tā, kura no šim komandām netiks uz 1. divīziju), tad viņi tur arī paliks.
Tas nav teikts mosh naakamais gads ir taladtiigaaks

     [+] [-]

, 2010-12-17 12:59, pirms 14 gadiem
Mr Kastro rakstīja: Tas nav teikts mosh naakamais gads ir taladtiigaaks
viņiem jau tagad sastāvā puse ir no tiem, kas nākamgad arī varēs spēlēt. Nav ne tur to talantu, ne treniņapstākļu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 13:05, pirms 14 gadiem
Mister_Neutral rakstīja: Abrag! Musu hokeja guru! man tev ir divi+1 jautajumi
1. Kadas prognozes uz so speli, vai makaroniem ir iespejas nepalikt kauna?
2. Kapec musejie vakar tik slikti nospeleja un attiecigs rezultats?
+ Vai Zsvetku prieku un noskanju esi ieguvis?
1) 3 punkti - pārējajam nav nozīmes.
2) 3 punkti paņemti - tātad 100% rezultāts. Bez tam japāņi nav nekādi peramie zēni, kā ukraiņi. Sīkāk par iemesliem lasi šeit: Beresņeva komentārs pēc spēles ar Japānu .

P.S. līdz Ziemassvētkiem vēl tālu - veselas 7 dienas priekšā!

     [+] [-]

, 2010-12-17 13:06, pirms 14 gadiem
Mister_Neutral rakstīja: Abrag! Musu hokeja guru! man tev ir divi+1 jautajumi
1. Kadas prognozes uz so speli, vai makaroniem ir iespejas nepalikt kauna?
2. Kapec musejie vakar tik slikti nospeleja un attiecigs rezultats?
+ Vai Zsvetku prieku un noskanju esi ieguvis?
Spēle varētu būt līdzīga, kā pret angļiem, visticamāk kaut kāds 4:2 4:1 būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 13:15, pirms 14 gadiem
Mister_Neutral rakstīja: skaidrs, bet kapec tu visu laiku saki "parejam nav nozimes", vaitad musejiem nav nemaz ambiciju uzvaret skaisti un parliecinosi
Tas ir jauniešu hokejs te nekas nav prognozējams.Musējiem ambīcijas ir vienmēr.

     [+] [-]

, 2010-12-17 13:18, pirms 14 gadiem
Mums ir jauzvar

     [+] [-]

, 2010-12-17 13:21, pirms 14 gadiem
Mister_Neutral rakstīja: skaidrs, bet kapec tu visu laiku saki "parejam nav nozimes", vaitad musejiem nav nemaz ambiciju uzvaret skaisti un parliecinosi
tām ambīcijām nav nozīmes, jo tuvojas "lielā spēle" pret Baltkrieviju - tāpēc ar katru dienu spriedze pieaug.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 13:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ja ukraiņi nākamgad 2. divīzijā iekritīs vienā apakšgrupā ar Poliju vai Ungāriju (atkarībā no tā, kura no šim komandām netiks uz 1. divīziju), tad viņi tur arī paliks.
Ja ukraiņi izkritīs uz 2 .divīziju, tad nākošgad noteikti būs vienā apakšgrupā ar Poliju vai Ungāriju, jo nākošgad kardināli mainās grupu sastādīšanas kārtība. Nākamsezon divīzijas dalīs grupās vertikāli, t.i. 2.divīzijas A grupā spēlēs: 2 komandas kas šogad izkritīs no 1.divīzijas, + 2 un 3 vietu ieguvēji šīgada 2 divīzijas turnīros. Tāpēc arī Latvijai šogad ir noteikti jāiekļust elitē, jo nākošgad to izdarīt būs daudz grūtāk.

     [+] [-]

, 2010-12-17 13:56, pirms 14 gadiem
ilvins rakstīja: Ja ukraiņi izkritīs uz 2 .divīziju, tad nākošgad noteikti būs vienā apakšgrupā ar Poliju vai Ungāriju, jo nākošgad kardināli mainās grupu sastādīšanas kārtība. Nākamsezon divīzijas dalīs grupās vertikāli, t.i. 2.divīzijas A grupā spēlēs: 2 komandas kas šogad izkritīs no 1.divīzijas, + 2 un 3 vietu ieguvēji šīgada 2 divīzijas turnīros. Tāpēc arī Latvijai šogad ir noteikti jāiekļust elitē, jo nākošgad to izdarīt būs daudz grūtāk.
vai tad IIHF to jau ir pieņēmusi? Līdz šim jau tas tālāk par projektu nebija ticis... jeb esmu ko palaidis garām?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 14:02, pirms 14 gadiem
5:4 pag. buus!

     [+] [-]

, 2010-12-17 14:12, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad IIHF to jau ir pieņēmusi? Līdz šim jau tas tālāk par projektu nebija ticis... jeb esmu ko palaidis garām?
New format for IIHF Worlds

Pusgada IIHF kongress tādu lēmumu pieņēma, bet tas vēlreiz ir jāapstiprina IIHF kongresā pavasarī, jo jāizdara izmaiņas IIHF bylaws. Jebkurā gadījumā izmaiņas būs spēkā jau no 2011-2012 gada sezonas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 14:22, pirms 14 gadiem
Spēli netā kaut kur ir iespējams redzēt?

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 14:33, pirms 14 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 14:36, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Japāņi izvaroja ukraiņus. 6:0, spēle beigusies.
Ukraina čempī izgāzusies ar lielu blīkšķi (4 spēlēs zaudējumi pamatlaikā ar vārtu attiecību 3:27), kaut arī viņu kapteinis pirms turnīra teica, ka šamie uz bobrujsku brauc pēc ceļazīmes uz eliti. Tas ir psc.
kāpēc psc? pie patreizējās Ukrainas hokeja saimniecības vairāk kā loģiski... Ja Latvijā tāpat turpinās izvarot bērnu un jaunatnes hokeja sistēmu kā šobrīd, arī Latvija tuvināsies šim līmenim...

     [+] [-]

, 2010-12-17 14:38, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Japāņi izvaroja ukraiņus. 6:0, spēle beigusies.
Ukraina čempī izgāzusies ar lielu blīkšķi (4 spēlēs zaudējumi pamatlaikā ar vārtu attiecību 3:27), kaut arī viņu kapteinis pirms turnīra teica, ka šamie uz bobrujsku brauc pēc ceļazīmes uz eliti. Tas ir psc.
toties poļi ar austrāļiem nepilnu 2 periodu laikā jau nopelnījuši pa >90 soda minūtēm katrai no izlasēm skat.: stats.iihf.com .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:07, pirms 14 gadiem
kur vares redzet tiesraidi

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:10, pirms 14 gadiem
shark12 rakstīja: kur vares redzet tiesraidi
Bobruiskā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 15:28, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Tā jau ir mūsu nākotne !
kas Tevi tur tā uzjautrina?

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:29, pirms 14 gadiem
Forši - Baltkrieviem TV; Ukraiņiem teksta formāts normāls, a mums - līderiem - nekā! Hokeja lielvalsts, ibio!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 15:33, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: ko?
Neko! Mums pat teksta translāciju kā ukraiņi nevar nodrošināt! Baltkrieviem katra spēle Youtube!

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:33, pirms 14 gadiem
Nu ko - aiziet! Pretī uzvarai!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 15:34, pirms 14 gadiem
kaut kur ir normals teksta rezhims?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:35, pirms 14 gadiem
STATISTICS

vienīgais, kas ir!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 15:36, pirms 14 gadiem
Šeit varat mēģināt - stats.iihf.com

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:37, pirms 14 gadiem
Bandīc rakstīja: Neko! Mums pat teksta translāciju kā ukraiņi nevar nodrošināt! Baltkrieviem katra spēle Youtube!
kad U18 un U20 čempis notiek Latvijā, tad to arī rāda LTV7...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:40, pirms 14 gadiem
vel picam 2min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:42, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Mūsējiem vairākums,, cerams, ka realizācija būs līmenī.
Nu ja 4 min speeleejot vairaakumaa no vietas neiemetiis tad Dinamo sindroms un vairaak nekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:47, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka vairākumi nav realizēti! Nekas - gan jau!

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:53, pirms 14 gadiem
pizg**s no suda belariem nevar dabut translaciju vnk nozelojami...

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:54, pirms 14 gadiem
badža rakstīja: pizg**s no suda belariem nevar dabut translaciju vnk nozelojami...
tas viss maksā - par velti jau neviens Tev to netranslēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:55, pirms 14 gadiem
nja 5+20 musejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tas viss maksā - par velti jau neviens Tev to netranslēs...
nav jau ziemelamerika, vareja tak k-ko samuhlit!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 15:57, pirms 14 gadiem
Musejie turpina but lideri ari soda minutes

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:57, pirms 14 gadiem
Nakosais karsums

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 15:57, pirms 14 gadiem
Pelšs out of game

15.00 5 min LAT 9. PELSS, Kristians Boarding
15.00 20 min LAT 9. PELSS, Kristians Game Misconduct Penalty

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 15:58, pirms 14 gadiem
badža rakstīja: nav jau ziemelamerika, vareja tak k-ko samuhlit!
piemēram, ko? sasolīt belariem, ka maksās, lai tik viņi translē un viņus pēc tam piečakarēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:59, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Pelšs out of game

15.00 5 min LAT 9. PELSS, Kristians Boarding
15.00 20 min LAT 9. PELSS, Kristians Game Misconduct Penalty
7dien izlaizh speli?

     [+] [-]

, 2010-12-17 15:59, pirms 14 gadiem
izturesim mazakumu?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:00, pirms 14 gadiem
Kapec jaizlaiz speli??

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:00, pirms 14 gadiem
salija tacu spele

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:00, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: 7dien izlaizh speli?
nea. Tad jau Salija arī šodien nespēlētu

  +5 [+] [-]

, 2010-12-17 16:00, pirms 14 gadiem
Jā, Pelšs Kanādā samācījies spēlēt pēc Z-Amerikas noteikumiem, laikam kādu bortā pamatīgi iegrūda. Līdzīgi kā Karsumam.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:01, pirms 14 gadiem
kads rezultats

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:01, pirms 14 gadiem
taa ieliimeeja noteikt , ka uzspraaga

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 16:01, pirms 14 gadiem
Salijam bija 2+20, šitam 5+20, tā, ka 7dien nespēlēs!

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:01, pirms 14 gadiem
shark12 rakstīja: kads rezultats
pa nulleem

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:02, pirms 14 gadiem
Jauzvar si spele poljubomu

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:02, pirms 14 gadiem
izturejam

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:02, pirms 14 gadiem
1. periods cauri. Lielais mazākums izturēts!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
Bandīc rakstīja: Salijam bija 2+20, šitam 5+20, tā, ka 7dien nespēlēs!
man domāt, ka nespēlētu, ja būtu 25, nevis 5+20.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
Lielo mazākumu izturējām, nu 2 periodā vajadzētu arī vārtus!

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
Metienu attieciba 8:0 italu labaa

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
nu blaa, nespeelee jau sibiirijaa, ka kameras nevar uzlikt

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
maserati15 rakstīja: Metienu attieciba 8:0 italu labaa
11:8 musu

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:03, pirms 14 gadiem
Kadi varti ja nav metienu??? Pec teksta tiesraides spriezot

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:04, pirms 14 gadiem
Metieni līdzīgi, nebūs uz vienas slidas spēle! Lai turās!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:04, pirms 14 gadiem
maserati15 rakstīja: Metienu attieciba 8:0 italu labaa
11:8 MUUSU LABAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:05, pirms 14 gadiem
puupols rakstīja: nu blaa, nespeelee jau sibiirijaa, ka kameras nevar uzlikt
kameras ir viens (un tās jau katru vakaru uz belaru spēlēm uzliek), taču vēl jau ir jānodrošina raidīšana...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:06, pirms 14 gadiem
Beidzot ari metieni paradijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:08, pirms 14 gadiem
kāds rezultāts?

  -4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:08, pirms 14 gadiem
kur var skatities tiesraidi

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:08, pirms 14 gadiem
LTV pedejo speli pret belariem tacu transles

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:08, pirms 14 gadiem
LV-U18 vinēja Baltkrievijas U17.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:08, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Salija tikai izmeta nūju laukumā, kad kāds no mūsējiem savējo salauza, bet šeit ir grūdiens apmalē un 5+20 min. Es teiktu, Karsuma variants.
neesmu pārliecināts, taču man liekas, ka nākamās spēles diskvalifikācija ir tikai pie 25 min noraidījuma... piemēram, ķīnietis ar #2 dabūja 5+20 spēlē pret ungāriem, taču spēlēja jau nākamajā pret austrāļiem: skat. stats.iihf.com un stats.iihf.com .

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:09, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: LV-U18 vinēja Baltkrievijas U17.
kāds rezultāts ?

  -4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:09, pirms 14 gadiem
0:0

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:10, pirms 14 gadiem
7:3

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:10, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: kāds rezultāts ?
0:0 musu laba

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: neesmu pārliecināts, taču man liekas, ka nākamās spēles diskvalifikācija ir tikai pie 25 min noraidījuma... piemēram, ķīnietis ar #2 dabūja 5+20 spēlē pret ungāriem, taču spēlēja jau nākamajā pret austrāļiem: skat. stats.iihf.com un stats.iihf.com .
Pēc atkārtota lielā noraidījuma ir jāizlaiž spēle.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:10, pirms 14 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: 0:0 musu laba
lol, es prasīju par u18 izlasi !

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: neesmu pārliecināts, taču man liekas, ka nākamās spēles diskvalifikācija ir tikai pie 25 min noraidījuma... piemēram, ķīnietis ar #2 dabūja 5+20 spēlē pret ungāriem, taču spēlēja jau nākamajā pret austrāļiem: skat. stats.iihf.com un stats.iihf.com .
Nu cerams, ka Pelšs arī tomēr spēlēs, tas būtu smags zudējums.
Karsumu jau arī toreiz noraidīja tikai līdz spēles beigām, nākamās spēles viņš spēlēja un viņam bija 5+20, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: piemēram, ko? sasolīt belariem, ka maksās, lai tik viņi translē un viņus pēc tam piečakarēt?
kapec cakaret nopirkt nemaksa jau nu nenormali daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:13, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: lol, es prasīju par u18 izlasi !
damn

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:13, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu cerams, ka Pelšs arī tomēr spēlēs, tas būtu smags zudējums.
Karsumu jau arī toreiz noraidīja tikai līdz spēles beigām, nākamās spēles viņš spēlēja un viņam bija 5+20, ja nemaldos.
izskatija komisija speka panemienu, beigas nolema, ka nebij tik traks un atlava spelet nakamaja spele!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:13, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Manuprāt, tas ir atkarigs arī no tā, cik rupjš pārkāpums. Ja Pelšs iebortējot itāli satraumēja, tad ar spēles sodu (5+20) var dabūt DSQ.
Karsums Enstromu arī satraumēja, bet nākamajā spēlē piedalījās.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:14, pirms 14 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:14, pirms 14 gadiem
maserati15 rakstīja: 7:3
7-3 bija vakar.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:15, pirms 14 gadiem
Tieshi taa. Katru sho gadiijumu izveertee tehniskaa komisija. Var dabuut peec komisijas leemuma diskaabeli, bet automaatiski iestaajas tikai peec 25 min. soda sanjemshanas....
WILDE rakstīja: Manuprāt, tas ir atkarigs arī no tā, cik rupjš pārkāpums. Ja Pelšs iebortējot itāli satraumēja, tad ar spēles sodu (5+20) var dabūt DSQ.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:16, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: В ВХЛ ждут клубы из Беларуси и Прибалтики

Mūs gaida VHL !
tikai nafig tas mums būtu vajadzīgs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:17, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Toties Karsums jau nākamajā spēlē par līdzīgu pārkāpumu dabūja DSQ.
austrietis parak vargs bij

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:17, pirms 14 gadiem
Nu aiziet, sākas 2. periods!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:18, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tikai nafig tas mums būtu vajadzīgs???
Kā kapēc?Kur tad spelēs nevienam nevajadzigie leģionāri?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:19, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: tikai nafig tas mums būtu vajadzīgs???
Nu man liekas ka VHL ir drusku stiprāks nekā BAČ. Rigas Dinamo farms varētu spēlēt VHL.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:20, pirms 14 gadiem
sweges rakstīja: Kā kapēc?Kur tad spelēs nevienam nevajadzigie leģionāri?
a kāda starpība šajā ziņā: VHL vai BAČ???

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:20, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Karsums Enstromu arī satraumēja, bet nākamajā spēlē piedalījās.
Kā nu nespēlēs,ja toreiz to pat nefiksējā kā pārkāpumu. Toties nākošajā spēlē pret austriešiem par līdzīgu, bet ne tik izteiktu pārkāpumu Karsums dabūja pēc pilnas programmas par abiem šiem gadījumiem uzreiz un nespēlēja arī nākošajā spēlē.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:20, pirms 14 gadiem
jaizmanto 3ais vairakums

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:21, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Nu man liekas ka VHL ir drusku stiprāks nekā BAČ. Rigas Dinamo farms varētu spēlēt VHL.
ar piebildi "varbūt" - toties nenormāli ceļa izdevumi. Piedāvā RD daļu no budžeta izmantot spēlēšanai VHL?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:21, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: Kā nu nespēlēs,ja toreiz to pat nefiksējā kā pārkāpumu. Toties nākošajā spēlē pret austriešiem par līdzīgu, bet ne tik izteiktu pārkāpumu Karsums dabūja pēc pilnas programmas par abiem šiem gadījumiem uzreiz un nespēlēja arī nākošajā spēlē.
Jā, pareizi, man jau atmiņa sāk klibot Aizmirsu, ka viņu Zviedrijas spēlē nemaz nenoraidīja. Nu jā, pēc tam jā, bet tas tiešām bija par abiem šiem pārkāpumiem...

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:22, pirms 14 gadiem
Gan jau ITA vēlāk pagurs.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:23, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a kāda starpība šajā ziņā: VHL vai BAČ???
Nu cik es zinu, tad belari apsver domu, spēlēt VHL, aptuveni 3 komandas grib būt tur, tātad ja tā notiek, tad BAČ līmenis pavājināsies un tad LM ir jāspēlē VHL

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:23, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, pareizi, man jau atmiņa sāk klibot Aizmirsu, ka viņu Zviedrijas spēlē nemaz nenoraidīja. Nu jā, pēc tam jā, bet tas tiešām bija par abiem šiem pārkāpumiem...
vecums?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:23, pirms 14 gadiem
un atkal neizmants vairaakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:24, pirms 14 gadiem
neizmantots*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:24, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: palabojiet mani ja kļūdos, bet šodien teorētiski drīkstam arī zaudēt, pie noteikuma, ka rīt obligāti uzvaram belarus pamatlaikā
Nedomā par to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:25, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: palabojiet mani ja kļūdos, bet šodien teorētiski drīkstam arī zaudēt, pie noteikuma, ka rīt obligāti uzvaram belarus pamatlaikā
parit nevis rit

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:25, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: vecums?
Kur nu! Vienkārši pārāk daudz ko nākas atcerēties un es esmu ļoti izklaidīga

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:26, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Nu cik es zinu, tad belari apsver domu, spēlēt VHL, aptuveni 3 komandas grib būt tur, tātad ja tā notiek, tad BAČ līmenis pavājināsies un tad LM ir jāspēlē VHL
kur tāda informācija par 3 baltkrievu komandām?? neesmu tādu manījis...
bez tam, LM nebūs spējīgi pavilkt VHL budžetu. salīdzinot ar BAČ, ceļošanas izmaksas būtu vienkārši kosmiskas.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:26, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kur tāda informācija par 3 baltkrievu komandām?? neesmu tādu manījis...
bez tam, LM nebūs spējīgi pavilkt VHL budžetu. salīdzinot ar BAČ, ceļošanas izmaksas būtu vienkārši kosmiskas.
+ vel LM rupnicai ar neiet tik spozi lai ar naudu metatos

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:27, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kur tāda informācija par 3 baltkrievu komandām?? neesmu tādu manījis...
bez tam, LM nebūs spējīgi pavilkt VHL budžetu. salīdzinot ar BAČ, ceļošanas izmaksas būtu vienkārši kosmiskas.
pieveershamies speelei!

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:27, pirms 14 gadiem
LM sportam ir mazliet piegriezuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:27, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: + vel LM rupnicai ar neiet tik spozi lai ar naudu metatos
Viņi saņēma valsts galvojumu uz vairākiem miljoniem eiro tā ka vēl kādus pāris gadus investēs hokejā.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:28, pirms 14 gadiem
puupols rakstīja: pieveershamies speelei!
kā Tu to piedāvā? spēle vai tad kaut kur ir redzama?

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:28, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Viņi saņēma valsts galvojumu uz vairākiem miljoniem eiro tā ka vēl kādus pāris gadus investēs hokejā.
bet izmaksu zinja domaju ka liela starpiba starp bac vai vhl

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:29, pirms 14 gadiem
Neaizmirsti kad ir vēl futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:29, pirms 14 gadiem
goooooooooooooooooooooooooooool

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:29, pirms 14 gadiem
Girgensons 1-0

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: bet izmaksu zinja domaju ka liela starpiba starp bac vai vhl
Noteikti Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
1:0

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
Zemgus ručī ārā

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
jaaa!

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
Nu lūk, Girgensons malacis!

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
Girgensons

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:30, pirms 14 gadiem
Zhigalo rakstīja: bet izmaksu zinja domaju ka liela starpiba starp bac vai vhl
ļoti liela. Cik izmaksā viens izbrauciens ar busu kaut vai uz Kijevu vai viens lidojums uz Angarsku, Ustjkamenogorsku...

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:31, pirms 14 gadiem
1;0 Girgensons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:31, pirms 14 gadiem
Uldi rakstīja: Neaizmirsti kad ir vēl futbols.
Un Zaharijam futbols vairāk iet pie sirds nekā hokejs!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:31, pirms 14 gadiem
gircha ruljljoooo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:32, pirms 14 gadiem
billyboy rakstīja: otro speeli peec kartas mocamies... kas tad riitaa buus
rit nekas

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:32, pirms 14 gadiem
Vaartiii

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:32, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: kur tāda informācija par 3 baltkrievu komandām?? neesmu tādu manījis...
bez tam, LM nebūs spējīgi pavilkt VHL budžetu. salīdzinot ar BAČ, ceļošanas izmaksas būtu vienkārši kosmiskas.
Izmaksas būtu līdzīgas MHL izmaksām, ja runa iet par ceļošanu, jo ja VHL spēlēs belari, tad lielākā daļa spēļu notiktu Minskā un Maskavā un protams Rīgā,Liepājā.. Ja runa iet par finansējumu, tad problēmas nav vispār, jo finansēs šo lietu vismaz 2 sezonas Gazprom/Itera...
Par 3 belaru komandām, šī ir neoficiālā informācija, kuru avotu es negribētu atklāt, bet ši informācija nak no Minskas..

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:32, pirms 14 gadiem
1:0 gigersons

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:32, pirms 14 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:33, pirms 14 gadiem
Ir!!! 1:0

  +9 [+] [-]

, 2010-12-17 16:33, pirms 14 gadiem
LAT 19. BIEZAIS, Elvijs Diving
Nirshana??

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:33, pirms 14 gadiem
sha mums ieliks, biezajam 2min

  +7 [+] [-]

, 2010-12-17 16:33, pirms 14 gadiem
maserati15 rakstīja: LAT 19. BIEZAIS, Elvijs Diving
Nirshana??

Mhm, zem ledus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:35, pirms 14 gadiem
Nu būs 4 pret 4 kādu laiciņu.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-17 16:36, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Latviski "līdaciņa"
po ruskij - jebaaalll

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:38, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Izmaksas būtu līdzīgas MHL izmaksām, ja runa iet par ceļošanu, jo ja VHL spēlēs belari, tad lielākā daļa spēļu notiktu Minskā un Maskavā un protams Rīgā,Liepājā.. Ja runa iet par finansējumu, tad problēmas nav vispār, jo finansēs šo lietu vismaz 2 sezonas Gazprom/Itera...
Par 3 belaru komandām, šī ir neoficiālā informācija, kuru avotu es negribētu atklāt, bet ši informācija nak no Minskas..
ja nu vienīgi Itera atmet vēl kādu 3-4 ļimonus... pretējā gadījumā tā ir zinātniskā fantastika.

P.S. VHL atškirībā no MHL vairāk komandu ir Krievijas centrā vai austrumos nekā Rietumos. īsteni rietumos ir skaitāmas uz 1 rokas pirkstiem: Tvera, VMF, Kriļja... tas arī viss. pārējās jau ir krietni tālāk Krievijas vidienē.

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:39, pirms 14 gadiem
Belari pret Slovākiju Прессбол — белорусская спортивная газета

Sastāvā nav Surovija. hmm itkā viņš bija izsaukts...

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:40, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: ja nu vienīgi Itera atmet vēl kādu 3-4 ļimonus... pretējā gadījumā tā ir zinātniskā fantastika.

P.S. VHL atškirībā no MHL vairāk komandu ir Krievijas centrā vai austrumos nekā Rietumos. īsteni rietumos ir skaitāmas uz 1 rokas pirkstiem: Tvera, VMF, Kriļja... tas arī viss. pārējās jau ir krietni tālāk Krievijas vidienē.
Negribu strīdēties, dzīvosim redzēsim, laiks visu parādīs
Slēpts komentārs: maserati15

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:42, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Belari pret Slovākiju Прессбол — белорусская спортивная газета

Sastāvā nav Surovija. hmm itkā viņš bija izsaukts...
kā noprotu, Surovijs palika Rīgā...

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:42, pirms 14 gadiem
kāds teksta režīmu iedodiet lūdzu normālu linku, nevaru atrast tajā iihf lapā
Slēpts komentārs: puupols

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:43, pirms 14 gadiem
skaties kur ir live un tad tik F5

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:43, pirms 14 gadiem
СЛОВАКИЯ: Ю.Гудачек; Баранка — П.Микуш, Надь — Заграпан — Лапшански; Серсен — Штеглик, Рудольф Гуна — Ю.Микуш — Бартанус; Шварны — Брейчак, Дравецки — Махо — Балаж; Дейл — Дей, Рихард Гуна — Роберт Гуна — Л.Гудачек.

Mikušam bračka spēlē laikam

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:43, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Belari pret Slovākiju Прессбол — белорусская спортивная газета

Sastāvā nav Surovija. hmm itkā viņš bija izsaukts...
toties Austrijas - Ungārijas spēli pat var skatīties tiešajā translācijā: StopStream - Chennel 6 .

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:44, pirms 14 gadiem
puupols rakstīja: goools 2:0
Podā???

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:44, pirms 14 gadiem
meele rakstīja: Podā???
podaa

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: toties Austrijas - Ungārijas spēli pat var skatīties tiešajā translācijā: StopStream - Chennel 6 .
lol, tur baltajā formā(laikam ungārs) tāds ataudzis ar bārdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:45, pirms 14 gadiem
Uldi rakstīja: Gan jau ITA vēlāk pagurs.
nu laikam jau pagura!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:46, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: austrijā spēle tas bārdainais viens - baigais frīks
aa tas ir austrietis , lol pēc čukčas izskatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:47, pirms 14 gadiem
kvalitāte graujoša tam video

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:47, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: viņš Austriets, pirms pāris gadiem spēleja ari PČ
Tādu veci vajag uz Vitaz paņemt, būs kopā ar kaušļiem visu krieviju baidīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-17 16:48, pirms 14 gadiem
ex-es rakstīja: kā talismanu?
Nē, kā Salaveci(DeadMOROZ)

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:49, pirms 14 gadiem
nu ko, saaksim nosleedzosho periodu ar vairaakumu
veiksmi

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:50, pirms 14 gadiem
kāda jēga mūsu komandu vairākumiem??? Varbūt ieteikt tiesnešiem ka pret kočām no LV nenoraidīt... sliktāk tik spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:51, pirms 14 gadiem
Metieni 30-12, stipri parmetajam ikvienu, bet ripa vaartos ne pret Japaanu, ne Itaaliju.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-17 16:53, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pa kuru laiku mums tāds potenciālais NHL drafta pirmās kārtas džeks kā Girgensons izauga??? Parasti es skeptiski skatos uz ārzemēs spēlējošajiem, kurus liela kā nezinu ko... un kas atbrauc uz čempi un nerāda neko, ar ko diži uz vietējo fona izceltos (Ķēniņš), bet šeit.... aug mums, bļ** pirmais 80 punktu uzbrucējs NHL... Dievs dod, ka izaugtu...!
Es pat tulīt aizdegšu baznīcas sveci, lai Dievs palīdz čalim !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 16:56, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pa kuru laiku mums tāds potenciālais NHL drafta pirmās kārtas džeks kā Girgensons izauga??? Parasti es skeptiski skatos uz ārzemēs spēlējošajiem, kurus liela kā nezinu ko... un kas atbrauc uz čempi un nerāda neko, ar ko diži uz vietējo fona izceltos (Ķēniņš), bet šeit.... aug mums, bļ** pirmais 80 punktu uzbrucējs NHL... Dievs dod, ka izaugtu...!
kas Tev pret Ķēniņu? nu, ja stabila mūsu junioru/jauniešu izlašu vērtība - regulārs 1./2. maiņas spēlētājs....

     [+] [-]

, 2010-12-17 16:57, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pa kuru laiku mums tāds potenciālais NHL drafta pirmās kārtas džeks kā Girgensons izauga??? Parasti es skeptiski skatos uz ārzemēs spēlējošajiem, kurus liela kā nezinu ko... un kas atbrauc uz čempi un nerāda neko, ar ko diži uz vietējo fona izceltos (Ķēniņš), bet šeit.... aug mums, bļ** pirmais 80 punktu uzbrucējs NHL... Dievs dod, ka izaugtu...!
Es arī nezinu, pa kuru laiku tāds izauga. Bet tiešām ceru, ka viņam viss izdosies!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 16:58, pirms 14 gadiem
sarijās kreatīnu un izauga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 16:59, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nav jau nekas pret... es tik saku, ka parasti ārzemniekus reklamē kā tādus, kas ir gandrīz vai nākamie Jāgri- ka, lūk, neņem izlasē, bet, ja ņemtu, tad visām komēm pa 3 goli mestu iekšā un vieni Latvijai uzvaras izkapātu...

Ķēniņš ir labs uzbrucejs, bet Girgensons ir pirmais no ''ārzemniekiem'', kas tādam superstāra statusam pa īstam arī atbilst...
tas gan - tur Tev piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 16:59, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pa kuru laiku mums tāds potenciālais NHL drafta pirmās kārtas džeks kā Girgensons izauga??? Parasti es skeptiski skatos uz ārzemēs spēlējošajiem, kurus liela kā nezinu ko... un kas atbrauc uz čempi un nerāda neko, ar ko diži uz vietējo fona izceltos (Ķēniņš), bet šeit.... aug mums, bļ** pirmais 80 punktu uzbrucējs NHL... Dievs dod, ka izaugtu...!
Vispaar 94-gadi salidzinot ar citiem gadiem smagi izcelas, bet nezinu kaapeec daudzi sheit vel atrodas, buutu jabrauc prom peec iespeejas atraak.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:01, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Vispaar 94-gadi salidzinot ar citiem gadiem smagi izcelas, bet nezinu kaapeec daudzi sheit vel atrodas, buutu jabrauc prom peec iespeejas atraak.
Tāpēc arī Sējējs teica, ka vajagot otru MHL komandu un Jurzinovs arī to pašu teica, ka Latvijai vajagot 2 komandas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:03, pirms 14 gadiem
Континентальная Хоккейная Лига - ТВ : Программа... Šajā intervijā Sējējs un Jurzinovs saka, ka vajag Latvijai 2 MHL komandas... (skat., video beigas...)

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:06, pirms 14 gadiem
Ai, un atkal man tūlīt jābrauc projām un tikai vakarā uzzināšu, kā beidzās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 17:06, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ai, un atkal man tūlīt jābrauc projām un tikai vakarā uzzināšu, kā beidzās...
buchas

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:07, pirms 14 gadiem
kads rezultatss

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:07, pirms 14 gadiem
kaads rezultāc tgd ?

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:08, pirms 14 gadiem
1:0

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:08, pirms 14 gadiem
1:0

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:08, pirms 14 gadiem
ka laba

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:08, pirms 14 gadiem
ty ,un 3 3dalja iet ja ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:08, pirms 14 gadiem
skipijs25 rakstīja: ty ,un 3 3dalja iet ja ?
jep

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:09, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ai, un atkal man tūlīt jābrauc projām un tikai vakarā uzzināšu, kā beidzās...
Uzraksti tel.N.būs jau kas uzvana lai pavēstītu jaunumus!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:09, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Uzraksti tel.N.būs jau kas uzvanīs lai pavēstītu jaunumus!
LOL ar sms bomber ?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:10, pirms 14 gadiem
KNIFSS rakstīja: Uzraksti tel.N.būs jau kas uzvanīs lai pavēstītu jaunumus!
Jā, kā tad. Un man nemaz nav telefona

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:12, pirms 14 gadiem
Interesants rezultāts citā turnīrā, eurochallenge mačā Kazahstāna-Rumānija uzvarēja rumāņi ar 3:2, bet galvenais, ka uz kazahiem bija kofs 1.01

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 17:13, pirms 14 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Jā, kā tad. Un man nemaz nav telefona
Tad varbūt kāds uz ziemassvētkiem vēlas Tev to uzdāvināt?!

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:13, pirms 14 gadiem
Tryper7 rakstīja: Interesants rezultāts citā turnīrā, eurochallenge mačā Kazahstāna-Rumānija uzvarēja rumāņi ar 3:2, bet galvenais, ka uz kazahiem bija kofs 1.01
pats labākais, ka kazahiem komanda praktiski no KHL večiem nokomplektēta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:16, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Pļā, Kazahu veči gan ir malači - ar visiem saviem KHL spēlētājiem pakāsa kaut kādiem lošiem Rumāņiem 2:3 , kurus Ukraiņi vakar nomazgāja ar 8:0...Pat Igauņu pagājušogad 2. divīzijā viņus salika ar 7:2
Kāds Kazahiem sastāvs, vari iedot linku ?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 17:16, pirms 14 gadiem
kas tur ko brīnīties... kazahi brauca uz pastaigu pa ledu,vakar tā labi vēl iekampa,za pobedu un reku šeku rezultāts...

  +6 [+] [-]

, 2010-12-17 17:17, pirms 14 gadiem
būtu tā kā laiks 2-0 uztaisīt
Slēpts komentārs: HAOSS

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 17:17, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Kāds Kazahiem sastāvs, vari iedot linku ?
eihcsite.stats.pointstreak.com .

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:18, pirms 14 gadiem
ja vareetu uztaisiit, es taisiitu 5:0

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:18, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Ka kāds 1-1 neuztaisa.
nebūtu tas labākais variants

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:18, pirms 14 gadiem
Mastersporta rakstīja: nebūtu tas labākais variants
Tā gan ir,bet rezultāts slidens pagaidām.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:19, pirms 14 gadiem
Kazahu sastāvs stats.iihf.com

  -2 [+] [-]

, 2010-12-17 17:19, pirms 14 gadiem
puupols rakstīja: ja vareetu uztaisiit, es taisiitu 5:0
Tad jau drīzāk viņi kko pietaisīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:20, pirms 14 gadiem
meele rakstīja: kas tur ko brīnīties... kazahi brauca uz pastaigu pa ledu,vakar tā labi vēl iekampa,za pobedu un reku šeku rezultāts...
bet apskaties metienu attiecību!! Norm rumāņim vārtsargs vilcis- 59 no 61 metiena atsitis

  +2 [+] [-]

, 2010-12-17 17:21, pirms 14 gadiem
chalji atpuushas
No game actions in this period yet

  +5 [+] [-]

, 2010-12-17 17:21, pirms 14 gadiem
pepperoni rakstīja: Kazahu sastāvs http://stats.iihf.com/Hydra/238/IHM2380KAZ_32E_1_0.pdf
FAIL!!! Tu jau ieliki U20 sastāvu, nevis to kas piedalās EuroChallenge!

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:21, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: FAIL!!! Tu jau ieliki U20 sastāvu, nevis to kas piedalās EuroChallenge!
Jau sapratu, ka ne to ieliku!

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:22, pirms 14 gadiem
Bļāviens, jau kaut kā bailīgi paliek, slidens rezultāts 0:1

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:24, pirms 14 gadiem
Teorētiski jau vajadzēja beigties spēle, ja nav ne noraidijumu ne kā.

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:24, pirms 14 gadiem
Pagaidām nekas nenotiek, laikam diļslidošana

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:25, pirms 14 gadiem
Mastersporta rakstīja: Pagaidām nekas nenotiek, laikam diļslidošana
Vienkārši Ļoņa uzlika 2L samagončika

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:25, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Bļāviens, jau kaut kā bailīgi paliek, slidens rezultāts 0:1
nejau tikai no noraidiijumiem speele sastaav

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:25, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Belarushockey texta translā raksta, ka jau aizgāja priekšpēdējā minūte. Jānoturās!
dod linku !

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:26, pirms 14 gadiem
Mastersporta rakstīja: Pagaidām nekas nenotiek, laikam diļslidošana
a moš Bobruiskas hallē gaisma nodzisa un visi tagad gaida, kad to salabos

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:26, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a moš Bobruiskas hallē gaisma nodzisa un visi tagad gaida, kad to salabos
Gaida kad Batjka ieslēgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:27, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: a moš Bobruiskas hallē gaisma nodzisa un visi tagad gaida, kad to salabos
paslēpes spēlē???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:28, pirms 14 gadiem
Būs jāvelk ārā DINAMO sirds zāles ...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:29, pirms 14 gadiem
Tūlīt makaroni ņems varočiku laukā...un tad vajadzētu ielikt tukšos

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:29, pirms 14 gadiem
Vechi a kur var kaut rezultatu skatities online?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:30, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Man Fail! Sajaucu ar reālo laiku!

Neko jau citu kā iihf šamie neraksta:

http://www.belarushockey.com/molodezkab/games8/game4178/
toties ir pat 1 belaru koments:
Sergy
17 декабря 2010 16:59

Ну Италия проснись.. Давай забивай нужно обыгрывать, "лабатых"..!!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:30, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: Bļāviens, jau kaut kā bailīgi paliek, slidens rezultāts 0:1
1;0.

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:30, pirms 14 gadiem
smart rakstīja: Vechi a kur var kaut rezultatu skatities online?
stats.iihf.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:30, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Visticamāk būs 1-1 !
nebiedē

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:31, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Visticamāk būs 1-1 !
tu te duadz nemuldi, ja negribi muus baraa redzeet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-12-17 17:31, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Pelš normāli izcēlies šodien ! 5+20
Igaunijā translācijas nobīde ?

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:32, pirms 14 gadiem
viss i

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:32, pirms 14 gadiem
apsveicam ar speeli!
1:0 - ir labi
KALNAM otraa sausaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:32, pirms 14 gadiem
UHU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:32, pirms 14 gadiem
GIRGENSONS !!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:32, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka itāļi pat necentās vartusargu ņemt nost
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-17 17:33, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: HAĻAVA
skaties ka riit bez kraana nepiecelies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:34, pirms 14 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: pid**s
+ tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:35, pirms 14 gadiem
nomeetaajaam jau normaali 40:20

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 17:35, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Vienalga kā uzvarēja, bet galvenais, ka 3 pts.
Un galvenais ka Kalnam otrā sausā spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:36, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nu ko.ja briti vinnes belarus pamatlaika,un svetdien parbrauks pari japaniem,tad mes pat varesim atliauties zagi svetdien ar sapratigu rezultatu.maz ticams,ka belari uztaisis mums basketbola speli
cikos lukašonoki(belari) spēlē ?

  +4 [+] [-]

, 2010-12-17 17:37, pirms 14 gadiem
Raksts par šo spēli laikam būs rīt ap šo pašu laiku.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-17 17:37, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Nu bet mocijās gan ar makaroņņikiem.
Pēc šādām spēlēm saka;stingri ievēroja disciplīnu un treneru norādījumus!!

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:37, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nu ko.ja briti vinnes belarus pamatlaika,un svetdien parbrauks pari japaniem,tad mes pat varesim atliauties zagi svetdien ar sapratigu rezultatu.maz ticams,ka belari uztaisis mums basketbola speli
...ar piebildi, ka briti nezaudēs punktus pret japāņiem...

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:38, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: cikos lukašonoki(belari) spēlē ?
20:00

     [+] [-]

, 2010-12-17 17:40, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: no vienas puses slikti, ka maz metam... no otras- labi, ka maz ielaižam. Ja nelaidīsim pret belariem, var pietikt arī ar vienu golu
Golu limitu izsmēla iepriekšējās spēlēs. Nevar taču katrā spēlē lādēt pa 5 goliem.