Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Podziņš netiek iekļauts Krievijas U-20 izlasē

Podziņš netiek iekļauts Krievijas U-20 izlasē
Ainārs Podziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Ainārs Podziņš nav iekļauts Krievijas U-20 izlases sastāvā dalībai pasaules čempionātā, kas gada beigās startēs Kanādā.

Paziņots to jauno Krievijas hokejistu sastāvs, kuri turpinās sagatvošanās posmu U-20 pasaules čempionātam Kanādā, kā arī minētie to censoņu vārdi, kuri no tālākās līdzdarbības atskaitīti. Viņu vidū arī Ainārs Podziņš, kurš jau tuvāko dienu laikā atgriezīsies Rīgā, pievienojoties "Dinamo" komandas treniņiem. Par to liecina arī Podziņa Twitter.com kontā teiktais - Jau tuvākajā laikā gaidiet mani Rīgā!

Uz Kanādu Krievijas U-20 izlase dosies 18. decembra rītā. Kalgari izlasei pievienosies deviņi Ziemeļamerikas junioru līgās spēlējošie hokejisti. 20. un 22. decembrī Krievijas izlasei paredzētas pārbaudes spēles, attiecīgi ar ASV un Čehijas vienaudžiem. Pēc šiem mačiem komandas treneri nosauks galīgo sastāvu, kas tiks pieteikts pasaules čempionātam.

Izmantotie resursi:
Главная // ФХР - Федерация хоккея России

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2011-12-16 20:08, pirms 13 gadiem
ne viņš tik labs lai baigi lauzītu pa viņu galvu...

 +82 [+] [-]

, 2011-12-16 20:09, pirms 13 gadiem
FAIL! Tagad atkal noteikti visiem Latvijas medijiem stāstīs,ka ir gatavs ar visu sirdi pārstāvēt Latviju un jau skaita dienas līdz tam brīdim

 +73 [+] [-]

, 2011-12-16 20:10, pirms 13 gadiem
pelnīti - pārāk daudz muti palaida

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 20:15, pirms 13 gadiem
Hahaha tāds fail!!
Tagat lūgsies LV izlasei lai ņem viņu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 20:17, pirms 13 gadiem
jonsons rakstīja: Hahaha tāds fail!!
Tagat lūgsies LV izlasei lai ņem viņu!!
a viņam vispār Latvijas pilsonība ir? intervijā šamais korespondentam rādīja Krievijas pasi ar Latvijas vīzu... skat. šeit: Айнарс Подзиньш: для меня самым принципиальным... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-12-16 20:19, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pelnīti - pārāk daudz muti palaida
Pelnīti tāpēc, ka viņš nav Krievijas izlases līmeņa spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-12-16 20:22, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Ждите меня в скором времени в Риге!!! LOL
Vareeja palikt Maskavaa. Kaa jau sen teicu nav vinam nekaadu izredzhu tur tikt , tik vecaaki u.c. padomdeveeji sachakareeja praatu. Tagad nolaistaam bikseem jaatgriezhas un jaasaak atkal sacereet jaunus staastus

 +32 [+] [-]

, 2011-12-16 20:23, pirms 13 gadiem
Nu vo! Lielais Krievijas izlases skrējējs aplauzās! Katrā ziņā es arī turpmāk ceru viņu neieraudzīt LV izlases tuvumā!

     [+] [-]

, 2011-12-16 20:23, pirms 13 gadiem
Es viņu nesaprotu,kāpēc tik ļoti rauties un skriet uz krieviju,ja viņu te latvijā ar atplestām rokām gaida....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-12-16 20:41, pirms 13 gadiem
Sūdīgi viņam! ';

     [+] [-]

, 2011-12-16 20:43, pirms 13 gadiem
A kāds var uzrakstīt Krievijas u-20 rosterus?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 20:48, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: no tās intervijas nevar saprast, kad viņam bija grūtības dabūt Latvijas vīzu ar Krievijas pasi. Iespējams, ka tas bija pirms iepriekšējās sezonas, kad viņš pirmoreiz noslēdza līgumu ar RD.
iespējams. Taču tad viņam kārtojot LV pasi, bija obligāti jāatsakās no RUS pilsonības. Kaut kas te neštimmē.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 20:48, pirms 13 gadiem
pidriķis rakstīja: A kāds var uzrakstīt Krievijas u-20 rosterus?
Вратари: Андрей Василевский ("Толпар", МХЛ), Сергей Костенко ("Кузнецкие медведи", МХЛ)

Защитники: Виктор Антипин ("Стальные лисы", МХЛ), Захар Арзамасцев ("Металлург" Нк), Григорий Желдаков ("Спартак"), Ильдар Исангулов ("Толпар", МХЛ), Роман Кудинов ("Витязь"), Михаил Науменков, Игорь Ожиганов (оба - ЦСКА), Никита Нестеров ("Трактор")

Нападающие: Даниил Апальков, Эмиль Галимов (оба - "Локомотив", ВХЛ), Сергей Барбашев, Никита Гусев, Никита Кучеров (все - ЦСКА), Игнат Земченко ("Северсталь"), Павел Куликов ("Реактор", МХЛ), Ярослав Косов ("Металлург" Мг), Евгений Кузнецов ("Трактор").

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 20:55, pirms 13 gadiem
Par Prohorkinu pārsteigums. Kas ar Kabanovu, lielās tēvijas dižo iekarotāju?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 20:56, pirms 13 gadiem
un ko tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: KirmansLipovs

 +17 [+] [-]

, 2011-12-16 21:03, pirms 13 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Žēl.
par ko????

     [+] [-]

, 2011-12-16 21:06, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: Par Prohorkinu pārsteigums. Kas ar Kabanovu, lielās tēvijas dižo iekarotāju?
Bragins intervijā pateica, ka Kabanovu vispār nebija domājis ņemt izlasē jau no sākuma.

     [+] [-]

, 2011-12-16 21:08, pirms 13 gadiem
Laikam lielās mutes dēļ. Sastāvā jau nu būtu ticis. Bet Prohorkins, KHL čalis, lai arī maz spēlējis, bet tomēr. Un atstāj ārpus sastāva. To brīnumbērnu varočiku arī neizsauca? 16 vai 17 gadi tagad čalim bija, vēl U-18 čempī bija jau kādas 2 reizes piedalījies, aizmirsu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 21:09, pirms 13 gadiem
Andromeeds rakstīja: To brīnumbērnu varočiku arī neizsauca? 16 vai 17 gadi tagad čalim bija, vēl U-18 čempī bija jau kādas 2 reizes piedalījies, aizmirsu vārdu.
Vasiļevskis - ir sastāvā. Tiesa gan, RUS izlase treneri drīzāk ir noraizējušies par vārtsargu līniju nekā to uzskata par komandas stipro pusi.

     [+] [-]

, 2011-12-16 21:15, pirms 13 gadiem
Nu, jā, bet gan jau Makarovs pavilks mazliet. Stati viņam tīri normāli, ja atmiņa neviļ vēl vasarā bija basņas, ka šamo uz treniņnometni gribēja redzēt Red Wings. Vai arī tas bija cits krievu varočiks.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 21:18, pirms 13 gadiem
Ceru, ka šīs pārbaudes spēles RUS U-20 bija pēdējās jebkādos izlašu turnīros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 21:43, pirms 13 gadiem
Normāls čalis,es domāju būtu stūlbi atteikties no tādas iespējas,gan drīz jeb kurš hokejists,kuram tiktu piedāvāta tāda iespēja neatteiktos....dzīvojam tak vienreiz

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 21:48, pirms 13 gadiem
he he he, feil. Jāsāk mācīties latviešu valoda, poga
Slēpts komentārs: naninoi

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 21:51, pirms 13 gadiem
Cirvis!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

     [+] [-]

, 2011-12-16 21:52, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: tautas dēls viņš ir!
viņš ir ir laipni gaidīts studentu komandā

 +12 [+] [-]

, 2011-12-16 21:52, pirms 13 gadiem
Varbūt var pamēģināt Spānijas izlasi!

     [+] [-]

, 2011-12-16 21:53, pirms 13 gadiem
owen rakstīja: Normāls čalis,es domāju būtu stūlbi atteikties no tādas iespējas,gan drīz jeb kurš hokejists,kuram tiktu piedāvāta tāda iespēja neatteiktos....dzīvojam tak vienreiz
lai tak cīnās, man tak (un vēl daudziem) vienalga, bet vismaz varēja muti paturēt

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 21:55, pirms 13 gadiem
stienis?

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 21:56, pirms 13 gadiem
UZ DINAMO!

haha

 +12 [+] [-]

, 2011-12-16 21:56, pirms 13 gadiem
Paraak liels gods galvenajaa lapaa vienam krievam kursh nav ticis izlasee. Par muusu izlasi vispaar tik garaam ejot piemineejaa.
SC paliek SC. Kauns!

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 21:56, pirms 13 gadiem
just me rakstīja: Varbūt var pamēģināt Spānijas izlasi!
Lai tiktu Spānijas izlasē Podziņam nepietiks tikai ar krievu valodas zināšanām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-12-16 21:57, pirms 13 gadiem
Labi, nesitīsim tagad jauno čali par nepārdomātiem izteicieniem un pārlieku mutes plātīšanu... Lai paiet laiks, lai nosēžas emocijas.
Katrā gadījumā gandrīz jebkurš no mums šādā vai tādā vīzē jaunībā ar pārāk garu mēli lielākus vai mazākus sūdus savārījis, ko pēc tam rūgti nācies strēbt. (Tie, kas paši vēl līdzīgā fāzē, to varbūt sapratīs pēc gadiem 5-10. Ja nesapratīs - tad paši vien būs vainīgi...)
Galu galā dažu pastulbu, nepārdomātu vai vienkārši muļķīgu izteicienu dēļ nedrīkstam jaunekli norakstīt bez tiesībām uz otro iespēju! Laiks visas rētas dziedē...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 21:59, pirms 13 gadiem
hah.. labss ta vinjam vajag par to mutti , memais krievs, ja esii krievs tad brauc uz krieviiju . ja latvietis tad spele LV izlase !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-12-16 22:01, pirms 13 gadiem
<<Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.>>
Валерий Брагин: со всеми ребятами было тяжело...

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 22:04, pirms 13 gadiem
p.s.Kas nesaprot krieviski : Krievu treneris: <<Podziņš bija vienīgais no kura atvadījāmies ne dēļ sportiskā principa, to izsvītroja Starptautiskā Federācija.Viņš ir Latvijas pilsonis.>>
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:08, pirms 13 gadiem
Tagad principā LV izlasei nelaist klāt.

 +17 [+] [-]

, 2011-12-16 22:08, pirms 13 gadiem
oxa rakstīja: <<Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.>>
http://allsportinfo.ru/index.php?id=55263
murgs ar to Podzinu tad sis saka, ka grib spelet pa LV, tad aizskrien uz RU izlasi, tad izradas, ka vinam pat nav Latvijas pilsoniba, bet beigu beigas IIHF sim pasaka, ka jatinas prom no RU nometnes, jo ''latvietim'' tur nav ko darit
driz calis ta apmaldisies starp Latviju un krieviju, ka netisam piezemesies Lietuvas hokeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:09, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ak, jods! Letiņi atkal spļauj ārā sava lepnuma uguni. Paši klusībā ceriet, lai tik Ainārs ātrāk saņem LV pilsonību un spēlē izlasē. Liekuļi un pidralllā gaudotāji!
pilnīgi piekrītu, parasti par tiem lohiem nospļauties, bet šoreiz gan gribas bišku uztirst viņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:10, pirms 13 gadiem
- На открытой тренировке он показывал свой российский паспорт.
- Сложная ситуация, и я не могу в ней разобраться. Вроде бы, у него есть российский паспорт, но за клуб он заявлен, как латвийский гражданин.

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:11, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ak, jods! Letiņi atkal spļauj ārā sava lepnuma uguni. Paši klusībā ceriet, lai tik Ainārs ātrāk saņem LV pilsonību un spēlē izlasē. Liekuļi un pidralllā gaudotāji!
Nē, neviens to necer. Izlasē ir jāspēlē 100% latviešiem, nevis visādiem pārbēdzējiem, kas nepieciešamības gadījumā svaida kažoku te uz vienu, te uz otru pusi.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:11, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: FAIL! Tagad atkal noteikti visiem Latvijas medijiem stāstīs,ka ir gatavs ar visu sirdi pārstāvēt Latviju un jau skaita dienas līdz tam brīdim
un ko TU proti, lielā vērtētāja un kritizētāja? pati laikam esi pilnīgi perfekta, ja jau Podziņu uzskati par tādu riebekli, kurš obligāti jānoliek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:13, pirms 13 gadiem
Vins gadijuma ar so nav pazaudejis gadus, ko jau ir nospelejis LV un tagad atkal 4 gadus bus jaspele kada Latvijas kluba, lai butu tiesibas spelet LV izlase?

  -3 [+] [-]

, 2011-12-16 22:14, pirms 13 gadiem
WILDE rakstīja: pēc visas prokrieviskās izrunāšanās, ceļam uz Latvijas izllasi Pugovkinam jābūt slēgtam.
vēl klišejiskāku un tupāku tekstu nevarēji izdomāt?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:14, pirms 13 gadiem
Tak jau uzreiz bija skaidrs, kas te būs rakstīts, kad izlasīju virsrakstu. Podziņš tiek noēsts līdz pēdējām un perfektie cilvēki pilnīgi plīst pušu no pašapmierinātības un prieka, ka Podziņam nav paveicies ar kko

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:14, pirms 13 gadiem
oxa rakstīja: <<Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.>>
http://allsportinfo.ru/index.php?id=55263
Interesanti. Arvien mazāk sāku izprast šo epopeju. Pirms skraidīt pa Krievijas izlašu nometnēm, varbūt vajadzētu noskaidrot visu jautājuma formālo pusi. Protams, jauns un dumš, bet , vai tad nav neviena, kas notur grožos. Kaut vai tajā pašā RD ir gados vecāki, bet, izrādās neko gudrāki vīri...
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:18, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Cerams, ka tu saproti, ka šitādi sīkie bakstītāji mūsdienu hokejā var spēlēt tikai LAČ?
Hahaha, ''sīkie bakstītāji''!!! Lauris Dārziņš un Miķelis Rēdlihs 19 gados bij kkas vairāk par sīkiem bakstītājiem?

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:19, pirms 13 gadiem
Nu ko atkal jalaizās pie Latvijas kājām...

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:19, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Айнарс Подзиньш продемонстрировал свой российский паспорт WTF? kā viņš vispār var runāt par spēlēšanu LV izlasē?!
man liekas lieta ir daudz skumjaka, un esmu diezgan parliecināts, ka viņš parkapj LV likumus, un r reāli saucams pie kriminālatbildības, un ieteiktu Visu Latvijai parstavjiem iesniegt oficālu iesniegumu prokuratūrā, lai parbauda šo gadījumu, ja vien nav tā, ka viņam tā LV Pilsonība ir sapņos, nevis pasē

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 22:19, pirms 13 gadiem
laikam parādās kārtējo reizi cilvēku ar mūsu kaimiņzemes iedzīvotāju sindromu - kur labi, tur mājas. Kad vajag, tad muld cik ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē, kad bija izdevība tikt Krievijas U-20, tad par tādu LV izlasi tika aizmirst. Nebrīnos, ka arī Krievijas U-20 iespēja tika izmantota ar mērķi paspīdēt čempī un tikt uz NHL.

Kā teikt kārtējais cilvēks, bez īstas dzimtenes, bez patriotiskas nostājas, kas bija gatavs pašlabumam izmantot gan Latvijas izlasi, gan Krievijas U-20 izlasi.

Tagad kad būs izdevīgi akcentēs savu piederību Krievijai, kad būs izdevīgi tad atkal Latvijai. Lai RD spēlē, tas ir klubs un nav problēmu, bet sakarā ar LV izlasi te vēl būtu apspriežama diskusija.

Nu vismaz noteikti viņam tagad jāpierāda sava noderība ar darbu, jo tik vien, ka vecāki ir Latvieši ir par maz lai vērtu šim tipam vaļā izlases durvis.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 22:21, pirms 13 gadiem
NESAPROTU!
gadu atpakaļ teica ka noģībšot no laimes pārstāvēt Latviju,tagad mēģina tikt Krievijas izlases sastāvā?
Džekam sajuka galvā kas ir klubs bet kas ir izlases.
Bet latviešiem prāts īss,pēc pāris mēnešiem bļaus dirsdami aiz laimes kad šamējais iemetis vārtus...
Normālā valstī par šādu izgājienu izsvilptu spēles laikā kad viņš katru reizi kad pieskarās ripai

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:22, pirms 13 gadiem
pēc kā te kāds secina, ka Holts ir LV patriots? es pēc viņa startiem USA izlasē esmu secinājis, ka viņš ir Amerikas patriots ... tas, ka viņš te ar sirdi un dvēseli strādā, viņam te patīk, viņam te labi maksā, tas ir skaidrs ... viņš ir RD pozitīvais tēls ... Podziņš ir "negatīvais" ... bet par patriotismu parunāsim, kad kādam būs tā iespēja ko darīt LV labā

WILDE rakstīja: Holts ir lielāks Latvujas patriots,nekā Pugovkins.
Tad varbūt viņu naturalizēt? Būs izlasei labs kīpers.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:22, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: ei, pacan! semki est?
Klau, āzi! Vai smadzenes ir?!

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 22:23, pirms 13 gadiem
Paus rakstīja: Tak jau uzreiz bija skaidrs, kas te būs rakstīts, kad izlasīju virsrakstu. Podziņš tiek noēsts līdz pēdējām un perfektie cilvēki pilnīgi plīst pušu no pašapmierinātības un prieka, ka Podziņam nav paveicies ar kko
Ko tad tu cerēji pēc viņa intervijām ,kuras būtībā atgādināja Ušakova intervijas Latviešu mēdijiem viņš stāsta par to kā sapņo spēlēt izlasē. Bet pie pirmā izsaukuma aizskrien uz krieviju un tur jau mēdijiem stāsta kāds viņš ir krievijas patriots,divkoši nepatīk daudziem. Ne jau par velmi spēlēt krievu izlasē viņu kritizēja,bet par muldēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:27, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams. Taču tad viņam kārtojot LV pasi, bija obligāti jāatsakās no RUS pilsonības. Kaut kas te neštimmē.
Es jau tev teicu līdz 18 gadiem varbūt 2 pases. pēc nē, bet tikai tad ja PMLP tevi pieķer tad viņi tev liek 2 nedēļu laikā atteikties no vienas.

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:28, pirms 13 gadiem
Ha-Ha...Skaidrs ka nováca potenciálo LV-u20.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:33, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: kā tad to savienot ar to, ka viņš klubam pieteikts kā LV pilsonis?
Latvija nepieļauj dubultpilsonību... kamēr Krievija pieļauj tā, ka tajā RUS pase viņam visādas vīzas var būt. Ja šitā, tad LV pasi (ja viņam tiešām tāda ir) Pogam tūlīt pat noņems.... jo nu nevar viņš būt dubultpilsonis Latvijā...
Ja var ticēt tam krievu avotam, tad Podziņa spēlēšanu Rus izlasē nobremzēja IIHF. Tātad tur ir iesniegti dokumenti, kas pierāda Podziņa LV pilsonību. Protams, ja Bragins nav izdomājis šādu iemeslu, lai izskaidrotu Podziņa atskaitīšanu.
Slēpts komentārs: Zoverags

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:35, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Es jau tev teicu līdz 18 gadiem varbūt 2 pases. pēc nē, bet tikai tad ja PMLP tevi pieķer tad viņi tev liek 2 nedēļu laikā atteikties no vienas.
tieši, tā un LV likuma pārkāpums ir otras pases esamība, kas šajā gadījumā ir Krievijas, ja vien tā viņam nav vienīgā, bet pieļauju, ka viņš dzīvo pēc izdevīguma principa, tagad lieti LV pasi, bet varbūt nakamsezon kaut kur Krievijas ārēs lietos matjushkas pasi

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:35, pirms 13 gadiem
Apdirsās

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 22:36, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Varu teikt tikai vienu - kolīdz tiek skarts nacionālais jautājums, tā latvieši kļūst vnk debīli.
kļūst vai ir ?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:36, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Varu teikt tikai vienu - kolīdz tiek skarts nacionālais jautājums, tā latvieši kļūst vnk debīli.
Kāds te sakars ar nacionālo jautājumu?Ko Tu ar to domā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:38, pirms 13 gadiem
Achates rakstīja: tieši, tā un LV likuma pārkāpums ir otras pases esamība, kas šajā gadījumā ir Krievijas, ja vien tā viņam nav vienīgā, bet pieļauju, ka viņš dzīvo pēc izdevīguma principa, tagad lieti LV pasi, bet varbūt nakamsezon kaut kur Krievijas ārēs lietos matjushkas pasi
Starp citu, Saeimas komisijas pašlaik skata jautājumu par dubultpilsonības atļaušanu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:38, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Ko tad tu cerēji pēc viņa intervijām ,kuras būtībā atgādināja Ušakova intervijas Latviešu mēdijiem viņš stāsta par to kā sapņo spēlēt izlasē. Bet pie pirmā izsaukuma aizskrien uz krieviju un tur jau mēdijiem stāsta kāds viņš ir krievijas patriots,divkoši nepatīk daudziem. Ne jau par velmi spēlēt krievu izlasē viņu kritizēja,bet par muldēšanu.
tieši tā. Precīzāk nepateikt. Ne jau dēļ spēlēšanas citā valsts izlasē viņam kāds kaut ko pārmet, bet dēļ divkosības un meliem, kad vieniem stāsta vienu, bet otriem tajā pašā laikā stāsta pilnīgi pretēju lietu.

Un tas, ka viņš Krievijas U-20 izvēlējās lielās Latvijas izlases vietā ir skaidrs, ka patiesībā viņš aizies uz Krievijas izlasi tulītās, ja vient tāda izdevība parādītos nākotnē.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 22:42, pirms 13 gadiem
A vot smieklīgi būtu, ja Sējejs tagad pateiktu : "Spasiba parenj, no tvoi usligi nam bolshe ne nuzni".

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:44, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Starp citu, Saeimas komisijas pašlaik skata jautājumu par dubultpilsonības atļaušanu.
zinu, bet jautājums ir apstajies, jo attiecas tikai uz Rietumiem, un nevienam nav vēlmes dot pilsonību dažai labai krievu sādžai, mēģina atrast politisku lēmumu, ka tas attiecas tikai uz civilizētajiem.

     [+] [-]

, 2011-12-16 22:44, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: tieši tā. Precīzāk nepateikt. Ne jau dēļ spēlēšanas citā valsts izlasē viņam kāds kaut ko pārmet, bet dēļ divkosības un meliem, kad vieniem stāsta vienu, bet otriem tajā pašā laikā stāsta pilnīgi pretēju lietu.

Un tas, ka viņš Krievijas U-20 izvēlējās lielās Latvijas izlases vietā ir skaidrs, ka patiesībā viņš aizies uz Krievijas izlasi tulītās, ja vient tāda izdevība parādītos nākotnē.
Ja viņš netika krievu u-20, pieaugušo izlasē vispār nav variantu. Ja nu vienīgi taisnība Braginam, ka atskaitīja IIHF , nevis vājās spēlētprasmes dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 22:48, pirms 13 gadiem
oxa rakstīja: <<Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.>>
http://allsportinfo.ru/index.php?id=55263
Nu gan, tādā lielā valstī neatradās neviens kas tiktu skaidrībā ar nolikumu! Tad jau varbūt taisnība ka Putinam nav alternatīvas, pārējie 140 miljoni degradējušies.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-16 22:48, pirms 13 gadiem
Achates rakstīja: kļūst vai ir ?
ha... taisnība.. IR!! Jo šitāds jampampiņu bars, kam Krievija ir kā sarkana lupata bullim ir fenomens uz pasaules kartes.

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 22:49, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Varu teikt tikai vienu - kolīdz tiek skarts nacionālais jautājums, tā latvieši kļūst vnk debīli.
Tie kas jūtās piederīgi valstij kā Latvieši,laikam skaitās tavā definīcijā debīli,ar ko tad krievi labāki ,ja dzīvojot šeit sadomā pieprasīt otru valsts valodu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:51, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Tie kas jūtās piederīgi valstij kā Latvieši,laikam skaitās tavā definīcijā debīli,ar ko tad krievi labāki ,ja dzīvojot šeit sadomā pieprasīt otru valsts valodu.
Šī jau ir pamatīga novirzīšanās no tēmas.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:55, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: A vot smieklīgi būtu, ja Sējejs tagad pateiktu : "Spasiba parenj, no tvoi usligi nam bolshe ne nuzni".
Man jau liekas ,ka Sējējs pie tās putras arī ir vainīgs,jo laikam sadomājās ,ka spēlētāji ar Latvijas passi[protams ja Podziņam tāda ir]var spēlēt krievijas izlasē bez sekām tāpat kā MHL izlasē iepriekš Vilkoits ar Gudļevski.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:56, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Šī jau ir pamatīga novirzīšanās no tēmas.
Ne es to sāku,bet ja apvaino visu tautu klusēt nevar ,lai arī šis ir sporta portāls.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Tie kas jūtās piederīgi valstij kā Latvieši,laikam skaitās tavā definīcijā debīli,ar ko tad krievi labāki ,ja dzīvojot šeit sadomā pieprasīt otru valsts valodu.
Ej un savu sāpi krati te: visulatvijai.lv nevis sporta portālā.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 13 gadiem
Es uzskatu ka podziņš sevi tagad paradija ne no tas labakas puses!!!!
pirmais jau ir tas ka krievija sekoja lidz ka tads hokejists ar krievijas pasi ir kluvis progrejošaks Rigā-krievija saputroja vnk smadzenes dzekam!!!!Krievijai ir daudz labu speletaju kas bus labaki par podzinu!!! Pats jau džeks saprot ka ar šo ricibu nav pelnijis tuvoties Latvijai!!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 22:57, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Ne es to sāku,bet ja apvaino visu tautu klusēt nevar ,lai arī šis ir sporta portāls.
Kur kāds kaut ko apvaino?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 22:59, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Tie kas jūtās piederīgi valstij kā Latvieši,laikam skaitās tavā definīcijā debīli,ar ko tad krievi labāki ,ja dzīvojot šeit sadomā pieprasīt otru valsts valodu.
Nekas, tos viņu pūliņus mēs saberzīsim putekļos referendumā

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 22:59, pirms 13 gadiem
Haaaaaaaaaaaaaaa , ar so debilo gajienu saites ar LV ir sarautas ,lai cesi!!!!!!!!!!!!!! Patriots, ha, patriots ir Irbe! Ja kads atceras...

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:00, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nekas, tos viņu pūliņus mēs saberzīsim putekļos referendumā

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 23:00, pirms 13 gadiem
Vel viens Rudnev
Slēpts komentārs: Zoverags

  +8 [+] [-]

, 2011-12-16 23:01, pirms 13 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet ja nebūtu visas tās "es mīlu Latviju utt." kampaņas, nu nebūtu viņš RD tagad!
Slēpts komentārs: Krokodils

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:02, pirms 13 gadiem
Nu atkal panesās Latviešu gudra no....na,par cilvēku kurš grib izsisties dzīvē augstāk nekā mēs te visi varētu iedomaties!!!Esat takš vienreiz arī cilvēki,a ne tikai rietumu gudrie sprediķi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Būtu.
Nebūtu. Jo bez muldēšanās uz viņu kā uz "bez 5 min. LV izlases kandidātu" neskatītos. Un bezt tā, pat ar bagātīgu iztēli nevaru iedomāties, kāpēc RD varētu viņu gribēt.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:04, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nebūtu. Jo bez muldēšanās uz viņu kā uz "bez 5 min. LV izlases kandidātu" neskatītos. Un bezt tā, pat ar bagātīgu iztēli nevaru iedomāties, kāpēc RD varētu viņu gribēt.
Viņam ir kontrakts uz 13/14 gada sezonu. Līdz tam laikam viņš būs progresējis daudz, par to nav šaubu. RD tas ir tikai ieguvums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 23:07, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nebūtu. Jo bez muldēšanās uz viņu kā uz "bez 5 min. LV izlases kandidātu" neskatītos. Un bezt tā, pat ar bagātīgu iztēli nevaru iedomāties, kāpēc RD varētu viņu gribēt.
Bez Buharta ieteikuma ,ka Maskavā ir Latviešu izcelsmes čalis ,kuram ir intrese par Latviju un viņa patriotiskajām intervijām ,protams nespēlētu Dinamo un pat draftēts nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:07, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Nevienam nepatīk dir**līdēji, arī krieviem (un tāpēc viņi arī mūs neciena, jo pirms 2. pasaules kara mēs bijām tipiski dir**līdēji, ko es nekad Ulmanim nepiedošu, ka laipni ielaidām krievu karaspēku iekšā un tad atkal pēc tam pēc vācu ukaza leģionu formējām, lai pret krieviem karotu).... piem. leiši jā, ielaida ar krievus, bet pēc tam nolika galvas, lai viņiem tādu leģionu nebūtu un būtu tikai vēl daudz spēcīgāka partizānu kustība valstī = tā, ka arī imigrantu tur iebrauca mazāk, jo kara laikā mazāk spēcīgu vīriešu gāja bojā un vēlāk slāvi baidījās no ''banģitiem'' Lietuvas mežos, kas bija 10 reizes labāk ekipēti un ietekmīgāki kā Latvijā....
Par leišu partizāniem pi....š Vasja!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:08, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nebūtu. Jo bez muldēšanās uz viņu kā uz "bez 5 min. LV izlases kandidātu" neskatītos. Un bezt tā, pat ar bagātīgu iztēli nevaru iedomāties, kāpēc RD varētu viņu gribēt.
Būtu, jo muldēt par LV viņš sāka tikai pēc tam kad jau bija nokļuvis rd sistēmā, un muldēt viņš muld dēļ 95 % sporta atbalstītajiem muļķjiem, kuri tic visam no sērijas( šis klubs ir īstais, līdzjutēji ir dievīgi, viss te ir forši, manam kaķim patīk utt.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Zoverags
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:13, pirms 13 gadiem
Ko nu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-12-16 23:17, pirms 13 gadiem
Zoverags rakstīja: Ei tu nost, kur interesants stāsts... es te tiešām nācu šai portālā, lai par partizāniem lasītu??? uzraksti vēl kaut ko par Ulmani!
Patiešām, kāpēc Tu ienāci šajā portālā? Lai uzrakstītu, ka latvieši ir debili?Tiešām varens pienesums sporta jomā. Varbūt precizēsi, uz kādu sporta veidu tas attiecas?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:18, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: man rodas tads iespaids,ka vins ir ABSOLUTS PROFANS JURIDISKAJAS LIETAS doma,soreiz uzspelesu RUS,nakosgad LV,man ir divas pasites,kur pasauks tur busu.manuprat,vins ir absoluti parliecinats,ka LATVIJA ir atliauta dubultpilsoniba (IIHF ari ) bet visus saistitos jautajumus ar izlasem gan jau nokartos gan Bragins gan Kira kad vajadzes
Man gan ir pārliecība ,ka visa Dinamo vadība ,jo sevišķi Sējējs neko nesaprot šajā jautājumā. Jo intervijā ar Puči viņš saka ...jā Podziņš ir uzaicināts uz krievijas izlasi ,mēs to viņam neliegsim,jo tāpat ja arī uzspēlēs krievijas izlasē,tad pēc diviem gadiem to varēs darīt Latvijas izlasē. Tā kā ķīsels galvā Sējējam .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-12-16 23:19, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Nekas, tos viņu pūliņus mēs saberzīsim putekļos referendumā
Kaut kādus iemeslus latvietis balsojot par krievu partijām var izdomāt, bet lai nobalsotu par krievu valodu, nu tur jāiedarbina īpašas fantāzijas. Ekonomiski nekādas jēgas, tikai latviešu valoda atkal kļūs par nevajadzīgu krieviem un ik uz stūra dzirdēsimgovoriķe po russki.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-16 23:19, pirms 13 gadiem
bet ko viņš taja Krievijas U-20 izlasē varētu izdarīt? Neko. Daudzi uzstajas ar runām ka Rīgas Dinamo viņa plusi ir enerģiskā spēlē, tad jāatbild ar to, ka plika skraidīšana pa laukumu neko nedod. pie bortiem visu laiku bakstās, bet spēka spēlē pretinieks viņu gandrīz vienmēr atbruņo, ripas kontrole ir tikai ta pati bakstīšanās gar bortu, piespele ir nekāda, viņš vēl nav izkārtojis nevienu golu partneriem iekš KHL, bet sev izkārtojis tikai vienu, pārējie bija pēc lieliskam komandas biedru darbībam. Pāgājušogad Tambijevs HK Rīga spēlēs jau atkoda so fruktu, šogad to izdarīja arī Krievijas U-20 izlases treneris, interesanti, kad acis atvērsies arī Ābolam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:24, pirms 13 gadiem
Ja pieiet diskusijai ar humoru,tad divi svarīgākie hokeja notikumi starp faniem ir Podziņš un Vitjaz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:27, pirms 13 gadiem
- Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.

- На открытой тренировке он показывал свой российский паспорт.
- Сложная ситуация, и я не могу в ней разобраться. Вроде бы, у него есть российский паспорт, но за клуб он заявлен, как латвийский гражданин.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:35, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: FAIL! Tagad atkal noteikti visiem Latvijas medijiem stāstīs,ka ir gatavs ar visu sirdi pārstāvēt Latviju un jau skaita dienas līdz tam brīdim
Nu un!!!! Uzstadija cilveks augstus merkus, nu neizdevas, nekas sanaks citreiz, ta dara profesionali, karjeristi un tas saja vecuma nav nekas cits, domaju ka AHL skauti apmekle krievijas izlases speles vairak, neka Latvijas un ta vinam bija iespeja un tadel nevajag vinu sodit, domaju ka tu, ja tev butu iespeja paradit sevi labam darba devejam daritu TAPAT!, bet tu jau esi tikai pagatne TROTER LOWE vidjejibas fanite ;***

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:39, pirms 13 gadiem
Aplauzās uz goda.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-16 23:42, pirms 13 gadiem
Un lielaka dala komentetaju ir Loti lieli IDEOTI, Nesaistiet sportu ar poletiku, Ludzu vismaz seit, Sportisti dzivo paaaaaaaviasm cita pasaule, un nevajag tagad vienu cilveku norakt - padomajiet, jebkurs tads gajiens var but provokacija, un tagad visi krievijas mediji rakstis ka Latvija uzmeta lupu, nu karoce Gudri cilveki sapratis ko domaju, zel ka tikai Podzins ir marionete uz isu bridi atkartoju uz isu bridi, jo sefi pateica, gribi zinat ko vini par tevi doma? Ananas teica ja, nu tad skaties pateiksim viniem ka sogad netiki....

  -1 [+] [-]

, 2011-12-16 23:43, pirms 13 gadiem
tikai tagad nevajag teikt,ka ir Latvijas patriots.

     [+] [-]

, 2011-12-16 23:50, pirms 13 gadiem
Nu i ZA JE BI S....!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-12-16 23:59, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ak, jods! Letiņi atkal spļauj ārā sava lepnuma uguni. Paši klusībā ceriet, lai tik Ainārs ātrāk saņem LV pilsonību un spēlē izlasē. Liekuļi un pidralllā gaudotāji!
Parizi pateici, visi tik gudri dirs, bet bernini palasiet info kas, kapec jur, kad, idiotu bars, izlasa virsrakstu un nu tik lepni visi palika, tipa Krievija nepanema mums ar nevajag, varbut kopigi atceresimies kurs "Latvju balelins" mus Elite ieveda????

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:10, pirms 13 gadiem
Ko pa šito pateiksiet?
- Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.
Валерий Брагин: со всеми ребятами было тяжело...

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:11, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: laikam parādās kārtējo reizi cilvēku ar mūsu kaimiņzemes iedzīvotāju sindromu - kur labi, tur mājas. Kad vajag, tad muld cik ļoti grib spēlēt Latvijas izlasē, kad bija izdevība tikt Krievijas U-20, tad par tādu LV izlasi tika aizmirst. Nebrīnos, ka arī Krievijas U-20 iespēja tika izmantota ar mērķi paspīdēt čempī un tikt uz NHL.

Kā teikt kārtējais cilvēks, bez īstas dzimtenes, bez patriotiskas nostājas, kas bija gatavs pašlabumam izmantot gan Latvijas izlasi, gan Krievijas U-20 izlasi.

Tagad kad būs izdevīgi akcentēs savu piederību Krievijai, kad būs izdevīgi tad atkal Latvijai. Lai RD spēlē, tas ir klubs un nav problēmu, bet sakarā ar LV izlasi te vēl būtu apspriežama diskusija.

Nu vismaz noteikti viņam tagad jāpierāda sava noderība ar darbu, jo tik vien, ka vecāki ir Latvieši ir par maz lai vērtu šim tipam vaļā izlases durvis.
Bet ko gan tu gaidiji no sportista kurs grib but profisionalis??? Tas ir maizes un labklajibas darbs!!!! Ja tu sanemtu amerika 5 stukas menesi, bet latvija knapi 250Ls tu nelistu no adas arsa lai tur tiktu, tikai nedirs par patrotiskam jutam un par to ka labak maizi unudeni estu bet te paliktu, nu dzekam nav pieredze pareizi izteikties, bet jebkuram mulkim ( tu esi mulku mulkis) ir skaidrs ko vins grib - KARJERA un poh uz visadam izlasem Krievija bija vis vieglaka iespeja!

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:17, pirms 13 gadiem
just me rakstīja: Varbūt var pamēģināt Spānijas izlasi!
Tu noteikti labākajā gadījumā Purvciema izlasē tiktu...

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:17, pirms 13 gadiem
Nju beigsim apvainot,nju pasi jus nejedzat spelet tada limeni,lai te gudri runatu,calim bija iespeja,nepaveicas.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:19, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Bet ko gan tu gaidiji no sportista kurs grib but profisionalis??? Tas ir maizes un labklajibas darbs!!!! Ja tu sanemtu amerika 5 stukas menesi, bet latvija knapi 250Ls tu nelistu no adas arsa lai tur tiktu, tikai nedirs par patrotiskam jutam un par to ka labak maizi unudeni estu bet te paliktu, nu dzekam nav pieredze pareizi izteikties, bet jebkuram mulkim ( tu esi mulku mulkis) ir skaidrs ko vins grib - KARJERA un poh uz visadam izlasem Krievija bija vis vieglaka iespeja!
Beidz jaukt darbu ar patriotismu.Par spēli izlasē lepojas nevis pelna piķi.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:21, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: vai vari izskaidrot savu domu gajienu mazliet skaidrak un saprotamak?
Nu tu esi viens no tadiem kas sez majas, instele kompjus un tipa ir gatavs mainit pasaules iekartu tev to nesaprast un sprofesionalais sports tev vispar ir liela gramata ko nepacelt, nu gruti bus izskaidrot un zel jus visus minusu licejus. Faktiski tava dzive ir runasana, citu dzive darisana un tieksanas pec kaut ka, vispar kur esi tur paliksi, bet prieks ka tadi ka tu esi, jo tada veida var redzet viedoklus, si kaa atceresies ko sau :*

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:25, pirms 13 gadiem
pernambucano rakstīja: Tu noteikti labākajā gadījumā Purvciema izlasē tiktu...
Blin vispar esmu soka sitadu naidu, pret cilveku, kas vins jums maizi no mutes izrava....

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:27, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Beidz jaukt darbu ar patriotismu.Par spēli izlasē lepojas nevis pelna piķi.
Ka zinams Pasaules cempi Lielvalstis suta otras izlases un jaunos censonus. Olimpiskas speles - Tur paradas istais limenis un kartiba.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:28, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Blin vispar esmu soka sitadu naidu, pret cilveku, kas vins jums maizi no mutes izrava....
šoreiz ir runa par Tevi pašu.Tavi komentāri ir murgaini (labākajā gadījumā).

  +3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:30, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Ka zinams Pasaules cempi Lielvalstis suta otras izlases un jaunos censonus. Olimpiskas speles - Tur paradas istais limenis un kartiba.
Vēl viens murgs no Tevis.Pat tēmu Tu nerubī

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:30, pirms 13 gadiem
Arlabunakti, bezjedzibas kalngals, saprotu kadel seit nav iestarpinajies neviens SC admina komentars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:32, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Arlabunakti, bezjedzibas kalngals, saprotu kadel seit nav iestarpinajies neviens SC admina komentars
Tiešām, izgulies labi!

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 00:32, pirms 13 gadiem
Visi baigie kritiķi, ja paskatās, kā viņš strādā Dinamo, uz Krievijas u-20 nu paņemt vajadzēja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:36, pirms 13 gadiem
Pilna pirmā lapa ir ar vieniem idiotiem.

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:36, pirms 13 gadiem
slime rakstīja: Visi baigie kritiķi, ja paskatās, kā viņš strādā Dinamo, uz Krievijas u-20 nu paņemt vajadzēja
Ko tad tagad visus, kas labi strādā, jāņem uz Krieviju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:37, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Ak, jods! Letiņi atkal spļauj ārā sava lepnuma uguni. Paši klusībā ceriet, lai tik Ainārs ātrāk saņem LV pilsonību un spēlē izlasē. Liekuļi un pidralllā gaudotāji!
Ko Tu tur murgo? Ja es arī uz ko klusībā ceru Pogas sakarā, tad tikai uz to, ka viņu Sējējs varbūt varēs ar laiku iesmērēt kādam Viškas klubam, jo čalis vismaz pagaidām ir švaks KHL "materiāls" un ir KHL tikai patecoties savai mutei un "saknēm"... paskaties kur viņš pirms RD spēlēja un kā spēlēja! Krievijas 1. līgā! Tā pat nav Viška (tagad VHL)! Tāpat ceru, ka LV izlasē viņš nekad nespēlēs un ne jau tapēc, ka nevarēs, bet tapēc, ka vienkārši neizturēs konkurenci arī tur, jo mums pašiem starp viņa vienaudžiem jau ir labāki kadri - Girgensons, Pelšs, mazais Bukarts u.t.t. mums arī tāds Podziņš nafig nebūs vajadzīgs!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:37, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: tads iespaids ka tu esi "filologs+logopeds" sada valoda runajam dzivaja esmu dzirdejis vienu tipiniu no viena miestinia laukos,kurs bragu sadzeries sak murmuliot sev zem deguna nesaprotama mele,un visbeidzot, censoties no trislitrburkas padzerties brazku,nejausi izspliava tani savu maksligo zokli
murmuliot - tu gribeji teikt MURMULET
izspliava - Tu gribeji teikt IZSPLAVA
Cali ja esi no Zaptenes tad necenties izcelties, tevi var kads nesaprast, paguli a to rit pa vagu taisni nobraukt nevaresi

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:46, pirms 13 gadiem
Perspektīvs un talantīgs hokejists.
Dara savu darbu un veido karjeru.
a te 2/3 kaut kādi politiski murgaini bērnu komentāri....
Varbūt tomēr te par sportu runājam?

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:47, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Starp citu, Saeimas komisijas pašlaik skata jautājumu par dubultpilsonības atļaušanu.
Cik zinu tad uz no Austrumu puses nākušajiem tas tāpat (joprojām) neattieksies!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:51, pirms 13 gadiem
visi te politiku muķījot aizmirsuši cik grezni spēlē caturtā maiņa Dinamo, ar Podziņu , starp citu!

     [+] [-]

, 2011-12-17 00:54, pirms 13 gadiem
savu politisko nostaju piedāvāju parādīt vēlēšanās un referendumos. Bet tur gan mēs Letiņi tādi kūtri...

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 00:55, pirms 13 gadiem
arthez rakstīja: visi te politiku muķījot aizmirsuši cik grezni spēlē caturtā maiņa Dinamo, ar Podziņu , starp citu!
Kāds te sakars ar RD spēli un Podziņu iekš RD?Runa iet par puiša sēdēšanu uz diviem krēsliem vienlaicīgi un mutes brūķēšanu, par paša neziņu ko viņš grib un kas viņš ir!

  +5 [+] [-]

, 2011-12-17 00:57, pirms 13 gadiem
RUS U20 netiek, bet LV pieaugušo izlasē gan varētu noderēt kaut tulīt

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 00:58, pirms 13 gadiem
arthez rakstīja: savu politisko nostaju piedāvāju parādīt vēlēšanās un referendumos. Bet tur gan mēs Letiņi tādi kūtri...
Tie kūtrie visur ir kūtri, arī šeit viņu nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 01:03, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: ja Bukarts Pogas vieta speletu,nekas ipass nemainitos varbut otradak,Bukarts ar Meiju ir vairak saspelejusies,tikai ar Peku Rob4iks deli sagajis
veči, mēs tikai varam minēt -VARBŪT. tomēr cilēki pie šā jautājumu strādā, un ne jau cilvēki ar to mazāko sapratni sportā... par Robi runājot- dēļa tur īsti nav. Bija varianti, un manuprāt Robis pieņēma pareizo lēmumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 01:05, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tie kūtrie visur ir kūtri, arī šeit viņu nav!
nu nemāni sevi! Izgāst žuti uz taustiņiem un pietaisīt ēteru var jebkurš. nekas pa lielam nav jādara, par neko nav jāatbild, no nekā nav jābaidās... gļēvi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-17 01:26, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Bet ko gan tu gaidiji no sportista kurs grib but profisionalis??? Tas ir maizes un labklajibas darbs!!!! Ja tu sanemtu amerika 5 stukas menesi, bet latvija knapi 250Ls tu nelistu no adas arsa lai tur tiktu, tikai nedirs par patrotiskam jutam un par to ka labak maizi unudeni estu bet te paliktu, nu dzekam nav pieredze pareizi izteikties, bet jebkuram mulkim ( tu esi mulku mulkis) ir skaidrs ko vins grib - KARJERA un poh uz visadam izlasem Krievija bija vis vieglaka iespeja!
atkārtošu vēlreiz, šeit vismaz savi 90% domājošie komentētāji nepārmet to, ka viņš gribēja, mēģināja un varbūt vēlas spēlēt Krievijas izlasē.

Visi pārmetumi ir par to, ka mēs kārtējo reizi redzam diezgan ierastu mūsu kaimiņzemes kultūras iezīmi, ka vieniem masu medijiem saka vienu, bet otriem masu medijiem dzied pilnīgi diametrāli pretēju dziesmu. Varbūt karjerists lūdzu, bet nevajag būt divkosim.

Un tavi pārmetumi un tavs piemērs vairāk liecina par tavām prāta spējām vai drīzāk jau nespēju. Atbildot par tavu piemēru ar 250 ls algu, jā varu droši teikt, ka nejietu dēļ 300 ls algas dziedāt krievijas himnu un spraust georga lentīti sev klāt.

Ja tu esi latvietis un tev šāda nostāja liekas muļķīga un tu pielīšanu dēļ kāda labuma uzskati par normālu, tad man tevis no tiesas žēl. Jo acīmredzot tu necieni ne pats sevi ne arī tie kam tu pielīdīsi.

     [+] [-]

, 2011-12-17 01:30, pirms 13 gadiem
wrigley rakstīja: Bet ko gan tu gaidiji no sportista kurs grib but profisionalis??? Tas ir maizes un labklajibas darbs!!!! Ja tu sanemtu amerika 5 stukas menesi, bet latvija knapi 250Ls tu nelistu no adas arsa lai tur tiktu, tikai nedirs par patrotiskam jutam un par to ka labak maizi unudeni estu bet te paliktu, nu dzekam nav pieredze pareizi izteikties, bet jebkuram mulkim ( tu esi mulku mulkis) ir skaidrs ko vins grib - KARJERA un poh uz visadam izlasem Krievija bija vis vieglaka iespeja!
jā un tu te patiešām pamatīgi izgāzies, jo šeit Podziņa sakarā ir runa par izlasi, kur neviens nepelna un nav runa par algām. Un spēlēšana izlasē ir vistiešākajā sakarā ar patriotismu.

Tā ka tavs piemērs par algām un arguments par karjeru ir galīgi garām. Tā ka diemžēl pats atklāji savas prāta spējas gudrīt par visiem 100 %

  +3 [+] [-]

, 2011-12-17 01:34, pirms 13 gadiem
tak veči nejauciet p*zdu ar plaušām, un hokeju ar politiku. Tas jau vein ka puiku paņēma uz tetsu iemēģināt ir daudz, ja ņem vērā Krievijas apjomus.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 01:35, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: jā un tu te patiešām pamatīgi izgāzies, jo šeit Podziņa sakarā ir runa par izlasi, kur neviens nepelna un nav runa par algām. Un spēlēšana izlasē ir vistiešākajā sakarā ar patriotismu.

Tā ka tavs piemērs par algām un arguments par karjeru ir galīgi garām. Tā ka diemžēl pats atklāji savas prāta spējas gudrīt par visiem 100 %
šeit Tu mazliet nekorekti uzbrauci wrigley (īpaši asi par prāta spējām)
Algu izlasē nesaņem, bet spēlēt Krievijas U20 ir rādītājs par spēlētāju. Tas ietekmē turpmākos kontraktus, to cenu, redzamību aģentu acīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-12-17 02:07, pirms 13 gadiem
naninoi rakstīja: 11:39 15.12.2011 - Хоккей - Чемпионат мира по хоккею среди молодежных команд-2011/2012
Айнарс Подзиньш: для меня самым принципиальным на молодежном чемпионате мира будет матч против команды Латвии

Молодежная сборная России по хоккею продолжает подготовку к первенству мира, который пройдет 26 декабря – 5 января в Канаде. Нападающий нашей команды Айнарс Подзиньш не стал комментировать Агентству спортивной информации «Весь спорт» разговоры, что на взрослом уровне он будет выступать за сборную Латвии.

«Не хочу сейчас поднимать тему, что я на взрослом уровне собираюсь выступать за сборную Латвии, - сказал Айнарс Подзиньш. – Давайте поговорим об этом после молодежного чемпионата мира – если, конечно, я туда попаду. Я не шучу, конкуренция в нашей команде очень серьезная. Конечно, я хочу поехать на чемпионат мира. И, понятно, что для меня самым принципиальным будет матч против команды Латвии».
Айнарс Подзиньш продемонстрировал свой российский паспорт и сказал, что не без труда получил визу в Латвию, чтобы выступать в составе клуба Континентальной хоккейной лиги «Динамо» (Рига).
Очередная провокация российских писак!!!
Я могу привести ещё одну цитату из другой статьи:
Сегодня, 16 декабря, главный тренер молодежной сборной России по хоккею Валерий Брагин назвал 19 игроков, которые отправятся на второй подготовительный сбор перед молодежным первенством мира (26 декабря – 5 января). В Канаде к ним присоединятся еще девять хоккеистов из местных юниорских лиг, которые поборются за место в окончательной заявке. Принятые кадровые решения Агентству спортивной информации «Весь спорт» прокомментировал сам Валерий Брагин.
...
- Айнарс Подзиньш очень здорово играл за рижское «Динамо», на его счету уже пять шайб в КХЛ, но вы отказались и от него. Почему?
- Единственный хоккеист, кто покидает сборную не по спортивному принципу – Айнарс Подзиньш. Фамилию этого игрока вычеркнули из заявки в международной федерации. Он – гражданин Латвии.

- На открытой тренировке он показывал свой российский паспорт.
- Сложная ситуация, и я не могу в ней разобраться. Вроде бы, у него есть российский паспорт, но за клуб он заявлен, как латвийский гражданин. ...

     [+] [-]

, 2011-12-17 03:06, pirms 13 gadiem
Krievs uz LV izlases durviim vieta vinjam sleegta!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 07:03, pirms 13 gadiem
Skreja uz Krieviju,skreja,tagad lai sež majas un u-20 čempi skatas pie TV kaut ar visu savu hokeja terpu....

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 08:30, pirms 13 gadiem
Atkal provokatoru baram,kuri it kā sevi uzskata par "īstiem"nacionālistiem ir ko riet.Ļoti vēlos,lai Ainārs savā spēles prasmē progresētu un pienāktu brīdis ,kad Latvijas izlase bez viņa nebūtu iedomājama.Tad paskatīšos,kā šie šakāļi dziedās tad.Nebiju slinks un pārkopēju visus "gudros".Gan pienāks laiks,kad bāzīšu acīs tiem kuri mainīs kažoku.
Kas attiecās uz tēmu par neiekļūšanu Krievijas izlasē,tad īpaši nav ko klausīties Bragina pasakās.Tikai pārāk lētticīgie tam varbūt noticēs.
Es gan domāju,ka nostrādāja sisitēma,kura valda gadu desmitus,gan PSRS,gan tagad Krievijas izlasē.Spēlētājiem no Baltijas valstīm,šajā gadījumā no Latvijas, vajadzēja būt galvas tiesas pārākiem, lai tiktu izlasēs uz pasaules čempionātiem vai olimpiādēm.Starp citu neatkarīgi no tautības.Tā savulaik pēdējā brīdī no izlases atkabināja Juri Repsi,kurš tobrīd spēlēja Maskavas Dinamo un tobrīd bija labā formā,Visu "cienījamo" Oļegu Znaroku tādā pašā veidā,nomainot ar Sergeju Prjahinu.Līdzjutēji ar stāžu to visu labi atceras.Šie ir tie spilgtākie momenti,kuri man attausa atmiņā. Un tas bija ne tikai hokejā.Tā kā Ainārs Podziņš ir uzkāpis uz veciem, jau aizmirstiem grābekļiem ,un cerams tā būs laba mācība nākošiem censoņiem,kuri vēlēsies iekļūt lielvalsts izlasē.Aināram aug un labi spēlē divi brāļi,tā vismaz lasīju intervijā.Varbūt viņi neatkārtos vecākā brāļa kļūdas.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 08:42, pirms 13 gadiem
PS.Un vēl viena būtiska piebilde.Hokeja spēlētprasmi un meistarību Ainārs un tagad arī viņa brāļi ir ieguvuši Krievijā,konkrēti Maskavā.Tieši šī vienkāršā iemesla dēļ,pat nav korekti kaut ko pārmest.Daudz sliktāk,ja būtu otrādi.(kā ir rīkojušies savulaik mūsu tīrasiņu bālelīši bimbambolā.)
Vienigā Aināra kļūda ir dotās intervijas par spēlēšanu Latvijas izlasē,bet galīgi nav noslēpums,ka to lielāko tiesu mēdz izprovicēt žurnālisti,kuriem vajag karstus rakstus.Un tas notiek gan pie mums, un vēl trakāk ,kā var spriest pēc daudzu hokejistu teiktā,Krievijā.
Ko tikai jaunības karstumā nesola un nesarunā.
Lai Aināram turpmāk veicās hokeja karjerā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 09:01, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Atkal provokatoru baram,kuri it kā sevi uzskata par "īstiem"nacionālistiem ir ko riet.Ļoti vēlos,lai Ainārs savā spēles prasmē progresētu un pienāktu brīdis ,kad Latvijas izlase bez viņa nebūtu iedomājama.Tad paskatīšos,kā šie šakāļi dziedās tad.Nebiju slinks un pārkopēju visus "gudros".Gan pienāks laiks,kad bāzīšu acīs tiem kuri mainīs kažoku.
Kas attiecās uz tēmu par neiekļūšanu Krievijas izlasē,tad īpaši nav ko klausīties Bragina pasakās.Tikai pārāk lētticīgie tam varbūt noticēs.
Es gan domāju,ka nostrādāja sisitēma,kura valda gadu desmitus,gan PSRS,gan tagad Krievijas izlasē.Spēlētājiem no Baltijas valstīm,šajā gadījumā no Latvijas, vajadzēja būt galvas tiesas pārākiem, lai tiktu izlasēs uz pasaules čempionātiem vai olimpiādēm.Starp citu neatkarīgi no tautības.Tā savulaik pēdējā brīdī no izlases atkabināja Juri Repsi,kurš tobrīd spēlēja Maskavas Dinamo un tobrīd bija labā formā,Visu "cienījamo" Oļegu Znaroku tādā pašā veidā,nomainot ar Sergeju Prjahinu.Līdzjutēji ar stāžu to visu labi atceras.Šie ir tie spilgtākie momenti,kuri man attausa atmiņā. Un tas bija ne tikai hokejā.Tā kā Ainārs Podziņš ir uzkāpis uz veciem, jau aizmirstiem grābekļiem ,un cerams tā būs laba mācība nākošiem censoņiem,kuri vēlēsies iekļūt lielvalsts izlasē.Aināram aug un labi spēlē divi brāļi,tā vismaz lasīju intervijā.Varbūt viņi neatkārtos vecākā brāļa kļūdas.
jā, jā - nabaga Podziņš. Visi viņu apbižo - latviešu nacionālisti, krievu mediji, RUS izlases funkcionāri...

ej, piesakies - varbūt viņš Tevi vēl paņem par personīgo advokātu.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 09:15, pirms 13 gadiem
>>>Abrags
Nomierinies čomiņ.Gluži vienkārši vajag būt objektīvam,nevis bliet pakaļ aitu baram.Starp citu droši vien zini,ka neesmu krievu hokeja fans,bet tāpēc jau nekļūšu neobjektīvs.
>>>kruifs 14
Kas attiecās uz Prjahinu,tad viņam tā NHL karjera absolūti neizdevās.Togad viņš nospēlēja Kalgari tikai divas spēles un vienu playoffā.Znaroks togad bija lieliskā formā,ja nemaldos viens no rezultatīvākiem PSRS čempionātā.Tomēr Prjahins nāca no Kriļja Sovetov nometnes,bet PSRS treneris bija Dmitrijevs,lai viņam vieglas smiltis.Savējais izrādījās tuvāks.Tāds tas stāstiņš.Varbūt faktos varu kaut kur kļūdīties,jo vados pēc atmiņas.Slinkums līst arhīvos.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 09:41, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Šeit netiek skarts nacionālais jautājums, bet gan Podziņa jautājums... Nac. jautājums tiktu skarts, ja krievs Karamnovs no RD tiktu uzaicināts uz RUS U20 izlasi un te visi sāktu di**t kāpēc audzinām krievu komanda (ps: pagājušogad Karamnovs ar diezgan dikti atspēlēja gan RD, gan HK Rīga, bet nez kāpēc mazāk bija īpaši neapmierināto) vai krievs Podziņš aizbrauktu uz U20 Krieviju pārstāvēt...

Šeit ir cita lieta- tā, ka LAI NOKĻŪTU RD CIEN. GOSPODIN PODZIŅŠ VISIEM VEIDIEM LĪDA DI**Ā LATVIJAI (un arī nokļuvis RD turpināja), bet tikko kā Krievija viņu izsauca uz U20 tā atsāka LĪST DI**Ā Krievijai... vnk tāds hokejists-di**ālīdējs sanāk ubi bene ibi patria......
No kurienes vispār nāk šitas "dirsālīdējs", jā, par līšanu LV, un DR, to var teikt, ir skandinājis ka grib spēlēt LV izlasēs, ka DR esot bijis visa viņas bērnības sapnis. Taču, kādā sakarā tu izrāvi ka viņš lien dirsā rus izlasei? Ja tevi pasauc uzspēlēt starptautiskā turnirā, iegūt pieredzi, vēlāk pasauc patrenēties uz Krievijas U-20 izlasi, ar labākajiem šīs valsts spēlētājiem, kāpēc, lai to neizmantotu? Es nezinu, vispār šajā jautājuma daudz neiedziļinos, bet cik zinu, nekas tak netraucēs viņan no nākāma gada septembre spēlēt LV izlasē, tas turnīrs kurā viņš spēlējā, neskaitījās IIHF, un tagad viņu uz izlasi nepaņēma.

Par šito atskaītīšanu vispār interesanta situācija, kā RUS izlase varēja neuzzināt ka Podziņs ir Latvija pilsonis un viņu tik un tā uz izlasi ņemt nevarēs...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 09:42, pirms 13 gadiem
Nu, te ir saplosijušies džeki uz velna paraušanu.
Ja kādam jautājumi kāpēc ar Pogu ir tā kā ir ,lūdzu vēlreiz pārlasiet J.Matuļa rakstu par liekuļošanu.
Un tāpēc rodas jautājums-kāpēc arī Podziņš šad tad nevarētu paliekuļot? Vai viņš nav no mūsu sabiedrības vidus?
Liekulībai nav ne nacionalitates, ne arī konkrēts vārds un uzvārds.
Katrs pats paskatamies spogulī sev acīs, un uzdodiet sev jautājumu-kad,kas un kāds es esmu?
Ja Jūs nespējat atbildēt uz šiem trīs vienkāršiem jautājumiem, tad Jūsu liekulība ir augstākā pilotāžā.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-17 09:47, pirms 13 gadiem
Kaut kā neveicas mums ar tiem Aināriem : Podziņš , Šlesars , Mielavs , Baštiks .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 10:16, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrags
Nomierinies čomiņ.Gluži vienkārši vajag būt objektīvam,nevis bliet pakaļ aitu baram.Starp citu droši vien zini,ka neesmu krievu hokeja fans,bet tāpēc jau nekļūšu neobjektīvs.
...
es blējot līdzi aitu baram?
Ja vēl neesi pamanījis, šad tad mans viedoklis ir pretrunā ar >90% no SC.com.
par saviem vārdiem ir jāatbild - nevis muldēt katru brīdi tā kā ir izdevīgāk...
(starp citu, tas pats Podziņš ~gadu pirms spēlēšanas RD stāstīja (savā blogā ōlhokej.ru), ka MHL jau nekāds tur līmenis neesot; ka Krievijas 1. līgā līmenis esot pat augstāks - vai tagad Pugovkins to teiktu? )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 10:27, pirms 13 gadiem
makaka3 rakstīja: Tagad visa Latvija uz viņu rāda ar pirkstu un smejās!
Esi veicis aptauju?
Zīdaiņus un vecus cilvēkus arī aptaujāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-12-17 10:35, pirms 13 gadiem
Podziņš rullē!!!Tas kad viņš netiks RU sastavā jau tā pat visiem bija skaidrs ,kas ir ar hokeju saistīti,bet čalis centās,malacis!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-17 10:35, pirms 13 gadiem
makaka3 rakstīja: Alsungā aptauju gan neveicu
Nu vot!
Vai Alsunga vairs nebūtu Latvijas sastāvdaļa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-12-17 10:42, pirms 13 gadiem
Ē cilvēki bišķi attopieties -čalis netika izlasē mūsu skauģu dēļ .Nelassījāt ko par Podziņu teica treneris ? Āksti - sačakarēja dzīvi zēnam !PSEIDO patrioti !
Ja viņu uzaicinātu pāriet ASV vai Kanadas pusē visi te lielītos ka pazist Podzīņu .

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 10:53, pirms 13 gadiem
redz cik viegli sačakarēja karjeru, bet bija lielas iespējas ja nebūtu mēģinājis uzlekt augstāk par savu d.....

  -4 [+] [-]

, 2011-12-17 10:53, pirms 13 gadiem
Lielākā dala komentētāju laikam ir pilnīgi ........... Podziņš tak teica ka ka spēlēs krievijas izlasē ja tur tiks tikmer kamēr pienāks laikas kad varēs spēlēt LV izlasē. LV neko no tā nezaudē ka ja mums pievienojas meistarīgāks spēlētājs. nu nevajag jau visu tik slimīgi uztvert

  +9 [+] [-]

, 2011-12-17 10:54, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - nabaga Podziņš. Visi viņu apbižo - latviešu nacionālisti, krievu mediji, RUS izlases funkcionāri...

ej, piesakies - varbūt viņš Tevi vēl paņem par personīgo advokātu.
Bet vispār palasot arī ko krievu prese saka es redzu šādu variantu, kas ir noticis un skats varētu būt diezgan traģikomisks... Izskatās, ka nevienam nemanot Kira ir vienkārši čalim atriebies par šo straujo "prioritāšu maiņu" ... Kā? Elementāri! Tak visi (nu labi ne visi, bet lielākā daļa arī te) zin, ka Kiram ir labi sakari IIHF nu, tad iespējams jams arī joka pēc iespējams ir Šveices zobārstam uzprasijis "klau Renē, ko tas mūsu Podziņš tajā Krievijas U-20 izlasē dara? Viņam tak ir mūsu pase!" vai kaut kā tā.... A Fazels īpaši neiedziļinoties (būtu dīvaini, ja viņš iedziļinātos katra jauna gurķa lietā) krieviem iespējams arī ir līdzīgi uzprasijis "ko Poga pie jums dara? Viņam tak ir LV pase" vai kā tamlīdzīgi un krievi arī īpaši neiedziļinoties (jo viņiem pa lielam tādu "podziņu" pašiem ir prud pruģi - nebūs Podziņš būs kāds Sidorovs, kas nebūs sliktāks par Pogu) un neņemot vērā malā stāvošā Podziņa vicināšanos ar krievu pasi paņēma un čali vienkārši atskaitija, lai nebūtu lieku jautājumu un problēmu! Es parasti neesmu Kiras pusē, bet ja viņš ir veicis šādu "afēru", tad viennozīmīgi šoreiz esmu Kiras pusē! Un neba nu tapēc, ka man tur kas dikti "skaustu" (kas man 40 gadīgam vecim var skaust?) vai es neieredzētu krievus (pašam ir diezgan daudz draugu krievu)! Bet tieši tapēc, lai šitam čalim dotu mācību, ka nevar vienā dienā runāt vienu bet nākamajā darīt pavisam ko citu un, ka skrienot pēc diviem zaķiem beigās var nenoķert nevienu! Valsts karogi nav "sieriņi", kurus var katru dienu mainīt! Šī būs viņam laba mācība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-17 11:04, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Šeit nevar nepiekrist.Vispār nav saprotams par ko cilvēki te cepjas!
Relax uz pasaules ir nozīmīgāki notikumi.Aizejiet uz LAČ klasiku,baletu neviss iznīciniet nervu šūnas par notikumiem no fantastikas grāmatām
Liec man mieru ar savu klasiku.Es nesaku kad tas ir balets,bet ar daudziem kopā spelēju.

  -3 [+] [-]

, 2011-12-17 11:04, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Bet vispār palasot arī ko krievu prese saka es redzu šādu variantu, kas ir noticis un skats varētu būt diezgan traģikomisks... Izskatās, ka nevienam nemanot Kira ir vienkārši čalim atriebies par šo straujo "prioritāšu maiņu" ... Kā? Elementāri! Tak visi (nu labi ne visi, bet lielākā daļa arī te) zin, ka Kiram ir labi sakari IIHF nu, tad iespējams jams arī joka pēc iespējams ir Šveices zobārstam uzprasijis "klau Renē, ko tas mūsu Podziņš tajā Krievijas U-20 izlasē dara? Viņam tak ir mūsu pase!" vai kaut kā tā.... A Fazels īpaši neiedziļinoties (būtu dīvaini, ja viņš iedziļinātos katra jauna gurķa lietā) krieviem iespējams arī ir līdzīgi uzprasijis "ko Poga pie jums dara? Viņam tak ir LV pase" vai kā tamlīdzīgi un krievi arī īpaši neiedziļinoties (jo viņiem pa lielam tādu "podziņu" pašiem ir prud pruģi - nebūs Podziņš būs kāds Sidorovs, kas nebūs sliktāks par Pogu) un neņemot vērā malā stāvošā Podziņa vicināšanos ar krievu pasi paņēma un čali vienkārši atskaitija, lai nebūtu lieku jautājumu un problēmu! Es parasti neesmu Kiras pusē, bet ja viņš ir veicis šādu "afēru", tad viennozīmīgi šoreiz esmu Kiras pusē! Un neba nu tapēc, ka man tur kas dikti "skaustu" (kas man 40 gadīgam vecim var skaust?) vai es neieredzētu krievus (pašam ir diezgan daudz draugu krievu)! Bet tieši tapēc, lai šitam čalim dotu mācību, ka nevar vienā dienā runāt vienu bet nākamajā darīt pavisam ko citu un, ka skrienot pēc diviem zaķiem beigās var nenoķert nevienu! Valsts karogi nav "sieriņi", kurus var katru dienu mainīt! Šī būs viņam laba mācība!
man arī pāri 40 un uzskatu ka tā braukšana krieviem virsū ir šizofrēnija . Visur krievi vainīgi - paskaties labāk uz latviešiem pašiem (bailīgi,neizlēmīgi,kašķīgi ļautiņi).Ja Tev vajadzīgs ienaidnieks paskaties vērīgāk jeņķu virzienā un ja Tev ir smadzenes sapratīsi , ka krievi ir zelts salīdzinājumā ar jenķiem.

  -4 [+] [-]

, 2011-12-17 11:04, pirms 13 gadiem
Bus Ainaram maciba. Zheel, ka viss taa mulkigi iznaca, bet nu tagad chalim, ja nav spelejis Krievijas U20 oficialajaa IIHF turnira, ir reala iespeja tikt uz Sochiem 2014 gadaa LV izlases sastaavaa. Jaa, es uzskatu, ka pec paris sezonam, pie nosacijuma, ka vinsh regulari speles RD, vinsh bus izlases limena speletajs un bus reals braucejs uz Sochiem. Te Ainaram sliktumaa ir savs labums, kas var but tomer parspej visus zaudejumus. Nu, panemtu vinu Rus U20, bet pec tam? Netiktu vinsh lielajaa Rus izlasee, nedrikstetu spelet LV izlasee... Taa, lai nozhelo savu ricibu un lai tik gatavojas uz LV izlasi. Tik, var atvainoties LV lidzjuteju priekshaa tai pat Tvitterii, kaut vai, par sho gajienu.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-17 11:15, pirms 13 gadiem
OILER1981 rakstīja: Bus Ainaram maciba. Zheel, ka viss taa mulkigi iznaca, bet nu tagad chalim, ja nav spelejis Krievijas U20 oficialajaa IIHF turnira, ir reala iespeja tikt uz Sochiem 2014 gadaa LV izlases sastaavaa. Jaa, es uzskatu, ka pec paris sezonam, pie nosacijuma, ka vinsh regulari speles RD, vinsh bus izlases limena speletajs un bus reals braucejs uz Sochiem. Te Ainaram sliktumaa ir savs labums, kas var but tomer parspej visus zaudejumus. Nu, panemtu vinu Rus U20, bet pec tam? Netiktu vinsh lielajaa Rus izlasee, nedrikstetu spelet LV izlasee... Taa, lai nozhelo savu ricibu un lai tik gatavojas uz LV izlasi. Tik, var atvainoties LV lidzjuteju priekshaa tai pat Tvitterii, kaut vai, par sho gajienu.
nu, i nafig mums vajadzīgs tāds pašlabuma meklētājs izlasē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-17 11:21, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tāds cilvēks un bez apsardzes!!!
Protams ka būšu pagodināts kopā fanot iekš klasikas!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-17 11:21, pirms 13 gadiem
Ja Podziņu RUS izlasē neņem tapēc ka ir LV pilsonis, tad kapēc viņš nespēlē LV U20 izlasē? Kāds zina?

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 11:28, pirms 13 gadiem
guns21 rakstīja: Ja Podziņu RUS izlasē neņem tapēc ka ir LV pilsonis, tad kapēc viņš nespēlē LV U20 izlasē? Kāds zina?
pēc IIHF noteikumiem vēl nedrīkst (šobrīd arī īsti nav skaidrs, kad drīkstēs - tajos IIHF noteikumos pēc punktiem var dažādi traktēt - reiz jau te bija diskusija ar vienu juristu (šķiet, Edgaru) - no vienas puses viņš LV izlasē varētu spēlēt jau sākot ar 21012.g. septembri; taču savukārt, tad tas ir pretrunā ar punktu, kurā ir teikts, ka pirms 2 gadi no vietas ir jāspēlē LV komandās, neaizvadot NEVIENU SPĒLI, CITAS VALSTS KOMANDĀ - jautājums, kā šajā gadījumā IIHF traktē Podziņa dalību RUS izlasē pārbaudes turnīrā).

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 11:33, pirms 13 gadiem
Šeit vislabāk iederēsies sens latviešu sakāmvārds - labāk zīle rokā, nekā mednis kokā.

     [+] [-]

, 2011-12-17 12:19, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: FAIL! Tagad atkal noteikti visiem Latvijas medijiem stāstīs,ka ir gatavs ar visu sirdi pārstāvēt Latviju un jau skaita dienas līdz tam brīdim
Nu un ja stāstīs tad tur neredzu neko sliktu. bērns saka ka ļoti mīl mammu un
Ļoti grib dzīvot kopā ar viņu, ja mamma kaut kur aizbrauc, tad bērns saka ka viņš mīl tēti vairāk par visu. Bet viņš ir pozitīvs. Podziņš gribēja tikt Krievijas izlasē-netika, malacis ka cīnījās centās izmantot savu iespēju , augt meistarībā. Tagad ja būs iespēja mēģinās tikt Latvijas izlasē un tas ir pozitīvi. Cilvēkam var būt mīļas tuvas 2-3 valstis. Protams ka viņš ir jauns zaļš bieži ne tā izsakās, otra cilvēka dvēselē neielīdīsi -ko patiešām katrs domā.
Mums ir padomju laika mantojums-vienmēr jābūt tā kā domā citi- ja kāds dara savādāk kā citi domā tad tas ir slikti. Daudzi virs 40 gadiem mīl nosodīt ja kaut ko dara savādāk kā vajadzētu.
Radošumu, brīvību mīlam nosodīt citos. Kas Podziņam par radošumu -teiks oponenti-runa ir par kaut ko citu - mēs nosodam cilvēku ka saka vienu bet dara citu-jā tas ir slikti, bet nosoda daudzi Podziņu tā it kā viņš nevis slikti izteicies bet gan karojis pret Latviju jeb cīnījies pret Latvijas neatkarību.
Ja reāli padomā Podziņš neko sliktu Latvijai nav izdarījis, pat nav īsti ko sliktu pateikt par viņu.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 12:35, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: FAIL! Tagad atkal noteikti visiem Latvijas medijiem stāstīs,ka ir gatavs ar visu sirdi pārstāvēt Latviju un jau skaita dienas līdz tam brīdim
ideali pateikts.

     [+] [-]

, 2011-12-17 13:49, pirms 13 gadiem
Dzit viņu prom no Latvijas, man vienalga ka viņš spēlē, bet tas ka viņš uzvedas un runā nav pieļaujami!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 15:00, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nu un ja stāstīs tad tur neredzu neko sliktu. bērns saka ka ļoti mīl mammu un
Ļoti grib dzīvot kopā ar viņu, ja mamma kaut kur aizbrauc, tad bērns saka ka viņš mīl tēti vairāk par visu. Bet viņš ir pozitīvs. Podziņš gribēja tikt Krievijas izlasē-netika, malacis ka cīnījās centās izmantot savu iespēju , augt meistarībā. Tagad ja būs iespēja mēģinās tikt Latvijas izlasē un tas ir pozitīvi. Cilvēkam var būt mīļas tuvas 2-3 valstis. Protams ka viņš ir jauns zaļš bieži ne tā izsakās, otra cilvēka dvēselē neielīdīsi -ko patiešām katrs domā.
Mums ir padomju laika mantojums-vienmēr jābūt tā kā domā citi- ja kāds dara savādāk kā citi domā tad tas ir slikti. Daudzi virs 40 gadiem mīl nosodīt ja kaut ko dara savādāk kā vajadzētu.
Radošumu, brīvību mīlam nosodīt citos. Kas Podziņam par radošumu -teiks oponenti-runa ir par kaut ko citu - mēs nosodam cilvēku ka saka vienu bet dara citu-jā tas ir slikti, bet nosoda daudzi Podziņu tā it kā viņš nevis slikti izteicies bet gan karojis pret Latviju jeb cīnījies pret Latvijas neatkarību.
Ja reāli padomā Podziņš neko sliktu Latvijai nav izdarījis, pat nav īsti ko sliktu pateikt par viņu.
Man nekas nav pret Podziņu.Novēlu viņam visu labāko un kādreiz uzspēlēt kādā izlasē,vai tā būtu Krievijas vai Latvijas.Viņam ir tikai viens milzīgs mīnuss-milzīga mute.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 15:07, pirms 13 gadiem
krabathor rakstīja: Pelnīti tāpēc, ka viņš nav Krievijas izlases līmeņa spēlētājs
Un arī Latvijas līmeņa spēlētājs viņš nav.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 15:11, pirms 13 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Man nekas nav pret Podziņu.Novēlu viņam visu labāko un kādreiz uzspēlēt kādā izlasē,vai tā būtu Krievijas vai Latvijas.Viņam ir tikai viens milzīgs mīnuss-milzīga mute.
Piekrītu pilnībā.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-17 15:14, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nu un ja stāstīs tad tur neredzu neko sliktu. bērns saka ka ļoti mīl mammu un
Ļoti grib dzīvot kopā ar viņu, ja mamma kaut kur aizbrauc, tad bērns saka ka viņš mīl tēti vairāk par visu. Bet viņš ir pozitīvs. Podziņš gribēja tikt Krievijas izlasē-netika, malacis ka cīnījās centās izmantot savu iespēju , augt meistarībā. Tagad ja būs iespēja mēģinās tikt Latvijas izlasē un tas ir pozitīvi. Cilvēkam var būt mīļas tuvas 2-3 valstis. Protams ka viņš ir jauns zaļš bieži ne tā izsakās, otra cilvēka dvēselē neielīdīsi -ko patiešām katrs domā.
Mums ir padomju laika mantojums-vienmēr jābūt tā kā domā citi- ja kāds dara savādāk kā citi domā tad tas ir slikti. Daudzi virs 40 gadiem mīl nosodīt ja kaut ko dara savādāk kā vajadzētu.
Radošumu, brīvību mīlam nosodīt citos. Kas Podziņam par radošumu -teiks oponenti-runa ir par kaut ko citu - mēs nosodam cilvēku ka saka vienu bet dara citu-jā tas ir slikti, bet nosoda daudzi Podziņu tā it kā viņš nevis slikti izteicies bet gan karojis pret Latviju jeb cīnījies pret Latvijas neatkarību.
Ja reāli padomā Podziņš neko sliktu Latvijai nav izdarījis, pat nav īsti ko sliktu pateikt par viņu.
Tieši tā viņš arī uzvedas kā bērns, kaut 19 gadu jau. Laiks saprast, kas ir kas. Nevar ar vienu kāju Krievijā ar otru Latvijā stāvēt. Un nav te nekāda sakara, ka tieši ar Krieviju- ja Poziņš, gribētu Zviedrijas izlasē spēlēt man būtu tāda pati attieksme, vai nu tur vai tur.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-17 15:37, pirms 13 gadiem
Latvija rulle rakstīja: Dzit viņu prom no Latvijas, man vienalga ka viņš spēlē, bet tas ka viņš uzvedas un runā nav pieļaujami!
dzīt prom jau būtu pa traku, bet par izlasi jaatceras, ka ta ir komanda, kura parstāv valsti un visu tās nāciju, tapēc loģiskam vajadzētu būt solim, ka Podziņam Latvijas izlase ir slēgta uz visiem laikiem, pat, ja viņš pēkšņi sāk labi spēlēt tik un tā viņš vairs nav pelnījis pat teorētisku uzaicinājumu uz Latvijas Nacionālo komandu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 16:07, pirms 13 gadiem
Made my day. Bet varbūt viņš tiešām mīl gan Latviju, gan Krieviju (grūti iedomāties kādu sevi cienošu latvieti, kurš to dara)

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 16:18, pirms 13 gadiem
Nu Podziņa vietā es tagad kliegtu, ka tas bija politisks pasūtījums . Un LV izlase viņu tāpat iz...rēs Ja nebūs iemācījies normāli latviski atbildēt uz žurnālistes jautājumiem..

     [+] [-]

, 2011-12-17 16:22, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: a viņam vispār Latvijas pilsonība ir? intervijā šamais korespondentam rādīja Krievijas pasi ar Latvijas vīzu... skat. šeit: Айнарс Подзиньш: для меня самым принципиальным... .
Bet kurš tad viņam to dos??? Tur būtu jāpārskata jautājums par automātisku pilsonības piešķiršanu, ja viens no vecākiem ir latvietis, bet pats latviski ne bū ne bēē..

  +4 [+] [-]

, 2011-12-17 16:40, pirms 13 gadiem
labāk jau ka izlasē spēlē kaut kāds Pjotrs Ivanovs kurš dzimis Latvijā prot latviešu valodu un neprasa novāks ''S'' no sava uzvārda,nekā tādi ''patrioti''

  +1 [+] [-]

, 2011-12-17 16:53, pirms 13 gadiem
LOL Tā arī vajag