Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski

Jānis Celmiņš

LHF valde nolemj neturpināt sadarbību ar Beļavski
Aleksandrs Beļavskis un Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valde nolēmusi nepagarināt līgumu ar vīriešu izlases galveno treneri Aleksandru Beļavski. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē.

Lai gan Latvijas izlases spēlētāji pēc aizvadītā pasaules čempionāta Prāgā lūdza LHF prezidentam Kirovam Lipmanam saglabāt amatā Aleksandru Beļavski, kurš ar komandu gan nespēja izpildīt federācijas doto uzdevumu, valde šodien lēmusi citādāk.

Pēc Latvijas hokeja izlases galvenā trenera Aleksandra Beļavska atskaites, LHF valde pasaules čempionātā ieņemto 13. vietu atzina par neizpildītu. LHF valde 27. aprīlī valdes sēdē kā valstsvienības uzdevumu, pasaules čempionātā Prāgā, noteica iekļūšanu labāko desmit komandu pulkā. LHF valde pieņēma lēmumu nepagarināt līgumu ar Aleksandru Beļavski galvenā trenera amatā. Jautājums par jauno Latvijas hokeja izlases treneri tiks skatīts nākamajā valdes sēdē, teikts LHF mājas lapā internetā.

LHF valde šodien arī apstiprināja 2016. gada Latvijas Virslīgas hokeja čempionāta, 1. līgas un Latvijas Bērnu un jaunatnes meistarsacīkšu hokejā nolikumus. Tāpat valde apstiprināja tiesnešu komitejas sagatavoto rekomendāciju par pagājušās sezonas LHF labākajiem tiesnešiem, kā arī nolēma finansiāli atbalstīt pieminekļa celtniecību Viktora Hatuļeva atdusas vietā „Sarkandaugavas kapos”.

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

 +39 [+] [-]

, 2015-06-16 15:19, pirms 9 gadiem
Paldies dievam...

 +42 [+] [-]

, 2015-06-16 15:20, pirms 9 gadiem
pareizs valdes lēmums.

 +31 [+] [-]

, 2015-06-16 15:20, pirms 9 gadiem
Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu

 +44 [+] [-]

, 2015-06-16 15:20, pirms 9 gadiem
Ta nu gan pārsteigums Kira un ilgtermiņa līgums ir tas pats kas bezmaksas biļetes Rigas Satiksmē

 +39 [+] [-]

, 2015-06-16 15:21, pirms 9 gadiem
Varbūt, beidzot jāpadomā par kārtīga trenera piesaisti, lai nav ik pa gadam treneris jāmaina?

 +24 [+] [-]

, 2015-06-16 15:21, pirms 9 gadiem
Atpakaļ Nolanu!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:22, pirms 9 gadiem
Cik paredzami

 +24 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
Fuuu...atvieglojuma nopūta

  +8 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
duciits112 rakstīja: Varbūt, beidzot jāpadomā par kārtīga trenera piesaisti, lai nav ik pa gadam treneris jāmaina?
Pat ja treneris izcīnīs medaļas, viņu uz tukšo periodu atlaidīs. Iemeslus Kira atradīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
URA!!!

 +21 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
YESSS!
1. No sastaava tika atsijaats jaunais Jevpalovs kursh vajadziigs Sharks (nhl)komandai, bet nav nepiecieshams Latvijas izlasei...
2.taktika- apshaubaama, ja katraa speelee ciiinaas no aizsardziibas...
3. Gala rezultaats... bez 30 sekundeem B grupas komanda...

 +18 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
Kira laikam lasīja komentārus iekš SC.

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
Futbolizators rakstīja: Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu
Nebūtu sliktākais variants, bet neidealizēsim, pie Nolana arī ir bijušas švakas spēles, savukārt Sočos, manuprāt, bija pirmā reize LV hokeja vēsturē, kad izdevās sapulcināt VISUS labākos mūsu hokejistus.
Man būtu interesanti, kā galveno redzēt Hari Vitoliņu, bet nu nespīd

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:23, pirms 9 gadiem
Futbolizators rakstīja: Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu
vai tad Nolans ir brīvs?

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:24, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad Nolans ir brīvs?
Ar vienu klubu ir līgums.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:24, pirms 9 gadiem
Kira beidzot sāk domāt ar galvu?

Tagad jāpiesaista atpakaļ Nolans - lai pabeidz iepriekš nepabeigto darbu - progresu līdz pašam galam

 +20 [+] [-]

, 2015-06-16 15:25, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: YESSS!
1. No sastaava tika atsijaats jaunais Jevpalovs kursh vajadziigs Sharks (nhl)komandai, bet nav nepiecieshams Latvijas izlasei...
2.taktika- apshaubaama, ja katraa speelee ciiinaas no aizsardziibas...
3. Gala rezultaats... bez 30 sekundeem B grupas komanda...
bez desmit sekundēm

  +9 [+] [-]

, 2015-06-16 15:25, pirms 9 gadiem
Tagad varēs visi sist Kiram uz pleca, kāds šis malacis!

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:26, pirms 9 gadiem
Ej Tu dī.... CIRKS!!!!

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:26, pirms 9 gadiem
duciits112 rakstīja: Ar vienu klubu ir līgums.
viņam jau ir līgums ar Vankuveras Giants?

  +9 [+] [-]

, 2015-06-16 15:27, pirms 9 gadiem
Latvijas izlasei vajadzīgs treneris, kas neprot krievu valodu, lai mums, startējot pasaulē, nav jākaunas par to, ka mūs jauc ar krieviem.

 +31 [+] [-]

, 2015-06-16 15:27, pirms 9 gadiem
KalējsunDēli rakstīja: Latvijas izlasei vajadzīgs treneris, kas neprot krievu valodu, lai mums, startējot pasaulē, nav jākaunas par to, ka mūs jauc ar krieviem.
A vēl labāk - kas vispār nerunā! Lai izlasei ir tāds viegls noslēpumainības plīvurs un visi pretinieki baidās!

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:28, pirms 9 gadiem
Cik bija uzvaru čempī? 1? Tad jā, švaki.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-16 15:28, pirms 9 gadiem
Belavskis lai tagad iet uz Gjinamo Riga!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:29, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Starp citu, laikam jau jā, jo WHL variants viņam tā arī nav realizējies.
tad jau teorētiski iespējams

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:29, pirms 9 gadiem
Beidzot!!!!

 +21 [+] [-]

, 2015-06-16 15:29, pirms 9 gadiem
Par lēmuma pareizību varēs spriest pēc tā ko paņems vietā!

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:30, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: viņam jau ir līgums ar Vankuveras Giants?
NEWS 1130 Sports ‏@NEWS1130Sports Jun 4
Ted Nolan is no longer in the mix to be the new coach of the #WHLGiants. Hearing Ryan McGill is very high on finalist list.

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:30, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Cik bija uzvaru čempī? 1? Tad jā, švaki.
2

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:30, pirms 9 gadiem
Nolans trenēs gan Dinamo gan LV izlasi

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:31, pirms 9 gadiem
Laikam Kiram tomēr neinteresēja spēlētāju viedoklis. Bet nu būsim reāli, vajag nopietnāku treneri. Jāskatās uz zviedru vai kanādiešu speciālistu pusi. Latvijas izlasē ir tikai viena maiņa kas var uzspēlēt tehnisku hokeju, pārējās diemžēl ir met, ej, cīnies maiņas un ar to pagaidām ir jāsamierinās, kamēr izaugs jaunie potenciālie līderi, kas tā pat spēlējot Ziemeļamerikā, vairāk der ātram un sišanās hokejam.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:31, pirms 9 gadiem
dcws rakstīja: Belavskis lai tagad iet uz Gjinamo Riga!!!
Buus ar mieru pa sviestmaizi straadaat...
Labs bij speeleetaajs... loti labs, bet kaa treneris pa shiem 10gadiem nav NEKO sasniedzis.Diemzheel.

 +12 [+] [-]

, 2015-06-16 15:31, pirms 9 gadiem
Kira pats stāsies amtā!

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:34, pirms 9 gadiem
Beļavskim gan jau labs līgums ar kādu sezonas komandu. #aprēķinātāji

Atcerēsimies, ka pēc PČ2015 K.Lipmans teica, ka spēlētāji lūguši, lai Beļavskis paliek.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:35, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Laikam Kiram tomēr neinteresēja spēlētāju viedoklis. Bet nu būsim reāli, vajag nopietnāku treneri. Jāskatās uz zviedru vai kanādiešu speciālistu pusi. Latvijas izlasē ir tikai viena maiņa kas var uzspēlēt tehnisku hokeju, pārējās diemžēl ir met, ej, cīnies maiņas un ar to pagaidām ir jāsamierinās, kamēr izaugs jaunie potenciālie līderi, kas tā pat spēlējot Ziemeļamerikā, vairāk der ātram un sišanās hokejam.
kāpēc Tu domā, ka trenera tautībai ir izšķiroša nozīme???

  -3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:35, pirms 9 gadiem
Ka tik Ābols vai Šuplers netiek. Zirnim vēl jāpaaugās

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 9 gadiem
Matulis pielies mūli, viņam taču vecā meistarkomanda ir svēta Gaidam Matuļa rakstus žargonā uz švēro SA+ sadaļā

  +7 [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 9 gadiem
Nu ko Beļavskis uz DINAMO soliņa!?!?!

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:37, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Ka tik Ābols vai Šuplers netiek. Zirnim vēl jāpaaugās
Ābols aizņemts klubā. (bet nu nebrīnītos arī par tādu pavērsienu, zinot Kiru).
Šuplera gadi ir pagājuši... bez tam, īsti Kiras favorītos jau viņš nav.

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:38, pirms 9 gadiem
Nolanu atpakaļ!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:38, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu domā, ka trenera tautībai ir izšķiroša nozīme???
Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:39, pirms 9 gadiem
Nabagu pameta zem tanka un pēc tam vēl apkakāja! Piesmēja Beļavska dvēseli.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:40, pirms 9 gadiem
duciits112 rakstīja: Ar vienu klubu ir līgums.
Es kaut ko palaidu garām?
Kura tad tā izredzētā komanda?

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 9 gadiem
Upesdeglim atbrīvojās vieta, bet konkurence būs sīva ar visiem citiem cimperioniem

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.
es neesmu baigais visu treneru pārzinātājs, taču, piemēram, vienalga, laba līmeņa somu, čehu vai pat vācu treneris ar krietnu ZAmerikas pieredzi būs krietni atbilstošāks Tavām vēlmēm nekā viduvējs zviedru vai kanādiešu treneris.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:41, pirms 9 gadiem
Tedu Nolanu atpaka!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:42, pirms 9 gadiem
Pat nezinu vai tā ir laba ziņa vai vnk ziņa. Neko jau neparādīja, tas jāatzīst, cits jautājums cik tur trenera vaina. Man pašam atbildes nav. Veiksmi Beļavskim turpmākajā karjerā.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:44, pirms 9 gadiem
Futbolizators rakstīja: Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu
Tikai ne to, jo no Nolana, izņemot skaistu runāšanu jeņķu gaumē, arī nekas nebija.
Varbūt vajag pielauzt Beresņevu atkal uzņemties izlases vadīšanu. Značoka laiki ir pagājuši, kad vecie spēlētāji neuztvēra Betresņevu kā autoritāti ir pagājuši.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:44, pirms 9 gadiem
Bieži negadās, bet šoreiz K.Lipmans ir pieņēmis lēmumu, kuru gaidīja un atbalsta daudzi! Paldies.

 +12 [+] [-]

, 2015-06-16 15:45, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ne gluži tautībai, bet mentalitātei un hokeja stilam. Nosauc kādu Krievijas, Čehijas, Slovākijas vai vienalga kuras valsts treneri, kuram būtu tāda izpratne par spēka hokeju kāda tā ir Skandināvu vai Ziemeļamerikas valsts treneriem. Es protams nesaku ka Krievijas un citu valstu treneri ir slikti, vnk viņiem ir vieglāk strādāt ar tehniskākiem spēlētājiem.
Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Slēpts komentārs: jurixxx

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:45, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: es neesmu baigais visu treneru pārzinātājs, taču, piemēram, vienalga, laba līmeņa somu, čehu vai pat vācu treneris ar krietnu ZAmerikas pieredzi būs krietni atbilstošāks Tavām vēlmēm nekā viduvējs zviedru vai kanādiešu treneris.
Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:46, pirms 9 gadiem
bez pārsteigumiem

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:47, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Pilnībā piekrītu, ja vien nebūtu tā mazā cerībiņa, ka LV izlase tomēr pie laba zvaigžņu stāvokļa un apstākļu sakritības var arī izšaut. Kā to šad tad izdara belari.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:47, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.
nav kaut kā dīvaini? no viduvēja līmeņa trenera Tu prasi augsta līmeņa rezultātus...

  -5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:48, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Arī, bet vai kāds LABS un augsta līmeņa treneris būtu gatavs trenēt Latvijas izlasi. Diemžēl mums nav tādas finanses lai atļautos ļoti labu ekspertu. Tāpēc nebūtu slikt arī paņem viduvēju treneri un noslēgt ilgtermiņa līgumu, lai ir iespējama izaugsme. Ik pēc gada, diviem mekļēt jaunu treneri nav īpaši gudri. Tas nozīmē ka spēlētajiem katru reizi grūz iekšā ko jaunu un neapstrādātu. Vieglāk sakot, piegružo spēlētāju un beigās viņš pats nesaprot ko no viņa laukumā sagaida.
A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:48, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:51, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.
Bet mēs jau nevaram atļauties augsta līmeņa treneri un ko dos arī augsta līmeņa treneris. Tieši kā tu teici, Skotijs arī ar 3o sastāvu mums neatnestu nez kādas uzvaras. Es uzskatu ka labāk paņemt normālu treneri uz ilgāku laiku, lai redz to progresu. Pagaidām progress hokejā vispār nav redzams.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:51, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.
Nezinu, vai tiešām pārauga. Vai tad Nolans savulaik nav ticis nosaukts par NHL sezonas labāko treneri?

  +9 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Un kas tieši mainītos LV hokeja saimniecībā? Mums pēkšņi parādītos 4 konkurētspējīgi klubi, kuri varētu spēlēt, kaut vai BAČ ? Vai arī U-16 vecumā 4 jauni Girgensoni? Bleķis. Izkrītot hokejs tikai zaudētu popularitāti, uz B divīzijas turnīru nevarētu atbraukt neviens no ziemeļamerikāņiem un neviens Eiropas līgu finālos spēlējošais, tas samazinātu hokeja popularitāti un arī naudas plūsmu šim sporta veidam.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnībā piekrītu, ja vien nebūtu tā mazā cerībiņa, ka LV izlase tomēr pie laba zvaigžņu stāvokļa un apstākļu sakritības var arī izšaut. Kā to šad tad izdara belari.
Vot, tu ļoti pareizi pateici - cerība. Jebšu sanāk, ka Beļavskis ir slikts nevis tāpēc, ka viņš ir slikts, bet tāpēc, ka fani gaida no Latvijas izlases daudz vairāk, nekā tam ir reāls pamats.

Par to izšaušanu. Nu kāda izšaušana? Pagājušgad OS bija šāviens... tagad jāpagaida.

Un tas Baltkrievijas piemērs Latvijā tiek lietots daudz vairāk nekā vajadzētu. Šogad un pirms gada viņi bija 7. vietā. Pirms tam - 3. gadus pat 10niekā netika un pēdējo 10 gadu griezumā vērtējot pēc tā kura izlase ir augstāk bijusi, panākumi dalās kkur uz pusēm, tb nekur jau tie belorusi nav tālu, lai par viņiem tā sajūsmā sistu plaukstas.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Zināma taisnība Tev ir,jo dažreiz ir ļoti vērtīgi iesēsties ar pliku dibenu aukstā peļķē. Tad dažam labam labam nāk apskaidrība par patieso lietu būtību.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Mazliet nesaprotu no taas izkrishanas uz 1. diviiziju,kaada gan jeega,domaa mainiitos Kiras saimniekoshanas metodes,neticu gan.Iedomaajies cik ilgi mees meeginaatu tikt atpakal elitee,mums jau uz eliti ne visi chali grib braukt speeleet,domaa uz 1.diviiziju buutu daudz speeleetaaju

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:52, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: nav kaut kā dīvaini? no viduvēja līmeņa trenera Tu prasi augsta līmeņa rezultātus...
Tur jau tā lieta, es neprasu augstus rezultātus, bet gan progresu.

  -5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:53, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: Nezinu, vai tiešām pārauga. Vai tad Nolans savulaik nav ticis nosaukts par NHL sezonas labāko treneri?
Tas pats Nolans, kurš pirms tam bija novedis to pašu komandu līdz NHL tabulas lejasgalam un pēc tam Hašeks un Co viņus izvilka atpakaļ?

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:54, pirms 9 gadiem
un par ko visi taa priecajas? no latviesiem neviens labaks variants tpt nebutu, vienigais veel Abols, bet vins klubu trenee.. atkal saksies viss no nullles.. arzemniekam Kirovs velreeiz negribes tik daudz maksat ka Nolanam, taaka nekas labs tas nav mana skatijuma.. Bet var jau but

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:54, pirms 9 gadiem
kramblers rakstīja: Mazliet nesaprotu no taas izkrishanas uz 1. diviiziju,kaada gan jeega,domaa mainiitos Kiras saimniekoshanas metodes,neticu gan.Iedomaajies cik ilgi mees meeginaatu tikt atpakal elitee,mums jau uz eliti ne visi chali grib braukt speeleet,domaa uz 1.diviiziju buutu daudz speeleetaaju
Es domāju tieši būtu tie gribētāji kas brauktu. It īpaši tie kuru dēļ nēs tiktu izmesti no elites. Ja tu sataisi sūdus, Tu necebties tos labot un atstāj visu kā ir?

  +6 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Un kas tieši mainītos LV hokeja saimniecībā? Mums pēkšņi parādītos 4 konkurētspējīgi klubi, kuri varētu spēlēt, kaut vai BAČ ? Vai arī U-16 vecumā 4 jauni Girgensoni? Bleķis. Izkrītot hokejs tikai zaudētu popularitāti, uz B divīzijas turnīru nevarētu atbraukt neviens no ziemeļamerikāņiem un neviens Eiropas līgu finālos spēlējošais, tas samazinātu hokeja popularitāti un arī naudas plūsmu šim sporta veidam.
Tieši tā. Daudzi domā - izkritīsim, i tad pie mums sāksies hokeja paradīze, kad talanti nāks izlasē viens pēc otra, visur slies augšā halles utt.
Man jau liekas, ka process būtu pilnīgi pretējs.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Starp citu, nosapņoju, ka Maskavas Dinamo paraktīja līgumu ar Nolanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Tur jau tā lieta, es neprasu augstus rezultātus, bet gan progresu.
kadu progresu pirmaja gada?

  -5 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Vai tad Beļavskim bija otrais(trešais?) sastāvs?
Ja izlases sastāvs, salīdzinot ar OS un 14. gada PČ nomainās par 50%, tad kā šādu komandu nosaukt?

 +10 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Female body inspector rakstīja: Ja godīgi, šogad cerēju kaut izkritīs uz 1. Divīziju. Ja godīgi tad tas Latvijas hokejam būtu tikai pluss un beigtos tā eiforija ka esam elites hokeja valsts un varbūt hokeja saimniecībā kaut kas mainīsītos. Bet tas atkal stāsts par kā būtu ja būtu.
Tieši tā! Vislabāk būtu izreiz izkrist par kādiem 3 līmeņiem zemāk - augtu treneru kvalifikācija, palielinātos dzimstība valstī, vairāk puikas ietu uz hokeju, visi sāktu būvē t hokeja halles, valstī sāktos īsts hokeja bums, no sponsoriem nevarētu atkauties, mums būtu 8 komandas KHL, kādas 15 baltkrievu čempī, ap 30 MHL, bet 12 vissstiprākās spēlētu Latvijas čempionātā, kurš kotētos augstāk par NHL!

  +8 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnībā piekrītu, ja vien nebūtu tā mazā cerībiņa, ka LV izlase tomēr pie laba zvaigžņu stāvokļa un apstākļu sakritības var arī izšaut. Kā to šad tad izdara belari.
Piedošanu, ja LV jau 10 gadus naturalizētu izlases līmeņa leģionārus tad mēs cetrutdaļfinālā spēlētu stipri biežāk nekā belari to ir spējuši ar savām krievu un kanādiešu piešpricēm.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:55, pirms 9 gadiem
Beidzot-viens prātīgs lēmums!Vismaz tik murgainu spēli kā šajā čempī vairāk neredzēsim,kad mūs nomētā pat Austrija un Francija.

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 15:57, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kā nez Buffalo pārauga Nolanu? Tur neviens neko nepārauga, abas sezonas 1/2 sastāvs viņam bija pārsvarā no AHL/NHL zemāko maiņu spēlētājiem. Tur bija citi iemesli, kapēc viņu atlaida, nevis kaut kas kaut ko pārauga.
Pārauga sava potenciāla ziņā. Nolanam bija uzdevums neko nesačakarēt un ar saviem saldajiem uzsaukumiem uzturēt kaut kādu kaujas garu komandā, kamēr viņi ir dziļā pārbūves procesā. Tagad, pēc drafta, komanda sāks/mēģinās kārpīties uz augšu, kur Nolans vairs nav vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 15:57, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā. Daudzi domā - izkritīsim, i tad pie mums sāksies hokeja paradīze, kad talanti nāks izlasē viens pēc otra, visur slies augšā halles utt.
Man jau liekas, ka process būtu pilnīgi pretējs.
Nē, bet tad vismaz kāds aizdomāsies,kas jādara, lai LV hokejs kaut mazliet attīstītos, un nevis stabili stagnētu kā patreiz. Šobrīd mēs vairāk uztveram mūsu hokeja situāciju, kā to mēdz deklarēt Lipmans- mēs esam hokeja lielvalsts.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 15:57, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Pat nezinu vai tā ir laba ziņa vai vnk ziņa. Neko jau neparādīja, tas jāatzīst, cits jautājums cik tur trenera vaina. Man pašam atbildes nav. Veiksmi Beļavskim turpmākajā karjerā.
Pievienošos šim viedoklim. Dabūs citu treneri un kas manīsies? Par tām pašām vietām arī cīnīsies.

  +6 [+] [-]

, 2015-06-16 15:58, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā. Daudzi domā - izkritīsim, i tad pie mums sāksies hokeja paradīze, kad talanti nāks izlasē viens pēc otra, visur slies augšā halles utt.
Man jau liekas, ka process būtu pilnīgi pretējs.
Savulaik ko tādu jau piedzīvoja volejbols.

  +7 [+] [-]

, 2015-06-16 15:59, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši tā. Daudzi domā - izkritīsim, i tad pie mums sāksies hokeja paradīze, kad talanti nāks izlasē viens pēc otra, visur slies augšā halles utt.
Man jau liekas, ka process būtu pilnīgi pretējs.
Ja izkritīs un vēl nolikvidēsies Dinamo baidos, ka būs Ukrainas izlases scenārijs. Ok mums varbūt ir drusku vairāk dulli papuči, kuri ir gatavi investēt savējos un drusku vairāk mazās halles saceltas, kas kaut ko ražo, bet kopumā, izkrīšanai nekāda labuma nav. Runājot ar treneriem ir tieši otrādi, katra spoža uzvara atved uz hokeju vairāk bērnus, kuri grib spēlēt, kā Ozoliņš vai Girgensons.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 15:59, pirms 9 gadiem
Ilmars Sturiska ‏@IlmarsSturiska 16 minutes ago

Nākamais izlases galvenais treneris, visticamākais, būs ārzemnieks - tā LHF valdes loceklis Andris Deniņš. Latviešiem vēl jāpaaugas.

Ilmars Sturiska ‏@IlmarsSturiska 3 minutes ago

Ja saglabāsim vietu elitē, tad paturēšu Beļavski - tā Kirovs Lipmans man teica LV vēstniecībā Čehijā. Solīts makā nekrīt.

 +10 [+] [-]

, 2015-06-16 15:59, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet tad vismaz kāds aizdomāsies,kas jādara, lai LV hokejs kaut mazliet attīstītos, un nevis stabili stagnētu kā patreiz. Šobrīd mēs vairāk uztveram mūsu hokeja situāciju, kā to mēdz deklarēt Lipmans- mēs esam hokeja lielvalsts.
Lipmans vai kāds cits neļauj entuziastiem-domātājiem celt ledus laukumus vai bērnus vest uz hokeju?
Vai arī viņi speciāli iezāģē kļuškas, lai bērni netrenētos utt.

Hokejs Latvijā ir tur kur viņš ir un izlases kontekstā Lipmans jau nu ir izdarījis daudz vairāk nekā jebkurš cits būtu spējīgs. Jā, tāpēc cieš vietējais čempionāts un ir citas problēmas, taču... izlase jau 20. gadus būs Elitē, viens PČ notika Latvijā... starp citu, neņemot vērā Krieviju, no bijušās PSRS, vislabākie rādītāji...

     [+] [-]

, 2015-06-16 15:59, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Piedošanu, ja LV jau 10 gadus naturalizētu izlases līmeņa leģionārus tad mēs cetrutdaļfinālā spēlētu stipri biežāk nekā belari to ir spējuši ar savām krievu un kanādiešu piešpricēm.
Kaut vai tā, jo joprojām esmu pārliecināts, ka pie GUDRAS UN ĻOTI IZSVĒRTAS naturalizācijas palīdzību mēs varētu daudz ko iegūt. Kaut vai konkurences paaugstināšanu uz vietām izlasē.
Atgādināšu,ka belari Soltleikas OS bija 4. vietā. Kaut arī ar lielas veiksmes palīdzību.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 16:00, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet tad vismaz kāds aizdomāsies,kas jādara, lai LV hokejs kaut mazliet attīstītos, un nevis stabili stagnētu kā patreiz. Šobrīd mēs vairāk uztveram mūsu hokeja situāciju, kā to mēdz deklarēt Lipmans- mēs esam hokeja lielvalsts.
+1 un kas zin kā būtu. Bet vismaz beigtos saceptā eiforija. Es cik sen sevi atceros sekoju līdzi LV izlasei, esmu fans, esmu braucis uz PČ un vnm cerējis un ticējis. Bet patstvēs kas mainīsies. Un vajag visu mainīt jau nobsaknes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lipmans vai kāds cits neļauj entuziastiem-domātājiem celt ledus laukumus vai bērnus vest uz hokeju?
Vai arī viņi speciāli iezāģē kļuškas, lai bērni netrenētos utt.

Hokejs Latvijā ir tur kur viņš ir un izlases kontekstā Lipmans jau nu ir izdarījis daudz vairāk nekā jebkurš cits būtu spējīgs. Jā, tāpēc cieš vietējais čempionāts un ir citas problēmas, taču... izlase jau 20. gadus būs Elitē, viens PČ notika Latvijā... starp citu, neņemot vērā Krieviju, no bijušās PSRS, vislabākie rādītāji...
Jau uzrakstīju par naturalizāciju.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 16:02, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Ja izkritīs un vēl nolikvidēsies Dinamo baidos, ka būs Ukrainas izlases scenārijs. Ok mums varbūt ir drusku vairāk dulli papuči, kuri ir gatavi investēt savējos un drusku vairāk mazās halles saceltas, kas kaut ko ražo, bet kopumā, izkrīšanai nekāda labuma nav. Runājot ar treneriem ir tieši otrādi, katra spoža uzvara atved uz hokeju vairāk bērnus, kuri grib spēlēt, kā Ozoliņš vai Girgensons.
Ozoliņš - PSRS produkts.
Girgensons - jau agrajos padsmitnieka gados pa ASV dzīvo.

Tb konkrēti Latvijas hokeja skolas pienesums... nu ir tāds kāds tas ir, tāpēc vēl cerēt, ka kaut kas un kaut kur izkritīs, bankrotēs utt. Nu tad tie cerētāji varēs pārslēgties uz basketbolu vai futbolu un heitot, jo hokeja valstī nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -6 [+] [-]

, 2015-06-16 16:03, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Juri, Juri...
Oi, atvainojos... man sajuka... Nolans ir visu laiku labākais treneris ever, dodiet mums Nolanu un mēs visus uzvarēsim! MĒS UN NOLANS ESAM VARENI, MĒS UN NOLANS ESAM DIŽENI!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 16:05, pirms 9 gadiem
Nebūs nekāds pārsteigums, ja tagad uzpeldēs Tambijeva kandidatūra. Arī džeks, kas par sviestmaizi būtu gatavs patrenēt... Ceru protams, ka kļūdos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 16:08, pirms 9 gadiem
''Spēlētāji lūdza, lai Beļavskis paliekot'' nekad šito neaizmirsīšu

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kaut vai tā, jo joprojām esmu pārliecināts, ka pie GUDRAS UN ĻOTI IZSVĒRTAS naturalizācijas palīdzību mēs varētu daudz ko iegūt. Kaut vai konkurences paaugstināšanu uz vietām izlasē.
Atgādināšu,ka belari Soltleikas OS bija 4. vietā. Kaut arī ar lielas veiksmes palīdzību.
Soltleikas 4. vietai 1998. nav tieši nekāda sakara ar Belaru naturalizācijas programmu, kura sākās ~2004. pastiprinot Belaru U-20 izlasi, kura jau ar brāļiem Kosticiniem bija diez gan spēcīga, bet toreizējais čiekurs Zaharovs vēl savam dēlam noviltoja dzimšanas gadu, un vēl nonaturalizēja 2-3 krieviņus, bet gan ar Salo kļūdu un bezzobaino zviedru spēli.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 16:08, pirms 9 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, bet tad vismaz kāds aizdomāsies,kas jādara, lai LV hokejs kaut mazliet attīstītos, un nevis stabili stagnētu kā patreiz. Šobrīd mēs vairāk uztveram mūsu hokeja situāciju, kā to mēdz deklarēt Lipmans- mēs esam hokeja lielvalsts.
Nu kāds aizdomāsies, padomās, nosecinās ka mēs vairs neesam lielvalsts, ka mums ir maz resursu u.t.t. Ko dos šīs atklāsmes, kuras jau sen nav atklāsmes? Kur Tu redzi to potenciālu, kurš noslēpies gaida, lai izlase izkristu un tad šis ķertos pie Lielās Latvijas hokeja augšāmcelšanas?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 16:09, pirms 9 gadiem
Ehh, es jau biju samierinājies.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 16:09, pirms 9 gadiem
Gunset rakstīja: Nebūs nekāds pārsteigums, ja tagad uzpeldēs Tambijeva kandidatūra. Arī džeks, kas par sviestmaizi būtu gatavs patrenēt... Ceru protams, ka kļūdos...
Tas pats, kurš smagi nofeiloja ar diez gan talantīgam U-20 izlasēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: L@tgols

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 16:14, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kādā sakarā Tu salīdzini divu dažādu turnīru sastāvus? Un tas, ka 4. mainās uzbrucēja Jura vietā spēlēja cits 4. maiņas uzbrucējs Gunārs neko rezultātos neietekmēja. Iztrūka varbūt 3-4 spēlētāji, kas spēlētu vadošajās maiņās, bet ko tādu var redzēt katru gadu.
Drusku vairāk jau iztrūka gan, no aizsardzības bija palicis faktiski tikai Soča, nebija Pujacs, Reķis, Ozoliņš, Kulda, Bārtulis, Freibergs

Uzbrukumā pietrūka Karsums, Girgensons, Indrašis, Ķēniņš, Pavlovs.

Tu saki vienalga, kurš spēlē 4. maiņā, es savukārt saku, ja šajā čempī 4. maiņā kapātu Juris Štāls, tad 4. maiņu toč tā nevazātu pa savu zonu, kā to darīja pretinieki šajā čempī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 16:16, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kādā sakarā Tu salīdzini divu dažādu turnīru sastāvus? Un tas, ka 4. mainās uzbrucēja Jura vietā spēlēja cits 4. maiņas uzbrucējs Gunārs neko rezultātos neietekmēja. Iztrūka varbūt 3-4 spēlētāji, kas spēlētu vadošajās maiņās, bet ko tādu var redzēt katru gadu.
Nu zini... kā tev pateikt... nu tā dara... salīdzina. Un tad izsecina, kura izlase ir bijusi labāka sastāva komplektācijas ziņā.

Par tiem 4. maiņas spēlētājiem runājot - šogad pie vismaz 2 punktiem PČ tika... 4 spēlētāji. Pie punktiem vispār - 7 spēlētāji.
Pirms gada punkti bija 18 spēlētājiem, bet vismaz divi - 14. hokejistiem.

Vienīgie, kuri palika bez punktiem, bet noslpēlēja visu PČ (7 spēles) bija Laviņš un M.Jass, t.i., divi aizsargi.

Tas arī parāda to, ka ij 3. ij 4. maiņa ietekmē visu. Tieši tas, ka izlasei šogad bija tikai viena maiņa, precīzāk laukuma 3 spēlētāji (Daugaviņš, Dārziņš, Galviņš) + Masaļskis, nevis komanda (tajā skaitā ar normālu 4. maiņu, bet te arī ar 3. un 2.) arī noteica rezultātu.

Jeb, tu gribi teikt, ka Beļavskis viņiem neļāva mest golus?

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:21, pirms 9 gadiem
Nākamais nāks Šupis, jo Lipmans tagad izķers visu lēto galu, ja nekas nesanāks, tad ''valde'' domās, kas nāks nākamais

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:23, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Beidz troļļot.
Ja ne trollisms, tad nedaudz info:
Nolans gadu pirms savas Adamsa balvas, visu sezonu strādājot ar BUF, bija spējīgs tikt tikai pie 33 uzvarām un 20. vietas kopvērtējumā.

Gadu vēlāk viņš salasīja 7 uzvaras un 5 neizšķirtus vairāk un komanda bija 6. labākā NHL.

Vai tas ir izcils sasniegums?

Un vēl - starp visiem pēdējo 25 sezonu Džeka Adamsa balvas ieguvējiem (kuri komandu vadīja pilnu sezonu, lokauta gadus neņemot vērā) Nolanam savā labākajā gadā ir otrs sliktākais komandas gūto punktu skaits (92).

Nezinu kā pārējiem, taču es nevaru par treneri teikt, ka viņš ir labs, ja regulārajās sezonās viņš nav spējīgs uzvarēt pat katru otro spēli (45.8% uzvarēto spēļu), bet izslēgšanas mačos knapi katrā trešajā spēlē tiek pie uzvaras (35.3%).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:24, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja ne trollisms, tad nedaudz info:
Nolans gadu pirms savas Adamsa balvas, visu sezonu strādājot ar BUF, bija spējīgs tikt tikai pie 33 uzvarām un 20. vietas kopvērtējumā.

Gadu vēlāk viņš salasīja 7 uzvaras un 5 neizšķirtus vairāk un komanda bija 6. labākā NHL.

Vai tas ir izcils sasniegums?

Un vēl - starp visiem pēdējo 25 sezonu Džeka Adamsa balvas ieguvējiem (kuri komandu vadīja pilnu sezonu, lokauta gadus neņemot vērā) Nolanam savā labākajā gadā ir otrs sliktākais komandas gūto punktu skaits (92).

Nezinu kā pārējiem, taču es nevaru par treneri teikt, ka viņš ir labs, ja regulārajās sezonās viņš nav spējīgs uzvarēt pat katru otro spēli (45.8% uzvarēto spēļu), bet izslēgšanas mačos knapi katrā trešajā spēlē tiek pie uzvaras (35.3%).
Ne pa tēmu,bet kur tavs kolēģis Jānis Cīrulis pazudis???

  -3 [+] [-]

, 2015-06-16 16:26, pirms 9 gadiem
Lakers-fans rakstīja: Ne pa tēmu,bet kur tavs kolēģis Jānis Cīrulis pazudis???
Viņa radošajiem panākumiem nesekoju, tāpēc komentēt arī nevaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:26, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja izlases sastāvs, salīdzinot ar OS un 14. gada PČ nomainās par 50%, tad kā šādu komandu nosaukt?
Tā arī noskaukt - 50 % no pagājušā gada sastāva. Nu nebija jau trešais satāvs ( Mums tāds ir vispār ? )

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 16:27, pirms 9 gadiem
Žīda vecais triks ar naudas maku """Nu gan negaidīti"""

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:29, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viņa radošajiem panākumiem nesekoju, tāpēc komentēt arī nevaru.
Vai tad jūs neesat kolēģi??

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:29, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Freibergs bija beņķa sildītājs izlasē, Karsums nav spēlējis jau 6(?) čempjus, Bārtulis laikam 3 vai 4, Pavlovs arī nav neaizstājams, Ķēniņš tāpat-līdz nokļuva NHL viņu katru gadu lamāja par muļķigajiem noraidījumiem. Indrašis PČ bija, ja nepamanīji.
Jā, jā, Štāls jau ir tas geimčeindžers, kas visu būtu izvilcis. Beidz, novelt uz spēlētājiem trenera kļūdaini izvēlēto taktiku manuprāt nav pareizi.
Ja mēs par pamatu ņemam PČ, kuru tu piesauc, tāpēc Karsuma un Bārtuļa neesamību neatzīsti, tad, lūdzu, ievērot arī kosekvences un neraudāt par OS sniegumu, kur Latvijai bija 1/4fināls un kārtējais skaistais zaudējums, bet skatīties tikai PČ.

11. vieta pirms gada un 13. vieta šogad. Cik liela tā atšķirība, rēķini pats.

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:30, pirms 9 gadiem
jocker_x rakstīja: Tā arī noskaukt - 50 % no pagājušā gada sastāva. Nu nebija jau trešais satāvs ( Mums tāds ir vispār ? )
Par trešo es runāju nosacīti, tāpēc arī iekavās, bet otrais sastāvs tas noteikti bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 16:34, pirms 9 gadiem
Viena lieta ir sastāvs uz pēdējo PČ un paņemtie/nepaņemtie, bet ir vēl viens būtisks moments - kaut kādā brīdī tika pieļauta kļūda (vai kļūdas) ar fizisko sagatavotību, tik fiziski švaku izlasi es neatceros redzējis lielajos turnīros. Droši vien Beļavskis bija pelnījis dabūt pa nagiem par šādām kļūdām.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 16:37, pirms 9 gadiem
Dzoniy rakstīja: Nezinu, ko Beļavskis viņiem ļāva vai neļāva, bet es redzēju, ka izlase spēlēja tīri no aizsardzības un praktiski neuzbruka. Kā var iemest, ja visa maiņa sēž aizsardzības zonā? Un ne jau paši spēlētāji izlēma, ka esot vadībā ar 1 vārtu pārsvaru 3. trešdaļa'tagad ņems un sēdēs savā zonā un pa vārtiem metīs jau no savas zonas un ne jau lai gūtu vārtus, bet lai nebūtu pārmetiens.
Es nezinu vai tu esi pamanījis, iespējams tādiem sīkumiem nepievērs uzmanību, taču... hokeju spēlē DIVAS komandas.

Un ja viena uzbrūk, tad otra aizstāvas. Ja vienai tie izpildītāji ir tādi kādi viņi ir, tad... nu jā, tad viņi paliek savā zonā un ārā netiek.

Jebšu - tas ir tieši tas par ko es runāju, jo komandā bija pat ne rezervisti (ja mēs par pamatu ņemam teorētiski labāko izlases sastāvu), bet salīdzinoši tāli rezervisti. Tas arī nosaka rezultātu.

Tavuprāt, ja viņi, esot nespējnieki uzbrukumā, mestos pēdējās minūtēs pie pretinieku vārtiem, būtu labāk?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 16:37, pirms 9 gadiem
zzk rakstīja: Viena lieta ir sastāvs uz pēdējo PČ un paņemtie/nepaņemtie, bet ir vēl viens būtisks moments - kaut kādā brīdī tika pieļauta kļūda (vai kļūdas) ar fizisko sagatavotību, tik fiziski švaku izlasi es neatceros redzējis lielajos turnīros. Droši vien Beļavskis bija pelnījis dabūt pa nagiem par šādām kļūdām.
Tas gan, hokejisti savu formas pīķi tā arī nesasniedza un uzreiz viņiem bija bedre.

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:44, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Izmantošu šo publikāciju, lai pateiktu Zelta ziņu:

Es atgriežos iekš Rīgas Dinamo!!!
Aizsardzības balsts?

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 16:49, pirms 9 gadiem
LHF kā vienmēr nekārtība pašu mājās, žēl, ka Grindex nesponsorē basketbolu.

BASKETBOLS IR FORŠS!

     [+] [-]

, 2015-06-16 16:54, pirms 9 gadiem
Mūsējie izcīnīja tikai 2 uzvaras čempionātā dēļ Daugaviņa.
Ja atceraties viņa viesošanos pie Pučes Overtaimā. Viņš arbūzu pāršķēla 2 daļās un Puče teica, ka būs 2 uzvaras

     [+] [-]

, 2015-06-16 17:08, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: LHF kā vienmēr nekārtība pašu mājās, žēl, ka Grindex nesponsorē basketbolu.

BASKETBOLS IR FORŠS!
Basketbolu nevarētu vadīt tāds mini-cars kā Lipmans, kurš pastāvīgi runā muļķības, duļķo ūdeni, vienpersoniski atlaiž pieņem trenerus, kuram spēlētāji ir labākie "draugi", žurnālisti labākie "draugi", kuram nav viedokļa par dotā sporta veida attiīstību valstī un ja arī viedoklis būtu tas nebūt ne plika graša vērts...................... ne Lipmans, ne Grindex uz tādiem noeikumiem ar basi nemaz nevarētu būt saistīts, basketsabiedrība ātri nolinčotu. Hokejā savādāk, tur visi ceturdaļfinālu gaida, žurnālsitus ieskaitot.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:21, pirms 9 gadiem
Izlasei beidzot vajadzētu treneri kas runā tīrā latviešu valodā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:31, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Kas mums traucē audzēt Karsuma, Leo Komarova, Artjuhina tipa spēlētājus, kuri vienlaicīgi ir gana tehniski un arī tendēti uz ātru un fizisku spēka hokeju?
traucē aburts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 17:39, pirms 9 gadiem
deimons31_107899 rakstīja: Izlasei beidzot vajadzētu treneri kas runā tīrā latviešu valodā!!
Un ikdienā nēsā prievīti!

     [+] [-]

, 2015-06-16 17:39, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Kas mums traucē audzēt Karsuma, Leo Komarova, Artjuhina tipa spēlētājus, kuri vienlaicīgi ir gana tehniski un arī tendēti uz ātru un fizisku spēka hokeju?
Un, kas mums traucē, lūdzu, atbildi!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:40, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: Pasti??
Rietumu vilciens vai Bimbis, abi runā latviski un abi ir nācionāļi, ko gan vairāk vajag?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:40, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: LHF kā vienmēr nekārtība pašu mājās, žēl, ka Grindex nesponsorē basketbolu.

BASKETBOLS IR FORŠS!
jaa tikai atbalstiitaaji dazhi taadi jociigi
nevar izlemt kur liist ko rakstiit

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 17:42, pirms 9 gadiem
viss sākas no bērnības! nav mums treneru un sistēmas! kā uz ledus-uzreiz vajag uzvaras. Kur slidošana-tehnika?

     [+] [-]

, 2015-06-16 17:47, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Kas mums traucē audzēt Karsuma, Leo Komarova, Artjuhina tipa spēlētājus, kuri vienlaicīgi ir gana tehniski un arī tendēti uz ātru un fizisku spēka hokeju?
kas ir "mums"? Tur, pie jums Aviņonā?

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:48, pirms 9 gadiem
Cerams, ka vietā nāks kāds no pašmāju speciālistiem!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 17:50, pirms 9 gadiem
Beļavskis šo sitienu zem jostas vietas pelnījis viena iemesla dēļ.Ar tādu sastāvu LHF uzdevumu izpildīt bija nereāli un vajadzēja Kiru pasūtīt jau pirms čempionāta.Tā ka Aleksandrs piekrita,tad selavī.Esi brīvs.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 17:51, pirms 9 gadiem
No latviešu treneriem der Ābols vai H.Vītoliņš ,bet abiem darbs klubos ,var jau ņirgt parĀbolu ,bet uzskatu ,ka viņš labi vadīja Dinamo ,bet pats galvenais izlasei vajag labu fiziskās sagatavotības treneri ,un nopietna treniņnometne būtu vasarā jāiziet visiem izlases kandidātiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 17:58, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Mans jautajums nebija ritorisks, es arī vēlos dzirdēt atbildi uz to
kāds tas ir, "ritorisks"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 18:01, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Tāds, uz kuru atbilde jau ir zināma iepriekš
es gan domāju, ka tāds ir retorisks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 18:06, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Kas mums traucē audzēt Karsuma, Leo Komarova, Artjuhina tipa spēlētājus, kuri vienlaicīgi ir gana tehniski un arī tendēti uz ātru un fizisku spēka hokeju?
A kāpēc ne Lemjē, Grecka, Burka, Ora, Kofija tipa spēlētājus?

Daudziem, es pat teiktu, lielākajam vairumam liekas, ka šāda tipa spēlētāji ir neizdevušies vārtu metēji, kas atslido savas maiņas.

Lai būtu šāda tipa spēlētājiem, pirmkārt, vajag patikt tam ko dari (tas arī ir galvenais iemesls), ir ļoti labi jājūt spēli un momentus, labi jāspēlē nevienādos sastāvos, jābūt fiziski labi sagatavotam un tā tālāk un tā joprojām.
Beigu beigās ir jāsaprot, ka te var sanākt atrasties arī sitienus saņemošajā pusē, tāpēc viņam ir jābūt arī gana labam kauslim uz ledus.

Ja vēl no šāda hokejista prasa rezultatīvu spēli... nu tad jau sanāk Ota, Lučiča, Brauna līmeņa spēlētāji.

Cik "viegli" ir tādus izaudzināt?

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 18:06, pirms 9 gadiem
>>>coffey-,un nopietna treniņnometne būtu vasarā jāiziet visiem izlases kandidātiem.

Tu nopietni?Viņi taču pēc sezonas pārguruši.Tie laiki ir pagājuši,kad nopietns treneris sastāda treniņgrafiku un komanda iziet Kandavas elli.
Tagad ir "profesionāļi",kuri paši sevi sagatavo sezonai.Tikai sezonas beigās viņi izskatās ,kā sapuvuši kartupeļi.(Protams,ne visi,bet lielākā daļa)

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:07, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: No latviešu treneriem der Ābols vai H.Vītoliņš ,bet abiem darbs klubos ,var jau ņirgt parĀbolu ,bet uzskatu ,ka viņš labi vadīja Dinamo ,bet pats galvenais izlasei vajag labu fiziskās sagatavotības treneri ,un nopietna treniņnometne būtu vasarā jāiziet visiem izlases kandidātiem.
Nopienta treniņnometne izlases kandidātiem vasarā? Nereāli. Tas vienkārši fiziski nav izdarāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 18:13, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>coffey-,un nopietna treniņnometne būtu vasarā jāiziet visiem izlases kandidātiem.

Tu nopietni?Viņi taču pēc sezonas pārguruši.Tie laiki ir pagājuši,kad nopietns treneris sastāda treniņgrafiku un komanda iziet Kandavas elli.
Tagad ir "profesionāļi",kuri paši sevi sagatavo sezonai.Tikai sezonas beigās viņi izskatās ,kā sapuvuši kartupeļi.(Protams,ne visi,bet lielākā daļa)
Kandavas elles laiku hokejistiem bija viena komanda - Dinamo.

Pašlaik viņiem visiem ir savi klubi, kur viņi arī trenējas. Kur fiz. sagatavotība ir nopietnāka (Maskavas Dinamo ar Pinsku), kur ne tik, bet tāpat ne jau duraku vāļāt viņi uz turieni brauc.

Virknei hokejistu tāpat ir dažādi savainojumi, kas ir jāārstē. Kādam arī ir pēcoperāciju atlabšana utt.

Pat ja notiek brīnums un izdodas atrast laiku un salasīt tos kandidātus vienkopus. Kāda jēga no treniņnometnes vasarā, ja mēs skatāmies uz nākamā pavasara PČ? Ja viņi visu laiku strādātu pēc kaut kāda noteikta fiz. formas pīķošanas plāna, tad jā, bet klubā ir pilnīgi savi plāni sazīmēti.

Un tagad iedomājies - ierodas uz kluba nometni jau sezonas formā esošs hokejists. Kāds viņš būs sezonas sākumā/pirmajā pusē? Aptuveni skatoties - diezgan nekāds.

Tas, ka par fizisko kondīciju ir nopietni jāpadomā kā individuāli spēlētājiem, tā komandai kopumā, tas jā, taču nometne vasarā nav un nevar būt risinājums.

P.S.
Piebilde par profesionāļiem. Tie kuri ir īsti profesionāļi, tie arī strādā. Tie, kuri sevi par tādiem uzskata, jo viņiem "darba grāmatiņā" kā profesija ir ierakstīta "hokejists", tie - nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:14, pirms 9 gadiem
Nedaudz nesapratu par pieminekļa celtniecību V.Hatuļeva atdusas vietā. Nu ja nav piemiņas plāksne, to, protams var uzlikt, ja piederīgie to nav izdarījuši. Kira var pats no savas kabatas naudas to apmaksāt. Bet kāpēc pieminekli?
p.s. zinu, kas bija Viktors un aptuveni zinu kā aizgāja...

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 18:16, pirms 9 gadiem
No coffija gan es biju gaidījis nopietnākus komentārus.Kāda treniņnometne vasarā izlases kandidātiem.Pat "supergudrajā" valstī Krievijā tā nenotiek.

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:16, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nopienta treniņnometne izlases kandidātiem vasarā? Nereāli. Tas vienkārši fiziski nav izdarāms.
Nez cik nopietna, bet agrāk tādas bija. Protams ieradās tie, kuri varēja ierasties, tiem kam klubi, tie jau gatavojās ar saviem klubiem

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:19, pirms 9 gadiem
Juri! Nebrauc man pār ausīm.Es tev neesmu nekāds tīnis un ko tu man kā padsmitniekam centies paskaidrot.Paldies,nevajag.Pats zinu.

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:19, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Nez cik nopietna, bet agrāk tādas bija. Protams ieradās tie, kuri varēja ierasties, tiem kam klubi, tie jau gatavojās ar saviem klubiem
Tā bija klasiska vasaras paslidošana, uz kuru aicināja visus, kas vasarā gribēja patrenēties, pie reizes atrādīties izlases vadībai. Bet dalība nebija obligāta.

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:20, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Juri! Nebrauc man pār ausīm.Es tev neesmu nekāds tīnis un ko tu man kā padsmitniekam centies paskaidrot.Paldies,nevajag.Pats zinu.
Tomēr mēģini tiražēt tādas apšuabāmas idejs.

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:25, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A pastāsti man, lūdzu, kāda jēga no viduvēja trenera? Precīzāk, viduvējs treneris nenozīmē, ka viņš augs līdz ar komandu.

Tas ir tieši tāpat kā Nolans NHL. Viņš Bufalo tika paņemts, jo nevienu citu šis darbs neinteresēja un tiklīdz komanda pārauga savu treneri, viņu atbrīvoja.
Un, ja nu kas, tas ir normāli. Tāds ir treneru darbs un tā specifika.
Pēc tava teiktā var saprast, ka treneris pat īsti nav vajadzīgs, ka spēlētāji paši izdomā kādā formācijās stāvēt, ka paši runā ar sevi ģērbtuvē, ka treniņos izdomā paši uz ko jāpieliek, jo paši viņi labāk zina, kā spēlēt!

Tādā gadījumā tu runā par krievu izlasi!

Piekrītu tavam viedoklim daļēji. Domāju ja labāki talanti un sliktāks treneris var panāk to pašu, ko labs treneris ar saliedētu komandu, netalantīgākiem spēlētājiem.

+ DAUDZ kas ir atkarīgs no trenera un spēlētāju mijiedarbības un sapratnes.

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:25, pirms 9 gadiem
>>>Jurim
Tā taču coffija ideja.Un manu atbildi viņam tu vari izlasīt .Tas ,ka pieminēju Kandavas elli .Varbūt neprecīzi norādīju,jo tas jādara kluba ietvarā, protams.Ne jau izlases.Starp citu.Kā tu domā,cik mūsu izlases hokejisti būtu spējīgi izturēt Tihonova piedāvāto slodzes treniņu Kandavā ?

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:32, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Jurim
Tā taču coffija ideja.Un manu atbildi viņam tu vari izlasīt .Tas ,ka pieminēju Kandavas elli .Varbūt neprecīzi norādīju,jo tas jādara kluba ietvarā, protams.Ne jau izlases.Starp citu.Kā tu domā,cik mūsu izlases hokejisti būtu spējīgi izturēt Tihonova piedāvāto slodzes treniņu Kandavā ?
Sāksim ar to, ka Tihonova piedāvātās slodzes bija viņa marazmi, kam bija tikai attāls sakars ar fizisko slodžu pareizu plānošanu. Tā tas nebija jādara tad, kur nu vēl tagad, kad pētījumu un praktiskās bāzes šai virzienā ir daudz vairāk.

Par to izturēšanu... gan jau būtu kāda grupiņa, kas varētu iziet visu šo sagatavošanās ciklu, taču atkal - priekš kam? Ja pārbaudīt to cik cilvēks var izturēt, tad var noorganizēt daudz smagākus testus un nevajadzēs mēnesi nometnē sēdēt, pietiks (un pat par daudz būs) ar nedēļu.

Ir jāsaprot, ka tā sistēma, lai arī pašlaik to sauc par veidu kā no viduvējībām sataisīja labu komandu, ir balstīta uz izcilībām un fiziskās formas, kā mūsdienās saka, frīkiem, jo visi pārējie vienkārši atbira.
Jā, viņi nebija paši ātrākie vai tehniskākie (lai arī tāpat viss bija labā līmenī), taču viņi varēja bezjēgā (ar uzsvaru - tiešām līdz bezjēgai, tikai ķeksīša pēc) daudz strādāt, kas arī atmaksājās.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 18:34, pirms 9 gadiem
Gribu pēc intereses zināt, kapēc jūs negribat redzēt Beļavski?

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 18:35, pirms 9 gadiem
hockeypro rakstīja: Gribu pēc intereses zināt, kapēc jūs negribat redzēt Beļavski?
Tāpēc, ka viņš nenēsā prievīti, nestaigā pastalās un nespēlē kokli!

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:38, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Es jau labprāt, bet vai Kira būtu ar mieru? Vēl ņemot vērā to, ka savu amatiera spēlētāja karjeru Francijā vēl netaisos noslēgt Tā kā Kiram būs jāsamierinās ar abu manu nodarbju apvienošanu
starp citu, atceros Tavas prognozes Beļavska sakarā... izrādījās, ka pilnīgi ačgārnas

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 18:44, pirms 9 gadiem
Jurim!-Klausies PUIKA!Uzrakstot šādi-Sāksim ar to, ka Tihonova piedāvātās slodzes bija viņa marazmi, kam bija tikai attāls sakars ar fizisko slodžu pareizu plānošanu.
PS.Man rodās iespaids,ka tu šeit esi tāds mazs briļļains,pumpains teorētiķis,kurš cenšās apgānīt dižu cilvēku sasniegumus,kuri ar savu darbu ir pierādījuši savu taisnību,jo sasniegtie rezultāti to vienkārši pierāda.Un vēl.Pat muļķim skaidrs,ka meistarkomandā jebkādas slodzes tiek saskaņotas ar medicīnisko personālu.A tu,marzms.Tā starp citu domāja lielākā daļa Rīgas Daugavas hokejisti,kuri ļoti ātri tika no Rīgas Dinamo patriekti.Jo tā nebija īstā attieksme,lai sasniegtu augstus mērķus.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 18:49, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Sāksim ar to, ka Tihonova piedāvātās slodzes bija viņa marazmi, kam bija tikai attāls sakars ar fizisko slodžu pareizu plānošanu. Tā tas nebija jādara tad, kur nu vēl tagad, kad pētījumu un praktiskās bāzes šai virzienā ir daudz vairāk.

Par to izturēšanu... gan jau būtu kāda grupiņa, kas varētu iziet visu šo sagatavošanās ciklu, taču atkal - priekš kam? Ja pārbaudīt to cik cilvēks var izturēt, tad var noorganizēt daudz smagākus testus un nevajadzēs mēnesi nometnē sēdēt, pietiks (un pat par daudz būs) ar nedēļu.

Ir jāsaprot, ka tā sistēma, lai arī pašlaik to sauc par veidu kā no viduvējībām sataisīja labu komandu, ir balstīta uz izcilībām un fiziskās formas, kā mūsdienās saka, frīkiem, jo visi pārējie vienkārši atbira.
Jā, viņi nebija paši ātrākie vai tehniskākie (lai arī tāpat viss bija labā līmenī), taču viņi varēja bezjēgā (ar uzsvaru - tiešām līdz bezjēgai, tikai ķeksīša pēc) daudz strādāt, kas arī atmaksājās.
Marazms vai ne marazms, bet rezultāti bija!

  -4 [+] [-]

, 2015-06-16 18:51, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Jurim!-Klausies PUIKA!Uzrakstot šādi-Sāksim ar to, ka Tihonova piedāvātās slodzes bija viņa marazmi, kam bija tikai attāls sakars ar fizisko slodžu pareizu plānošanu.
PS.Man rodās iespaids,ka tu šeit esi tāds mazs briļļains,pumpains teorētiķis,kurš cenšās apgānīt dižu cilvēku sasniegumus,kuri ar savu darbu ir pierādījuši savu taisnību,jo sasniegtie rezultāti to vienkārši pierāda.Un vēl.Pat muļķim skaidrs,ka meistarkomandā jebkādas slodzes tiek saskaņotas ar medicīnisko personālu.A tu,marzms.Tā starp citu domāja lielākā daļa Rīgas Daugavas hokejisti,kuri ļoti ātri tika no Rīgas Dinamo patriekti.Jo tā nebija īstā attieksme,lai sasniegtu augstus mērķus.
Onkul, Jurim lielā mērā ir taisnība.
Par šo tēmu (par slodzēm Kandavā!) ir daudz runāts no mūsdienu speciālistus puses.
Aizej un uzprasi, piemēram, Vilnim Klucim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 18:54, pirms 9 gadiem
Ozolinš pat pēdējā filma par Dinamo, teica, ka toreiz tas iespējams pat bija pareizi, bet mūsdienas nekas tāds nav nepieciešams..

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:54, pirms 9 gadiem
ANDZA84 rakstīja: YESSS!
1. No sastaava tika atsijaats jaunais Jevpalovs kursh vajadziigs Sharks (nhl)komandai, bet nav nepiecieshams Latvijas izlasei...
2.taktika- apshaubaama, ja katraa speelee ciiinaas no aizsardziibas...
3. Gala rezultaats... bez 30 sekundeem B grupas komanda...
Bez 9 sekundém !

  -3 [+] [-]

, 2015-06-16 18:54, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Jurim!-Klausies PUIKA!Uzrakstot šādi-Sāksim ar to, ka Tihonova piedāvātās slodzes bija viņa marazmi, kam bija tikai attāls sakars ar fizisko slodžu pareizu plānošanu.
PS.Man rodās iespaids,ka tu šeit esi tāds mazs briļļains,pumpains teorētiķis,kurš cenšās apgānīt dižu cilvēku sasniegumus,kuri ar savu darbu ir pierādījuši savu taisnību,jo sasniegtie rezultāti to vienkārši pierāda.Un vēl.Pat muļķim skaidrs,ka meistarkomandā jebkādas slodzes tiek saskaņotas ar medicīnisko personālu.A tu,marzms.Tā starp citu domāja lielākā daļa Rīgas Daugavas hokejisti,kuri ļoti ātri tika no Rīgas Dinamo patriekti.Jo tā nebija īstā attieksme,lai sasniegtu augstus mērķus.
Katram ir tiesības uz savu viedokli.

BET

Ja šī sistēma ir tik laba, forša utt., kāpēc to NEKUR citur nelietoja tad (pat PSRS teritorijā šādai pieejai nebija vienbalsīgas piekrišanas) un nelieto arī tagad?

Par saskaņošanu ar personālu - vari vismaz pameklēt ko par šo visu teica Kvēpa kungs. Un to kādas attiecības Tihonovam bija ar spēlētājiem un dakteriem, kuri šos spēlētājus aizstāvēja.
Tāpat, nesākšu stāstīt par viņa valdīšanu jau CSKA un PSRS izlasē un ar ko tas beidzās (Larionova un kompānijas atklāto vēstuli "Ogoņok" žurnālā utt.).

Es neesmu pret samgu darbu treniņos, pat vairāk, es esmu pilnīgi un absolūti par, taču tam ir jābūt adekvātam, nevis dzīt spēlētājus karstumā skriet krosus, aizliegt dzert ūdeni, spēlētājiem likt tādas slodzes, ka urīns ar asinīm nāk ārā.

Tavuprāt, tas ir normāli? Un kāpēc, piemēram, visi NHL TOP spēlētāji ne tuvu nedara neko tādu, bet fiziskā forma viņiem ir nu noteikti VISMAZ tāda pati, ja ne labāka?

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 18:55, pirms 9 gadiem
Tomēr mūsu meistariem vajag lai kāds viņus padzenā,jo tāds skats,ka varbūt 10% strādā individuāli no sirds.Jo šogad bija mums vis nesabalnsētākais sastāvs,tāda krasa atšķirība fiziskajā formā starp vienas komandas spēlētājiem nu nav bijusi nereizes 19 gados.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 18:58, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Ko var darīt, nezināju un negaidīju to, ka Beļavskis būs tik traki tendēts uz aizsardzību un otrā numura lomu katrā spēlē Tas nebija tas kombinacionālais uzbrukuma hokejs, kuru vinš spēlēja pats savos labākajos hokejista gados
...bet kad Tev norādīja, ka Beļavskis vēl nevienā oficiālā spēlē izlasi nav vadījis, A-burts, kreklu uz krūtīm plēsdams, lepni paziņoja, ka viņš jau zinot kā Beļavskis izlasi vadīs, kāds hokejs tiks spēlēts...

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:58, pirms 9 gadiem
svoih ne brosayem, kira pakasīja pakausi un attapās- labāk tomēr A -Līgā

     [+] [-]

, 2015-06-16 18:59, pirms 9 gadiem
pernambucano rakstīja: Marazms vai ne marazms, bet rezultāti bija!
Tāds nosacīts piemērs - 1000 cilvēkus pakļauj šādām slodzēm, tad kādi 200 tās iztur, no 200 tikai 100 ir atbilstošā meistarības līmenī. No 100 tikai 50 spēlē tādā stilā, kā komandas treneris vēlas, bet tikai 25 var to darīt regulāri un kvalitatīvi. Tā arī tas viss rodas.

Ne jau pati pieeja bija unikāla. Tā bija vienkārši gaļasmašīna, kas atsijāja visus liekos un uz ledus tikai tikai tie, kas šim sietam tika cauri. Tātad - labākie.

Ja piedāvājums ieviest pašlaik tādu Latvijā. Pat neņemot vērā visu ko iepriekš kritizēju, Latvijā nav tik daudz hokejistu, lai tā varētu darīt. Kāpēc agrāk bija? Tāpēc, ka Dinamo komandai bija pieeja visai PSRS hokeja sistēmai un lai arī labākie hokejisti nebija pieejami, tos savāca CSKA u.c. Maskavas komandas, tomēr tas tāpat bija MILZĪGS lauks selekcijai.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 19:01, pirms 9 gadiem
>>>Abrag
Es nezinu ko saka Klucis,es zinu to,ko redzēju savām acīm.Un tas ir Rīgas Dinamo,kurš pateicoties Tihonovam iekļuva augstākajā līgā.Kas attiecās uz Tihonova uzliktajam slodzēm,vislabāk atbildēt varētu daudzi vēl šobrīd dzīvie izbijušie RD hokejisti.Ko mums te filozofēt.

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:07, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrag
Es nezinu ko saka Klucis,es zinu to,ko redzēju savām acīm.Un tas ir Rīgas Dinamo,kurš pateicoties Tihonovam iekļuva augstākajā līgā.Kas attiecās uz Tihonova uzliktajam slodzēm,vislabāk atbildēt varētu daudzi vēl šobrīd dzīvie izbijušie RD hokejisti.Ko mums te filozofēt.
Aptuveni citējot tā laika hokejistu: Visiem bija vienalga kā tu jūties. Pavēmi un strādā tālāk. Nevari - uz tavu vietu vēl 20 citi pretendē.

Tas arī ļoti labi raksturo Tihonova "sagatavošanas sistēmu".

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:07, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrag
Es nezinu ko saka Klucis,es zinu to,ko redzēju savām acīm.Un tas ir Rīgas Dinamo,kurš pateicoties Tihonovam iekļuva augstākajā līgā.Kas attiecās uz Tihonova uzliktajam slodzēm,vislabāk atbildēt varētu daudzi vēl šobrīd dzīvie izbijušie RD hokejisti.Ko mums te filozofēt.
Un ko Tu redzēji? To pašu, ko es. Pa plašo Krievzemi savāktu komandu, kas kūlās pa PSRS čempionāta tabulas vidusdaļu. Jā, toreiz bija Augstākajā līgā tikai 10 komandas (vēlāk 12, tad 16) - taču arī hokeja haļļu bija daudz mazāk.

Mūsdienās Tihonovs no KHL galvenā trenera amata izlidotu kā korķis īsā laika periodā. Tagad laiki citi

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 19:16, pirms 9 gadiem
>>>Abrag
Ne jau par to ir runa,bet gan par to ,ka Tihonovs ar savam savdabīgām treniņu metodēm komandu pacēla no otrās līgas uz augstāko.Un to tu nevari apstrīdēt.Neviens klubs,kurš pirms tam iekļuva augstākajā līgā nebija spējīgs tur noturēties.Kā viņi spēlēja augstākajā līgā ,ar kādiem spēlētājiem pēc tam ,tas jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:20, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrag
Ne jau par to ir runa,bet gan par to ,ka Tihonovs ar savam savdabīgām treniņu metodēm komandu pacēla no otrās līgas uz augstāko.Un to tu nevari apstrīdēt.Neviens klubs,kurš pirms tam iekļuva augstākajā līgā nebija spējīgs tur noturēties.Kā viņi spēlēja augstākajā līgā ,ar kādiem spēlētājiem pēc tam ,tas jau ir cits stāsts.
Nu, pacēla. Un? Tā jau ir vēsture.
Kāds tam sakars ar mūsdienu hokeju? Nekāds.

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 19:21, pirms 9 gadiem
>>>Abrags
Man šķiet ,ka visi jau ir aizmirsuši par ko bija strīdi raksta sākumā

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:24, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrags
Man šķiet ,ka visi jau ir aizmirsuši par ko bija strīdi raksta sākumā
Par Kandavas "elli". Kas arī ir šīs vēstures sastāvdaļa.

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:25, pirms 9 gadiem
No Latvijas izlases un Beļavska,mēs esam aizgājuši līdz septiņdesmitajiem gadiem.

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:27, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: No Latvijas izlases un Beļavska,mēs esam aizgājuši līdz septiņdesmitajiem gadiem.
jautājums, kas tieši tiek definēts par strīda sākumu Pats raksts, protams , ir par Beļavski.

  +5 [+] [-]

, 2015-06-16 19:27, pirms 9 gadiem
>>>Abrags.Kandavas elli es pieminēju viena iemesla dēļ.Man gluži vienkārši šķiet,ka mūsdienu hokejisti to nebūtu spējīgi izturēt.Varbūt kļūdos,bet tās ir manas subjektīvās domas.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 19:34, pirms 9 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts, 18:59, pirms 31 minūtes, ignorēt, atbildēt

pernambucano rakstīja: Marazms vai ne marazms, bet rezultāti bija!

Tāds nosacīts piemērs - 1000 cilvēkus pakļauj šādām slodzēm, tad kādi 200 tās iztur, no 200 tikai 100 ir atbilstošā meistarības līmenī. No 100 tikai 50 spēlē tādā stilā, kā komandas treneris vēlas, bet tikai 25 var to darīt regulāri un kvalitatīvi. Tā arī tas viss rodas.

Ne jau pati pieeja bija unikāla. Tā bija vienkārši gaļasmašīna, kas atsijāja visus liekos un uz ledus tikai tikai tie, kas šim sietam tika cauri. Tātad - labākie.

Ja piedāvājums ieviest pašlaik tādu Latvijā. Pat neņemot vērā visu ko iepriekš kritizēju, Latvijā nav tik daudz hokejistu, lai tā varētu darīt. Kāpēc agrāk bija? Tāpēc, ka Dinamo komandai bija pieeja visai PSRS hokeja sistēmai un lai arī labākie hokejisti nebija pieejami, tos savāca CSKA u.c. Maskavas komandas, tomēr tas tāpat bija MILZĪGS lauks selekcijai.

Nu Juris ir vienkārši milzīgs teorētiķis.Viss rakstītais atbilst taisnībai.Un nu dien Latvijai nav tādu spēlētāju resursu.Labi ,ka Juris man to pateica.Nu dien ,nezināju

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:34, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: >>>Abrags.Kandavas elli es pieminēju viena iemesla dēļ.Man gluži vienkārši šķiet,ka mūsdienu hokejisti to nebūtu spējīgi izturēt.Varbūt kļūdos,bet tās ir manas subjektīvās domas.
domāju, ka lielākā daļa neizturētu. Visvairāk jau psiholoģisku aspektu dēļ. (dēļ tā absurduma). Daļa arī fiziski nebūtu gatavi.

     [+] [-]

, 2015-06-16 19:40, pirms 9 gadiem
alguns rakstīja: Juris Miņins hokeja eksperts, 18:59, pirms 31 minūtes, ignorēt, atbildēt

pernambucano rakstīja: Marazms vai ne marazms, bet rezultāti bija!

Tāds nosacīts piemērs - 1000 cilvēkus pakļauj šādām slodzēm, tad kādi 200 tās iztur, no 200 tikai 100 ir atbilstošā meistarības līmenī. No 100 tikai 50 spēlē tādā stilā, kā komandas treneris vēlas, bet tikai 25 var to darīt regulāri un kvalitatīvi. Tā arī tas viss rodas.

Ne jau pati pieeja bija unikāla. Tā bija vienkārši gaļasmašīna, kas atsijāja visus liekos un uz ledus tikai tikai tie, kas šim sietam tika cauri. Tātad - labākie.

Ja piedāvājums ieviest pašlaik tādu Latvijā. Pat neņemot vērā visu ko iepriekš kritizēju, Latvijā nav tik daudz hokejistu, lai tā varētu darīt. Kāpēc agrāk bija? Tāpēc, ka Dinamo komandai bija pieeja visai PSRS hokeja sistēmai un lai arī labākie hokejisti nebija pieejami, tos savāca CSKA u.c. Maskavas komandas, tomēr tas tāpat bija MILZĪGS lauks selekcijai.

Nu Juris ir vienkārši milzīgs teorētiķis.Viss rakstītais atbilst taisnībai.Un nu dien Latvijai nav tādu spēlētāju resursu.Labi ,ka Juris man to pateica.Nu dien ,nezināju
mīļais draugs! Tieši šādi notiek visās hokeja lielvalstīs! Un ne jau fiziskā slodze ir vienīgais rādītājs!
Tikai Kanādā, piemēram, ir nevis 1000, bet >10.000 uz tiem nosacīti 25iem..

Tā bija vienkārši gaļasmašīna, kas atsijāja visus liekos un uz ledus tikai tikai tie, kas šim sietam tika cauri. Tātad - labākie. Vai tiešām labākie? pat to vēl var diskutēt. Palika izturīgākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 19:43, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vecīt, nu neesam šeit ne es, ne tu, vai kāds cits, nekādi izcili Nostradamusi, tāpēc jau nav jākasās klāt niepiepildītām prognozēm Tavas gaišreģa spējas ne ar ko nav labākas Ja tagad kāds sāktu celt gaismā tavas prognozes vairāku gadu garumā, cik no tām reāli piepildījās?
Stop!
Manas prognozes??? Kas es kaut ko esmu prognozējis??? Neesi sasapņojies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-06-16 19:59, pirms 9 gadiem
Jāmēģina atgūt Nolanu, čalis ciena Latviju, tādi ir vajadzīgi! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 20:05, pirms 9 gadiem
Aizgāja runas par treniņu sistēmu "tajos" laikos. Es ar drusku izbaudīju, gan citā sporta veidā, pāris gadus kā padsmitnieks izturēju. Nez kāpēc biju grupā, kas par mani 1-2 gadus vecāki. Principā tur iedzina izdzīvošanas mākslu, kas man šad tad ir noderējusi ikdienā. Laiks iet uz priekšu, mainās metodes, mainās viss. Pieredze paliek.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 20:14, pirms 9 gadiem
TOTOANSIS6 rakstīja: Domāju to izturētu kādi 2-3 kadri....
iespējams. Pieļauju, ka viens no viņiem būtu K.Jass.

Taču jautājums pēc būtības ir retorisks.

     [+] [-]

, 2015-06-16 20:15, pirms 9 gadiem
blaters arī it kā aizgāja, te arī var atlaist, pēc tam pieņemt to pašu- šis joks jau 1x bija. Ceru, ka Kirovs saņemsies- kūlenis, vītoliņš vai mr.X

  +4 [+] [-]

, 2015-06-16 20:17, pirms 9 gadiem
Lēmums pareizs, bet vēl labāks tas būtu ja valde būtu nolēmusi vairāk nesadarboties ar Lipmanu!

     [+] [-]

, 2015-06-16 20:28, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A"
Dēliņ.Pulkstens tuvojās 21:00.Laiks taisīties uz čučumuižu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 20:43, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Veco zēn, kāda vēl čuču muiža, ja alus nav beidzies un bārā daiļavas gaida? Turklāt man drīz būs tikai plkst. 20, nevis 21
Cik tad tu grasies reizē apsēklot, ar trīņiem nepietiek?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 20:48, pirms 9 gadiem
>>>A-BURTS ar lielo "A",
Paldies par laba vēlējumiem un novēlu veiksmi nebūt vieglajā darbā Rietumeiropā
Negribēju nevienu šeit aizvainot,bet gluži vienkārši kopš 1965.gada ,kad sāku skatīties hokeju,šāda tāda pieredze ir uzkrājusies.Nebūt nepretendēju uz gluži pareizā statusa,bet šad tad dažu "specu" komentāri vienkārši besī.

  +3 [+] [-]

, 2015-06-16 20:54, pirms 9 gadiem
>>>Juris Miņins raksta-Aptuveni citējot tā laika hokejistu: Visiem bija vienalga kā tu jūties. Pavēmi un strādā tālāk. Nevari - uz tavu vietu vēl 20 citi pretendē.

Tas arī ļoti labi raksturo Tihonova "sagatavošanas sistēmu".

PS.Jautājums pavisam vienkāršs.Vai Jūs uzskatiet,ka Tihonova trenera talants un rezultāti balstās uz lielās iespējas izvēlēm? Bet tādi taču bija arī citiem treneriem

     [+] [-]

, 2015-06-16 20:56, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vai tad obligāti ir jāapsēklo?
Tu tak pats esi izteicies, ka maz kam citam viņas derīgas un ka katram kontaktam uz to vajadzētu būt tendētam, jo tā dabà paredzēts.. es jau tik spriežu, balstoties uz tevis iepriekš minēto viedokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-16 21:11, pirms 9 gadiem
Futbolizators rakstīja: Pareizs lēmums, vajag mēģināt atgūt Nolanu
ārprāts kāds infantilisms (ja, protams, šis komentārs nav ar ironiju)

Nepiekrītu pilnīgi un noteikti... varēja ļaut strādāt.. Znarokam ļāva..Acīmredzot ir jau zināma kandidatūra

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 21:15, pirms 9 gadiem
TED NOLAN NAC UZ IZLASI

     [+] [-]

, 2015-06-16 21:17, pirms 9 gadiem
Krievu laikos nežēlīgās slodzes bija visos sporta veidos,basketbolā augstākajā līgā bija vienlaicīgi divi klubi,sporta nometnēs dzenāja no rīta līdz vakaram.bija taču plāns,lai kāds varētu saņemt prēmiju.

     [+] [-]

, 2015-06-16 21:17, pirms 9 gadiem
Arī viedais Kirovs mēdz netrāpīt desmitniekā, toties nauda trenera algai gan ieekonomējās, jo šamais droši ka bija nolīgts par minimālo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:13, pirms 9 gadiem
Pffff pareizi izdarija ka atlaida Beļavski ,ko vinš labu deva LaTVIJAS izlasej neko un pat gandrīz izkrita no ELITES Latvija.
NOLANU ATPAKAĻ!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:19, pirms 9 gadiem
Nolanu atpakaļ .

     [+] [-]

, 2015-06-16 22:24, pirms 9 gadiem
Galvenais treneris, būs neviens cits kā Girgensons!

  +1 [+] [-]

, 2015-06-16 22:32, pirms 9 gadiem
Patīk lasīt, kā celtnieki un biroja planktoni, kuriem trešās pakāpes čomi spēlē entuziastu līgā, spriedelē par to, vai Beļavskis bija labs treneris vai nē.

Izlases sniegums PČ bija atbilstošs pieejamajiem spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2015-06-16 22:53, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Mans personiskais, tīri subjektīvais viedoklis ir, ka būtu vajadzīgs 5-8 treneru-speciālistu kolektīvais štābs, kurš darbotos ilgtermiņā kopīgiem spēkiem, vienlaicīgi Dinamo, lielajā izlasē, U-20, U-18, neatkarīgi no katra konkrēta kadra lomas atsevišķi ņemtajās vienībās
Ar apmaksu no "MegaCosmosCenturionBank" rezerves līdzekļiem!

  +2 [+] [-]

, 2015-06-16 22:56, pirms 9 gadiem
pleesonja rakstīja: Patīk lasīt, kā celtnieki un biroja planktoni, kuriem trešās pakāpes čomi spēlē entuziastu līgā, spriedelē par to, vai Beļavskis bija labs treneris vai nē.

Izlases sniegums PČ bija atbilstošs pieejamajiem spēlētājiem.
nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:03, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: domāju, ka lielākā daļa neizturētu. Visvairāk jau psiholoģisku aspektu dēļ. (dēļ tā absurduma). Daļa arī fiziski nebūtu gatavi.
Visticamāk, arī lielākā daļa no Čikāgas Blackhawks neizturētu. Kuri, pēc jaunākās informācijas, varētu būt uzskatāmi par šābrīža planētas labāko hokeja komandu.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:08, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums
Varbūt taktikai arī nebūtu ne vainas, ja fiziski kāds to spētu izpildīt. Piekrītu, ka ar fizisko iebrauca galīgās auzās. Tik švaku izlasi tiešām neatceros redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-16 23:09, pirms 9 gadiem
Lipmaņa kungs ja tu tā turpināsi katru sezonu mainīt trenerus, nebūs kas spēlē izlasē. Ieteiktu tev pašam atkāpties no amata . Hokejs nav ražot zāles.

  -3 [+] [-]

, 2015-06-17 00:01, pirms 9 gadiem
Nesaprotu, kapeec Nolanu atpakal? Ko vinsh izdarija? Vienu sperli OS vineejaa? AR kanadu 2:1 ok, bet pirmsjaa gadaa nebija nekas no ta nolanaa

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 00:09, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: nespried tik skaļi un pēc sevis- šī bija vissliktāk sagatavotākā izlase taktiski/ fiziski= funkcionāli kopš 1997.g.- vainigs kira, beļavskis, zirnis, t.i. cits jautājums
Liepāja tulīt rakstīs, ka šogad spēlēja 3. Latvijas izlase un ka rezultāts ir teicams!

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:14, pirms 9 gadiem
Kira starpsezonā algu nemaksās!

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:20, pirms 9 gadiem
Semjonovs rakstīja: Nesaprotu, kapeec Nolanu atpakal? Ko vinsh izdarija? Vienu sperli OS vineejaa? AR kanadu 2:1 ok, bet pirmsjaa gadaa nebija nekas no ta nolanaa
toties bija trešajā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-06-17 00:57, pirms 9 gadiem
Jānis Celmiņš: LHF valde pasaules čempionātā ieņemto 13. vietu atzina par neizpildītu.
Tātad vieta ir ieņemta, bet neizpildīta.
Diez, kas jādara, lai šī vieta (13. vieta) būtu izpildīta? Un kāds no tā būtu labums?
Droši vien autors zina ne jau tikai vienu simtu, un pat ne jau tikai vienu tūkstoti vārdu, bet ar to salikšanu teikumā tomēr ir problēmas....
Cienījamie autori, ja cieniet savus lasītājus, lūdzu pārlasiet savus rakstus pirms publicēšanas!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 01:39, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nevis spēlētāju tehnikā vai kur ir problēma. Bet meistarībā!

Ar augstas klases spēlētājiem pat SC komentētājs iekš PČ nepaliks pēdējais, bet ar Latvijas izlases otro (trešo?) sastāvu konkrētajos apstākļos arī Skotijam Boumenam būtu problēmas parādīt labāku sniegumu.

Jautājums ir nevis treneros, bet gan - varbūt Latvijas izlase ir daudz tuvāk 1.divīzijai nevis elitei?
Tāda interesanta loģika jums, hokeja ekspert! Pirms gada vēl cīnījāmies ar zvaigzņotu Kanādu.. šogad uzvarējām arī labas komandas.. un jūs sakāt, ka mums nav vietas elitē dēļ meistarības? kādas muļķības. Drīzāk jau vaina ir mūsu veco padomju laika trenešanā.. Atnāca jauns treneris, iedeva cerību jaunajiem, iedeva cerību tādiem kā Indrašis, ka viņi nav sliktāki par pārējiem un šo treneri mēs nenoturam.. Neizdevās uzvarēt Kanādu Nolanam, tikai nocīnīties ļoti līdzīgi.. bet tai pašālaikā eksperti saka, ka mēs pat A divīzijā neesam pelnījuši vietu.

  +1 [+] [-]

, 2015-06-17 01:55, pirms 9 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Es biju domājis pārsvarā LV speciālistus, nevis Rokfellera banku klientus
Aizmirsti! Te katrs glābj savu irs.u!

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 06:16, pirms 9 gadiem
Par ko visa šī cepšanās un spriešana par lietām par kurām nav sapratnes? Neviens nezin īstos iemeslu, kāpēc Beļavskim neizdevās ar izlasi sasniegt vairāk. Neviens nezin to, kas ir Lipmanam prātā. Tāpēc viss šis ir lieks. Ir vienkārši fakti: izlase teju izkrita no augstākās diviīzijas un treneri meklēs citu. Viss. Laiks rādīs, vai nākošais treneris būs labāks. Pēc rezultātiem, Nolans bija vislabākais.

  +2 [+] [-]

, 2015-06-17 06:18, pirms 9 gadiem
kipa33 rakstīja: Tāda interesanta loģika jums, hokeja ekspert! Pirms gada vēl cīnījāmies ar zvaigzņotu Kanādu.. šogad uzvarējām arī labas komandas.. un jūs sakāt, ka mums nav vietas elitē dēļ meistarības? kādas muļķības. Drīzāk jau vaina ir mūsu veco padomju laika trenešanā.. Atnāca jauns treneris, iedeva cerību jaunajiem, iedeva cerību tādiem kā Indrašis, ka viņi nav sliktāki par pārējiem un šo treneri mēs nenoturam.. Neizdevās uzvarēt Kanādu Nolanam, tikai nocīnīties ļoti līdzīgi.. bet tai pašālaikā eksperti saka, ka mēs pat A divīzijā neesam pelnījuši vietu.
Ko tad mēs tādu šogad uzvarējām? Austriju un Šveici! Viss! Vai arī šīs abas izlases Latvijas hokeja līdzjutējiem jau ir kļuvušas par pasaules grandiem? Nav jau nekāda progresa izlasei. Nav uzvaru ne pret vienu TOP klases pretinieku. Rezultāti vienkārši murgaini. Pret Kanādu 1:6, pret Zviedriju vispār 1:8, nevienā spēlē netika iemests vairāk par 2 vārtiem. Manuprāt, tas ir tīri loģiski, ka zemāk var būt tikai B divīzija. Nezinu, ko tur var sajūsmināties par olimpiādi. Tur arī bija tikai viena uzvara pār to pašu Šveici. Viss! Jā, par zaudējumu Kanādai nav kauns. Piekrītu. Taču arī sajūsmināties par šo zaudējumu es īsti neredzu iemeslu, jo tas tik un tā ir zaudējums. Latvijas hokejs un īpaši nacionālā izlase šobrīd ir dziļā purvā, un ir vajadzīgs ļoti labs speciālists vai vēl labāk speciālistu grupa, kas izlasi no šī purva mēģinātu izvest.

     [+] [-]

, 2015-06-17 06:49, pirms 9 gadiem
Privātā sarunā Lipmans atklāja, ka šobrīd svārstās starp diviem sportacentra ekspertiem. Apsolīju neatklāt, kuri tie ir, taču, no sirds apsveicu! Abus, arī to, kurš beigās paliks aiz svītras, jo arī iekļūšana šortlistē or panākums un apliecinājums kompetencei.

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:00, pirms 9 gadiem
Izlasi komplektēja ģenerālmenedžers, nevi treneris...

  -1 [+] [-]

, 2015-06-17 08:57, pirms 9 gadiem
какая боль

     [+] [-]

, 2015-06-17 23:55, pirms 9 gadiem
OILER1981 rakstīja: Par ko visa šī cepšanās un spriešana par lietām par kurām nav sapratnes? Neviens nezin īstos iemeslu, kāpēc Beļavskim neizdevās ar izlasi sasniegt vairāk. Neviens nezin to, kas ir Lipmanam prātā. Tāpēc viss šis ir lieks. Ir vienkārši fakti: izlase teju izkrita no augstākās diviīzijas un treneri meklēs citu. Viss. Laiks rādīs, vai nākošais treneris būs labāks. Pēc rezultātiem, Nolans bija vislabākais.
Nolans vislabākais?