Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Pujacs: "Minimālo uzdevumu varam izpildīt"

Andrejs Siliņš

Pujacs: "Minimālo uzdevumu varam izpildīt"
Georgijs Pujacs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Viens no Latvijas hokeja valstsvienības pieredzējušākajiem aizsargiem Georgijs Pujacs intervijā "Sporta Avīzei" izteicies, ka pieredzējušo spēlētāju iztrūkumu pasaules čempionātā nāksies mēģināt kompensēt ar fizisko spēku un, ja tas izdosies, minimālo uzdevumu paveikt esot iespējams.

"Ja nav traumas, to daru ar lielāko prieku. Esmu pats sev devis vārdu: kamēr vien būs spēks, spēlēšu. Nav jau pēc sezonas tik viegli savākties, gadās, kad nodomāju – eh, atkal tie treniņi. Ja nedēļu esi atpūties un vēl arī alu iedzēris, tad nav viegli, taču, kad sāc, viss atkal aiziet un gribas spēlēt, un domā, kā labāk sagatavoties. Protams, pāris dienas ir pārdomas, bet tām pamatā ir nogurums un sliktas emocijas," teic Georgijs Pujacs, kā piemēru minot zaudējumu Čeļabinskas "Traktor" vienībai šī gada Gagarina kausa izcīņā.

"Šoreiz mēs būsim pavisam cita komanda, un tas redzams pat ar neapbruņotu aci. Nav vairāku vadošo spēlētāju, viņu vietā ir citi, nav zināms, kas būs ar vārtsargiem. Kā teica treneris Teds Nolans – tagad mums jābūt fiziski spēcīgākiem. Ja visi būtu ierindā, mēs droši vien tagad trenētu vairākuma izspēli un neriņķotu laukumā. Tātad vairāk jāstrādā. Ja visi to sapratīs un centīsies, minimālo uzdevumu mēs varam izpildīt. Es gan vēl nezinu, kāds tas būs. Ja es pirms tam zinātu, kāds ir sastāvs un domātu, pag, kur es braucu, varēju sev arī izdomāt, ka kaut kas sāp. Bet es nebaidos no šiem pārbaudījumiem. Kā kādreiz mums vecie ir palīdzējuši, tā tagad mums jāpalīdz jaunajiem.Kolektīvs mums ir draudzīgs, nekādu problēmu. "

Pujacs arī piekrīt apgalvojumam, ka Dānija un Norvēģija pēdējos gados apsteigusi Latviju hokeja attīstības ziņā: "Diezgan
nopietns hokeja attīstības rādītājs ir spēlētāju skaits NHL. Dānijai šogad NHL bijuši septiņi spēlētāji, mums tikai viens – Kaspars Daugaviņš. KHL šogad spēlēja trīs norvēģi, nupat Jaroslavļas "Lokomotiv" parakstīja līgumu ar Holosu, pērn pasaules čempionātā viņš bija rezultatīvākais norvēģu aizsargs. Laikam dāņi un norvēģi tomēr iet garām, bet tas nav nekāds brīnums. Ja Latvijā būtu ekonomiski pārtikušāka dzīve, gan jau mums arī augtu spēlētāji. Treneru pietiek, arī haļļu ir pietiekami. Un līdzjutēji arī allaž ir kopā ar izlasi, vienalga, lai kā mums ietu un kāds būtu sastāvs."

Plaša Jāņa Matuļa saruna ar Georgiju Pujacu lasāma jaunajā "Sporta Avīzes" numurā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: solīt spožu nākotni ir pārspīlēti... taču ar patreizējo resursu un tuvākajām rezervēm viņi troksni PČ var sataisīt vēl kādu reizi.
Un tā 3. vieta nebūt vēl nav signāls, ka norvēģiem tagad viss ies uz grunti...
man liekas, ka arī 2012. gadā neviens nav draftēts?u18 netika elitē. Piekrītu, ka zviedru tuvums ir svētīgs, taču vai mēs šobrīd redzam hokejs lielvalsts tapšanu... atbilde drīzāk ir negatīva.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 11:42, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: man liekas, ka arī 2012. gadā neviens nav draftēts?u18 netika elitē. Piekrītu, ka zviedru tuvums ir svētīgs, taču vai mēs šobrīd redzam hokejs lielvalsts tapšanu... atbilde drīzāk ir negatīva.
Neviens jau neapgalvo, ka Nor pēkšņi kļūs par hokeja lielvalsti. Bet salīdzīnājumā ar LV, tās līmenis izskatās daudz augstāks.

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:44, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: man liekas, ka arī 2012. gadā neviens nav draftēts?u18 netika elitē. Piekrītu, ka zviedru tuvums ir svētīgs, taču vai mēs šobrīd redzam hokejs lielvalsts tapšanu... atbilde drīzāk ir negatīva.
ja runā par nākotnes medaļu komandu, tad atbilde ir negatīva. Ja runā par stabilu vietu 9.-12. (ar dažkārtēju tikšanu drusku augstāk), tad atbilde ir pozitīva

  +5 [+] [-]

, 2013-04-16 11:45, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Norveegjijaa visi maak labi speeleet hokeju, nav jau Latvija
Nesmīdini – ja Norvēģijas līgā vecais un izlasei nevajadzīgais Macijevskis ir 18. rezultatīvākais un tikai 3 norvēģi!!! ir rezultatīvāki par viņu, tad viss skaidrs par viņu līmeni

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:45, pirms 11 gadiem
newage rakstīja: Neviens jau neapgalvo, ka Nor pēkšņi kļūs par hokeja lielvalsti. Bet salīdzīnājumā ar LV, tās līmenis izskatās daudz augstāks.
Palasi, ko raksta FUNS Vietējais čempis - iespējams, ticu, ir augstāks līmenis. Bet tas nav pat EBEL līmenī.

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:46, pirms 11 gadiem
newage rakstīja: Neviens jau neapgalvo, ka Nor pēkšņi kļūs par hokeja lielvalsti. Bet salīdzīnājumā ar LV, tās līmenis izskatās daudz augstāks.
Ar ko?

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:48, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Palasi, ko raksta FUNS Vietējais čempis - iespējams, ticu, ir augstāks līmenis. Bet tas nav pat EBEL līmenī.
Kād EBEL? EBEL ir galvastiesu pārāks un tuvojas DEL līmenim. NOR get-ligaen drīzāk ar BAČ ir salīdzināma, vienīgi, ka leģionāri mazliet ceļ to līmeni...

  +4 [+] [-]

, 2013-04-16 11:49, pirms 11 gadiem
Norvēģijas panakumi ir parejoshi, jo lideri jau ir trisdesmitgadnieki vai tuvu tam.
Dānija vareetu kaapt strauji, bet ari viniem viss neizdodas.
Zaudejums Itālijai un netikshana OS- progresu neveicinaas.

Es ticu, ka pec 1993-1996 gadu izaugshanas- hokejs atkal ies uz augushu.

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:50, pirms 11 gadiem
newage rakstīja: Neviens jau neapgalvo, ka Nor pēkšņi kļūs par hokeja lielvalsti. Bet salīdzīnājumā ar LV, tās līmenis izskatās daudz augstāks.
jautājums, kas ir tas "līmenis"

- Ja lielās izlases rezultāti pēdējajos gados, norvēģi ir drusku priekšā
- ja ņemam U18 un U20 izlases, Latvija ir drusku priekšā
- ja ņemam nacionālos klubus - norvēģi ir priekšā: viņiem ir stabila pusprofesionāla līga
- ja ņem NHL draftu - pēdējajos 5 gados ir draftēti 6 norvēģi un tikai 3 mūsējie
- ja ņem NHL spēlētājus - šobrīd ir 2 mūsējie un 1 norvēģis...

     [+] [-]

, 2013-04-16 11:53, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ar ko?
Kaut vai ar nacionālo čempi.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-16 11:55, pirms 11 gadiem
newage rakstīja: Kaut vai ar nacionālo čempi.
Nu, Latvijai vietējais čempis nav traucējis turēties elitē un vēl pavisam nesen sist un mērcēt norvēģus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:00, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Nu, Latvijai vietējais čempis nav traucējis turēties elitē un vēl pavisam nesen sist un mērcēt norvēģus
Kad mums izlasē uz PČ ir bijis kāds, kurš tajā sezonā spēlē tikai LČ?

Šeit es nedomāju tos, kuri uz brīdi ir piezemējušies kādā LČ komandā, lai uzspēlētu līdz sezonas beigām vai nākošajam klubam ārzemēs, bet tā konkrēti, visas sezonas garumā.

Norvēģiem tādi spēlētāji izlasē ir, un tas arī diezgan skaidri norāda šo vietējo čempionātu atšķirību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:03, pirms 11 gadiem
Nju ok, kas slims tas slims, bet re tantes runā ka Galviņš jau raujās uz izlasi un nākamgad Ģinamo arī nespēlēšot, neskatoties uz vēl gada līgumu.
Atkal sportacentrs klusē, pat delfos jau no agra rīta bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:03, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: bet kaa taads unikums kaa Sloveenija, var rasties ar tik maz speeeleetaajiem un sheku reku speelee OS un PČ Agrupaa
Talanti aiziet uz hokeju un tad vini gandriz visi klust par profesionaliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:05, pirms 11 gadiem
hecs rakstīja: Nju ok, kas slims tas slims, bet re tantes runā ka Galviņš jau raujās uz izlasi un nākamgad Ģinamo arī nespēlēšot, neskatoties uz vēl gada līgumu.
Atkal sportacentrs klusē, pat delfos jau no agra rīta bija.
Nu bet ko viņiem komentēt - baumas?
Agrāk par 30. aprīli nekādas pārejas KHL nevar notikt, tāpēc nekāda oficiāla info tagad nav un nebūs, pat, ja tam arī ir kāds pamats.

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:05, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Kad mums izlasē uz PČ ir bijis kāds, kurš tajā sezonā spēlē tikai LČ?

Šeit es nedomāju tos, kuri uz brīdi ir piezemējušies kādā LČ komandā, lai uzspēlētu līdz sezonas beigām vai nākošajam klubam ārzemēs, bet tā konkrēti, visas sezonas garumā.
Samsunglīgas laikos jau bija.
2007.g. Bērziņš, G.Džeriņš, Galviņš, Raitums
2008.g. Bērziņš, Štāls, Žabotinskis

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:06, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Samsunglīgas laikos jau bija.
2007.g. Bērziņš, G.Džeriņš, Galviņš, Raitums
2008.g. Bērziņš, Štāls, Žabotinskis
Nu tāpēc jau es arī jautāju - kad tas bija?
Pirms 5 gadiem...

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:10, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: ...
Agrāk par 30. aprīli nekādas pārejas KHL nevar notikt, tāpēc nekāda oficiāla info tagad nav un nebūs, pat, ja tam arī ir kāds pamats.
pēc reglamenta nevar, bet jau notiek... Holoss uz Jaroslavļu, Prāgas ĻEV jau savā mājas lapā paziņojuši, ka uz nākamo sezonu viņiem pievienojušies Azavedo, Vehanens un Ridervals.

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:11, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Nu tāpēc jau es arī jautāju - kad tas bija?
Pirms 5 gadiem...
Es arī atbildēju Jeb Tu gribēji, lai Tev neatbild??

  +2 [+] [-]

, 2013-04-16 12:11, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Uz pirmajaam speeleem PČ noteikti buus tuksha areena uz SWE, FIN speeleem, taapee, ka visi dosies uz Bosa koncertu
Kas ir Boss????

  +1 [+] [-]

, 2013-04-16 12:11, pirms 11 gadiem
Ja par dāņiem un norvēģiem runājam, ta nekāds brīnums nav. Šobrīd izlases kodolus veido apmēram Dārziņa paaudze un toreiz mums nebija pats zemākais junioru un jauniešu punkts, bet nu katrā ziņā ne kā tagad, kad no mums ir 6 1994. gada džeki, kas spēlē AHL, NCAA, WHL un QMJHL, pie tam nepavisam ne neslikti. Nekad iepriekš VIENA TĀDA GADA kontingents mums nav bijis aiz okeāna labās līgās (pie tam vēl U19, nevis kā Džera spēlējot kā pāraugušais vēl gadu tur).

Bez tam Pelšs labi debitēja AHL, Kļaviņš nospēlēja 30 spēles Elitserien (lai jau veicas), Andersons ir gandrīz iekš NLA un gan jau nākamgad būs šancis, Merzļikinam ir līgums ar NLA klubu un jau sēdēja kā 2. goalijs laikam kādā spēlē uz sola, tas pats Semjonovs (nezinu gan vai vēl latvietis, bet nu ofic. spēlēs pa zviedriem nav iespēlēts un nez vai šiem ar būs vajadzīgs) labi startēja 1. divīzijā, Zuševics nospēlēja sezonu EBEL. Un tas tikai par ārzemniekiem tā, ka nav tik slikti. Vairāk gan par uzbrucējiem runājot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:13, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: pēc reglamenta nevar, bet jau notiek... Holoss uz Jaroslavļu, Prāgas ĻEV jau savā mājas lapā paziņojuši, ka uz nākamo sezonu viņiem pievienojušies Azavedo, Vehanens un Ridervals.
Vai tad šie spēlētāji šosezon spēlēja KHL?
Līdz 30.04. nedrīkst pāriet no viena KHL kluba uz citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:15, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Es arī atbildēju Jeb Tu gribēji, lai Tev neatbild??
Es to teicu tāpēc, lai šādi ilustrētu atšķirību.
Norvēģiem tādi spēlētāji izlasē ir katru gadu.

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:17, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Kad mums izlasē uz PČ ir bijis kāds, kurš tajā sezonā spēlē tikai LČ?

Šeit es nedomāju tos, kuri uz brīdi ir piezemējušies kādā LČ komandā, lai uzspēlētu līdz sezonas beigām vai nākošajam klubam ārzemēs, bet tā konkrēti, visas sezonas garumā.

Norvēģiem tādi spēlētāji izlasē ir, un tas arī diezgan skaidri norāda šo vietējo čempionātu atšķirību.
Viņiem vienkārši vairāk nav normāli spēlētāji labās Eiropas līgās, tapēc nākas ņemt no sava čempja

     [+] [-]

, 2013-04-16 12:20, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: vai tu doma,ka tie 4500 skatitaju nak skatities hokeju? stipri maldies! vini nak uz IZKLAIDI,kopa ar gimenem birvdienas pa lielam viniem ir pa barabanu,vai tas ir hokejs,teatris,sapito cirks vai braucosais zoodarzs lidzigi maldinoss hokeja masu "popularitetes" iespaids ir ari citas rietumu zemes,Francija,Sveice,Vacija,Austirja, pat USA ta atmosfera ir lidziga ta pa istam hokejs ir popualrs tauta,un cilveki pa istam saprot no ta kaut ko un kveli fano, tikai Kanada Krievija Somija Zviedrija 4ehoslovakija Latvija Baltkrievija un Kazakstana varbut vel daleji Slovenija pedeja laika
Jā, mēs zinām cik populārs hokejs mēdz būt Krievijā, kad veseli 500 skatītāju atnāk uz dažu Maskavas klubu spēlēm

Bet runājot par NO, varbūt labāk paskaties kādu video no šī gada finālspēlēm, piemēram:

Stavanger Oilers - Vålerenga. Fjerde finale...