Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos

Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos
Aigars Kalvītis. Foto: Kaspars Krafts/f64

LETA. Valsts sporta naudas sadalē varētu būt notikušas manipulācijas ar datiem, kas novedušas pie tā, ka dažām sporta veidu federācijām finansējums audzis, bet citām - samazinājies, šādu pieļāvumu intervijā TV3 pauda Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Aigars Kalvītis.

Jauno naudas sadales kritēriju ietekmē LHF šogad būs par 35 000 eiro mazāks finansējums nekā 2023. gadā. "Mums tas ir liels pārsteigums, jo vienmēr esam bijuši starp vadošajiem trim sporta veidiem," situāciju komentēja Kalvītis. Viņam izskatoties, ka valsts sporta naudas sadalē esot pieļautas lielas aprēķinu kļūdas un, iespējams, kādas federācijas mānījušās un notikušas manipulācijas ar datiem, piemēram, kāda no federācijām šogad esot uzrādījusi septiņas reizes lielāku iesaistīto bērnu skaitu nekā pērn, kas Kalvītim liek šaubīties par datu patiesumu.

Tāpat Kalvītis kā nesaprotamus kritizēja citus naudas sadales kritērijus, piemēram, par federācijas sportistu iegūtajām medaļām, jo esot skaidrs, ka individuālajos sporta veidos iespējams savākt "kaudzi medaļu", kamēr komandu sporta veidos ir tikai dažas sacensības, kurās tās sadala. Pēc Kalvīša vārdiem, minētais novedis pie tā, ka hokejā valsts finansējums samazinājies no 150 uz 100 eiro uz vienu bērnu, kuru skaits hokejā pieaudzis no aptuveni 1,8 līdz 2,1 tūkstotim, kamēr esot federācijas, kas saņem 4500 eiro par bērnu. LHF vadītājs pauda, ka hokejā tiek skoloti bērni, kuri ir konkurētspējīgi pasaulē.

Federācijas prezidents uzsvēra, ka kopumā valsts ekonomikā ir tik saspringts stāvoklis, ka no sponsoriem nevarot iegūt līdzekļus, kas kompensētu no valsts zaudēto finansējumu. Situācija naudas sadalē Kalvītim liekot domāt "par paviršu attieksmi vai nekompetenci", tāpēc LHF prasa Izglītības un zinātnes ministriju pārskatīt naudas sadales kritērijus.


Latvijas Nacionālā sporta padome 9. februārī apstiprināja 2024. gada valsts budžeta finansējuma vairāk nekā 51 miljona eiro apmērā sportam sadalījumu. Kopējā dotācija sporta federācijām šogad ir 6,67 miljoni eiro, no kuriem sporta federāciju pamatdarbībai ir atvēlēti 3,22 miljoni eiro, bet 15 prioritārajām federācijām - vēl 2,24 miljoni eiro. Valsts budžeta dotācija Latvijas Olimpiskajai vienībai būs vairāk nekā 7 miljoni eiro, Latvijas Olimpiskajai komitejai - 1,37 miljoni eiro, Latvijas Paralimpiskai komitejai - gandrīz 1 miljons eiro, savukārt Latvijas Sporta federāciju padomei - 189 508 eiro (2023.gada atlikums - 164 683 eiro). Komandu sporta spēļu nacionālo izlašu finansējums šogad būs 1,6 miljoni eiro, savukārt augstas klases sportistu sagatavošanas centru darbības nodrošināšanai šogad atvēlēti 350 000 eiro. Valsts dotācija prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro.

Prioritārā sporta federācijas:

VietaFederācijaPunktiEURPret 2023. gadu
1.Latvijas Futbola federācija62.90428 082140 412
2.Latvijas Vieglatlētikas savienība61.35417 548131 250
3.Latvijas Riteņbraukšanas federācija51.98353 75098 228
4.Latvijas Kamaniņu sporta federācija49.63337 75582 579
5.Latvijas Basketbola savienība49.40336 20079 829
6.Latvijas Volejbola federācija49.28335 40853 793
7.Latvijas Tenisa savienība41.06279 429130 246
8.Latvijas Motosporta federācija37.84257 50762 708
9.Latvijas Orientēšanās federācija34.25233 122-21 785
10.Latvijas Hokeja federācija32.47220 997-35 207
11.Latvijas Florbola savienība29.68201 97323 642
12.Latvijas Automobiļu federācija28.08191 10321 279
13.Latvijas Slēpošanas federācija26.50180 35957 522
14.Latvijas Džudo federācija22.77154 958132 407
15.Latvijas Peldēšanas federācija22.28151 6047 307

Izmantotie resursi:
LETA


, 2024-02-16 10:06, pirms 2 gadiem
" Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos "

šis varētu būt labs risinājums - federācijas pašas tagad būs spiestas viena otru uzvaktēt, lai nekrāpjas... lai sadalījums tiešām būtu līdzīgs
, 2024-02-16 10:19, pirms 2 gadiem
Šis finansējuma sadalījums šogad ir tiešām dīvāins, lai neteiktu vairāk... Jāpiebilst tikai Kalvīša pieļāvumam "par paviršu attieksmi vai nekompetenci", ka iespējama arī kāda lobēšanas ietekme, tātad apzināti negodīga rīcība. Bet nekādu pierādījumu tam, protams, man nav, es tikai spekulēju, jo arī cenšos saprast, kas notiek, kā to varēja "dabūt gatavu".
, 2024-02-16 10:32, pirms 2 gadiem
Ja Kalvītis kaut ko nesaprot, tas nenozīmē, ka ir kaut kas nepareizs.
, 2024-02-16 10:35, pirms 2 gadiem
Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
, 2024-02-16 10:48, pirms 2 gadiem
Prioritātes, protams, interesantas - lielāko piķi dabū Futbola federācija, kurai ir ļoti zemi rezultāti starptautiskajā līmenī un ļoti liels starptautiskais finansējums.. Arī kamaniņas, kur startē uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi sportisti nosmeļ normālu krējumu..
, 2024-02-16 10:50, pirms 2 gadiem
Labs virsraksts. Bilde arī.
, 2024-02-16 11:32, pirms 2 gadiem
Gatis rakstīja: " Kalvītis finansējuma sadalē pieļauj algoritma kļūdu un federāciju mānīšanos "

šis varētu būt labs risinājums - federācijas pašas tagad būs spiestas viena otru uzvaktēt, lai nekrāpjas... lai sadalījums tiešām būtu līdzīgs
Tā reāli būs, bet itkā var jau arī saprast. Ja jau visi būtu ieguvēji un + būtu visiem, vienalga kads nu tad tās problēmas nebautu, bet reāli hokejā, kur bijam top 3 pasaulē, tagad tādēl notiek bērnu pieplūdums uz hokeju, nu samazināt un vel par 30k, nu tas ir biski nesaprotami no tās ministres un pārējiem
, 2024-02-16 12:04, pirms 2 gadiem
Ir lietas, kuras nemainās daudzu desmitgadu šķērsgriezumā.
Nevienam, kurš ilgākā laika periodā regulāri un padziļināti seko Latvijas sporta norisēm ne tikai sporta arēnās, zin, ka LOK, federāciju un klubu aizsegā darbojas dažādas firmas un firmiņas, kā arī dažādi pietuvināti cilvēki, kuri ''apsaimnieko'' valsts piešķirto finansējumu. Tiko kāds no valsts pārvaldes sporta organizācijām sāk uzdot nepatīkamus jautājumus, vai vēlās valsts piešķirtā finansējumu spēcīgāku kontroli un caurspīdīgumu, tā nekavējoties no visām spraugām sāk līst ārā dažādi sportu organizāciju galma žurnālisti un mēdijiem pietuvināti cilvēki, kuri rej uz valsts pārvaldi un tās pārstāvjiem uz velna paraušanu.
Nenoliedzami, ka valsts pārvaldei no sporta organizāciju puses bieži ir pamatoti jautājumi-kāpēc tam tik finansējums, un kāpēc mums tik? Tomēr visam tam esot gana caurspīdīgam procesam tas nekādā mērā nav nekas slikts, jo, kā zināms, jebkura diskusija (lasi-nosacīts konflikts) visu virza uz attīstību, kura gala rezultātā ir pozitīvs iznākums.
, 2024-02-16 12:44, pirms 2 gadiem
Vai ir loģiski, ka orientēšanās finansējums ir lielāks par hokeju?

Finansējuma modelis ir absurds.

Un, lai cik pretīgs nebūtu Kalvītis un cik ļoti man viņš nepatiktu, viņš runā faktus. Par manipulācijām ar bērnu skaitu finansējums būtu jānogriež un jārosina pants atbildīgajām federācijas personām par nepatiesu ziņu sniegšanu.

Pilnīga kolhozveida sistēma no IZM.
, 2024-02-16 12:49, pirms 2 gadiem
Nu si valsts ir vnk cirks. Visas jomas mums ir galiga paka*aa. Satiksme, izglitiba, sports, medicina, kultura.. pretigi.
, 2024-02-16 13:04, pirms 2 gadiem
Curtiys rakstīja: Nu si valsts ir vnk cirks. Visas jomas mums ir galiga paka*aa. Satiksme, izglitiba, sports, medicina, kultura.. pretigi.
Par cik tu arī esi šī VALSTS, tad jautājums-kāpēc tu esi sevi tā nolaidis, ja reiz viss ir tik slikti?!
, 2024-02-16 13:06, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Vai ir loģiski, ka orientēšanās finansējums ir lielāks par hokeju?

Finansējuma modelis ir absurds.

Un, lai cik pretīgs nebūtu Kalvītis un cik ļoti man viņš nepatiktu, viņš runā faktus. Par manipulācijām ar bērnu skaitu finansējums būtu jānogriež un jārosina pants atbildīgajām federācijas personām par nepatiesu ziņu sniegšanu.

Pilnīga kolhozveida sistēma no IZM.
Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
, 2024-02-16 13:11, pirms 2 gadiem
Protams, nevaŕu pierādīt, bet izskatās, ka ar bērnu skaitu manipulējusi ir tenisa savienība.
, 2024-02-16 13:25, pirms 2 gadiem
Kādēļ sportacentrs neieliek federāciju paziņoto bērnu skaitu? Tikai kaut kādas summas, kas neko daudz nenozīmē?
, 2024-02-16 13:25, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
Un kam viņiem tur naudu ?
, 2024-02-16 14:02, pirms 2 gadiem
DoOrDie rakstīja: Un kam viņiem tur naudu ?
Tieši priekš tā paša, kas visiem citiem u.t.i. treniņi, transports, ekipējums, sacensību organizēšana utt..
, 2024-02-16 14:10, pirms 2 gadiem
Pārstāvu florbola sabiedrību.

Ja florbola savienība saņem tik pat daudz, cik hokejs, tad kaut kas galīgi nav kārtībā un tas pat nav smieklīgi.
, 2024-02-16 14:15, pirms 2 gadiem
No šīs bildes nāk baigi smirdīgas gāzes un Latvijas bronzas hokejam tas galīgi šobrīd nepiestāv...
, 2024-02-16 14:24, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
Kāds finansējums ir nepieciešams orientēšanās sportā, cilvēk mīļo?

Es pats esmu piedalījies sacensībās.

Šis prioritāro sporta veidu saraksts ir absurds teorētisks modelis bez sasaistes ar realitāti gan pēc būtības, gan jau ejot iekšā pēc paša algoritma loģikas. Federācijas vienkārši falsificē datus, jo tos nepārbauda.

Hokeja finansējums ir kritiski svarīgs, lai vispār būtu jebkāda veida galaprodukts.
Ledus, ekipējums.

Orientēšanās sportā tas nemaina gandrīz neko. Visu nosaka tava fiziskā forma un prasmes, kuras tu vari trenēt Biķernieku mežā ar kompasu rokās.

Šis modelī nav iekļauts nekādā veidā. Tas nepilda savu funkciju, ir netaisnīgs un nebalstās uz jebkādu faktos balstītu izvērtējumu.

Prioritārajiem sportiem ir jābūt dažiem, nevis 15.
, 2024-02-16 14:25, pirms 2 gadiem
eddybear rakstīja: Prioritātes, protams, interesantas - lielāko piķi dabū Futbola federācija, kurai ir ļoti zemi rezultāti starptautiskajā līmenī un ļoti liels starptautiskais finansējums.. Arī kamaniņas, kur startē uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi sportisti nosmeļ normālu krējumu..
kamaniņās ir daudz bērnu un viņiem ir rezultāti,tāpat kā hokejā! Skat. jaunatnes OS.
, 2024-02-16 14:30, pirms 2 gadiem
Fricis rakstīja: No šīs bildes nāk baigi smirdīgas gāzes un Latvijas bronzas hokejam tas galīgi šobrīd nepiestāv...
varbūt ievietosi savu,lai redzam vīrieša etalonu?
, 2024-02-16 14:36, pirms 2 gadiem
Kalvītim būs mazāk ko zagt.....
, 2024-02-16 14:44, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāds finansējums ir nepieciešams orientēšanās sportā, cilvēk mīļo?

Es pats esmu piedalījies sacensībās.

Šis prioritāro sporta veidu saraksts ir absurds teorētisks modelis bez sasaistes ar realitāti gan pēc būtības, gan jau ejot iekšā pēc paša algoritma loģikas. Federācijas vienkārši falsificē datus, jo tos nepārbauda.

Hokeja finansējums ir kritiski svarīgs, lai vispār būtu jebkāda veida galaprodukts.
Ledus, ekipējums.

Orientēšanās sportā tas nemaina gandrīz neko. Visu nosaka tava fiziskā forma un prasmes, kuras tu vari trenēt Biķernieku mežā ar kompasu rokās.

Šis modelī nav iekļauts nekādā veidā. Tas nepilda savu funkciju, ir netaisnīgs un nebalstās uz jebkādu faktos balstītu izvērtējumu.

Prioritārajiem sportiem ir jābūt dažiem, nevis 15.
Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
, 2024-02-16 14:47, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: Ja Kalvītis kaut ko nesaprot, tas nenozīmē, ka ir kaut kas nepareizs.
Pirmām kārtām runājot, nepareiza ir tava avatāra foķene, ja vien tu esi Baltais, jo normālam Baltajam cilvēkam šāda fotka ir kategoriski nepiedienīga!
Otrām kārtām, apdalīt Hokeju, kurš kopumā pēc auditorijas ir vispopulārākais un visstatāmākais no sportaveidiem Latvijā, ir krietni vairāk nekā nepareizi!
Tas, manuprāt, jau ir noziedzīgi!
, 2024-02-16 14:48, pirms 2 gadiem
Kur Smiltēns, vajadzētu risināt šo jautājumu... Bet nu pa lielam jau jāiegulda tajos sporta veidos kur var sportot lielāks cilvēku skaits nevis mest naudu hokejā, jo tur redziet rezultāts izlases līmenī, neviens jau nesaka to ka visi hokejisti, kas tur spēlē ir auguši ārzemju sistēmās. Prātīgāk ir iedot naudu kamaniņām kuru bez finansējuma nebūs vispār vai Orientēšanās sacensībām kur arī bez valsts nebūs nekā, bet potenciāli piedalīsies daudz vairāk iedzīvotāju.
, 2024-02-16 14:48, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
Jus, ka zurnalists, varetu izpetit naudas sadali! Izlikt vnk excell tabulas cik bernu iesaistiti, kadi panakumi u.t.t.
Apd£rst Caksu nav liela lieta, bet saliekat pa plauktiem - ka sadale ir notikusi, kapec motosports ir augstaks par hokeju. Volejbols?
, 2024-02-16 14:52, pirms 2 gadiem
Hokejam ir jāļauj norietēt tas ir kā sava veida padomju mantojums, ja nebūtu bijis Krievijas sponsorēts Dinamo Rīga sen jau būtu aizmirsts par to sporta veidu. Neesam mēs bagāta valsts kura var finansēt to sistēmu. Visiem vajag kaudzi ekipējuma kaudzi elektrības ledum vēl apkalpojošo personālu, kamēr futbolā vai basketbolā bumbu jānopērk un sporta botes
, 2024-02-16 14:54, pirms 2 gadiem
balodis90 rakstīja: Tā reāli būs, bet itkā var jau arī saprast. Ja jau visi būtu ieguvēji un + būtu visiem, vienalga kads nu tad tās problēmas nebautu, bet reāli hokejā, kur bijam top 3 pasaulē, tagad tādēl notiek bērnu pieplūdums uz hokeju, nu samazināt un vel par 30k, nu tas ir biski nesaprotami no tās ministres un pārējiem
Personiski es vairākkārt esmu iestājies par Hokeja oficiālo pasludināšanu par prioritatīvo sporta veidu LR terotorijā, ar attiecīgiem grozījumiem LR satversmē un attiecīgajām izmaiņām vatstisko struktūru pamatā!
Piemēram, IIHF prezidents automātiski kļūst par ceturto nozīmīgāko personu valstī aiz prezidenta, premjera un Saeimas priekšsēdētāja!
, 2024-02-16 14:55, pirms 2 gadiem
edgefall23 rakstīja: Hokejam ir jāļauj norietēt tas ir kā sava veida padomju mantojums, ja nebūtu bijis Krievijas sponsorēts Dinamo Rīga sen jau būtu aizmirsts par to sporta veidu. Neesam mēs bagāta valsts kura var finansēt to sistēmu. Visiem vajag kaudzi ekipējuma kaudzi elektrības ledum vēl apkalpojošo personālu, kamēr futbolā vai basketbolā bumbu jānopērk un sporta botes
Tāpēc tavuprāt jāsponsorē kamaniņas, kur ir 10x mazāk jaunieši kā hokejā un nav neviena sportista, kas spētu nopelnīt tirgū?
, 2024-02-16 14:57, pirms 2 gadiem
Kāds sakars vispār ar padumjo mantojumu, ja futbols, basketbols, hokejs ir pastāvējis Latvijā jau 100 gadus!
, 2024-02-16 14:57, pirms 2 gadiem
edgefall23 rakstīja: Kur Smiltēns, vajadzētu risināt šo jautājumu... Bet nu pa lielam jau jāiegulda tajos sporta veidos kur var sportot lielāks cilvēku skaits nevis mest naudu hokejā, jo tur redziet rezultāts izlases līmenī, neviens jau nesaka to ka visi hokejisti, kas tur spēlē ir auguši ārzemju sistēmās. Prātīgāk ir iedot naudu kamaniņām kuru bez finansējuma nebūs vispār vai Orientēšanās sacensībām kur arī bez valsts nebūs nekā, bet potenciāli piedalīsies daudz vairāk iedzīvotāju.
Auditorija un popularitāte tautā ir galvenais kritērijs, nevis kaut kāds tur "cik nodarbojas"
Ja JAU nodarbojas, tātad vairāk neko nevajag, lai nodarbojas tālāk, ibio, rio!
Naudu vajag tur, kut VAJADZĒTU nodarboties un tas ir HOKEJS!!!
, 2024-02-16 14:59, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Personiski es vairākkārt esmu iestājies par Hokeja oficiālo pasludināšanu par prioritatīvo sporta veidu LR terotorijā, ar attiecīgiem grozījumiem LR satversmē un attiecīgajām izmaiņām vatstisko struktūru pamatā!
Piemēram, IIHF prezidents automātiski kļūst par ceturto nozīmīgāko personu valstī aiz prezidenta, premjera un Saeimas priekšsēdētāja!
Zini, ka dzīvo Francijā, bet nevajag lobēt francūžus par ietekmīgām personām Latvijā
, 2024-02-16 15:00, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Auditorija un popularitāte tautā ir galvenais kritērijs, nevis kaut kāds tur "cik nodarbojas"
Ja JAU nodarbojas, tātad vairāk neko nevajag, lai nodarbojas tālāk, ibio, rio!
Naudu vajag tur, kut VAJADZĒTU nodarboties un tas ir HOKEJS!!!
Visvairāk nodarbojas ar litrabolu, tad tur ar vajag papildus naudu, lai var nodarboties vairāk
, 2024-02-16 15:00, pirms 2 gadiem
edgefall23 rakstīja: Hokejam ir jāļauj norietēt tas ir kā sava veida padomju mantojums, ja nebūtu bijis Krievijas sponsorēts Dinamo Rīga sen jau būtu aizmirsts par to sporta veidu. Neesam mēs bagāta valsts kura var finansēt to sistēmu. Visiem vajag kaudzi ekipējuma kaudzi elektrības ledum vēl apkalpojošo personālu, kamēr futbolā vai basketbolā bumbu jānopērk un sporta botes
Hokejs lai nomirst, jo ir Padomju Savienibas mantojums! Bet Siguldas trase mums ir Latvijas Republikas produkts?
Pilnigi visi sporta veidi, iznemot florbolu un vel paris jauno sporta veidu ka kerlings, ir PSRS mantojums! Nu tad tavuprat visu vajag likvidet, jo tev tur kaut kas nepatik? Kas tu esi megadomataj?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-02-16 15:01, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
Tupais Bocmani, kāda auditorija ir orientēšanai un kāda ir Hokejam?
, 2024-02-16 15:05, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Zini, ka dzīvo Francijā, bet nevajag lobēt francūžus par ietekmīgām personām Latvijā
Sajaucu IIHF ar LHF
, 2024-02-16 15:10, pirms 2 gadiem
Ja vel kads atceras, tad kadu laiku atpakal, naudas sadale starp basketbolu, futbolu un hokeju bija makskeresanas federacija, ar diezgan palielu finansejumu? Un tad visi brinijas, kas tas par lemumu!
Brinities nav par ko, stulbi sadales lemumi ir vienigais veids ka izzagt naudu! Otkati, "savejo apdavinasanas" ir Vienotibas "pamatvertibas"! Ceru, ka maz idiotu, kas vel tic, ka Caksa ir izglitibas, veselibas un citu nozaru specialiste! Ko vien izsaka Veselibas aprupes datu sistema!
, 2024-02-16 15:10, pirms 2 gadiem
kleperis999 rakstīja: Hokejs lai nomirst, jo ir Padomju Savienibas mantojums! Bet Siguldas trase mums ir Latvijas Republikas produkts?
Pilnigi visi sporta veidi, iznemot florbolu un vel paris jauno sporta veidu ka kerlings, ir PSRS mantojums! Nu tad tavuprat visu vajag likvidet, jo tev tur kaut kas nepatik? Kas tu esi megadomataj?
Pēc viņa loģikas vadoties, visas personas, kuras ir dzimušas LPSR, ir fiziski jāiznīcina, kā Padomijas nevēlemās atliekas
, 2024-02-16 15:13, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pēc viņa loģikas vadoties, visas personas, kuras ir dzimušas LPSR, ir fiziski jāiznīcina, kā Padomijas nevēlemās atliekas
Tak tādiem jebko var ieskaidrot!
Tīri pakaļskrējēji, kuriem nav savas domas!
, 2024-02-16 15:48, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
"Hokejam tajā nav vietas, jo dārgi izmaksā" pasaka pilnīgi visu par tavu loģisko domāšanu.
, 2024-02-16 15:58, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kaut kādi pamuļķi ar nepabeigtu pamatskolas izglītību sāk spriedelēt par valstiskām lietām un politiku, tad tas ir reāli smieklīgi!
Malacis, labs pašvērtējums
, 2024-02-16 16:29, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad kaut kādi pamuļķi ar nepabeigtu pamatskolas izglītību sāk spriedelēt par valstiskām lietām un politiku, tad tas ir reāli smieklīgi!
ordenis. hokejs patiešām nav masveidīgs, lai gan trenējas daudzi. futbols un basis iekabina ar atrāvienu, volejs tāpat.
, 2024-02-16 16:40, pirms 2 gadiem
To Ivars Zvirgzdiņš. Piekrītu Tevis teiktajam ,atbildē DoOrDie, par orientēšanās sporta finansēšanu, salīdzinājumos. Tas tā, šis viss uzvelk. Tad jau daži uzskata ka, piemēram šahistiem, vispār neko nevajag. Tik virtuvi un dēlīti.
Varbūt ka augstākā līmenī deķīšus velk katrs kā māk, un tas nav sliktākais, bet šajā ziņulapā bieži komentētāji ir stūrgalvīgi un redz, analizē, tikai
subjektīvi vadoties no savām interesēm.
Varat mani noirst, bet tādi ir secinājumi.Subjektīvi.
, 2024-02-16 16:45, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Kāds finansējums ir nepieciešams orientēšanās sportā, cilvēk mīļo?

Es pats esmu piedalījies sacensībās.

Šis prioritāro sporta veidu saraksts ir absurds teorētisks modelis bez sasaistes ar realitāti gan pēc būtības, gan jau ejot iekšā pēc paša algoritma loģikas. Federācijas vienkārši falsificē datus, jo tos nepārbauda.

Hokeja finansējums ir kritiski svarīgs, lai vispār būtu jebkāda veida galaprodukts.
Ledus, ekipējums.

Orientēšanās sportā tas nemaina gandrīz neko. Visu nosaka tava fiziskā forma un prasmes, kuras tu vari trenēt Biķernieku mežā ar kompasu rokās.

Šis modelī nav iekļauts nekādā veidā. Tas nepilda savu funkciju, ir netaisnīgs un nebalstās uz jebkādu faktos balstītu izvērtējumu.

Prioritārajiem sportiem ir jābūt dažiem, nevis 15.
Cik miljonus hokeja federācija saņēma no valsts 2023 gadā?un visu to izshēmoja caur Bunča kantori...luk tur bija nauda ledus īrei un visam parējam.
Ta ka lai nu kas bet kremluns Aigars jau nu varetu paklusēt
, 2024-02-16 16:51, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pirmām kārtām runājot, nepareiza ir tava avatāra foķene, ja vien tu esi Baltais, jo normālam Baltajam cilvēkam šāda fotka ir kategoriski nepiedienīga!
Otrām kārtām, apdalīt Hokeju, kurš kopumā pēc auditorijas ir vispopulārākais un visstatāmākais no sportaveidiem Latvijā, ir krietni vairāk nekā nepareizi!
Tas, manuprāt, jau ir noziedzīgi!
Pie šobrīdējās LHF vadibas hokejam vispār nekas nebūtu jādod...
Nauda būtu jadod tautas sporta veidiem-futene.basis.vieglatletika -tie ir sporta veidi ar kuruem berni var nodarboties gan Rigā gan Krāslavā
Hokejs ir elitars sporta veids,kurš lielākajā daļā Latvijas nemaz nav pieejam.+regulārās shēmošanas LHF-viniem policijas parbaudi vajag,ne valsts finansējumu
, 2024-02-16 16:55, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
Anda ir daritāja..sakartoja medicinas nozari,tiks gala ari ar izglitibu.jāļauj tik Andai stradāt.jau tagad ir redzami viņas darba augļi izglītības sistēmā.iekļaujošā izglītība,izglitība 2030,skolu tikla optimizācija-tas viss ved Latvijas jauniešus pretī panākumiem
Galvenais netraucet Andai stradāt
, 2024-02-16 16:56, pirms 2 gadiem
Kādas kamaniņas, atkal hobijam un tautaj nepieejamajam sportam tāds finansējums.
Visu cieņu sportistiem (prieks par aktīviem cilvēkiem), bet cik % var ar to nodarboties un iespēja dabūt medaļu būtu katram 5., kas ar to nodarbojas.
Šļūcat un braucat, bet Jūsu medaļas īpaši komandu stafete ir izsmiekls pret citiem sporta veidiem un 1000x lielāko konkurenci. Atlēts nav manā saprašanā šļūcējs. Līdzīgi bobslejam, bet nu tur ir atlēti.
, 2024-02-16 17:11, pirms 2 gadiem
edgefall23 rakstīja: Hokejam ir jāļauj norietēt tas ir kā sava veida padomju mantojums, ja nebūtu bijis Krievijas sponsorēts Dinamo Rīga sen jau būtu aizmirsts par to sporta veidu. Neesam mēs bagāta valsts kura var finansēt to sistēmu. Visiem vajag kaudzi ekipējuma kaudzi elektrības ledum vēl apkalpojošo personālu, kamēr futbolā vai basketbolā bumbu jānopērk un sporta botes
Spirtotājs pajollo nezin, ka Krievi hokeja ideju nozaga no mums, mēs spēlējām hokeju jau pirms 2. pasaules kara. Krievi tikai okupējot Latviju uzzināja, kā spēlē ''Kanādiešu Hokeju''
, 2024-02-16 17:25, pirms 2 gadiem
* Valsts dotācija prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro.

Patiešām ???
Šajā pat SC esmu pavisam citus skaitļus redzējis
Olimpiskie kvaļi basī un hokejā, strokša rallijs uttttt.
, 2024-02-16 17:40, pirms 2 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Esmu redzējis daudzus Izglītības ministrus, bet tik vārgu kā šī Anda ar savu padomdevēju sporta lietās... Bez komentāriem.
Par to pat nav vērts runāt….
Bet nu attiecībā uz hokeju - Latvija jau ir maza un visas šīs koziolu/kalvīšu/bunču utttt shēmas saistībā ar finansējumu - pč, daugavas ledus halle, ok kvalifikācija uttttt +simts un viena ko pat negribu zināt
Cilvēki, kuri būtu gatavi atbalstīt hokeju no sirds, neko neprasot par to, diemžēl novēršas no šī pasākuma, jo redz kas tur notiek
, 2024-02-16 17:55, pirms 2 gadiem
varonis rakstīja: Ja Kalvītis kaut ko nesaprot, tas nenozīmē, ka ir kaut kas nepareizs.
Tātad, skaitām:
Kopā valsts maksā 51 miljona eiro sportam
Kopējā dotācija sporta federācijām šogad ir 6,67 miljoni eiro, no kuriem sporta federāciju pamatdarbībai ir atvēlēti 3,22 miljoni eiro
(tai skaitā 15 prioritārajām federācijām - vēl 2,24 miljoni eiro, par ko ir viss šis raksts!!!)
Latvijas Olimpiskajai vienībai būs vairāk nekā 7 miljoni eiro,
Latvijas Olimpiskajai komitejai - 1,37 miljoni eiro,
Latvijas Paralimpiskai komitejai - gandrīz 1 miljons eiro
Latvijas Sporta federāciju padomei - 189 508 eiro
Komandu sporta spēļu nacionālo izlašu finansējums šogad būs 1,6 miljoni eiro
Augstas klases sportistu sagatavošanai 350 000 eiro.
Prioritāru starptautisku sporta pasākumu organizēšanai Latvijā šogad būs 342 849 eiro
TĀTAD: tikai nepilni 19 miljoni reāliem sportistiem sporta federācijās vai olimpiskajā vienībā, 32+ miljoni sporta skolām un visādu figņu bezjēdzīgai būvēšanai un uzturēšanai.
Lūk tā arī ir visa pārmaiņu sāls, IZM partiju politbiznesmeņi atņem nevalstiskajai organizācijai- Olimpiskajai komitejai tiesības būvēt savus objektus bez reāliem iepirkuma konkursiem, kur Olimpiskā komiteja būvē par nesaprotamām cenām savus centrus, kurus garantē valsts un kurus Olimpiskā komiteja nekad nespēj atmaksāt, visus parādus sedzot galvotājam- tas ir, mums visiem, nodokļu maksātājiem.
Tagad šo ienesīgo otkatu politbiznesu pārņems IZM. Pozitīvi- būs vismaz formāli jāorganizē iepirkuma tenderi, negatīvi- mēs labi zinām, kā mums ir ar politbiznesmeņu iepirkumiem.
Tāpēc arī ir pametuši mums graušanai kaulu 2,24 miljonu apmērā, lai mēs neinteresētos par pāri palikušajiem 49 miljoniem!
, 2024-02-16 18:02, pirms 2 gadiem
Pret orientēšanās, florbola, MTB un BMX klubu sistēmām man ir liela cieņa. Sporta skolu viņiem ir maz, bet bērnu un sacensību ir daudz, izmantojot progresīvo un izmaksu ziņā efektīvo klubu sistēmu.
Ja nemaldos, tad atmodas laikā, kad par to varēja dabūt reālu krievu KGB uzraudzību un sankcijas, tieši orientieristi izveidoja savu neatkarīgo federāciju, kad vairums hokejistu vēl okupantu čempionātā spēlēja, palabojiet, ja kļūdos.
, 2024-02-16 18:09, pirms 2 gadiem
Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?
, 2024-02-16 18:18, pirms 2 gadiem
.............. rakstīja: Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?
Kam mums to Abreni??? Lai vēlbūtu kādi daži tūkstoši Latvijai nelojālu, nodzertu purnu? Tāpat to šeit ir vairāk nekā vajag
, 2024-02-16 18:19, pirms 2 gadiem
Labdien, zilie rakstīja: Kam mums to Abreni??? Lai vēlbūtu kādi daži tūkstoši Latvijai nelojālu, nodzertu purnu? Tāpat to šeit ir vairāk nekā vajag
tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...
, 2024-02-16 18:20, pirms 2 gadiem
Misters Spirts rakstīja: Spirtotājs pajollo nezin, ka Krievi hokeja ideju nozaga no mums, mēs spēlējām hokeju jau pirms 2. pasaules kara. Krievi tikai okupējot Latviju uzzināja, kā spēlē ''Kanādiešu Hokeju''
Tikai paši krievi nezin to, ka viņi Kanādas hokeju iemācījās no latviešiem.
Viņi paši raksta, ka Kanādas hokeju iemācījušies no britiem, jo spēlējot hokeju ar bumbiņu (bendiju) 30-tos gados kādā turnīrā UK tie ieraudzījuši, ka briti spēlē Kanādas hokeju ar ripu. Krievi paņēmuši no britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un tādējādi tas nonācis Padumjā savienībā.
, 2024-02-16 18:28, pirms 2 gadiem
.............. rakstīja: Kad noslēdzi robežlīgumu atdodot Abreni Krievijai pret sudraba grašiem (lasi: sev amatu Latvijas Gāzē), tad nebija algoritma kļūda?
Nevis pret ''sudraba grašiem, bet gan, lai Latvijai būtu normāls robežlīgums ar Rusņu. Bez tā mums nespīdētu tikt uzņemtiem ES un NATO, jo abas šīs organizācijas savā sastāvā neuzņem valstis ar problemātiskām un robežu līgumus nenoslēgušām kaimiņvalstīm.

Kad es vienam lielam bļāvējam pavaicāju, vai viņš būtu gatavs doties sakopt Abreni, ja Rusņa būtu to atdevusi atpakaļ Latvijai, tad viņa atbilde bija, ka nedotos, jo viņam tā nafig nav vajadzīga pēc tā kāda Abrene (Pitālova) ir tagad. Galvenais taču bija pabļaut par slikto valdību.
, 2024-02-16 18:30, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai paši krievi nezin to, ka viņi Kanādas hokeju iemācījās no latviešiem.
Viņi paši raksta, ka Kanādas hokeju iemācījušies no britiem, jo spēlējot hokeju ar bumbiņu (bendiju) 30-tos gados kādā turnīrā UK tie ieraudzījuši, ka briti spēlē Kanādas hokeju ar ripu. Krievi paņēmuši no britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un tādējādi tas nonācis Padumjā savienībā.
Vateņi kā vienmer izceļas..bet šitadu brīnumu vēl dzirdējis nebiju🤣🤣🤣
, 2024-02-16 18:31, pirms 2 gadiem
.............. rakstīja: tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...
Nu ko?! Gaidu, kad ierosināsi, lai Lietuva mums atdod atpakaļ Palangu ar visām šai teritorijai piederošām zemēm. Tas viss mums būtu daudz noderīgāks nekā Pitālova (Abrene).
, 2024-02-16 18:32, pirms 2 gadiem
Virsraksts...Kalvītis pieļauj kļūdu finansējuma sadalē un visiem pakaļa dēļ Kalvīša pieļautās kļūdas.
Pareizi būtu Kalvītis pieļauj, ka finansējuma sadalē pieļauta algoritma kļūda un federāciju mānīšanās. Suzveida āksts.
, 2024-02-16 18:33, pirms 2 gadiem
beiziiters rakstīja: Par to pat nav vērts runāt….
Bet nu attiecībā uz hokeju - Latvija jau ir maza un visas šīs koziolu/kalvīšu/bunču utttt shēmas saistībā ar finansējumu - pč, daugavas ledus halle, ok kvalifikācija uttttt +simts un viena ko pat negribu zināt
Cilvēki, kuri būtu gatavi atbalstīt hokeju no sirds, neko neprasot par to, diemžēl novēršas no šī pasākuma, jo redz kas tur notiek
Runa nav par shēmām, bet gan par pašu sportaveidu kā tādu, kuram Latvijā ir vislielākā auditorija un ap kuru ir vislielākā ažiotāža katru Pavasari Manis pēc, lai shēmo, ja prot shēmot, bet pats galvenais ir negraut pašu Hokeju, kā to dara Pikāns un Puče (varbūt neapzināti) ar savām destruktīvām darbībām un runām pret LHF! Jo vairāk LHF tiek pie siles, jo lielāka varbūtība Hokeja tālākajai attīstībai, pat neskatoties uz visādām tur shēmošanām Bet ja dēļ tām shēmošanām piegriezīs visu skābekli, kā to daudzi plānprātiņi novēl, tad Hokeju gaida degradācija, kas nāktu par labu Hokeja heiteriem
, 2024-02-16 18:34, pirms 2 gadiem
.............. rakstīja: tad jau priekš kam mums Rīgu? nu gan, jēziņ...
Protams, rīga , jūrmala vateņu pūznis. Vagonos un prom
, 2024-02-16 18:34, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nevis pret ''sudraba grašiem, bet gan, lai Latvijai būtu normāls robežlīgums ar Rusņu. Bez tā mums nespīdētu tikt uzņemtiem ES un NATO, jo abas šīs organizācijas savā sastāvā neuzņem valstis ar problemātiskām un robežu līgumus nenoslēgušām kaimiņvalstīm.

Kad es vienam lielam bļāvējam pavaicāju, vai viņš būtu gatavs doties sakopt Abreni, ja Rusņa būtu to atdevusi atpakaļ Latvijai, tad viņa atbilde bija, ka nedotos, jo viņam tā nafig nav vajadzīga pēc tā kāda Abrene (Pitālova) ir tagad. Galvenais taču bija pabļaut par slikto valdību.
Abreni savāksim tik un tā.vateņu imperijas gals tuvojas Rusņa Ukrainā noasiņos un sabruks.tad arī atgūsim Abreni..un ne tikai..
Bet toreiz ,kā jau Tu pats mineji,tas bijz politiski pareizs un tālredzīgs solisTas nodrošinaja Latvijai ekonomisko izaugsmi ES,atgriežanos civilizeto tautu saimē,Eiropas vertibas un pats galvenais-NATO aizsegu pret mongoļu ekspansiju.
, 2024-02-16 18:36, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Vateņi kā vienmer izceļas..bet šitadu brīnumu vēl dzirdējis nebiju🤣🤣🤣
Kaut gan, kas tur pārsteidzošs?!
Britiem tiešām 30-tos gados Kanādas hokejs bija attīstīts augstā līmenī, jo Lielbritānijas hokeja izlase ir 1910. gada Eiropas čempione - tas bija pirmais Eiropas čempionāts. Tā ir arī 1936. gada Pasaules un Olimpiskā čempione - Pasaules čempionāts notika Olimpisko spēļu ietvaros. Ir viena no IIHF dibinātājām.
Par to, ka krievi Kanādas hokeju noskatījuši no britiem, rakstījuši vairāki avoti.
, 2024-02-16 18:38, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kaut gan, kas tur pārsteidzošs?!
Britiem tiešām 30-tos gados Kanādas hokejs bija attīstīts augstā līmenī, jo Lielbritānijas hokeja izlase ir 1910. gada Eiropas čempione - tas bija pirmais Eiropas čempionāts. Tā ir arī 1936. gada Pasaules un Olimpiskā čempione - Pasaules čempionāts notika Olimpisko spēļu ietvaros. Ir viena no IIHF dibinātājām.
Par to, ka krievi Kanādas hokeju noskatījuši no britiem, rakstījuši vairāki avoti.
Nu nez nez..noskatījuši varbūt arī ir..bet iemacīja Kanadas hoķi krieviem tieši latvieši.par to pat nevajdzetu būt diskusijām.
Vateņu propaganda acīmredzot kārtējo reizi nodarbojas ar naida kurināšanu pret latviešiem.
, 2024-02-16 18:42, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Runa nav par shēmām, bet gan par pašu sportaveidu kā tādu, kuram Latvijā ir vislielākā auditorija un ap kuru ir vislielākā ažiotāža katru Pavasari Manis pēc, lai shēmo, ja prot shēmot, bet pats galvenais ir negraut pašu Hokeju, kā to dara Pikāns un Puče (varbūt neapzināti) ar savām destruktīvām darbībām un runām pret LHF! Jo vairāk LHF tiek pie siles, jo lielāka varbūtība Hokeja tālākajai attīstībai, pat neskatoties uz visādām tur shēmošanām Bet ja dēļ tām shēmošanām piegriezīs visu skābekli, kā to daudzi plānprātiņi novēl, tad Hokeju gaida degradācija, kas nāktu par labu Hokeja heiteriem
Pikāns ir Latvijas patriots un īstens Latvietis.kaut vairāk hokejā butu tadu pikānu.varbut tad zagļu un shēmotaju laiki beigtos
Arī Armands ir cienījams un augstu vērtets analītiskais žurnālists.ko verta ir vina drosme publicet rakstu par atutošanu.žurnālistikas un virišķības paraugdemonstrējums šais smagajos laikos.
, 2024-02-16 18:45, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Abreni savāksim tik un tā.vateņu imperijas gals tuvojas Rusņa Ukrainā noasiņos un sabruks.tad arī atgūsim Abreni..un ne tikai..
Bet toreiz ,kā jau Tu pats mineji,tas bijz politiski pareizs un tālredzīgs solisTas nodrošinaja Latvijai ekonomisko izaugsmi ES,atgriežanos civilizeto tautu saimē,Eiropas vertibas un pats galvenais-NATO aizsegu pret mongoļu ekspansiju.
Ja mums Latgalē viss būtu labi, sakopti un ekonomiski stabili, tad man nekas nebūtu pret Pitālovas (Abrenes) atgriešanu, bet tagad redzot kas notiek šai pilsētā un ap to, tad man nav īsti pārliecības, ka mums vajag vel vienu depresīvo rajonu.
, 2024-02-16 18:56, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Nu nez nez..noskatījuši varbūt arī ir..bet iemacīja Kanadas hoķi krieviem tieši latvieši.par to pat nevajdzetu būt diskusijām.
Vateņu propaganda acīmredzot kārtējo reizi nodarbojas ar naida kurināšanu pret latviešiem.
Neesmu atradis nevienu nopietnu apstiprinājumu no pašu krievu puses, ka latviešiem ir bijusi tik nozīmīga loma Kanādas hokeja ieviešanā Padumjā savienībā.
Ir lasīti vairāki raksti par dažu latviešu treneru un spēlētāju spēlēšanu labākajās Maskavas komandās, bet par viņu lomu visā tajā neko īpašu atrast nav izdevies.
Piemēram, Staļina dēla Vasīlija, kurš bija kaislīgs futbola un Kanādas hokeja fans, organizētajā Kanādas hokeja komandas VVS MVO, kura bija vadošā Padumjā savienībā, spēlēja divi latviešu hokejisti-Harijs Mellups un Roberts Šūlmanis. Viņi kopā ar visu komandu 1950. gada 7. janvārī devās uz Čeļabinsku, un netālu no Sverdlovskas cieta aviokatastrofā, kuras rezultātā abi gāja bojā.
, 2024-02-16 19:36, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
Orientēšanās sportā nē. Taču jautājumus raisa kamaniņas, auto/moto un algoritms kā tāds. Ja vieni no top kritērijiem ir panākumi/vārda nešana pasaulē un masveidība, tad starp top sporta veidiem nebūtu jābūt ne futbolam, ne kamaniņām - jo futbolā panākumu nav, kamēr kamaniņās nav masveidības. Augšgalā būtu jābūt basketam un orientēšanās sportam, kā trešajam - hokejam vai tenisam.
, 2024-02-16 19:39, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kāds sakars vispār ar padumjo mantojumu, ja futbols, basketbols, hokejs ir pastāvējis Latvijā jau 100 gadus!
Ņemot vērā, ka edgefall ik pa laikam izspļauj, ko no Kremļa valodas - vistiešākais. Kārtējā "maigā vara", ka cccp mums iemācīja spēlēt hokeju un, ka tagadējā Latvijā ja nebūtu jurkas ģinamka, hokejs lv jau būtu tur kur leišiem un igauņiem.
, 2024-02-16 19:45, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Pikāns ir Latvijas patriots un īstens Latvietis.kaut vairāk hokejā butu tadu pikānu.varbut tad zagļu un shēmotaju laiki beigtos
Arī Armands ir cienījams un augstu vērtets analītiskais žurnālists.ko verta ir vina drosme publicet rakstu par atutošanu.žurnālistikas un virišķības paraugdemonstrējums šais smagajos laikos.
Ja par Pikānu gribās piekrist, tad Puče gadu gaitā sevi ir parādījis, ka diezgan lielu laipotāju - viņš regulāri pielieksies tai pusei, kurai būs izdevīgi.
, 2024-02-16 20:06, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Orientēšanās sportā nē. Taču jautājumus raisa kamaniņas, auto/moto un algoritms kā tāds. Ja vieni no top kritērijiem ir panākumi/vārda nešana pasaulē un masveidība, tad starp top sporta veidiem nebūtu jābūt ne futbolam, ne kamaniņām - jo futbolā panākumu nav, kamēr kamaniņās nav masveidības. Augšgalā būtu jābūt basketam un orientēšanās sportam, kā trešajam - hokejam vai tenisam.
Neko nezinu par autosportu, bet dzīvoju blakus ''Laumas'' moto trasei, un tur pat ziemā pavisam sīki puikas ar saviem tēviem, un jaunieši, katru dienu dzenā savus dzelzs rumakus. Tajā trasē regulāri notiek dažādas bērnu un jauniešu sacensības. Pieļauju, ka tas tā ir katrā kaut cik nopietnā un attīstītā moto trasē.
Tas ir kā piemērs, ka lielākā daļa SC komentētāju nemaz nezin kas un kā notiek katrā konkrētā sporta veidā, un savus viedokļus vairāk veido pēc principa-patīk vai nepatīk.
, 2024-02-16 20:16, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja par Pikānu gribās piekrist, tad Puče gadu gaitā sevi ir parādījis, ka diezgan lielu laipotāju - viņš regulāri pielieksies tai pusei, kurai būs izdevīgi.
armands čekistiem ir sāpīgs laikam ir atšķirība - pret lhf vadību vai pret hokeju.
, 2024-02-16 20:18, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Pikāns ir Latvijas patriots un īstens Latvietis.kaut vairāk hokejā butu tadu pikānu.varbut tad zagļu un shēmotaju laiki beigtos
Arī Armands ir cienījams un augstu vērtets analītiskais žurnālists.ko verta ir vina drosme publicet rakstu par atutošanu.žurnālistikas un virišķības paraugdemonstrējums šais smagajos laikos.
Pikāns ir lokālpusamatieru Hokeja virzītājs, nekas vairāk
Cik Pikāna audzēkņi ir izauguši līdz lielās izlases līmenim?
Konfrontējot ar LHF tikai un vienīgi konfontēšanas pēc viņš izdara kaitējumu Hokejam kopumā
Tas pats ir attiecināms arī uz Puči, kurš aptiršot Rīgas Dinamo savā laikā lēja ūdeni uz Hokeja heiteru, tādu, kā tu, dzirnavām
P.S. vēl pasaki, ka neesi Hokeja heiters (tava pērle par pērtiķbola Zeļļu naglu Latvijas Hokeja popularitātes zārkā dzīvos mūžīgi!)
, 2024-02-16 20:26, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Orientēšanās sportā nē. Taču jautājumus raisa kamaniņas, auto/moto un algoritms kā tāds. Ja vieni no top kritērijiem ir panākumi/vārda nešana pasaulē un masveidība, tad starp top sporta veidiem nebūtu jābūt ne futbolam, ne kamaniņām - jo futbolā panākumu nav, kamēr kamaniņās nav masveidības. Augšgalā būtu jābūt basketam un orientēšanās sportam, kā trešajam - hokejam vai tenisam.
Hokejam vajadzētu piešpricēt masveidību, tad viņš pēc taviem kritērijiem būtu ārpus jebkādas konkurences
Kā to izdarīt?
Vienkārši, vajag vairāk naudu nekā pārējiem sportiem, lai veicinātu masveidību, krietni vairāk!!!
, 2024-02-16 20:28, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai obligāti savu stulbumu jāizrāda publiski, un ar to jālepojas?
Tas ka tu kādreiz esi paskraidijis pa mežu ar karti un kompasu vel neliecina, ka esi iekšā šai sportā. Hokeju puikas var uzspēlēt arī uz dīķa un ezera, bet vai tāpēc būtu jāstāsta, ka viņi ir hokeja eksperti.
Mūsu labākie orientieristi piedalās starptautiskās sacensībās, un pie tam ar nesliktiem rezultātiem, paši organizē starptautiskās sacensības utt.. Tam visam ir nepieciešami finanšu līdzekļi.
P.S. Piekrītu, ka prioritāro sporta veidu sarakstam būtu jābūt stipri īsākam. Piemēram, hokejam tajā nav vietas, jo tāpat skaidrs, ka tas ir vidusslāņa un bagāto vecāku sporta veids. Un tieši LHF ir n-tās reizes paradījusies to federāciju sarakstā, kuru aizsegā notiek visādas finanšu šmuces.
Jautājums? Kādēļ bagāto vecāku sporta veids? Vai tik ne šīs sistēmas dēļ...? Orientēšanās federācija - fufelis, kas neinteresē nevienu, izņemot tos, kas piedalās.... Arī tādi, kam 120 kg - ķipa sportisti - pacienti ne sportisti. Tādēļ arī maksājam Magnētā dalības maksu, lai saprastu kurā vietā esam palikuši. Šmuce tev starp kājām, aizej uz hokeju kādreiz, paskaties ko tie džeki ir ieguldijuši savā fiziskajā sagatavotībā.....
, 2024-02-16 20:37, pirms 2 gadiem
Burt, rēķinu, ka lētāk ir finansēt tautas apziņas izmainīšanu, nevis hokeju bīdīt par prioritāro sporta veidu. Lai gan hokeja ierakstīšana Satversmē ir interesanta doma.
, 2024-02-16 21:09, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja par Pikānu gribās piekrist, tad Puče gadu gaitā sevi ir parādījis, ka diezgan lielu laipotāju - viņš regulāri pielieksies tai pusei, kurai būs izdevīgi.
Nu..Puče saprata ka ir kļūdījies savā dzīvē..smagā slimība viņam atvēra acis..šobrīd Armands ir īsts nesavtiga taisnības cīnītāja paraugs.
Viņš nesauvtīgi atmasko korumpantus Latvijā un cinās pret Kremļa slepto ietekmi
, 2024-02-16 21:40, pirms 2 gadiem
tītars rakstīja: Jautājums? Kādēļ bagāto vecāku sporta veids? Vai tik ne šīs sistēmas dēļ...? Orientēšanās federācija - fufelis, kas neinteresē nevienu, izņemot tos, kas piedalās.... Arī tādi, kam 120 kg - ķipa sportisti - pacienti ne sportisti. Tādēļ arī maksājam Magnētā dalības maksu, lai saprastu kurā vietā esam palikuši. Šmuce tev starp kājām, aizej uz hokeju kādreiz, paskaties ko tie džeki ir ieguldijuši savā fiziskajā sagatavotībā.....
Bagāto sporta veids tāpēc, ka viss, kas ap hokeju (ekipējums, ledus īre utt.) ir dārgs prieks. valsts un pašvaldības apmaksā treneru algas, bet ekipējums uz vecāku pleciem. Neredzu pamatojumu kāpēc valstij vai pašvaldībām būtu jāpērk ekipējums.
Lai tik džeki turpina ieguldīt savā fiziskajā sagatavotībā, jo lielākai daļai tas viss labi noderēs spēlējot Latvijas amatieru čempionātā, un pamatdarbā strādājot noliktavās par krāvējiem.
, 2024-02-16 21:45, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Nu..Puče saprata ka ir kļūdījies savā dzīvē..smagā slimība viņam atvēra acis..šobrīd Armands ir īsts nesavtiga taisnības cīnītāja paraugs.
Viņš nesauvtīgi atmasko korumpantus Latvijā un cinās pret Kremļa slepto ietekmi
Nezinu, cik Puči ietekmēja slimība, bet tas man ir skaidrs, ka viņam patīk darboties tur, kur ir labs aktuālais šovs. Ir taču interesanti un aizraujoši TV, ja tā var teikt, ar provocējošiem jautājumiem drāzt dažāda līmeņa politiķus un uzņēmējus par sabiedrībā aktuālām tēmām. Tas ir katra televīzijas žurnālista sapnis.
, 2024-02-16 22:04, pirms 2 gadiem
tītars rakstīja: Jautājums? Kādēļ bagāto vecāku sporta veids? Vai tik ne šīs sistēmas dēļ...? Orientēšanās federācija - fufelis, kas neinteresē nevienu, izņemot tos, kas piedalās.... Arī tādi, kam 120 kg - ķipa sportisti - pacienti ne sportisti. Tādēļ arī maksājam Magnētā dalības maksu, lai saprastu kurā vietā esam palikuši. Šmuce tev starp kājām, aizej uz hokeju kādreiz, paskaties ko tie džeki ir ieguldijuši savā fiziskajā sagatavotībā.....
Ja domā valstiski ,tad nauda vairāk jāiegulda tieši fizkultūriešu sporta veidos,bet elitāros sporta veidus uztur vecāki ,kuri cer ,ka viņu atvase pelnīs miljonus.Protams jāuztur arī sporta veidi ,kuros sportisti nepelna ,bet nes medaļas valstij,jo pat tas kurš neseko sportam OS ir lepns par savas valsts medaļu.Par to labo fizisko sagatavotību hokejā un arī visticamāk citos komandu sporta veidos varētu gari diskutēt.Atceros laiku ,kad vēl Latvijā bija obligātais iesaukums armijā.Un viens hokeja gads uz trim mēnešiem tika iesaukts armijā tie bija spēlētāji ,kuri tolaik pārstāvēja Jelgavas ASK ,bet pēc tam komanda pārvācās uz Ogri.Un ,tad pazīstami instruktori no armijas stāstīja ,ka tie hokejisti fiziskajos testos nevilka līdzi lauku džekiem ,bet garajos krosiņos vispār bija vāji.
, 2024-02-16 22:15, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezinu, cik Puči ietekmēja slimība, bet tas man ir skaidrs, ka viņam patīk darboties tur, kur ir labs aktuālais šovs. Ir taču interesanti un aizraujoši TV, ja tā var teikt, ar provocējošiem jautājumiem drāzt dažāda līmeņa politiķus un uzņēmējus par sabiedrībā aktuālām tēmām. Tas ir katra televīzijas žurnālista sapnis.
Katrā ziņā Puče ir skaidri definejis savu nostāju gan pret vietējiem kremliniem,gan pret okupantu valstīm vispār.tādējādi rādot piemēru sabiedrībai šajā sarežģītajā laikā.par to vien respect viņam.
, 2024-02-16 22:17, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: "Hokejam tajā nav vietas, jo dārgi izmaksā" pasaka pilnīgi visu par tavu loģisko domāšanu.
pie kam šis ir aktīvs atbalstītājs naudas izmešanai siguldas renē
, 2024-02-16 22:18, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neesmu atradis nevienu nopietnu apstiprinājumu no pašu krievu puses, ka latviešiem ir bijusi tik nozīmīga loma Kanādas hokeja ieviešanā Padumjā savienībā.
Ir lasīti vairāki raksti par dažu latviešu treneru un spēlētāju spēlēšanu labākajās Maskavas komandās, bet par viņu lomu visā tajā neko īpašu atrast nav izdevies.
Piemēram, Staļina dēla Vasīlija, kurš bija kaislīgs futbola un Kanādas hokeja fans, organizētajā Kanādas hokeja komandas VVS MVO, kura bija vadošā Padumjā savienībā, spēlēja divi latviešu hokejisti-Harijs Mellups un Roberts Šūlmanis. Viņi kopā ar visu komandu 1950. gada 7. janvārī devās uz Čeļabinsku, un netālu no Sverdlovskas cieta aviokatastrofā, kuras rezultātā abi gāja bojā.
Apstiprinājumu vai nē-ir pa pilnam dokumentēti raksti,kuros stāstīts kā latvieši mācīja krieviem hoķi spēlet.
Latviešu hokejisti Staļina GKS sastāvā un viņu traģiskā bojāeja domājams ir zināma katram Latvijas sporta cienītājam
, 2024-02-16 22:19, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai paši krievi nezin to, ka viņi Kanādas hokeju iemācījās no latviešiem.
Viņi paši raksta, ka Kanādas hokeju iemācījušies no britiem, jo spēlējot hokeju ar bumbiņu (bendiju) 30-tos gados kādā turnīrā UK tie ieraudzījuši, ka briti spēlē Kanādas hokeju ar ripu. Krievi paņēmuši no britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un tādējādi tas nonācis Padumjā savienībā.
d.iršana
, 2024-02-16 22:20, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kaut gan, kas tur pārsteidzošs?!
Britiem tiešām 30-tos gados Kanādas hokejs bija attīstīts augstā līmenī, jo Lielbritānijas hokeja izlase ir 1910. gada Eiropas čempione - tas bija pirmais Eiropas čempionāts. Tā ir arī 1936. gada Pasaules un Olimpiskā čempione - Pasaules čempionāts notika Olimpisko spēļu ietvaros. Ir viena no IIHF dibinātājām.
Par to, ka krievi Kanādas hokeju noskatījuši no britiem, rakstījuši vairāki avoti.
ak tu dies
Britos spēlēja kanādieši, tur nekā baigi attīstīta nebija
, 2024-02-16 22:21, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ņemot vērā, ka edgefall ik pa laikam izspļauj, ko no Kremļa valodas - vistiešākais. Kārtējā "maigā vara", ka cccp mums iemācīja spēlēt hokeju un, ka tagadējā Latvijā ja nebūtu jurkas ģinamka, hokejs lv jau būtu tur kur leišiem un igauņiem.
Šitais jau tipiska vatsņu jājamzirdziņš..bez viņiem latvieši kokos dzīvoja..un dzīvotu joprojām...uz tādiem vateņiem nav ko reaģēt
, 2024-02-16 22:21, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Apstiprinājumu vai nē-ir pa pilnam dokumentēti raksti,kuros stāstīts kā latvieši mācīja krieviem hoķi spēlet.
Latviešu hokejisti Staļina GKS sastāvā un viņu traģiskā bojāeja domājams ir zināma katram Latvijas sporta cienītājam
Latvieši mācīja noteikumus, uz ledus lielākie mācītāji bija čehi.
, 2024-02-16 22:22, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ak tu dies
Britos spēlēja kanādieši, tur nekā baigi attīstīta nebija
Nav svarīgi kas tur spēlēja..svarīgi ka vateņi izdomājuši jaunu stāstu,tādējādi noniecinot mūs latviešus kā tautu
, 2024-02-16 22:24, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Latvieši mācīja noteikumus, uz ledus lielākie mācītāji bija čehi.
Čehi viemēr skolojuši krieveļus..kas ir tas ir
Bet bez latviešiem čehiem nemaz nebūtu ko skolot
, 2024-02-16 22:24, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Nav svarīgi kas tur spēlēja..svarīgi ka vateņi izdomājuši jaunu stāstu,tādējādi noniecinot mūs latviešus kā tautu
nekad nav bijuši augstās domās, par šo var necepties
, 2024-02-16 22:25, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nekad nav bijuši augstās domās, par šo var necepties
Okupznti nekad nav augstās domās par okupetzjiem...tā nu tas ir..sbarīgi šodien vietējiem vateņiem ierādīt viņu vietu
, 2024-02-16 22:27, pirms 2 gadiem
SakuKoivu 2 rakstīja: Burt, rēķinu, ka lētāk ir finansēt tautas apziņas izmainīšanu, nevis hokeju bīdīt par prioritāro sporta veidu. Lai gan hokeja ierakstīšana Satversmē ir interesanta doma.
Te vajag sākt no Hokeja ekipējuma ražošanas industrijas, proti, no lētām izejvielām, kuras Latvijā ir DA HRENA un vairāk, teorētiski varētu visu zemeslodi pārpildīt ar samērā lētiem un drošiem Hokeja ekipējumiem un uz to uzvārīties ne mazāk par Ķīniešu širpotreba precēm!
Pašā Latvijā pie tāda rasklada Hokeja nodarbības būtu par BALTU VELTI, ieskaitot ledus īri, visiem dzimumiem, orientācijām, vecuma grupām un līmeņiem, sākot no Varakļānu dīķa līgas, beidzot ar Pikāna elitāro pusamatieru organizāciju
, 2024-02-16 22:27, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Čehi viemēr skolojuši krieveļus..kas ir tas ir
Bet bez latviešiem čehiem nemaz nebūtu ko skolot
es lasīju par padumjās hoekja vēsturi, tieši krievu versiju - ir konkrēti čehu treneri, kuri mācīja tehniku uzreiz, pēckara gados. Un ir konkrēti latviešu uzvārdi, kuri iztulkoja noteikumus un izskoloja tajos utainos. Vītoliņš (Hara vectēvs) un Klāvs. Slidotāji jau šiem bija, vajadzēja bendistus adaptēt šaibai, ne jau no apaļas nulles tas viss sākās.
, 2024-02-16 22:28, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Okupznti nekad nav augstās domās par okupetzjiem...tā nu tas ir..sbarīgi šodien vietējiem vateņiem ierādīt viņu vietu
nu tur katram pasām jāsāk ar sevi
, 2024-02-16 22:29, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Te vajag sākt no Hokeja ekipējuma ražošanas industrijas, proti, no lētām izejvielām, kuras Latvijā ir DA HRENA un vairāk, teorētiski varētu visu zemeslodi pārpildīt ar samērā lētiem un drošiem Hokeja ekipējumiem un uz to uzvārīties ne mazāk par Ķīniešu širpotreba precēm!
Pašā Latvijā pie tāda rasklada Hokeja nodarbības būtu par BALTU VELTI, visiem dzimumiem, orientācijām, vecuma grupām un līmeņiem, sākot no Varakļānu dīķa līgas, beidzot ar Pikāna elitāro pusamatieru organizāciju
tu gribi lai spēlē ar sūnām pildītiem aizsargiem un no bērza tēstām nūjām?
, 2024-02-16 22:30, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: ak tu dies
Britos spēlēja kanādieši, tur nekā baigi attīstīta nebija
Un?
Tas nekādā mērā nenoliedz to, ka tas notika UK.
, 2024-02-16 22:32, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un?
Tas nekādā mērā nenoliedz to, ka tas notika UK.
Kas tur notika, pastāsti
, 2024-02-16 22:32, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Apstiprinājumu vai nē-ir pa pilnam dokumentēti raksti,kuros stāstīts kā latvieši mācīja krieviem hoķi spēlet.
Latviešu hokejisti Staļina GKS sastāvā un viņu traģiskā bojāeja domājams ir zināma katram Latvijas sporta cienītājam
Kur krievu mediju telpā var atrast šādus dokumentētus rakstus?
Man šādos gadījumos neder mūsu raksti, jo mums, kā jebkurai citai tautai, patīk dažas lietas pārspīlēt.
, 2024-02-16 22:34, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu gribi lai spēlē ar sūnām pildītiem aizsargiem un no bērza tēstām nūjām?
Viss, kas ir vajadzīgs no materiāliem pilnam Hokeja ekipējumam, ir labs koks priekš nūjām, plastmasa, dermantīns, metāls, vēl šis tas ne pārāk dārgs, tālāk visu to var piespīlēt un darboties, kā teica nelaiķis Edgars Liepiņš, VAJAG TIK RAKT!
, 2024-02-16 22:35, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Viss, kas ir vajadzīgs no materiāliem pilnam Hokeja ekipējumam, ir labs koks priekš nūjām, plastmasa, dermantīns, metāls, vēl šis tas ne pārāk dārgs, tālāk visu to var piespīlēt un darboties, kā teica nelaiķis Edgars Liepiņš, VAJAG TIK RAKT!
kāpēc neesi atvēris savu ražotni?
, 2024-02-16 22:36, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Kas tur notika, pastāsti
Es taču uzrakstīju, ka Padumjās savienības bendija izlase turnīrā UK pirmo reizi saskārās ar Kanādas hokeju. Palūdza britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un atgriežoties mājās paši sāka bumbiņas vietā dzenāt ripu.
Tā to pasniedz paši krievi, un neredzu ne mazākā pamata to apšaubīt.
, 2024-02-16 22:37, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es taču uzrakstīju, ka Padumjās savienības bendija izlase turnīrā UK pirmo reizi saskārās ar Kanādas hokeju. Palūdza britiem Kanādas hokeja spēles noteikumus, un atgriežoties mājās paši sāka bumbiņas vietā dzenāt ripu.
Tā to pasniedz paši krievi, un neredzu ne mazākā pamata to apšaubīt.
kur viņi to tā pasniedz?
, 2024-02-16 22:38, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kāpēc neesi atvēris savu ražotni?
Esmu vairāk ideju virzītājs, nevis realizētājs
Ideja ir, tagad lai atrodas kāds, kas to īsteno!
, 2024-02-16 22:40, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Esmu vairāk ideju virzītājs, nevis realizētājs
Ideja ir, tagad lai atrodas kāds, kas to īsteno!
cirvis tu esi
, 2024-02-16 22:51, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: kur viņi to tā pasniedz?
Piemēram, leģendārais Vsevolods Bobrovs savās intervijas par to vairākkārt ir minējis.
Tomēr šovakar internetā atradu ļoti interesantu rakstu, kas tikai lieku reizi apstiprina, ka mums latviešiem ar Padumjās savienības Kanādas hokeja pirmsākumiem nav nekāda sakara.
https://www.championat.com/hockey/a...
, 2024-02-16 23:05, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņs buksē uz Pikāna akadēmijas kadru trūkumu izlasē. Padebīla nostāja, ņemot vērā, cik nesen vispār Kurbads uzsâcis jauniešu programmu. Paskatīsamies vēl pēc dažiem gadiem… Kurbads šobrīd lhf ir daudz vairāk vajadzīgs ar savu halli, treneriem un sistēmu, nekā Kurbadam stagnējošā lhf, kiru gadiem marinēja cūkmens
, 2024-02-16 23:05, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Piemēram, leģendārais Vsevolods Bobrovs savās intervijas par to vairākkārt ir minējis.
Tomēr šovakar internetā atradu ļoti interesantu rakstu, kas tikai lieku reizi apstiprina, ka mums latviešiem ar Padumjās savienības Kanādas hokeja pirmsākumiem nav nekāda sakara.
https://www.championat.com/hockey/article-4621293-pervyj-v-istorii-sssr-hokkejnyj-match-kak-eto-bylo-fihte-nachalo-kanadskogo-hokkeya-v-sssr.html
tu izlasīji ko pats ieliki? ka 30tajos padumjajā hokejs neaizgāja un viss
viņi sākumu skaita no 1946.
Tad iedod Bobrovai interviju, kā šis mačījās hoķi no britiem
, 2024-02-16 23:06, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: Zvirgzdiņs buksē uz Pikāna akadēmijas kadru trūkumu izlasē. Padebīla nostāja, ņemot vērā, cik nesen vispār Kurbads uzsâcis jauniešu programmu. Paskatīsamies vēl pēc dažiem gadiem… Kurbads šobrīd lhf ir daudz vairāk vajadzīgs ar savu halli, treneriem un sistēmu, nekā Kurbadam stagnējošā lhf, kiru gadiem marinēja cūkmens
Kāds man sakars ar Kurbads, un kur es kaut ko rakstīju par šo klubu?
Kaut ko izprāto savā galviņā, un pasniedz to kā reālu faktu.
, 2024-02-16 23:07, pirms 2 gadiem
Lhf nav nekāda nopelna LV bronzas komandas izveidošanā - tur pamatā ir vecāku finansiālais ieguldījums un laicīga aizbraukšana uz ārzemēm
, 2024-02-16 23:09, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tu izlasīji ko pats ieliki? ka 30tajos padumjajā hokejs neaizgāja un viss
viņi sākumu skaita no 1946.
Tad iedod Bobrovai interviju, kā šis mačījās hoķi no britiem
Tikai tas nekādā mērā nenoliedz, ka Padumjā savienībā ar Kanādas hokeju iepazinās jau XX. gadsimta 30-tos gados.
Pameklēšu kādu no Bobrova intervijām. Tiko atradīšu tā te ielikšu.
, 2024-02-16 23:10, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Prioritārajiem sportiem ir jābūt dažiem, nevis 15.
Pilnīgi piekrītu, jo pie tik daudzām prioritātēm un tik mazas naudas lielākā daļa vienmēr bus neapmierināta. Es noteiktu 7 prioritāros sporta veidus. No vasaras veidiem: vieglatlētika, basketbols un airēšana, jo mums ir daudz upju un ezeru, un no ziemas: hokejs un 3 renes sporta veidi (kamaniņas, bobslejs un skeletons).
, 2024-02-16 23:11, pirms 2 gadiem
Atvainojos, tur viens viens ar līdzīgu niku regulāri ņaud par Kurbadu- pivaru zvirgdiņš
, 2024-02-16 23:15, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tikai tas nekādā mērā nenoliedz, ka Padumjā savienībā ar Kanādas hokeju iepazinās jau XX. gadsimta 30-tos gados.
Pameklēšu kādu no Bobrova intervijām. Tiko atradīšu tā te ielikšu.
nu ko nozīmē iepazinās? Latvijā kāds uzrambā beisbolu, tas nenozīmē ka valsts ar to iepazinās. Kāds bija redzējis, kāds bija kaut ko mēģinājis, atzina par sūdu un viss.
, 2024-02-16 23:15, pirms 2 gadiem
Esmu gan gadus sajaucis, bet šeit tiešām atrodams mans stāsts par UK, un Bobrova stāstīto:

Поездка в Англию в 1945 году футболистов московского «Динамо» краешком «зацепила» и хоккей с шайбой. Однажды футболисты, среди которых был и приглашенный в эту поездку армеец Всеволод Бобров, зашли в Лондоне на каток «Кристалл Пэлэс» и увидели хоккей с шайбой. Играли в основном канадцы, которые во время войны базировались в Англии. Тогда нашим игрокам, а почти все футболисты в зимнее время становились на коньки, этот хоккей глянулся.

https://www.iihf.com/en/events/2019...
, 2024-02-16 23:18, pirms 2 gadiem
Ivar, vari nestāstīt kaut kādas onku intervijas, ja ar paŗis klikiem var atrast ko viņi pasī saka par sākumu.
Tur nav pieminēti čehi, tie sāka braukt bik pēc tam.

https://www.khl.ru/news/2021/09/05/...
, 2024-02-16 23:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Esmu gan gadus sajaucis, bet šeit tiešām atrodams mans stāsts par UK, un Bobrova stāstīto:

Поездка в Англию в 1945 году футболистов московского «Динамо» краешком «зацепила» и хоккей с шайбой. Однажды футболисты, среди которых был и приглашенный в эту поездку армеец Всеволод Бобров, зашли в Лондоне на каток «Кристалл Пэлэс» и увидели хоккей с шайбой. Играли в основном канадцы, которые во время войны базировались в Англии. Тогда нашим игрокам, а почти все футболисты в зимнее время становились на коньки, этот хоккей глянулся.

https://www.iihf.com/en/events/2019/ww18/news/31277/russian_hockey_anniversary
nu redzēja viņi tad un? tas nozīmē ka briti mācīja?
Un tai pat rakstā:

«Отцом» хоккея с шайбой в СССР был Сергей Савин, который работал в «секции футбола» в тогдашнем Спорткомитете. Для начала ему посоветовали отправиться в прибалтийские республики – Латвию и Литву – там практиковали этот хоккей еще до войны, латвийская сборная даже участвовала в чемпионате мира и Олимпийских играх 1936 года. Информацию он собрал, циркулярное письмо было разослано по спортивным обществам и начались организационные «мероприятия».
Для начала решили провести в Москве совещание по правилам игры, их надо было разъяснить тренерам и будущим судьям. Книжка правил была на немецком языке, а чтение правил проходило в клубном зале под трибуной стадиона «Динамо». Главной фигурой был рижанин Эдгар Клавс
, 2024-02-16 23:21, pirms 2 gadiem
Pirms māci vēsturi, kaut nedaudz pats iepazīsties ar priekšmetu
, 2024-02-16 23:25, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Ivar, vari nestāstīt kaut kādas onku intervijas, ja ar paŗis klikiem var atrast ko viņi pasī saka par sākumu.
Tur nav pieminēti čehi, tie sāka braukt bik pēc tam.

https://www.khl.ru/news/2021/09/05/488629.html
Tas viss tikai un vienīgi apliecina, ka Kanādas hokejs Padumjā savienībā ienāca pa dažādiem ceļiem, un dažādām valstīm, un mūsu loma visā tajā nereti tiek gana pārspīlēta.
, 2024-02-16 23:29, pirms 2 gadiem
Первая встреча с этой игрой произошла в феврале 1932 года, когда в Москву приехала команда немецкого рабочего союза «Фихте». Гости привезли с собой незнакомые советским спортсменам клюшки и шайбы,

Tālākā attīstība laikam ar huy rakstīto sākās
, 2024-02-16 23:29, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas viss tikai un vienīgi apliecina, ka Kanādas hokejs Padumjā savienībā ienāca pa dažādiem ceļiem, un dažādām valstīm, un mūsu loma visā tajā nereti tiek gana pārspīlēta.
es jau 5x rakstīju ka latviešu (baltiešu) nopelns ir tieši par noteikumiem, tiesāšanu, organizāciju u.t.t. jo tā laika padumajā tikai mēs bijām ar to reāli nodarbojušies starptautiskā līmenī. Kas tur tik nesaprotams? A par paŗspīlējumiem neko nezinu, esmu reālists, un biju par šo tēmu palasījis, bet tev pašam vajadzētu beigt locīties un stāstīt huiņu par britiem.
, 2024-02-16 23:31, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Первая встреча с этой игрой произошла в феврале 1932 года, когда в Москву приехала команда немецкого рабочего союза «Фихте». Гости привезли с собой незнакомые советским спортсменам клюшки и шайбы,

Tālākā attīstība laikam ar huy rakstīto sākās
Es uzspēlēju florbolu, kad LV vēl neviens par tādu nezināja praktiski neviens, bet es neesmu florbola ieviesējs Latvijā
, 2024-02-16 23:32, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Es uzspēlēju florbolu, kad LV vēl neviens par tādu nezināja praktiski neviens, bet es neesmu florbola ieviesējs Latvijā
Zviedri inventāru atveda?
, 2024-02-16 23:34, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Zviedri inventāru atveda?
nu tai gadījumā latvieši no Zviedrijas, zviedru dāvinātu. Lai gan iespējams, pa citiem ceļiem jau kaut kur bija ienācis ātrāk
, 2024-02-17 00:14, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Otrām kārtām, apdalīt Hokeju, kurš kopumā pēc auditorijas ir vispopulārākais un visstatāmākais no sportaveidiem Latvijā, ir krietni vairāk nekā nepareizi!
Vispopulārākais ēdiens pasaulē ir SŪDS, jo to ēd Mušas.
, 2024-02-17 00:21, pirms 2 gadiem
Nu tas, ka Basim finansējumam bija jāaug tas bija skaidrs, kā nekā komandu sporta veids numur 1 Latvijā, ja skatamies pēc visas sistēmas kas basketbolā ir ar vairākām līgām un labi sakoptu jaunatnes basketbola līgu. A hokejam, par vietu kaut kādā škodas čempī varbūt nedaudz pielikt, bet nu godīgi sakot ir jāizvirza viens prioritārais sporta veids. Manās acīs, baltijas populārākais sporta veids - basketbols. Hoķis var būt, var nebūt ne silts, ne auksts, pasaulei nesaistošs sporta veids.
, 2024-02-17 08:17, pirms 2 gadiem
beicha rakstīja: Nu tas, ka Basim finansējumam bija jāaug tas bija skaidrs, kā nekā komandu sporta veids numur 1 Latvijā, ja skatamies pēc visas sistēmas kas basketbolā ir ar vairākām līgām un labi sakoptu jaunatnes basketbola līgu. A hokejam, par vietu kaut kādā škodas čempī varbūt nedaudz pielikt, bet nu godīgi sakot ir jāizvirza viens prioritārais sporta veids. Manās acīs, baltijas populārākais sporta veids - basketbols. Hoķis var būt, var nebūt ne silts, ne auksts, pasaulei nesaistošs sporta veids.
Latvijā ir Hokejs, Lietuvā pērtiķbols, Igaunijā ne viens, ne otrs, tāpēc liec Baltiju mierā!
Finansējumam ir jāaug tur, kur viņš visvairāk pieprasās, nevis tur, kur viss ir puslīdz kārtībā
Visvairāk pieprasās tieši Hokejam, ledus īre, ekipējums un t.t.
Pērtiķbolam vispār nevajag NEKO, jo viss ir gatavs jau n-tajiem gadiem uz priekšu, grozi, laukumi, slēgti un atklāti ir da hrena un vairāk praktiski katrā miestā, tieši tāpēc arī ir tā škietamā "masveidība"
Būtu brīvi pieejams ledus ar ekipējumu, nav divu domu, ka lielākā daļa bērnu un jauniešu pievērstos Hokejam!
, 2024-02-17 08:24, pirms 2 gadiem
beicha rakstīja: Nu tas, ka Basim finansējumam bija jāaug tas bija skaidrs, kā nekā komandu sporta veids numur 1 Latvijā, ja skatamies pēc visas sistēmas kas basketbolā ir ar vairākām līgām un labi sakoptu jaunatnes basketbola līgu. A hokejam, par vietu kaut kādā škodas čempī varbūt nedaudz pielikt, bet nu godīgi sakot ir jāizvirza viens prioritārais sporta veids. Manās acīs, baltijas populārākais sporta veids - basketbols. Hoķis var būt, var nebūt ne silts, ne auksts, pasaulei nesaistošs sporta veids.
Hokejs pasaulei ir saistošs sportaveids, ja runājam par NORMĀLO pasauli, nevis Āfriku, Latīņamēriku, Tuvos un Tālos Austrumus un citus banānu republiku reģionus Te ir jāliek akcents nevis uz valstu kvantitāti, bet gan uz to kvalitāti Nosacīti kvalitatīvajās valstīs Hokejs ir topā, savukārt, atpazīstamība kaut kādos tur mazkvalitatīvajos pasaules reģionos un to aborigēnu vidū ir dziļi PO BARABANU!
, 2024-02-17 11:33, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: es lasīju par padumjās hoekja vēsturi, tieši krievu versiju - ir konkrēti čehu treneri, kuri mācīja tehniku uzreiz, pēckara gados. Un ir konkrēti latviešu uzvārdi, kuri iztulkoja noteikumus un izskoloja tajos utainos. Vītoliņš (Hara vectēvs) un Klāvs. Slidotāji jau šiem bija, vajadzēja bendistus adaptēt šaibai, ne jau no apaļas nulles tas viss sākās.
Tā jau tāda vatņiku trallināšana.fakti ir visiem zināmi.pēc Latvijas okupācija latvieši iekļāvās PSRS hokejā.tātad mācija krieveļus spēlet hoķi.tas ir neapgažams fakts.
Pārējais Tevis uzskaitītais jau ir interpretācija
, 2024-02-17 11:46, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Hokejs pasaulei ir saistošs sportaveids, ja runājam par NORMĀLO pasauli, nevis Āfriku, Latīņamēriku, Tuvos un Tālos Austrumus un citus banānu republiku reģionus Te ir jāliek akcents nevis uz valstu kvantitāti, bet gan uz to kvalitāti Nosacīti kvalitatīvajās valstīs Hokejs ir topā, savukārt, atpazīstamība kaut kādos tur mazkvalitatīvajos pasaules reģionos un to aborigēnu vidū ir dziļi PO BARABANU!
Francijā hokejs galigi nav topā..Anglijā ar..toties vatastānā ir...kuras tad Tev ir tās normālas valstis?vai tik pats neesi vatenis?
, 2024-02-17 12:19, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Tā jau tāda vatņiku trallināšana.fakti ir visiem zināmi.pēc Latvijas okupācija latvieši iekļāvās PSRS hokejā.tātad mācija krieveļus spēlet hoķi.tas ir neapgažams fakts.
Pārējais Tevis uzskaitītais jau ir interpretācija
vai tad es saku ka netika iekļauti?
, 2024-02-17 13:03, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Francijā hokejs galigi nav topā..Anglijā ar..toties vatastānā ir...kuras tad Tev ir tās normālas valstis?vai tik pats neesi vatenis?
Francijā, Anglijå sniegs un ledus arī nav topā!
Francijā tas ir tikai kalnos, bet Anglijā tikai dažas nedēļas gadā, bet ar visu to- Francijā ir 125 arēnas, 63 arēnas, kas ir 6x un 3x vairāk kā Latvijā, kurā vairākus mēnešus ir ziema!
, 2024-02-17 13:11, pirms 2 gadiem
https://imgur.com/HNVE8ok

Šeit par arēnām ASV!

Minesotas štatā(tālākie ziemeļi) ir 236 arēnas, bet tuvākais sekotājs ir Ņujorka ar 106 arēnām!
, 2024-02-17 17:42, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Francijā hokejs galigi nav topā..Anglijā ar..toties vatastānā ir...kuras tad Tev ir tās normālas valstis?vai tik pats neesi vatenis?
Re kur ir tavs "Francijā Hokejs galīgi nav topā"
Kā Franku sporta portālā apspriež gaidāmo OS kvali Rīgā
https://www.facebook.com/photo?fbid...
, 2024-02-17 18:31, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Re kur ir tavs "Francijā Hokejs galīgi nav topā"
Kā Franku sporta portālā apspriež gaidāmo OS kvali Rīgā
https://www.facebook.com/photo?fbid=839256664881133&set=a.116918013781672
Tak beidz liet🤣🤣🤣pāris entuziasti kaut ko apspriež🤣🤣TOPā tur ir basis futene pat regbijs.bet ne hoķis
, 2024-02-18 09:32, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu apšaubi, ka orientēšanās sportā ir daudz lielāka bērnu un jauniešu masveidība nekā hokejā?
Es apsaubu. Musdienu berni orientejas citos ekranos...
, 2024-02-18 09:53, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pikāns ir lokālpusamatieru Hokeja virzītājs, nekas vairāk
Cik Pikāna audzēkņi ir izauguši līdz lielās izlases līmenim?
Konfrontējot ar LHF tikai un vienīgi konfontēšanas pēc viņš izdara kaitējumu Hokejam kopumā
Tas pats ir attiecināms arī uz Puči, kurš aptiršot Rīgas Dinamo savā laikā lēja ūdeni uz Hokeja heiteru, tādu, kā tu, dzirnavām
P.S. vēl pasaki, ka neesi Hokeja heiters (tava pērle par pērtiķbola Zeļļu naglu Latvijas Hokeja popularitātes zārkā dzīvos mūžīgi!)
Vai Pikans ir hokeja treneris?
, 2024-02-18 09:57, pirms 2 gadiem
55555555 rakstīja: Tak beidz liet🤣🤣🤣pāris entuziasti kaut ko apspriež🤣🤣TOPā tur ir basis futene pat regbijs.bet ne hoķis
Pērtiķbols tur točna nav nekādā topā! PK laikā ne ziņas, ne miņas, visur kapa klusums, barčiki tukši! Cita lieta Futbols vai Regbijs, visi barčiki pārpildīti, lielie ekrāni, dziras, karoče, viss kā Rūjienas Klondaikā pie Daiņeļa
, 2024-02-18 10:18, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Pērtiķbols tur točna nav nekādā topā! PK laikā ne ziņas, ne miņas, visur kapa klusums, barčiki tukši! Cita lieta Futbols vai Regbijs, visi barčiki pārpildīti, lielie ekrāni, dziras, karoče, viss kā Rūjienas Klondaikā pie Daiņeļa
Basī un hokejā īpaši algas neatšķiras un handbolā, regbijā algas lielākas, nemaz nerunājot par futbolu!
Tas basketbolists, kas grib nopelnīt uz Francijas basketbola līgu nemaz neskatās!
, 2024-02-18 10:19, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Latvijā ir Hokejs, Lietuvā pērtiķbols, Igaunijā ne viens, ne otrs, tāpēc liec Baltiju mierā!
Finansējumam ir jāaug tur, kur viņš visvairāk pieprasās, nevis tur, kur viss ir puslīdz kārtībā
Visvairāk pieprasās tieši Hokejam, ledus īre, ekipējums un t.t.
Pērtiķbolam vispār nevajag NEKO, jo viss ir gatavs jau n-tajiem gadiem uz priekšu, grozi, laukumi, slēgti un atklāti ir da hrena un vairāk praktiski katrā miestā, tieši tāpēc arī ir tā škietamā "masveidība"
Būtu brīvi pieejams ledus ar ekipējumu, nav divu domu, ka lielākā daļa bērnu un jauniešu pievērstos Hokejam!
Ja, un Latvija butu Pasaules cempione
, 2024-02-18 10:30, pirms 2 gadiem
Neskaitot spēlēšanu Eirolīgā, tad īsti Francijas basketbola klubiem nav ko piedāvāt!
Algas salīdzinoši mazas, Arēnas mazas!

Apskatījos, ka tur spēlē lietuvieši, kurus es pat dzirdējis neesmu- +- maksā tāpat kā vidusmēra lietuviešu basketbola klubā!

Brauc tur daudzi amerikāņi, kas klubus maina kā zeķes un krāj tur statistiku!
, 2024-02-18 10:47, pirms 2 gadiem
https://basketnews.com/news-189983-...

The record in spectators (3,190 on average)

Dati kad vēl Vembanjama spēlēja!

With almost 1.2 million viewers in the regular season(18 komandas un basis)!

452,936(hokejs un 12 komandas)! tie ir 2 gadu vecāki dati par basketbolu!

Vidēji nav pat 2x, ja rēķina uz vienu komandu!

Salīdzinoši, kuri uzskata, ka basketbols ir "top sporta veids" Francijā, bet hokejs kāds nišas sporta veids
, 2024-02-18 10:58, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Basī un hokejā īpaši algas neatšķiras un handbolā, regbijā algas lielākas, nemaz nerunājot par futbolu!
Tas basketbolists, kas grib nopelnīt uz Francijas basketbola līgu nemaz neskatās!
Mani vairāk interesē izlašu konteksti, klubeļi un vietējās līgas, tā jau ir atsevišķa padarīšana Pērtiķbola izlase nebūt nav nekādā topā Frankos! PK laikā te vispār bija kapa klusums Es pat varētu teikt, ka Hokeja izlase, it sevišķi tuvojoties OS kvalim, ir vairāk aktuāla, nekā pērtiķbola izlase
Žēl, ka Franki vienmēr trāpās uz mums, jo pretējā gadījumā būtu topijis par viņiem, bet ja Franki tik tiešām tiktu OS pamatturnīrā, tā būtu bomba visā Francijā, par to ne mirkli nešaubos!
, 2024-02-18 11:04, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Ja, un Latvija butu Pasaules cempione
Iespējams, ka tā varētu būt, ļoti pat iespējams, tikai tas nav nekāds pašmērķis!
Galvenais būtu pataisīt Hokeju par absolūti prioritatīvo sportu Latvijā, lai Hokejs kļūtu par tādu sava veida reliģiju, kā tas ir Kanādā, kur daudzviet pamatskolās vispārējā fizkultūra laiku pa laikam tiek aizvietota ar Hokeja nodarbībām!
Personiski es esmu tieši par tādu pieeju valstiskā līmenī!
, 2024-02-18 11:07, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Mani vairāk interesē izlašu konteksti, klubeļi un vietējās līgas, tā jau ir atsevišķa padarīšana Pērtiķbola izlase nebūt nav nekādā topā Frankos! PK laikā te vispār bija kapa klusums Es pat varētu teikt, ka Hokeja izlase, it sevišķi tuvojoties OS kvalim, ir vairāk aktuāla, nekā pērtiķbola izlase
Žēl, ka Franki vienmēr trāpās uz mums, jo pretējā gadījumā būtu topijis par viņiem, bet ja Franki tik tiešām tiktu OS pamatturnīrā, tā būtu bomba visā Francijā, par to ne mirkli nešaubos!
Cīnās ar ASV par medaļām, tad gan jau rāda visos TV, bet ja ikdienā neviens klubs pat Arēnu Rīgu nevarētu piepildīt, ja pat spēlē Eirolīgā, tad manuprāt tas ko pasaka par viņu basketbola popularitāti!

Spēlētāji viņiem 10x vairāķ LV, bet ja skatās uz iedzīvotāju skaitu, tad tā ir tikai 1/3, ja salīdzina ar Latvijas iedzīvotāju skaitu!
, 2024-02-18 11:11, pirms 2 gadiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Iespējams, ka tā varētu būt, ļoti pat iespējams, tikai tas nav nekāds pašmērķis!
Galvenais būtu pataisīt Hokeju par absolūti prioritatīvo sportu Latvijā, lai Hokejs kļūtu par tādu sava veida reliģiju, kā tas ir Kanādā, kur daudzviet pamatskolās vispārējā fizkultūra laiku pa laikam tiek aizvietota ar Hokeja nodarbībām!
Personiski es esmu tieši par tādu pieeju valstiskā līmenī!
Labāk hokejs, nekā florbols

No hokeja spēlēšanas būtu lielāka jēga, kā no florbola!