Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas cīņa par izdzīvošanu – pret baltkrieviem nepieciešami punkti

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas cīņa par izdzīvošanu – pret baltkrieviem nepieciešami punkti
Daniels Bērziņš. Foto: LHF

Šodien pulksten 21:00 noslēdzošo spēli pasaules čempionāta pirmās divīzijas A grupā aizvadīs Latvijas U20 izlase hokejā. Pretī stāsies vienaudži no Baltkrievijas, kuri cer nopelnīt ceļazīmi augšup. Tikmēr latviešiem nepieciešami punkti, lai izvairītos no izkrišanas.

Latvijas hokejisti četrās spēlēs guvuši tikai astoņus vārtus, un puse iemesta vienīgajā uzvarā, kad otrdien ar 4:1 izdevās pieveikt austriešus. Ar 1+1 izcēlās Rīgas "Dinamo" spēlējošais Daniels Bērziņš, vārtus gūstot arī Harijam Brantam, Rūdolfam Polcam un Jānim Vizbelim. Zaudējumos pret Franciju un Vāciju komandai izdevās gūt tikai vienus vārtus, bet norvēģu vārtos tika nogādātas divas ripas.

"Turnīrā mums ir atlikusi vēl viena spēle. Ļoti labi apzināmies situāciju turnīra tabulā. Iesim laukumā, cīnīsimies un darīsim visu, lai uzvarētu," pirms šovakar gaidāmās spēles pret baltkrieviem pauda galvenais treneris Kārlis Zirnis. Situācija tabulā nav no patīkamākajām – ar trim punktiem latvieši atrodas pēdējā vietā, un tas nozīmē, ka pēdējā spēlē būs nepieciešami punkti, lai izvairītos no izkrišanas uz zemāku divīziju.

Tik zemu latvieši nav bijuši kopš 2003. gada, kad spēlēja pasaules čempionāta pirmās divīzijas B grupā un sešu komandu konkurencē ierindojās ceturtajā vietā, priekšā palaižot Austriju, Slovēniju un Norvēģiju, bet apsteidzot Dāniju un Poliju. Savukārt šogad B grupā spēlē Ungārija, Itālija, Japāna, Polija, Slovēnija un Ukraina. Šodien zaudējot un izkrītot zemāk, nākamgad pretī stātos četras no šīm vienībām, jo viena paceltos uz A grupu, bet viena izkristu uz otro divīziju.

Noslēdzošajā mačā pretiniekos ir ciets rieksts – tieši Baltkrievijas hokejisti pagājušajā gadā cīnījās elites divīzijā. Grupā tika piedzīvoti četri zaudējumi, lai gan tikai vienā mačā nebija iespēju aizķerties – 1:6 pret zviedriem. Šveicei tika zaudēts ar 2:3, pret krieviem iegāza pirmā trešdaļa (2:5), bet pret čehiem neizdevās atspēlēties (5:6). Cīņā par izdzīvošanu tika piedzīvoti divi zaudējumi pret Dānijas izlasi – 4:5 un 2:3 bullīšos.

Baltkrievijas rezultatīvākais spēlētājs ir Ivans Drozdovs, kurš guvis četrus vārtus un sakrājis sešus punktus. Viņš pārstāv Minskas "Dinamo", 33 mačos arīdzan tiekot pie sešiem punktiem. Pa pieciem punktiem ir Vladimiram Aļistrovam no Latvijai labi zināmās kanādiešu komandas Edmontonas "Oil Kings" un Artjomam Baltrukam, kurš spēlē U20 bāzes komandā Baltkrievijas čempionātā. Turpat spēlē arī abi vārtsargi – Andrejs Griščenko un Ņikita Tolopilo.

Baltkrievi ar deviņiem punktiem ieņem otro vietu, atpaliekot tikai no laukuma saimnieces Vācijas. Šobrīd viņiem ir cerības uzvarēt turnīrā, taču būs nepieciešama palīdzība no malas – vācieši aizvadīs maču pret Franciju, un, pateicoties uzvarai savstarpējā spēlē, mājiniekiem pietiks ar vienu punktu. Savukārt Latvijai izdevīgāka būtu vāciešu uzvara pamatlaikā – tad pietiks ar punktu pret Baltkrieviju, lai saglabātu vietu A grupā. Četri punkti ir mūsu uzvarētajai Austrijai, kas spēkosies ar norvēģiem.

Pirmās divīzijas A grupas spēļu tiešraides savā mājaslapā piedāvā Vācijas Hokeja federācija.

Turnīra tabula

Poz.KomandaSp.UUPZPZVārtiP-ti
1.Vācija4310016:411
2.Baltkrievija4300117:109
3.Norvēģija4200212:116
4.Austrija410127:144
5.Francija410037:163
6.Latvija410038:123

Pasaules U20 čempionāts 1A divīzijā (Fisene, Vācija)

DatumsLaiksSpēleRez.
9.12.201814:00Francija – Latvija3:1
11.12.201820:00Latvija – Austrija4:1
12.12.201817:30Latvija – Vācija1:4
14.12.201814:00Latvija – Norvēģija2:4
15.12.201821:00Baltkrievija – Latvija

Latvijas izlases sastāvs:

Vārtsargi: Niklāvs Rauza (HK Rīga, MHL), Jānis Voris (Northern Cyclones, NCDC).
Aizsargi: Sandis Smons (Geneve-Servette U20, Šveice), Renārs Kārkls Arvils Bergmanis, Harijs Brants (visi HK Rīga, MHL), Patriks Ozols (Lido), Niks Krollis (New Hampshire Monarchs, NCDC), Ernests Ošenieks (HS Rīga).
Uzbrucēji: Emīls Ģēģeris, Daniels Bērziņš (abi Rīgas Dinamo), Deniss Smirnovs (Geneve-Servette U20, Šveice), Rihards Melnalksnis (SCL Tigers U20, Šveice), Deniss Fjodorovs, Rūdolfs Polcs, Renārs Cipruss, Gustavs Millers (visi HK Rīga, MHL), Raivis Ansons, Kristaps Skrastiņš (abi HS Rīga), Jānis Vizbelis (Connecticut Jr. Rangers, NCDC), Patriks Marcinkēvičs (Kolner EC U20, Vācija), Viktors Jašunovs (AIK J20, Zviedrija).

  +3 [+] [-]

, 2018-12-15 11:00, pirms 6 gadiem
Ar baltkrieviem viss sarunāts
Ja Vācija vinnēs, punktu dabūsim

  +2 [+] [-]

, 2018-12-15 11:12, pirms 6 gadiem
Pirms turnīra-Zirnis: "Mērķis ir braukt un uzvarēt"
Pirms pēdējās spēles turnīrā-"Turnīrā mums ir atlikusi vēl viena spēle. Ļoti labi apzināmies situāciju turnīra tabulā. Iesim laukumā, cīnīsimies un darīsim visu, lai uzvarētu," pirms šovakar gaidāmās spēles pret baltkrieviem pauda galvenais treneris Kārlis Zirnis.

Reti gadās situācija pasaules čempionātos,kad treneris sola cīņu par 1.vietu ,bet reāli būs jālūdz baltkrieviem kāds punktiņš,lai neizkristu no 1.divīzijas A grupas.Un arī tas ,tikai vāciešu uzvaras gadījumā pret frančiem.Ja uzvar franči,nez vai kāds tam tic,tad baltkrieviem pēkšņi atverās vārti,uzvaras gadījumā pret mums,uz elites grupu.Situācija draņķīga,bet kā jau rakstīju vakar,labi ,ka mūsu spēle pēdējā grupā,kad situācija tabulā būs skaidra un izmainīs to tikai mūsu spēle ar belariem.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 11:23, pirms 6 gadiem
Autors raksta- Savukārt šogad B grupā spēlē Ungārija, Itālija, Japāna, Polija, Slovēnija un Ukraina. Šodien zaudējot un izkrītot zemāk, nākamgad pretī stātos četras no šīm vienībām, jo viena paceltos uz A grupu, bet viena izkristu uz otro divīziju.

Tur jau turnīrs noslēdzies.Vai tiešām autoram,rakstot rakstu,bija slinkums ieiet IIHF mājas lapā un paskatīties rezultātus.Slovēnija uzvarēja grupā un nāks A.grupas vājākās komandas vietā.Ļoti ceru,ka tā nebūs Latvija,bet uz otro divīziju izkrita Japāna.Kura komanda nāks Japānas vietā,to uzzināsim tikai 19.janvārī ,kad būs noslēdzies 2.divīzijas A grupas cīņas.(Lietuva,Dienvidkoreja,Lielbrit ānija,Igaunija,Rumānija un Spānija)Tiesa,tas mūs vairāk varētu interesēt gadījumā,ja baltkrievi izrakstīs mums ceļazīmi uz 2.divīziju.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 11:30, pirms 6 gadiem
[quote alguns]

Tur jau turnīrs noslēdzies.Vai tiešām autoram,rakstot rakstu,bija slinkums ieiet IIHF mājas lapā un paskatīties rezultātus.

autorelis par to varēs uzcept vēl vienu raksteli

  +3 [+] [-]

, 2018-12-15 11:34, pirms 6 gadiem
Tumanovs rakstīja: Ar baltkrieviem viss sarunāts
Ja Vācija vinnēs, punktu dabūsim
Tu mauc vecu tradīciju garā, vai arī stereotipu garā. Ja LHF rullētu Lipmans, tad es vel noticētu, ka ar belariem kaut ko viņš ir sarunājis, bet tagad pašiem vien šis punktiņš smagā spēlē būs jāizcīna.
Vai šis izlases modelis ir uz to spējīgs? Nezinu gan!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-12-15 11:35, pirms 6 gadiem
Tumanovs rakstīja: Ar baltkrieviem viss sarunāts
Ja Vācija vinnēs, punktu dabūsim
Nedomāju, ka tur varēs ko sarunāt. Viņiem labāk vinnēt lai nākošgad būtu potenciāli vājāks pretinieks Francijas izskatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 11:37, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: IIHF mājaslapa bremzīga palikusi pēdējā laikā, kaut kāda putra, neko operatīvi nevar atrast, vecais formāts bija labāks Speciāli gribēju paskatīties 2.divizijas A grupas raskladu, nav ne jausmas, ko un kā tur spiest, lai tiktu tur, kur man vajag Saki, 19. janvārī tik uzzināsim uzvarētāju? Tātad, līdz tam laikam, vēl nebūs īsti skaidrs, kur norisināsies nākamgada 1.divīzijas Bē grupas čempis?
nomierinies , kur notiks čempis uzzināsim tikai maijā PČ laikā Slovākijā, kur notiks IIHF kongress un tiks dalīti čempji nākošai sezonai visās
Ž grupās un divīzijās !

  +2 [+] [-]

, 2018-12-15 11:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu mauc vecu tradīciju garā, vai arī stereotipu garā. Ja LHF rullētu Lipmans, tad es vel noticētu, ka ar belariem kaut ko viņš ir sarunājis, bet tagad pašiem vien šis punktiņš smagā spēlē būs jāizcīna.
Vai šis izlases modelis ir uz to spējīgs? Nezinu gan!
jebkurš iznākums pret belariem saglabājot vietu šajā grupā Latvijai var vilkties ilgi par sarunātu rezultātu un bāzts acīs!

     [+] [-]

, 2018-12-15 11:39, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu mauc vecu tradīciju garā, vai arī stereotipu garā. Ja LHF rullētu Lipmans, tad es vel noticētu, ka ar belariem kaut ko viņš ir sarunājis, bet tagad pašiem vien šis punktiņš smagā spēlē būs jāizcīna.
Vai šis izlases modelis ir uz to spējīgs? Nezinu gan!
viens ir skaidrs - zirnis - davai, do svidanja, te nu variantu nav.
šķidrs aptirsiens
dusmas par izčakarētu čempi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-12-15 11:43, pirms 6 gadiem
1B divīzija mēs nākam, neredzu nekādu lielu šancu Latvijai izdzīvot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-12-15 11:48, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: viens ir skaidrs - zirnis - davai, do svidanja, te nu variantu nav.
šķidrs aptirsiens
dusmas par izčakarētu čempi
Ko var gribēt no video trenera? Nezinu kuram "ģēnijam" viņš likā labs priekš junioriem... ok, nav mums tur nekādi "stāri" tai "moloģoskā" šogad, bet nu no grupas izlidot nevajadzētu ne pie kāda "razklada", bet izskatās, ka izlidošana tagad ir pat reālāka nekā palikšana

     [+] [-]

, 2018-12-15 11:53, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Ko var gribēt no video trenera? Nezinu kuram "ģēnijam" viņš likā labs priekš junioriem... ok, nav mums tur nekādi "stāri" tai "moloģoskā" šogad, bet nu no grupas izlidot nevajadzētu ne pie kāda "razklada", bet izskatās, ka izlidošana tagad ir pat reālāka nekā palikšana
tik tālu nu esam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 11:59, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Jā, vēl ko gribēju piebilst, gadījumā, ja pakāsīšu derības, es arī braukšu līdzi, tā nedaudz ekonomiskāk sanāks plus vēl man būs kaut kāda morāla kompensācija par to Ceru, kā tā tomēr nebūs Koreja, visi pārējie varianti ir +- ciešami
kur ta jūs sataisījušies
izskatās, ka būs laba kompānija - zaipis + burts un dekalitri exporta
varu būt trešais, ja netālu dodaties

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: IIHF mājaslapa bremzīga palikusi pēdējā laikā, kaut kāda putra, neko operatīvi nevar atrast, vecais formāts bija labāks Speciāli gribēju paskatīties 2.divizijas A grupas raskladu, nav ne jausmas, ko un kā tur spiest, lai tiktu tur, kur man vajag Saki, 19. janvārī tik uzzināsim uzvarētāju? Tātad, līdz tam laikam, vēl nebūs īsti skaidrs, kur norisināsies nākamgada 1.divīzijas Bē grupas čempis?
Nesen pasūdzējos vienam čomam, kurš IIHF korespondents un viņš atsūtīja saiti uz veco variantu: IIHF - ICE HOCKEY / 2019 CHAMPIONSHIPS

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:01, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Belari ir tīri ņemami, nav nekādi ūberkrutie Galvenais, lai pārējie mači neiegāž
Te jau gandrīz visi tādā noskaņojumā, ka bez maz vai nav variantu pret belariem

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:04, pirms 6 gadiem
Bet tad jau šodien sanāk, ka spēlē FRA-GER stavočņiki dalīs naudu par velti???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-12-15 12:05, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: viens ir skaidrs - zirnis - davai, do svidanja, te nu variantu nav.
šķidrs aptirsiens
dusmas par izčakarētu čempi
Njā, Zirnis sevi kā jauniešu treneris šai turnīrā ir stipri degradējis, bet ....... tas nebūt nav tas būtiskākais faktors, ka mūsu izlase šogad (arī iepriekšējos čempionātus) izskatījās tā kā izskatījās.
Nezinu kam vel jānotiek, lai beidzot LV hokeja sabiedrība beidzot saprastu, ka šis MHL projekts HK ''Rīga'' izskatā sevi nav ne tikai attaisnojis, bet tieši otrādi, atmetis LV jauniešu un junioru hokeju labu soli atpakaļ. Un tas bija novērojams jau gana daudz sezonas atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-12-15 12:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jebkurš iznākums pret belariem saglabājot vietu šajā grupā Latvijai var vilkties ilgi par sarunātu rezultātu un bāzts acīs!
Vai tad pirmo reizi?
Mēs taču jau bijām pieraduši, un sevišķi par to nekaunējamies, ka Lipmans&Co pavelk tur, kur paši spēlētāji dažādos līmeņos to nespēj.

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:10, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: belari nobrieduši atriebībai par 2005 . gadu !!!
Nē, pienācis laiks atriebībai par 96. gadu!

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:10, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Piekrītu visiem, kuri raksta, ka tā ir trenera vaina galvenokārt Cik nu pats redzēju tās spēles miglainajos strīmos, mūsējo epizodiskās, bet izšķirošās neveiksmes, vairāk izskatījās pēc luņu laišanas, nevis meistarības trūkuma rezultāta Spilgts piemērs tam ir pēdējās minūtes pret Norvēģiju, kur viens kadrs ar 5. numuru divreiz pēc kārtas klasiski nomētāja luni, uzdāvinot pretiniekam ripu, saņemot 3. banku tukšos vārtos
Gluži manas domas. Pilnīgi piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:14, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Nesen pasūdzējos vienam čomam, kurš IIHF korespondents un viņš atsūtīja saiti uz veco variantu: http://stats.iihf.com/index2019.html
labs

  -1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:17, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vari būt, man nav nekas pretī Tikai te ir viens nosacījums, mūsējiem ir jāizkrīt Vakar saderējām, ja izkrišanas gadījumā Cē grupas čempis notiek Rīgā, tad Zaipis man sponsorē ceļu, biļetes uz spēlēm un dzīvošanu, ja kaut kur citur, tad otrādi, es viņam, tagad nu gaidam, kas, kur un kā notiks
ē, nu tad tā
nu bet kā var atļauties pat domāt par izkrišanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Strīda sākumā jau nebija doma par izkrišanu, bet gan par kārtību, kā nosaka turnīru rīkotājus
Ja, piemēram, notiktu kaut kas prātam neaptverams un uz divīziju zemāk nograbētu CAN vai USA U-20 izlases, kur pēc tavām domām notiktu nākamā gada turnīrs Bē grupā?
drīzāk domātu, kur notiktu turnīrs a grupā, jo tur jau gadiem uz priekšu viss sadalīts can un tas būtu jautri - čempis bez saimnieku piedalīšanās

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:50, pirms 6 gadiem
ja grib uzvarēt , tad jāmēt vārtos vairāk par 2 ripām

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:50, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: drīzāk domātu, kur notiktu turnīrs a grupā, jo tur jau gadiem uz priekšu viss sadalīts can un tas būtu jautri - čempis bez saimnieku piedalīšanās
IIHF ir spēkā noteikums, ka saimnieki jebkurā gadījumā spēlē un nekrīt nekur vai tiek iecelti, ja iepriekš izkrituši!

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: IIHF ir spēkā noteikums, ka saimnieki jebkurā gadījumā spēlē un nekrīt nekur vai tiek iecelti, ja iepriekš izkrituši!
tātad canada kā agrāk japāna nekur nekrīt, pat, ja ir pēdējie un vienmēr spēlē savās mājās
paliek jautājums par asv, ko uzdeva burts

     [+] [-]

, 2018-12-15 12:57, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: tātad canada kā agrāk japāna nekur nekrīt, pat, ja ir pēdējie
mēs ar 2020 nekritīsim un belarus iecels no pirmās divīzijas uz 2021, ja šie paši nebūs tikuši atpakaļ! tā tas ir visu laiku!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:58, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: tātad canada kā agrāk japāna nekur nekrīt, pat, ja ir pēdējie
paliek jautājums par asv, ko uzdeva burts
Japānai jau bija savādāks uzdevums uz kura pamata tā nekrita ārā u.t.i. būt par obligāto Āzijas pārstāvi PČ Elitē. Pavisam cits pamatojums.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 12:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Japānai jau bija savādāks uzdevums uz kura pamata tā nekrita ārā u.t.i. būt par obligāto Āzijas pārstāvi PČ Elitē. Pavisam cits pamatojums.
tas gan, Japānai tad bija īpašs statuss, nevis saimnieku, kurš ir likvidēts pašlaik!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 13:01, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: paliek jautājums par asv, ko uzdeva burts
tad palielinās junioros Elites grupu līdz 12 izlasēm
nu nespīd burtam redzēt Kanādu vai ASV pirmajā divīzijā
p.s. man prātā tik vienu reizi no TOP6 izlasēm ir Čehijas U-18 izlases izkrišana no Elites 2000.gadu vidū!. vairs nezinu nevienu gadījumu!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-15 13:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, Zirnis sevi kā jauniešu treneris šai turnīrā ir stipri degradējis, bet ....... tas nebūt nav tas būtiskākais faktors, ka mūsu izlase šogad (arī iepriekšējos čempionātus) izskatījās tā kā izskatījās.
Nezinu kam vel jānotiek, lai beidzot LV hokeja sabiedrība beidzot saprastu, ka šis MHL projekts HK ''Rīga'' izskatā sevi nav ne tikai attaisnojis, bet tieši otrādi, atmetis LV jauniešu un junioru hokeju labu soli atpakaļ. Un tas bija novērojams jau gana daudz sezonas atpakaļ.
Domā kā OHL ir labākā līga kā MHL?Šaubos kā spēlējot OHL kaut kas mainītos uz labo pusi.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-15 13:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, Zirnis sevi kā jauniešu treneris šai turnīrā ir stipri degradējis, bet ....... tas nebūt nav tas būtiskākais faktors, ka mūsu izlase šogad (arī iepriekšējos čempionātus) izskatījās tā kā izskatījās.
Nezinu kam vel jānotiek, lai beidzot LV hokeja sabiedrība beidzot saprastu, ka šis MHL projekts HK ''Rīga'' izskatā sevi nav ne tikai attaisnojis, bet tieši otrādi, atmetis LV jauniešu un junioru hokeju labu soli atpakaļ. Un tas bija novērojams jau gana daudz sezonas atpakaļ.
Latviešu tauta tavām domām par HK "Rīga" nepiekrīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 13:14, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Kasa to lai zin, varbūt pietiks ar divām barankām pamatlaikā
uz spēles laiku jau būsi nost un rezultātu tik rīt no rīta uzzināsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 13:20, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vislielākā intriga un jautrība šajā turnīrā var izveidoties, ja šodien Austrija paņem divus, bet Franki trīs punktus Tādā gadījumā, gan mums, gan Belariem derēs tikai un vienīgi uzvara pamatlaikā Interesanti, pie šāda rasklada, kurš pirmais riskēs noņemt vārtsargu pret sesto, ja trešā perioda beigās būs niča?
ja franki uzvarēs fričus, tad mūsu spēlei ar belariem būs cits asums un par jebkuru iznākumu neviens nevarēs bāzt acīs par sarunātu spēli! diemžēl tāda scenārija iespējamība ir mazticama!

     [+] [-]

, 2018-12-15 13:26, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Pirms turnīra-Zirnis: "Mērķis ir braukt un uzvarēt"
Pirms pēdējās spēles turnīrā-"Turnīrā mums ir atlikusi vēl viena spēle. Ļoti labi apzināmies situāciju turnīra tabulā. Iesim laukumā, cīnīsimies un darīsim visu, lai uzvarētu," pirms šovakar gaidāmās spēles pret baltkrieviem pauda galvenais treneris Kārlis Zirnis.

Reti gadās situācija pasaules čempionātos,kad treneris sola cīņu par 1.vietu ,bet reāli būs jālūdz baltkrieviem kāds punktiņš,lai neizkristu no 1.divīzijas A grupas.Un arī tas ,tikai vāciešu uzvaras gadījumā pret frančiem.Ja uzvar franči,nez vai kāds tam tic,tad baltkrieviem pēkšņi atverās vārti,uzvaras gadījumā pret mums,uz elites grupu.Situācija draņķīga,bet kā jau rakstīju vakar,labi ,ka mūsu spēle pēdējā grupā,kad situācija tabulā būs skaidra un izmainīs to tikai mūsu spēle ar belariem.
Tev būtu labi jāatceras 70 gadu otro pusi,kad kanādieši atsāka dalību PČ un atbraucot ar piecu netikušo NHL play off klubu izlasi plus WHA play off netikušajiem pirms PČ teica ,ka mērķis ir tikai zelts,lai gan reāli bronza bija maksimums.Tā kā Zirnis kā ZA treneris,tad audzina uzvarētāju pie tam junioru hokeju grūti prognozēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 13:48, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ja gadījumā mums viss beigsies veiksmīgi, vai tad bāšana acīs ko reāli mainīs? Tas vispār nav tas, par ko būtu jācepjas!
protams , ka nemainīs pablēs un nomierināsies, kā briti savulaik...
p.s. 90.gadu beigās bija PČ A grupas kvalifikācija. Latvija bija grupā ar hoholiem, britiem un ceturtā belari vai kazahi. Briti baigi tirsa virsū , kad Latvija un Ukraina spēle beidzās 0-0 jeb tieši tā kā vajag, lai abas spēlētu A grupā, bet briti paliktu ar garu degunu
tas tāds spilgtākais moments man palicis atmiņā, kur Latvija varētu būt iesaistīta par sarunātu spēli!

     [+] [-]

, 2018-12-15 14:44, pirms 6 gadiem
Nav Tik Traki
Tepat Füssenā tak vienā hotelī kopā vien esam
Neaizmirstam, ka Zirnis savulaik ar Dudiku kopā spēlējuši un Opuła jau arī ar Šeblanovu sen jau viens otru zin😉

Kā teiktu Viesturs-

NO BORDERS

2022
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 14:48, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vel spilgtāks ir nesen, kad Austrija palika aiz borta Sočas un Masaļska improvizētais cirks
Kur franču uzbrucējs meta izgājienā pret Masaļski šim tieši vēderā ?

     [+] [-]

, 2018-12-15 14:49, pirms 6 gadiem
Norvēģi tikmēr met ripas ārā no laukuma un pelna divīšus, 2:2

     [+] [-]

, 2018-12-15 14:55, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vislielākā intriga un jautrība šajā turnīrā var izveidoties, ja šodien Austrija paņem divus, bet Franki trīs punktus Tādā gadījumā, gan mums, gan Belariem derēs tikai un vienīgi uzvara pamatlaikā Interesanti, pie šāda rasklada, kurš pirmais riskēs noņemt vārtsargu pret sesto, ja trešā perioda beigās būs niča?
Starp citu, tas ir reāli iespējams

Eju uz visām spēlēm un nebūtu par to pārsteigts

Trinke ein Bier 🍺

     [+] [-]

, 2018-12-15 15:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: protams , ka nemainīs pablēs un nomierināsies, kā briti savulaik...
p.s. 90.gadu beigās bija PČ A grupas kvalifikācija. Latvija bija grupā ar hoholiem, britiem un ceturtā belari vai kazahi. Briti baigi tirsa virsū , kad Latvija un Ukraina spēle beidzās 0-0 jeb tieši tā kā vajag, lai abas spēlētu A grupā, bet briti paliktu ar garu degunu
tas tāds spilgtākais moments man palicis atmiņā, kur Latvija varētu būt iesaistīta par sarunātu spēli!
Tajā turnīrā paši briti arī ar kaut ko neizšķirti norāva arī ar mums ,jo Latvija tikai tā saucamos kazahus uzvarēja,bet ar britiem un ukraiņiem laikam pa nullēm nospēlēja.

     [+] [-]

, 2018-12-15 16:07, pirms 6 gadiem
tā, norgi vinnēja papildlaikā 3:2
austrijai 5 acis
kopumā spēle drausmīgas kvalitātes, skarbi apzināties, ka mūsējie ir vēl sūdīgāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 16:09, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: tā, norgi vinnēja papildlaikā 3:2
austrijai 5 acis
jutubā skaties jeb ciparus livescore?

     [+] [-]

, 2018-12-15 16:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jutubā skaties jeb ciparus livescore?
jutubā

     [+] [-]

, 2018-12-15 16:09, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: jutubā
es biatlonu labāk skatos vakarā varbūt spēli ar belariem paskatīšos!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-15 16:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es biatlonu labāk skatos
man jebkurš hoķis ir pirmajā vietā, biatlonu paskatīšos ierakstā tūliņ

     [+] [-]

, 2018-12-15 16:12, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: man jebkurš hoķis ir pirmajā vietā, biatlonu paskatīšos ierakstā tūliņ
jutubā tā kvalitāte fričiem ir drausmīga, bet nu labāk tāpat ir par frančiem. Tie pat maksu prasu par daudz reižu sūdīgāku strīmu

     [+] [-]

, 2018-12-15 17:08, pirms 6 gadiem
>>>coffijs
Protams atceros,lai arī tas bija tik sen.1975.gada jūlijā IIHF kongresā beidzot pieņēma lēmumu atļaut spēlēt profesionāļiem,un tādejādi paplašinot augstāko līgu līdz astoņām komandām sešu vietā.Tomēr kanādieši 1976.gada čempī vēl atteica savu dalību,bet startēja 1977.gadā nu jau ar profiņiem,kuri bija brīvi no Stenlija un AVKO kausa izcīnas,un palika ceturtajā vietā... zaudējot PSRS ar 1:11 un 1:8 Tiesa PSRS ar Helmutu Balderi sastāvā arī augstāk par trešo vietu togad netika.Tāds mazs ieskats hokeja vēsturē

PS.Es jau gan savā komentā biju pieminējis to,ka treneris sola cīnīties par 1.vietu,bet rezultātā jācīnās pēdējā spēlē,lai nepaliktu pēdējie.Ar kanādiešiem salīdzināt nekorekti,jo Kanāda vienmēr sola cīnīties par pirmo vietu pirms turnīra,bet nekad viņiem nav draudējusi pēdējā vieta pasaules čempionātā.Kas attiecās uz Latvijas hokeju,īpaši junioru,tad jāsaprot,ka mūsu spēlētāju izvēle tomēr ir minimāla un acīm redzot 1999.gads ir tāds pavājš mums,tāpēc gadās arī melnie periodi,kā šobrīd.Tomēr jebkurā situācijā no trenera tiek prasīts rezultāts un ja viņš muld par pirmo vietu,bet rezultātā paliek pēdējā,tad laikam jānovēl laimīgu ceļu turpmāk citur.

     [+] [-]

, 2018-12-15 17:30, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: >>>coffijs
Protams atceros,lai arī tas bija tik sen.1975.gada jūlijā IIHF kongresā beidzot pieņēma lēmumu atļaut spēlēt profesionāļiem,un tādejādi paplašinot augstāko līgu līdz astoņām komandām sešu vietā.Tomēr kanādieši 1976.gada čempī vēl atteica savu dalību,bet startēja 1977.gadā nu jau ar profiņiem,kuri bija brīvi no Stenlija un AVKO kausa izcīnas,un palika ceturtajā vietā... zaudējot PSRS ar 1:11 un 1:8 Tiesa PSRS ar Helmutu Balderi sastāvā arī augstāk par trešo vietu togad netika.Tāds mazs ieskats hokeja vēsturē

PS.Es jau gan savā komentā biju pieminējis to,ka treneris sola cīnīties par 1.vietu,bet rezultātā jācīnās pēdējā spēlē,lai nepaliktu pēdējie.Ar kanādiešiem salīdzināt nekorekti,jo Kanāda vienmēr sola cīnīties par pirmo vietu pirms turnīra,bet nekad viņiem nav draudējusi pēdējā vieta pasaules čempionātā.Kas attiecās uz Latvijas hokeju,īpaši junioru,tad jāsaprot,ka mūsu spēlētāju izvēle tomēr ir minimāla un acīm redzot 1999.gads ir tāds pavājš mums,tāpēc gadās arī melnie periodi,kā šobrīd.Tomēr jebkurā situācijā no trenera tiek prasīts rezultāts un ja viņš muld par pirmo vietu,bet rezultātā paliek pēdējā,tad laikam jānovēl laimīgu ceļu turpmāk citur.
Bet varbūt ne tā vieta svarīga,bet lai 1-3 spēlētāji ir pēc tam lielās izlases kandidāti kā minimums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 17:43, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Bet varbūt ne tā vieta svarīga,bet lai 1-3 spēlētāji ir pēc tam lielās izlases kandidāti kā minimums.
šitā stagnātiskā domāšana, kas velkas no 90 gadiem kad mums bija pusotra ledushalle un pusotra hokeja komanda būtu sen metama zemē, ko visur bāž acīs hokeja sabiedrība sākot no federācijas darboņiem un beidzot ar žurnālistiem!
mums jau sen saceltas pāri desmit halles un laiks hokeju attīstīt citā līmenī! bet nē visu joprojām hokeju bāžam tajā pusotrā krievu hokeja komandelē!
Un katru gadu, kad pirms PČ kāds pamatsastāva spēlētājs satraumējas vai atsakās spēlēt īsti vietā likt nav ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 18:00, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Varakļānu vai Vecpiebalgas hallēs diezin vai izdosies izaudzināt izlases līmeņa kadrus, ja visu laiku vārīsisies pa savām sulām LAČ jeb OHL tam ir spilgts pierādījums
OHL nav nekāds pierādījums, jo ohl nespēlē labākie hokejisti un nav profesionāla līga! tomēr šeit vairāk domāju par jaunatnes sistēmu, lai jaunatne augtu konkurences apstākļos! vispirms to vajag sakārtot pa īstam , nevis "dla galočki"! Ja to izdosies, tad arī pārējais nāks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 18:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu tauta tavām domām par HK "Rīga" nepiekrīt.
Pamuļķi, nemanipulē ar vārdu-tauta.

     [+] [-]

, 2018-12-15 19:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šitā stagnātiskā domāšana, kas velkas no 90 gadiem kad mums bija pusotra ledushalle un pusotra hokeja komanda būtu sen metama zemē, ko visur bāž acīs hokeja sabiedrība sākot no federācijas darboņiem un beidzot ar žurnālistiem!
mums jau sen saceltas pāri desmit halles un laiks hokeju attīstīt citā līmenī! bet nē visu joprojām hokeju bāžam tajā pusotrā krievu hokeja komandelē!
Un katru gadu, kad pirms PČ kāds pamatsastāva spēlētājs satraumējas vai atsakās spēlēt īsti vietā likt nav ko!
Drīzāk es teiktu ka mums bērnu un jauniešu treneri ir zemas kvalifikācijas, ka ari par hokejistu var kļūt tikai labi situētu vecāku bērni, hokejs ir loti dārgs sporta veids, nav ka futenis buči un pārējais kapeikas, kas samazina potenciālo talantu loku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-15 19:29, pirms 6 gadiem
Šausmas kā tas vācu komentētājs brēc. It kā kāds viņu spīdzinātu ar elektrību

     [+] [-]

, 2018-12-15 19:33, pirms 6 gadiem
Veči, kāds lūdzu padalās ar strīma linkiem, šī spēle ir jāredz!
Kāds te ieminējās, ka spēle varētu būt sarunāta. Cik noprotu, nākamgad lettiņu U-20, būšot jau krietni spēcīgāka. Priekš kam belariem pēc gada lieks nopietns konkurents cīņā par eliti? Labāk jau īzi pīzi īpaši neiespringstot frankus masēt.

     [+] [-]

, 2018-12-15 19:34, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nju,pēc rezultātiem spriežot,a futeni ir vēl daudz trakāk
LV futene, tā ir traģēdija. Kurš 2003 gadā būtu domājis, ka pēc 15 gadiem būsim San Marino līmenī...

     [+] [-]

, 2018-12-15 19:38, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: 1.OHL ir šībrīža Latvijas čempionāts,tātad atmetot RD un HKRīga,tieši OHL būt vieta kur augt jaunajiem censoņiem!tātad tieši OHL būtu tā vieta,kur augt tiem U20 a grupas spēlētājiem...nu es kaut kā to ļoti apšaubu!
Man arī junioru līga šķiet nopietnāks pasākums par pusamatieru čempi ar 30 mačiem sezonā, bet, kad 1987-1991 gadi bija U20 vecumā, tajā laikā nebija ne MHL, ne mūsējie masveidā lidoja pāri okeānam, ne tajā laikā spēlētāju materiāls bija tāds, kāds tagad.. Bet, bija cits līmenis... Bāzes komanda bija vai nu Samsunglīgas LSPA, vēlāk Belaru līgas DR-juniors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja