Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Indraša performance atnes Latvijai uzvaru pār Zviedriju

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

Indraša performance atnes Latvijai uzvaru pār Zviedriju
Miks Indrašis ar partneriem
Foto: Guntis Lazdāns

Uzvaru pār Zviedrijas izlasi "Euro Ice Hockey Challenge" ietvaros izcīnījusi Latvijas hokeja izlase, revanšējoties par zaudējumu dienu iepriekš. Pateicoties Mika Indraša diviem vārtiem un realizētajam pēcspēles metienam, Latvijas uzveica Zviedriju pēcspēles metienos ar 4:3.

Līdzīgi kā iepriekšējās četrās pārbaudes spēlēs, Latvijas hokeja izlase arī pirmajā spēlē pret Zviedriju spēja gūt tikai vienus vārtus, kad pretinieka kļūdu izmantoja brāļi Bukarti. Abu komandu pirmā tikšanās noslēdzās ar rezultātu 1:4, bet šodien latvieši, vārtos stāvot Elvim Merzļikinam, vēlējās revanšēties, jo nevarēja teikt, ka zviedri būtu krietni pārāki.

Spēli Latvijas izlase sāka briesmīgi. Zviedri uzreiz devās uzbrukumā, izdarot pirmo metienu pa Merzļikina vārtiem. Viesi atbildēja ar savu uzbrukumu, bet tas beidzās ar Mika Indraša piespēli uz zilās līnijas, kuru pārtvēra Jūhans Rīno. Viņš pēc pārkāpuma nerealizēja izgājienu viens pret vienu, bet tika nozīmēts soda metiens. Ar otro piegājienu Rīno pārspēja Merzļikinu, atklājot mača rezultātu. Pēc vārtu zaudējuma Latvijas izlase centās spēlēt aktīvi, bet līdz kādam nopietnam uzbrukumam nenonāca. Līdz perioda vidum zviedri turpināja kontrolēt spēli, neļaujot latviešiem paveikt teju neko.

Uz brīdi latvieši apdraudēja pretinieku vārtus, bet zviedri sagaidīja viesu neuzmanību un noslēdza ātro uzbrukumu ar vārtu guvumu, ripu vārtos raidot Andrē Pētešonam. Pirmā perioda 12. minūtē spēle beidzās Gintam Meijam, kurš saņēma 5+20 minūšu noraidījumu par sitienu galvas un kakla apvidū Viktoram Ejdselam, kurš bez komandas biedru palīdzības pat piecelties nespēja. Zviedri savā lielajā vairākumā izveidoja dažus bīstamus momentus, bet Merzļikins vārtos darbojās gana labi. Vienu ātro pretuzbrukumu veica Ronalds Ķēniņš, bet Viktors Fasts nospēlēja pārliecinoši. Perioda izskaņā Latvijas izlasei bija iespēja gūt vārtus, kas beidzās ar vairākuma nopelnīšanu. Pirmajā periodā to izmantot neizdevās, rezultātam paliekot nemainīgam 2:0.

Otrā perioda pirmajā minūtē Latvijas izlase turpināja censties realizēt vairākumu, bet to nepaveica. Jau ar pirmajām minūtēm turpinājās pirmajā periodā iesāktā asā spēle, pie katras iespējas spēlētājiem saķeroties, vai pat izkaujoties. Latvijas izlase bija spiesta spēlēt mazākumā, bet to sekmīgi izturēja. Turpinājumā spēle bija ļoti aktīva, arī Latvijas izlasei tiekot pie labiem momentiem. Perioda devītajā minūtē aktivitāte atmaksājās, kad Oskars Batņa atbruņoja pretinieku no ripas aiz vārtiem, nogādāja ripu Ķēniņam, kurš to atdeva Mikam Indrašim. Indrašis ar asu metienu pārspēja Fastu, sadeldējot deficītu - 1:2.

Dažas minūtes vēlāk Latvijas izlase tika pie trīs minūšu vairākuma, kad Jānis Jaks bija cietēja lomā pie borta, bet vismaz izvairījās no savainojuma. Spēle tādējādi noslēdzās Mario Kempem, kurš saņēma 5+20 minūšu sodu. Par rupjību noraidīja arī Māri Bičevski, kas nozīmēja, ka divas minūtes vajadzēja spēlēt vienādos sastāvos. Pusotras minūtes laikā Zviedrija nerealizēja izgājienu viens pret vienu, ripu tverot Merzļikinam, bet otrā laukuma galā pēc lieliskas piespēles no aizvārtes neizšķirtu panāca Gunārs Skvorcovs (2:2). Pēc tam Latvijas izlase varēja spēlēt trīs minūtes vairākumā, pēc minūtes Fastam vajadzēja glābt savu komandu pēc Jaka metiena. Vēl pus minūti vēlāk zviedri palika trijatā. Šajā vairākumā Jaks trāpīja arī pa vārtu stabu, bet Indaršis pēc Roberta Bukarta piespēles izvirzīja Latviju vadībā - 3:2. Atlikušajās trīs minūtēs zviedri uz priekšu nemetās, periodam noslēdzoties ar nemainīgu rezultātu.

Trešo periodu ar spiedienu uz pretinieku vārtiem sāka Zviedrijas valstsvienība, cenšoties panākt izlīdzinājumu. Merzļikinam pirmajās minūtēs vajadzēja glābt savu komandu, un viņš ar saviem pienākumiem ļoti labi tika galā. Arī latvieši šad un tad apdraudēja pretinieku vārtus, savu iespēju tikt pie "hat trick" neizmantojot Indrašim. Perioda otrajā pusē Latvijas izlase palika mazākumā, kas izrādījās liktenīgi. Tā nepilnas sešas minūtes līdz pamatlaika beigām Rīno guva savus otros vārtus šajā mačā un atjaunoja līdzsvaru uz tablo. Abām komandām atlikušajā laikā bija iespēja izraut uzvaru, bet pamatlaiks tomēr noslēdzās ar neizšķirtu rezultātu - 3:3.

Sekoja piecu minūšu pagarinājums, komandām spēlējot ar trīs laukuma spēlētājiem. Spēle bija ļoti dinamiska, lielākajam uzsvaram esot uz vārtsargu spēli un hokejistu individuālo meistarību. Abas komandas varēja izraut uzvaru, bet tomēr palika tukšā, kas nozīmēja pēcspēles metienus. Pirmais metienu izpildīja Linus Ūmarks, bet nepārspēja Merzļikinu. Kārta bija Indrašim, kurš viegli apspēlēja Fastu un guva vārtus. Merzļikins atvairīja arī Pētešona metienu, bet pie vārtu guvuma netika arī Roberts Bukarts. Zviedru pēdējā cerība bija Rīno, bet vēlreiz pārspēt Merzļikinu neizdevās, kas nozīmēja Latvijas izlases otro uzvaru šajā gatavošanās ciklā - 4:3.

Zviedrija - Latvija 3:4 PM(2:0, 0:3, 1:0, 0:0, 0:1)

Vārti: 00:32 Rīno 1:0, 10:09 Pētešons (Rīno, Ūmarks) 2:0, 28:15 Indrašis (Batņa, Ķēniņš) 2:1, 33:15 Skvorcovs (E.Kulda) 2:2, 36:27 Indrašis (Jaks, Ro.Bukarts) 2:3, 54:17 Rīno (Ūmarks, Pētešons) 3:3, 65:00 Indrašis 3:4.
Soda minūtes: 35-37
Vārtsargi: Viktors Fasts - Elvis Merzļikins

 +27 [+] [-]

, 2017-04-15 16:55, pirms 8 gadiem
Nesapratu par ko visi uztraucās iepriekš!! Es šodien redzēju pirmo pspēli! Esmu patīkami pārsteigts par jauno čaļu sniegumu + nāks palīgos daži spēlētēji kā Girgensons. Trenera darbs redzams, aktīva spēle utt. Un uzvarēt Zviedrus jebkādā sastāvā viņi būtu ir vnk fenomenāli. Tā turēt un varam uzvarēt visus!!!!

  +8 [+] [-]

, 2017-04-15 16:57, pirms 8 gadiem
Latvijas izlasei jāiemācās spēlēt pirmajos periodos un tad čempī varēsim kko izdarīt. Baig patīk , ka beidzot draudzības spēles ir pret stiprām komandām , nevis kā iepriekš! Malači P.S Pavlovu no izlases ārā vajag izmest. Pilnīg nekāda jēga no viņa izlasē!
Slēpts komentārs: uzvarētājs9
Slēpts komentārs: NHL THE BEST

 +23 [+] [-]

, 2017-04-15 16:58, pirms 8 gadiem
Paldies puišiem, ka neļāva sevi piesmiet un iedeva bietē lecīgajiem sventesoniem.
Slēpts komentārs: RAGNARS
Slēpts komentārs: uzvarētājs9
Slēpts komentārs: RAGNARS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hokejafaaans

  +6 [+] [-]

, 2017-04-15 17:00, pirms 8 gadiem
Beidzot vairāk par vienu golu iemeta LR, un vispār- šajā spēlē tikpat gūtu vārtu, cik iepriekšējās 5 spēlēs kopā.

Merzlikins bija ļoti labs vārtos, un - !Respect! - Indrašim par to, ka pēc kļūdām 1. trešdaļā guva 2 vārtus un izšķirošo bullīti.

 +21 [+] [-]

, 2017-04-15 17:00, pirms 8 gadiem
šodien spēle jau bija skatāma, kaut kas bišķiņ vēl pietrūkst uzbrukumā, pāris stulbu metienu, švakas piespēles, bet uz čempi vajadzētu būt ok. Vismaz aizsardzība un Elvis šodien noteikti priecēja

 +17 [+] [-]

, 2017-04-15 17:00, pirms 8 gadiem
Laba spēle. Beidzot ir arī pārliecinošs vārtu sargs. Bet nu Pavlovs gan tāds švaks. Patīk abu Bukartu spēle uzbrukumā.

 +19 [+] [-]

, 2017-04-15 17:01, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Eucerin - neaizmirsti , ka šis ir kkāds 3 zviedrijas izlases sastāvs. neviens no NHL te nebija!
Protams!! Nav labākie sastāvi abās komandās, bet vinnēt SWE vienmēr būs patīkami. Kaut vai pspēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: vairogss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2017-04-15 17:03, pirms 8 gadiem
RAGNARS rakstīja: Eucerin - neaizmirsti , ka šis ir kkāds 3 zviedrijas izlases sastāvs. neviens no NHL te nebija!
Tad jau vispār Pasaules čempionātus nav jēgas rīkot, vieglāk un vienkāršāk būtu noskaidrot, cik atsevišķi ņemtajai valstij ir spēlmaņu NaHueLā, un tādā veidā sadalīt medaļas ar IIHF reitingiem

 +11 [+] [-]

, 2017-04-15 17:03, pirms 8 gadiem
Pajolis NHL THE BEST saskuma ka LV izlase uzvarēja Zviedrijas valstvienību.
Slēpts komentārs: Ronis90
Slēpts komentārs: dibsis

  +9 [+] [-]

, 2017-04-15 17:05, pirms 8 gadiem
Esmu patīkami pārsteigts.

 +11 [+] [-]

, 2017-04-15 17:05, pirms 8 gadiem
marksis rakstīja: šodien spēle jau bija skatāma, kaut kas bišķiņ vēl pietrūkst uzbrukumā, pāris stulbu metienu, švakas piespēles, bet uz čempi vajadzētu būt ok. Vismaz aizsardzība un Elvis šodien noteikti priecēja
Pietrūka Džeriņa, Dārziņa, Karsuma, Girgensona...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:06, pirms 8 gadiem
Ronis90 rakstīja: Tagad mēs redzam kāds ir Rīgas Dinamo un Latvijas izlases ieguvums no dalības KHL.
un? kāds ir KHL devums Elvja Merzļikina lieliskajai spēlei šodien- jo LR vārtsargs šodien noteikti bija vismaz puse no komandas.
Slēpts komentārs: SakuKoivu
Slēpts komentārs: GrantsHills
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:09, pirms 8 gadiem
Dzerins truka, parejos re ka veiksmigi aizstaja jaunie.

 +13 [+] [-]

, 2017-04-15 17:10, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 3 no 4 nav dārzeņi!
Neviens no minētajiem nav dārzenis, visi izlases kontekstā būs krietni noderīgi
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  +3 [+] [-]

, 2017-04-15 17:11, pirms 8 gadiem
Starp citu šī ir tikai otrā reize kad Latvijas izlase uzvar Zviedriju un abas reizes tas notiek Dinamo ērā.

  +8 [+] [-]

, 2017-04-15 17:12, pirms 8 gadiem
dibsis rakstīja: Jàsaka, ka Merzļikins šodien nedrošs izskatijās, bieži pazaudeja ripu no redzesloja un ļoti boeźi nepiespieda ripu, atsitot priekšā - dažās situacijas paveicās ka zviedri kartīgi netrāpijs, dažas aizsargi labi nospeleja aizsotot ripu sana. Cerams ka tas uz nespelesanas fina un talàk bus ok
Par Merzļikina spēli šodien mūsu domas atšķiras.
Priekš 1. spēles izlasē šajā pavasarī Elvis spēlēja ļoti labi, vismaz es piefiksēju daudzas reizes, kad viņš glāba komandu, nemaz nerunājot par bullīšiem. negatīvisti varbūt teiks, ka Umarks & co šoreiz bija, nekādi, ka viņi nepareizi vai neprecīzi izpildīja metienus, bet es redzēju LABU vārtsarga spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:12, pirms 8 gadiem
Jā !!!!!!!!!!!!! : ) Sarauj ! Malači !!!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:12, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Neviens no minētajiem nav dārzenis, visi izlases kontekstā būs krietni noderīgi
Es tev nebeigšu teikt, ka hokeja pozīcija-latvietis- ir nejēdzība!

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:14, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es tev nebeigšu teikt, ka hokeja pozīcija-latvietis- ir nejēdzība!
Nejēdzība mūsu kolhoznieku kontekstā ir konkurences neesamība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:17, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Nejēdzība mūsu kolhoznieku kontekstā ir konkurences neesamība
Tu mani tikai pārfrāzēji.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-15 17:18, pirms 8 gadiem
Teicami! KHL vīri žēlastību nepazīst. Šūniem un berjiem paveicās, ka netika ğērēti pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:20, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu mani tikai pārfrāzēji.
Bet esošajos apstākļos (spēlējot kolhozā) to var saasināt ar fermas palīdzību
Slēpts komentārs: Ronis90

  +8 [+] [-]

, 2017-04-15 17:21, pirms 8 gadiem
>HMB
LV izlase ir pietiekami stipra, lai nenograbētu uz 1. Divīziju, par spīti ikpavasara pajoļu prognozēm.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:21, pirms 8 gadiem
bet es jau nerakstīju , ka viņš slikti nospēlēja, bet ka likas mazliet nedrošs vai nesakoncetrējies, un tak mineju ka tas varetu but ar to ka kādu laiku nebija spēļu prakses
Argonauts rakstīja: Par Merzļikina spēli šodien mūsu domas atšķiras.
Priekš 1. spēles izlasē šajā pavasarī Elvis spēlēja ļoti labi, vismaz es piefiksēju daudzas reizes, kad viņš glāba komandu, nemaz nerunājot par bullīšiem. negatīvisti varbūt teiks, ka Umarks & co šoreiz bija, nekādi, ka viņi nepareizi vai neprecīzi izpildīja metienus, bet es redzēju LABU vārtsarga spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:22, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Jau tas vien ir varoņdarbs,ka pret piekto Zviedrijas izlasi guvām trīs vārtus!Patika Elvis Merzļikins,bet ko izlasē dara klucis Pavlovs man nav skaidrs.Jau kolhoza smirdīgajā līgā bija nīkulis un tizlenis,tad tagad vispār nejēga.
Kas Tev nav skaidrs, vakar piedzimi? Vienmēr izlasēs, komandās ir uzbrucēji, kuru galvenais uzdevums ir spēle aizsardzībā, mazākumā!

Es Tevi vēlreiz aicinu, nomaini niku, avataru. Niks Tev varētu būt urlu-gopņiks, avatarā Putins trenuškās, jo tavi komentāri ir ļoti līdzīgi ar tiem, ko delfi.rus, raksta mūsu utainie.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:22, pirms 8 gadiem
Saku koivu , kas tev pret latviešiem hokejā? Nepatīk, neskaties

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:23, pirms 8 gadiem
Sodien jau citas dziesmas tiek dziedatas

Es jau vakar teicu, ka tiri pieklajigi izskatijas.

Malaci, uzvaret Zviedriju ir panakums, kaut parbaudes spele, kaut ne labakajos sastavos. Zviedru resursus noliekot blakus musejiem neko citu, kaa priecaties par uzvaru nevar Toliks vakar mineja, ka sosezon NHL uzpelejusi veseli 91 zviedru hokejisti. Cik mums?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-15 17:24, pirms 8 gadiem
Indrašis mūsu staars ❤❤Ps. Biju diezgan pārsteigta kad jaunākais Bukarts gāja un bieži grūstijās, respect jaunajam čali.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:25, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es tev nebeigšu teikt, ka hokeja pozīcija-latvietis- ir nejēdzība!
Lauris Dārziņš ir nejēdzība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:28, pirms 8 gadiem
Beidzot uzvara.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:29, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Bet esošajos apstākļos (spēlējot kolhozā) to var saasināt ar fermas palīdzību
Nevar gan! Tur būtu jādara nepateicīga un ne visai populāra izvēle, starp DR fermu Krievijas VHL un LAČ labāko spēlmaņu saglabāšanu LV pusamatieru līgā

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:29, pirms 8 gadiem
Bukarts jaunais veikls un atrs, Bukarts vecakais precizs piespeletajs.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:30, pirms 8 gadiem
Huļiks tagad kā ar nogrieztām olām, īsti nezin ko tagad bļaut.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-04-15 17:32, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Neviens no minētajiem nav dārzenis, visi izlases kontekstā būs krietni noderīgi
Vienīgais dārzenis te ir Kaku Kuiva.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:32, pirms 8 gadiem
well, es varētu kādus 4trus lietotājus stabili nosaukt, kuri šobrīd raksta " labs, malači, labākie utt ", bet iepriekšējās reizēs rakstīja, ka mūsējie ne sūda nevar. #priority

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:32, pirms 8 gadiem
Lieliska spēle un te visiem uzslavas.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:32, pirms 8 gadiem
Psihoterapeits3 rakstīja: Bukarts jaunais veikls un atrs, Bukarts vecakais precizs piespeletajs.
Piekrītu! Viņiem ir jāspēlē kopā, vismaz vienādos sastāvos, pa vidu vislabāk iederētos Džeriņš Vairākumos gan vecākajam Bukartam ir zināmas priekšrocības, viņu var iespēlēt jebkrurā pozīcijā, pat aizsarga lomā pie zilās līnijas

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:33, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Nevar gan! Tur būtu jādara nepateicīga un ne visai populāra izvēle, starp DR fermu Krievijas VHL un LAČ labāko spēlmaņu saglabāšanu LV pusamatieru līgā
Pilni Eiropas minori ar letiņiem un mongoļi nav vienīgie, kas spēlē hokeju, belari ir tuvāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:35, pirms 8 gadiem
Uzvarēt arī otro zviedru simtnieku(pirmais spēlē NHL, KHL, AHL) ir liels panākums, jo 100t zviedru ir hokejā iesaistīti, bet Latvijai tikai 6t!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-15 17:37, pirms 8 gadiem
Ko jūs čīkstat par Pavlovu?! Viņš, kā spēlētājs mums ir diezgan noderīgs mazākumā, kurā viņš to patiešām pierādija souuuuuuu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:37, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Pilni Eiropas minori ar letiņiem un mongoļi nav vienīgie, kas spēlē hokeju, belari ir tuvāk.
Kārtējo reizi tev rēgojas Mongoļi, tur, kur viņu nav Labi, esmu jau pieradis, bez tiem tu neiztiec VHL tomēr ir līmeni augstāks par BAČ, tāpēc uzskatu, ja reiz taisīt fermu DR, tad tikai tur,proti, VHL, un nekur citur, tikai paliek atklāts jautājums, no kā, no kuriem konkrēti spēlmaņiem?

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:38, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Jau tas vien ir varoņdarbs,ka pret piekto Zviedrijas izlasi guvām trīs vārtus!Patika Elvis Merzļikins,bet ko izlasē dara klucis Pavlovs man nav skaidrs.Jau kolhoza smirdīgajā līgā bija nīkulis un tizlenis,tad tagad vispār nejēga.
Ko tu lien pie mums? Tev urlu portāli trūkst?

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:39, pirms 8 gadiem
@HMB-BAAM haha, kšššššs

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:39, pirms 8 gadiem
Amēlija rakstīja: Ko jūs čīkstat par Pavlovu?! Viņš, kā spēlētājs mums ir diezgan noderīgs mazākumā, kurā viņš to patiešām pierādija souuuuuuu
Mazākumā ir jānosit laiks un uzbrucēji ar 1,90 100kg to paveic daudz labāk, kā spēlētāji ar 1,80 80kg(95% gadījumu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:40, pirms 8 gadiem
@HMB-BAAM drīz jau pie 100 paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:41, pirms 8 gadiem
gosh, 22
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:43, pirms 8 gadiem
šeit nav nekāds iepazīšanās portāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-04-15 17:45, pirms 8 gadiem
Delfos bija rakstīts, ka Bukarti sakāvušies pie zviedru vārtiem. Biju aizgājis, nekas par to neliecināja.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 17:45, pirms 8 gadiem
Skatos,ka ušakova troļļi man liek mīnusus par to,ka es atļaujos kritizēt čekistu kolhoza līgu!Atgādinu vēlreiz - šī līga tikai degradē Lv hokeju!Labāk spēcīgs LV čempis plus labākie mūsu hokejisti lai spēlē Eiropā,nevis utainajā putinlandē.

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:46, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Kārtējo reizi tev rēgojas Mongoļi, tur, kur viņu nav Labi, esmu jau pieradis, bez tiem tu neiztiec VHL tomēr ir līmeni augstāks par BAČ, tāpēc uzskatu, ja reiz taisīt fermu DR, tad tikai tur,proti, VHL, un nekur citur, tikai paliek atklāts jautājums, no kā, no kuriem konkrēti spēlmaņiem?
Man vienkārši labāka redze, kā Tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:48, pirms 8 gadiem
@Ludvigers sakāvās jau arī, bet ne jau viens ar otru. Kkāda grūstīšanās tur bija, vecākais gan īpaši neizcēlās, bet Rihards gan vairākās vietās, labprāt pagrūstijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:49, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM, 14:41, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
Viss pahodu iet araa, LV under 1,5 DAVANA

Palasīju komentus, nosmējos!! Toto ''eksperti'' turpina smagi vinnēt naudu! Skaties, ka neattopies mežā zem egles!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:49, pirms 8 gadiem
Zīle sevi parādīja visā savā spožumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:53, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Skatos,ka ušakova troļļi man liek mīnusus par to,ka es atļaujos kritizēt čekistu kolhoza līgu!Atgādinu vēlreiz - šī līga tikai degradē Lv hokeju!Labāk spēcīgs LV čempis plus labākie mūsu hokejisti lai spēlē Eiropā,nevis utainajā putinlandē.
Nils Ušakovs, atšķirībā no tevis, ir LV Hokeja fans, vairākkārt ir manīts ne tikai DR, bet arī Latvijas izlases kreklā Tu, savukārt, slēpjoties aiz NHL aizsega, esi Hokeja nīdējs, pērtiķbola un pērtiķrepa dalbojobs

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:55, pirms 8 gadiem
Malači-kabači mūsējie, ka sodīja zviedrus par viņu iedomību. Zviedri laikam bija iedomājušies,ka viņiem ripas pašas leks mūsējo vārtos, jo brīžiem tāda sajūta bija, ka tur bruņurupuči zviedru formās bija izlaisti laukumā.
Ja Merzļikins būs labā formā arī PČ, tad mūsējiem ir cerība aizķerties, bet ja viņam spēle neies, tad nekas labs tur nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:55, pirms 8 gadiem
Metējos cik saprotu nebija mūsu labākie snaiperi, tomēr otrreiz vinnēt Zviedriju mūsu vēsturē, ir lieliski!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 17:56, pirms 8 gadiem
Pavlovs ir vienradzis. Prozit!

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:57, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Mazākumā ir jānosit laiks un uzbrucēji ar 1,90 100kg to paveic daudz labāk, kā spēlētāji ar 1,80 80kg(95% gadījumu).
pēc tādas loģikas, piem.spēlētājs 1,70 būtu tikai 60kg, kas neatbilst realitātei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 17:59, pirms 8 gadiem
Beidzot zviedri uzvarēti.

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:00, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Saku koivu , kas tev pret latviešiem hokejā? Nepatīk, neskaties
Tu domā, ja es neieredzu ģinamu, es nejūtu kīdzi izlasei? Tā nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:08, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu domā, ja es neieredzu ģinamu, es nejūtu kīdzi izlasei? Tā nav.
Bija labi laiki, kad nekas netika saistīts ar DR!! Katru pavasari tika gaidīts PČ un bija liela fanošana no visiem par izlasi! Laiks iet, laiki mainās un padomju hokeja atrauga atgriezusies LV DR izskatā...!!

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:10, pirms 8 gadiem
Varbūt makaronus saēsties. Nevaru tā vienaldzīgi noskatīties uz uzvaru pār Zviedriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:12, pirms 8 gadiem
Vējonim Donalds uzrakstīja vēstuli. Ko Vējonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:13, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Man nav ko teikt. Pēdējās KHL vietas īpašnieki vienkārši ņem un uzvelk uz desas labākos no zviedru līgas SEL. Tas vienkārši ir KHL spēks.
Oo, prostitutka arii klaat atcerejos tavus tekstus, ka KHL klubi brauc uz Spenglera kausu speciali atdoties pretiniekiem kaa prostitutas, Jo savadak KHL klubus vairs nesauks uz Spengleri

Toreiz Tu atklaji savu isto dabu - vieglas uzvedibas sieviete
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:14, pirms 8 gadiem
EUcerin rakstīja: Bija labi laiki, kad nekas netika saistīts ar DR!! Katru pavasari tika gaidīts PČ un bija liela fanošana no visiem par izlasi! Laiks iet, laiki mainās un padomju hokeja atrauga atgriezusies LV DR izskatā...!!
Tas jau ir dažu apdauzītu žurnālistiņu, fuņu un citu kremļa pabiru nopelns, kas kolhozu cenšas padarīt par LV hokeja alfu un omegu, itkā citur neprastu slidot

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:18, pirms 8 gadiem
Vai kads varbut zina,kadel maz tiek runats par Lv izlases pievienošanos piemeram Ņikita Jevpalovs,Dzierkalns,Abols utt. Vini bus???

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:19, pirms 8 gadiem
Karsums ar slimo.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:22, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Skatos,ka ušakova troļļi man liek mīnusus par to,ka es atļaujos kritizēt čekistu kolhoza līgu!Atgādinu vēlreiz - šī līga tikai degradē Lv hokeju!Labāk spēcīgs LV čempis plus labākie mūsu hokejisti lai spēlē Eiropā,nevis utainajā putinlandē.
Mūsu Latvijasizlase=čekistu līga?
Starp citu, nekad neesmu redzējis Tavus komentārus pie rakstiem, par mūsējo sekmēm eiropā. Takā beidz liekuļot urla!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:30, pirms 8 gadiem
Ludvigers rakstīja: Delfos bija rakstīts, ka Bukarti sakāvušies pie zviedru vārtiem. Biju aizgājis, nekas par to neliecināja.
Labais! Cienu labu humora izjūtu!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 18:30, pirms 8 gadiem
Adis-15 rakstīja: Mūsu Latvijasizlase=čekistu līga?
Starp citu, nekad neesmu redzējis Tavus komentārus pie rakstiem, par mūsējo sekmēm eiropā. Takā beidz liekuļot urla!
Man jūsu metodes urlas labi zināmas.Jūs lieliski zinat,kāpēc rd spēlē čekistu līgā.Labi zinat,ka nauda smirdīgā nāk no putinlandes.Konkrēti tu esi vainu trollis vai debīls propogandas upuris,kas tālāk par savu degungalu neredz(negrib redzēt).Es atbalstu visus LV spēlētājus,kas godīgi nopelna naudu Eiropā,Asv,nevis tirāna putina līgā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:33, pirms 8 gadiem
vf rakstīja: Metējos cik saprotu nebija mūsu labākie snaiperi, tomēr otrreiz vinnēt Zviedriju mūsu vēsturē, ir lieliski!
Pārbaudes spēlēs ir vēl vismaz viena uzvara pār Zviedriju.Gadu neatceros, bet fakts ir 100%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:38, pirms 8 gadiem
Atbrauks Girgensons 22.aprīlī un mēs būsim neuzvarami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:41, pirms 8 gadiem
>Bans
Kurai normālai Eiropas līgai ir vajadzīgi mūsu pāraugušie junioru vecumu spēlētāji no ZA vai tepat no LV, kas uzreiz nav tikuši spēcīgās līgās. LV virslīga noteikti nav tā vieta, kur viņi var pilnvērtīgi attīstīties. Vienīgā iespēja ir 14-15 gados maukt projām no Latvijas un cerēt uzkaut ko, jo LV junioru čempis arī nebūs tā vieta, kur jaunietim/junioram pilnveidoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:42, pirms 8 gadiem
Tagad olimpiāde bez NHL. Līdz ar ko gan Kanāda un ASV būs uzvarama KHLam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:50, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: Uz dortmundi +2900eur

IESAKU!!!

koefs hujova, BET tapat neslikti
Uzskrīno,mazais

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:50, pirms 8 gadiem
Žēl, ka mēs netikām uz olimpiādi. Varētu tagad bez NHL spēlēt reāli par medaļām. Mums toties ir KHL.

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:50, pirms 8 gadiem
Visi noticēja , pieliec aiz 29 komatu, kāds varbūt vairāk ticēs.

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:54, pirms 8 gadiem
Makaroni varās. Nezinu, ko klāt Aldari vai Lāčplēsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:58, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Žēl, ka mēs netikām uz olimpiādi. Varētu tagad bez NHL spēlēt reāli par medaļām. Mums toties ir KHL.
Kādām medaļām, vienkārši mazāku pērienu dabūtu varbūt.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 18:59, pirms 8 gadiem
DAbīgi OS līmenis būs pakāpi zemāks, bet ar stagnātisko dinamo un kolhozu mums arī tur nekas nespīd.

     [+] [-]

, 2017-04-15 18:59, pirms 8 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Makaroni varās. Nezinu, ko klāt Aldari vai Lāčplēsi.
Tavai smadzenei vislabāk iebliezstu 'Garais tagad vēl garāks" +300 grami sanāktu jau pirms makaroņiem

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:00, pirms 8 gadiem
Lūk ko šodienas spēles laikā raksta gudrie hokeja guru.

fanotājs a, 14:13, pirms 5 stundām, ignorēt, atbildēt
Diez tam Kazim nav kauns par to,ka izlasē savilcis lielāko daļu ,Dinamas pelavas?

NHL THE BEST, 14:23, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Banss rakstīja: Ak dies, novilka bikses puišelim.
Tā iet tiem siltumnīcas produktiem no krievu kolhoza!

ak dies Kolhozs klanaas SHL prieksha!!! kur ta Kolhoza speeks???

fanotājs a, 14:27, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Pagaidām izceļās tikai, Dinamas pelavas

ParSportuLatvijā123, 14:29, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Tee buss looti smagi

HMB-BAAM, 14:33, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
SHL otro dienu pec kartas skolo Kolhoza blici!!! tas neparsteidz

Tāda sajūta ka daudzi skatās teātri. Pēc 1.perioda jau daudziem viss te ir skaidrs. Tātad ja kritizē DR par zaudējumu, tad loģiski būtu slavēt DR par uzvaru. Interesanti kuri hokejisti tad gūst pagaidām tos vārtus. Nedinamiešiem pagaidām 6 spēlēs vieni vārti ja nekļūdos (Rihards Bukarts). Es pats neizdalītu tā spēlētājus - kuri ir DR un kuri nav , bet ja jau daži ļoti vēlas kā fanotājs, HMB un veļ daži tad atbildu viņiem.
Vēl daži komentētāji spēles laikā komentā tā, it kā mēs zviedrus regulāri uzvarētu un nu pēkšņi zaudējam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:02, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: Te dazhi, vel no otra PC a negribas nemties
Nu zvērā veci,vismaz būsi izkļuvis no augļotāja nagiem laukā

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:02, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Tas jau ir dažu apdauzītu žurnālistiņu, fuņu un citu kremļa pabiru nopelns, kas kolhozu cenšas padarīt par LV hokeja alfu un omegu, itkā citur neprastu slidot
Es arī ļoti gaidu un gribu citu līgu un komandu pienesumu izlasē. Gan jau abi "čehi"kaut ko iemtīs, varbūt Girgensons kaut ko izdarīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:03, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: oo funarikam bija nodarbe
Jā 2-3 minūtes tas prasīja. Nav jau grūti šādus izcili gudrus spriedumus atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:04, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: oo funarikam bija nodarbe
Kremļa kranča analīze!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:05, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: NBA gaidi taapat kaa es???
Nuuu,šodien negluži,ir svētki un neesmu es vēl noslēguma fāzē

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:05, pirms 8 gadiem
Sotnieks gan jau ar nav lieks der.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-15 19:06, pirms 8 gadiem
Liels prieks gan par uzvaru, gan par to, ka LTV ciena latviešu valodu, sportistus un arī mūs, fanus. Komentētāji skaidri nosauca gan Svedbergu, gan Pētersonu un ausīs negrieza nekādi "berji" un "šoni".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:08, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: Berji un Shooni vairs sen neparsteidz, Bet JINJE, tas gan ir jaunums
Valodas mainās, attīstās! Agrāk tam vajadzēja gadu simtus, te pa nedēļām! Dinamisks laikmets.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:09, pirms 8 gadiem
Žēl, ka uzvarējām zviedrus. Es kādus trīs priekš RīgasDinamo biju noskatījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:11, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kremļa kranča analīze!
Hokeju kā teātri te daudzi skatās jau iepriekš visu zina kas un kā būs. Jābrīnās kur tik gudri cilvēki, kuri jau pēc 1.perioda zināja,ka DR hokejisti neko neiemetīs (interesanti kur spēlē Indrašis un Skvorcovs), ka te nav ko redzēt, jo Latvija tāpat zaudēs, tas esot pilnīgi skaidrs. Daži pat "zināja" ka Latvija cietīs sagrāvi.
Prognozes var izteikt un tas ir normāli, bet kategorisks apgalvojums nav prognoze. Kategorisks apgalvojums ir teātris -viss jau zināms iepriekš.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:12, pirms 8 gadiem
otins rakstīja: Liels prieks gan par uzvaru, gan par to, ka LTV ciena latviešu valodu, sportistus un arī mūs, fanus. Komentētāji skaidri nosauca gan Svedbergu, gan Pētersonu un ausīs negrieza nekādi "berji" un "šoni".
Tieši otrādi latviskāk būtu Svedberji un Peteršoni, bet komentētāji sauc tā kā pieņemts starptautiski.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:13, pirms 8 gadiem
nav ko jau pārāk priecāties, arī krievi pakāsa frančiem bet diezvai tas daudz ko izsaka. tāpat tās ir hokeja lielvalstis kuras ir no krietni augstāka plauktiņa. kad būs optimālāki sastāvi tad arī viss tiks salikts pa plauktiņiem

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:16, pirms 8 gadiem
petešons, nu tas ir pisec... nu kur kaut ko tik idiotisku var izdomāt, laikam tikai latvju "valodnieki" lai viņi iet dēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:22, pirms 8 gadiem
Ludvigers rakstīja: Delfos bija rakstīts, ka Bukarti sakāvušies pie zviedru vārtiem. Biju aizgājis, nekas par to neliecināja.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:23, pirms 8 gadiem
Kas tad tur krieviem spēlē. Otrais sastāvs. Znarokam tagad KHL fināls. Znaroks būs neuzvarams, ja tikai pats Krosbijs neatbrauks Kanādai palīgā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:23, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Skatos,ka ušakova troļļi man liek mīnusus par to,ka es atļaujos kritizēt čekistu kolhoza līgu!Atgādinu vēlreiz - šī līga tikai degradē Lv hokeju!Labāk spēcīgs LV čempis plus labākie mūsu hokejisti lai spēlē Eiropā,nevis utainajā putinlandē.
Atradies pravietis, atgādinātājs!
Sezonas laikā tu aicināji neskatīties RD spēles, bet pats skatījies. Izlases sagatavošanās posmā, tēloji ka tevi uztrauc izlase, bet kad viņi normāli nospēlē, noniecini mūsējos. Un Tu uzskati ka esi labāks par ušakoviešiem? Gan jau pats zini, kā tādus kā tevi sauc!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:25, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Latviski ir Pētersons!!!!
Latviskāk un latviski ir divi dažādi vārdi. Latviskāk ir Pēteršons.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:25, pirms 8 gadiem
Mans PČ reitings:
1.Krosbijs.
2.Znaroks.
3........

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:28, pirms 8 gadiem
Kā aklai vistai grauds, jeb Indrašis tikai izlasē māk labi spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:29, pirms 8 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Atradies pravietis, atgādinātājs!
Sezonas laikā tu aicināji neskatīties RD spēles, bet pats skatījies. Izlases sagatavošanās posmā, tēloji ka tevi uztrauc izlase, bet kad viņi normāli nospēlē, noniecini mūsējos. Un Tu uzskati ka esi labāks par ušakoviešiem? Gan jau pats zini, kā tādus kā tevi sauc!
Tas taču ir īstais latviešu tautas nodevējs. Latviešus noniecina kur vien var. Šito ākstu sen vairs neuztveru nopietni, jo regulāri kaut kādas galīgas muļķības raksta. Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik stulbas domas un nelamātu latviešus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:29, pirms 8 gadiem
lacis67 rakstīja: petešons, nu tas ir pisec...
Teikšu atklāti- vismaz man tas izklausās pēc ļoti neķītra vārda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:34, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Nu, tur gan var drosi teikt, ka tas ir noteikti. Tad kad VIŅA pilsētā notiek LAČ fināla cīņas un nepieciesams atbalsts, šams aibrauc uz spēli ar Gruziju. Es saprastu ja tas būtu hokejs, bet ne nu jau futbols
Lai man kāds Kurbada fans apstiprina "ogrenieka" Vējoņa atbalstu klubam, tad varbūt arī mainīšu viedokli par viņu.
Nereizi neesmu redzējis Vējoni Ogres ledus halle. Bet redz, šobrīd viņš ir valsts prezidents, nevis k-kāds Ogres mērs. Viņam jāapmeklē nacionālas komandas spēles. Nu un uz Gruziju, es domāju, ne jau dēļ futbola šis bija aizšāvis.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:35, pirms 8 gadiem
Es makaronus ar olām. Tagad Aldaris. Rīt uz RTU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tu zini kaut vai vienu cilvēku - Pēteršonu? Savukārt es zinu vairākus Pētersonus. Nav saprotams ko tu centies paskaidrot
Ne jau par to cik populārs uzvārds, bet pat latviskumu. Es nezinu ,ka kādu vietu sauktu par dziedātuvi, bet dziedātuve noteikti ir latviskāka nekā opera.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:43, pirms 8 gadiem
Kremļa kuce funs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:47, pirms 8 gadiem
Drīz arbūzi būs pilna Rīga. Iespējams no Gruzijas. Spēlēsim hokeju tagad Vācijā, būs vien viņam ar Merkeli jātiekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:49, pirms 8 gadiem
Spurs uzvarēs NBA, būs Vējonim ar Donaldu jātiekas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:51, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Paldies puišiem, ka neļāva sevi piesmiet un iedeva bietē lecīgajiem sventesoniem.
Jaunajā sc rakstības stiliņā pareizi ir jāraksta: LECĪGIE SVĒŠONI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 19:55, pirms 8 gadiem
Beidzot ir tā uzvara.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:55, pirms 8 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Skatos,ka ušakova troļļi man liek mīnusus par to,ka es atļaujos kritizēt čekistu kolhoza līgu!Atgādinu vēlreiz - šī līga tikai degradē Lv hokeju!Labāk spēcīgs LV čempis plus labākie mūsu hokejisti lai spēlē Eiropā,nevis utainajā putinlandē.
Kāpēc Tu domā ka būtu labāk, kas par to liecina?
Katru gadu RD kolhozā, spēlē labi ja 5% Latvijas hokejistu, eiropā un krievijā +/- 120, ZA +/-50. Kur ir taustāmā veidā, redzams 95% pienesums Latvijas izlasei?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 19:56, pirms 8 gadiem
Es par KHL.

     [+] [-]

, 2017-04-15 19:57, pirms 8 gadiem
HMB-BAAM rakstīja: Pacers +10 liekas tiri celams
kur skatīsies maču?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: SakuKoivu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 20:01, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Es domāju, tirgus šeit ir nevietā
Pilnīgi piekrītu. Kā var nepiekrist Ostapam Benderam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 20:07, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Labi, tagad pieslēdzamies mačam https://www.youtube.com/watch?v=2M4qF3PDGcY
Pieslēdzos un paskatīšos. Izlašu līmenī hokejā labprāt paskatos arī šādu līmeni. Tu skaties ļoti daudz hokeju. Vai esi kādreiz arī redzējis Mongolijas izlasi vai Grieķiju, AAE?

  -3 [+] [-]

, 2017-04-15 20:13, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Heh lašara. Tu droši vien pats neapzinies kā ceri uz Latvijas zaudējumu lai tikai Funim nebūtu priecīgi ap dūšu. Kurš tad ir krievs, kuce?
Heh, tu esi slīpēts velns. Nu bet fuņa piesegšanas brigādei ir jābūt stiprai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-04-15 20:19, pirms 8 gadiem
Topshop rakstīja: Tur nav jābūt slīpētām tur vienkarsi viss ir kā uz delnas. Funs ir pozitīvais tēls, bet Koivu pie jebkāda iznākuma kuce paliek kuce. Heh
tu biji kaut kāds prokrievisks latgalietis, cik atceros. Es esmu labatijs, kā jums labpatīk izteikties,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-15 20:21, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Heh, tu esi slīpēts velns. Nu bet fuņa piesegšanas brigādei ir jābūt stiprai.
Kas tā tāda "fuņa piesegšanas brigāde"? Kas to sponsorē, kādi dalībnieki, statūti, kad dibināta utt. Gaidu atskaiti par finansējumu, darbību ,nākotnes plāniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 20:25, pirms 8 gadiem
Latvijas izlase ļoti spēcīga šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-15 20:27, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: man tomer ir lielaka desa starp visiem sc.com dalibniekiem, ar to es ari sevi apseicu
..ar sieru, olu vai doktora, bet varbūt asinsdesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 20:45, pirms 8 gadiem
Youtubē nevaru atrast spēli Latvija Zviefrija.

     [+] [-]

, 2017-04-15 20:46, pirms 8 gadiem
Jāpalabo uz Zviedrija. Aldara reibums.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-15 21:23, pirms 8 gadiem
Skaista spēle, skatāma arī. Priecē mūsu hokejistu spēka spēle pie bortiem. Šodienas spēle reāli izsita zviedrus no ritma, no sākuma izskatījās,ka zviedri ar vienu slidu mūsējos taisās pieveikt.

     [+] [-]

, 2017-04-15 21:38, pirms 8 gadiem
Vakar mēs pakasam zviedriem un video bija pieejams momentāni, šodien video nav, kā parasti sportacentrs.com, liekas iekšā tikai kasienus

  +5 [+] [-]

, 2017-04-15 22:05, pirms 8 gadiem
Puikas malači, sitās bez respekta, kas uzpūtīgajiem zviedreļiem varen nepatika, atspēlējās no 0:2, parādīja īstu komandas garu! Sen tādu prieku nebiju jutis! Un ticu, ka šāda uzvara dos pārliecību par saviem spēkiem arī turpmākajām spēlēm!

Un nevajag te dalīt mūsējos čaļus pēc tā, kur katrs spēlē! Tas ir pats stulbākais, kas iespējams, un tie, kas to dara, ir visa Latvijas hokeja nīdēji, antifani, garīgi sekli indivīdi, kas neredz tālāk par savu degunu. Latvijas hokejam un arī faniem jābūt vienotiem! Kas negrib, lai iet rukšķēt kopā ar cūkām!
Jo nav nekādas starpības, vai izlases spēlētājs spēlē NHL, KHL, kādā Eiropas līgā vai Latvijas čempionātā, ja Bobs viņu atzīs par piemērotu izlasei! Izlasē jāspēlē labākajiem no tiem, kas grib, var un kurus treneris atzīst par piemērotiem izlasei. Un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 22:17, pirms 8 gadiem
Beidzot progress vārtu gūšanā liels prieks par to.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-15 22:19, pirms 8 gadiem
Bez lielā soda nekā nebūtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-15 22:24, pirms 8 gadiem
Vairākums vēl klibo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-16 04:16, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bez lielā soda nekā nebūtu...
Kuldīgjods parādījās Lelais 5 minūšu sods patiesībā izrādījās ne tik liels, kā pirmajā trešdaļā Zviedriem Lipsbergs arī saņēma 2 minūtes par grūdienu mugurā un Skvorcovs guva vārtus tajā brīdī, kad spēlējām 4 pret 4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-16 08:00, pirms 8 gadiem
hokejafaaans rakstīja: pēc pirmā perioda izslēdzu, tagad ieraudziju virsrakstu un mute palika vaļā
HAHAHA! Nebūtu labāk blamējies šito rakstot.

     [+] [-]

, 2017-04-16 10:37, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Sakās kautiņš
Kur, vai Ž grupā?

     [+] [-]

, 2017-04-16 11:15, pirms 8 gadiem
https://lhf.lv/lv/article/5130/indr...
LHF mājaslapa raksta, ka "Indrašim ir "hat-trick"!

tā raksta autors gan ir nejēga, jo uzvarošo bullīti nekad nepluso klāt kā vārtus pie spēles laika goliem.

     [+] [-]

, 2017-04-16 13:06, pirms 8 gadiem
Skatos Dinamo nolicejiem mutes ciet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja