Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Tambijevs nepaliks U20 izlases galvenā trenera amatā

Agris Suveizda

Oficiāli: Tambijevs nepaliks U20 izlases galvenā trenera amatā
Leonīds Tambijevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas Hokeja federācija valdes sēdē nolēmusi nepagarināt sadarbību ar U20 izlases galveno treneri Leonīdu Tambijevu, vēsta federācijas mājaslapa.

"LHF valde izskatīja Latvijas U20 hokeja izlases startu pasaules čempionātā Polijā, kur tika izcīnītas četras uzvaras un piedzīvots zaudējums ar 1:4 pret Dānijas vienaudžiem, un atzina, ka rezultāts nav apmierinošs. Šajā sakarā tika pieņemts lēmums neturpināt darbu ar U20 izlases galveno treneri Leonīdu Tambijevu, kuram pēc pasaules čempionāta ir beidzies līgums," vēsta paziņojums federācijas mājaslapā.

Federācijas prezidents Kirovs Lipmans sarunā ar portālu Sportacentrs.com jau neilgi pēc neveiksmīgā turnīra beigām paziņoja, ka Tambijevs nepaliks amatā: "Man ir skaidrs, ka amatu viņš zaudēs. Pagājušajā gadā viņš komandu noveda līdz pirmajai divīzijai, bet šogad nespēja to atgriezt elitē. Jau pagājušajā gadā bija jautājums, atstāt viņu amatā vai nē…. "

"Es no hokeja kaut ko tomēr saprotu - dāņi nebija spēcīgāki. Man hokejā ir ļoti liela pieredze - lai man neviens pat nemēģina iestāstīt, ka pretinieks bija meistarīgāks. Nekad neesmu jaucies treneru darbā, taču viedokli no malas varu paust gan. Ja viņš neizpildīja uzdevumu, kādi vispār var būt jautājumi," Lipmans turpināja.

Latvija 1.divīzijas A grupā ieņēma otro vietu, priekšā palaižot Dāniju un neizcīnot tiesības atgriezties elitē. Līdz ar to Latvijas U20 hokejisti arī nākamsezon spēlēs 1.divīzijā, kur tiem pievienosies no elites izkritusī Norvēģija, šā čempionāta pretinieces Baltkrievija, Austrija un Polija, kā arī no 1.divīzijas B grupas paaugstinātā Itālija.

Tambijevs Latvijas U20 izlasi vadīja arī iepriekšējā čempionātā, Ufā ieņemot desmito vietu desmit komandu konkurencē un zaudējot vietu elitē. Par spīti neapmierinošiem rezultātiem, Latvijas Hokeja federācija pagājušajā vasarā nolēma turpināt sadarbību ar Tambijevu. Pirms tam bijušais Latvijas izlases uzbrucējs ir vadījis arī Latvijas U18 izlasi un paralēli strādā arī ar Krievijas Jaunatnes hokeja līgas klubu "Rīga".

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:36, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādi Tavuprāt ir LHF ir ietekmēšanas līdzekļi,lai šo situāciju viņi varētu ietekmēt?
Var sodīt klubu!

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:37, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādi Tavuprāt ir LHF ir ietekmēšanas līdzekļi,lai šo situāciju viņi varētu ietekmēt?
aizmirsa atgādināt Dinamo bosiem lai pārceļ spēles. Tambikam par to pofig ir vai nav pārceltas. Izlases treneris skaitās. Tāpēc man nepatīk Dinamo sistēmas treneri pie Latvijas izlases stūres!
KHL un MHL nekad nevienam nav atteikusi par pārcelšanu.

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:43, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Kopš Arēna ir Savickim, laikam jau tādu nopietnu nav...
Arī tas vel.
Man jau personiski šķiet,ka LHF (lasi Lipmans) LV hokejā ir saglabājis tikai savu ietekmi uz to,kas nepastarpināti atrodas šīs organizācijas kompetencē u.t.i. treneru izvēle izlasēm, izlašu nodrošināšana, LČ pieaugušiem un jaunajiem spēlētājiem organizēšana, spēlētāju un treneru licenzēšana, bet viss kas attiecās uz RD un HK Rīga jau vairākas sezonas ir ārpus viņu kontroles. Pukstēt jau LHF var, bet cik šī pukstēšana tiek ņemta vērā, jau ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: aizmirsa atgādināt Dinamo bosiem lai pārceļ spēles. Tambikam par to pofig ir vai nav pārceltas. Izlases treneris skaitās. Tāpēc man nepatīk Dinamo sistēmas treneri pie Latvijas izlases stūres!
KHL un MHL nekad nevienam nav atteikusi par pārcelšanu.
Tas viss ir tā stāsta turpinājums, kur Sējēja kungs izteicās par LV izlases vietu kaut vai ''Ž'' grupā. Klubu intereses tiek stādītas augstāk par izlašu interesēm.

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:55, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nekad tos neesmu sapratis, kas tā domā un kaut ko zīlē.
Mana nostāja vienmēr bijusi, ka jāspēlē vienmēr uz doto momentu labākajiem, nevis kaut kādiem nākotnes spēlētājiem.
Priekš tā ir pārbaudes spēles.
Jā, jā, turpini nesaprast - piemēram, pa lielam daudzi Latvijas treneri Sandi Ozoliņu jauniešos jau bija norakstījuši. Tas pats notika ar Krišjāni Rēdlihu. Sarakstu varētu arī paturpināt. Tāpēc arī mēģinu runāt par perspektīvu, bet protams ir viens nosacījums, ja ir speciālist, kurš redz to perspektīvu!

     [+] [-]

, 2014-01-14 18:57, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti neesmu LHF aizstāvis, tomēr vai tad ir kas zināms, ka U-20 izlasei sagatavošanās procesā nav bijis pieejams ledus, trenažieru zāles, sporta formas vai ēdināšana, kas ir LHF atbildība gatavošanās procesā? Vairāk jau it kā no LHF neko sagatavošanās procesā prasīt nevar, ja doma bija par īstermiņu.
Ja par ilgtermiņu, tad ,protams, LHF varētu rasties gana daudz jautājumu, tomēr diez vai arī tur viņi ir diži vainojumi, ka Tambiks vairāk kā pus izlasi formē no savas komandas spēlētājiem.
Pats lielākais pārmetums LHF ir attīstības programmas trūkums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:07, pirms 11 gadiem
Vajadzētu visu sākt mainīt no saknēm , pirmais kam būtu jāpamet krēsls ir Kirovs !

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:08, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pats lielākais pārmetums LHF ir attīstības programmas trūkums!!!
Zināmā mērā piekrītu šai atziņai, tomēr šīs sistēmas izveidei īstais brīdis tika palaists garām vel tad,kad LHF vadīja Ļeskovs un Magone, jo tad LV hokejs vel tikai veidojas. Lipmanam nonākot pie varas,protams, vel varēja (arī var) daudz ko mainīt, bet tad jau bija spēcīga tendence katram klubam vilkt deķīti uz savu pusi.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:12, pirms 11 gadiem
kristaps(x) rakstīja: Kā var sagatavot izlasi dažas dienas pirms čempionāta.
Domā ka citas izlases gatavojās nedēļām.
Pavisam cits stāsts ir par to,ka,piemēram, mēs Žoltoka piemiņas turnīrā spēlējām ar U-20 dublieru sastāvu. Arī tad tas nenotika bez Tambijeva ziņas, jo viņam bija svarīgāk,lai HK Rīga uz pozitīvas nots aizvada dažas MHL spēles.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā piekrītu šai atziņai, tomēr šīs sistēmas izveidei īstais brīdis tika palaists garām vel tad,kad LHF vadīja Ļeskovs un Magone, jo tad LV hokejs vel tikai veidojas. Lipmanam nonākot pie varas,protams, vel varēja (arī var) daudz ko mainīt, bet tad jau bija spēcīga tendence katram klubam vilkt deķīti uz savu pusi.
Ļeskovs nekad federāciju nav vadījis, nejauc ar Pārdaugavu!
Pirms Magones vēl jau Lipmans 2 gadus bija un pirmais bija Burtnieks. tas arī viss.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pavisam noteikti neesmu LHF aizstāvis, tomēr vai tad ir kas zināms, ka U-20 izlasei sagatavošanās procesā nav bijis pieejams ledus, trenažieru zāles, sporta formas vai ēdināšana, kas ir LHF atbildība gatavošanās procesā? Vairāk jau it kā no LHF neko sagatavošanās procesā prasīt nevar, ja doma bija par īstermiņu.
Ja par ilgtermiņu, tad ,protams, LHF varētu rasties gana daudz jautājumu, tomēr diez vai arī tur viņi ir diži vainojumi, ka Tambiks vairāk kā pus izlasi formē no savas komandas spēlētājiem.
Var redzēt ka Tu U20 esi sekojis tik uz čempja laiku.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:17, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: aizmirsa atgādināt Dinamo bosiem lai pārceļ spēles. Tambikam par to pofig ir vai nav pārceltas. Izlases treneris skaitās. Tāpēc man nepatīk Dinamo sistēmas treneri pie Latvijas izlases stūres!
KHL un MHL nekad nevienam nav atteikusi par pārcelšanu.
Vispār tambikam nebija pofig, to viņš pateica.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār tambikam nebija pofig, to viņš pateica.
nu tad ko neteica federācijai lai prasa klubam pārcelt spēles?
katrā ziņā tā taisnība gan jau kur pa vidu.
LHF ar nav bez vainas, jo ko vien nozīmē treneru iecelšana dažus mēnešus pirms turnīra, pa lielam viņiem laikam U-20 un U-18 izlases rada papildus izdevumus iekļūstot Elitē, tā to attieksmi var saprast.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā piekrītu šai atziņai, tomēr šīs sistēmas izveidei īstais brīdis tika palaists garām vel tad,kad LHF vadīja Ļeskovs un Magone, jo tad LV hokejs vel tikai veidojas. Lipmanam nonākot pie varas,protams, vel varēja (arī var) daudz ko mainīt, bet tad jau bija spēcīga tendence katram klubam vilkt deķīti uz savu pusi.
Nedomāju, ka viss ir zaudēts, vienkārši ir jādara, bet Lipmanam ir labi kā ir. Reāli LV hokejs tik augstu ir pateicoties vecākiem, kuri maksā par bērniem, bet Kira to uzdod par savu sasniegumu.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zināmā mērā piekrītu šai atziņai, tomēr šīs sistēmas izveidei īstais brīdis tika palaists garām vel tad,kad LHF vadīja Ļeskovs un Magone, jo tad LV hokejs vel tikai veidojas. Lipmanam nonākot pie varas,protams, vel varēja (arī var) daudz ko mainīt, bet tad jau bija spēcīga tendence katram klubam vilkt deķīti uz savu pusi.
Zini kāds tajos laikos bija galvenais statistikas rādītājs? Cik stundas attiecīgajā sezonā musu U20 bij uz ledus. Uz papīra nez ko varēja sarakstīt, bet ja ir pārslogota sporta pils, pussabrukusi Daugava un ledus pleķis Talsos, tam nebija seguma.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad ko neteica federācijai lai prasa klubam pārcelt spēles?
jo ko vien nozīmē treneru iecelšana dažus mēnešus pirms turnīra
Kā mēs zinām kas ko kam teica vai neteica?
Otrs citāts arī ir atbilde.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:24, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kā mēs zinām kas ko kam teica vai neteica?
Otrs citāts arī ir atbilde.
Nu, bet vai tā nav LHF nolaidība, bezdarbība?

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ļeskovs nekad federāciju nav vadījis, nejauc ar Pārdaugavu!
Pirms Magones vēl jau Lipmans 2 gadus bija un pirmais bija Burtnieks. tas arī viss.
Jā,par Ļeskovu tiešām sajaucu, bet tas nemaina manu domu, ka īstais brīdis LV jaunatnes sistēmas izveidei vel 90-tos gados.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:26, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kā mēs zinām kas ko kam teica vai neteica?
Otrs citāts arī ir atbilde.
Zinām tik cik presē izlien.
federācija par novembra pauzi vainoja klubu, ka HK Rīga spēlē tajā pauzē!
Tambijevs federāciju par īso sagatavošanas posmu pirms čempja!

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:28, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nedomāju, ka viss ir zaudēts, vienkārši ir jādara, bet Lipmanam ir labi kā ir. Reāli LV hokejs tik augstu ir pateicoties vecākiem, kuri maksā par bērniem, bet Kira to uzdod par savu sasniegumu.
Nu jau vairs Lipmans īsti nekontrolē šo situāciju. Kam labs piemērs bija Rīgas/Prizma mētāšanās starp MHL-B un LČ vel šīs sezonas sākumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:29, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,par Ļeskovu tiešām sajaucu, bet tas nemaina manu domu, ka īstais brīdis LV jaunatnes sistēmas izveidei vel 90-tos gados.
huy tev jau atbildēja, tad tas nebija iespējams, jo spēlēt jau nav kur. Sporta pilī ledu praktiski neiespējami bija dabūt uz pilnu klapi noslogota bija. strādāja bez apstājas pat naktī!
tad galvenais bija iekustināt ledus haļļu celtniecību, ko veiksmīgi veica sākot ar Liepāja Lipmans.
kad tas bija gatavs domāja, ka viss notiks klubi paši veidosies un darīsies, bet krīze iecirta pamatīgu robu un nekad nekas nav par vēlu.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:30, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu, bet vai tā nav LHF nolaidība, bezdarbība?
Es tak sacīju ka ir daudzas lietas, ko paprasīt LHF nevis tikai akli lamāt Tambijevu un Dinamo

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:30, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Var redzēt ka Tu U20 esi sekojis tik uz čempja laiku.
Nesaku,ka esmu LV junioru hokeja lietu baigais experts, bet šādas tādas domas man ir šai sakarā, jo aizvien vairāk sekoju arī mūsu junioru gaitām.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesaku,ka esmu LV junioru hokeja lietu baigais experts, bet šādas tādas domas man ir šai sakarā, jo aizvien vairāk sekoju arī mūsu junioru gaitām.
Jau augstāk tika minēts, kad vispār U20 tika pie trenera.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: huy tev jau atbildēja, tad tas nebija iespējams, jo spēlēt jau nav kur. Sporta pilī ledu praktiski neiespējami bija dabūt uz pilnu klapi noslogota bija. strādāja bez apstājas pat naktī!
tad galvenais bija iekustināt ledus haļļu celtniecību, ko veiksmīgi veica sākot ar Liepāja Lipmans.
kad tas bija gatavs domāja, ka viss notiks klubi paši veidosies un darīsies, bet krīze iecirta pamatīgu robu un nekad nekas nav par vēlu.
Jā, problēmas tiešām bija, bet kas gribēja tas arī tajā laikā ņēmās ar bērniem un junioriem, jo savādāk šobrīd mums vispār nebūtu kam spēlēt šajās U- izlases.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:35, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, problēmas tiešām bija, bet kas gribēja tas arī tajā laikā ņēmās ar bērniem un junioriem, jo savādāk šobrīd mums vispār nebūtu kam spēlēt šajās U- izlases.
tagadejie U izlašu puiši, jau trenējās citās hallēs. Sporta pili redzejuši tik vien, kas pari palicis no viņas uz Barona ielas

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:36, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Jau augstāk tika minēts, kad vispār U20 tika pie trenera.
Viņš tiešām tika vēlu nozīmēts, bet parar cik tieši uz tiem periodiem,kad U-20 izlasei reāli bija nepieciešams šis treneris, tad jau viņš bija.
Par neizmantotām iespējām gatavošanās procesā jau iepriekš rakstīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 19:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš tiešām tika vēlu nozīmēts, bet parar cik tieši uz tiem periodiem,kad U-20 izlasei reāli bija nepieciešams šis treneris, tad jau viņš bija.
Par neizmantotām iespējām gatavošanās procesā jau iepriekš rakstīju.
Nozīmē treneri, tas sastāda planu, federācija nodrošina prasīto (protams saprāta robežās), sāk laicīgi strādāt ar klubiem informējot par kandidātiem un vēlamajiem "logiem" u.t.t. Uzskatu ka jau vasarā jābūt kandidātu kopā sanākšanai. Ja treneri ieliek kaut kad sezonā, kad komandas jau darbojas sevis ieplānotajos grafikos, tad piedod, ši ir federācijas neizdarība un tāds Tambiks vnk airē kā prot esošajā situācijā. Par to kā viņš komplektē izlases zina visa LV. Es ari viņu neaizstāvu, bet federācijas nolaidība ir acīmredzama. Sezonas sākumā bija sajūta, ka U20 interesē tikai Abragam un nevienam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:50, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nozīmē treneri, tas sastāda planu, federācija nodrošina prasīto (protams saprāta robežās), sāk laicīgi strādāt ar klubiem informējot par kandidātiem un vēlamajiem "logiem" u.t.t. Uzskatu ka jau vasarā jābūt kandidātu kopā sanākšanai. Ja treneri ieliek kaut kad sezonā, kad komandas jau darbojas sevis ieplānotajos grafikos, tad piedod, ši ir federācijas neizdarība un tāds Tambiks vnk airē kā prot esošajā situācijā. Par to kā viņš komplektē izlases zina visa LV. Es ari viņu neaizstāvu, bet federācijas nolaidība ir acīmredzama. Sezonas sākumā bija sajūta, ka U20 interesē tikai Abragam un nevienam citam.
ar U-18 jau tas pats, vai ir normāli treneri nozīmēt janvāra vidū?
ar treneriem nekad nesteidzas, pat lielai izlasei, Lipmanam nav jāmaksā.
tagad jau izbazunējis, ka pēc Sočiem Nolans nebūs vai būs.?
situācija atkārtojas kā pēc Turīnas, Beresņevu itkā atlaida itkā nē.
aprīļa sākumā tik izdomāj nē un ielika Vorobjevu, tas ir gads čempis Rīgā, ko tik ilgi gaidīja, kas no tā iznāca visi labi atcerās.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:54, pirms 11 gadiem
es taa kaa Kira hoki nesaprotu,bet redzeeju ka daani bija labaaki, jo netaa speeli vareeja redzeet

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:56, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ar U-18 jau tas pats, vai ir normāli treneri nozīmēt janvāra vidū?
ar treneriem nekad nesteidzas, pat lielai izlasei, Lipmanam nav jāmaksā.
tagad jau izbazunējis, ka pēc Sočiem Nolans nebūs vai būs.?
situācija atkārtojas kā pēc Turīnas, Beresņevu itkā atlaida itkā nē.
aprīļa sākumā tik izdomāj nē un ielika Vorobjevu, tas ir gads čempis Rīgā, ko tik ilgi gaidīja, kas no tā iznāca visi labi atcerās.
Rīgas čampi konkrēta izgāza, visi ņēmās kā traki ap Arēnas (ne)būvniecību ka hokejistus aizmirsa

     [+] [-]

, 2014-01-14 20:20, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ar U-18 jau tas pats, vai ir normāli treneri nozīmēt janvāra vidū?
ar treneriem nekad nesteidzas, pat lielai izlasei, Lipmanam nav jāmaksā.
tagad jau izbazunējis, ka pēc Sočiem Nolans nebūs vai būs.?
situācija atkārtojas kā pēc Turīnas, Beresņevu itkā atlaida itkā nē.
aprīļa sākumā tik izdomāj nē un ielika Vorobjevu, tas ir gads čempis Rīgā, ko tik ilgi gaidīja, kas no tā iznāca visi labi atcerās.
Nebrīnīšos ja izlasi uz PČ gatavos video operators ar Kūlenu un lai nebūtu nevienam alga jāmaksā, nākošais galvenais tiks nozīmēts īsi pirms pārbaudes spēlēm rudenī.