Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Video: Bukarts: Latviešiem ir vāja psiholoģija...

Mārcis Martini
Mārcis Martini
Piedāvājam nelielu izgriezumu no Sporta Avīze + nepilnu stundu ilgās intervijas ar Rīgas Dinamo hokejistu un Latvijas izlases kandidātu Robertu Bukartu, kurš stāsta par to, kāpēc Krievija labāka par Ameriku, kāpēc Znarokam nav taisnība, latviešu psiholoģiju un daudz ko citu. Pilns intervijas ieraksts šeit
Vērtējums: +39
1 2 55 komentāri
Slēpts komentārs: pe4a12

+118 [+] [-]

, 2010-05-13 22:35, pirms 15 gadiem
bet sava daļa taisnības tur ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +61 [+] [-]

, 2010-05-13 22:37, pirms 15 gadiem
Kanaadieši MOČNĀKI!

Bukarts speeciigi runaaja!

+118 [+] [-]

, 2010-05-13 22:38, pirms 15 gadiem
bet īstenībā forši, ka čalis saka kā ir, nevis kko aplinkus muld - "Latvija vienmēr iet uzvarēt" vai "mēs nevienam spēli neatdosim" un protams, visbiežāk šādas spēles beidzas ar fiasko...

Būs baigi interesantā intervija.

 +22 [+] [-]

, 2010-05-13 22:38, pirms 15 gadiem
Bukijs apmulsis no Pučes zubrūkošajiem jautājumiem, bet īstenība Bukijam taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +36 [+] [-]

, 2010-05-13 22:39, pirms 15 gadiem
viņu vajadzēja ņemt uz izlasi kaut vai lai pakrāj pieredzi

 +15 [+] [-]

, 2010-05-13 22:40, pirms 15 gadiem
Bukarts pareizi visu saka, man arī tā liekas par to psiholoģiju, kaut kas tiešām nav !

 +57 [+] [-]

, 2010-05-13 22:42, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: izsalcis mākslinieks neko neuzzīmēs,tieši izsalcis mākslinieks uzzīmēs
viņš pārteicās, vecīt..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-13 22:44, pirms 15 gadiem
nu pats jau ar nav nekāds močnais, itkā jau visu pareizi saka, bet pats jau spēlēja U 20 un ja būtu spēlējis pieaugušo izlasē čempī, nez vai viņš tagad tā runātu, jo tomēr kaut kāds rūgtums sakrājies ir, ka netika uz Manheimu...

  +8 [+] [-]

, 2010-05-13 22:44, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tak ko Puče nesaprot to,ka hokejs Kanādas dzimtene;otrkārt Kanāda ir pārtikusi valsts un spēlē jokeju daudz,mums labi,ja ir vecāki fanāti,kas var vismaz aizvest uz treniņiem
ne jau Puče nesaprot. viņš vienkārši vilina ārā informāciju ar skatītājiem pēc iespējas saprotamākiem jautājumiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-13 22:50, pirms 15 gadiem
Piekrītu par to, ka tagad DR visiem nodrošina līgumus. Patiesībā tagad var sākties pretējais efekts, DR nevis cels izlases līmeni, bet taisīs paēdušus māksliniekus

  +8 [+] [-]

, 2010-05-13 22:52, pirms 15 gadiem
Pareizi saka, musejiem ir jamaina domasana, pagaidam mums ir zaudētāju psiholoģija un lai cik meistarīgi būd spēlētāji ar tādu domāšanu varēs spēlēt tik ar itāliju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-13 22:56, pirms 15 gadiem
BUKARTS baigi gruzīgs , ka netika uz vāciju .

 +12 [+] [-]

, 2010-05-13 22:56, pirms 15 gadiem
galiigi sanervozeejies izskataas.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-13 23:02, pirms 15 gadiem
ko lai saka netiki tagad tiiksi nakošajā PČ

     [+] [-]

, 2010-05-13 23:09, pirms 15 gadiem
Kaads luudzu ieliekat pilno interviju, es domaaju, ka buus laba apmekleetiiba sham video, jo izklausaas labi un pat ljoti interesanti.!

 +23 [+] [-]

, 2010-05-13 23:10, pirms 15 gadiem
Jāpiekrīt vien būs. Tomēr izskatās, ka ir tāds "mazā brāļa komplekss" komandai iekšā, it sevišķi OS. Visas spēles iesākam bikli, taustamies, atejam atpakaļ un gaidam, ko tad meistarīgākie kanādieši, krievi, čehi (var likt jebkuru top7 komandu šeit) rādīs. Nav pārliecības par savu varējumu. Arī komentāros pirms spēlēm parasti dominē - cīnīsimies, izliksies par 100% un ... tad jau redzēs kā būs. Ko redzēs? Neviens neprasa cīnīties, prasa uzvarēt. Un tieši uzvarētāju psiholoģijas trūkst, pārliecības, ka varam būt labāki, ātrāki, samest vairāk vnk tāpēc ka tajā vakarā mēs būsim labāki, nevis tāpēc ka smagi cīnījāmies, mums paveicās, GK uz galvas stāvēja utt. un tjpr. Vienīgais izņēmums - patīkams - Daugaviņš.

P.S. Bukarts jau katastrofālajā WJHC savus golus sameta (laikam 6?), tā kā viņam izskatās, ka ar šo nav tik lielas problēmas.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-13 23:14, pirms 15 gadiem
tvens rakstīja: Diezgan savdabīgi, ka vienmēr pēc zaudējumiem galvenais iemesls ir bijis nogurums. Vai tiešām spēlētāji ir tik vāji fiziski sagatavoti, ka nespēj turēt līdz pārējām izlasēm vai arī ļoti parocīgi vienmēr vainu novelt uz nogurumu?
Sezonas laikā es arī piefiksēju vienu faktu , ja spēlē piemēram mūsējie un gan mums , gan pretiniekam līdz šai spēlei ir bijis diezgan līdzīgs spēļu grafiks, kā rezultāta saprotams ir uzkrājies sagurums , tad vissagurušākā komanda vienmēr ir mūsējā .

  +2 [+] [-]

, 2010-05-13 23:14, pirms 15 gadiem
Bukarts lietas sauc īstajos vārdos... prieks, ka ir tik sakarīgs un saprotošs jaunais hokejists..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-13 23:24, pirms 15 gadiem
Pilnīgi viņam piekrītu par tiem līgumiem. Tur ir tas faktors,ka daudziem nekas nav japierāda un viņi spēlē daudz vieglprātīgāk.
Šeit ļoti labs piemērs ir Daugaviņš. Šeit viņš var pierādīt savu varējumu,tas pats ar 4. maiņu.
Psihologija protams arī acīm redzami klibo. Bet tas ir vispārēji ,kā viņš teica par kanādiešiem,ka viniem jau tas ir ieaudzināts sisties līdzgalam uz visu klapi.
Šeit atkal var salīdzināt ar ASV izlasi,kuri tāpat kā latvieši atbrauc izklaidēties.

     [+] [-]

, 2010-05-13 23:26, pirms 15 gadiem
Daudzreiz esmu teicis labam fiziskajam nevjag nekādu uber sistēmu, vajag labus trenerus visos sporta veidos - sākot ar hokeju, beidzot ar basketbolu

  +9 [+] [-]

, 2010-05-13 23:28, pirms 15 gadiem
Vienā no interesantākajām vietām nogriezuši interviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-13 23:46, pirms 15 gadiem
Es saprastu, ja to teiktu kāds pieredzējis spēlētājs.

  -4 [+] [-]

, 2010-05-14 00:08, pirms 15 gadiem
nemaak vinjsh izteikties, pats gandriiz ar seviim pretrunaa nonaak! neticu, ka LV gaaja tikai uz speeli pret Itaaliju, un pret Shveici speele bij labaaka, ari pret kanaadu (iznjemot mazaakumu).

  +3 [+] [-]

, 2010-05-14 00:12, pirms 15 gadiem
Kāpēc Bukarts neko nesaka par U20 čempionātu.Kā spēlēja kanādiešu un amerikāņu komandas U20 pasaules čempionātā,salīdzinājumā ar mūsu komandu.Arī Znaroks saka to pašu,ka vaina ir ne tikai psiholoģiskajā sagatavotībā,bet gan jaunatnes hokejistu tehniskajā un taktiskajā sagatavotībā.Lielā izlase nevar realizēt skaitlisko vairākumu,klibo piespēles tehnika un galvenais nerealizē ļoti daudzās vārtu gūšanas iespējas.Cik atceros šī kaite jau velkās daudzus gadus.Lielai izlasei ir grūtības iejiet pretinieku zonā spēlējot ar zviedriju,somiju,kanādu,krieviju,čehiju,slovākiju,šveici,tāpēc,ja pretinieki iesit vairāk par 3 goliem mūsējie parasti zaudē.Visa vaina ir jāmeklē mūsu jauniešu hokejā.Pavērojiet tagad kā spēlē šveices izlase.Viņiem ir ļoti spēcīgs jaunatnes cempionāts.Sen būtu laiks domāt LHF vadībai par jaunatnes hokeju,bet nevis spraust lielai izlasei nereālus uzdevumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-14 00:58, pirms 15 gadiem
psiholoģijai jābūt uz kko balstītai - pirmkārt jābūt labai fiz.sag., lai būtu vismaz ātrums un arī izturība. Vecajiem bija - Kerčs, Tambijevs, Ozo, Fanduļs, Panteļejevs - visi bija fiziski spēcīgi, varēja turēt visas 60 min. Arī Irbe bija riktīgs Herakls... vecie ir izgājuši Kandavas elli, tagad tikai nedaudzi līdzinās vecajiem...

  -2 [+] [-]

, 2010-05-14 01:03, pirms 15 gadiem
Pag- kurš teica ka latviešiem ir lūzeru psihaloģija? Tas laikam bija OS biatlonā Izskatās jau ka visur... Štrombergu izņemot

  +5 [+] [-]

, 2010-05-14 01:05, pirms 15 gadiem
Zallss veel!

  +8 [+] [-]

, 2010-05-14 01:37, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu viņam. Latvieši vienmēr ir tādi bijuši un to neviens nevar mainīt. Ļoti bieži tikai ar vārdiem pirms spēlēm saka, ka viņiem ir iespējas utt., bet nu vajadzētu nevis pirms spēlēm gudri muldēt, bet tad tajās spēlēs arī parādīt visu ko var un uzvarēt.
Otrā lieta par tiem līgumiem. Arī piekrītu. RD vajadzēju līgumus slēgt tikai pēc čempionāta un tikai ar tiem, kas sevi ir parādījuši par visiem 100%. Viens jau rakstīja, ka Daugaviņš ir spilgts piemērs. Viņš grib tikt NHL un cīnās no spēles pirmā iemetiena līdz pēdējai sekundei. Būtu mums vismaz puse komandas tāda kā Daugaviņš un mēs būtu paņēmuši pirmo vietu grupā.
1 2 55 komentāri