Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Didzis Rudmanis

Latvijas U-18 izlasei vēsturisks panākums

Latvijas U-18 izlasei vēsturisks panākums
Golovkovs šovakar guva jau savus otros vārtus turnīrā
Foto: IIHF

Šovakar pasaules U-18 čempionāta apakšgrupas turnīra otro spēli aizvadīja Latvijas jaunie hokejisti, kas, ar 4:2 apspēlējot Šveices vienaudžus, izcīnīja pirmo Latvijas izlases uzvaru pamatlaikā U-18 čempionātu augstākajā divīzijā vēsturē. Rezultatīvākais komandas rindās bija Martins Lavrovs.

Mača sākums Latvijas hokejistiem izvērtās ļoti veiksmīgs, jo komandai jau spēles otrajā minūtē izdevās izvirzīties vadībā, kad pēc Lavrova piespēles precīzu metienu starp Nifelera kājsargiem izdarīja komandas kapteinis Ņikita Jevpalovs. Jau perioda septītajā minūtē Latvijas aizsargi netika līdzi šveiciešiem, kas trijatā izrāvās uz Merzļikina vārtiem, Julianam Šmucam panākot neizšķirtu 1:1.

Šveicieši uzbruka vairāk, tās spēlētājiem apliecinot arī savu individuālo pārspēku. Trešdaļas otrajā pusē 2:1 gan izdevās panākt latviešiem, kad Martins Lavrovs uz pretinieku zilās līnijas ieguva ripu un pēc skaista izgājiena guva vārtus. Perioda nogalē Latvijas hokejisti aizvadīja diezgan sekmīgu vairākumu, kura gaitā izveidoja vairākas bīstamas epizodes, taču trešos vārtus neguva.

Otrās trešdaļas pirmajā pusē krietni aktīvāk uzbruka šveicieši, kas vairākkārt ripu teju iestūma vārtos kopā ar visu Merzļikinu, neizšķirtu gan tā arī nepanākot. Latvijas hokejistiem izdevās izrauties vien atsevišķos pretuzbrukumos. Pavisam drīz gan sekoja kārtējais šveiciešu noraidījums, kā rezultātā Latvijas hokejistiem izdevās gūt trešos vārtus spēlē, kad pirmais pie atlēkušās ripas veiksmīgā kārtā atradās Edgars Kulda.

Lai gan Latvijas izlases spēlētāji sāka uzbrukt biežāk, aizsardzība arvien ļāva šveiciešiem Merzļikina vārtu priekšā rīkoties pilnīgi brīvi. Neilgu mirkli vēlāk vārtus vairākumā guva arī šveicieši, kad pirmais pie vārtu priekšā atlēkušās ripas bija Balmeli. Trešdaļas izskanošajā minūtē 4:2 panākt izdevās Georgam Golovkovam, kuram pretuzbrukumā gūtie vārti bija jau otrie šajā turnīrā.

Trešā perioda pirmajā pusē manāmi bija krities spēles temps, Latvijas spēlētājiem izdevās uzbrukt biežāk nekā iepriekšējās 20 minūtēs, tanī pašā laikā, šveicieši centās bombardēt Merzļikina sargātos vārtus ar vienu metienu pēc otra.

Mačam tuvojoties tā izskaņai, šveiciešiem neizdevās izdarīt lielāku spiedienu uz Latvijas izlases vārtiem, arvien straujāk zuda abu izlašu spēki. Divas minūtes pirms pamatlaika beigām lielisku individuālu spēli demonstrēja Artūrs Ševčenko, kuram netrūk daudz, lai panāktu 5:2. Lai gan mača pēdējo minūti šveicieši aizvadīja ar sešiem laukuma spēlētājiem, vārtus neguva vairs neviena no komandām, un Latvijas izlases hokejisti varēja svinēt uzvaru.

Par labāko spēlētāju Latvijas izlases rindās tika nosaukts komandas vārtsargs Elvis Merzļikins, taču šveiciešu sastāvā par labāko atzina Kseno Buseru.

Rītdien komandai paredzēta brīvdiena, taču turnīra trešo spēli Latvijas hokejisti aizvadīs svētdien, kad pulksten 19:00 pēc Latvijas laika tiksies ar saviem Zviedrijas vienaudžiem.

Pasaules U-18 čempionāts, 13. aprīlis

Latvija U-18 - Šveice U-18 4:2 (2:1, 2:1, 0:0)

Vārti: 01:56 Jevpalovs (Lavrovs) 1:0, 06:22 Šmucs 1:1, 11:49 Lavrovs 2:1, 28:43 Kulda (Augstkalns, vair.) 3:1, 34:31 Balmeli (Simjons, vair.) 3:2, 39:18 Golovkovs (Ozolins) 4:2
Vārtsargi: Elvis Merzļikins - Melvins Nifelers
Metieni: 22 - 44
Soda minūtes: 8 - 12

Latvijas U-18 izlases spēļu kalendārs:

DatumsLaiksSpēleRezultāts
12.04.201217:00Latvija U-18 - Krievija U-181:6
13.04.201219:00Šveice U-18 - Latvija U-182:4
15.04.201219:00Latvija U-18 - Zviedrija U-18
16.04.201217:00Vācija U-18 - Latvija U-18

B apakšgrupas tabula:

SUUPZPZP-ti
1.Zviedrija110003
2.Krievija110003
3.Latvija210013
4.Vācija100010
5.Šveice100010

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:04, pirms 13 gadiem
Elvis kaa zinams - karalis!
, 2012-04-13 22:04, pirms 13 gadiem
And Elvis Merzlikins is dancing the winning dance!
, 2012-04-13 22:04, pirms 13 gadiem
And Elvis Merzlikins is dancing the winning dance!
, 2012-04-13 22:04, pirms 13 gadiem
Fantastiski,malachi puishi
, 2012-04-13 22:05, pirms 13 gadiem
Mala4i!!!
, 2012-04-13 22:05, pirms 13 gadiem
Pasaules 6-nieks tiks sasniegts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:06, pirms 13 gadiem
Malači!!!!
Kā mums te bļāva visi:
komplektācija - vieni blatņiki, treneris - slikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:06, pirms 13 gadiem
MALAČI ČAĻI! TIEŠĀM LIELS LIELS PRIEKS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:06, pirms 13 gadiem
Sveiciens Kroksim, kurs uzskata, ka neesot godigi, ka Latvija uzvar Sveici
, 2012-04-13 22:07, pirms 13 gadiem
...cienīgs rezultāts....
, 2012-04-13 22:07, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Lielākā sensācija.
tas par godu manai vārda dienai.
visu cieņu puikas
nu nezinu vai sensacij,sen jau bija zinams ka mums 94 gads ir labs,es zinaju ka uzvares.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:07, pirms 13 gadiem
We listen to Latvian national anthem. Good night from Znojmo!
Slēpts komentārs: PuLVeris
, 2012-04-13 22:07, pirms 13 gadiem
Izskatās, ka ejam uz 6 vietu
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
paaudze aug, un spele visi ljoti labi
mala4i, ta tik turpinat
Slēpts komentārs: Erzelis
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
SUPER APSVEICU VISUS, izdevies piektdienas vakars!!! Tagad pieslēdzamies Latvija-Dānija!
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
Nu tad Vācietis ar savu vecšvābiju lai iet auzās!
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
huge save by Elvis.Not Presley but Mezlikins,who is Latvian goalie
Sitais bija labs
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
MALACHI!!!
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Lielākā sensācija.
tas par godu manai vārda dienai.
visu cieņu puikas
Nu sensacija jau ta nav, Latvijai 94 gads ir iespejams krasnakais gads pedejos 10 u18 cempionatos.
, 2012-04-13 22:08, pirms 13 gadiem
Vislielākās uzslavas jau noteikti vārtsargam!
, 2012-04-13 22:09, pirms 13 gadiem
Erzelis rakstīja: KALVITI PROM NO IZLASES!!!
tieši tā, bet pirms tam tev pa purnu...aiziet!
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:09, pirms 13 gadiem
Elvja Merzļikina uzvara..!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:10, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Nu sensacija jau ta nav, Latvijai 94 gads ir iespejams krasnakais gads pedejos 10 u18 cempionatos.
Lai kā ir, bet tā ir sensācija, jo- šveice sen ir priekšā Latvijas hokejam, un jaunatne ir krietni pārāka. Tā kā šis panākums tiešām ir vēsturisks, bet...lai tas Kiram nepaliek par medusmaizi!
, 2012-04-13 22:11, pirms 13 gadiem
Erzelis rakstīja: KALVITI PROM NO IZLASES!!!
Tak aizveries ... apnik.
, 2012-04-13 22:11, pirms 13 gadiem
Vārti pierakstīti apbrīnojami:

Latvija U-18 - Šveice U-18 4:2 (2:1, 2:1, 0:0)

Vārti: 01:56 Jevpalovs (Lavrovs) 1:0, 06:22 Šmucs 1:1, 11:49 Lavrovs 2:1, 28:43 Kulda (Augstkalns, vair.) 1:3, 34:31 Balmeli (Simjons, vair.) 2:3, 39:18 Golovkovs (Ozolins) 2:4
, 2012-04-13 22:12, pirms 13 gadiem
Nav nekāds brinums. Pret RUS jau ar nebija sūdigi tomer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:12, pirms 13 gadiem
Nevajag lielīt Merzļikinu,būs kā ar Gudļevski,galvā čuras...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: artjom sergacov
, 2012-04-13 22:13, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vārti pierakstīti apbrīnojami:

Latvija U-18 - Šveice U-18 4:2 (2:1, 2:1, 0:0)

Vārti: 01:56 Jevpalovs (Lavrovs) 1:0, 06:22 Šmucs 1:1, 11:49 Lavrovs 2:1, 28:43 Kulda (Augstkalns, vair.) 1:3, 34:31 Balmeli (Simjons, vair.) 2:3, 39:18 Golovkovs (Ozolins) 2:4
Kuldu un Jevpalovu arī Krievu komentētāji atzīmēja par spējiegiem "iekost"! Vispār Rossija 2 komentētājiem cepuri nost, lai ar bija par savējiem, bet godīgi atzīmēja pretnieka izcilniekus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:14, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: Nu sensacija jau ta nav, Latvijai 94 gads ir iespejams krasnakais gads pedejos 10 u18 cempionatos.
Kāpēc 10 gadu laikā? kas tāds bija 84. dzimšanas gadam? Miķelis Redlihs, Jerofejevs + Lūsiņš un Muštukovs.
, 2012-04-13 22:16, pirms 13 gadiem
Switzerland vs. Latvia (2:4) - Ice Hockey U18...

Spele jau arhiva, kuri neredzeja.

Šveicei jau vairaaki spelee NLA, agrak Šveicei nu ne tuvu bija stabili NLA speletaji.
, 2012-04-13 22:17, pirms 13 gadiem
Malači lieliska uzvara, tagad atliek uzvarēt vāciešus un sešinieks būs
, 2012-04-13 22:18, pirms 13 gadiem
Super no 100ls vinne 1900ls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:19, pirms 13 gadiem
Ja tiekam tajā sešiniekā, kas vēljoprojām ir gan mazāks, bet tomēr ''ja''... arī ņemot vērā izcilo turnīra sastādīšanu, ka vāciem būs 2 atpūtas dienas un mums viena (bet ko darīt, ja mēs te esam jaunienācēji), tad droš vien, ka pretī būs 2. komanda no otras grupas, apņemos prognozēt Kanāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:20, pirms 13 gadiem
Jāāa, vienkārši izcili mūsējie šodien nospēlēja, tāds prieks
, 2012-04-13 22:20, pirms 13 gadiem
Darzins45 rakstīja: ja uzvaram Vaaciju tiekam taalak :O ?
nu ja Šveice uzvar vācus un vēl vienu no abām top komandām, tad ''nesaki hop'' vēl... Bet nu redzēs, reāli ar šādu spēli varbūt metīs šie vairāk pa krievu un zviedru vārtiem, bet vai var ko vinnēt? Skatīsimies...
, 2012-04-13 22:20, pirms 13 gadiem
masalskis123 rakstīja: Lielākā sensācija.
tas par godu manai vārda dienai.
visu cieņu puikas
Un Elvja Merzlikina dzimšanas dienai !!!
, 2012-04-13 22:20, pirms 13 gadiem
Man kauns, ka neticēju, bet nu prieks ir neaprakstāms Mums aug lieliska jaunā maiņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bobby Orr
Slēpts komentārs: Ikrnpk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bobby Orr
, 2012-04-13 22:26, pirms 13 gadiem
Ja Tambika uzvaras pārbaudenēs pret NOR, DEN un BLR vēl varēja uzskatīt par ''šim gadiem tie ir jāvinnē vnk'', tad šī uzvara jau tiešām ir sasniegums... Atcerēsimies, ka pirms gada U17 olimpiādē mēs Šveicei pakāsām minimāli... un Šveice tad aizgāja līdz finalam, vinnējot čehus un zaudēja krieviem finālā.... somi, zviedri un ZA tur nespēlēja, bet citādi jā.... Šveice šajā vecuma grupā ir top 6 pasaulē un šādas uzvaras nevajag noniecināt. Pirms čempja Šveice tik ar 4-5 labā spēlē piekāpās somiem, kas mani tikai darīja bezcerīgāku par mūsu izredzēm... Bet prieks, ka maldījos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:27, pirms 13 gadiem
Kas ellē par putnu ir Golovkovs? Un, ko man tagad domāt par Latvijas U18 līgu?
, 2012-04-13 22:28, pirms 13 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Super no 100ls vinne 1900ls
kur tu taadas stafkas atradi 18/1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:30, pirms 13 gadiem
super, malači!
, 2012-04-13 22:30, pirms 13 gadiem
DM rakstīja: Kāpēc 10 gadu laikā? kas tāds bija 84. dzimšanas gadam? Miķelis Redlihs, Jerofejevs + Lūsiņš un Muštukovs.
sie vardi kautko izsaka sobrid, bet taja laika ne Lusins, ne Mustukovs nebija nekadi talanti
Un jaruna netikai par lideriem, bet ari videjo limeni. sobrid u18 izlase labi spele elites divizija un teme uz 6 vietu.
pirms 10 gadiem u18 izlase speleja 1 divizija un cinijas ar japanu un kazahtanu
, 2012-04-13 22:30, pirms 13 gadiem
arviic22 rakstīja: kur tu taadas stafkas atradi 18/1
paddypower.com
, 2012-04-13 22:30, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kas par brīnumu notika? Manliekas 8. pasaules brīnums.
ja krievus butu uzvarejusi tad ja bet svaice tas ir,labee.!
, 2012-04-13 22:30, pirms 13 gadiem
?
, 2012-04-13 22:31, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: tikai krievi dzer šņabi
Snabi dzer kas var atlauties
, 2012-04-13 22:31, pirms 13 gadiem
ko tikai par LVuzvaru
, 2012-04-13 22:32, pirms 13 gadiem
cobe 24 rakstīja: ja krievus butu uzvarejusi tad ja bet svaice tas ir,labee.!
Šveice arī ir hokeja lielvalsts un tālu priekšā mums hokeja saimniecībā.
, 2012-04-13 22:32, pirms 13 gadiem
Liels prieks!
, 2012-04-13 22:33, pirms 13 gadiem
aizsardzība nekāda, divas spēlēs 80 metieni uz musu vārtiem. Bet prieks par čaliem, Elvis šodien zvērā
, 2012-04-13 22:34, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Kas ellē par putnu ir Golovkovs? Un, ko man tagad domāt par Latvijas U18 līgu?
galvenais, ka čalis tur nebija pat rezultatīvākais Komes biedram Homjakovam pret Golovkova 67 punktiem bija 129!!!!!! ta kāds frukts tad ir Homjakovs, kura te nav??? Krosbijs?????
, 2012-04-13 22:36, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: galvenais, ka čalis tur nebija pat rezultatīvākais Komes biedram Homjakovam pret Golovkova 67 punktiem bija 129!!!!!! ta kāds frukts tad ir Homjakovs, kura te nav??? Krosbijs?????
Krosbijs , pēc manā rīcībā esošās informācijas spēlē NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:43, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Interesanti, ka pie šādiem rakstiem nekad neesmu redzējis Kharlamovs32 komentārus.
vakar bija, pret krieviem ka spēle beidzās.
, 2012-04-13 22:43, pirms 13 gadiem
koefs uz latviju bija 8nji n1c3
, 2012-04-13 22:44, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Interesanti, ka pie šādiem rakstiem nekad neesmu redzējis Kharlamovs32 komentārus.
Vakar redzēju viņu komentējam par mūsu U18 izlasi. Bija ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 22:46, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Interesanti, ka pie šādiem rakstiem nekad neesmu redzējis Kharlamovs32 komentārus.
tapat nav ari pulveris, domu lasitajs un kroksis neko pagaidam nepl**t.
Nekas, parit atrausies no zviedriem un tad ari sie individi vares izpausties
, 2012-04-13 22:48, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tāds kā Golovkovs un vēl labāki,LM95 ir vēl vairāki,bet diemžēl viņi izlasei neder.
nekas, nākamgad derēs.... varbūt būs mazliet vājāks uzbrukums, bet aizsardzība daudz labākā līmenī (milzis Mamčičs) un komanda atkal rādīs superspēli
, 2012-04-13 22:48, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: Tāds kā Golovkovs un vēl labāki,LM95 ir vēl vairāki,bet diemžēl viņi izlasei neder.
golovkovs ir centrs, ta tomer ir tada nedaudz specifiskaka pozicija. Ne vienmer labakais centrs ir tas, kurs met visvairak vartus.
, 2012-04-13 22:49, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: kūstu aiz laimes
kurš tad sācis kust??Tu sviesta pika?? tas pats kurš teica ka mēs netiekam ārā no zonas??
, 2012-04-13 22:50, pirms 13 gadiem
jāsarauj Golovkovam, dāņu nākamā gada drafta 1. kārtas cerībai Bjorkstrandam 3 goli 2 spēlēs, Golovkovam tik 2
, 2012-04-13 22:50, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: golovkovs ir centrs, ta tomer ir tada nedaudz specifiskaka pozicija. Ne vienmer labakais centrs ir tas, kurs met visvairak vartus.
toč, toč...
, 2012-04-13 22:51, pirms 13 gadiem
Nez tik kur tie visi talantīgie pazūd pēc u-18, u-20, 86.gads arī bija ļoti labs, bet cik no tā gada ir tiešām sasnieguši NHL un tur spēlē? Dinamo ir tik vietas cik tās ir , biezo bērnu vecāki var saviem bērniem nodrošināt spēlēt hokeju šveicē , zviedrijā utt, bet nu tas nav variants. Dažas šādas uzvaras neatrisinās lielo problēmu.
, 2012-04-13 22:52, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nez tik kur tie visi talantīgie pazūd pēc u-18, u-20, 86.gads arī bija ļoti labs, bet cik no tā gada ir tiešām sasnieguši NHL un tur spēlē? Dinamo ir tik vietas cik tās ir , biezo bērnu vecāki var saviem bērniem nodrošināt spēlēt hokeju šveicē , zviedrijā utt, bet nu tas nav variants. Dažas šādas uzvaras neatrisinās lielo problēmu.
un cik no tiem talantīgajiem pēc aculiecinieku (ne tikai letiņu) viedokļa līdzīgā spēlē ar Šveici uzvarēja to 4:2???
, 2012-04-13 22:53, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un cik no tiem talantīgajiem pēc aculiecinieku (ne tikai letiņu) viedokļa līdzīgā spēlē ar Šveici uzvarēja to 4:2???
Es joprojām nesaprotu, kāpēc tas ir vēsturisks panākums, tie "vēsturiskie panākumi" katru otro dienu parādās.
, 2012-04-13 22:54, pirms 13 gadiem
bukarts 2:0
, 2012-04-13 22:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nez tik kur tie visi talantīgie pazūd pēc u-18, u-20, 86.gads arī bija ļoti labs, bet cik no tā gada ir tiešām sasnieguši NHL un tur spēlē? Dinamo ir tik vietas cik tās ir , biezo bērnu vecāki var saviem bērniem nodrošināt spēlēt hokeju šveicē , zviedrijā utt, bet nu tas nav variants. Dažas šādas uzvaras neatrisinās lielo problēmu.
un cik no tiem talantīgajiem pēc aculiecinieku viedokla (ne tikai letiņu) līdzīgā spēlē ar 4:2 vinnēja Šveici??
Cik no viņiem kā Bukarts starp 2014. gada drafta kandidātiem, kas spēlē MHL pēc rezultativitātes ir labākie tajā līgā? Un cik no viņiem bija ZA drafta sarakstā kā Bļugers? Cik no viņiem bija U20 rezultatīvākie kā Jevpalovs 18 gados... u.t.t.

Jā, bija daži talanti, bet šeit uzbrukumā tiešām ir sakopots tik daudz perspektīvu čaļu, ka nu visi viņi noteikti nepazudīs... Kāds arī kļūs par lielu stāru visaugstākajā līmenī...
, 2012-04-13 22:56, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un cik no tiem talantīgajiem pēc aculiecinieku viedokla (ne tikai letiņu) līdzīgā spēlē ar 4:2 vinnēja Šveici??
Cik no viņiem kā Bukarts starp 2014. gada drafta kandidātiem, kas spēlē MHL pēc rezultativitātes ir labākie tajā līgā? Un cik no viņiem bija ZA drafta sarakstā kā Bļugers? Cik no viņiem bija U20 rezultatīvākie kā Jevpalovs 18 gados... u.t.t.

Jā, bija daži talanti, bet šeit uzbrukumā tiešām ir sakopots tik daudz perspektīvu čaļu, ka nu visi viņi noteikti nepazudīs... Kāds arī kļūs par lielu stāru visaugstākajā līmenī...
Tad jau redzēs, pēc NHL materiāla gan neviens no viņiem vismaz man neizskatās, Girgensons- tas ir pavisam cits līmenis.
, 2012-04-13 22:57, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un cik no tiem talantīgajiem pēc aculiecinieku viedokla (ne tikai letiņu) līdzīgā spēlē ar 4:2 vinnēja Šveici??
Cik no viņiem kā Bukarts starp 2014. gada drafta kandidātiem, kas spēlē MHL pēc rezultativitātes ir labākie tajā līgā? Un cik no viņiem bija ZA drafta sarakstā kā Bļugers? Cik no viņiem bija U20 rezultatīvākie kā Jevpalovs 18 gados... u.t.t.

Jā, bija daži talanti, bet šeit uzbrukumā tiešām ir sakopots tik daudz perspektīvu čaļu, ka nu visi viņi noteikti nepazudīs... Kāds arī kļūs par lielu stāru visaugstākajā līmenī...
Tieši tā. 86. varbūt bija cerīgs salīdzinot ar to talantu trūkumu, kas mums bija iepriekšējā desmitgadē, bet mūsu nākamie gadi, ir visnotaļ talantīgi jau pasaules hokeja kontekstā.
, 2012-04-13 22:57, pirms 13 gadiem
Bukarts, Bļugers, Lipsbergs vispār vēl turnīrā nav teikuši savu vārdu, kaut arī var un gan jau teiks. Tas tik parāda cik labu čaļu ir šai izlasei, ka Golovkovs, Lavrovs, Ozoliņš, Kulda taisa rezultātu pagaidām...
, 2012-04-13 23:00, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Bukarts, Bļugers, Lipsbergs vispār vēl turnīrā nav teikuši savu vārdu, kaut arī var un gan jau teiks. Tas tik parāda cik labu čaļu ir šai izlasei, ka Golovkovs, Lavrovs, Ozoliņš, Kulda taisa rezultātu pagaidām...
Viss jau ir ļoti jauki, bet Latvieša- Latvus vulgaris, mentalitāte neļauj sasniegt pašas sporta virsotnes, kas attiecināms uz tiem, kas hokeju sākuši spēlēt otrās brīvvalsts laikā.
, 2012-04-13 23:02, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tad jau redzēs, pēc NHL materiāla gan neviens no viņiem vismaz man neizskatās, Girgensons- tas ir pavisam cits līmenis.
Kas ir NHL materiāls? Un kā tam ir jāizskatās? Vo Barkovs soms, kas nākamgad var būt nr. 1 draftā... arī spēli pret amerikāņiem nospēlēja, somi zaudēja 0-4 un viņš neko neizdarīja.... NHL materiāls, jā, nē?

Vienīgais, kas vislabāk liecina par NHL materiālu ir statistika laukumā.... Ja Bukarts tajā pašā vecumā kā Jakupovs MHL uzrāda līdzīgu statistiku un ir MHL visu laiku jaunākais (gan neilgā vēsturē) vārtu guvējs, tad par kaut ko tas tomēr var liecināt.... Ja Bluģers Šetukā ir labākais punktu guvējs un mēs zinām to, ka visi Šetukas labākie punktu guvēji pēdējos gados virs 1.80 augumā ir draftēti līdz 6. kārtai, tad......
, 2012-04-13 23:03, pirms 13 gadiem
jaatzist ari man ka malaci. tie ir isti viri, nevis ka tie pieaugusie karsiki un darzi
, 2012-04-13 23:04, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Kas ir NHL materiāls? Un kā tam ir jāizskatās? Vo Barkovs soms, kas nākamgad var būt nr. 1 draftā... arī spēli pret amerikāņiem nospēlēja, somi zaudēja 0-4 un viņš neko neizdarīja.... NHL materiāls, jā, nē?

Vienīgais, kas vislabāk liecina par NHL materiālu ir statistika laukumā.... Ja Bukarts tajā pašā vecumā kā Jakupovs MHL uzrāda līdzīgu statistiku un ir MHL visu laiku jaunākais (gan neilgā vēsturē) vārtu guvējs, tad par kaut ko tas tomēr var liecināt.... Ja Bluģers Šetukā ir labākais punktu guvējs un mēs zinām to, ka visi Šetukas labākie punktu guvēji pēdējos gados virs 1.80 augumā ir draftēti līdz 6. kārtai, tad......
Jā, nu draftēšana automātiski nenozīmē spēlēšanu NHL, protams, ja tevi nedraftē pirmajā kārtā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 23:07, pirms 13 gadiem
tie te diskutee pa junioriem kamer Cipulis daanjus piesmej
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 23:12, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: pareizi esi ievērojis.Ne tikai Homjakovs,visa LM95 maiņa,kas bija pieteikta LM2 sastāvā(Golovkovs Homjakovs Maslovskis Grinbergs Golubevs)ir rezultatīvākie spēlētāji U18 grupā uzbrucējos un aizsargos.Reāli šī maiņa pārbaudes spēlē Tukumā,kur tikās izlase pret LM ,spēlēja pret HK Rīga MHL maiņu (Jevpalovs,Jeļisējevs,Lipsbergs),nekādu atšķirību nevarēja redzēt,kaut arī šie pēc rakstiem presē ir mūsu hokeja nākotne.
njā, nu pagaidām tā MHL maiņa tāda paklusa... nez vai zvaigznes nav saķēruši, ok šodien k-ko Jevpalovs iemeta...

Bet nu neņem 95to, neņem... Paņems nākamgad izlasē un kapāsim vel labāk kā šogad, ja šie tiešām tik labi
, 2012-04-13 23:15, pirms 13 gadiem
R.C rakstīja: tie te diskutee pa junioriem kamer Cipulis daanjus piesmej
lai vins piesmej pc tad ari runasim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 23:16, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Viss jau ir ļoti jauki, bet Latvieša- Latvus vulgaris, mentalitāte neļauj sasniegt pašas sporta virsotnes, kas attiecināms uz tiem, kas hokeju sākuši spēlēt otrās brīvvalsts laikā.
arprāts ko var muldēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-13 23:18, pirms 13 gadiem
LAIKS rakstīja: arprāts ko var muldēt
Kroksim reizēm kaut kādi melnie nāk virsū, tad tiek nolikti visi pēc kārtas, pārsvarā gan ar stipri subjektīviem argumentiem.
, 2012-04-13 23:19, pirms 13 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nevajag jau arī ,lai izlase sastāvētu no 95,bet vienkārši tas tādam salīdzinājumam.
varbūt tāpēc arī neņēma, ka 95tais gads... krievi ar abus galvenos 95tā gada stārus nepaņema, lai gan viņi MHL gandrīz vai labākie Tolčinskis ar Bučneviču... tomēr fiziski čaļi pa gadu vecāki ir nobriedušāki, taktiski arī maybe vai vnk neder k-kur trenerim zīmējuma...
mums jau te Egli 96to, ar LM audzekni kads gribeja izlase redzet vai visu ''kanadas siteju'' trijnieku...
, 2012-04-13 23:20, pirms 13 gadiem
Kā Baltkrieviem ar to sprādzienu sokas?
, 2012-04-13 23:21, pirms 13 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Kā Baltkrieviem ar to sprādzienu sokas?
mēģinās kazahus IB divīzijā saspridzināt...
, 2012-04-13 23:38, pirms 13 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Kā Baltkrieviem ar to sprādzienu sokas?
Kā redzi sprādziena izgudrotājs ar vien nervozāks paliek bļin vai tiešām šie arī noturēsies elitē.
Belari neredz variantus, iepērk kanādiešus, nožēlojami ka ne tikai klubi bet arī izlases kļūst par prastām darbavietām.
Slēpts komentārs: kristaps9220
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 00:08, pirms 13 gadiem
Video studijā !!!
, 2012-04-14 00:10, pirms 13 gadiem
Huge save by Elvis. Not Presley but Mezlikins, who is Latvian goalie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 00:14, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vot , vot par to Tambijevs ir jaslavee! Golovkovs tiesham ir izvilkts no aizkrasnes un tas ir tikai trenera nopelns. Nebutu Golovkovs iekljauts pat es vai Dino to nepamanitu un aizbrauktu kads turists. Sheit var redzet trenera aci!
Beidzot varu simtprocentīgi piekrist kādam tavam komentam. Liela iespēja, ka šis turnīrs arī izšķirs to, ka viņš varēs savu dzīvi saistīt ar hokeja spēlēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 00:25, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Vot , vot par to Tambijevs ir jaslavee! Golovkovs tiesham ir izvilkts no aizkrasnes un tas ir tikai trenera nopelns. Nebutu Golovkovs iekljauts pat es vai Dino to nepamanitu un aizbrauktu kads turists. Sheit var redzet trenera aci!
No kādas aizkrāsnes? vajag bišķ apskatīties,kas notiek LM-2,kāda attieksme pret spēli,cīņasgriba un jāsaka arī tas,ka viņš spēlē ar pilnībā nesadziedētu rokas traumu..
Georgs savu dzīvi jau ir saistījis ar hokeju un viss tālākais atkarīgs arī no citiem faktoriem,varbūt nevajag te gudri spriedelēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 00:35, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pag , pag a kuram ta tu nevari piekrist................nu tjipa kursh tev izraisa vislielakas antipatijas?
Kad uzduršos nākamajam tad pateikšu. Nav runa par baigām antipātijām, bet tev manās acīs drusku (citreiz vairāk, citreiz mazāk) pietrūkst objektivitātes, kad runa iet par LAČ un tā līmeņa salīdzināšanu Eiropas kontekstā. Kaut gan no otras puses vēl pāris tādi Golovkovi un es sākšu apšaubīt savu viedokli.
, 2012-04-14 00:40, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Lab, tas nebija domats kaa uzbrauciens Georgam(visu cienju) , bet kaa uzslava Tambam, vot. Tagad , kad vinjsh iznaks LAC pret SMS vai Monarhiem tad ari vertesism , bet lidz tam vinjsh mums bija "neredzams" .
Un nevajag te arī iepriekš dažam labam rakstīt muļķības,ka kāds izlasē vietu nopelnījis nevis savas attieksmes un meistarības dēļ,bet pašizdomātu kaut kādu trenera simpātiju dēļ! Lasīju šīs "uzslavas" pirms čempja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 00:51, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: ! Nevar jau izarstet pacientu , ja vinjsh to negrib.
Un tomēr katrā otrajā topikā centies to darīt...
, 2012-04-14 01:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nez tik kur tie visi talantīgie pazūd pēc u-18, u-20, 86.gads arī bija ļoti labs, bet cik no tā gada ir tiešām sasnieguši NHL un tur spēlē? Dinamo ir tik vietas cik tās ir , biezo bērnu vecāki var saviem bērniem nodrošināt spēlēt hokeju šveicē , zviedrijā utt, bet nu tas nav variants. Dažas šādas uzvaras neatrisinās lielo problēmu.
nu nav lV daudz maz pusprofesionālu klubu, un vispār klubu sistēmas LV nav
, 2012-04-14 01:08, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nu nav lV daudz maz pusprofesionālu klubu, un vispār klubu sistēmas LV nav
LM jau brēc, ka viņiem viss ir...tik dodat naudu! Ja ir, tad tiešām dodam! Bet kaut kā neredzu ne basī Liepājnieku barus, ne Hokejā! Ja maldos, tad...
, 2012-04-14 01:09, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Ari pirmaa karta neko automatiski negarantee , itsevishkji ja mes runajam par krievzems(tja skaitaa Latvijas) parstavjiem. Bija viens forshs rakstinsh par krevu draftiem pirmajaa kartaa, kaa vinjiem gajis un kaa iet. Pamekleshu , ielikshu kadreiz D
Nekad nēesi atradis un neatradīsi! Piemini mani
, 2012-04-14 01:10, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: nu nav lV daudz maz pusprofesionālu klubu, un vispār klubu sistēmas LV nav
Mums vēl nekad nav bijusi tik talantīgas paaudzes kādas mums būs sākot no 94 un uz priekšu. Nevajag vainot sistēmu, ja divdesmitvienu gadu vecie "talanti" nevar izkonkurēt četrdesmitgadīgu Kerču.
, 2012-04-14 01:10, pirms 13 gadiem
striker rakstīja: Un nevajag te arī iepriekš dažam labam rakstīt muļķības,ka kāds izlasē vietu nopelnījis nevis savas attieksmes un meistarības dēļ,bet pašizdomātu kaut kādu trenera simpātiju dēļ! Lasīju šīs "uzslavas" pirms čempja
tādas uzslavas ir pirms katra jaunatnes čempja un laikam arī paliks.... nekur no tām mēs neizbēgsim, vienam vajag Zuševicu sastāvā, citam Semjonovu, citam Sarkani, citam Homjakovu Golovkova vietā un vēl kādam Egli vai ko tur....
, 2012-04-14 01:11, pirms 13 gadiem
Peleeciits rakstīja: LM jau brēc, ka viņiem viss ir...tik dodat naudu! Ja ir, tad tiešām dodam! Bet kaut kā neredzu ne basī Liepājnieku barus, ne Hokejā! Ja maldos, tad...
Viens LM un DR. Tas ir viss. Kuram LV klubam ir sakārtota jaunatnes piramīda. Tikai LM, pat DR nav līdz galam viss sakārtots.
, 2012-04-14 01:12, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Mums vēl nekad nav bijusi tik talantīgas paaudzes kādas mums būs sākot no 94 un uz priekšu. Nevajag vainot sistēmu, ja divdesmitvienu gadu vecie "talanti" nevar izkonkurēt četrdesmitgadīgu Kerču.
Es runāju par to, kur šiem puikiņiem spēlēt no 20-25 gadu vecumam.
, 2012-04-14 01:12, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tādas uzslavas ir pirms katra jaunatnes čempja un laikam arī paliks.... nekur no tām mēs neizbēgsim, vienam vajag Zuševicu sastāvā, citam Semjonovu, citam Sarkani, citam Homjakovu Golovkova vietā un vēl kādam Egli vai ko tur....
Semjonovu vajadzēja ņemt līdzi kautvai tāpēc, lai nākotnē viņu piesaistītu LV hokejam. Kazi vēl zviedriem ievajadzēsies viņa pakalpojumus. Tas tā, puspajokam.
, 2012-04-14 01:15, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tādas uzslavas ir pirms katra jaunatnes čempja un laikam arī paliks.... nekur no tām mēs neizbēgsim, vienam vajag Zuševicu sastāvā, citam Semjonovu, citam Sarkani, citam Homjakovu Golovkova vietā un vēl kādam Egli vai ko tur....
kas traucē visas sezonas garumā izveidot 3-4 reģionālās izlases, ar saviem treneriem un sarīkot vairākus sabraukuma turnīrus. Tad labākos atlasīt galvenajai izlasei. Nekas netraucē, slinkums, apātija, Ļipmaņa vīzdegunība, u.c..
, 2012-04-14 01:16, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Es runāju par to, kur šiem puikiņiem spēlēt no 20-25 gadu vecumam.
Bet es runāju par katlu dibenu biezumu vai? Kāpēc Kerčš vēl spēlē un met punktu spēlē? Tāpēc, ka mūsu puikiņas nav pietiekami labi, lai spēlētu hokeju un viss, nav mākslīgi jāuztur divdesmitpiecgadīgi hokejisti par velti nevienam.
, 2012-04-14 01:17, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Bet es runāju par katlu dibenu biezumu vai? Kāpēc Kerčš vēl spēlē un met punktu spēlē? Tāpēc, ka mūsu puikiņas nav pietiekami labi, lai spēlētu hokeju un viss, nav mākslīgi jāuztur divdesmitpiecgadīgi hokejisti par velti nevienam.
šobrīd Kerčam algu maksā DR, kā trenerim, kas puikiņiem maksās?
, 2012-04-14 01:19, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: šobrīd Kerčam algu maksā DR, kā trenerim, kas puikiņiem maksās?
Par ko, lai viņiem maksā? Par to, lai Kerčam būtu sparingpartneri. Jābeidz karjera un jāiet meklēt darbu.
, 2012-04-14 01:21, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Par ko, lai viņiem maksā? Par to, lai Kerčam būtu sparingpartneri. Jābeidz karjera un jāiet meklēt darbu.
Nu, redz, un hokejs paliek amatieru [jauniešu un veterānu] līmenī, tad gribam, lai LV sasniedz sportiskās virsotnes, KĀ?
, 2012-04-14 01:23, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nu, redz, un hokejs paliek amatieru [jauniešu un veterānu] līmenī, tad gribam, lai LV sasniedz sportiskās virsotnes, KĀ?
Tas, ka tu vasjam maksā ne par ko, nepadara viņu par profesionāļa vārda cienīgu. Vot tagad, kad juniori sāk regulāri palikt elites grupā, es tev piekrītu, ka ir jāsāk domāt par viņu noturēšanu hokejā pēc pāris gadiem, bet kā to izdarīt es nezinu.
, 2012-04-14 01:25, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tas, ka tu vasjam maksā ne par ko, nepadara viņu par profesionāļa vārda cienīgu. Vot tagad, kad juniori sāk regulāri palikt elites grupā, es tev piekrītu, ka ir jāsāk domāt par viņu noturēšanu hokejā pēc pāris gadiem, bet kā to izdarīt es nezinu.
jāmeklē fin. līdzekļi
, 2012-04-14 01:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: jāmeklē fin. līdzekļi
Vieglāk pateikt nekā izdarīt.
, 2012-04-14 01:29, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: kas traucē visas sezonas garumā izveidot 3-4 reģionālās izlases, ar saviem treneriem un sarīkot vairākus sabraukuma turnīrus. Tad labākos atlasīt galvenajai izlasei. Nekas netraucē, slinkums, apātija, Ļipmaņa vīzdegunība, u.c..
kāda jēga veidot mākslīgas izlases, ja visi jau spēlē savos klubos man nav skaidrs... treneris atbild par sastāvu un to, ko ņemt vai neņemt, visi ir redzami tak tāpat...

Par to kur spēlēt no 20-25 gadiem, ja būs limenis, tad būs arī kur spēlēt, ja ta limena nav, tad ari nav kur spēlet... viss vienkarsi. Pa to laiku kamer siem bus 20 un vairak vel var viss kas pamainities, vel viens klubs MHL, farmklubs VHL vai belaros vel Dinamo vai vel kads cits klubs k-kur...
, 2012-04-14 01:35, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kāda jēga veidot mākslīgas izlases, ja visi jau spēlē savos klubos man nav skaidrs... treneris atbild par sastāvu un to, ko ņemt vai neņemt, visi ir redzami tak tāpat...

Par to kur spēlēt no 20-25 gadiem, ja būs limenis, tad būs arī kur spēlēt, ja ta limena nav, tad ari nav kur spēlet... viss vienkarsi. Pa to laiku kamer siem bus 20 un vairak vel var viss kas pamainities, vel viens klubs MHL, farmklubs VHL vai belaros vel Dinamo vai vel kads cits klubs k-kur...
Ir jēga veidot izlases, jo spēlēšana klubā ir viena lieta, bet izlasē pavisam cita [+ varētu aicināt ārzemēs (Eiropā) spēlējošos puikiņus].

Viena lieta spēlētāju līmenis, otra vai klubs var piedāvāt šo līmeni [līga+alga].
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-14 08:58, pirms 13 gadiem
Perfekti! Baigie malači.
, 2012-04-14 10:17, pirms 13 gadiem
Jā pārsteidza!!! Gods kam gods.Lai tik nesakāpj galvā!
, 2012-04-14 14:47, pirms 13 gadiem
Martins Lavrovs malacis cīnijas ka zvērs!!! Latvija the best!!