Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlasei Somijā pievienojas vārtsargs Cimermanis, vārtos šovakar Kalniņš

Izlasei Somijā pievienojas vārtsargs Cimermanis, vārtos šovakar Kalniņš
Rihards Cimermanis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

21 gadu vecais vārtsargs Rihards Cimermanis devies uz Somiju, kur pievienosies Latvijas izlases rindām šovakar gaidāmajā pārbaudes spēlē ar mājiniekiem somiem.

Vakar Latvijas hokeja valstsvienība aizvadīja pirmo pārbaudes spēli pirms gaidāmā pasaules čempionāta. Somijā Latvijas hokejisti ar 1:5 piekāpās mājiniekiem, vienīgo ripu mūsu izlases labā iemetot Guntim Galviņam.

Spēles gaitā nomainīts tika vārtsargs Ervīns Muštukovs, kuram pēc pirmā perioda par sevi atgādinājusi iepriekš izmežģītā potīte. Valstsvienības treneris Toms Kūlens tobrīd nolēma neriskēt un laida laukumā Jāni Kalniņu.

Šodien uz Somiju devies 21 gadu vecais Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) kluba "Rīga" vārtsargs Rihards Cimermanis, kurš aizstās Muštukovu. Aizvadītajā sezonā Cimermanis piedalījās 22 MHL regulārās sezonas spēlēs, vidēji ielaižot 2,08 ripas un atvairot 91,3% pretinieku metienu, savukārt 10 "play-off" mačos jaunajam vārtsargam pieticīgāka statistika – 2,61 ripa un 91% atvairīto metienu.

Ja Cimermanis šovakar dosies laukumā, tā būs viņa debija lielajā izlasē. Pirms tam "Rīgas" vārtsargs ir spēlējis U18 un U20 valstsvienības sastāvā. Maču Latvijas izlases vārtos sāks Kalniņš, bet citu izmaiņu salīdzinājumā ar vakardienas spēli nav.

Izmantotie resursi:
LV Hokeja federācija (lhf_lv) on Twitter

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 10:31, pirms 11 gadiem
Mans lēmums būtu laist viņu laukumā šovakar , jo mēs redzējām , ka Muštukovs var bet diemžēl savainojums , Kalniņš nevar normāli nostāvēt , atliek Cimermanis - jo šādi cilvēks var izmantot ilgi gaidīto iespēju kuru ir gaidijis Dinamo Riga klubā - un kas zin , iespējams atklāsies zvaigzne !

  +7 [+] [-]

, 2014-04-11 10:35, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Mans lēmums būtu laist viņu laukumā šovakar , jo mēs redzējām , ka Muštukovs var bet diemžēl savainojums , Kalniņš nevar normāli nostāvēt , atliek Cimermanis - jo šādi cilvēks var izmantot ilgi gaidīto iespēju kuru ir gaidijis Dinamo Riga klubā - un kas zin , iespējams atklāsies zvaigzne !
no nekā zvaigzne neradīsies... nedomāju, ka Cimermanis ir kas vairāk par Kalniņu... Tad jau drīzāk Raitums jāmeklē rokā (ja tā Muštukova trauma ir pietiekami nopietna)

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 10:39, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: no nekā zvaigzne neradīsies... nedomāju, ka Cimermanis ir kas vairāk par Kalniņu... Tad jau drīzāk Raitums jāmeklē rokā (ja tā Muštukova trauma ir pietiekami nopietna)
Punnenovs?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 10:42, pirms 11 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Mans lēmums būtu laist viņu laukumā šovakar , jo mēs redzējām , ka Muštukovs var bet diemžēl savainojums , Kalniņš nevar normāli nostāvēt , atliek Cimermanis - jo šādi cilvēks var izmantot ilgi gaidīto iespēju kuru ir gaidijis Dinamo Riga klubā - un kas zin , iespējams atklāsies zvaigzne !
Lai kaut e tev piekrītu, tomēr tas nav tavs lēmums

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 10:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: no nekā zvaigzne neradīsies... nedomāju, ka Cimermanis ir kas vairāk par Kalniņu...
To mēs nevaram zināt, pirms tas nav pamēģināts. Viņš taču pieaugušo komandās vispār nav spēlējis. Ja viņam dos iespēju, tad arī varēsim spriest pēc tam.

  +4 [+] [-]

, 2014-04-11 10:43, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Punnenovs?
nu jā piemirsu Ja Gudija nav, tas jau būtu noziegums pret LV hokeju viņu nepaņemt uz Minsku.

     [+] [-]

, 2014-04-11 10:46, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: To mēs nevaram zināt, pirms tas nav pamēģināts. Viņš taču pieaugušo komandās vispār nav spēlējis. Ja viņam dos iespēju, tad arī varēsim spriest pēc tam.
jautājums kapēc nav spēlējos....acīmredzot nav gana labs

  +7 [+] [-]

, 2014-04-11 10:49, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: To mēs nevaram zināt, pirms tas nav pamēģināts. Viņš taču pieaugušo komandās vispār nav spēlējis. Ja viņam dos iespēju, tad arī varēsim spriest pēc tam.
domā Latvijas izlase ir tā vieta, kur sākt pieaugušo karjeru?

  +4 [+] [-]

, 2014-04-11 10:56, pirms 11 gadiem
Es joprojām nesaprotu kapēc Punnenovs nav izlasē, bet tur ir visādi cimmermaņi, kalniņi u.c. zvēri, kas šādam līmenim vēl nav gatavi? Pārspēles jeb palikšanas cīņas tak Punnenovam jau beidzās.... Kas tur ar Merzļikinu bija? Trauma?

     [+] [-]

, 2014-04-11 11:00, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Es joprojām nesaprotu kapēc Punnenovs nav izlasē, bet tur ir visādi cimmermaņi, kalniņi u.c. zvēri, kas šādam līmenim vēl nav gatavi? Pārspēles jeb palikšanas cīņas tak Punnenovam jau beidzās.... Kas tur ar Merzļikinu bija? Trauma?
Punnenovu varbūt pasauks nākošnedēļ, Merzļikinam trauma...

     [+] [-]

, 2014-04-11 11:03, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Es joprojām nesaprotu kapēc Punnenovs nav izlasē, bet tur ir visādi cimmermaņi, kalniņi u.c. zvēri, kas šādam līmenim vēl nav gatavi? Pārspēles jeb palikšanas cīņas tak Punnenovam jau beidzās.... Kas tur ar Merzļikinu bija? Trauma?
gan jau Punnenovam kāda pēc sezonas ballīte un nākamnedēļ būs klāt.

     [+] [-]

, 2014-04-11 11:03, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Es joprojām nesaprotu kapēc Punnenovs nav izlasē, bet tur ir visādi cimmermaņi, kalniņi u.c. zvēri, kas šādam līmenim vēl nav gatavi? Pārspēles jeb palikšanas cīņas tak Punnenovam jau beidzās.... Kas tur ar Merzļikinu bija? Trauma?
Merzļikinam esot trauma.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 11:13, pirms 11 gadiem
Skaidrs! Kā vienmēr nelaikā tās traumas.... kaut gan, ja arī Gudis netiks, tad Edža Nr.1, Punnis (potenciāli) Nr.2 un tad kā trešo jau kaut Kiru pašu var ņemt!

  +9 [+] [-]

, 2014-04-11 11:24, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Skaidrs! Kā vienmēr nelaikā tās traumas.... kaut gan, ja arī Gudis netiks, tad Edža Nr.1, Punnis (potenciāli) Nr.2 un tad kā trešo jau kaut Kiru pašu var ņemt!
ja sanāks pagājušā gada čempja variants, kad tikai trešais vārtsargs sākt vilk komandu...diezvai Kira būtu labākais variants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-11 12:15, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: jautājums kapēc nav spēlējos....acīmredzot nav gana labs
Varbūt tāpēc, ka viņam līdz šim bija līgums ar RD sistēmu. Kā zināms, tur pieaugušo līmeņa fārmkluba nebija šajā sezonā.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-11 12:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: domā Latvijas izlase ir tā vieta, kur sākt pieaugušo karjeru?
Ir kādi citi varianti šeit un šobrīd?
Saukt Masaļski uz Somiju?

     [+] [-]

, 2014-04-11 12:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ja sanāks pagājušā gada čempja variants, kad tikai trešais vārtsargs sākt vilk komandu...diezvai Kira būtu labākais variants
A ko Tu zini! Moš mums Kira ir "apslēpts talants"! Visādu avantūru ziņā (kā viņas noverņīt) viņš noteikti tāds ir!

     [+] [-]

, 2014-04-11 12:25, pirms 11 gadiem
[quote zzk]
Ir kādi citi varianti šeit un šobrīd?
Saukt Masaļski uz Somiju?
[/quote
loģiski, ka nav, jo treniņnometnē jau citu vārtsargu nav...
Masaļski diez vai vajag raustīt...

     [+] [-]

, 2014-04-11 12:31, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: [quote zzk]
Ir kādi citi varianti šeit un šobrīd?
Saukt Masaļski uz Somiju?
[/quote
loģiski, ka nav, jo treniņnometnē jau citu vārtsargu nav...
Masaļski diez vai vajag raustīt...
teorētiski jau vēl ir Punnenovs. Viņu jau varēja saukt arī bez visas nometnes...

  +4 [+] [-]

, 2014-04-11 12:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: teorētiski jau vēl ir Punnenovs. Viņu jau varēja saukt arī bez visas nometnes...
praktiski mēs nezinām, ko sauks vēl...
tāpēc sākumposmā, kad tu nemaz netaisies likt kastē Masaļski un Muštukam ir problēmas ar potīti ir stulbi neizmantot LAČ resursus(Žabotinski piemēram), kaut kādā nākotnes vārdā Grīnfogelu un Cimmermani trenēt priekš Dinamo ir idiotiski...
ir stulbi rīkot Latvijas čempi un neizmēģināt nevienu...
tas uzliek zīmogu spēlētājam, ka jābrauc prom...
Saviels atvaino, bet Latvijas čempionātā un pat Kurbadās nebija nekāds monstrs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-11 12:45, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kādā nākotnes vārdā Grīnfogelu un Cimmermani trenēt priekš Dinamo ir idiotiski...
Vai tad tas, ka viņiem šobrīd ir (bija) saistības ar Dinamo, nozīmē, ka viņi nākotnē nekad nebūs interesanti izlases kontekstā? To taču mēs šobrīd vēl nevaram paredzēt.

Izskatās, ka dažiem Dinamo ir kā tāds bubulis, kuru piesaukt vietā un nevietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-11 12:53, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: praktiski mēs nezinām, ko sauks vēl...
tāpēc sākumposmā, kad tu nemaz netaisies likt kastē Masaļski un Muštukam ir problēmas ar potīti ir stulbi neizmantot LAČ resursus(Žabotinski piemēram), kaut kādā nākotnes vārdā Grīnfogelu un Cimmermani trenēt priekš Dinamo ir idiotiski...
ir stulbi rīkot Latvijas čempi un neizmēģināt nevienu...
tas uzliek zīmogu spēlētājam, ka jābrauc prom...
Saviels atvaino, bet Latvijas čempionātā un pat Kurbadās nebija nekāds monstrs...
Tavā uzteverē labāk paņemt 30-34 gadīgus vārtsargus, par kuriem ir skaidrs, ka viņi nekas nav un nekas arī vairs nebūs...

  +6 [+] [-]

, 2014-04-11 13:01, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tavā uzteverē labāk paņemt 30-34 gadīgus vārtsargus, par kuriem ir skaidrs, ka viņi nekas nav un nekas arī vairs nebūs...
manā uztverē - izlasē jāspēlē labākajiem uz doti brīdi, neatkarīgi no vecuma!
ja klubs grib kaut ko audzināt, lai audzina, tā ir kluba darīšana un misija nevis izlases...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-04-11 13:04, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Vai tad tas, ka viņiem šobrīd ir (bija) saistības ar Dinamo, nozīmē, ka viņi nākotnē nekad nebūs interesanti izlases kontekstā? To taču mēs šobrīd vēl nevaram paredzēt.

Izskatās, ka dažiem Dinamo ir kā tāds bubulis, kuru piesaukt vietā un nevietā.
Ar ko tādu Cimmermanis un Grīnfogels ir labāki par vārtsargiem, kas stāv Latvijas čempī?
atskaitot to, ka viņi ir no Dinamo sistēmas citus plusus viņiem neredzu...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: manā uztverē - izlasē jāspēlē labākajiem uz doti brīdi, neatkarīgi no vecuma!
Ne jau pārbaudes spēlēs mēnesi pirms turnīra.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Ar ko tādu Cimmermanis un Grīnfogels ir labāki par vārtsargiem, kas stāv Latvijas čempī?
atskaitot to, ka viņi ir no Dinamo sistēmas citus plusus viņiem neredzu...
Konkrēti Tavā piemērā - ar to, ka sezonas laikā trenējas/spēlē katru dienu, nevis 2 x nedēļā.
Pajautā kaut vai tam pašam Žabam, cik bieži Vilki tiek uz ledus.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:13, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Konkrēti Tavā piemērā - ar to, ka sezonas laikā trenējas/spēlē katru dienu, nevis 2 x nedēļā.
Pajautā kaut vai tam pašam Žabam, cik bieži Vilki tiek uz ledus.
man nav jājautā, es zinu...
ja tas ir izšķirošs arguments, cik katrs vārtsargs trenējas Latvijā, tad protams, tikai Dinamo...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man nav jājautā, es zinu...
ja tas ir izšķirošs arguments, cik katrs vārtsargs trenējas Latvijā, tad protams, tikai Dinamo...
Tas ir diezgan izšķirošs moments ne tikai Latvijā - jebkuram sportistam ir jātrenējas atbilstošā režīmā, ja ir doma par startēšanu kaut cik augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: man nav jājautā, es zinu...
ja tas ir izšķirošs arguments, cik katrs vārtsargs trenējas Latvijā, tad protams, tikai Dinamo...
Lai būtu labs vārtsargs  – viņam ir jātrenējas un jāspēlē augstā līmenī...
Pusamatieru čempionāta izlasei Žaba un Kazanovs būtu labi

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:22, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Lai būtu labs vārtsargs  – viņam ir jātrenējas un jāspēlē augstā līmenī...
Pusamatieru čempionāta izlasei Žaba un Kazanovs būtu labi
MOL līga ir augstāks līmenis?
un Jučers pazuda no izlases, tikko šo no Dinamo sistēmas izņēma...
Jučers izgāja pilnu sagatavošanas ciklu ar Dinamo, viņš bija monstrs pusamatieru Latvijas čempionātā?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: MOL līga ir augstāks līmenis?
un Jučers pazuda no izlases, tikko šo no Dinamo sistēmas izņēma...
Jučers izgāja pilnu sagatavošanas ciklu ar Dinamo, viņš bija monstrs pusamatieru Latvijas čempionātā?
Kāds sakars ar Jučeru? Es runāju tikai par to, ka LAČ nav vārtsargu ar izlases līmenim atbilstošu meistarību.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:26, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kāds sakars ar Jučeru? Es runāju tikai par to, ka LAČ nav vārtsargu ar izlases līmenim atbilstošu meistarību.
Cimermanis ar Grīnfogelu tādi būtu?

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:26, pirms 11 gadiem
Arī Brodērs nebūtu monstrs LČ - jo hokeju spēlē komanda un nevienam vārtsargam nav 100%, ja viņš ir spēlējis vairāk kā pāris spēles.

Jučers bija vārtos jauniešu komandā, no kuras tikai viens aizsargs tika U18 izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:26, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Lkm īpaši sevi nav parādījusi līdz šim, kas tur ko nesaprast?
arī Gudļevskis sevi nebija vēl pierādījis vīru izlases līmenī pirms pag. PČ.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:29, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: arī Gudļevskis sevi nebija vēl pierādījis vīru izlases līmenī pirms pag. PČ.
visai nosacīti. Vismaz MHL viņš bija starp TOP vārtsargiem...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 13:30, pirms 11 gadiem
Es vispār nesaprotu, par ko tāds cepiens - nu, pasauca jaunu čali aizlāpīt pēkšņi radušos robu, deva viņam iespēju - kas tur tik īpašs??
Ir mēnesis līdz turnīram, vēl daudzas pārbaudes spēles priekšā.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:30, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Cimermanis ar Grīnfogelu tādi būtu?
Tāpat ir skaidrs, ka viņi nebūs šogad izlasē, bet nākotnē tomēr pastāv iespēja, ka viņi var kļūt par tādiem, bet par Kazanovu un Žabu ir skaidrs, ka viņi nekad nestāvēs izlases vārtos, izņemot kaut kādu globālu katastrofu, ka visiem labākajiem Latvijas vārtsargiem kaut kas pēkšņi notiek....

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:34, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: visai nosacīti. Vismaz MHL viņš bija starp TOP vārtsargiem...
Tas tiesa, bet veču prof. hokejā Gudim pieredzes faktiski nebija. Tad jau, salīdzinot, mūsu šveices kīperi- juniori ir daudz pieredzējušāki pro hokejā.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:40, pirms 11 gadiem
tāda sajūta, ka džeks izsaukts uz OS vai pč... nu lai taču pastāv kastē. nekas jau šovakar neizšķiras

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:43, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Es vispār nesaprotu, par ko tāds cepiens - nu, pasauca jaunu čali aizlāpīt pēkšņi radušos robu, deva viņam iespēju - kas tur tik īpašs??
Ir mēnesis līdz turnīram, vēl daudzas pārbaudes spēles priekšā.
Man gan ir skaidrs, par ko ir cepiens – redz, Cimmermanis ir no RD sistēmas, visa cepiena būtība...

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:43, pirms 11 gadiem
pikolo rakstīja: tāda sajūta, ka džeks izsaukts uz OS vai pč... nu lai taču pastāv kastē. nekas jau šovakar neizšķiras
LHF tikko paziņoja, ka šovakar kastē stāvēs Kalniņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:47, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Man gan ir skaidrs, par ko ir cepiens – redz, Cimmermanis ir no RD sistēmas, visa cepiena būtība...
Vai pag. gadā, kad uz vīru izlasi un PČ paņēma citu RD sistēmas vārtsargu Gudļevski, arī bija tāds cepiens?!
Vnk Gudis pag. gada pavasarī salīdzinoši kā HK Rīgas kīpers bija galvastiesu pārāks par pašreizējo HKR vārtsargu Cimermani.

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:47, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Man gan ir skaidrs, par ko ir cepiens – redz, Cimmermanis ir no RD sistēmas, visa cepiena būtība...
cepiena būtība ir tāda, ka pats saki, ka Cimmermanis un Grīnfogels nebūs uz čempionātu, bet tikai nākotnes vārdā piedalās treniņnometnē...
Jautājums, kas stāvēs aiz Masaļska muguras? Ja Gudļevskis neatbrauks, Muštuks traumēts un Kalniņs tiks šodien atzīts par nederīgu Latvijas izlasei?

     [+] [-]

, 2014-04-11 13:51, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Vai pag. gadā, kad uz vīru izlasi un PČ paņēma citu RD sistēmas vārtsargu Gudļevski, arī bija tāds cepiens?!
Vnk Gudis pag. gada pavasarī salīdzinoši kā HK Rīgas kīpers bija galvastiesu pārāks par pašreizējo HKR vārtsargu Cimermani.
Gudļevskis tika ņemts kā trešais vārtsargs...Jučers jau ar bija no Dinamo sistēmas...
man nav problēmu, ka Cimmermanis aizbrauc kā trešais...
cepiens ir pavisam par ko citu...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 13:53, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nu ja, na ja Tev jau nesaprast
Cimermanim sevi bija jāpierāda LAČ plovos, nevis izlasē. Tā vismaz visur citur notiek, ka uz izlasi brauc labākie, kas jau kaut ko ir parādījuši savos klubos. Atiecīgi Merzlikinam ar Punenovu U20 izlasēs. Tas ir kā 2X2
tev sanāk 2x2=7

Punenovs un Merzļikins ir sevi pierādījuši vienā no Eiropas labākajām līgām

  -1 [+] [-]

, 2014-04-11 13:54, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: cepiena būtība ir tāda, ka pats saki, ka Cimmermanis un Grīnfogels nebūs uz čempionātu, bet tikai nākotnes vārdā piedalās treniņnometnē...
Jautājums, kas stāvēs aiz Masaļska muguras? Ja Gudļevskis neatbrauks, Muštuks traumēts un Kalniņs tiks šodien atzīts par nederīgu Latvijas izlasei?
Raitums, Punenovs

  +2 [+] [-]

, 2014-04-11 14:00, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Raitums, Punenovs
viņi ir izsaukti un devuši atbildi, ka būs?
pie tam tādam Punenovam un Raitumam jādod testēties...

  +4 [+] [-]

, 2014-04-11 14:03, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Lkm īpaši sevi nav parādījusi līdz šim, kas tur ko nesaprast?
Kur nav parādijuši? Nav parādijuši sevi LČ? Es protams neko sliktu nesaku par LČ, bet vai, Tavuprāt, Šveices NLA ir klasi zemāka līga par LČ? Ko tur Kalniņš pret somiem iespēja redzējām jau vakar.... vai pārbaudes spēles nebūtui īstā vieta, kur "neredzētus kadrus" patestēt? PČ vairs nevarēs testēties, tas ir fakts, bet pārbaudes spēles jau tioeši testiem ir domātas, ne tā?!

     [+] [-]

, 2014-04-11 14:04, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Kur nav parādijuši? Nav parādijuši sevi LČ? Es protams neko sliktu nesaku par LČ, bet vai, Tavuprāt, Šveices NLA ir klasi zemāka līga par LČ! Ko tur Kalniņš pret somiem iespēja redzējām jau vakar....
redzēsim arī šodien

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 14:06, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: viņi ir izsaukti un devuši atbildi, ka būs?
pie tam tādam Punenovam un Raitumam jādod testēties...
Viņiem abiem tikko beidzās sezona, drīz būs klāt un "testēties " arī paspēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 14:08, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Viņiem abiem tikko beidzās sezona, drīz būs klāt un "testēties " arī paspēs.
ja būs klāt tad ok, novērtēsim...
šodien jau vēl Kalniņu skatīsimies un novētēsim..

     [+] [-]

, 2014-04-11 14:12, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nepareizi - cepiena būtība, ka netiek parbaudīti labākie, bet gan tie kas daudz trenējas
Labākie? Pēc kādiem kritērijiem labākie?

Zini, uz EČ vieglatlētikā arī nepārbauda katras vidusskolas un katra pagalma labāko skrējēju...

Ja Tu nesaproti (vai izliecies, ka nesaproti) atšķirību starp onkuļu hobiju un profesionālo sportu, tad man grūti kaut ko vēl piebilst.

     [+] [-]

, 2014-04-11 14:23, pirms 11 gadiem
Kamēr Latvijas izlase no kļūdām nemācīsies, čempī, olimpiādē, vai vispār izlasei kā tādai nekas nespīd.Jau tagad redzams, ka atkārtojas visu iepriekšējo čempionātu kļūda.
Kāda jēga iespēlēt spēlētajus, kurai līdz spēļēšanai lielājā izlasē kā līdz kosmosam?
Kalniņš, Jaks, Gipters, Ozoliņs A, Brahmanis-nu kāda jēga?Kāda?!Izlasē jāspelē tiem, kam tur jāspelē.Pārbaudes spēles ir domātas, lai iespēlētu komandu, nevis meklētu kadrus, kas spēlēs pēc paris gadiem!Kamēr izlasē komanda nebūs iespēlējusies, un nespēs sajust kur atrodas komandas biedrs pēc zeķu smakas vien-nekas nebūs.Kāpēc vārtos nav Masaļska, kuram būtu jādod spēlet, un jāiesilda pirms PČ?Saprastu, ja nebūtu kas spēlē-Ietu play-off vai sezona turpinātos, bet nejau vienkārši jātestē jauni, testēšanas pēc.Ja mērķis ir vērot kā spelētāji progresējuši sezonas laikā-tad tas tik pierāda, ka treneri vai menedžeris mājas darbu nav izpildījuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: March89
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-11 15:20, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Viņiem abiem tikko beidzās sezona, drīz būs klāt un "testēties " arī paspēs.
Ja atbrauks, tad jau nekādu problēmu, tomēr personīgi man kaut kā ir nelabs ''čujs'', ka kādam atkal var telefons nedarboties, vai atkal kaut kas var pazust tulkojumā.
Nepatīk man šīs te pārlieku lielās izlases un RD sistēmas saistības.

     [+] [-]

, 2014-04-11 15:28, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tas protams ir atzīstami, bet jautajums ir vai ar to pietiek lai stāvētu izlases vartos? Ka redzam, tad U20 izlasei nepietika ar faktu, ka viņi ir parādījuši labākajā līgā. Mums jau nav zinams kā un cik daudz vini tur spēlē. Viņi pagaidam ir savas sistemas klubos un neko tādu nav paveikuši, ka citi klubi vēlētos parpirkt, iegūt sava sastāvā.
Mums arī daudzi jauni varotčiki sezonas gaitā tika iespelēti savos klubos - Rešetņikovs,Nuka un daudzi citi. Tapec jau es nebļauju, kāpec viņi nav izlasē
Un kuru no LAČ vārtsargiem kāds grib pārpirkt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-11 17:03, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Piekrītu, ja mēs tiešam nebūtu 2-3 gadus viņus redzejuši, testējusi, bet abiem tak bija iespēja sevi pierādīt U20 čempī, kaujas apstakļos. Tagad jau ir jāskatās, kas varetu Mustukova vieta reali stavēt, nevis tikai testēt. Ja nebūtu tāda Masaļska, kam tagad noteikti apsardze pielikta, lai nesatraumetos, tad situacija būtu 1:1, kā pag.gada.
Jučers(Kalniņs) vispar netiek pie spēļu prakses, sezona nav īpaši veiksmīga, Masaļskis(Mustukovs) spēle ar traumam un galīgi nav 100% gatavi un ka trešais tiek paņemts jauniņais no RD sistēmas Gudļevskis/Cimermanis. Tas nozīme, ka nevis mums ir 3 vienlīdz labi vartsargi, bet tikai cerība, ka kaut kas izveseļosies, izšaus,paspīdēs utml. Nav redzams, ka tiesam 3 +/- stabili vartsargus censtos atlasīt. Tas arī viss stāsts - cerība uz brīnumu.
Vecīt! Salīdzināji arī U-20 PČ un Šveices NLA! Zini kāda ir atšķirība? Spēlētāji NLA (Merzļikina, Punnenova komandas biedri) ir meistarīgāki par mūsu moloģoškas censoņiem... tur arī tā atškirība! Kaut vai tie paši defi ir krietni meistarīgāki tapēc arī mūsu jaunajiem kīperiem tādā Šveicē pieļauju, ka ir krietni vienkāršāk spēlēt nekā teiksim tajā pašā U-20 PČ, kur tev tie partneri un arī aizsargi nav vēl tik meistarīgi un bieži vien sataisa tādus $ūdus pie saviem vārtiem, ka tur pat Brodērs ar Ruā kopā neglābtu!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 17:15, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: no nekā zvaigzne neradīsies... nedomāju, ka Cimermanis ir kas vairāk par Kalniņu... Tad jau drīzāk Raitums jāmeklē rokā (ja tā Muštukova trauma ir pietiekami nopietna)
atceries ko teici par Gudļevski?

     [+] [-]

, 2014-04-11 17:20, pirms 11 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: atceries ko teici par Gudļevski?
nu jā, atzīstu - tur es kļūdījos

taču Cimermanis nav pat Gudļevskis analoģiskā vecumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-11 17:24, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Tu man tā stāsti, itkā es to nezinātu
Tomer ir jāsaprot atšķirība starp play off spelem(arī spelem ar lielu atbildības devu U20,18) un parastam regulara čempja spēlēm. Es tik varu secinat, ka atbildīgām spelem, kaut ko izlvikt šami vel nav gatavi. U20 mēs bijam favorīti, bet PČ mēs tādi nebūsim un tur nebūs mums "vieglās" spēles un arī aizsargi mums nebūs top klases, ja salīdzina ar citam komandam.
Tu U20 spēli pret dāņiem redzēji? Tajā spēlē mūsu izlase favorīti bija tikai uz papīra (un tad tikai varbūt). Pašā spēlē pilnībā dominēja dāņi

     [+] [-]

, 2014-04-11 17:49, pirms 11 gadiem
Vienkārša pārbaudes spēle. Noteikti vajadzētu vismaz pusspēli laist laukumā Cimermani. Lai aposta pulveri. Tad arī pats sapratīs, cik darba vēl jāiegulda, lai nesistos labākajā gadījumā par Kazahstānas bronzu.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-11 18:08, pirms 11 gadiem
Kepkām: Tas, ka Cimermanis aktivi raksta tviteri un ir Dinamo rezerves vartsargs- nenozime, ka ir labs...

Nav īsti ne augums, ne statistika, ne prakses- labaa līmenī spēlejot...

Profesionali spēlēt var, bet nav izlases kalibrs...

     [+] [-]

, 2014-04-11 18:09, pirms 11 gadiem
Kads nezin kur netā var redzēt hokeju

     [+] [-]

, 2014-04-11 18:27, pirms 11 gadiem
manasolas rakstīja: Kads nezin kur netā var redzēt hokeju
LTV.LV / Tiešraide .