Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs

Ints Megnis
Ints Megnis

Latvijas izlasei pasaules čempionātā šogad nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs
Miķelis Rēdlihs. Foto: AFP/Scanpix

Šī gada pasaules čempionātā Latvijas hokeja valstsvienībai nepalīdzēs Miķelis Rēdlihs, sarunā ar Sporta studiju pastāstījis Latvijas Hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols.

Šādu lēmumu pieredzējušais uzbrucējs paziņojis jau laicīgi, pamatojot to ar februārī sagaidīto ģimenes pieaugumu.

Rēdlihs, kurš ir jau 34 gadus vecs, pasaules čempionātos debitēja 2005. gadā, kopš tā laika piedaloties 12 šādos turnīros, izlaižot vien 2013. un 2017. gadu. Pērn viņš astoņos mačos izcēlās ar divām rezultatīvām piespēlēm, bet kopā 71 cīņā ticis pie 11 vārtiem un 19 piespēlēm. Šosezon uzbrucējs pārstāv Rīgas "Dinamo" rindas, Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā 53 dueļos izceļoties ar septiņiem vārtiem un 16 rezultatīvām piespēlēm.

Koizols prognozējis, ka no komandas, kas pagājušajā nedēļā piedalījās turnīrā Dienvidkorejā, uz valstsvienību, kas gatavosies pasaules čempionātam, varētu tikt izsaukti 3-4 spēlētāji.

"Ja šī būtu mana pirmā sezona, būtu ļoti satraucies, bet tagad neesmu - mums ir daudz laika, lai sagatavotu spēlētājus un viss būs kārtībā," izteicies Latvijas izlases galvenais treneris Bobs Hārtlijs, atbildot uz jautājumu, ka tā kā viņš šosezon vada KHL komandu Omskas "Avangard", valstsvienībai, iespējams, varēs pievienoties vien aprīļa beigās. "Katrs pasaules čempionāts ir jauns izaicinājums. Mans draugs Jānis Matulis savulaik bija satraucies par deviņiem zaudējumiem, bet mēs nebijām spēlējuši ar pilnu sastāvu - tas bija ieguldījums nākotnē un daudzus spēlētājus vēl gaidījām."

"Mums nāks vairāki jaunie spēlētāji, bet nekad nezini, kurš piedalīsies pasaules čempionātā. Daudzi ir lepni pārstāvēt Latviju pasaules čempionātā, bet, ja viņi ir traumēti un nepieciešama operācija, tas ir ārpus mūsu kontroles. Izvēlēsimies 23 labākos spēlētājus, kuri tobrīd ir pieejami," Hārtlijs nevēlējās plaši komentēt potenciālo Latvijas izlases sastāvu pavasarī.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-11 23:43, pirms 6 gadiem
Malacis... 3shais jaundzimušais kas zin iespējams pēdējais... Malacis bez aplinkiem pateica kā ir..

  +4 [+] [-]

, 2019-02-11 23:44, pirms 6 gadiem
Tūlīt te komentāros ies vaļā.
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190
Slēpts komentārs: ervins_rudzitis_3609190

  +2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:47, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
Nekas neies! Skaidri un gaiši pateici un iemesls vairāk kā nopietns! Tas nav Bārtulis ar saviem attaisnojumiem, geūta sezona, Hārtlijam smagi treniņi

  -1 [+] [-]

, 2019-02-11 23:48, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Bērni un ģimene ir svarīgākais, kas var būt cilvēkam, pietam Miķelis jau ir vecs, nav tas, kas varētu izvilkt komandu uz saviem pleciem..

     [+] [-]

, 2019-02-11 23:49, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
kaut kas ies vaļā tikai tavās netīrajās apenēs.

 +14 [+] [-]

, 2019-02-11 23:50, pirms 6 gadiem
Miķel, lai veselība Tev un visiem tuvajiem, paldies par visiem PČ kuros biji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2019-02-11 23:53, pirms 6 gadiem
Tas ir pilnīgi normāli, ja ģimene ir pirmajā vietā.
Viņš ir pietiekami daudz sevi atdevis izlasei šajos gados, lai tagad nebūtu nekādu pārmetumu.
Pie tam, tagad nāk jau jaunā paaudze, un būs kam viņu aizvietot.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-11 23:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kaut kas ies vaļā tikai tavās netīrajās apenēs.
Pirmo reizi komentāru sadaļā sastopu cilvēku, kuru tik ļoti interesē manās apenēs notiekošais, pie tam tuvojoties pusnakts stundai. Dīvainas Tev tās noslieces!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:56, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Pirmo reizi komentāru sadaļā sastopu cilvēku, kuru tik ļoti interesē manās apenēs notiekošais, pie tam tuvojoties pusnakts stundai. Dīvainas Tev tās noslieces!
Nevis interese, bet viedoklis! Bet redz, Tu gan ieienteresējies

     [+] [-]

, 2019-02-11 23:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tjoma, škic gulēt!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-11 23:57, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Kur viņš būtu lietderīgāks tavuprāt? Mājās palīdzot sievai un savam jaundzimušajam bērnam, vai čempī, kurā šogad var savākties daudz NHL veču, attiecīgi līmenis augstāks?

Protams, nezinu, kāds būs sastāvs, taču Miķeļa gadi ir pagājuši, paldies par visu, bet tagad nāk jaunie, un nāk skaļi (Balcers kā piemēra)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-02-11 23:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nevis interese, bet viedoklis! Bet redz, Tu pat ieienteresējies
Kāpēc, rakstā par M.Rēdliha atteikumu, Tu izsaki viedokli par manām apenēm?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:01, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Bērni un ģimene ir svarīgākais, kas var būt cilvēkam, pietam Miķelis jau ir vecs, nav tas, kas varētu izvilkt komandu uz saviem pleciem..
Nu vēl jau tik vecs nav,lai reāli nepalīdzētu izlasei..!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:03, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Kāpēc, rakstā par M.Rēdliha atteikumu, Tu izsaki viedokli par manām apenēm?
Kāpēc tu neproti domāt bet vāvuļo vēl pa savām apenēm?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-12 00:04, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Kur viņš būtu lietderīgāks tavuprāt? Mājās palīdzot sievai un savam jaundzimušajam bērnam, vai čempī, kurā šogad var savākties daudz NHL veču, attiecīgi līmenis augstāks?

Protams, nezinu, kāds būs sastāvs, taču Miķeļa gadi ir pagājuši, paldies par visu, bet tagad nāk jaunie, un nāk skaļi (Balcers kā piemēra)
Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:05, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc tu neproti domāt bet vāvuļo vēl pa savām apenēm?
Nav korekti atbildēt ar pretjautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 00:06, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Nu ja viņam jāiedzer uz mazā veselību, tad lai iedzer. izlasē lai ir tie kam nav jaiedzer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:08, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Nav korekti atbildēt ar pretjautājumu.
tad kļūsti korekts un nedzen sūdu! Latvijas līdzjutēji vienmēr ir ar saprtni pieņēmuši situācijas, kurās kāds neierodas dēl ģimenes pieauguma.

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:12, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tad kļūsti korekts un nedzen sūdu! Latvijas līdzjutēji vienmēr ir ar saprtni pieņēmuši situācijas, kurās kāds neierodas dēl ģimenes pieauguma.
Tā arī neatbildēji uz jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2019-02-12 00:13, pirms 6 gadiem
Kuram no jums, "gudrajiem tirsējiem", ir trīs bērni, no kuriem viens ir tikko piedzimis? Pasaules čempionāts nav tikai tās dažas spēles, ko mēs redzam, tas ir pietiekoši ilgs sagatavošanās posms, kura laikā ģimenei laika neatliek... Cepuri nost Miķelim par to, ka ir īsts vecis un neatstāj sievu vienu pašu tādā situācijā!

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:14, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Latvijas līdzjutēji tai pat laikā ir pietiekoši debi.li lai pārmestu neierašanos da kaut vai noguruma pēc!vai vienkārši tālab ,ka šogad negribu braukt reāli starpības nav nekādas,jo nemotivēts spēlētājs ir nemotivēts spēlētājs!un otrs-katrs spēlētājs var būt noguris,viņa var būt nepatika pret treneri utt!
nu visi ir debīli, tu gudrs. lai tā ir, staigā laimīgs

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:15, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tā arī neatbildēji uz jautājumu.
pacenties kādriez domāt, tas nav nemaz tik grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:17, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Tu esi pilnīgs (cerams neauglīgs) auns. Ja tas ir zem tavas pašcieņas bērnam pamperi nomainīt, tad lai Dievs stāv klāt Tavu nākotnes bērnu mātei. Pirms turpini muldēt, labāk paskaties ko Jasikevičs savulaik pateica: https://www.youtube.com/watch?v=G0a... (ieslēdz subtitrus)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: pacenties kādriez domāt, tas nav nemaz tik grūti.
Skaidrs, atbildi uz jautājumu tā arī nesagaidīšu!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:22, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: izskaties tāds sanervozējies šodienkas tieši uztrauc-Rd uzvara?
ui, šis jau ir bābiski, kā nenoglauda pa spalvai tad uzreiz "sanervozejies"
Zin, šovakar man bija tik viena dilemma - ja kanādietis iemet latvietim, jāpriecājas vai kā? Nu tas uz sekundi ienāca prātā pēc pirmā gola visādi citādi normāls vakars ar čomaku Arēnā, pokuj ka tur beigtos, bet apsveicu ģinamku, izturēja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:24, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Skaidrs, atbildi uz jautājumu tā arī nesagaidīšu!
tu neej gulēt, refrešo komentus, iespējams ka vēlāk atbildu, es tāds spontāns cilvēks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 00:34, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: mutesbajārs jau tu izcils esi,kas nu ir tas irproti izkruķīties no jebkuras situācijas
nu un kā ta bija?priecājies vai tomēr ne?varu iedomāties to skatu-visi līdzjutēji jau nomierinājušies,a Tu izdomājis lec kājās un preicājiesbet īstenībā smagi Tev laikam,ja pa nopietnam,aizejot uz LV komandas spēli eksistē tāda dilemma
es jau teicu, tā bija sekundes (realitātē pat mazāk) iedoma, nevis kaut kādas garumgarās pārdomas. Es negāju ne par kādu ne prat kādu. Es hoķī vispār esmu lūrētājs, nevis lēkātājs un ir bijušas situacijas, kad vairāk redzu situāciju, nevis komandas ir gadījies... - nu tip iekšeji nofano par skaistu spēles epizodi, lai gan tā ir pret tavu komandu, kas tā kā nav pareizi. Nu, atkal izkruķījis, vai kaut cik atbildēju?
p.s. es ta mutesbajārs, bet kaut kā personiski tev uzkāst esmu jau sen atturējies, tu gan vēl savu hokeja viedokli nostiprini ar to, kāds es draņķis. nu tā, lai nevienam nerastos šaubas ka tu krutāks un gudrāks

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 00:53, pirms 6 gadiem
Viss Rēdlihu klans ir pelnījis cieņu un sapratni par jebkuru atteikumu. Ja tas ir ģimenes pieaugums, bērniņš, te vispār nav nekādu jautājumu. Kā teica Jasikēvičš - bērns ir cilvēka augstākā dzīves pieredze. Kas ir kaut kāds PČ salīdzinājumā ar jebkuru mazuli...
Apsveicu Miķeli!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 00:56, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..
Tev toc ne vairak par 14 gadiem nav!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 01:16, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tev bērni ir? OK, pats vēl bērns. Pamperus sev pats jau māki mainīt un viss notiek.

  -3 [+] [-]

, 2019-02-12 01:18, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Kad būs savi bērni , tad sapratīsi. Ģimene , tas ir svētais, sports ir tikai izklaide!

     [+] [-]

, 2019-02-12 01:31, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
PČ ir vismaz 7 spēles. Kurām tad aptrasīsies, kurām nē? Tas čakarē gan komandu, gan pašam dzīvi. Kaut kādu 1-2 spēļu atkāpi var uztaisīt tad ja gaida potenciālo līderi. Miķelis ir karjeras otrajā pusē. Izlasē viņš vairāk būtu lomas spēlētājs, turklāt, kas dzīvē ir svarīgāks par ģimeni?

     [+] [-]

, 2019-02-12 01:32, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Tīri psihologiski bērna pirmie dzīves gadi, tajā skaitā mēneši ir tas laiks, kad tēvam ir vissvarīgāk būt klāt. Gan, lai bērns jau no mazotnes atpazīst tēvu, gan, jo sievai tas nebūt nav vieglākais posms - lai var gan tīri palīdzēt pamperi nomainīt vai pieskatīt bērnu kamēr sieva paguļ, ja naktī bērns nav ļāvis, gan psiholoģiski, lai neveidojās sajūta, ka tikai viņai to bērnu vajag.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 02:21, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad palīdzot-apenes un pamperus mazgājot!?Nu nav jau vēl tik krasi jaunie pārāki meistarībā,bija laba iespēja savākties tiešām labam sastāvam..
Tagad uz čempi varam vilkt svītru, nebūs labs sastāvs ar Miķeļa atteikumu? It īpaši, ja RD netiks PO. Labāk lai saved veselību kārtībā un ir kopā ar ģimeni. Pietiekoši daudz ir rāvies uz izlasi. Pēc 30 vairs nav tas nogrieznis karjerā, kad jārāujas visiem visu pierādīt. Ir mums jaunie, kas spēj pavilkt uzbrukmā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 04:03, pirms 6 gadiem
ja, sodienas veci ir isti mikstie, visi vecenem zem tupeles...........tas ir neapstridams fakts.....un citi mikstie te vel vinus attaisno........

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 06:31, pirms 6 gadiem
[quote blues]
ja, sodienas veci ir isti mikstie, visi vecenem zem tupeles...........tas ir neapstridams fakts.....un citi mikstie te vel vinus attaisno........
Eu īstais veci, dīvānā pirdejs , lūk tev precīza atbilde https://youtu.be/G0a-Nr_vRjM

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 07:15, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par gadiem, par atdevi izlasei, par jaunajiem sastāvā piekrītu, taču par tiešo lietderību ģimenei nekādā gadījumā Piedzima, ieraudzīja, pataustīja, iedeva atpakaļ Sievai rokās, iedzēra uz bērna veselīb un tālāk savās ģēlās! Ko viņš tur vēl var palīdzēt reāli? Pamperus mainīt, no pupiem babarot? Tā nav ģimenes galvas, vīrieša, kompetence!
Ir tikai 2 varianti: 1. Tu esi tīnis, kuram nav bērnu; 2. Tu esi totāls 1d1ots.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 07:30, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Ir tikai 2 varianti: 1. Tu esi tīnis, kuram nav bērnu; 2. Tu esi totāls 1d1ots.
Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 07:51, pirms 6 gadiem
Sākās pirmais aiziet.No otras puses skatoties,tas nav nekāds zaudējums,jo Miķeļa labā meistarība jau sen aiz muguras.Lai atpūšās pie TV ,skatoties PČ.Bērns ir tikai šeit kā iemesls,jo pēc pasaules čempionāta sākās atvaļinājums,garāks nekā parastam strādniekam.Laiks līdz kaklam ,lai pavadītu to ar bērniem.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 07:59, pirms 6 gadiem
34 gadu vecumā ar 12 čempjiem aiz muguras nav jālaužās spēlēt katrā nākamajā. Paldies par paveikto izlases labā!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 08:03, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Tu mlja p1dar lasīt māki? Miķelis ir viens no tiem cilvēkiem, kurš vienmēr ir rāvies uz izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 08:17, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.
Skatos spēcīgākie argumenti tiek likti galdā - "manā laikā tā nebija". Vēl tik aizmirsi piebilst, ka īsts vecis arī p!sās ar sievu tikai bērnu radīšanas nolūkā, jo pārējā laikā ir jāstrādā, jāatpūtina savs organisms priekš nākamajiem darbiem. Kam gan citam ir vajadzīga ģimene, ir pierādīts, ka bērni bez tēva klātbūtnes arī paši izaugs lieli..

     [+] [-]

, 2019-02-12 08:36, pirms 6 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Ar ko tad malacis-ka fakuci uzlika izlasei!?Es šitos dzemdētājus nesaprotu-var arī uz vienu vai 2spēlēm atprasīties ja vajag ļoti..
Ko tu pe ģik vispār vari saprast? 😅

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 08:49, pirms 6 gadiem
Te varētu komentēt tie, kuriem ir vismaz 2 bērni. Bez jaundzimušā jāatceras par pārējiem bērniem. Kas viņus pieskatīs? Tante, onkulis vai tētis?
Varēja jau LHF izvērsties un maksāt auklēm, kuras pieskata mazos, bet vai vērts?
P. S. Nevaru atrast likumu, ka sportistam obligāti jāpārstāv izlase, kad federācija liek.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:04, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Zīdainim varbūt nē, bet sievai gan... bet tev to nesaprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:13, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: pēc pasaules čempionāta sākās atvaļinājums,garāks nekā parastam strādniekam.
Salīdzinājums pilnīgi muļķīgs un nevietā.
Parastam strādniekam 30 gadu vecumā pēc nostrādāta gada nav jāpavada puse atvaļinājuma pie ārstiem, un nav arī jābūt tik labā fiziskajā formā darbu atsākot. Parastu strādnieku neviens nesauc pēc sava darba vēl papildus pastrādāt valsts labā par pliku paldies (tās prēmijas ir kapeikas, būsim reāli).

Protams, tā ir sportistu pašu izvēle - nodarboties ar to, ko viņi dara, bet kaut ko pārmest un mēģināt vilkt izdomātas paralēles, ir vienkārši muļķīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:17, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Tūlīt te komentāros ies vaļā.
nekas te neiet, izņemot dažus sovjetikus. lielākā daļa pilnīgi adekvāti komentāri...

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:18, pirms 6 gadiem
(O_O) rakstīja: Te varētu komentēt tie, kuriem ir vismaz 2 bērni. Bez jaundzimušā jāatceras par pārējiem bērniem. Kas viņus pieskatīs? Tante, onkulis vai tētis?
Varēja jau LHF izvērsties un maksāt auklēm, kuras pieskata mazos, bet vai vērts?
P. S. Nevaru atrast likumu, ka sportistam obligāti jāpārstāv izlase, kad federācija liek.
Precīzi! Ja ir 2 bērni, kuriem ir pulciņi, nevis planšete kā vienīgais izklaides un izglītošanas līdzeklis, kā sieviete ar zīdaini lai vēl 2 izvadā? Plus vēl visādi sadzīviski jautājumi... a burts varbūt teiks, ka nevajag tik daudz dzemdēt? Bet tad lai pats beidz čīkstēt, ka imigranti pārņem Eiropu (ja nemaldos, viņa mīļākā tēma), ka nevaram attīstīt sportu, jo nav jau bērnu skolās utt

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:23, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Katram tas ir individuāli, protams, bet konkrēti es nevaru trīties ar savu sievu pastāvīgi esot kopā 24/7 režīmā Jo biežāk kas tāds notiek, jo vairāk kašķi un strīdi sanāk Man ir nepieciešamas pauzes attiecībās, vismaz vairākas stundas dienā savām darīšanām, darbam vai izklaidēm, savādāk es neizturētu tīri psiholoģiski
Ar 3 bērniem ir tāda loģistika, ka sievu redzu tikai agri no rīta un vēlu vakarā, īpaši kašķēties nav laika. Un tāpat 3x vai 4x nedēļa pusotra stunda saviem treniņiem sanàk, nesūdzos... bet nu katram individuāla situācija un vēlmes. Taču Rēdliham neredzu iemeslu pārmest,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:29, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es jau nepārmetu to, ka viņš izlasei atsaka, konkrēti viņa gadījumā tas nebūs liels zaudējums, vienkārši iemeslu ne īsti pareizo ir izvēlējies pateikt
kas vainas iemeslam? un laicīgi?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 09:31, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es jau nepārmetu to, ka viņš izlasei atsaka, konkrēti viņa gadījumā tas nebūs liels zaudējums, vienkārši iemeslu ne īsti pareizo ir izvēlējies pateikt
Iemesls ir tāds, kāds viņš ir, nevis pareizs vai nepareizs. Un, kā varam redzēt pēc kopējās attieksmes (principā, atskaitot vecos padomijas krabjus un puišeļu, kas paši vēl bērni), tad tomēr sanāk, ka viņa iemesls diezgan pareizs ir bijis.

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:35, pirms 6 gadiem
Pirmais publiski manupŗat bija Irbe, kas atteica izlasei tieši tāda paša iemesla dēļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:37, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Protams, protams, tikai jaunpiedzimušam zīdainim tēva klātbūtne pirmajos mēnešos nav obligāta
Vot - pats debilākais, ko jebkad esmu komentāros lasījis!

     [+] [-]

, 2019-02-12 09:44, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Tu laikam modernais tēvs kurš sievu laiž strādāt ,bet pats izpildi viņas funkcijas.Parasti burtam nepiekrītu,bet šoreiz piekrītu.jo pirmajā dzīves gadā par bērniem rūpējās sieva ,jo man bija jāstrādā ,jo padomju laikā tēviem nedeva darba vieta nevienu brīvdienu un es arī nesaprotu ,ko es daudz tur varētu palīdzēt.Bet ja par Miķeli ,tad tiekot dinamo play off viņam jāatpūšas no dinamo un jāpalīdz sievai jo dzemdības tak februārī paredzamas.Un kopumā sākās lielais pavasara stāsts ,kurš nākamais atpūtīsies ,vai palīdzēs kādai dzemdēt.
Nezinu vai moderns, vai nemoderns, bet tas, ka tēvam gribas būt kopā ar ģimeni - tas nenozīmē, ka sieva iet strādāt. Padomju laikā dzemdēja darba rokas nevis bērnus :p. Un tad, kad ģimenē ienāk mazais, tad tēvam ir vairāk laika jāpavada ar vecākajiem bērniem, lai tiem nerodas greizsirdība un aizvainojums, ka tam mazākajam tiek vairāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 09:59, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Priekš manis tas ir nepārliecinošs iemesls, jo, kā jau rakstīju iepriekš, pa tām divām nedēļām PČ, nekas ne ar zīdaini, ne ar sievu nenotiktu, ja Miķelis nebūtu tiešā klātbūtnē Leišu pērtiķbolista ieliktais emocionālais video, arī nepārliecina Ja runa būtu par prombūtni uz vairākiem gadiem vai uz mūžu, tad varētu saprast, arī to Leiti, kurš uzstājās tā, it kā viņam to bērnu taisās atņemt
Franku tvoroga cienītāj, Tev pašam bērni ir?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:03, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Franku tvoroga cienītāj, Tev pašam bērni ir?
tak liecies mierā, A-burtam sen jau tās zāģu skaidas paurītī ir sapelējušas. Bezjēdzīgi ar tādu iebojātu dārzeni diskutēt...

  -2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:10, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Sanāk tā, ka tu nosauci par debiliķiem praktiski VISU Kaukāzu Cik man ir zināms, tur notiek tieši tā, kā es rakstīju un simtprocentīgi, bez jebkādiem izņēmumiem
Tu nemitīgi pārspēj pats sevi...

  +4 [+] [-]

, 2019-02-12 10:19, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Sanāk tā, ka tu nosauci par debiliķiem praktiski VISU Kaukāzu Cik man ir zināms, tur notiek tieši tā, kā es rakstīju un simtprocentīgi, bez jebkādiem izņēmumiem
Kaukāza tradīcijas būtu saistošas ir baltajam cilvēkam? Būsi sapinies meistarībā Alah akbar

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:22, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Priekš manis tas ir nepārliecinošs iemesls
Kādi tavuprāt ir pārliecinoši iemesli, lai nespēlētu izlasē un varētu publiski par tiem runāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:39, pirms 6 gadiem
atmetot visu bezjēdzīgo diskusiju par Aburta slimajiem murgiem, jāsaka, ka Miķelim vieta izlasē nebūtu pat garantēta, situācijā, ja uz izlasi ierodas lielākā daļa no mūsu labākajiem malējiem uzbrucējiem: Balcers, Daugaviņš, Indrašis, abi Bukarti, Dārziņš, Ābols, Ķēniņš (Karsumu pat nenosaucu, jo diez vai šamais 2 gadus pēc kārtas būs izlasē). Priekš 3 maiņām (pieņemto, ka 4-tā ir čekeru maiņa un tur ir citi kritēriji) tas ir vairāk kā pietiekoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:43, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Es vispār uz tām lietām skatos pilnīgi savādāk, nekā liela daļa šeit esošo Rīdzenieku zemtupeļu, vismaz tā var spriest pēc komentāriem Ja man būtu izvēle, vai nu cauru diennakti sēdēt četrās sienās ar sievu un brēcoš zīdaini, kuram pastāvīgi jāmaina pampersi, kaut gan to visu var izdarīt sieva VIENA PATI, vai nu uzkapāt Hoķi ar večiem, pēc tam izbaudot kādu alutiņu, es izvēlētos otro variantu! Tas, ka mūsdienās tā ir modes lieta, večiem periodiski pildīt sievu funkcijas, tā jau ir cita problēma un tas nebūt nenozīmē, ka tā ir pareizi
Tev tiešām liekas, ka ja grib pabūt kopā, tas automātiski nozīmē būt "zemtupelim" un tikt iesprostotam dzīvoklī uz 24/7 ar brēcošu zīdain fonā. Nu varianti divi - aprakstītais un prom no mājas, ar čomem hoķi spēlējot?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:44, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Iemesls ir tāds, kāds viņš ir, nevis pareizs vai nepareizs. Un, kā varam redzēt pēc kopējās attieksmes (principā, atskaitot vecos padomijas krabjus un puišeļu, kas paši vēl bērni), tad tomēr sanāk, ka viņa iemesls diezgan pareizs ir bijis.
Ķirbju tante, ko jūs ziemas sezona darāt?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:45, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tak vienkārši var pateikt Sprukta stilā, esmu saguris, gribu atpūsties
Mēs sūrie alus veči nekad neesam saguruši, varu divas sutkas bez gulēšanas malkot

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tev tiešām liekas, ka ja grib pabūt kopā, tas automātiski nozīmē būt "zemtupelim" un tikt iesprostotam dzīvoklī uz 24/7 ar brēcošu zīdain fonā. Nu varianti divi - aprakstītais un prom no mājas, ar čomem hoķi spēlējot?
Padomijā, kamēr sieva dzemdēja, ar čaļiem laidām hoķi uz dīķa, jo slimnīcā tāpat nelaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tā saucammā pabūšana kopā pārdozētā variantā ir krietni kaitīgāka, nekā īslaicīga prombūtne Man personiski ir nepieciešama absolūti privāta zona, kur es varu pabūt kādu laiku VIENS un neviens, ieskaitot sievu, mani netraucē Tas ir tikai normāli, nenormāli ir to noliegt un trīties vienam ar otru 24/7 un vēl pie tam labprātīgi tiekties pie tādas trīšanās
Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visiem jauku dienu, es prom līdz vakaram!
Pag vēl alus palika neizdzerts

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Visiem jauku dienu, es prom līdz vakaram!
Nebasto stundas

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tā saucammā pabūšana kopā pārdozētā variantā ir krietni kaitīgāka, nekā īslaicīga prombūtne Man personiski ir nepieciešama absolūti privāta zona, kur es varu pabūt kādu laiku VIENS un neviens, ieskaitot sievu, mani netraucē Tas ir tikai normāli, nenormāli ir to noliegt un trīties vienam ar otru 24/7 un vēl pie tam labprātīgi tiekties pie tādas trīšanās
bet nekur jau nav teikts, ka viņs būs pārdozētā veidā, tu te ņemies. Tu dari kā vēlies, viš lai dar kā grib, izlasei savu artavu ir devis. Tagad ir brīdis kad jāskatās 2021. gada konteksts, pirms 2006. jau nočakarēja paaudžu maiņu, tā ka vispār nav ko uztraukties ja kāds 33+ izdomās ārstēties, audzināt bērnus vai atpūsties.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?
Viņš ir komjaunietis

     [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Ķirbju tante, ko jūs ziemas sezona darāt?
Apgūstu augstas zinības. Un ko birojs tā pieklusis, piegrieza skābekli?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:54, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nebasto stundas
Kādas stundas?
11 klasi pabeidzām 80 gadu vidū

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 10:55, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Principā es tev absolūti piekrītu, arī man būšana kopā 24/7 ir toksiska, un pilnīgi ar jebkuru cilvēku, bet man vienmēr ir nedaudz fascinējis tavs domu gājiens, ka, ja tā ir tev, tad tā noteikti ir pilnīgi visiem. Tu gadījumā neesi pats dieva tas kungs, pēc kura mēs visi "copy peistoti"?
hokejisti sezonā komandā ir vairak nekā ģimenē...pilnīgi saprotu arī tos kuri kā Sprukts pasaka, ka ir noguris.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Bagātiem un turīgiem cilvēkiem ar to problēmu nav, turklāt Rēdlihu ģimene ir ne tikai finansiāli bagāta, tur ir pilns ar savstarpējiem radiem, proti, tantēm, onkuļiem, vecvecākiem, māsīcām, brālēniem un t.t., lai varētu palīdzēt mazuļa pieskatīšanā Ne jau uz tālo Antarktīdas vahti Tēvam būtu jādodas vairāku gadu prombūtnē, te runa ir tikai uz PČ laiku, sagatavošanas posms turpat Rīgā, nebūtu jau tā, ka vispār bērnu neredzētu Es te par ko citu runāju, proti, viņa tiešā klātbūtne neko daudz nemainītu, nepalīdzētu un arī neietekmētu zīdaiņa un ģimenes pāris nedēļas dzīves, taču ja jau izvēlējās izlasē šopavasar nespēlēt, lai jau tā ir
A ko zini, varbūt, ka jādodas ar uz to Antarktīdu šim! Tantes tirgū runā ka tur ir siena vai ... kupols? Bet ja nopietni, tad neredzu nekādu traģēdiju, ka Miķelis šogad atpūtīsies, nekad nav bijis simulants šajā sakarā! Ir nopelnijis atpūtu un nav jau vairs nekāds puika, lai skrietu uz katru čempi tagad arī godīgi un laicīgi visu pasaka un informē.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 10:56, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Apgūstu augstas zinības. Un ko birojs tā pieklusis, piegrieza skābekli?
Studē?
Kādreiz visi studēja, lai neņem armijā, bet beigās tāpat iesauca

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:01, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Kādas stundas?
11 klasi pabeidzām 80 gadu vidū
Nu tad vēl ir bēdīgāk. Domāju, ka puišelis, kam vēl ir laiks saprast kaut ko no dzīves, bet ja ķipa vīrietis ar puišeļa uzskatiem, tad tur nav ko lielīties.

Jebkurā gadījumā, Miķelim ir jāpilda savi vīrieša pienākumi pret sievu un bērnu, hokeju uzspēlēt var arī citi čaļi.

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:01, pirms 6 gadiem
Aizvaidznieks rakstīja: Studē?
Nu kā tad, smadzenes, tā pat kā ķermenis, jātrenē, lai slinkas nepaliek.

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: bet nekur jau nav teikts, ka viņs būs pārdozētā veidā, tu te ņemies. Tu dari kā vēlies, viš lai dar kā grib, izlasei savu artavu ir devis. Tagad ir brīdis kad jāskatās 2021. gada konteksts, pirms 2006. jau nočakarēja paaudžu maiņu, tā ka vispār nav ko uztraukties ja kāds 33+ izdomās ārstēties, audzināt bērnus vai atpūsties.
būtu labi ja Hārtlijs paliktu skatoties uz 2021.gadu un 2022...
man tie burta varianti iekapāt alu kopā večiem vienmēr līmējas ar izgāztiem turnīriem. agri vai vēlu tas uzpeld, ka veči ir iekapājuši!

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: būtu labi ja Hārtlijs paliktu skatoties uz 2021.gadu un 2022...
man tie burta varianti iekapāt alu kopā večiem vienmēr līmējas ar izgāztiem turnīriem. agri vai vēlu tas uzpeld, ka veči ir iekapājuši!
Pēdējā laikā uzpeld samērā ātri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:37, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: toč tāds sanervozējies vakar biji!nevienu brīdi neteicu,ka draņķis esi,ne ari apvainot sataisijos!laikam vakar Tev ar uztveri kaut kas nebija kārtībā
ja par hokeju,ari es novērtēju pretinieka skaisti izspēlētas epizode,pat ja tas mūsu komandai beidzas ar banku!tik lai to spētu novērtēt,ir biku jāsaprot hokejs,ko ne katrs te rakstošais spēj
Leonīd, ja es tiešām esmu par kaut ko sanervozējies, es nesēžu pie datora.

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:41, pirms 6 gadiem
Miķelis malacis, īsi un konkrēti.. pie tam, beidzot ir, kas viņu var aizvietot, tad nu ar mierīgu sirdi var vairāk pievērsties ģimenes būšanām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:43, pirms 6 gadiem
Uz Ozolnieku domi arī aizstaigā? Algu kā deputāts taču domājams saņem?

     [+] [-]

, 2019-02-12 11:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: da jopcik,es neesmu Leonīdsbet ko tieši vakar uztvēri personiski,es vēl tagad nespēju iebrauktbet atkārtošu-neko aizvainojošu uz tevi nebiju domājisTeiksim tā-tolerance ir abpusēja un es ari cenšos to ievērot!
šeit Tu esi Leonīds, man patī kā skan Tev šeit ir vateņa slava, Leonīds piestāv tam tēlam

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:46, pirms 6 gadiem
Pareizs, atbalstāms lēmums. Miķelis ir viens no tiem, kurš allaž palīdzējis izlasei, kad varējis. Šī būs laba iespēja viņa vietā iespēlēt jauno; tomēr Miķelim ir jau 34, principā ar izlasi var beigt ja ne šogad, tad pēc gada-diviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:53, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tas priecējo norāda,kāda publika šiet pārsvarā savākusiespie tam neskaitāmas eizes ir bijis redzams,ka tā publika izšķiro tikai to,kas tam vateņa tēlam piestāv,to akcentē,pārējo izliekas neredzamtāpēc pret lielāko daļu šeit tādas īpašas cieņas nav un nevar būt
Vispār jau tu pats dari tieši to pašu lielāko ties, tas par to selektīvo uztveri un kategorizēšanu un cieņa vispār ir tāds interesants zvērs, un nez vai internets būs tā īstā vieta, kur to mēģināt pieradināt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 11:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Katram tas ir individuāli, protams, bet konkrēti es nevaru trīties ar savu sievu pastāvīgi esot kopā 24/7 režīmā Jo biežāk kas tāds notiek, jo vairāk kašķi un strīdi sanāk Man ir nepieciešamas pauzes attiecībās, vismaz vairākas stundas dienā savām darīšanām, darbam vai izklaidēm, savādāk es neizturētu tīri psiholoģiski
Tev vispār ir sajēga, cik profesionāls hokejists KHL sezonas laikā redz savu ģimeni?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 12:11, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šeit Tu esi Leonīds, man patī kā skan Tev šeit ir vateņa slava, Leonīds piestāv tam tēlam
Taisnības labad gan jāatzīmē, ka vārds Leonīds ir cēlies no Grieķijas un ir raksturīgs ne tikai slāvu tautām
Pirmskara Latvijā tas bija diezgan izplatīts vārds arī latviešu vidū. Arī šobrīd vēl ir sastopams. Piemēram, mūsu esošo armijas komandieri arī tā sauc

  +2 [+] [-]

, 2019-02-12 12:13, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Tas priecējo norāda,kāda publika šiet pārsvarā savākusiespie tam neskaitāmas eizes ir bijis redzams,ka tā publika izšķiro tikai to,kas tam vateņa tēlam piestāv,to akcentē,pārējo izliekas neredzamtāpēc pret lielāko daļu šeit tādas īpašas cieņas nav un nevar būt
Te nav ne vainas, kaut kādos tēvenetos un delfos ir daudz sliktāk

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 12:16, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Taisnības labad gan jāatzīmē, ka vārds Leonīds ir cēlies no Grieķijas un ir raksturīgs ne tikai slāvu tautām
Pirmskara Latvijā tas bija diezgan izplatīts vārds arī latviešu vidū. Arī šobrīd vēl ir sastopams. Piemēram, mūsu esošo armijas komandieri arī tā sauc
Ai, tas ne dēļ vārda slāviskuma, bet asociācijas ar Brežņevu Es zinu ka tas ir grieķu vārds, Ļoņa spartiešus vadīja Termopilās

  -3 [+] [-]

, 2019-02-12 12:39, pirms 6 gadiem
Vins vel spele??? laukuma ipasi nemanu

  -1 [+] [-]

, 2019-02-12 13:37, pirms 6 gadiem
sebis rakstīja: Malacis... 3shais jaundzimušais kas zin iespējams pēdējais... Malacis bez aplinkiem pateica kā ir..
Uzsakti, ka tas ir īstais iemesls, kāpēc nespēlēs?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 13:40, pirms 6 gadiem
Ceru ka Miķeli līdzjutēji nonoēdīs. 34 gadu , piedalījies 12 PČ, izlaidis tikai 2.
Slēpts komentārs: FUNS

     [+] [-]

, 2019-02-12 14:00, pirms 6 gadiem
Miķelis ir daudzus gadus palīdzējis, nu ir laiks jaunajiem! Paaudžu maiņa!

     [+] [-]

, 2019-02-12 14:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Aburta ģimenes modelis ir pilnīgi nepieņemams. Ja abi jūtas labi , tad lai tā dzīvo. Ģimene balstās uz vienādām tiesībām un uz to ka vīriestis dara ja vajag sieviešu darbus un arī var pieskatīt mazu bērnu, mazgāt , tīrīt , gatavot ēst. Savādāk vīrietis izskatās kā zīdainis kurš pats nespēj sevi apkopt.
tu esi naturals musdienu mikstais, zemtupelnieks.....

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 17:01, pirms 6 gadiem
Reiz Miķelim Rēdliham čempionāta laikā piedzima bērns. Un vienalga viņš brauca. Bet treneris redzēdams, ka Miķelis domās atrodas ne hokejā, aizsūtīja viņu mājup. Tāds, lūk, ir Miķelis Rēdlihs!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-12 17:37, pirms 6 gadiem
Nu kad uz čempi netiks Bļugers, Balcers un citi jaunie, reālie vilcēji, tad vecā Miķeļa pietrūks.

     [+] [-]

, 2019-02-12 20:19, pirms 6 gadiem
Vismīkstākie ir vīrieši kuri vēlas ģiemnē komandēt, visu noteikt pēc sava prāta, viņi vēlas sev kalpones,jo visu laiku vēlas izrādīt savu pārākumu. Zemāk krituši ir tie vīrieši kuri paceļ roku pret savu ģimeni.

     [+] [-]

, 2019-02-13 22:35, pirms 6 gadiem
Žēl, protams, skaidrs, ka Rēdlihs otrā vai trešā maiņā būtu!!
Bet PČ 2018 statistikas pienesums Miķelim nebija no lielākajiem:

1.Balcers 4+2 8 Spēles
2.Džēriņš 3+2 8
3.Ābols 1+4 8
4.Indrašis 0+5 8
5.Ro. Bukarts 2+2 8
6.Ķēniņš 2+1 8
7.Bļugers 1+2 5 Spēles
8.Ri.Bukarts 1+2 8
9.Karsums 0+2 3 spēles
10.Rēdlihs 0+2 8
11.Meija 1+0 8
12.Pavlovs 0 8
13.Jevpalovs 0 8
14.Razgals 0 8 Arī Frenks skaidrs nespēlēs šogad PČ!