Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlase gatavojas bez Saulieša, Cipuļa un Rēdliha, bet gaida Dārziņu

Jānis Celmiņš

Izlase gatavojas bez Saulieša, Cipuļa un Rēdliha, bet gaida Dārziņu
Teds Nolans
Foto: Romāns Kokšarovs,Sporta Avīze/F64

Latvijas hokeja izlase turpina gatavoties pasaules hokeja čempionātam, kas maijā risināsies Helsinkos. Treniņā šodien dažādu savainojumu dēļ nepiedalījās Kaspars Saulietis, Mārtiņš Cipulis un Krišjānis Rēdlihs.

Kaspars Saulietis aizvadītās svētdienas mačā ar Zviedrijas valstsvienību cieta pēc pretinieka izdarīta spēka paņēmiena, un uz ledus vairs neatgriezās. Lai gan medicīniskajā izmeklēšanā smadzeņu satricinājums netika konstatēts, viņš joprojām netrenējas kopā ar izlasi. Tāpat šodien uz ledus nebija arī Mārtiņa Cipuļa (problēmas ar papēdi) un Krišjāņa Rēdliha, kurš otrajā spēlē pret zviedriem nedaudz ieplēsis vienu no vēdera muskuļiem. Paredzams, ka jau tuvākajās dienās visi augstāk minētie būs uz ledus.

Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs gan pagaidām nespēja atbildēt, kad komandai pievienosies Lauris Dārziņš, taču tam jānotiek kuru katru dienu.

Šodien Latvijas izlases treniņā „Volvo ledus hallē” zilajos kreklos slidoja Miks Indrašis, Jānis Sprukts, Roberts Jekimovs; sarkanajos: Gints Meija, Juris Štāls, Elvijs Biezais; baltajos: Ronalds Ķēniņš, Vitālijs Pavlovs, Māris Bičevskis dzeltenajos: Koba Jass, Andris Džeriņš, Aleksejs Širokovs, Juris Upītis un Lauris Bajaruns. Tikmēr ierastajos melnajos Kristaps Sotnieks, Georgijs Pujacs, Māris Jass, Oskars Cibuļskis, Mārtiņš Porejs, Mārtiņš Jakovļevs, Agris Saviels un Jānis Andersons. Tāpat uz ledus bija arī četri vārtsargi: Māris Jučers, Ervīns Muštukovs, Jānis Kalniņš, Kristers Gudļevskis.

Slēpts komentārs: Creeper^

  +5 [+] [-]

, 2013-04-10 13:14, pirms 11 gadiem
Kā ar Lipsbergu? LHF.lv savā twitter kontā rakstīja, ka Lipsbergs ir aicināts uz 12 datumu ierasties nometnē.
Slēpts komentārs: ostrovs4@inbox.lv

     [+] [-]

, 2013-04-10 13:22, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: kad ta "TOP sastāvs" sāks saspēlēties??
Pēc tam čigāns raudās, ka nav pieticis laika.
Šoreiz tev piekrītu – pagaidām izskatās pēc melna kaķa meklēšanas tumšā istabā – pēc tam visi varēs brēkt, kādi slikti LV izlases spēlētāji, nav vārtu guvumi, vairākums nekāds – vienīgais Nolans labs, jo NHL komandu trenējis...

  +8 [+] [-]

, 2013-04-10 13:25, pirms 11 gadiem
Dārziņš, Vasiļjevs , Lipsbergs un Pelšs - tad jau vismaz būtu kāds, kurš VAR trāpīt vārtos , nevis pa štangām un vārtsargam vēderā.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 13:29, pirms 11 gadiem
Kāpēc autori ignorē u-18 izlasi? Informācija minimāla, kaut tur iet jautri, piemēram, atskaitīts Vasoļonoks...
U18 izlase turpina gatavoties Brocēnos
Slēpts komentārs: Easton77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-10 13:40, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Kā ar Lipsbergu? LHF.lv savā twitter kontā rakstīja, ka Lipsbergs ir aicināts uz 12 datumu ierasties nometnē.
Domā, ka viņš būs glābējs?

 +27 [+] [-]

, 2013-04-10 13:46, pirms 11 gadiem
Klau, cilvēki, no kuras pakaļas jūs esat izlīduši, ka turpinās šie murgi par kaut kādu Vasiļjevu?

     [+] [-]

, 2013-04-10 13:50, pirms 11 gadiem
No LETA twitter nupat:
Herberts Vasiļejevs sarunā ar aģentūru LETA: Iespēja, ka spēlēšu izlasē, ir maza

Turklāt:
Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross
Prāgas LEV nevēlas turpināt sadarbību ar Cipuli un Ņiživiju

  -2 [+] [-]

, 2013-04-10 13:58, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Klau, cilvēki, no kuras pakaļas jūs esat izlīduši, ka turpinās šie murgi par kaut kādu Vasiļjevu?
Baldonieks nesen iekš Apollo bija izteicies, ka Herbis nav atteicies spēlēt izlasē un viņam pase vēl ir kabatā. Tauta grib Herbi redzēt izlasē !

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 14:00, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Kā ar Lipsbergu? LHF.lv savā twitter kontā rakstīja, ka Lipsbergs ir aicināts uz 12 datumu ierasties nometnē.
Tālāko kandidātu nometne, nez vai ar viņu vispār tā nopietni rēķinās. Cerams, ka iedos pret belariem izskrieties.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 14:02, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Šoreiz tev piekrītu – pagaidām izskatās pēc melna kaķa meklēšanas tumšā istabā – pēc tam visi varēs brēkt, kādi slikti LV izlases spēlētāji, nav vārtu guvumi, vairākums nekāds – vienīgais Nolans labs, jo NHL komandu trenējis...
Ar piebildi - ne tikai trenējis, bet vienu gadu atzīts par labāko treneri.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 14:12, pirms 11 gadiem
Dārziņš varbūt arī būs, bet veselības problēmas traucēs normāli sagatavoties un gan jau arī Kira negribēs kādu neesošu līgumu apdrošināt. vai izlasei tādus vīrus vajag?

Vasiļjevs (tāpat kā citi viņa paaudzes spēlētāji) izlasei ir atdevuši visu, ko savā laikā varēja atdot, bet tagad gan viņam pašam, gan izlasei ir citi mērķi!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 14:23, pirms 11 gadiem
Andromeeds rakstīja: Baldonieks nesen iekš Apollo bija izteicies, ka Herbis nav atteicies spēlēt izlasē un viņam pase vēl ir kabatā. Tauta grib Herbi redzēt izlasē !
Nu jasna, man liekas tā ir tāda mēles pakulstīšana, bet nu iespējams ka brīnumi notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-10 14:42, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Domā, ka viņš būs glābējs?
Un kurš tad būs LV hokeja un izlases "glābējs=pestītājs=mesija"?!

Manuprāt, ir pakāpeniski jāiekļauj valstsvienības kandidātu lokā un jāpārbauda arī labākie jaunie (ar tiem domāju 18-20 gadus vecos Latvijas hokejistus, kuri spēlē Ziemeļamerikā un Eiropā [neskaitot RD+KHL+MHL spēlējošos, jo tie jau ir redzamības lokā]).
Tāpēc ļoti laba lieta ir tālāko LV izlases kandidātu nometne- Ērika Miļūna iecerēta un Nolana & Co akceptēta, un tieši uz to Robis Lipsbergs ir uzaicināts.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 14:49, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Šoreiz tev piekrītu – pagaidām izskatās pēc melna kaķa meklēšanas tumšā istabā – pēc tam visi varēs brēkt, kādi slikti LV izlases spēlētāji, nav vārtu guvumi, vairākums nekāds – vienīgais Nolans labs, jo NHL komandu trenējis...
Nolans jau loģiski rīkojās - tā kā vadošie nebija pieejami, tad tika testēti, tā teikt, nosacīti tālākie kandidāti.
Tagad izlasei pievienojās Sprukts un Dārziņš - varēs beidzot veidot sastāvu arī pa maiņām.

  +6 [+] [-]

, 2013-04-10 15:34, pirms 11 gadiem
ostrovs4@inbox.lv rakstīja: Ņiživiju mums pat īsti vairs nevajag.. Pēc manām domām, viņš savu jau ir atspēlējis, meistarība jau vēl ir, bet nav tā ātruma.. Un tik lielas lietderības.
Žēl gan, ka viens pats ātrums nevar noturēt ripu zonā izspēlējot vairākumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-10 15:50, pirms 11 gadiem
Es ceru, ka Hokeja federācijai pirms PČ pietiks veselā saprāta neizvirzīt augstākus mērķus par vietas saglabašanu elitē!

     [+] [-]

, 2013-04-10 15:56, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: blin,atkal nav Bukarta,un vispar nekadas zinias par to itka viniam ne parak nopietns pleca savainojums,vareja jau vismaz dot iespeju pameginat tulit Abrags un citi saks brekt,ka vins nekam neder,iznemot BA4 ta4u acimredzami ka ir krietni vien labaks par ta sauktajiem "talajiem kandidatiem",tikai Tedim nepatik tadi,kas met ieksa bez ispasam piepulem,ar vartu 4uju vien labak lai butu tas piepules bez gutajiem vartiem,neka varti bez piepulem,tads drosi vien ir Indiania slogans!
vakardienas Sporta Avīzē Matulis raksta, ka traumas dēļ nespēlēšot

  +9 [+] [-]

, 2013-04-10 15:57, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Kāpēc bez Cipuļa???
ja Tu netaurētu vienā laidā, bet arī izlasītu rakstu, tad stulbus komentārus nerakstītu

  +5 [+] [-]

, 2013-04-10 15:58, pirms 11 gadiem
lkjhg rakstīja: nu un kads labums no ta lidz sim ir bijis izlasei ???
Hmm, uz Olimpiādi tikām. Par Nolana piemērotību spriedīsim pēc šī PČ.

     [+] [-]

, 2013-04-10 15:59, pirms 11 gadiem
bembists rakstīja: Es ceru, ka Hokeja federācijai pirms PČ pietiks veselā saprāta neizvirzīt augstākus mērķus par vietas saglabašanu elitē!
Medaļas!!!!

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:00, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Medaļas!!!!
Zelta!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-10 16:00, pirms 11 gadiem
ostrovs4@inbox.lv rakstīja: Ņiživiju mums pat īsti vairs nevajag.. Pēc manām domām, viņš savu jau ir atspēlējis, meistarība jau vēl ir, bet nav tā ātruma.. Un tik lielas lietderības.
Tieši šoreiz Ņiživijs pat ļoti noderētu,jo tagad sāk izskatīties ,ka būs tikai skrējēji. Neliekas,ka arī Nolanam ir liela nojausma par to,kāds beigu beigās varētu būt sastāvs.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:01, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: vakardienas Sporta Avīzē Matulis raksta, ka traumas dēļ nespēlēšot
Nespēleš ši gada PČ?

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:02, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nespēleš ši gada PČ?
tā Matulis vēstī

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 16:03, pirms 11 gadiem
večukiņš rakstīja: Tieši šoreiz Ņiživijs pat ļoti noderētu,jo tagad sāk izskatīties ,ka būs tikai skrējēji. Neliekas,ka arī Nolanam ir liela nojausma par to,kāds beigu beigās varētu būt sastāvs.
arī tad, ja Saša pats godīgi pasaka, ka nav gatavs spēlēt šogad PČ?

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 16:05, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Klau, cilvēki, no kuras pakaļas jūs esat izlīduši, ka turpinās šie murgi par kaut kādu Vasiļjevu?
Bišķiņ jau pats Herbis arī pie vainas, jo nepasaka skaidru-nē.
Tāpēc jau arī ir dažādas manipulācijas par viņa tēmu pat žurnālistu vidē.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:09, pirms 11 gadiem
Gan jau spēlētu, ja vien mācētu paprasīt. Nolans gan jau, ka par Herbi nemaz nav dzirdējis

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 16:09, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bišķiņ jau pats Herbis arī pie vainas, jo nepasaka skaidru-nē.
Tāpēc jau arī ir dažādas manipulācijas par viņa tēmu pat žurnālistu vidē.
Laužas kā jauna meitene - nezinu, ko liks , to darīšu utt.
TVNET :: Hokejs - Herberts Vasiļejevs hokeja...
Taču uz Olimpiādi gan, redziet, gatavs ierasties

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:11, pirms 11 gadiem
Namejs rakstīja: Ar piebildi - ne tikai trenējis, bet vienu gadu atzīts par labāko treneri.
Ne vienmēr labs klubu treneris ir arī labs izlasu treneris, un otrādi.
Klubu trenerim tomēr ir daudz plašākas iespējas, gan gatavošanās termiņos, gan arī spēlētāju loka izvēlē.
LV izlases gadījumā trenerim tiešām ir jābūt augstākās pilotāžas, jo spēlētāju resursi ir tādi kādi tie ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:14, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Laužas kā jauna meitene - nezinu, ko liks , to darīšu utt.
TVNET :: Hokejs - Herberts Vasiļejevs hokeja...
Taču uz Olimpiādi gan, redziet, gatavs ierasties
Nav formā, sāp celis u.t.t. skaidrs ka uz PČ nebrauks, bet tur sevi redzeslokā, lai varētu uz OS ierasties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:20, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ok,bet kapec par to nekas nav rakstits seit,vai vismaz SA+? man taks nepienak Sporta Avize pa pastu,un kioskos ari seit viniu nepardod neviena man zinama neta saita nekas tads nekur nav rakstits
par to prasi Matulim un/vai SC.com autoru brigādei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:21, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: redz, bet saka ieprieksh, es iisti nezinu vai es varu tagad speeleet izlasee vai nee
Ja ir LV pase ko parādīt IIHF tad var

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:22, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja ir LV pase ko parādīt IIHF tad var
ar piezīmi, ja ir LV nevis Vācijas transfēra karte

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:23, pirms 11 gadiem
Izskatās , ka Dynamo ātrāk iegūs kausu nekā Dārziņš atbrauks

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:24, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: ar piezīmi, ja ir LV nevis Vācijas transfēra karte
Nezinu kas ar kartēm, saku ko medijiem pateica Baldonieks.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:26, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: arī tad, ja Saša pats godīgi pasaka, ka nav gatavs spēlēt šogad PČ?
Nesaku,ka obligāti vajag, bet noderīgāks viņš būtu praktiski par jebkuru jauno. Arī,atrodoties ne labākajā formā,viņš noteikti būtu starp 10 labākajiem komandas spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:27, pirms 11 gadiem
Ko vēl tur minēt - Dārza nebūs 100% , atkal kaut kas sāp((. Kas ir dzirdams par Karsiku?? ļoti gribētos redzēt Girgensonu (sorry, ja uzvārdā kļūdos) un Pelšu. Bet laikam velti((, diezin vai viņi tiks un laika sagatavoties praktiski neatliek, jo, lai piešautos spēlēt uz lielā laukuma - ir jāpaiet zināmam laikam. Tā teica Bekstrēms - laikam jau zina, ko runā.))

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:29, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Karsums?
trauma un nespēlēs

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 16:30, pirms 11 gadiem
starp citu, šodien un rīt HK Rīga, HK Juniors un LM apvienojums Rīgas Dinamo formās Tallinā spēlēs pret Igaunijas izlasi. ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:34, pirms 11 gadiem
Kads uzdevums ir Indeanim, ieklut astonnieka vai neizkrist no elites lai savu vietu saglabatu un tiktu uz olimpiskam spelem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 16:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, šodien un rīt HK Rīga, HK Juniors un LM apvienojums Rīgas Dinamo formās Tallinā spēlēs pret Igaunijas izlasi.
Tas nu gan ir kokteilis. Vai tas varētu nozīmēt, ka RD un zemākstāvošās sitēmas blices jau dala LM mantojumu?

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:43, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Tas nu gan ir kokteilis. Vai tas varētu nozīmēt, ka RD un zemākstāvošās sitēmas blices jau dala LM mantojumu?
šie konkrētie kadri (Ē.Ševčenko, Zabis, Kalns, Mickēvičs, Kuzmenkovs, Tūbelis) jau ir pārauguši MHL - vecumu, tā kā šiem tas ir tikai treniņš. Interesanti, ka sastāvā ir arī Vilkoits. Nez, tas saistībā ar to LHF nometni tālākajiem izlases kandidātiem?

Bet nu, domāju, neviens vien LM kadrs nākamsezon spēlēs HKR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 16:48, pirms 11 gadiem
[quote abrags]
Nez, tas saistībā ar to LHF nometni tālākajiem izlases kandidātiem?

Es jau te agrāk rakstīju, ka trūkst info par u-18, arī par šo nometni - būs, nebūs, kad būs? U-18 sakarā man nav skaidra Vasiļonoka izmešana. Izskatās , ka Nazarovs redz tikai Junioru, vai arī čals ir tā degradējies Austrijā.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:49, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, šodien un rīt HK Rīga, HK Juniors un LM apvienojums Rīgas Dinamo formās Tallinā spēlēs pret Igaunijas izlasi.
Sastāvā 4 ex-liepājnieku uzbrucēji un Vilkoits - tas ir interesanti.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:51, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Sastāvā 4 ex-liepājnieku uzbrucēji un Vilkoits - tas ir interesanti.
Redzēsim, kāds būs rezultāts, pagājušgad, laikam, zaudēja estiem.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:52, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Sastāvā 4 ex-liepājnieku uzbrucēji un Vilkoits - tas ir interesanti.
uzbrukuma līnija jau gana jaudīga, tik vārtsargi zemāka līmeņa...

  -2 [+] [-]

, 2013-04-10 16:54, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Kāpēc bez Cipuļa???
Cipam slieku projektā Mālpilī jāstrādā

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: uzbrukuma līnija jau gana jaudīga, tik vārtsargi zemāka līmeņa...
pamanīju, ka nav Diļevkas. Nebija slikts, bet, protams, sastāvs nav bezizmēra. No vārtsargiem varēja pielikt klāt kādu Muštukovu - gan prakse būtu, gan cienīgāk nospēlētu.

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:55, pirms 11 gadiem
bars161 rakstīja: Ko vēl tur minēt - Dārza nebūs 100% , atkal kaut kas sāp((. Kas ir dzirdams par Karsiku?? ļoti gribētos redzēt Girgensonu (sorry, ja uzvārdā kļūdos) un Pelšu. Bet laikam velti((, diezin vai viņi tiks un laika sagatavoties praktiski neatliek, jo, lai piešautos spēlēt uz lielā laukuma - ir jāpaiet zināmam laikam. Tā teica Bekstrēms - laikam jau zina, ko runā.))
da tu jocīgs esi, Karsums jau pirms nedēļām divām teica, ka nespēlēs un Dārziņš ir vesels un gatavs spēlēt. Pelšam reāli šajā izlases modelī darīt nav ko, kapātāju tāpat pietiek. Par Girgensonu runājot, viņš gan lieti noderētu kā trešās maiņas centrs un mazākumos

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:55, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Redzēsim, kāds būs rezultāts, pagājušgad, laikam, zaudēja estiem.
tā bija gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-10 16:59, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: šie konkrētie kadri (Ē.Ševčenko, Zabis, Kalns, Mickēvičs, Kuzmenkovs, Tūbelis) jau ir pārauguši MHL - vecumu, tā kā šiem tas ir tikai treniņš. Interesanti, ka sastāvā ir arī Vilkoits. Nez, tas saistībā ar to LHF nometni tālākajiem izlases kandidātiem?

Bet nu, domāju, neviens vien LM kadrs nākamsezon spēlēs HKR
Galvenais lai atrod darbu arzemees un lai saak meklet tagad, nevis vasaras beigaas vai rudenii.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 17:02, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: [quote abrags]
Nez, tas saistībā ar to LHF nometni tālākajiem izlases kandidātiem?

Es jau te agrāk rakstīju, ka trūkst info par u-18, arī par šo nometni - būs, nebūs, kad būs? U-18 sakarā man nav skaidra Vasiļonoka izmešana. Izskatās , ka Nazarovs redz tikai Junioru, vai arī čals ir tā degradējies Austrijā.
Attiecībā uz tālāko valstsvienības kandidātu nometni, tiešām tŗūkst konkrētākas infas, taču spriežot pēc sekojošā LHF tvīta, tā notiks Ozolniekos no 12.-14. aprīlim.

LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 6 Apr
@EdgarsGaross Dārziņu gaidam. Lipsbergs tiek aicināts uz tālāko kandidātu ledus treniņiem 12., 13. un 14. aprīlī Ozolniekos.

šeit mazliet vecāks LA raksts:

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=377167:latvijas-hokeja-izlases-rezervistiem-aprl-iespjams-bs-atsevia-nometne&Itemid=114

"Latvijas hokeja izlases tuvākajiem rezervistiem aprīļa vidū, iespējams, tiks sarīkota atsevišķa trīs dienu treniņu nometne, "LA" pavēstīja hokeja treneris Ēriks Miļuns, kurš iesaistīts darbā ar izlasi.
Miļuns izteicis ideju sapulcēt tos hokejistus, kuri ir starp izlases kandidātiem, bet pēc līderu pievienošanās tiks atsijāti, kā arī tuvākos rezervistus. Ieceri atzinīgi novērtējis gan valstsvienības galvenais treneris Teds Nolans, gan ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks. Nometni varētu rīkot Ozolniekos no 12. līdz 14. aprīlim. Tad būs ilgāka pauze starp pārbaudes spēlēm".

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 17:04, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Attiecībā uz tālāko valstsvienības kandidātu nometni, tiešām tŗūkst konkrētākas infas, taču spriežot pēc sekojošā LHF tvīta, tā notiks Ozolniekos no 12.-14. aprīlim.

LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 6 Apr
@EdgarsGaross Dārziņu gaidam. Lipsbergs tiek aicināts uz tālāko kandidātu ledus treniņiem 12., 13. un 14. aprīlī Ozolniekos.

šeit mazliet vecāks LA raksts:

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=377167:latvijas-hokeja-izlases-rezervistiem-aprl-iespjams-bs-atsevia-nometne&Itemid=114

"Latvijas hokeja izlases tuvākajiem rezervistiem aprīļa vidū, iespējams, tiks sarīkota atsevišķa trīs dienu treniņu nometne, "LA" pavēstīja hokeja treneris Ēriks Miļuns, kurš iesaistīts darbā ar izlasi.
Miļuns izteicis ideju sapulcēt tos hokejistus, kuri ir starp izlases kandidātiem, bet pēc līderu pievienošanās tiks atsijāti, kā arī tuvākos rezervistus. Ieceri atzinīgi novērtējis gan valstsvienības galvenais treneris Teds Nolans, gan ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks. Nometni varētu rīkot Ozolniekos no 12. līdz 14. aprīlim. Tad būs ilgāka pauze starp pārbaudes spēlēm".
tajā visā Tev vēl iztrūkst Matuļa raksts pagājušajā SA, kur tika saukti arī šādi spēlētāji: Jānis Ozoliņš, Brahmanis un Hvorostiņins

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:07, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ok,bet kapec par to nekas nav rakstits seit,vai vismaz SA+? man taks nepienak Sporta Avize pa pastu,un kioskos ari seit viniu nepardod neviena man zinama neta saita nekas tads nekur nav minets
Tu taču vari abonēt [par naudu, protams] Sporta Avīzes [drukātās] elektronisko versiju.
Sporta Avīze. 2013. gada 14.numurs (9.aprīlis -...

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:10, pirms 11 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Kāpēc bez Cipuļa???
Sintija ‏@Sinchuks4773 2h
@lhf_lv Cipulis ir atskaitīts no komandas?

LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 6m
@Sinchuks4773 Šodien iedota atpūta

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 17:14, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne vienmēr labs klubu treneris ir arī labs izlasu treneris, un otrādi.
Klubu trenerim tomēr ir daudz plašākas iespējas, gan gatavošanās termiņos, gan arī spēlētāju loka izvēlē.
LV izlases gadījumā trenerim tiešām ir jābūt augstākās pilotāžas, jo spēlētāju resursi ir tādi kādi tie ir.
Mēs neesam nekāds unikāls izņēmums, par spēlētāju trūkumu nav jāsūdzās 5-6 izlasēm, pārējiem ir par ko pamatīgi galvu palauzīt.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-10 17:18, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ok,bet kapec par to nekas nav rakstits seit,vai vismaz SA+? man taks nepienak Sporta Avize pa pastu,un kioskos ari seit viniu nepardod neviena man zinama neta saita nekas tads nekur nav minets
Tev ar steigu vajag uzinstalēt garumzīmes, atnāks Bimbis, izlasīs pēdējo vārdu Tavā teikumā un sāks uzmākties.

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: šie konkrētie kadri (Ē.Ševčenko, Zabis, Kalns, Mickēvičs, Kuzmenkovs, Tūbelis) jau ir pārauguši MHL - vecumu, tā kā šiem tas ir tikai treniņš. Interesanti, ka sastāvā ir arī Vilkoits. Nez, tas saistībā ar to LHF nometni tālākajiem izlases kandidātiem?

Bet nu, domāju, neviens vien LM kadrs nākamsezon spēlēs HKR
LM-2 oficiāls atsaukums no MHL-B grupas vel nav bijis (atšķirībā no BAČ).
Takā, nevajag dzīt zirgus notikumiem pa priekšu.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-10 17:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LM-2 oficiāls atsaukums no MHL-B grupas vel nav bijis (atšķirībā no BAČ).
Takā, nevajag dzīt zirgus notikumiem pa priekšu.
Vai Liepājā ir vēl kāda institūcija bez bankrotējušā LM, kas varētu uzturēt kaut vai B grupas līmeņa komandu? Dome, k- kāda firma etc.?

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tajā visā Tev vēl iztrūkst Matuļa raksts pagājušajā SA, kur tika saukti arī šādi spēlētāji: Jānis Ozoliņš, Brahmanis un Hvorostiņins
Ja tajā SA rakstā ir vēl kāda konkrēta infa par tāl. kandidātu nometni, Tu varētu šeit iepostot.
Es principa pēc vairāk neabonēju SA+ (tajā ir pārāk daudz ūdensgabalu; dažreiz pasūtu īso termiņu lielo videointerviju skatīšanai). šad tad nopērku drukāto SA, ja tur ko vērtīgu atrodu, izpētot [par velti] Narvesenā.
šīs nedēļas numuru vēl neesmu redzējis, jo nav sanācis aizbraukt uz pilsētu no maniem laukiem.

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:48, pirms 11 gadiem
OFF TOPIC! Sējējs atkal būs RD GM
Par DINAMO RĪGA ģenerālmenedžeri apstiprināts...

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:48, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: Vai Liepājā ir vēl kāda institūcija bez bankrotējušā LM, kas varētu uzturēt kaut vai B grupas līmeņa komandu? Dome, k- kāda firma etc.?
Tiešām nezinu, kas un kā.
Zinu tikai to,ka LM-2 no MHL-B nav atsaukts. Vismaz šobrīd.
Par kaut kādiem investoriem Liepājā šaubos. Kaut arī summa priekš spēlēšanas MHL-B grupā nav astronomiska (300 tūkstoši), tomēr šeit uz vietas neredzu,kas to varētu priekš puišiem atpogāt.
Tomēr zinot,ka RD ir itin veiksmīgi piezīdies pie krievu gāzes trubas, tad nebūtu diži izbrīnīts, ja LM-2 pēkšņi piezīdīsies pie kādas, piemēram, naftas trubas.
Tas,protams, viss ko uzrakstīju ir tikai minējumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:54, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Ja tajā SA rakstā ir vēl kāda konkrēta infa par tāl. kandidātu nometni, Tu varētu šeit iepostot.
Es principa pēc vairāk neabonēju SA+ (tajā ir pārāk daudz ūdensgabalu; dažreiz pasūtu īso termiņu lielo videointerviju skatīšanai). šad tad nopērku drukāto SA, ja tur ko vērtīgu atrodu, izpētot [par velti] Narvesenā.
šīs nedēļas numuru vēl neesmu redzējis, jo nav sanācis aizbraukt uz pilsētu no maniem laukiem.
tas nebija SA+, bet gan drukātajā žurnālā

     [+] [-]

, 2013-04-10 17:55, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...tad nebūtu diži izbrīnīts, ja LM-2 pēkšņi piezīdīsies pie kādas, piemēram, naftas trubas.
Tas,protams, viss ko uzrakstīju ir tikai minējumi.
pie Liepājas jūrā atrasta nafta? citu trubu Liepājas tuvumā nav...

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nezinu, kas un kā.
Zinu tikai to,ka LM-2 no MHL-B nav atsaukts. Vismaz šobrīd.
Par kaut kādiem investoriem Liepājā šaubos. Kaut arī summa priekš spēlēšanas MHL-B grupā nav astronomiska (300 tūkstoši), tomēr šeit uz vietas neredzu,kas to varētu priekš puišiem atpogāt.
Tomēr zinot,ka RD ir itin veiksmīgi piezīdies pie krievu gāzes trubas, tad nebūtu diži izbrīnīts, ja LM-2 pēkšņi piezīdīsies pie kādas, piemēram, naftas trubas.
Tas,protams, viss ko uzrakstīju ir tikai minējumi.
Vai Liepājā nebija kaut kāds apakšveļas ražotājs kas sponsorēja basketbolu?
Var jau arī paši kko pameklēt krievijā, vācu futbola klubu sponsorē gazproms, somu HK Pori Assat Noriļskij nikeļ, gan jau ir vēl kādi piemēri.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:05, pirms 11 gadiem
Man patīk, ka Jekimovs ir tāds fiksais, bet ļoti gribētu, lai viņš piestrādā pie ripas kontroles un stabilitātes.

Var redzēt, ka viņš daudz ko var, bet bieži kkaut kas nolūzt nevietā.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:07, pirms 11 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Man patīk, ka Jekimovs ir tāds fiksais, bet ļoti gribētu, lai viņš piestrādā pie ripas kontroles un stabilitātes.

Var redzēt, ka viņš daudz ko var, bet bieži kkaut kas nolūzt nevietā.
Jekimovs biežāk nekā citi cieš no pretinieki spēka spēles. Ja neiemācīsies pretdarboties vai izvairīties, nekas labs viņam beigās nesanāks.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:10, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: pie Liepājas jūrā atrasta nafta? citu trubu Liepājas tuvumā nav...
Es vairāk par tām naftas trubām,kas atrodas Krievijā.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:13, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai Liepājā nebija kaut kāds apakšveļas ražotājs kas sponsorēja basketbolu?
Var jau arī paši kko pameklēt krievijā, vācu futbola klubu sponsorē gazproms, somu HK Pori Assat Noriļskij nikeļ, gan jau ir vēl kādi piemēri.
Pirms divām sezonām mežrūpnieki spļaudījās, ka ar viņiem neviens nerunā par LM hokeja kluba sponsorēšanu. Nezinu kā šobrīd sastāv ar to virzienu.
Par cik LM ir laba sadarbība ar CSKA, tad varbūt šim pupam var piezīsties.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-10 18:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pirms divām sezonām mežrūpnieki spļaudījās, ka ar viņiem neviens nerunā par LM hokeja kluba sponsorēšanu. Nezinu kā šobrīd sastāv ar to virzienu.
Par cik LM ir laba sadarbība ar CSKA, tad varbūt šim pupam var piezīsties.
Neticu ka kokrūpniekiem nav kur naudu likt, gan jau ir pilns ar lūdzējiem, bet šis virziens pie mums tiešām ir aizmirsts, viņiem visu laiku ir stabili augošs eksports. 46% Latvijas teritorijas ir meži, vienīgais ka viņiem vajag daudz naudas kapitālieguldijumiem, modernas iekārtas maksā bargu naudu.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es vairāk par tām naftas trubām,kas atrodas Krievijā.
tām trubām nulle interese par tādu Liepāju

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ...
Par cik LM ir laba sadarbība ar CSKA, tad varbūt šim pupam var piezīsties.
naivi cerēt uz reālu naudu šādā rakursā.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:37, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neticu ka kokrūpniekiem nav kur naudu likt, gan jau ir pilns ar lūdzējiem, bet šis virziens pie mums tiešām ir aizmirsts, viņiem visu laiku ir stabili augošs eksports. 46% Latvijas teritorijas ir meži, vienīgais ka viņiem vajag daudz naudas kapitālieguldijumiem, modernas iekārtas maksā bargu naudu.
Uzrakstīju Tev uz PM.

     [+] [-]

, 2013-04-10 18:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: naivi cerēt uz reālu naudu šādā rakursā.
Tas vairāk bija kā joks.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 18:43, pirms 11 gadiem
Ankipans un Vasilvejevs vajadzigi plus vel sasa un tad izlase gatava. Jo tris mainas ir par ceturto nezinu,kas varetu spelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-10 20:14, pirms 11 gadiem
Easton77 rakstīja: No tiem , kas ir pagaidām varētu būt :

1.Dārziņš-Sprukts-Indrašis Pujacs-Sotnieks
2.Jekimovs-Širokovs-Cipulis K.Rēdlihs-Andersons
3.Ķēniņš-Džeriņš-Meija Cibuļskis-M.Jass
4.Štāls-Pavlovs-Saulietis Jakovļevs-Porejs
Rez.Jass,Bičevskis
protams, ka vēl jau klāt var nākt Karsums,Vasiļjevs,Daugaviņš, Bērziņš, Galviņš, Kulda, J.Rēdlihs, Girgensons, Pelšs.
Tieši tā!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-10 20:39, pirms 11 gadiem
Būs jāiedzer alus par mūsu izlases stāru Dārziņu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 20:41, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: del viena raksta? del vienas informacijas? manuprat,sadas te zinias ir jabut VISIEM PIEEJAMA FORMATA,nevis maksas avize liekamas tas ta4u, cik saprotu,nebija nekads analitiks raksts,bet parasta informacija par vienu konkretu speletaju
vispār jau tas ir analītisks raksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-10 21:42, pirms 11 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: bet es taks nevaru to novertet paris teikumos,par ko tur vel ir,iznemot Bukartu? vai ari Bukarts Matulia analitika vinia raksta ir galvenais personazs tomer
par izlases komplektāciju un Nolanu.

     [+] [-]

, 2013-04-10 23:37, pirms 11 gadiem
ai nu ko Jūs te daži šūmējas..
....pērn aizbraucu uz vienu spēli ar NOR ar prāmi...rezultāts hockejā bija kā bija, bet uz prāmja viss lieliski!!!...arī hockejisti tusēja uz nebēdu Zviedrijā!!!
====>Tagad jau Latvijas Izlasi ar var tusiņā apraudzīt braucot ar prāmi un tad ar noīrētu auto!
Latvijas hokejisti tusēs ...par ko ne līdzjutējiem patusēt uz prāmja ?????

     [+] [-]

, 2013-04-11 00:24, pirms 11 gadiem
Kaut kāds murgs te šovakar...

     [+] [-]

, 2013-04-11 03:50, pirms 11 gadiem
veči turaties, veselību...!