Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase pārbaudes turnīra ievadā droši apspēlē Slovēniju

Rolands Eliņš

Latvijas izlase pārbaudes turnīra ievadā droši apspēlē Slovēniju
Foto: Guntis Lazdāns/LHF

„Euro Ice Hockey Challenge” turnīra pirmajā spēlē Minskā, Baltkrievijā, Latvijas hokeja izlase pārliecinoši apspēlēja Slovēniju (4:1). Vārtus Latvijai guva Rūdolfs Maslovskis, Mārtiņš Dzierkals, Egils Kalns un Edgars Kulda.

Latvijas vārtos šodien stājās Jānis Auziņš, kurš ikdienā spēlē „Prizmas” sastāvā Latvijas hokeja līgā. Viņš nostāvēja sausā mača lielāko daļu, tiekot pārspēts tikai trešajā periodā, kad mazākumā atvairīja pirmo metienu, bet nenoturēja ripu, un Slovēnija guva goda vārtus.

Līdz tam brīdim Latvija nokārtojusi sev komfortablu pārsvaru. Sezonas pirmajā pārbaudes spēlē rezultātu izdevās atklāt ātri – mača piektajā minūtē to paveica Rūdolfs Maslovskis, kurš uz zilās līnijas ātri un skaisti apspēlēja aizsargu un pēc tam arī vārtsargu. Pirmās trešdaļas izskaņā Boba Hārtlija vadītā komanda arī dubultoja pārsvaru, kad pēc metiena no zilās līnijas slovēņu aizsargs atsita ripu tukšu vārtu stūra priekšā, un tur pirmais bija Mārtiņš Dzierkals, gūstot savus sezonas pirmos vārtus oficiālā mačā.

3:0 tika panākts otrā perioda sākumā, kad izcēlās Čehijā spēlējošais Edgars Kulda, izmantojot Egila Kalna rezultatīvu piespēli vārtu priekšā. Latvija turpināja otrajā periodā uzbrukt vairāk nekā pretinieki, kas noveda pie iespējas spēlēt divu vīru vairākumā, un Egilam Kalnam daudz laika nevajadzēja, lai ar panāktu 4:0. Kalns no zilās līnijas ar ripu pats pieslidoja tuvāk vārtiem un pēc ātrām divām piespēlēm no jau visai tuvas distances izdarīja precīzu metienu.

Par labāko Latvijas izlasē šajā spēlē tika atzīts Edgars Kulda, komandas trešo vārtu autors. Jāpiemin, ka šodienas mačā gūtie vārti Maslovskim un Kalnam bija pirmie Latvijas izlasē. Dzierkals savukārt guva otros vārtus izlasē, kā arī viņš vienīgais Latvijas sastāvā simboliskajā pēcspēles metienu sērijā realizēja savu bullīti.

Rītdien Latvijas izlasei pretim stāsies Francijas valstsvienība, kas šovakar aizvadīs spēli ar turnīra saimniece Baltkrievijas izlasi.

Latvija - Slovēnija 4:1 (2:0, 2:0, 0:1)

Vārti: 4:51 Maslovskis (Mamčičs, Auziņš) 1:0, 19:52 Dzierkals (Salija, E. Kulda) 2:0, 23:34 E. Kulda (Kalns) 3:0, 36:45 Kalns (Razgals) (vair.) 4:0, 50:05 Simsičs (Pretnars, Ograjenseks) (vair.) 4:1
Metieni: 29:19
Vārtsargi: Jānis Auziņš – Roks Stajanovičs

Latvijas izlases sastāvs EIHC turnīram Minskā:

Vārtsargi: Jānis Auziņš (HK “Prizma”), Rihards Cimermanis (HK “Zemgale/LLU”)

Aizsargi: Ralfs Freibergs (HC “Zlin”, Čehija), Artūrs Salija (HK “Poprad”, Slovākija), Eduards Hugo Jansons (“Neftyanik”, Krievija), Roberts Mamčics (Rīgas “Dinamo”), Roberts Kaļķis (HK “Rīga”), Pauls Svars (HK “Rīga”) un Kristaps Jākobsons (“Zemgale/LLU”), Rihards Ķuzis (HK "Prizma").

Uzbrucēji: Edgars Kulda (HC “Zlin”, Čehija), Oskars Batņa, Mārtiņš Dzierkals, Frenks Razgals, Rihards Marenis, Roberts Lipsbergs (visi Rīgas “Dinamo”), Vladislavs Adeļsons (“Zemgale/LLU”), Bruno Zabis (HK “Liepāja), Juris Upītis, Edgars Homjakovs, Lauris Rancevs (visi HK “Kurbads”), Rūdolfs Maslovskis (HK “Mogo”), Egils Kalns (HK “Liepāja”).

Euro Ice Hockey Challenge: (Baltkrievija, Minska)

DatumsLaiksSpēleRez.
08.11.2018.13:15Latvija – Slovēnija4:1
09.11.201814:30Latvija – Francija
10.11.201818:30Latvija – Baltkrievija

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:47, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kādu līmeni? Čehijā līmenis nav zemāks. Tikai komandu skaits ir mazāks, kas nenosaka limeni.
Tas tavs līmenis nav tikai hokeja spēlēšana, lai arī to skatoties pateikt, ka Čehijā līmenis nav zemāks par KHL, vajag lielu fantāziju.

KHL ir pilnīgi cita slodzes intensitāte, pārlidojumi utt., kas nav un nevar būt Čehijā. Neticēsi, bet tas ietekmē sniegumu. Paredzu, ka tagad par NHL būs replikas, ka viņiem ir vēl grūtāk. Jā, ir, tāpēc viņi ir vēl krutāki par KHL.

  +5 [+] [-]

, 2018-11-08 16:47, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Nevajag jaukt degradēšanos ar nevilkšanu.
Tie Latvijas hokejisti, kas var un grib spēlēt, Dinamo ir izmantojuši savā labā un, runājot skaļiem vārdiem, izgājuši jaunā līmenī.
Tie, kas nevar vai negrib spēlē KHL līmenī, tie arī izjūt šos "Dinamkas žņaugus".

Pavlovs, Skvorcovs, E.Kulda, Freibergs, Dzierkals ir KHL spēlētāji? Nesmīdiniet. Bez RD viņi pat VHL netiktu pie normālas teikšanas un spēles laika.
Un nevar tā teikt "nevilka". Tas nav tik vienkārši. Jo ņemam to pašu Džeriņu, Bičevski, Bukartus, Kuldu, Cibuļski, Freibergu. Izņemot Džeru un Cibuļski, neviens no viņiem RD nebija nostabilizējies 1. maiņā. Čehijā un DEL spēlē solīdi. Tu tiešām domātu viņi nevilktu līmeni? To pašu Pavlovu spītīgi ņem visi izlases treneri. Tad jau nemaz tik tizls nav. Līdzīgi var runāt arī savādāk - vai nav bijis, ka leģionāri atnāk uz RD no labam sezonām un neko dižu neparāda? (Svets, Šremps, Šags, Eriksons,Kristo, Fērčailds daļēji Klārks). Vai arī spēlētājs RD nospēlē lieliski tiek uz ne obligāti labāku bet bagātaku komandu un tur neko parādīt nespēj - Dārziņš, Hossa, Sprukts,Rēdlihs, Galviņš. Vai Pujacs, kam spēle ir gajusi pat tādā klubā kā Omska, bet Rīga nesanāk, līdzīgi var teikt par Masaļski. Tas, ka nesanāk spēle Rīgā automātā nenozīmē, ka ir slikts spēlētājs. Katram karjerā ir dažādi posmi, speja pielāgoties apstākļiem, treneru prasībām. Var kārtējo reizi pieminēt normāla fārma trūkumu, kur gūt spēļu praksi tiem, kas uz doto brīdi netiek sastāvā vai neatbilst top maiņām - nu nebūtu tam pašam Ģēģerim vai Dzierkalam jākuļās pa 3. - 4. maiņu. Viņi nav čekeri. Viņi arī neparādīs monstrualu sniegumu pret pretiniekiem, kas pretī sūtīs kuiļus, kas viņus nostums malā. Fārma trūkums arī rada to "degradāciju." Labākie par savu vietu jūtās ļoti droši, jo viņus nekur nesūtīs, vidējie netiek spelēt vai spēlē neatbilstošā lomā un rezervisti netiek pie spēļu prakses vai tiek pie tās OHL, kas īslaicīgi varbūt diži skilu nenoņem, bet ilglaicīgi tas ir liels trūkums - treniņu trūkums, zemāka spēles intensitāte. Un tad šis rezervists auksts vai pusauksts tiek pie iespējas, neko neparāda un atkal sēž malā. Tā nevar augt hokejists, jo īpaši jaunais.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 16:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kurš saka, ka viņi ir krievu līgas līmeņa spēlētāji? Tāpēc saku, ka dinamka ir degradējošs elements Latvijas hokejā. Nevis nevelk spēlētāji, bet vadība nevelk un degradē spēlētājus ar neadekvātiem piedāvājumiem!
p.s. cik ta to hokejistu ir kas dinamku izmantojuši attīstīties? Indrašis? pa desmit gadiem viens
Tas pats Dārziņš ar Miķeli pirms KHL bija joberlīgu spēlētāji.
Sotnieks, Cibuļskis līdz izlases TOP aizsargiem izauga tieši RD. Arī Džeriņš par nopietnu hokejistu kļuva Dinamo. Kalniņš izmantoja Dinamo posmu, lai pieteiktu sevi TOP līmeņa hokejā un tagad ir labs Eiropas vārtsargs.

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:51, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tas pats Dārziņš ar Miķeli pirms KHL bija joberlīgu spēlētāji.
Sotnieks, Cibuļskis līdz izlases TOP aizsargiem izauga tieši RD. Arī Džeriņš par nopietnu hokejistu kļuva Dinamo. Kalniņš izmantoja Dinamo posmu, lai pieteiktu sevi TOP līmeņa hokejā un tagad ir labs Eiropas vārtsargs.
Dārziņš nebija nekāds joberlīgu spēlētājs un Latvijas izlasē meta 2-3 šaibas PČ pirms dinamkas....

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:51, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: piemēram šeit: Rosters for Euro Ice Hockey Challenge... .
paldies liels bija funktiers uzlikt uz balkrieviem bet tagad japadoma vel

  -2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:51, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tas tavs līmenis nav tikai hokeja spēlēšana, lai arī to skatoties pateikt, ka Čehijā līmenis nav zemāks par KHL, vajag lielu fantāziju.

KHL ir pilnīgi cita slodzes intensitāte, pārlidojumi utt., kas nav un nevar būt Čehijā. Neticēsi, bet tas ietekmē sniegumu. Paredzu, ka tagad par NHL būs replikas, ka viņiem ir vēl grūtāk. Jā, ir, tāpēc viņi ir vēl krutāki par KHL.
atkal tuftoloģija.
VIDĒJAIS KHL līmenis nemaz nav tik augsts tāpēc, ka līgā ir tik daudz komandu. KHL nav tikai SKA, CSKA un Jokerit, tas ir arī Slovan, Vitjazj, Ņeftehimik u.t.t.
KHL ir pilnīgi cita slodzes intensitāte, pārlidojumi utt., kas nav un nevar būt Čehijā. - nu. lūk, arī tas arī ietekmē līgas līmeni (spēles kvalitāti), pavelkot krievu kolhoza līmeni uz leju.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 16:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kurš saka, ka viņi ir krievu līgas līmeņa spēlētāji? Tāpēc saku, ka dinamka ir degradējošs elements Latvijas hokejā. Nevis nevelk spēlētāji, bet vadība nevelk un degradē spēlētājus ar neadekvātiem piedāvājumiem!
p.s. cik ta to hokejistu ir kas dinamku izmantojuši attīstīties? Indrašis? pa desmit gadiem viens
Tas pats Kalniņš. No MOL līgas viņš netiktu Jokerit līmeņa klubā ar tikai 1 starpposmu, jo pēc MOL, ja nebūtu tāda RD, viņs netiktu Eiropas top līmeņa klubā, vispirms nepasvīstot otrajā šķirā -Alpos, Bač, Kazahos, Slovakos utt.
Bičevskis arī diez vai tiktu čehos. Potenciāls ir jaunajai RD maiņai - Zīlem, Ģēģerim, Balinskim. Mazajam Kuldam ir vai nu izcils aģents vai nostrādāja frāze KHL, jo memoriālā kausa MVP savā KHL posmā brīnumus nerādīja, bet arī spēlē čehos. Ja viņš būtu atskrējis uz viduvēju Eiropas čempī un spēlējis ar tādu sniegumu kā Rd, tad šogad viņš būtu vai nu OHL vai labākajā gadījumā Alpos.

  -2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:52, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un nevar tā teikt "nevilka". Tas nav tik vienkārši. Jo ņemam to pašu Džeriņu, Bičevski, Bukartus, Kuldu, Cibuļski, Freibergu. Izņemot Džeru un Cibuļski, neviens no viņiem RD nebija nostabilizējies 1. maiņā. Čehijā un DEL spēlē solīdi. Tu tiešām domātu viņi nevilktu līmeni? To pašu Pavlovu spītīgi ņem visi izlases treneri. Tad jau nemaz tik tizls nav. Līdzīgi var runāt arī savādāk - vai nav bijis, ka leģionāri atnāk uz RD no labam sezonām un neko dižu neparāda? (Svets, Šremps, Šags, Eriksons,Kristo, Fērčailds daļēji Klārks). Vai arī spēlētājs RD nospēlē lieliski tiek uz ne obligāti labāku bet bagātaku komandu un tur neko parādīt nespēj - Dārziņš, Hossa, Sprukts,Rēdlihs, Galviņš. Vai Pujacs, kam spēle ir gajusi pat tādā klubā kā Omska, bet Rīga nesanāk, līdzīgi var teikt par Masaļski. Tas, ka nesanāk spēle Rīgā automātā nenozīmē, ka ir slikts spēlētājs. Katram karjerā ir dažādi posmi, speja pielāgoties apstākļiem, treneru prasībām. Var kārtējo reizi pieminēt normāla fārma trūkumu, kur gūt spēļu praksi tiem, kas uz doto brīdi netiek sastāvā vai neatbilst top maiņām - nu nebūtu tam pašam Ģēģerim vai Dzierkalam jākuļās pa 3. - 4. maiņu. Viņi nav čekeri. Viņi arī neparādīs monstrualu sniegumu pret pretiniekiem, kas pretī sūtīs kuiļus, kas viņus nostums malā. Fārma trūkums arī rada to "degradāciju." Labākie par savu vietu jūtās ļoti droši, jo viņus nekur nesūtīs, vidējie netiek spelēt vai spēlē neatbilstošā lomā un rezervisti netiek pie spēļu prakses vai tiek pie tās OHL, kas īslaicīgi varbūt diži skilu nenoņem, bet ilglaicīgi tas ir liels trūkums - treniņu trūkums, zemāka spēles intensitāte. Un tad šis rezervists auksts vai pusauksts tiek pie iespējas, neko neparāda un atkal sēž malā. Tā nevar augt hokejists, jo īpaši jaunais.
Labs hokejists nav tas, kurš spēlēs tad, kad uz viņu strādās visa komanda. Labs hokejists ir tas, kurš labi spēlēs un būs komandai noderīgs pie jebkādiem apstākļiem.

Par tiem mūsu izslavētajiem čekeriem - ja Rīgas komanda būtu brīvāka savā sastāva komplektācijā, nekoncentrējoties uz vietējiem hokejistiem, tad Pavlova vietā varētu atrast kaudzi ar spēlēt gribošiem un varošiem krieviem, kuriem nebūtu tādu rezultativitātes problēmu.

Un nevajag jaukt Latvijas izlasi un RD, tās ir pilnīgi divas dažādas lietas un arī sastāva komplektācija ir atšķirīga.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-08 16:53, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Kalniņš. No MOL līgas viņš netiktu Jokerit līmeņa klubā ar tikai 1 starpposmu, jo pēc MOL, ja nebūtu tāda RD, viņs netiktu Eiropas top līmeņa klubā, vispirms nepasvīstot otrajā šķirā -Alpos, Bač, Kazahos, Slovakos utt.
Bičevskis arī diez vai tiktu čehos. Potenciāls ir jaunajai RD maiņai - Zīlem, Ģēģerim, Balinskim. Mazajam Kuldam ir vai nu izcils aģents vai nostrādāja frāze KHL, jo memoriālā kausa MVP savā KHL posmā brīnumus nerādīja, bet arī spēlē čehos. Ja viņš būtu atskrējis uz viduvēju Eiropas čempī un spēlējis ar tādu sniegumu kā Rd, tad šogad viņš būtu vai nu OHL vai labākajā gadījumā Alpos.
Tas pats Kalniņš tika dinamkā pateicoties Latvijas izlasei, nevis MOL līgai. Beidz tak dzīt tuftu līdzi fulbekam. Neviens neskauto MOL līgu...
p.s. Kalniņš nebija nekāds nezināmais. U-20 izlasē bija labāks par Gudļevski un bija pamatvārtsargs, a Gudis bekaps!

  +3 [+] [-]

, 2018-11-08 16:53, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: atkal tuftoloģija.
VIDĒJAIS KHL līmenis nemaz nav tik augsts tāpēc, ka līgā ir tik daudz komandu. KHL nav tikai SKA, CSKA un Jokerit, tas ir arī Slovan, Vitjazj, Ņeftehimik u.t.t.
KHL ir pilnīgi cita slodzes intensitāte, pārlidojumi utt., kas nav un nevar būt Čehijā. - nu. lūk, arī tas arī ietekmē līgas līmeni (spēles kvalitāti), pavelkot krievu kolhoza līmeni uz leju.
Abrag, gribu redzēt to līmeņrādi, kas pateiks, ka šī līga ir laba, šitā - slikta, a trešā kaut kur pa vidu.

Viss pārējais ir tikai tavi subjektīvismi.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:53, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Tas pats Dārziņš ar Miķeli pirms KHL bija joberlīgu spēlētāji.
Sotnieks, Cibuļskis līdz izlases TOP aizsargiem izauga tieši RD. Arī Džeriņš par nopietnu hokejistu kļuva Dinamo. Kalniņš izmantoja Dinamo posmu, lai pieteiktu sevi TOP līmeņa hokejā un tagad ir labs Eiropas vārtsargs.
Somija un Čehija ir joberlīgas? Tas par Dārziņu.

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Dārziņš nebija nekāds joberlīgu spēlētājs un Latvijas izlasē meta 2-3 šaibas PČ pirms dinamkas....
Jā, bet klubu līmenī tikai Baltkrievijā varēja sevi parādīt.

  -3 [+] [-]

, 2018-11-08 16:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tas pats Kalniņš. No MOL līgas viņš netiktu Jokerit līmeņa klubā ar tikai 1 starpposmu, jo pēc MOL, ja nebūtu tāda RD, viņs netiktu Eiropas top līmeņa klubā, vispirms nepasvīstot otrajā šķirā -Alpos, Bač, Kazahos, Slovakos utt.
Bičevskis arī diez vai tiktu čehos. Potenciāls ir jaunajai RD maiņai - Zīlem, Ģēģerim, Balinskim. Mazajam Kuldam ir vai nu izcils aģents vai nostrādāja frāze KHL, jo memoriālā kausa MVP savā KHL posmā brīnumus nerādīja, bet arī spēlē čehos. Ja viņš būtu atskrējis uz viduvēju Eiropas čempī un spēlējis ar tādu sniegumu kā Rd, tad šogad viņš būtu vai nu OHL vai labākajā gadījumā Alpos.
To Tu nezini, kā būtu, ja būtu. Tā ir tikai plika iršana.
Arī pirms Skanstes ielas kantoreļa LV spēlētāji spēlēja vadošās līgās - tātad arī bez mīkstjura vazelīna organizācijas var izsisties. (pie kam, toreiz Latvijā haļļu bij mazāk un līdz ar to arī jauniešu un hokejistu vispār arī).

  +4 [+] [-]

, 2018-11-08 16:56, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Labs hokejists nav tas, kurš spēlēs tad, kad uz viņu strādās visa komanda. Labs hokejists ir tas, kurš labi spēlēs un būs komandai noderīgs pie jebkādiem apstākļiem.

Par tiem mūsu izslavētajiem čekeriem - ja Rīgas komanda būtu brīvāka savā sastāva komplektācijā, nekoncentrējoties uz vietējiem hokejistiem, tad Pavlova vietā varētu atrast kaudzi ar spēlēt gribošiem un varošiem krieviem, kuriem nebūtu tādu rezultativitātes problēmu.

Un nevajag jaukt Latvijas izlasi un RD, tās ir pilnīgi divas dažādas lietas un arī sastāva komplektācija ir atšķirīga.
Tad sanāk ka Hossa ir sūdīgs hokejists, jo uz viņu spēlēja visa komanda.
Un kāpēc nevar viltk paralēles ar izlasi? Ir cita komplektācija, bet tas nemaina faktu, ka treneri ar NHL pieredzi - Nolans, Hārtlijs grib redzēt savā komandā to pašu Pavlovu. Ja viņš būtu tik slikts, kā daudzi mēģina viņu pataisīt viņu neviens nevestu uz PČ. Nav jau vienīgais masīvais uzbrucējs ar latvieša hokeja pasi.

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:57, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, bet klubu līmenī tikai Baltkrievijā varēja sevi parādīt.
varbūt sākumā tā arī vajag un Baltkrievija nav tā sliktākā vieta kur uzsākt karjeru pēc junioru gadiem. Tas pats Džeriņš pirmaja gadā dinamkā nomauca belaros fermā nevis dirnēja treniņos un lidoja par stjuartu...

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:57, pirms 6 gadiem
Kas tas par sastāvu ?

  -2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:57, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Abrag, gribu redzēt to līmeņrādi, kas pateiks, ka šī līga ir laba, šitā - slikta, a trešā kaut kur pa vidu.

Viss pārējais ir tikai tavi subjektīvismi.
nav jau viena objektīva rādītja, lai pateiktu, ka vot ši līga ir labāk, bet šī vājāka - taču to, ka KHL un čehu Ekstralīgas līmeņi nav radikāli atšķirīgi, būtu muļķīgi noliegt...

     [+] [-]

, 2018-11-08 16:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tas pats Kalniņš tika dinamkā pateicoties Latvijas izlasei, nevis MOL līgai. Beidz tak dzīt tuftu līdzi fulbekam. Neviens neskauto MOL līgu...
p.s. Kalniņš nebija nekāds nezināmais. U-20 izlasē bija labāks par Gudļevski un bija pamatvārtsargs, a Gudis bekaps!
Kalniņš Dinamo tikai tikai pateicoties tam, ka ir vietējais. Dinamo tolaik, ja atceries, vajadzēja max lētus spēlētājus, tāpēc viņi trajautoja visus.

Ja nemaldos, vēl pirms dažām sezonām, bija Dinamo viens garš vietējais vārtsargs, kurš treniņa vidū vienkārši aizgāja prom, jo viņam nepatika. Tas arī parāda RD selekcijas īstenību - ja gribi pamēģināt un esi vietējais, tad droši nāc, gan jau atradīsim vietu.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 16:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt sākumā tā arī vajag un Baltkrievija nav tā sliktākā vieta kur uzsākt karjeru pēc junioru gadiem. Tas pats Džeriņš pirmaja gadā dinamkā nomauca belaros fermā nevis dirnēja treniņos un lidoja par stjuartu...
Es nesaku, ka tas ir slikti, saku, ka RD viņi kļuva par nopietniem hokejistiem un to noliegt ta ka nav baigā pamata.

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:01, pirms 6 gadiem
Fullback rakstīja: Es nesaku, ka tas ir slikti, saku, ka RD viņi kļuva par nopietniem hokejistiem un to noliegt ta ka nav baigā pamata.
Dārziņš un Rēdlihs jau bija stabili Latvijas izlases pamatsastāva veči...jeb Latvijas izlase ir kaut kas zemāks par dinamku?

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:01, pirms 6 gadiem
krists rakstīja: paldies liels bija funktiers uzlikt uz balkrieviem bet tagad japadoma vel
1X

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:01, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: To Tu nezini, kā būtu, ja būtu. Tā ir tikai plika iršana.
Arī pirms Skanstes ielas kantoreļa LV spēlētāji spēlēja vadošās līgās - tātad arī bez mīkstjura vazelīna organizācijas var izsisties. (pie kam, toreiz Latvijā haļļu bij mazāk un līdz ar to arī jauniešu un hokejistu vispār arī).
Ir viens bet. Un to sauc par statistiku. Cik bieži MOL un tamlīdzīga līmeņa (lai kā nebesītu šis vārds) spēlētaji, jo īpaši vārtsargi, kuriem ir lielāka konkurence kā laukuma spēlētājiem bez starpposma tiek top līgu klubos. Atbilde ir vienkārša - reti. Viņi parasti tiek ja ir a)attiecīgās valsts zaļais gurķis, kas sāk karjeru joberlīgā, spēlē labi un tiek augstāk b)tajā joberlīgā parāda tiešām izcilu sniegumu un iekrīt kādam acīs c)Parāda izcilu sniegumu nesaistītā starptautiskā turnīrā, kas dod to nelielo vērtības bonusu d)Uz viņu jau bija tiesības augstaka līmeņa klubam un joberlīga kalpo kā "prakse".
Un par to, ka Latvijā bija mazak hokejistu - bija, bet arī konkurnce bija mazāka, jo tajā laikā mazaka vērtība bija frančiem, dāņiem, norvēģiem, austriešiem un citām hokeja nācijām, kuras agrāk uz 1 slidas apspēlējām un tagad spēlējam kā līdzīgs ar līdzīgu. Ne uz vienu no jautajumiem - kā būtu ja būtu, vai Dinamo degradē - nevar skatīties tikai no vienas puses. Ir argumenti gan vienam variantam, gan otram.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 17:03, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ir viens bet. Un to sauc par statistiku. Cik bieži MOL un tamlīdzīga līmeņa (lai kā nebesītu šis vārds) spēlētaji, jo īpaši vārtsargi, kuriem ir lielāka konkurence kā laukuma spēlētājiem bez starpposma tiek top līgu klubos. Atbilde ir vienkārša - reti. Viņi parasti tiek ja ir a)attiecīgās valsts zaļais gurķis, kas sāk karjeru joberlīgā, spēlē labi un tiek augstāk b)tajā joberlīgā parāda tiešām izcilu sniegumu un iekrīt kādam acīs c)Parāda izcilu sniegumu nesaistītā starptautiskā turnīrā, kas dod to nelielo vērtības bonusu d)Uz viņu jau bija tiesības augstaka līmeņa klubam un joberlīga kalpo kā "prakse".
Un par to, ka Latvijā bija mazak hokejistu - bija, bet arī konkurnce bija mazāka, jo tajā laikā mazaka vērtība bija frančiem, dāņiem, norvēģiem, austriešiem un citām hokeja nācijām, kuras agrāk uz 1 slidas apspēlējām un tagad spēlējam kā līdzīgs ar līdzīgu. Ne uz vienu no jautajumiem - kā būtu ja būtu, vai Dinamo degradē - nevar skatīties tikai no vienas puses. Ir argumenti gan vienam variantam, gan otram.
tak beidz ieciklēties uz to MOL, ja Kalniņš spēlētu pirms dinamkas Spānijā, tad Spānijas līgu locītu. Ne jau tāpēc viņš nokļuva dinamkā, ka bija MOL klubā, bet labi sevi parādīja Latvijas izlases spēlēs pirms PČ un dinamka viņu uzaicināja. Nevis dinamka tagad skauto joberlīgas...

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Dārziņš nebija nekāds joberlīgu spēlētājs un Latvijas izlasē meta 2-3 šaibas PČ pirms dinamkas....
Ja kaut kāds Baltkrievisjas čempis vai Mestis nav joberlīgas, tad nu tev taisnība, bet ja tomēr ir, tad..

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:06, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Ja kaut kāds Baltkrievisjas čempis vai Mestis nav joberlīgas, tad nu tev taisnība, bet ja tomēr ir, tad..
Un kā ar Čehijas Ekstralīgu un SM līgu jeb tagad vienkārši Liiga? Tās arī joberlīgas? Mestis Dārziņs vispār nav spēlējis.

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:07, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Līmeņrādis?
salīdzinot LAT - SLO spēles 3. periodu un LAT - EST 1. periodu, vizuāli izskatījās, ka Viļņā tas līmenis ir augstāks.
Nesalīdzināšu konkrēti šos periodus, bet tas, kas šobrīd redzams- kaut kāda bezsakara bakstīšanās

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:07, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Ja kaut kāds Baltkrievisjas čempis vai Mestis nav joberlīgas, tad nu tev taisnība, bet ja tomēr ir, tad..
Dārziņš nekad nav spēlējis Mestis, pēc junioriem viņš noslēdza līgumu ar SM-liiga klubu, tad čehu ekstralīga, tad belaru čempis, nekur neredzu joberlīgas. Pie tam belaru čempis ir ok līmenis, un viņi spēlē čempionu līgā.

  +2 [+] [-]

, 2018-11-08 17:08, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Ja kaut kāds Baltkrievisjas čempis vai Mestis nav joberlīgas, tad nu tev taisnība, bet ja tomēr ir, tad..
izjoberētas ir tavas smadzenes, nevis pieagušo profesionālas līgas

  +4 [+] [-]

, 2018-11-08 17:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz ieciklēties uz to MOL, ja Kalniņš spēlētu pirms dinamkas Spānijā, tad Spānijas līgu locītu. Ne jau tāpēc viņš nokļuva dinamkā, ka bija MOL klubā, bet labi sevi parādīja Latvijas izlases spēlēs pirms PČ un dinamka viņu uzaicināja. Nevis dinamka tagad skauto joberlīgas...
Tu domu nesaproti. Ja nebūtu Rd, viņam nebūtu pieticis ar 1 klubu lai tiktu uz Jokerit līmeņa klubu. Nu nepaņemtu viņu KHL vai jebkuras citas Eiropas top līgas top komanda pa taisno no MOL, arī ar visām izlases spēlēm. Viņu paņemtu labaka joberlīga. Kur viņam būtu jāstāv vēl labak kā viņš to darīja RD, lai uzreiz pēc tam nonāktu tur, kur ir tagad. RD paņemot viņu no MOL (vienalga MOl dēļ vai izlases) uzlika viņu uzplašākas, skautiem interesantākas skatuves. Tur tā doma.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Dārziņš nekad nav spēlējis Mestis, pēc junioriem viņš noslēdza līgumu ar SM-liiga klubu, tad čehu ekstralīga, tad belaru čempis, nekur neredzu joberlīgas. Pie tam belaru čempis ir ok līmenis, un viņi spēlē čempionu līgā.
Turklāt tā laika BĀC bija spēcīgāks. Bija vairāk laba līmeņa komandu. Šī brīža Bāc atgādina Samsung premjerlīgas laiku LAČ - 2-3 ļoti solīdas komandas un pārējās "Kak ņibuķ". Tā laika Rīga 2000, LM un ASK Čl arī neizskatītos slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:15, pirms 6 gadiem
Jau kuro reizi par RD vareno pienesumu LV izlasei tiek piesaukti Sotnieks ar Cibuļski. Tas ir psec! Tik grūti ieiet eliteprospektā un paskatīties, kur viņi pirms tam bija! Baigi daudz mums tādu ir/bija, kuri 18 gados stabili profos rauj?

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:18, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Turklāt tā laika BĀC bija spēcīgāks. Bija vairāk laba līmeņa komandu. Šī brīža Bāc atgādina Samsung premjerlīgas laiku LAČ - 2-3 ļoti solīdas komandas un pārējās "Kak ņibuķ". Tā laika Rīga 2000, LM un ASK Čl arī neizskatītos slikti.
Un galvenais arguments tam visam ir "man tā liekas"!

  +1 [+] [-]

, 2018-11-08 17:20, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu domu nesaproti. Ja nebūtu Rd, viņam nebūtu pieticis ar 1 klubu lai tiktu uz Jokerit līmeņa klubu. Nu nepaņemtu viņu KHL vai jebkuras citas Eiropas top līgas top komanda pa taisno no MOL, arī ar visām izlases spēlēm. Viņu paņemtu labaka joberlīga. Kur viņam būtu jāstāv vēl labak kā viņš to darīja RD, lai uzreiz pēc tam nonāktu tur, kur ir tagad. RD paņemot viņu no MOL (vienalga MOl dēļ vai izlases) uzlika viņu uzplašākas, skautiem interesantākas skatuves. Tur tā doma.
Nu skaidrs protams, ka noveicās. Viens no retajiem varotčikiem ar nebijušu gadījumu. Parasts gadījums ir stjuarts un treniņu partneris pēc tam labākājā gadījumā OHL. Tur daudz piemēru , ceru ka zini un nesaukšu!

     [+] [-]

, 2018-11-08 17:23, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Jautājums, pat ja arī būtu tāda ferma DR, kura, piemēram, spēlētu VHL, no kurienes lai ņem spēlētāj resursu priekš otra kluba? Tie PRO spēlmaņi Latvijā ir tik, cik viņu ir un tā ir bijis visos laikos pie visām varām, sākot no Augusta Eduardoviča Vossa, beidzot ar Artusu Kaimiņu Reāli kadri, kuri reāli varētu pretendēt uz PRO līmeni vecumā no 18 līdz 35 gadiem mums ir ne vairāk par 50-60 Viena trešdaļa no tiem ir ārpus LV un KHL zonas, daļa ir LAČ (es ņemu vērā tikai tos, kuri varētu spēlēt DR/izlases līmenī) Te paliek divi varianti
1. Visus labākos Lettiņus dabūt mājās!
2. Likvidēt vietējo čempi un savācot labākos no tiem, veidot DR fermu
3. Fermā kaut kaudi tiek veidota ar otrās-trešās šķiras leģionāriem
Savādāk nekā nesanāk Tagad, ja Dinamo, nosacīti ir piecarpus maiņas, tātad fermā darbosies pusotra maiņa? Kautkā nereāli
Papēti kaut ko par Fārmklubu principu. Kaut vai to pašu AHL. Fermas princips ir dot iespēju spēlēt a)rezervistiem b)labakajiem jaunajiem, kas vēl netiek sastāvā c)tiem kas atgūstās no traumām d)tiem, kas neaizvada galvenajā komandā spēles ar tādu sniegumu kā gribētos
Ko tas nozīmētu RD?
Iedomāsimies, ka izveidotu Rīgas Dinamo2
Tur spēlētu tagadējā 5-6 maiņa + labakie HK Rīgu pāraugušie - viņiem nebūtu jāspēlē OHL vai jāklīst pa Eiropu, jo paliktu savā sistēmā. RD audzinātu savu spēlētajus.
Tur spēlētu tāds Dzierkals vai Skvorcovs, kas sācis sezonu vājāk nekā citi cerēja.
Tretjaks nevis braukātu līdzi bet būtu farma 1. kīpers. Neveidotos idiotisms, kas RD ir bijis praktiski visas sezonas - 3. vārtsargs sezonas laikā nenostāv nevienu pilnu spēli.
No traumas tiko izveseļojušam Meijam vai Zanetī nebūtu jālec uzreiz laukumā, riskējot spelēt ar pilnu intensitāti un atjaunot traumas, bet varētu iesildīties ar pāris mačiem zemākā līmenī.
Tā arī veidotos tā komanda. Tai nav obligāti jācīnās par VHL vai BAČ titulu. Fārma pamats ir dot spēļu praksi.
Vēl par to var spriest vel vieglāk. Dinamo Juniors. Komanda, kura pāris sezonas uzspēlēja BAČ un kurā paspēlējuši vairāki hokejisti kas pēc tam spelējuši arī RD, tajā skaitā Indrašis, Bukarts, Biezais, Jučers, Razgals, Meija, Džeriņš, Jeļisējevs, Jakovļevs, Porejs utt.