Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlasē ierodas Zabis un Edgars Kulda, uz ledus arī Daugaviņš

Rolands Eliņš

Izlasē ierodas Zabis un Edgars Kulda, uz ledus arī Daugaviņš
Edgars Kulda
Foto:AP/Scanpix

Latvijas Hokeja federācija pavēstījusi, ka izlases kandidātu loku šodien papildinājis Edgars Kulda un Bruno Zabis, savukārt uz ledus pirmoreiz kopā ar pārējiem valstsvienības kandidātiem devies Kaspars Daugaviņš.

Par Bruno Zabja pievienošanos izlasei vakar jau bija pavēstījis „Liepājas” klubs, no kura izlases kandidātu lokā ir arī nule kā par Latvijas hokeja Virslīgas labāko aizsargu atzītais Mārtiņš Gipters. Zabis šosezon bija rezultatīvākais Virslīgas spēlētājs un 11 „play-off” spēlēs sakrāja 18 punktus (6+12). 24 gadus vecais uzbrucējs visu savu līdzšinējo karjeru pavadījis Liepājas komandās, ar izņēmumu pagājušajā sezonā, kad spēlēja Vācijas trešajā līgā „Hamburger SV” sastāvā, 29 spēlē savācot 59 punktus.

Izlases kandidātu loku papildinājis arī pagājušās sezonas Memoriālā kausa MVP un čempions Edgars Kulda. 20 gadus veco uzbrucēju vasarā draftēja Arizonas „Coyotes”, taču pāriešana profesionāļa statusā pagaidām nav izdevusies, un sezonu Kulda pavadīja WHL komandā „Oil Kings”, 47 spēlēs gūstot 30 punktus, kas ir divreiz mazāk nekā pirms gada, tiesa, sezonas vidu viņam nopietni sabojāja trauma.

Ne Kulda, ne Zabis pagaidām Latvijas izlasē nav debitējuši, taču viņiem varētu būt iespēja to darīt parīt, spēlē pret Francijas valstsvienību. Šobrīd izlases kandidātu lokā ir 34 hokejisti, turklāt LHF pavēstījusi, ka uz ledus šodien izgājis arī Kaspars Daugaviņš. Izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks iepriekš bija norādījis, ka Daugaviņš uz ledus tiekot gaidīts piektdien, bet līdz tam strādās pēc individuāla plāna, taču Maskavas "Dynamo" uzbrucējs tomēr pievienojies pārējiem jau šodien.

Hokeja federācija arī apstiprinājusi, ka piektdien pirms pārbaudes spēles pret Franciju Latvijas U18 izlase aizvadīs draudzības maču pret tiem pieaugušo izlases kandidātiem, kuri pret Franciju nebūs pieteikti.

Latvijas hokeja izlases kandidātu saraksts (08.04.2015)

Vārtsargi: Jānis Kalniņš (Acélbikák, Ungārija), Ervīns Muštukovs (Aalborg, Dānija), Elvis Merzļikins (Lugano, Šveice), Edgars Masaļskis (Ambri-Piotta, Šveice);

Aizsargi: Oskars Cibuļskis, Kristaps Sotnieks, Aleksandrs Jerofejevs, Krišjānis Rēdlihs, Mārtiņš Porejs (visi Rīgas Dinamo), Renārs Demiters (HK Astana, Kazahstāna), Māris Jass (Orli Znojmo), Jānis Andersons (HK Dukla Trencin, Slovākija), Maksims Širokovs (Red Ice, Šveice), Guntis Galviņš (Bolzano, Austrija), Mārtiņš Gipters (Liepāja);

Uzbrucēji: Gints Meija, Mārtiņš Cipulis, Miks Indrašis, Andris Džeriņš, Kaspars Saulietis, Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs (visi Rīgas Dinamo), Rodrigo Ābols (visi HK Rīga), Koba Jass (Bili Tygri Liberec, Čehija), Roberts Jekimovs (Atlant, KHL), Edijs Brahmanis (HK Gomel, Baltkrievija), Lauris Bajaruns (Rungsted, Dānija), Jānis Sprukts (Fribourg, Šveice), Armands Bērziņš (Val Pusteria, Itālija), Kaspars Daugaviņš (Dynamo, KHL), Bruno Zabis (Liepāja), Edgars Kulda (Oil Kings, WHL)

Euro Hockey Challenge

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēnā Rīga
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēnā Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēnā Rīga

pēc Latvijas laika

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2015-04-08 11:25, pirms 10 gadiem
Un kursh teica ka Kulda nebuus?
Nav aizsargs, buus uzbruceejs.

  +7 [+] [-]

, 2015-04-08 11:26, pirms 10 gadiem
oho, būs interesanti redzēt kāds ir Kulda.

     [+] [-]

, 2015-04-08 11:27, pirms 10 gadiem
Laiks rādīs, bet lēnām liekas, kad šis sastāvs sarūpēs kādu pārsteigumu PČ

  +2 [+] [-]

, 2015-04-08 11:27, pirms 10 gadiem
Kulda varētu iekļūt sastāvā 4. uzbrucēju trijniekā vai kā 13. uzbrucējs.
Domāju, ka treneriem sastāvs jau skaidrs, jautājums par 2 - 3 spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 11:35, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Kulda varētu iekļūt sastāvā 4. uzbrucēju trijniekā vai kā 13. uzbrucējs.
Domāju, ka treneriem sastāvs jau skaidrs, jautājums par 2 - 3 spēlētājiem.
iespējams. Taču, kā redzi, neskaidrības ir ar: Karsumu, Bārtuli, Pujacu...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 11:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams. Taču, kā redzi, neskaidrības ir ar: Karsumu, Bārtuli, Pujacu...
Nu , ja netiek Karsums, tad tiks, piemēram, Saulietis un tad rodas iespēja Kuldam.
Ja būs Karsums, tad būs Saulietis, bet netiks Kulda.
Apmēram tā es domāju.
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

     [+] [-]

, 2015-04-08 11:45, pirms 10 gadiem
elninjo2 rakstīja: Nu , ja netiek Karsums, tad tiks, piemēram, Saulietis un tad rodas iespēja Kuldam.
Ja būs Karsums, tad būs Saulietis, bet netiks Kulda.
Apmēram tā es domāju.
Ja pieņemam, ka spēlēs Karsums, tad deviņiem uzbrucējiem vieta izlasē ir garentēta: M.Rēdlihs, Sprukts, Dārziņš, Karsums, Daugaviņš, Indrašis, Džeriņš, Meija, Cipulis.

Uz atlikušajām četrām vietām manuprāt pretendēs - Saulietis, Bukarts, Skvorvcovs, E.Kulda, Bērziņš, Jekimovs.

Vēl jau arī iespeja, ka iesaistīsies Bļugers un Jevpalovs.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-08 11:50, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Nesaprotu, kādēļ uzaicināts mūžīgi jaunais un perspektīvais Roberts Bukarts (aka ģinamo bomzis)? Mentāli un fiziski vājš spēlētājs, kas nespēj dot nekādu ieguldījumu komandas rezultātos!
Atslābsti, Dinamo sezona sen jau beigusies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-04-08 12:16, pirms 10 gadiem
Es Kuldu labprat redzetu 3 maina kopa ar Girgensonu un Keninu.Tresaja trijnieka si trijotne butu galvassapes jebkurai izlasei.Visi ir speka speles piekriteji un aptret vinus btu gruti.To ka Kulda tiks sastava es nesaubos jo ieksas vinam ir ieliks kloki ne vienam vien no vecajiem.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-08 12:16, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: 1.Bukartam ir vārtu garša, labs dribls un metiens
2. Viņu var lietderīgi izmantot vairākumos aizsarga pozīcijā
3. Viņš prot pelnīt vairākumus,pats noraidas reti
4. Viņš labi spēs iekļauties Beļavska spēles modelī
5. Nebūs Karsums-būs Bukarts par 99,99%, būs Karsums- par 75%, patīk tas tev vai nē
Nu redzēs, redzēs-man gan liekas,ka Bukarts ne ar ko nav labāks par pārējiem kandidātiem,pie kam aizsardzībā galīgi švaks un paslinks.Neko izcilu jau arī Liepājas sastāvā nerādīja-to pārliecinājos klātienē.

     [+] [-]

, 2015-04-08 12:16, pirms 10 gadiem
Aizsargiem derētu vismaz Pujacu vai Bārtuli uz doto brīdi šķiet, ka labākās cerības aizbraukt būtu:
K.Rēdlihs-Cibuļskis
Galviņš-Sotnieks
Jerofejevs-M.Širokovs
M.Jass-Andersons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-04-08 12:20, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Nesaprotu, kādēļ uzaicināts mūžīgi jaunais un perspektīvais Roberts Bukarts (aka ģinamo bomzis)? Mentāli un fiziski vājš spēlētājs, kas nespēj dot nekādu ieguldījumu komandas rezultātos!
Piekrītu, ka kaut kas viņam galvā nav, jo stabilitāte vienmēr ir švaka un fiziski arī nav tas izteiksmīgākais, bet jāsaka, ka sezonas laikā Dinamo viņš šad un tad rādīja visai labu hokeju, pat spēlēja kā līderis. Ne velti viņu Dinamo lika kā tādu ''13.uzbrucēju'' ar domu, ka džeks var izšaut ne pa jokam, ja spēle aiziet, bet ja nē, tad lai sēž labāk uz beņķa. Bet kopumā jāpiekrīt, domāju, ka gan LV hokejam, gan Dinamo, gan arī pašam labāk būs, ja ar viņu beigs vienreiz auklēties un neņems viņu vnk vairs uz izlasēm. Lai pats tiek galā ar savu spēli/stabilitāti un parāda, ka var katrā spēlē spēlēt viņa talantam atbilstošu spēli, tad arī atgūs citu uzticību par sevi kā spēlētāju. Es viņu izlasē noteikti neņemtu, it īpaši, skatoties, cik mums šogad starp uzbrucējiem ir dziļš sastāvs. Pa lielam, nav tikai Ķēniņš, Girgensons un Karsums, ja vien neesmu kādu piemirsis. Un vēl baigi gan gribējās arī redzēt salīdzinājumam, uz ko Jevpalovs ir spējīgs, bet nu tas ar laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 12:25, pirms 10 gadiem
Sen gaidīju.

     [+] [-]

, 2015-04-08 12:25, pirms 10 gadiem
Edgaram būs grūti noturēties...Latvijas Izlase nav nekāda tur aizokeānijas līga!!!
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 12:28, pirms 10 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu redzēs, redzēs-man gan liekas,ka Bukarts ne ar ko nav labāks par pārējiem kandidātiem,pie kam aizsardzībā galīgi švaks un paslinks.Neko izcilu jau arī Liepājas sastāvā nerādīja-to pārliecinājos klātienē.
Pirms gada izlases pārbaudes spēlēs bij tas pats...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 12:29, pirms 10 gadiem
BRoberts rakstīja: Laiks rādīs, bet lēnām liekas, kad šis sastāvs sarūpēs kādu pārsteigumu PČ
Kāds pamats šādam lielam optimismam? Ne jau mēs vienīgie tā gatavojamies uz PČ

  -3 [+] [-]

, 2015-04-08 12:29, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Kā tad,"ģeniala" doma! Ar šādu te trešo maiņu vismaz 1/3 spēles pavadīsim mazākumā
atkal Tu kaut kādu totālu sviestu te stāsti par mazākumiem

     [+] [-]

, 2015-04-08 12:33, pirms 10 gadiem
Bruno zabis? :/

  +2 [+] [-]

, 2015-04-08 12:36, pirms 10 gadiem
Par Bukartu diskusija. Šogad viņš bija labāks kā iepriekšējās sezonas, bet ne tik labs, kā no viņa gaida. Nedaudz pielicis aizsardzībā. Līdzīgi kā Indrašim uznāk problēmas ar motivāciju. Uz izlasi gan tas neattiecas, nav novērots ka izlases spēlēs PČ spēlētu ar vāju motivāciju. Pārbaudes spēlēs gan šāds grēciņš ik pa brīdim piemīt.
Ceru, ka spēlēs pret Franciju redzēsim Gipteru, Zabi, Kuldu gribētos redzēt bet iespējams aklimatizācijas sekas tieši spēlēs ar Franciju.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 12:37, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: 1.Bukartam ir vārtu garša, labs dribls un metiens
2. Viņu var lietderīgi izmantot vairākumos aizsarga pozīcijā
3. Viņš prot pelnīt vairākumus,pats noraidas reti
4. Viņš labi spēs iekļauties Beļavska spēles modelī
5. Nebūs Karsums-būs Bukarts par 99,99%, būs Karsums- par 75%, patīk tas tev vai nē
1. Vārtu garša viduvēja, dribēlt var ar tevi uz dīķa, te hokejs jāspēlē
2. Aizsarga pozīcijā vairākumā pārtur ripu, nav dinamikas
3. Neko viņs nepelnīs, slinks un nemotivēts
4. Neko Tu nezini kā viņš iekļausies, Tu pat neko nezini par Beļavska
modeli, tik fanatzē
5. Bukarts 15% būs, es ceru ka nebūs, ar nemotivētu pelmeni ierindā, komandas cīņasspars būs zems!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 12:41, pirms 10 gadiem
Kuldu gribētos redzēt, bet zabis arī nav metams ārā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 12:48, pirms 10 gadiem
Bruno Zabi vajag ņemt Izlases sastāvā uz Čempi, ar tādu cilvēku visa komanda spēlēs labāk!!! Ticiet Man, Es zinu!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 12:48, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: 1.Malējos uzbrucejus neizvēlas pēc darbības aizsarzdībā, tas var būt VIENS NO kritērijiem,taču nebūt ne tiem galvenajiem un noteicošajiem! Ja tas tomēr tā notiek,tad,manuprāt, treneris ir mēsls,nekam nederīgs antihokeja ieviesotājs Darbībai aizsardzībā ir jāpievērš īpašu uzmanību centriem,tas gan,taču ne jau nu malējiem uzbrucējiem
2. Liepājas komandējums nebija nemaz tik sūdīgs,kā daudzi šeit uzskata Dažās spēlēs 10 punkti,kuri tika gūti ne īpaši iespringstot, jau ir gana daudz
Tu esi iestrēdzis 1984. gada hokeja rokasgrāmatā ar savām "teorijām". Izvēdini galvu no lētā alus, paskaties kalendārā. 2015. gadā arī Radulovs slido aizsardzībā, tu te stāsti ka pelmenim tas neesot jādara
Slēpts komentārs: Argonauts
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

  +5 [+] [-]

, 2015-04-08 12:51, pirms 10 gadiem
pujacu toč nevajag,ļoti daudz noraidās arī liktenīgajos vārtos pret Kanādu viņš sēdēja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 12:53, pirms 10 gadiem
Nedarbs rakstīja: Piekrītu, ka kaut kas viņam galvā nav, jo stabilitāte vienmēr ir švaka un fiziski arī nav tas izteiksmīgākais, bet jāsaka, ka sezonas laikā Dinamo viņš šad un tad rādīja visai labu hokeju, pat spēlēja kā līderis. Ne velti viņu Dinamo lika kā tādu ''13.uzbrucēju'' ar domu, ka džeks var izšaut ne pa jokam, ja spēle aiziet, bet ja nē, tad lai sēž labāk uz beņķa. Bet kopumā jāpiekrīt, domāju, ka gan LV hokejam, gan Dinamo, gan arī pašam labāk būs, ja ar viņu beigs vienreiz auklēties un neņems viņu vnk vairs uz izlasēm. Lai pats tiek galā ar savu spēli/stabilitāti un parāda, ka var katrā spēlē spēlēt viņa talantam atbilstošu spēli, tad arī atgūs citu uzticību par sevi kā spēlētāju. Es viņu izlasē noteikti neņemtu, it īpaši, skatoties, cik mums šogad starp uzbrucējiem ir dziļš sastāvs. Pa lielam, nav tikai Ķēniņš, Girgensons un Karsums, ja vien neesmu kādu piemirsis. Un vēl baigi gan gribējās arī redzēt salīdzinājumam, uz ko Jevpalovs ir spējīgs, bet nu tas ar laiku.
Gribētu redzēt uz Bļugers ir spējīgs izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-04-08 12:56, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: es nesaku, ka tas NAV JĀDARA!!! Es saku,ka tas NAV PRIMĀRAIS UZDEVUMS priekš malējiem uzbrucējiem, un kritērijs, pēc kā viņi tiek atlasīti izlasē!
Nu a viņš to nespēj, tik tu mūžīgajā reibumā skatoties uz viņa dievišķīgo driblu, to nekādi nespēj pamanīt

  -3 [+] [-]

, 2015-04-08 12:57, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vēl viens papagailis!!! ZAJE..ļi ,man ar tiem "radiniekiem"!!! Vai tiešām erudīts vēsturnieks nevar izdomāt ko citu?
Tu jau ar nekur tālāk neesi ticis, pīksti par to Bukartu jau 5 gadis, soli šāvienus un sprādzienus, lamā visus trenerus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-04-08 12:59, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Vēl viens papagailis!!! ZAJE..ļi ,man ar tiem "radiniekiem"!!! Vai tiešām erudīts vēsturnieks nevar izdomāt ko citu?
izdomāsim citu iemeslu, piemēram - līgava?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:04, pirms 10 gadiem
A-BURTS ar lielo "A" rakstīja: Es neesmu erudīts vēsturnieks,kā Argonauts
Tu tak te par carisko krieviju vervelē pārgudri, neesot vēsturnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:08, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 12:50,

Pats ne.irs stulbeni. Bukijs RD spēlē jau 6 gadus un nav nekādu sliktu atsauksmju. Uz treniņiem ierodas viens no pirmajiem un komandā ir normāls čalis. Paprasi Ozoliņam vai Darziņam ko viņi domā par Bukiju nevis kaut kādiem lupatlāsiem no ļiepājas dzirevņas. Tiem vienkārši skauž uz Bukiju.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:10, pirms 10 gadiem
Cienītais Beļavska kungs,

Vēlos informēt, ka SC konsīlijs ir nolēmis (10 par, 1 pret) atzīt Bukartu (Robi) par izlasei nederīgu, sakarā ar ierobežotajām meistarības iemaņām un vājo motivāciju. Lūdzam atskaitīt no izlases treniņnometnes, iespēju dodot perspektīvākiem spēlētājiem (Gricinskis)

ar cieņu,

Sportacentra ekspertu konsīlijs.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:10, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Abrags, 13:08

un par ko tu zviedz stulbeni???
par Tevi, protams!

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:10, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 12:50,

Pats ne.irs stulbeni. Bukijs RD spēlē jau 6 gadus un nav nekādu sliktu atsauksmju. Uz treniņiem ierodas viens no pirmajiem un komandā ir normāls čalis. Paprasi Ozoliņam vai Darziņam ko viņi domā par Bukiju nevis kaut kādiem lupatlāsiem no ļiepājas dzirevņas. Tiem vienkārši skauž uz Bukiju.
OK, iedod man Dārziņa vai Ozoliņa nr, uzzvanīšu un pajautāšu, ko viņi domā par Bukartu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:14, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 13:10

Pareizi, tu taču esi parasts bomars un dzīve ar viņiem nevari parunāt. Tad kāpēc dir.s?
Tu tikko sevi aprakstīji tavi komentāri vien parāda tavu niecīgo intelektu

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:14, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 13:10

Pareizi, tu taču esi parasts bomars un dzīve ar viņiem nevari parunāt. Tad kāpēc dir.s?
Līdz šim nav gadījies uz ielas satikt. Ja kādreiz gadīsies, pajautāšu par Bukartu, plus vēl nodošu sveicienus no Tevis, mans mazais draugs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:21, pirms 10 gadiem
Kongo iemītnieks ļoti pareizi izsakās. Visi, kas personīgi nepazīst Sandi Ozoliņi, ir bomži, kā arī izlasē jāņem forši čaļi. Vēl par svarīgu atlases kritēriju varētu kalpot novērošana, kādos laikos kurš ierodas treniņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-04-08 13:25, pirms 10 gadiem
Interesanti, Bukarts Latvijas hokeja vertigakais speletajs. Tik daudz atsauksmju var sanemt tikai zimiga persona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 13:28, pirms 10 gadiem
Diemzel izklausas, ka daudzi rakstitaji gribetu but vina vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:39, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Gaskoins_2, 13:21

Pirmajā komentā tas ped.ņš Bukiju nosauca par bomzi un pļutija ka Bokijs boja komandā mikroklimatu lai gan Bukarts tur spēle jau 6 gadus, kapēc tad es to ped.ņu nevaru saukt par bomzi?
augsta intelekta paraugstunda!

  +5 [+] [-]

, 2015-04-08 13:40, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Gaskoins_2, 13:21

Pirmajā komentā tas ped.ņš Bukiju nosauca par bomzi un pļutija ka Bokijs boja komandā mikroklimatu lai gan Bukarts tur spēle jau 6 gadus, kapēc tad es to ped.ņu nevaru saukt par bomzi?
Bukarts ar savu šīs sezonas izlēcienu pēc pirmās LČ pusfinālspēles Latvijas hokeja vēsturē tā labi un pamatīgi būs nopelnījis sev iesauku - Bomzis. Un pelnījis vien būs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 13:50, pirms 10 gadiem
Lētākās biļetes 10 EUR.. un pustukša arēna!

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:50, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Abrags, 13:39

Mans intelekts ir augstāks nekā tev, man vienkārši patīk tieša valoda nevis maigi un aplinkus dir.t ka to dari tu.
o, jā - augstā intelekta paraugdemonstrējumus Tu mums te regulāri sniedz!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-08 13:51, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Abrags, 13:39

Mans intelekts ir augstāks nekā tev, man vienkārši patīk tieša valoda nevis maigi un aplinkus dir.t ka to dari tu.
Atļaušos apšaubīt! Palasi kritiski savus komentārus pie šī raksta. Pilns ar kļūdām, vāji izteikta doma, ļoti nabadzīgs vārdu krājums. Domāju, ka savā dzīvē lielāko daļu esi pavadījis spēlējot datorspēles un neesi izlasījis nevienu grāmatu.

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:53, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Lētākās biļetes 10 EUR.. un pustukša arēna!
pirmās 10 dienas bija ar 25% atlaidi. Bez tam, skolniekiem, studentiem, pensionāriem 50% atlaide.
Pa cik tad Tu gribēji? pa 1 EUR?

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:54, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Nesaprotu, kādēļ uzaicināts mūžīgi jaunais un perspektīvais Roberts Bukarts (aka ģinamo bomzis)? Mentāli un fiziski vājš spēlētājs, kas nespēj dot nekādu ieguldījumu komandas rezultātos!
Cepums un silta tēja no manis.

     [+] [-]

, 2015-04-08 13:55, pirms 10 gadiem
Nu jus gan esat leti laudis, neaizmirstiet, ka jums tik liekas, ka esat anonimi un varat tapec but rupji un neaudzinati.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-08 13:56, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Abrags, 13:39

Mans intelekts ir augstāks nekā tev, man vienkārši patīk tieša valoda nevis maigi un aplinkus dir.t ka to dari tu.
Tā teikt, Voroņežas inteliģence.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 13:59, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 13:51

dzīvē pat esmu sarakstījis grāmatu kamēr tu dročīīji pim.pi pie datora
Autors, nosaukums? Ar lielu interesi tādu grāmatu izlasīšu! Tiešām!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:00, pirms 10 gadiem
kongo iemītnieks rakstīja: Antons Upesdeglis, 13:51

dzīvē pat esmu sarakstījis grāmatu kamēr tu dročīīji pim.pi pie datora
elektrības skaitītāja grāmatiņu? (kādreiz tādas bij reizi mēnesī jāaizpilda)

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:01, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Autors, nosaukums? Ar lielu interesi tādu grāmatu izlasīšu! Tiešām!
viss. Mūsu "inteliģents" atrāvās banu

  +3 [+] [-]

, 2015-04-08 14:03, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Autors, nosaukums? Ar lielu interesi tādu grāmatu izlasīšu! Tiešām!
Redzi, par saviem līdzekļiem izdot grāmateli nelielā tirāžā nav tik dārgi patiesībā. Tādā gadījumā arī visas 200lpp var sastāvēt no bomžiem un onanēšanas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:03, pirms 10 gadiem
Ja par Bomzi - spēlētājs viņš varbūt arī nav slikts, taču absolūts sportiskā niknuma, spēka un rakstura trūkums viņam ir liedzis spēlēt kaut kur augstāk (lai arī viņš to noteikti varēja).

Jau tas vien, ka viņš atteicās no iespējas spēlēt QMJHL, bet izvēlējās Krievijas otro un trešo līgu šo to par viņu kā hokejistu pasaka.

Iespējams, ka dzīvē ir sakarīgs čalis, neesam pazīstami, taču viņa publiskais sportista tēls ir ļoti saskanīgs ar viņa jauniegūto iesauku - bezmugurkaulnieks, kurš spēlē tur, kur ir komfortablāk, nevis karjeras veidošanai vajadzīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:04, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: viss. Mūsu "inteliģents" atrāvās banu
Labi vien ir! Vairāk laika cilvēkam atliks grāmatu rakstīšanai! Žēl, protams, ka neuzspēja uzrakstīt grāmatas nosaukumu! Labprāt palasītu.

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:05, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Bukarts ar savu šīs sezonas izlēcienu pēc pirmās LČ pusfinālspēles Latvijas hokeja vēsturē tā labi un pamatīgi būs nopelnījis sev iesauku - Bomzis. Un pelnījis vien būs.
Labi ka mūsu naivie bāleliņi, nezina kas tiek runāts ģērbtuvēs, treniņos!
Ja Matulis tur noslēps diktafonu, nākošajā dienā varēsiet pieprasīt LHF izformēt.

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:06, pirms 10 gadiem
Kirova intrigas.. Kūlena tomēr nebūs.

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:10, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi ka mūsu naivie bāleliņi, nezina kas tiek runāts ģērbtuvēs, treniņos!
Ja Matulis tur noslēps diktafonu, nākošajā dienā varēsiet pieprasīt LHF izformēt.
Senos laikos, vēl pirms Latvija spēlēja A grupā, bija vietējiem TV gudrajiem prātiem ideja noskatīta no NHL - mikrafoni pie spēlētāju soliņa maču laikā. Bet tas bija laiks, kad uz soliņa valdīja vēl vecā Dinamo gars, likumi un ieražas.

Lieki piebilst, ka šāds eksperiments ilga pavisam īsu brīdi, t.i., otro maču šādu vairs nepiedzīvojām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:14, pirms 10 gadiem
Golovkovu arī nebūtu slikti redzēt sastāvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:19, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Senos laikos, vēl pirms Latvija spēlēja A grupā, bija vietējiem TV gudrajiem prātiem ideja noskatīta no NHL - mikrafoni pie spēlētāju soliņa maču laikā. Bet tas bija laiks, kad uz soliņa valdīja vēl vecā Dinamo gars, likumi un ieražas.

Lieki piebilst, ka šāds eksperiments ilga pavisam īsu brīdi, t.i., otro maču šādu vairs nepiedzīvojām.
EBELā pēdējos pāris gadus ir mikrofoni pie soliņiem, saprotamu iemeslu dēļ, reti viņus ieslēdz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:31, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Abrags, 14:00

Un ko tu dzīve esi sarakstījis? Pareģojumu grāmatiņu par Rīgas Dinamo?
o, augstā intelekta etalons atgriezās ar savu nākamo niku Malacis, drošībai piereģistrē vēl kādu duci jaunu profilu, kas zin, drīz atkal vajadzēs

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:36, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: o, augstā intelekta etalons atgriezās ar savu nākamo niku Malacis, drošībai piereģistrē vēl kādu duci jaunu profilu, kas zin, drīz atkal vajadzēs
Sanāk, nosaucot kādu par bomzi, aug tavs IQ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-08 14:40, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Sanāk, nosaucot kādu par bomzi, aug tavs IQ?
nezinu, tad jāskatās uz Bukartu - viņš jau par bomžiem citus saukāja

Tad Bukartam tas IQ pieauga? Jeb tomēr ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:42, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu, tad jāskatās uz Bukartu - viņš jau par bomžiem citus saukāja

Tad Bukartam tas IQ pieauga? Jeb tomēr ne?
Ko saukāja ?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:45, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Abrags, 14:00

Un ko tu dzīve esi sarakstījis? Pareģojumu grāmatiņu par Rīgas Dinamo?
Ha ha, dunduks tu esi, bet nu par so komentaru tev trekns plusins ! +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:49, pirms 10 gadiem
Nafig tādu ZABI? Varēja labāk paņemt kādu Mogo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 14:51, pirms 10 gadiem
Nabaga Abrags...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 14:53, pirms 10 gadiem
Converse87 rakstīja: Ko saukāja ?
Tu acīmredzot neesi lasījis Matuļa rakstu par Bukarta gaitām Latvijas hokeja čempionātā, tādēļ arī tu kontekstu neizproti. Tam, ka viņš ieguvis palamu "bomzis" ir loģisks izskaidrojums. Tas nav mēģinājums Bukartu noniecināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:04, pirms 10 gadiem
Lai Belavskis skatas, ka labak kuru speletaju izmantot. Zabis ari ir nopelnijis sevi tur atradit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:10, pirms 10 gadiem
Kas ir labi uzbruceji? Jagra un Oveckina nav. Ir dazadi ar dazadiem minusiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 15:18, pirms 10 gadiem
ZAIBIS!

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:26, pirms 10 gadiem
Sen, kopš Zinkova un Klodāna laikiem, Latvijai nav bijuši tik problemātiski laiki ar vārtsargiem. Masaļskis vairs nav stabils, bet par pārējiem nav skaidrības. Nav arī īsti pārliecinoši pirmā numura. Pirmajam, laikam, jābūt Gudļevskim, tomēr AHL spēlē kā nekā, otrajam Merzļikinam (?) no Šveices līgas, bet trešajam Masaļskim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 15:28, pirms 10 gadiem
Cali, sakuma visi prasijushi Zabi, pec tam sak a nafig vinu vajadzeja. Ja pasauks Straupi - tad pateiksim atkal, a nafig vinu vajag. Nu nav mums nezinamu plashai publikai superstaru kursh spele kaut kada maz zinamaja liga, bet jau kadu veiksmes stastu gribas.
Mums ir resursi tadi ka ir, labi ka parbauda un salidzina plashaku cilveku loku, labs gajiens no trenera puses, it ipashi nemot vera ka vinam ir pirmais PC. Priece ari ka cali ari grib treneties izlase. Izskatas ka normals darba process. Nav pamata diskutet par to ka kadam ir 100 procentiga vieta izlase un ka mes esam jau 1/4. Paskatamies parbaudes speles, novertejam, tiesham interesanti ka dazhi jaunie kadri izskatas. Baudam processu, bet lai Janka uzcepj kadu rakstu par to kura Pasaules Cempionata bijis labaks alus un atmosfera, butu forshi dzirdet labus stastus no iepriekshaiem pavasariem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:32, pirms 10 gadiem
Pandora rakstīja: Sen, kopš Zinkova un Klodāna laikiem, Latvijai nav bijuši tik problemātiski laiki ar vārtsargiem. Masaļskis vairs nav stabils, bet par pārējiem nav skaidrības. Nav arī īsti pārliecinoši pirmā numura. Pirmajam, laikam, jābūt Gudļevskim, tomēr AHL spēlē kā nekā, otrajam Merzļikinam (?) no Šveices līgas, bet trešajam Masaļskim.
Problēma bija kad beidza Naumovs, aiz viņa nestabils Masaļskis un tad likās baigā bedre. Tagad ir veselīga konkurenci labās līgās spēlējošīem jauniem džekiem sastāda pieredzējušāki - Muštukovs, Masaļskis

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:32, pirms 10 gadiem
Pandora rakstīja: Sen, kopš Zinkova un Klodāna laikiem, Latvijai nav bijuši tik problemātiski laiki ar vārtsargiem. Masaļskis vairs nav stabils, bet par pārējiem nav skaidrības. Nav arī īsti pārliecinoši pirmā numura. Pirmajam, laikam, jābūt Gudļevskim, tomēr AHL spēlē kā nekā, otrajam Merzļikinam (?) no Šveices līgas, bet trešajam Masaļskim.
nav taisnība. Tāda pati situācija bija pirms 2013.g PČ - bet tad nāca Gudijs

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 15:33, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Simply_the_BEAST, 13:40

Es uzskatu ka Bukarta pateiktais bija normāla atbilde uz to visu kā liepājnieki viņus uzņēma jo vēl pirms RD spēlētāju nosūtīšanas uz Liepāju Gipters publiski iepirda par Dinamo cirku un teica lai sūta viņus nah... Tu pats esi redzējis ka tā darītu kāda citā profesionālā kluba? Piemēram Bufalo vadība Girgensonu sūta uz farmklubu, bet ciema kluba kapteīnītis publiski paiņo - nē sūtiet nah... viņš mums nav vajadzīgs Vai tu spēj iedomāties ka piemeram kapteinis Ozoliņš tā uzņemtu spēlētājus un rūpētos par "jauku" mikroklimatu? Tāpēc Bukarts uz to visu atbildēja ka negrib spēlēt bomžu līga.
beidz fantazēt, pat tas Tev nepadodas.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 15:35, pirms 10 gadiem
Gudijs ari nestabils, ka vins HK Riga sastava n o 5 - 1 20 minusu laika uztaisija 5 - 6.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 15:56, pirms 10 gadiem
Joprojām gaidam Karsumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 16:03, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Tu acīmredzot neesi lasījis Matuļa rakstu par Bukarta gaitām Latvijas hokeja čempionātā, tādēļ arī tu kontekstu neizproti. Tam, ka viņš ieguvis palamu "bomzis" ir loģisks izskaidrojums. Tas nav mēģinājums Bukartu noniecināt.
Baumu līmenī kko dzirdēju.. Baumu līmenī arī dzirdēju, ka liepājnieku hokejists/i palaiduši verbālu caureju pirmie.

     [+] [-]

, 2015-04-08 16:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Joprojām gaidam Karsumu
Nebūs, Viņam kautkāds mistiskais strīds kopš 2000.gada Sporta Pilī, ar Kiru un Māri. Tā teica viens liecineks, ka dzirdējis asu vārdu apmaiņu tualetē.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 17:19, pirms 10 gadiem
Kad karsumu redzēsim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 17:54, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Rīt Kulda jāskatās, Karsums pagaidām nav aktuāls.
ir kaut ar vienu vārdu pieminēts, ka Kulda jau rīt spēlēs?

     [+] [-]

, 2015-04-08 18:05, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Rīt Kulda jāskatās, Karsums pagaidām nav aktuāls.
Karsuma jautājums aktuāls tādā ziņā , ka vai viņš vispār būs. It kā saka ka būs , bet vienmēr paliek bet..īpaši ja runa par Karsumu.

     [+] [-]

, 2015-04-08 18:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ir kaut ar vienu vārdu pieminēts, ka Kulda jau rīt spēlēs?
diezvai...bet vārtos būs Merzļikins un parīt Kalniņš..te sīkāk ko stāsta Beļavskis:
TVNET :: Hokejs - Beļavskis: Izlases līderiem...

     [+] [-]

, 2015-04-08 18:41, pirms 10 gadiem
marko_polo rakstīja: Ja pieņemam, ka spēlēs Karsums, tad deviņiem uzbrucējiem vieta izlasē ir garentēta: M.Rēdlihs, Sprukts, Dārziņš, Karsums, Daugaviņš, Indrašis, Džeriņš, Meija, Cipulis.

Uz atlikušajām četrām vietām manuprāt pretendēs - Saulietis, Bukarts, Skvorvcovs, E.Kulda, Bērziņš, Jekimovs.

Vēl jau arī iespeja, ka iesaistīsies Bļugers un Jevpalovs.
Neaizmirstat Ābolu čalis labi sevi pierādijis

     [+] [-]

, 2015-04-08 18:51, pirms 10 gadiem
abalmasova un arī bārtuļa- vai stāvoklī ? joprojām nav ;(

  -1 [+] [-]

, 2015-04-08 19:50, pirms 10 gadiem
Čau, Funs! Uz redzēšanos, Funs!

     [+] [-]

, 2015-04-08 20:50, pirms 10 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-08 21:25, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Rīt jāuzvar, kaut kā neticu. Ka franči ar to Francijas līgas sastāvu var ko likt mums pretī.
Franči ar stipri līdzīgu sastāvu Minskas PČ izcīnija 8. vietu - 1/4finālā zaudēja Krievijai ar 0:3

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 22:16, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Pujacs gāž podus izšķirošos brīžos.
"
Pujacs ir gatavais Robs Bleiks salīdzinot ar RD un arī izlases (kad tur tiek) "štata podu gāzēju" Cibuļu!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-08 22:28, pirms 10 gadiem
IĢIS1 rakstīja: Simply_the_BEAST, 13:40

Es uzskatu ka Bukarta pateiktais bija normāla atbilde uz to visu kā liepājnieki viņus uzņēma jo vēl pirms RD spēlētāju nosūtīšanas uz Liepāju Gipters publiski iepirda par Dinamo cirku un teica lai sūta viņus nah... Tu pats esi redzējis ka tā darītu kāda citā profesionālā kluba? Piemēram Bufalo vadība Girgensonu sūta uz farmklubu, bet ciema kluba kapteīnītis publiski paiņo - nē sūtiet nah... viņš mums nav vajadzīgs Vai tu spēj iedomāties ka piemeram kapteinis Ozoliņš tā uzņemtu spēlētājus un rūpētos par "jauku" mikroklimatu? Tāpēc Bukarts uz to visu atbildēja ka negrib spēlēt bomžu līga.
Respekt un uzvažuha Gipteram, ja tā pateica, ka nafig tie RD stāri šiem nav vajadzīgi un taisnība jau čalim bija, jo 1) čalis aizstāvēja savus pašus ( gados jaunos) komandas biedrus, kuriem nācās no sastāva izkrist, kad RD "stāri" tur ieradās 2) neko nepareizu jau nepateica, jo nekādu dižo ieguvumu un pienesumu (rezutāta izteiksmē) no tiem RD "stāriem" liepājnieki neguva... ieguva nemotivētas cacas, kas tik vairāk to spēli un droši vien arī mikroklimatu komandā pačakarēja....

     [+] [-]

, 2015-04-08 22:33, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Respekt un uzvažuha Gipteram, ja tā pateica, ka nafig tie RD stāri šiem nav vajadzīgi un taisnība jau čalim bija, jo 1) čalis aizstāvēja savus pašus ( gados jaunos) komandas biedrus, kuriem nācās no sastāva izkrist, kad RD "stāri" tur ieradās 2) neko nepareizu jau nepateica, jo nekādu dižo ieguvumu un pienesumu (rezutāta izteiksmē) no tiem RD "stāriem" liepājnieki neguva... ieguva nemotivētas cacas, kas tik vairāk to spēli un droši vien arī mikroklimatu komandā pačakarēja....
Tā jau nu viss Gipters neteica:

Martins Gipters @Giptors · Feb 12

Cirks ar visu to Dinamo! Spēlētāji visu sezonu te raujas, no darba atprasās un beigās paliek aiz borta! Kauns...
.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja