Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Vai ceturtajā pārbaudes spēlē beidzot būs uzvara?

Jānis Pārums

Vai ceturtajā pārbaudes spēlē beidzot būs uzvara?
Andris Džeriņš pie zviedru vārtiem
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar plkst. 19:30 ceturto pārbaudes spēli, gatavojoties pasaules hokeja čempionātam aizvadīs Teda Nolana vadītā Latvijas izlase, kas otro reizi divu dienu laikā sacentīsies ar Zviedrijas valstsvienību.

Dienu iepriekš abas komandas jau tikās "Arēnā Rīga" un latvieši bija spiesti atzīt zviedru pārākumu ar 1:2. Vienīgos vārtus mūsu valstsvienības labā guva Andris Džeriņš, bet viņam asistēja Mārtiņš Jakovļevs. Jāatgādina, ka pirms tam Latvijas hokejisti divreiz zaudēja Čehijā (3:4, 0:1), tādejādi šis jau bija trešais zaudējums.

Latvijas izlases galvenais treneris Teds Nolans gan pirmo spēli pret Zviedriju atzina par labu: " pēlējām pret vienu no pasaules spēcīgākajām izlasēm. Tāpat kā zviedriem, arī mums ir jauna komanda. Prieks bija redzēt, kā komanda cīnās uz laukuma. Kopumā bija laba spēka spēle."

Diemžēl vakardienas spēlē pēc sadrusmes ar pretinieku jau 12.minūtē mačs beidzās Kasparam Saulietim. Lai gan bija aizdomas par smadzeņu satricinājumu šodien Latvijas Hokeja federācijas preses sekretārs Māris Gorbunovs atklāja, ka smadzeņu satricinājums nav konstatēts. Tiesa, viņš norādīja, ka Saulietim būs vēl viens ārsta apmeklējums, pēc kura tad arī varēs zināt, kad uzbrucējs varētu atgriezties ierindā.

Kā jau ziņots, Zviedrija Rīgā ieradusies ar 24 spēlētājiem, no kuriem pieci pārstāv Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) klubus. Vakar abus vārtus rīdziniekiem gan iemeta aizsargi, kas pārstāv pašmāju klubus – attiecīgi, Elisass Fālts (HV71) un Tobiass Viklunds (AIK), bet ar divām piespēlēm izcēlās uzbrucējs no "Frölunda HC" Joels Lundkvists.

Šodien ar Jučeru vārtos, Meiju, Indraši un Ķēniņu uzbrukumā

Vakar Latvijas izlases vārtus sargāja Kristers Gudļevskis, bet rezervē palika jubilārs Ervīns Muštukovs (vakar dzimšanas diena bija arī galvenajam trenerim Nolanam). Šīs dienas spēlē būs vairākas izmaiņas sastāvā. Atšķirībā no vakardienas, šovakar Latvijas izlases sastāvā redzēsim uzbrucējus Miku Indraši, Gintu, Meiju un Ronaldu Ķēniņu. Latvijas hokeja izlases vārtus sargās Māris Jučers. Savukārt spēlei pieteikti netiks vārtsargi Ervīns Muštukovs un Jānis Kalniņš, aizsargi - Georgijs Pujacs, Jānis Andersons, uzbrucēji - Juris Štāls, Jānis Sprukts, Mārtiņš Cipulis un Kaspars Saulietis.

Latvijas – Zviedrijas izlašu otro spēli tiešraidē demonstrēs kanāls LTV7. Pēc šī mača Latvijai paredzētas vēl trīs pārbaudes spēles – divreiz Arēnā Rīga pret Baltkrieviju un viens mačs viesos pret Franciju. Latvijas izlase pirmo spēli 2013. gada pasaules čempionātā aizvadīs pēc nepilna mēneša, 4. maijā tiekoties ar pašreizējo čempioni Krieviju.

Vēlies piedalīties spēles teksta tiešraides tapšanā? Raksti sociālajā tīklā Twitter, un, iespējams, tieši Tava prognoze, viedoklis, pārdomas vai secinājumi tiks iekļauti tiešraidē, kur to redzēs tūkstoši portāla apmeklētāju. Tikai neaizmirsti ziņojumam pievienot #Sportacentrs.

*Latvijas hokeja izlases sastāvs pret Zviedriju (8.04.)

Vārtsargi: Māris Jučers (Rīgas Dinamo), Kristers Gudļevskis (Rīgas Dinamo);
Aizsargi: Krišjānis Rēdlihs (Rīgas Dinamo), Kristaps Sotnieks (Rīgas Dinamo), Oskars Cibuļskis (Rīgas Dinamo), Mārtiņš Porejs (Rīgas Dinamo), Māris Jass (Scorpions, DEL), Mārtiņš Jakovļevs (Jokipojat, Somija), Agris Saviels (Kompanion, Ukraina);
Uzbrucēji: Miks Indrašis (Rīgas Dinamo), Andris Džeriņš (Rīgas Dinamo), Gints Meija (Rīgas Dinamo), Vitālijs Pavlovs (Rīgas Dinamo), Māris Bičevskis (Rīgas Dinamo), Elvijs Biezais (Rīgas Dinamo), Juris Upītis (Rīgas Dinamo), Lauris Bajaruns (Liepājas Metalurgs), Roberts Jekimovs (SaiPa, Somija), Aleksejs Širokovs (Red Ice, Šveice), Koba Jass (HC Kladno, Čehija), Ronalds Ķēniņš (ZSC Lions, Šveice).

Zviedrijas izlases sastāvs

NrVārtsargsKlubsDz. datumsAugumsSvars
30Ullmark LinusMODO Hockey31.07.9319188
31Backlund JohanKärpät Oulu24.07.8118790
32Wesslau GustafHV 7105.02.8519388
NrAizsargsKlubsDz. datumsAugumsSvars
2Lundgren NiclasVäxjö Lakers HC15.10.8918390
6Nilsson TomMora IK19.08.9318482
7Tömmernes HenrikFrölunda HC28.08.9018583
9Andersén NiclasSeverstal Cherepovets28.04.8818595
16Viklund TobiasAIK08.05.8618188
33Fälth EliasHV 7130.03.8117679
37Johansson StefanAIK15.03.8818686
NrUzbrucējsKlubsDz. datumsAugumsSvars
12Pettersson FredrikDonbass Donetsk10.06.8717883
14Gynge RichardHC Lev Praha01.02.8718687
15Granström JonathanBrynäs IF09.03.8617889
20Lundqvist JoelFrölunda HC02.03.8218491
24Janmark-Nylén MattiasAIK08.12.9218586
27Karlsson WilliamHV 7108.01.9318481
28Axelsson DickFrölunda HC25.04.8719193
40Rasmussen DennisVäxjö Lakers HC03.07.9019191
44Danielsson NicklasHC Lev Praha07.12.8418483
67Thörnberg MartinTorpedo Nizhny Novgorod06.08.8318391
70Kempe MarioMODO Hockey19.09.8818481
72Carlsson PatrikHV 7103.11.8717981
87Rosén RobertVäxjö Lakers HC25.06.8718878
91Jämtin AndreasHV 7104.05.8318388

Pārbaudes spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
3. aprīlis18.30Čehija - LatvijaJindričkovhradeca4:3
4. aprīlis19.15Čehija - LatvijaJindričkovhradeca1:0
7. aprīlis17.00Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”1:2
8. aprīlis19.30Latvija - Zviedrija„Arēna Rīga”
19. aprīlis19.30Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”
20. aprīlis17.00Latvija - Baltkrievija„Arēna Rīga”
28. aprīlis17.00Francija - LatvijaRuāna

Izmantotie resursi:
Latvijas Hokeja federācija
Hockeysverige.se

 +20 [+] [-]

, 2013-04-08 10:43, pirms 12 gadiem
Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 10:48, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?
Tāpēc, ka jebkurā spēlē ir jāspēlē uz uzvaru!
Tikai pārbaudes spēlē, atšķirībā no kausa fināla, nav liela nelaime, ja arī zaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-08 11:04, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?

Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-08 11:07, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.
Hmm, kāpēc gan ne salīdzinoši nesen tika uzvarēta Zviedrija, Šveice...

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:09, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: es,piemeram,gaidu vairak gutus vartus,nevis obligatu uzvaru ir jatrene vartu garsa pirms P4,kura pie Nolana "progresiva hokeja" un neizprotamam mainiu "kimijam" ir krietni vien sarukusi
Mošk jāatdala, kur sniedzas Nolana iespējas un kur parādās mūsu uzbrucēju reālā meistarība Vārtu gūšana sāka buksēt vēl pirms Nolana.

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 11:10, pirms 12 gadiem
Piedod, bet prasīt uzvaras pārbaudes spēlēs ir stulbi. Kas no tā mainīsies. Palūkojieties, kā Znaroks un Dinamo katru sagatavošanās posmu sāka ar 7 zaudējumiem. Bet kāds ir gala rezultāts?

  +7 [+] [-]

, 2013-04-08 11:13, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?
Pilnīgi piekrītu, vienīgi uzvaru gaidu pret frančiem, lai pašapziņa zem nulles nenokrīt čaļiem..
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.
ar šādu sastāvu. šaubos..

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 11:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.
Un kas no tā? Par Nadeždas kausu, tu teici, ka tas ir "reslings", kaut gan tas bija turnīrs, ar iespēju pacelt kausu un saņemt 500 000 USD.
Tad kas ir pārbaudes spēles, tās vispār ir pat ne reslings, bet reslinga treniņš, pēc tavas skalas... Kāda jēga no uzvaras?

  +8 [+] [-]

, 2013-04-08 11:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,cik gadi jau pagājuši no pēdējās nozīmīgās uzvaras PČ par Top valstīm. Uz sitienu uzreiz pat neatceros. Kādi gadi 5 vai 6?
2009. gads PČ, uzvaras bullīšos pār SWE un SUI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 11:21, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.
Vai tad tik ļoti to vajag.

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:27, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Un kas no tā? Par Nadeždas kausu, tu teici, ka tas ir "reslings", kaut gan tas bija turnīrs, ar iespēju pacelt kausu un saņemt 500 000 USD.
Tad kas ir pārbaudes spēles, tās vispār ir pat ne reslings, bet reslinga treniņš, pēc tavas skalas... Kāda jēga no uzvaras?
Protams, ka diži jēgas no tā nav, ja nerēķina, ka no šo pārbaužu spēļu rezultātiem lielā mērā atkarīgs ar kādiem pretiniekiem LV izlase spēlēs pirms nākošiem PČ. Cik atceros, tad šīe EuroChallenge rezultāti atstāj ietekmi uz nākotnes iespējamiem pārbaužu spēļu partneriem.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:28, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad tik ļoti to vajag.
Vajag,vajag.
Morālās stājas stiprināšanai.

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 11:30, pirms 12 gadiem
nu nedomāju, ka zviedri spēlēs vājāk, drīzāk jau tad jācer uz spēlēm ar Baltkrieviju. Tad drīzāk...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,cik gadi jau pagājuši no pēdējās nozīmīgās uzvaras PČ par Top valstīm. Uz sitienu uzreiz pat neatceros. Kādi gadi 5 vai 6?
Pameklē sc.com arhīvā, 2009. gadā IIZ 70 bija uzcepis sašutuma pilnu topiku, par tematu, kāds gan sūds ir tas PČ, tur viss rakstīts.

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka diži jēgas no tā nav, ja nerēķina, ka no šo pārbaužu spēļu rezultātiem lielā mērā atkarīgs ar kādiem pretiniekiem LV izlase spēlēs pirms nākošiem PČ. Cik atceros, tad šīe EuroChallenge rezultāti atstāj ietekmi uz nākotnes iespējamiem pārbaužu spēļu partneriem.
Arī nākamie pārbaudes spēļu partneri īsti ātrumu nemaina, kāda starpība pret ko, tāpat spēlēs ar A grupas komandām – spēles AUT, SVK, FRA, BLR, ITA, u.tml., kāda starpība, galvenais jau ir, kādas maiņas saliek uz PČ un kā noris sagatavošanās process, šaubos vai reāli kāda maiņa būs tāda, kādas ir redzētas 3 nospēlētajās pārbaudes spēlēs...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vajag,vajag.
Morālās stājas stiprināšanai.
Nezinu, skatos izlases spēles tāpat, uzvaram vai neuzvaram top komandas. Man vairāk interesē, lai uzvaram tos, ko jāuzvar un jāpakutina nervi, šad un tad, kādam varenajam.

     [+] [-]

, 2013-04-08 11:35, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja
Nezinu, skatos izlases spēles tāpat, uzvaram vai neuzvaram top komandas. Man vairāk interesē, lai uzvaram tos, ko jāuzvar un jāpakutina nervi, šad un tad, kādam varenajam.

tieši tāpēc nav ko iespringt uz tām uzvarām

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 11:42, pirms 12 gadiem
Vakar abus vārtus rīdziniekiem gan iemeta aizsargi..

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,cik gadi jau pagājuši no pēdējās nozīmīgās uzvaras PČ par Top valstīm. Uz sitienu uzreiz pat neatceros. Kādi gadi 5 vai 6?
Iepriekšējā gadsimtā!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 11:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vajag,vajag.
Morālās stājas stiprināšanai.
Sobrid komandas staaja ir amoraala, un uzvara paar zviedriem, shos diikdienjus, vazanjkus un dzeeraajus padariis par paraugzeeniem?

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 12:01, pirms 12 gadiem
aizermans rakstīja: Iepriekšējā gadsimtā!
2009. gada PČ uzvara pār Zviedriju nav gluži pagājušais gadsimts.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 12:01, pirms 12 gadiem
Spelee salidzinoši normāli! bet bija jūtams līderu trūkums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 12:21, pirms 12 gadiem
Labāk lai ir uzvaras čempionātā! Pārbaudes spēlēs jārisina citi uzdevumi!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 12:27, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: 2009. gads PČ, uzvaras bullīšos pār SWE un SUI.
Jābūt reālistiem. Tagad spēlē citi hokejisti, kuru līmenis tomēr ir zemāks. Taču tagad spēlē mūsējie - latvieši Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. Ne jau mēs paši izaudzinājām Znaroku, Beļavski, Semjonovu, Froļikovu utt. Viņi tika paņemti jau gatavi vai pusgatavi. Ja pašlaik ir meistarības trūkums, lai ņemtu elites komandas, tad agrāk bija attieksmes trūkums.
Jābūt priecīgiem, ka mēs ar saviem kadriem spējam noturēties virs ūdens. Baltkrievi un kazahi to nevar, tāpēc viņiem izlasē vajag Pletu vai Dalmenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 12:41, pirms 12 gadiem
Creeper^ rakstīja: Vakar abus vārtus rīdziniekiem gan iemeta aizsargi..

KO var darīt,autors nelabojams RD fanātiķis!Varbūt nemaz tas ar nav slikti?

     [+] [-]

, 2013-04-08 12:42, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Jābūt reālistiem. Tagad spēlē citi hokejisti, kuru līmenis tomēr ir zemāks. Taču tagad spēlē mūsējie - latvieši Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. Ne jau mēs paši izaudzinājām Znaroku, Beļavski, Semjonovu, Froļikovu utt. Viņi tika paņemti jau gatavi vai pusgatavi. Ja pašlaik ir meistarības trūkums, lai ņemtu elites komandas, tad agrāk bija attieksmes trūkums.
Jābūt priecīgiem, ka mēs ar saviem kadriem spējam noturēties virs ūdens. Baltkrievi un kazahi to nevar, tāpēc viņiem izlasē vajag Pletu vai Dalmenu.
Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. kāds tam sakars ar 2009.g. PČ???

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 12:44, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Jābūt reālistiem. Tagad spēlē citi hokejisti, kuru līmenis tomēr ir zemāks. Taču tagad spēlē mūsējie - latvieši Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. Ne jau mēs paši izaudzinājām Znaroku, Beļavski, Semjonovu, Froļikovu utt. Viņi tika paņemti jau gatavi vai pusgatavi. Ja pašlaik ir meistarības trūkums, lai ņemtu elites komandas, tad agrāk bija attieksmes trūkums.
Jābūt priecīgiem, ka mēs ar saviem kadriem spējam noturēties virs ūdens. Baltkrievi un kazahi to nevar, tāpēc viņiem izlasē vajag Pletu vai Dalmenu.
2009. gads – hallo, kādi vecie PSRS spēlētāji? Par 70-80% tie paši izlases kandidāti, kas tagad...

     [+] [-]

, 2013-04-08 12:48, pirms 12 gadiem
Prieks,ka Saulietim izskatas bus viss ok.. Ps.par tiem expsrs produktiem latvijas izlase 90gados..ta bija abpuseji izdeviga sadarbiba..ar so vecu spekiem izlase izcinija uzvaras,un spelejot izlase viniem bija plasakas iespejas sevi paradit klubiem..

     [+] [-]

, 2013-04-08 12:50, pirms 12 gadiem
Vārtos atkal Jučers. Sajūta, ka Nolans gatavo rezerves plānu Masaļskim, nevis meklē otro numuru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 12:59, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Vārtos atkal Jučers. Sajūta, ka Nolans gatavo rezerves plānu Masaļskim, nevis meklē otro numuru.
Edgars vel nevar speeleet.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 12:59, pirms 12 gadiem
Nesaprotu,kāpēc neieliek Muštukovu uz kādu spēli vārtos-vakar Gudļevskis ļoti labi nospēlēja un bija pelnījis labākā spēlētāja titulu,Jučers jau ir redzēts tik daudz jau Dinamo sastāvā,man viņš sevišķi pārliecinošs neliekas,nu treneriem un sevišķi Irbem labāk redzams.Ko te var ņemties par zaudētām pārbaudes spēlēm-ko līdz Dinamo pirmsezonas uzvaras un Znaroka Dinamo zaudējumi?Skaidrs,ka tagad treneri saliek spēlētājus dažādos virknējumos un skatās,ko tad īsti spēlētājs var.Vakar vairākumos gāja visas maiņas,bet pasaules čempī 1.maiņa droši vien būs Srukts-Dārziņš-Indrašis,kuri arī galvenokārt ies vairākumos.Čehijā bija tikai viena stabila maiņa Štāls-Cipulis-Meija,kuri kopā bija arī OS kvalifikācijā,pārējas 2 acīmredzot vēl nav izkristalizējušās.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:08, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Edgars vel nevar speeleet.
Labrīt, to zin visi, bet uz PČ jau būs ierindā. Vai arī treneru štābam ir cita info.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:13, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Labrīt, to zin visi, bet uz PČ jau būs ierindā. Vai arī treneru štābam ir cita info.
Tu jau rakstiiji par rezerves plaanu Masalskim. Vistcamak ka tagad vnk testee kursh bus nr2 un kursh nr3, Mustukovs izskatas ipasi pie sprices netiks.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:14, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Labrīt, to zin visi, bet uz PČ jau būs ierindā. Vai arī treneru štābam ir cita info.
ierindā ta būs - tikai jautājums, cik gatavs viņš būs spēlēt, kādā formā

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:17, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: man viens sirms vecis no Latgales pazistams,kurs nesen sasutis bliava,ka tad musu Daugava neuzvareja Lihtensteinu? vins ja kas,vel lidz sai dienai, kad ir pali, Putinu par Breznevu sauc
Tev tur Francijā daudz sirmu čangaļu veču riņķī?

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:25, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tu jau rakstiiji par rezerves plaanu Masalskim. Vistcamak ka tagad vnk testee kursh bus nr2 un kursh nr3, Mustukovs izskatas ipasi pie sprices netiks.
Ja testē, kurš būs Nr 2 aiz Masaļska, tad vismaz vienu iespēju Muštukovam dotu jau tagad. Izskatās, ka jau iespēlē Jučeru, kā Nr 1. Gribētos interviju ar Irbi par vārtsargu jautājumiem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Pārbaudes spēles mūsējiem ir vienīgā reālā iespēja šobrīd pārspēt pasaules Top izlases. PČ šādu izdevību jau vairs nebūs.
Man Tev tāds jautājums- kāpēc Tu jebkurā hokeja tēmā esi tik negatīvs? Tāda sajūta, ka Latvijas hokejs Tev ir kā skabarga pakaļā. Ja jau tas viss izraisa tādu riebumu, tad varbūt nekomentē?

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:39, pirms 12 gadiem
Raksta virsrakstu nesaprotu! Uzrakstīts tā it kā autors nesaprot kā var tā būt, ka Latvija jau trešo spēli pēc kārtas ir zaudējusi Čehijai un Zviedrijai un tagad ir wtf!?? Autor man besī šāda attieksme, jo neuzskatu, ka šīs 3 neveiksmes ir pārsteigums. Pārbaudes spēles domātas, lai pārbaudītu maiņas un jauno spēlētāju iespējas un labi, ka to var darīt pret pasaules TOP komandām, kādi te wtf pārmetumi izlasei par neuzvarēšanu vai nevarēšanu, protams, ir jācenšas, bet nu pārmest gan nevajag!?

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:39, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Ja testē, kurš būs Nr 2 aiz Masaļska, tad vismaz vienu iespēju Muštukovam dotu jau tagad. Izskatās, ka jau iespēlē Jučeru, kā Nr 1. Gribētos interviju ar Irbi par vārtsargu jautājumiem....
Sodien Jucers, peec taas paliek triis speeles...Ja Masalskis ir speeleetaajs un ar vinju reekjinas ka ar pirmo, tad divas vins nospeeles speelju praksei. Necik daudz iespeeju Ervinam nepaliek.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:40, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. kāds tam sakars ar 2009.g. PČ???
Tu nezini, Dalmens taisās Kazahiem palīdzēt atgriezties elitē, jeb OS atlase bija vienreizējs pasākums.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:44, pirms 12 gadiem
Šodien vinnēsim

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:48, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nezini, Dalmens taisās Kazahiem palīdzēt atgriezties elitē, jeb OS atlase bija vienreizējs pasākums.
spēlēšot it kā arī 1. divīzijas PČ. Tā viņš esot kazahiem apsolījis. Bet tā arī pagaidām vienīgā informācija - ko kazahu prese par šo pēdējās nedēļas laikā ir rakstījusi

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:48, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nezini, Dalmens taisās Kazahiem palīdzēt atgriezties elitē, jeb OS atlase bija vienreizējs pasākums.
Runā, ka taisās gan

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:53, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Sodien Jucers, peec taas paliek triis speeles...Ja Masalskis ir speeleetaajs un ar vinju reekjinas ka ar pirmo, tad divas vins nospeeles speelju praksei. Necik daudz iespeeju Ervinam nepaliek.
Visdrīzāk, Masaļskis brauks uz PČ pat tad, ja nenospēlēs vispār nevienu pārbaudes spēli. Tur uz vietas tad arī skatīs, kas un kā.

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:55, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nezini, Dalmens taisās Kazahiem palīdzēt atgriezties elitē, jeb OS atlase bija vienreizējs pasākums.
Pirms spēlēm ar Austriju viņu lapā bija sastāvs un beigās piebilde:
"...Также Сборная ожидает прибытие двух игроков: защитников Кевина Даллмэна, Максим Семенова.

Пресс-служба КФХ"

     [+] [-]

, 2013-04-08 13:58, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Sodien Jucers, peec taas paliek triis speeles...Ja Masalskis ir speeleetaajs un ar vinju reekjinas ka ar pirmo, tad divas vins nospeeles speelju praksei. Necik daudz iespeeju Ervinam nepaliek.
Tad jau Gudļevskis vakar nodrošināja trešā numura vietu, jo uz PČ labāk paņemt jauno, lai gūst pieredzi un izbauda atmosfēru.

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:03, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Visdrīzāk, Masaļskis brauks uz PČ pat tad, ja nenospēlēs vispār nevienu pārbaudes spēli. Tur uz vietas tad arī skatīs, kas un kā.
Piekrītu Tev, ka tā arī būs. Tāpēc arī pārbaudes spēlēs spiež uz Jučeru, lai aprod ar atbildību. Man tikai neizprotami ir tas, ka Jučeru kā rezerves plānu izvēlējās bez atlases, nedodot Muštukovam iespēju. Neticu, ka Muštukovu ņems kā otro numuru bez spēļu prakses sagatavošanās ciklā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:15, pirms 12 gadiem
guntis86 rakstīja: Piekrītu Tev, ka tā arī būs. Tāpēc arī pārbaudes spēlēs spiež uz Jučeru, lai aprod ar atbildību. Man tikai neizprotami ir tas, ka Jučeru kā rezerves plānu izvēlējās bez atlases, nedodot Muštukovam iespēju. Neticu, ka Muštukovu ņems kā otro numuru bez spēļu prakses sagatavošanās ciklā.
Starp Muštukovu un Gudļevski izšķirsies, kurš būs trešais. Gan jau kādā no atlikušajām spēlēm viņš spēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:29, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: interesanti bus paverot ari 1.divizijas speles ka es nirgsu,ja uz Eliti tiks Ungari,nevis"Kazahi"
Kad sākas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: spēlēšot it kā arī 1. divīzijas PČ. Tā viņš esot kazahiem apsolījis. Bet tā arī pagaidām vienīgā informācija - ko kazahu prese par šo pēdējās nedēļas laikā ir rakstījusi
Entry list KAZ ir ierakstīts. Pagaidām tur ir 31 spēlētājs. Laslo Pap arēnā labi izpirktas biļetes. Ietilpība ap 12 500, HUN cīnīsies ne pa jokam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:39, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kāds tev sakars ar kazahiem vai ungariem?
Tev ir jāseko līdzi tiešraidēm no Doņeckas, kur atkal gaidāms mūsu kaimiņu derbijs(EST-LT). Jāatgādina, ka Lietuvas izlasei ir vesela jūra ar spēlētājiem kas spēlē/-juši LAČ un LM.
Taka lūdzu, ja pats netiec uz Doņecku, tad ķer strīmu(rādīs arī Lietuvas TV6)
Kad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kad sākas?
Budapeštā starts 14.04. Pēdējā dienā ielikta ITA-KAZ, bet tas pēc IIHF rankinga noteikti.

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:41, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kāds tev sakars ar kazahiem vai ungariem?
Tev ir jāseko līdzi tiešraidēm no Doņeckas, kur atkal gaidāms mūsu kaimiņu derbijs(EST-LT). Jāatgādina, ka Lietuvas izlasei ir vesela jūra ar spēlētājiem kas spēlē/-juši LAČ un LM.
Taka lūdzu, ja pats netiec uz Doņecku, tad ķer strīmu(rādīs arī Lietuvas TV6)
Riktīgi laba grupa! Par izlidošanu EST, LTU, ROU pie biezā gala UKR, POL, NED

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:43, pirms 12 gadiem
Robi Lipsbergu gaida uz to nometni tālākajiem kandidātiem. Es lieku uz to, ka arī Bļugers un Freibergs parādīsies

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:46, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: interesanti bus paverot ari 1.divizijas speles ka es nirgsu,ja uz Eliti tiks Ungari,nevis"Kazahi"
tur jau ir 3 pretendenti uz 2 vietām: itāļi, kazahi un ungāri. Briti, japāņi un korejieši jau tik varēs pacīnīties par palikšanu grupā

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:47, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kāds tev sakars ar kazahiem vai ungariem?
Tev ir jāseko līdzi tiešraidēm no Doņeckas, kur atkal gaidāms mūsu kaimiņu derbijs(EST-LT). Jāatgādina, ka Lietuvas izlasei ir vesela jūra ar spēlētājiem kas spēlē/-juši LAČ un LM.
Taka lūdzu, ja pats netiec uz Doņecku, tad ķer strīmu(rādīs arī Lietuvas TV6)
nu i, ka leišiem būs bariņš, kas LAČ spēlējuši? Tāpeč uzreiz mums viņi būtu jāmīl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:47, pirms 12 gadiem
Šos mačus kāds skatījās?

stats.iihf.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:48, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Robi Lipsbergu gaida uz to nometni tālākajiem kandidātiem. Es lieku uz to, ka arī Bļugers un Freibergs parādīsies
No kurienes info, ka Lipsbergu gaida? Neticu, ka Bļugers un Freibergs parādīsies - nedomāju, ka viņi tā metīsies no ZAmerikas uz Rīgu pie tik ļoti aptuvenām cerībām tikt uz izlasi... viņiem tomēr mācību gads nebūt nav beidzies

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:49, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: No kurienes info, ka Lipsbergu gaida? Neticu, ka Bļugers un Freibergs parādīsies - nedomāju, ka viņi tā metīsies no ZAmerikas uz Rīgu pie tik ļoti aptuvenām cerībām tikt uz izlasi... viņiem tomēr mācību gads nebūt nav beidzies
LHF tviterī tak bija. Palasi saraksti ar Garosu.

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:49, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: jātur īkšķi.
kāpēc? man varbūt holandieši vai igauņi labāk patīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:56, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: vai tad Itali nespeles viena grupa ar Ukrainiem?
ukraiņi kopā ar holandiešiem, poļiem, rumāņiem, leišiem un igauņiem ir vienu grupu zemāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:58, pirms 12 gadiem
Vilk, kā pārdzīvosi Kazānova prombūtni ķengurzemē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 14:59, pirms 12 gadiem
Cik vakar skatītāji bija? jāzin ar ko šodien rēķināties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:00, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Vilk, kā pārdzīvosi Kazānova prombūtni ķengurzemē?
Austrālijā sezona jau ir līdz augustam, tā ka rudenī Kazanovs būs jau atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Austrālijā sezona jau ir līdz augustam, tā ka rudenī Kazanovs būs jau atpakaļ
Tad jau Vilks priecīgs, ka komandas stūrakmenis būs atpakaļ

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 15:01, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kads man sakars ar Braliukam un Estiem,ja pats esmu uz pusi HAHOLS? par Ukrainu es busu saja grupa! bet paralelaja par Ungariju,ta luk! vienigais,kas interese,vai leisiem bus Donats Kumeliauskas ierinda? personigi viniu pazistu,speleja pie mums Avinjona,kad bija profesionala komanda tagad tikai amatieri,kur pats pasreiz speleju Donatam tagad ir gruti,Kazahi so knaba par tragisko atgadijumu,kad pec vinia speka paniemiena viens Krievs gaja boja,BRRRR,ienaidniekam tadas sajutas nenoveletu!
starp citu, ukraiņi šodien pārbaudes spēlē pret Vitjazj atspēlējās no 0:3 un bullīšos vinnēja ar 5:4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:02, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ak,ja,sajuacu,tagad jau cita kartiba 1.divizija ceru ka tur mes nenokliusim,jo izkliut ara no turienes bus pagruti!
Galvenais lai Bukarts nenoslēdz līgumu NHL vai Kazahstānā - no tām līgām viņš uz čempi netiks. Visādi citādi - atbrauks un visu nokārtos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:10, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ja Abols paliks DR ka galvenais,tad Bukartam ar klubu problemu nebus! bus stabils otras,varbut pat pirmas mainias speletajs saja zinia viniam viss bus oki doki! uztrauc vairak vinia daliba jeb nedaliba izlase spitigais Indianis varetu viniu UZ MUZU melnaja saraksta ielikt,bez nekadam reabilitacijas iespejam!
Indiānis jau viņu nav norakstījis! Tu par daudz piekasies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:10, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kads mums sakars ar ukraiņiem, ja neskaita A-burtu?
Lietuvieši divas spēles ar Minskas "Junostj: aizvadīja, vot!
Kapēc tikai A burtam sakars?

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:11, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Jābūt reālistiem. Tagad spēlē citi hokejisti, kuru līmenis tomēr ir zemāks. Taču tagad spēlē mūsējie - latvieši Vecais Dinamo un tā laika Latvijas izlase bija sakomplektēta no visas PSRS. Ne jau mēs paši izaudzinājām Znaroku, Beļavski, Semjonovu, Froļikovu utt. Viņi tika paņemti jau gatavi vai pusgatavi. Ja pašlaik ir meistarības trūkums, lai ņemtu elites komandas, tad agrāk bija attieksmes trūkums.
Jābūt priecīgiem, ka mēs ar saviem kadriem spējam noturēties virs ūdens. Baltkrievi un kazahi to nevar, tāpēc viņiem izlasē vajag Pletu vai Dalmenu.
Kāds vēl agrāk bija attieksmes trūkums??? Nogurušo un slimo bija 2X mazāk kā tagad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:19, pirms 12 gadiem
tad neviens nezin, cik vakar bija līdzjutēji Arēnā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:26, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ceru ka soreiz tev ir taisniba!
Tai intervijā Bukarts pats pasaka ka ir nomainījis attieksmi, tādējādi atzīstot ka arī pašam bijušas problēmas, ne tikai visi treneri slikti.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:27, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: tad neviens nezin, cik vakar bija līdzjutēji Arēnā?
oficiāli 3835 - skat.: eurohc.stats.pointstreak.com .

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:28, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: oficiāli 3835
Priekš pazaļa sastāva pārbaudes spēles darbdienā - nav peļami.
Uz Belariem noteikti būs vairāk

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:29, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: oficiāli 3835 - skat.: Pointstreak Sites | EHC: European Hockey... .
Labs cipars, ir kādas ziņas, kurus kadrus aicinās uz to nometni nākamnedēļ? Robis, angļi?, norvēģi? Vēl kādu?

     [+] [-]

, 2013-04-08 15:30, pirms 12 gadiem
Andromeeds rakstīja: Labs cipars, ir kādas ziņas, kurus kadrus aicinās uz to nometni nākamnedēļ? Robis, angļi?, norvēģi? Vēl kādu?
nava dzirdēts...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:31, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Priekš pazaļa sastāva pārbaudes spēles darbdienā - nav peļami.
Uz Belariem noteikti būs vairāk
Normāli! Augša bija ciet, apakša tātad samērā pilna.

  -3 [+] [-]

, 2013-04-08 15:34, pirms 12 gadiem
nadezhdas kausa vajag spelet ne PSČ un olimpiade

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:35, pirms 12 gadiem
frosty rakstīja: nadezhdas kausa vajag spelet ne PSČ un olimpiade
neesi apmaldījies?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 15:37, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?
Zini, ko mēs gaidām? Vairāk kā 1 vārtus divās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:29, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Priekš pazaļa sastāva pārbaudes spēles darbdienā - nav peļami.
Uz Belariem noteikti būs vairāk
Nu apakša Arēnā bija diezgan pilna,droši vien bija arī kādi ar ielūgumiem-tā kā savi 4000 skatītāji bija,augša bija vispār ciet izņemot viesu sektoru,bija viens neliels bariņš arī zviedru,bet viņi arī augšā nesēdēja.

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:33, pirms 12 gadiem
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?
tapec ka citu nav ko skatities pa dienu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 16:33, pirms 12 gadiem
tas ir tapat ka skatities 5dienas f1 treninjus - kas skatas, kas ne, kam interese, kam po...

ja rada kpc nepaskatities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-08 16:38, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: ja Abols paliks DR ka galvenais,tad Bukartam ar klubu problemu nebus! bus stabils otras,varbut pat pirmas mainias speletajs saja zinia viniam viss bus oki doki! uztrauc vairak vinia daliba jeb nedaliba izlase spitigais Indianis varetu viniu UZ MUZU melnaja saraksta ielikt,bez nekadam reabilitacijas iespejam!
Redz Džeriņš un Meija jau ir reabilitēti!Bet Bukarts 1 .maiņā Dinamo-Tu gribi teikt,ka viņš var izkonkurēt Karsumu vai Indraši-jāskatās pa kuru malu Bukarts spēlē-Tev pašam smiekli nenāk-labākajā gadījumā viņam spīd 3.maiņa.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 16:41, pirms 12 gadiem
Nez vai kaut kas radikali mainisies, domaju ka arii shodien buus siva cinja, bet beigas tomer bus zaudejums!

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:44, pirms 12 gadiem
Cerams ka Darzinsh sanemsies un palidzes izlasei, citadi uzbrukums diezgan chabiigs patreiz izskatas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 16:51, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: viss bus atkarigs,ka bus ar centriem ja paliks Sekura,tad pirmo mainiu nemainis,ja ne,tad pirmaja visticamak liks Dzeru,ja nesavaks kadu citu legi,un Bukartu savukart pie Dzeras,tas butu tikai logiskak! Abols nav Nolans,iepseletas saiknes diezin vai jauks ara
Dzerins 1 mainja?? Da ladna, atceries ka Nagezdas kausa tieshi galveno vijoli uzticeja jaunajiem, pat Karsums tur ipashi necentas, bet regularaja sezona dzera stabili bus ja labi 3 mainja. Tici man!

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:53, pirms 12 gadiem
jautrākā šodienas ziņa (par Sorokinu, Spruktu, Masaļski un Cipuli): PR@Mail - Preses relīzes: Latvijas hokejisti... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 16:57, pirms 12 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Redz Džeriņš un Meija jau ir reabilitēti!Bet Bukarts 1 .maiņā Dinamo-Tu gribi teikt,ka viņš var izkonkurēt Karsumu vai Indraši-jāskatās pa kuru malu Bukarts spēlē-Tev pašam smiekli nenāk-labākajā gadījumā viņam spīd 3.maiņa.
Nu labi, 1. maiņas uzbrucējs Bukarts nebūs, bet uz 2. maiņu var pretendēt mierīgi. Viņš priekš Latvijas mērogiem un hokeja apcirkņiem ir vēl jauns tūlīt paliks tikai 23 gadi, kaut kāds progress ir, ja dod spēlēt –
paskaties uz to pašu Cipuli, pirms tam par viņu, atskaitot R2000 un BAČ skatītājus, nevien neko nezināja, pie Šuplera viņš uztrenējās un 25 gadu vecumā debitēja izlasē un gan izlasē, gan RD labu laiku ir/bija 2. maiņas spēlētājs. Kapēc lai Bukarts nepakāptos augstāk, vārtu ņuhs viņam ir, vēl tikai jāpiestrādā pie aizsardzības un viss būs labi ar to puiku...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 16:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jautrākā šodienas ziņa (par Sorokinu, Spruktu, Masaļski un Cipuli): PR@Mail - Preses relīzes: Latvijas hokejisti... .
Sliekas būs brendētas, ar hokejistu parakstiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 17:01, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kas tavuprat vel cits varetu but pirmas mainias centrs,ja nebus Sekuras?
Leģionārs, tur īpaši šaubu nav!

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:01, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Leģionārs, tur īpaši šaubu nav!
vēl jau Sprukts var atgriezties...

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:02, pirms 12 gadiem
ARAGONS-A-BURTS rakstīja: kapec gan ne? Dzerins ir CENTRS,nejaus pirkstu ar p.mpi kas tavuprat vel cits varetu but pirmas mainias centrs,ja nebus Sekuras? vel pastav ari iespeja,ka Abols varetu salikt kopa Indrasi ar Upiti,si saikne ari tiri labi izskatijas,tapec tur ir virkne iespejamo variantu uz nakamo sezonu
Es domaju ka Dinamo nems kartigus 1,2 mainjas legionarus un latviesu, ta sauktie jauninjie, speles 3,4 mainjas!
Lidzigi ka tas bija shaja sezona! Jauninjaiem ta isti lava izpausties tikai Nagezda un tas ir passsaprotami, jo vinju sniegums nav tads ka varetu vinjus katra spele laist laukuma pirmajas mainjas.!

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: vēl jau Sprukts var atgriezties...
Ja izmetis vinju no Cska, un ja vinsh neprasis kosmisku summu, tad jau tads variants ir ljoti ticams!
Shaubos ka pec shis sezonas vinja paradita snieguma, kads cits krievu klubs vinju gribes!

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:04, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja izmetis vinju no Cska, un ja vinsh neprasis kosmisku summu, tad jau tads variants ir ljoti ticams!
Ciska viņu nepaturēšot...

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:06, pirms 12 gadiem
Šogad PČ būs baig knap,bet cerīb jau i!
Jatur tik ikšķ.

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:06, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Ciska viņu nepaturēšot...
Nez itka jau klida tadas runas, bet nez ka tur beigas viss buss!

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:11, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nez itka jau klida tadas runas, bet nez ka tur beigas viss buss!
Rosņeftj ģenerālsponsors, loģiski, ka viņi paņems reālu centru, kurš var iemest pa kādi 2-3 milj. nevis paturēs Spruktu...

  -2 [+] [-]

, 2013-04-08 17:20, pirms 12 gadiem
Dzerins dinamo pirmaja maina?..ar sadu manevru dinamo vadiba varetu bilesu tirdzniecibu likvidet,ka nevajadzigu pasakumu..Visu cienu Dzerinam,bet ari nakamaja sezona redzu vinam vietu tresaja maina..ne augstak,vismaz tada gadijuma ja komandas merkis ir tikt gagarina kausa..

     [+] [-]

, 2013-04-08 17:35, pirms 12 gadiem
Agrilson rakstīja: Dzerins dinamo pirmaja maina?..ar sadu manevru dinamo vadiba varetu bilesu tirdzniecibu likvidet,ka nevajadzigu pasakumu..Visu cienu Dzerinam,bet ari nakamaja sezona redzu vinam vietu tresaja maina..ne augstak,vismaz tada gadijuma ja komandas merkis ir tikt gagarina kausa..
Kas tev teic, ka kāds viņu taisās likt 1. maiņā, cik esmu dzirdējis, tad RD meklē labu leģionāru centru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 19:22, pirms 12 gadiem
Tāpēc, ka jebkuru spēli grib gan hokejisti uzvarēt, gan visa tauta redzēt, it īpaši pret zviedriem.
Janchukinshh rakstīja: Es nesaprotu, kādēļ visi tā gaida uzvaru pārbaudes spēlēs?

     [+] [-]

, 2013-04-08 19:27, pirms 12 gadiem
Man labak lai te neko neuzvar, bet chempionata lai visus noliek uz lapstinam !

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 19:31, pirms 12 gadiem
kads nevar iemes sodienas speles linku

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 19:35, pirms 12 gadiem
labi jau atradu

Latvia - Sweden