Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beļavskis: "14. jūlijā ieradīšos Rīgā"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Beļavskis: "14. jūlijā ieradīšos Rīgā"
Aleksandrs Beļavskis darbā ar baltkrievu klubu
Foto: hcdinamo.by

Dienu pirms Latvijas Hokeja federācijas (LHF) valdes sēdes mūsu galvaspilsētā ieradīsies Aleksandrs Beļavskis (50) - galvenais kandidāts uz hokeja izlases galvenā trenera posteni, liecina laikraksta "Bizness & Baltija" rīcībā esošā informācija.

"Pagaidām šajā sakarā nevēlos neko komentēt," saka Zviedrijas pilsētā Ūmeo dzīvojošais Beļavskis. "Jā, es jau biju Rīgā, un notika pārrunas ar LHF prezidentu. Tagad uz Rīgu atlidošu 14. jūlijā". Dienu vēlāk notiks LHF sēde, kurā tiks lemts par izlases galveno treneri.

Kā zināms, pirms 10 gadiem Beļavskis bija galvenā trenera Kurta Lidstrēma palīgs Latvijas izlasē. Pēc tam treneris strādāja Zviedrijā, Krievijā un Baltkrievijā. Līdz šim pēdējā darbavieta viņam bija MHL klubā Bobruiskas "Dinamo-Shinnik", kuru vadīja līdz maijam. Spēlētāja karjeras lielāko laiku malējais uzbrucējs Beļavskis spēlēja Rīgas "Dinamo" (1981-1991) un Ūmeo "Björklöven". Latvijas izlases sastāvā viņš piedalījies sešos pasaules čempionātos un 2002. gada olimpiskajās spēlēs. Nacionālajā izlasē 104 mačos guvis 95 (47+48) rezultativitātes punktus.

Kā jau ziņots, pēc Soču olimpiskajām spēlēm LHF prezidents Kirovs Lipmans teica, ka Latvijas izlases nākamo galveno treneri meklēs Ziemeļamerikā. Nedaudz vēlāk mūsu hokeja vadītājs izlēma, ka labāk būtu piesaistīt speciālistu no Eiropas - kā galveno kandidātu apsvēra pieredzējušo slovāku Jūliusu Šupleru, bet par viņa iespējamo palīgu minēja Aleksandru Beļavski. Savukārt pašreiz Beļavskis jau ir galvenais kandidāts uz izlases galvenā trenera posteni.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Bizness & Baltija"

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 15:45, pirms 11 gadiem
Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?

 +18 [+] [-]

, 2014-07-07 15:47, pirms 11 gadiem
mnjaa...Kirovam sitas Belavskis izmaksaas reizes 30 mazak nekaa z-amerikas trneris...nu ko..atkal speeleesim kaa kaut kaadi neizdevushies krievi ..izvairiisimie no speeka speels utt.... atkal viss ies uz leju.

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:48, pirms 11 gadiem
KHL prezidents Lipmans? no kura laika

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 15:49, pirms 11 gadiem
dakots rakstīja: Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?
Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.

  +8 [+] [-]

, 2014-07-07 15:51, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.
Personīgi neesmu dzirdējis viņu runājam latviski, bet savā laikā komentators Andersons vienmēr klāstīja, cik Saša esot inteļiģents un cik labi runājot latviski.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-07 15:54, pirms 11 gadiem
drivietis made my day..laikam veel jaanjus svin

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 15:55, pirms 11 gadiem
Ginobili rakstīja: KHL prezidents Lipmans? no kura laika
Aj, Medvedevam apnika. Lai Kira paņemās.

  +9 [+] [-]

, 2014-07-07 15:56, pirms 11 gadiem
Liekas, ka izlases trenera vārds jau skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-07-07 15:57, pirms 11 gadiem
dakots rakstīja: Cik zināms Beļavskis ir iemācījies zviedru valodu...varbūt arī latviešu apgùs?
pirms dažiem gadiem viņš runāja latviski, un zināja vēl vairākas valodas!

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:00, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Nezinu kā tagad, pēc ilgākas dzīvošanas Zviedrijā, bet vismaz agrāk viņš zināja latviešu valodu.
ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.

  +6 [+] [-]

, 2014-07-07 16:08, pirms 11 gadiem
Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 16:09, pirms 11 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=sNj...

7.34.min. Beļavskis runā latviski

te: Zviedru valodā

https://www.youtube.com/watch?v=L6d...

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 11 gadiem
juhans rakstīja: ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.
Mazāk vajag visādu sviestu lasīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.
Lipmanam vienalga, galvenais ka lēts

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:13, pirms 11 gadiem
purva_velns rakstīja: bet savā laikā komentators Andersons vienmēr klāstīja, cik Saša esot inteļiģents un cik labi runājot latviski.
inteliģents ir, bet vai mūsu raupjos spēka spēlētājus spēs audzināt, lai skaistos zaudējumus nomainītu uzvaras,
Znaroka stila treneris ir nepieciešams (tik ar pieklājīgāku leksiku, Eiropā tomēr esam)

  +7 [+] [-]

, 2014-07-07 16:14, pirms 11 gadiem
juhans rakstīja: ko noziimee "zinaaja"? vinjsh nerunaaja! un bija galvenais , kas taisiija sacelshanos pret Vasiljevu valstsvieniibaa, jo negribeeja runaat latviski.
Klāt nebiju, bet cik atceros kā tas tka atspoguļots, īstie apvērsuma iniciatori bija citi, tas tika veikts ar Beļavska rokām, izmantojot viņa aizvainojumu pret Vasiļjevu - toreiz viņam bija labs čempionāts, bet treneris labāko uzbrucēju nosauca Vītoliņu. Toreiz vairums atzina ka vairāk bija pelnījis Beļavskis, Haris dabūja jo ir latvietis.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:23, pirms 11 gadiem
es NEKAD AGRĀK neesmu redzējis/dzidējis Sashu B. latv.v./ protams, kIRA ekonomē un kaifo par krieviem intervijā telegraph.lv;
Kiras patriotisms ir savādāks un arī gadi un arī zaharjins, kāds vēl bļin beļavskis (spelēja jau labi) kā national head coach...

  +9 [+] [-]

, 2014-07-07 16:25, pirms 11 gadiem
Šķiet ka Lipmans mierā neliksies ar LV izlases cūkošanu kamēr tā neizkritīs no Elites.
Var jau,protams, stāstīt, ka LV izlasi var trenēt jebkurš,un tā tāpat augstāk par savu pakaļu neuzlēks, bet, lai arī noturētu kaut patreizējo līmeni, ir jābūt pietiekoši augsta līmeņa trenerim.
Vai Beļavskis tāds ir? Es personiski tā nedomāju.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 16:27, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Nez vai tas ir labākais variants, pat ne vidējs. Pieļauju lielu varbūtību , ka izlasē būs atteikumi arī Beļavska dēļ. Mikroklimats būs zem jautājuma zīmes, latviskā gaisotne - viņa noteikti saglabāsies spēlētāju vidū, bet kā Beļavskis tur iederēsies? Nemaz nav pārliecības,ka Beļavskis šajā situācijā būtu labs izlases treneris.
īstenībā baigo figņu tu te centies pasniegt, latvietis izlasi nav vadījis vairāk kā 10 gadus...
pie tam vēl nemaz nav apstiprināts, bet jau pasniedz, ka spēlētāji atteiksies no dalības jo izlasi nevada latvietis un būs problēmas ar mikroklimatu

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:28, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Klāt nebiju, bet cik atceros kā tas tka atspoguļots, īstie apvērsuma iniciatori bija citi, tas tika veikts ar Beļavska rokām, izmantojot viņa aizvainojumu pret Vasiļjevu - toreiz viņam bija labs čempionāts, bet treneris labāko uzbrucēju nosauca Vītoliņu. Toreiz vairums atzina ka vairāk bija pelnījis Beļavskis, Haris dabūja jo ir latvietis.
paldies par info. man tas bija pasliideejis garaam nepamaniits.

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:30, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Mazāk vajag visādu sviestu lasīt.
iespeejams, ka taa!

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:32, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šķiet ka Lipmans mierā neliksies ar LV izlases cūkošanu kamēr tā neizkritīs no Elites.
Var jau,protams, stāstīt, ka LV izlasi var trenēt jebkurš,un tā tāpat augstāk par savu pakaļu neuzlēks, bet, lai arī noturētu kaut patreizējo līmeni, ir jābūt pietiekoši augsta līmeņa trenerim.
Vai Beļavskis tāds ir? Es personiski tā nedomāju.
nu laikam Lipmanam naudas nav tāpat kā Dinamo, ja nav skanīgu uzvārdu...
tik vai skanīgs uzvārds dos kādus labumus izlasei? manuprāt nē...
katrā ziņā pagaidām nedomāju, ka Beļavskis varētu ko sačakarēt tiktāl, lai mēs atrastos tur kur tu visu laiku novēli...

p.s. šodien sāk treniņus HK Liepāja, varbūt zini ko sīkāk par sastāvu?
https://twitter.com/hkliepaja

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:33, pirms 11 gadiem
ritenis rakstīja: pirms dažiem gadiem viņš runāja latviski, un zināja vēl vairākas valodas!
Beļavskis latviešu valodu zin, bet tas jau nemaina lietas būtību. Var prast latviešu valodu bet viņš nav ar latvisku mentalitāti. Šoreiz runa nav arī par krievu mentalitāti kā tādu, runa ir par saderību. Izlase ir izteikti latviska un Beļavskis var ideāli prast arī latviešu valodu, bet tas nemaina būtību, jo viņš ir tipisks krievu cilvēks ar savu mentālu. Ne jau valoda nosaka kāds ir cilvēks pēc savas būtības. Tas būtu tas pats kas piemēram izlasē kur visi runā krieviski ienāktu izteikti nacionāli noskaņots latvietis piemēram kā Vasiļjevs (bijušais Latvijas izlases treneris). Piemēram viņš ar savu mentālu neiederētos Latvijas futbola izlasē tāpat kā neder Beļavsksi patreizējā Latvijas hokeja izlasē.

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:35, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: īstenībā baigo figņu tu te centies pasniegt, latvietis izlasi nav vadījis vairāk kā 10 gadus...
pie tam vēl nemaz nav apstiprināts, bet jau pasniedz, ka spēlētāji atteiksies no dalības jo izlasi nevada latvietis un būs problēmas ar mikroklimatu
Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:37, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: nu laikam Lipmanam naudas nav tāpat kā Dinamo, ja nav skanīgu uzvārdu...
tik vai skanīgs uzvārds dos kādus labumus izlasei? manuprāt nē...
katrā ziņā pagaidām nedomāju, ka Beļavskis varētu ko sačakarēt tiktāl, lai mēs atrastos tur kur tu visu laiku novēli...
Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:43, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).
Tu Beļavski pazīsti? Viņš vispaŗ ir kaut kāds pusbaltkrievs, puspolis, kurš uzaudzis LV (tas noteikti viņu padarīja krievisku, jo hokeja vide tāda bija) un tagad vairāk kā 20 gadus dzīvo Zviedrijā, nez cik tur no tipiskā krieva palicis. Pagaidām Tu lej bulšitu, smieklīgākais ka par krieviskumu uztraucas cilvēks, kurš gatavs novākt latviskos simbolus, ja ciemos brauc krievi, lai tos neaizvainotu un kura lūpas ir atstājušas pamatīgus nospiedumus uz Svētā Jura pēcpuses.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:45, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tu domā vai spēlētājiem un līdzjutējiem ir atšķirība -treneris zviedrs, kanādietis (indiānis) vai krievs. Šajā gadījumā man ir. Beļavskis man nav patīkams ar savu krieviskumu piemēram atšķirībā no Pahara kurš labi patīk (kaut kas patīkami eiropeisks no viņa nāk).
turpini vien liet herņu kā vienmēr

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.
kurš ir tas labais treneris ar lieliskiem CV kā galvenajiem? No Lipmana pretendentu loka, kas izskanējis publiski?
1.Šuplers, 2. Kanareikins un tagad Beļavskis...no šim trim es izvēlētos Beļavski viennozīmīgi. Vairāk jau kandidātu un naudas cik var saprast Lipmanam nav...jo kaut kādu amerikāni atšuva uzreiz jo negrib maksāt pusmiljona šim...
Varbūt savu lielisko treneri iesaki, kurš gatavs saņemt tik pat cik Beļavskis?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:50, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es neko mūsu izlasei sliktu nenovēlu. Pat neskatoties uz to ka domāju,ka reizēm vajag sāpīgi pakrist, lai saprastu kāpēc šī pakrišana notika.
Es jau neteicu/nerakstīju, ka galvenajam trenerim noteikti vajag būt ar skaļu uzvārdu. Galvenais,lai šim iespējamam trenerim būtu labs CV, kurā ir atzīmēta liela pieredze kā galvenajam trenerim.
Par HK ''Liepāja'' sastāvu neko sīkāk nepateikšu, jo sen neesmu ticies ne ar vienu no Liepājas hokeja sabiedrības. Būs jāsaņemas un jāaizsoļo līdz hallei parunāties.
Katram jau tas CV rodas strādājot, mums jācer ka Beļavska CV labākie ieraksti parādīsies tuvākajās sezonās...Neredzu baigo iemeslu drūmām nākotnes prognozēm, bet protams ja balstās uz CV, arī optimismam nav liela pamata. Un pēdējais čempis parādīja ka arī no NHL supertrenera lielas jēgas nav, ja komandai pofig (Tu zini par ko runāju)

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 16:57, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kurš ir tas labais treneris ar lieliskiem CV kā galvenajiem? No Lipmana pretendentu loka, kas izskanējis publiski?
1.Šuplers, 2. Kanareikins un tagad Beļavskis...no šim trim es izvēlētos Beļavski viennozīmīgi. Vairāk jau kandidātu un naudas cik var saprast Lipmanam nav...jo kaut kādu amerikāni atšuva uzreiz jo negrib maksāt pusmiljona šim...
Varbūt savu lielisko treneri iesaki, kurš gatavs saņemt tik pat cik Beļavskis?
Es,piemēram,uzskatu,ka Šuplers priekš LV izlases nebūtu tas pats sliktākais variants. Ja mēs runājam konkrēti par šīm konkrētajām personībām. Beļavski es ņemtu pašu pēdējo.
Un,manuprāt, muļķīgs ir Lipmana uzstādījums, ka LV izlases trenerim jābūt brīvam no kluba. Šādi viņš pats sevi (jeb LV izlasi) finansiāli ļoti ierobežo, jo treneris kurš strādātu tikai ar izlasi attiecīgi arī vairāk censtos noplēst, nekā ja tas paralēli strādātu arī klubā.

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:00, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es,piemēram,uzskatu,ka Šuplers priekš LV izlases nebūtu tas pats sliktākais variants. Ja mēs runājam konkrēti par šīm konkrētajām personībām. Beļavski es ņemtu pašu pēdējo.
Un,manuprāt, muļķīgs ir Lipmana uzstādījums, ka LV izlases trenerim jābūt brīvam no kluba. Šādi viņš pats sevi (jeb LV izlasi) finansiāli ļoti ierobežo, jo treneris kurš strādātu tikai ar izlasi attiecīgi arī vairāk censtos noplēst, nekā ja tas paralēli strādātu arī klubā.
gadījumi ar Znaroku un Nolanu tomēr liecina, ka ātri vai vēlu notiek interešu konflikts...
klubu un izlasi var vadīt tikai tāds treneris, kas strādā Latvijas čempionatā un federācija var grozīt Latvijas čempionāta norisi atbilstoši izlases interesēm....

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:02, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Katram jau tas CV rodas strādājot, mums jācer ka Beļavska CV labākie ieraksti parādīsies tuvākajās sezonās...Neredzu baigo iemeslu drūmām nākotnes prognozēm, bet protams ja balstās uz CV, arī optimismam nav liela pamata. Un pēdējais čempis parādīja ka arī no NHL supertrenera lielas jēgas nav, ja komandai pofig (Tu zini par ko runāju)
Nenoliedzami ka Tev taisnība, bet nedomāju,ka LV izlase ar tās ierobežotajiem resursiem tagad būtu jāpakļauj maz pieredzējušu treneru spēju attīstībai. To var atļauties (kas arī notiek salīdzinoši reti) izlases ar augstas klases spēlētāju neierobežotu kontingentu.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 17:04, pirms 11 gadiem
Lipmans 29.05.2014

Rīgas «Dinamo» speciālista Arta Ābola kandidatūra šobrīd netiek izskatīta, viņš esot par «zaļu» un vēl neko neesot sasniedzis

O! Beļavskis, izrādās, kā treneris ir daudz sasniedzis, nezināju

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami ka Tev taisnība, bet nedomāju,ka LV izlase ar tās ierobežotajiem resursiem tagad būtu jāpakļauj maz pieredzējušu treneru spēju attīstībai. To var atļauties (kas arī notiek salīdzinoši reti) izlases ar augstas klases spēlētāju neierobežotu kontingentu.
Paši ņaudam, ka mums 10 vieta apnikusi, tagad būs laba iespēja izlidot uz 1. divīziju, man katrā ziņā īpaša stresa nav, lai Kirovs domā, kas trenēs tas trenēs, sīs izlases treneri nav lielākā problēma, bet gan paši spēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 17:07, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: gadījumi ar Znaroku un Nolanu tomēr liecina, ka ātri vai vēlu notiek interešu konflikts...
klubu un izlasi var vadīt tikai tāds treneris, kas strādā Latvijas čempionatā un federācija var grozīt Latvijas čempionāta norisi atbilstoši izlases interesēm....
Meklējot trenerus KHL un NHL,protams, ar šādām situācijām ir jārēķinās.
Priekš šādām situācijām jāmeklē labas kvalifikācijas palīgus. Ne tā kā bija Znaroka gadījumā,kad abi ar Vītoliņu bija aizņemti vienā klubā izlases sagatavošanas periodā.
Ar Nolanu situācija bija savādāka, jo cik zināms no publiskās telpas, tad pie viņa savlaicīgas neierašanās vainīga bija kaut kāda LHF nesamaksāta nauda.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:08, pirms 11 gadiem
obana rakstīja: Lipmans 29.05.2014

Rīgas «Dinamo» speciālista Arta Ābola kandidatūra šobrīd netiek izskatīta, viņš esot par «zaļu» un vēl neko neesot sasniedzis

O! Beļavskis, izrādās, kā treneris ir daudz sasniedzis, nezināju
Njā,Lipmana domu gājieni ir neizdibināmi.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:11, pirms 11 gadiem
obana rakstīja: Lipmans 29.05.2014

Rīgas «Dinamo» speciālista Arta Ābola kandidatūra šobrīd netiek izskatīta, viņš esot par «zaļu» un vēl neko neesot sasniedzis

O! Beļavskis, izrādās, kā treneris ir daudz sasniedzis, nezināju
aizmirsi piebilsts, ka tajā intervijā lipmans ne par kādiem Šupleriem un Beļavskiem nedomāja, bet konkrēti teica, ka treneris būs no Ziemeļamerikas...
TVNET :: Hokejs 2014 - Lipmans: Neticu Nolana...

p.s. Ābolam traucē darbs Dinamo, jo Lipmanam vienmēr ir bijis interesu konflikt ar Dinamo. Kā arī pieredze pirmajā gadā kad viņs bija Nolana palīgs...

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:14, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: p.s. Ābolam traucē darbs Dinamo, jo Lipmanam vienmēr ir bijis interesu konflikt ar Dinamo. Kā arī pieredze pirmajā gadā kad viņs bija Nolana palīgs...
Ābols ar Ignatjevu nepatika Nolanam, nevis Lipmanam

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:17, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ābols ar Ignatjevu nepatika Nolanam, nevis Lipmanam
varbūt, tas nemaina lietas būtību, ka tagad Lipmans tā izsakās par Ābolu...katrā ziņā pēc tā gadījuma vairs nav izskatīti varianti par Dinamo treneru iesaisti izlases darbā...
p.s. savā laikā arī čekists par ābola zaļumu ir izteicies ne reizi vien...tāpēc arī Ābols Lipmana acīs var nogatavoties kādreiz, piemeram kad dinamo aiziet pa burbuli un viņs nav saistīts ar čekas klubu!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:32, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: varbūt, tas nemaina lietas būtību, ka tagad Lipmans tā izsakās par Ābolu...katrā ziņā pēc tā gadījuma vairs nav izskatīti varianti par Dinamo treneru iesaisti izlases darbā...
p.s. savā laikā arī čekists par ābola zaļumu ir izteicies ne reizi vien...tāpēc arī Ābols Lipmana acīs var nogatavoties kādreiz, piemeram kad dinamo aiziet pa burbuli un viņs nav saistīts ar čekas klubu!
Jau sen nevajag pievērst uzmanību tam ko saka Lipmans, jeb uzmanību pievērst var, bet nevajag ņemt par pilnu. Rīt citā intervijā viņš stāstīs ka Ābolu ir ieteicis Šupleram, un pateicoties viņam mums ir vēl viens augstas klases treneris. Tas tak ir Kira

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 17:33, pirms 11 gadiem
Nez, es personīgi esmu nobažijies par izlases nākotni.
Nav man ticība Beļavska spējām sekmīgi vadīt izlasi turnīros.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 17:37, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Tu Beļavski pazīsti? Viņš vispaŗ ir kaut kāds pusbaltkrievs, puspolis, kurš uzaudzis LV (tas noteikti viņu padarīja krievisku, jo hokeja vide tāda bija) un tagad vairāk kā 20 gadus dzīvo Zviedrijā, nez cik tur no tipiskā krieva palicis. Pagaidām Tu lej bulšitu, smieklīgākais ka par krieviskumu uztraucas cilvēks, kurš gatavs novākt latviskos simbolus, ja ciemos brauc krievi, lai tos neaizvainotu un kura lūpas ir atstājušas pamatīgus nospiedumus uz Svētā Jura pēcpuses.
Laikam vēl neesi pamanījis , ka man ļoti nepatīk krieviskā mentalitāte - apģērba stils, lamu vārdi, sarunvaloda utt. Pretīgi to visu redzēt un dzirdēt. Protams ka ir arī ļoti patīkami krievi. Par Beļavski esmu dzirdējis ka intrigas viņam nav svešas un gan jau saproti pats ka cilvēku citi vērtē arī vizuāli. Kad skatos uz Beļavski (zinot ka viņš ir diezgan zinošs, intelektuāls, prot laikam kādas 4 valodas) man viņa izskats , runas stils asociējas ar nepatīkamo krievisko stilu. Subjektīvi , bet viņš nav patīkams , jo no viņa nāk tā nepatīkamā krieviskā aura. Citiem varbūt tas patīk, man ļoti nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:44, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam vēl neesi pamanījis , ka man ļoti nepatīk krieviskā mentalitāte - apģērba stils, lamu vārdi, sarunvaloda utt. Pretīgi to visu redzēt un dzirdēt. Protams ka ir arī ļoti patīkami krievi. Par Beļavski esmu dzirdējis ka intrigas viņam nav svešas un gan jau saproti pats ka cilvēku citi vērtē arī vizuāli. Kad skatos uz Beļavski (zinot ka viņš ir diezgan zinošs, intelektuāls, prot laikam kādas 4 valodas) man viņa izskats , runas stils asociējas ar nepatīkamo krievisko stilu. Subjektīvi , bet viņš nav patīkams , jo no viņa nāk tā nepatīkamā krieviskā aura. Citiem varbūt tas patīk, man ļoti nepatīk.
Nu Beļavskim krieviskā aura nebija pat pirmā Dinamo laikā... Kur nu vēl tagad, kad viņš vairāk kā 20 gadus dzīvo Zviedrijā.. Drīzāk viņu var nosaukt par pasaules pilsoni, jo arī Baltkrieviju ( kur viņš dzimis ) intervijās nav atzinis kā dzimteni. Un dzirdēt kā lamājas Beļavskis... Kurš to ir dzirdējis?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 17:45, pirms 11 gadiem
Vilis15 rakstīja: Aj, Medvedevam apnika. Lai Kira paņemās.
medvedevs dzirdēja kiras interviju, ko tik viņš nav pacēlis, pat LM gatavs reikarnēt, tad zinot khl nedienas, atdeva grožus viņa rokās. būs labi!

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 17:45, pirms 11 gadiem
domiigais rakstīja: Nu Beļavskim krieviskā aura nebija pat pirmā Dinamo laikā... Kur nu vēl tagad, kad viņš vairāk kā 20 gadus dzīvo Zviedrijā.. Drīzāk viņu var nosaukt par pasaules pilsoni, jo arī Baltkrieviju ( kur viņš dzimis ) intervijās nav atzinis kā dzimteni.
Liekas ka lasīju ka viņam bija kāds pusgads, kopš pārcēlās uz LV.

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:45, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es,piemēram,uzskatu,ka Šuplers priekš LV izlases nebūtu tas pats sliktākais variants. Ja mēs runājam konkrēti par šīm konkrētajām personībām. Beļavski es ņemtu pašu pēdējo.
Un,manuprāt, muļķīgs ir Lipmana uzstādījums, ka LV izlases trenerim jābūt brīvam no kluba. Šādi viņš pats sevi (jeb LV izlasi) finansiāli ļoti ierobežo, jo treneris kurš strādātu tikai ar izlasi attiecīgi arī vairāk censtos noplēst, nekā ja tas paralēli strādātu arī klubā.
Ja tiešām vēli labu LV izlasei, tad vajadzētu jau saprast, ka Šuplers būtu pēdējais kandidāts kuru būtu jāizskata, ja vien negribi, lai izlase izlido no Elites jau nākamgad!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 17:49, pirms 11 gadiem
sagaidīsim ar ziediem, bļed

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:56, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Liekas ka lasīju ka viņam bija kāds pusgads, kopš pārcēlās uz LV.
Tā arī ir.

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 18:00, pirms 11 gadiem
līdz 15.jūlijam Kira var arī pārdomāt, karstums tomēr sācies...

     [+] [-]

, 2014-07-07 18:05, pirms 11 gadiem
Es jau redz, daudz esmu domājis, ka varbūt izlasei vajadzēja izkrist no elites. Zinu, ka protams tas nav labi, bet varbūt tādā gadijumā būtu sākušās kaut kādas pāmaiņas LHF un hokeja saimniecībā kā tādā!
Pirmkārt varbūt Kirovs būtu atkāpies uz visiem laikiem, citādi dažbrīd ir sajūta, ka tur viņš ir jau pārāk ilgi.
Kirovu itkā gluži jau ar nolikt nevar, vecim tomēr labi sakari un kaut ko kad vajag, var sabīdīt, bet ja tā padomā, tad nav jau viņš uz pasaules vienīgais, kas šo hokeja federāciju var vadīt.

Nez, kaut kādas pārmaiņas ir vajadzīgas.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 18:22, pirms 11 gadiem
kam tas interesē,kad tu ieradisies,butu labak vispar neiradies

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 18:22, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jau redz, daudz esmu domājis, ka varbūt izlasei vajadzēja izkrist no elites. Zinu, ka protams tas nav labi, bet varbūt tādā gadijumā būtu sākušās kaut kādas pāmaiņas LHF un hokeja saimniecībā kā tādā!
Pirmkārt varbūt Kirovs būtu atkāpies uz visiem laikiem, citādi dažbrīd ir sajūta, ka tur viņš ir jau pārāk ilgi.
Kirovu itkā gluži jau ar nolikt nevar, vecim tomēr labi sakari un kaut ko kad vajag, var sabīdīt, bet ja tā padomā, tad nav jau viņš uz pasaules vienīgais, kas šo hokeja federāciju var vadīt.

Nez, kaut kādas pārmaiņas ir vajadzīgas.
Nāksi Kirova vietā ? Sakari ir ? Piķis ? (ar mammas kabatasnaudu būs nedaudz pa īsu..)

     [+] [-]

, 2014-07-07 18:24, pirms 11 gadiem
Bik jocīgi lasīt bērnu komentārus par to cik slikts tagad būs "urāls" Beļavskis... Jūs vispār viņu esat redzējuši kādreiz dzīvē ? Redz kur jau cilvēki raksta ,ka 20 gadus nodzīvojis Zviedrijā, māk vairākas valodas, inteliģents cilvēks, tur līdz tipiskajam urālam tālu.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 18:46, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nāksi Kirova vietā ? Sakari ir ? Piķis ? (ar mammas kabatasnaudu būs nedaudz pa īsu..)
Tā vietā, lai uzrakstītu ko sakarīgu, Tu atkal dzen kaut kādu tuftu.
Esmu par to, ka viņa vietā vajag kaut ko jaunu.
Kāpēc ne Ozo?
Domā viņš lietas bīdītu sliktāk par Kirovu?

Pirms cel traci, Ozo minēju, ka piemēru, nevajag uzreiz to pagriest savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 19:04, pirms 11 gadiem
Palasot viedokļus par sevi, kā par LAT izlases galveno treneri, Aleksandrs pac atsauks savu kandidatūru. Cerams.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 19:13, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jau redz, daudz esmu domājis, ka varbūt izlasei vajadzēja izkrist no elites. Zinu, ka protams tas nav labi, bet varbūt tādā gadijumā būtu sākušās kaut kādas pāmaiņas LHF un hokeja saimniecībā kā tādā!
Pirmkārt varbūt Kirovs būtu atkāpies uz visiem laikiem, citādi dažbrīd ir sajūta, ka tur viņš ir jau pārāk ilgi.
Kirovu itkā gluži jau ar nolikt nevar, vecim tomēr labi sakari un kaut ko kad vajag, var sabīdīt, bet ja tā padomā, tad nav jau viņš uz pasaules vienīgais, kas šo hokeja federāciju var vadīt.

Nez, kaut kādas pārmaiņas ir vajadzīgas.
kā var kaut ko tik debīlu uzrakstīt?
Lai Lipmans varbūt atkāptos - Latvijas izlasei jāizkrīt no elites...mdā!
Nav brīnums, ka te tādu labvēļu saradies pa biezo, kas tik tupa domā...

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 19:17, pirms 11 gadiem
Beļavski nebrauc šurp!!! DAudz Latvijas izlases fani,lidzjuteju tevi te negaida un negrib redzēt!!!!!

  -3 [+] [-]

, 2014-07-07 19:25, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: kā var kaut ko tik debīlu uzrakstīt?
Lai Lipmans varbūt atkāptos - Latvijas izlasei jāizkrīt no elites...mdā!
Nav brīnums, ka te tādu labvēļu saradies pa biezo, kas tik tupa domā...
Debīlu?
Kamēr nekas nenotiks, tikmēr jau Kirovs neatkāpsies.
Da es protams to nevēloska mēs izkristu, bet vēlos lai Lipmans atkāpjas.
Varbūt esi apmierināts ar viņa darbu?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 20:23, pirms 11 gadiem
Nu nezinu, varbūt ar izlasi Beļavskism labāk ies nekā ar klubiem. Ja paskatās vēsturē, runājot, ka 2004.gada čempis bija izdevies tikai dēļ viņa taktiskajām zināšanām, jo Lindstrēms esot bijis draņķīgs taktiķis, tik vien cik kā psihologs un motivētājs (kaut vai 2002.gadā kāsieni Šveicei un Vācijai tik dēļ tā, ka Kurre palaida frīstailā maiņas, jo pašam nebija sajēgas par to). Tiesa, hokejs kopumā un arī LV izlase kopš tā laika ir mainījusies - šobrīd tādām viduslīmeņa izlasēm kanādiešu stila met/skrien/bliez pa purnu hokejs ir vienīgais veids kā izdzīvot starp varenajiem. Vai Beļavskim ir maz nojausmas, kā tādu spēlēt. Stipri šaubos. Izlase būs zaudētājos, jo viņš nesapratīs un mēģinās pārmācīt tagadējos hokejistus no ZA stila uz savu kaut kādu hibrīd krievu/zviedru stilu, no kura čušs vien sanāk.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 20:50, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Debīlu?
Kamēr nekas nenotiks, tikmēr jau Kirovs neatkāpsies.
Da es protams to nevēloska mēs izkristu, bet vēlos lai Lipmans atkāpjas.
Varbūt esi apmierināts ar viņa darbu?
tieši tā DEBĪLU!

1) Tu tiešām vēlies, lai Latvija sizlase izkrīt dēļ vien paša Kiras??? (tas jau izklausās pēc mazgadīga skolnieka bezspēcīgiem draudiem)
2) Kāpēc lai Kira atkāptos dēļ tā, ka Latvijas izlase būtu izkritusi? Ne jau viņš komandu trenē. Es drošs - viņš to nedarītu. Tas nebūtu iemesls, lai viņš to darītu.

Bez tam - pagaidām es neredzu nevienu kandidātu uz Kiras amatu. Rev kāds ir pieteicies? Jeb Tu pats uz to tēmē?
2)

  +2 [+] [-]

, 2014-07-07 21:14, pirms 11 gadiem
Varbūt visus gudros spriedelējumus atstāt uz nākošā gada pavasari?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 21:35, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Varbūt visus gudros spriedelējumus atstāt uz nākošā gada pavasari?
vai vismaz līdz oficālai apstiprināsanai un pirmajam pārbaudes trunīram?

     [+] [-]

, 2014-07-07 21:54, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tieši tā DEBĪLU!

1) Tu tiešām vēlies, lai Latvija sizlase izkrīt dēļ vien paša Kiras??? (tas jau izklausās pēc mazgadīga skolnieka bezspēcīgiem draudiem)
2) Kāpēc lai Kira atkāptos dēļ tā, ka Latvijas izlase būtu izkritusi? Ne jau viņš komandu trenē. Es drošs - viņš to nedarītu. Tas nebūtu iemesls, lai viņš to darītu.

Bez tam - pagaidām es neredzu nevienu kandidātu uz Kiras amatu. Rev kāds ir pieteicies? Jeb Tu pats uz to tēmē?
2)
Lab, lai nu paliek!
Varbūt netā izteicos!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 22:03, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Debīlu?
Kamēr nekas nenotiks, tikmēr jau Kirovs neatkāpsies.
Da es protams to nevēloska mēs izkristu, bet vēlos lai Lipmans atkāpjas.
Varbūt esi apmierināts ar viņa darbu?
Kāds sakars izkrišanai ar Lipmana atkāpšanos? Tu ko Lipmanu nepazīsti? (kaut vai viņa domu gājienu no intervijām pēdējo gandrīz 20 gadu laikā) Ja izlase paņems medaļas tas bus Lipmana nopelns (pēc viņa vārdiem), ja no elites izkritīs, tad vainīgs būs treneris, neatbraukušie spēlētāji, atbraukušie spēlētāji, jo slikti nospēlējuši, taupījušies, žurnālisti, jo nepareizi rakstījuši un līdzjutēji, jo nepareizi "fanojuši", Lipmans vienīgais, kurš izdarījis visu lai tā nenotiktu. Un paliks, lai strādātu. Viņš taču vienīgais kaut ko dara un tad darāma būs daudz - elitē jāatgriežas, visādi šupleri par treneriem jāmeklē. Tāda vienmēr bijusi šī ebreju kunga valoda. Muļķīgi gaidīt, ka viņš par kaut ko uzņemsies atbildību un aizies. Tas (aiziešana, nevis atb. uzņemšanās) notiks tikai tad, kad Lipmans šo amatu fiziski cienījamā vecuma dēl vairs nevarēs pavilkt un gan jau tad ar savus cilvēkus bīdīs un mēģinās aukliņas raustīt.

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:30, pirms 11 gadiem
Disciplinēts džeks. Savos gados nav uzaudzējis krietnu alus vēderu.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-08 14:43, pirms 11 gadiem
Lasot komentārus, esmu nedaudz apmulsis. Sanāk kaut kā tā, ka Beļavskis izlasi jau ir sačakarējis pirms vispār ir iecelts par galveno treneri un jau ir sabojājis mikroklimatu un jau nesaprotas ar spēlētājiem? No Kurres laikiem es kaut kā neatceros spēlētāju sūkstīšanos, ka vispār jau Kurre bija labs treneris, bet tas Beļavskis kaut kāds gaisa jaucējs...
Vai arī Beļavska vaina ir tā, ka viņš nav Nolans?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja