Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Latvijas U-20 dramatiski uzvar un nosargā vietu Elitē

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijas U-20 dramatiski uzvar un nosargā vietu Elitē
Latvijas U-20 izlase nosargāja vietu Elitē!
Foto: iihf.com

Šodien Kanādā pasaules hokeja čempionātā U-20 izlasēm izšķirošo spēli par noturēšanos Elitē aizvadīja Latvijas izlase. Mūsējie cīņā ar Dānijas vienaudžiem uzvarēja papildlaikā ar 2:1, uzvaras vārtus gūstot Ņikitam Jevpalovam.

Latvijas U-20 izlase īsi pirms čempionāta uzvarēja Dānijas vienaudžus ar 5:1, bet šīs dienas mača likme bija pavisam cita - tikai uzvarētāja saglabātu vietu Elitē. Spēle sākās līdzīgi, taču 4. minūtē, īsti nesadalot pretinieku spēlētājus dāņu ātrajā uzbrukumā, dāņi diemžēl izvirzījās vadībā - precīzs bija Olivers Bjokrstrands. Mūsējie ķērās pie atspēlēšanās mēģinājumiem un, ļoti aktīvam esot Zemgum Girgensonam, brīžiem latviešiem bija jūtams pārsvars. 16. minūtē mūsējie guva ļoti kuriozus vārtus, kuri gan netika ieskaitīti - pēc metiena no zilās līnijas ripa atsitās pret aizsargstiklu, lidoja atpakaļ uz vārtu priekšu, un Kristiāns Pelšs no aizvārtes no gaisa pārvirzīja to vārtos, taču uzbrucēja nūja šai epizodē bija augstu pacelta. 1. perioda otrā puse pagāja mūsējo zīmē, taču pārtraukumā vadībā devās Dānija - 1:0.

Arī 2. trešdaļā Latvijas komanda turpināja uzbrukt, momentus radīja Teodors Bļugers, Ņikita Jevpalovs, Girgensons, Pelšs, bīstams uzmetiens no distances bija Artūram Salijam. Mūsējiem uzbrukumu noslēgumos pietrūka atkārtotā mēģinājuma pēc ripas atsišanas vārtu priekšā. Dāņi gan ik pa laikam atbildēja ar kādu pretuzbrukumu, vienā no tiem Niklass Jensens izskrēja viens pret vienu, taču Kristers Gudļevskis glāba. Drīz vien sekoja pirmais noraidījums spēlē (tikai 32. minūtē), kuru dāņiem izkārtoja ļoti pamanāmais Jevpalovs. Turnīra vājākā vairākuma realizētāja Latvija izmantoja hokejista pārsvaru astoņu sekunžu laikā - no zilās līnijas spēcīgi un precīzi iemeta Pelšs un 1:1! Dānija uzreiz atbildēja ar satraucošu uzbrukumu, Gudļevskis glāba, tomēr Jevpalovs šajā epizodē pārkāpa noteikumus. Turnīra sliktākā vairākuma neitralizētāja (tikai 33%!) Latvija mazākumu izturēja itin droši. Beigās mūsējie nogulēja vienu pretinieku izgājienu, taču pirms pēdējās trešdaļas noturējās līdzsvars 1:1.

Augstās likmes 3. periodā noritēja visai līdzīga cīņa, taču bīstamāk uzbruka dāņi, latviešu aizsardzību regulāri terorizējot Jensenam. Vairāki pretinieku uzbrukumi bija kā trauksmes zvani, taču perioda vidū pamazām pamodās arī latvieši. Kādā no epizodēm tikai mazliet netrāpīja Jevpalovs, vēlāk Pelšam drusku trūka, lai iemestu no vārtu priekšas, Bļugeram ar partneri bija izgājiens divatā pret vienu. Latvieši beigās nemitīgi uzbruka līdz pat finālsirēnai, taču spēle pārcēlās uz papildlaiku pie tā paša 1:1.

Arī papildlaikā latvieši centās būt aktīvāki un 2. minūtē izdevās gūt tik svarīgos uzvaras vārtus! Roberta Lipsberga metiens tika atvairīts, taču viens no labākajiem mūsu spēlētājiem Jevpalovs atkārtotā mēģinājumā pēc straujas apgriešanās iemeta - 2:1 Latvijas uzvara! Mūsējie noturējušies Elitē un piedalīsies arī nākamajā čempionātā, kas norisināsies Ufā. Vērts piebilst, ka daudzi mūsējie no šī izlases modeļa varēs spēlēt arī pēc gada.

"Izdzīvošanas" spēles

Latvija - Dānija 2:1 (0:1, 1:0, 0:0, 1:0)

Vārti: 03:21 Bjorkstrands (Spellings) 0:1, 31:34 Pelšs (Koļesņikovs, Salija, vair.) 1:1, 61:43 Jevpalovs (Lipsbergs) 2:1
Metieni: 31:23
Soda minūtes: 2:2
Vārtsargi: Gudļevskis - Feuks

Pasaules čempionāts U-20 izlasēm

VIzlase
1.Krievija vai Zviedrija
2.Krievija vai Zviedrija
3.Kanāda vai Somija
4.Kanāda vai Somija
5.Čehija vai Slovākija
6.Čehija vai Slovākija
7.ASV vai Šveice
8.ASV vai Šveice
9.Latvija
10.Dānija
Slēpts komentārs: Franko

 +93 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Par čaļiem prieks, uzdevumu izpildīja, bet Miļūnu gan vajadzētu pasūtīt

 +34 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Blugers,Girgensons,Pelšs zvēri!

 +22 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Darbiņš padarīts!

 +25 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Viens precīzs metiens papildlaikā, bet to izdarīja Latvija!!!

 +55 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Pat par palikšanu elitē nezinu, kur priekus likt! Jevpalov,drafts arī gaida tevi!

 +15 [+] [-]

, 2012-01-04 22:12, pirms 13 gadiem
Malači!!vieniga un pati svarigākā uzvara,tik grūta...
p.s. priecājāmies pēc uzvaras vārtiem kā zeltu vinnētu!un himnu dziedāja...

  -4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
ir ir ir labs.. bet spēle slikta

  -4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Peka lai terne U 20Ari

 +24 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Jevpalovam lieliska spēlē, vairāki lieliski mūvi, un pelnīti uzvaras vārti.

 +38 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Fū tāds atvieglojums Bet bijām labāki par dāņiem tas ir fakts.
Par ilgu palikšanu elitē

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Malaci,jeva labakais

 +59 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Bez Pelša kurš noskrējies 40 min no 60 laukumā un bez Gudļevska diez vai mums būtu šādi paveicies. Paldies viņiem.Liels paldies!P.s. Miļun- es Tev lūdzu visas Latvijas spožās nākotnes labad - Atkāpies!
Slēpts komentārs: puslaiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Malači,malači...beidzot paliekam pie lielajiem...

 +33 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Nākošgad būsim divreiz konkurēt spējīgāki. Liels prieks par uzvaru!

ļoti ceru, ka nākošgad treneris nebūs Miļūns... no šā sastāva tikai 8 nevarēs spēlēt nākošgad. mums ļoti laba 93,94 gadu raža, varētu iekost slovākiem, šveiciešiem...

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
vēsture pārakstīta.. 2 gadu pēc kārtas būsim elitē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
Šodien nocīnijās kārtīgi! Malači!
Slēpts komentārs: bosslv

  +7 [+] [-]

, 2012-01-04 22:13, pirms 13 gadiem
malači, labs mačs bija! Apsveicu!

Daži no komandas brauks uz Ufu jau nobriedušāki!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
(drunk)

 +12 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
ingus123456 rakstīja: Blugers,Girgensons,Pelšs zvēri!
Lipsbergs arī labi kapāja !

 +10 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
uz Ufu bez Miļuna - malači, bet aizsargiem vēl ir pie kā pie strādāt

 +19 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
Beidzot laiks himnai...

 +16 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
Man liekas ka,Dāņiem tas Jensens visu laiku bija laukumā!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
šo čempi var vērtēt kā veiksmīgu. galvenais uzdevums tikai izpildīts!! malači!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
Nu smagi gan gāja. Malači, iegrauzās ledū

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:14, pirms 13 gadiem
tas labi, ka izdevās man nervi neturēja skatīties ot...

  +8 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: spēle galīgi nebaudāma ar mūsu nelielu pārsvaru, bet uzvara paliek uzvara!
Interesanti kurš gaidīja skatāmu spēli

 +23 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
2 no 3 labākajiem spēlētājiem turnīrā, ir 94. gads, secinājumi...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
Fūūū!!!! Tāpat prieks nebūt pēdējiem!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
Ideāli!prieks par mūsējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
ja godīgi- nevienu spēli neredzēju, bet intresē, kāds tad tas izslavetais girgensons izskatiijaas kopumaa???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
Prieks par puišiem! Individuāli izcēlās daži, bet komandas gars uzvarēja. Himnu arī visi dzied! Prieks un lepnums, dažiem tiešām būs spoža nākotne.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
Ši komanda vēl parādīs uz ko ir spējīga!
Pelnīta uzvara, malači!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
Malači puikas! Ko strādāt vēl daudz...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:15, pirms 13 gadiem
pirma un pedeja spele skatamas tik,izaugsmi caliem!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
bijam labaki, bijam pelnijusi.
Saja cempionata tiesam parsteidz Jevpalovs. Nebiju gaidijis TIK labu speli no vina.
Aizsardziba gan, ka izraelas limena izlasei.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nākošgad būsim divreiz konkurēt spējīgāki. Liels prieks par uzvaru!
Un interesanti kāpēc tad,tāpēc,ka vecāki būsim ? To jau saka katru gadu
Pret tiem pašiem dāņiem šitā mocīties.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
Lieliski, paldies džekiem!! Bijām krietni labāki spēles beigās un uzvara ir pelnīta, nosūtam dāņus uz 1. divīziju+ atriebjamies par pavasarī piedzīvoto lielās izlases zaudējumu!!!
Apsveicu!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
pff.. man vairs nav nervu.

  +9 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
Galveno paveica un par to prieks.
UFA mēs nākam!

  +8 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
Ja vēl Jevpalovs nospēlēs labi U18 čempī (arī A divīzija), tad viņu kāda komanda nodraftēs 6-7 kārtā. ļoti labi šodien izskatījās un manuprāt, turnīra labākais spēlētājs Latvijai!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:16, pirms 13 gadiem
Fūu,milzīgs prieks!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
grūts cempionāts, bet labi ka laimīgas beigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
Pretīgais vācietis-rietumu vilciens visu spēli bija pret Latviju!

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
Vienkārši jeeeeee..... ne uz ko augstāk jau nevaram cereeet bez LIELAS VEIKSMES!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
Malači, jevpalovs monstrs, labi mūvi viņam.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
Girgenson iespārda. Labi izskatijās un ne tikai pret Dāņiem.

 +12 [+] [-]

, 2012-01-04 22:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz jāsaka-labi ka tā.
Tomēr neskatoties uz to,ka mūsējie saglabāja vietu U-20 Elites grupā, tomēr rūgtas mieles no šī čempionāta vel ilgi būs jūtamas.
Da labi Ivar uzdevums izpildīts kaut šovakar aizmirsti iepriekšējos rezultātus

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
jeeeeeeeeeeeeeee Ballīte!!!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
Franko rakstīja: Haļava neskaitās!
Haļava esi tu

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
Neticami!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
Jevpalovam normāls skills Vismaz šoreiz nebija tā reizi kas notiek bieži Latvijas sportā. Beigās zaudēt ,kad paši spēlējam labi. Malači prieks par uzvaru

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
Paldies puišiem par cīņassparu un raksturu! Pelnīta uzvara.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:18, pirms 13 gadiem
RobertsR rakstīja: Bez Pelša kurš noskrējies 40 min no 60 laukumā un bez Gudļevska diez vai mums būtu šādi paveicies. Paldies viņiem.Liels paldies!P.s. Miļun- es Tev lūdzu visas Latvijas spožās nākotnes labad - Atkāpies!
Nu un kāpēc viņam būtu jāatkāpjas? Izlase nestartēja tuvu 100% savam šī brīža spējām.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
uzskatu ,ka uzvara likumsagarīga, mūsējie bija labāki.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
Malači! Kas par saspringtu spēli!
īpaši paldies Pelšam, Gudļevskim, Bļugeram un Jevpalovam - noteikti labākie!

  +9 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
Pirms Rigas, par Jevpalovu vispar neviens neintreseejas, pat U-18 sakaraa. "Labs mums tas skautings"

Ja kritiis viena komanda ari turpmaak , tad noturesimies kaadu 4-5 gadus stabili.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
Kas tur skan, Kas tur brauc?
Mūsu puikas priekā sauc!
Vietu noturējām elitē!
Jevpalovam ripa ģevenē!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: ja godīgi- nevienu spēli neredzēju, bet intresē, kāds tad tas izslavetais girgensons izskatiijaas kopumaa???
Ja godīgi-priekš sava vecuma pat ļoti labi, pat Grecki brīžiem atgādināja, kad mēģināja ripu pieturēt ar korpusu, kas bieži vien izdevās. 1.periodā, manā skatījumā, darīja melno darbu lielā daļā bīstamo momentu pretinieku zonā..
katrā ziņā Girgensons, Bļugers, Jevpalovs un Pelšs - mani šīsdienas favorītspēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
prieks, ka izskiroshaja spele spejam savakties un uzvaret!
prieks, kad ledus halle skaneja himmna, ari tiem, kas katru speli juta lidzi klatiene-z-amerikanju latviesiem utt!!!
bet kauns par tiem lielajiem zagjiem, un treneri un vinja lemumiem, nudien.... kopuma jau laikam nebutu jasudzas, lieli zaudejumi bijushi ari agrak, ja njem vera, ka musejie bija jaunaka komanda turnira, tad vel jo piedodamak.
p.s LABAIS, KA NAKAMGAD CHEMPIS uFA...TOMER PIERASTAK!
BET VIENALGA kIRAM JAPASAKA SAVS VARDS (SAKARA AR TRENERI...)

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
Un šajā čempionātā ļoti labi sevi pierādīja arī citi Latvijas spēlētājii..

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
iversons rakstīja: ja godīgi- nevienu spēli neredzēju, bet intresē, kāds tad tas izslavetais girgensons izskatiijaas kopumaa???
Zemgum gāja grūti, var jau saprast, pretinieki baigi uzmanīja viņu. labi pietur ripu, ļoti labs priekš sava vecuma spēka spēlē.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-04 22:19, pirms 13 gadiem
Girgensons varbūt nesameta, bet visās spēlēs pretiniekiem sagādāja grūtības... čalis savos 17 gados acīm redzami ir pārāks par saviem vienaudžiem kā arī vecākiem čaļiem.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:20, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm,labi.
Šovakar.
Nu ja kādreiz papriecāties par uzvaru ar vajag

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:20, pirms 13 gadiem
kautkāda nākotne mūsu hoķim ir tikai žēl ka no šiem čaļiem to varēs veidot tikai daži
lai nu kā bet uuuuuuuuzvaaaaaraaaaaaaaa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:20, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nākošgad būsim divreiz konkurēt spējīgāki. Liels prieks par uzvaru!

ļoti ceru, ka nākošgad treneris nebūs Miļūns... no šā sastāva tikai 8 nevarēs spēlēt nākošgad. mums ļoti laba 93,94 gadu raža, varētu iekost slovākiem, šveiciešiem...
tiesi ta, un par kuriem no siem 8 speletajiem skumsim, ka vini nebus? par Pelsu, Kolesnikovu un gudlevski. parejie 5 speletaji bijusi nebijusi.
Tas ir kautkas neredzets, ka u20 izlase 19 gadnieki spele 4 mainja, bet pirmas divas mainjas veidotas no 17 gadniekiem.
93 gadi jau mums ir daudz labaki un nakamgad tiesam varam pacinities par kautko vairak ka vienkarsi noturesanos. varesim pacinities ari par iekosanu Sveicei, Slovakijai varbut Cehijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:20, pirms 13 gadiem
ceru, ka miļūns labs beresņeva palīgs tuvaka nakotnē

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:20, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu ja kādreiz papriecāties par uzvaru ar vajag
Taisnība.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:21, pirms 13 gadiem
burbulīte rakstīja: Kas tur skan, Kas tur brauc?
Mūsu puikas priekā sauc!
Vietu noturējām elitē!
Jevpalovam ripa ģevenē!
Tak aizveries! Labāk uzreiz izdot savu krājumu,varbūt izkonkurēsi Raini!

  +8 [+] [-]

, 2012-01-04 22:21, pirms 13 gadiem
Girgensons, Pelšs - kā varēja paredzēt spēlēja ļoti labi.
Jevpalovs - patīkams pārsteigums, var ieķerties NHL draftā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:21, pirms 13 gadiem
Veiksmes gadījumā, nākošgad var cīnīties ne tikai par vietas saglabāšanu, bet iespējāms arī par izslēgšanas spēlēm. 18993. gadam ir vesela virkne speletāju kuri jau šogad izskatījas labi: Andersons, Kļaviņš, Kuzmenkovs, 4 aizsargi. Klāt droši vien nāks tas pats Kurmis, varbūt Dašutins, pusi izlases veidos 1994. dzimšanas gads.

Pats galvēnais, ka lielāka daļa nākama gada izlases guva pieredzi jau šogad!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:21, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Un interesanti kāpēc tad,tāpēc,ka vecāki būsim ? To jau saka katru gadu
Pret tiem pašiem dāņiem šitā mocīties.
Vecāki, pieredzējušāki. Junioros vienam gadam ir liela nozīme. Plus vēl klāt būs mazais Bukarts, varbūt pat Egle... Negribās saslavēt, gan jau kāds lasa, bet pagaidām izskatās, ka 93-96 gadi talantīgākā četrgade, kāda mums jebkad bijusi laikā, kad mūsejie var spēlēt zem LV karoga.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:21, pirms 13 gadiem
9.vieta arī vieta !!!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2012-01-04 22:22, pirms 13 gadiem
Apsveicu visus Fanus ar vēl vienu svarīgu uzvaru Latvijas hokejam !!!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:22, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība.
Ivar nepadodies,gāz tik vēmekļus visiem virsū!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:22, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Viens precīzs metiens papildlaikā, bet to izdarīja Latvija!!!
Papildlaikā 1 precīzs metiens jau vien ir iespējams! Labi, ka Jevpalova izpildījumā!
Apsveicu komandu un līdzjutējus!

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:23, pirms 13 gadiem
Nu lūk! kritiķi notinās krūmos,beidzam turnīru uz pozitīvās nots.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:23, pirms 13 gadiem
guuts rakstīja: 9.vieta arī vieta !!!!!!!
Cik reizies pēdējo gadu laikā pieaugušie ir bijuši tik augstu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:24, pirms 13 gadiem
Elite rakstā ar mazo burtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:24, pirms 13 gadiem
Paldies čaļiem, pelnīta uzvara un pelnīta vieta Pasaules hokeja elitē!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz jāsaka-labi ka tā.
Tomēr neskatoties uz to,ka mūsējie saglabāja vietu U-20 Elites grupā, tomēr rūgtas mieles no šī čempionāta vel ilgi būs jūtamas.
Iedzer cukurūdeni.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:25, pirms 13 gadiem
Jevpalovs the best

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:25, pirms 13 gadiem
elninjo2 rakstīja: Iedzer cukurūdeni.
etiķis labāks

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņi tiešām būtu tādi zvēri,tad mūsējie necīnītos par izdzīvošanu Elitē.
Es teiktu mazliet labāki par pārējiem izlases spēlētājiem.
tev laikam nekad nepieleks....
beidz bojat prieku, ej kaskejies ar citiem. junioru hokejs un junioru hokeja speku sameri tev ir tumsa bilde
Musu izlase nospeleja loti labi so cempionatu. LOTI labi, ja nem vera to, ka mums bija tikai 3 vera nemami speletaji no 92 gada, kas ir pamatgads, kamer tiem paseim musu vakardienas pretinekiem ASV izlasei tadu bija 21. Tapat ari citam izlasem viss izlases kodols bija no 19 gadniekiem.
ja paskatas uz nospeletajam spelem(neredzeju tikai speli ar zviedriju), tad musejie paradija loti labu hokeju. pret Krieviju noluzam, bet parejas speles puisi var lepoties.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šoreiz jāsaka-labi ka tā.
Tomēr neskatoties uz to,ka mūsējie saglabāja vietu U-20 Elites grupā, tomēr rūgtas mieles no šī čempionāta vel ilgi būs jūtamas.
Tu sajauci tas ir U-20, tas nav DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:26, pirms 13 gadiem
paldies džeki but no more 0-14 , 2-12 next year ok

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:26, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Un Jevpalovs!
un Gudļevskis

  -2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:27, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: tiesi ta, un par kuriem no siem 8 speletajiem skumsim, ka vini nebus? par Pelsu, Kolesnikovu un gudlevski. parejie 5 speletaji bijusi nebijusi.
Tas ir kautkas neredzets, ka u20 izlase 19 gadnieki spele 4 mainja, bet pirmas divas mainjas veidotas no 17 gadniekiem.
93 gadi jau mums ir daudz labaki un nakamgad tiesam varam pacinities par kautko vairak ka vienkarsi noturesanos. varesim pacinities ari par iekosanu Sveicei, Slovakijai varbut Cehijai.
Pie tam netika paņemti tie 94 gadi, kuri nav sliktākie par dažiem 92 gadiem. Piemēram, ar ko Bažēvics ir sliktāks par tādu Kalniņu, Freibergu? Mazais Bukarts ir "bez piecām minūtēm" 96.gads, bet viņš nav sliktāks par tādu Straupi vai Diļevku.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:27, pirms 13 gadiem
Kur Jevpalovs spēlē?

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:28, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: 97tais arī ir labs, tas nav četrgades jautājums, bet vnk laiks iet uz priekšu, šitie čaļi sāka trenēties, kad jau halles bija saceltas un arī LV ekonomika sāka iet uz augšu (ap 2000-2003. gads un uz priekšu) un tur arī rezultāts....
Tad jau 2001.-2004. gadam būs jābūt ļoti sūdīgam dēļ krīzes.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:28, pirms 13 gadiem
Jacer, ka puisi turpinas attistities, jo tagad izskatas ka aug laba maina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:29, pirms 13 gadiem
gircz rakstīja: Kur Jevpalovs spēlē?
Hk Rīga

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:29, pirms 13 gadiem
Galvenais, ka NĀKOTNE ir un ir uz ko cerēt.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:29, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Vecāki, pieredzējušāki. Junioros vienam gadam ir liela nozīme. Plus vēl klāt būs mazais Bukarts, varbūt pat Egle... Negribās saslavēt, gan jau kāds lasa, bet pagaidām izskatās, ka 93-96 gadi talantīgākā četrgade, kāda mums jebkad bijusi laikā, kad mūsejie var spēlēt zem LV karoga.
Un ar katru četrgadi jābūt labāk. Šobrīd ir ledus saradies. Šitie puikas vēl uz trim hallēm izauguši. Ja pareizi atceros, tad pirmā pilnībā privāta ledushalle parādijās Jelgavā 2000 vai 2001. Pirms tam bija divi laukumi Rīgā un Liepājas dotēta metalurga kaste.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:30, pirms 13 gadiem
makaka3 rakstīja: Domā. ka tad nodedzināja ledus laukumus?
Nē vienkārši tas laiks kad bērni jālaiž uz hokeju sakrīt ar to lielo krīzi, kas zin moš Īrijai uzradīsies normāla b divīzijas komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:31, pirms 13 gadiem
cerams 94. gadiem no šīs izlases zvaigznes nesāks lidināties pa galvu un jau pavasarī U-18 elitē liks ierīt kādu zāģi vāciešiem, sveiciešiem un tiem pašiem dāņiem
Slēpts komentārs: landskorona

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:32, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Interesanti kurš gaidīja skatāmu spēli
es gaidīju, ka ka dāņus vieglāk nospiedīsim, nevis muļļāsim līdz papildlaikam!

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:32, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu redzēsim, krīze ar var ietekmēt tos konkrētos gadus... lai gan nez vai, hokejs tomēr Latvijā joprojām ir turīgu vecāku sports un es te vairāk domāju nevis to, ko vecāki var vai ne atļauties, bet paša hokeja- treneru, ledus u.t.t. attīstību šajos gados un pat ar krīzi lielākajos LV hokeja centros lietas pa lielam tomēr ir uz augšu gājušas tajā pat Jelgavā, Ogrē vismaz bija (un tagad ar RD izglāba), paši RD organizē savu hokeja skolu u.t.t.
Nu cerēsim uz to labāko un jāatceras ka pārējie arī nestāv uz vietas.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 22:32, pirms 13 gadiem
Un kas to būtu domājis, ka visvairāk vārtus mūsējie gūs spēlē pret Zviedriju!

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:32, pirms 13 gadiem
landskorona rakstīja: Шведов может спасти только отсутствие эмоций у россиян или недооценка.
neīstajā portālā esi ienācis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:32, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: es gaidīju, ka ka dāņus vieglāk nospiedīsim, nevis muļļāsim līdz papildlaikam!
Ja nebūtu tik izšķiroša spēle tad iespējams arī nebūtu jāmuļļājas, bet šajā gadijumā pretinieks arī ir uz laukuma un viņš kaut ko māk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:33, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu, cik var muldēt! Izskatās, ka no tās Rīgas Dinamo nīšanas esi galīgi rosolā sagājis ...
Viss ir kārtībā,jo mērķis ir sasniegts, un pieticīgā latviešu tauta ir apmierināta-noteica Kirovs Lipmans, un apgriezās uz otriem sāniem guļot uz uzvaras lauriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:34, pirms 13 gadiem
makaka3 rakstīja: Zini kur ir Zilupe?
jābrauc jau vēl tālāk, jo Zilupē Latvija vēl nebeidzas

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:34, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: es gaidīju, ka ka dāņus vieglāk nospiedīsim, nevis muļļāsim līdz papildlaikam!
Jāpiekrīt lkrnpk_2 ka dāņi labi nosedza viduszonu un taktiski bija pārāki, tāpēc labi ka viss šādi beidzās. Miļūnam vēl JPČ elitē ir par šerpu neprot viņš savākt savējos un taktiski viņš ir ļoti vājš.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir kārtībā,jo mērķis ir sasniegts, un pieticīgā latviešu tauta ir apmierināta-noteica Kirovs Lipmans, un apgriezās uz otriem sāniem guļot uz uzvaras lauriem.
un ko tu gribēji??? lai uzvar valstis,kur +/- 100 miljoni iedzīvotāji??? tur pat Obama nepalīdzētu

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:35, pirms 13 gadiem
Buivols rakstīja: Un ar katru četrgadi jābūt labāk. Šobrīd ir ledus saradies. Šitie puikas vēl uz trim hallēm izauguši. Ja pareizi atceros, tad pirmā pilnībā privāta ledushalle parādijās Jelgavā 2000 vai 2001. Pirms tam bija divi laukumi Rīgā un Liepājas dotēta metalurga kaste.
nu jau tu pārspīlē kad šie puiši uzauga jau bija pietiekami daudz haļļu tas pats Gudļevskis izauga Aizkraukles hallē!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:35, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu redzēsim, krīze ar var ietekmēt tos konkrētos gadus... lai gan nez vai, hokejs tomēr Latvijā joprojām ir turīgu vecāku sports un es te vairāk domāju nevis to, ko vecāki var vai ne atļauties, bet paša hokeja- treneru, ledus u.t.t. attīstību šajos gados un pat ar krīzi lielākajos LV hokeja centros lietas pa lielam tomēr ir uz augšu gājušas tajā pat Jelgavā, Ogrē vismaz bija (un tagad ar RD izglāba), paši RD organizē savu hokeja skolu u.t.t.
Halles ir, bet nav to treneru tik daudz. Pie mums, čaļi, kas tiešām jaunajiem varētu kaut ko iemācīt pēc karjeras beigšanas grib uzreiz kļūt par galvenajiem treneriem HK Rīga, Dinamo vai vēl kaut kur. Būtu lieliski, ja tādi kā Panteļējevs, Sorokins, Astašenko, Ziediņš, Kerčs, Romanovskis u.t.t. trenētu mazos. To būtu jācenšas panākt Lipmanam, piesolot viņiem normālas algas.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir kārtībā,jo mērķis ir sasniegts, un pieticīgā latviešu tauta ir apmierināta-noteica Kirovs Lipmans, un apgriezās uz otriem sāniem guļot uz uzvaras lauriem.
vecais tu kadreiz saaksi izmantot smadzenes? mees 2 miljonu iedzivotaju valsts, pasaules hokeja lielvalstu Eliteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss ir kārtībā,jo mērķis ir sasniegts, un pieticīgā latviešu tauta ir apmierināta-noteica Kirovs Lipmans, un apgriezās uz otriem sāniem guļot uz uzvaras lauriem.
Tu paskaties uz jauno spēlētāju skaitu Latvijā, arēnu skaitu un profesionālo komandu daudzumu. Pēc tam paņem blociņu, uzgūglē situāciju Šveicē, Vācijā un citās valstīs un saraksti stabiņos rādītājus sadalītus pa top 20 hokeja valstīm. Kurā vietā būs Latvija, tavuprāt?

Kā ar tik ierobežotiem resursiem var nebūt puslīdz apmierināts ar pašreizējo situāciju? Ko tieši tu vēlējies redzēt?

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:36, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Jāpiekrīt lkrnpk_2 ka dāņi labi nosedza viduszonu un taktiski bija pārāki, tāpēc labi ka viss šādi beidzās. Miļūnam vēl JPČ elitē ir par šerpu neprot viņš savākt savējos un taktiski viņš ir ļoti vājš.
šajā jautājumā gan tev piekrītu par visiem 100! kaut gan nav jau mums arī tik daudz to meistaru, kas prastu ilgāk pieturēt ripu vidusszonā un paraustīt dāņus!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:36, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Jāpiekrīt lkrnpk_2 ka dāņi labi nosedza viduszonu un taktiski bija pārāki, tāpēc labi ka viss šādi beidzās. Miļūnam vēl JPČ elitē ir par šerpu neprot viņš savākt savējos un taktiski viņš ir ļoti vājš.
Un kuru Tu liktu vietā?

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:36, pirms 13 gadiem
God man is rakstīja: un Gudļevskis
HK Rīga ceturtajā maiņā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:37, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Halles ir, bet nav to treneru tik daudz. Pie mums, čaļi, kas tiešām jaunajiem varētu kaut ko iemācīt pēc karjeras beigšanas grib uzreiz kļūt par galvenajiem treneriem HK Rīga, Dinamo vai vēl kaut kur. Būtu lieliski, ja tādi kā Panteļējevs, Sorokins, Astašenko, Ziediņš, Kerčs, Romanovskis u.t.t. trenētu mazos. To būtu jācenšas panākt Lipmanam, piesolot viņiem normālas algas.
Sorokins jau stāstīja, ka tur kaut ko palīdzēs Ventspilī, Ķerčs jau arī sācis kaut ko trenēt, Ziediņš šķiet Anglijā aizķēries, bet pantiks atgiezies dzimtajā pusē, kā jau daudzi iebraucēji.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kuru Tu liktu vietā?
Baldonieks ar Repu...

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kuru Tu liktu vietā?
Tedu Nolanu vai jebkuru taada veida treneri. vareetu buut a rii zviedrs ,ljoti patika zviedru spele pret somiem,kaa gribeejaas lai muuseejie arii tadas piespeles speleetu un taada nujas tehnika lai buutu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:39, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gribas cerēt, ka Girgensonu uz U18 dabūsim, lai gan māc šaubas.... Bļugers gan jau, ja pagājušogad jau bija.
USHL man liekas, ka ir pārtraukums U18 A divīzijas čempionāta laikā, tā kā nebūtu problēmas. Pagājušajā gadā, ASV izlasei lielākā daļa spēlētāju nāca no USHL, tā kā vajadzētu būt pātraukumam.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:39, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gribas cerēt, ka Girgensonu uz U18 dabūsim, lai gan māc šaubas.... Bļugers gan jau, ja pagājušogad jau bija.

Pret šveiciešiem gan nedomaju, ka ir kas jāgaida... vācieši, dāņi jā, slovāki.... tur var. Iespējams arī čehi. Šveiciešiem arī labs gads, vispār visiem 94tais arī ir labs gads izņemot jau minētos vāciešus un dāņus (bet dāņiem savukārt 95tais ir ļoti labs gads, tur komandā būs daudz 95to, arī Olivers Bjorkstands, kas tikko golu mums ielika, Mads Ellers kuri jau te spēlēja.... iespējams arī 96tais Ēlers no Šveices junioriem, kas tur jau spēlē rezultatīvāk kā mūsu 93ais Andersons...)
gan jau ar Šveici varēs cīnīties tāpat kā vienmēr, kas attiecas uz slovākiem viņi šogad spēlēs 1-A. divīzijā, jo pagājušogad izkrita no elites, bet Baltkrievi, kuri hokeju atbalsta baigi daudz(it ka) vispār spēlēs 1.B grupā, kas nozīmē, ka viņi pat teorētiski nevar tikt uz eliti nakamgad
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:40, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: "Thirteen Latvia players are eligible to return for 2013, so the country's prospects look reasonably bright."-idiņ,tāds IIHF apskatnieka vertējums laikam tev ir par vāju!!!!
vinjs savas domas meklee krievu blogereetaaju sarakstees.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:40, pirms 13 gadiem
Sorokins tiešām ļoti aktīvi trenē bērnus Ventspilī! Mans puika pie viņa trenējas!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:40, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kuru Tu liktu vietā?
Ne jau man par to domāt, tas ir Lipmana uzdevums, īstenībā labs jautājums, jo to pašu Tambijevu likt tā kā nebūtu labi vai to pašu Ciprusu.
Nolans? Vai tas varētu būt iespējams? Ar kiru jau neko nevar zināt.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:40, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: USHL man liekas, ka ir pārtraukums U18 A divīzijas čempionāta laikā, tā kā nebūtu problēmas. Pagājušajā gadā, ASV izlasei lielākā daļa spēlētāju nāca no USHL, tā kā vajadzētu būt pātraukumam.
USHL viņi pat spēlē kopa komandā Team USA;
pagājušogad Girgensons nebija, jo Latvija spēlēja 1. divīzijā, bet jā elites turnīrā viņš visticamāk būs

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:41, pirms 13 gadiem
cicerons123456 rakstīja: Tedu Nolanu vai jebkuru taada veida treneri. vareetu buut a rii zviedrs ,ljoti patika zviedru spele pret somiem,kaa gribeejaas lai muuseejie arii tadas piespeles speleetu un taada nujas tehnika lai buutu.
ne jau čaļiem izlases treniņnometnē kāds iemācīs pēkšņi spēlēt hokeju. Mums pašiem ir labi kandidāti - ābols, Ignatjevs, Cipruss...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:42, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu Kirovam naudu priekš viņiem iedosi?
ja vajadzeetu es domaju ka atrastu naudu trenerim jo taads kaa miljuuns pat par velti nau vajadziigs,jo mans viedoklis Miljuuns aizbrauca uz turieni nopirk kozljenes jo nezinaja ka jau sen kozljenes tirgo arii pie mums.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:43, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:43, pirms 13 gadiem
krišuks rakstīja: Sorokins tiešām ļoti aktīvi trenē bērnus Ventspilī! Mans puika pie viņa trenējas!
ā, tur viss notiekās, ja? Es biju dzirdējis, ka kaut kas nav sanācis un metis mieru tam projektam. Bet ja tā patiešām ir, tad prieks!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:43, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: ne jau čaļiem izlases treniņnometnē kāds iemācīs pēkšņi spēlēt hokeju. Mums pašiem ir labi kandidāti - ābols, Ignatjevs, Cipruss...
Njā Ābols varētu būt tiešām labs variants, pat ļoti labs - taktiski daudz mācījies no diviem pilnīgi atšķirīgiem spēlētājiem, turklāt spēcīgā līgā. Kāpēc gan ne?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:43, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: ne jau čaļiem izlases treniņnometnē kāds iemācīs pēkšņi spēlēt hokeju. Mums pašiem ir labi kandidāti - ābols, Ignatjevs, Cipruss...
Vecais vinjiem ir pashlaik taads sarezgjiits vecums,tapeec uzskatu ka vajag riktiigu autaritatiivu treneri,ar vaardu un ambiicijaam un dzels grozhiem.(bet taas ir tikaj manas domas nevienam neuzspiezhu taas)

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:43, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: gribas cerēt, ka Girgensonu uz U18 dabūsim, lai gan māc šaubas.... Bļugers gan jau, ja pagājušogad jau bija.

Pret šveiciešiem gan nedomaju, ka ir kas jāgaida... vācieši, dāņi jā, slovāki.... tur var. Iespējams arī čehi. Šveiciešiem arī labs gads, vispār visiem 94tais arī ir labs gads izņemot jau minētos vāciešus un dāņus (bet dāņiem savukārt 95tais ir ļoti labs gads, tur komandā būs daudz 95to, arī Olivers Bjorkstands, kas tikko golu mums ielika, Mads Ellers kuri jau te spēlēja.... iespējams arī 96tais Ēlers no Šveices junioriem, kas tur jau spēlē rezultatīvāk kā mūsu 93ais Andersons...)
pagajusaja gada Girgensonu nedabuja jo tas bija 1 divizijas cempionats. uz eliti noteikti dabusim, jo uz u18 cempionatu sastavus vac ari ASV un Kanada.
Uz nacionalo izlasi Zemgusu visticamak nedabus.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:44, pirms 13 gadiem
u-18 lidz 18 gadiem?bet cik gadi bus girgensonam.1994 gada janvaris,VAi vins deres

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu Kirovam naudu priekš viņiem iedosi?
vispār labs treneris ir nepieciešams HK Rīga, kurā spēlē daudzi U20 spēlētāji, ja HK Rīga būtu labs treneris arī izlasē spēlētu labāk, ārzemēs spēlējošie ir diez gan labi sagatavoti(kuri spēlē labās līgās). Bet izlasei elitē ir vajadzīgs treneris, kurš ir atbilstošs elitei, nevis 1. divīzijas spelēm ar Japānu

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:44, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,dažreiz viens otrs rūgts zaudējums ir daudz vērtīgāks par vienu otru uzvaru, jo šis zaudējums var dot grūdienu tālākai attīstībai, bet uzvara var saldi iemidzināt ar domu,ka viss ir Ok.
Domā ka pieaugušajiem jāizkrīt no elites un drīz jau cīnīsimies kā līdzīgs ar līdzīgu ar krieviem un amīšiem?

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:45, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,dažreiz viens otrs rūgts zaudējums ir daudz vērtīgāks par vienu otru uzvaru, jo šis zaudējums var dot grūdienu tālākai attīstībai, bet uzvara var saldi iemidzināt ar domu,ka viss ir Ok.
Ko uzlabotu nokrišana uz 1. Divīziju?

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:45, pirms 13 gadiem
Vajag Znari pie U-20 stūres

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:46, pirms 13 gadiem
O, atcerējos par Sašu Semjonovu! Tas tak trenē zviedru jaunos zviedru elites līgā, kāpēc lai viņš nevarētu būt treneris U20 izlasei nākošgad?

Tie puikas, kas nākošgad tur spēlēs, uz tādu Semjonovu Pasaules čempja laikos skatījās kā uz elku, respekts pret viņu būtu, hokeju pārzin labi... Manuprāt ļoti labs variants.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:46, pirms 13 gadiem
Krishins rakstīja: Vajag Znari pie U-20 stūres
Pa augstu tēmē, tas jau labu laiku ir noiets etaps.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:46, pirms 13 gadiem
lanta rakstīja: u-18 lidz 18 gadiem?bet cik gadi bus girgensonam.1994 gada janvaris,VAi vins deres
Girgensonam rīt paliek 18 gadi

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:46, pirms 13 gadiem
lanta rakstīja: u-18 lidz 18 gadiem?bet cik gadi bus girgensonam.1994 gada janvaris,VAi vins deres
tādos turnīros skatās tikai dzimšanas gadu

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:46, pirms 13 gadiem
Namejs mani ir nobloķējis un mani neredz jo nespēja rast kontrargumentus. Bet stulbs gan viņš ir 9 vietu pasaulē starp U-20 viņš sauc par pieticīgu-laikam jau jo vecāks jo stulbāks paliek-patika arī a mūsējie bija līdzīgi spēlēs ar slovākiem šveici-spēles ar varenajiem-nu ir jāsaprot ka mēs vienkārši nevaram izdarīt to ko nevaram. Ja mērķis ir noturēties tad jāsaprot kas sisties par punktiem ar krieviju, Kanādu vai kādu citu lielvalsti ir nereāli U-20 ir nereāli-var jau bļaut ka pieticīgi, bet nevar to ko nevar. Interesanti ka'du vietu musu dižajam Namejam būtu laba-laikam viņš grib medaļas, vai uz mēnesi viņš negrib aizlidot, vēl es gribu lai mūsu futbolisti uzvar 2014 gada pasaules futbola čempionātā.
Ir jāiziet no konkrētas situācijas un tad jāstāda mērķi.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:47, pirms 13 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: O, atcerējos par Sašu Semjonovu! Tas tak trenē zviedru jaunos zviedru elites līgā, kāpēc lai viņš nevarētu būt treneris U20 izlasei nākošgad?

Tie puikas, kas nākošgad tur spēlēs, uz tādu Semjonovu Pasaules čempja laikos skatījās kā uz elku, respekts pret viņu būtu, hokeju pārzin labi... Manuprāt ļoti labs variants.
Un kā tad ar Beļavski? Šams jau vēlējā vadīt pieaugušos, lai tagad pierāda sevi pie U-20 stūres.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:48, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: pagajusaja gada Girgensonu nedabuja jo tas bija 1 divizijas cempionats. uz eliti noteikti dabusim, jo uz u18 cempionatu sastavus vac ari ASV un Kanada.
Uz nacionalo izlasi Zemgusu visticamak nedabus.
Zemgusu, medusu...

Uz lielo čempi nedabūsim, jo Dabjūka ir galvenā favorīte uz USHL kausu. Nenovēlēsim viņam zaudējumus, draftā tas, ka divas reizes pēc kārtas ir vinnējis USHL kausu, pie tam būdams kapteinis, var pacelt pa 5 vietām augšup.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:48, pirms 13 gadiem
Gizis rakstīja: Nu ko tu vari bezdēt visu laiku!Zaudē-slikti,uzvar-kautkādas rūgtas mieles,it kā sūdus ēstu-tev ir problēmas ar LV komandu noriešanu????Tak aizveries vienreiz.Skauģis mūžīgais!!!!!
vajadzētu lai kāds kurš zin aiziet un tam namejam to datoru izrubī uz viesiem laikiem-tas čikstulis patiešām paliek pretīgs-viņam viss ir slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:49, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Njā Ābols varētu būt tiešām labs variants, pat ļoti labs - taktiski daudz mācījies no diviem pilnīgi atšķirīgiem spēlētājiem, turklāt spēcīgā līgā. Kāpēc gan ne?
Domā viņu kāds atbrīvos sezonas vidū no RD trenera amata?
Es labprāt pie U-20 izlases stūres gribētu redzēt Hari Vītolīņu, bet es saprotu,ka šobrīd tas nav reāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:49, pirms 13 gadiem
Ivar no Liepājas-NAMEIZZZZ!!!!Uzvara ir un paliek uzvara.Ko tu teiktu,ja mēs šogad izkristu no elites?

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:50, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Un kā tad ar Beļavski? Šams jau vēlējā vadīt pieaugušos, lai tagad pierāda sevi pie U-20 stūres.
Beļavskis arī neslikts variants.

Tā kā kandidāti ir, Kiram tikai jārīkojas. Saprotu, ka Miļūns gan jau prasa mazu naudu, bet Kiram 500-700 ls vienam mēnesim vairāk ir smieklu nauda...

 +12 [+] [-]

, 2012-01-04 22:50, pirms 13 gadiem
Brīnos kā liepājnieki vēl nav sameklējuši to lauķi Nameju, tādu necieņu pret spēlētājiem, kuri cīnās pār Latvijas karogu, neesmu redzējis. Bet nekas, viss tāpat dzīvē nāk atpakaļ. Agri vai vēlu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā viņu kāds atbrīvos sezonas vidū no RD trenera amata?
Es labprāt pie U-20 izlases stūres gribētu redzēt Hari Vītolīņu, bet es saprotu,ka šobrīd tas nav reāli.
Nu paga to jau pēc sezonas domās, šosezon U-20 vairs nav aktuāls.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Domā viņu kāds atbrīvos sezonas vidū no RD trenera amata?
Es labprāt pie U-20 izlases stūres gribētu redzēt Hari Vītolīņu, bet es saprotu,ka šobrīd tas nav reāli.
Es domāju, ka atbrīvos, viņš tomēr nav vēl galvenais treneris.

Ar Hari cits variants, Maskava ir nopietnāks klubs par Rīgu, diemžēl...

  -3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:51, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Domā ka pieaugušajiem jāizkrīt no elites un drīz jau cīnīsimies kā līdzīgs ar līdzīgu ar krieviem un amīšiem?
Nē,es domāju,ka komandai mērķi ir jābūt augstāki.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:52, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Kas interesanti, Jevpalovam šajā čempī ir uzvaras gols sasniedzot mūsu mērķi, rez. spēlētāja statuss un +/- 0.... pie 43 vai cik ielaistiem vārtiem....
Es domāju, ka čalis jāpropouzē draftam... jāiet pie Betmena un jāsaka
Fantastiski! Ļoti iekrita acīs šis spēlētājs, es teiktu, ka labākais LV rindās!
Slēpts komentārs: R.C

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:52, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Ivar no Liepājas-NAMEIZZZZ!!!!
butu iespeja uzliktu sho kaa logo)))))))))

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:52, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu paga to jau pēc sezonas domās, šosezon U-20 vairs nav aktuāls.
Pag,Tu jau pats iesāki diskusiju par U-20 treneri.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-04 22:52, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: vajadzētu lai kāds kurš zin aiziet un tam namejam to datoru izrubī uz viesiem laikiem-tas čikstulis patiešām paliek pretīgs-viņam viss ir slikti.
Namejs jau nekur neslēpjas, viņš ir diezgan viegli atrodams, domāju ka viņš īpaši neiespringst kā jebkurš normāls cilvēks par šitiem trakajiem interneta anonīmajiem draudētājiem.
Bet par to ka dažreiz viņš pat internetā spēj ar saviem komentāriem un čīkstēšanu uzkāpt uz nervu es tev piekrītu, bet visā visumā nav jau ar viņu nemaz tik traki, ja viņš pacenšas dažreiz spēj būt tīri sakarīgs pat

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 22:53, pirms 13 gadiem
R.C rakstīja: baigaa ciinja par karogu 0:14 un 2:12
Un ko Tu gribēji? Uzvaru pret krieviem vai amerikāņiem? Tev maz ir nojausma, kādas viņiem ir hokeja sistēmas? Tur ar hokeju nodarbojas tik pat cilvēku, cik Latvijā iedzīvotāju.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:53, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,es domāju,ka komandai mērķi ir jābūt augstāki.
Nu tad lai Lipmans uz nākošo PČ pasaka, ka bez medaļām varat atpakaļ nebraukt. Jābūt arī reāliem.

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag,Tu jau pats iesāki diskusiju par U-20 treneri.
Nu kiram nav Mēs jau visu gadu varam diskutēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 22:54, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag,Tu jau pats iesāki diskusiju par U-20 treneri.
Kā nav aktuāls, kas tās par muļķībām....visam jābūt procesā, it sevišķi jau nu par trenera jautājumu, nu Miļūns kā treneris ir pilnīga nulle, to taču redz jebkurš kas kaut ko saprot un nav akls

  +5 [+] [-]

, 2012-01-04 22:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,dažreiz viens otrs rūgts zaudējums ir daudz vērtīgāks par vienu otru uzvaru, jo šis zaudējums var dot grūdienu tālākai attīstībai, bet uzvara var saldi iemidzināt ar domu,ka viss ir Ok.
cik tu gudrs!
Nu ko tu vari grabēt! LM gadijumā tu raksti ka viss notiks ilgtermiņā, Rīgas vai izlases gadijumos visam jābūt gatavam uz brokastu laiku. Liekulība un vēlreiz liekulība, tavs pagājušā gada komentārs laikam bija es jau nebūšu liekulis............. Ej labāk smirdi pie rakstiem par RD, tur bez tevis kaut kāds tukšums izveidojies, nav par ko vairs parēkt.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: ex-clusive9

     [+] [-]

, 2012-01-04 22:56, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Kā nav aktuāls, kas tās par muļķībām....visam jābūt procesā, it sevišķi jau nu par trenera jautājumu, nu Miļūns kā treneris ir pilnīga nulle, to taču redz jebkurš kas kaut ko saprot un nav akls
To jau lems pēc sezonas, tagad būs svarīgākas lietas, jau februārī euro challenge, tad U-18, un tad jau lielais PČ...

  +4 [+] [-]

, 2012-01-04 22:57, pirms 13 gadiem
jurkoo rakstīja: Namejs jau nekur neslēpjas, viņš ir diezgan viegli atrodams, domāju ka viņš īpaši neiespringst kā jebkurš normāls cilvēks par šitiem trakajiem interneta anonīmajiem draudētājiem.
Bet par to ka dažreiz viņš pat internetā spēj ar saviem komentāriem un čīkstēšanu uzkāpt uz nervu es tev piekrītu, bet visā visumā nav jau ar viņu nemaz tik traki, ja viņš pacenšas dažreiz spēj būt tīri sakarīgs pat
Pēdējā laikā viņam sakarīgi komentāri paliek mazāk un ja pieaudzis cilvēks regulāri uzvedās kā bērns lai tikai kaut kādas sievišķīgas kaprīzes apmierinātu-viņš neprot normāli komunicēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:01, pirms 13 gadiem
labs viss,kas labi beidzās,be tno pieļautajām kļūdām derētu mācīties

  -2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:01, pirms 13 gadiem
pinokio rakstīja: Ivar no Liepājas-NAMEIZZZZ!!!!Uzvara ir un paliek uzvara.Ko tu teiktu,ja mēs šogad izkristu no elites?
Ko es teiktu?
Priecīgs nebūtu, bet ļoti apbēdināts arī īpaši nebūtu, jo patreiz neuzskatu,ka ka mēs varam būt vairāk kā statisti elites grupā. Lai arī kādas sapņu ainas dažs labs te neburtu, bet arī Ufā es neredzu,ka būs kaut kas labāks.

     [+] [-]

, 2012-01-04 23:01, pirms 13 gadiem
vispar jau Nolans skaitījās komandas konsultants, tāpēc liekas dīvaini, ka viņš nebūtu teicis ne reizi, ka taktika is stupid, vai Erik wtf your doing with defence? vai nu Nolans haltūrēja vai Miļūns nezin angļu valodu

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:02, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko es teiktu?
Priecīgs nebūtu, bet ļoti apbēdināts arī īpaši nebūtu, jo patreiz neuzskatu,ka ka mēs varam būt vairāk kā statisti elites grupā. Lai arī kādas sapņu ainas dažs labs te neburtu, bet arī Ufā es neredzu,ka būs kaut kas labāks.
Nu pilnīgi statisti arī šogad nebijām, tomēr pusi no visām spēlēm nopietni cīnijāmies par uzvaru..

  +9 [+] [-]

, 2012-01-04 23:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko es teiktu?
Priecīgs nebūtu, bet ļoti apbēdināts arī īpaši nebūtu, jo patreiz neuzskatu,ka ka mēs varam būt vairāk kā statisti elites grupā. Lai arī kādas sapņu ainas dažs labs te neburtu, bet arī Ufā es neredzu,ka būs kaut kas labāks.
Ja, piemēram, mēs nākošgad uzvarētu slovākus, šveiciešus un vēl tos, kas nāk klāt, tad tev uzreiz būtu citas atrunas, piemēram: nu tad nu gan māksla apspēlēt viduvējas komandas, tāpat pret krieviem, kanādiešiem nav variantu..

Vecīt, Tev nekad nebūs labi.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:05, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Tagad tik pavasara fani varēs priecāties! Un, kurš tur bļāva, ka LV ir galvastiesu pārāka par DEN?

Labāk būtu atkritusi izlase, vismaz treneri nomainītu un varbūt arī ko secinātu. Nu, atvainojiet, pēc vārtu attiecības 12-44, tas nav normāli, ka tādas komandas elitē spēlē. Atskaitot dažus, komanda laikam paslidot un pie piminekļiem pagozēties aizbrauca.
Vācijai, Dānijai, Norvēģijai, Baltkrievijai, Austrijai, Kazahstānai, Ukrainai pēdējo 10 gadu laikā Elitē ir bijusi sliktāka vai līdzīga vārtu attiecība. Nemaz nerunājot par tām komandām, kas Elitē pēdējo 10 gadu laikā nav tikušas. Tā kā, ne-pavasara fan, stāsti nu, vai Latvijas hokejs ir Šveices un Slovākijas līmenī, ka junioru hokejā sagrāves ir zem mūsu goda? Nevajag tukšmuldēt.

  +8 [+] [-]

, 2012-01-04 23:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko es teiktu?
Priecīgs nebūtu, bet ļoti apbēdināts arī īpaši nebūtu, jo patreiz neuzskatu,ka ka mēs varam būt vairāk kā statisti elites grupā. Lai arī kādas sapņu ainas dažs labs te neburtu, bet arī Ufā es neredzu,ka būs kaut kas labāks.
elite ir svētīga, lai gūtu pieredzi un lai mūsu 1. divīzijas zvaigznes varētu paskatīties uz savu speli reāli, izdarītu secinājumus, spēcīgākos pamanītu un varētu atsperties savā karjerā

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:05, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu tad lai Lipmans uz nākošo PČ pasaka, ka bez medaļām varat atpakaļ nebraukt. Jābūt arī reāliem.
Nē,kāpēc?
Mērķi arī var būt dažādi,un nevis tikai minimālie un maksimālie.
Šoreiz bija pats minimālākais mērķis, un izlase atbilstoši šim mērķim nospēlēja. Vienkārši vajadzēja uzlikt tādu mērķi, kas komandai liktu pavisam nopietni iespringt katrā spēlē. Protams, arī materiāli stimulējot uz nopietnākiem mērķiem.

     [+] [-]

, 2012-01-04 23:06, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu pilnīgi statisti arī šogad nebijām, tomēr pusi no visām spēlēm nopietni cīnijāmies par uzvaru..
atspringsti-no šīs komandas reāli par uzvarām varēja cīnīties1,5 maiņas,bet pārējiem vajadzētu ar to beigt nodarboties profesionāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 23:08, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: atspringsti-no šīs komandas reāli par uzvarām varēja cīnīties1,5 maiņas,bet pārējiem vajadzētu ar to beigt nodarboties profesionāli
Kā jau katru gadu, nekas jauns...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:09, pirms 13 gadiem
Andža 65 rakstīja: cik tu gudrs!
Nu ko tu vari grabēt! LM gadijumā tu raksti ka viss notiks ilgtermiņā, Rīgas vai izlases gadijumos visam jābūt gatavam uz brokastu laiku. Liekulība un vēlreiz liekulība, tavs pagājušā gada komentārs laikam bija es jau nebūšu liekulis............. Ej labāk smirdi pie rakstiem par RD, tur bez tevis kaut kāds tukšums izveidojies, nav par ko vairs parēkt.
Tikai absolūts ........ (cenzēts) var profesionālu komandu salīdzināt ar jauniešu izlasi,kur pēc katra čempionāta nomainās nereti vairāk kā puse komandas spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:13, pirms 13 gadiem
ralfino rakstīja: kursh ta do to materialo atbalstu? Tu?
Cik zinu,tad LV Zinātnes un izglītības ministrija LV jaunatnes hokejam LHF kasē ieskaita šādas tādas summiņas.
Protams,ka runas neiet par grandiozām summām, bet HK Rīga spēlētāji,kas spēlē par mazkvalificēta strādnieku algām pāris simts Ls prēmijās nekad nebūtu lieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:16, pirms 13 gadiem
mxs rakstīja: elite ir svētīga, lai gūtu pieredzi un lai mūsu 1. divīzijas zvaigznes varētu paskatīties uz savu speli reāli, izdarītu secinājumus, spēcīgākos pamanītu un varētu atsperties savā karjerā
Svētīga, ja spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu. Vismaz pārliecību par saviem spēkiem iegūsti. bet ja tevi naturāli ..........., tad diži vērtīgu pieredzi neiegūsi.
Ja nu vienīgi zaudētāja psiholoģijā iedzīvosies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:18, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Un arī par tiem drafta kandidātiem, par Jevpalovu jau 2 gadus atpakaļ runāja kā par drafta kandidātu, ir pagājuši 2 gadi un neviens nav ne zvaigzni saķēris ne kas (viņš tik pagājušogad pazuda gan no U18, gan U17 redzesloka, jo spēlēja švakā līgā Kanādā) un joprojām viņu leģitīmi var uzskatīt par cerīgu čali... tā, ka viss atkarīgs tikai no katra paša, katrs pats savas laimes kalējs...

92ie gan mani pārsteidza, man šķiet tur ne progress, bet regress.... Nu nav vini TIK švaki....pagājušogd SA+ Matulis nosauca Diļevku par ''labāko 92. gada spēlētāju'' aiz Pelša un ielika k-kādā sarakstā, čalis arī labi LM debitēja, Baltkrievijā ceļazīmi uz eliti izcīnīja.... Šogad un šeit- nulle, tas pats apmēram ar Straupi..... man liekas no Hodzko ar Tambijevu tolka vairāk būtu...

Pārējie visi nospēlēja iespēju robežās, Hvorostiņins pat pārsteidza, jā Jevpalovs ar pārsteidza.... Tomēr bija gaidīts vairāk no Pelša, Girgensona, arī Koļesņikova... labi slidoja un ripu vadīja, bet vajag arī statistikā atzīmēties vairāk, Jensens dāņiem komandu vilka (vismaz līdz šai spēlei)...
Jevpalovam tagad svarīgi būs MHL vākt punktus un U18 čempī noārdīties. Ja U18 būs vismaz punkts spēlē, MHL pa atlikušo sezonu savāks kādus 15-20 punktus, esmu pārliecināts, ka kāda komanda viņu paņems, jo augums un svars arī nav tie sliktākie...

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:19, pirms 13 gadiem
Tiešām prieks. MALAČI!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:19, pirms 13 gadiem
mxs rakstīja: vispar jau Nolans skaitījās komandas konsultants, tāpēc liekas dīvaini, ka viņš nebūtu teicis ne reizi, ka taktika is stupid, vai Erik wtf your doing with defence? vai nu Nolans haltūrēja vai Miļūns nezin angļu valodu
miluns nezzin anglu valodu

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:22, pirms 13 gadiem
tici netici,neticēju!malači čaļi!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:24, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu šodien bija iespēja neiedzīvoties
Šodienas smagais spēles raksturs pierādīja, ka jau puišiem pasmagi pārdzīvot iepriekšējos kāsienus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-04 23:32, pirms 13 gadiem
Ņikita Jevpalovs prot latviešu valodu?.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:33, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Svētīga, ja spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu. Vismaz pārliecību par saviem spēkiem iegūsti. bet ja tevi naturāli ..........., tad diži vērtīgu pieredzi neiegūsi.
Ja nu vienīgi zaudētāja psiholoģijā iedzīvosies.
protams, ka svētīga, neatkarīgi no tā kā nospēlē, jo lielajā izlasē no šīs U-izlases spēlēs tikai daži. iedomājoties teorētiski vecākais latviešu spēlētājs, kurš vēl derētu izlasei ir S. Ozoliņš 1972. gada, potenciāli jaunakais, kuru varētu paņemt ir Girgensons 1994. gads. Tātad vecuma amplitūda ir iespējama 22 gadus liela, tas sanāk, ka no katras U-20 teorētiski pietiktu viena laba spēlētāja, lai veidotu pieklājīgu izlasi. un vispār U-čempionāti ir vairāk domāti spēlētāju attīstībai un pārejai uz pieaugušo hokeju, tā ka nevajag smirdēt ar saviem dumjajiem komentāriem par to ka Latvija neieguva zeltu, bet vajag arī par kaut ko priecāties dzīvē.

     [+] [-]

, 2012-01-04 23:34, pirms 13 gadiem
Assasinss' rakstīja: Pa augstu tēmē, tas jau labu laiku ir noiets etaps.
Rezultāti būtu daudz augstāki ar viņu. Kā nekā Znaris mūs pirmo reiz ar U-20 ieveda elitē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-04 23:37, pirms 13 gadiem
Kaa tad! It kaa 89.-90. neizciinija 8. vietu un nepalika jau vienu gadu elitee.... Togad tas bija daudz veertiigaak, jo palikshanai elitee vajadzeeja 2 uzvaras!!!
barcelona87 rakstīja: vēsture pārakstīta.. 2 gadu pēc kārtas būsim elitē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-04 23:40, pirms 13 gadiem
Vai tad Nolans netika ņemts arī kā U20 treneris, jo atceros, ka kaut kāda viņa saistība arī ar šo izlasi tika paredzēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:52, pirms 13 gadiem
Malači! Šī ir pirmā vai otrā reize, kad nosargā vietu Elitē? Man liekas, ka otrā!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-04 23:55, pirms 13 gadiem
ko Jus te visi njematies? dzeki panjema praktiski maksimumu! vareja labak paveikties pret Slovakiem un ne tik pazemojoshi zaudet krieviem, tachu busim realisti... ceriba bija uz 2 uzvaram , minimums vienu, ko sodien ari dabujam! Varam but gandariti, ka Latvijas hokejam ir nakotne, ka esam hokeja 10nieka tagad un delj jaunajiem -ir ceriba , ka tur busim ari nakamos 10 gadus!! paldies U-20 un U19 un U18

  +6 [+] [-]

, 2012-01-04 23:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šodienas smagais spēles raksturs pierādīja, ka jau puišiem pasmagi pārdzīvot iepriekšējos kāsienus.
Tas pierādīj ka spēlēja divas apm viena līmeņa komandas un likme bija diezgan augsta

  +3 [+] [-]

, 2012-01-05 00:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Svētīga, ja spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu. Vismaz pārliecību par saviem spēkiem iegūsti. bet ja tevi naturāli ..........., tad diži vērtīgu pieredzi neiegūsi.
Ja nu vienīgi zaudētāja psiholoģijā iedzīvosies.
ZAUDĒTĀJA PSIHOLOĢIJA

Atkal jau Tu piemini šo mistisko, kosmisko slimību, ar kuru saslimt var protams tikai Latvijas komandas.
Varbūt iedosi formulējumu šim vārdu savienojumam?
Ja pareizi noprotu, tad sportisti, kuri slimo ar šo neārstējamo slimību, dodas laukumā ar vienu domu - mēs tā pat zaudēsim un cīnīties nav jēga. Nosauc vienu kādas Latvijas izlases vai komandas (LM neskaitās) spēli no teiksim pēdējiem 5 gadiem, kur mūsējie iziet laukumā ar balto karogu. Mums nemaisa psiholoģija. Mums trūkst meistarība un pieredze. Savukārt to spēlējot pret Lietuvu un Igauniju mēs neiegūsim. Tāpēc jāpriecājas par katru gadu, kad esam elitē. Jāpriecājas par katru spēli pret grandiem, kaut arī saņemam tur pērienu. Tikai tā mēs varam noturēties hokeja elitē un kādu gadu varbūt uzlēkt arī augstāk par pēcpusi.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-05 00:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mērķi arī var būt dažādi,un nevis tikai minimālie un maksimālie.
Šoreiz bija pats minimālākais mērķis, un izlase atbilstoši šim mērķim nospēlēja. Vienkārši vajadzēja uzlikt tādu mērķi, kas komandai liktu pavisam nopietni iespringt katrā spēlē. Protams, arī materiāli stimulējot uz nopietnākiem mērķiem.
Tu tak esi fantazjors...ko dos tas tavs mērķis, ja mums līdz 8 vietai ir bezdibenis. Saprotu ka Tev kā senam sovjetam svarīgi ir lozungi, bet bik dar paskatīties ar uz reālo pasauli, lozungi hokeju nespēlē.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-05 00:09, pirms 13 gadiem
pat seit namejelis murgo nu arprac!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-05 00:20, pirms 13 gadiem
super...zvēri!
Slēpts komentārs: burbulīte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-05 00:59, pirms 13 gadiem
Laikam siem posolija damas, ka beidzot uzvareja.
Bet par puisiem prieks

  +1 [+] [-]

, 2012-01-05 01:48, pirms 13 gadiem
tajā laikā Šveice USA 1-2 rit 3 periods,pēc 2-12 pat nav ne smakas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-05 06:17, pirms 13 gadiem
Interesanti. Ja neiet runa par Dinamo,tad Namejs spriež pat ļoti sakarīgi. Un Jevpalovs arī HK Rīga ir pats tehniski spēcīgākais(varbūt vēl Dobreņkijs,tikai viņu visi,kam nav slinkums , aizzstumj malā).

  -2 [+] [-]

, 2012-01-05 07:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu tak esi fantazjors...ko dos tas tavs mērķis, ja mums līdz 8 vietai ir bezdibenis. Saprotu ka Tev kā senam sovjetam svarīgi ir lozungi, bet bik dar paskatīties ar uz reālo pasauli, lozungi hokeju nespēlē.
Nu,tad Tu pats atzīsti,ka mums jaunatnes hokejs joprojām ir bezcerīgs, un mūsu puišus šoreiz pavilka tikai tas,ka IIHF uztaisija izmaiņas U-20 elites grupas izspēles reglamentā. Nekrīt ārā vairs divas izlases,bet tikai viena.

  -4 [+] [-]

, 2012-01-05 08:30, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tu tak esi fantazjors...ko dos tas tavs mērķis, ja mums līdz 8 vietai ir bezdibenis. Saprotu ka Tev kā senam sovjetam svarīgi ir lozungi, bet bik dar paskatīties ar uz reālo pasauli, lozungi hokeju nespēlē.
Starp citu, lozungiem jeb jebkādiem spēlētāju (vispār cilvēku) motivējošiem elementiem nebūt nav tā mazākā nozīme. Es pat teiktu,ka tas ir 50% no panākumu atslēgas. Cilvēks var būt perfekti sagatavots teorēriski,praktiski un fiziski, bet ja viņš nebūs sagatavots psiholoģiski, tad visiem trim iepriekš nosauktiem darba pamatelementiem var būt sekundāra nozīme.
Atšķirība ir tikai tajā, kā šie lozungi tiek novadīti līdz noteiktai mērķauditorijai. Teiksim,ja mums tas parasti tiek pasniegts ar skaļiem publiskiem aģitācijas lozungiem, tad tie paši z-amerikaņi vairāk spiež uz psihologu darbu ar cilvēkiem individuāli un grupās.

     [+] [-]

, 2012-01-05 08:47, pirms 13 gadiem
Namejs dzīves drāzts dīgdienis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-05 09:00, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tik pat labi es varētu nesaprašanā īdēt, kāpēc LM neatrodas BAČ trijniekā Vari minēt trīs reizes kāpēc es to nedaru...
Tu esi izvēlējies savdabīgu protesta formu-protestēt klusējot.
Bet,ja nopietni, tad man izsakot savu viedokli, tas nebūt nenozīmē,ka man mūsu izlase būtu mazāk tuva nekā Tev vai kādam citam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-05 09:09, pirms 13 gadiem
ja godīgi, skotosties tikai video, man likās ka smagi paveicās, jo dāņiem bija daudz vairāk iespēju!!!!!!

Secinājumus būtu jāizdara par mūsu aizsargiem!!!! pārāk daudz kļūdu!!!!!

bet es apsveicu puišus par uzvaru un palikšanu augstākajā divīzijā!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-05 09:22, pirms 13 gadiem
varam jau priecāties, tikai tie 4:9, 0:14, 2:10 rezultāti paliek. nestumsim ar deguniem mākoņus. malači puikas - dāņi bija jāuzvar un slovākus arī vajadzēja !

  +1 [+] [-]

, 2012-01-05 09:33, pirms 13 gadiem
Pelnīta uzvara grūtā un samocītā spēlē!
Ja skatās tikai "highlights", tad liekas ka bijusi interesanta spēle ...bet skatoties visu spēli tiešraidē - tā bija garlaicīga, daudz kļūdu, aizsardzība švaka!
Nākamajā čempī jāmēģina uzvarēt tādas spēles kā šogad pret Slovākiju un Šveici! Jāsper nākamais solis, jāiet uz priekšu!
Par lielu un spēcīgu Latvijas hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-05 09:35, pirms 13 gadiem
Neesmu mūsu puišu nīdējs, bet labāk būtu izkrituši... nebija pelnījuši palikt. citreiz, lai sakārtotu lietas vajag tā kārtīgi dabūt pa pakaļu - tagad netiks izdarīti nekādi secinājumi, vien tas, ka ASV, Krievija utml ir spēcīgāki, bet Dāņi bija vājāki un mēs vairāk gribējām uzvarēt. Varētu pat teikt, ja šādi ir secinājumi, tad visa cīņa pie pakaļas...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-01-05 09:46, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Nameja devīze- es nekad nepadodos...
Nav gluži taisnība, jo arī mani var pārliecināt,ka man nav taisnība, bet tad janāk ar normāliem argumentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-01-05 09:49, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi izvēlējies savdabīgu protesta formu-protestēt klusējot.
Bet,ja nopietni, tad man izsakot savu viedokli, tas nebūt nenozīmē,ka man mūsu izlase būtu mazāk tuva nekā Tev vai kādam citam.
un Tu protestē? Kurā vietā, kādas ir Tavas aktivitātes? Labi zini ka neviens interneta troļļus neņem par pilnu, īpaši jau Tevi kam tā ir diagnoze.
Tu šeit sēdi jau četrus gadus, šajā laikā varēji savākt domu biedru grupu, piesaistīt naudu, kaut ko nojaukt un izveidot no jauna. Tikai nesaki ka neko jau nevar izdarīt, Latvijas valsts tika atjaunota pat īsākā laika posmā, kas pirms tam likās praktiski neiespējami.
Ja esi izvēlējies tikai čīkstēt, tad rēķinies ka tā arī Tu te pīkstēsi un visiem par Tevi būs pokuj, pat padomju vara beigās tā saucamos anoņimkas neņēma par pilnu.

Jauku čīkstošu dienu!

  +1 [+] [-]

, 2012-01-05 09:53, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es domāju tagad atskatoties atpakaļ, ka varbūt pat vajadzēja ņemt līdzi arī Jeļisējevu un salikt kopā ar Robi un Jevpalovu kā HK Rīga, la ko tur Miļūns spriedelētu... tomēr tā bija saspēlēta maiņa jau. Bet nu neko vairāk tas mums nedotu tāpat, bet dažu spēlētāju performance, arī ''zviedra'' Kļaviņa, bija liels disappointments.....

Par spīti bažām, diemžēl, ne jau 94tie novilka mūs uz leju...
Vecais Tev vajadzētu aiziet pie ārsta. Vienīgā vilšanās esi Tu, ja čalim vairākas spēles ir jaspelē divās maiņās tad tas ir ļoti grūti, bet takā Tev mamma neļauj skatīties spēles tad Tu to varētu nezināt, bet ja nezini tad nekomentē. Netaisies gudrāks nekā esi.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-01-05 10:11, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Pēc Taviem "argumentiem" atliek secināt, ka nav nekādas jēgas cīnīties par iekļūšanu Top divīzijā, jo tur var iegūt "zaudētāja psiholoģiju" Ja gadījumā "pārpratuma pēc" tur iekļūst, tad vajag steigties pēc iespējas ātrāk no turienes izkrist, lai izvairītos no psiholoģiskām traumām. Tā domā Ivars un vairāku citu valstu (Norvēģija, Dānija, Baltkrievijas u.c.) treneri, tikai atšķirība ir tā, ka treneri nesaka to ko paši domā, bet Ivars, nebūdams treneris, visu saka pa tiešo

"Svētīga, ja spēlē kā līdzīgs ar līdzīgu. Vismaz pārliecību par saviem spēkiem iegūsti. bet ja tevi naturāli ..........., tad diži vērtīgu pieredzi neiegūsi.
Ja nu vienīgi zaudētāja psiholoģijā iedzīvosies."
Ja Tu nebūtu iekļāvis virkni pārspīlējumu un manis teiktā sagrozijumus, tad varētu teikt, ka diezgan tuvu esi manu domu atreferējumam.
Tikai diemžēl arī Tu tā arī līdz šim neesi sapratis,ka mūsu jaunatnes hokejs joprojām ir turpat kur tas bija pirms gadiem 5-7,un tikai U-20 elites grupas formāta izmaiņa deva mūsējiem iespēju palikt šai elites grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-05 11:01, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Kas Tev liek domāt, ka es uzskatu, ka mūsu jaunatnes hokejs būtu augstākā līmenī nekā pirms 5 gadiem? Toties es nekādi nepiekrītu, ka nav jēgas spēlēm Top divīzijā
Cienu Tavu viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-05 11:17, pirms 13 gadiem
cik lasīju komentāros, tad mūsējiem laikam paveicās, jo dāņi daudzreiz izgājuši pret mūsu vārtsargu, tā kā paldies Gudļevskim!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-05 11:17, pirms 13 gadiem
Prieks, ka uzvarējām, bet pilnīgi nekādu spēles zīmējumu neredzēju. Piespēļu brāķis, bieži vien visi trīs uzbrucēji vienā malā pie bortiem mīcās. Aizsargi uzbrukumā pat metru no sarkanās līnijas neatraujas tuvāk vārtiem pat tad, ja ir brīvs ledus. Ļoti daudz individuālās spēles. Faktiski izskatījās, ka Miļuns tāpat kā Šuplers ļauj kaut ko muhļīt spēlētājiem un kā tītars kursē pa soliņu, kaut ko nodabā purkšķ, bet visiem po.

Tāda sajūta, ka pie mums pozicinālu spēli sāk mācīt 25 gadu vecumā. Tiešām pietrūkst Pekkas (vai kāda cita ārzemju speciālista) stingrā roka darbā ar jauniešiem. Ja šī komanda piestrādātu pie disciplīnas, tad arī stiprākas komandas kristu.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-05 11:34, pirms 13 gadiem
Būtu 8 komandas augstākajā divīzijā ,nevienam šeit nevajadzētu neparko strīdēties ,jo visi būtu savas vietās.Hokeja lielvalstis cīnīties par medaļām un izdzīvošanu.Mēs spēlētu pirmajā divīzijā un ja pēkšņi Latvijā piedzimtu pārdesmit talantu attiecīgajā gadā,tad uz gadu varbūt paostītu gaisu augstākajā divīzijā.Tāda ir hokeja realitāte.Tā kā ir desmit komandas ,tad puikas ir vienkārši malači,ka saglabāja vietu elitē,bet zaudējumi ar divciparu skaitļiem viņiem vienmēr atgādinās,ka nākotnē ļoti daudz jāstrādā,lai normālā kvalitātē spēlētu vīru hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-05 11:46, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Paldies par sapratni
Nu ko, par zviedru uzvaru čempī!
Jā, par zviedriem.

  -2 [+] [-]

, 2012-01-05 11:48, pirms 13 gadiem
arhivs X rakstīja: Tieši tā. Mūsu jauniešu komandu treneri jau var sākt no šodienas studēt videomateriālus no pasaules čempionāta un likt lietā savā darbā
Vot, pasaki man-kas mūsējo trenieriem aizliedza studēt šos materiālus jau n-tos gadus atpakaļ? Pilni šo speļu ieraksti pat netā ir atrodami, un mums nebija vajadzības sūtīt savus video operātorus vai lūgties no kāda.

     [+] [-]

, 2012-01-05 11:58, pirms 13 gadiem
Knapi vien .

  +2 [+] [-]

, 2012-01-05 12:34, pirms 13 gadiem
kreesls, 15:05
Pirmkārt, nebūs jāskatās uz tādu apkaunojumu, un kas kaut ko saprot no hokeja, tam nav ne mazāko šaubu, ka Latvija zaudēs arī Dānijai. Ko nevar celt ,to nevar nest... Diemžēl.

Kaut kur pazudis tālēs zilajās

  +2 [+] [-]

, 2012-01-05 14:05, pirms 13 gadiem
kreesls, 2012-01-04 15:05
Pirmkārt, nebūs jāskatās uz tādu apkaunojumu, un kas kaut ko saprot no hokeja, tam nav ne mazāko šaubu, ka Latvija zaudēs arī Dānijai. Ko nevar celt ,to nevar nest... Diemžēl.

Kur tas lielais hokeja specs pazudis. Kurš kaut ko saprot no hokeja...Tev vecīt sajēga no psiholoģijas laikam vispār nekāda, ja vispār zini kas tas ir.

     [+] [-]

, 2012-01-05 17:17, pirms 13 gadiem
vajag vairak atbalstit hokeju, drizuma dani bus vel stiprak jo tur daudz ir darits hakeja labam

  -4 [+] [-]

, 2012-01-05 17:39, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Vecais Tev vajadzētu aiziet pie ārsta. Vienīgā vilšanās esi Tu, ja čalim vairākas spēles ir jaspelē divās maiņās tad tas ir ļoti grūti, bet takā Tev mamma neļauj skatīties spēles tad Tu to varētu nezināt, bet ja nezini tad nekomentē. Netaisies gudrāks nekā esi.
Beidz vienreiz aizstavet savu delu un celt saulite visus Zviedrija spelejosos .