Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans atradis izlases treneri, nebūs ne Kūlens, ne Stilmans

Lipmans atradis izlases treneri, nebūs ne Kūlens, ne Stilmans
Kirovs Lipmans
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans laikrakstā "Latvijas Avīze" izteicies, ka valstsvienības galvenais treneris jau ir atrasts un atlicis tikai noslēgt ar viņu līgumu.

Kirovs Lipmans laikrakstā norāda, ka līgums ar Latvijas valstsvienības jauno galveno treneri varētu tikt parakstīts jau nākamās nedēļas sākumā. Tāpat Lipmans piebildis, ka hokeja speciālists pašlaik atrodas Rīgā un šovakar plāno apmeklēt Rīgas "Dinamo" maču pret Artūra Kuldas pārstāvēto Helsinku "Jokerit".

LHF prezidents noliedzis, ka par izlases galveno treneri kļūs iepriekš masu medijos piesauktie Toms Kūlens vai Fredriks Stilmans. “Kūlens nekad nav trenējis nopietnu komandu, tāpēc es baidos uzticēt tādu atbildīgu amatu. Viņš ir aģents, kuru Teds Nolans paņēma sev par asistentu draudzīgo attiecību dēļ,” citēts Lipmans. Savukārt ar zviedru Stilmanu grūtības radušās, jo viņš strādā Vladivostokas “Admiral” treneru korpusā – savienot darbu klubā un izlasē būtu sarežģīti.

Latvijas izlases galvenā trenera vieta atbrīvojās vasarā, kad no amata tika atbrīvots Aleksandrs Beļavskis, lai gan pēc pasaules čempionāta tika minēts, ka Beļavskis turpinās darbu ar valstsvienību. Šīgada pasaules čempionāts risināsies no 6. līdz 22. maijam Maskavā un Sanktpēterburgā. Latvija spēlēs vienā grupā ar Krieviju, Zviedriju, Čehiju, Šveici, Norvēģiju, Dāniju un Kazahstānu.

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:10, pirms 8 gadiem
Operatīvi

 +20 [+] [-]

, 2016-02-03 13:15, pirms 8 gadiem
Redzēs šodienas DR spēli un neko negribēs parakstīt.

 +27 [+] [-]

, 2016-02-03 13:16, pirms 8 gadiem
Kira jau pats vismaz šito čempi var pa treneri maukt

 +16 [+] [-]

, 2016-02-03 13:16, pirms 8 gadiem
nevar but ka Ulmanis trenes hehe

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:18, pirms 8 gadiem
Gan jau pats kira trenes izlasii lai naudu var sev kabata ielikt

  +4 [+] [-]

, 2016-02-03 13:18, pirms 8 gadiem
Tad jau redzēs, kurš ložā sēdēs.
Akd paņems Šupleru beigās.

  +5 [+] [-]

, 2016-02-03 13:19, pirms 8 gadiem
3. Februāris BET NAV PAT ZINĀMS KURŠ BŪS TRENERIS
FENOMENĀLI!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:20, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tad jau redzēs, kurš ložā sēdēs.
Akd paņems Šupleru beigās.
Viņš sen jau penzionējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BayernM

 +25 [+] [-]

, 2016-02-03 13:24, pirms 8 gadiem
Tik nožēlojama komunikācija... Kurš no tā saucamajiem žurnālistiem uzdrošināsies Kirovam pajautāt, kāpēc visu laiku notiek tāda čakarēšanās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-02-03 13:25, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: 3. Februāris BET NAV PAT ZINĀMS KURŠ BŪS TRENERIS
FENOMENĀLI!
1997.g. ar galveno treneri iecēla 4 dienas pirms pirmās spēles PČ... Kiram ir vēl kur tiekties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:27, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: 3. Februāris BET NAV PAT ZINĀMS KURŠ BŪS TRENERIS
FENOMENĀLI!
Ja rēķina, ka padsmitajos marta datumos sākas nometne un tāpat visi kandidāti ir diezgan skaidri zināmi, nav nekas traģisks.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:28, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Viņš sen jau penzionējies
nebūs gluži tiesa par to sen - vēl šosezon Jūlis trenēja Popradas U18 komandu. Tikai septembra beigās šo darbu pameta (atlaida?)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:29, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Ja rēķina, ka padsmitajos marta datumos sākas nometne un tāpat visi kandidāti ir diezgan skaidri zināmi, nav nekas traģisks.
nu ne gluži... nav jau zināms, kurš atkal iedos kurvīti

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:30, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Ja rēķina, ka padsmitajos marta datumos sākas nometne un tāpat visi kandidāti ir diezgan skaidri zināmi, nav nekas traģisks.
Es vairāk jau biju domājis Kā tad īsti jaunais treneris izvēlēsies spēlētājus?
Skatoties plikus skaitļus ? cik vārti un cik piespēles?

  +7 [+] [-]

, 2016-02-03 13:32, pirms 8 gadiem
Lipmanam jāreklamē DR spēles? Nez vai citādi, kāds vispār skatītos...

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:33, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nebūs gluži tiesa par to sen - vēl šosezon Jūlis trenēja Popradas U18 komandu. Tikai septembra beigās šo darbu pameta (atlaida?)
Nu jā skatoties
Eliteprospects.com - Julius Supler
viss skaidrs!
Bet nu, nopietnā līmenī viņš vairs netrenēs! Tas ir fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:35, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: nu ne gluži... nav jau zināms, kurš atkal iedos kurvīti
No tā, ka kāds iedos kurvīti, nepaliks viņi vairāk, tāpat ir zināms, kas ir kas, atskaitot ZA spēlējošos. Visi pārējie, kas kaut cik kustās, ir izmēģināti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:35, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 1997.g. ar galveno treneri iecēla 4 dienas pirms pirmās spēles PČ... Kiram ir vēl kur tiekties
Nekāda sakara ar šodienas situāciju, bet to jau Matulis Tev izskaidroja Tajā reizē tas bija tikai pluss, ka neatbrauca Jurzinovs un palika esošie treneri

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:36, pirms 8 gadiem
Veins Greckiz rakstīja: Karsums atkal mīksto tēlo, ķipa operācija, bet buhā apkārt pa vecrīgu jau 3 dienu. Galīgi nodzēries izskatas.
Viņam Pleca operācija mudak! Ko tu tur muldi! + Viņš 6 gauds (Palabojat ja kļūdos) uzmet izlasei! un tas ir tikai dēļ sačakarētajiem ceļiem! Katru vasaru viņš viņus tīra!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-03 13:36, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Es vairāk jau biju domājis Kā tad īsti jaunais treneris izvēlēsies spēlētājus?
Skatoties plikus skaitļus ? cik vārti un cik piespēles?
tāpat kandidātus VIENMĒR izvēlas Baldonieks. Izlases sastāvu treneris (lai arī kurš tas būtu) atlasīs no tiem, kurus Baldonieks būs izsaucis uz treniņnometni

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:37, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvs rakstīja: Ta jau šovakar TV ekrānos redzēsim, kurš ta būs tas jaunais treneris!
Neko tur neredzēs, Kirovs tak blefo! Sportacentrs tik ķerās uz Kirova blefiem!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:37, pirms 8 gadiem
Guntis trenēs

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:37, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Es vairāk jau biju domājis Kā tad īsti jaunais treneris izvēlēsies spēlētājus?
Skatoties plikus skaitļus ? cik vārti un cik piespēles?
Baldonieks uztaisīs kandidātu sarakstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sandis444444

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:37, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Es vairāk jau biju domājis Kā tad īsti jaunais treneris izvēlēsies spēlētājus?
Skatoties plikus skaitļus ? cik vārti un cik piespēles?
Ir baigi no kā izvēlēties, lai tas būtu sarežģīts process? .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:38, pirms 8 gadiem
Es domāju, ka LV izlasei par galveno varētu nozīmēt Sašu Cicurski. Treneris ar ļoti bagātu pieredzi trenera darbā.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:39, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: No tā, ka kāds iedos kurvīti, nepaliks viņi vairāk, tāpat ir zināms, kas ir kas, atskaitot ZA spēlējošos. Visi pārējie, kas kaut cik kustās, ir izmēģināti.
nebūs tiesa. Tāpat katru gads kāds ir labākā formā, kāds tieši pretēji... Ja līderi ir zināmi, tad tālāk jau ir plašas iespējas variācijām.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:39, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: Vienīgais ko Guntis var trenēt- ir tevi piesietu pavāda cirka klaun.
Kas Tev par problēmu?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:39, pirms 8 gadiem
Varēs paskatīties,kas tur šovakar Ģinamas vadības ložā apgrozīsies.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:40, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tak bļe aizveries! Naher tu te piesārņo diskusiju?
Jebal vnk!
uzliec tam pamuļķim vienkārši ignore. Būs Tev mierīgāka dzīve

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:40, pirms 8 gadiem
Tas ir āksts tas Kirovs Lipmans.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka LV izlasei par galveno varētu nozīmēt Sašu Cicurski. Treneris ar ļoti bagātu pieredzi trenera darbā.
gadi, gadi... vīrs var neizturēt šito stresu... bet zinošs jau viņš ir ļoti

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:41, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Ir baigi no kā izvēlēties, lai tas būtu sarežģīts process? .
Tik pat labi Jekimovu varētu paņmt - bet kurš tad viņam vispār seko līdzi?
jevpalovs ? Bet kurš tad viņam seko - skatoties pēc punktiem izlasei nav ne tuvumā, bet kā enerģijas maiņa 100% noderētu!
utt!
Nav jau treneris kas sekotu līdzi kaut vai šiem diviem nosauktajiem piemēriem!

Paņems Spruktu un Cipuli - jo redz paskatīsies CV - bet tas jau nekas, ka šosezon tikai 2x kāpuši vispār uz ledus

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 13:42, pirms 8 gadiem
Nabaga cilveks, sejas vieta dibens

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:43, pirms 8 gadiem
savā stilā
"jau sarunāju, bet neteikšu"
šovakar tad jāpēta tribīnes, kāds svešāks personāžs tad ir tas treneris, kura vārdu Kira nevar izspiest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:45, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka LV izlasei par galveno varētu nozīmēt Sašu Cicurski. Treneris ar ļoti bagātu pieredzi trenera darbā.
Teicama ideja! Par Nolanu un Lindstrēmu viennozīmīgi būtu labāks.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:45, pirms 8 gadiem
nebrīnīšos ja nākamnedēļ viņš teiks ka šis kandidāts tomēr atteicās ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:45, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tik pat labi Jekimovu varētu paņmt - bet kurš tad viņam vispār seko līdzi?
jevpalovs ? Bet kurš tad viņam seko - skatoties pēc punktiem izlasei nav ne tuvumā, bet kā enerģijas maiņa 100% noderētu!
utt!
Nav jau treneris kas sekotu līdzi kaut vai šiem diviem nosauktajiem piemēriem!

Paņems Spruktu un Cipuli - jo redz paskatīsies CV - bet tas jau nekas, ka šosezon tikai 2x kāpuši vispār uz ledus
Kurš tev teica, ka Jekimovs vai Jevpalovs nebūs kandidātu sarakstā? Nav jau mums tik daudz to potenciālo kandidātu, lai kādu, kas būtu noderīgs izlasē, neiekļautu sarakstā.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:46, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: ...

Paņems Spruktu un Cipuli - jo redz paskatīsies CV - bet tas jau nekas, ka šosezon tikai 2x kāpuši vispār uz ledus
Nu jau 3 spēles aizvadījuši Slovākijā Bez tam, Cipulis jau uzspēlēja arī EIHC turnīrā Liepājā.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:46, pirms 8 gadiem
ma4o128 rakstīja: nebrīnīšos ja nākamnedēļ viņš teiks ka šis kandidāts tomēr atteicās ))
nu, par to laikam jau neviens nebrīnītos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:48, pirms 8 gadiem
Ar diviem iepriekšējiem kandidātiem arī palika parakstīt tikai līgumus un beigās aplauziens. Ka tik kungs negaida LHF sēdi par vadoņa pārvēlēšanu. Kad februārī viņa bija ieplānota?

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:48, pirms 8 gadiem
Kirovs Lipmans patiešām ir viens liels aktieris,kurs pats neko nesaprot un Latvijas izlasei tapat nekas spīdosš nav gaidams.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:48, pirms 8 gadiem
WKS rakstīja: Kurš tev teica, ka Jekimovs vai Jevpalovs nebūs kandidātu sarakstā? Nav jau mums tik daudz to potenciālo kandidātu, lai kādu, kas būtu noderīgs izlasē, neiekļautu sarakstā.
kandidāti tāpat ir >40...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:49, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Ar diviem iepriekšējiem kandidātiem arī palika parakstīt tikai līgumus un beigās aplauziens. Ka tik kungs negaida LHF sēdi par vadoņa pārvēlēšanu. Kad februārī viņa bija ieplānota?
vai tad ir parādījusies kāda cita alternatīva Kirovam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:50, pirms 8 gadiem
Kirov Lipman, Namber Van!!! Kirov Lipman, Super Fan!!!
Psc, viena aktiera teātris, te viņš ir atradis, tūlīt būs Rīgā, te viņš ir saticies Helsinkos utt. Kas tad tur beigās būs, hehe, ka tik ne Ļoņa Tambijevs.

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:50, pirms 8 gadiem
Šonakt bija kaut kāds stulbs murgs, kur Kira sniedza interviju, sēžot krēslā... pliks - bez drēbēm. Baigais murgs, tagad pus dienu acis sūrst:-D

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:51, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: gadi, gadi... vīrs var neizturēt šito stresu... bet zinošs jau viņš ir ļoti
Jā,70-mit ir pamatīga gadu nasta, bet viņš ar savu veselīgo dzīves uztveri ne tādiem vien stresiem savā dzīvē ir ticis pāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:51, pirms 8 gadiem
dwayne wade rakstīja: Kira jau pats vismaz šito čempi var pa treneri maukt
Tā jau arī būs. Viņš tikai vēl strīdās ar sevi par atalgojumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 13:52, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: Lai jau Lipmans ņem ko grib, tā pat ir skaidrs, ka varēna un pasaules labāka izlase Krievija paņems Pč un keponiem, tad būs bēdas
https://www.youtube.com/watch?v=NFn...

D: : D

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:53, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: vai tad ir parādījusies kāda cita alternatīva Kirovam?
gan jau atrastos, ja varētu nodrošināt, ka Kirovs netraucē un nemēģina graut jaunās vadības ietekmi (tādā veidā pucējot savas spalvas, sak, bez Kirova hokejs Latvijā nevar būt)

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:53, pirms 8 gadiem
Daņka Fox rakstīja: Skatos keponiem nav ko darit ,tiklidz ieliek ko par lipmanu ,ta 200 komenti gatavi ,un 95% cispar,tuksa muldesana ,kada jega no tiem komentariem ?
Ko tad tu komentē Dāņīļē Ļoh?

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:53, pirms 8 gadiem
da_silva rakstīja: Kirov Lipman, Namber Van!!! Kirov Lipman, Super Fan!!!
Psc, viena aktiera teātris, te viņš ir atradis, tūlīt būs Rīgā, te viņš ir saticies Helsinkos utt. Kas tad tur beigās būs, hehe, ka tik ne Ļoņa Tambijevs.
Tambiks stūrē MHLā Sanktpēterburgas Dinamo

 +14 [+] [-]

, 2016-02-03 13:53, pirms 8 gadiem
Latvija. Pulkstens 19.30. Nebijis skaits cilvēku ieslēguši TV6, lai vērotu kārtējo Dinamo Rīga spēli. Visi nepacietīgi gaida, kad operators pagriezīs kameru Kirova virzienā. Un tas mirklis ir klāt! Kadrā tiek noķerts Kirovs Lipmans!!! Latviju pāršalc nopūtas, neizpratne, vaimanas, dusmu lēkmes. Kadrā līdzās Lipmana kungam ielīduši vēl vairāki vīri. Kūlens, Stilmans, Beresņevs, Beļavskis, Lindstrēms, Skots, Ābols, Irbe, Bikovs, Nolans un pat Sējējs komandu šovakar izdomājis vadīt no VIP sēdvietām. Vienīgi Kirovam rokās nav manāmas piezīmju lapiņas un zīmulis. Beresņeva kungs savukārt atnesis savu pamatskolas tāfeli un sarkanus krītiņus.
Latvija neizpratnē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:55, pirms 8 gadiem
apeirons rakstīja: gan jau atrastos, ja varētu nodrošināt, ka Kirovs netraucē un nemēģina graut jaunās vadības ietekmi (tādā veidā pucējot savas spalvas, sak, bez Kirova hokejs Latvijā nevar būt)
lai atrastos, vēl ir vajadzīgs tāds "sīkums" kā hokeja sabiedrības (lasi, LHF biedru) atbalsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-03 13:56, pirms 8 gadiem
pati spēle neinteresē, bet cerams ka būs streems no kameras, kura filmēs Kiras ložu!

     [+] [-]

, 2016-02-03 13:58, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: lai atrastos, vēl ir vajadzīgs tāds "sīkums" kā hokeja sabiedrības (lasi, LHF biedru) atbalsts...
Jums tiešām šķiet, ka hokeja sabiedrībā nav cilvēku, kuri grib alternatīvu Kirovam? Skaidrs, ka ir tādi, kuriem Kirovs patīk (jeb ir izdevīgs), taču ne jau visi...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 13:59, pirms 8 gadiem
apeirons rakstīja: Jums tiešām šķiet, ka hokeja sabiedrībā nav cilvēku, kuri grib alternatīvu Kirovam? Skaidrs, ka ir tādi, kuriem Kirovs patīk (jeb ir izdevīgs), taču ne jau visi...
teorijā ir, praksē arī ir, bet līdz šim vienmēr mazākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:03, pirms 8 gadiem
sportists32 rakstīja: Kāda sarpība ,ka vadībā LAT ledus hokeja izlidos šogad no a divīzijas
tāds runas jau tiek dzirdētas katru gadu sākot jau kopš 1997.g. ... Kaķa lāsti debesīs nekāpj

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 14:04, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: neapskaud, Pč parādīs kur vēži ziemo, Krievijai Pč, kā parasti nebūs konkurences.
Kovalčuks visus izdakterēs
TAS BIJA PČ TU ZĀBAK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:06, pirms 8 gadiem
Kurš jautājums precīzāk raksturo Lipmana darbību.
Kā Lipmans izlases treneri meklēja?
Kā Lipmans naudu taupīja?
Kā Lipmans visus apmuļķo?
Vai Lipmans pats zina ko dara?
Varbūt Lipmanam vajadzīgs psihologs?
Vai par "sviestmaizi" var dabūt labu treneri?

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:06, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: A kad RUS pazemo varenos jenkus, tad tu arii sitaa reec???
nu pag pag - es nelielos par to, ka kāds kādu pazemos! To dara RobisK aka Abrams no Carnikavas!
Man vnk dubult patīkami lasīt Abrama murgus ka Krievi kādu samizos, bet beigās cieš pamatīgu pazoru

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:06, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: TAS BIJA PČ TU ZĀBAK!
nomierinies, uzliec tam murmulim ignore un viss. Nafig Tev to trolli barot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 14:09, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: neapskaud, Pč parādīs kur vēži ziemo, Krievijai Pč, kā parasti nebūs konkurences.
Kovalčuks visus izdakterēs
kad rus pēdējo reiz samizoja can ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:11, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: tad, kad tev pēdējo reizi meiča iedeva
pirms 6h, bet rus ar can nespeeleeja pirms 6h.

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:11, pirms 8 gadiem
Svetlakovs no Ladas beigās

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:11, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš jautājums precīzāk raksturo Lipmana darbību.
Kā Lipmans izlases treneri meklēja?
Kā Lipmans naudu taupīja?
Kā Lipmans visus apmuļķo?
Vai Lipmans pats zina ko dara?
Varbūt Lipmanam vajadzīgs psihologs?
Vai par "sviestmaizi" var dabūt labu treneri?
Kāda tev daļa par Latvijas izlasi? taviem vatēm tak treneris ir

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:12, pirms 8 gadiem
Cicursks būtu Okei
Vismaz varētu ierēkt!))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:14, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: beidz melot, roka neskaitās
rokas ar izmantojaam, mutes arii. bet nu pa gjeelu, kad rus samizoja can?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-03 14:21, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: klau draugs, izklausas, ka tu esi homītis. Tā patīk jenkiem pielaizīties, ka džekus esi sācis kolīt
Neesmu tev nekāds draugs. , bet vispār kāds tam tagad sakars... izskatās ka tev ir problēmas ar jautājuma uztveri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:25, pirms 8 gadiem
Jūlis, Maksis, Miļūns vai arī Bisenieks vai kads cits superstārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:26, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Bet buut homiitim nav lieta ar ko jalepojas
Neesmu, ir jābūt?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:30, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: nē izskatās, ka tev ir problēmas ar orentāciju un dibenu
ka ir draugs ar veselību- dibens nesūrst?
wtf, ar mani viss ir kārtībā, par tevi gan māc šaubas...
izskatās ka tev pašam problēmas ar orEntāciju, ja jau visu laiku to piemini. tip d1irsā neesi dabūjis tad niez?! un šeit mēģini atrast kādu draudziņu?!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:31, pirms 8 gadiem
Kāds no vecajiem dinamiešiem būs piekritis pa ''kapeikām'' strādāt.

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:31, pirms 8 gadiem
Twitteri raksta, ka varētu būt Jurzinovs jr.

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:31, pirms 8 gadiem
Robis K rakstīja: neattaisnojies pajol, bet tā tiem pokemoniem ir, ka nespej atbildēt, bēg no tēmas
bēg no tēmas , tu jau laidies prom un bazarē par homīšiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:34, pirms 8 gadiem
Vēl jau Krikunovs ir kā variants.
Bet nu skatamies, varbūt šī noslēpumainā persona sēdēs ložā. Kaut gan neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:35, pirms 8 gadiem
Treneris būs soms 90%. Latvijai pēdējā laikā hokejs ir somu treneru pavadībā runājot par RD. + tas, ka šodien vēl pret Jokerit. Lieku 20Eur. Ka būs soms. Kāds piedalās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-03 14:42, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš jautājums precīzāk raksturo Lipmana darbību.
Kā Lipmans izlases treneri meklēja?
Kā Lipmans naudu taupīja?
Kā Lipmans visus apmuļķo?
Vai Lipmans pats zina ko dara?
Varbūt Lipmanam vajadzīgs psihologs?
Vai par "sviestmaizi" var dabūt labu treneri?
Ej komentē uz ğinamkas sadaļu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:44, pirms 8 gadiem
Nu vēl varu teikt, par stipri teorētisko variantu, par cik KHL pieņēma likumu, ka galv.treneris nevar būt cits izņemot krievs, tad lai gan cerība nav lielāka par 5% Skudra vai Vītoliņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:48, pirms 8 gadiem
2 varianti: Savickis vai Ulmanis.
A vēl jau Sējējs arī apmeklēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 14:49, pirms 8 gadiem
phKRIIII rakstīja: wtf, ar mani viss ir kārtībā, par tevi gan māc šaubas...
izskatās ka tev pašam problēmas ar orEntāciju, ja jau visu laiku to piemini. tip d1irsā neesi dabūjis tad niez?! un šeit mēģini atrast kādu draudziņu?!
Robis ir krievu dirslaiža, ar viņa orientāciju viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:49, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Nebuus!!! Kadu koefu dod??? Lieku likmi un gaidu vakaraa 20EUR neteller kontaa
Nu 20Eur ir vai nav, tikai lai piedalītos Tev jādod savs variants, ja neviens nevinnē tad pa 20 Eur katrs uzliek likmi uz PČ, respektīvi iztērē. Bet ar vienošanos, ka tā tiešām izdara - vīrs un vārds

     [+] [-]

, 2016-02-03 14:50, pirms 8 gadiem
Fan-fans rakstīja: 2 varianti: Savickis vai Ulmanis.
A vēl jau Sējējs arī apmeklēs
Tā teikt vēros spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:02, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Nav soms!!! Nebuus!! Saku ka kkas no rietumiem.
No rietumiem, tas ir uz rietumiem no Latvijas? Tur sanāk apmēram ap 100 dažādām valstīm ieskaitot ZA.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:05, pirms 8 gadiem
Es no sākuma nesapratu ko tas Kira var čakarēt. Bet parēķiniet cik algā šādi tiek ietaupīts. Nolanam bija 100 000 sezonā, tātad ~8 333 mēnesī. Trenerim bija jābūt nosauktam jau septembrī, paskaitot (ja izvilks līdz martam) sanāk septiņi mēneši. 7 x 8 333 = 58 331 eiro !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:13, pirms 8 gadiem
Cerams,ka šovakar TV operatori vairāk rādīs tribīnes,lai tautai ir ko minēt

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:15, pirms 8 gadiem
tā kā izlases spēlētāju izvēles iespējas Eiropā ir gaužām ierobežotas ( 1 pats Bukarts un kāds vārtsargs kā 2./3.nr. no Šveices līgas))- pārsvarā diemžēl tikai khl, tad ar galv.treneri var arī nesteigties, konkurece neliela, špīleri zināmi: viens dekrētā, otrs- neatbilstībā. Ceru, ka izlasi vadīs krievs Kīnens nevis latv.tandēms Ļoņa T.- Loņa B.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:19, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: tā kā izlases spēlētāju izvēles iespējas Eiropā ir gaužām ierobežotas ( 1 pats Bukarts un kāds vārtsargs kā 2./3.nr. no Šveices līgas))- pārsvarā diemžēl tikai khl, tad ar galv.treneri var arī nesteigties, konkurece neliela, špīleri zināmi: viens dekrētā, otrs- neatbilstībā. Ceru, ka izlasi vadīs krievs Kīnens nevis latv.tandēms Ļoņa T.- Loņa B.
Kīnens ir Magņitkā vēl joprojām algotā darbā, aizmirsti.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:24, pirms 8 gadiem
Treneris ir atrasts. Atliek tikai uzrunāt un pajautāt: vai tu mani mīli? Vai nāksi pie manis par kurtizāni?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:25, pirms 8 gadiem
Konkrēta ņirgāšanās par Latvijas sportu un tautu.Kārtējais pierādījums kas un kāda politika pār mums valda.Baldonniekam un pārējiem LHF darboņiem vajadzētu veikt deguna korekciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:27, pirms 8 gadiem
Būs mums īpašais speciālists no Jamaikas. Kā filmā par bobsleju.
Un PČ finālā zaudēsim, jo M.Rēdliham izejot uz tukšiem vārtiem slida salūzīs.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:29, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Tu teici par somu sakumaa. Par to ari deribas, saku ka soms nebuus!!! Tas ka no rietumiem mans mineejums
Tas nav konkrēts viedoklis, likmes pieņemu tikai, ja minēsi konkrētu valsti vai vismaz pāris konkrētas valstis, ne vairāk par 3.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:30, pirms 8 gadiem
Klauns turpina savu izrādi, bet cirka apmeklētāji turpina gaidīt iznākumu

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:30, pirms 8 gadiem
vanagz rakstīja: Tas nav konkrēts viedoklis, likmes pieņemu tikai, ja minēsi konkrētu valsti vai vismaz pāris konkrētas valstis, ne vairāk par 3.
Netici viņam. Apkāsīs tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:31, pirms 8 gadiem
topošajam trenerim tāds uzvārds, ka Lipmans nolēma šo atrādīt dzīvajā, nevis mēģinot izrunāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:37, pirms 8 gadiem
Ja viss būtu tik skaidrs kā Kirovs to stāsta, tad nevilcinātos nosaukt trenera vārdu. Bet acīmredzot vēl ir šaubas

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:37, pirms 8 gadiem
Kāpēc nevar zaudēt?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:38, pirms 8 gadiem
pamuļķis rakstīja: Ej komentē uz ğinamkas sadaļu!
Latvijas izlase man vienmēr interesē.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:38, pirms 8 gadiem
Es palieku pie soma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:43, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Ei keponi, jums neteller kontos jau ir 20EUR ko man vakaraa uzskaitit???
Bet reāli, tas nav normāli - Tu nosauc 3 valstis, bet viņš tikai Somiju. Liģiski ka tev uzvarēt ir reālāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:48, pirms 8 gadiem
Šovakar DR ložā būs pilns bandītu foto ar skumjām sejām.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:48, pirms 8 gadiem
Nožēlojami. Elites izlases saucas. Nebūtu arī slikti kādreiz izlidot no A grupas, varbūt, tad kaut kas sāktu mainīties.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:49, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Izvirzu 1 variantu - cehs. Abiem keponiem soms un psrs!!! Basta!!!
Tu kādu čehu treneri vispār vari nosaukt?

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:49, pirms 8 gadiem
Vai izlases spēlētājiem nav apnicis šis Kirova Lipmana teātris sakarā ar Latvijas hokeja izlases treneri. Pēc manām domām daudziem ir pieriebies būt neziņā sakarā izlases galveno treneri, un daudzi spēlētāji var atteikt dalību PČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:50, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Alosha, temperatura nekriitas???
Temperatūra vakar bija, šodien nav.
Pirmit pārteicos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:52, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Rzhiga!!! Bet tas jau nav svariigi, Kira prot rakt!!!

Pag vinsh cehs vai slovaks??? Bet pajaat - visa chehoslovaaku skola vienaa maisaa bazhami!!!
Viņš ir čehs.
Vel ir Ružička, laikam vairs čehus netrenē.
Šķiet Vujteks arī ir čehs.

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:53, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Kad uz narvesenu atsaaksi iet???
Tad Kad tevi no turienes atlaidīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 15:54, pirms 8 gadiem
Ja var ticēt Lipmanam (kas ir ļoti mazticami) un atcerās par ZA treneri ar lieliem panākumiem,kā spēlētāju - Kriss Pronžērs Eliteprospects.com - Chris Pronger

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:54, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Nožēlojami. Elites izlases saucas. Nebūtu arī slikti kādreiz izlidot no A grupas, varbūt, tad kaut kas sāktu mainīties.
Kāpēc viena funkcionāra dēļ izlasei būtu jāizlido no Elites? kas no tā mainīsies? konkrēti vari atbildēt? jeb prasta troļļošana bez argumentiem?

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:55, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Nožēlojami. Elites izlases saucas. Nebūtu arī slikti kādreiz izlidot no A grupas, varbūt, tad kaut kas sāktu mainīties.
Tad nekas nemainītos. Tad hokejs pilnīgi nogrimtu un nokļūtu turpat ,kur ir Ukraina un Polija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 15:59, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Tad nekas nemainītos. Tad hokejs pilnīgi nogrimtu un nokļūtu turpat ,kur ir Ukraina un Polija
tā nu gan nebūtu. Mums tomēr ir DAUDZ nopietnākas rezerves (bērni/jaunieši) kā Tevis minētajās valstīs.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:00, pirms 8 gadiem
Mūsu miestā arī ir viens sporta lielpazinējs .Paldies dievam pēc basketbola pievērsies futbolam.Bet pienāks arī Kirova diena. Dāmas un kungi Krišjānis K.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:06, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tā nu gan nebūtu. Mums tomēr ir DAUDZ nopietnākas rezerves (bērni/jaunieši) kā Tevis minētajās valstīs.
Par divām lietām var būt gandrīz droši:

1) ja izkristu, nebūtu problēmu atgriezties
2) Kirovs plati "Mēs esam hokeja lielvalsts, X gadus pēc kārtas elitē" nomainītu pret "Ko var gribēt, ja valdīb mūs neatbalsta"

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:07, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc viena funkcionāra dēļ izlasei būtu jāizlido no Elites? kas no tā mainīsies? konkrēti vari atbildēt? jeb prasta troļļošana bez argumentiem?
Tāpēc,ka viņa galvenais trumpis ar ko viņš spēlē ir, tas,ka izlase jau cik tur gadus ir elites divīzijā. Tā tas cirks ''klumpato'' uz priekšu! Izkrišana varbūt atvēru acis hokeja sabiedrībai un varētu cerēt uz jaunām vēsmām.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:08, pirms 8 gadiem
Starp citu arēnā atradīsies arī vieskomandas galvenais treneris Vesterlunds kas taisās pamest šo posteni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:09, pirms 8 gadiem
Izlasīju virsrakstu un uzreiz šito gabalu atcerējos:

https://www.youtube.com/watch?v=zVz...

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:12, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Tāpēc,ka viņa galvenais trumpis ar ko viņš spēlē ir, tas,ka izlase jau cik tur gadus ir elites divīzijā. Tā tas cirks ''klumpato'' uz priekšu! Izkrišana varbūt atvēru acis hokeja sabiedrībai un varētu cerēt uz jaunām vēsmām.
tās jaunās vēsmas no Skanstes ielas, kad atnāks vadībā, tad nekas labāks nebūs vēl trakāk pēc manām domām...jeb Tu vari nosaukt personu, kas stāsies viņiem pretī par varu federācijā arī, lai valdītu Latvijas hokejā?

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 16:13, pirms 8 gadiem
Varētu zin kā - pirmā čempja spēle visi sasēžas uz soliņa un aiz Latvijas soliņa uzlikts priekškars. Un līdz ar pirmo iemetienu supermena tērpā un ar baigo pompu izlec Latvijas izlases galvenais treneris

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:13, pirms 8 gadiem
Nezinu ko viņš tur spēle baiga intriga tieši otradīgi jūtu kaut kāds treneris būs ne tas labākais,viņš jau neskatas kurš labāk izlases modelim būtu,bet kas pa maciņai būtu cerams ka Nolans būs vismaz varēju ar prieku skatīties un ar emocijam,bet spriežot pēc Kir tas nebūs Nolans.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:14, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Tāpēc,ka viņa galvenais trumpis ar ko viņš spēlē ir, tas,ka izlase jau cik tur gadus ir elites divīzijā. Tā tas cirks ''klumpato'' uz priekšu! Izkrišana varbūt atvēru acis hokeja sabiedrībai un varētu cerēt uz jaunām vēsmām.
Kirovam "trumpjus" nomainīt ir kā 2 pirkstus apm...t. huy jau dažus komentus augstāk precīzi visu pateica.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:16, pirms 8 gadiem
Es gribu domāt,pēdējie
Latvijas hokeja fani un tajā skaitā es,šogad dabūs pēdējo grūdienu bortā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:18, pirms 8 gadiem
Klaunāde, jbtmķ.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:22, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tā nu gan nebūtu. Mums tomēr ir DAUDZ nopietnākas rezerves (bērni/jaunieši) kā Tevis minētajās valstīs.
Rezerves neko negarantē. Ja izkristu nav zināms cik gadus mocītos ,lai tiktu atpakaļ. Ilgstosi neesot elitē hoķis zaudētu popularitāti-zaudētu popularitāti ,mazinātos interese no vecākiem,aizplūstu potenciālie talanti uz citiem sporta veidiem. Arī federāciju interes (cik nu tāda ir)mazinātos ,LHV ,iespējams,kļūtu vēl amatieriskāks un tā 5-10 gadi ,patreizējā paaudze paliktu veca,ja tiem,kas tagad ir jaunie nekas nesanāktu,tad turpinātu krist tikai zemāk.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:23, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: tās jaunās vēsmas no Skanstes ielas, kad atnāks vadībā, tad nekas labāks nebūs vēl trakāk pēc manām domām...jeb Tu vari nosaukt personu, kas stāsies viņiem pretī par varu federācijā arī, lai valdītu Latvijas hokejā?
Protams mans viedoklis subjektīvs kā jeb kuram.
Nosaukšu,kurus gribētu redzēt Balderis,Irbe.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 16:25, pirms 8 gadiem
Tāpat kā vairums SC komentētāju, arī es vienmēr esmu smīkņājis par Kiru un sekojis viņa aktiera talantam. Bet tomēr nevar nenovērtēt to darba apjomu, ko viņš ir veicis. Izlase n-to gadu spēlē elitē, spēlē OS un pat vienu čempi uzrīkoja. Protams, ir vietā arī kritika par vietējo čempi utt. Nu nav viegls darbs ar tik ierobežotiem resursiem atrast galveno treneri komandai, kura, būsim godīgi, ne uz ko daudz necer. Ņemot vērā, ka ikdienā viņam jāņemas ar šobrīd ne to vieglāko situāciju savā uzņēmumā, cepuri nost, ka viņš vispār vēl ar hokeju ņemas. Tas nav LFF, kur katru gadu milzu naudas no UEFA iekrīt, te finansējums pašam jāmeklē. Tāpēc, manuprāt, no līdzjutēju viedokļa būtu tikai prātīgi saprast arī Kiru. Nu, un mazliet pasmīkņāt, protams

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:25, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Protams mans viedoklis subjektīvs kā jeb kuram.
Nosaukšu,kurus gribētu redzēt Balderis,Irbe.
Balderis sevi neprata jau kā trneri parādīt un arī izvairās no LHF..
Irbe ir gudrs, patriots ar pieredzi ZA ,beet vai tas nozīmē,ka viņš būtu labs funkcionārs? Vai viņš varēs atrast finanses ,lai uzturētu sistēmu? Jeb tu domā,ka viņš grūdīs mūža ietaupījumus?

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:25, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Rezerves neko negarantē. Ja izkristu nav zināms cik gadus mocītos ,lai tiktu atpakaļ. Ilgstosi neesot elitē hoķis zaudētu popularitāti-zaudētu popularitāti ,mazinātos interese no vecākiem,aizplūstu potenciālie talanti uz citiem sporta veidiem. Arī federāciju interes (cik nu tāda ir)mazinātos ,LHV ,iespējams,kļūtu vēl amatieriskāks un tā 5-10 gadi ,patreizējā paaudze paliktu veca,ja tiem,kas tagad ir jaunie nekas nesanāktu,tad turpinātu krist tikai zemāk.
Kāpēc mocītos? Ja Latvija ir tik vāja, ka tai jāmokas 1div A grupā, tad sanāk ka Tu uzskati ka tā ir 1div A grupas līmeņa komanda. Ja Latvija atbilst Elitei, tad pat izkrītot, tā atgriezīsies elitē. Nav vairs laiki, kad par tikšanu elitē bija jāplēšas ar Slovakiju, Šveici un Baltkrieviju

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:28, pirms 8 gadiem
LHF darboņi pat netiek pieminēti.Tāda sajūta ,ka visu dara tikai Kirovs un pārējie pēc tam uzņemas atbildību par pieņemtajiem lēmumiem.Jo LHF valde pieņēma vadoņa teikto.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:28, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Balderis sevi neprata jau kā trneri parādīt un arī izvairās no LHF..
Irbe ir gudrs, patriots ar pieredzi ZA ,beet vai tas nozīmē,ka viņš būtu labs funkcionārs? Vai viņš varēs atrast finanses ,lai uzturētu sistēmu? Jeb tu domā,ka viņš grūdīs mūža ietaupījumus?
Kāds trenera darbam sakars ar federācijas vadību? Jautājums bija ko likt pretī Skanstes ielai. Irbe būtu labs kandidāts.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:30, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Protams mans viedoklis subjektīvs kā jeb kuram.
Nosaukšu,kurus gribētu redzēt Balderis,Irbe.
starp citu LHF bija izziņojusi, ka 12.februārī notiks ārkārtas kongress, lai valdē ievēlētu jaunos Baldera(kurš pats atteicies) un Magoņa(tuptūzī) vietā valdes locekļus, tagad tas paziņojums pazudis...
p.s. mēs(fani) daudz ko gribētu redzēt, bet reāli jau ne Balderis, ne Irbe nav teikuši par tādu vēlmi nekad, drīzāk otrādi vienmēr no tā norobežojas...Balderis ir kaut kāds cīnītājs pēc tavām domām? tikko kas nesanāk tā paiet malā, pie tam sevi vainīgo nekad neuzskata, bet citus...gan par galveno kad strādāja izlasē un pakāsa šveiciesiem 1994.gadā, gan Sporta pili kad nolaida, tad Privatizācijas aģentūra ar Nagli bija vainīga...gan tagad kā viceprezidents pamet LHF, jo Kira tipa visu dara! jēga no tāda Baldera būtu, kā domā?
Irbe vispār Amerikā sēž...

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:37, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Kāpēc mocītos? Ja Latvija ir tik vāja, ka tai jāmokas 1div A grupā, tad sanāk ka Tu uzskati ka tā ir 1div A grupas līmeņa komanda. Ja Latvija atbilst Elitei, tad pat izkrītot, tā atgriezīsies elitē. Nav vairs laiki, kad par tikšanu elitē bija jāplēšas ar Slovakiju, Šveici un Baltkrieviju
Mocītos,jo laikā ,kad ir PČ 1.divīzija A grupa ne visi tiek. ZA netiktu,mneatceros,kā ar KHL. CItās Eiropas līgas parasti tad vai nu fināli vai nesen beigusies sezona. Mocītos,jo ja Latvija stāv uz vietas citas konkurējošas valstis sev liek klāt. Slovākijas,Šveices un Baltkrievijas vietā būs SLovēnija,KAzahija un Austrija,kuras regulāri rotē,tāpat arī kādreiz var piemesties ta pati Baltkrievija <itālija veiksmīgākā gadā, paaudžu maiņas dēļ Francija, Norvēģija

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:37, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Kad iznesīs Kiru no Skanstes ielas, tad ap lielo krēslu tik daudz mušu salidos kā ap .....!
Kira nesēž Skanstes ielā...bet Raunas ielā! Skanstē tusējas TRTD!

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 16:38, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: starp citu LHF bija izziņojusi, ka 12.februārī notiks ārkārtas kongress, lai valdē ievēlētu jaunos Baldera(kurš pats atteicies) un Magoņa(tuptūzī) vietā valdes locekļus, tagad tas paziņojums pazudis...
p.s. mēs(fani) daudz ko gribētu redzēt, bet reāli jau ne Balderis, ne Irbe nav teikuši par tādu vēlmi nekad, drīzāk otrādi vienmēr no tā norobežojas...Balderis ir kaut kāds cīnītājs pēc tavām domām? tikko kas nesanāk tā paiet malā, pie tam sevi vainīgo nekad neuzskata, bet citus...gan par galveno kad strādāja izlasē un pakāsa šveiciesiem 1994.gadā, gan Sporta pili kad nolaida, tad Privatizācijas aģentūra ar Nagli bija vainīga...gan tagad kā viceprezidents pamet LHF, jo Kira tipa visu dara! jēga no tāda Baldera būtu, kā domā?
Irbe vispār Amerikā sēž...
Tauta baigi koncentrējas uz bijušajiem hokejistiem/zvaigznēm. Man liekas labāk būtu spēcīgs funkcionārs ar piķi un ietekmi, liels hokeja mīļotājs kurš ap sevi savāktu zinošu hokeja cilvēku komandu.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 16:38, pirms 8 gadiem
cik dzirdēju Savickas būs galvenais treneris.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:39, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: starp citu LHF bija izziņojusi, ka 12.februārī notiks ārkārtas kongress, lai valdē ievēlētu jaunos Baldera(kurš pats atteicies) un Magoņa(tuptūzī) vietā valdes locekļus, tagad tas paziņojums pazudis...
p.s. mēs(fani) daudz ko gribētu redzēt, bet reāli jau ne Balderis, ne Irbe nav teikuši par tādu vēlmi nekad, drīzāk otrādi vienmēr no tā norobežojas...Balderis ir kaut kāds cīnītājs pēc tavām domām? tikko kas nesanāk tā paiet malā, pie tam sevi vainīgo nekad neuzskata, bet citus...gan par galveno kad strādāja izlasē un pakāsa šveiciesiem 1994.gadā, gan Sporta pili kad nolaida, tad Privatizācijas aģentūra ar Nagli bija vainīga...gan tagad kā viceprezidents pamet LHF, jo Kira tipa visu dara! jēga no tāda Baldera būtu, kā domā?
Irbe vispār Amerikā sēž...
Varu pateikt,ka izkrišana no elites vai nu neko nemainītu,vai mainītu un kāds pieteiktos,ko darīt. Tātad zaudēt nav ko. Tas,ka Lipmans biedē hokeja fanus un hokeja sabiedrību par izkrišanu katru gadu ir viņa interesēs.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:40, pirms 8 gadiem
Skaidrs ,ka ne Irbe ne Balderis nekad tur nebūs,, jo viņiem nav nekāda sakara,ne ietekmes šajās aprindās.Partizānus neviens pie sevis neuzņems.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:40, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Kāds trenera darbam sakars ar federācijas vadību? Jautājums bija ko likt pretī Skanstes ielai. Irbe būtu labs kandidāts.
Tāds,ka vadīt visu pamata ir grūtāk nekā būt trenerim..
Paskaidro kāpēc Irbe ir labs kandidāts? Jo ir patriots? Jo pastrādājis NHLPA un par treneri aiz okeāna? Bet vai tas nozīmē,ka viņs varēs dabūt piķi? Jo diez vai viņs dos no savas kabatas un viņam arī nav neviena sava uzņēmuma ,no kura pasmelties naudu,ja valsts nedod un sponsors neatrodās. Viņam ir ļoti daudz kontaktu ārzemēs,lai atrastu šos sponsorus? Vai varbūt tikai tāpēc,ka viņs ir Irbe, supertreneri par brīvu strādās ar izlasi?

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:40, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tauta baigi koncentrējas uz bijušajiem hokejistiem/zvaigznēm. Man liekas labāk būtu spēcīgs funkcionārs ar piķi un ietekmi, liels hokeja mīļotājs kurš ap sevi savāktu zinošu hokeja cilvēku komandu.
Protams tā ir zīlēšana.Ja vari nosauc kādu.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-03 16:41, pirms 8 gadiem
treneris būs vai nu Lāšons vai Fošberjš

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:41, pirms 8 gadiem
Ko var ņemties, protams, ka Ņiživijs!

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:41, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tauta baigi koncentrējas uz bijušajiem hokejistiem/zvaigznēm. Man liekas labāk būtu spēcīgs funkcionārs ar piķi un ietekmi, liels hokeja mīļotājs kurš ap sevi savāktu zinošu hokeja cilvēku komandu.
nu ja...tik tādus arī neredzu, kopš Koziols nogājis no tā visa. bet TRTD viss ir , lai sagrābtu varu, kad Kira paies malā!jeb TRTD viņu izmetīs no Raunas ielas...ja nesāks normāli strādāt!

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:43, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Mocītos,jo laikā ,kad ir PČ 1.divīzija A grupa ne visi tiek. ZA netiktu,mneatceros,kā ar KHL. CItās Eiropas līgas parasti tad vai nu fināli vai nesen beigusies sezona. Mocītos,jo ja Latvija stāv uz vietas citas konkurējošas valstis sev liek klāt. Slovākijas,Šveices un Baltkrievijas vietā būs SLovēnija,KAzahija un Austrija,kuras regulāri rotē,tāpat arī kādreiz var piemesties ta pati Baltkrievija <itālija veiksmīgākā gadā, paaudžu maiņas dēļ Francija, Norvēģija
Ja Latvija stāv uz vietas, bet pārējie liek klāt, kā tu apgalvo, tad izkrišan ir neizbēgama. Arī konkurentiem tad ZA un KHL cilvēki nepastiprinās izlasi.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:44, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Protams tā ir zīlēšana.Ja vari nosauc kādu.
Nevaru. Nav dzirdēts, ka kāds rautos, ja nu Savickis, bet tā būtu traģēdija Latvijas hokejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:48, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Ja Latvija stāv uz vietas, bet pārējie liek klāt, kā tu apgalvo, tad izkrišan ir neizbēgama. Arī konkurentiem tad ZA un KHL cilvēki nepastiprinās izlasi.
Vispār jau es nevienā mirklī nenorādu,ka viss 100% krītam ārā.Lai arī šogad dēļ grupu sastāviem tas var spīdēt..
Jā konkurentiem netiek, tikai cik,piemēram ir Slovēnijas izlasē KHl spēlētāju un ZA spēlētaju? Vai Italijā? Pat Baltkrievijas izllasē ,nebūt ne visu galveno lomu spēlē viņu "Dinamieši" ,Vienīgais Kazahi,tad zaudē daudz.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:48, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Tu tak mani ignorē!
Līdz brīdim, lai izlīstu un norepotu uz kāda kļūdu
kas man jāatbild uz katru tavu komentāru...īpaši, kur paķengāties patīk par citiem...nevis kaut kādas kļūdas norādīt? piemēram par zaipja klēpju šuneļiem un citu visādu figņu ko tu svaidi komentāros?

p.s. kāpēc domā, kas es ignorēju tevi? esmu kad teicis tā? ķengājies ar neesmu par tevi...bet laikam jāsāk? ja tā gribi?

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:50, pirms 8 gadiem
Bet,varbūt tam ka valsts nedod finansējumu nacionālajai komandai,ir pamatojums.Kurš no jums būtu gatavs ieguldīt miljonus,saņemt tikai nopēlumu,neko no tā neiegūstot. Kirovs Lipmans.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:52, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Tāds,ka vadīt visu pamata ir grūtāk nekā būt trenerim..
Paskaidro kāpēc Irbe ir labs kandidāts? Jo ir patriots? Jo pastrādājis NHLPA un par treneri aiz okeāna? Bet vai tas nozīmē,ka viņs varēs dabūt piķi? Jo diez vai viņs dos no savas kabatas un viņam arī nav neviena sava uzņēmuma ,no kura pasmelties naudu,ja valsts nedod un sponsors neatrodās. Viņam ir ļoti daudz kontaktu ārzemēs,lai atrastu šos sponsorus? Vai varbūt tikai tāpēc,ka viņs ir Irbe, supertreneri par brīvu strādās ar izlasi?
Vēreiz kāds sakars trenera darbam ar vadības darbu. Ko lai saka tad par Verpakovski?
Par Irbi,jā viss tavs nosauktais tik bez pārspīlējumiem. Neesmu teicis,ka viņam jāvada LHF, bet kā alternatīva Skanstes ielai būtu nozīmīgs palīgs kādam..te nu jāzīlē.

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:55, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Vēreiz kāds sakars trenera darbam ar vadības darbu. Ko lai saka tad par Verpakovski?
Par Irbi,jā viss tavs nosauktais tik bez pārspīlējumiem. Neesmu teicis,ka viņam jāvada LHF, bet kā alternatīva Skanstes ielai būtu nozīmīgs palīgs kādam..te nu jāzīlē.
Balderim atšķirībā no Verpakovska (trāpīgs piemērs gan tev) jau pagātnē ir bijuši aplauzieni gan kā BHS vadītājam,gan tajā pašā LHF.
Ja tu runā par Irbi,Balderi vai jebko citu,kā Lipmana alternatīvu tad tu nevari runāt,kā par palīgu ,bet tikai un vienīgi vadītāju..Ka palīgs Irbe derētu jā..

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 16:58, pirms 8 gadiem
Fascinē šie Irbi par lhf prezidentu tipi... ne viņš izteicis interesi, ne viņš kāds funkcionāra tips

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:58, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Starp citu arēnā atradīsies arī vieskomandas galvenais treneris Vesterlunds kas taisās pamest šo posteni!
laba vīzija

     [+] [-]

, 2016-02-03 16:59, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Mocītos,jo laikā ,kad ir PČ 1.divīzija A grupa ne visi tiek. ZA netiktu,mneatceros,kā ar KHL. CItās Eiropas līgas parasti tad vai nu fināli vai nesen beigusies sezona. Mocītos,jo ja Latvija stāv uz vietas citas konkurējošas valstis sev liek klāt. Slovākijas,Šveices un Baltkrievijas vietā būs SLovēnija,KAzahija un Austrija,kuras regulāri rotē,tāpat arī kādreiz var piemesties ta pati Baltkrievija <itālija veiksmīgākā gadā, paaudžu maiņas dēļ Francija, Norvēģija
Ieslēdz loģisko domāšanu! Kā var būt Kazahstāna, Slovēnija, Austrija, ja šīs valstis nemitīgi rotē?

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:00, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Ja Latvija stāv uz vietas, bet pārējie liek klāt, kā tu apgalvo, tad izkrišan ir neizbēgama. Arī konkurentiem tad ZA un KHL cilvēki nepastiprinās izlasi.

1. divīzijā PČ turnīrs sākas 20-tajos datumos - praktiski visur Eiropā nacionāli čempji ir beigušies, nu varbūt kādā līgā vēl ir play-offi finālu pēdējās spēles.
Kazahiem visus šos gadus 1. divīzijā ir spēlējis 85-90% KHL sastāvs.
Ja runā par ZAmeriku - arī tur nav pilnīgs bezceris (jo regulārās sezonas jau ir beigušās), piemēram, Zubrus ir uzspēlējis Lietuvas izlasē.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:02, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 1. divīzijā PČ turnīrs sākas 20-tajos datumos - praktiski visur Eiropā nacionāli čempji ir beigušies, nu varbūt kādā līgā vēl ir play-offi finālu pēdējās spēles.
Kazahiem visus šos gadus 1. divīzijā ir spēlējis 85-90% KHL sastāvs.
Ja runā par ZAmeriku - arī tur nav pilnīgs bezceris (jo regulārās sezonas jau ir beigušās), piemēram, Zubrus ir uzspēlējis Lietuvas izlasē.
Es zinu, ne tik sen ap to laiku (25-30 aprīlis) sākās Elites čempji, pēdējos gados tik pabīdīti uz maija sākumu

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:02, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Balderim atšķirībā no Verpakovska (trāpīgs piemērs gan tev) jau pagātnē ir bijuši aplauzieni gan kā BHS vadītājam,gan tajā pašā LHF.
Ja tu runā par Irbi,Balderi vai jebko citu,kā Lipmana alternatīvu tad tu nevari runāt,kā par palīgu ,bet tikai un vienīgi vadītāju..Ka palīgs Irbe derētu jā..
Ja aplauzieni ir nedancošana pēc Lipmana stabules,tad ok.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:03, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 1. divīzijā PČ turnīrs sākas 20-tajos datumos - praktiski visur Eiropā nacionāli čempji ir beigušies, nu varbūt kādā līgā vēl ir play-offi finālu pēdējās spēles.
Kazahiem visus šos gadus 1. divīzijā ir spēlējis 85-90% KHL sastāvs.
Ja runā par ZAmeriku - arī tur nav pilnīgs bezceris (jo regulārās sezonas jau ir beigušās), piemēram, Zubrus ir uzspēlējis Lietuvas izlasē.
tak šeit vispār nav ko stāstīt...tie, kas atcerās 90.gados, tad zina ka mūsu enheelieši braukuši palīgā uz B grupu...tāpat kā uz Eliti tagad, ja var. aprīļa sākumā ZA regulārie čempji beidzas...

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:03, pirms 8 gadiem
Arī M.Baldonnieks var aizvietot jebkuru ,kuršvēl nav pieņemts.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:03, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Vispār jau es nevienā mirklī nenorādu,ka viss 100% krītam ārā.Lai arī šogad dēļ grupu sastāviem tas var spīdēt..
Jā konkurentiem netiek, tikai cik,piemēram ir Slovēnijas izlasē KHl spēlētāju un ZA spēlētaju? Vai Italijā? Pat Baltkrievijas izllasē ,nebūt ne visu galveno lomu spēlē viņu "Dinamieši" ,Vienīgais Kazahi,tad zaudē daudz.
Es neteicu ka Tu to sacīji. paskaties kazahu pēdējo gadu sastāvus, kad šie bija pirmajā divīzijā

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:04, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Kad iznesīs Kiru no Skanstes ielas, tad ap lielo krēslu tik daudz mušu salidos kā ap .....!
ko tu uzprasies vislaik, nīkuli, mācies diskutēt, neatbildet ar pretjautājumiem un nepaust tikai negatīvo..

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:07, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Ja aplauzieni ir nedancošana pēc Lipmana stabules,tad ok.
Aplauziens ir Sporta pils nogremdēšana..

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:07, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: tak šeit vispār nav ko stāstīt...tie, kas atcerās 90.gados, tad zina ka mūsu enheelieši braukuši palīgā uz B grupu...tāpat kā uz Eliti tagad, ja var. aprīļa sākumā ZA regulārie čempji beidzas...
ne gluži aprīļa sākumā. Parasti aprīļa 2. nedēļas beigās - šogad ap 10. aprīli, citus gadus ap 14.-16.
Protams, junioru līgās vēl dažas nedēļas ātrāk. NCAA vispār martā.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:08, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ieslēdz loģisko domāšanu! Kā var būt Kazahstāna, Slovēnija, Austrija, ja šīs valstis nemitīgi rotē?
Es neminēju,ka visas vienā čempionātā. Es norādīju,kuras potenciāli ir tās valstis ,kuras būtu konkurentes,ja izkrīt..

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:09, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Ja aplauzieni ir nedancošana pēc Lipmana stabules,tad ok.
starp citu, tas bija Balderis, kurš savulaik Žoltoku par NHL šestjorku nosauca...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:10, pirms 8 gadiem
Cik dzirdēju gaiteņos, jaunais treneris būs spēlējošais treneris Laba doma Kiram, kā ietaupīt naudu - spēlējošais treneris. Kurš mums tur viss baltākā galviņa izlasē - Janka Spurts vai vēl Ozo uzstutēt uz slidām un ar dēlīti rokā, lai skraida pa laukumu, vai Vasiļdžefs?

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:11, pirms 8 gadiem
Kira sadarbojās ar RD, ar savu muldēšanu cenšās piesaistīt skatītājus. 90% ka tur nebūs neviena kandidāta, bet būs kārtējie Lipmana ūdeņi.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:12, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: 1. divīzijā PČ turnīrs sākas 20-tajos datumos - praktiski visur Eiropā nacionāli čempji ir beigušies, nu varbūt kādā līgā vēl ir play-offi finālu pēdējās spēles.
Kazahiem visus šos gadus 1. divīzijā ir spēlējis 85-90% KHL sastāvs.
Ja runā par ZAmeriku - arī tur nav pilnīgs bezceris (jo regulārās sezonas jau ir beigušās), piemēram, Zubrus ir uzspēlējis Lietuvas izlasē.
Jā,bet vai mūsu "nogurušajiem" būs motivācija iet un vel plēsties? Ja citreiz 2 mēneši ir par maz,lai atpūstos vai atradīs motivāciju tam? Jo paskatoties kā dažreiz pārbaudes turnīros spēlē tā sauktās 2. un 3. izlase nekas labs neizskatās. Labs paraugs kaut vai pēdejais pārbaudes turnīrs.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 17:12, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, tas bija Balderis, kurš savulaik Žoltoku par NHL šestjorku nosauca...
pēc 1994.gada čempja viņš tur visu izlasi izķengāja, kad zaudēja šveiciešiem viņa vadībā...Žoltoku par šestjorku viņš vēlāk man liekas nosauca, kad bija kaut kur čempī kā LHF funkcionars tipa izlases vadītājs vai kaut kas tamlīdzīgs man liekas.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:13, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Es neminēju,ka visas vienā čempionātā. Es norādīju,kuras potenciāli ir tās valstis ,kuras būtu konkurentes,ja izkrīt..
kāpēc daudzskaitlī? Ja izkrīt Latvija, tad otra izlase, kas izkritīs būs vai nu Ungārija (visticamāk) vai nu Baltkrievija. 1 divīzijā šogad Slovēnija, Austrija, Itālija, Polija, Japāna, Koreja - 2 no nosauktajām nebūs, jo nākamgad spēlēs Elitē.
Ja Latvijai tīri empīriski ņemot pretī būs Ungārija, Itālija, Japāna, Polija - kur problēmas izcīnīt grupā vismaz 2. vietu?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-03 17:13, pirms 8 gadiem
Apbrīnojami, bet ir pienācis vēsturisks un neticams brīdis sportacentra veesturē - dinamo speeles raksts ir iznjemts no galvenās sadaļas, kā Ulvis Borzhjē ko tādu ir pieļāvis? Funis jau noteikti vervē komandu nerimstošiem protestiem pie sc biroja! lai dies nogrābstās!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:15, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: pēc 1994.gada čempja viņš tur visu izlasi izķengāja, kad zaudēja šveiciešiem viņa vadībā...Žoltoku par šestjorku viņš vēlāk man liekas nosauca, kad bija kaut kur čempī kā LHF funkcionars tipa izlases vadītājs vai kaut kas tamlīdzīgs man liekas.
tas man liekas bij tad, kad PČ bij Norvēģijā

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:15, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, tas bija Balderis, kurš savulaik Žoltoku par NHL šestjorku nosauca...
Nu un. Lipmans katru pavasari pāris kadrus par simulantiem sauc!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:16, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc daudzskaitlī? Ja izkrīt Latvija, tad otra izlase, kas izkritīs būs vai nu Ungārija (visticamāk) vai nu Baltkrievija. 1 divīzijā šogad Slovēnija, Austrija, Itālija, Polija, Japāna, Koreja - 2 no nosauktajām nebūs, jo nākamgad spēlēs Elitē.
Ja Latvijai tīri empīriski ņemot pretī būs Ungārija, Itālija, Japāna, Polija - kur problēmas izcīnīt grupā vismaz 2. vietu?
Tas ir šogad. Un jau minēju par motivācijas problēmām līderiem un ,to,kā iet pārbaudes spēlēs. To,ka izlidošana būt zāles ,lai uzlabotu sistēmu un vēl nez ko,ka tad sāksies hokeja augšupeja un vēl nezin kas min katru gadu. Pie dažādām apstākļu sakritībām gadu vai 2 vēlāk tā 1. divīzija var būt ievērojami spēcīgāka.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:16, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: tas man liekas bij tad, kad PČ bij Norvēģijā
Jā, tad tak gāja vaļā, izlase paliekot 11 vietā no 16 formāli skaitījās izkritusi, pa galvu dabīja daudzi toreiz

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:17, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Es neminēju,ka visas vienā čempionātā. Es norādīju,kuras potenciāli ir tās valstis ,kuras būtu konkurentes,ja izkrīt..
Jāskatās ir reāli, kas notiek, nevis jāsapņo, kas izkrīt vai neizkrīt vai kurā gadā izkrīt!
2017 PČ Div A- Pastaiga tam, kas izkritīs no mūsu grupas!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:20, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Jāskatās ir reāli, kas notiek, nevis jāsapņo, kas izkrīt vai neizkrīt vai kurā gadā izkrīt!
2017 PČ Div1- Pastaiga tam, kas izkritīs no mūsu grupas!
Šī sapņošana un rēķināšana ir pretstats tiem,kas sapņo,ka ja izlidosim vienalga šogad vai nākamgad nu tik metīs nost Lipmanu, nu tik visi atvērs acis un taisīs baigo saimniecību un uzlabojumus Latvijas hokejā. Es personīgi,nesaprotu,ko tas dotu. Izkrišana no elites- prestiža zaudēšana. Ja zūd prestižs-zūd interese. Ja zūd interese-zūd finansējums,kas Latvijas hokejam jau ta nav ļoti daudz. Kur tur var veidoties izaugsme?

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:22, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Šī sapņošana un rēķināšana ir pretstats tiem,kas sapņo,ka ja izlidosim vienalga šogad vai nākamgad nu tik metīs nost Lipmanu, nu tik visi atvērs acis un taisīs baigo saimniecību un uzlabojumus Latvijas hokejā. Es personīgi,nesaprotu,ko tas dotu. Izkrišana no elites- prestiža zaudēšana. Ja zūd prestižs-zūd interese. Ja zūd interese-zūd finansējums,kas Latvijas hokejam jau ta nav ļoti daudz. Kur tur var veidoties izaugsme?
Loģiski ka izkrišana nav nekādas zāles, spēlētāju, treneru, naudas resurss no tā nepalielinātos, Kirovs nolamātu valsti, atlaistu treneri, izlasē neaicinātu kādu veterānu, lai izskatītos pēc paaudžu maiņas - mēs tak to jau vienreiz piedzīvojām, kad Beresņevu nomainīja Vasiļjevs un Znaroku Sprukts

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:23, pirms 8 gadiem
dueto rakstīja: Šī sapņošana un rēķināšana ir pretstats tiem,kas sapņo,ka ja izlidosim vienalga šogad vai nākamgad nu tik metīs nost Lipmanu, nu tik visi atvērs acis un taisīs baigo saimniecību un uzlabojumus Latvijas hokejā. Es personīgi,nesaprotu,ko tas dotu. Izkrišana no elites- prestiža zaudēšana. Ja zūd prestižs-zūd interese. Ja zūd interese-zūd finansējums,kas Latvijas hokejam jau ta nav ļoti daudz. Kur tur var veidoties izaugsme?
visādi var būt. Var notikt arī pretēji - Latvija tad rīko 1. divīzijas turnīru, faniem nekur nav jābrauc, pilna Arēna, alus plūst aumaļām, pārliecinoši izcīnīta 1. vieta un uz urrā atgriežamies Elitē.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:25, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: visādi var būt. Var notikt arī pretēji - Latvija tad rīko 1. divīzijas turnīru, faniem nekur nav jābrauc, pilna Arēna, alus plūst aumaļām, pārliecinoši izcīnīta 1. vieta un uz urrā atgriežamies Elitē.
Tu tā aprakstīji, ka gandr;iz sagribējās to izkrišanu....

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:26, pirms 8 gadiem
Diez kur tad tagad tā izaugsme lielajai izlasei saskatāma. Cik reizes izlase ir bijusi top 8 nerunāsim jau par pusfināliem, fināliem. Izkrišana no elites ta nu baigā traģēdija!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:26, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: visādi var būt. Var notikt arī pretēji - Latvija tad rīko 1. divīzijas turnīru, faniem nekur nav jābrauc, pilna Arēna, alus plūst aumaļām, pārliecinoši izcīnīta 1. vieta un uz urrā atgriežamies Elitē.
tie , kas krīt ārā tagad pēc noteikumiem var dabūt čempi, tikai tad ja visi pārēji atsakās rīkot...tad jāpaliek uz vēl vienu gadu, lai dabūtu čempi pie sevis!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:27, pirms 8 gadiem
Lipmana, ūdeņraža peroksīds,katra hokeja fana dezinfekcijai.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:29, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Diez kur tad tagad tā izaugsme lielajai izlasei saskatāma. Cik reizes izlase ir bijusi top 8 nerunāsim jau par pusfināliem, fināliem. Izkrišana no elites ta nu baigā traģēdija!
jau tagad izlasēm ar finansējumu pašvaki no valdības...ja izkritīs vispār praktiski nebūs. valdībai vairak patīk gozēties, kad uzvar...un kādu kapeiku atmest. ja izkritīs...tad tā nekā nebūs.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:31, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: jau tagad izlasēm ar finansējumu pašvaki no valdības...ja izkritīs vispār praktiski nebūs. valdībai vairak patīk gozēties, kad uzvar...un kādu kapeiku atmest, ja izkritīs...tad tā nekā nebūs.
Tak tagad jau neko nedod.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:34, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Tak tagad jau neko nedod.
nu naudu par Elites divīziju atskaita katru gadu, cik tur pienākas pēc noteikumiem, ja izkritīs tad nebūs pat to tūkstošu...
p.s. salīdzinājumam paskaties basketa federācijas valdi un hokeja federācijas valdi jeb tie kas piesaista līdzekļus....apbrīnojami bet hokeja valdē nav neviena politiķa, kas tagad pie varas...bet basī pat opozicionāri no Ušakova vatņikiem valdē!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:35, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: tie , kas krīt ārā tagad pēc noteikumiem var dabūt čempi, tikai tad ja visi pārēji atsakās rīkot...tad jāpaliek uz vēl vienu gadu, lai dabūtu čempi pie sevis!
nu, tad jau neko... Poļiem jau ar nedos 2. gadu pēc kārtas...

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:36, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: nu naudu par Elites divīziju atskaita katru gadu, cik tur pienākas pēc noteikumiem, ja izkritīs tad nebūs pat to tūkstošu...
p.s. salīdzinājumam paskaties basketa federācijas valdi un hokeja federācijas valdi jeb tie kas piesaista līdzekļus....apbrīnojami bet hokeja valdē nav neviena politiķa, kas tagad pie varas...bet basī pat opozicionāri no Ušakova vatņikiem valdē!
Basītim vienmērt bijusi politiķu aizmugure.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:39, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Basītim vienmērt bijusi politiķu aizmugure.
es zinu...tāpēc man nav saprotama tā dažu vēlme, lai izlase izkrīt, tipa kas mainītos? reāli jau naudas vēl mazāk būs...tas nozīmē cietīs U-18 un U-20 izlases pirmām kārtām, kam jau tagad naudas nepietiek pilnvērtīgi sagatavoties saviem čempjiem un aizvadīt pārbaudes turnīrus. un tā ir mūsu nākotne...nav jau basis, kur naudu turpinātu plūst pie jebkāda iznākuma un jebkurā laikā vai lobijs no valdības puses lai ieplūstu tur!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:43, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tauta baigi koncentrējas uz bijušajiem hokejistiem/zvaigznēm. Man liekas labāk būtu spēcīgs funkcionārs ar piķi un ietekmi, liels hokeja mīļotājs kurš ap sevi savāktu zinošu hokeja cilvēku komandu.
Koziols būtu kā laikā. Overtimā skaisti runāja!

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:44, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: es zinu...tāpēc man nav saprotama tā dažu vēlme, lai izlase izkrīt, tipa kas mainītos? reāli jau naudas vēl mazāk būs...tas nozīmē cietīs U-18 un U-20 izlases pirmām kārtām, kam jau tagad naudas nepietiek pilnvērtīgi sagatavoties saviem čempjiem un aizvadīt pārbaudes turnīrus. un tā ir mūsu nākotne...nav jau basis, kur naudu turpinātu plūst pie jebkāda iznākuma un jebkurā laikā vai lobijs no valdības puses lai ieplūstu tur!
Tici man cik ātri izlidotu tik ātri atgrieztos. Valts nedod tik milzīgus līdzekļus,lai tur finansiāli radikāli kas mainītos. Interesanti,kas notiktu vai nenotiktu pašā federācijā..

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:47, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Koziols būtu kā laikā. Overtimā skaisti runāja!
jau reiz mēģināja rīkot apvērsumu LHF. Neizdevās

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:55, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Koziols būtu kā laikā. Overtimā skaisti runāja!
Jā, Koziols tādu labu iespaidu par sevi atstāja.
Biju jau mazliet piemirsis viņu, par cik, jau kadu labu laiku nav Dinamo.

     [+] [-]

, 2016-02-03 17:59, pirms 8 gadiem
Bet viens interesants jautājums - ja Kirovs aiziet no valdes un, piemēram, vietā nāk Koziols (tikai pieņēmums), vai vienalga kurš. Vai Kirovs turpinātu gāzt tik daudz savu naudu LV hokejā?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:00, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet viens interesants jautājums - ja Kirovs aiziet no valdes un, piemēram, vietā nāk Koziols (tikai pieņēmums), vai vienalga kurš. Vai Kirovs turpinātu gāzt tik daudz savu naudu LV hokejā?
neviens tur neko negāztu no malas...jeb naudu nedotu, ja nav tur vai kaut kā ieinteresēts reklamēties. piemēram kā Aldaris, kas zina, ka viņu mīzalus hokeja laikā dzer fani...vismaz neatceros, ka no Aldara būtu kāds cilvēks hokeja valdē

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:03, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, Koziols tādu labu iespaidu par sevi atstāja.
Biju jau mazliet piemirsis viņu, par cik, jau kadu labu laiku nav Dinamo.
Koziols pie TRTD bija tik pirmajā sezonā...tas ir vienu sezonu. un Kiru kad viņš gribēja gāzt, tad TRTD nemaz nebija! pie tam no hokeja tagad jau pasen atgājis nost!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:07, pirms 8 gadiem
Es domaju ka galvenais treneris bus Janis Matulis. Bet vina asistenti Anatolijs Kreipans un Gunars Jakabsons.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:09, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: neviens tur neko negāztu no malas...jeb naudu nedotu, ja nav tur vai kaut kā ieinteresēts reklamēties. piemēram kā Aldaris, kas zina, ka viņu mīzalus hokeja laikā dzer fani...vismaz neatceros, ka no Aldara būtu kāds cilvēks hokeja valdē
Kaut kā neticās, ka pēc tik daudz gadiem viņš pēkšņi vairs hokejam nedotu neko.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:09, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Koziols būtu kā laikā. Overtimā skaisti runāja!
Koziols pats sevi noraksturoja, kā cilvēku kam patīk lieli izaicinājumi, iesākt lielus projektus, bet tad tos atstāt citu ziņā. katrā ziņā, laikā kad šis ar Kiru mērījās, man viņs atgādināja populistu nevis reālistu, stāstīja ka nav ko uz krieviem vai baltajiem krieviem lūrēt, sākumā runāja par lielu Latvijas čempi, pēc tam par superklubu kurš spēlēs kādā spēcīgā rietumeiropas vai skandināvu līgā, bet palēkdamies aizskrēja uz Rd kad izveidoja KHL

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:10, pirms 8 gadiem
Ontario rakstīja: Es domaju ka galvenais treneris bus Janis Matulis. Bet vina asistenti Anatolijs Kreipans un Gunars Jakabsons.
Ja būs Matulis, tad viens no palīgiem būšu es, tas jau nolemts.

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:12, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kaut kā neticās, ka pēc tik daudz gadiem viņš pēkšņi vairs hokejam nedotu neko.
a ir ko dod viņam? viņu jau izstūma no visurienes...vispirms čekists izmeta no TRTD, jo saprata pēc gada, ka pats visu var vadīt...pēc tam Dienā ar viņa bizness neaizgāja...viņš tagad ir bez svara un naudas.

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:12, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tu tā aprakstīji, ka gandr;iz sagribējās to izkrišanu....
Vai ne tāpēc arī sev pārāk nepārmetu, kad pagāšgad, padzirdot, ka pirmās divīzijas čempis notiks Krakovà, uz beigām cerēju, ka arī mūsējie tur uzspēlēs, lai varētu aizbraukt

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:12, pirms 8 gadiem
Es vienīgais šī vakara spēli gaidu ar lielāku interesi nekā parasti?

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:14, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: a ir ko dod viņam? viņu jau izstūma no visurienes...vispirms čekists izmeta no TRTD, jo saprata pēc gada, ka pats visu var vadīt...pēc tam Dienā ar viņa bizness neaizgāja...viņš tagad ir bez svara un naudas.
Es par Kirovu runāju. Laikam pārprati.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:14, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vai ne tāpēc arī sev pārāk nepārmetu, kad pagāšgad, padzirdot, ka pirmās divīzijas čempis notiks Krakovà, uz beigām cerēju, ka arī mūsējie tur uzspēlēs, lai varētu aizbraukt
beidzat sapņot, hokejisti šo prieks liegs visiem, kas iepīkstas par pirmo divīziju

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:14, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es vienīgais šī vakara spēli gaidu ar lielāku interesi nekā parasti?
kamēr nav paraksta, tikmēr viss tas ir pupu mizas...

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:15, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es vienīgais šī vakara spēli gaidu ar lielāku interesi nekā parasti?
šovakar izlase nespēlē...

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:17, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es par Kirovu runāju. Laikam pārprati.
a varbūt pārpratu...katrā ziņā neviens uzņēmējs nedos naudu tāpat vien, ka viņam patīk hokejs. atdevi ar gribēs no izdotās naudas...pie tam vislabāk, ja atgriežas viņa makā vairak nauda par tādu "labdarību" nekā viņs izdevis

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:17, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: beidzat sapņot, hokejisti šo prieks liegs visiem, kas iepīkstas par pirmo divīziju
Nu tagad jau man vienalga, divus gadus tak Krakovā pēc kārtas nerīkos

  -1 [+] [-]

, 2016-02-03 18:18, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Apbrīnojami, bet ir pienācis vēsturisks un neticams brīdis sportacentra veesturē - dinamo speeles raksts ir iznjemts no galvenās sadaļas, kā Ulvis Borzhjē ko tādu ir pieļāvis? Funis jau noteikti vervē komandu nerimstošiem protestiem pie sc biroja! lai dies nogrābstās!
Kāda starpība kur raksts atrodas? Atverot portālu, nekad neesmu kaut ko īpaši meklējis, lieliska lielta, sporta veidu apzīmējumi, nospiežu ripiņas zīmi, nevajadzīgais atbirst, paliek tikai hokejs.
Zinu ka ir cilvēki, kam kā galvenā grāmatzīme ir tikai hokeja sadaļa.
Brīnums ka Tu (resnais putn), neesi Brožem lūdzis uzstādīt apgrūtinājumu hokeja rakstiem, grib lasīt par hokeju, obligāti jāatver kāds raksts par basketbolu. Krievu laikos, tā neejošas preces tirgoja, iesaiņoja kopā ar defecītu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:26, pirms 8 gadiem
Viņš jau pirms mēneša teica, ka pēc divām dienām nosauks trenera vārdu, bet tagad tik vērpj intrigu līdz pēdējam, kamēr visi jau būs aizņemti un negribēs riskēt, kad atlicis līdz čempionātam dažas nedēļas. Lipman tev jāatkāpjas, ja tādu cirku spēlē!

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:26, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāda starpība kur raksts atrodas? Atverot portālu, nekad neesmu kaut ko īpaši meklējis, lieliska lielta, sporta veidu apzīmējumi, nospiežu ripiņas zīmi, nevajadzīgais atbirst, paliek tikai hokejs.
Zinu ka ir cilvēki, kam kā galvenā grāmatzīme ir tikai hokeja sadaļa.
Brīnums ka Tu (resnais putn), neesi Brožem lūdzis uzstādīt apgrūtinājumu hokeja rakstiem, grib lasīt par hokeju, obligāti jāatver kāds raksts par basketbolu. Krievu laikos, tā neejošas preces tirgoja, iesaiņoja kopā ar defecītu..
Basīts pagaidām vēl ļoti ejošs ir. Bet tas tā. Viens jautājums gan ir. Visi rună par svaigām vēsmām pie izlases varbūtējas izkrišanas no elites. Kas tās par vēsmām būs mistiskām, nesaprotu. Krišjāņkļaviņveidīgs jauneklis atnāks?

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:28, pirms 8 gadiem
pastāv mīts, ka šoreiz Izlasi trenēs sieviete, tpc tā visa meņgēšanās varbūt

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:29, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāda starpība kur raksts atrodas? Atverot portālu, nekad neesmu kaut ko īpaši meklējis, lieliska lielta, sporta veidu apzīmējumi, nospiežu ripiņas zīmi, nevajadzīgais atbirst, paliek tikai hokejs.
Zinu ka ir cilvēki, kam kā galvenā grāmatzīme ir tikai hokeja sadaļa.
Brīnums ka Tu (resnais putn), neesi Brožem lūdzis uzstādīt apgrūtinājumu hokeja rakstiem, grib lasīt par hokeju, obligāti jāatver kāds raksts par basketbolu. Krievu laikos, tā neejošas preces tirgoja, iesaiņoja kopā ar defecītu..
Ko tu tur nomurgoji? Fakts ir un paliek fakts, grozi to, kā tu to gribi. Dinamo vienmēr ir likts galvenajās ziņās, jo kad cilvēks atver portālu, tad izmetās četras visredzamākās ziņas, tur vienmēr spēles dienā un vismaz dienu pēc tās ir atradies raksts par dinamo maču! Šodien ir pirmā reize, kamēr es esmu sportacentrā, kad spēles dienā dinamo raksts tiek nobīdīts zemāk. Tā nekad nav bijis! Nestāsti pekstiņus, ka nav starpības ko izceļ un ko nē.

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:32, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vai ne tāpēc arī sev pārāk nepārmetu, kad pagāšgad, padzirdot, ka pirmās divīzijas čempis notiks Krakovà, uz beigām cerēju, ka arī mūsējie tur uzspēlēs, lai varētu aizbraukt
Tak kamēr tas frančagabals skrēja mest golu, es jau sāku meklēt biļetes, bet Masaļskis nokanselēja to pasākumu

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:32, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: pastāv mīts, ka šoreiz Izlasi trenēs sieviete, tpc tā visa meņgēšanās varbūt
Vietējā vai imports?

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:32, pirms 8 gadiem
Jā , Vairu par treneri!

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:33, pirms 8 gadiem
kayle rakstīja: Jā , Vairu par treneri!
Visi tak gribēja kanādieti!

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:35, pirms 8 gadiem
Ja kaķis Amerikā var būt pilsētas mērs, tad kādēļ Latvijas hokeja izlasi nevarētu trenēt zamboni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:43, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Tak kamēr tas frančagabals skrēja mest golu, es jau sāku meklēt biļetes, bet Masaļskis nokanselēja to pasākumu
Māsa pāris nedēļas atpakaļ tur bija aizbraukusi, teica, ka kārtējo reizi parliecinājusies, ka tā ir viena no, ja ne pati lieliskākā pilsēta Eiropā. Tā bija Masaļska sazvrrestība neļaut man aizbraukt uz turieni hoķi klātienē pabudīt

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:44, pirms 8 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Ko tu tur nomurgoji? Fakts ir un paliek fakts, grozi to, kā tu to gribi. Dinamo vienmēr ir likts galvenajās ziņās, jo kad cilvēks atver portālu, tad izmetās četras visredzamākās ziņas, tur vienmēr spēles dienā un vismaz dienu pēc tās ir atradies raksts par dinamo maču! Šodien ir pirmā reize, kamēr es esmu sportacentrā, kad spēles dienā dinamo raksts tiek nobīdīts zemāk. Tā nekad nav bijis! Nestāsti pekstiņus, ka nav starpības ko izceļ un ko nē.
Nezinu kam tie raksti domāti, laikam jau Tev un kas vēl tur mērkaķojas. RD spēles skatos, bet rakstus un komentārus nelasu, tur jau sen kaut kāda tvaicenes filiāle noenkurojusies.

Tevi interesē visādas mediju lietas, pamēģini noskaidrot, kas ir sc.com mērķauditorija?
Pirms dažiem gadiem ākstus banoja, tagad atver jebkuru rakstu, hokeja fani 1-2, pārējie tikai troļļi.

     [+] [-]

, 2016-02-03 18:45, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: 3. Februāris BET NAV PAT ZINĀMS KURŠ BŪS TRENERIS
FENOMENĀLI!
toties varēs par ietaupīto naudu prēmijas piesolīt par uzvaru izšķirošajā spēlē, lai neizkrsitu no A grupas

     [+] [-]

, 2016-02-03 19:09, pirms 8 gadiem
VnkHuulijs rakstīja: Izlases neviens netrenee, izlases vada!!!
Viens pīpis. Par izlašu vadiņiem tāpat nekas nav dzirdēts

     [+] [-]

, 2016-02-03 19:19, pirms 8 gadiem
Bus spelejosais trenneris Darzins. Tad riktigi leti sanak Kira teica

  +1 [+] [-]

, 2016-02-03 19:25, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Koziols pats sevi noraksturoja, kā cilvēku kam patīk lieli izaicinājumi, iesākt lielus projektus, bet tad tos atstāt citu ziņā. katrā ziņā, laikā kad šis ar Kiru mērījās, man viņs atgādināja populistu nevis reālistu, stāstīja ka nav ko uz krieviem vai baltajiem krieviem lūrēt, sākumā runāja par lielu Latvijas čempi, pēc tam par superklubu kurš spēlēs kādā spēcīgā rietumeiropas vai skandināvu līgā, bet palēkdamies aizskrēja uz Rd kad izveidoja KHL
Oi, toreiz, kad runāja par superklubu skandināvu līgā, bija daudz vairāk demagoģijas un tukšmuldēšanas kā tagad Kiram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-03 19:46, pirms 8 gadiem
Varbūt Lipmanam ir iedomu draugs-treneris?

     [+] [-]

, 2016-02-03 19:57, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Vietējā vai imports?
nu U.Opita mantiniecēm vēl savs vārds sakāms, nenorakstīsim pirms laika, vai dos padomus vai kopumā- tas nav man neekspertam ar mazo- e, tikpat labi Kirova k-gs vrb noskatījis kādu aizokeāna spešalisti

     [+] [-]

, 2016-02-03 20:05, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: nu U.Opita mantiniecēm vēl savs vārds sakāms, nenorakstīsim pirms laika, vai dos padomus vai kopumā- tas nav man neekspertam ar mazo- e, tikpat labi Kirova k-gs vrb noskatījis kādu aizokeāna spešalisti
neeksperts būs ar mazo n
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja