Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Sastāvs ir skaidrs par 90-95%"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Beresņevs: "Sastāvs ir skaidrs par 90-95%"
Leonīds Beresņevs (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas izlase preses konferencē sastāvu pasaules čempionātam vēl nenosauca, bet galvenais treneris Leonīds Beresņevs norādīja, ka nav izdarīts lēmums par vienu aizsargu un vienu uzbrucēju.

"Esmu gandarīts par treniņos paveikto darbu un atmosfēru, kas valdīja spēlētāju starpā. Daudz runājam un spriežam, nav bijušas nekādas problēmas. Protams, nācās risināt dažādus jautājumus, tāpēc gribu pateikt paldies mūsu darbiniekiem. Tāpat vēlos izcelt, ka gandrīz katru dienu runāju ar galveno treneri, un tas ir pozitīvi. Agrāk sazināties ar viņiem bija grūti," preses konferenci ievadīja Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans.

Tāpat viņš pateicās U18 valstsvienības spēlētājiem un treneru korpusam, jo tas ļauj visām Latvijas komandām atrasties starp labākajām pasaulē. Savukārt izlasei izvirzīto uzdevumu Lipmans vēl neatklāja, jo valdes sēde notiks pulksten 15, un tikai tad tiks pieņemts lēmums.

"Gatavojāmies vislabākajos apstākļos, kāda ir pieejami Latvijā. Arī tas, kāda ir sadzīve ārpus laukuma, dod pienesumu komandas rezultātos. Tāpēc paldies prezidentam, ka tika nodrošināts viss, lai varētu sekmīgi strādāt laukumā," pauda federācijas ģenerālsekretārs Māris Baldonieks.

"Uzskatu, ka sagatavošanās bija produktīva un noritēja ļoti labi. Gan treniņu process, gan apstākļi, kas bija sagatavoti augstākajā līmenī. Un to izmantojām pēc pilnas programmas. Aizvadījām astoņus pārbaudes mačus pret dažādiem pretiniekiem. Galvenais secinājums: bija jūtams komandas raksturs un vēlme parādīt rezultātu. Protams, bija kļūdas, bet bez tām nevar. Protams, gribētos mazāk. Cerēsim, ka līdz pasaules čempionātam tās labosim," sacīja galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Ieguvām 12 punktus, bet tikpat arī zaudējām. Pārbaudes mačos laukumā gāja 36 cilvēki," norādīja Beresņevs, kurš uzreiz piebilda, ka sastāvs pasaules čempionātam vēl netiks nosaukts. "Pagaidām tas ir skaidrs par 90-95%. Nav skaidrības par pāris pozīcijām - vienu aizsargu un vienu uzbrucēju. [Latvijas izlase uz turnīru vedīs astoņus aizsargus un 14 uzbrucējus - aut.] Skatīsimies uz pēdējiem treniņiem. Visticamāk, nosauksim otrdien."

Šodien Latvijas izlasei pievienosies uzbrucējs Ronalds Ķēniņš, kuram noslēdzās Amerikas Hokeja līgas sezona. Komentējot Mika Indraša muguras savainojumu, Beresņevs norādīja, ka viņam dota atpūta pirms svarīgākajām spēlēm un satraukuma par viņa veselību neesot. "Ceram, ka viņš aizvadīs vienu no labākajiem pasaules čempionātiem karjerā," piebilda galvenais treneris. Arī ar Edgara Masaļska veselību viss esot kārtībā.

Latvijas izlases sastāvs

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Elvis Merzļikins un Jānis Kalniņš.
Aizsargi: Jānis Andersons, Edgars Siksna, Ralfs Freibergs, Kristaps Sotnieks, Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis, Kristiāns Rubīns, Maksims Širokovs, Renārs Demiters, Kristaps Zīle un Aleksandrs Jerofejevs.
Uzbrucēji: Kaspars Daugaviņš, Kaspars Saulietis, Rodrigo Ābols, Vitālijs Pavlovs, Artūrs Ozoliņš, Miķelis Rēdlihs, Andris Džeriņš, Zemgus Girgensons, Edgars Kulda, Roberts Bukarts, Gunārs Skvorcovs, Aleksejs Širokovs, Gints Meija, Māris Bičevskis, Miks Indrašis, Ronalds Ķēniņš un Nikolajs Jeļisejevs.

Latvijas izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
07.04.2016.20:30Dānija – Latvija(Dānija/ Olborga)4:6
09.04.2016.16:00Dānija – Latvija(Dānija/ Odense)3:4
14.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēnā Rīga)1:3
15.04.2016.19:30Latvija – Baltkrievija(Arēna Rīga)3:2 PM
22.04.2016.19:30Latvija – Vācija(Arēna Rīga)3:4
23.04.2016.17:00Latvija – Vācija(Arēna Rīga)4:1
29.04.2016.20:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Ženēva)2:1 P
30.04.2016.18:45Šveice – Latvija(Šveicē/ Neišetale)4:3

Pasaules čempionāta kalendārs

DatumsLaiksPretinieks
6. maijs16:15Zviedrija
7. maijs20:15Čehija
9. maijs16:15Krievija
11. maijs16:15Šveice
13. maijs20:15Dānija
14. maijs20:15Kazahstāna
17. maijs16:15Norvēģija

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:33, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: Nu jau Tu totālās auzās iebrauci...

1. sakrita apstākļi. Nebūtu toreiz Masaļskim bijusi tā trauma, Gudļevskis, visticamāk, pat netiktu ne uz vienu spēli saģērbts. Toreiz sakrita Gudim labvēlīgi apstākļi. Nu, i labi ka tā
2. Vasiļjevs tur neko daudz nelikvidēja - tik vienu Znaroku atšuva. Uz PČ tāpat pamatā ņēma veco gvardi - Maticinu, Beļavski, Vītoliņu, Tambijevu, Semjonovu, Panteļejevu, Ignatjevu, Fanduļu u.c. Daļa no tiem (Semjonovs, Panteļejevs, Tambijevs) pat vēl 2007.g. PČ spēlēja.
3. Nolans ņēma jaunos, taču pamats tā pat bija vairāk vai mazāk pieredzējušie - Masaļskis, Pujacs, Dārziņš, Kulda, Kr.Rēdlihs u.c. Tāpat arī, kad OS kvalifikācijā vajadzēja rezultātu, izlase balstījās uz tīru pieredzi: Ozo, Ņiživijs, Vasiļjevs, Masaļskis, Pujacs, Štāls, Kr.Rēdlihs u.c.
4. Beresņevs tieši atjaunināja sastāvu šogad - Ābols, E.Kulda, Rubīns,... savukārt netika ņemti Cipulis, Jekimovs u.c.
Tu pats iebrauci auzās.
1) uz OS Ņiživijs, Ozoliņš un Vasiļevs praktiski bija vienīgie ko varētu nosaukt par reāliem veterāniem tad, un Nolana laikā nebija vēl noticis tāds jauniņo birums uz ZA - tas tieši sākās ar Nolana aiziešanu no izlases stūres, bet tos jauniņos, kas viņam bija pieejami iesaistīja izlasē.
2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
3) Liela daļa veco vairs paši negrib spēlēt izlasē un tikais šis faktors piespiež Beresņevam izvēlēties dažus jaunos.

bet ko es ar visu to gribu teikt, ka spēlētāji jāņem pēc sava sezonas snieguma un nevis pēc tā kurā līgā viņš spēlē - tāpēc arī skatos ar bažām par Saulieti, Meiju un it īpaši brāļiem Širokoviem, kas spēlējot 35 gadu vecumā VHL spēj gūt tikai 6x vārtus sezonā kā uzbrucējs - bet tai pašā laikā nepaņem AHL spēlējošu jaunu uzbrucēju!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:36, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: kur tu saskati A.Kuldam milzīgu vārtu gūšanas bagāžu?

spēlējot OHL, AHL un NHL, Arturs bija tipisks defensīvais aizsargs, kurš izcēlās ar hitiem un blokiem, nevis goliem.
Kā uzbrūkošais aizsargs A.Kulda uzsprāga, nonākot KHL- Sibirj pirmajā mēnesī īpaši un vēl 2-3 KHL debijas sezonas mēnešos, pēc tam palika par tādu universālo aizsargu. Arī LR izlasē Artijs šad tad gūst vārtus, BET- vīņš nekad nav bijis uzbrūkošais aizsargs, izņemot pirmo mēnesi Sibirj sastāvā.
Be es jau tagad arī runāju par A.Kuldu KHL un nevis to kāds viņš bija AHL laikā - nav vērts skatīties kāds spēlētājs bija pirms tam, jo svarīgāk ir tas kāds viņš ir pašreiz!

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:46, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Be es jau tagad arī runāju par A.Kuldu KHL un nevis to kāds viņš bija AHL laikā - nav vērts skatīties kāds spēlētājs bija pirms tam, jo svarīgāk ir tas kāds viņš ir pašreiz!
kur tad tu runāji par Kuldu KHL laikā?
" bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu." ???

un Kulda KHL pirmajos 3 mēnešos un Kulda turpmākājā Sibirj sezonā un Salavatā un Jokeros ir divas dažādas lietas. Paskaiti, cik procentuāli Kuldam KHL bija vārti spēlē [0,...?], pēc pirmajiem 3 mēnešiem Sibirjā?

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:49, pirms 9 gadiem
fanotājs a rakstīja: Ķīnā pāris miljoni tik perspektīvi aizsargi,kā Zīle.
Super! Beidzot atkal tava tēma! Ilgi gan tev bija jāciešas, droši vien riktīgi aizcietējumi sakrājušies! Beidzot atkal vari Zīli apriet un noķēzīt! Tev pie ārsta, vecīt, jāiet - tur ir tā vieta, kur tikt galā ar aizcietējumiem, jo izklausās diezgan smagi - tev tas saturs jau līdz smadzenēm uzkāpis...

  +3 [+] [-]

, 2016-05-02 16:50, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: 2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
Ko Tu lej? Pie Vasiļjeva tāpat pirmās 3 maiņas bija skaidras un nekādus jaunos viņš vairs neiespēlēja, Spruktu piesaistija pēc ļoti laba U18 čempja un šis vēl sameta pārbaudes spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 16:52, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: kur tad tu runāji par Kuldu KHL laikā?
" bet ne ar milzīgu vārtu gūšanas bagāžu un spēli vairākumā kā tas ir ar A.Kuldu." ???

un Kulda KHL pirmajos 3 mēnešos un Kulda turpmākājā Sibirj sezonā un Salavatā un Jokeros ir divas dažādas lietas. Paskaiti, cik procentuāli Kuldam KHL bija vārti spēlē [0,...?], pēc pirmajiem 3 mēnešiem Sibirjā?
štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 16:58, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
Ja Jevpalovs būtu brīvs vismaz uz Šveices pārbaudes spēlēm, tad domāju, ka pasauktu...tagad jau īsti vairs nav kur pārbaudīt un iespēlēt. nekā traģiska nav noticis, ka šis šogad nav. Širokovs vēl jau nav paņemts uz čempi un pirmā maiņā viņš noteikti nespēlēs...

     [+] [-]

, 2016-05-02 16:58, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
tu neizvairies no atbildes par savu tukšo gvelšanu.

Kulda pēdējās 3 sezonās kopumā (no 2013- 2016) ir regsezonā un pleiofos kupumā guvis tikai 7 vārtus 157 spēlēs. lūk tev labais vārtu guvējs Kulda!
khl.ru

(ar šo es nebūt nenoniecinu Arturu, tieši otrādi, bet es uzsveru- Kulda nav uzbrūkošais aizsargs un nav izteikts vārtu guvējs)

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 16:59, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Tev vietu junioru komandā viņš acīmredzot atņēmis ir. Pieļauju, ka pats neesi viņam slidas ostīt cienīgs.

Jebkuram cilvēkam ar abām savienotām smadzeņu puslodēm ir skaidrs, ka Zīle ir starp talantīgākajiem jaunajiem aizsargiem Latvijā.
Atslēgas frāze "ar savienotām smadzeņu puslodēm", bet fanotājam a viena vai abas smadzeņu puslodes ir savienotas ar taisno zarnu...

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:00, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: štrunts par aizsargiem tagad, bet labāk pastāsti ko vecais Aleksejs Širokovs (35 gadi) dara starp izlases kandidātiem un maiņā pie Girgensona un Daugaviņa ar VHL sezonas statistiku 6+18 45x spēlēs?
Un tad rodas jautājums - kāpēc netiek izskatīta doma uzaicināt uz izlasi no AHL Jevpalovu ar statistiku 5+9?
Čalis vismaz ir daudz jaunāks un var ātrāk paslidot + spēlē regulāri līgā kurā bez spēka paņēmieniem nav iespējams izdzīvot uz laukuma!
tu taču esi apsēsts ar Jevpalovu.
kurš viņa līmeņa uzbrucējs ir šogad paņemts izlasē bez treniņnometnes un pārbaudes spēlēm?

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:11, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: Tu pats iebrauci auzās.
1) uz OS Ņiživijs, Ozoliņš un Vasiļevs praktiski bija vienīgie ko varētu nosaukt par reāliem veterāniem tad, un Nolana laikā nebija vēl noticis tāds jauniņo birums uz ZA - tas tieši sākās ar Nolana aiziešanu no izlases stūres, bet tos jauniņos, kas viņam bija pieejami iesaistīja izlasē.
2) Runājot par Herbertu Vasiļevu tad tieši viņa laikā sāka iesaistīt jauniņos - kā piemēram Jānis Sprukts kuram tad bija tikai 18 gadi vēl, kas daudzos Latvijas hokeja darboņu starpā radīja šoku.
Beresņeva laikā savukārt jau pirms PČ 3x pirmās maiņas jau bija teju zināmas un tad varbūt kādam izdevās iespraukties 4.maiņā, ja nu kāds no vecajiem netika, vai sēdēja ar traumu - un to skaidri un gaiši arī pateica Artis Ābols atceroties tos laikus kad pats vēl bija jauniņais.
3) Liela daļa veco vairs paši negrib spēlēt izlasē un tikais šis faktors piespiež Beresņevam izvēlēties dažus jaunos.

bet ko es ar visu to gribu teikt, ka spēlētāji jāņem pēc sava sezonas snieguma un nevis pēc tā kurā līgā viņš spēlē - tāpēc arī skatos ar bažām par Saulieti, Meiju un it īpaši brāļiem Širokoviem, kas spēlējot 35 gadu vecumā VHL spēj gūt tikai 6x vārtus sezonā kā uzbrucējs - bet tai pašā laikā nepaņem AHL spēlējošu jaunu uzbrucēju!
1. OS kvalifikācijā Latvijas izlasei bija viens salīdzinoši augsts vidējais vecums - 28,57 gadi. OS Sočos - 28,6 Cipari runā paši par sevi. Ja spēlētājus virs 30 gadiem (Masaļskis - 34, Pujacs - 32, Kr.Rēdlihs - 33, Cipulis -33, Sprukts - 32, Štāls -32) nesauc par veterāniem, tad ko ir par tādiem jāsauc?
2. Beidz murgot par Haraldu Vasiļjevu un jaunajiem - 2001.g. uz PČ tika aizvests visu laiku vecākais sastāvs! Vidējais vecums - 29,64 gadi. Jaunākais spēlētājs bija Atvars Tribuncovs - 24 gadi. Nākamais bija nelaiķis Skrastiņš - 26 gadi.
3. liela daļa - Sprukts un Dārziņš, tiešām liela daļa

par Širokoviem un pārējiem nekomentēšu, tāpat Tev nepielec.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:15, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tu neizvairies no atbildes par savu tukšo gvelšanu.

Kulda pēdējās 3 sezonās kopumā (no 2013- 2016) ir regsezonā un pleiofos kupumā guvis tikai 7 vārtus 157 spēlēs. lūk tev labais vārtu guvējs Kulda!
khl.ru

(ar šo es nebūt nenoniecinu Arturu, tieši otrādi, bet es uzsveru- Kulda nav uzbrūkošais aizsargs un nav izteikts vārtu guvējs)
īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:21, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.
tur es Tev piekrītu, A.Kuldas noteikti pietrūkst, tāpat kā Bārtuļa.

Taču izteikts ofensīvais vārtu guvējs Arturs nekad nav bijis, atskaitot to rezultativitātes sprādzienu Sibirj pirmajos mēnešos, bet dēļ aktīvās pieslēgšanās uzbrukumiem toreiz ievērojami cieta viņa spēle tieši aizsardzībā. tagad atkal viss ir ok un Kulda gan labi spēlē aizsardzībā, gan šad tad rezultatīvi pieslēdzas uzbrukumam.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:33, pirms 9 gadiem
a kur mans draugs Namejs

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:35, pirms 9 gadiem
Argonauts rakstīja: tur es Tev piekrītu, A.Kuldas noteikti pietrūkst, tāpat kā Bārtuļa.

Taču izteikts ofensīvais vārtu guvējs Arturs nekad nav bijis, atskaitot to rezultativitātes sprādzienu Sibirj pirmajos mēnešos, bet dēļ aktīvās pieslēgšanās uzbrukumiem toreiz ievērojami cieta viņa spēle tieši aizsardzībā. tagad atkal viss ir ok un Kulda gan labi spēlē aizsardzībā, gan šad tad rezultatīvi pieslēdzas uzbrukumam.
štrunts par Sibirj, bet pēdējo reizi, kad viņš spēlēja PČ (2014.g. Minskā) - viņš iemeta 4 golus. Cik atceros, tieši ar šķīlieniem no zilās.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 17:38, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: īstenībā, manuprāt, izlasē šogad visvairāk pietrūkst tieši Kuldas. Dēļ viņa šķēlieniem no zilās līnijas.
aizsardzībā Kulda, uzbrukumā Dārziņš...šie divi spēlētaji reāli pietrūkst PČ. pārējā komanda nav ne vainas un diezgan optimāla. Uz OS kvalifikāciju šie divi vismaz būs ierindā...pārējie atkritēji uz PČ ne jau pirmo sezonu, tādi šaubīgi man liekas kā Karsums un Bārtulis.

p.s. LV Hokeja federācija ‏@lhf_lv 2m2 minutes ago View translation
LHF valde Latvijas hokeja valstsvienībai dod uzdevumu PČ izcīnīt vietu ne zemāk par 10.

     [+] [-]

, 2016-05-02 17:58, pirms 9 gadiem
6 Liekie vēl palikuši:
3 uzbrucēji Jeļisejevs+(Bičevskis Ozoliņš Širokovs Pavlovs)
3 aizsargi Zīle, Demiters + (Jerofejevs,Andersons,Širokovs,Rubīns)

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 17:59, pirms 9 gadiem
abrags,zaipis,namejs,eliktriskais zutis jūs gadījumā neesat sevī iedomājušies pāķi kam viss ir atļauts

  -3 [+] [-]

, 2016-05-02 18:14, pirms 9 gadiem
WKS rakstīja: Visticimāk, 3. maiņa – Džeriņa maiņa, kas visu laiku tika iespēlēta nemainīga un nes rezultātu, diez vai jauks ārā, pie Daugavas un Girgensona jau Indrašis ieplānots.
Ko domajat par manu variantu Daugava-Zemgus-Miks, otra Kenins Dzerins Mikels, tresa Bukijs Meija Skvorcovs ceturta Abols Pavlovs Kulda?

     [+] [-]

, 2016-05-02 18:25, pirms 9 gadiem
a.g. Ambrē ļoti uzvilcies kopā ar visiem palagiem

  +2 [+] [-]

, 2016-05-02 18:26, pirms 9 gadiem
anonimus rakstīja: Ko domajat par manu variantu Daugava-Zemgus-Miks, otra Kenins Dzerins Mikels, tresa Bukijs Meija Skvorcovs ceturta Abols Pavlovs Kulda?
Brože twiteri jau rakstija šodien trenejas Ķēniņš-Girgensons-Daugaviņš

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:34, pirms 9 gadiem
dibsis rakstīja: Brože twiteri jau rakstija šodien trenejas Ķēniņš-Girgensons-Daugaviņš
Nu ja Miks Dzerins Mikels ar izskatas masivi ) Bukiju otraja maina neredzu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:40, pirms 9 gadiem
anonimus rakstīja: Nu ja Miks Dzerins Mikels ar izskatas masivi ) Bukiju otraja maina neredzu
tad atver acis. Beresņevam 2. maiņa ir Miķelis - Džeriņš - Bukarts

  -1 [+] [-]

, 2016-05-02 18:58, pirms 9 gadiem
Ok, sanak tad ka Miku jaliek tresaja, neticas. Nedrikst jaukt Dzerins Mikels,Zemgus Daugava parejie varianti ir pienemami

     [+] [-]

, 2016-05-02 19:16, pirms 9 gadiem
Pārējie 5-10% neskaidri, jo Beresņevs nezina kā pareizi izrunāt uzvārdus?

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:49, pirms 9 gadiem
Bus labi, shogad ja noturesies, tad nakamgad jau bus daudz pieklajigaka izlase, Abols, Jevpalovs, Balcers, Bukarts un Dzierkals bus paaugushies un cerams kads no musu aizsargiem ari pievienosies.

     [+] [-]

, 2016-05-02 22:51, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: tad atver acis. Beresņevam 2. maiņa ir Miķelis - Džeriņš - Bukarts
Beresnevam pasham ari driz pieleks, ka Bukarta vietaa jabut Indrashim. Zhek ka delj ta bus jaziedo vienu vai divas speles

  +1 [+] [-]

, 2016-05-02 23:11, pirms 9 gadiem
Sochi rakstīja: Bus labi, shogad ja noturesies, tad nakamgad jau bus daudz pieklajigaka izlase, Abols, Jevpalovs, Balcers, Bukarts un Dzierkals bus paaugushies un cerams kads no musu aizsargiem ari pievienosies.
ļoti iespējams, visi viņi pēc gada būs ZAmerikā... kāds būs aizņemts play-offos, kādu tāpat nesauks pašā pēdējā brīdī...

     [+] [-]

, 2016-05-02 23:11, pirms 9 gadiem
Sochi rakstīja: Beresnevam pasham ari driz pieleks, ka Bukarta vietaa jabut Indrashim. Zhek ka delj ta bus jaziedo vienu vai divas speles
kāpēc Tu domā, ka Beresņevs ar komandu būtu tik stulbs, ka pat Tu par viņu labāk zini???

     [+] [-]

, 2016-05-03 00:02, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: ļoti iespējams, visi viņi pēc gada būs ZAmerikā... kāds būs aizņemts play-offos, kādu tāpat nesauks pašā pēdējā brīdī...
Protams, bet kads jau no vinjiem atbrauks un katrs no vinjiem bus jau nobriedushaks.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-03 00:05, pirms 9 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc Tu domā, ka Beresņevs ar komandu būtu tik stulbs, ka pat Tu par viņu labāk zini???
Visi ir cilveki un pieljauj kljudas, ari Beresnevs. Var jau but ka vins kaut ko tur saskata tadu ko citi neredz, bet tu pats iedomajies ko Bukarts daris otrajaa mainjaa pret Ziedriem un Krieviem?! Protams, ka vins pec tam tiks pazeminats

     [+] [-]

, 2016-05-03 12:28, pirms 9 gadiem
Sochi rakstīja: Visi ir cilveki un pieljauj kljudas, ari Beresnevs. Var jau but ka vins kaut ko tur saskata tadu ko citi neredz, bet tu pats iedomajies ko Bukarts daris otrajaa mainjaa pret Ziedriem un Krieviem?! Protams, ka vins pec tam tiks pazeminats
protams, Tu jau mums megakesperts un Nostradamuss