Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Latvijas izlase uguņo un gūst pēdējo 19 gadu lielāko uzvaru

Latvijas izlase uguņo un gūst pēdējo 19 gadu lielāko uzvaru
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja izlase olimpiskā kvalifikācijas turnīra pirmajā mačā ar 8:1 pārspēja Austriju. Kasparam Daugaviņam un Rodrigo Ābolam katram trīs punkti uzvarā, par kuru lielāku Latvija oficiālā mačā nebija guvusi kopš tālā 1997. gada.

Latvijas hokeja izlase galvenā trenera Haralda Vasiļjeva vadībā uzsāka OS atlases turnīru, kurā no Latvijas, Austrijas, Vācijas un Japānas izlasēm uz 2018. gada olimpiādi dosies tikai grupas uzvarētāja. Mūsu izlases vārtos pirmajā mačā vārtos stājās Kristers Gudļevskis, kamēr ārpus pieteikuma palika valstsvienības veterāns Edgars Masaļskis, bet pirmo oficiālo spēli šosezon aizvadīja KHL sezonas sākumu izlaidušais Oskars Bārtulis.

Lai arī spēles pirmais bīstamais vārtu moments piederēja Austrijai, kurai šajā turnīrā nepalīdz izlases lielākā zvaigze Tomass Vaneks, taču sākums krietni veiksmīgāks padevās Latvijai. Kaspars Daugaviņš ar precīzu metienu izvirzīja Latviju vadībā, bet nesatraukties par diviem Latvijas noraidījumiem aicināja Andris Džeriņš, mazākumā iespaidīgi realizējot ātro uzbrukumu.

Perioda izskaņā gan austrieši vienus vārtus atguva, kad ripa sāpīgi trāpīja pa Mārtiņu Karsumu un nelielo apjukumu Latvijas rindās izmantoja Tomass Hunderfunds, iemetot no brīvas pozīcijas vārtu priekšā. Taču otrā perioda vidū Roberts Bukarts acīgi nospēlēja pēc iemetiena pretinieku zonā un panāca 3:1, bet drīz pēc tam netverams izrādījās Daugaviņa metiens. Daugaviņš sezonu iesācis patiešām fantastiski, jo pirmajās četrās spēlēs (KHL un izlasē) guvis jau piecus vārtus un astoņus punktus.

Līdz otrā perioda beigām austrieši vairākkārt iekrita pretuzbrukumos, un latvieši par to sodīja – 39. minūtē Ronalds Ķēniņš panāca jau graujošo 5:1. Latvijas izlasei ar to gan nepietika, un trešā perioda sākumā vārtus teju guva Zemgus Girgensons, trāpot pa vārtu stabiņu, bet 44. minūtē uz maiņu nākušo austriešu vārtsargu Davidu Madleneru pārspēja Miks Indrašis. Atzīmējās arī izlasē otro maču aizvadošais Mārtiņš Dzierkals, kurš nokārtoja 7:1, bet spēles izskaņā Rodrigo Ābols guva vēl vienus vārtus, precīzi metot izgājienā divi pret vienu. Viņam tas bija trešais punkts šodienas mačā.

Plašāks aizvadītās spēles pārskats pieejams šeit Teksta tiešraide: Latvija - Austrija 8:1 (spēle galā).

Šī bija Latvijas izlases rezultāta ziņā iespaidīgākā uzvara oficiālā spēlē kopš 1997. gada, kad pasaules čempionātā ar 8:0 tika pārspēta Vācija. Ar septiņu vārtu pārsvaru guvusi uzvaru oficiālā mačā Latvija bija arī 2002. gada olimpiskajās spēlēs, kad ar 9:2 pārspēja Ukrainu. Jāatgādina, ka tieši pret Vāciju pēc trim dienām Latvijas izlase aizvadīs, iespējams, izšķirošo spēli par tikšanu uz olimpiskajām spēlēm, bet vispirms domas būs jāvelta rītdienas mačam pret Japānu.

Latvija - Austrija 8:1 (2:1, 3:0, 3:0)

Vārti: 5:41 Daugaviņš (Indrašis) 1:0, 11:23 Džeriņš (Dārziņš, maz.) 2:0, 16:39 Hunderfunds (Geiers, Herburgers) 2:1, 25:18 Bukarts (Meija) 3:1, 27:36 Daugaviņš (M. Rēdlihs, Dārziņš, vair.) 4:1, 38:48 Ķēniņš (Ābols, K. Rēdlihs) 5:1, 43:57 Indrašis (Karsums, Daugaviņš) 6:1, 46:11 Dzierkals (Ābols) 7:1, 56:45 Ābols (Ķēniņš, Bārtulis) 8:1
Metieni: 31:23
Soda minūtes: 12:16
Vārtsargi: Kristers Gudļevskis - Davids Kikerts (no 40:00 Davids Madleners)

Latvijas izlases lielākās uzvaras OS, OS kvalifikācijā un PČ elitē

GadsTurnīrsRezultāts
19978:0 pret Vāciju
2016OS kv.8:1 pret Austriju
2002OS9:2 pret Ukrainu
20018:2 pret Japānu
20097:1 pret Franciju
20125:0 pret Itāliju

Latvijas izlases sastāvs:

Vārtsargi: Edgars Masaļskis, Kristers Gudļevskis, Elvis Merzļikins.
Aizsargi: Arvīds Reķis - Georgijs Pujacs, Krišjānis Rēdlihs - Kristaps Sotnieks, Artūrs Kulda - Oskars Bārtulis Ralfs Freibergs.
Uzbrucēji: Miks Indrašis - Kaspars Daugaviņš - Mārtiņš Karsums, Gints Meija - Zemgus Girgensons - Roberts Bukarts, Mārtiņš Dzierkals - Rodrigo Ābols - Ronalds Ķēniņš, Lauris Dārziņš - Andris Džeriņš - Miķelis Rēdlihs Vitālijs Pavlovs.

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks un rezultāti

DatumsLaiksSpēleRezultāts
01.09.2016.15:30Vācija – Japāna5:0
01.09.2016.19:30Austrija - Latvija1:8
02.09.2016.15:30Vācija – Austrija
02.09.2016.19:30Latvija - Japāna
04.09.2016.14:00Japāna – Austrija
04.09.2016.18:00Latvija - Vācija

, 2016-09-01 21:40, pirms 9 gadiem
Daugaviņu Latvijas hokeja Dieva kārtā!
Slēpts komentārs: sasperjods-k
Slēpts komentārs: markkomartins
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2016-09-01 21:41, pirms 9 gadiem
Negaidīti ,bet efektīgi. Lai katrā spēlē tā krīt ripas vārtos .
, 2016-09-01 21:41, pirms 9 gadiem
Lipmens taga varēs Ļoņam bāzt acīs šito 8:1, oi oi oi. Nospīdēja ebrejam
, 2016-09-01 21:41, pirms 9 gadiem
galiigi neizprotu Latvijas izlasi
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
Dinamo(Indrašis) 1:7 Pārējie(Daugaviņš 2x, Ābols, Dzierkals, Džeriņš, Bukarts, Ķēniņš)

Ir labi!!!
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
markkomartins rakstīja: nu kapitāli..... bet pie 8 ņām iemestām ripām pavlovs un zirgs izskatās pabriesmīgi.... negaidīta sagrāve..... daugava un abols malacis
Nu reāls zirgs tu esi ! Normāla spēle Pavlovam un Girgensonam
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
Visa komanda, labākie spēlētāji komandā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
1:7
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
Mēs šodien spēlējām pret Austriju vai Austrāliju? Tagad pilnai laimei Austrijai ir jāuzveic Vācija.
, 2016-09-01 21:42, pirms 9 gadiem
Gribās dzirdēt ko teiks visi nolicēji trakie
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Kur sauciens pēc Lipmana.....
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Šādu sastāvu uz PČ.
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
HAIJĀ!!! Uzvarēja komanda un attieksme, lūk ko nozīmē, ka ir īstais treneris un atbrauc Kapteinis ar lielo burtu!
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Skaista spēle. Var redzēt ka ir noskaņojušies un ar realizāciju šodien viss ļoti labi. Priecē ka visas maiņas sameta goliņus un vārtos arī tikai 1 apēdām.
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
RAGNARS rakstīja: galiigi neizprotu Latvijas izlasi
AUT sastāvu palasi
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
un atceramies.... tā ir tikai pirma spēle.... ja pret japoškam vēl var kauko paslēpot,,,,, tad pret vāciem nu skarbi
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Paldies Kapteinim un visai komandai!!!
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
es uz kautko tādu arī cerēju ja godīgi
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Kira! Tik pamegini sevi lielit!
Slēpts komentārs: NHL THE BEST
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Iesildijāmies! Īstā cīņa vēl priekšā!
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Malači!!! Pateiksimies arī sliktajai Austrijas vārtsargu spēlei
, 2016-09-01 21:43, pirms 9 gadiem
Bieži ir redzēts ka tikai daži tūkstoši pieskandina Arēnu labāk nekā pilna zāle, kad visi cer viens uz otru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: cowboys11
Slēpts komentārs: sasperjods-k
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
Pieminiet manus vārdus, Latvija brauks uz Olimpiādi! Sarauj!
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
šoreiz hokejs uz papīra kļūdījās
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
šokā par šadu uzvaru ir ik viens
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
Ģinamo uzbrucēji gūst 1 vārtus, pārējie 7. Izlase malači, Lipmans atkal visiem varēs bāzt acīs, cik šis gudrs un veiksmīgs.
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: es uz kautko tādu arī cerēju ja godīgi
pēc kara jau visi gudri
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
Neticami graujoši. Cerams rīt un svētdien turpinās līdzīgi!!!
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
Kurš bija treneris, kad LAT samal GER ar 8-0? Beresņevs vai Vasiļjevs? Netaceros...
, 2016-09-01 21:44, pirms 9 gadiem
mūsu puiki - paldies!
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Prieks, ka veči saņēmās. Nekas vēl nav izdarīts, galvenā spēle būs pret Vāciju. Rīt treniņspēlē pret Japānu jāuztrenē kombinācijas.
Slēpts komentārs: comon88
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Nolaižamies uz zemes. Svētdien vēl viena vācu valodā runājoša izlase.
Slēpts komentārs: demarkus
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Ja spēlētu uz papīra.. Paldies puišiem par spēli, bet grūtākais vēl priekšā!Veiksmi!
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Reinis00 rakstīja: Gribās dzirdēt ko teiks visi nolicēji trakie
Nolicēji izteiksies pēc visa turnīra kopumā!
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Dzierkals bus lietaskoks, to, jau tagad var redzēt. Laba spēle, bet nu AUS vārtsargs, vienkārši, bez komentāriem....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:45, pirms 9 gadiem
Bet nu Lipmans šo pasniegs kā savu ģeniālo gājienu un viedāko lēmumu pēdējos gadus! "Es biju mierīgs, jo zināju, ka visu daru pareizi!"
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
rausiic52 rakstīja: Nolicēji izteiksies pēc visa turnīra kopumā!
Ja LV šodien zaudētu ,tad nolicēji te rietu viens pēc otra
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
protams mūsējie spēlēja diezgan labi.

bet izšķirošais faktors - veiksme metienos un vārtsarga caurumu, ne bieži ripa tā lido vārtos ..
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Friči sāk rīt antistresa tabletes
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Godīgi? pirms spēles bik šaubijos vai vispār būs uzvara, 8- 1 pat sapņos nerādijās! džeki malači!
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Tā turpināt!
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Kas ir realaak?

Takahashi uzvara paar Dukuru PK posmaa,vai

Latvijas hokeja izlases zaagjis Japanai?

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Malači! Jāturpina tā un Koreja neizpaliks!
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Daugaviņu Latvijas hokeja Dieva kārtā!
To vietu jau aizņēmis kāds K.L..
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Prieks protams par pārliecinošo uzvaru, bet vēl nesapriecāsimies - vēl spēle pret Fričiem, bet puikas malači - uzbrukums sevi parādīja un Dogmens parādija, ka atrodas labā fiziskajā kondīcijā ...veiksmi nākošajās spēlēs
, 2016-09-01 21:46, pirms 9 gadiem
Ko tas Auziņš pīpē ibio?
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
massbeat rakstīja: Ģinamo uzbrucēji gūst 1 vārtus, pārējie 7. Izlase malači, Lipmans atkal visiem varēs bāzt acīs, cik šis gudrs un veiksmīgs.
ko dali spēlētājus, mudak!
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
goriks rakstīja: Kira! Tik pamegini sevi lielit!
žīds nebūs žīds ja sevi nepalielīs
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
M.Dzierkals - zinām, ka potenciāls un būs labs, bet vienalga - lieliska spēle!!! jau drīzumā būs stabils 1-2.maiņas spēlētājs
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
Sakiet godīgi - Austrijas vārtsargs bija caurums šodien. Aizsardzība arī.
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas ir realaak?

Takahashi uzvara paar Dukuru PK posmaa,vai

Latvijas hokeja izlases zaagjis Japanai?

nekas no tā nav iespējams
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
Apsveicu izlasi!
p.s. Kira noteikti šo uzvaru piedēvēs sev - tjipa nomainīju treneri, viss sanāk. Vecais zēns tik aizmirst, ka hokejisti spēlē Latvijai, nevi KL imidža celšanai, vai viņa uzņēmumu reklāmai...
, 2016-09-01 21:47, pirms 9 gadiem
Protams, eiforijā nekrītam, bet nu psiholoģiski labs pamatiņš ielikts
, 2016-09-01 21:48, pirms 9 gadiem
VilhelmsL rakstīja: Bieži ir redzēts ka tikai daži tūkstoši pieskandina Arēnu labāk nekā pilna zāle, kad visi cer viens uz otru.
Šeit bija Latvieši,jo urlēni iet tikai uz kolchoza spēlēm!
, 2016-09-01 21:48, pirms 9 gadiem
Puiši - malači! #LipmanAtkāpies
, 2016-09-01 21:48, pirms 9 gadiem
cermas, ka pulveris nav izšauts.
p.s Kad mūsēie vispār tik daudz golus ir sametuši?
, 2016-09-01 21:48, pirms 9 gadiem
Īstenībā man nepatika vairākums.
, 2016-09-01 21:48, pirms 9 gadiem
bet piesaucot labāko sastāvu .. šodien uztaisīja uzbrucēji, bet uzbrukumā salīdzinot ar pavasari PČ klāt tikai Dārziņš, Karsums, Dzierkals
, 2016-09-01 21:49, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas ir realaak?

Takahashi uzvara paar Dukuru PK posmaa,vai

Latvijas hokeja izlases zaagjis Japanai?

Tu laikam guli uz skeletona kamanām!
, 2016-09-01 21:49, pirms 9 gadiem
Paldies visiem caliem! Tik motivata Latvijas izlase sen nebija redzeta. Un vai vispar jelkad? Varbut dazi nevajadzigi noraidijumi pirmaja perioda, tacu viss parejais laiks pagaja loti parliecinosi. Vasiljevam perfekta atgriesanas!
Bet - rit bus atkal jauna diena, un to vajag nospelet ne sliktak ka so. Lai sanak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:49, pirms 9 gadiem
tik drausmīgu spēli vārtsarga izpildījumā sen nebiju redzējis
, 2016-09-01 21:49, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu laikam guli uz skeletona kamanām!
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja:
KAD SEZONA?
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
Nu jaa Kira atkal buus uzmineejis un izliidiis no uudens aaraa sauss...
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
Vai taisnība Kreipāna apgalvojumam, ka vārtu starpībai var būt milzīga nozīme, kā? tikai ja 3 komandām vienāds punktu skaits?
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
luksofoors1 rakstīja: tik drausmīgu spēli vārtsarga izpildījumā sen nebiju redzējis
Tik uzmanīgi spēli skatījies, ka nepamanīji GK maiņu AUT izlasei?
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
pameklēju un taradu, ka 8-0 pret GER bija Beresņeva vadībā, tad Vasiļjevs uzrādījis 2. labāko rezultātu elites līmenī
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
purva_velns rakstīja: ko dali spēlētājus, mudak!
es tik parādu, ka Dinamo spēlējot mūsu čaļi sāk regresēt. Tiklīdz jācīnās par vietu sastāvā, parāda visu uz ko ir spējīgi (uz daudz ko)
, 2016-09-01 21:50, pirms 9 gadiem
luksofoors1 rakstīja: tik drausmīgu spēli vārtsarga izpildījumā sen nebiju redzējis
Man liekas ka 7 no 8 goliem gamakā vai tuvējā stūrī, arī sen neko tādu nebiju redzejis.
, 2016-09-01 21:51, pirms 9 gadiem
turists no Rio rakstīja: Limpans priekā berzē rokas!
Berzē maku
, 2016-09-01 21:51, pirms 9 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Man liekas ka 7 no 8 goliem gamakā vai tuvējā stūrī, arī sen neko tādu nebiju redzejis.
Labi varēja redzēt 1.numura trūkumu.
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
Super.
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: pameklēju un taradu, ka 8-0 pret GER bija Beresņeva vadībā, tad Vasiļjevs uzrādījis 2. labāko rezultātu elites līmenī
Nu, bija 9:2 pret UKR 2002.g olimpiādē. Tātad Kurrem 2. labākais rezultāts.
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
Malači visa komanda, tā turpināt!
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
krkr rakstīja: Apsveicu izlasi!
p.s. Kira noteikti šo uzvaru piedēvēs sev - tjipa nomainīju treneri, viss sanāk. Vecais zēns tik aizmirst, ka hokejisti spēlē Latvijai, nevi KL imidža celšanai, vai viņa uzņēmumu reklāmai...
Kira Fāzelam kad rezultāts bija sasmiedzis 8:1 ,blakus sēžot, stāstīja kā modelēja izlasi un redz, kas notiek, ja beigās dažas dienas pirms turnīra ielieku Haraldu Vasiļjevu par treneri
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
ar šadu sastāvu mēs stabili top 8 būtu PČ
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
luksofoors1 rakstīja: KAD SEZONA?
nakoshnedeelj pasaules chempis
, 2016-09-01 21:52, pirms 9 gadiem
Paldies tiem patriotiem, kuri atnāca Dinamo kreklos
, 2016-09-01 21:53, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: Vai taisnība Kreipāna apgalvojumam, ka vārtu starpībai var būt milzīga nozīme, kā? tikai ja 3 komandām vienāds punktu skaits?
Ja rīt Austrija mistiskā kārtā minimāli pamatlaikā uzvar Vāciju, tad svētdien varam kāst ar -3, ja nekļūdos.
bet naaah to rēķināšanu!
Jākapā par 3 uzvarām!
, 2016-09-01 21:53, pirms 9 gadiem
Vsp jau Gudijs nospēlēja teicami. Bija jau austriešiem arī momenti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:55, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: ar šadu sastāvu mēs stabili top 8 būtu PČ
nu ja mums būtu labākais sastāvs,bet citām izlasēm nē,tad ganjau.
, 2016-09-01 21:57, pirms 9 gadiem
Šādu motivāciju un atdevi vajag katrā spēlē.
, 2016-09-01 21:57, pirms 9 gadiem
Negaidīti parliecienosi! Parasti jau ierasts, ka LV mokās ar vājakam izlasēm Zirgu auzās!!
, 2016-09-01 21:57, pirms 9 gadiem
Negaidīti liels rezultāts.... skaisti
Lūk kas notiek, kad ir motivācija, vēlme un izlasē savācas VISI potenciāli labākie spēlētāji.
Biļetes uz Vācijas spēli kūst. Tikko vēl paspēju pa 10Eur puslīdz ok vietā dabūt.
, 2016-09-01 21:58, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, bija 9:2 pret UKR 2002.g olimpiādē. Tātad Kurrem 2. labākais rezultāts.
skaidrs! bet nu tāpat Vasiļjevam ir sanācis uz laiku ieiet LV hokeja vēsturē. Diez vai viņš uz to pirms nedēļas vai pat vēl vakar varēja cerēt uz kaut ko tādu un sapņot par rekorduzvarām
, 2016-09-01 21:58, pirms 9 gadiem
Paldies, čaļi!
Noturiet šo duku līdz svētdienai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 21:59, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Negaidīti parliecienosi! Parasti jau ierasts, ka LV mokās ar vājakam izlasēm Zirgu auzās!!
tak nomierinies! spēlē uzvarēta, viss bumbās, nafig vēl jāmeklē kāds, ko apriet?
, 2016-09-01 21:59, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: bet piesaucot labāko sastāvu .. šodien uztaisīja uzbrucēji, bet uzbrukumā salīdzinot ar pavasari PČ klāt tikai Dārziņš, Karsums, Dzierkals
labs uzbrukums sākās no labas un stabilas aizsardzības. ir labi aizsargi, arī uzbrucēji ir bik brīvāki un atraisītāki. viss saistīts.
, 2016-09-01 22:00, pirms 9 gadiem
luksofoors1 rakstīja: tik drausmīgu spēli vārtsarga izpildījumā sen nebiju redzējis
Nu pirmie 3 vai 4 goli nebija nemaz īsti ņemami, 3. periodā gan varēja nebūt tik daudz.
, 2016-09-01 22:00, pirms 9 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: pameklēju un taradu, ka 8-0 pret GER bija Beresņeva vadībā, tad Vasiļjevs uzrādījis 2. labāko rezultātu elites līmenī
Austrija patlaban ir 1.divīzijas komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:01, pirms 9 gadiem
H3lp^ rakstīja: cermas, ka pulveris nav izšauts.
p.s Kad mūsēie vispār tik daudz golus ir sametuši?
Izlasītu rakstu, nebūtu jājautā
, 2016-09-01 22:01, pirms 9 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: skaidrs! bet nu tāpat Vasiļjevam ir sanācis uz laiku ieiet LV hokeja vēsturē. Diez vai viņš uz to pirms nedēļas vai pat vēl vakar varēja cerēt uz kaut ko tādu un sapņot par rekorduzvarām
Vēsturē viņš jau ir iegājis ar 2000g Pēterburgu, ne jau kaut kādi rezultativitātes rekordi liks par viņu atcerēties.
, 2016-09-01 22:01, pirms 9 gadiem
tapec es milu so speli,ka like aiz emocijam raudat!
, 2016-09-01 22:01, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: Austrija patlaban ir 1.divīzijas komanda
paldies, piezīme vietā, man uzreiz palika bēdīgi ap sirdi, izplēnēja viss prieks par uzvaru, iešu spilvenā pašņukstēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:02, pirms 9 gadiem
Secinājumus izdarīšu pēc Vācijas spēles.
, 2016-09-01 22:02, pirms 9 gadiem
Arī Ķēniņam trīs punkti !!! 1+2 !!!
, 2016-09-01 22:02, pirms 9 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: paldies, piezīme vietā, man uzreiz palika bēdīgi ap sirdi, izplēnēja viss prieks par uzvaru, iešu spilvenā pašņukstēt...
Tai piezīmei vajadzētu nedaudz piezemēt sapņotājus
, 2016-09-01 22:03, pirms 9 gadiem
Svētais Juris : " eh, ja šis būtu Dinamo"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:04, pirms 9 gadiem
Ja mēs tiksim uz OS, es ceru, ka Kira nemeklēs jaunus trenerus. Haralds un Ēriks parādija, cik svarīgi, lai cilvēki paši rautos uz izlasi.
, 2016-09-01 22:05, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vēsturē viņš jau ir iegājis ar 2000g Pēterburgu, ne jau kaut kādi rezultativitātes rekordi liks par viņu atcerēties.
nu visi tik viedi šodien - viens aizrāda, ka AUT ir 1. divīzijas komanda, otrs atgādina par Sanktpēterburgu... Pašapziņu audzējat? nu labi, lai jau jums šodien tiek, uz šīs spēles fona neiešu nolaisties līdz jūsu sīkajām personības problēmām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:06, pirms 9 gadiem
turists no Rio rakstīja: Limpans priekā berzē rokas!
Bet lūdzu saki, vai mums jāraud pēc šīs uzvaras?
, 2016-09-01 22:08, pirms 9 gadiem
PilotsTims rakstīja: Viņiem vnk nav izlases kreklu
da rd planktonam vienalga kur nākt un ko skatīties - ka tik alu var iestrēbt! vislabākais piemērs viņu jurčiks - valkājas uz visām spēlēm visos sporta veidos visos līmeņos - ka tik tikt TV!
, 2016-09-01 22:08, pirms 9 gadiem
Jā, negaidīti. Un skaisti arī. Šķiet Daugaviņa un Karsuma parādīšanās komandā ieviesa savas korekcijas.
Malači, protams! Sen izlase nebija tik pamatīgi izšāvusi. Bet eiforijai pamata nav, jo Vācija ir cita kalibra pretinieks. Tā būs daudzkārt smagāka par šo Austrijas izlasi. Bet, ja spēlēs ar tādu pārliecību kā šodien, tad iespējas ir. Tik ceru, ka izlase spēs noskaņoties.
, 2016-09-01 22:09, pirms 9 gadiem
Neaidīti pārliecinoši. Bet galvenā spēle vēl priekšā.
, 2016-09-01 22:09, pirms 9 gadiem
kirov lipman nr1. kirov lipman superstar
, 2016-09-01 22:10, pirms 9 gadiem
uzēdīšu medus kūku
, 2016-09-01 22:10, pirms 9 gadiem
eh vajadzēja A.Kuldam,esot darbā uzprasīt vai nav kādas liekas bezmaksas biļetes tieši dažas dienas atpakaļ bija
Slēpts komentārs: Basketbola_experts
, 2016-09-01 22:10, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Bet lūdzu saki, vai mums jāraud pēc šīs uzvaras?
jaa! prieka asaras,parejas jaatsa ikdienai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:11, pirms 9 gadiem
piedāvajat kads renegāta kādu sēriju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:11, pirms 9 gadiem
makgaivers ar būtu nizcag
, 2016-09-01 22:12, pirms 9 gadiem
nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:12, pirms 9 gadiem
Ar4ers rakstīja: Pret Japānu nebūs tik viegli. Viņi tomēr gatavojas Tokijas spēlēm!
Hallo, garazh taas ir ziemas vai tomeer vasaras OS???
, 2016-09-01 22:13, pirms 9 gadiem
Visi Dinamo nevajadzīgie guva vārtus, Daugaviņš, Džeriņš, Bukarts. Malači!
, 2016-09-01 22:14, pirms 9 gadiem
Beidzot skaitliski mazai tautai lieli prieki!!!! Lūk kā var spēlēt Latvijas izlase,
ja ir labākais sastāvs, ir motivācija un vēl daudz spēka ( pirmā spēle). Un kad parādās pārliecība, liekas ka ir klasi augstāka komanda, spēles ātrums pieaug divreiz, arī veiksme stav klāt. Ļoti vēlu, lai pietiktu izturības un emociju atlikušajām divām spēlēm. varbūt labāk būtu pirmā spēle pret Vāciju, jo spēka pāri pārēm šodien. Vēl lūdzu rīdziniekus un tuvāk Rigai dzīvojošos atnākt uz spēli ar Vāciju. Pats dzīvoju 240 km no Rīgas un nākošā darba diena. Ja dzīvotu kaut Ķegumā vai Lielvardē atbrauktu....
, 2016-09-01 22:16, pirms 9 gadiem
Ļoti skaista spēle, Kirovs pmainījis taktiku, beidzot čalim pielēcis ka jāmaksā pa gabaldarbu (lasi vārtiem). Bet patiesībā komandu sporta veidos ar tā prēmijām nebūtu jāņemas, sportisti taču karogu pārstāv. Un īstenībā cik reižu spēle izlasē nav hokejistiem palīdzējusi nopelnīt zolīdus kontraktus klubos.
, 2016-09-01 22:17, pirms 9 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja mēs tiksim uz OS, es ceru, ka Kira nemeklēs jaunus trenerus. Haralds un Ēriks parādija, cik svarīgi, lai cilvēki paši rautos uz izlasi.
Nu un priekš kam vajag? Vietējie ir labāki par kkādiem viduvējībām kā Nolans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:18, pirms 9 gadiem
labrags rakstīja: jaa! prieka asaras,parejas jaatsa ikdienai.
Kāda daļa mums gar kirovu, šodien mūsējie vinnēja, cik bieži latviešiem ir šādi prieki. Kas ir viens cilvēks, salīdzinot ar Latvijas Republiku?
, 2016-09-01 22:18, pirms 9 gadiem
kur renegātu var skatities ?
, 2016-09-01 22:18, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Beidzot skaitliski mazai tautai lieli prieki!!!! Lūk kā var spēlēt Latvijas izlase,
ja ir labākais sastāvs, ir motivācija un vēl daudz spēka ( pirmā spēle). Un kad parādās pārliecība, liekas ka ir klasi augstāka komanda, spēles ātrums pieaug divreiz, arī veiksme stav klāt. Ļoti vēlu, lai pietiktu izturības un emociju atlikušajām divām spēlēm. varbūt labāk būtu pirmā spēle pret Vāciju, jo spēka pāri pārēm šodien. Vēl lūdzu rīdziniekus un tuvāk Rigai dzīvojošos atnākt uz spēli ar Vāciju. Pats dzīvoju 240 km no Rīgas un nākošā darba diena. Ja dzīvotu kaut Ķegumā vai Lielvardē atbrauktu....
Tieši to es vakardien teicu, ka Latvijai vajag ātri iemest, tad spēle aizies un būs ok, reti, kad ir spēles kurās ātri gūstot vārtus zaudējam bez cerībām, kā tas bija ar Dāņiem, kad neguvām un spēle negāja.
Bet nu ja uzvarēs Japānu, arī ar kādiem +3 vārtiem vismaz, tad domāju Svētdien daudzi atnāks. arī rīt, būs piektdiena un domājams būs vairāk skatītāju, īpaši pēc šādas spēles.
, 2016-09-01 22:19, pirms 9 gadiem
zelts rakstīja: Ļoti skaista spēle, Kirovs pmainījis taktiku, beidzot čalim pielēcis ka jāmaksā pa gabaldarbu (lasi vārtiem). Bet patiesībā komandu sporta veidos ar tā prēmijām nebūtu jāņemas, sportisti taču karogu pārstāv. Un īstenībā cik reižu spēle izlasē nav hokejistiem palīdzējusi nopelnīt zolīdus kontraktus klubos.
Ka Tu zini , ka mūsējie šodien spēlēja ikai par naudu?
, 2016-09-01 22:19, pirms 9 gadiem
Tur kautkaads lunis rakstiija,ka Girgensona speele esot beediiga,laikam tas ameeba speeli neskatiijaas..Girga malacis cik divciinjas calis izciinija,pret vienu briiziem pat pret diviem pretspeeleetaajiem un bija visur un bez kasjakiem.
, 2016-09-01 22:20, pirms 9 gadiem
rit austrijija vinnes un lieta darīta
, 2016-09-01 22:20, pirms 9 gadiem
emocijas...jāņem vēl alutiņš
, 2016-09-01 22:22, pirms 9 gadiem
martellx rakstīja: emocijas...jāņem vēl alutiņš
aldariti?
, 2016-09-01 22:22, pirms 9 gadiem
Volx rakstīja: Daņila, kur ir Sifons ar bardu? tas arī teicās esot baigais fans un uztraucas par izlasu apmeklejumu.
Uz Arenu aizgaja. Cik visp bija skatītāju?
, 2016-09-01 22:23, pirms 9 gadiem
goriks rakstīja: Kira! Tik pamegini sevi lielit!
ES tak zināju, ka ir pareizais treneris.

OK. Austrija ir salikta, bet svarīgākā spēle ir vēl tikai priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:24, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Uz Arenu aizgaja. Cik visp bija skatītāju?
Nu 4500 varētu būt maksimums.
Vairāk diez vai.
, 2016-09-01 22:24, pirms 9 gadiem
, 2016-09-01 22:24, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Beidzot skaitliski mazai tautai lieli prieki!!!! Lūk kā var spēlēt Latvijas izlase,
ja ir labākais sastāvs, ir motivācija un vēl daudz spēka ( pirmā spēle). Un kad parādās pārliecība, liekas ka ir klasi augstāka komanda, spēles ātrums pieaug divreiz, arī veiksme stav klāt. Ļoti vēlu, lai pietiktu izturības un emociju atlikušajām divām spēlēm. varbūt labāk būtu pirmā spēle pret Vāciju, jo spēka pāri pārēm šodien. Vēl lūdzu rīdziniekus un tuvāk Rigai dzīvojošos atnākt uz spēli ar Vāciju. Pats dzīvoju 240 km no Rīgas un nākošā darba diena. Ja dzīvotu kaut Ķegumā vai Lielvardē atbrauktu....
Bet tai pat laikaa otrai skaitliski mazai tautai beedas. Un arii tai pat laikaa otrai skaitliski lielai tautai, Vaacijas izlases vieniibai arii ir liela mandraazha redzot shaadu Peerienu, un shiem kaiminiem vienam otru labi zinot, lielam kaiminam jaapakasa, nezinu ko tie kasa shaados gadiijumos,- ko shiem taalaak dariit?
, 2016-09-01 22:25, pirms 9 gadiem
maris777 rakstīja: Visi Dinamo nevajadzīgie guva vārtus, Daugaviņš, Džeriņš, Bukarts. Malači!
nevis nevajadzīgie, bet tie, ko nemāk izmantot/nevar atļauties! ja komandā ģenerālmenedžeris vienlaicīgi ir arī treneris, pavārs, šoferis, masieris un karsējmeitene (un piepūšamā sieviete Savickim), tad spēlētāju selekcija un ierobežotās finansiālās iespējas rezultējās veģetēšanā tabulas lejasdaļā vienā pašvakā līgā
, 2016-09-01 22:26, pirms 9 gadiem
Prieks arī,ka es nekļūdījos, kad agrāk izteicos, ka Mārtiņš Dzierkals ir talantīgākais no jaunajiem latviešu hokejistiem, protams arī Ābols.
Šī mūsu izlase ir labāka par to, kur spēlēja Znaroks, Maticins, cita lieta, ka nenormāli ir audzis hokeja līmenis tādās valstīs kā Dānija, Norvēģija, Austrija, Francija u. c. Manuprāt sporta veida līmenis ir atkarīgs pirmkārt no masveidības, otrkārt no sporta veida piramīdas organizācijas. Un ne vis no Kirova Lipmana, Rīgā jau haļļu pietiek laikam, ļoti slikta atdeve no Daugavpils( laikam tikai Pavlovs).Varbūt vairāk hokeja skola stalantīgākajiem jauniešiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:26, pirms 9 gadiem
Tikko vispār iedomājos, kā šobrid izskatās Kira. Pieļauju, ka ar launu smīnu berzē rokas, un sit sev uz pleca. Pamazām rakstot stāstu par to, kā viņš jau sen zinājis, ka Vasiljevs izveidos izlasi. Hah.
, 2016-09-01 22:27, pirms 9 gadiem
Austrija atbrauca ar sliktu vàrtsargu liniju-tas jau bija minets pirms tam raksta...NHL viri vispàr nebija redzami...Un treneris pa visam mierigs pie1:8.Savukàrt Latvija sameta 8 ripas un vel tik pat vel vareja iemest.Beigas no musu puses jau bija tada ka laika novilksana,piespelu nedosana izgàjienos divi pret vienu,vel Austriesu mulkigie noraidijumi kaudzem...
Rit Japàna bus atraka,bet rezultats bus nedaudz mazàks.Bet 3 punktiem jabut.
Vàcija izsķirs visu.Negribàs jau tà domàt,bet tur mes varam konkreti paklupt...Bus baigi jakoncentrejas un jasanemas,ta pat ari noraidijums maksas dàrgi.Un pats galvenais vàrtos Gudlevski vai Merzlikinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:29, pirms 9 gadiem
7ww7 rakstīja: Bet tai pat laikaa otrai skaitliski mazai tautai beedas. Un arii tai pat laikaa otrai skaitliski lielai tautai, Vaacijas izlases vieniibai arii ir liela mandraazha redzot shaadu Peerienu, un shiem kaiminiem vienam otru labi zinot, lielam kaiminam jaapakasa, nezinu ko tie kasa shaados gadiijumos,- ko shiem taalaak dariit?
Dieva miers lai mūsu kaimiņiem, kāpēc negribi papriecāties par L A T V I J A S uzvaru?
, 2016-09-01 22:30, pirms 9 gadiem
WreckLV rakstīja: Tikko vispār iedomājos, kā šobrid izskatās Kira. Pieļauju, ka ar launu smīnu berzē rokas, un sit sev uz pleca. Pamazām rakstot stāstu par to, kā viņš jau sen zinājis, ka Vasiljevs izveidos izlasi. Hah.
Neiztika arī bez Kirova Lipmana izrādes preses konferencē. Jānim Matulim veltīja vārdus: Tev ir divu klašu izglītība, maksimums trīs

No Twittera.
, 2016-09-01 22:30, pirms 9 gadiem
neatceras neviens to renegatu kas uz moča brauca?
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
indianis vel korišs bij
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
Jaa, un ar shaadu sniegumu mums pilniigi pietiek ar 1-0 pamatlaikaa pret JPN, un arii Sveetdienai vairaak energiju ietaupiisim
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
Daņ fox rakstīja: neatceras neviens to renegatu kas uz moča brauca?
Atceros. A kas ir ar viņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
vel vecene blonda un tas sliktais sirmais
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
Atkāpies Lipaman apnicis tas bardaks hokeja federācija .
, 2016-09-01 22:31, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Prieks arī,ka es nekļūdījos, kad agrāk izteicos, ka Mārtiņš Dzierkals ir talantīgākais no jaunajiem latviešu hokejistiem, protams arī Ābols.
Šī mūsu izlase ir labāka par to, kur spēlēja Znaroks, Maticins, cita lieta, ka nenormāli ir audzis hokeja līmenis tādās valstīs kā Dānija, Norvēģija, Austrija, Francija u. c. Manuprāt sporta veida līmenis ir atkarīgs pirmkārt no masveidības, otrkārt no sporta veida piramīdas organizācijas. Un ne vis no Kirova Lipmana, Rīgā jau haļļu pietiek laikam, ļoti slikta atdeve no Daugavpils( laikam tikai Pavlovs).Varbūt vairāk hokeja skola stalantīgākajiem jauniešiem?
ieelpo dziļi un nomierinies! Maticins, kurš pēc katras maiņas cīnījās par izdzīvošanu un tikšanu atpakaļ uz soliņa, tāpat bija klasi augstāks par 70% pašreizējo aizsargu! jo spēja LASĪT spēli un, taupot spēkus, lēnām izslīdēt tieši tur, kur attiecīgajā brīdī bija visnoderīgākais
, 2016-09-01 22:32, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Atceros. A kas ir ar viņu?
kur lai paskatas? gribu kadu seriju noskatiites
, 2016-09-01 22:32, pirms 9 gadiem
Dvuļu_spridzinātājs rakstīja: ir kaut kur oficiālie skaitļi ?
Vari mēģināt iihf mājaslapā atrast. Varbūt tur ir.
, 2016-09-01 22:32, pirms 9 gadiem
VitaPita rakstīja: nevis nevajadzīgie, bet tie, ko nemāk izmantot/nevar atļauties! ja komandā ģenerālmenedžeris vienlaicīgi ir arī treneris, pavārs, šoferis, masieris un karsējmeitene (un piepūšamā sieviete Savickim), tad spēlētāju selekcija un ierobežotās finansiālās iespējas rezultējās veģetēšanā tabulas lejasdaļā vienā pašvakā līgā
Personīgi man Dinamo ir kaut kāda kluba komanda, bet veči šī ir mūsu valsts Latvijas Republikas izlase!!! Kurš gan zina cik vēl augstākais ir atvēlējis mums dzīvot sava valstī?
, 2016-09-01 22:33, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neiztika arī bez Kirova Lipmana izrādes preses konferencē. Jānim Matulim veltīja vārdus: Tev ir divu klašu izglītība, maksimums trīs

No Twittera.
Vīrs, kurš spēlē pret Dāniju demonstrēja plakātu "Lipman, atkāpies", šodien spēli skatījās ar aizskočotu muti

No Twitera
, 2016-09-01 22:33, pirms 9 gadiem
Daņ fox rakstīja: kur lai paskatas? gribu kadu seriju noskatiites
Nav ne jausmas.
Pirms kāda gada A-komandu meklēju, bet nevienu sakarīgu linku neatradu.
Tak parocies google.
, 2016-09-01 22:34, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Personīgi man Dinamo ir kaut kāda kluba komanda, bet veči šī ir mūsu valsts Latvijas Republikas izlase!!! Kurš gan zina cik vēl augstākais ir atvēlējis mums dzīvot sava valstī?
Nebur drāmu! Esmu drošs, ka sev atvēlēto laiku mēs nodzīvosim Latvijas Republikā!
, 2016-09-01 22:35, pirms 9 gadiem
7ww7 rakstīja: Bet tai pat laikaa otrai skaitliski mazai tautai beedas. Un arii tai pat laikaa otrai skaitliski lielai tautai, Vaacijas izlases vieniibai arii ir liela mandraazha redzot shaadu Peerienu, un shiem kaiminiem vienam otru labi zinot, lielam kaiminam jaapakasa, nezinu ko tie kasa shaados gadiijumos,- ko shiem taalaak dariit?
Tā otrā " skaitliski mazā tauta" ir piecas reizes lielāka par mūsējo. Un no
sarkano bandītu 50 gadu okupācijas tika paglābta. Ko tā pārdzīvo par austriešiem? Par Vāciju nav ko runāt, apbižotie nabadziņi.....
, 2016-09-01 22:35, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Dieva miers lai mūsu kaimiņiem, kāpēc negribi papriecāties par L A T V I J A S uzvaru?
Es priecaajos par muusu LATVIJAS Izlases sniegumu, bet kapeec negribi lasiit uzmaniigaak rakstiito? Tur nav nekaada politika.
, 2016-09-01 22:35, pirms 9 gadiem
po iedzeršu lacplesi extra
, 2016-09-01 22:35, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Prieks arī,ka es nekļūdījos, kad agrāk izteicos, ka Mārtiņš Dzierkals ir talantīgākais no jaunajiem latviešu hokejistiem, protams arī Ābols.
Šī mūsu izlase ir labāka par to, kur spēlēja Znaroks, Maticins, cita lieta, ka nenormāli ir audzis hokeja līmenis tādās valstīs kā Dānija, Norvēģija, Austrija, Francija u. c. Manuprāt sporta veida līmenis ir atkarīgs pirmkārt no masveidības, otrkārt no sporta veida piramīdas organizācijas. Un ne vis no Kirova Lipmana, Rīgā jau haļļu pietiek laikam, ļoti slikta atdeve no Daugavpils( laikam tikai Pavlovs).Varbūt vairāk hokeja skola stalantīgākajiem jauniešiem?
tīri individuāli ņemot pa pozīcijām, šībrīža uzbrucēji gandrīz visi ir krietni vājāki par 90 gadu beigu un 2000 sākuma modeli, bet komandas gara, mikroklimata ziņā, viņi ir krietnu soli priekšā, to šodien arī varēja redzēt, spēle aizgāja un atvērās visa komanda, cerams, pret japānu un vāciju izdosies saglabāt šo te pašu emocinālo pacēlumu un ticību saviem spēkiem. Un šodienas spēle tiešām nav rāditājs. Tā laika komandas modelis uzbrukuma ziņā bija starp rezultatīvākajiem pasaules čempionātā.
, 2016-09-01 22:36, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā otrā " skaitliski mazā tauta" ir piecas reizes lielāka par mūsējo. Un no
sarkano bandītu 50 gadu okupācijas tika paglābta. Ko tā pārdzīvo par austriešiem? Par Vāciju nav ko runāt, apbižotie nabadziņi.....
Ja par apbižošanu runā, tad apbižota tika Austrijas hokeja auditorija. Esmu puslīdz drošs, ka tā ir mazāka nekā Latvijā. Tātad maza tauta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:41, pirms 9 gadiem
>janijs56 Ir, Karogs liidziigs Ja nopietni, frichiem ir iesleegusies mandraazha par Sveetdienas speeles iznaakumu.
, 2016-09-01 22:42, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neiztika arī bez Kirova Lipmana izrādes preses konferencē. Jānim Matulim veltīja vārdus: Tev ir divu klašu izglītība, maksimums trīs

No Twittera.
Jankam gan izglītība. Un augstākā. Vēstures un filozofijas faķis.
, 2016-09-01 22:44, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tīri individuāli ņemot pa pozīcijām, šībrīža uzbrucēji gandrīz visi ir krietni vājāki par 90 gadu beigu un 2000 sākuma modeli, bet komandas gara, mikroklimata ziņā, viņi ir krietnu soli priekšā, to šodien arī varēja redzēt, spēle aizgāja un atvērās visa komanda, cerams, pret japānu un vāciju izdosies saglabāt šo te pašu emocinālo pacēlumu un ticību saviem spēkiem. Un šodienas spēle tiešām nav rāditājs. Tā laika komandas modelis uzbrukuma ziņā bija starp rezultatīvākajiem pasaules čempionātā.
Labi, varbūt Tev taisnība, ka tās izlases uzbrucēji bija spēcīgāki, bet mana galvena tēze, ka toreiz austrieši un vācieši, nerunājot par francūžiem bija vājāki par šo valsu pašreizējiem spēlētājiem. Ideja- ne tik daudz mēs regresējuši, kā tie progresējusi.
, 2016-09-01 22:48, pirms 9 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tai piezīmei vajadzētu nedaudz piezemēt sapņotājus
tā ir tāda misija, kults, reliģija, sociālais darbs vai azarts "piezemēt sapņotājus"? "Neuzdrīkstaties sapņot! Neceriet! Pat nedomājiet!" Kāpēc mēs nedrīkstam nedaudz pasapņot? Kādi ir tavi argumenti? Kam sapņotāji ar to nodara ļaunu?
, 2016-09-01 22:48, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā otrā " skaitliski mazā tauta" ir piecas reizes lielāka par mūsējo. Un no
sarkano bandītu 50 gadu okupācijas tika paglābta. Ko tā pārdzīvo par austriešiem? Par Vāciju nav ko runāt, apbižotie nabadziņi.....
Bija tāds puisis - Ādolfs Šiklgrūbers. Piedzima Austrijā.
, 2016-09-01 22:49, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja par apbižošanu runā, tad apbižota tika Austrijas hokeja auditorija. Esmu puslīdz drošs, ka tā ir mazāka nekā Latvijā. Tātad maza tauta.
Ko nozīmē auditorija? Vai Tu domā līdzjutējus? Manuprāt galvenais skaitlis ir sportisku skaits, kuri nodarbojas ar doto sporta veidu valstī. Par nožēlu man nav pieejama šāda informācija. Ja par līdzjutējiem- 1600 skatītāju spēlē pret Daniju ir antirekords pēdējo 25 gadu vēsturē. Kura ir Tava hokeja auditorija? Varu saderēt, ka gan Dānijā, gan Austrijā atnāktu vairāk skatītāju.
, 2016-09-01 22:50, pirms 9 gadiem
Vienmer atceros H.V. teikto par izlases vadisanu,ka tranerim nav lielaka goda,ka vadit savas valsts izlasi.
Varam atcereties ari to,kadel vinam toreiz nacas aiziet.....
Toreiz speletaji sadalijas divas frontes,jo:
Izlase viss notika tikai latviski.
Netika panemts Znaroks.

Ka trenerim H.V. ir visadi gajis,bet vienmer cienu vinu par patriotismu.Jacer ka tas nospeles loti lielu lomu-izlase tomer pilna jauniem latvju caliem,kuriem tas var labu ladinu iedot.Iespejams ari tadel sirokovam tika kurvitis-veca gvarde...
, 2016-09-01 22:51, pirms 9 gadiem
Malači, baigi labi sakrita, bet nevar teikt, ka spēlējam labi - vairākums galīgi nekāds, vispār neko nevarējām izveidot vairākumā, Austrieši vairākumā izskatījās labāk par mums, mēs realizējām vienu vairākumu, bet to bija grūti nosaukt par kādu izspēli un nenormāli daudz stūlbu kļūdu un veicas ar to, ka Austrieši neprata izmantot šīs kļūdas, uz līdzenas vietas savā zonā zaudējām ripu. Vāciešus ar tādu spēli būs grūti uzvarēt, ja vienīgi atkal tā nesakrtitīs.
, 2016-09-01 22:53, pirms 9 gadiem
Reinis00 rakstīja: Gribās dzirdēt ko teiks visi nolicēji trakie
Kā es gaidīju tavu komentāru...es pat paredzēju tieši tādu formulējumu
, 2016-09-01 22:53, pirms 9 gadiem
7ww7 rakstīja: >janijs56 Ir, Karogs liidziigs Ja nopietni, frichiem ir iesleegusies mandraazha par Sveetdienas speeles iznaakumu.
Lai tā būtu... galvenais, ka mūsējiem nepiemetas mandrāža, jo redzot kā mūsējie var spēlēt, galvenā vaina ir psiholoģijā vai motivacijā, ja ne viens ne otrs, tad fiziskajā sagatavotībā. Protams ja ir labākais sastāvs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 22:55, pirms 9 gadiem
B,le visi kas Te zirgs , zirgensons utt iemacieties rakstit vinu vardu Zemgus Girgensons aunu bars .. Sasniedziet Ko vins tad cikstat
, 2016-09-01 22:55, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Labi, varbūt Tev taisnība, ka tās izlases uzbrucēji bija spēcīgāki, bet mana galvena tēze, ka toreiz austrieši un vācieši, nerunājot par francūžiem bija vājāki par šo valsu pašreizējiem spēlētājiem. Ideja- ne tik daudz mēs regresējuši, kā tie progresējusi.
tas protams arī, sevišķi attiecināms uz vāciju, kā arī īpaši šveici, abas komandas pēdējos 10 turas stabili augstāk par mums reitingā. tomēr šobrīd izskatās, ja ar galvām viss būs kārtībā, mūsējie var izkapāt abas nākamās spēles. ar šādu spēli, kā šodien būtu pelnījuši.
, 2016-09-01 22:56, pirms 9 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bija tāds puisis - Ādolfs Šiklgrūbers. Piedzima Austrijā.
Nu un, viņi gandrīz nokļuva sarkano rokās, bet kaut kādā veidā, krievi piekāpās. redzi pats, kā dzīvo viņi šodien, kā somi un kā baltkrievi, bulgāri u.c.
, 2016-09-01 22:56, pirms 9 gadiem
Šāda LV izlase nebija redzēta kopš , iepriekšējo OS spēles pret Kanādu.
Malači čaļi , turaties mēs jums ticam !!
, 2016-09-01 22:58, pirms 9 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: tā ir tāda misija, kults, reliģija, sociālais darbs vai azarts "piezemēt sapņotājus"? "Neuzdrīkstaties sapņot! Neceriet! Pat nedomājiet!" Kāpēc mēs nedrīkstam nedaudz pasapņot? Kādi ir tavi argumenti? Kam sapņotāji ar to nodara ļaunu?
latvieši vienkārši ir ļoti māņticīga tauta - daudz māņticīgāka par jebkuru Klusā okeāna saliņas pamatiedzīvotāju - nedod Dievs nejauši izbērt sāli, sasist spoguli, nogriezt matus grūtniecības laikā vai sapriecāties par savas izlases uzvaru - latvju meža, pļavu, pludmales, asfalta un ledus dievības ļauni atriebsies!!!
, 2016-09-01 22:59, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Prieks arī,ka es nekļūdījos, kad agrāk izteicos, ka Mārtiņš Dzierkals ir talantīgākais no jaunajiem latviešu hokejistiem, protams arī Ābols.
Šī mūsu izlase ir labāka par to, kur spēlēja Znaroks, Maticins, cita lieta, ka nenormāli ir audzis hokeja līmenis tādās valstīs kā Dānija, Norvēģija, Austrija, Francija u. c. Manuprāt sporta veida līmenis ir atkarīgs pirmkārt no masveidības, otrkārt no sporta veida piramīdas organizācijas. Un ne vis no Kirova Lipmana, Rīgā jau haļļu pietiek laikam, ļoti slikta atdeve no Daugavpils( laikam tikai Pavlovs).Varbūt vairāk hokeja skola stalantīgākajiem jauniešiem?
Ir jau viss pareizi! Pārslēdzos uz otru datoru,šeit komentāru skaitā pazudi.
, 2016-09-01 23:03, pirms 9 gadiem
A-Burts-DR73 rakstīja: Ja tas notiks, mums atliks uzvarēt Japānu un pret Vāciju neciest sagrāvi
Ka man nepatīk cerēt uz citu komandu uzvarām pret mūsu galvenajiem konkurentiem.Ja ar tādu domu iet laukumā, zaudējums garantēts...
Ar tādu spēli kā šodien pret dāņiem būtu 3:0 mūsējo labā, arī vāciešiem nebūtu cerību uzvarēt. protams, ja ielaiž no iemetiena, tad ,kaut vai lienot uz vēdera ,neuzvarēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-01 23:14, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Ka man nepatīk cerēt uz citu komandu uzvarām pret mūsu galvenajiem konkurentiem.Ja ar tādu domu iet laukumā, zaudējums garantēts...
Ar tādu spēli kā šodien pret dāņiem būtu 3:0 mūsējo labā, arī vāciešiem nebūtu cerību uzvarēt. protams, ja ielaiž no iemetiena, tad ,kaut vai lienot uz vēdera ,neuzvarēt...
Šim turnīram ir pārāk liela likme lai pārbaudes spēlē (vienīgajā!) tagad būtu sākuši mēģināt ko pierādīt. Es (daļēji, 1per. pilnu) noskatījos spēli Batkrievija-Dānija(šiem 30min ātrāk sākas) ar "NHL sastāva spēcīgo Dāniju" Baltkrievi norādija vietu. Nekas traks bet 3-1
, 2016-09-01 23:15, pirms 9 gadiem
stulbais krokodils reiz teica ka austriesi esot prieksa lv tacu izradas ka atpaliek gaismas gadu attaluma. Tikai nopietnos turniros kad nolasas labakie var redzet patieso khl speku. Apsveicu ari baltkrievus un kazahus.
, 2016-09-01 23:21, pirms 9 gadiem
elninjo2 rakstīja: Nolaižamies uz zemes. Svētdien vēl viena vācu valodā runājoša izlase.
Tāda ka esi Komandanas kapteinis un visi paārējie sc.com lietotaji ir pārējie izlases spēlētāji
, 2016-09-01 23:21, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja par apbižošanu runā, tad apbižota tika Austrijas hokeja auditorija. Esmu puslīdz drošs, ka tā ir mazāka nekā Latvijā. Tātad maza tauta.
Paldies Dievam,ka Latvijaa ir maza futbola auditorija
, 2016-09-01 23:26, pirms 9 gadiem
NOR pret KAZ pēdējās 1.15min iemeta divas ripas un būs pagarinājums.
Vēl 30sek un 4:3 KAZ
, 2016-09-01 23:27, pirms 9 gadiem
ice F-1 rakstīja: Paldies Dievam,ka Latvijaa ir maza futbola auditorija
Maza, un arī spēlē 2x gadā, Svētdienās
, 2016-09-01 23:29, pirms 9 gadiem
Dīķa lietpratējs rakstīja: NOR pret KAZ pēdējās 1.15min iemeta divas ripas un būs pagarinājums.
Pagar. būs jauzslēdz, kuru kanālu šiem skaties?
, 2016-09-01 23:30, pirms 9 gadiem
7ww7 rakstīja: Pagar. būs jauzslēdz, kuru kanālu šiem skaties?
Jau palaboju komentu!
, 2016-09-01 23:32, pirms 9 gadiem
Kazahi piesmeja norvegus vinu pasu majas. Tas tomer ir daudz lielaks sasniegums par lv uzvaru par vajo austriju
, 2016-09-01 23:34, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Nu un, viņi gandrīz nokļuva sarkano rokās, bet kaut kādā veidā, krievi piekāpās. redzi pats, kā dzīvo viņi šodien, kā somi un kā baltkrievi, bulgāri u.c.
Katoļi saka, ka Jaunava Marija izglāba, neticīgie- ka pārāk jau stratēģiski nevajadzīga viņiem bija kalnu valsts Austrija... ne tur NATO ofensīvu caur kalniem varēja izvest, ne arī paši krievi bija droši, ka nebūs problēmu ar vietējiem mežabrāļiem pēc tam, kuri nobāzētos kalnos... Plus tas, ka viņi nesagrāba visu Austriju, bet tā tika sadalīta ietekmes zonās jau iepriekš
, 2016-09-01 23:34, pirms 9 gadiem
7ww7 rakstīja: Pagar. būs jauzslēdz, kuru kanālu šiem skaties?
Bocenskis pagarinajuma visu nokartoja
, 2016-09-01 23:34, pirms 9 gadiem
Kaut kāds sviests. Austriju iepriekšējā vakarā gopņiki apstrādāja?
, 2016-09-01 23:38, pirms 9 gadiem
Ja šāda izlase aizbrauktu uz pasaules čempionātu labākais ko var sasniegt šī izlase tikt ceturtdaļfinālā.
, 2016-09-01 23:39, pirms 9 gadiem
kristaps30 rakstīja: Ja šāda izlase aizbrauktu uz pasaules čempionātu labākais ko var sasniegt šī izlase tikt ceturtdaļfinālā.
pie noteikuma, ja pretī būtu tādi paši vārtsargi-caurumi kā šeit...
, 2016-09-01 23:44, pirms 9 gadiem
No vienas puses skatoties Lipmans laikam saprata ka Beresņevs šai kvalifikācijai nav gatavs...un tad nu ''panesās'' skandāli.
Kad Lipmans Vasiļevam samaksās par tikšanu Olimpiādē2018?
a)septembrī
b)oktobrī
c)novembrī
d)decembrī
e)nekad
, 2016-09-01 23:46, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Katoļi saka, ka Jaunava Marija izglāba, neticīgie- ka pārāk jau stratēģiski nevajadzīga viņiem bija kalnu valsts Austrija... ne tur NATO ofensīvu caur kalniem varēja izvest, ne arī paši krievi bija droši, ka nebūs problēmu ar vietējiem mežabrāļiem pēc tam, kuri nobāzētos kalnos... Plus tas, ka viņi nesagrāba visu Austriju, bet tā tika sadalīta ietekmes zonās jau iepriekš
Droši vien Tev taisnība, bet austriešiem nebija 50 gadus jāiziet komunisma gudribas skola, aizliegums uz ražošanas līdzekļiem( pat matu frizēšanas mašina bija ražošanas lidzeklis, ja matus nogrieza kaimiņam), divreiz gadā nebija jāiet demonstrācijās un galvenais stunda nopelnīja tik cik SSSR dienā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-02 00:10, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Lipmens taga varēs Ļoņam bāzt acīs šito 8:1, oi oi oi. Nospīdēja ebrejam
Ko Tu tur muldi ? ..būtu priecājies par uzvaru un ja nav ko normālu uzrakstīt, tad vispār nebūtu rakstījis . Nevis ebrejam noveicās, bet mūsejie labi nospēlēju, lai kādas ir to galveno attiecības ir jāpriecājas par uzvaru, kaut pats Lipmans būtu uz soliņa !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-02 00:34, pirms 9 gadiem
Skat, driz mums vairs nevajadzes krievus. Varesim izveidot sastavu no latviesiem.
, 2016-09-02 01:07, pirms 9 gadiem
Vai kāds var pateikt, kur var noskatīties atkārtoumu...
, 2016-09-02 01:37, pirms 9 gadiem
olispolis rakstīja: Vai kāds var pateikt, kur var noskatīties atkārtoumu...
Ideālā variantā, uzraksti lūgumu abām izlasēm , kad gribi redzēt atkārtojumu un lai viņas šo maču nospēlē uz ledus atkārtojot visu tajā pat secībā vēlreiz Tas noteikti būtu hīts.
, 2016-09-02 06:45, pirms 9 gadiem
lol, jāuzvar vēl 2 spēles un esi iekšā OS?
, 2016-09-02 08:35, pirms 9 gadiem
goriks rakstīja: Kira! Tik pamegini sevi lielit!
Šlipsman, atkāpies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-02 08:46, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: lol, jāuzvar vēl 2 spēles un esi iekšā OS?
Tā nu tas ir, ka uz OS ir vieglāk tikt kā handbolā, bet top6 ir ļoti tālu, to parāda NHL hokejistu skaits + KHL labākie, kur somi, čehi ir krietni priekšā slovākiem, šveiciešiem! Kanādu, ASV, Krieviju, Zviedriju nevar salīdzināt ar jebkuru handbola izlasi, jo talanta līmenis ir daudz augstāks
, 2016-09-02 09:07, pirms 9 gadiem
olispolis rakstīja: Vai kāds var pateikt, kur var noskatīties atkārtoumu...
Svētdien arvāciešiem!!!
, 2016-09-02 09:07, pirms 9 gadiem
Emka953 rakstīja: es uz kautko tādu arī cerēju ja godīgi
Āksts!
, 2016-09-02 09:09, pirms 9 gadiem
Kyrie1Irving rakstīja: Dinamo(Indrašis) 1:7 Pārējie(Daugaviņš 2x, Ābols, Dzierkals, Džeriņš, Bukarts, Ķēniņš)

Ir labi!!!
Piekrītu ka DR karma ir slikta,nu nevar viņī iemest. ZG jau nav labāks!
, 2016-09-02 09:11, pirms 9 gadiem
Gudļevskim jāstāv visu turnīru te nevajag ekspermentēt!paldies dievam ka nebija tizlais Dinamo hokejs ar ripas bezjēdzīgu iemešanu un bakstīšanos aiz vārtiem!tā turēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-09-02 09:35, pirms 9 gadiem
Vispār uzskatu, ka PČ būtu jākalpo, kā atlase uz PK, OS, ne sadala vietas pēc reitinga! Basketbolā, handbolā, volejbolā tas strādā!
Handbolā čempione Spānija- palika bez OS, bet 2015 PČ 1/4 uzvarēja OS čempionus dāņus!
, 2016-09-02 09:58, pirms 9 gadiem
Nevar arī noliegt, ka šī ir Latvijas izcilākā komanda, jo neatceros, ka būtu redzējis koeficientu 40- spēlē pret Latvijas izlasi vai individuālu sportistu!
2mlj valstij- tas jau ir daudz!
, 2016-09-02 12:12, pirms 9 gadiem
Pie lielākajām uzvarām OS kvalifikācijās jāpieliek arī ceļā uz Nagano spēlēm uzvaras 27:0 pret Lietuvu un 10:0 pret Igauniju. Tās ir arī pēdējas reizes kad mēs esam tikušies ar šīm izlasēm.