Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

HK "Liepāja" izlaidīs nākamo OHL sezonu

Rolands Eliņš

HK "Liepāja" izlaidīs nākamo OHL sezonu
Foto: HK Liepāja

Hokeja klubs "Liepāja" negatavojas startēt "Optibet" hokeja līgas nākamajā sezonā, portālam Sportacentrs.com apstiprināja kluba menedžeris Viktors Jasjonis.

HK "Liepāja" tika dibināts 2014. gadā, toreiz stājoties pilsētas kādreizējā kluba "Liepājas metalurgs" vietā. "Liepāja" 2014./15. gada sezonā debitēja Latvijas augstākajā līgā ar otro vietu un pēc tam 2016. gadā kļuva par čempioni. Visās nākamajās sezonās Liepājas klubs bija starp līgas favorītiem un iepriekšējās divās sezonās abās ieguva bronzas medaļas. Taču 2022./23. gada OHL sezonā "Liepājas" vairs nebūs.

"Vakar saņēmu apstiprinājumu, ka nākamo sezonu izlaidīsim," portālam Sportacentrs.com teica Viktors Jasjonis. "Nekāda gatavošanās nākamajai sezonai nenotika, bija klusums, un tagad varu teikt, ka esmu drošs, ka nākamajā OHL sezonā nespēlēsim."

Jasjonis uzsvēra, ka klubs turpinās darbību, arī nespēlējot augstākajā līgā: "Virzīsim citas prioritātes, liksim lielāku uzsvaru uz jauniešu hokeju. Principā iesim "Kurbada" taciņu, tiesa, Igaunijā gan spēlēt neplānojam." Komandas menedžeris norādīja, ka iespēja nākotnē atkal spēlēt augstākajā līgā noteikti netiek izslēgta.

"Liepājas" menedžeris par iemesliem, kādēļ nākamajā sezonā klubs neplāno piedalīties augstākajā līgā, piesauca finansiālo situāciju un LHF rīcību iepriekšējās sezonas gaitā: "Federācija uztaisīja tādu labu gājienu ar leģionāriem tieši pirms "play-off" sākuma. Man liekas, Latvija bija vienīgā līga Eiropā un pasaulē, kas kaut ko tādu izdarījās. Nu, tagad gaidāma smaga situācija OHL. Bet kurš tad pie tā vainīgs?"

LHF aizvadītās sezonas gaitā pieņēma lēmumu aizliegt Krievijas un Baltkrievijas hokejistiem turpināt dalību Latvijas čempionātā. Šis lēmums tika pieņemts, reaģējot uz Krievijas un Baltkrievijas valstu militāro iebrukumu Ukrainā, kur karš norisinās arī vēl šobrīd.

Taču šis lēmums īpaši smagi ietekmēja tieši "Liepājas" komandu, kurai vairāki vadošie spēlētāji bija ar Krievijas un Baltkrievijas pasēm. No komandas četriem rezultatīvākajiem spēlētājiem izslēgšanas spēlēs varēja piedalīties tikai viens (Klāvs Plānics). "Varbūt tas nebija pats, pats galvenais iemesls, kādēļ nestartēsim, taču noteikti nozīmīgs arguments mūsu klubā," teica Jasjonis.

OHL nākamās sezonas dalībnieku sastāvs šobrīd ir neskaidrs, un jāņem vērā arī čempiones "Zemgales/LLU" plānotā spēlēšana Somijas otrajā līgā. Iepriekšējā sezonā startēja septiņas komandas. Jāatgādina, ka cita ilggadējā OHL vērtība "Kurbads" līgu atstāja 2020. gadā, arī toreiz kā vienu no šādas rīcības lēmumiem piesaucot LHF vadības strīdīgu sportisko lēmumu, kura rezultātā "Kurbads" palika otrajā vietā regulārajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:03, pirms 2 gadiem
Žēl..

  +3 [+] [-]

, 2022-06-28 21:03, pirms 2 gadiem
Ja neviens sezonai negatavojas, tad ko diez viņš menedžē

     [+] [-]

, 2022-06-28 21:08, pirms 2 gadiem
Vai tad kādu LHF tas uztrauc? Galvenais ir Zemgali iebīdīt Mestis.

     [+] [-]

, 2022-06-28 21:17, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad kādu LHF tas uztrauc? Galvenais ir Zemgali iebīdīt Mestis.
Iebidis zemgali somos, salasis 4-5 komandas pedeja bridi un rambas vareno lac

  +6 [+] [-]

, 2022-06-28 21:18, pirms 2 gadiem
Klubs nemaksā algas kopš februāra, bet menedžerim ka tik LHF uzbraukt.

Ja Zemgale spēlē Mestis, Liepāja nav, paliek 5 komandas. Nezinu, vai nav mainīts, bet kādreiz bija noteikums, ka vietējā līgā jābūt vismaz 6 komandām. Ko tagad?
Slēpts komentārs: Viduslaiku Churbans

  -3 [+] [-]

, 2022-06-28 21:20, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Klubs nemaksā algas kopš februāra, bet menedžerim ka tik LHF uzbraukt.

Ja Zemgale spēlē Mestis, Liepāja nav, paliek 5 komandas. Nezinu, vai nav mainīts, bet kādreiz bija noteikums, ka vietējā līgā jābūt vismaz 6 komandām. Ko tagad?
Piemetis ja vajadzes kkadu pedeja bridi nolasitu rigu,prizmu vai kkadu u-18 komandeli un rambas vareno lac
Uz papira sazimes kipa hokeja virsligu ar min vajadzigajam komandam

  +5 [+] [-]

, 2022-06-28 21:20, pirms 2 gadiem
Par aļimpu ir kādas ziņas? Ka tik beigās nenāksies apvienot OHL ar JAHL
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  +8 [+] [-]

, 2022-06-28 21:22, pirms 2 gadiem
Par LHF lēmuma izpederēt rusņakus no OHL pēc okupācijas gan nav ko čīkstēt. Viss pareizi. Nav ko importēt vates tādā daudzumā

  -2 [+] [-]

, 2022-06-28 21:23, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Man aizvien nav skaidrs, kāpēc dalība Mestisā ir tik svarīga...
Lai churbaniem varetu stastit ka ir Bazes klubs varena hokeja sistema
Vieglak ir sazimet kkadu mistisku bazes klubu joberos nekaa sakt tirit vietejo diiki un tiem 5 kliedzejiem ari mutes ciet

     [+] [-]

, 2022-06-28 21:23, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad kādu LHF tas uztrauc? Galvenais ir Zemgali iebīdīt Mestis.
Letiņiem nav jāspēlē savā starpā! Bāzes klubam būt! VOT!

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:23, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Klubs nemaksā algas kopš februāra, bet menedžerim ka tik LHF uzbraukt.

Ja Zemgale spēlē Mestis, Liepāja nav, paliek 5 komandas. Nezinu, vai nav mainīts, bet kādreiz bija noteikums, ka vietējā līgā jābūt vismaz 6 komandām. Ko tagad?
Lauj chalim menedzet

  -2 [+] [-]

, 2022-06-28 21:24, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Lai churbaniem varetu stastit ka ir Bazes klubs varena hokeja sistema
Vieglak ir sazimet kkadu mistisku bazes klubu joberos nekaa sakt tirit vietejo diiki un tiem 5 kliedzejiem ari mutes ciet
Nu es vēl saprastu, ja Somijas Līgā būtu variants kaplēt, bet tas takš kaut kāds bļaķ mestis

     [+] [-]

, 2022-06-28 21:25, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu es vēl saprastu, ja Somijas Līgā būtu variants kaplēt, bet tas takš kaut kāds bļaķ mestis
Atceros agrak taja mestisa pat kolhoza pelavu 6.un 7. maina ugunoja

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:25, pirms 2 gadiem
A Burts īstais rakstīja: Letiņiem nav jāspēlē savā starpā! Bāzes klubam būt! VOT!
Kas tas pa bāzes klubu? Tur izlases spēlētāju nebūs. Kāds moš būs uz haltūru līdz atradīs darbu citur. Tad kāpēc Kurbadam ēstos nesekoji šosezon, ja reiz galvenais kritērījs nespēlēt pret savējiem?

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:26, pirms 2 gadiem
A Burts īstais rakstīja: Letiņiem nav jāspēlē savā starpā! Bāzes klubam būt! VOT!
Visus mogo,kurbadus,zemgales katru uz savu liigu, prizmu uz nhl

  -2 [+] [-]

, 2022-06-28 21:27, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kas tas pa bāzes klubu? Tur izlases spēlētāju nebūs. Kāds moš būs uz haltūru līdz atradīs darbu citur. Tad kāpēc Kurbadam ēstos nesekoji šosezon, ja reiz galvenais kritērījs nespēlēt pret savējiem?
Nav ko filozofet, vienigi kkada interese butu ja mauktu kkada shl vai sveices liga un puse komandas vismaz letini, taa visiem pajat

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:29, pirms 2 gadiem
Ja prizma nhl pedejas 2 vietas, tad shl chempions uz nhl un taa uz rinki
Skautingos jaunos prospektus lonjka chelabinska un vlagivostoka

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:37, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Klubs nemaksā algas kopš februāra, bet menedžerim ka tik LHF uzbraukt.

Ja Zemgale spēlē Mestis, Liepāja nav, paliek 5 komandas. Nezinu, vai nav mainīts, bet kādreiz bija noteikums, ka vietējā līgā jābūt vismaz 6 komandām. Ko tagad?
OHL jau spēlēs Zemgales dublieri - Zemgale Juniors, tie kas šosezon spēlēja JAHLā

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:38, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Klubs nemaksā algas kopš februāra, bet menedžerim ka tik LHF uzbraukt.

Ja Zemgale spēlē Mestis, Liepāja nav, paliek 5 komandas. Nezinu, vai nav mainīts, bet kādreiz bija noteikums, ka vietējā līgā jābūt vismaz 6 komandām. Ko tagad?
un ir kādas pazīmes, ka rudenī Aļimps vēl pastāvēs?

 +11 [+] [-]

, 2022-06-28 21:39, pirms 2 gadiem
Paldies HK LIEPĀJA par pagājušo sezonu. Paldies par neizmaksātām algām, par nodokļu parādiem, par sabojātu veselību...
Dažiem cilvēkiem nav vērts paspiest roku un vienošanās nenozīmē pilnīgi neko. Daži cilvēki ir pilnīgi un galīgi nekompetenti un viņiem nevajadzētu vadīt sporta organizācijas.
Tiešām žēl, ka Liepāja ir tādi sporta funkcionāri, kas degradē sporta attīstību tik foršā pilsētā.

Vēlos pabrīdināt visus spēlētājus, kas plāno spēlēt šajā komandā, pie šīs vadības, ka jārēķinās ar to, ka jums varēs neizmaksāt algas. Līdz pēdējam brīdim slēps, kā tiek maksāti nodokļi no jūsu ienākumiem. Mēģinās jums ieteikt uztaisīt mikro uzņēmumu un pieņemt darbā omīti, lai varētu apiet nodokļu maksāšanu. Traumas gadījumā visdrīzāk tiksiet atlaisti bez kompensācijas un jebkādas palīdzības.
Uzskatu, ka man ir pienākums šo informāciju nodot tālāk un neklusēt!
Nekāpiet uz tā paša grābekļa!
Varbūt Liepājas domei arī būtu jāizvērtē vai nodokļu maksātāju nauda šo cilvēku rokās tiek godīgi tērēta.
Padalieties, lai tauta zina savu varoņus!

#liepāja #Gnīda #Nodokļumahinatori #Nemaksātāji #KaunsLiepājai #pabira #Neslēgtdarījumus #krāpnieki #sabiedrībaspuveklis Optibet Hokeja Liga Latvijas Hokeja federācija #hokejs

  -3 [+] [-]

, 2022-06-28 21:42, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: Paldies HK LIEPĀJA par pagājušo sezonu. Paldies par neizmaksātām algām, par nodokļu parādiem, par sabojātu veselību...
Dažiem cilvēkiem nav vērts paspiest roku un vienošanās nenozīmē pilnīgi neko. Daži cilvēki ir pilnīgi un galīgi nekompetenti un viņiem nevajadzētu vadīt sporta organizācijas.
Tiešām žēl, ka Liepāja ir tādi sporta funkcionāri, kas degradē sporta attīstību tik foršā pilsētā.

Vēlos pabrīdināt visus spēlētājus, kas plāno spēlēt šajā komandā, pie šīs vadības, ka jārēķinās ar to, ka jums varēs neizmaksāt algas. Līdz pēdējam brīdim slēps, kā tiek maksāti nodokļi no jūsu ienākumiem. Mēģinās jums ieteikt uztaisīt mikro uzņēmumu un pieņemt darbā omīti, lai varētu apiet nodokļu maksāšanu. Traumas gadījumā visdrīzāk tiksiet atlaisti bez kompensācijas un jebkādas palīdzības.
Uzskatu, ka man ir pienākums šo informāciju nodot tālāk un neklusēt!
Nekāpiet uz tā paša grābekļa!
Varbūt Liepājas domei arī būtu jāizvērtē vai nodokļu maksātāju nauda šo cilvēku rokās tiek godīgi tērēta.
Padalieties, lai tauta zina savu varoņus!

#liepāja #Gnīda #Nodokļumahinatori #Nemaksātāji #KaunsLiepājai #pabira #Neslēgtdarījumus #krāpnieki #sabiedrībaspuveklis Optibet Hokeja Liga Latvijas Hokeja federācija #hokejs
nu, anonīmi jau brēkt visi māk. Ja jau esi sācis - tad sauc konkrētus faktus, uzvārdus!
Savādāk sanāk, ka bez maz vai Pikāns ir vienīgais vecis ar pаutiem no mūsu hokeja sabiedrības. Pārējie tik anonīmi kaut kur pa stūriem bubināt vien spēj

     [+] [-]

, 2022-06-28 21:43, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: Paldies HK LIEPĀJA par pagājušo sezonu. Paldies par neizmaksātām algām, par nodokļu parādiem, par sabojātu veselību...
Dažiem cilvēkiem nav vērts paspiest roku un vienošanās nenozīmē pilnīgi neko. Daži cilvēki ir pilnīgi un galīgi nekompetenti un viņiem nevajadzētu vadīt sporta organizācijas.
Tiešām žēl, ka Liepāja ir tādi sporta funkcionāri, kas degradē sporta attīstību tik foršā pilsētā.

Vēlos pabrīdināt visus spēlētājus, kas plāno spēlēt šajā komandā, pie šīs vadības, ka jārēķinās ar to, ka jums varēs neizmaksāt algas. Līdz pēdējam brīdim slēps, kā tiek maksāti nodokļi no jūsu ienākumiem. Mēģinās jums ieteikt uztaisīt mikro uzņēmumu un pieņemt darbā omīti, lai varētu apiet nodokļu maksāšanu. Traumas gadījumā visdrīzāk tiksiet atlaisti bez kompensācijas un jebkādas palīdzības.
Uzskatu, ka man ir pienākums šo informāciju nodot tālāk un neklusēt!
Nekāpiet uz tā paša grābekļa!
Varbūt Liepājas domei arī būtu jāizvērtē vai nodokļu maksātāju nauda šo cilvēku rokās tiek godīgi tērēta.
Padalieties, lai tauta zina savu varoņus!

#liepāja #Gnīda #Nodokļumahinatori #Nemaksātāji #KaunsLiepājai #pabira #Neslēgtdarījumus #krāpnieki #sabiedrībaspuveklis Optibet Hokeja Liga Latvijas Hokeja federācija #hokejs
Kursh no speletajiem esi?

  -4 [+] [-]

, 2022-06-28 21:47, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Man aizvien nav skaidrs, kāpēc dalība Mestisā ir tik svarīga...
Tapēc ka pārstāja eksistēt visu mīlētā Dinamo Rīga un bez Dinamo Rīgas nav neviena kluba kas spēlētu ārzemju līgas

  +7 [+] [-]

, 2022-06-28 21:49, pirms 2 gadiem
Ko jūs tā ņematies par Zemgali. Viņi spēlēja labu hokeju. Turklāt tieši Zemgalē spēlēja daudz jauno hokejistu, kas ir labi hokeja attīstībai. Liepāja, lūk, žēlojas, ka nevarēja spēlēt krievi un baltkrievi. Lai audzina savus spēlētājus.

  +6 [+] [-]

, 2022-06-28 21:53, pirms 2 gadiem
Krievu nauda smird..labi ka vairs nesmirdes,bet klubs japārņem latviešiem,te domei darbs!
Slēpts komentārs: Abrags

  -2 [+] [-]

, 2022-06-28 21:56, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: Paldies HK LIEPĀJA par pagājušo sezonu. Paldies par neizmaksātām algām, par nodokļu parādiem, par sabojātu veselību...
Dažiem cilvēkiem nav vērts paspiest roku un vienošanās nenozīmē pilnīgi neko. Daži cilvēki ir pilnīgi un galīgi nekompetenti un viņiem nevajadzētu vadīt sporta organizācijas.
Tiešām žēl, ka Liepāja ir tādi sporta funkcionāri, kas degradē sporta attīstību tik foršā pilsētā.

Vēlos pabrīdināt visus spēlētājus, kas plāno spēlēt šajā komandā, pie šīs vadības, ka jārēķinās ar to, ka jums varēs neizmaksāt algas. Līdz pēdējam brīdim slēps, kā tiek maksāti nodokļi no jūsu ienākumiem. Mēģinās jums ieteikt uztaisīt mikro uzņēmumu un pieņemt darbā omīti, lai varētu apiet nodokļu maksāšanu. Traumas gadījumā visdrīzāk tiksiet atlaisti bez kompensācijas un jebkādas palīdzības.
Uzskatu, ka man ir pienākums šo informāciju nodot tālāk un neklusēt!
Nekāpiet uz tā paša grābekļa!
Varbūt Liepājas domei arī būtu jāizvērtē vai nodokļu maksātāju nauda šo cilvēku rokās tiek godīgi tērēta.
Padalieties, lai tauta zina savu varoņus!

#liepāja #Gnīda #Nodokļumahinatori #Nemaksātāji #KaunsLiepājai #pabira #Neslēgtdarījumus #krāpnieki #sabiedrībaspuveklis Optibet Hokeja Liga Latvijas Hokeja federācija #hokejs
Ej uz policai un raksti iesniegumu! Vai čura raustās jo esi līdzvainīgs mahinators, nodokļu nemaksātājs?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 21:57, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: un ir kādas pazīmes, ka rudenī Aļimps vēl pastāvēs?
Par Zemgales junioriem man info nebija - paldies. Olimp nauda jau it kā no Kazahstānas, ne Krievijas, vai tad ne?

  -2 [+] [-]

, 2022-06-28 21:58, pirms 2 gadiem
zanessa rakstīja: Ko jūs tā ņematies par Zemgali. Viņi spēlēja labu hokeju. Turklāt tieši Zemgalē spēlēja daudz jauno hokejistu, kas ir labi hokeja attīstībai. Liepāja, lūk, žēlojas, ka nevarēja spēlēt krievi un baltkrievi. Lai audzina savus spēlētājus.
Zemgale - mīnus viens spēcīgs klubs OHL.
Starp citu, vēl viena nianse - ja Zemgale netīšām šogad uzvar Kontinetālajā Kausā, tad Latvija autāmtiski NEDABŪ vietu 2023/24.g. sezonā vietu Čempionlīgā - tāpēc, ka Zemgale spēlē Mestis, un klubi no līgām, kas nav valstu vadošās līgās netiek (nedrīkst!) spēlēt čempionu līgā.

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:00, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, anonīmi jau brēkt visi māk. Ja jau esi sācis - tad sauc konkrētus faktus, uzvārdus!
Savādāk sanāk, ka bez maz vai Pikāns ir vienīgais vecis ar pаutiem no mūsu hokeja sabiedrības. Pārējie tik anonīmi kaut kur pa stūriem bubināt vien spēj

Par šo bij raksts šķiet pagājšgad MVP.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:01, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Par Zemgales junioriem man info nebija - paldies. Olimp nauda jau it kā no Kazahstānas, ne Krievijas, vai tad ne?
teorētiski no Kazahstānas, praktiski - hvz... Kazahstānā šogad nenormāla inflācija... pieļauju, ka pie esošās ģeopolitiskās situācijas, Aļimpa turmpmākā eksistence OHL ir zem jautājuma zīmes...

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:01, pirms 2 gadiem

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:01, pirms 2 gadiem
spyke rakstīja: Par šo bij raksts šķiet pagājšgad MVP.
Puisis jau sāka runāt par šo gadu...

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:03, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: https://www.sportazinas.com/hokejists-gipters-pateicas-liepajas-klubam-par-nesanemtajam-algam-nodoklu-paradiem-un-sabojato-veselibu/
2021. gada 8. augusts... Ziņa jau ar bārdu. Jaunāku faktu nav?

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:03, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, anonīmi jau brēkt visi māk. Ja jau esi sācis - tad sauc konkrētus faktus, uzvārdus!
Savādāk sanāk, ka bez maz vai Pikāns ir vienīgais vecis ar pаutiem no mūsu hokeja sabiedrības. Pārējie tik anonīmi kaut kur pa stūriem bubināt vien spēj
Šeit ir pilnais raksts
https://www.sportazinas.com/hokejis...

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:03, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, anonīmi jau brēkt visi māk. Ja jau esi sācis - tad sauc konkrētus faktus, uzvārdus!
Savādāk sanāk, ka bez maz vai Pikāns ir vienīgais vecis ar pаutiem no mūsu hokeja sabiedrības. Pārējie tik anonīmi kaut kur pa stūriem bubināt vien spēj
Mārtiņš Gipters pirms kāda gada līdzīgi rakstīja publiski.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:04, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: 2021. gada 8. augusts... Ziņa jau ar bārdu. Jaunāku faktu nav?
Nu tas ar pietiek domāju ka driz tā aina vel atklāsies vairāk

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:05, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: teorētiski no Kazahstānas, praktiski - hvz... Kazahstānā šogad nenormāla inflācija... pieļauju, ka pie esošās ģeopolitiskās situācijas, Aļimpa turmpmākā eksistence OHL ir zem jautājuma zīmes...
Oficiāli jau teica, ka toto kantoris no Kazahstānas - tādiem tak inflācijas vienalga. Bet ja nebūs, varbūt arī labi, tur puse komandas deģenerātu.

Reāli pro sports mums valstī pilnīgā tūtā. Futbola virslīga kļūst konkurētspējīgāka, bet tur nauda lielai daļai klubu arī ļoti smirdīga.

  +5 [+] [-]

, 2022-06-28 22:07, pirms 2 gadiem
A mums tur vispār kaut kāds komandu minimums tai OHL tagad savāksies? Putlera čoms (sivēns) sadirsīs tagad visu LV hokeju kā sugu...

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:07, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Oficiāli jau teica, ka toto kantoris no Kazahstānas - tādiem tak inflācijas vienalga. Bet ja nebūs, varbūt arī labi, tur puse komandas deģenerātu.

Reāli pro sports mums valstī pilnīgā tūtā. Futbola virslīga kļūst konkurētspējīgāka, bet tur nauda lielai daļai klubu arī ļoti smirdīga.
Čurbāns tur labi iederētos
Protams, ja nebūtu tā nodzēries

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 22:08, pirms 2 gadiem
als rakstīja: A mums tur vispār kaut kāds komandu minimums tai OHL tagad savāksies? Putlera čoms (sivēns) sadirsīs tagad visu LV hokeju kā sugu...
Domā, ka pie Kiras būtu citādāk?

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:10, pirms 2 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Domā, ka pie Kiras būtu citādāk?
Nezinu vai labāk, bet citādāk toč!

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:21, pirms 2 gadiem
als rakstīja: A mums tur vispār kaut kāds komandu minimums tai OHL tagad savāksies? Putlera čoms (sivēns) sadirsīs tagad visu LV hokeju kā sugu...
to jau viņš ir izdarījis... diemžēl...

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:24, pirms 2 gadiem
als rakstīja: A mums tur vispār kaut kāds komandu minimums tai OHL tagad savāksies? Putlera čoms (sivēns) sadirsīs tagad visu LV hokeju kā sugu...
OHL kā sugu likvidēs - kā galvenā līga paliks JAHL, tur šosezon bija 11 komandas, vismaz šobrīd uz to reāli velk...

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:25, pirms 2 gadiem
Aizdomas par smagu nākamo sezonu sāk piepildīties
Pieļauju, ka tie vēl tik ziediņi

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:26, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: Nu tas ar pietiek domāju ka driz tā aina vel atklāsies vairāk
ja jau gandrīz gada laikā kopš pagājušā gada augusta nekas būtisks šeit nav noticis, tad arī tālāk nenotiks... it sevišķi, ja HKL atsauc savu komandu no OHL.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:33, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad kādu LHF tas uztrauc? Galvenais ir Zemgali iebīdīt Mestis.
Tu domā, tā būs tikai un vienīgi Zemgale? Formāli jā, taču faktiski tā būs LAČ izlase ar vairākiem DR kadriem ierindā Tāpēc nahren to Liepāj ar OHL!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:42, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Man aizvien nav skaidrs, kāpēc dalība Mestisā ir tik svarīga...
Ar vienu mērķi, lai kaut kāda daļa Lettinu spēlētu PRO HOĶI vismaz kaut kādā līmenī, nevis degradētu, savā sulā vāroties, pusamatieru režīma čempī

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:50, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu es vēl saprastu, ja Somijas Līgā būtu variants kaplēt, bet tas takš kaut kāds bļaķ mestis
Nemaz tik sūdīgs tas Mestis nav +- Krievijas VHL, tūlīt pat aiz Eiropas TOP līgām atrodas Desmitniekā točna ir! Profesora Abraga mīļotā Alpu līga ir krietni vien zem Somu Mestis, VOT!

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:52, pirms 2 gadiem
Ukrainas klubs nebūs?

  -3 [+] [-]

, 2022-06-28 22:56, pirms 2 gadiem
Irbi par LHF vadītāju, Ozoliņu par palīgu !

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:57, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Nemaz tik sūdīgs tas Mestis nav +- Krievijas VHL, tūlīt pat aiz Eiropas TOP līgām atrodas Desmitniekā točna ir! Profesora Abraga mīļotā Alpu līga ir krietni vien zem Somu Mestis, VOT!
Reaali izlashmieki tur nespeles, tapec taviem vardiem runajot - po barabanu tas suuda mestis

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 22:58, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Nezinu vai labāk, bet citādāk toč!
citādāk toč, tas ir savādāk atej' ?

     [+] [-]

, 2022-06-28 22:59, pirms 2 gadiem
Visa LHF bez krievu jūdas rubuļiem nu nezin ko darīt ...

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:01, pirms 2 gadiem
Restartētājs rakstīja: Irbi par LHF vadītāju, Ozoliņu par palīgu !
Tikai ne Irbi... nav viņš vadītājs pēc rakstura. Un Ozo ar tai lomai diez vai derēs - tur tāds glumais ir vajadzīgs nevis ar tik tiešu raksturu kā Ozo.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:07, pirms 2 gadiem
Vai tad Dpils arī nav zem lielas jautājuma zīmes?

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:08, pirms 2 gadiem
mskulte rakstīja: Paldies HK LIEPĀJA par pagājušo sezonu. Paldies par neizmaksātām algām, par nodokļu parādiem, par sabojātu veselību...
Dažiem cilvēkiem nav vērts paspiest roku un vienošanās nenozīmē pilnīgi neko. Daži cilvēki ir pilnīgi un galīgi nekompetenti un viņiem nevajadzētu vadīt sporta organizācijas.
Tiešām žēl, ka Liepāja ir tādi sporta funkcionāri, kas degradē sporta attīstību tik foršā pilsētā.

Vēlos pabrīdināt visus spēlētājus, kas plāno spēlēt šajā komandā, pie šīs vadības, ka jārēķinās ar to, ka jums varēs neizmaksāt algas. Līdz pēdējam brīdim slēps, kā tiek maksāti nodokļi no jūsu ienākumiem. Mēģinās jums ieteikt uztaisīt mikro uzņēmumu un pieņemt darbā omīti, lai varētu apiet nodokļu maksāšanu. Traumas gadījumā visdrīzāk tiksiet atlaisti bez kompensācijas un jebkādas palīdzības.
Uzskatu, ka man ir pienākums šo informāciju nodot tālāk un neklusēt!
Nekāpiet uz tā paša grābekļa!
Varbūt Liepājas domei arī būtu jāizvērtē vai nodokļu maksātāju nauda šo cilvēku rokās tiek godīgi tērēta.
Padalieties, lai tauta zina savu varoņus!

#liepāja #Gnīda #Nodokļumahinatori #Nemaksātāji #KaunsLiepājai #pabira #Neslēgtdarījumus #krāpnieki #sabiedrībaspuveklis Optibet Hokeja Liga Latvijas Hokeja federācija #hokejs
Pārkopēji Giptera rakstīto tekstiņu, kuru tas rakstīja pēc 2020/2021. sezonas?!
Vai arī pats esi Gipters?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:09, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tad Dpils arī nav zem lielas jautājuma zīmes?
Labak pasaki kas laca nav zem jautajuma zimes
100%nevar dot nevienam

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:10, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tu domā, tā būs tikai un vienīgi Zemgale? Formāli jā, taču faktiski tā būs LAČ izlase ar vairākiem DR kadriem ierindā Tāpēc nahren to Liepāj ar OHL!
Protams, ka nahren. Savs čempionāts jau nav jāciena un jācenšas padarīt visādās jomās labāks.

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:13, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Par LHF lēmuma izpederēt rusņakus no OHL pēc okupācijas gan nav ko čīkstēt. Viss pareizi. Nav ko importēt vates tādā daudzumā
Šis drīzāk bija stāsts par to, ka LHF šādu soli spēra tieši pirms paša Play Off. Un tas tiešām bija nesmuki no LHF puses. Piekrītu, ka Rusņas un Buļbašlandes spēlētāji nespēlētu no jaunās sezonas, bet ne jau nu tā nesmuki rīkoties atklāti pretēji Fair Play principiem.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:14, pirms 2 gadiem
Viens bazes klubs igaunos, otrs somos,ja vel uzceps tresho Alpu liga un apgus taa gala labumus, pc medalas nav aiz kalniem

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:16, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: nu, anonīmi jau brēkt visi māk. Ja jau esi sācis - tad sauc konkrētus faktus, uzvārdus!
Savādāk sanāk, ka bez maz vai Pikāns ir vienīgais vecis ar pаutiem no mūsu hokeja sabiedrības. Pārējie tik anonīmi kaut kur pa stūriem bubināt vien spēj
Jau pēc iepriekšējās sezonas, ja nemaldos Gipters publiski teica +- to pašu, ko šeit anonīmi, kāds uzrakstījis. Jau tad gāja runa par neizprotamiem vadības lēmumiem, nemaksātām algām utt.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:18, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Šis drīzāk bija stāsts par to, ka LHF šādu soli spēra tieši pirms paša Play Off. Un tas tiešām bija nesmuki no LHF puses. Piekrītu, ka Rusņas un Buļbašlandes spēlētāji nespēlētu no jaunās sezonas, bet ne jau nu tā nesmuki rīkoties atklāti pretēji Fair Play principiem.
Un tani pat laikaa kad sezonas un piemeram jau fifa pasaules kvaliii pedeja stadija izmet Roginu araa, tad viss bija nizcag un uvazuha fifai,uefa un uleb eiroligai BET kad kkada amatieru liga izmet kkadus 18. skiras utainus, tad fair play nav

Karteja namgeja peerle, ieseivojat, kadu laiku bus par ko parekt

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:19, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Zemgale - mīnus viens spēcīgs klubs OHL.
Starp citu, vēl viena nianse - ja Zemgale netīšām šogad uzvar Kontinetālajā Kausā, tad Latvija autāmtiski NEDABŪ vietu 2023/24.g. sezonā vietu Čempionlīgā - tāpēc, ka Zemgale spēlē Mestis, un klubi no līgām, kas nav valstu vadošās līgās netiek (nedrīkst!) spēlēt čempionu līgā.
Te jau rakstīja. Zemgale būs OHL. Viņu vietā mauks viņu "dublieri". Noteikti var sakārtot papīrus tā, lai OHL Zemgale un Mestis Zemgale juridiski ir viens un tas pats klubs un tevis aprakstītā problēma atkrīt.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:19, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ka nahren. Savs čempionāts jau nav jāciena un jācenšas padarīt visādās jomās labāks.
aprimsti - A-burts ir sen zināms dārzenis ar ļoti ierobežotām spriešanas spējām, sen vairs neizbrīna, ka viņš kaut ko īpaši stulbu izšauj, tāpēc viņš man ir ignore listē.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:20, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te jau rakstīja. Zemgale būs OHL. Viņu vietā mauks viņu "dublieri". Noteikti var sakārtot papīrus tā, lai OHL Zemgale un Mestis Zemgale juridiski ir viens un tas pats klubs un tevis aprakstītā problēma atkrīt.
tieši tad problēma izzudīs. Jo Mestis klubi NEDRĪKST spēlēt ČL

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:21, pirms 2 gadiem
Kas ta tagad sanāk? Latvijā hokejs ir jeb nav? Halles uztur amatieri un vecāki?

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:21, pirms 2 gadiem
Mazā laukuma speciālists. rakstīja: Kas ta tagad sanāk? Latvijā hokejs ir jeb nav? Halles uztur amatieri un vecāki?
Gan ir gan jeb nav

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:22, pirms 2 gadiem
Abrag! Ja Zemgale sasitīs Velsas profus, kaste alus no manis!

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:22, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tu domā, tā būs tikai un vienīgi Zemgale? Formāli jā, taču faktiski tā būs LAČ izlase ar vairākiem DR kadriem ierindā Tāpēc nahren to Liepāj ar OHL!
Vispār jau tā tiek plānota kā jauniešu komanda, Pļāvējs gribētu, lai vispār u20 bāzes komanda. Pussastāvu uz šo brīdi plāno u20 vecumā. Reālākais sastāva modelis - labākie u20 vecumā no Zemgales un pārējā OHL, kas nav devušies uz ārzemēm + 1-2 pieredzējušie un pārējie ļoti tālas izlases rezerves vai u23 vecuma puiši, kas kādreiz bija ar potenciālu, taču izskatās, ka nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:23, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Gan ir gan jeb nav
Šo pērli nekad nesapratīšu. Pats skumjakais jau, ka pat žurnālisti šādi runā, ne tikai parasts SC komentētājs.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:23, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: tieši tad problēma izzudīs. Jo Mestis klubi NEDRĪKST spēlēt ČL
Ja Zemgale juridiski ir pārstāvēta gan Mestis, gan OHL, kur problēma? Jo tad tas ir arī OHL klubs nevis tikai Mestis.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:25, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Labak pasaki kas laca nav zem jautajuma zimes
100%nevar dot nevienam
HS Rīga būs 100%

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:26, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: HS Rīga būs 100%
Kkada riga jau bus, beigas speles 5 komandas no kuram 4 bus kkadas rigas un piekta bus prizma

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:27, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šo pērli nekad nesapratīšu. Pats skumjakais jau, ka pat žurnālisti šādi runā, ne tikai parasts SC komentētājs.
Es vel saprotu ka taadus generalus un matulus neizskolos, bet kad visadi edzinveidigie tapat kladzina, tas tiesham norada ka skolaa ir tupa atsedets

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:29, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jau pēc iepriekšējās sezonas, ja nemaldos Gipters publiski teica +- to pašu, ko šeit anonīmi, kāds uzrakstījis. Jau tad gāja runa par neizprotamiem vadības lēmumiem, nemaksātām algām utt.
Tas ir vārds vārdā pārkopēts no tā ko pēc 200/2021. sezonas rakstīja Gipters.

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:30, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Ipashi smiekli naak kad visu profesiju eksperts namgejs taapat tupina lurkat savus JEB un VAI kaa pagadas, un parasti pagadas galigi greizi
Shim pat aizraad a shis tik bleej talak

Par profesoru abragu nebrinos, tas vecais rugumpods ir bezcerigs
Profesors arī pērles raksta, par to, ka Zemgale nevarēs pie Šampiņjoniem spēlēt Ja nemaldos, pērtiķbolā Vefs kādās 5 līgās un turnīros vienlaicīgi mauca, Resnā Putna komentāri te zibeņzibeņoja par sasniegumiem
Ja Zemgale kaut vai divos mauks, tad varēs izvēlēties, kuru līgu pārstēvēt klubu turnīros

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:31, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - mēģināsim aррist ČL funkcionārus Tu tiešām domā, ka viņi ir tik stulbi???
Ņemot vērā, ka ČL dalībnieku saraksts ļoti bieži tiek veidots pēc visai subjektīviem apsvērumiem, tad saproti pats, ka Zemgalei ČL nekādi nespīd.
Neesmu skatījies nākošās sezonas KK dalībnieku sarakstu. Tu noteikti zini labāk - vai vispār ir pamats domāt, ka Zemgale varētu paņemt šo turnīru, ka par ČL raksti?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:32, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Profesors arī pērles raksta, par to, kaZ emgale nevarēs pie Šempiņjoniem spēlēt Ja nemaldos, pērtiķbolā Vefs kādās 5 līgās un turnīros vienlaicīgi mauca, Resnā Putna komentāri te zibeņzibeņoja par sasniegumiem Ja Zemgale kaut vai divos mauks, tad varēs izvēlēties, kuru līgu pārstēvēt klubu turnīros
Nu ja lac mauks kkads pusotrais sastavs, kazjols um co sazimes, tikai ne jau cl bet to shampinjonu kauju ar rumaniem,iriem un niderlandes chiganiem

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:32, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Kkada riga jau bus, beigas speles 5 komandas no kuram 4 bus kkadas rigas un piekta bus prizma
Liekot kopā visas baumas, kas pa laikam dzirdētas. Jurka grib glābt Aļimpu, Pikāns klusi sācis domāt atgriezties, nekas nav dzirdēts par Mogo un Klizmu (tie gan arī laiku pa laikam tā kā taisās mukt), būs Zemgale tikai ar JAHL sastāvu (nu un gan jau piemetīs rezervistus no lielā kluba - karoč mestis ferma), gan jau HSR, redzēs, kas ar D-pili. Labākajā gadījumā 7 klubi, sliktākajā, kā tu saki sabakstīs kādus 5-6. Vēl jau jāskatās V-pils virzienā, jo tie vienu brīdi tā kā gribēja (pāris gadus atpakaļ), Rēzeknes - kur pērn uzcēla jaunu un lv čempim laba līmeņa halli. Ogrē klīst runas, ka halles īpašniekam gribas klapēt to bodīti ciet - moš kadam pa lēto notirgo (atceroties gan cik prasīja Kurbadam, lai šie pirktu, neticās). Tā kā varbūt pa valsti sataisa, kādas u20 vecuma komandas vai apvieno JAHL un OHL un sanāk pat nopietns čempis. dzīvos, redzēs.

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:33, pirms 2 gadiem
Churbans kaa istens basketa fans to pat savos piemeros izmanto, respekt

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:33, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu skatījies nākošās sezonas KK dalībnieku sarakstu. Tu noteikti zini labāk - vai vispār ir pamats domāt, ka Zemgale varētu paņemt šo turnīru, ka par ČL raksti?
Paņemt varētu, tikai Profesoram netici, ja paņems, Šampiņjoni ir garantēti
Protams, ja uzverēs arī OHL

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:33, pirms 2 gadiem
Mazā laukuma speciālists. rakstīja: Kas ta tagad sanāk? Latvijā hokejs ir jeb nav? Halles uztur amatieri un vecāki?
Gan jau ka OHL, vai kā to LČ sauks, būs, jo savādāk LV nevar spēlēt IIHF pasaules čempionātā.
Tā vismaz savulaik TV klārēja Lipmans, ka IIHF PČ nevar spēlēt valstis, kurām nav sava nacionālā čempionāta.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:34, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu skatījies nākošās sezonas KK dalībnieku sarakstu. Tu noteikti zini labāk - vai vispār ir pamats domāt, ka Zemgale varētu paņemt šo turnīru, ka par ČL raksti?
krietni lielākas kā jebkad pēdējo, nezinu, teiksim, 10 gadu laikā (ja tiktu saglabāts iepriekšējās sezonas sastāvs)
https://www.iihf.com/en/static/5450... .

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:34, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - mēģināsim aррist ČL funkcionārus Tu tiešām domā, ka viņi ir tik stulbi???
Ņemot vērā, ka ČL dalībnieku saraksts ļoti bieži tiek veidots pēc visai subjektīviem apsvērumiem, tad saproti pats, ka Zemgalei ČL nekādi nespīd.
Kāds šeit sakars ar appisienu? Juridiski tā sanāks viena un tā pati komanda. Viss ir legāli. Un skatoties reāli. Nevienam OHL klubam izņemot Zemgali (ja viņi vāks sastāvu, lai Mestis ietu top vietās nevis, kā sapņo Pļāvējs - u20 bāzi) nemaz nav reālu izredžu uzvarēt KK, lai par šo vispār būtu jāsatraucās.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:35, pirms 2 gadiem
Tak vencpile,dpils nesalasis piki, ja jau lepaja pat atbira. Lasis kkadas blices no rigas un viss

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:35, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Profesors arī pērles raksta, par to, ka Zemgale nevarēs pie Šampiņjoniem spēlēt Ja nemaldos, pērtiķbolā Vefs kādās 5 līgās un turnīros vienlaicīgi mauca, Resnā Putna komentāri te zibeņzibeņoja par sasniegumiem
Ja Zemgale kaut vai divos mauks, tad varēs izvēlēties, kuru līgu pārstēvēt klubu turnīros
Atgādināji laikus, kad VEF/Juniors laikam sauca komandu un tā spēlēja LBL regulārajā sezonā, kamēr pirmā komanda spēlēja ULEB kausā, VTB, BBL. Par pārējo - ir precīzi jāzina kas un kā. Pie vienas vietas kas bija ar VEF, runa ir par citu sporta veidu. Kārtējo reizi runā runāšanas pēc, neko nezinot.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:37, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu skatījies nākošās sezonas KK dalībnieku sarakstu. Tu noteikti zini labāk - vai vispār ir pamats domāt, ka Zemgale varētu paņemt šo turnīru, ka par ČL raksti?
Tāds pats sastāvs kā katru gadu, tikai bez belariem. Poļi, kazahi, slovāki, briti, itāļi, franki utt. Teorijā, ja Zemgale vāc komandu ar top u20 džekiem un izlases rezervēm (Mareņveidīgajiem) vai tādiem, kā Indrašis, kas varētu arī jēdzīgu darbu nedabūt - ir paceļams. Bet skatoties reālo sastāvu un tās runas, kas bijušas no Pļāvēja un Zeltiņa - varēs zaudēt savā 1. kārtā (3. kārta kopumā)

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:37, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atgādināji laikus, kad VEF/Juniors laikam sauca komandu un tā spēlēja LBL regulārajā sezonā, kamēr pirmā komanda spēlēja ULEB kausā, VTB, BBL. Par pārējo - ir precīzi jāzina kas un kā. Pie vienas vietas kas bija ar VEF, runa ir par citu sporta veidu. Kārtējo reizi runā runāšanas pēc, neko nezinot.
Vsi tad nebija taa ka uz lbl finaliem piesledzas toreiz lielie puikas un pat toreiz pupsikam ar valdi un ventiiliem nopietnas razborkas bija

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:37, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - mēģināsim aррist ČL funkcionārus Tu tiešām domā, ka viņi ir tik stulbi???
Ņemot vērā, ka ČL dalībnieku saraksts ļoti bieži tiek veidots pēc visai subjektīviem apsvērumiem, tad saproti pats, ka Zemgalei ČL nekādi nespīd.
Te jau dažs labs sasapņojies par čempionu līgu!
Smieklīgi!

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:38, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atgādināji laikus, kad VEF/Juniors laikam sauca komandu un tā spēlēja LBL regulārajā sezonā, kamēr pirmā komanda spēlēja ULEB kausā, VTB, BBL. Par pārējo - ir precīzi jāzina kas un kā. Pie vienas vietas kas bija ar VEF, runa ir par citu sporta veidu. Kārtējo reizi runā runāšanas pēc, neko nezinot.
Par Hokeju klausi mani, nevis Profesoru, ja uzvarēs gan KK, gan OHL, būs iekšā Šampiņjonos, VOT!

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:39, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: krietni lielākas kā jebkad pēdējo, nezinu, teiksim, 10 gadu laikā (ja tiktu saglabāts iepriekšējās sezonas sastāvs)
https://www.iihf.com/en/static/5450... .
Kāds ir iemesls, ka Zemgale uzreiz iecelta 3.posmā? BLR kluba nepielaišana?

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:40, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Par Hokeju klausi mani, nevis Profesoru, ja uzvarēs gan KK gan OHL, būsc iekšā Šampiņjonos, VOT!
Labai mantai esi ticis klat sovakar, zemgale panems kk un ies uz cl

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:40, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Par Hokeju klausi mani, nevis Profesoru, ja uzvarēs gan KJ, gan OHL, būsc iekšā Šampiņjonos, VOT!
Ja pieņem, ka Abrags muld (respektīvi ir tas, ko es saku - juridiski Zemgale gan Mestis, gan OHL ir viens un tass pats klubs) - OHL šogad nemaz nav jāuzvar. Uzvara KK, nākamajā sezonā dod ceļazīmi uz ČL. Tikai skatoties reāli - nu neuzvarēs KK. Neticu, ka vāks tam atbilstošu sastāvu.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:41, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tāds pats sastāvs kā katru gadu, tikai bez belariem. Poļi, kazahi, slovāki, briti, itāļi, franki utt. Teorijā, ja Zemgale vāc komandu ar top u20 džekiem un izlases rezervēm (Mareņveidīgajiem) vai tādiem, kā Indrašis, kas varētu arī jēdzīgu darbu nedabūt - ir paceļams. Bet skatoties reālo sastāvu un tās runas, kas bijušas no Pļāvēja un Zeltiņa - varēs zaudēt savā 1. kārtā (3. kārta kopumā)
Kāpēc tāds optimisms? Runa jau par uzvaru visā turnīrā, nevis tikšanu finālposmā.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:42, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Te jau dažs labs sasapņojies par čempionu līgu!
Smieklīgi!
Vienīgais, kas te saka, ka reāli uzvarēt KK ir pats Abrags. Es tikai saku, ka juridiski, notiekot brīnumam un uzvarot KK, tam, ka spēlē gan mestis, gan OHL nav jābūt problēmai. Bet skatoties sportiski - nebūš uzvaras KK, lai būtu jāsatraucās par Abraga sāpju bērnu "ja Zemgale uzvar KK, mēs zaudējam vietu ČL"

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:43, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Vsi tad nebija taa ka uz lbl finaliem piesledzas toreiz lielie puikas un pat toreiz pupsikam ar valdi un ventiiliem nopietnas razborkas bija
Toreiz finālā taču bija visas 7 spēles. Man liekas, ka jau play-ofos mauca pirmais VEF sastāvs, nevis tikai finālsērijā.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:43, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja pieņem, ka Abrags muld (respektīvi ir tas, ko es saku - juridiski Zemgale gan Mestis, gan OHL ir viens un tass pats klubs) - OHL šogad nemaz nav jāuzvar. Uzvara KK, nākamajā sezonā dod ceļazīmi uz ČL. Tikai skatoties reāli - nu neuzvarēs KK. Neticu, ka vāks tam atbilstošu sastāvu.
Vieni no pretendentiem būs noteikti! Par sastāvu esmu mierīgs, ne jau lūzerus viņi priekš Mestis vāks Būs, kā tu saki, gan Mareņvedīgie, gan Indraši, gan arī U-20 bāze, nemaz tik sūdīgi uz papīra nebūs!

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:43, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tāds pats sastāvs kā katru gadu, tikai bez belariem. Poļi, kazahi, slovāki, briti, itāļi, franki utt. Teorijā, ja Zemgale vāc komandu ar top u20 džekiem un izlases rezervēm (Mareņveidīgajiem) vai tādiem, kā Indrašis, kas varētu arī jēdzīgu darbu nedabūt - ir paceļams. Bet skatoties reālo sastāvu un tās runas, kas bijušas no Pļāvēja un Zeltiņa - varēs zaudēt savā 1. kārtā (3. kārta kopumā)
Vai Zemgale jau spēlē tajā Mestis līgā?
Tas, ka tajā klubā dažam labam ir lielas ambīcijas, nebūt vel nenozīmē, ka viņi tur spēlēs.
Pie šī brīža globālās ekonomikas milzīgās krīzes, jo īpaši Latvijā, neviens netieksies ieguldīt naudu kāda ambīciju apmierināšanai. Jo īpaši hokejā. Tas arī ir galvenais iemesls kāpēc HK Liepāja uz nākošo sezonu ir nolikts uz bremzēm.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:44, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tāds optimisms? Runa jau par uzvaru visā turnīrā, nevis tikšanu finālposmā.
Kur tu redzi optimismu? Es saku, ja vāktu u20 labākos un izlases rezervistus kausu varētu pacelt. Jo nu ja mēs tā skatāmies - izlases rezervisti spēlē top līgu apakšgala klubos vai rullē tajās pašās Francijās utt.
Bet tā, kā es neticu, ka vāks tādu sastāvu, tad pat savu posmu nevinnēs, kur nu vēl visu KK

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:44, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Toreiz finālā taču bija visas 7 spēles. Man liekas, ka jau play-ofos mauca pirmais VEF sastāvs, nevis tikai finālsērijā.
Bet tur bija kasjaki ar spelu parcelsanam vafelnieku vajadzibam un ari kkadas razborkas ar speletaju sutishanu uz augsu un leju!

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:45, pirms 2 gadiem
Tas galīgi nav labi, pagājušo sezonu play off pat bez leģionāriem labi sitās! 😒

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kur tu redzi optimismu? Es saku, ja vāktu u20 labākos un izlases rezervistus kausu varētu pacelt. Jo nu ja mēs tā skatāmies - izlases rezervisti spēlē top līgu apakšgala klubos vai rullē tajās pašās Francijās utt.
Bet tā, kā es neticu, ka vāks tādu sastāvu, tad pat savu posmu nevinnēs, kur nu vēl visu KK

Savs posms jau nav obligāti jāvinnē, pietiek ar 2.vietu, lai tiktu finālā.

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:45, pirms 2 gadiem
Pat ar visu indrashi un bukartiem nepaceltu kk, shie tur atslidotu un ietu majas dzert alu

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:46, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Vieni no pretendentiem būs noteikti! Par sastāvu esmu mierīgs, ne jau lūzerus viņī priekš Mestis vāks Būs, kā tu saki, gan Mareņvedīgie, gan Indraši, gan arī U-20 bāze, nemaz tik sūdīgi uz papīra nebūs!
Naudiņu tu zini cik tam vajadzētu? U20 bāze - tas vēl ir ticami. Mareņveidīgie? Kāds, kā komandas līderis - ticami. Indrašveidīgie? Ja nu vienīgi līdz atrod labaku darbu. Jo pirmkārt, kāpēc, lai Indrašveidīgie mauktu somu 2. līgā un otrkārt - nauda. Budžetu plāno 1.2 miljonus. Visam nevis tikai algām. Pat ja tas būtu tikai algu budžets tur fiziski nesavākt to par kop tu te sapņo.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:49, pirms 2 gadiem
Tad indrasis bez 150 pakam nekustesies! Gan jau kko atradis cehija, mosh del lejasgals

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:49, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vai Zemgale jau spēlē tajā Mestis līgā?
Tas, ka tajā klubā dažam labam ir lielas ambīcijas, nebūt vel nenozīmē, ka viņi tur spēlēs.
Pie šī brīža globālās ekonomikas milzīgās krīzes, jo īpaši Latvijā, neviens netieksies ieguldīt naudu kāda ambīciju apmierināšanai. Jo īpaši hokejā. Tas arī ir galvenais iemesls kāpēc HK Liepāja uz nākošo sezonu ir nolikts uz bremzēm.
Pagājušajā nedēļā uz Zemgali mauca līgas pārstāvji. Somi nav krievi, kur mauks visu tikai uz "vārda". Tātad zināmas garantijas ir. Kuluāros runā, ka budžeta caurumus aizpildīs LG. Pa lielam jau Zemgale būš jaunais Jura projekts. Tikai bez Jura, lai tā smaciņa mazak redzama. Bet tā caur un caur apkārt ir cilvēki kam tieši vai netieši bija saistība ar viņu un RD. Tuvākajās nedēļās būtu jābūt gan ziņām no Zemgales, gan Mestis kalendāram - vislabākajam apliecinājumam būs kaut kas vai nebūs.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:49, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Naudiņu tu zini cik tam vajadzētu? U20 bāze - tas vēl ir ticami. Mareņveidīgie? Kāds, kā komandas līderis - ticami. Indrašveidīgie? Ja nu vienīgi līdz atrod labaku darbu. Jo pirmkārt, kāpēc, lai Indrašveidīgie mauktu somu 2. līgā un otrkārt - nauda. Budžetu plāno 1.2 miljonus. Visam nevis tikai algām. Pat ja tas būtu tikai algu budžets tur fiziski nesavākt to par kop tu te sapņo.
Karoče, redzēsim, es gulēt! Rīt, ļoti ceru, mākonīši kaut kādi debesīs parādīsies, lai to Sauli vienreiz noslāpētu!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:50, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Savs posms jau nav obligāti jāvinnē, pietiek ar 2.vietu, lai tiktu finālā.
Nebūs arī tās 2. vietas, ja sastāvs pamatā būs u20 puiši. Nesaprotu, kur tur Abrags redz lielākās iespējas pēdējos 10 gados.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:51, pirms 2 gadiem
Šarlatāns rakstīja: Tas galīgi nav labi, pagājušo sezonu play off pat bez leģionāriem labi sitās! 😒
Diemžēl, bet pie patreizējās ekonomiskās situācijas. šī situācija bija gaidāma, un var pat teikt, saprotama. Transporta izmaksas ir nenormāli augušas, tā pat ledus īres izmaksas utt.
Vienīgi būtu ļoti žēl, ja pie esošās situācijas sabruktu LSSS hokeja nodaļa. Tas būtu liels trieciens Liepājas iespējām kaut kad nākotnē atgriezties LV hokeja virsotnēs.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nebūs arī tās 2. vietas, ja sastāvs pamatā būs u20 puiši. Nesaprotu, kur tur Abrags redz lielākās iespējas pēdējos 10 gados.
Es arī nesprotu viņa optimismu.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:53, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es arī nesprotu viņa optimismu.
Profesoram limenradis reizem rada zilus brinumus!

  +2 [+] [-]

, 2022-06-28 23:54, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pagājušajā nedēļā uz Zemgali mauca līgas pārstāvji. Somi nav krievi, kur mauks visu tikai uz "vārda". Tātad zināmas garantijas ir. Kuluāros runā, ka budžeta caurumus aizpildīs LG. Pa lielam jau Zemgale būš jaunais Jura projekts. Tikai bez Jura, lai tā smaciņa mazak redzama. Bet tā caur un caur apkārt ir cilvēki kam tieši vai netieši bija saistība ar viņu un RD. Tuvākajās nedēļās būtu jābūt gan ziņām no Zemgales, gan Mestis kalendāram - vislabākajam apliecinājumam būs kaut kas vai nebūs.
Kāda LG, kāds Juris? Tu tiešām domā, ka PNG termināla projektam tiks pielaisti tie paši KGB bijušie darboņi un viņu pakaļlaižas? Vai arī tu domā, ka Kalvītis un Mīkstais Juris maksās no savas kabatas?

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:57, pirms 2 gadiem
Bazes klubs izklausas pec jurkas

  +1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:57, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāda LG, kāds Juris? Tu tiešām domā, ka PNG termināla projektam tiks pielaisti tie paši KGB bijušie darboņi un viņu pakaļlaižas? Vai arī tu domā, ka Kalvītis un Mīkstais Juris maksās no savas kabatas?
Es tikai saku, ko runā kuluāros. Kā angļi saka visu šo info jāuztver ar "grain of salt" Taču, ja man jāsaka savs viedoklis - mani nepārsteigtu, ja nepastarpināti viens vai abi tur būtu iesaistīti. Mums ik pa brīdim, kāda politiskā persona parāda patieso seju - tā kā nebūs nekāds pārsteigums, ja pastarpinātā veidā kgbišņiki tiks klāt.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-28 23:58, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: A kaada starpiba vai shie mauks kkada shampinjonu kausa? Tapat iegrabes pirmaja karta un ar lielu pazoru brauks majas

Kam tas vispar vajadzigs? Nav jau futene kur lielu piki uefa atmet par katru joberistu uzvareshamu
Vispār man praktiski nav intereses sekot ČL hokejā. Tad jau ar lielāku interesi sekoju handbola ČL.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:58, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Bazes klubs izklausas pec jurkas
u20 bāzes klubs - to jaunais LHF Pļāvējs tepat SC stāstīja, ka tā kā Jēpis ir gan Zemgales, gan u20 izlases treneris būtu super to apvienot un uztaisīt u20 bāzes blici. Zemgales Zeltiņš vienkārsi saka, ka plānā ir ap 10 u20 vecuma džekiem.

     [+] [-]

, 2022-06-28 23:59, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vispār man praktiski nav intereses sekot ČL hokejā. Tad jau ar lielāku interesi sekoju handbola ČL.
Skiet tads pliekans un neizdevies turnirs. Kaa tur ar naudas balvam?

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:00, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Skiet tads pliekans un neizdevies turnirs. Kaa tur ar naudas balvam?
Tas Abragam jāprasa, nezinu.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:00, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: u20 bāzes klubs - to jaunais LHF Pļāvējs tepat SC stāstīja, ka tā kā Jēpis ir gan Zemgales, gan u20 izlases treneris būtu super to apvienot un uztaisīt u20 bāzes blici. Zemgales Zeltiņš vienkārsi saka, ka plānā ir ap 10 u20 vecuma džekiem.
Jazeps vai Peteris, bet izskatas ka visu biida kazjols un co, kas ir kaa cimds un roka ar jurku. A zemgali vnk kaa chempijoni taja ievilkti ieksha

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:01, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Jazeps vai Peteris, bet izskatas ka visu biida kazjols un co, kas ir kaa cimds un roka ar jurku. A zemgali vnk kaa chempijoni taja ievilkti ieksha
Izklausās, ka grib smuku izkārtni, bet kas zem tā visa...

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:02, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Izklausās, ka grib smuku izkārtni, bet kas zem tā visa...
Ari tas u20 var apaugt ar penzonariem pekshni vai 5. skiras legiem!
Ticer kazjolam un co

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:05, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tikai saku, ko runā kuluāros. Kā angļi saka visu šo info jāuztver ar "grain of salt" Taču, ja man jāsaka savs viedoklis - mani nepārsteigtu, ja nepastarpināti viens vai abi tur būtu iesaistīti. Mums ik pa brīdim, kāda politiskā persona parāda patieso seju - tā kā nebūs nekāds pārsteigums, ja pastarpinātā veidā kgbišņiki tiks klāt.
Neminēšu, kas būs un kas nebūs, bet straujā notikumu gaita pierāda to, ka Kalvītim un Mikstam Jurim šobrīd ir daudz lielākas galvassāpes nekā sponsorēt kādu hokeja klubu, kādā jaberlīgā.
Piemēram:
https://nra.lv/ekonomika/latvija/38...

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:05, pirms 2 gadiem
Bet to gaazi tad vel perk no Roginas? Kkur jau bazuneja ka nogrieza visu bet runaa ka vagoni turpina plust un taa vnk uzmest nevar un ari negrib

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:05, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Jazeps vai Peteris, bet izskatas ka visu biida kazjols un co, kas ir kaa cimds un roka ar jurku. A zemgali vnk kaa chempijoni taja ievilkti ieksha
Čempioni un klubs, kam jau bija sadarbība ar RD - ala Jurku un caur ģm Punci, jau bija veidotas sadarbības iekš mestis. Vienkārši ideālais variants.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:07, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Čempioni un klubs, kam jau bija sadarbība ar RD - ala Jurku un caur ģm Punci, jau bija veidotas sadarbības iekš mestis. Vienkārši ideālais variants.
Viss sashemots jau laicigi, es nez, man uzreiz skaidrs ka kazjols ar chomiem visu dar!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:08, pirms 2 gadiem
Viduslaiku Churbans rakstīja: Un tani pat laikaa kad sezonas un piemeram jau fifa pasaules kvaliii pedeja stadija izmet Roginu araa, tad viss bija nizcag un uvazuha fifai,uefa un uleb eiroligai BET kad kkada amatieru liga izmet kkadus 18. skiras utainus, tad fair play nav

Karteja namgeja peerle, ieseivojat, kadu laiku bus par ko parekt
Sezonas gaitā sauca Zemgali par salašņām, ka tur neviens jelgavnieka nav, bet pats raudāja par 10 urlu iztrukumu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:10, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neminēšu, kas būs un kas nebūs, bet straujā notikumu gaita pierāda to, ka Kalvītim un Mikstam Jurim šobrīd ir daudz lielākas galvassāpes nekā sponsorēt kādu hokeja klubu, kādā jaberlīgā.
Piemēram:
https://nra.lv/ekonomika/latvija/384902-em-aicinajusi-latvijas-gazes-akcionaru-karteja-sapulce-liegt-dalibu-gazprom-un-itera-latvija.htm
Kalvītim jau nu galīgi nav par ko satraukties. Reorganizēs/mainīs pamatkapitālu un viss. Kamēr Jurim, kuru nogriež malā, tieši šads naudas atmazgājiens caur ES valsti tieši nāk par labu, ja vien negrib pilnībā pārcelties uz Rusņu.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:11, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sezonas gaitā sauca Zemgali par salašņām, ka tur neviens jelgavnieka nav, bet pats raudāja par 10 urlu iztrukumu sastāvā.
Man šķiet tas bija iepriekšējā sezonā nevis šajā. Bet būtība nemainās. Citus apliek, kamēr paša komandai visvairāk leģu turklāt no "jaukajām" kaimiņzemēm austrumos.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:12, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Čempioni un klubs, kam jau bija sadarbība ar RD - ala Jurku un caur ģm Punci, jau bija veidotas sadarbības iekš mestis. Vienkārši ideālais variants.
Pastāsti man tā godīgi-kāds motīvs Mīkstam Jurim būt par slēpto naudas devēju klubam kādā joberlīgā?
Par Rīgas ''Aklajām zarnām'' +/- viss bija skaidrs, jo tas klubs un visa KHL līga bija KGBišņiki projekts jau pašā saknē, un arī šī kluba mērķi +/- bija saprotami, kas bija vienā ķēdē ar Maskavas namu, krievu festivālu Jūrmalā utt. Ko Mīkstais Juris iegūs no Zemgales spēlēšanas Somijā? Pie tam esot otrā plāna aktieris, un par cik mēs zinām, ka viņš nemaz nav tāds hokeja mīlētājs?
Kur visā tajā ir tā slēptā jēga visam tam?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:14, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kalvītim jau nu galīgi nav par ko satraukties. Reorganizēs/mainīs pamatkapitālu un viss. Kamēr Jurim, kuru nogriež malā, tieši šads naudas atmazgājiens caur ES valsti tieši nāk par labu, ja vien negrib pilnībā pārcelties uz Rusņu.
Kāds naudas atmazgājiens? Tu smejies?
Caur klubu kura budžets būs +/- 500 tūkstoši?

  -1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:14, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Man šķiet tas bija iepriekšējā sezonā nevis šajā. Bet būtība nemainās. Citus apliek, kamēr paša komandai visvairāk leģu turklāt no "jaukajām" kaimiņzemēm austrumos.
HK Liepājai 10 krievi sastāvā - viss kārtībā, FK Liepājai 10 leģi - pretīga komanda.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:15, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pastāsti man tā godīgi-kāds motīvs Mīkstam Jurim būt par slēpto naudas devēju klubam kādā joberlīgā?
Par Rīgas ''Aklajām zarnām'' +/- viss bija skaidrs, jo tas klubs un visa KHL līga bija KGBišņiki projekts jau pašā saknē, un arī šī kluba mērķi +/- bija saprotami, kas bija vienā ķēdē ar Maskavas namu, krievu festivālu Jūrmalā utt. Ko Mīkstais Juris iegūs no Zemgales spēlēšanas Somijā? Pie tam esot otrā plāna aktieris, un par cik mēs zinām, ka viņš nemaz nav tāds hokeja mīlētājs?
Kur visā tajā ir tā slēptā jēga visam tam?
Prasta naudas atmazgāšanas shēma un palikšana apritē.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:16, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāds naudas atmazgājiens? Tu smejies?
Caur klubu kura budžets būs +/- 500 tūkstoši?
1.2 miljoni. Labāk 1.2 miljoni nevis 0. Un tas ir tas, ko min oficiāli. Nogriez pusi un sanāk vairāk nekā RD valde oficiāli dalīja katru gadu uz galviņām.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:17, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Man šķiet tas bija iepriekšējā sezonā nevis šajā. Bet būtība nemainās. Citus apliek, kamēr paša komandai visvairāk leģu turklāt no "jaukajām" kaimiņzemēm austrumos.
Ja tas attiecās uz mani, tad tu atklāti melo, jo es visu pagājušo sezonu biju nikns, un to komentāros neslēpu, ka mani absolūti neapmierina, ka HKL ir kļuvis par to ko bija kļuvis u.t.i. salašņu klubu.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:20, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: 1.2 miljoni. Labāk 1.2 miljoni nevis 0. Un tas ir tas, ko min oficiāli. Nogriez pusi un sanāk vairāk nekā RD valde oficiāli dalīja katru gadu uz galviņām.
Tu jau, protams, vari ticēt, ka tagad tādiem savickiem esot zem lupas visos virzienos, var izdomāt kaut ko shēmot zem kluba, kurš spēlē kaut kādā joberlīgā.
Es tam absolūti neticu.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja tas attiecās uz mani, tad tu atklāti melo, jo es visu pagājušo sezonu biju nikns, un to komentāros neslēpu, ka mani absolūti neapmierina, ka HKL ir kļuvis par to ko bija kļuvis u.t.i. salašņu klubu.
Es gan vairāk runāju par iepriekšēju, lasi 20.21 sezonu - kad atklāti apsmēji citas komandas, jo tur redz nebija iedzimto. Kamēr paša Liepāja jau tad nekāda tīrā nebija.
UN arī par šo Šis drīzāk bija stāsts par to, ka LHF šādu soli spēra tieši pirms paša Play Off. Un tas tiešām bija nesmuki no LHF puses. Piekrītu, ka Rusņas un Buļbašlandes spēlētāji nespēlētu no jaunās sezonas, bet ne jau nu tā nesmuki rīkoties atklāti pretēji Fair Play principiem.

Vispār jau te iepriekš labi pieminēja - kad izmeta krievus no fifa, IIHF utt. - tad tas skaitījās labi. Kāpēc tad izmest pāris leģus no HKL un Aļimp nebija labi? Turklāt, dodot iespēju ārpuskārtā aizvietot ar citiem.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:23, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu jau, protams, vari ticēt, ka tagad tādiem savickiem esot zem lupas visos virzienos, var izdomāt kaut ko shēmot zem kluba, kurš spēlē kaut kādā joberlīgā.
Es tam absolūti neticu.
Ja tu runā par starptautisko lupu - ok, tur var būt visādi. Bet vietējā lupa - sorry, bet tur ar katru dienu ar vien izteiktāk var redzēt cik patiesībā kremlinu ir pie šprices...

  +2 [+] [-]

, 2022-06-29 00:25, pirms 2 gadiem
Es ticu noverojumiem pa dzivi, viens no tiem ir tads, ka apetite rodas edot!
Otrs, rudits zaglis nelaidis garam nevienu iespeju

Kazjols un cukmens ja varea noshmugulet kaut 50 pakas, shemos un urkesies, bet te viens bocmanis netic

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:30, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es gan vairāk runāju par iepriekšēju, lasi 20.21 sezonu - kad atklāti apsmēji citas komandas, jo tur redz nebija iedzimto. Kamēr paša Liepāja jau tad nekāda tīrā nebija.
UN arī par šo Šis drīzāk bija stāsts par to, ka LHF šādu soli spēra tieši pirms paša Play Off. Un tas tiešām bija nesmuki no LHF puses. Piekrītu, ka Rusņas un Buļbašlandes spēlētāji nespēlētu no jaunās sezonas, bet ne jau nu tā nesmuki rīkoties atklāti pretēji Fair Play principiem.

Vispār jau te iepriekš labi pieminēja - kad izmeta krievus no fifa, IIHF utt. - tad tas skaitījās labi. Kāpēc tad izmest pāris leģus no HKL un Aļimp nebija labi? Turklāt, dodot iespēju ārpuskārtā aizvietot ar citiem.
Jā, tas nebija pēc Fair Play principiem, jo klubs visu sezonu spēlē ar domu par Play Off, un nevis tiem gatavojas dažas spēles pirms izslēgšanas spēlēm. Vel jo vairāk, ja tā nopietni ņemam, nemaz tā īsti nebija ar ko aizvietot atlaistos spēlētājus, Latvijas hokeja spēlētāju tirgus ir tieši tik liels cik viņš ir.
Nu ko? NHL ir tik ļoti slikta organizācija, ka ļauj spēlēt tajā Rusņas spēlētājiem, kuri pie tam neslēpj, ka ir Putin Team. Un tas viss pie tā, ka ASV ir lielākie ieroču un cita veida palīdzības sniedzēji Ukrainai karā pret Rusņas orkām.

     [+] [-]

, 2022-06-29 00:33, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, tas nebija pēc Fair Play principiem, jo klubs visu sezonu spēlē ar domu par Play Off, un nevis tiem gatavojas dažas spēles pirms izslēgšanas spēlēm. Vel jo vairāk, ja tā nopietni ņemam, nemaz tā īsti nebija ar ko aizvietot atlaistos spēlētājus, Latvijas hokeja spēlētāju tirgus ir tieši tik liels cik viņš ir.
Nu ko? NHL ir tik ļoti slikta organizācija, ka ļauj spēlēt tajā Rusņas spēlētājiem, kuri pie tam neslēpj, ka ir Putin Team. Un tas viss pie tā, ka ASV ir lielākie ieroču un cita veida palīdzības sniedzēji Ukrainai karā pret Rusņas orkām.
Bet kāpēc tas jāuzsver, ja Tev tā komanda bija vienaldzīga?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 00:33, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu runā par starptautisko lupu - ok, tur var būt visādi. Bet vietējā lupa - sorry, bet tur ar katru dienu ar vien izteiktāk var redzēt cik patiesībā kremlinu ir pie šprices...
Finanšu sektorā viņu nemaz tk daudz nav. Vel jo vairāk, ka visa Latvijas finanšu sfēra ir zem absolūtas ASV finanšu izlūkošanas lupas, un kas vairākkārt ir reāli pierādījies.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-29 02:37, pirms 2 gadiem
Káds te runá ka hokejs n1 Latvijá.Futbols galvas tiesu páráks par hokeju un basketbolu

     [+] [-]

, 2022-06-29 06:15, pirms 2 gadiem
Jūtos nedaudz nosauļojies.

     [+] [-]

, 2022-06-29 07:23, pirms 2 gadiem
Uzmetuši lupu,ka krievi un belari nevar spelet un ka naudas maz.Tak spelejiet ar saviem jaunajiem speletajiem.

     [+] [-]

, 2022-06-29 10:22, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai ne Irbi... nav viņš vadītājs pēc rakstura. Un Ozo ar tai lomai diez vai derēs - tur tāds glumais ir vajadzīgs nevis ar tik tiešu raksturu kā Ozo.
Ko nu ļarksti, Irbe vienubrīd bija NHLPA viceprezidents. Domā par zilām acīm iedeva?

     [+] [-]

, 2022-06-29 10:47, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, tas nebija pēc Fair Play principiem, jo klubs visu sezonu spēlē ar domu par Play Off, un nevis tiem gatavojas dažas spēles pirms izslēgšanas spēlēm. Vel jo vairāk, ja tā nopietni ņemam, nemaz tā īsti nebija ar ko aizvietot atlaistos spēlētājus, Latvijas hokeja spēlētāju tirgus ir tieši tik liels cik viņš ir.
Nu ko? NHL ir tik ļoti slikta organizācija, ka ļauj spēlēt tajā Rusņas spēlētājiem, kuri pie tam neslēpj, ka ir Putin Team. Un tas viss pie tā, ka ASV ir lielākie ieroču un cita veida palīdzības sniedzēji Ukrainai karā pret Rusņas orkām.
Opā, kāda pagraba līgas komanda domāja par playoffiem. Kā tas ir salīdzināms ar to, ka top izlasi atstādina no pasaules mēroga čempionātiem? Viņiem vai tad nebija plāns tur spēlēt? Tak ievēro kaut kādu konsekvenci. Ja slēdz ārā, tad slēdz. Nav ko tagad čīkstēt! Pretekļu iebrukums Ukrainā kaut kā arī nav baigi "Fair-Play".

  -1 [+] [-]

, 2022-06-29 11:14, pirms 2 gadiem
bukacis rakstīja: Ko nu ļarksti, Irbe vienubrīd bija NHLPA viceprezidents. Domā par zilām acīm iedeva?
Jā, bija! Un lielus sūdus tur arī sataisīja, un līdz ar to no NHLPA tika izmests kā nederīga lupata.

     [+] [-]

, 2022-06-29 11:20, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija! Un lielus sūdus tur arī sataisīja, un līdz ar to no NHLPA tika izmests kā nederīga lupata.
Kādus sūdus viņš savārīja?

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 11:23, pirms 2 gadiem
LHF ambīciju dēļ spēlēt somu joberlīgās Latvijas čempji hokejā tiks vēl vairāk sačakarēti

  +2 [+] [-]

, 2022-06-29 11:25, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kādus sūdus viņš savārīja?
nu nez vai tie ir sūdi , kad notika lokauts tad kopā ar Gudenovu aktīvi pret Betmenu cīnījās par labāku hokejistu dzīvi. lokauts 2004/5

     [+] [-]

, 2022-06-29 11:29, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, bija! Un lielus sūdus tur arī sataisīja, un līdz ar to no NHLPA tika izmests kā nederīga lupata.
Muldi kā pa ķešu. Viņš tieši spēcīgi iesaistījās lockouta laikā, lai panāktu spēlētājiem lielāku otkatu no līgas ieņēmumiem.
Kā arī par to izmešanu, tas vairāk bija saistīts ar to, ka viņš bija neērts. Arčam ir stingrs un nepiekāpigs raksturs. Tas varbūt arī savā ziņā pabojāja viņa karjeru un tās ilgumu NHL.

  -2 [+] [-]

, 2022-06-29 12:08, pirms 2 gadiem
bukacis rakstīja: Muldi kā pa ķešu. Viņš tieši spēcīgi iesaistījās lockouta laikā, lai panāktu spēlētājiem lielāku otkatu no līgas ieņēmumiem.
Kā arī par to izmešanu, tas vairāk bija saistīts ar to, ka viņš bija neērts. Arčam ir stingrs un nepiekāpigs raksturs. Tas varbūt arī savā ziņā pabojāja viņa karjeru un tās ilgumu NHL.
Jā,jā! Ko tu neteiksi!
Manis pēc tu vari ticēt kaut vai Ziemassvētku vecītim, bet tas nekādi nemaina apstākli, kas viss ir daudz savādāk.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-29 12:10, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu nez vai tie ir sūdi , kad notika lokauts tad kopā ar Gudenovu aktīvi pret Betmenu cīnījās par labāku hokejistu dzīvi. lokauts 2004/5
Cīnīties cīnījās, bet beigās visi NHL hokejisti palika zaudētājos.

     [+] [-]

, 2022-06-29 12:11, pirms 2 gadiem
Based HK Liepāja

  +1 [+] [-]

, 2022-06-29 12:27, pirms 2 gadiem
bukacis rakstīja: Opā, kāda pagraba līgas komanda domāja par playoffiem. Kā tas ir salīdzināms ar to, ka top izlasi atstādina no pasaules mēroga čempionātiem? Viņiem vai tad nebija plāns tur spēlēt? Tak ievēro kaut kādu konsekvenci. Ja slēdz ārā, tad slēdz. Nav ko tagad čīkstēt! Pretekļu iebrukums Ukrainā kaut kā arī nav baigi "Fair-Play".
Es esmu absolūti par to, ka agresorvalsts pārstāvji ir dažādos veidos jāsoda, bet tas jādara visai, šai gadījumā pasaules hokeja sabiedrībai, sabiedrībai kopā. Ods iekožot zilonim arī domā, ka viņš ir baigi varenais.
Papēti kuras Eiropas, nemaz nerunājot par Ziemeļamerikas, hokeja līgas pēc 24. februāra izmeta Rusņas un Buļbašlandes spēlētājus no savām komandām. Un pateikšu priekšā, ka tādu principā nebija. Un nebija tāpēc, ka šīs līgas (federācijas) domā un rūpējas par savām komandām, jo saprot, ka tas viss nav tikai sportiskais aspekts, bet arī finansiālais. Katram spēlētājam, ar kuru klubs sezonas laikā lauž līgumu, klubam ir jāizmaksā līgumā atrunātās kompensācijas. OHL klubiem, kuriem tas bija jādara, budžets bija tieši tik liels cik tas bija. Un tam pašam HKL, kuram bija jālauž līgums ar sešiem spēlētājiem, pie apstākļiem, kad radikāli pieauga cenas itin visā, tas bija pamatīgs finanšu trieciens.

     [+] [-]

, 2022-06-29 13:31, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es esmu absolūti par to, ka agresorvalsts pārstāvji ir dažādos veidos jāsoda, bet tas jādara visai, šai gadījumā pasaules hokeja sabiedrībai, sabiedrībai kopā. Ods iekožot zilonim arī domā, ka viņš ir baigi varenais.
Papēti kuras Eiropas, nemaz nerunājot par Ziemeļamerikas, hokeja līgas pēc 24. februāra izmeta Rusņas un Buļbašlandes spēlētājus no savām komandām. Un pateikšu priekšā, ka tādu principā nebija. Un nebija tāpēc, ka šīs līgas (federācijas) domā un rūpējas par savām komandām, jo saprot, ka tas viss nav tikai sportiskais aspekts, bet arī finansiālais. Katram spēlētājam, ar kuru klubs sezonas laikā lauž līgumu, klubam ir jāizmaksā līgumā atrunātās kompensācijas. OHL klubiem, kuriem tas bija jādara, budžets bija tieši tik liels cik tas bija. Un tam pašam HKL, kuram bija jālauž līgums ar sešiem spēlētājiem, pie apstākļiem, kad radikāli pieauga cenas itin visā, tas bija pamatīgs finanšu trieciens.
Kā pastāv risks, ka Liepājai nenāks par labu lēmums banot okupantu pārstāvjus, tā pat Zvirgzdiņš sāk demagoģēt, ka to nevajagot darīt

     [+] [-]

, 2022-06-29 13:51, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es esmu absolūti par to, ka agresorvalsts pārstāvji ir dažādos veidos jāsoda, bet tas jādara visai, šai gadījumā pasaules hokeja sabiedrībai, sabiedrībai kopā. Ods iekožot zilonim arī domā, ka viņš ir baigi varenais.
Papēti kuras Eiropas, nemaz nerunājot par Ziemeļamerikas, hokeja līgas pēc 24. februāra izmeta Rusņas un Buļbašlandes spēlētājus no savām komandām. Un pateikšu priekšā, ka tādu principā nebija. Un nebija tāpēc, ka šīs līgas (federācijas) domā un rūpējas par savām komandām, jo saprot, ka tas viss nav tikai sportiskais aspekts, bet arī finansiālais. Katram spēlētājam, ar kuru klubs sezonas laikā lauž līgumu, klubam ir jāizmaksā līgumā atrunātās kompensācijas. OHL klubiem, kuriem tas bija jādara, budžets bija tieši tik liels cik tas bija. Un tam pašam HKL, kuram bija jālauž līgums ar sešiem spēlētājiem, pie apstākļiem, kad radikāli pieauga cenas itin visā, tas bija pamatīgs finanšu trieciens.
Ko nu pļūti Zvirgzdiņ! Dzīvo pēc principa - vai nu visi, vai neviens! Ne visas valstis ir uzlikušas/apstiprinājušas sankcijas. Ne visu valstu sporta federācijas ir izslēgušas parašas izlases kā arī to spēlētājus no turnīriem. Ko tagad darīt? Iebilst pret sakncijām? Latvijai arī atteikties no sankcijām pret Rusņu, jo, redz, Z-koreja, Ķīna utt tās neapstiprina? Citādi jau nesanāk pēc Tava principa.

     [+] [-]

, 2022-06-29 13:54, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kā pastāv risks, ka Liepājai nenāks par labu lēmums banot okupantu pārstāvjus, tā pat Zvirgzdiņš sāk demagoģēt, ka to nevajagot darīt
Mans stāsts nebija par to, kas man patīk, vai nepatīk, bet par visam ko citu.
Tu un tev līdzīgie, kuri bļauj, ka pret Rusņu un Buļbašlandi jāvēršas visiem līdzekļiem, nav īpaši ar prātu dāsni apdalīti. Cilvēkiem ir jāsaprot, kur ir tā robeža, kur tiek sodītas šīs agresorvalstis, un kur šie sodi beigās vairāk vēršas pret pašiem sodītājiem, nekā abām agresorvalstīm.
Man ir vairāki paziņas, kuri bļāva, ka Rusņu un Buļbašlandi ir jāsoda visos iespējamos veidos, bet tagad viņi bļauj cik slikta ir ES un Latvijas valdība, jo, redz, pasaulē un Latvijā ir tik milzīga inflācija, un dārgi energo resursi. Tā mēdz būt ar cilvēkiem, kuri nespēj saprast vienkāršas likumsakarības.

     [+] [-]

, 2022-06-29 13:57, pirms 2 gadiem
Helsinku Jokerit varētu spēlēt OHL

     [+] [-]

, 2022-06-29 14:14, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Stulbais zābak, es rakstīju par hokeja līgām, kuras visas ir valstīs, kuras ir uzlikušas sankcijas Rusņai un Buļbašlandei. Visas šīs valstis (izņemot Šveici un Norvēģiju) ietilpst Eiropas savienībā. Kāds tam sakars ar Z-Koreju?
ne jau valsts aizliedza vai ieviesa kaut kādas sankcijas pret OHL spēlējošiem , bet gan hokeja pederācijas valde , pie tam vienbalsīgi.

     [+] [-]

, 2022-06-29 14:37, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: ne jau valsts aizliedza vai ieviesa kaut kādas sankcijas pret OHL spēlējošiem , bet gan hokeja pederācijas valde , pie tam vienbalsīgi.
Teiksim, sekas ES un LV valsts kopējai politikai. Izdzina no sporta klubiem uz abu roku pirkstiem saskaitāmus spēlētājus, bet tajā pašā laikā salaida valstī daudzus tūkstošus Rusņas politiskos emigrantus. Kad vietējā Latvijas krievu jaunatne organizēja akciju Ukrainas atbalstam pie Rusņas vēstniecības, tad atnāca 60 (!!!!) cilvēki, un liela daļa no tiem bija ukraiņi, vai latvieši.

     [+] [-]

, 2022-06-29 14:42, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Teiksim, sekas ES un LV valsts kopējai politikai. Izdzina no sporta klubiem uz abu roku pirkstiem saskaitāmus spēlētājus, bet tajā pašā laikā salaida valstī daudzus tūkstošus Rusņas politiskos emigrantus. Kad vietējā Latvijas krievu jaunatne organizēja akciju Ukrainas atbalstam pie Rusņas vēstniecības, tad atnāca 60 (!!!!) cilvēki, un liela daļa no tiem bija ukraiņi, vai latvieši.
kāpēc tu pin valsti un politiku?
tu raudi par hokeju, ka vot HK Liepāja tika nepamatoti apdalīta.
bet to lēmumu pieņēma pederācijas valde , pasvītroju vārdu - vienbalsīgi. tas ir HK Liepāja pati balsoja, ka pie viņiem nebūs krievu. atgādinu , ka Liepājas boss Mors atrodas tajā pederācijas valdē , kas pieņēma šo lēmumu.
tu te pin visādas sankcijas un citu sūdu un cik netaisnīgi izturējās pret Liepāju.
pēc būtības HK Liepāja pati nobalsoja , ka krievi pie viņiem vairs nespēlēs

     [+] [-]

, 2022-06-29 14:45, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā,jā! Ko tu neteiksi!
Manis pēc tu vari ticēt kaut vai Ziemassvētku vecītim, bet tas nekādi nemaina apstākli, kas viss ir daudz savādāk.
Nu, tad izklāsti kā bija, nevis bārsties tikai ar gudrībām. Minēji, ka Irbe tur cīnījās, bet spēlētāji tāpat bija zaudētāji. Vai tad Irbe tur viens pats visu izlēma no NHLPA puses, vai tad viņš vienpersoniski parakstīja vienošanos? Irbe bija viens no tiem retajiem, kas tieši nevēlējās parakstīt, jo gribēja dabūt vairāk labuma spēlētājiem no NHL.

     [+] [-]

, 2022-06-29 14:47, pirms 2 gadiem
bukacis rakstīja: Nu, tad izklāsti kā bija, nevis bārsties tikai ar gudrībām. Minēji, ka Irbe tur cīnījās, bet spēlētāji tāpat bija zaudētāji. Vai tad Irbe tur viens pats visu izlēma no NHLPA puses, vai tad viņš vienpersoniski parakstīja vienošanos? Irbe bija viens no tiem retajiem, kas tieši nevēlējās parakstīt, jo gribēja dabūt vairāk labuma spēlētājiem no NHL.
nu tak beigās NHLPA notika balsošana par Betmena ultimātu spēlētājiem un 90% nobalsoja, ka pieņem Betmena noteikumus un beidz lokautu.
principā spēlētāji uzmeta Gudenovu (Irbes)un viņa plānu par kuru sākumā visi bija starā un iet līdz uzvarošām beigām kopā.

     [+] [-]

, 2022-06-29 15:41, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu tak beigās NHLPA notika balsošana par Betmena ultimātu spēlētājiem un 90% nobalsoja, ka pieņem Betmena noteikumus un beidz lokautu.
principā spēlētāji uzmeta Gudenovu (Irbes)un viņa plānu par kuru sākumā visi bija starā un iet līdz uzvarošām beigām kopā.
Tieši tā! Tikai Zvirgzdiņa kungam kaut kāda skleroze.

  +2 [+] [-]

, 2022-06-29 16:16, pirms 2 gadiem
bukacis rakstīja: Tieši tā! Tikai Zvirgzdiņa kungam kaut kāda skleroze.
nav viņam sklerozes. viss ir daudz vienkāršāk, bocmanim vienmēr ir taisnība.

     [+] [-]

, 2022-06-29 17:23, pirms 2 gadiem
Vis Liepājā sākās ar Zabja atlaišanu, Freimaņa , utt. Giptnera raksts.
HK Liepājā jau vairākus gadus vis vārijās, nesaskaņas starp kluba vadību un spēlētājiem. Moris pieņēma tādus lēmumus ,kas nebija saprotami ne pašvaldībai (kurai ir lielākā finansējuma daļa klubā), ne spēlētājiem.