Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Pirmā pārceltā spēle Latvijas hokeja čempionātā

Agris Suveizda

Pirmā pārceltā spēle Latvijas hokeja čempionātā
Foto: Agris Bricis/Optibet Hokeja līga

Latvijas Hokeja federācija, "Optibet" Latvijas Hokeja līga un iesaistītie klubi Daugavpils "Dinaburga" un Rīgas "Mogo"/LSPA paziņojuši par rītdien paredzētās spēles atlikšanu. Latgales klubs informē, ka tas darīts drošības nolūkos.

"Sakarā ar spēlētāju saslimšanu drošības nolūkos tika pieņemts lēmums pārcelt rītdienas spēli pret "Mogo"/LSPA
Spēlētāji steidzamā kārtā veiks Covid-19 pārbaudes," vēstīts Daugavpils "Dinaburgas" profilā sociālo tīklu vietnē Facebook. "Gaidiet tuvākās ziņas. Paldies par sapratni. Sargiet sevi!"

Latvijas augstākās līgas pastarīte "Dinaburga" sezonu sākusi ar četriem zaudējumiem. Vispirms viesos daugavpilieši ar 1:8 kapitulēja "Zemgalei"/LLU, bet pēcāk mājās, klātesot vidēji 483,3 skatītājiem, piekāpās arī HS "Rīga" (2:4), "Liepājai" (2:6) un "Prizmai"/IHS (0:5). Rezultatīvākais komandā ar trim (2+1) punktiem ir Vadims Vabiščevs, bet bijušajam izlases uzbrucējam Sergejam Pečuram ir divas rezultatīvas piespēles. Arī nākamnedēļ "Dinaburgai" ieplānotas divas mājas spēles - trešdien pret "Olimp"/"Venta 2002" un sestdien pret "Zemgali"/LLU.

Savukārt "Mogo"/LSPA ar sešiem punktiem piecos mačos ieņem trešo vietu. Rīdzinieki ir apspēlējuši "Zemgali"/LLU (4:3), "Prizmu"/IHS (6:0) un "Rīgu" (3:2), bet zaudējuma rūgtums piedzīvots pret "Olimp"/"Venta 2002" (3:6) un "Liepāju" (0:1). Pa pieciem punktiem nopelnījuši Jānis Straupe (4+1) un Elviss Želubovskis (2+3). Nākamā spēle "Mogo"/LSPA" paredzēta 3. oktobrī pret "Olimp"/"Venta 2002".

Šīs nedēļas OHL spēles

DatumsSpēleVietaLaiks/Rez.
23.09.Dinaburga - Prizma/IHSDaugavpils ledus halle0:5
23.09.Mogo/LSPA - HS RīgaMogo ledus halle3:2
23.09.HK Zemgale/LLU - Olimp/Venta 2002Jelgavas hokeja halle4:3 P
26.09.Prizma/IHS - HK Zemgale/LLUVolvo SC ledus halle13.00
26.09.Olimp/Venta 2002 - HK LiepājaInbox hokeja ledus halle16.45
26.09.Dinaburga - Mogo/LSPADaugavpils ledus hallepārcelta

Turnīra tabula

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Liepāja4400019:78
2.Olimp/Venta 20024211018:127
3.Mogo/LSPA5300216:126
4.Zemgale/LLU4120119:116
5.Prizma/IHS4101212:173
6.Rīga5101312:193
7.Dinaburga400045:230

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/hkdinaburg...
https://www.facebook.com/optibethok...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 19:43, pirms 4 gadiem
Kaut tik tikai piesardzības nolūkos.

     [+] [-]

, 2020-09-25 19:44, pirms 4 gadiem
Ka tik Covidnieks nav arī līdz Latvijas hokejam jau ticis. Atliek.steidzamā kārtā sagaidīt rezultātus, kā atcels visas rītdienas spēles.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 19:52, pirms 4 gadiem
Baltic Taxi rakstīja: Ka tik Covidnieks nav arī līdz Latvijas hokejam jau ticis. Atliek.steidzamā kārtā sagaidīt rezultātus, kā atcels visas rītdienas spēles.
nu ja Dinaburga būs OHL ballīti uzrīkojusi ar citiem klubiem, tad atcels! neko darīt , lai pasēž 14 dienas izolācijā un padomā...

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 19:53, pirms 4 gadiem
Vienkārši jāatceļ čempionāts covidnieks taču nekur nepazudis.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 19:56, pirms 4 gadiem
Nu cik tie sportisti var ciest,,?
Katru dienu sprunguļis anālajā
Atverē tiek spiests
😎

     [+] [-]

, 2020-09-25 19:56, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Vienkārši jāatceļ čempionāts covidnieks taču nekur nepazudis.
kāpēc? lai komanda atsēd noteikto dienu skaitu, testi ja negatīvi. grabinam tālāk. neredzu problēmu OHL, pāris spēles var pārcelt.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 20:01, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc? lai komanda atsēd noteikto dienu skaitu, testi ja negatīvi. grabinam tālāk. neredzu problēmu OHL, pāris spēles var pārcelt.
Un ši gada čempis ilgs divas sezonas, jo otrais vilnis tik tagad sākās, ja turpinās slimošana būs kā KHL.

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:03, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja Dinaburga būs OHL ballīti uzrīkojusi ar citiem klubiem, tad atcels! neko darīt , lai pasēž 14 dienas izolācijā un padomā...
Nu jā,trešdien ar Prizmu spēlēja,tur arī var būt sekas.

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:09, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Un ši gada čempis ilgs divas sezonas, jo otrais vilnis tik tagad sākās, ja turpinās slimošana būs kā KHL.
neredzu iemesla piesaukt KHL. krievu čempi vispār jāizmet no Latvijas.
Latvija nav Krievija! ierāmējiet visi!

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 20:11, pirms 4 gadiem
Katra saaukstēšanas ir jauzskata , ka tev kovids ir😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neredzu iemesla pieaukt KHL. krievu čempi vispār jāizmet no Latvijas.
Latvija nav Krievija! ierāmējiet visi!
Visi ir cilvēki un slimība ir viena, kas nešķiros čempionātus.

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:14, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Katra saaukstēšanas ir jauzskata , ka tev kovids ir😂😂😂😂
Nu bet labāk 100% drošs un viss,spēli var izspēlēt arī vēlāk,bet zini ka neaplipini pretinieku un vēl arī savējos.

  -2 [+] [-]

, 2020-09-25 20:15, pirms 4 gadiem
KOLHOZS!

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:15, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: neredzu iemesla piesaukt KHL. krievu čempi vispār jāizmet no Latvijas.
Latvija nav Krievija! ierāmējiet visi!
šitiem nav vērts stāstīt,tur ir viena rieva un tā pati no lā ...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 20:16, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Visi ir cilvēki un slimība ir viena, kas nešķiros čempionātus.
Dinaburga ir mūsu problēma, ģinamo ir krievu čempja komanda.
ja neredzi atskirību, tad tavas problēmas...

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 20:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Dinaburga ir mūsu problēma, ģinamo ir krievu čempja komanda.
ja neredzi atskirību, tad tavas problēmas...
Es izteicos kulturāli, bet Tu redzi tikai valstu krodziņus ne problēmu. Ar tevis viss skaidrs nav jēga runāt.

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:24, pirms 4 gadiem
Nevar būt..... Ar kovidu tikai Krievija un KHLa slimo))))

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 20:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Dinaburga ir mūsu problēma, ģinamo ir krievu čempja komanda.
ja neredzi atskirību, tad tavas problēmas...
Juridiski atšķirība ir tajā, ka Dinaburga ir Latvijas klubs Latvijas čempī, Dinamo Latvijas klubs krievu čempī, bet skatoties cilvēcīgi tiek bļauts sargājam to, to, to - pofig par ārzemniekiem, bet ar ko latviešu puika Daugavpilī ir sliktāks par latviešu puiku Dinamo? Ja teiksi, ka krievu nauda - nu Latvijas vietējos čempjos puse klubu barojas no krievu, kazahu utt. naudas. Ja tiešam gribas, lai covid beidzās, vai vismaz paliek par kaut ko pietiekami nekaitīgu, nelipīgu un nervus nekutinošu kā ikdienas slimības tad gribi negribi, jānovēl veiksme un jātur īksķi par visiem ne tikai vietējiem. Kā SC daži saka - jāprot skatīties globāli - un globāli, ja vien neiemaucam atkal lockdown, mums būtu tikai izdevīgi ja tādas melu valstis kā Krievija (kaimiņvalsts faktora, jo īpaši Krievija) būtu pirmās, kas atrastu reālas zāles, vakcīnas - īstas nevis melus, elementāra iemesla dēļ - ja izveseļošanās un vakcinēšanās saktos tādās valstīs, lielaka drošība būtu pārējā pasaulē, jo gluzi vienkārši būtu mazaks risks par nepatiesību.

     [+] [-]

, 2020-09-25 20:57, pirms 4 gadiem
Vilku gripa?!

     [+] [-]

, 2020-09-25 21:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Juridiski atšķirība ir tajā, ka Dinaburga ir Latvijas klubs Latvijas čempī, Dinamo Latvijas klubs krievu čempī, bet skatoties cilvēcīgi tiek bļauts sargājam to, to, to - pofig par ārzemniekiem, bet ar ko latviešu puika Daugavpilī ir sliktāks par latviešu puiku Dinamo? Ja teiksi, ka krievu nauda - nu Latvijas vietējos čempjos puse klubu barojas no krievu, kazahu utt. naudas. Ja tiešam gribas, lai covid beidzās, vai vismaz paliek par kaut ko pietiekami nekaitīgu, nelipīgu un nervus nekutinošu kā ikdienas slimības tad gribi negribi, jānovēl veiksme un jātur īksķi par visiem ne tikai vietējiem. Kā SC daži saka - jāprot skatīties globāli - un globāli, ja vien neiemaucam atkal lockdown, mums būtu tikai izdevīgi ja tādas melu valstis kā Krievija (kaimiņvalsts faktora, jo īpaši Krievija) būtu pirmās, kas atrastu reālas zāles, vakcīnas - īstas nevis melus, elementāra iemesla dēļ - ja izveseļošanās un vakcinēšanās saktos tādās valstīs, lielaka drošība būtu pārējā pasaulē, jo gluzi vienkārši būtu mazaks risks par nepatiesību.
netupī. Latvijā ir citi noteikumi . krievu čempī citi, lai viņi tur spēlē.

     [+] [-]

, 2020-09-25 21:28, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Es izteicos kulturāli, bet Tu redzi tikai valstu krodziņus ne problēmu. Ar tevis viss skaidrs nav jēga runāt.
Nu tak nerunā. Es man liekas diezgan skaidri izteicos!

     [+] [-]

, 2020-09-25 21:32, pirms 4 gadiem
Nevajag taisīt nekādus testus un visi būs veseli, un īstenībā veseli jau arī visi ir, viena covidākstīšanās.

     [+] [-]

, 2020-09-25 21:34, pirms 4 gadiem
chau! ataa rakstīja: Nevajag taisīt nekādus testus un visi būs veseli, un īstenībā veseli jau arī visi ir, viena covidākstīšanās.
ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 21:40, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...
Kurš tev to samuldēja?!

     [+] [-]

, 2020-09-25 21:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...
No kurienes tāds info ? Kādas ir tās komplikācijas, iesnas un klepus ?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 21:42, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...
Aizdomīgi ka zaipis visu zina par krievu līgu un Dinamo. Kā trollis esi?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 21:55, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Aizdomīgi ka zaipis visu zina par krievu līgu un Dinamo. Kā trollis esi?
ja nav argumentu tad esmu trollis?
man tak po. domājiet ja galva ir...

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 21:58, pirms 4 gadiem
zaipis sanitārs dinamo palātā, maina pīles un noklausās diagnozes...

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:00, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...
Kur tava infa? Vai esi deinformators?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:01, pirms 4 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: zaipis sanitārs dinamo palātā, maina pīles un noklausās diagnozes...
tiesām tik sūdīgi citu info palasīt, lai smirdētu?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:03, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Kur tava infa? Vai esi deinformators?
Leta ja nemaldos uz reiz pēc izbraukuma, tika teikts vismaz 2 atrodas slimnīcā...
ja tā nav taisnība tad murgu dzen jau citi.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:07, pirms 4 gadiem
KHL oficālā lapā tagad jau 10 izņemti :
https://www.khl.ru/clubs/dinamo_r/t...

tālāk domājiet...kā gribat!

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:09, pirms 4 gadiem
cirvji. nedomāju ka tik daudz funarinu ir Latvijā.
sovjetu paliekas...

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamā daži esot slimnīcā ar komplikācijām...
haha tāds dir$ējs, neviens no viņiem pat īsti nenormālo pandēmiju nejūt.

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Leta ja nemaldos uz reiz pēc izbraukuma, tika teikts vismaz 2 atrodas slimnīcā...
ja tā nav taisnība tad murgu dzen jau citi.
Tā ka Leta šobrīd traucējumi nevaru parbaudināt, bet ja izvirzi šādus apgalvojumus tad ar atsauksi uz avotu, savādak neesi labāks par trolli.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:10, pirms 4 gadiem
zaipi, neņem ļaunā, es arī par OHL pārdzīvoju, Dinaburga pierobežā ir riska zonā. Puikam nesen tur bija turnīrs, bijs neomulīgi. Bet es par tām rd diagnozēm un stāvokļiem gribētu oficiālu info. Jo, kad Ozoliņš spēlēja rd, tad arī bija “labi informētie”, kas stāstīja, Ozoliņš pirms sezonas ievests slimnīcā ar smagu alkohola saindēšanos...

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:21, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: haha tāds dir$ējs, neviens no viņiem pat īsti nenormālo pandēmiju nejūt.
klau, man tak pokuj. tik saproti ka krievu līga te nes triperi, tāpat kā ģinamo no krievijas.
tas atsaucas uz mūsu skaitļiem. un nakuj man kādu krievu čempja dēļ būtu man jāierobežo sava brīvība.
Tu vari turpināt bunkurā sēdēt vatespauri!

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:24, pirms 4 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: zaipi, neņem ļaunā, es arī par OHL pārdzīvoju, Dinaburga pierobežā ir riska zonā. Puikam nesen tur bija turnīrs, bijs neomulīgi. Bet es par tām rd diagnozēm un stāvokļiem gribētu oficiālu info. Jo, kad Ozoliņš spēlēja rd, tad arī bija “labi informētie”, kas stāstīja, Ozoliņš pirms sezonas ievests slimnīcā ar smagu alkohola saindēšanos...
Daugavpils ir mūsu problēma. KHL ir krievu līga. ja tāda argumenta maz, nu tad neko... turpini raustīties!

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:38, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: haha tāds dir$ējs, neviens no viņiem pat īsti nenormālo pandēmiju nejūt.
Vai ne, jauniem un veseliem cilvēkiem vispār nav simptomu no tās fake huiņas. Reāli, no jebkā cita mirst vairāk, nekā no korončika. Skaitļi tiek pievilkti aiz ausīm. Bet nu ja kāds vēl uztver nopietni izcilā epidemiologa Uga Dumpja teikto, tad man žēl jūs.

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:44, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Vai ne, jauniem un veseliem cilvēkiem vispār nav simptomu no tās fake huiņas. Reāli, no jebkā cita mirst vairāk, nekā no korončika. Skaitļi tiek pievilkti aiz ausīm. Bet nu ja kāds vēl uztver nopietni izcilā epidemiologa Uga Dumpja teikto, tad man žēl jūs.
Ja jau tu mums tik gudrs, tad mini kaut vienu ticamu iemeslu kam un kāpēc vajag COVID-19 statistiku, kā tu raksti, pievilkt aiz ausīm?!

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:47, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Vai ne, jauniem un veseliem cilvēkiem vispār nav simptomu no tās fake huiņas. Reāli, no jebkā cita mirst vairāk, nekā no korončika. Skaitļi tiek pievilkti aiz ausīm. Bet nu ja kāds vēl uztver nopietni izcilā epidemiologa Uga Dumpja teikto, tad man žēl jūs.
Skaitļi netiek pievilkti, tādās autoritārās valstīs kā Krievija un Baltkrievija skaitļi tiek slēpti un samazināti. Covid-19 ir ļoti bīstams vīruss. Ja vēl neesi sapratis, tad ar laiku sapratīsi.

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:52, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Vai ne, jauniem un veseliem cilvēkiem vispār nav simptomu no tās fake huiņas. Reāli, no jebkā cita mirst vairāk, nekā no korončika. Skaitļi tiek pievilkti aiz ausīm. Bet nu ja kāds vēl uztver nopietni izcilā epidemiologa Uga Dumpja teikto, tad man žēl jūs.
Amerikāņi nav bijuši uz mēness, zeme ir plakana un ripa ir apaļa?

     [+] [-]

, 2020-09-25 22:54, pirms 4 gadiem
Namej, to vajag tiem, kas šo afēru bīda. 🙂

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:55, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: haha tāds dir$ējs, neviens no viņiem pat īsti nenormālo pandēmiju nejūt.
Zabusovs un Brūveris ir slimnīcā

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 22:58, pirms 4 gadiem
acido rakstīja: Namej, to vajag tiem, kas šo afēru bīda. 🙂
Kas un kāpēc viņu bīda?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: netupī. Latvijā ir citi noteikumi . krievu čempī citi, lai viņi tur spēlē.
Šoreiz tupī tu. Jo es nerunāju tikai par sportu - es runāju cilvēkiem, iedzīvotājiem, kā tādiem - vairumam, tajā skaitā Latvijai globāli būtu labak ja šaubīgās valstis ar Krieviju priekšgalā pirmās reāli atrisinātu covid problēmas. Un vienīgais par sportu - ar ko CILVĒCISKI ir sliktāks latvietis kas spēlē KHL par latvieti, kas spēlē OHL, Čehijā, Amerikā utt? Visi viņi tā pelna naudu.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klau, man tak pokuj. tik saproti ka krievu līga te nes triperi, tāpat kā ģinamo no krievijas.
tas atsaucas uz mūsu skaitļiem. un nakuj man kādu krievu čempja dēļ būtu man jāierobežo sava brīvība.
Tu vari turpināt bunkurā sēdēt vatespauri!
Lūdzu tādus pašus tekstus pie Eirokausiem futenē un visiem pārejiem sporta, kultūras utt. starptautiskajiem pasākumiem, kas notiek Latvijā, jo ar tiem tieši tāpat to draņķi var ievazāt. Un bīčs parādīja, ka arī mediju atgremojumi ir cirks.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:06, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Zabusovs un Brūveris ir slimnīcā
avots?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:08, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Šoreiz tupī tu. Jo es nerunāju tikai par sportu - es runāju cilvēkiem, iedzīvotājiem, kā tādiem - vairumam, tajā skaitā Latvijai globāli būtu labak ja šaubīgās valstis ar Krieviju priekšgalā pirmās reāli atrisinātu covid problēmas. Un vienīgais par sportu - ar ko CILVĒCISKI ir sliktāks latvietis kas spēlē KHL par latvieti, kas spēlē OHL, Čehijā, Amerikā utt? Visi viņi tā pelna naudu.
Sāksim ar to, ka čehu līga nespēlē Latvijā. Pārējais demagoģija no tavas puses.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Lūdzu tādus pašus tekstus pie Eirokausiem futenē un visiem pārejiem sporta, kultūras utt. starptautiskajiem pasākumiem, kas notiek Latvijā, jo ar tiem tieši tāpat to draņķi var ievazāt. Un bīčs parādīja, ka arī mediju atgremojumi ir cirks.
Nē tupi. Eirokausi nav krievu čempis

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Sāksim ar to, ka čehu līga nespēlē Latvijā. Pārējais demagoģija no tavas puses.
Es šobrīd runāju globāli. Es nerunāju tikai par Latviju. Kamēr tu esi ieciklējies uz 1. Un vai tas spēlētājs Dinamo vai kaut KHL krievu klubā ir vainīgs pie tā, ka viņam naudu maksā idioti, kas nesaprot, ka to huiņu izvazās pa puspasauli? Vai spēlētāji nosaka, kā tikt galā ar Covid? To nosaka līga. Parakstīji līgumu - dari kā liek bosi.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:12, pirms 4 gadiem
Zombijs rakstīja: Es izteicos kulturāli, bet Tu redzi tikai valstu krodziņus ne problēmu. Ar tevis viss skaidrs nav jēga runāt.
Tev kaut kas pret Latvijas karogu?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Nē tupi. Eirokausi nav krievu čempis
Bet Eirokausi var ievazāt covid. Skotijā covid nav? Sanmarino nav? Ja mačs ar Maccabi būtu Rīgā - žīdiem covid nav? Citiem covid nav? Tikai krieviem? Mums pašiem pulka pamuļķu, kas tikko kā robežas atvēra aizskrēja tusēt pa ārzemēm nav? Covid tikai no rusņas nāk? Nē, es saprotu, ka nepatīk krievi, ka tam ir daudz iemeslu, bet nu tik akli vainot vienu valsti/tās iedzīvotājus/politiku ir stulbi. Būsim reāli - tas ko tu šobrīd dari ir tieši tas pats ko ikdienā dara krievu poļitruki un propagandisti - atrod ienaidnieku un padara par vienīgo vainīgo.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:14, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es šobrīd runāju globāli. Es nerunāju tikai par Latviju. Kamēr tu esi ieciklējies uz 1. Un vai tas spēlētājs Dinamo vai kaut KHL krievu klubā ir vainīgs pie tā, ka viņam naudu maksā idioti, kas nesaprot, ka to huiņu izvazās pa puspasauli? Vai spēlētāji nosaka, kā tikt galā ar Covid? To nosaka līga. Parakstīji līgumu - dari kā liek bosi.
Nē tupī. Kovidu te ved krievu līga un ginamo, nevis citas līgas

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:16, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet Eirokausi var ievazāt covid. Skotijā covid nav? Sanmarino nav? Ja mačs ar Maccabi būtu Rīgā - žīdiem covid nav? Citiem covid nav? Tikai krieviem? Mums pašiem pulka pamuļķu, kas tikko kā robežas atvēra aizskrēja tusēt pa ārzemēm nav? Covid tikai no rusņas nāk? Nē, es saprotu, ka nepatīk krievi, ka tam ir daudz iemeslu, bet nu tik akli vainot vienu valsti/tās iedzīvotājus/politiku ir stulbi. Būsim reāli - tas ko tu šobrīd dari ir tieši tas pats ko ikdienā dara krievu poļitruki un propagandisti - atrod ienaidnieku un padara par vienīgo vainīgo.
Neapnika?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:17, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Nē tupī. Kovidu te ved krievu līga un ginamo, nevis citas līgas
Es vēlreiz atkārtoju - krievi ir vienīgie kas slimo? Un krievu sportisti ir vienīgie, kas var ievest covid? Parasts tūrists vai biznesmenis nevar? Kā tad mums te pēkšņi viens no Vācijas atvilka? Būtu paskatījies, kas apkārt notiek, kā paši ievērojam noteikumus un tad bļāvis, ka krievi un khl vienīgie, kas var ievest.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:18, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Neapnika?
tas no sērijas "amerikāņi arī tā dara"

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es vēlreiz atkārtoju - krievi ir vienīgie kas slimo? Un krievu sportisti ir vienīgie, kas var ievest covid? Parasts tūrists vai biznesmenis nevar? Kā tad mums te pēkšņi viens no Vācijas atvilka? Būtu paskatījies, kas apkārt notiek, kā paši ievērojam noteikumus un tad bļāvis, ka krievi un khl vienīgie, kas var ievest.
kurš saka ka krievi ir vienīgie? ko tu te plāties kā veca vista?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:19, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet Eirokausi var ievazāt covid. Skotijā covid nav? Sanmarino nav? Ja mačs ar Maccabi būtu Rīgā - žīdiem covid nav? Citiem covid nav? Tikai krieviem? Mums pašiem pulka pamuļķu, kas tikko kā robežas atvēra aizskrēja tusēt pa ārzemēm nav? Covid tikai no rusņas nāk? Nē, es saprotu, ka nepatīk krievi, ka tam ir daudz iemeslu, bet nu tik akli vainot vienu valsti/tās iedzīvotājus/politiku ir stulbi. Būsim reāli - tas ko tu šobrīd dari ir tieši tas pats ko ikdienā dara krievu poļitruki un propagandisti - atrod ienaidnieku un padara par vienīgo vainīgo.
Tu varētu būt labs dirslaizis. Tālu tiksi.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:19, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Neapnika?
Nē neapnika, jo ņirgu rauj cik ļoti viens var ieciklēties un neredzēt faktus. ja pieņemam, ka mūsu mediji nediš, tad Krievija nebūt nav vienīgā no kurienes nāk covid, vel jo vairak KHL nav vienīgais avots. Es nenoliedzu, ka tas ir milzīgs riska faktors, bet pasniegt, kā vienīgo - iesaku pabraukāt pa Latviju, paskatīties, kā uzvedās citu kaimiņvalstu tūristi mūsu muzejos, kafejnīcās utt.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:20, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kurš saka ka krievi ir vienīgie? ko tu te plāties kā veca vista?
Zaipis, atkārto savu plati, ka tikai KHL un Dinamo te viņu ieved. Citas līgas neievedot un par parastajiem mirstīgajiem vispār nerunā.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:21, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tas no sērijas "amerikāņi arī tā dara"
Tūlīt pateiks, ka esmu iedarbinājis botu

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:21, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu varētu būt labs dirslaizis. Tālu tiksi.
Nevis dirslaizis, bet cilvēks, kas paskatās arī faktus un ieslēdz reālu domāšanu nevis akli nicina.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:22, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Zaipis, atkārto savu plati, ka tikai KHL un Dinamo te viņu ieved. Citas līgas neievedot un par parastajiem mirstīgajiem vispār nerunā.
kolhozā ir totāls kovida bardaks, jas tev vēl neskaidrs?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kolhozā ir totāls kovida bardaks, jas tev vēl neskaidrs?
To es pats atzīstu. Runa ir par to, ka brauc vai nebrauc kolhozs te - viņi ne tuvu nav vienīgie, kas to zarazu te var ievest. Riski ir gan citu starptautisko sporta pasākumu dalībniekiem, tas pats kultūrai un visvairāk - tūristiem. Ja vienus sportistus noliek, tad nevajag žēlot pārējos.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:23, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nevis dirslaizis, bet cilvēks, kas paskatās arī faktus un ieslēdz reālu domāšanu nevis akli nicina.
Tak te kas, politika, ekonomika vai sports?
Ginamo sportā visvairāk triperi atveda

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:26, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To es pats atzīstu. Runa ir par to, ka brauc vai nebrauc kolhozs te - viņi ne tuvu nav vienīgie, kas to zarazu te var ievest. Riski ir gan citu starptautisko sporta pasākumu dalībniekiem, tas pats kultūrai un visvairāk - tūristiem. Ja vienus sportistus noliek, tad nevajag žēlot pārējos.
Te runā par sportu! Kā vates galvām patīk. Nosauc vēl ko sportā Latvijā vairāk par ginamo triperi

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:26, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tak te kas, politika, ekonomika vai sports?
Ginamo sportā visvairāk triperi atveda
Un kuri tad te bauro, ka sportu no politikas atdalīt nevar - ka KHL ir viena liela politika? Ja jau tā skatāmies uz RD/KHL, kad jābļauj laba tā komanda vai slikta, vajadzīga vai nē, kāpēc kad runa par covid pēkšņi sportu no politikas nodalam? Turklāt, tas, ka tie krievi te šogad braukā arī ir daļa no politikas, ka ministrija iekļāva izņēmumos.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un kuri tad te bauro, ka sportu no politikas atdalīt nevar - ka KHL ir viena liela politika? Ja jau tā skatāmies uz RD/KHL, kad jābļauj laba tā komanda vai slikta, vajadzīga vai nē, kāpēc kad runa par covid pēkšņi sportu no politikas nodalam? Turklāt, tas, ka tie krievi te šogad braukā arī ir daļa no politikas, ka ministrija iekļāva izņēmumos.
Tāpēc netupi.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Te runā par sportu! Kā vates galvām patīk. Nosauc vēl ko sportā Latvijā vairāk par ginamo triperi
Par sportu/politiku sk. iepriekšejo komentāru.
Par sportu un "triperi" - neviens. No bīča bija 5 saslimušie, par citiem starptautiskajiem nav dzirdēts.
Bet tik un ta ar visiem krieviem neviens nesit pušu 2 uzņēmumus, kas te saslimuši un diez vai viņiem bija saistība ar Dinamo vai Kuzņu.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: To es pats atzīstu. Runa ir par to, ka brauc vai nebrauc kolhozs te - viņi ne tuvu nav vienīgie, kas to zarazu te var ievest. Riski ir gan citu starptautisko sporta pasākumu dalībniekiem, tas pats kultūrai un visvairāk - tūristiem. Ja vienus sportistus noliek, tad nevajag žēlot pārējos.
kas vēl plāno braukt no rudens līdz pavasarim?
tip pie ģinamas raksta jātaurē "Dailes teātrim nebūs braukt uz viesizrādēm Polijā" vai kas tāds?

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tāpēc netupi.
Kur es tupiju? Es lieku kopa cēloņus ar faktiem un sekām, nevis pliki bļauju Dinamo/KHL labi/slikti.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par sportu/politiku sk. iepriekšejo komentāru.
Par sportu un "triperi" - neviens. No bīča bija 5 saslimušie, par citiem starptautiskajiem nav dzirdēts.
Bet tik un ta ar visiem krieviem neviens nesit pušu 2 uzņēmumus, kas te saslimuši un diez vai viņiem bija saistība ar Dinamo vai Kuzņu.
tu piedāvā vietējos uzņēmumus kaut kā neielaist Latvijā?

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nē neapnika, jo ņirgu rauj cik ļoti viens var ieciklēties un neredzēt faktus. ja pieņemam, ka mūsu mediji nediš, tad Krievija nebūt nav vienīgā no kurienes nāk covid, vel jo vairak KHL nav vienīgais avots. Es nenoliedzu, ka tas ir milzīgs riska faktors, bet pasniegt, kā vienīgo - iesaku pabraukāt pa Latviju, paskatīties, kā uzvedās citu kaimiņvalstu tūristi mūsu muzejos, kafejnīcās utt.
Vai ir ticis konstatēts, ka kāds no Tevis uzskaitīto ārzemju sportistiem atrodoties Latvijā būtu pārkāpis COVID-19 režīmu ārzemju sportistiem?
Atgādināšu, ka Kohoza līgas hokejisti to izdarīja.
https://www.la.lv/atkartosana-zinas...

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:29, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kur es tupiju? Es lieku kopa cēloņus ar faktiem un sekām, nevis pliki bļauju Dinamo/KHL labi/slikti.
Tu esi demagogs.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:29, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas vēl plāno braukt no rudens līdz pavasarim?
tip pie ģinamas raksta jātaurē "Dailes teātrim nebūs braukt uz viesizrādēm Polijā" vai kas tāds?
Saki paldies ministrijām, ka deva akceptu. Un tik bieži/ilgi neviens nebraukalēs, bet covidam (ja viņš ir tik lipīgs, kā saka) jau nemaz to biežo braukšanu nevajag - pietiek atbraukt pusslimai komandai vai sportistu bariņam, pavazāties pa Rīgu un redzamas sekas atstās.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu piedāvā vietējos uzņēmumus kaut kā neielaist Latvijā?
Es ar to skaidroju, ka bez visiem khlistiem slimo ir pilna dī - pavasara līmenī.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu piedāvā vietējos uzņēmumus kaut kā neielaist Latvijā?
Nē. Viņš krievu huinu pielīdzina Latvijai.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tu esi demagogs.
Demagogs ir cilvēks, kas bez argumentiem bļauj savu taisnību, kā vienīgo patieso. Es nevienā brīdī neesmu teicis, ka tas ir labi, ka te to zarazu ievazā, ka tas ir labi, ka braukalē utt. Es vienkārši saku ka tas nav vienīgais ļaunums.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:31, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es ar to skaidroju, ka bez visiem khlistiem slimo ir pilna dī - pavasara līmenī.
Liberasts?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:32, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Demagogs ir cilvēks, kas bez argumentiem bļauj savu taisnību, kā vienīgo patieso. Es nevienā brīdī neesmu teicis, ka tas ir labi, ka te to zarazu ievazā, ka tas ir labi, ka braukalē utt. Es vienkārši saku ka tas nav vienīgais ļaunums.
Varbūt jāsāk no kaut kā atteikties? Es pirmo lieku krievu līgu hokejā. Tu ko?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:33, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Saki paldies ministrijām, ka deva akceptu. Un tik bieži/ilgi neviens nebraukalēs, bet covidam (ja viņš ir tik lipīgs, kā saka) jau nemaz to biežo braukšanu nevajag - pietiek atbraukt pusslimai komandai vai sportistu bariņam, pavazāties pa Rīgu un redzamas sekas atstās.
cenšas atrast balansu starp piesardzību un "visa neaizklapēšanu", kaut kādi riski ir visur. hokejistu vazāšanās uz rusņu ir pārāk lieli riski, tīri dēļ krievu attieksmes un tiršanas, arī uzskatu ka nekādas atlaides nav pelnījuši. un kas no tā? hokejs pāri visam, ne?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:33, pirms 4 gadiem
Vai tad tiešām sporta portālā vēl vajadzētu šitās kovidmuļķības propagandēt?! Zaipis reāls mudaks.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:34, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Liberasts?
Ja es būtu liberasts tu mani redzētu bļaujam cik visi melnie un homo ir labi. Es to nedaru. Un ja es būtu liberasts, tad es vairāk par tevi un bansu bļautu, lai KHL te nelaiž pateicoties caram Pļutinam un batjuškam

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:34, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es ar to skaidroju, ka bez visiem khlistiem slimo ir pilna dī - pavasara līmenī.
ā, nu tad lai tie krievi braukā, jo forevers tāpat saslima. aprīnojama loģika!

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:35, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Varbūt jāsāk no kaut kā atteikties? Es pirmo lieku krievu līgu hokejā. Tu ko?
Pirmais ar ko bija jāsāk vel pirms KHL ielaišanas bija atteikšanās no brīvībām lidostās, ostās un reāla, nopitna kontrole, ierobežojumi tūrismam, jo tie vazāja to sūdu atpakaļ vel pirms KHL atsākās.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:35, pirms 4 gadiem
chau! ataa rakstīja: Vai tad tiešām sporta portālā vēl vajadzētu šitās kovidmuļķības propagandēt?! Zaipis reāls mudaks.
tu tak vari stāstīt ka kovida nav. un ? vai tad pavasarī neaizklapēja visu ciet, ar visu to ka viš "nav" ? tak skaties reāli.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:36, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: cenšas atrast balansu starp piesardzību un "visa neaizklapēšanu", kaut kādi riski ir visur. hokejistu vazāšanās uz rusņu ir pārāk lieli riski, tīri dēļ krievu attieksmes un tiršanas, arī uzskatu ka nekādas atlaides nav pelnījuši. un kas no tā? hokejs pāri visam, ne?
Teikšu to pašu ko zaipim - kļūda bija viņu laišana braukāt jau no sākuma, bet lielākā kļūda ir brīvība tūrismam līdz ar ārkārtas st. beigām.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:36, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pirmais ar ko bija jāsāk vel pirms KHL ielaišanas bija atteikšanās no brīvībām lidostās, ostās un reāla, nopitna kontrole, ierobežojumi tūrismam, jo tie vazāja to sūdu atpakaļ vel pirms KHL atsākās.
drīz tavs sapnis var piepildīties.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:36, pirms 4 gadiem
chau! ataa rakstīja: Vai tad tiešām sporta portālā vēl vajadzētu šitās kovidmuļķības propagandēt?! Zaipis reāls mudaks.
Pridur tu no franku krustojuma? Nodod sveicienus tjomam

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:36, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Teikšu to pašu ko zaipim - kļūda bija viņu laišana braukāt jau no sākuma, bet lielākā kļūda ir brīvība tūrismam līdz ar ārkārtas st. beigām.
nekādas brīvības nebija, nemelo

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ā, nu tad lai tie krievi braukā, jo forevers tāpat saslima. aprīnojama loģika!
Nē. Runa ir par to, ka viņi var braukāt, var nebraukāt - tā huiņa te vel sēž + to ved iekšā arī pa citiem galiem, līdz ar to tik un tā slimos. Aizklapēs KHL vizināšanos uz LV, no tā covid nepazudīs.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:38, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nē. Runa ir par to, ka viņi var braukāt, var nebraukāt - tā huiņa te vel sēž + to ved iekšā arī pa citiem galiem, līdz ar to tik un tā slimos. Aizklapēs KHL vizināšanos uz LV, no tā covid nepazudīs.
kāds saka ka pazudīs? parādīsi kur tas teikts?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nekādas brīvības nebija, nemelo
Katru, kas ielidoja pārbaudīja, bija obligata karantīna? Nē.
Ap jāņiem biju izbraucienā pa Zemgales pilīm un muzejiem. Lielākā daļa no auto stāvvietās leiši, igauņi. Vai kāds tur ievēroja distanci, staigāja maskās? Nē. Vai katrs dezinfikcēja rokas? Nē. Toties bija garas rindas, slikti vēdinātas telpas utt. Tādā veidā arī to huiņu visu vasaru te veda iekša - kas ar mašīnu, kas ar citu transportu.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:39, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kāds saka ka pazudīs? parādīsi kur tas teikts?
Neviens to nesaka, bet ja uztver kā lielāko draudu, tad būtu jābūt arī kaut kādai loģikai, ka tas garantē situācijas uzlabošanos.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:41, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neviens to nesaka, bet ja uztver kā lielāko draudu, tad būtu jābūt arī kaut kādai loģikai
protams, kolhozā vis čiki, loģikas nav. tā teikt nepatiesi apvainoti. lai kā mēs esam strīdējušies, nekad neesmu tevi uzskatījis par stulbu. neliec pārdomāt.

  +2 [+] [-]

, 2020-09-25 23:42, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nē. Runa ir par to, ka viņi var braukāt, var nebraukāt - tā huiņa te vel sēž + to ved iekšā arī pa citiem galiem, līdz ar to tik un tā slimos. Aizklapēs KHL vizināšanos uz LV, no tā covid nepazudīs.
Jā, nepazudīs, bet pavisam noteikti paturēs COVID-19 izplatību zem kontroles.
Vari man pārmest krievu nemīlēšanu, bet par cik ļoti labi pazīstu krievu būtību, jo pietiekoši ilgi šai valstī esmu nodzīvojis, kura viņiem liek domāt, ka visi noteikumi ir izdomāti tāpēc, lai tos noteikti kaut kādā veidā pārkāptu. Un tieši tāpēc labāk, lai šīs valsts pārstāvji šobrīd mazāk apgrozās mūsu valstī.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:43, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Katru, kas ielidoja pārbaudīja, bija obligata karantīna? Nē.
Ap jāņiem biju izbraucienā pa Zemgales pilīm un muzejiem. Lielākā daļa no auto stāvvietās leiši, igauņi. Vai kāds tur ievēroja distanci, staigāja maskās? Nē. Vai katrs dezinfikcēja rokas? Nē. Toties bija garas rindas, slikti vēdinātas telpas utt. Tādā veidā arī to huiņu visu vasaru te veda iekša - kas ar mašīnu, kas ar citu transportu.
tu te tā brēc, itkā mums būtu baigā katastrofa notikusi.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:45, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kāds saka ka pazudīs? parādīsi kur tas teikts?
Tie krievi no khl un ginamo ar statistikā iet. Vēl viena karantīna un es tādus dornus pats sākšu likvidēt no plakanās zemes. Kā kolorādo lentu nav manā apkaimē.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: protams, kolhozā vis čiki, loģikas nav. tā teikt nepatiesi apvainoti. lai kā mēs esam strīdējušies, nekad neesmu tevi uzskatījis par stulbu. neliec pārdomāt.
Es nesaku, ka kolhozā viss čiki, bet es neredzu 100% garantiju, ka aiztaisot kolhozu tagad, kad caur viņu jau ir ievazāts būs uzlabojumi. Es uzskatu, ka kolhozu tad nevajadzēja uzreiz ļaut. Tagad, kad draņķis ir iepludināts un krievi nosacīti bet sāk atčohnīties, ka sūdi lieli, varbūt arī tik traki vairs nenāktu iekšā. Varbūt + tas, ko ne reizi vien esmu teicis - tad vajadzēja aizliegt visus starptautiskos sporta, kultūras pasākumus. Jo, par laimi mums, izņemot Nameja pieminētos krievus neviens nepārkapj noteikumus un arī slimo īsti nav, ja neskaita bīču, bet tāpat - palasot par ārzemēm laiku pa laikam raksti, ka soda sportistus par režīma, drošības neievērošanu. Ja tik ļoti baidāmies, tad nevajadzētu sportistiem dot īpašos statusus vispār. Tie paši noteikumi kā mirstīgajiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-09-25 23:46, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: avots?
Ļoti drošs un uzticams, no komandas iekšienes.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu te tā brēc, itkā mums būtu baigā katastrofa notikusi.
Es nebrēcu. Es saku, ka ir sports vai nav sports un vienalga no krievijas vai Eiropas vai Ķīnas - covid te vazā visu laiku iekšā.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Katru, kas ielidoja pārbaudīja, bija obligata karantīna? Nē.
Ap jāņiem biju izbraucienā pa Zemgales pilīm un muzejiem. Lielākā daļa no auto stāvvietās leiši, igauņi. Vai kāds tur ievēroja distanci, staigāja maskās? Nē. Vai katrs dezinfikcēja rokas? Nē. Toties bija garas rindas, slikti vēdinātas telpas utt. Tādā veidā arī to huiņu visu vasaru te veda iekša - kas ar mašīnu, kas ar citu transportu.
Nefleitē!
Ir ļoti labi zināms, ka visām trīs Baltijas valstīm bija savstarpēja vienošanās-kamēr katra valsts spēj savā teritorijā noturēt noteikta līmeņa saslimušo skaitu, tikmēr ierobežojumi šo valstu iedzīvotājiem savstarpējā saskarsmē būs minimāli. Un tā tas normāli arī strādāja, līdz mūsu kaimiņi nesasniedza šo noteikto līmeni.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:50, pirms 4 gadiem
🤩🤩🤩

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:50, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Tie krievi no khl un ginamo ar statistikā iet. Vēl viena karantīna un es tādus dornus pats sākšu likvidēt no plakanās zemes. Kā kolorādo lentu nav manā apkaimē.
15 slimie uz 300+ šobrīd slimajiem. Ja SPKC nebremzē 10 slimie, jo slimajiem krieviem no NH būtu jābūt Krievijā un nost no Latvijas statistikas. 3% no šobrīd slimajiem ir no Dinamo. Vainot 3% pie jaunas karantīnas būtu naivi.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:52, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nesaku, ka kolhozā viss čiki, bet es neredzu 100% garantiju, ka aiztaisot kolhozu tagad, kad caur viņu jau ir ievazāts būs uzlabojumi. Es uzskatu, ka kolhozu tad nevajadzēja uzreiz ļaut. Tagad, kad draņķis ir iepludināts un krievi nosacīti bet sāk atčohnīties, ka sūdi lieli, varbūt arī tik traki vairs nenāktu iekšā. Varbūt + tas, ko ne reizi vien esmu teicis - tad vajadzēja aizliegt visus starptautiskos sporta, kultūras pasākumus. Jo, par laimi mums, izņemot Nameja pieminētos krievus neviens nepārkapj noteikumus un arī slimo īsti nav, ja neskaita bīču, bet tāpat - palasot par ārzemēm laiku pa laikam raksti, ka soda sportistus par režīma, drošības neievērošanu. Ja tik ļoti baidāmies, tad nevajadzētu sportistiem dot īpašos statusus vispār. Tie paši noteikumi kā mirstīgajiem.
neaiztaisot paktiski ar garantiju var teikt - būs sliktāk. par pārējiem pasākumiem, la ispeci lemj, ja ir līdzvērtīgi riski, nerīkojam. viss vienkārši. Tomēr šeit un citās valstīs tam pieiet nopietni, cenšās kko rīkot samazinot riskus. ar krievim tas neiet cauri, viņi nenormāli melo. es redzēju kas tur notika maijā un esmu šokā ka vispār atļāva te krievu līgām šaibu dauzīt. es uzskatu ka mūsējie līdz šim rīkojas samērā sakarīgi, ko parāda arī rezultāti. šo uzskatu par lielu kļūdu. un te nav nekāda naida, vnk es negribu la iatkārtojas ši gada aprīlis. krievu līgas ir ir leils risks. protams ne vienīgais, daudz kur jāpiestrādā pašiem uz vietas.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:53, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nefleitē!
Ir ļoti labi zināms, ka visām trīs Baltijas valstīm bija savstarpēja vienošanās-kamēr katra valsts spēj savā teritorijā noturēt noteikta līmeņa saslimušo skaitu, tikmēr ierobežojumi šo valstu iedzīvotājiem savstarpējā saskarsmē būs minimāli. Un tā tas normāli arī strādāja, līdz mūsu kaimiņi nesasniedza šo noteikto līmeni.
Un to noteikto līmeni arī vilka līdz pēdējam mahinējot ar skaitļiem, lai tik ilgak neliktu sarkanajā un dzeltenajā sarakstā. Runa nebija par saskarsmes ierobežojumiem, bet minimālo kā saka brīvprātīgo apmeklētāja un obligāto pakalpojuma sniedzēju noteikumu ievērošanu. Un tās diez ko čakli neievēroja ne pakalpojumu sniedzēji, tas ir dažādu muzeju un citu tūrisma objektu uzturētāji, ne apmeklētāji neatkarīgi vietējie vai kaimiņu.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:54, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: 15 slimie uz 300+ šobrīd slimajiem. Ja SPKC nebremzē 10 slimie, jo slimajiem krieviem no NH būtu jābūt Krievijā un nost no Latvijas statistikas. 3% no šobrīd slimajiem ir no Dinamo. Vainot 3% pie jaunas karantīnas būtu naivi.
3% un tikai viens izbraukums! Un ja paši nebrauc, tad citi gāžas iekšā? tu tiešam nespēj paskatīties plašāk?

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:55, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: neaiztaisot paktiski ar garantiju var teikt - būs sliktāk. par pārējiem pasākumiem, la ispeci lemj, ja ir līdzvērtīgi riski, nerīkojam. viss vienkārši. Tomēr šeit un citās valstīs tam pieiet nopietni, cenšās kko rīkot samazinot riskus. ar krievim tas neiet cauri, viņi nenormāli melo. es redzēju kas tur notika maijā un esmu šokā ka vispār atļāva te krievu līgām šaibu dauzīt. es uzskatu ka mūsējie līdz šim rīkojas samērā sakarīgi, ko parāda arī rezultāti. šo uzskatu par lielu kļūdu. un te nav nekāda naida, vnk es negribu la iatkārtojas ši gada aprīlis. krievu līgas ir ir leils risks. protams ne vienīgais, daudz kur jāpiestrādā pašiem uz vietas.
Par to, ka tas ir liels risks un nesaprotu kā atļāva - pats piekrītu, arī par to, ka ticamākais būs sliktak ja neierobežos (lai arī var būt visādi) Bet par to cik labi pie mums tiek gala ar covid - pozitīvais mums nav pilnu slimnīcu. negatīvo parāda 9. maijs un ļoti godīgā attieksme pret pārējiem un tas, ko teicu vēl martā - to cik realitātē ir slimojuši nekad neuzzinās, jo latvietis ir no tiem, kas līdz pēdejam ārstēsies pats.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un to noteikto līmeni arī vilka līdz pēdējam mahinējot ar skaitļiem, lai tik ilgak neliktu sarkanajā un dzeltenajā sarakstā. Runa nebija par saskarsmes ierobežojumiem, bet minimālo kā saka brīvprātīgo apmeklētāja un obligāto pakalpojuma sniedzēju noteikumu ievērošanu. Un tās diez ko čakli neievēroja ne pakalpojumu sniedzēji, tas ir dažādu muzeju un citu tūrisma objektu uzturētāji, ne apmeklētāji neatkarīgi vietējie vai kaimiņu.
jā, tā manipulācija bija lieka, pie kam paši zināja ka leiši un esti jau no vasaras vidus pārkāpa burbuļa noteikumus, tik centās aizmālēt acis ar visādām masku lietošanām, kas ir vairāk populisms. vajadzēja klapēt ciet jau kad bija tie cipari.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Par to, ka tas ir liels risks un nesaprotu kā atļāva - pats piekrītu, arī par to, ka ticamākais būs sliktak ja neierobežos (lai arī var būt visādi) Bet par to cik labi pie mums tiek gala ar covid - pozitīvais mums nav pilnu slimnīcu. negatīvo parāda 9. maijs un ļoti godīgā attieksme pret pārējiem un tas, ko teicu vēl martā - to cik realitātē ir slimojuši nekad neuzzinās, jo latvietis ir no tiem, kas līdz pēdejam ārstēsies pats.
nekur neuzzinās cik ir realitātē.

     [+] [-]

, 2020-09-25 23:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 3% un tikai viens izbraukums! Un ja paši nebrauc, tad citi gāžas iekšā? tu tiešam nespēj paskatīties plašāk?
Izbraukums + mājas spēle - NH iebrauca pie mums. Un vismaz teorijā - ja krieveļi ievērotu to kā jāuzvedās pirms spēlēm (ko gan pieradījās, ka neprot) tiem skaitļiem nebūtu jāpieaug - lai Jurka noīrē RD un HK Rīgai pāris mājeles, paiku lai paši taisa un pasūta ar bezkontakta piegādi, gimene lai padzīvo atsevišķi - ja arī kāds slimos tad tikai paši hokejisti, neviens cits lieks un pat ja pēkšņi saslimtu abas komandas -HKR un Rd tie nav tādi skaitļi lai liktu ierubīt karantīnu.

     [+] [-]

, 2020-09-26 00:00, pirms 4 gadiem
Petja beidz demagoget. Krievu līga sportā visvairāk triperi ievazā Latvijā. Tātad viņa ja kancelē te.

     [+] [-]

, 2020-09-26 00:04, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Un to noteikto līmeni arī vilka līdz pēdējam mahinējot ar skaitļiem, lai tik ilgak neliktu sarkanajā un dzeltenajā sarakstā. Runa nebija par saskarsmes ierobežojumiem, bet minimālo kā saka brīvprātīgo apmeklētāja un obligāto pakalpojuma sniedzēju noteikumu ievērošanu. Un tās diez ko čakli neievēroja ne pakalpojumu sniedzēji, tas ir dažādu muzeju un citu tūrisma objektu uzturētāji, ne apmeklētāji neatkarīgi vietējie vai kaimiņu.
Jā, bija dažādas mahinācijas, īpaši no leišu puses, ar ciparu pavilkšanu aiz matiem, bet paldies mūsējiem, kuri uz to īpaši neparakstījās.
Problēma jau ir tajā, ka valsts, pašvaldības un veselības organizācijas var kaudzēm izstrādāt visādus noteikumus, bet jāievēro tie vienalga būs mums pašiem, jo katrā vietā pa policistam nenolikt.
Kamēr šie noteikumi strādā tikmēr nekādus papildus mērus nav jāpieņem.
Ja RD no pirmā izbraukuma atlido ar 1/3 komandu saslimušajiem, un vel ļauj pārējai komandai turpināt darboties, tad kaut kas šai sakarā nedarbojas, un attiecīgajām institūcijām ir jāpieņem mēri, lai tas tā neturpinātos.

     [+] [-]

, 2020-09-26 00:06, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Izbraukums + mājas spēle - NH iebrauca pie mums. Un vismaz teorijā - ja krieveļi ievērotu to kā jāuzvedās pirms spēlēm (ko gan pieradījās, ka neprot) tiem skaitļiem nebūtu jāpieaug - lai Jurka noīrē RD un HK Rīgai pāris mājeles, paiku lai paši taisa un pasūta ar bezkontakta piegādi, gimene lai padzīvo atsevišķi - ja arī kāds slimos tad tikai paši hokejisti, neviens cits lieks un pat ja pēkšņi saslimtu abas komandas -HKR un Rd tie nav tādi skaitļi lai liktu ierubīt karantīnu.
realitatē ir cita aina.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-26 10:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja jau tu mums tik gudrs, tad mini kaut vienu ticamu iemeslu kam un kāpēc vajag COVID-19 statistiku, kā tu raksti, pievilkt aiz ausīm?!
Žēk, ka medicīnā nestrādā. Daudz inside info zinātu. Tad tavs viedoklis par šo visu ļoti strauji mainītos.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-26 10:36, pirms 4 gadiem
Man pagāšgad oktobrī vairākas dienas bija iesnas, 2 dienas sāpēja kakls un nedēļu bija pat ne īsti klepus, bet krekšķis. Pus kurss bijām slimi.
Un tagad jautājums - ar ko mana pagājušā gada saaukstēšanās atškirās no šī gada Covida? Nosaukt vismaz 3 ticamas pazīmes.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-26 11:05, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Žēk, ka medicīnā nestrādā. Daudz inside info zinātu. Tad tavs viedoklis par šo visu ļoti strauji mainītos.
Kā tad!
Man attiecības ar medicīnas darbiniekiem ir daudz tuvākas, nekā tev šķiet. Takā savas sazvērestības teorijas vari uzkārt lauku tualetē uz nagliņas.

  -1 [+] [-]

, 2020-09-26 11:08, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man pagāšgad oktobrī vairākas dienas bija iesnas, 2 dienas sāpēja kakls un nedēļu bija pat ne īsti klepus, bet krekšķis. Pus kurss bijām slimi.
Un tagad jautājums - ar ko mana pagājušā gada saaukstēšanās atškirās no šī gada Covida? Nosaukt vismaz 3 ticamas pazīmes.
man tagad ir klepus, iesnas un krekšķis. man nav kovida un neviens mani statistikā neliek, pat tests nebija jātaisa. Mana brāļameita slimoja pirms 2 nedēlām viņai nebija kovids. saaukstēšnās. Mamma ir 2 slimousi kovidlaikā, arī bez testa.
Ja tev gribās zināt kā atšķirās, ir neskaitāmi info avoti. pacenties nebūt debīls, es saprotu ka tev ir grūti, bet mēģini. informācija ir plaši pieejama.
Par pazīmēm - māsas draudzene maijā izslimoja, vēl tagad nav atguvusi ožu un garšu. Ārsti saka ja neatgūs gada laika, tad zudis pavisam. Savā ziņā problēmas mūž garumā.
Mammas draudzenes radinieks nolikās tā ka nācās vēlreiz mācīties elpot (es pat nezinu kā tas ir, jauta speciālistiem)
akseli, ar tupumu internetā nav jāplātās. sevišķi šajā info ērā
p.s. Tu gan esi unikāls, jo pazīstami medicīnas sfērā
viens komandas biedrs jauprojām natiek laists uz treniņiem, sieva nelaiž...mediķe ibio

  +1 [+] [-]

, 2020-09-26 11:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā tad!
Man attiecības ar medicīnas darbiniekiem ir daudz tuvākas, nekā tev šķiet. Takā savas sazvērestības teorijas vari uzkārt lauku tualetē uz nagliņas.
Ahaha, noticēju.
Tev jau nu kāds ies un stāstīs to kas notiek iekšienē.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:23, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man pagāšgad oktobrī vairākas dienas bija iesnas, 2 dienas sāpēja kakls un nedēļu bija pat ne īsti klepus, bet krekšķis. Pus kurss bijām slimi.
Un tagad jautājums - ar ko mana pagājušā gada saaukstēšanās atškirās no šī gada Covida? Nosaukt vismaz 3 ticamas pazīmes.
Galvenā atšķirība, daudziem cilvēkiem, īpaši tas attiecas uz tiem kam novājināta iminutāte, rodas problēmas ar elpošanu un viņiem vajadzīgas mākslīgās elpināšanas iekārtas. Cerams Tu esi dzirdējis, ka cilvēkam vajag elpot?

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:28, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ahaha, noticēju.
Tev jau nu kāds ies un stāstīs to kas notiek iekšienē.
Man ta pie kājas kam tu tici, vai netici.
Interesanti ir tas, ka visi lielie sazvērestību bīdītāji tā arī nav spējuši atbildēt uz elementāru jautājumu-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?!

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:28, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Galvenā atšķirība, daudziem cilvēkiem, īpaši tas attiecas uz tiem kam novājināta iminutāte, rodas problēmas ar elpošanu un viņiem vajadzīgas mākslīgās elpināšanas iekārtas. Cerams Tu esi dzirdējis, ka cilvēkam vajag elpot?
Gripas sezonā arī MPV aparāti tiek darbināti uz urrā. Tā nav nekāda atšķirība starp Covidu un kādu citu saslimšanu.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:30, pirms 4 gadiem
Ja tādi kuriem būs problēmas ar elpošanu būs daudz, visiem nepietiks vietas slimnīcās, kur nu vēl mākslīgās elpināšanas iekārtas.
Izraēlā atcēla pavasara ierobežojumus, plātijās ka nu esot labi sagatavojušies, bet kad pirms nedēļas, dienā sāka saslimt +/- 5000, atkal ieviesa karantīnu, jo slimnīcas pilnas un nevar visiem sniegt palīdzību.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:32, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pie kājas kam tu tici, vai netici.
Interesanti ir tas, ka visi lielie sazvērestību bīdītāji tā arī nav spējuši atbildēt uz elementāru jautājumu-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?!
Paskaties spogulī, tu jau 10+ gadus bīdi ideju, ka Dinamo ir maigās varas projekts. Bet tā arī nevari noformulēt domu, kuru, galu galā, un kā tas Dināmo ietekmē. 😀😀 vai tad tā nav?

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:34, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Gripas sezonā arī MPV aparāti tiek darbināti uz urrā. Tā nav nekāda atšķirība starp Covidu un kādu citu saslimšanu.
Nekad pasaulē, tās iekārtas nav bijušas vajadzīgas tik daudz.
Ja Tu netici, vari jau paeksperimentēt, sapērcies Forevers desas, piestaigā pie Covid-19 slimniekiem, sniedz viņiem palīdzību.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:39, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Paskaties spogulī, tu jau 10+ gadus bīdi ideju, ka Dinamo ir maigās varas projekts. Bet tā arī nevari noformulēt domu, kuru, galu galā, un kā tas Dināmo ietekmē. 😀😀 vai tad tā nav?
Es jau n-tās reizes esmu atkārtojis, un atkārtošu, ka nekad neesmu uzskatījis Rīgas ''Aklās zarnas'' kā atsevišķu elementu Rusņas maigās varas projektam Latvijā.
Tas ir vesels elementu kopums ar visādiem ''Jauniem viļņiem'', tagad ''Laima rendezvous'', Maskavas namu Rīgā utt. Un Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tikai viens elements šajā visā sistēmā.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:40, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Paskaties spogulī, tu jau 10+ gadus bīdi ideju, ka Dinamo ir maigās varas projekts. Bet tā arī nevari noformulēt domu, kuru, galu galā, un kā tas Dināmo ietekmē. 😀😀 vai tad tā nav?
Un atkal nav atbilde-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:42, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man ta pie kājas kam tu tici, vai netici.
Interesanti ir tas, ka visi lielie sazvērestību bīdītāji tā arī nav spējuši atbildēt uz elementāru jautājumu-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?!
Pasaulē kari izceļās naftas dēļ, bet te pēkšņi, pasaules vareni ļaus kaut kādam triperim, kura ķipa nav, sagraut viņu biznesus.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:44, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Nekad pasaulē, tās iekārtas nav bijušas vajadzīgas tik daudz.
Ja Tu netici, vari jau paeksperimentēt, sapērcies Forevers desas, piestaigā pie Covid-19 slimniekiem, sniedz viņiem palīdzību.
Nunu, MPV aparāti ir bijuši vienmēr un viņi ir arī tikuši darbināti vienmēr.
Tas, ka cilvēks nonāk slimnīcā, nenozīmē ka viņu slēdz pie aparāta. Tas ir galējs variants.
Pamatā pie aparāta guļ pacienti ar citiem iemesliem. Es te domāju par Latviju.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal nav atbilde-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?
Vai tad eiropa Latvijai nepiešķīra 4 miljardus? Vai Dumpis nesaņēma varenu kumosu savām izpētēm? Saņēma.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:46, pirms 4 gadiem
Es darbā, vienai otrai vecenei kura netic, bīda sazvērestības teorijas, parasti piedāvāju, aizej uz slimnīcu un piedāvājies piestrādāt pie Covid-19 slimniekiem, gan jau kāds darbiņš atradīsies. Tad acis tiek nodurtas zemē un saruna beidzas.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:51, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tad eiropa Latvijai nepiešķīra 4 miljardus? Vai Dumpis nesaņēma varenu kumosu savām izpētēm? Saņēma.
Atkal Tu izplati baumas. Ir ES projekts, par kompensācijām valstu ekonomikām, nākotnē daudzu gadu garumā. Vai tad pats nesaproti, 4 miljardi, tā ir absurda summa, kuru neviens, tā ar vienu rokas vēzienu neiedos?
Tu kādreiz biji sakarīgāks. Kas ar tevi noticis?

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:52, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tad eiropa Latvijai nepiešķīra 4 miljardus? Vai Dumpis nesaņēma varenu kumosu savām izpētēm? Saņēma.
Un?
Vai vajadzēja atmest pasaulei visam ar roku, un atļaut nomirt vairākiem desmitiem miljonu iedzīvotāju, kā tas bija ar Spāņu gripu pirms 100 gadiem, kad pēc dažādiem avotiem sniegtās informācijas nomira aptuveni 100 miljoni pasaules iedzīvotāji.
Tu pat iedomāties nevari kādu piķi pasaule iegrūda, lai beidzot izstrādātu Ebola poti, jo pasaulei beidzot apnika stāstīt Āfrikas tumšajiem ļaudīm, ka nevajag ēst sikspārņus, kuri pārnēsā Ebola vīrusu.

     [+] [-]

, 2020-09-26 11:56, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Ja tādi kuriem būs problēmas ar elpošanu būs daudz, visiem nepietiks vietas slimnīcās, kur nu vēl mākslīgās elpināšanas iekārtas.
Izraēlā atcēla pavasara ierobežojumus, plātijās ka nu esot labi sagatavojušies, bet kad pirms nedēļas, dienā sāka saslimt +/- 5000, atkal ieviesa karantīnu, jo slimnīcas pilnas un nevar visiem sniegt palīdzību.
Šobrīd joprojām vislielākā problēma ir, ka zinātne un medicīna joprojām pārāk maz zina par šo vīrusu. Jā, ir vairāk informācijas, nekā tās bija pavasarī, bet ne tuvu, lai varētu pavisam konkrēti kaut ko atbildēt uz visiem jautājumiem. Piemēram, ir zināmi ļoti daudz gadījumu, ka COVID-19 grauj ne tikai elpošanas orgānus, bet arī neatgriezeniski iedarbojas arī uz citiem iekšējiem orgāniem.

     [+] [-]

, 2020-09-26 12:17, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vai tad eiropa Latvijai nepiešķīra 4 miljardus? Vai Dumpis nesaņēma varenu kumosu savām izpētēm? Saņēma.
Taču skaties plašāk. Tu te LV apžļembā un kkādu Dumpi, mums vispār nav nekādas ietekmes globālajos notikumos, vnk plustam pa straumi. Ja bīdi kkādas konspirācijas teorijas, tad arī konkrēti pasaki, kam ir izdevīgi visā pasaulē noraut ekonomisko roķeni, mūsdienu pasaulē, kur valda nauda un manta, viss balstās uz pirkšanu un pārdošanu, kura interesēs ir veidot vidi, kur visas pasaules ekonomika stagnē?

     [+] [-]

, 2020-09-26 12:22, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal nav atbilde-kam un kāpēc tas viss ir vajadzīgs?
Lokāli gadijumi jau ir zināmi! Pirmais ko pavasarī dzirdēju, viens krievu skaitumkopšanas salons, piedāvāja pie viņiem pieaudzēt skropstas, kuras pasargā no covid-19. Kulonu un amoletu tirgoņi uzdarbojas uz nebēdu. Šobrīd rusņā, sāka tirgot mistiskas zāles, 180$ iepakojums. Kā krievi smejās, jārubī babki, kamēr tas covids nav beidzies.

     [+] [-]

, 2020-09-26 12:33, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Lokāli gadijumi jau ir zināmi! Pirmais ko pavasarī dzirdēju, viens krievu skaitumkopšanas salons, piedāvāja pie viņiem pieaudzēt skropstas, kuras pasargā no covid-19. Kulonu un amoletu tirgoņi uzdarbojas uz nebēdu. Šobrīd rusņā, sāka tirgot mistiskas zāles, 180$ iepakojums. Kā krievi smejās, jārubī babki, kamēr tas covids nav beidzies.
Nu, tas gan, ka vienmēr šādās situācijās būs cilvēki, kuri no lumpeniskās sabiedrības daļas centīsies noslaukt naudu. Tas ir neizbēgams process.

     [+] [-]

, 2020-09-26 12:35, pirms 4 gadiem
https://www.diena.lv/raksts/latvija...
Ja jau runā par 4 miljardiem, beidzot atradu no kurienes "aug kājas"
Kā jau domāju, nav nekāds 4 miljardu "dāvanas".

     [+] [-]

, 2020-09-26 12:40, pirms 4 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: https://www.diena.lv/raksts/latvija...
Ja jau runā par 4 miljardiem, beidzot atradu no kurienes "aug kājas"
Kā jau domāju, nav nekāds 4 miljardu "dāvanas".
https://lvportals.lv/norises/318297...
Normāla nauda, ko varēs apgūt.

Un, bez tam, mediķiem oilnā apmērā solīto algu paaugstinājumu atteica. Izpildīs tikai daļēji.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:00, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: https://lvportals.lv/norises/318297...
Normāla nauda, ko varēs apgūt.

Un, bez tam, mediķiem oilnā apmērā solīto algu paaugstinājumu atteica. Izpildīs tikai daļēji.
Ja tu zinātu kā LV tapa pieejami šie miljardi, un, ja tu domā, ka tie mums būs par skaistām acīm, tad tu droši vien saprastu, ka tam visam ir pamaz sakara ar kaut kādām sazvērestības teorijām par COVID-19.
Un man jau sāk likties, ka tev šķiet, ka pasaulē COVID-19 palaida mūsu pašu Dumpis un Perevoščikovs, lai tiktu pie ES grantiem.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:09, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: https://lvportals.lv/norises/318297...
Normāla nauda, ko varēs apgūt.

Un, bez tam, mediķiem oilnā apmērā solīto algu paaugstinājumu atteica. Izpildīs tikai daļēji.
Jā, bet kāds tam tieši sakars ar Covid-19?

Pats raksti, mediķiem atteica paaugstinājumu. Bet ar viņiem jau vajadzēja sākt, ķipa uzpirkt, lai vēl vairāk dramatizē situāciju un pateikt, covids beigsies, algas samazināsim.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:19, pirms 4 gadiem
Tas taču ir elementāri, būs problēmas, naudu no kaut kurienes būs jāatrod, ja ne pašu mājās, tad pasaulei būs jāsametās un jāglābj. Pēc saslimušo skaita uz 100 000, Latvija noteikti nav tā valsts kurai būtu baigi jāpalīdz. Mēs tajā rindā, esam vieni no pēdējiem.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tu zinātu kā LV tapa pieejami šie miljardi, un, ja tu domā, ka tie mums būs par skaistām acīm, tad tu droši vien saprastu, ka tam visam ir pamaz sakara ar kaut kādām sazvērestības teorijām par COVID-19.
Un man jau sāk likties, ka tev šķiet, ka pasaulē COVID-19 palaida mūsu pašu Dumpis un Perevoščikovs, lai tiktu pie ES grantiem.
Es jūtu, ka šī ir kārtējā tēma kur, zināšanu apjomā, tu esi galvas tiesu pārāks.
Tad nu izglīto mani. Kā LV tika pie šīs naudas? Un kam viņa ir domāta?

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:37, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jūtu, ka šī ir kārtējā tēma kur, zināšanu apjomā, tu esi galvas tiesu pārāks.
Tad nu izglīto mani. Kā LV tika pie šīs naudas? Un kam viņa ir domāta?
Viss ir ļoti elementāri, Vatson!
ES izveidoja fondu investīcijām COVID-19 seku mazināšanai. Latvijas valdība no šī fonda saņemtos līdzekļus novirzīs-uzņēmējdarbības, izglītības un pētniecības un veselības aprūpes jomās, ņemot vērā ekonomikas atlabšanas vajadzības, investīciju efektivitāti, un no valsts budžeta samazināmo finansējumu. Uzņēmējdarbības un energoefektivitātes jomai tiks piešķirtas virssaistības līdz 34,7 miljonu eiro, tai skaitā nodarbināto apmācībām - 19,7 miljoni eiro, bet dzīvojamo ēku siltināšanai - 15 miljonu eiro. Izglītības un zinātnes jomā tiks piešķirti 19,34 miljoni eiro, tai skaitā praktiskas ievirzes pētījumiem - 11 miljoni eiro, starptautiskiem projektiem pētniecībā un inovācijās - 0,48 miljoni eiro, augstākās izglītības labākai pārvaldībai - 7,86 miljoni eiro. Savukārt veselības jomā 16,4 miljoni eiro piešķirti neatliekamās medicīniskās palīdzības transportlīdzekļiem.

Plus Latvijas valdība ekonomikas veicināšanai ir veikusi aizņēmumus uz salīdzinoši zemiem procentiem pasaules naudas tirgos.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:41, pirms 4 gadiem
Akesls, Tu pirmo reizi dzirdi ka mēs no ES saņemam kaut kādu naudu un pašiem arī ir budžets?

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:43, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Akesls, Tu pirmo reizi dzirdi ka mēs no ES saņemam kaut kādu naudu un pašiem arī ir budžets?
Nē.
Bet tik liela nauda mums nekad nav bijusi.

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:47, pirms 4 gadiem
Neputns, visu izsmeļoši atbildēja. Ja vēl nav saprotams, tad ......! Kāda jēga skaidrot? Labi ka Ivaram pietiek pacietības

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:48, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es jūtu, ka šī ir kārtējā tēma kur, zināšanu apjomā, tu esi galvas tiesu pārāks.
Tad nu izglīto mani. Kā LV tika pie šīs naudas? Un kam viņa ir domāta?
Aksel, kamdēļ neatbildi, kam šis viss ir globāli izdevīgi? Ja Latvieši izmanto izveidojušos situāciju, tad viņi ir malači, nevis nosodāmi, bet tu taču sākotnēji apgalvoji, ka tās visas ir parastās iesnas, tad nu būtu ļoti interesanti dzirdēt, kam tieši būtu izdevīgi parastās iesans pārvērst par bīstamu vīrusu ar visām no tā izrietošajām sekām. Man gan ir sajūta, ka atbildi uz šo jautājumu man nesagaidīt

     [+] [-]

, 2020-09-26 13:51, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nē.
Bet tik liela nauda mums nekad nav bijusi.
Tur jau nav rakstīts ka var ņemt. Kases atlikums, 2,5 miljardi, kas jāatdod aizdevējiem, bet ja kas, neatdosim un tērēsim savām vajadzībām, plus varam 1,5 vēl aizņemties.

     [+] [-]

, 2020-09-26 14:09, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Aksel, kamdēļ neatbildi, kam šis viss ir globāli izdevīgi? Ja Latvieši izmanto izveidojušos situāciju, tad viņi ir malači, nevis nosodāmi, bet tu taču sākotnēji apgalvoji, ka tās visas ir parastās iesnas, tad nu būtu ļoti interesanti dzirdēt, kam tieši būtu izdevīgi parastās iesans pārvērst par bīstamu vīrusu ar visām no tā izrietošajām sekām. Man gan ir sajūta, ka atbildi uz šo jautājumu man nesagaidīt
Tā arī ir parasta gripa. Kam vieglāka, kam smagāka.
Apsolu veltīt kādu brīvu brīdi un papētīt korelāciju LV starp laikapstākļiem un saslimušo skaitu.
Kam izdevīgi? Konkrēti nav viena persona. Bet pamatā tā ir farmācija.

     [+] [-]

, 2020-09-26 14:36, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tā arī ir parasta gripa. Kam vieglāka, kam smagāka.
Apsolu veltīt kādu brīvu brīdi un papētīt korelāciju LV starp laikapstākļiem un saslimušo skaitu.
Kam izdevīgi? Konkrēti nav viena persona. Bet pamatā tā ir farmācija.
Ok, labi, farmācija zināmā mērā vienmēr ir droša atbilde bet, ja farmācija būtu aiz visa šī, vai nebūtu daudz loģiskāk un pats galvenais 'pelnošāk', ja netaisitu šādu histēriju, ļautu normāli visām ritēt savu gaitu bez visādiem ierobežojumie, tā taču daudz vairāk aplipinātos, paziņotu, ka ir jauns iesnu vīruss, kas ir nedaudz bīstamāks kā līdz šim jau ierastie, jo šis ilgstoši apdraud garšu un smaržu un ļoti ātri taptu gatavs zāļu komplekts, kas palīdzētu ar šīm nevēlamajām sekām cīnīties. Tagad tiek globāli nicinātas ekonomikas visā pasaulē, es nezinu, cik liela tev ir izpratne par ekonomiskajiem procesiem, bet kā tev pašam liekas, kur ir izdevīgāk atvērt veikalu, īpaši jau ilgtermiņā- bomžu rajonā vai turīgu privātmāju rajonā?
P.s. es nepretendēju uz lielām zināšanām farmācijas nozarē, bet man ļoti tuvs cilvēks tajā strādā un ne jau tādos tirgus margināļos, kā LV, bet gan farmācijas milzī Šveicē un ir sanācis ar šādu tādu insaidu dzirdēt un šo to es zinu par tiem procesiem, kā nonāk pie funkcionējošiem medikamentiem un ko tas prasa.

     [+] [-]

, 2020-09-26 14:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ok, labi, farmācija zināmā mērā vienmēr ir droša atbilde bet, ja farmācija būtu aiz visa šī, vai nebūtu daudz loģiskāk un pats galvenais 'pelnošāk', ja netaisitu šādu histēriju, ļautu normāli visām ritēt savu gaitu bez visādiem ierobežojumie, tā taču daudz vairāk aplipinātos, paziņotu, ka ir jauns iesnu vīruss, kas ir nedaudz bīstamāks kā līdz šim jau ierastie, jo šis ilgstoši apdraud garšu un smaržu un ļoti ātri taptu gatavs zāļu komplekts, kas palīdzētu ar šīm nevēlamajām sekām cīnīties. Tagad tiek globāli nicinātas ekonomikas visā pasaulē, es nezinu, cik liela tev ir izpratne par ekonomiskajiem procesiem, bet kā tev pašam liekas, kur ir izdevīgāk atvērt veikalu, īpaši jau ilgtermiņā- bomžu rajonā vai turīgu privātmāju rajonā?
P.s. es nepretendēju uz lielām zināšanām farmācijas nozarē, bet man ļoti tuvs cilvēks tajā strādā un ne jau tādos tirgus margināļos, kā LV, bet gan farmācijas milzī Šveicē un ir sanācis ar šādu tādu insaidu dzirdēt un šo to es zinu par tiem procesiem, kā nonāk pie funkcionējošiem medikamentiem un ko tas prasa.
Farmācija ir nevis droša atbilde, bet viņi vienmēr šādos procesos ir uzvarētāji. Kā viņi var zaudēt, ja viņu preci visu laiku pērk? Un arī viņi ir tie, kas ražo vakcīnas, antibiotikas utt.
Redz, nevar apgalvot, ka Covids ir lipīgāks, jo nav ar ko objektīvi salīdzināt. Gripa netika tik skrupulozi uzskaitīta, bet tas, ka no gripas komplikācijām īsā laika mira vairāk, ir fakts.
Es, piemēram, nespēju atcerēties, ka par gripu ziņoja katru dienu tieši no rīta.
Par veikalu? Gan jau bomžu rajonā, jo kādu dienu tas tāpat būs bagātnieku rajons.
Protams, medikamenta izstrāde prasa naudu un laiku, bet ilgtermiņā viņi nekad nezaudē.
Tas pats Mildronāts - zelta medikaments, ko lietos arī pēc 100 gadiem.

     [+] [-]

, 2020-09-26 14:58, pirms 4 gadiem
Un arī cilvēkiem sēžot mājās, veselība neuzlabosies. Ir mazkustīgums (ar tā visām izrietošajām sekām), kādam parādās viegla depresija utt. Tur arī rodās savas lielākas vai mazākas problēmas, bet par to neviens nerunā.
Vai es kļūdos, Neputn?

     [+] [-]

, 2020-09-26 23:35, pirms 4 gadiem
"Farmācija"? Un tā ir visa Tava atbilde - "farmācija"???
Ej tu tirst, vēl aiz matiem pievilktāku konspirāciju vispār izdomāt nav iespējams. Tu saproti, ka pēc tās pasas loģikas tu vari pievilkt konspirāciju ABSOLŪTI JEBKURAM notikumam pasaulē?

No sērijas - jebkura slepkavības pasaulē ir apbedīšanas biznesa darbiņš, jo viņiem tak izdevīgi