Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Kurbads" Rīgā uzsāk ledushalles būvniecību

Agris Suveizda

"Kurbads" Rīgā uzsāk ledushalles būvniecību
Foto: hkkurbads.lv

Hokeja klubs "Kurbads", kas līdz šim mājas spēles aizvadīja Ogrē, beidzot uzsācis ledushalles būvniecību Rīgā, ēsta kluba mājaslapa un "Dienas Bizness".

"Hokeja klubs “Kurbads” ir uzsācis ledus halles būvniecību Rīgā, Rumbulā, Lidlauka ielā 37. Pirmās kārtas projekta kopējais investīciju apjoms ir 3,5 miljoni eiro. Jauno ledus halli plānots nodot ekspluatācijā 2017. gada maijā. Projekta otrajā un trešajā kārtā paredzēta arī treniņu halles un viesnīcas izbūve," teikts kluba un "Dienas Biznesa" paziņojumā.

Andis Pikāns, hokeja kluba “Kurbads” vadītājs: “Šeit taps mūsdienīga hokeja halle, mūsu hokeja kluba bāze. Līdz ar “Kurbads” ledus halli tiks izveidota arī sporta skola, kur profesionālu treneru vadībā gatavosim jaunos hokejistus ar mērķi – izaudzināt jauno Latvijas hokeja paaudzi.”

“Kurbada” ledus hallē plānots izbūvēt starptautiskajiem standartiem atbilstošu 58×28 metrus lielu ledus laukumu hokeja, šorttreka, kērlinga un daiļslidošanas vajadzībām, kā arī septiņas ģērbtuves, desmit žāvētavas, trenažieru zāli un kafejnīcu. Ledus hallē plānotas 540 sēdvietas, bet kopā ar stāvvietām paredzētas 1000 skatītāju vietas.

Būvniecības procesā tiks izmantotas energoefektīvas saldēšanas tehnoloģijas, kas sevi ir apliecinājušas citās ledus hallēs un būtiski samazinās halles ekspluatācijas izmaksas. Hokeja halles “Kurbads” projektu izstrādājis Vents Grietēns, arhitektu biroja SIA “Projektu birojs Grietēns&Kagainis” valdes loceklis. Līgums par būvniecības darbiem noslēgts ar celtniecības kompāniju SIA “Būvkore”.

Izmantotie resursi:
hkkurbads.lv
Rīgā uzsākta ledus halles Kurbads būvniecība ::...

  +7 [+] [-]

, 2016-08-18 21:10, pirms 8 gadiem
Opā, respekts!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-18 21:25, pirms 8 gadiem
Nauda kurbadam ir, vai nevajadzetu padomat par halli ar lielaku ietilpibu? LČ pusfināli un fināli spēj sapulcēt vairāk par 1000 skatītājiem(ieskaitot stāvvietas). Tas tā domājot ilgtermiņā butu loģiskāks lēmums, jo pēc tam diezin vai halle tiks rekonstruēta plašākām vajadzībām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-18 21:32, pirms 8 gadiem
540? Nopietni? Kam viņiem tas klubs ja ne skatītājiem? Tad jau lai neķēmojas un taisa vienu VIP kasti vadībai un viss.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-18 21:34, pirms 8 gadiem
labi jau ir... tik tās vietas pamaz,,,,,, 1000 vietas max..... nu cammon.... kur tagad ar 500 sēdvietām.... priekš kam tad tāda halle.....ne jau hokejam un līdzjutējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-08-18 21:43, pirms 8 gadiem
Tieši šāda halle kalpos tam mērķim, lai Latvijā hokejs attīstītos. Šādā hallē, ar zemām izmaksām, noslogojums būs maksimāls ar sporta nodarbībām un nevis ar kultūras pasākumiem!

     [+] [-]

, 2016-08-18 21:44, pirms 8 gadiem
Labāk būtu šoferiem algu maksājuši, nevis halles cēluši

  +5 [+] [-]

, 2016-08-18 21:52, pirms 8 gadiem
HuulijsRIO5 rakstīja: Prikols jau taads, 500 vietas tas nozime ka benki jeb tribines bus tikai vienaa puse

Ne saanos, ne otra tribine. Tas tiesham ir pazors.
nu ja kaut nedaudz esi draugos ar aritmētiku, tad būtu skaidrs, ka uzbūvēt halli ar papildus 2000 vietām ir klāt vismaz vēl viens miljons, un pēc tam visu gadu tā telpa, kura ir ar vismaz 30% lielāku kubatūru, ir jādzesē. Un tas viss tikai tāpēc, lai 5x gadā VARBŪT atnāktu tie 3000 līdzjutēji? arī 3.5 mio Latvijā praktiski nav atpelnāmi, jo 90% no ienākumiem veido hokejisti-amatieri, kuriem pa lielam pajāt, tur ir 500 vai 3000 skatītāju vietas...

  +5 [+] [-]

, 2016-08-18 21:56, pirms 8 gadiem
Kurbads tiešām ir malači. Tie, kas te čīkst par sēdvietu skaitu parasti apleja ar samazgām LČ, saucot to par amatieru u.tml. Manuprāt, vietu skaits ir pietiekams, turklāt šī halle nebūs domāta kaut kādiem kultūras pasākumiem u.tml. Vismaz, cilvēki necenšas uzlēkt augstāk par savu pēcpusi, kas dažam labam latvietim nav saprotami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-08-18 22:13, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: nu bet vai balkons būtu risinājums? lieko platību tas neaizņems
ir pārdesmit nosacījumi, kas būvniekam jāizpilda atkarībā no plānoto apmeklētāju skaita. Telpas lielums ir tikai viena no tām. Evakuācijas izejas, tualetes, auto stāvvietas u.t.t. Ja nav konkrēta plāna, kā tur regulāri dabūt tos 3000 ļautiņus, šim tērēties ir finansiāla pašnāvība.

     [+] [-]

, 2016-08-18 22:17, pirms 8 gadiem
Malači. Lai izdodas.
Vidēji uz LČ spēlēm nāk 100-200 cilvēku, tā, ka pietiek. Tās dažas spēles nospēlēs Arēnā Rīga vai Piņķos.

Drīz kaut kad vajadzētu atvērties Mārupes ledus hallei.
Būs Bukartam junioram kur trenēties, kad aiztaisīs Daugavas ledus halli.
Nez kāpēc Lido izmeta no Mogo halles?

     [+] [-]

, 2016-08-18 22:20, pirms 8 gadiem
(O_O) rakstīja: Malači. Lai izdodas.
Vidēji uz LČ spēlēm nāk 100-200 cilvēku, tā, ka pietiek. Tās dažas spēles nospēlēs Arēnā Rīga vai Piņķos.

Drīz kaut kad vajadzētu atvērties Mārupes ledus hallei.
Būs Bukartam junioram kur trenēties, kad aiztaisīs Daugavas ledus halli.
Nez kāpēc Lido izmeta no Mogo halles?
Mārupes halle būs visiem pieejama no 2.janvāra. Testa režīmā pieļauju, ka jau no novembra kāds slidināsies. Būs riktīgs kanādiešu laukums, ja nemaldos 58x26 m, tik šaurs liekas ka ir tikai 55.videnē. Un arī ar sēdvietām ir tāpat, +/- 350-400.
Un cik sapratu, tad ledus rezervācija jau ir finiša taisnē, varēja dabūt pāris laikus nebūt ne labākajās stundās...

  -1 [+] [-]

, 2016-08-18 22:20, pirms 8 gadiem
Skatos, arī halle projektā ir sudraba krāsā :] #mužīgiotrie

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 08:59, pirms 8 gadiem
Number 0 rakstīja: Nauda kurbadam ir, vai nevajadzetu padomat par halli ar lielaku ietilpibu? LČ pusfināli un fināli spēj sapulcēt vairāk par 1000 skatītājiem(ieskaitot stāvvietas). Tas tā domājot ilgtermiņā butu loģiskāks lēmums, jo pēc tam diezin vai halle tiks rekonstruēta plašākām vajadzībām
Dēļ 3-4 spēlēm gadā izgāzt milzīgu naudu būvējot un pēc tam visu laiku maksāt par uzturēšanu? Kāda jēga?

Drīzāk būtu jāpiedomā, kā ikdienā uz spēlēm dabūt kaut vai 400-500 skatītājus.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-19 09:41, pirms 8 gadiem
Prieks par Kurbadu. Latvijas realitātei atbilstoši halles izmēri. Ja 500-600 dabūtu uz spēlēm, tad patīkamu hokeja atmosfēru var izbaudīt.

     [+] [-]

, 2016-08-19 11:58, pirms 8 gadiem
Sen jau bija laiks! Kad pārvāksies uz Rīgu, tad arī beidzot LČ paņems!

     [+] [-]

, 2016-08-19 14:11, pirms 8 gadiem
Alexkis, tā summa nav tik liela, ja pēc tam ar nodokļu atvieglojumiem 80% viņi dabūs atpakaļ no valsts par sporta sponsorēšanu.
Tā kā tīri laba reklāma

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:17, pirms 8 gadiem
Daži mani vērojumi un vārdi par šo projektu.

Visu cieņu, ka kaut ko tādu dara un realizē. Bet
1) Ir ļoti savāda vietas izvēle. Lidlauka ielā 37, Rīgā. Pie paša Rumbulas lidlauka skrējceļa. Iebraukšana no Maskavas ielas, kur SB Santehnika veikals, garām visiem tur esošajiem noliktavu un cita veida transportu uzņēmumu bāzes vietām. Es tiešām nesaprotu šo loģiku. It kā jau feini, ka gandrīz vai upes malā, bet no upes tuvuma tur maza smaka, jo skrējceļa otrā pusē - mazdārziņi. Baigi tālu no cilvēku acīm ļoti noslēpies objekts tas būs. Iespējams tur viņiem jau bija zeme, iespējams, ka nē. Nezinu. Es vismaz šādu tik noslēptu vietu neizvēlētos. Es būtu vismaz ņēmis tuvāk aktīvajai Maskavas ielai, lai cilvēki redzētu, ka tur notiek spēles un pat mārketingu tur varētu feini izvērst. Bet kam tad to vajag?
2) Skatītāju vietu skaits ir neadekvāti mazs. Tā arī tas viss hokejs paliks tādā līmenī un hokejam attīstība būs joprojām maza. Vismaz vietējā čempionāta līmenī. Rīgas Dinamo un Latvijas izlasi neskaitīsim šajā kopkatlā.
3) Ogrei atkal būs jāsāk meklēt / veidot jaunu komandu. Kurbadieši ir ogrēnieši, bet kāpēc tagad pārmetās uz Rīgu - nav īsti skaidrs. Kas notiks tālāk ar Ogres Ledus Halli? Vai tiešām tur visa problēma slēpjas it kā dārgajās ledus halles izmaksās? Stunda it kā maksājot 90 EUR. Vai to var uzskatīt par ļoti augstu maksu - es nezinu, bet ja paskaita visu kopā - ēkas uzturēšanu, ledus uzturēšanu attiecīgā kvalitātē, elektrība, apkure utt - tas viss salasās. Plus vēl NĪN.
4) Ideja pati par sevi kā tāda - lai ir vieta, kur jaunajiem trenēties ir laba. Bet kopējā kopbilde - diezgan skumji.

Lai nu kā - lai veicās ar būvniecību un šādas halles realizāciju!

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:20, pirms 8 gadiem
Cik no tiem, kuri kliedz ka halle par mazu, ikdienā iet uz LAČ spēlēm?

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:47, pirms 8 gadiem
@tigeerens
1. Viniem tur jau ir zeme
2. Skatoties uz visam LV HALLĒM videji tā ari tās sēdvietas
3. Pikāna kungs gribēja pirkt Ogrē halli
bet Ogres "miljonars" Juris Fjodorovs
Nepardeva precizāk ( parāk lielu summu uzsita ka rumbulā sanāk jaunu un labaku halli uzbūvēt )
4. Viņš to dara hokeja attistibas labā nevis peļņas nolūkos
5. Pasakiet lūdzu man ko Lipmans ir darijis vietējā čempja labā es uzskatu ka NEKO (LIEPAJA - Lielākā naudu sponsorē pašvadība + Viņi audzina jaunos hokeja talantus kas ir apsveicami KURBADS - pati Kurbada firma sponsorē ar Pikānu priekšgalā ( tieši tapat grib veidot pirmidu lai butu jauni talati latvijā) MOGO - nu kreditiestade sponsorē tas pats mogo. ZEMGALE - Arī pašvaldiba sponsorè HS RĪGA-PAŠvaldība par prizmu un prizma/pardaugava es nezinu)
Ļoti labi ja ir kas vēlas atīstit hokeju LV
Par veiksmīgu hokeja sezonu un atbalstam arī mēs vietejo čempi un cik vien ir iespejams apmeklējam ari sezonas laikā speles lai hokejistiem nebutu jāspēlē tukšas tribīnes

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:52, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Cik no tiem, kuri kliedz ka halle par mazu, ikdienā iet uz LAČ spēlēm?
Esmu pāris reizes bijis. Skats diezgan bēdīgs uz tiem 50-max 300 skatītājiem spēlēs. Ne atmosfēras, ne informatīvās telpas vides , ne arī aktīva mārketinga. Kaut kāds ir, bet nekas ievērojams.

Vienkārši atnāc un skaties, kā čaļi slido, cīnās (atbilstoši savām spējām) un tas arī viss. Tas, ka tāds čempionāts ir - tas viss labi.

Kopā ņemot - pie tik mazas halles manā skatījumā nekādu atmosfēru nevar radīt. Ne TV pārraidēm, ne arī līdzjutēju fanu klubu veidošanai, ne arī pārējām lietām.

Būtu no visām četrām pusēm skatītāju vietas kaut ar 300-500 skatītāju vietām katrā pusē - būtu kaut cik atmosfēra uz aptuveni 2000 skatītājiem. Neliela hallīte jau dotu iespēja kaut kā piesaistīt skatītājiem patīkamu vidi ar tādu pašu servisu kā Arēnā Rīgā. Neredzu te problēmas. Protams, tas viss maksātu naudu par visiem ieguldījumiem, bet - ja taisa, tad taisa normāli. Bet nu šis vairāk sanāk tāds kā treniņhalles variants. Nekas vairāk.

Ja es ieguldītu sportā naudu, tad ar domu, lai ir arī vieta skatītājiem un iespējas tos piesaistīt. Bet kādi nu kuram tie mērķi, vīzija, ieceres un vajadzības - tas jau ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:53, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: 3) Ogrei atkal būs jāsāk meklēt / veidot jaunu komandu.
Neko sliktu tur neredzu! Cik tad ilgi mums būs čempis ar 7 komandām? 8 kā reiz būtu labāks (un čempim ritmiskāks) cipars!

     [+] [-]

, 2016-08-19 15:58, pirms 8 gadiem
Ja vari man dabut par 90€ ledu ogrē uz stundu, es ņemu katru dienu pa divām stundām.

Cik zinu tad Kurbadam pat tajos slimajos laikos no rītiem kurus neviens cits neņemtu pat paaugstināja ciparus.

     [+] [-]

, 2016-08-19 16:16, pirms 8 gadiem
marupans rakstīja: @tigeerens
1. Viniem tur jau ir zeme
2. Skatoties uz visam LV HALLĒM videji tā ari tās sēdvietas
3. Pikāna kungs gribēja pirkt Ogrē halli
bet Ogres "miljonars" Juris Fjodorovs
Nepardeva precizāk ( parāk lielu summu uzsita ka rumbulā sanāk jaunu un labaku halli uzbūvēt )
4. Viņš to dara hokeja attistibas labā nevis peļņas nolūkos
5. Pasakiet lūdzu man ko Lipmans ir darijis vietējā čempja labā es uzskatu ka NEKO (LIEPAJA - Lielākā naudu sponsorē pašvadība + Viņi audzina jaunos hokeja talantus kas ir apsveicami KURBADS - pati Kurbada firma sponsorē ar Pikānu priekšgalā ( tieši tapat grib veidot pirmidu lai butu jauni talati latvijā) MOGO - nu kreditiestade sponsorē tas pats mogo. ZEMGALE - Arī pašvaldiba sponsorè HS RĪGA-PAŠvaldība par prizmu un prizma/pardaugava es nezinu)
Ļoti labi ja ir kas vēlas atīstit hokeju LV
Par veiksmīgu hokeja sezonu un atbalstam arī mēs vietejo čempi un cik vien ir iespejams apmeklējam ari sezonas laikā speles lai hokejistiem nebutu jāspēlē tukšas tribīnes
Paldies par izsmeļošo atbildi. Dažas lietas nezināju, bet tas deva jau skaidrību uz vairākiem jautājumiem.
1) par to, ka viņiem tur ir zeme - bija nelielas aizdomas, un ja tā - tad labs veids kā izmantot sev piederošos īpašumus mērķa vārdā. Visu cieņu. Tiesa, tur gan jau sākotnēji bija citi plāni, bet labāk šādi, nekā pliks gabals, kur nekas nenotiek.
2) Nu nav jau tik maz. Piņķos ir 1000 skatītāju vietas - Par mums - Inbox ledus halle
Liepājā - ir vairāk kā 1143 sēdvietu un gandrīz tikpat daudz stāvvietu - LEDUS HALLE | LEDUS HALLE |
Ozo ledus halle Ozolniekos - 500 vietas - Par mums - OZO halle
Ogrē nezinu cik ir.
Valmierā - 700 skatītāju vietas
Daugavpilī - 1234 sēdvietas + 750 stāvvietas -
Tukumā - nav informācijas pat viņu mājas lapā, bet izskatās, ka varētu būt līdz 700-1000 (pēc bildēm).
Ventspilī - 942 sēdvietas
Rīgā Mogo ledushallē - 600
Jelgavā - nav īsti informācijas
Rīgā Volvo hallē - 1000

Ir vēl šur tur dažas halles, bet tur arī nav īsti informācijas. Bet nu vismaz 1000-2000 priekš Rīgas jau nu varēja pacensties.

3) Nu ja tā - tad saprotu motivāciju celt pašiem halli. Kā saka - paprasīsi par daudz, nedabūsi neko.
4) Jebkurš normāls un saprātīgs funkcionārs dara attīstības labā. Tā ir. Bet ir jābūt gribai celt vietu, kur jauniešiem tiekties - komandu ar savu arēnu, kurā ir vide, atmosfēra un iespējas skatītājiem nākt skatīties un līdzi just saviem talantiem.
5) Par Lipmani piekrītu. Neko nav paveicis pa lielam. Jā - ir uzturējis federāciju, ir nodrošinājis Liepājā halles celtniecību, bet pārējais kā stāv, tā stāv tukšs. Bet nav jau, kas nāktu viņa vietā.
6) Tas, ka attīstībai ir jābūt, tas tiesa. Bet šobrīd hokejs balstās uz diezgan slidenas un nestabilas laipas. OK - ir lielie naudas devēji, kas kaut ko mēģina un dara, bet kopumā kopbilde ir tāda nekāda. Paskatāmies, kā iet basketbolā un futbolā. Tur vismaz ir progress.

     [+] [-]

, 2016-08-19 16:24, pirms 8 gadiem
wiesturs88 rakstīja: Ja vari man dabut par 90€ ledu ogrē uz stundu, es ņemu katru dienu pa divām stundām.

Cik zinu tad Kurbadam pat tajos slimajos laikos no rītiem kurus neviens cits neņemtu pat paaugstināja ciparus.
Jā, treniņu laiki viņiem ir stulbi - no paša rīta un tikai uz nieka vienu stundu. Tas tā dīvaini.

     [+] [-]

, 2016-08-19 16:24, pirms 8 gadiem
wiesturs88 rakstīja: Ja vari man dabut par 90€ ledu ogrē uz stundu, es ņemu katru dienu pa divām stundām.

Cik zinu tad Kurbadam pat tajos slimajos laikos no rītiem kurus neviens cits neņemtu pat paaugstināja ciparus.
Vienam pašam 90 EUR daudz, bet uz komandu diezvai.

     [+] [-]

, 2016-08-19 16:37, pirms 8 gadiem
tigereens rakstīja: Esmu pāris reizes bijis. Skats diezgan bēdīgs uz tiem 50-max 300 skatītājiem spēlēs. Ne atmosfēras, ne informatīvās telpas vides , ne arī aktīva mārketinga. Kaut kāds ir, bet nekas ievērojams.

Vienkārši atnāc un skaties, kā čaļi slido, cīnās (atbilstoši savām spējām) un tas arī viss. Tas, ka tāds čempionāts ir - tas viss labi.

Kopā ņemot - pie tik mazas halles manā skatījumā nekādu atmosfēru nevar radīt. Ne TV pārraidēm, ne arī līdzjutēju fanu klubu veidošanai, ne arī pārējām lietām.

Būtu no visām četrām pusēm skatītāju vietas kaut ar 300-500 skatītāju vietām katrā pusē - būtu kaut cik atmosfēra uz aptuveni 2000 skatītājiem. Neliela hallīte jau dotu iespēja kaut kā piesaistīt skatītājiem patīkamu vidi ar tādu pašu servisu kā Arēnā Rīgā. Neredzu te problēmas. Protams, tas viss maksātu naudu par visiem ieguldījumiem, bet - ja taisa, tad taisa normāli. Bet nu šis vairāk sanāk tāds kā treniņhalles variants. Nekas vairāk.

Ja es ieguldītu sportā naudu, tad ar domu, lai ir arī vieta skatītājiem un iespējas tos piesaistīt. Bet kādi nu kuram tie mērķi, vīzija, ieceres un vajadzības - tas jau ir cits jautājums.
Bet Tu tak saproti, ka jāpiepilda esošās. Un par atmosfēru - to var radīt nevis skaits, bet gan pilna halle un aktīvi līdzjutēji. Atceros kā jumtu rāva nost Talsu hallē, kad atbrauca Samoilovs, Balderis, Jemeļjaņenko ar Latvijas zeltu spēlēt pret THK. pat atbraucot Smiltenei atmosfēra bija laba. Savulaik tāpat talsu sporta namā kur tribīne vienā pusē, regulāri spēlēja TTT meitenes, vnk ārprāts tur darījās. Latvijas čempja bēda nav haļļu lielums, bet gan jau nelielo esošo haļļu aizpildīšana

     [+] [-]

, 2016-08-19 16:59, pirms 8 gadiem
huy rakstīja: Bet Tu tak saproti, ka jāpiepilda esošās. Un par atmosfēru - to var radīt nevis skaits, bet gan pilna halle un aktīvi līdzjutēji. Atceros kā jumtu rāva nost Talsu hallē, kad atbrauca Samoilovs, Balderis, Jemeļjaņenko ar Latvijas zeltu spēlēt pret THK. pat atbraucot Smiltenei atmosfēra bija laba. Savulaik tāpat talsu sporta namā kur tribīne vienā pusē, regulāri spēlēja TTT meitenes, vnk ārprāts tur darījās. Latvijas čempja bēda nav haļļu lielums, bet gan jau nelielo esošo haļļu aizpildīšana
Es pilnīgi piekrītu, ka ne tikai haļļu vai stadionu (futbolam) ir lielā problēma - cel cik lielu gribi, ir būtiski spēt aizpildīt šīs halles un stadionus ar skatītājiem. Tas tā ir.
OK - atmosfēru var radīt paši līdzjutēji. Bet cik mums ir aktīva līdzjutēju kopienas jeb fanu klubi? Maziņi. Diemžēl.

Paskatāmies kaut vai uz futbolu Liepājā un Jelgavā. Liepājā stadons ir uz 4022 skatītāju vietām, Jelgavā 1560.
Liepāja pagājušajā sezonā vairākas spēles pat spēja sapulcināt vairāk kā 2500 skatītājus. Jelgavai vidējais rādītājs ap 700. Ir spēles, kur sanāk ap 1000, eirokausu mačos pilns stadions. Uzreiz ir vieta, kur sapulcēt lielu skatītāju skaitu. Respektīvi, nav ierobežotība. Jelgavai ir tā situācija, kad pietrūkst otru 1500 skatītāju vietu jo vismaz uz lielajiem mačiem - eirokausiem un Virslīgas derbijiem nāk ļoti daudz cilvēku. Daudzi varbūt neatnāk dēļ tā, ka domā - vietu nebūs.

Kas notiek hokejā? 500-2500 vietīgas halles un viss. Lielākoties vidējais ir ap 600-750 vietu uz kopējā fona. Kur ir vieta, lai rastos iespējai sanākt vismaz 1000-2000 skatītājiem? Vienīgi Liepājā.

Otra lieta - futbolā ir lielie mači eirokausos, kas skatītājiem, protams, ir gana interesanti un saistoši. Hokejā tādu nav. Tikai vietējais čempionāts. Basītī arī - ir LBL, BBL, ULEBs, VTB līga un vēl šis tas, kur nu mūsējie tiek. Bet skatītāju nezin kāpēc tik daudz nesalasās. Izņemot Valmieru, kaut kas ar VEFu. Ventspils jau vairs pat 1000 nespēj salasīt kaut tribīnes tur ir 3000 vietas skatītājiem. Valmierā ir 1500. Jelgavā - 3000 vietu uz basīša mačiem. Toties būvētajā Rēzeknes OC, kur investējuši 14 miljonus - ir pavisam nesaprotami skatītāju tribīņu kopskaits - basītim 450- 750, 500 - hokejam, bet futbolam 1000.